• Opublikowano:
  • Wyświetlono: 11593

Uroczyste spotkanie z okazji Święta Niepodległości

Dzisiaj w Hotelu Pietrak Starostwo Powiatowe w Wągrowcu zorganizowało uroczyste spotkanie z okazji Narodowego Święta Niepodległości. W trakcie spotkania wręczono nagrody i wyróżnienia pracownikom starostwa oraz jednostek podległych.


 

Komentarze   

KIBIC
+3 #34 RE: Uroczyste spotkanie z okazji Święta NiepodległościKIBIC 2013-11-13 14:26
Cytuję woycek:
Cytuję KIBIC:
[ 20 minut i już jestem w pracy:)


20 minut rano to się jedzie przez sam wągrowiec zmyślaczu.

No jak wstajesz o 12:00 to się nie ma co dziwić... i chyba rowerem jedziesz te 20 minut!:)
woycek
#33 RE: Uroczyste spotkanie z okazji Święta Niepodległościwoycek 2013-11-12 23:12
Cytuję KIBIC:
[ 20 minut i już jestem w pracy:)


20 minut rano to się jedzie przez sam wągrowiec zmyślaczu.
KIBIC
+3 #32 RE: Uroczyste spotkanie z okazji Święta NiepodległościKIBIC 2013-11-12 19:51
Cytuję bonduel:
Cytuję KIBIC:

Dostajesz takie wynagrodzenie na jakie zasługujesz, skoro szef Ci nagród nie daje widocznie na nie nie zasługujesz. Ja pracuję w prywatnej firmie i premię dostaję raz do roku. Wiec w czym problem? Jak Ci źle to zrób studia i zmień prace na taką jak ci ludzie.


To pracujesz w budżetówce, bo o nagrodach wręczanych w Pietraku przez Europol, Merx, czy Lindnera nikt nie słyszał, a tam ludzie zasuwają jak motorki.

Akurat ja mam przelewaną nagrodę na koniec roku rozliczeniowego. Na Wągrowcu się świat nie kończy i można pracować poza powiatem wągrowieckim:) 20 minut i już jestem w pracy:)
bonduel
+3 #31 RE: Uroczyste spotkanie z okazji Święta Niepodległościbonduel 2013-11-12 17:03
Cytuję KIBIC:

Dostajesz takie wynagrodzenie na jakie zasługujesz, skoro szef Ci nagród nie daje widocznie na nie nie zasługujesz. Ja pracuję w prywatnej firmie i premię dostaję raz do roku. Wiec w czym problem? Jak Ci źle to zrób studia i zmień prace na taką jak ci ludzie.


To pracujesz w budżetówce, bo o nagrodach wręczanych w Pietraku przez Europol, Merx, czy Lindnera nikt nie słyszał, a tam ludzie zasuwają jak motorki.
sorge
+9 #30 RE: Uroczyste spotkanie z okazji Święta Niepodległościsorge 2013-11-11 11:53
Zauważcie,że ci którzy nic nie wytwarzają mają najwięcej, ci zaś którzy rzeczywiście tworzą te dobra - mają najmniej.
Pracownik
+3 #29 RE: Uroczyste spotkanie z okazji Święta NiepodległościPracownik 2013-11-11 11:04
Dymek - poziom Twojego wtórnego analfabetyzmu poraża.

Mieszkam - o co Ci chodzi? Powiedz wprost. Ja pisałem o zaletach pracy w budżetówce a Ty z jakimś dziwnym tekstem wyjeżdżasz.

A dla wszystkich chciałbym zadedykować fragment fajnego kawałka WWO: "... zamiast starać się mieć więcej chcesz by inni mieli mniej..."
mieszkam tu
+3 #28 RE: Uroczyste spotkanie z okazji Święta Niepodległościmieszkam tu 2013-11-10 23:51
Cytuję Pracownik:
Cytat:
Na przykład JAKIE KORZYŚCI? Chętnie poczytamy

I po co ta ironia?
Korzyści: stałe godziny pracy, zdecydowanie większa pewność jutra niż w prywatnych firmach, w przypadku dłuższego chorobowego (tfu, tfu) wiem, że jest dokąd wracać, łatwiej otrzymać kredyt (a w niektórych bankach nawet taniej), większa swoboda w braniu urlopu.(...)
Tak, takie rarytasy tylko w wągrowieckich urzędach.
dymek
#27 RE: Uroczyste spotkanie z okazji Święta Niepodległościdymek 2013-11-10 22:49
Cytuję Pracownik:
Nie wiem czy większość tych komentarzy to zawiść czy o co chodzi? Jestem pracownikiem starostwa na rękę dostaję około 1500 zł dużo?


Jak ci tak źle, to zmień pracę. Zawsze możesz przecież usiąść w kasie supermarketu. Z twoimi kursami i wykształceniem na pewno cię tam zatrudnią :D.
Pracownik
+6 #26 RE: Uroczyste spotkanie z okazji Święta NiepodległościPracownik 2013-11-10 22:32
Cytat:
Na przykład JAKIE KORZYŚCI? Chętnie poczytamy
I po co ta ironia?
Korzyści: stałe godziny pracy, zdecydowanie większa pewność jutra niż w prywatnych firmach, w przypadku dłuższego chorobowego (tfu, tfu) wiem, że jest dokąd wracać, łatwiej otrzymać kredyt (a w niektórych bankach nawet taniej), większa swoboda w braniu urlopu.

Co do kasy na imprezę z tego co wiem to to idzie z funduszu socjalnego - czyli składek pobieranych od pracowników.
Cytat:
Trzynastki,czternastki,piętnas tki, szkodliwe od pieczątek i nagrody za moją krwawicę.
Piszesz bzdury.

Olo rozwiń to Cytat:
A te Panie na zdjęciach to wyglądają jakby chciały Piechockiemu coś zrobić wzamian za nagrode
proszę, jakie zdjęcie, że niby co zrobią?

Nie rozumiem tej nienawiść do osób wykonujących po prostu pracę, którą mają przez to, że przepisy uchwalają ludzie w sejmie których WY wybieracie. Ktoś źle Was obsługuje? Zawsze można iść lub napisać skargę do Starosty.
mieszkam tu
+1 #25 RE: Uroczyste spotkanie z okazji Święta Niepodległościmieszkam tu 2013-11-10 14:12
Cytuję Pracownik:
Z moim CV mogę otrzymać wynagrodzenie dwukrotnie wyższe ale pracuję tu gdzie pracuję ze względu na inne korzyści jakie daje praca w budżetówce(...)


Na przykład JAKIE KORZYŚCI? Chętnie poczytamy.
obiektywna
+5 #24 RE: Uroczyste spotkanie z okazji Święta Niepodległościobiektywna 2013-11-09 23:06
Coś jak "Pan Tadeusz" , a przynajmniej coś z hr. Fredry. Taka mini "Zemsta". Widać tę KLASĘ.
ziuta
#23 RE: Uroczyste spotkanie z okazji Święta Niepodległościziuta 2013-11-09 22:24
Cytuję KIBIC:

Pudło chłopie:) Jestem po studiach, a Twój poziom frustracji po prostu mnie przeraża. Ja nikogo nie obrażam tylko pisze jak jest, zamiast beczeć, że Ci źle w pracy to ją zmień. Ja tak zrobiłem i nie mam na co narzekać. Tyle z mojej skromnej strony!


Nie pomoże wykształcenie,
Ani żadne fakultety,
Kiedy chamem się urodzisz,
To i umrzesz nim niestety.

Chociaż zrobią cię ministrem,
I Armani cię ubierze,
Na zewnętrzną twoją aurę,
Tylko głupi się nabierze.

Choć byś kasy miał bez liku,
To ci powiem tak, mój panie,
Nic ci ona nie pomoże,
Nadal chamem pozostaniesz.

Bowiem klasa z krwi pochodzi,
Z łona matki, z urodzenia,
A więc dyplom, ani kasa,
Sytuacji twej nie zmienia.

Cham chamowi imponuje
I na urząd go popiera,
Stąd nieszczęsnym naszym krajem,
Rządzą intelektualne zera.

Hitler, Stalin i komuna,
Przynieśli nam chamstwo w darze,
A czy zawsze już tak będzie?
Pożyjemy, czas pokaże.
żyleta
+3 #22 RE: Uroczyste spotkanie z okazji Święta Niepodległościżyleta 2013-11-09 19:26
Trzynastki,czternastki,piętnastki, szkodliwe od pieczątek i nagrody za moją krwawicę.
dr
#21 RE: Uroczyste spotkanie z okazji Święta Niepodległościdr 2013-11-09 18:18
Cytuję KIBIC:
Jestem po studiach,!


Taaaa. Ty i studia buahahaha. Poziom dna bagiennego.Lepiej wyjmij słomę z butów :D.
KIBIC
#20 RE: Uroczyste spotkanie z okazji Święta NiepodległościKIBIC 2013-11-09 17:42
Cytuję inżynier:
Cytuję KIBIC:
Jak Ci źle to zrób studia i zmień prace na taką jak ci ludzie.

No tak, bo tu sami z góry srający magistrowie po teologicznych podstawówkach. Nie obrażajcie i nie poniżajcie zwykłych pracowników po zawodówkach, bo są to ludzie mający o wiele większe umiejętności od magistrów politologii, socjologii i pokrewnych profesji. Nierzadko nawet inżynierowie uczą się od nich praktyki. Znam osobiście człowieka po zawodówce, który pisze komputerowe programy takie żebyś poległ na pierwszej linijce.

Pudło chłopie:) Jestem po studiach, a Twój poziom frustracji po prostu mnie przeraża. Ja nikogo nie obrażam tylko pisze jak jest, zamiast beczeć, że Ci źle w pracy to ją zmień. Ja tak zrobiłem i nie mam na co narzekać. Tyle z mojej skromnej strony!
inżynier
#19 RE: Uroczyste spotkanie z okazji Święta Niepodległościinżynier 2013-11-09 17:33
Cytuję KIBIC:
Jak Ci źle to zrób studia i zmień prace na taką jak ci ludzie.

No tak, bo tu sami z góry srający magistrowie po teologicznych podstawówkach. Nie obrażajcie i nie poniżajcie zwykłych pracowników po zawodówkach, bo są to ludzie mający o wiele większe umiejętności od magistrów politologii, socjologii i pokrewnych profesji. Nierzadko nawet inżynierowie uczą się od nich praktyki. Znam osobiście człowieka po zawodówce, który pisze komputerowe programy takie żebyś poległ na pierwszej linijce.
Pracownik
+9 #18 RE: Uroczyste spotkanie z okazji Święta NiepodległościPracownik 2013-11-09 17:26
Nie wiem czy większość tych komentarzy to zawiść czy o co chodzi? Jestem pracownikiem starostwa na rękę dostaję około 1500 zł dużo? No nie patrząc na moje wykształcenie, ukończone kursy, zdobytą wiedzę, w którą sam inwestowałem. Z moim CV mogę otrzymać wynagrodzenie dwukrotnie wyższe ale pracuję tu gdzie pracuję ze względu na inne korzyści jakie daje praca w budżetówce, a to, że czasami wykonujemy prace bezsensowe to tylko trzeba mieć pretensje do uchwalających prawo, od czasu jak pracuję w urzędzie ani razu nie pojawiła się ustawa zmniejszająca zakres moich obowiązków wręcz przeciwnie z roku na rok biurokracja rośnie. Mówienie o tym, że połowę trzeba zwolnić, pewnie to i prawda ale najpierw trzeba zmienić prawo! Nie dajcie się motać politykom mówiącym, że zmniejszą zatrudnienie w urzędach, ponieważ przy obecnej biurokracji aby płynnie zmienić prawo tak aby nie odczuł tego obywatel trzeba minimum kilkunastu lat!
Co do nagród najbardziej bolą nagrody dla dyrektor powiatowego urzędu pracy - za co? za najwyższe bezrobocie w województwie? Dla dyrektor szpitala za co? Za liczne skargi pacjentów i problemy finansowe?
Szkoda, ze portal nie mówi o zarobkach i nagrodach w poszczególnych urzędach: ZUS, Skarbówka, Gmina, Starostwo. Dało by to obraz , którzy pracownicy są przepłacani a którzy nie doceniani.
Ja
+4 #17 RE: Uroczyste spotkanie z okazji Święta NiepodległościJa 2013-11-09 16:17
Cytuję hihocik:
Nie zauważyłam nigdzie pana POszwy? Czyżby starosta się na niego POgniewał?

Robotę w KGHM , dostał !!!! Za lizanie :)
KIBIC
+7 #16 RE: Uroczyste spotkanie z okazji Święta NiepodległościKIBIC 2013-11-09 15:30
Cytuję szeregowy pracownik:
Komuna pełną gębą, tak jak wśród nauczycieli. Pracuję ponad 40 lat, wykonuję swoje obowiązki z najwyższą starannością, chorobowe mogę policzyć na palcach obu rąk, zero spóźnień i jakoś nigdy, nikt nie wpadł na pomysł żeby mi dawać jakąś nagrodę. Kiedyś szef na luźny żart o nagrodach i dyplomach powiedział, przecież za to co robicie wam płacę, więc o co chodzi?Skoro ci urzędnicy dostają dyplomy i nagrody, to nie dostają wynagrodzenia za pracę. Pracują jako wolontariusze, czy co? Za pracę jest pensja, a nie nagrody i tu popieram swojego szefa. Jednak to mądry gość.

Dostajesz takie wynagrodzenie na jakie zasługujesz, skoro szef Ci nagród nie daje widocznie na nie nie zasługujesz. Ja pracuję w prywatnej firmie i premię dostaję raz do roku. Wiec w czym problem? Jak Ci źle to zrób studia i zmień prace na taką jak ci ludzie.
hihocik
+5 #15 RE: Uroczyste spotkanie z okazji Święta Niepodległościhihocik 2013-11-09 12:06
Nie zauważyłam nigdzie pana POszwy? Czyżby starosta się na niego POgniewał?
olo
+1 #14 RE: Uroczyste spotkanie z okazji Święta Niepodległościolo 2013-11-09 11:59
A te Panie na zdjęciach to wyglądają jakby chciały Piechockiemu coś zrobić wzamian za nagrode
Tadziu
+9 #13 Uroczyste spotkanieTadziu 2013-11-09 11:55
I po co tylko denerwujecie biednych mieszkańców
!!!! skąd na to poszły pieniądze..nie lepiej zrobić kawałek chodnika lub jezdni..i jeszcze jak widze tych zasłużonych ( )bezszczelnych sprawiających wrażenie jakby z musu tam pracowali )pracowników wydziału komunikacji ( każdy chyba wie co mam na myśli) to mnir krew zalewa
hamulec
+4 #12 RE: Uroczyste spotkanie z okazji Święta Niepodległościhamulec 2013-11-09 11:55
Te nagrody przyznawane są za "bycie", a nie za osiągnięcia - na zasadzie: jesteś w budżetówce to dostajesz, nie jesteś nie dostajesz. To chyba proste?
Mirosław
+2 #11 Warte obejrzenia.Mirosław 2013-11-09 11:11
Tak wygląda prawda ..a wy wszyscy głosujący dajecie się robić w ..... [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=G45d9qzRefg[/youtube]
temat
+4 #10 RE: Uroczyste spotkanie z okazji Święta Niepodległościtemat 2013-11-09 09:34
Mądre słowa kimkolwiek jesteś!
temat
+6 #9 RE: Uroczyste spotkanie z okazji Święta Niepodległościtemat 2013-11-09 09:27
Generalnie to nie znacie się nic... Tutaj jeden popycha drugiego z tej małej, regionalnej śmietanki. Nikt tam nie znadzie sie przypadkowo... Nikt przypadkowy nie dostanie nagrody. Oni sobie cały czas będą rządzić w naszym regionie... Jedynie małe zmiany personalne, takie zabiegi po to by wykreować nową twarz... która będzie dalej czynić co te chamstwo wyzej na zdjęciach! Gdy pojawia się ktoś nowy z zewnątrz do władzy o konkretnych celach to jak hieny rzucą się na niego i skutecznie oddalą od szlachetnych zamiarów. Ludzie nigdy nie otworzycie oczu bo wierzycie w telewizyjne śmieci typu taniec z gwiazdami! Gdybacie o pierdołach z ukrytej prawdy gdzie codziennie z kraju uciekają miliony złotych naszych obywateli! Jesteście ślepi... skala ogłupienia mnie przeraża!!! Czytajcie, jeszcze raz czytajcie... i radzę mniej oglądać TVN !!! pozdrawiam M.A.T.
SOKRATES
+1 #8 +10 #1 RE: Uroczyste spotkanie z okazji Święta NiepodległościSOKRATES 2013-11-09 08:05
Cytuję kinife:
Cytuję SOKRATES:

Jak ktoś pracuje 40 lat i jest "szeregowmym"to zawsze nim będzie.Bez nagród i wyróżnień.Twój szef to bardzo mądry gość.


Jesteś zwykły tępak i pewnie należysz do tej świty czerwonych baronów.
Ja rozumiem, że nagroda należy się za wybitne osiągnięcia nie wynikające z zakresu obowiązków, bo za to jest pensja i "szeregowy pracownik" dobrze to ujął. Pytanie, czy starostwo a zwłaszcza jego urzędnicy mają takie "wybitne" osiągnięcia i czy rzeczywiście jest ich tak dużo z "piętnem wybitności", bo kondycja miasta i powiatu nic na to nie wskazuje. Może faktycznie wprowadzili nowe standardy i okres załatwiania spraw skrócił się co najmniej o połowę? Może wprowadzili jakieś rozwiązania, które kopiują nie tylko w kraju, ale i za granicą? Może ściągnęli inwestorów, którzy zapewnią kilka tysięcy miejsc pracy? Może, ale ja nic o takich działaniach wykraczających poza zakres obowiązków nic nie słyszałem.
Co ty wiesz o czerwonych baronach?Dzisiejsza klika PO i PSL to są prawdziwi magnaci.Należy się cieszyć,żo oni w naszym mieście są poza.Dawniejsi sekretarze{czytaj baroni}to przy tej całej armii PO i PSL małe pikusie
kinife
+7 #7 RE: Uroczyste spotkanie z okazji Święta Niepodległościkinife 2013-11-09 07:53
Cytuję SOKRATES:

Jak ktoś pracuje 40 lat i jest "szeregowmym"to zawsze nim będzie.Bez nagród i wyróżnień.Twój szef to bardzo mądry gość.


Jesteś zwykły tępak i pewnie należysz do tej świty czerwonych baronów.
Ja rozumiem, że nagroda należy się za wybitne osiągnięcia nie wynikające z zakresu obowiązków, bo za to jest pensja i "szeregowy pracownik" dobrze to ujął. Pytanie, czy starostwo a zwłaszcza jego urzędnicy mają takie "wybitne" osiągnięcia i czy rzeczywiście jest ich tak dużo z "piętnem wybitności", bo kondycja miasta i powiatu nic na to nie wskazuje. Może faktycznie wprowadzili nowe standardy i okres załatwiania spraw skrócił się co najmniej o połowę? Może wprowadzili jakieś rozwiązania, które kopiują nie tylko w kraju, ale i za granicą? Może ściągnęli inwestorów, którzy zapewnią kilka tysięcy miejsc pracy? Może, ale ja nic o takich działaniach wykraczających poza zakres obowiązków nic nie słyszałem.
iwo
+7 #6 RE: Uroczyste spotkanie z okazji Święta Niepodległościiwo 2013-11-09 07:40
no nie moge -na to jest kasa?
SOKRATES
+5 #5 RE: Uroczyste spotkanie z okazji Święta NiepodległościSOKRATES 2013-11-09 05:47
Cytuję szeregowy pracownik:
Komuna pełną gębą, tak jak wśród nauczycieli. Pracuję ponad 40 lat, wykonuję swoje obowiązki z najwyższą starannością, chorobowe mogę policzyć na palcach obu rąk, zero spóźnień i jakoś nigdy, nikt nie wpadł na pomysł żeby mi dawać jakąś nagrodę. Kiedyś szef na luźny żart o nagrodach i dyplomach powiedział, przecież za to co robicie wam płacę, więc o co chodzi?Skoro ci urzędnicy dostają dyplomy i nagrody, to nie dostają wynagrodzenia za pracę. Pracują jako wolontariusze, czy co? Za pracę jest pensja, a nie nagrody i tu popieram swojego szefa. Jednak to mądry gość.

Jak ktoś pracuje 40 lat i jest "szeregowmym"to zawsze nim będzie.Bez nagród i wyróżnień.Twój szef to bardzo mądry gość.
Hentyk
+8 #4 RE: Uroczyste spotkanie z okazji Święta NiepodległościHentyk 2013-11-09 00:19
Cytuję mieszkam tu:
I znów te same twarze.


Jak co roku, odkąd pamiętam nic się nie zmieniło.
mieszkam tu
+8 #3 RE: Uroczyste spotkanie z okazji Święta Niepodległościmieszkam tu 2013-11-09 00:04
I znów te same twarze.
Hańba
+15 #2 RE: Uroczyste spotkanie z okazji Święta NiepodległościHańba 2013-11-08 23:45
Wstyd i hańba !!! Ludzie coraz biedniejsi, bez pracy a wy podnosicie podatki by sobie balety urządzać i nagrody rozdawać? Co za mendoza! Sami byli PZPR-owcy, ubscja i esbecja ! Tfu !!!
szeregowy pracownik
+16 #1 RE: Uroczyste spotkanie z okazji Święta Niepodległościszeregowy pracownik 2013-11-08 23:32
Komuna pełną gębą, tak jak wśród nauczycieli. Pracuję ponad 40 lat, wykonuję swoje obowiązki z najwyższą starannością, chorobowe mogę policzyć na palcach obu rąk, zero spóźnień i jakoś nigdy, nikt nie wpadł na pomysł żeby mi dawać jakąś nagrodę. Kiedyś szef na luźny żart o nagrodach i dyplomach powiedział, przecież za to co robicie wam płacę, więc o co chodzi?Skoro ci urzędnicy dostają dyplomy i nagrody, to nie dostają wynagrodzenia za pracę. Pracują jako wolontariusze, czy co? Za pracę jest pensja, a nie nagrody i tu popieram swojego szefa. Jednak to mądry gość.

Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 503 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

ZAPYTAJ O OFERTĘ

X

Ostrzeżenie

© 2009-2023 Portal WRC. Wszystkie prawa zastrzeżone.