• Media
  • Opublikowano:
  • Wyświetlono: 5620

Aleksandra Walich p.o. dyrektora w Przedszkolu nr 2

Aleksandra Walich pełni obowiązki dyrektora Przedszkola nr 2 im. Marii Konopnickiej w Wągrowcu. Cały czas nie ma decyzji odnośnie powierzenia obowiązków dyrektora w Szkole Podstawowej nr 1.

Nad Przedszkolem nr 2 w Wągrowcu wisi fatum. Po odejściu dyrektor Doroty Wikarskiej placówka nie ma dyrektora. Aleksandra Walich to już trzecia osoba, której burmistrz powierza to stanowisko.

Aleksandra Walich jest nauczycielem dyplomowanym, specjalistą wychowania przedszkolnego, logopedii oraz oligofrenopedagogiki. Obowiązki dyrektora Przedszkola nr 2 w Wągrowcu objęła z dniem 1 maja 2018 roku, zgodnie z zarządzeniem burmistrza, funkcję tę ma pełnić nie dłużej niż do dnia 28 lutego 2019 roku.

Podobna sytuacja jest w Szkole Podstawowej nr 1 w Wągrowcu. Obowiązki dyrektora do 30 czerwca br. pełni Grażyna Sarad. W konkursie, który odbył się 24 kwietnia, nie wyłoniono dyrektora.

O to stanowisko ubiegała się Kinga Góralska, obecna wicedyrektor Szkoły Podstawowej nr 1, usłyszała jednak od Komisji Konkursowej, że nie spełniła wymogów formalnych. Jak się okazało, zabrakło życiorysu kandydatki, który przedstawiła, ale w niepełnej formie.

Nieoficjalnie docierają do nas różne informację, ale ostateczną decyzję w tej sprawie podejmie burmistrz.


 

 

Komentarze   

człowiek z ludu
+5 #19 RE: Aleksandra Walich p.o. dyrektora w Przedszkolu nr 2człowiek z ludu 2018-05-15 07:11
Cytuję Gftvi:
Wiadomo. juz kto będzie ta ofiarą losu i " poprowadzi" jedynkę? Jedno jest pewne jeśli będzie spoza grona jedynki- to robi sobie harakiri.... :lol:

To prawda bycie dyrektorem jakiejkolwiek państwowej firmy, a zwłaszcza oświatowej w dzisiejszych czasach to żadna nobilitacja.Brak kasy, a co się z tym wiąże żadnych własnych pomysłów tylko wypełnianie poleceń tych z góry.A polecenia i wymagania totalnie oderwane od zapłaty.Żeby być dyrektorem i wymagać od ludzi poświęcenia za darmo, często kosztem własnego życia w każdej dziedzinie, to trzeba mieć charakterek i na pewno nie nastawiony na innych.Władza -dyktowanie jak JA chcę.Żadna nobilitacja.
Gftvi
+4 #18 RE: Aleksandra Walich p.o. dyrektora w Przedszkolu nr 2Gftvi 2018-05-14 20:44
Wiadomo. juz kto będzie ta ofiarą losu i " poprowadzi" jedynkę? Jedno jest pewne jeśli będzie spoza grona jedynki- to robi sobie harakiri.... :lol:
menda
-8 #17 xxxmenda 2018-05-13 14:26
Cytuję Ona:
Zgadzam się, pani Ola to właściwa osoba na właściwym miejscu!

no nie wiem,nie lizac ....
Emeryt 8
+8 #16 RE: Aleksandra Walich p.o. dyrektora w Przedszkolu nr 2Emeryt 8 2018-05-12 07:28
Cytuję bambo:
Kinia nic nie napisała o swym życiu prywatnym a komisja była ciekawa jak się prowadzi

A czy w tej komisji byla Rada Rodziców i przedstawiciele związku do którego należy kandydatka oraz przedstawiciel szkoły?To panstwowa szkoła i nawet zwykły mieszkaniec ma prawo wglądu i oceny kanndydatki według nowych wytycznych Ministerstwa.Zainteresowanych odsyłam na stronę MEN
bambo
+4 #15 RE: Aleksandra Walich p.o. dyrektora w Przedszkolu nr 2bambo 2018-05-11 17:43
Kinia nic nie napisała o swym życiu prywatnym a komisja była ciekawa jak się prowadzi
krytyk burmistrza
+11 #14 dyrektor burmistrza w SP 1krytyk burmistrza 2018-05-11 16:54
Cytuję Hey:
A na czym polegały błędy co do formy życiorysu?

Właśnie, na czym polegały błędy ? Przecież jeśli kandydat nie dopełni jakichś formalności, to pozwala mu się je uzupełnić. A tymczasem fakt, że (rzekomo) nie było fragmentu życiorysu, stał się pretekstem do nieprzeprowadzenia konkursu. Więc jak to można nazwać - tylko ustawką. Burmistrz Poszwa tak podstępnie działa; niby zgodnie z prawem, ale zawsze przez niego ktoś cierpi. Brawo panie Poszwa, to w pańskim stylu.
Fokus
+16 #13 RE: Aleksandra Walich p.o. dyrektora w Przedszkolu nr 2Fokus 2018-05-11 13:37
Cytuję Hej:
Cytuję gość:
Cytuję Hey:
A na czym polegały błędy co do formy życiorysu?

Na tym, że wyciągnięto z koperty kandydatki jedną stronę, żeby za wszelką cenę nie dopuścić jej do konkursu. Wszyscy wiedzą, że p. Góralska nie jest osobą, która pozwoliłaby sobie na takie niedopatrzenie formalne. Jest poszwie niewygodna, a konkurs był ustawiony i tyle.


Oskarżenie władz miasta o sfałszowanie konkursu to poważne zarzuty.

Co to władze miasta to jakieś święte krowy są? Manipulują wszystkim czym się da, żeby dla nich i ich chorych często wyobraźni i kieszeni wszystko grało. Myślisz, że jeden konkurs sfałszowali, a zatrudnianie po znajomosci to tez w porzadku? Wszyscy o tym wiedza kto gdzie i kogo, a na wyborach jak osły glosuja ponownie na takich nie rzetelnych i nie kompetentnych ludzi !!! W czasie kadencji nic im potem nie idzie zrobić, czuja się panami i bezkarni, ale ida wybory i wnioski same sie nasuwaja, co trzeba zrobic. Skonczyć być osłem !
Hej
-3 #12 RE: Aleksandra Walich p.o. dyrektora w Przedszkolu nr 2Hej 2018-05-11 12:09
Cytuję gość:
Cytuję Hey:
A na czym polegały błędy co do formy życiorysu?

Na tym, że wyciągnięto z koperty kandydatki jedną stronę, żeby za wszelką cenę nie dopuścić jej do konkursu. Wszyscy wiedzą, że p. Góralska nie jest osobą, która pozwoliłaby sobie na takie niedopatrzenie formalne. Jest poszwie niewygodna, a konkurs był ustawiony i tyle.


Oskarżenie władz miasta o sfałszowanie konkursu to poważne zarzuty.
Gabi
+12 #11 RE: Aleksandra Walich p.o. dyrektora w Przedszkolu nr 2Gabi 2018-05-11 07:13
Każdy dyrektor powinien mieć jeszcze ukończone 5 letnie studia z kierowania zasobami ludzkimi.Wtedy jest gotowy do pracy na takim stanowisku.
yogi
+13 #10 RE: Aleksandra Walich p.o. dyrektora w Przedszkolu nr 2yogi 2018-05-11 06:40
Na takim stanowisku poradzi sobie każdy mający parcie na władze.Zaspokoi swoją potrzebę.Trzeba też umieć czadzić tym którzy wydają rozkazy bo dziś taki dyrektor to tylko wykonuje odgórne polecenia.Dziękuję pracować w państwowej firmie nie mając nic do gadania bo brak mamony
Ona
-11 #9 RE: Aleksandra Walich p.o. dyrektora w Przedszkolu nr 2Ona 2018-05-10 20:47
Zgadzam się, pani Ola to właściwa osoba na właściwym miejscu!
Ja
-17 #8 RE: Aleksandra Walich p.o. dyrektora w Przedszkolu nr 2Ja 2018-05-10 18:13
Cytuję obiektywny:
Specjalistki od wszystkiego zdobyte na tygodniowych płatnych kursach i do tego zarządzać bedzie umiała.Jest to możliwe?Nie! Żądza władzy, strach sie bać w obecnej sytuacji!Brrrrrr!

Jeśli nie znasz Pani Aleksandry to proszę nie wypowiadaj się na Jej temat! Ktoś kto zna ta Panią wie że jest wykształcona i świetnie sobie poradzi na tym stanowisku.
Tosiek
-5 #7 RE: Aleksandra Walich p.o. dyrektora w Przedszkolu nr 2Tosiek 2018-05-10 14:16
Cytuję gość:
Cytuję Hey:
A na czym polegały błędy co do formy życiorysu?

Na tym, że wyciągnięto z koperty kandydatki jedną stronę, żeby za wszelką cenę nie dopuścić jej do konkursu. Wszyscy wiedzą, że p. Góralska nie jest osobą, która pozwoliłaby sobie na takie niedopatrzenie formalne. Jest poszwie niewygodna, a konkurs był ustawiony i tyle.

Na jakiej podstawie to napisałeś? Masz dowody? To poważne zarzuty.
gość
+17 #6 RE: Aleksandra Walich p.o. dyrektora w Przedszkolu nr 2gość 2018-05-10 11:37
Cytuję Hey:
A na czym polegały błędy co do formy życiorysu?

Na tym, że wyciągnięto z koperty kandydatki jedną stronę, żeby za wszelką cenę nie dopuścić jej do konkursu. Wszyscy wiedzą, że p. Góralska nie jest osobą, która pozwoliłaby sobie na takie niedopatrzenie formalne. Jest poszwie niewygodna, a konkurs był ustawiony i tyle.
Kote
+6 #5 RE: Aleksandra Walich p.o. dyrektora w Przedszkolu nr 2Kote 2018-05-10 10:22
Cytuję obserwatoREK:
W przedszkolu p.o. jest nauczycielka z tego przedszkola. Jak w SP1 wstawią kandydata spoza szkoły, to znaczy, że konkurs z odrzuceniem Góralskiej był ustawką. Skoro chciała być, była jedyną kandydatką, a burmistrz nie ma do niej żadnego "ale" , to powinien powierzyć własnie jej. Jak tego nie zrobi- obnaży swoje plany.

Bzdury. Co to znaczy, że nie ma " ale"?
obiektywny
+24 #4 RE: Aleksandra Walich p.o. dyrektora w Przedszkolu nr 2obiektywny 2018-05-10 06:17
Specjalistki od wszystkiego zdobyte na tygodniowych płatnych kursach i do tego zarządzać bedzie umiała.Jest to możliwe?Nie! Żądza władzy, strach sie bać w obecnej sytuacji!Brrrrrr!
obserwatoREK
+32 #3 RE: Aleksandra Walich p.o. dyrektora w Przedszkolu nr 2obserwatoREK 2018-05-09 23:21
W przedszkolu p.o. jest nauczycielka z tego przedszkola. Jak w SP1 wstawią kandydata spoza szkoły, to znaczy, że konkurs z odrzuceniem Góralskiej był ustawką. Skoro chciała być, była jedyną kandydatką, a burmistrz nie ma do niej żadnego "ale" , to powinien powierzyć własnie jej. Jak tego nie zrobi- obnaży swoje plany.
Jurecki
+33 #2 JurekJurecki 2018-05-09 23:04
Coś mi się zdaje że kandydat już jest wybrany przez Pana burmistrza tylko jak zwykle ściema i układ a koperta z nazwiskiem już leży w biurku panie burmistrz tylko znów gafy nie zrób i za szybko nie wyciągają jaj bo będzie gimela aaa i podaj się człowieku do dymisji młody jesteś a już takiego zamieszania zrobiłeś co dalej w życiu będziesz robił i to w wągrowcu jak zwykłym ludziom spojrzysz w oczy jeśli nie zostaniesz burmistrzem a nie zostaniesz żal mi ciebie chłopie taki młody i tak spieprzyleś sobie życie
Hey
+30 #1 RE: Aleksandra Walich p.o. dyrektora w Przedszkolu nr 2Hey 2018-05-09 22:55
A na czym polegały błędy co do formy życiorysu?

TRWA CISZA WYBORCZA
komentowanie zostało wyłączone do 21.04.2024 r. do godziny 21:10

Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 503 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

ZAPYTAJ O OFERTĘ

X

Ostrzeżenie

© 2009-2023 Portal WRC. Wszystkie prawa zastrzeżone.