• Opublikowano:
  • Wyświetlono: 10931

Konkurs na dyrektora Szkoły Podstawowej nr 1 i Przedszkola nr 2

Zostań dyrektorem Szkoły Podstawowej nr 1 w Wągrowcu lub Przedszkola nr 2. Swoją ofertę możesz złożyć do 5 kwietnia.

Ogłoszono konkurs na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej nr 1 i Przedszkola nr 2 w Wągrowcu. Chętni do udziału w konkursie mogą wysyłać oferty na adres: Urząd Miejski w Wągrowcu, ul. Kościuszki 15A lub złożyć osobiście w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Wągrowcu, pok. 202.

Oferty powinny znajdować się z zamkniętych kopertach z podaniem danych kandydata (imię, nazwisko, adres do korespondencji, telefon kontaktowy) i odpowiedni z dopiskiem:

"Konkurs na stanowisko dyrektora Przedszkola nr 2 im. Marii Konopnickiej w Wągrowcu"

"Konkurs na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej nr 1 w Wągrowcu"

W konkursie nie dopuszcza się składania ofert w postaci elektronicznej.

Oferty należy złożyć w terminie do 5 kwietnia 2018 roku do godziny 15:00. Decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego. Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez burmistrza.

Zobacz szczegóły konkursu: TUTAJ


 

 

Komentarze   

rodzic bn
+1 #80 do RRrodzic bn 2018-04-10 16:29
Cytuję rodzic:
Jeżeli to jest prawdą ,że związki zawodowe i rada rodziców wybiera dyrektora szkoły , to muszą na piśmie otrzymać od kandydata ,że ogłosi rekrutacje do klas starszych.
Jeżeli nie - to go nie poprą.
Jest szansa , trzeba ją wykorzystać !!!



Czy rada rodziców już spotkała się z kandydatką na dyrektora jedynki ?

Czas podpisać porozumienie !!!!
Jasmin
-2 #79 RE: Konkurs na dyrektora Szkoły Podstawowej nr 1 i Przedszkola nr 2Jasmin 2018-04-10 14:30
Popieram ten wpis jak poniżej:

15 lutego 2016 roku Kuratorium Oświaty nie wyraziło zgody na twór SP4?gimnazjum. Nowy dyrektor powinien zabiegać o tworzenie pełnej struktury SP1. W Sp4 są chętni do zmiany szkoły... tylko głośno o tym nie mówią. A swoją drogą jak zakończyła się sprawa pobicia w SP4 ?jak zwykle miało być zamiecione pod dywan. Brawo Rodzice z SP4 za odwagę, czas przerwać tę zmowę milczenia i zacząć pokazywać jaki syf jest w czwórce. Jestem ciekaw czy Ci Super belfrzy, którzy nie wywiązali się z obowiązków też bekną. Może jakaś ankietka pani Gosiu, panie Darku ?
rodzic  gd
+5 #78 do RRrodzic gd 2018-04-09 14:32
Cytuję rr zg:
Cytuję lewski:
Obecnie liczy się opinia rodziców, przedstawiciel Rady Rodziców muszą być na konkursie i ich zdanie powinno miec decydujący wpływ na wybór dyrektorów.Tak wiec jesli łamane bedzie to prawo i opinia trzeba unieważnić wybór


Może pani jako przewodnicząca RR mogłaby zostać przewodniczącą komisji wybierającej dyrektora ?,
nie znam przepisów ,ale radzę zapytać kuratorium . powodzenia .


jestem za

Czy RR coś ustaliła w sprawie poparcia któregoś z kandydatów na dyrektora?

Proszę podać kto będzie z RR na komisji

czekamy za odpowiedzią od RR
hha
+2 #77 konkurshha 2018-04-09 13:17
Cytuję Smokus:
Cytuję robot:
Przecież dyrektorem szkoły nie musi być nauczyciel ,
dlaczego tak mało chętnych ?

Szkoda czasu i nerwow na aplikacje na ustawione konkursy. Dlatego, bo tylko z ludzi idiotow robia majac w teczce swojego...



Chyba masz rację , bo jakaś dziwna cisza zapadła , nikt nie wie kto złożył papiery na dyrektora jedynki?
Chyba jakaś ustawka
....................
+4 #76 RE: Konkurs na dyrektora Szkoły Podstawowej nr 1 i Przedszkola nr 2.................... 2018-04-09 08:17
Cytuję rodzic:
A co nauczycieli przyspawali do szkoły? Są z innej gliny niż pozostali pracownicy ? , którzy szukają pracy , starają się , zmieniają firmy. Nie mogą zmienić budynku szkoły , przecież z tego co czytam na portalu mają być tylko przeniesieni do innych szkół w Wągrowcu. A jak widać na parkingu pod szkołą wszyscy mają samochody i to dobre! Po co ten lament!


A kto ma podejmować decyzje odnośnie szkół jak nie organ prowadzący tj.Burmistrz i Rada Miasta , zostali wybrani przez mieszkańców Wągrowca w wyborach

Może decyzje powinna podejmować grupka sflustrowanych nauczycieli , z jednej ze szkół.
Niech wystartują w wyborach i jak ich mieszkańcy wybiorą to wtedy niech rządzą.

sama prawda
Tak nauczyciel podobnie jak lekarz, sa z innej gliny, nie każdy ma predyspozycje by chcieć użerać sie z ludźmi za pare złotych.Rozumu tez musi mieć więcej niż pani na kasie i robotnik kopiący rowy, bo w jego rękach jest los i życie drugiego człowieka.CZŁOWIEKA.Dopóki nie bedzie dla nich szacunku i odpowiedniej zapłaty najlepsi odejdą, a zostaną ci najgorsi.Z lekarzami juz tak się dzieje, teraz pora na nauczycieli, w końcu nauczyciel mózg ma nie od parady, prawda?
marek tata
+2 #75 RE: Konkurs na dyrektora Szkoły Podstawowej nr 1 i Przedszkola nr 2marek tata 2018-04-09 08:06
Cytuję Johny:
A czy coś wiadomo na temat przedszkola 2?

A temat przedszkoli to inna bajka.z obserwacji wiem, że od roku nikt nie chce zostac dyrektorem.Edukacja sie sypie, oświata sie sypie, bo nikt chyba nie chce juz pracować za pół darmo.Jak wykruszą się starsze panie, to juz bedzie syf z tymi młodymi.One jakies takie bez powołania, klapki na oczach i teorie z książek recytują.Sztuczne takie zero doświadczenia i nawet własnych dzieci nie mają, albo same maja małe wiec co one mogą wiedzieć o wychowaniu
Belfer
+8 #74 RE: Konkurs na dyrektora Szkoły Podstawowej nr 1 i Przedszkola nr 2Belfer 2018-04-08 18:57
Cytuję zorientowany:
15 lutego 2016 roku Kuratorium Oświaty nie wyraziło zgody na twór SP4?gimnazjum. Nowy dyrektor powinien zabiegać o tworzenie pełnej struktury SP1. W Sp4 są chętni do zmiany szkoły... tylko głośno o tym nie mówią. A swoją drogą jak zakończyła się sprawa pobicia w SP4 ?jak zwykle miało być zamiecione pod dywan. Brawo Rodzice z SP4 za odwagę, czas przerwać tę zmowę milczenia i zacząć pokazywać jaki syf jest w czwórce. Jestem ciekaw czy Ci Super belfrzy, którzy nie wywiązali się z obowiązków też bekną. Może jakaś ankietka pani Gosiu, panie Darku ?

W każdej szkole coś się dzieje. Przyjeżdża Policja, wyjaśnia się różne przypadki. Idź popracuj w szkole to zobaczysz, że czasami trudno sprostać pewnym sprawom. Pozdrawiam tych, co najlepiej wszystko wiedzą.
zorientowany
-3 #73 RE: Konkurs na dyrektora Szkoły Podstawowej nr 1 i Przedszkola nr 2zorientowany 2018-04-08 18:28
15 lutego 2016 roku Kuratorium Oświaty nie wyraziło zgody na twór SP4?gimnazjum. Nowy dyrektor powinien zabiegać o tworzenie pełnej struktury SP1. W Sp4 są chętni do zmiany szkoły... tylko głośno o tym nie mówią. A swoją drogą jak zakończyła się sprawa pobicia w SP4 ?jak zwykle miało być zamiecione pod dywan. Brawo Rodzice z SP4 za odwagę, czas przerwać tę zmowę milczenia i zacząć pokazywać jaki syf jest w czwórce. Jestem ciekaw czy Ci Super belfrzy, którzy nie wywiązali się z obowiązków też bekną. Może jakaś ankietka pani Gosiu, panie Darku ?
xxxxyyyyyzzzz
-2 #72 RE: Konkurs na dyrektora Szkoły Podstawowej nr 1 i Przedszkola nr 2xxxxyyyyyzzzz 2018-04-08 18:11
Cytuję dfgh:
Cytuję kinokurs:
Cytuję rodzic:
Cytuję xxxxyyyyyzzzz:
Cytuję xyzz:
Cytuję DDDD:
Cytuję Wspolmalzonek 2:
Cytuję Wspolmalzonek:
Cytuję rodzic zr:
Ważne żeby wybrali dyrektora spoza nauczycieli jedynki.

I spoza wspolmalzonkow nauczycieli jedynki
😆 :lol:

Jacek D?



Kinga G ?



Lucyna WJ ?

Mariusz N ?



Tylko czterech kandydatów ?

Możecie coś na ich temat powiedzieć ?

To nie jest zaden wybor. Takie konkursy sa juz z gory ustawione i tylko naiwnosc powoduje, ze ktos moze myslec inaczej i liczyc na to, ze wygra bez poparcia ustawiaczy. To sie zaraz po tzw. konkursie nadaje do CBA



Wiecie kto wystartował w konkursie do SP1 ?

Nazwiska z listy?

wiecie :) tak
dfgh
+2 #71 RE: Konkurs na dyrektora Szkoły Podstawowej nr 1 i Przedszkola nr 2dfgh 2018-04-08 16:51
Cytuję kinokurs:
Cytuję rodzic:
Cytuję xxxxyyyyyzzzz:
Cytuję xyzz:
Cytuję DDDD:
Cytuję Wspolmalzonek 2:
Cytuję Wspolmalzonek:
Cytuję rodzic zr:
Ważne żeby wybrali dyrektora spoza nauczycieli jedynki.

I spoza wspolmalzonkow nauczycieli jedynki
😆 :lol:

Jacek D?



Kinga G ?



Lucyna WJ ?

Mariusz N ?



Tylko czterech kandydatów ?

Możecie coś na ich temat powiedzieć ?

To nie jest zaden wybor. Takie konkursy sa juz z gory ustawione i tylko naiwnosc powoduje, ze ktos moze myslec inaczej i liczyc na to, ze wygra bez poparcia ustawiaczy. To sie zaraz po tzw. konkursie nadaje do CBA



Wiecie kto wystartował w konkursie do SP1 ?

Nazwiska z listy?
Johny
+6 #70 KonkursJohny 2018-04-07 08:16
A czy coś wiadomo na temat przedszkola 2?
PIC
+5 #69 RE: Konkurs na dyrektora Szkoły Podstawowej nr 1 i Przedszkola nr 2PIC 2018-04-07 04:57
Cytuję robot:
Przecież dyrektorem szkoły nie musi być nauczyciel ,
dlaczego tak mało chętnych ?

Ktoś, kto chciałby być tam dyrektorem,to samobójca.
Wikary
+10 #68 RE: Konkurs na dyrektora Szkoły Podstawowej nr 1 i Przedszkola nr 2Wikary 2018-04-04 19:49
Cytuję Holl 33:

Tak czy owak zawsze Nowak

Gdzie ten Pan jeszcze nie startował na fotel dyrektora ?!
Znajomy
+1 #67 RE: Konkurs na dyrektora Szkoły Podstawowej nr 1 i Przedszkola nr 2Znajomy 2018-04-04 12:45
Rafał D.
Moccca
+8 #66 RE: Konkurs na dyrektora Szkoły Podstawowej nr 1 i Przedszkola nr 2Moccca 2018-04-04 12:02
Cytuję Glos:
Cytuję rodzic:
Cytuję xxxxyyyyyzzzz:
Cytuję xyzz:
Cytuję DDDD:
Cytuję Wspolmalzonek 2:
Cytuję Wspolmalzonek:
Cytuję rodzic zr:
Ważne żeby wybrali dyrektora spoza nauczycieli jedynki.

I spoza wspolmalzonkow nauczycieli jedynki
😆 :lol:

Jacek D?



Kinga G ?



Lucyna WJ ?

Mariusz N ?



Tylko czterech kandydatów ?

Możecie coś na ich temat powiedzieć ?

Nie wiadomo kto będzie kandydował. To takie rzucone nazwiska.

Na pewno ten co ma zostac
Smokus
+10 #65 Nie dla idiotówSmokus 2018-04-04 11:59
Cytuję robot:
Przecież dyrektorem szkoły nie musi być nauczyciel ,
dlaczego tak mało chętnych ?

Szkoda czasu i nerwow na aplikacje na ustawione konkursy. Dlatego, bo tylko z ludzi idiotow robia majac w teczce swojego...
Glos
-1 #64 RE: Konkurs na dyrektora Szkoły Podstawowej nr 1 i Przedszkola nr 2Glos 2018-04-04 10:24
Cytuję rodzic:
Cytuję xxxxyyyyyzzzz:
Cytuję xyzz:
Cytuję DDDD:
Cytuję Wspolmalzonek 2:
Cytuję Wspolmalzonek:
Cytuję rodzic zr:
Ważne żeby wybrali dyrektora spoza nauczycieli jedynki.

I spoza wspolmalzonkow nauczycieli jedynki
😆 :lol:

Jacek D?



Kinga G ?



Lucyna WJ ?

Mariusz N ?



Tylko czterech kandydatów ?

Możecie coś na ich temat powiedzieć ?

Nie wiadomo kto będzie kandydował. To takie rzucone nazwiska.
ppr
+4 #63 do RRppr 2018-04-04 10:08
Cytuję robot:
Przecież dyrektorem szkoły nie musi być nauczyciel ,
dlaczego tak mało chętnych ?


To może RR wystawi swojego kandydata ?
robot
+2 #62 konkursrobot 2018-04-04 09:34
Przecież dyrektorem szkoły nie musi być nauczyciel ,
dlaczego tak mało chętnych ?
kinokurs
+10 #61 RE: Konkurs na dyrektora Szkoły Podstawowej nr 1 i Przedszkola nr 2kinokurs 2018-04-04 09:15
Cytuję rodzic:
Cytuję xxxxyyyyyzzzz:
Cytuję xyzz:
Cytuję DDDD:
Cytuję Wspolmalzonek 2:
Cytuję Wspolmalzonek:
Cytuję rodzic zr:
Ważne żeby wybrali dyrektora spoza nauczycieli jedynki.

I spoza wspolmalzonkow nauczycieli jedynki
😆 :lol:

Jacek D?



Kinga G ?



Lucyna WJ ?

Mariusz N ?



Tylko czterech kandydatów ?

Możecie coś na ich temat powiedzieć ?

To nie jest zaden wybor. Takie konkursy sa juz z gory ustawione i tylko naiwnosc powoduje, ze ktos moze myslec inaczej i liczyc na to, ze wygra bez poparcia ustawiaczy. To sie zaraz po tzw. konkursie nadaje do CBA
rodzic
0 #60 konkurs na dyrektorarodzic 2018-04-04 09:04
Cytuję xxxxyyyyyzzzz:
Cytuję xyzz:
Cytuję DDDD:
Cytuję Wspolmalzonek 2:
Cytuję Wspolmalzonek:
Cytuję rodzic zr:
Ważne żeby wybrali dyrektora spoza nauczycieli jedynki.

I spoza wspolmalzonkow nauczycieli jedynki
😆 :lol:

Jacek D?



Kinga G ?



Lucyna WJ ?

Mariusz N ?



Tylko czterech kandydatów ?

Możecie coś na ich temat powiedzieć ?
rr zg
+3 #59 Do Pani Rożekrr zg 2018-04-04 08:59
Cytuję lewski:
Obecnie liczy się opinia rodziców, przedstawiciel Rady Rodziców muszą być na konkursie i ich zdanie powinno miec decydujący wpływ na wybór dyrektorów.Tak wiec jesli łamane bedzie to prawo i opinia trzeba unieważnić wybór


Może pani jako przewodnicząca RR mogłaby zostać przewodniczącą komisji wybierającej dyrektora ?,
nie znam przepisów ,ale radzę zapytać kuratorium . powodzenia .


jestem za

Czy RR coś ustaliła w sprawie poparcia któregoś z kandydatów na dyrektora?

Proszę podać kto będzie z RR na komisji
chchchch
+4 #58 RE: Konkurs na dyrektora Szkoły Podstawowej nr 1 i Przedszkola nr 2chchchch 2018-04-03 08:57
Cytuję Rodzic:
Obserwując mierne standardy działań obecnej p. o. wierzę że do konkursu stanie pani Kaniewska lub osoba z jej haryzma.

Jak z taką "haryzmą" to na pewno.
xxxxyyyyyzzzz
0 #57 RE: Konkurs na dyrektora Szkoły Podstawowej nr 1 i Przedszkola nr 2xxxxyyyyyzzzz 2018-04-03 07:35
Cytuję xyzz:
Cytuję DDDD:
Cytuję Wspolmalzonek 2:
Cytuję Wspolmalzonek:
Cytuję rodzic zr:
Ważne żeby wybrali dyrektora spoza nauczycieli jedynki.

I spoza wspolmalzonkow nauczycieli jedynki
😆 :lol:

Jacek D?



Kinga G ?



Lucyna WJ ?

Mariusz N ?
xyzz
0 #56 RE: Konkurs na dyrektora Szkoły Podstawowej nr 1 i Przedszkola nr 2xyzz 2018-04-03 06:53
Cytuję DDDD:
Cytuję Wspolmalzonek 2:
Cytuję Wspolmalzonek:
Cytuję rodzic zr:
Ważne żeby wybrali dyrektora spoza nauczycieli jedynki.

I spoza wspolmalzonkow nauczycieli jedynki
😆 :lol:

Jacek D?



Kinga G ?



Lucyna WJ ?
przemo k
-2 #55 RE: Konkurs na dyrektora Szkoły Podstawowej nr 1 i Przedszkola nr 2przemo k 2018-04-02 09:49
Cytuję DDDD:
Cytuję Wspolmalzonek 2:
Cytuję Wspolmalzonek:
Cytuję rodzic zr:
Ważne żeby wybrali dyrektora spoza nauczycieli jedynki.

I spoza wspolmalzonkow nauczycieli jedynki
😆 :lol:

Jacek D?



Kinga G ?



Kinga G , wicedyrektorka z jedynki?

To jest prima aprilis?
DDDD
-10 #54 RE: Konkurs na dyrektora Szkoły Podstawowej nr 1 i Przedszkola nr 2DDDD 2018-03-31 18:28
Cytuję Wspolmalzonek 2:
Cytuję Wspolmalzonek:
Cytuję rodzic zr:
Ważne żeby wybrali dyrektora spoza nauczycieli jedynki.

I spoza wspolmalzonkow nauczycieli jedynki
😆 :lol:

Jacek D?



Kinga G ?
lewski
+16 #53 do Joanny Rożeklewski 2018-03-31 16:31
Obecnie liczy się opinia rodziców, przedstawiciel Rady Rodziców muszą być na konkursie i ich zdanie powinno miec decydujący wpływ na wybór dyrektorów.Tak wiec jesli łamane bedzie to prawo i opinia trzeba unieważnić wybór


Może pani jako przewodnicząca RR mogłaby zostać przewodniczącą komisji wybierającej dyrektora ?,
nie znam przepisów ,ale radzę zapytać kuratorium . powodzenia .

jestem za
rodzic RRWD
+12 #52 do Joanny Rożekrodzic RRWD 2018-03-31 16:23
Cytuję rodzic:
Cytuję kieownik:
Cytuję comment:
A ja życzę, żeby dyrektorem Szkoły Nr 1 została osoba, która będzie chciała aby ta szkoła szybko stała się normalną szkołą z pełną strukturą klas od I do VIII a nie dzierżawiła sale innej szkole na czym cierpią wszyscy, bo to bardzo konfliktogenna sytuacja i bardzo niesprawiedliwa.

Może pani jako przewodnicząca RR mogłaby zostać przewodniczącą komisji wybierającej dyrektora ?,
nie znam przepisów ,ale radzę zapytać kuratorium . powodzenia .










Czas żeby wreszcie zapanowała w edukacji pozytywna energia i to co robi burmistrz musi się skończyć. Niech Czwórka uczy u siebie a Jedynka u siebie. Trzeba też rozładować to co


dzieje się w Dwójce. Czas po prostu to znormalizować.
Życzę nowemu dyrektorowi SP1 powodzenia i sił do walki o normalność :)


Zgadzam się. Dyrektorem powinna być osoba, która zna prawo oświatowe, jest asertywna, nie knuje, nie mąci i zależy jej na pracownikach, a nie tylko na sobie. Także nieistotne, czy będzie to ktoś z grona, czy spoza, ważne, aby miał te wszystkie cechy, które szef powinien mieć.

Obecnie liczy się opinia rodziców, przedstawiciel Rady Rodziców muszą być na konkursie i ich zdanie powinno miec decydujący wpływ na wybór dyrektorów.Tak wiec jesli łamane bedzie to prawo i opinia trzeba unieważnić wybór
Wspolmalzonek 2
+7 #51 RE: Konkurs na dyrektora Szkoły Podstawowej nr 1 i Przedszkola nr 2Wspolmalzonek 2 2018-03-31 14:19
Cytuję Wspolmalzonek:
Cytuję rodzic zr:
Ważne żeby wybrali dyrektora spoza nauczycieli jedynki.

I spoza wspolmalzonkow nauczycieli jedynki
😆 :lol:

Jacek D?
Wspolmalzonek
+13 #50 RE: Konkurs na dyrektora Szkoły Podstawowej nr 1 i Przedszkola nr 2Wspolmalzonek 2018-03-31 14:00
Cytuję rodzic zr:
Ważne żeby wybrali dyrektora spoza nauczycieli jedynki.

I spoza wspolmalzonkow nauczycieli jedynki
😆 :lol:
Rodzic
0 #49 RE: Konkurs na dyrektora Szkoły Podstawowej nr 1 i Przedszkola nr 2Rodzic 2018-03-31 13:56
Obserwując mierne standardy działań obecnej p. o. wierzę że do konkursu stanie pani Kaniewska lub osoba z jej haryzma.
rodzic
+13 #48 RE: Konkurs na dyrektora Szkoły Podstawowej nr 1 i Przedszkola nr 2rodzic 2018-03-30 18:28
Cytuję kieownik:
Cytuję comment:
A ja życzę, żeby dyrektorem Szkoły Nr 1 została osoba, która będzie chciała aby ta szkoła szybko stała się normalną szkołą z pełną strukturą klas od I do VIII a nie dzierżawiła sale innej szkole na czym cierpią wszyscy, bo to bardzo konfliktogenna sytuacja i bardzo niesprawiedliwa.












Czas żeby wreszcie zapanowała w edukacji pozytywna energia i to co robi burmistrz musi się skończyć. Niech Czwórka uczy u siebie a Jedynka u siebie. Trzeba też rozładować to co


dzieje się w Dwójce. Czas po prostu to znormalizować.
Życzę nowemu dyrektorowi SP1 powodzenia i sił do walki o normalność :)


Zgadzam się. Dyrektorem powinna być osoba, która zna prawo oświatowe, jest asertywna, nie knuje, nie mąci i zależy jej na pracownikach, a nie tylko na sobie. Także nieistotne, czy będzie to ktoś z grona, czy spoza, ważne, aby miał te wszystkie cechy, które szef powinien mieć.

Obecnie liczy się opinia rodziców, przedstawiciel Rady Rodziców muszą być na konkursie i ich zdanie powinno miec decydujący wpływ na wybór dyrektorów.Tak wiec jesli łamane bedzie to prawo i opinia trzeba unieważnić wybór
rodzic RR
+14 #47 RE: Konkurs na dyrektora Szkoły Podstawowej nr 1 i Przedszkola nr 2rodzic RR 2018-03-30 15:56
Proponuję po świętach zwołać rady rodziców ,aby przedyskutować wybór nowego dyrektora szkoły i ustalić pytania , które pani Rożek przekaże kandydatom na dyrektora w czasie konkursu.
Bono
-6 #46 DyrektorBono 2018-03-30 15:10
Cytat:
Zgadzam się. Dyrektorem powinna być osoba, która zna prawo oświatowe, jest asertywna, nie knuje, nie mąci i zależy jej na pracownikach, a nie tylko na sobie. Także nieistotne, czy będzie to ktoś z grona, czy spoza, ważne, aby miał te wszystkie cechy, które szef powinien mieć.
Pełna zgoda! Obecna dyrektor Pani Sarad nawet nie jest nauczycielem konkretnego przedmiotu. Oczywiście miała prawo zostać dyrektorem, ale czy aby jej sytuacja nie determinuje obecnie podejmowanych i przyklepywanych decyzji? Przecież gdyby nie funkcja jaką sprawuje, nie miała by najprawdopodobniej w tej placówce etatu... Czego miałaby uczyć? Co robić?
Nadal nie wiemy na podstawie jakich sukcesów została kobietą sukcesu? Ktoś umie podać chociaż jeden sukces tej Pani?
kieownik
+8 #45 konkurs na dyrektora szkołykieownik 2018-03-30 14:46
Cytuję comment:
A ja życzę, żeby dyrektorem Szkoły Nr 1 została osoba, która będzie chciała aby ta szkoła szybko stała się normalną szkołą z pełną strukturą klas od I do VIII a nie dzierżawiła sale innej szkole na czym cierpią wszyscy, bo to bardzo konfliktogenna sytuacja i bardzo niesprawiedliwa.












Czas żeby wreszcie zapanowała w edukacji pozytywna energia i to co robi burmistrz musi się skończyć. Niech Czwórka uczy u siebie a Jedynka u siebie. Trzeba też rozładować to co


dzieje się w Dwójce. Czas po prostu to znormalizować.
Życzę nowemu dyrektorowi SP1 powodzenia i sił do walki o normalność :)


Zgadzam się. Dyrektorem powinna być osoba, która zna prawo oświatowe, jest asertywna, nie knuje, nie mąci i zależy jej na pracownikach, a nie tylko na sobie. Także nieistotne, czy będzie to ktoś z grona, czy spoza, ważne, aby miał te wszystkie cechy, które szef powinien mieć.
rodzic  zr
+14 #44 RE: Konkurs na dyrektora Szkoły Podstawowej nr 1 i Przedszkola nr 2rodzic zr 2018-03-30 12:53
Ważne żeby wybrali dyrektora spoza nauczycieli jedynki.
rodzic
+13 #43 RE: Konkurs na dyrektora Szkoły Podstawowej nr 1 i Przedszkola nr 2rodzic 2018-03-30 10:32
Jeżeli to jest prawdą ,że związki zawodowe i rada rodziców wybiera dyrektora szkoły , to muszą na piśmie otrzymać od kandydata ,że ogłosi rekrutacje do klas starszych.
Jeżeli nie - to go nie poprą.
Jest szansa , trzeba ją wykorzystać !!!
Holl 33
0 #42 Konkurs na dyrektora Szkoły Podstawowej nr 1 i Przedszkola nrHoll 33 2018-03-30 10:22
Cytuję Swój czlowiek:
Burmistrz będzie próbował wsadzić swojego człowieka na stołek. Chodzą słuchy o Mariuszu Nowaku. Dobrym znajomym obecnej p.o.


Tak czy owak zawsze Nowak
Zorientowany
-3 #41 RE: Konkurs na dyrektora Szkoły Podstawowej nr 1 i Przedszkola nr 2Zorientowany 2018-03-30 03:52
Cytuję Zerki:
Cytuję zebra:
Nie chodzi o stałość pracy tylko o to, że polityka zasobów lokalowych jest źle prowadzona. Dochodzi do degradacji jednej szkoły kosztem drugiej. O to tutaj chodzi. Dzieci przy okazji cierpią już od początku tego roku. To wskutek działań burmistrza doprowadzono do ścisku w sp2 i sp4. Skoro to taki dobry burmistrz to dlaczego do tego doprowadził?
Dlaczego próbuje się zniszczyć nauczycieli z gimnazjum poprzez ich rozbicie? Dlaczego nie robi się rekrutacji w tej szkole? To są normalne metody działania?
W większości szkół w wygaszanym gimnazjum powstaje pełna szkoła podstawowa. U nas burmistrz oddaje szkołę Czwórce. To jest dobre?
Wielu nauczycieli z gimnazjum właśnie pisze i mówi tak jak Ty. Próbuje się zaszczuć pozostałych nauczycieli i rodziców.
Poparcie dla normalności w szkole nr 1 i jej normalnego rozwoju nie ogranicza się do kilku nauczycieli stamtąd ale dotyczy dziesiątek jak nie setek osób. To co piszesz to propaganda pod politykę burmistrza. Trzeba to sobie otwarcie powiedzieć. Tylko zaszczuwacie i odwracacie kota ogonem a prawda jest taka że od początku ustalano wszystko poza normalną otwartą debatą. Czwórka miała przy okazji reformy przejąć 2x większy obiekt. A to jest nie do zaakceptowania. I na pewno nie chodzi tutaj o dobro uczniów czym często się zasłaniacie, wy akceptujący i broniący tej dzikiej polityki burmistrza.

Układ zaproponowany gwarantował pracę nauczycielom przynajmniej wiekszosci, stworzenie oddzielnej szkoły dawalo miejsce pracy nielicznym. Tak trudno to zrozumieć? Teraz przyjdzie czas na szukanie nowego miejsca pracy.

Na ten układ kuratorium oswiaty nie wyraziło zgody dnia 15 lutego 2017 podczas wizyty wiceburmistrza. i p. Czelnej. Proszę nie wprowadzać opinie publicznej w błąd.
Swój czlowiek
+1 #40 RE: Konkurs na dyrektora Szkoły Podstawowej nr 1 i Przedszkola nr 2Swój czlowiek 2018-03-30 03:33
Burmistrz będzie próbował wsadzić swojego człowieka na stołek. Chodzą słuchy o Mariuszu Nowaku. Dobrym znajomym obecnej p.o.
Zerki
+7 #39 RE: Konkurs na dyrektora Szkoły Podstawowej nr 1 i Przedszkola nr 2Zerki 2018-03-29 21:30
Cytuję zebra:
Nie chodzi o stałość pracy tylko o to, że polityka zasobów lokalowych jest źle prowadzona. Dochodzi do degradacji jednej szkoły kosztem drugiej. O to tutaj chodzi. Dzieci przy okazji cierpią już od początku tego roku. To wskutek działań burmistrza doprowadzono do ścisku w sp2 i sp4. Skoro to taki dobry burmistrz to dlaczego do tego doprowadził?
Dlaczego próbuje się zniszczyć nauczycieli z gimnazjum poprzez ich rozbicie? Dlaczego nie robi się rekrutacji w tej szkole? To są normalne metody działania?
W większości szkół w wygaszanym gimnazjum powstaje pełna szkoła podstawowa. U nas burmistrz oddaje szkołę Czwórce. To jest dobre?
Wielu nauczycieli z gimnazjum właśnie pisze i mówi tak jak Ty. Próbuje się zaszczuć pozostałych nauczycieli i rodziców.
Poparcie dla normalności w szkole nr 1 i jej normalnego rozwoju nie ogranicza się do kilku nauczycieli stamtąd ale dotyczy dziesiątek jak nie setek osób. To co piszesz to propaganda pod politykę burmistrza. Trzeba to sobie otwarcie powiedzieć. Tylko zaszczuwacie i odwracacie kota ogonem a prawda jest taka że od początku ustalano wszystko poza normalną otwartą debatą. Czwórka miała przy okazji reformy przejąć 2x większy obiekt. A to jest nie do zaakceptowania. I na pewno nie chodzi tutaj o dobro uczniów czym często się zasłaniacie, wy akceptujący i broniący tej dzikiej polityki burmistrza.

Układ zaproponowany gwarantował pracę nauczycielom przynajmniej wiekszosci, stworzenie oddzielnej szkoły dawalo miejsce pracy nielicznym. Tak trudno to zrozumieć? Teraz przyjdzie czas na szukanie nowego miejsca pracy.
Mała Mi
+9 #38 RE: Konkurs na dyrektora Szkoły Podstawowej nr 1 i Przedszkola nr 2Mała Mi 2018-03-29 20:34
Cytuję RR RF:
Cytuję RR:
W komisji konkursowej są chyba związki zawodowe i rada rodziców , i oni powinny wymóc deklarację od nowego dyrektora że będzie rekrutacja od września do klas IV-VII.
Na piśmie !!!


Bardzo dobry pomysł , przewodnicząca rady rodziców Rożek jak będzie na konkursie to niech jej kandydaci na dyrektora takie oświadczenie podpiszą , że ogłoszą rekrutację do klas starszych .

Jestem za !

Nie dyrektor o tym decyduje. Nie ośmieszajcie się.
RR RF
+11 #37 RE: Konkurs na dyrektora Szkoły Podstawowej nr 1 i Przedszkola nr 2RR RF 2018-03-29 19:31
Cytuję RR:
W komisji konkursowej są chyba związki zawodowe i rada rodziców , i oni powinny wymóc deklarację od nowego dyrektora że będzie rekrutacja od września do klas IV-VII.
Na piśmie !!!


Bardzo dobry pomysł , przewodnicząca rady rodziców Rożek jak będzie na konkursie to niech jej kandydaci na dyrektora takie oświadczenie podpiszą , że ogłoszą rekrutację do klas starszych .

Jestem za !
zebra
-12 #36 ... komentarz ...zebra 2018-03-29 19:02
Nie chodzi o stałość pracy tylko o to, że polityka zasobów lokalowych jest źle prowadzona. Dochodzi do degradacji jednej szkoły kosztem drugiej. O to tutaj chodzi. Dzieci przy okazji cierpią już od początku tego roku. To wskutek działań burmistrza doprowadzono do ścisku w sp2 i sp4. Skoro to taki dobry burmistrz to dlaczego do tego doprowadził?
Dlaczego próbuje się zniszczyć nauczycieli z gimnazjum poprzez ich rozbicie? Dlaczego nie robi się rekrutacji w tej szkole? To są normalne metody działania?
W większości szkół w wygaszanym gimnazjum powstaje pełna szkoła podstawowa. U nas burmistrz oddaje szkołę Czwórce. To jest dobre?
Wielu nauczycieli z gimnazjum właśnie pisze i mówi tak jak Ty. Próbuje się zaszczuć pozostałych nauczycieli i rodziców.
Poparcie dla normalności w szkole nr 1 i jej normalnego rozwoju nie ogranicza się do kilku nauczycieli stamtąd ale dotyczy dziesiątek jak nie setek osób. To co piszesz to propaganda pod politykę burmistrza. Trzeba to sobie otwarcie powiedzieć. Tylko zaszczuwacie i odwracacie kota ogonem a prawda jest taka że od początku ustalano wszystko poza normalną otwartą debatą. Czwórka miała przy okazji reformy przejąć 2x większy obiekt. A to jest nie do zaakceptowania. I na pewno nie chodzi tutaj o dobro uczniów czym często się zasłaniacie, wy akceptujący i broniący tej dzikiej polityki burmistrza.
RR
+20 #35 RE: Konkurs na dyrektora Szkoły Podstawowej nr 1 i Przedszkola nr 2RR 2018-03-29 18:53
W komisji konkursowej są chyba związki zawodowe i rada rodziców , i oni powinny wymóc deklarację od nowego dyrektora że będzie rekrutacja od września do klas IV-VII.
Na piśmie !!!
rodzic
+9 #34 RE: Konkurs na dyrektora Szkoły Podstawowej nr 1 i Przedszkola nr 2rodzic 2018-03-29 18:44
A co nauczycieli przyspawali do szkoły? Są z innej gliny niż pozostali pracownicy ? , którzy szukają pracy , starają się , zmieniają firmy. Nie mogą zmienić budynku szkoły , przecież z tego co czytam na portalu mają być tylko przeniesieni do innych szkół w Wągrowcu. A jak widać na parkingu pod szkołą wszyscy mają samochody i to dobre! Po co ten lament!

A kto ma podejmować decyzje odnośnie szkół jak nie organ prowadzący tj.Burmistrz i Rada Miasta , zostali wybrani przez mieszkańców Wągrowca w wyborach

Może decyzje powinna podejmować grupka sflustrowanych nauczycieli , z jednej ze szkół.
Niech wystartują w wyborach i jak ich mieszkańcy wybiorą to wtedy niech rządzą.

sama prawda
Grazi
-6 #33 .Grazi 2018-03-29 18:30
Cytuję Kk:
Kurcze....rozumiem że trzeba oszczędzać i wgl że to duża szkoła i trzeba dużo pieniędzy w nią ładować ale czy nie można było w spokoju dać dokończyć szkoły gimnazjalistą?
Rodzice, dlaczego nie żądacie spotkania z burmistrzem? Niech wam wyjaśni o co chodzi, dlaczego była blokowana rekrutacja. Jesteście za łagodni! To sie nadaje do telewizji! Bo nigdzie jakoś nie słychać zeby jedna szkola podstawowa wynajmowała sale w drugiej i to obcy dyrektor wyznaczał zasady. Jesteście za łagodni!!!!!!


.
RRC
-7 #32 zadania nowego dyrektora?RRC 2018-03-29 18:27
Cytuję wtemacie_szkoły_nr1:
Ciekawe czy zadaniem nowego dyrektora SP1 będzie tak jak obecnie działanie na rzecz szkoły nr 4 czyli przygotowywanie im sal kosztem przestrzeni własnych uczniów oraz wypuszczanie (redukcją etatów) własnych nauczycieli tylko po to, aby Szkoła nr 4 miała swobodę działalności...???
Oczywiste jest, że burmistrz szuka osoby, która dalej będzie realizować jego NIEZROZUMIAŁY plan na oświatę.
Apel do odpowiedzialnych ludzi, żeby się zgłosili inaczej znowu przyjdzie ktoś pokroju obecnej kobiety sukcesu...


Dokładnie tak. Szkoła nr 1 zasługuje na to by spokojnie działać. Należy uruchomić rekrutację do wszystkich klas i od września mieć klasy od I do VIII, żeby zagwarantować uczniom kompletną profesjonalną szkołę. A po drugie, żeby w innych szkołach - sp2 i sp4 było podobnie, jednozmianowo i w jednym budynku. Bez zamiany piwnic i stołówek na sale do nauczania.
Czas rzeczywiście na normalność.
rodzic bb
+10 #31 RE: Konkurs na dyrektora Szkoły Podstawowej nr 1 i Przedszkola nr 2rodzic bb 2018-03-29 18:27
A znacie jakiś nazwiska ?

ja słyszałam o kimś trójki

Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 503 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

ZAPYTAJ O OFERTĘ

X

Ostrzeżenie

© 2009-2023 Portal WRC. Wszystkie prawa zastrzeżone.