• Opublikowano:
  • Wyświetlono: 6670

Dobra zabawa to podstawa... ale dla wybranych

"Dobra zabawa to podstawa" pod takim tytułem pojawił się na stronie Urzędu Miejskiego w Wągrowcu artykuł o wczorajszej Szkolandii. Trzeba przyznać, że burmistrz ma duże poczucie humoru, a pijarowe artykuły to wizytówka tej kadencji.

zdjęcie: z Facebook'a Szkoły Podstawowej nr 1 w Wągrowcu

Wczoraj w wągrowieckiej hali OSiR odbyła się Szkolandia, coroczna impreza organizowana przez Ośrodek Sportu i Rekreacji. Urzędnicy, na stronie miejskiej, zamieścili artykuł pn. "Dobra zabawa to podstawa", jednak zdaniem obecnych rodziców, zabawa wcale nie była taka dobra, doszło do upokorzenia pierwszoklasistów z SP 1, szkoły znienawidzonej przez burmistrza.

O co chodzi?

W Szkolandii udział wzięły cztery wągrowieckie szkoły. Wszystko przebiegało normalnie do czasu, aż w hali pojawił się burmistrz miasta. Wizyta włodarza sprawiła, że pierwszoklasiści ze Szkoły Podstawowej nr 1 zostali zepchnięci na margines.

- Dla nas maluchy jak zwykle spisały się na MEDAL i były mega zadowolone, że mogły uczestniczyć w tym wydarzeniu. Wyrazów uznania nie można natomiast skierować w stronę organizatorów, którzy "przeoczyli" kilka istotnych rzeczy. Dzieci z SP1 nie przypisano do żadnej kategorii, dzieci były obecne, ale to tak jakby nie brały udziału w zawodach, bo nie było kategorii, do której mogłyby zostać sklasyfikowane. Jak wiadomo w SP1 są tylko pierwszoklasiści, a kategoria była dla klas 1-3, organizator doskonale o tym wiedział, a jednak nic z tym nie zrobił. Dzieciom z "jedynki "nie wręczono też dyplomów za uczestnictwo, nie mówiąc o znaczkach Szkolandii, które otrzymują wszyscy uczestnicy tego spotkania — tak skomentowali rodzice wczorajszą "Super zabawę" na FanPage Szkoły Podstawowej nr 1 w Wągrowcu.

To jednak nie koniec lekceważenia dzieci z "jedynki".

- Do zdjęcia dzieci podeszły same, bo ich nie wyczytano, warto dodać, że wywołano wszystkie pozostałe obecne tam Szkoły Podstawowe. Bardzo przykra sytuacja, zwłaszcza dla dzieci, ale tak się niestety dzieje. Nikogo, a zwłaszcza dzieci, nie powinny dotyczyć takie sytuacje — tłumaczą rodzice na Facebook'u.

Również na stronie miasta pierwszoklasiści z SP 1 zostali pominięci.

- (...) zmagania zakończyły się zwycięstwem reprezentacji Szkoły Podstawowej nr 3, która w pokonanym polu zostawiła reprezentacje „dwójki” (II miejsce) i „czwórki” (III miejsce) - czytamy na stronie miejskiej.

Co stało się z 10-osobową drużyną uczniów Szkoły Podstawowej nr 1? Tego nikt nie wie, pewnie ktoś zapomniał, bo przecież "dobra zabawa to podstawa".

Czy konflikty dorosłych i polityka lokalna muszą aż tak mocno wypływać na niewinne dzieci?

Rodzice mają cichą nadzieję, że nadchodzące zmiany pozwolą szkole iść sprawiedliwie do przodu i rozwijać to, co zostało już zapoczątkowane.


 

 

Komentarze   

max
0 #46 Myślmax 2018-09-07 21:59
Cytuję Mucha:
Cytuję Rodzic niezadowolony:
Panie burmistrzu niech się pan wytłumaczy z tego poniżania i dzielenia dzieci.
Co tu się dzieje w tym mieście?

A to burmistrz był organizatorem? On przygotowywał to przedsięwzięcie logistycznie? Zastanów się, do kogo masz pretensje, bo te ataki na Poszwę na tym portalu są żenujące.

A co za różnica kto przygotowuje? Chyba kto finansuje ma znaczenie bo to jest decydent.
Mucha
0 #45 RE: Dobra zabawa to podstawa... ale dla wybranychMucha 2018-06-16 19:44
Cytuję Rodzic niezadowolony:
Panie burmistrzu niech się pan wytłumaczy z tego poniżania i dzielenia dzieci.
Co tu się dzieje w tym mieście?

A to burmistrz był organizatorem? On przygotowywał to przedsięwzięcie logistycznie? Zastanów się, do kogo masz pretensje, bo te ataki na Poszwę na tym portalu są żenujące.
Mucha
+1 #44 Nie krzycz.Mucha 2018-06-16 19:42
Cytuję ALLO.ALLO:
RODZICE PISZCIE DO KURATORIUM, WOJEWODY, MINISTERSTWA. NIE MOŻNA POZWOLIĆ NA TAKIE DZIAŁANIA. TO O CZYM MOWA TERAZ TO TYLKO ELEMENT CAŁOŚCI.
OD POCZĄTKU POSZWA I JEGO PODWŁADNI MAJĄ ZA ZADANIE TAKIE PRZEPROWADZENIE REFORMY ŻEBY DBAĆ TYLKO O INTERES SZKOŁY NUMER 4 A DOCELOWO ALBO O PRZEJĘCIE GMACHU GIMNAZJUM. PO CO? CZAS POKAŻE (POSZWA ZAPEWNE NIE ROBIŁ STUDIÓW NA MILLENIUM O ZARZĄDZANIU OŚWIATĄ BEZINTERESOWNIE). PRZECIEŻ NIE ROBIŁ TEGO TAK JAK ŚCIEMNIAŁ ŻEBY LEPIEJ WDRAŻAĆ REFORMĘ. GDYBY TEN PAN CHCIAŁ LEPIEJ WDRAŻAĆ REFORMĘ TO BY NIE DOPROWADZIŁ DO ŚCISKU 2 SP2 I SP4 I NIE NISZCZYŁ BY SP1 ZAKAZUJĄC REKRUTACJI.
OBY TEN PAN PRZEGRAŁ WYBORY BO SKALA AROGANCJI JUŻ PRZYTŁACZA!

Nie używaj drukowanych liter, bo to w necie oznacza krzyk. Wydzierasz się już od dłuższego czasu zmieniając tylko nick. Już tego czytać się nie da. A skoro ta Twoja szkoła taka cudowna, to może pochwalisz się wynikami egzaminów gimnazjalnych. Nie? No, nie dziwię się, bo pewnie jak zwykle ogony.
jl wer
+13 #43 RE: Dobra zabawa to podstawa... ale dla wybranychjl wer 2018-06-09 15:23
Racja wieloryby do oceanu
zbulwersowanie
+14 #42 RE: Dobra zabawa to podstawa... ale dla wybranychzbulwersowanie 2018-06-09 15:06
Ja z kolei mam również prośbę do tych wszystkich niezadowolonych i zbulwersowanych rodziców.Moi drodzy, mnie natomiast bulwersuje fakt, że chodzicie(głównie kobiety)po ulicy w gatkach odsłaniających tyłki, przeważnie nie ma czego pokazywać, bo jakieś to pomarszczone jak skóra pomarańczy.Dziwię się też idącym obok facetom, że godzą się by ich kobieta świeciła tyłkiem.Zastanówcie się nad tym faktem, bo to prawie zachowania jak z filmu porno.Dziękuję za uwagę.
Rykrykrykrykrykryk
+15 #41 RE: Dobra zabawa to podstawa... ale dla wybranychRykrykrykrykrykryk 2018-06-09 12:19
A ja z innej beczki.Mam prośbę do wszystkich wielodzietnych żeby nie zabierali całych swoich rodzin, zeby nie powiedzieć przychówku na zakupy.Zastanówcie się, czy ryczące dzieciaki i zrzędzący na cały sklep facet jest wam tam potrzebny?Niech zostanie z dzieciakami w domu, bedzie w tym czasie miał okazję poczuć się ojcem, a wy spokojnie zrobicie sobie zakupy
jasiu jaś jan jnek
+10 #40 RE: Dobra zabawa to podstawa... ale dla wybranychjasiu jaś jan jnek 2018-06-09 12:07
A co tam kogo 1 a.Człowieku jest demokracja, czasy wszyscy są równi minęły bezpowrotnie.Macie swoją demokracje!
M.I.G.
-7 #39 RE: Dobra zabawa to podstawa... ale dla wybranychM.I.G. 2018-06-09 06:21
Cytuję bęc:
I dobrze ktoś napisał"zróbmy zbiórkę..."tak właśnie wygląda demokracja.Nie wszyscy mają RÓWNO, a że dzieci, no i co?Zobaczcie jak w innych demokratycznych krajach maja dzieci, czy wszystkie mają równo?Jedne 5 basenów we własnym ogrodzie, inne piją wode deszczową...Chcieliście demokracji, to macie.Demokracja, to nie tylko możliwość podróżowania za kasą, ale też ciemne strony, które bedzie widać coraz bardziej, już widać.W dawnych czasach wszyscy byli równi.

... w dawnych czasach wszyscy byli równi. A gdzie znak zapytania?
mm
-6 #38 bemm 2018-06-08 22:37
Ia z SP2 również nie brała udziału???
mm
-7 #37 RE: Dobra zabawa to podstawa... ale dla wybranychmm 2018-06-08 22:36
Ia z SP 2 również nie brała udziału ???
mm
-4 #36 RE: Dobra zabawa to podstawa... ale dla wybranychmm 2018-06-08 22:35
1a z SP 2 W OGÓLE NIE BRAŁA UDZIAŁU????
bęc
+20 #35 RE: Dobra zabawa to podstawa... ale dla wybranychbęc 2018-06-08 20:14
I dobrze ktoś napisał"zróbmy zbiórkę..."tak właśnie wygląda demokracja.Nie wszyscy mają RÓWNO, a że dzieci, no i co?Zobaczcie jak w innych demokratycznych krajach maja dzieci, czy wszystkie mają równo?Jedne 5 basenów we własnym ogrodzie, inne piją wode deszczową...Chcieliście demokracji, to macie.Demokracja, to nie tylko możliwość podróżowania za kasą, ale też ciemne strony, które bedzie widać coraz bardziej, już widać.W dawnych czasach wszyscy byli równi.
drmgrchabprof
+18 #34 RE: Dobra zabawa to podstawa... ale dla wybranychdrmgrchabprof 2018-06-08 20:05
Mamy przecież demokrację, czasy socjalizmu tak przez was piętnowane dawno minęły, teraz nie ma równych, nikt nie jest równo traktowany.Z jednej strony piętnujecie minioną epokę, a z drugiej strony oczekujecie jej.W demokracji trzeba walczyć o równe prawa:):)Są równi i równiejsi, niestety.Wytłumaczę ci jak krowie na rowie.Ty np.jezdzisz Meredesem i masz 500+, a ja mam tylko rower składak i rencinkę. rozumiesz?
matylda
-4 #33 RE: Dobra zabawa to podstawa... ale dla wybranychmatylda 2018-06-08 17:42
Cytuję Wiesia L:
Ja mam apel do redakcji-zróbmy zbiórkę gadżetów ,może słodyczy i zawieźmy tym pokrzywdzonym maluchom żeby wiedziały że ktoś o NIE dba w tym mieście.

Cytuję Hej:
może SP1 była po prostu poza podium???

Cytuję gogogigogihihihi:

Buuuuuuuuu!!Nie dostałem lizaka !Pójdę do sądu!Buuuuuuuuuuuu!Parodia!!!!!!!!!

autorzy tych wpisów to idioci
oburzony rodzic
-14 #32 RE: Dobra zabawa to podstawa... ale dla wybranychoburzony rodzic 2018-06-08 16:33
Buuuuuuuuu!!Nie dostałem lizaka !Pójdę do sądu!Buuuuuuuuuuuu!Parodia!!!!!!!!!
Parodią i żenadą to jest ten wpis. Można widzę powtarzać jak do słupa, że nie chodzi o lizaki, tylko o równe traktowanie dzieci. Tak trudno to zrozumieć?
M.I.G.
-8 #31 RE: Dobra zabawa to podstawa... ale dla wybranychM.I.G. 2018-06-08 14:42
Cytuję LinkD:
Cytuję M.I.G.:
Cytuję ?:
Cytuję Hej:
może SP1 była po prostu poza podium???

Proponuje jeszcze raz przeczytać cały artykuł i komentarze ponizej, tylko tym razem ze zrozumieniem... A potem proszę obiektywnie komentować

Nie wiem nie byłem, ale wiem, że artykuł jest jednostronny i skierowany tylko w jednym kierunku i ku jednej osobie, zresztą nie pierwszy to raz. Gdzie tu miejsce na obiektywizm?

A Ty to jesteś obiektywny jak cholera :-)Jak nie byłeś i nie wiesz to co za bzdury piszesz. Na podstawie czego...? Plotki ciotki :D

Oceniłem artykuł i na tej podstawie zapytałem o obiektywizm. Nie wypowiadałem się na temat samej imprezy. Czy to aż tak trudno zrozumieć?
gogogigogihihihi
+12 #30 RE: Dobra zabawa to podstawa... ale dla wybranychgogogigogihihihi 2018-06-08 14:27
Cytuję oburzony rodzic:
Cytuję żrzóuhch:
Rodzice są od zapewniania dzieciom rozrywki, szkoła, a tym bardziej miasto to nie instytucja rozrywkowa.Zawsze mówię, żeby robić tylko tyle i to za płacą, a że płacą gorzej niż ... to nic więcej nie dawać roszczeniowym ludziom.Dasz im palec, będą chcieli rękę, to prawda znana od wieków.

Jakim roszczeniowym ludziom??? Czy Ty nie rozumiesz człowieku, że dzieci ze wszystkich szkół były na tej samej imprezie, brały udział w tych samych konkurencjach, włożyły w to tyle samo wysiłku i jedne dostały pamiątkowe gadżety, a inne za TO SAMO, nie dostały, jedne mają pamiątkowe zdjęcie, a inne zlekceważono i im zdjęcia nie zrobiono, bo pewnie pan burmistrz sobie nie życzył, wg niego dzieci z "jedynki", to dzieci gorszej kategorii, z którymi nie warto się pokazywać publicznie. Dzieci się o imprezę nie prosiły, rodzice tym bardziej. Maluchy zostały tam zaproszone przez organizatora, pytanie tylko po co? żeby inni bawili się ich kosztem?

Buuuuuuuuu!!Nie dostałem lizaka !Pójdę do sądu!Buuuuuuuuuuuu!Parodia!!!!!!!!!
LinkD
+2 #29 RE: Dobra zabawa to podstawa... ale dla wybranychLinkD 2018-06-08 14:13
Cytuję M.I.G.:
Cytuję ?:
Cytuję Hej:
może SP1 była po prostu poza podium???

Proponuje jeszcze raz przeczytać cały artykuł i komentarze ponizej, tylko tym razem ze zrozumieniem... A potem proszę obiektywnie komentować

Nie wiem nie byłem, ale wiem, że artykuł jest jednostronny i skierowany tylko w jednym kierunku i ku jednej osobie, zresztą nie pierwszy to raz. Gdzie tu miejsce na obiektywizm?

A Ty to jesteś obiektywny jak cholera :-)Jak nie byłeś i nie wiesz to co za bzdury piszesz. Na podstawie czego...? Plotki ciotki :D
M.I.G.
-8 #28 RE: Dobra zabawa to podstawa... ale dla wybranychM.I.G. 2018-06-08 13:29
Cytuję ?:
Cytuję Hej:
może SP1 była po prostu poza podium???

Proponuje jeszcze raz przeczytać cały artykuł i komentarze ponizej, tylko tym razem ze zrozumieniem... A potem proszę obiektywnie komentować

Nie wiem nie byłem, ale wiem, że artykuł jest jednostronny i skierowany tylko w jednym kierunku i ku jednej osobie, zresztą nie pierwszy to raz. Gdzie tu miejsce na obiektywizm?
oburzony rodzic
+5 #27 RE: Dobra zabawa to podstawa... ale dla wybranychoburzony rodzic 2018-06-08 13:20
Cytuję żrzóuhch:
Rodzice są od zapewniania dzieciom rozrywki, szkoła, a tym bardziej miasto to nie instytucja rozrywkowa.Zawsze mówię, żeby robić tylko tyle i to za płacą, a że płacą gorzej niż ... to nic więcej nie dawać roszczeniowym ludziom.Dasz im palec, będą chcieli rękę, to prawda znana od wieków.

Jakim roszczeniowym ludziom??? Czy Ty nie rozumiesz człowieku, że dzieci ze wszystkich szkół były na tej samej imprezie, brały udział w tych samych konkurencjach, włożyły w to tyle samo wysiłku i jedne dostały pamiątkowe gadżety, a inne za TO SAMO, nie dostały, jedne mają pamiątkowe zdjęcie, a inne zlekceważono i im zdjęcia nie zrobiono, bo pewnie pan burmistrz sobie nie życzył, wg niego dzieci z "jedynki", to dzieci gorszej kategorii, z którymi nie warto się pokazywać publicznie. Dzieci się o imprezę nie prosiły, rodzice tym bardziej. Maluchy zostały tam zaproszone przez organizatora, pytanie tylko po co? żeby inni bawili się ich kosztem?
Obs
+5 #26 RE: Dobra zabawa to podstawa... ale dla wybranychObs 2018-06-08 09:22
Cytuję ALLO.ALLO:
RODZICE PISZCIE DO KURATORIUM, WOJEWODY, MINISTERSTWA. NIE MOŻNA POZWOLIĆ NA TAKIE DZIAŁANIA. TO O CZYM MOWA TERAZ TO TYLKO ELEMENT CAŁOŚCI.
OD POCZĄTKU POSZWA I JEGO PODWŁADNI MAJĄ ZA ZADANIE TAKIE PRZEPROWADZENIE REFORMY ŻEBY DBAĆ TYLKO O INTERES SZKOŁY NUMER 4 A DOCELOWO ALBO O PRZEJĘCIE GMACHU GIMNAZJUM. PO CO? CZAS POKAŻE (POSZWA ZAPEWNE NIE ROBIŁ STUDIÓW NA MILLENIUM O ZARZĄDZANIU OŚWIATĄ BEZINTERESOWNIE). PRZECIEŻ NIE ROBIŁ TEGO TAK JAK ŚCIEMNIAŁ ŻEBY LEPIEJ WDRAŻAĆ REFORMĘ. GDYBY TEN PAN CHCIAŁ LEPIEJ WDRAŻAĆ REFORMĘ TO BY NIE DOPROWADZIŁ DO ŚCISKU 2 SP2 I SP4 I NIE NISZCZYŁ BY SP1 ZAKAZUJĄC REKRUTACJI.
OBY TEN PAN PRZEGRAŁ WYBORY BO SKALA AROGANCJI JUŻ PRZYTŁACZA!

Już pisali i nie tylko tam.
żrzóuhch
+8 #25 RE: Dobra zabawa to podstawa... ale dla wybranychżrzóuhch 2018-06-08 08:19
Rodzice są od zapewniania dzieciom rozrywki, szkoła, a tym bardziej miasto to nie instytucja rozrywkowa.Zawsze mówię, żeby robić tylko tyle i to za płacą, a że płacą gorzej niż ... to nic więcej nie dawać roszczeniowym ludziom.Dasz im palec, będą chcieli rękę, to prawda znana od wieków.
poko
+10 #24 zła politykapoko 2018-06-07 19:16
To się nadaje do ministerstwa bo skoro samorząd nie potrafi płynnie wdrożyć reformy i zagwarantować wygaszanemu gimnazjum ciągłości w postaci pełnej szkoły podstawowej tylko sprzyja innej i oddaje jej sale to znaczy że albo ktoś poluje na budynek albo jest skrajnie nieprofesjonalny i nie powinien piastować funkcji w samorządzie. Konotacje prowadzące do szkoły NR 4 są oczywiste. Wszystko robili pod interes sp4 przez co psują warunki wszystkim.

POPIERAM TEN KOMENTARZ:

Cytat:
Właściwie, to gdyby tak ktoś profesjonalnie podszedł do spraw oświatowych w naszym mieście to warunki jakie panują w SP1 można byłoby zapewnić w innych wągrowieckich szkołach. A tutaj nie dość że jedną szkołę się niszczy to jeszcze pozbawia się mozliwości podwyższania standardu w innych szkołach.
ALLO.ALLO
+12 #23 PRESJA MA SENSALLO.ALLO 2018-06-07 18:39
RODZICE PISZCIE DO KURATORIUM, WOJEWODY, MINISTERSTWA. NIE MOŻNA POZWOLIĆ NA TAKIE DZIAŁANIA. TO O CZYM MOWA TERAZ TO TYLKO ELEMENT CAŁOŚCI.
OD POCZĄTKU POSZWA I JEGO PODWŁADNI MAJĄ ZA ZADANIE TAKIE PRZEPROWADZENIE REFORMY ŻEBY DBAĆ TYLKO O INTERES SZKOŁY NUMER 4 A DOCELOWO ALBO O PRZEJĘCIE GMACHU GIMNAZJUM. PO CO? CZAS POKAŻE (POSZWA ZAPEWNE NIE ROBIŁ STUDIÓW NA MILLENIUM O ZARZĄDZANIU OŚWIATĄ BEZINTERESOWNIE). PRZECIEŻ NIE ROBIŁ TEGO TAK JAK ŚCIEMNIAŁ ŻEBY LEPIEJ WDRAŻAĆ REFORMĘ. GDYBY TEN PAN CHCIAŁ LEPIEJ WDRAŻAĆ REFORMĘ TO BY NIE DOPROWADZIŁ DO ŚCISKU 2 SP2 I SP4 I NIE NISZCZYŁ BY SP1 ZAKAZUJĄC REKRUTACJI.
OBY TEN PAN PRZEGRAŁ WYBORY BO SKALA AROGANCJI JUŻ PRZYTŁACZA!
H2o2
+11 #22 RE: Dobra zabawa to podstawa... ale dla wybranychH2o2 2018-06-07 15:40
Cytuję Opinia:
Cytuję Anty burmistrz:
Kto odpowiada za organizacjętej imprezy? Ktoś wykonujete chore polecenia. Mam nadzieje ze wkrotce rozliczymy burmistrza i jego "zauszników" z tych poczynań. Wstyd odgrywać się na niewinnych dzieciach! Zegar już tyka i odlicza czas do wyborów. Pa pa burmistrzowi i jego przydupasom.


Mam teorie, że burmistrz jest niezdrowo zaangażowany w reformę oświaty. Zaznaczam że nie bez powodu kończył kurs w Millenium na zarządzanie oświatą. Czy ma to wpływ na podejmowane decyzje - niszczenie sp1-gimnazjum - tego nie wiem, ale niezdrowe klimaty wprowadza ten człowiek - to jest fakt. Przypominam też o tej chorej ankiecie, którą wymyślił ponoć nakazał zrobić w szkole nr 1 w które uczniowie mieli donosić na nauczycieli na temat organizacji reformy.

Metody rodem z poprzedniego systemu, więc po wyborach może spokojnie do tego systemu powrócić poza margines społeczny skoro działa przeciw społeczności miasta
BenioS
+15 #21 RE: Dobra zabawa to podstawa... ale dla wybranychBenioS 2018-06-07 15:34
Cytuję ...:
Rodzice powinni zawiadomić odpowiednie instytucje i wprost napisać że burmistrz niszczy od początku środowisko szkoły nr 1 - wcześniej gimnazjum i że boją się tego człowieka. Nauczyciele zresztą też powinni zgłosić problem do ministerstwa. Cała ta grupa ludzi: Poszwa, Smykowski, Czelna, Fimiak odpowiedzialni za oświatę powinni wylecieć z hukiem po wyborach, bo ani to dobrzy organizatorzy ani społecznicy. Won i do normalnej roboty a nie udawać że się znają na samorządzie. Niszczenie szkoły nr 1 powinno być zgłoszone bo to jest fakt bezsprzeczny. Tego jeszcze nigdy w Wągrowcu nie było.

Nic dodać nic ująć, bo to jest szczera prawda! Precz z komuną się kiedyś krzyczało, czy pisało to można odnieść do tych ludzi, kompletnie nie przygotowanych do pełnienia takich funkcji, a demokratycznie to wywalić ich wszystkich kartką wyborczą na jesień i po zawodach...
o co chodzi???
+13 #20 RE: Dobra zabawa to podstawa... ale dla wybranycho co chodzi??? 2018-06-07 15:10
Cytuję Danka Bachta:
Cytuję Wiesia L:
Ja mam apel do redakcji-zróbmy zbiórkę gadżetów ,może słodyczy i zawieźmy tym pokrzywdzonym maluchom żeby wiedziały że ktoś o NIE dba w tym mieście.


Uwierz, że są pokrzywdzone, takie sytuacje nie powinny mieć miejsca, nie powinny dotyczyć dzieci. To nie jest pierwsza taka sytuacja, żaden rodzic i dobry nauczyciel nie pozwoliłby na takie traktowanie dzieci.

To, że są to uczniowie akurat z tej szkoły tzn. że mają być inaczej traktowane??? W jakim mieście my żyjemy, to donikąd nie prowadzi.
Dzieci z SP1 były takimi samymi uczestnikami jak dzieci z innych szkół, brały udział we wszystkich zawodach, pojawiły się tam na zaproszenie organizatora, ktory doskonale wiedział że SP1 ma tylko klasy pierwsze. Nikt nie upomina się o znaczki, dyplomy tylko o równe traktowanie.

Rodzice dzieci z SP1 niejednokrotnie prosili o rekrutację aby zlikwidować dwuzmianowość w innych szkołach, a tym samym zapewnić dalszy rozwój SP1, czy to jest coś niełaściwego. Uczniom SP4 przebywających w budynku SP1 tak samo odbiera się możliwość uczestniczenia choćby w dodatkowych zajęciach sportowych, tanecznych czy też muzycznych bo organizacyjnie są to dzieci czwórki a nie jedynki, dzięki komu, czyim decyzjom?

ja osobiście nie życzę nikomu takiego traktowania. To są dzieci, niczemu niewinne, mają prawa równe prawom innych dzieci.


Właściwie, to gdyby tak ktoś profesjonalnie podszedł do spraw oświatowych w naszym mieście to warunki jakie panują w SP1 można byłoby zapewnić w innych wągrowieckich szkołach. A tutaj nie dość że jedną szkołę się niszczy to jeszcze pozbawia się mozliwości podwyższania standardu w innych szkołach.
?
+15 #19 RE: Dobra zabawa to podstawa... ale dla wybranych? 2018-06-07 15:00
Cytuję Hej:
może SP1 była po prostu poza podium???

Proponuje jeszcze raz przeczytać cały artykuł i komentarze ponizej, tylko tym razem ze zrozumieniem... A potem proszę obiektywnie komentować
...
+16 #18 Niezdrowe klimaty burmistrza Poszwy... 2018-06-07 14:58
Rodzice powinni zawiadomić odpowiednie instytucje i wprost napisać że burmistrz niszczy od początku środowisko szkoły nr 1 - wcześniej gimnazjum i że boją się tego człowieka. Nauczyciele zresztą też powinni zgłosić problem do ministerstwa. Cała ta grupa ludzi: Poszwa, Smykowski, Czelna, Fimiak odpowiedzialni za oświatę powinni wylecieć z hukiem po wyborach, bo ani to dobrzy organizatorzy ani społecznicy. Won i do normalnej roboty a nie udawać że się znają na samorządzie. Niszczenie szkoły nr 1 powinno być zgłoszone bo to jest fakt bezsprzeczny. Tego jeszcze nigdy w Wągrowcu nie było.
Opinia
+14 #17 Niezdrowe klimaty burmistrza PoszwyOpinia 2018-06-07 14:52
Cytuję Anty burmistrz:
Kto odpowiada za organizacjętej imprezy? Ktoś wykonujete chore polecenia. Mam nadzieje ze wkrotce rozliczymy burmistrza i jego "zauszników" z tych poczynań. Wstyd odgrywać się na niewinnych dzieciach! Zegar już tyka i odlicza czas do wyborów. Pa pa burmistrzowi i jego przydupasom.


Mam teorie, że burmistrz jest niezdrowo zaangażowany w reformę oświaty. Zaznaczam że nie bez powodu kończył kurs w Millenium na zarządzanie oświatą. Czy ma to wpływ na podejmowane decyzje - niszczenie sp1-gimnazjum - tego nie wiem, ale niezdrowe klimaty wprowadza ten człowiek - to jest fakt. Przypominam też o tej chorej ankiecie, którą wymyślił ponoć nakazał zrobić w szkole nr 1 w które uczniowie mieli donosić na nauczycieli na temat organizacji reformy.
Opinia
+11 #16 Niszczenie środowiska Szkoły nr 1 i gimnazjumOpinia 2018-06-07 14:41
Czas to sobie powiedzieć głośno. Krzysztof Poszwa ma niezdrowe - niemerytoryczne i pozbawione dystansu podejście do sprawy reformy i szkoły nr 1 na pograniczu z pewną obsesją. Mówiąc potocznie jest w tym coś z psychozy i manii. Decyzje burmistrza istotnie krzywdzą środowisko gimnazjum i szkoły nr 1. Czy zastanawialiście się może nad kondycją psychiczną burmistrza w tej sprawie? Nie oskarżam tylko zadaję pytanie czy wszystko jest tutaj w porządku? Przecież ten temat jest omawiany od dawna i środowisko jest autentycznie przerażone tym z jakim atakiem musi się borykać odkąd burmistrz wdraża reformę po swojemu zamiast zgodnie z wytycznymi ministerstwa. Żal i dzieci i nauczycieli. Bo Poszwa ewidentnie niszczy to środowisko!!!
AntyPoszwa
+21 #15 RE: Dobra zabawa to podstawa... ale dla wybranychAntyPoszwa 2018-06-07 13:28
Poszwa twój koniec jest bliski
Hej
-17 #14 RE: Dobra zabawa to podstawa... ale dla wybranychHej 2018-06-07 11:06
może SP1 była po prostu poza podium???
misja wizja chore
+14 #13 RE: Dobra zabawa to podstawa... ale dla wybranychmisja wizja chore 2018-06-07 08:29
A ja pytam na co te chore imprezy?Na co ta p....rywalizacja, na co te spędy, niech każdy robi tylko tyle za ile mu płacą, a płacą nędzne grosze za podstawę programową, więc skończcie z też z wymyślaniem i chorą rywalizacją za nędzne grosze.Sami dajecie sie wykorzystywać, niedługo zajmą wam niedziele w imię misji, powołania itp.za te piękne słówka talerza rodzinie nie napełnicie.
Danka Bachta
+30 #12 RE: Dobra zabawa to podstawa... ale dla wybranychDanka Bachta 2018-06-07 00:21
Cytuję Wiesia L:
Ja mam apel do redakcji-zróbmy zbiórkę gadżetów ,może słodyczy i zawieźmy tym pokrzywdzonym maluchom żeby wiedziały że ktoś o NIE dba w tym mieście.


Uwierz, że są pokrzywdzone, takie sytuacje nie powinny mieć miejsca, nie powinny dotyczyć dzieci. To nie jest pierwsza taka sytuacja, żaden rodzic i dobry nauczyciel nie pozwoliłby na takie traktowanie dzieci.

To, że są to uczniowie akurat z tej szkoły tzn. że mają być inaczej traktowane??? W jakim mieście my żyjemy, to donikąd nie prowadzi.
Dzieci z SP1 były takimi samymi uczestnikami jak dzieci z innych szkół, brały udział we wszystkich zawodach, pojawiły się tam na zaproszenie organizatora, ktory doskonale wiedział że SP1 ma tylko klasy pierwsze. Nikt nie upomina się o znaczki, dyplomy tylko o równe traktowanie.

Rodzice dzieci z SP1 niejednokrotnie prosili o rekrutację aby zlikwidować dwuzmianowość w innych szkołach, a tym samym zapewnić dalszy rozwój SP1, czy to jest coś niełaściwego. Uczniom SP4 przebywających w budynku SP1 tak samo odbiera się możliwość uczestniczenia choćby w dodatkowych zajęciach sportowych, tanecznych czy też muzycznych bo organizacyjnie są to dzieci czwórki a nie jedynki, dzięki komu, czyim decyzjom?

ja osobiście nie życzę nikomu takiego traktowania. To są dzieci, niczemu niewinne, mają prawa równe prawom innych dzieci.
oburzony rodzic
+25 #11 RE: Dobra zabawa to podstawa... ale dla wybranychoburzony rodzic 2018-06-06 23:41
Cytuję marian:
Komu potrzebne te gadżety?

Potrzebne nikomu, to tylko miły dodatek do zawodów sportowych sprawiający radość dzieciom. Chodzi o równe traktowanie, to chyba oczywiste. No chyba, że nie dla wszystkich...
oburzony rodzic
+20 #10 RE: Dobra zabawa to podstawa... ale dla wybranychoburzony rodzic 2018-06-06 23:39
Cytuję Wiesia L:
Ja mam apel do redakcji-zróbmy zbiórkę gadżetów ,może słodyczy i zawieźmy tym pokrzywdzonym maluchom żeby wiedziały że ktoś o NIE dba w tym mieście.

Żenujący komentarz. Ciekawe, czy tak samo by Pani mówiła, gdyby to Pani dziecko ktoś tak potraktował. Nie chodzi o gadżety, tylko o dzielenie przez burmistrza dzieci na lepsze i gorsze.
Anty burmistrz
+19 #9 SzkolandiaAnty burmistrz 2018-06-06 23:37
Kto odpowiada za organizacjętej imprezy? Ktoś wykonujete chore polecenia. Mam nadzieje ze wkrotce rozliczymy burmistrza i jego "zauszników" z tych poczynań. Wstyd odgrywać się na niewinnych dzieciach! Zegar już tyka i odlicza czas do wyborów. Pa pa burmistrzowi i jego przydupasom.
Wiesia L
-32 #8 RE: Dobra zabawa to podstawa... ale dla wybranychWiesia L 2018-06-06 23:35
Ja mam apel do redakcji-zróbmy zbiórkę gadżetów ,może słodyczy i zawieźmy tym pokrzywdzonym maluchom żeby wiedziały że ktoś o NIE dba w tym mieście.
oburzony rodzic
+24 #7 RE: Dobra zabawa to podstawa... ale dla wybranychoburzony rodzic 2018-06-06 23:32
Jestem zbulwersowana zaistniałą sytuacją. Jak można tak traktować 7 letnie dzieci??? I to kto, burmistrz, który zasłaniając się cały czas dobrem dzieci niszczy i degraduje jedną ze szkół, blokuje normalną rekrutację, bo w jego opinii przenoszonym dzieciom stanie się krzywda? A co z naszymi dziećmi, je można upokarzać i krzywdzić bezkarnie, bo mieliśmy czelność zapisać je do tej, a nie innej szkoły? Wstyd i hańba. Może pan burmistrz pofatyguje się z wizytą do tych dzieciaków i odpowie na pełne goryczy pytania, z którymi my rodzice musimy się teraz mierzyć przez niefrasobliwość organizatorów "dobrej zabawy". Na szczęście te dzieci mają rodziców, ciocie, wujków, babcie dziadków - całkiem spory elektorat, który mam nadzieję, z tej fantastycznej zabawy wyciągnie odpowiednie wnioski i ups! w najbliższych wyborach również zapomni o co niektórych kandydatach.
Anty burmistrz
+20 #6 SzkolandiaAnty burmistrz 2018-06-06 23:31
Kto jest odpowiedzialny za organizację tej imprezy? Kto wykonuje te wszystkie chore polecenia? Mam nadzieję że i burmistrz i wszystkie jego zauszniki z hukiem wykręca po przegranych wyborach. Wstyd i żenada odgrywać się na niewinnych dzieciach. Budzik już tyka i odlicza czas do końca kadencji- pa pa!
marian
-23 #5 RE: Dobra zabawa to podstawa... ale dla wybranychmarian 2018-06-06 23:25
Komu potrzebne te gadżety?
To ja twój cień
+21 #4 SiurkuTo ja twój cień 2018-06-06 23:25
Koleś ma problem ze sobą widać że nie lubi dzieci Gimnazjum nr. 1 później szkoła podstawowa nr.1 przedszkola i te jego syf na talerzu człowiek jakiś nie normalny dewiant albo zbok psychiczny
Hanna
+24 #3 RE: Dobra zabawa to podstawa... ale dla wybranychHanna 2018-06-06 23:23
Jak wytłumaczyć dzieciom z jedynki, które brały udział w zawodach, że zostały pominięte w klasyfikacji...???
Kto odpowie i wytłumaczy???!!!
Rodzic niezadowolony
+26 #2 RE: Dobra zabawa to podstawa... ale dla wybranychRodzic niezadowolony 2018-06-06 23:14
Panie burmistrzu niech się pan wytłumaczy z tego poniżania i dzielenia dzieci.
Co tu się dzieje w tym mieście?
zbulwersowana
+30 #1 RE: Dobra zabawa to podstawa... ale dla wybranychzbulwersowana 2018-06-06 23:02
Moja córka, uczennica klasy 1 Szkoły Podstawowej nr 1 zapytała po przyjściu do domu, dlaczego wszystkie dzieci dostały plakietki a dzieci z ich szkoły nie??? To ja też pytam organizatorów dlaczego??? Bo nie znam odpowiedzi na to mądre i trudne pytanie.....

Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 503 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

ZAPYTAJ O OFERTĘ

X

Ostrzeżenie

© 2009-2023 Portal WRC. Wszystkie prawa zastrzeżone.