• Opublikowano:
  • Wyświetlono: 10007

Dariusz Eitner - kandydat na wójta Gminy Wągrowiec

Dariusz Eitner ogłosił swój start w zbliżających się wyborach samorządowych. Zamierza walczyć o fotel wójta Gminy Wągrowiec.


Już jesienią czekają nas wybory samorządowe. Wybierzemy wójtów, burmistrzów oraz radnych miejskich i powiatowych. Już teraz zaczynają ujawniać się oficjalni kandydaci.

Jako pierwszy ujawnił się Dariusz Eitner, który zamierza stanąć w szranki z Przemysławem Majchrzakiem, obecnym wójtem Gminy Wągrowiec i przejąć władzę w gminie.

Dariusz Eitner to rodowity wągrowczanin, żonaty. Ukończył Wydział Telekomunikacji Uniwersytetu Technologiczno-Przyrodniczego w Bydgoszczy, Akademię Ekonomiczną w Poznaniu, Wielkopolską Szkołę Biznesu przy AE w Poznaniu oraz Wyższą Szkołę Gospodarki w Bydgoszczy.

Był radnym Rady Miejskiej w Wągrowcu oraz kandydatem na burmistrza miasta Wągrowca w 2010 roku, jest członkiem Prawa i Sprawiedliwości.

Eitner pracował głównie na stanowiskach związanych z telekomunikacją, od 2016 roku jest kierownikiem biura powiatowego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Wągrowcu.


Czy Dariusz Eitner jest wstanie pokonać urzędującego wójta Przemysława Majchrzaka?


 

Komentarze   

Janowy
#74 RE: Dariusz Eitner - kandydat na wójta Gminy WągrowiecJanowy 2018-10-26 11:16
Cytuję Jacuś15:
Taki pisowski człowiek orkiestra....fachowiec od telekomunikacji ....znawca spraw rolnych......nieudany kandydat na burmistrza....no to może trochę mniej ambitnie ---na wójta.....nie uda się to może na sołtysa się będzie nadawał tylko jakiej wsi..?
Majchrzak jaki jest taki jest ale ma silną pozycje i byle kto z politycznych mu nie podskoczy...ten będzie chodził na sznurku jak pozostałe marionetki z pisu

Zeby lekko zapobie manipulacji - porównaie wykształcenia:
Wykształcenie dna pisowskiego:
Eitner - Ukończył Wydział Telekomunikacji Uniwersytetu Technologiczno- Przyrodniczego w Bydgoszczy, Akademię Ekonomiczną w Poznaniu, Wielkopolską Szkołę Biznesu przy AE w Poznaniu oraz Wyższą Szkołę Gospodarki w Bydgoszczy.
Wykształcenie "elity" POwskiej:
Majchrzak - wykształcenie wyższe – inżynier rolnictwa
Korcz - Ukończyła studia na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM na kierunku politologia o specjalnościach administracja samorządowa i administracja europejska.

Jak widac , PIS-owiec bije wszystkich kandydatów bez litości.
czytelnik.wrc.
+1 #73 RE: Dariusz Eitner - kandydat na wójta Gminy Wągrowiecczytelnik.wrc. 2018-08-28 10:12
Cytuję Sympatyk PiS:
Co tam w PiS słuchać, bo głosy na mieście miażdżą wągrowieckie struktury. Panie Dariuszu czy prawdą jest, że na swoich listach macie ludzi związanych z PZPR?

Chyba już totalnie się pogubili.
Sympatyk PiS
+6 #72 RE: Dariusz Eitner - kandydat na wójta Gminy WągrowiecSympatyk PiS 2018-08-27 23:58
Co tam w PiS słuchać, bo głosy na mieście miażdżą wągrowieckie struktury. Panie Dariuszu czy prawdą jest, że na swoich listach macie ludzi związanych z PZPR?
Piotr.
-2 #71 Kandydat na wójtaPiotr. 2018-07-27 20:59
Powodzenia ! :-)
Miła
+3 #70 RE: Dariusz Eitner - kandydat na wójta Gminy WągrowiecMiła 2018-07-25 18:03
Cytuję Marek S.:
Co do rozdawnictwa PO i PSL.
1. Koalicja PO PSL wprowadziła swoich na stołki - PRAWDA
2. PiS - też wprowadza, tutaj to dopiero jest rozdawnictwo pieniędzy i stołków, m.in. dlatego Eitner jest gdzie jest
3. PO PSL
- nie windowali swoich miernych ale wiernych na stanowiska za kilka MILIONÓW rocznie
- nie przyznawali sobie tak wysokich nagród, jako dodatku do pensji
- nie walczyli z każdym i nie dążyli do władzy totalitarnej
- nie karali posłów, dawali możliwość wypowiedzi
- Sejm był otwarty dla wszystkich, nie bali się
4. PiS - niestety to wszystko robi.

W Polsce za chwile powstaną PGR-y o czym jasno mówi premier, państwo zaczyna wtrącać się we wszystkie aspekty życia. Nie do pomyślenia jest aby wiceminister Zieliński ręcznie sterował policyjnymi awansami i wypierał się tego. PiS nie ma zaplecza, co widać na każdym kroku. Przykładem jest Dariusz Eitner, który ma tyle wspólnego z rolnictwem i problemami wsi, co ja z rakietą NASA.
Jesteście zaślepieni rozdawnictwem PiS-u, dzisiaj jest fajnie, bo jest 300+, 500+, mieszkanie + i inne, tylko ja te dzieci dorosną i okaże się, że budżet Polski wygląda jak kiedyś grecki, to właśnie te dzieci będą musiały spłacać dzisiejsze rozdawnictwo.
Nie popieram PO, PSL, SLD ani Nowoczesnej, nie popieram też PiS, bo wiem, że idzie to w złym kierunku, a wy kiedyś przekonacie się o tym na własnej skórze.
Podnoszenie najniższej krajowej jest fajne dla pracowników i PiS-u, bo mają dodatkowe pieniądze z podatków, większe składki na ZUS, ale wierzcie PiS nie robi tego dla dobra pracowników, wyjaśnienie jest proste: kosztem pracodawców PiS łata dziury w budżecie i w ZUS-ie.
Obniżenie wieku emerytalnego też jest złe. Średnia życia się wydłuża, PiS tłumaczył, że ludzie i tak będą pracować, bo powalczą o wyższe emerytury, okazało się zupełnie coś innego. Każdy kto uzyskał taką możliwość poszedł na emeryturę i ZUS ma problem.

Zapomniałeś napisać, że PO/PSL miało gdzieś Polskę, bo to był dla nich teoretyczny kraj. Miało gdzieś Polaków, bo ważnetto było nabijanie własnej kasy. Łapówkarstwo, bezczelność władzy, całkowite podporządkowanie się Merkel. PiS święty nie jest, ale nie wybielaj peowców, bo to żenada. Tu każdy, kto przy władzy, myśli tylko jak nabić sobie kabzę.
Tramp
+6 #69 RE: Dariusz Eitner - kandydat na wójta Gminy WągrowiecTramp 2018-07-20 08:31
Cytuję Marek S.:
Co do rozdawnictwa PO i PSL.
1. Koalicja PO PSL wprowadziła swoich na stołki - PRAWDA
2. PiS - też wprowadza, tutaj to dopiero jest rozdawnictwo pieniędzy i stołków, m.in. dlatego Eitner jest gdzie jest
3. PO PSL
- nie windowali swoich miernych ale wiernych na stanowiska za kilka MILIONÓW rocznie
- nie przyznawali sobie tak wysokich nagród, jako dodatku do pensji
- nie walczyli z każdym i nie dążyli do władzy totalitarnej
- nie karali posłów, dawali możliwość wypowiedzi
- Sejm był otwarty dla wszystkich, nie bali się
4. PiS - niestety to wszystko robi.

W Polsce za chwile powstaną PGR-y o czym jasno mówi premier, państwo zaczyna wtrącać się we wszystkie aspekty życia. Nie do pomyślenia jest aby wiceminister Zieliński ręcznie sterował policyjnymi awansami i wypierał się tego. PiS nie ma zaplecza, co widać na każdym kroku. Przykładem jest Dariusz Eitner, który ma tyle wspólnego z rolnictwem i problemami wsi, co ja z rakietą NASA.
Jesteście zaślepieni rozdawnictwem PiS-u, dzisiaj jest fajnie, bo jest 300+, 500+, mieszkanie + i inne, tylko ja te dzieci dorosną i okaże się, że budżet Polski wygląda jak kiedyś grecki, to właśnie te dzieci będą musiały spłacać dzisiejsze rozdawnictwo.
Nie popieram PO, PSL, SLD ani Nowoczesnej, nie popieram też PiS, bo wiem, że idzie to w złym kierunku, a wy kiedyś przekonacie się o tym na własnej skórze.
Podnoszenie najniższej krajowej jest fajne dla pracowników i PiS-u, bo mają dodatkowe pieniądze z podatków, większe składki na ZUS, ale wierzcie PiS nie robi tego dla dobra pracowników, wyjaśnienie jest proste: kosztem pracodawców PiS łata dziury w budżecie i w ZUS-ie.
Obniżenie wieku emerytalnego też jest złe. Średnia życia się wydłuża, PiS tłumaczył, że ludzie i tak będą pracować, bo powalczą o wyższe emerytury, okazało się zupełnie coś innego. Każdy kto uzyskał taką możliwość poszedł na emeryturę i ZUS ma problem.

Wszystko to kliki partyjne i ta demokracja to jest w Polsce partiokracja, kolesiostwo i nepotyzm. Każda partia rżnęła swoich wyborców na kasę, jedna z gracją mniejszą lub wiekszą, inna bardziej po chamsku jak teraz się to odbywa. Swoimi się zapełnia miejsca pracy i intratne, dobrze płatne stanowiska. Robili to po mistrzowsku ci z PSL, gdzie wszyscy partyjni zajmowali i nadal zajmują porządne stołki, PO wszedzie też wsadzała swoich, robi to teraz PiS butem dociskając wszystko co się da i gdzie się da. Kwestia jest tylko taka ile rozdadzą pieniędzy podatników i wyborców im samym w różny sposób grabionych z ich kieszeni. O przyszłych czasach się nie wspomina. Żyje się tylko tym co tu i teraz i kto lepiej pograbi obojętnie jakim stylem ten wiecej odłoży na złe czasy i przetrwa, bo przecież władza może sie zmieniać. W polityce, w samorządach są politycy, którzy tylko umieją mamić, pieprzyć bzdury, opowiadać "bajki", ale też dobrze się ustawić, aby dla własnych celów lekkim sumptem wykorzystać swoje pięć minut, obłowic się i śmiać się z innych, ciężko i uczciwie pracujących ludzi za śmieszne pieniądze, dajace im ledwo utrzymanie.
Halinka
+6 #68 RE: Dariusz Eitner - kandydat na wójta Gminy WągrowiecHalinka 2018-07-19 22:48
Marek, jest jak piszesz. Parta PiS to żadna prawica, no może poglądowo, ale gospodarczo to typy PRL, komuna. Dlatego śmieszy mnie jak PRL-owski prokurator krzyczy: "Precz z komuną, precz z komuną..."
Marek S.
+7 #67 RE: Dariusz Eitner - kandydat na wójta Gminy WągrowiecMarek S. 2018-07-19 22:45
Co do rozdawnictwa PO i PSL.
1. Koalicja PO PSL wprowadziła swoich na stołki - PRAWDA
2. PiS - też wprowadza, tutaj to dopiero jest rozdawnictwo pieniędzy i stołków, m.in. dlatego Eitner jest gdzie jest
3. PO PSL
- nie windowali swoich miernych ale wiernych na stanowiska za kilka MILIONÓW rocznie
- nie przyznawali sobie tak wysokich nagród, jako dodatku do pensji
- nie walczyli z każdym i nie dążyli do władzy totalitarnej
- nie karali posłów, dawali możliwość wypowiedzi
- Sejm był otwarty dla wszystkich, nie bali się
4. PiS - niestety to wszystko robi.

W Polsce za chwile powstaną PGR-y o czym jasno mówi premier, państwo zaczyna wtrącać się we wszystkie aspekty życia. Nie do pomyślenia jest aby wiceminister Zieliński ręcznie sterował policyjnymi awansami i wypierał się tego. PiS nie ma zaplecza, co widać na każdym kroku. Przykładem jest Dariusz Eitner, który ma tyle wspólnego z rolnictwem i problemami wsi, co ja z rakietą NASA.
Jesteście zaślepieni rozdawnictwem PiS-u, dzisiaj jest fajnie, bo jest 300+, 500+, mieszkanie + i inne, tylko ja te dzieci dorosną i okaże się, że budżet Polski wygląda jak kiedyś grecki, to właśnie te dzieci będą musiały spłacać dzisiejsze rozdawnictwo.
Nie popieram PO, PSL, SLD ani Nowoczesnej, nie popieram też PiS, bo wiem, że idzie to w złym kierunku, a wy kiedyś przekonacie się o tym na własnej skórze.
Podnoszenie najniższej krajowej jest fajne dla pracowników i PiS-u, bo mają dodatkowe pieniądze z podatków, większe składki na ZUS, ale wierzcie PiS nie robi tego dla dobra pracowników, wyjaśnienie jest proste: kosztem pracodawców PiS łata dziury w budżecie i w ZUS-ie.
Obniżenie wieku emerytalnego też jest złe. Średnia życia się wydłuża, PiS tłumaczył, że ludzie i tak będą pracować, bo powalczą o wyższe emerytury, okazało się zupełnie coś innego. Każdy kto uzyskał taką możliwość poszedł na emeryturę i ZUS ma problem.
Olibaba
+12 #66 RE: Dariusz Eitner - kandydat na wójta Gminy WągrowiecOlibaba 2018-07-19 22:23
Cytuję AaliBaaba:
Co do [wpis niecenzuralny]sów-każdy zdrowy chłop w islamie musi mieć przynajmiej ze cztery żony. A my co?
Gorsze?

Oczywiście popieram, bo ile można przy jednej babie się męczyć. Z biegiem dni, z biegiem lat... To tak jak kot przy jednej dziurze zdechnie, a chłop rozrywkę musi mieć, co zauważył już Władziu Reymont w "Chłopach" pokazując [wpis niecenzuralny]s Jagny z Jantkiem... :D
AaliBaaba
+13 #65 RE: Dariusz Eitner - kandydat na wójta Gminy WągrowiecAaliBaaba 2018-07-19 22:13
Co do [wpis niecenzuralny]sów-każdy zdrowy chłop w islamie musi mieć przynajmiej ze cztery żony. A my co?
Gorsze?
minimax
+10 #64 RE: Dariusz Eitner - kandydat na wójta Gminy Wągrowiecminimax 2018-07-19 19:57
Cytuję Jacuś15:
Taki pisowski człowiek orkiestra....fachowiec od telekomunikacji ....znawca spraw rolnych......nieudany kandydat na burmistrza....no to może trochę mniej ambitnie ---na wójta.....nie uda się to może na sołtysa się będzie nadawał tylko jakiej wsi..?
Majchrzak jaki jest taki jest ale ma silną pozycje i byle kto z politycznych mu nie podskoczy...ten będzie chodził na sznurku jak pozostałe marionetki z pisu

To nieważne czy będzie chodził po sznurku czy nie. Z jakich politycznych? PO i PSL już nie ma znaczenia obecnie i już mu podskoczą wszelcy polityczni. Zaplecze PSL i rozdawnictwo posadek, kolesiostwo, rodzinka, kumpelstwo się kończą. Każda władza kradnie, kwestia tylko ile tego zagarną dla siebie i z kim się podzielą ;-)Ci schodzacy ze sceny nie dzielili się z nikim tylko ze swoimi.
Jacuś15
#63 RE: Dariusz Eitner - kandydat na wójta Gminy WągrowiecJacuś15 2018-07-19 18:00
Taki pisowski człowiek orkiestra....fachowiec od telekomunikacji ....znawca spraw rolnych......nieudany kandydat na burmistrza....no to może trochę mniej ambitnie ---na wójta.....nie uda się to może na sołtysa się będzie nadawał tylko jakiej wsi..?
Majchrzak jaki jest taki jest ale ma silną pozycje i byle kto z politycznych mu nie podskoczy...ten będzie chodził na sznurku jak pozostałe marionetki z pisu
swer
-1 #62 RE: Dariusz Eitner - kandydat na wójta Gminy Wągrowiecswer 2018-07-19 13:50
Cytuję Moni:
Cytuję Rolnik szuka żony:
Cytuję tak słyszałem:
Grzegorz Kamiński, Jarosław Berendt, Maciej Zieliński, Krzysztof Czapul

Swego czasu mówiono, że Andrzej Reis dostał propozycje startu. Aktualne...?!


To są kandydaci? Chyba do Muppet Show! :D

Nie róbcie z naszego miasta kabaretu. Żaden z nich panu Poszwie do pięt nie dorasta.

I tu wyłazi cebulandia wągrowieckich buraków. Na wójta chce kandydowań, na wójta gminy wiejskiej Wągrowice . A Poszwa to jeszcze burek gminy miejskiej.
swer
+2 #61 RE: Dariusz Eitner - kandydat na wójta Gminy Wągrowiecswer 2018-07-19 13:47
Już się WYNURZAJĄ !!! :) tylko znowu starsi o 4 lata.
Bjuti
+17 #60 RE: Dariusz Eitner - kandydat na wójta Gminy WągrowiecBjuti 2018-07-19 00:49
Cytuję Moni:
Cytuję Rolnik szuka żony:
Cytuję tak słyszałem:
Grzegorz Kamiński, Jarosław Berendt, Maciej Zieliński, Krzysztof Czapul

Swego czasu mówiono, że Andrzej Reis dostał propozycje startu. Aktualne...?!


To są kandydaci? Chyba do Muppet Show! :D

Nie róbcie z naszego miasta kabaretu. Żaden z nich panu Poszwie do pięt nie dorasta.

Hahahaha, My juz mamy Muppet show! Ale w porę Muppety się ocknely i wychodzą z tego kabaretu. To zapowiada cieniutki koniec rządów. ... bez uchwał do listopada. Bezcenne uczucie - dowalic i to skutecznie. I co teraz Pan Burmistrz, jest Pan bezradny z takimi radnymi. 😆
Moni
-23 #59 RE: Dariusz Eitner - kandydat na wójta Gminy WągrowiecMoni 2018-07-19 00:11
Cytuję Rolnik szuka żony:
Cytuję tak słyszałem:
Grzegorz Kamiński, Jarosław Berendt, Maciej Zieliński, Krzysztof Czapul

Swego czasu mówiono, że Andrzej Reis dostał propozycje startu. Aktualne...?!


To są kandydaci? Chyba do Muppet Show! :D

Nie róbcie z naszego miasta kabaretu. Żaden z nich panu Poszwie do pięt nie dorasta.
fryta
-12 #58 RE: Dariusz Eitner - kandydat na wójta Gminy Wągrowiecfryta 2018-07-18 17:02
Kiedyś sprzedawal zapiekanki i frytki , potem yl radnym, 10 szkol.no tak specjalista od wszystkiego, czyli od niczego
Andriu
+34 #57 RE: Dariusz Eitner - kandydat na wójta Gminy WągrowiecAndriu 2018-07-18 13:18
Cytuję Michaś:
ale jaki [wpis niecenzuralny]s? piszcie coś więcej? to pewne, udowodnione, jakieś zdjęcia, potwierdzenia?

O obecny wójcie,też różnie mówili w podobnej kwestii i chyba nie było dowodów...
A co to pana Eitner,myślę że chodzi o "walkę" na wszelkie sposoby i zdyskredytowanie jego osoby!
Tak czy siak,czas by pan Majchrzak poszedł na polityczną emeryturę,kto jest za?
Michaś
+4 #56 RE: Dariusz Eitner - kandydat na wójta Gminy WągrowiecMichaś 2018-07-17 22:27
ale jaki [wpis niecenzuralny]s? piszcie coś więcej? to pewne, udowodnione, jakieś zdjęcia, potwierdzenia?
Renata
+8 #55 RE: Dariusz Eitner - kandydat na wójta Gminy WągrowiecRenata 2018-07-17 21:01
Cytuję Pracownica:
Dlaczego portal usuwa komentarze od pracownic czyżby [wpis niecenzuralny]s pana Darka jest nie na rękę i to że się nie zna na rolnictwie

Jak ma się znać jak nie jest wykształcony w tym kierunku. Obsadzanie takich stanowisk wiadomo jak się odbywa. Jaki [wpis niecenzuralny]s z kim? Ciekawe... :D
Pracownica
+5 #54 DariuszPracownica 2018-07-17 20:08
Dlaczego portal usuwa komentarze od pracownic czyżby [wpis niecenzuralny]s pana Darka jest nie na rękę i to że się nie zna na rolnictwie
Lola
+18 #53 Zgadzam sięLola 2018-07-17 15:44
Cytuję Mazurek:
Cytuję Bamber:
Z tego co tutaj czytam, to obecny Pan wójt musi zostać wójtem, bo inaczej nie będzie miał zajęcia, chyba, że zostanie bezrobotnym.
Pan kandydat wyczytuję, że pracował w telekomunikacji (prywatna firma-spółka), teraz w ARiMR (publiczna instytucja), czyli potrafi odnaleźć się zarówno w biznesie jak i w administracji publicznej. Był też radnym czyli zajmował się sprawami samorządowymi, a także był kandydatem na burmistrza w 2010 (czyli ma "jaja" żeby stanąć w szranki np. z Panem Wilczyńskim). Więc co macie do niego? Zły kandydat, a może boicie się zmiany bo wyjdą jakieś "machloje"?

Dobry kandydat i najważniejsze, żeby wygrał i zdołał wyczyścić to, co od dziesiątków lat trawi jak rak Urząd Gminy. Czas na zmianę, bo jakakolwiek jest lepsza od skostniałego układu, który tworzy się kiedy ktoś jest tak długo u władzy jak obecny wójt. Wietrzenie wręcz konieczne, żeby iść dalej, a nie dreptać w miejscu i tworzyć następne dziadostwo.

Zgadam się, długoletnie pełnienie stanowiska, jakiegokolwiek, powoduje z czasem skostniałość, miernotę, zachowawczość. 2 kadencje każde stanowisko i aut.
Pisatiel
+7 #52 RE: Dariusz Eitner - kandydat na wójta Gminy WągrowiecPisatiel 2018-07-15 21:39
Cytuję Rolnik szuka żony:
Cytuję tak słyszałem:
Grzegorz Kamiński, Jarosław Berendt, Maciej Zieliński, Krzysztof Czapul

Swego czasu mówiono, że Andrzej Reis dostał propozycje startu. Aktualne...?!

Aby być burmistrzem trzeba umieć czytać i pisać ;-)
Mazurek
+29 #51 RE: Dariusz Eitner - kandydat na wójta Gminy WągrowiecMazurek 2018-07-15 15:58
Cytuję Bamber:
Z tego co tutaj czytam, to obecny Pan wójt musi zostać wójtem, bo inaczej nie będzie miał zajęcia, chyba, że zostanie bezrobotnym.
Pan kandydat wyczytuję, że pracował w telekomunikacji (prywatna firma-spółka), teraz w ARiMR (publiczna instytucja), czyli potrafi odnaleźć się zarówno w biznesie jak i w administracji publicznej. Był też radnym czyli zajmował się sprawami samorządowymi, a także był kandydatem na burmistrza w 2010 (czyli ma "jaja" żeby stanąć w szranki np. z Panem Wilczyńskim). Więc co macie do niego? Zły kandydat, a może boicie się zmiany bo wyjdą jakieś "machloje"?

Dobry kandydat i najważniejsze, żeby wygrał i zdołał wyczyścić to, co od dziesiątków lat trawi jak rak Urząd Gminy. Czas na zmianę, bo jakakolwiek jest lepsza od skostniałego układu, który tworzy się kiedy ktoś jest tak długo u władzy jak obecny wójt. Wietrzenie wręcz konieczne, żeby iść dalej, a nie dreptać w miejscu i tworzyć następne dziadostwo.
Rolnik szuka żony
-7 #50 RE: Dariusz Eitner - kandydat na wójta Gminy WągrowiecRolnik szuka żony 2018-07-15 15:11
Cytuję tak słyszałem:
Grzegorz Kamiński, Jarosław Berendt, Maciej Zieliński, Krzysztof Czapul

Swego czasu mówiono, że Andrzej Reis dostał propozycje startu. Aktualne...?!
Sisiak makłin
-2 #49 RE: Dariusz Eitner - kandydat na wójta Gminy WągrowiecSisiak makłin 2018-07-15 13:27
Cytuję Zygzak McQueen:
Cytuję Sisiak makłin:
Cytuję Zygzak McQueen:
Cytuję Sisiak makłin:
Cytuję Zygzak McQueen:
Cytuję Sisiak makłin:
No wreszcie wyszedł z nory naczelny szczekacz wagrowieckiej prawicy "zygaczek" witaj chłopczyku! Pamiętasz jaki byłeś pewien swoich informacji, że D.E idzie na burmistrza? I co jajco! Znowu kulą w płot trafiłeś 😂 poprzykładaj uszu w dobrych miejscach to się dowiesz kto następny za zasługi leci do Warszawy z okolicy... Taka mocna prawica i ani wójta ani burmistrza nie będzie... kandydaci wstydzą się pod szyldem pisiorka startować co zupełnie zrozumiałe...

Matole! Myśl sobie co chcesz. Mnie to nie interesuje. A jeżeli myślisz o "oligarchach dobrej zmiany z powiatu wągrowieckiego" to czas pokaże. :lol:

To ciekawe nie jesteś zainteresowany, a za każdym razem się udzielasz... szkoda tylko, że tak jak nakazuje przekaz dnia samymi ogólnikami. Natomiast jeśli chodzi o detale to tylko wiatr hula pośród twoich informacji... nie ośmieszaj się już bardziej dziecko weź zabawki i zmień piaskownicę...

Matole! Nie interesuje mnie DE, PM, KP, GK, JB, KCz czy inni kandydaci i włodarze powiatowi, a portal to nie miejsce, gdzie będę się popisywał swoimi informacjami w przeciwieństwie Matole do Ciebie. Wiatr szczątkowych informacji hula w Twoich uszach i próbujesz brylować na portalu. Wszystko czas pokaże, czy ktokolwiek pójdzie gdziekolwiek. A ja jestem, jakbyś chciał wiedzieć, za tym.

Kulturę to wynosi się z domu, więc radziłbym abyś porozmawiał z rodzicami czemu ten punkt wychowania pominęli kiedy dorastałeś... Ja nie mam zamiaru brylować tylko z ogromną radoscią punktuję twoje bezmyślne wypowiedzi świadczące o tym jak bardzo zakompleksionym ludzikiem jesteś - równie maluteńkim jak twój Führer na kaczych nóżkach.

Wróć Matole do pierwszego swojego wpisu i przeczytaj ze zrozumieniem. Twoi rodzice nie dosyć, że zapomnieli o powiedzieć kulturze i wychowaniu, to jeszcze zapomnieli powiedzieć do czego służy mózg i że myślenie nie boli. To nie jest brylowanie tylko szczątkowe informacje, które gdzieś podsłuchałeś. A tak przy okazji, mówiąc o kulturze i wychowaniu prostaku, to nie obraża się osób, które nie mogą oddać zakompleksiony człowieczku o małym rozumku.

Widzę, że słowo "matoł" szczególnie sobie upodobałeś, no cóż skoro tak Cię wołano w dzieciństwie to tak Ci zostało. Nie zamierzam z Tobą dłużej dyskutować, bo każda twoja kolejna wypowiedź bardziej i bardziej zalatuje starym bąkiem...
Anna2
-2 #48 RE: Dariusz Eitner - kandydat na wójta Gminy WągrowiecAnna2 2018-07-15 10:49
A co on za jeden??? Jakiś rys rodzinny? Skąd on pochodzi?
Małorolny
+13 #47 RE: Dariusz Eitner - kandydat na wójta Gminy WągrowiecMałorolny 2018-07-14 21:53
Cześć polityczni szczekacze!
Bardzo dobrze.że Darek startuje. Dlaczego?
Ludzie muszą mieć wybór-i już.
Poważnych kandydatów na stanowiska włodarzy tyle co kot napłakał. Kandydat z PiSu to gwarancja przychylnośći władz naczelnych,a to przekłada się na rozwój gmin wiejskich i miejskich .Łatwo zauważyć,że tam gdzie prawicowi włodarze,to realizowane są programy Rządowe na które są pieniądze. Dla przykładu podam Wągrowiec , gdzie burmistrz niestety nawet nie jest zainteresowany takimi programami i co gorsza ze STRATĄ DLA MIESZKAŃCÓW, którzy zresztą mało się interesóją,
Taki KLIMAT.
Bamber
+16 #46 RE: Dariusz Eitner - kandydat na wójta Gminy WągrowiecBamber 2018-07-14 20:21
Z tego co tutaj czytam, to obecny Pan wójt musi zostać wójtem, bo inaczej nie będzie miał zajęcia, chyba, że zostanie bezrobotnym.
Pan kandydat wyczytuję, że pracował w telekomunikacji (prywatna firma-spółka), teraz w ARiMR (publiczna instytucja), czyli potrafi odnaleźć się zarówno w biznesie jak i w administracji publicznej. Był też radnym czyli zajmował się sprawami samorządowymi, a także był kandydatem na burmistrza w 2010 (czyli ma "jaja" żeby stanąć w szranki np. z Panem Wilczyńskim). Więc co macie do niego? Zły kandydat, a może boicie się zmiany bo wyjdą jakieś "machloje"?
Zygzak McQueen
-4 #45 RE: Dariusz Eitner - kandydat na wójta Gminy WągrowiecZygzak McQueen 2018-07-14 19:45
Cytuję Sisiak makłin:
Cytuję Zygzak McQueen:
Cytuję Sisiak makłin:
Cytuję Zygzak McQueen:
Cytuję Sisiak makłin:
No wreszcie wyszedł z nory naczelny szczekacz wagrowieckiej prawicy "zygaczek" witaj chłopczyku! Pamiętasz jaki byłeś pewien swoich informacji, że D.E idzie na burmistrza? I co jajco! Znowu kulą w płot trafiłeś 😂 poprzykładaj uszu w dobrych miejscach to się dowiesz kto następny za zasługi leci do Warszawy z okolicy... Taka mocna prawica i ani wójta ani burmistrza nie będzie... kandydaci wstydzą się pod szyldem pisiorka startować co zupełnie zrozumiałe...

Matole! Myśl sobie co chcesz. Mnie to nie interesuje. A jeżeli myślisz o "oligarchach dobrej zmiany z powiatu wągrowieckiego" to czas pokaże. :lol:

To ciekawe nie jesteś zainteresowany, a za każdym razem się udzielasz... szkoda tylko, że tak jak nakazuje przekaz dnia samymi ogólnikami. Natomiast jeśli chodzi o detale to tylko wiatr hula pośród twoich informacji... nie ośmieszaj się już bardziej dziecko weź zabawki i zmień piaskownicę...

Matole! Nie interesuje mnie DE, PM, KP, GK, JB, KCz czy inni kandydaci i włodarze powiatowi, a portal to nie miejsce, gdzie będę się popisywał swoimi informacjami w przeciwieństwie Matole do Ciebie. Wiatr szczątkowych informacji hula w Twoich uszach i próbujesz brylować na portalu. Wszystko czas pokaże, czy ktokolwiek pójdzie gdziekolwiek. A ja jestem, jakbyś chciał wiedzieć, za tym.

Kulturę to wynosi się z domu, więc radziłbym abyś porozmawiał z rodzicami czemu ten punkt wychowania pominęli kiedy dorastałeś... Ja nie mam zamiaru brylować tylko z ogromną radoscią punktuję twoje bezmyślne wypowiedzi świadczące o tym jak bardzo zakompleksionym ludzikiem jesteś - równie maluteńkim jak twój Führer na kaczych nóżkach.

Wróć Matole do pierwszego swojego wpisu i przeczytaj ze zrozumieniem. Twoi rodzice nie dosyć, że zapomnieli o powiedzieć kulturze i wychowaniu, to jeszcze zapomnieli powiedzieć do czego służy mózg i że myślenie nie boli. To nie jest brylowanie tylko szczątkowe informacje, które gdzieś podsłuchałeś. A tak przy okazji, mówiąc o kulturze i wychowaniu prostaku, to nie obraża się osób, które nie mogą oddać zakompleksiony człowieczku o małym rozumku.
Zygzak McQueen
-5 #44 RE: Dariusz Eitner - kandydat na wójta Gminy WągrowiecZygzak McQueen 2018-07-14 19:41
Cytuję ...:
Brak pomysłu na siebie ma ten Ajtner. Jak tu zrobić, żeby się nie narobić.

Aleś się wysilił. Masz tyle wiedzy o DE ile oznaczają te 3 kropeczki. Wszyscy, którzy go znają to wiedzą, ze gość zawsze miał pomysł na siebie, ba i jeszcze potrafi wielu osobom pomóc. Tak więc cienki ten dowcip, tak jak i ty.
...
-1 #43 RE: Dariusz Eitner - kandydat na wójta Gminy Wągrowiec... 2018-07-14 17:38
Brak pomysłu na siebie ma ten Ajtner. Jak tu zrobić, żeby się nie narobić.
Sisiak makłin
+1 #42 RE: Dariusz Eitner - kandydat na wójta Gminy WągrowiecSisiak makłin 2018-07-14 14:05
Cytuję Zygzak McQueen:
Cytuję Sisiak makłin:
Cytuję Zygzak McQueen:
Cytuję Sisiak makłin:
No wreszcie wyszedł z nory naczelny szczekacz wagrowieckiej prawicy "zygaczek" witaj chłopczyku! Pamiętasz jaki byłeś pewien swoich informacji, że D.E idzie na burmistrza? I co jajco! Znowu kulą w płot trafiłeś 😂 poprzykładaj uszu w dobrych miejscach to się dowiesz kto następny za zasługi leci do Warszawy z okolicy... Taka mocna prawica i ani wójta ani burmistrza nie będzie... kandydaci wstydzą się pod szyldem pisiorka startować co zupełnie zrozumiałe...

Matole! Myśl sobie co chcesz. Mnie to nie interesuje. A jeżeli myślisz o "oligarchach dobrej zmiany z powiatu wągrowieckiego" to czas pokaże. :lol:

To ciekawe nie jesteś zainteresowany, a za każdym razem się udzielasz... szkoda tylko, że tak jak nakazuje przekaz dnia samymi ogólnikami. Natomiast jeśli chodzi o detale to tylko wiatr hula pośród twoich informacji... nie ośmieszaj się już bardziej dziecko weź zabawki i zmień piaskownicę...

Matole! Nie interesuje mnie DE, PM, KP, GK, JB, KCz czy inni kandydaci i włodarze powiatowi, a portal to nie miejsce, gdzie będę się popisywał swoimi informacjami w przeciwieństwie Matole do Ciebie. Wiatr szczątkowych informacji hula w Twoich uszach i próbujesz brylować na portalu. Wszystko czas pokaże, czy ktokolwiek pójdzie gdziekolwiek. A ja jestem, jakbyś chciał wiedzieć, za tym.

Kulturę to wynosi się z domu, więc radziłbym abyś porozmawiał z rodzicami czemu ten punkt wychowania pominęli kiedy dorastałeś... Ja nie mam zamiaru brylować tylko z ogromną radoscią punktuję twoje bezmyślne wypowiedzi świadczące o tym jak bardzo zakompleksionym ludzikiem jesteś - równie maluteńkim jak twój Führer na kaczych nóżkach.
Zygzak McQueen
-3 #41 RE: Dariusz Eitner - kandydat na wójta Gminy WągrowiecZygzak McQueen 2018-07-14 12:01
Cytuję Jaqb:
Cytuję ygzak McQueen:
Cytuję Jaqb:
Cytuję Zygzak McQueen:
Cytuję Paweł z Micharzewa:
Pamiętam, jak ze swoim szwagrem (chyba szwagrem) złapał robótkę w Spółdzielni Mieszkaniowej i montował domofony. Teraz ma być wójtem, tzn. nigdy nie będzie, bo kolejny raz przegra, będzie ostatni, podobnie jak w 2010 roku, kiedy marzył o fotelu burka w Wągrowcu. Nie popieram!

Żadna praca nie hańbi.

Zygzak McQueen czym Ty się zajmujesz?
Może lepiej powsadzać na stołki bajkopisarzy pokroju Poszwy i cofnąć się do średniowiecza?

A czym ty się zajmujesz? Chyba tylko oczernianiem ludzi i wchodzeniem komuś w kompetencje. Pokaż co potrafisz i wystartuj na burmistrza, czy innego włodarza.
Nie pozdrawiam

Ja domofony zakładam i podatki ciężkie płacę na nygusów co trzynastki sobie wypłacają a Ty Zygzak McQueen czym się zajmujesz oprócz obrażania uczciwych ludzi?

Nie wszyscy co płacą podatki są uczciwi, na domofonach nikt się jeszcze nie dorobił, a i podatki z tego są mizerne. Więc nie wyjeżdżaj mi z głodnymi kawałkami. Mnie nie interesuje czym się zajmujesz i że płacisz "ciężkie" podatki. Twój wybór. Możesz zostać rolnikiem i nie płacić podatków lub płacić znikomy KRUS. Tyle w temacie bo szkoda mi czasu na takich jak ty.
Zygzak McQueen
-3 #40 RE: Dariusz Eitner - kandydat na wójta Gminy WągrowiecZygzak McQueen 2018-07-14 11:57
Cytuję Sisiak makłin:
Cytuję Zygzak McQueen:
Cytuję Sisiak makłin:
No wreszcie wyszedł z nory naczelny szczekacz wagrowieckiej prawicy "zygaczek" witaj chłopczyku! Pamiętasz jaki byłeś pewien swoich informacji, że D.E idzie na burmistrza? I co jajco! Znowu kulą w płot trafiłeś 😂 poprzykładaj uszu w dobrych miejscach to się dowiesz kto następny za zasługi leci do Warszawy z okolicy... Taka mocna prawica i ani wójta ani burmistrza nie będzie... kandydaci wstydzą się pod szyldem pisiorka startować co zupełnie zrozumiałe...

Matole! Myśl sobie co chcesz. Mnie to nie interesuje. A jeżeli myślisz o "oligarchach dobrej zmiany z powiatu wągrowieckiego" to czas pokaże. :lol:

To ciekawe nie jesteś zainteresowany, a za każdym razem się udzielasz... szkoda tylko, że tak jak nakazuje przekaz dnia samymi ogólnikami. Natomiast jeśli chodzi o detale to tylko wiatr hula pośród twoich informacji... nie ośmieszaj się już bardziej dziecko weź zabawki i zmień piaskownicę...

Matole! Nie interesuje mnie DE, PM, KP, GK, JB, KCz czy inni kandydaci i włodarze powiatowi, a portal to nie miejsce, gdzie będę się popisywał swoimi informacjami w przeciwieństwie Matole do Ciebie. Wiatr szczątkowych informacji hula w Twoich uszach i próbujesz brylować na portalu. Wszystko czas pokaże, czy ktokolwiek pójdzie gdziekolwiek. A ja jestem, jakbyś chciał wiedzieć, za tym.
Jaqb
+2 #39 RE: Dariusz Eitner - kandydat na wójta Gminy WągrowiecJaqb 2018-07-14 10:30
Cytuję ygzak McQueen:
Cytuję Jaqb:
Cytuję Zygzak McQueen:
Cytuję Paweł z Micharzewa:
Pamiętam, jak ze swoim szwagrem (chyba szwagrem) złapał robótkę w Spółdzielni Mieszkaniowej i montował domofony. Teraz ma być wójtem, tzn. nigdy nie będzie, bo kolejny raz przegra, będzie ostatni, podobnie jak w 2010 roku, kiedy marzył o fotelu burka w Wągrowcu. Nie popieram!

Żadna praca nie hańbi.

Zygzak McQueen czym Ty się zajmujesz?
Może lepiej powsadzać na stołki bajkopisarzy pokroju Poszwy i cofnąć się do średniowiecza?

A czym ty się zajmujesz? Chyba tylko oczernianiem ludzi i wchodzeniem komuś w kompetencje. Pokaż co potrafisz i wystartuj na burmistrza, czy innego włodarza.
Nie pozdrawiam

Ja domofony zakładam i podatki ciężkie płacę na nygusów co trzynastki sobie wypłacają a Ty Zygzak McQueen czym się zajmujesz oprócz obrażania uczciwych ludzi?
Sisiak makłin
+3 #38 RE: Dariusz Eitner - kandydat na wójta Gminy WągrowiecSisiak makłin 2018-07-14 09:28
Cytuję Zygzak McQueen:
Cytuję Sisiak makłin:
No wreszcie wyszedł z nory naczelny szczekacz wagrowieckiej prawicy "zygaczek" witaj chłopczyku! Pamiętasz jaki byłeś pewien swoich informacji, że D.E idzie na burmistrza? I co jajco! Znowu kulą w płot trafiłeś 😂 poprzykładaj uszu w dobrych miejscach to się dowiesz kto następny za zasługi leci do Warszawy z okolicy... Taka mocna prawica i ani wójta ani burmistrza nie będzie... kandydaci wstydzą się pod szyldem pisiorka startować co zupełnie zrozumiałe...

Matole! Myśl sobie co chcesz. Mnie to nie interesuje. A jeżeli myślisz o "oligarchach dobrej zmiany z powiatu wągrowieckiego" to czas pokaże. :lol:

To ciekawe nie jesteś zainteresowany, a za każdym razem się udzielasz... szkoda tylko, że tak jak nakazuje przekaz dnia samymi ogólnikami. Natomiast jeśli chodzi o detale to tylko wiatr hula pośród twoich informacji... nie ośmieszaj się już bardziej dziecko weź zabawki i zmień piaskownicę...
Zygzak McQueen
-4 #37 RE: Dariusz Eitner - kandydat na wójta Gminy WągrowiecZygzak McQueen 2018-07-14 07:42
Cytuję Sisiak makłin:
No wreszcie wyszedł z nory naczelny szczekacz wagrowieckiej prawicy "zygaczek" witaj chłopczyku! Pamiętasz jaki byłeś pewien swoich informacji, że D.E idzie na burmistrza? I co jajco! Znowu kulą w płot trafiłeś 😂 poprzykładaj uszu w dobrych miejscach to się dowiesz kto następny za zasługi leci do Warszawy z okolicy... Taka mocna prawica i ani wójta ani burmistrza nie będzie... kandydaci wstydzą się pod szyldem pisiorka startować co zupełnie zrozumiałe...

Matole! Myśl sobie co chcesz. Mnie to nie interesuje. A jeżeli myślisz o "oligarchach dobrej zmiany z powiatu wągrowieckiego" to czas pokaże. :lol:
ygzak McQueen
-2 #36 RE: Dariusz Eitner - kandydat na wójta Gminy Wągrowiecygzak McQueen 2018-07-14 07:39
Cytuję Jaqb:
Cytuję Zygzak McQueen:
Cytuję Paweł z Micharzewa:
Pamiętam, jak ze swoim szwagrem (chyba szwagrem) złapał robótkę w Spółdzielni Mieszkaniowej i montował domofony. Teraz ma być wójtem, tzn. nigdy nie będzie, bo kolejny raz przegra, będzie ostatni, podobnie jak w 2010 roku, kiedy marzył o fotelu burka w Wągrowcu. Nie popieram!

Żadna praca nie hańbi.

Zygzak McQueen czym Ty się zajmujesz?
Może lepiej powsadzać na stołki bajkopisarzy pokroju Poszwy i cofnąć się do średniowiecza?

A czym ty się zajmujesz? Chyba tylko oczernianiem ludzi i wchodzeniem komuś w kompetencje. Pokaż co potrafisz i wystartuj na burmistrza, czy innego włodarza.
Nie pozdrawiam
Jaqb
+4 #35 RE: Dariusz Eitner - kandydat na wójta Gminy WągrowiecJaqb 2018-07-13 22:34
Cytuję Zygzak McQueen:
Cytuję Paweł z Micharzewa:
Pamiętam, jak ze swoim szwagrem (chyba szwagrem) złapał robótkę w Spółdzielni Mieszkaniowej i montował domofony. Teraz ma być wójtem, tzn. nigdy nie będzie, bo kolejny raz przegra, będzie ostatni, podobnie jak w 2010 roku, kiedy marzył o fotelu burka w Wągrowcu. Nie popieram!

Żadna praca nie hańbi.

Zygzak McQueen czym Ty się zajmujesz?
Może lepiej powsadzać na stołki bajkopisarzy pokroju Poszwy i cofnąć się do średniowiecza?
Rolnik sam w dolinie
+12 #34 RE: Dariusz Eitner - kandydat na wójta Gminy WągrowiecRolnik sam w dolinie 2018-07-13 19:34
Cytuję tak słyszałem:
Grzegorz Kamiński, Jarosław Berendt, Maciej Zieliński, Krzysztof Czapul

Drobik Marek
nina
+6 #33 RE: Dariusz Eitner - kandydat na wójta Gminy Wągrowiecnina 2018-07-13 18:59
CZYŻBY NIE BYŁO ŻADNEGO MŁODSZEGO KANDYDATA?!!!
Sisiak makłin
+10 #32 RE: Dariusz Eitner - kandydat na wójta Gminy WągrowiecSisiak makłin 2018-07-13 15:33
No wreszcie wyszedł z nory naczelny szczekacz wagrowieckiej prawicy "zygaczek" witaj chłopczyku! Pamiętasz jaki byłeś pewien swoich informacji, że D.E idzie na burmistrza? I co jajco! Znowu kulą w płot trafiłeś 😂 poprzykładaj uszu w dobrych miejscach to się dowiesz kto następny za zasługi leci do Warszawy z okolicy... Taka mocna prawica i ani wójta ani burmistrza nie będzie... kandydaci wstydzą się pod szyldem pisiorka startować co zupełnie zrozumiałe...
Andriu
+18 #31 RE: Dariusz Eitner - kandydat na wójta Gminy WągrowiecAndriu 2018-07-13 15:07
Majchrzaka czas pogonić! Powiedziecie mi jakie sukcesy osiągnął jako wójt? Pan Eitner orłem też nie jest,więc może pojawi się ktoś trzeci...
Już od poprzednich wyborów mówiłem,że w gminie Wągrowiec potrzebna jest "świeża krew" żeby rozgonić tę klikę radnych i ich "prezia" :sigh:
turew
+7 #30 RE: Dariusz Eitner - kandydat na wójta Gminy Wągrowiecturew 2018-07-13 12:13
Cytuję tak słyszałem:
Grzegorz Kamiński, Jarosław Berendt, Maciej Zieliński, Krzysztof Czapul

wszyscy tutaj zajmujecie się prawdopodobnymi kandydatami , rozdawaniem stołków i innymi pierdołami jak ostatnie plotkary w mieście. Pogadajmy o Wągrowcu a ploty zostawmy nieudacznikom którzy nic więcej nie potrafią.
tak słyszałem
-19 #29 RE: Dariusz Eitner - kandydat na wójta Gminy Wągrowiectak słyszałem 2018-07-13 11:53
Grzegorz Kamiński, Jarosław Berendt, Maciej Zieliński, Krzysztof Czapul
Burmistrz
+8 #28 RE: Dariusz Eitner - kandydat na wójta Gminy WągrowiecBurmistrz 2018-07-13 09:19
Kto będzie konkurentem Krzysia?
Zygzak McQueen
+16 #27 RE: Dariusz Eitner - kandydat na wójta Gminy WągrowiecZygzak McQueen 2018-07-13 08:21
Cytuję Paweł z Micharzewa:
Pamiętam, jak ze swoim szwagrem (chyba szwagrem) złapał robótkę w Spółdzielni Mieszkaniowej i montował domofony. Teraz ma być wójtem, tzn. nigdy nie będzie, bo kolejny raz przegra, będzie ostatni, podobnie jak w 2010 roku, kiedy marzył o fotelu burka w Wągrowcu. Nie popieram!

Żadna praca nie hańbi.
Zygzak McQueen
-4 #26 RE: Dariusz Eitner - kandydat na wójta Gminy WągrowiecZygzak McQueen 2018-07-13 08:20
Cytuję Sisiak makłin:
Pis nie wystawi swojego kandydata Cytuję piro:
Cytuję Wyborca:
Darek startuje na wójta, bo nie może zarabiać mniej niż żona, z tego co słyszałam to żonka ma zostać wicedyrektorem w Szkole Podstawowej nr 1 podległej pod burmistrza Poszwę z Platformy Obywatelskiej. Czy teraz PiS dogaduje się z PO?

Podejrzewam, że już się porozumieli w kwestii wyborów- Darek nie będzie wchodził w drogę Krzysiowi z wyborami, a ten jesli to prawda, ze stanowiskiem żony- zrewanżuje się stanowiskiem wicedyrektora. Utwierdzę się w takim przekonaniu jak PIS nie wystawi kandydata na burmistrza. Jak na razie- PRYWATA
, bo najzwyczajniej w świecie nie było wśród "dobrej zmiany" odważnego stanąć w szranki. Natomiast rozmowy prowadzili z byłym v-ce burmistrzem, pewnym dziennikarzem lokalnej gazety, oraz obustronne podchody swego czasu robione były z obecnie panującym. Zapewne o ile znajdzie się jakiś "prawdziwy patriota" z innego ugrupowania to wesprą go swoją rekomendacją...

Sam startuj "patrioto".
Zygzak McQueen
-1 #25 RE: Dariusz Eitner - kandydat na wójta Gminy WągrowiecZygzak McQueen 2018-07-13 08:19
Cytuję Sisiak makłin:
Pis nie wystawi swojego kandydata Cytuję piro:
Cytuję Wyborca:
Darek startuje na wójta, bo nie może zarabiać mniej niż żona, z tego co słyszałam to żonka ma zostać wicedyrektorem w Szkole Podstawowej nr 1 podległej pod burmistrza Poszwę z Platformy Obywatelskiej. Czy teraz PiS dogaduje się z PO?

Podejrzewam, że już się porozumieli w kwestii wyborów- Darek nie będzie wchodził w drogę Krzysiowi z wyborami, a ten jesli to prawda, ze stanowiskiem żony- zrewanżuje się stanowiskiem wicedyrektora. Utwierdzę się w takim przekonaniu jak PIS nie wystawi kandydata na burmistrza. Jak na razie- PRYWATA
, bo najzwyczajniej w świecie nie było wśród "dobrej zmiany" odważnego stanąć w szranki. Natomiast rozmowy prowadzili z byłym v-ce burmistrzem, pewnym dziennikarzem lokalnej gazety, oraz obustronne podchody swego czasu robione były z obecnie panującym. Zapewne o ile znajdzie się jakiś "prawdziwy patriota" z innego ugrupowania to wesprą go swoją rekomendacją...

Sisiak - co tam PiSiaku. Nie podoba się Tobie, że DE startuje na wójta, a nie na burka? Mi to odpowiada.

Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 503 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

ZAPYTAJ O OFERTĘ

X

Ostrzeżenie

© 2009-2023 Portal WRC. Wszystkie prawa zastrzeżone.