• Opublikowano:
  • Wyświetlono: 4627

Sesja nadzwyczajna została odwołana

Dzisiaj odwołano zaplanowaną na piątek sesję nadzwyczajną. W sobotę odbędzie się sesja uroczysta z okazji imienin miasta.

Zaplanowana na piątek (20 lipca) sesja nadzwyczajna została odwołana. To miała być już trzecia próba podjęcia uchwał m.in.  uchwały dotyczących emisji obligacji na kwotę 10 MILIONÓW oraz przyznania marszałkowi Markowi Woźniaki tytuł Honorowego Obywatela Miasta Wągrowca.

W trakcie poprzednich dwóch sesji nadzwyczajnych nie było kworum, czyli niezbędnej liczby radnych (11 radnych) do podjęcia prawomocnych uchwał. Teraz miała być trzecia próba.

Nieoficjalnie dowiedzieliśmy się, że sesja została odwołana, bo burmistrz nie miałby większości, a co za tym idzie radni opozycyjni i niezrzeszeni mogliby odrzucić złożone przez burmistrza projekty uchwał.

Ostatecznie w sobotę burmistrz nie wręczy marszałkowi Markowi Woźniakowi tytuł Honorowego Obywatela Miasta Wągrowca, bo nie zdołał przegłosować uchwały oraz nie rozpocznie procedury związanej z emisją obligacji, co z pewnością utrudni mu realizację zadań bieżących.

W sobotę 21 lipca odbędzie się natomiast uroczysta sesja Rady Miejskiej z okazji imienin miasta.


 

Komentarze   

PWAS
+4 #22 RE: Sesja nadzwyczajna została odwołanaPWAS 2018-07-29 19:29
Jak tak dalej partie obejmujące władzę będą nas ograbiać, czyli grabić tylko do siebie, to naszym dzieciom pozostanie tylko spłacać po nich długi. Poszwa miał być bezpartyjny a teraz mizdrzy się do marszałka z PO. Szkoda tego miasta na takie nieudolne rządy i lenistwo.
Mikoś
+8 #21 RE: Sesja nadzwyczajna została odwołanaMikoś 2018-07-23 14:53
Cytuję Mikoś:
Cytuję Ja:
Spójrz na obietnice wyborcze i na ich wykonanie oraz na efekty pracy burmistrza i bedziesz wszystko wiedział. Pokaźnie wygląda tylko wynagrodzenie. Pytanie w drugą stronę, co zrobił w czasie swojej kadencji? Potrafisz wymienić jakieś dobre strony, bo chyba przez 4 lata niewiele się udało zrobić tak z własnego pomysłu i inicjatywy.
Mikoś, tak realistycznie patrząc na kadencje Poszwy ,to zrobił on więcej dla miasta i ludzi, niż duet Wilczyński -Kamiński.Zgadzam się ,że nie potrafił zjednoczyć sobie Rady Miejskiej,ale to też mnie nie dziwi. Dużo radnych ma jeszcze książeczki partyjne PZPR w szufladach, a Poszwa to liberał. Osobiście zapraszam wszystkich do kandydowania na to stanowisko,a nie tylko bluzgać jadem. Jeżeli wasz program bedzie dobry, to może was się wybierze. Zapraszam.

Dziwnie napisany ten Twój post. Jesteś na czele jakiejś grupy, że rozdajesz karty w wyborach? :DAle się uśmiałem z twierdzenia, że Poszwa to liberał. Albo Ty nie rozumiesz znaczenia tego słowa, albo ruchu który tę nazwę odzwierciedla. Z Poszwy liberał jak z koziej dupy trąbka. Najlepiej dba o swoją kieszeń i nic w zamian. To pokazała ostatnia ustawka z Przew Rady Zającem odnośnie jego pensji. Rozumiem uważał, że więcej robi niz mu płacą i ma prawo, tylko dlaczego radni są tak ogłupiali i klepią wszystko. Duet Wilczyński Kamiński mnie nie interesuje. Ich już rozliczono nie dajac mandatu na dalszą "działalność". To wieloletni przekrętasy upadłej epoki i tyle, a czy zrobili mniej, czy wiecej niż Poszwa? Trudno to ocenić, bo Poszwa realizuje też ich zadania, które odziedziczył. Nie wiem, czy odziedziczył tez po Kamińskim stołówke z obiadkami :DNic swojego ciekawego w rozwój miasta nie wniósł oprócz braku porozumienia do konstruktywnych działań, bo to taki człowiek o przerośniętym ego. Nie ściągnął inwestorów, bo omijają go dużym łukiem, żeby nie mieć przypadkiem klopotów z interesem. Jak wiesz ile Poszwa zrobił dla miasta i jak je postawił na nogi po komuchach to wal. Ocenimy to w komentarzach.

Jeszcze dodam, że tu mozna komentować, oceniać w przeciwieństwie do propagandowej gazetki burmistrza podnoszacej jego ego. Tam niestety nikt się nie wypowie, bo to tylko martwy druk dla łatwowiernych dziadków, którzy z Internetem się nie bratają. Trzeba tylko uważać co się pisze, bo jak nie po myśli burmistrza to zaraz leci i skarży do Prokuratury, ale spoko, bez obrażania ale ostro można i nikt nic nie zrobi. Można więc dyskutować, ale moze przedwcześnie, bo jeszcze nie ogłoszono wyborów i kandydatów. Całe strzepienie jezyka bedzie na nic, bo jak wystartuje J.Berent to pozamiata to towarzystwo obecne w wyborach i po wyborach ;-):-)
Mikoś
+4 #20 RE: Sesja nadzwyczajna została odwołanaMikoś 2018-07-23 14:46
Cytuję Ja:
Spójrz na obietnice wyborcze i na ich wykonanie oraz na efekty pracy burmistrza i bedziesz wszystko wiedział. Pokaźnie wygląda tylko wynagrodzenie. Pytanie w drugą stronę, co zrobił w czasie swojej kadencji? Potrafisz wymienić jakieś dobre strony, bo chyba przez 4 lata niewiele się udało zrobić tak z własnego pomysłu i inicjatywy.
Mikoś, tak realistycznie patrząc na kadencje Poszwy ,to zrobił on więcej dla miasta i ludzi, niż duet Wilczyński -Kamiński.Zgadzam się ,że nie potrafił zjednoczyć sobie Rady Miejskiej,ale to też mnie nie dziwi. Dużo radnych ma jeszcze książeczki partyjne PZPR w szufladach, a Poszwa to liberał. Osobiście zapraszam wszystkich do kandydowania na to stanowisko,a nie tylko bluzgać jadem. Jeżeli wasz program bedzie dobry, to może was się wybierze. Zapraszam.

Dziwnie napisany ten Twój post. Jesteś na czele jakiejś grupy, że rozdajesz karty w wyborach? :DAle się uśmiałem z twierdzenia, że Poszwa to liberał. Albo Ty nie rozumiesz znaczenia tego słowa, albo ruchu który tę nazwę odzwierciedla. Z Poszwy liberał jak z koziej dupy trąbka. Najlepiej dba o swoją kieszeń i nic w zamian. To pokazała ostatnia ustawka z Przew Rady Zającem odnośnie jego pensji. Rozumiem uważał, że więcej robi niz mu płacą i ma prawo, tylko dlaczego radni są tak ogłupiali i klepią wszystko. Duet Wilczyński Kamiński mnie nie interesuje. Ich już rozliczono nie dajac mandatu na dalszą "działalność". To wieloletni przekrętasy upadłej epoki i tyle, a czy zrobili mniej, czy wiecej niż Poszwa? Trudno to ocenić, bo Poszwa realizuje też ich zadania, które odziedziczył. Nie wiem, czy odziedziczył tez po Kamińskim stołówke z obiadkami :DNic swojego ciekawego w rozwój miasta nie wniósł oprócz braku porozumienia do konstruktywnych działań, bo to taki człowiek o przerośniętym ego. Nie ściągnął inwestorów, bo omijają go dużym łukiem, żeby nie mieć przypadkiem klopotów z interesem. Jak wiesz ile Poszwa zrobił dla miasta i jak je postawił na nogi po komuchach to wal. Ocenimy to w komentarzach.
mieszkanka
+9 #19 RE: Sesja nadzwyczajna została odwołanamieszkanka 2018-07-22 17:50
[quote name="Ja"]Spójrz na obietnice wyborcze i na ich wykonanie oraz na efekty pracy burmistrza i bedziesz wszystko wiedział. Pokaźnie wygląda tylko wynagrodzenie. Pytanie w drugą stronę, co zrobił w czasie swojej kadencji? Potrafisz wymienić jakieś dobre strony, bo chyba przez 4 lata niewiele się udało zrobić tak z własnego pomysłu i inicjatywy.
Mikoś, tak realistycznie patrząc na kadencje Poszwy ,to zrobił on więcej dla miasta i ludzi, niż duet Wilczyński -Kamiński.Zgadzam się ,że nie potrafił zjednoczyć sobie Rady Miejskiej,ale to też mnie nie dziwi. Dużo radnych ma jeszcze książeczki partyjne PZPR w szufladach, a Poszwa to liberał. Osobiście zapraszam wszystkich do kandydowania na to stanowisko,a nie tylko bluzgać jadem. Jeżeli wasz program bedzie dobry, to może was się wybierze. Zapraszam.[/quot

Nie mogę się z tobą zgodzić, że Poszwa zrobił więcej niż wymieniony wyżej duet. Nie rozumiem, dlaczego zarzucasz radnym przynależność do PZPR. Większość z nich, to przecież młodzi ludzie. Więc o co w tym wszystkim chodzi? I nie ma tu nic do rzeczy, że Poszwa jest liberałem. Są miasta, w których radni różnych partii potrafią podejmować decyzje dobre dla ogółu mieszkańców. Niestety ten Burmistrz zawiódł.
Ja
-7 #18 RE: Sesja nadzwyczajna została odwołanaJa 2018-07-22 13:18
Spójrz na obietnice wyborcze i na ich wykonanie oraz na efekty pracy burmistrza i bedziesz wszystko wiedział. Pokaźnie wygląda tylko wynagrodzenie. Pytanie w drugą stronę, co zrobił w czasie swojej kadencji? Potrafisz wymienić jakieś dobre strony, bo chyba przez 4 lata niewiele się udało zrobić tak z własnego pomysłu i inicjatywy.
Mikoś, tak realistycznie patrząc na kadencje Poszwy ,to zrobił on więcej dla miasta i ludzi, niż duet Wilczyński -Kamiński.Zgadzam się ,że nie potrafił zjednoczyć sobie Rady Miejskiej,ale to też mnie nie dziwi. Dużo radnych ma jeszcze książeczki partyjne PZPR w szufladach, a Poszwa to liberał. Osobiście zapraszam wszystkich do kandydowania na to stanowisko,a nie tylko bluzgać jadem. Jeżeli wasz program bedzie dobry, to może was się wybierze. Zapraszam.
UrbaN
+26 #17 RE: Sesja nadzwyczajna została odwołanaUrbaN 2018-07-21 11:25
Cytuję inka:
Wyborcy mieszkańcy zweryfikują ocenią czy Pan Poszwa był dobrym Burmistrzem

Portal WRC chce być 4 władzą i wydaje mi się że delikatnie ujmując trochę koloryzuję
Ponosi ich fantazja przekora złośliwość a nie rzetelne dziennikarskie pióro !!!
Chyba że to są jakieś porachunki i wszystkie chwyty są dozwolone ?

Nie wierzę, żeby wyborcy potrafili to ocenić, czy Pan Poszwa był dobrym burmistrzem. Polski wyborca jest tak głupi, że nie umie realnie oceniać sytuacji. Nie interesuje się samorzadem, polityką, tym co i jak się dla niego robi. Liczy się tylko dobry bajer, który mu czasami o takiej działalnosci wpadnie do ucha i kiełbasa wyborcza. Gdyby burmistrz zrzucił z samolotu 10 złotówki i swoja propagandową gazetkę potrafiliby mu wybaczyć 4 lata nieudolnych rzadów, wysoką pensję nad ktorą szczególnie czuwał i swoiste lenistwo oraz brak zdolnosci do współpracy z ludźmi i różnymi środowiskami, które reprezentują pewien organizm składajacy się na życie i rozwój miasta. Można się uśmiać jak ktoś napisał w komentarzu już jako pewną zasługę burmistrza, że kochany burmistrzuniu zadaszy mu amfiteatr, a to się odbedzie w ramach budżetu obywatelskiego. Taki jest polski wyborca, że ma krótką pamieć, małą wiedzę, co sie dookoła niego dzieje i potrafi wybaczać największe gafy i idiotyzmy kadencji polityków i samorzadowców. Wystarczy, że kogoś umieszczą pierwszego na liście wyborczej, a wszyscy wybierają go jak barany... Oczywiście burmistrza wybiera się w wyborach bezpośrednich i każdy ma prawo zagłosować na swojego kandydata. Jak będzie zobaczymy już za kilka miesięcy. Na razie to nawet nie ujawnili się jeszcze kandydaci, no może jeden który już zasmakował pieniędzy podatnika ;-)
inka
-8 #16 wózekinka 2018-07-21 07:24
Wyborcy mieszkańcy zweryfikują ocenią czy Pan Poszwa był dobrym Burmistrzem

Portal WRC chce być 4 władzą i wydaje mi się że delikatnie ujmując trochę koloryzuję
Ponosi ich fantazja przekora złośliwość a nie rzetelne dziennikarskie pióro !!!
Chyba że to są jakieś porachunki i wszystkie chwyty są dozwolone ?
Ogar
+11 #15 RE: Sesja nadzwyczajna została odwołanaOgar 2018-07-19 22:19
Cytuję Patriota.:
Cytuję Julian:
Ciekawe kiedy do tego człowieka dotrze, że jest już definitywnie skończony w tym mieście. Już nawet jego właśni radni mają go gdzieś.

Jakich wy wybieracie bezradnych?Czy wy wiecie co to jest odpowiedzialność?Gdyby BURMISTRZ ROBIŁ WSZYSTKO SAM TO DEBILE NAZWALIBY GO -dyktatorem.

Ilu jest w sejmie posłów co to nic nie mogą i nic nie wiedzą, a ty od radnych chcesz coś wydobyć. Oni sobie dorabiają do pensji i tyle, aż tyle i tylko tyle :D
Patriota.
-9 #14 Debilizm...Patriota. 2018-07-19 22:09
Cytuję Julian:
Ciekawe kiedy do tego człowieka dotrze, że jest już definitywnie skończony w tym mieście. Już nawet jego właśni radni mają go gdzieś.

Jakich wy wybieracie bezradnych?Czy wy wiecie co to jest odpowiedzialność?Gdyby BURMISTRZ ROBIŁ WSZYSTKO SAM TO DEBILE NAZWALIBY GO -dyktatorem.
Mikoś
+22 #13 RE: Sesja nadzwyczajna została odwołanaMikoś 2018-07-19 17:50
Cytuję Pyt:
Cytuję Donatan:
Cytuję suareza:
Cytuję Julian:
Ciekawe kiedy do tego człowieka dotrze, że jest już definitywnie skończony w tym mieście. Już nawet jego właśni radni mają go gdzieś.

Jeszcze nie jest skończony, dopiero wybory pokażą jak jest faktycznie.

Niech tak myśli i dalej robi to co robi. Oczywiscie nie ma jeszcze oficjalnych kandydatów, ale każda zmiana jest w tej sytuacji lepsza, żeby naprawić błąd wyborców sprzed kilku lat. Miasto nie moze sobie pozwolic na burmistrza zapatrzonego w swoją partię partyjniaka w dodatku nie posiadajacego nawet silnego swojego zaplecza do podejmowania uchwał, skłócajacego różne środowiska, leniwego i patrzącego wyłącznie w swoją kieszeń (niedawne układowe przegłosowanie najwyższej mozliwej pensji, kiedy wszystkim innym obniżyli - typowa buta jego i przewodniczacego Rady), nie mającego wizji na utrzymanie rygoru finansowego (obligacje miejskie) z nietrafionymi inwestycjami oraz nie potrafiacego zarządzać ani urzędem ani miastem w sensie działania spółek miejskich i pozyskiwania zewnetrznych inwestorów. Jesli ktoś chce dalej dreptać w miejscu lub cofać się to może sobie wybierac obecnego burmistrza. Jest demokracja jeszcze podobno. Na pewno dobry "pijar" o swoim idolu przeczyta w jego gazetce wydawanej za pieniadze podatnika. Tam jest wszystko najładniej i najlepiej, a zdjecia burmistrza w różnych pozach można wycinać i wieszać na tablicy ludzi dobrej roboty :D

Donatan, różne rzeczy można przyjąć, różne rzeczy mogą się nie podobać, ale na jakiej podstawie twierdzisz, że burmistrz jest leniwy. Masz rzeczowe argumenty czy tylko tak piszesz, bo tak.

Spójrz na obietnice wyborcze i na ich wykonanie oraz na efekty pracy burmistrza i bedziesz wszystko wiedział. Pokaźnie wygląda tylko wynagrodzenie. Pytanie w drugą stronę, co zrobił w czasie swojej kadencji? Potrafisz wymienić jakieś dobre strony, bo chyba przez 4 lata niewiele się udało zrobić tak z własnego pomysłu i inicjatywy.
Pyt
-15 #12 RE: Sesja nadzwyczajna została odwołanaPyt 2018-07-19 15:12
Cytuję Donatan:
Cytuję suareza:
Cytuję Julian:
Ciekawe kiedy do tego człowieka dotrze, że jest już definitywnie skończony w tym mieście. Już nawet jego właśni radni mają go gdzieś.

Jeszcze nie jest skończony, dopiero wybory pokażą jak jest faktycznie.

Niech tak myśli i dalej robi to co robi. Oczywiscie nie ma jeszcze oficjalnych kandydatów, ale każda zmiana jest w tej sytuacji lepsza, żeby naprawić błąd wyborców sprzed kilku lat. Miasto nie moze sobie pozwolic na burmistrza zapatrzonego w swoją partię partyjniaka w dodatku nie posiadajacego nawet silnego swojego zaplecza do podejmowania uchwał, skłócajacego różne środowiska, leniwego i patrzącego wyłącznie w swoją kieszeń (niedawne układowe przegłosowanie najwyższej mozliwej pensji, kiedy wszystkim innym obniżyli - typowa buta jego i przewodniczacego Rady), nie mającego wizji na utrzymanie rygoru finansowego (obligacje miejskie) z nietrafionymi inwestycjami oraz nie potrafiacego zarządzać ani urzędem ani miastem w sensie działania spółek miejskich i pozyskiwania zewnetrznych inwestorów. Jesli ktoś chce dalej dreptać w miejscu lub cofać się to może sobie wybierac obecnego burmistrza. Jest demokracja jeszcze podobno. Na pewno dobry "pijar" o swoim idolu przeczyta w jego gazetce wydawanej za pieniadze podatnika. Tam jest wszystko najładniej i najlepiej, a zdjecia burmistrza w różnych pozach można wycinać i wieszać na tablicy ludzi dobrej roboty :D

Donatan, różne rzeczy można przyjąć, różne rzeczy mogą się nie podobać, ale na jakiej podstawie twierdzisz, że burmistrz jest leniwy. Masz rzeczowe argumenty czy tylko tak piszesz, bo tak.
Donatan
+21 #11 RE: Sesja nadzwyczajna została odwołanaDonatan 2018-07-19 13:29
Cytuję suareza:
Cytuję Julian:
Ciekawe kiedy do tego człowieka dotrze, że jest już definitywnie skończony w tym mieście. Już nawet jego właśni radni mają go gdzieś.

Jeszcze nie jest skończony, dopiero wybory pokażą jak jest faktycznie.

Niech tak myśli i dalej robi to co robi. Oczywiscie nie ma jeszcze oficjalnych kandydatów, ale każda zmiana jest w tej sytuacji lepsza, żeby naprawić błąd wyborców sprzed kilku lat. Miasto nie moze sobie pozwolic na burmistrza zapatrzonego w swoją partię partyjniaka w dodatku nie posiadajacego nawet silnego swojego zaplecza do podejmowania uchwał, skłócajacego różne środowiska, leniwego i patrzącego wyłącznie w swoją kieszeń (niedawne układowe przegłosowanie najwyższej mozliwej pensji, kiedy wszystkim innym obniżyli - typowa buta jego i przewodniczacego Rady), nie mającego wizji na utrzymanie rygoru finansowego (obligacje miejskie) z nietrafionymi inwestycjami oraz nie potrafiacego zarządzać ani urzędem ani miastem w sensie działania spółek miejskich i pozyskiwania zewnetrznych inwestorów. Jesli ktoś chce dalej dreptać w miejscu lub cofać się to może sobie wybierac obecnego burmistrza. Jest demokracja jeszcze podobno. Na pewno dobry "pijar" o swoim idolu przeczyta w jego gazetce wydawanej za pieniadze podatnika. Tam jest wszystko najładniej i najlepiej, a zdjecia burmistrza w różnych pozach można wycinać i wieszać na tablicy ludzi dobrej roboty :D
suareza
-6 #10 RE: Sesja nadzwyczajna została odwołanasuareza 2018-07-19 10:34
Cytuję Julian:
Ciekawe kiedy do tego człowieka dotrze, że jest już definitywnie skończony w tym mieście. Już nawet jego właśni radni mają go gdzieś.

Jeszcze nie jest skończony, dopiero wybory pokażą jak jest faktycznie.
Rozbawiony
-18 #9 RE: Sesja nadzwyczajna została odwołanaRozbawiony 2018-07-18 21:10
Cytuję Ekonom:
Hej czytam takie wypociny to aż mnie krew zalewa. Radni opozycyjni mają rację, burmistrz chce zadłużać miasto.

Kilka pytań do tego mądrali:
1. Ile kosztują miasto obligacje w kwocie 10 MLN?
2. jaki jest koszt emisji?
3. Jaki jest procent obsługi przez np. biuro maklerskie w ciągu 15 lat?

Jeżeli znasz odpowiedź na te pytania, to zlicz kwoty i zobaczysz, że to złe rozwiązanie dla budżetu miasta. Lepszym rozwiązaniem jest kredyt z niskim oprocentowaniem, znacznie tańszy.
Emisja obligacji jest dobra dla bankrutów, tzn. takich podmiotów, które nie mają już zdolności w bankach a wszystkie wnioski są odrzucane. Emisja obligacji pokazuje, że miasto jest bankrutem, banki nie chcą dać kredytu.
Wągrowiec te 10 MLN ma spłacać w ciągu kolejny 15 lat, wtedy już nie będzie nawet na naprawę dróg.

Przestań...
Grrr
+18 #8 RE: Sesja nadzwyczajna została odwołanaGrrr 2018-07-18 20:15
Cytuję hejt:
Ciągle tylko nieoficjalnie...ciagle tylko cos na burmistrza. Najgorsze jest to ze to wlasnie radni z opozycji dzialaja na niekorzysc MIASTA! Wszystko po to, by zrobic pod gorke burmistrzowi, nie zważając na to co jest lepsze dla miasta. Ta emisja to jest bardzo dobry pomysł w tym, ze ludzie (może i też radni) nie wiedza na czym to polega !!! Jestem przekonany ze opozycja wie na czym to polega i w pelni sie z tym pomyslem zgadza, ale ze to Pan Poszwa to jest wszystko złe... Kolejna sprawa. Ludzie zastanowcie sie dwa razy co czytacie. To jest tak samo jak radny Reiss poparł burmistrza Poszwe , oddał na niego głos w poprzednich wyborach, a tydzien pozniej juz go hejtowal. Tak ma wygladac przyszlosc miasta ? Drodzy radni przemyslcie to co robicie a robiac wszytsko dobrze wybory i tak powinny byc po Waszej mysli. $ lata mial Pan burmistrz na zaufanie i pewnie je w wiekszosci zdobyl (takie jest moje zdanie). Jest oczywiscie grono osob ktore ma innego kandydata i kazdy ma szanse. Niech kazdy radny zrobi swoje cv co zrobil dla miasta przez 4 lata, wtedy kazdy bedzie mial obiekcje. Co wy na to ?

A się uśmiałem
Wojewoda
+26 #7 RE: Sesja nadzwyczajna została odwołanaWojewoda 2018-07-18 20:02
Marszałek się wkurzył na krzysia :)?!
hejt
+10 #6 hejhejt 2018-07-18 19:23
to tylko widac ze siedzisz przed komputerem! Dlaczego Pan Kolacki (Merx) odszedl z Nielby ?
Po pierwsze Pan Poszwa pozywał sponsorów,
po drugie w wyborach Pana Poszwe poparł Pan Rejs - ówczesny Prezes Nielby Wagrowiec . Zapytaj się radnych jezeli jestes w polityce. Pare dni pozniej juz byla i jest wojna na linii Reiss - Poszwa. I tak jest wlasnie z polityka. Dzisiaj fajnie jutro wojna - NIE LICZY SIE DLA NICH TO CO NAJLEPSZE DLA MIESZKANCOW i MIASTA. Liczy się to co kto ma w kieszeni albo mial obiecane. Tak bynajmiej mi sie wydaje!
Radosny
+15 #5 RE: Sesja nadzwyczajna została odwołanaRadosny 2018-07-18 18:07
Cytuję hejt:
Ciągle tylko nieoficjalnie...ciagle tylko cos na burmistrza. Najgorsze jest to ze to wlasnie radni z opozycji dzialaja na niekorzysc MIASTA! Wszystko po to, by zrobic pod gorke burmistrzowi, nie zważając na to co jest lepsze dla miasta. Ta emisja to jest bardzo dobry pomysł w tym, ze ludzie (może i też radni) nie wiedza na czym to polega !!! Jestem przekonany ze opozycja wie na czym to polega i w pelni sie z tym pomyslem zgadza, ale ze to Pan Poszwa to jest wszystko złe... Kolejna sprawa. Ludzie zastanowcie sie dwa razy co czytacie. To jest tak samo jak radny Reiss poparł burmistrza Poszwe , oddał na niego głos w poprzednich wyborach, a tydzien pozniej juz go hejtowal. Tak ma wygladac przyszlosc miasta ? Drodzy radni przemyslcie to co robicie a robiac wszytsko dobrze wybory i tak powinny byc po Waszej mysli. $ lata mial Pan burmistrz na zaufanie i pewnie je w wiekszosci zdobyl (takie jest moje zdanie). Jest oczywiscie grono osob ktore ma innego kandydata i kazdy ma szanse. Niech kazdy radny zrobi swoje cv co zrobil dla miasta przez 4 lata, wtedy kazdy bedzie mial obiekcje. Co wy na to ?

Rejsik poparł Poszwę.. Hahahaha. Sufit na głowę spadł??
Ekonom
+17 #4 RE: Sesja nadzwyczajna została odwołanaEkonom 2018-07-18 17:57
Hej czytam takie wypociny to aż mnie krew zalewa. Radni opozycyjni mają rację, burmistrz chce zadłużać miasto.

Kilka pytań do tego mądrali:
1. Ile kosztują miasto obligacje w kwocie 10 MLN?
2. jaki jest koszt emisji?
3. Jaki jest procent obsługi przez np. biuro maklerskie w ciągu 15 lat?

Jeżeli znasz odpowiedź na te pytania, to zlicz kwoty i zobaczysz, że to złe rozwiązanie dla budżetu miasta. Lepszym rozwiązaniem jest kredyt z niskim oprocentowaniem, znacznie tańszy.
Emisja obligacji jest dobra dla bankrutów, tzn. takich podmiotów, które nie mają już zdolności w bankach a wszystkie wnioski są odrzucane. Emisja obligacji pokazuje, że miasto jest bankrutem, banki nie chcą dać kredytu.
Wągrowiec te 10 MLN ma spłacać w ciągu kolejny 15 lat, wtedy już nie będzie nawet na naprawę dróg.
hejt
-23 #3 hejthejt 2018-07-18 17:40
Ciągle tylko nieoficjalnie...ciagle tylko cos na burmistrza. Najgorsze jest to ze to wlasnie radni z opozycji dzialaja na niekorzysc MIASTA! Wszystko po to, by zrobic pod gorke burmistrzowi, nie zważając na to co jest lepsze dla miasta. Ta emisja to jest bardzo dobry pomysł w tym, ze ludzie (może i też radni) nie wiedza na czym to polega !!! Jestem przekonany ze opozycja wie na czym to polega i w pelni sie z tym pomyslem zgadza, ale ze to Pan Poszwa to jest wszystko złe... Kolejna sprawa. Ludzie zastanowcie sie dwa razy co czytacie. To jest tak samo jak radny Reiss poparł burmistrza Poszwe , oddał na niego głos w poprzednich wyborach, a tydzien pozniej juz go hejtowal. Tak ma wygladac przyszlosc miasta ? Drodzy radni przemyslcie to co robicie a robiac wszytsko dobrze wybory i tak powinny byc po Waszej mysli. $ lata mial Pan burmistrz na zaufanie i pewnie je w wiekszosci zdobyl (takie jest moje zdanie). Jest oczywiscie grono osob ktore ma innego kandydata i kazdy ma szanse. Niech kazdy radny zrobi swoje cv co zrobil dla miasta przez 4 lata, wtedy kazdy bedzie mial obiekcje. Co wy na to ?
Julian
+26 #2 RE: Sesja nadzwyczajna została odwołanaJulian 2018-07-18 16:21
Ciekawe kiedy do tego człowieka dotrze, że jest już definitywnie skończony w tym mieście. Już nawet jego właśni radni mają go gdzieś.
Olo
-29 #1 RE: Sesja nadzwyczajna została odwołanaOlo 2018-07-18 15:52
Wszystkiego najlepszego dla Pana Burmistrza z okazji imienin miasta. Wielu wspaniałych rocznic.

Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 503 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

ZAPYTAJ O OFERTĘ

X

Ostrzeżenie

© 2009-2023 Portal WRC. Wszystkie prawa zastrzeżone.