• Opublikowano:
  • Wyświetlono: 15326

Wągrowiec. Debata kandydatów na burmistrza

1 października w sali Spółdzielni Mieszkaniowej w Wągrowcu odbyła się debata kandydatów na burmistrza miasta Wągrowca.

W debacie udział wzięło 3 kandydatów: Jarosław Berendt (KWW Bliżej Ludzi), Radosław Hurnik (KW Prawo i Sprawiedliwość) i Grzegorz Kamiński (KW Stowarzyszenie Samorządność Wągrowiecka 2000). Zaproszenia nie przyjął Krzysztof Poszwa (KWW Krzysztofa Poszwy).

W debacie uczestniczyło ponad 100 mieszkańców. Organizatorami debaty był Portal WRC, Głos Wągrowiecki oraz Stowarzyszenie Prasy Lokalnej.


Materiał wideo z debaty (całość)


 

 

Komentarze   

widziałem
+3 #251 RE: Wągrowiec. Debata kandydatów na burmistrzawidziałem 2018-10-09 23:19
Cytuję plakaciki:

Garnietz załatwia swojemu szefowi :-)Tyłkiem trzęsie to wiesza Poszwę gdzie sie da. Może jeszcze ludzie z wodociagów te kolorowe dziadostwo na zieleni miejskiej z kłamstewkami obecnego burmistrza powieszą, a co jak iść to tylko na całość...

Właśnie dziś ok. 20 jadąc Kolejową widziałem jak dwóch pracowników wieszało jakieś plakaty na słupach. Umundurowanie wskazywało na pracowników MPWiK, ale nie jestem pewien. Jutro zobaczę, jeśli w tych miejscach będą plakaty Poszwy to by wszystko się zgadzało.
jola
+4 #250 RE: Wągrowiec. Debata kandydatów na burmistrzajola 2018-10-09 21:45
Ryba na burka .TEresa na księgową a Gruby prezesem wodociągów
drugi sort
+7 #249 BOLEKdrugi sort 2018-10-09 20:02
Ryba z Wagrowca to twarz PIS z WAGROWCA
myśleć!
+10 #248 RE: Wągrowiec. Debata kandydatów na burmistrzamyśleć! 2018-10-09 18:13
Cytuję Waldii:
Ale impre dla seniorów zorganizowali,ciasto,muza, to są poimprezowali, a jakie imprezy będą w przyszłym roku?

Jakie te ludzie durne to szok.Te imprezy nie są za darmo i ktoś za nie zapłacił. Poszwa wydaje pieniądze podatników na potęgę i bynajmniej nie na rzeczy pierwszej potrzeby. W żeby była kasa w budżecie na przyszły rok co zrobi? Podniesie podatki, zaciągnie pewnie nowe kredyty oczywiście zapłacą za to emeryci, bo w większości Wągrowiec się z nich składa. Wyższe podatki to brak inwestorów, bo nikt nie przyjdzie do miasta z podatkami jak w Warszawie. Młodzi, którzy olewają wybory nadal będą stąd uciekać, a ci którzy nie uciekną będą się bujać do Poznania. Zamiast wywalić lenia i wybrać burmistrza któremu będzie się chciało coś zrobić to nie bo emeryci qźwa mają imprezki i torciki za które i tak zapłacą i to potrójnie albo i lepiej.
Waldii
+9 #247 RE: Wągrowiec. Debata kandydatów na burmistrzaWaldii 2018-10-09 10:48
Ale impre dla seniorów zorganizowali,ciasto,muza, to są poimprezowali, a jakie imprezy będą w przyszłym roku?
TW Bolek
+6 #246 RE: Wągrowiec. Debata kandydatów na burmistrzaTW Bolek 2018-10-09 09:52
Cytuję Kaśka:
Takie małe przypomnienie przed wyborami...klapki 👡 nosimy na nogach a nie na oczach .

A poduszkę na dup... żeby mieć miękkie lądowanie.
TW Bolek
-3 #245 RE: Wągrowiec. Debata kandydatów na burmistrzaTW Bolek 2018-10-09 09:51
Cytuję wojtek:
Dlaczego PIS nie wystawil Polusa[rybe]bylo by cacy.

Dlaczego BL nie wystawiło Reisa pewnika na burmistrza, a SW2000 Wilczyńskiego też byłoby cacy.
Kaśka
+12 #244 RE: Wągrowiec. Debata kandydatów na burmistrzaKaśka 2018-10-09 09:44
Takie małe przypomnienie przed wyborami...klapki 👡 nosimy na nogach a nie na oczach .
wojtek
+16 #243 RE: Wągrowiec. Debata kandydatów na burmistrzawojtek 2018-10-09 08:15
Dlaczego PIS nie wystawil Polusa[rybe]bylo by cacy.
Kościuszki
0 #242 DebataKościuszki 2018-10-07 21:13
W dniu tak zaszczytnym liczmy na Urszulę oraz Hilarego po wyjściu z radi-ja.
bubel
+3 #241 RE: Wągrowiec. Debata kandydatów na burmistrzabubel 2018-10-07 21:04
Cytuję Ania:
Im większy plakat tym mniejsze IQ?

Skąd ten pomysł? A może im więcej plakatów, tym większe ego (narcyzm)?
Ania
+3 #240 RE: Wągrowiec. Debata kandydatów na burmistrzaAnia 2018-10-07 20:59
Im większy plakat tym mniejsze IQ?
bubel
-13 #239 RE: Wągrowiec. Debata kandydatów na burmistrzabubel 2018-10-07 20:23
Cytuję n. jk:
Hurnik masz mój głos jak zpiszesz się do PISu i wypie...sz Sobote i Łejtnera

Co jest boicie się Soboty i łejtnera?
czy z Twoim głosem czy bez niego HURNIK WYGRA.
Jaremar
-3 #238 Debata kandydatów na burmistrzaJaremar 2018-10-07 19:37
Cytuję obserwato:
Ciekawe dlaczego kandydat Berent nie zabrał na debatę żony? !!! Pozostali kandydaci byli ze swoimi żonami. :-)


Nie było nawet tej ładnej .
n. jk
+22 #237 RE: Wągrowiec. Debata kandydatów na burmistrzan. jk 2018-10-07 18:03
Hurnik masz mój głos jak zpiszesz się do PISu i wypie...sz Sobote i Łejtnera
mirek
+20 #236 RE: Wągrowiec. Debata kandydatów na burmistrzamirek 2018-10-07 17:54
Oczywiście Kaminski zostawi na stanowisku swojego kolege emeryta z wydziału bezpieczeństwa i innych Czyli wszystko będzie po staremu
Swbuks
-1 #235 RE: Wągrowiec. Debata kandydatów na burmistrzaSwbuks 2018-10-07 16:49
Cytuję Hanka:
Cytuję obiatki:
Cytuję Py.:
Cytuję Any SW:
Cytuję 30-30:
Cytat:
Jacy młodzi? Chyba dzieci działaczy SW 2000, którym marzy się powrót do władzy


Mam 30 lat i popieram Kamińskiego. Może i najmłodszy już nie jestem, ale wielu młodszych ode mnie też będzie na Kamińskiego głosować.

Chłopie, co Ty piszesz głupoty. Kaminski to stary układ? Czy ktoś się pyta o wilczynskiego, skąd pochodzi, gdzie mieszkał"? Kto go przywiózł do Wągrowca? Co robi jego córka i jak się ma? Czy syn? Czym się zajmuje? Co on sam robił w poprzednim systemie wraz z Kamińskim? To stary układ, który musi odejsc? Dlaczego pazerny Kamiński brał poidwójną kasę i musiał zrezygonować? Dlaczego się nie przyznaje? Nie wiedział jako burmistrz czy był pazerny na kasę??? Musi odejść!!!! ONI JUŻ BYLI WRAZ MIETKIEM!!!!

Oczywiście, że pazerny na kase i to jak! Dużo sie slyszy na ten temat..

Z urzedu marszałkowskiego też wyleciał bo Poznań stracił przez niego sporo pieniędzy - taki znawca projektów unijnych.

Jesli zostanie burmistrzem to ucieszy się jedynie stołówka na Kolejowej bo o 13 będzie maszerowal na obiadek.

Będzie dwóch maszerujących, bo z Piotrem Hainem i obaj panowie zadowoleni z siebie i głowami do góry :DTen widok był znamienny i teraz jeszcze GK startuje na burmistrza. Ludzie ogarnijcie się i puście go z woda sodową w niebyt, bo to kolejne stracone lata dla miasta przyjdą z jego władzą...

W wrc nie ma żadnego porządnego kandydata każdy ma swoje za uszami.
I nigdy się nie doczekamy obecnych 4 kandytatów do dno wyborcze nikt niczym nie błyszczy .
Hanka
+3 #234 RE: Wągrowiec. Debata kandydatów na burmistrzaHanka 2018-10-07 16:45
Cytuję obiatki:
Cytuję Py.:
Cytuję Any SW:
Cytuję 30-30:
Cytat:
Jacy młodzi? Chyba dzieci działaczy SW 2000, którym marzy się powrót do władzy


Mam 30 lat i popieram Kamińskiego. Może i najmłodszy już nie jestem, ale wielu młodszych ode mnie też będzie na Kamińskiego głosować.

Chłopie, co Ty piszesz głupoty. Kaminski to stary układ? Czy ktoś się pyta o wilczynskiego, skąd pochodzi, gdzie mieszkał"? Kto go przywiózł do Wągrowca? Co robi jego córka i jak się ma? Czy syn? Czym się zajmuje? Co on sam robił w poprzednim systemie wraz z Kamińskim? To stary układ, który musi odejsc? Dlaczego pazerny Kamiński brał poidwójną kasę i musiał zrezygonować? Dlaczego się nie przyznaje? Nie wiedział jako burmistrz czy był pazerny na kasę??? Musi odejść!!!! ONI JUŻ BYLI WRAZ MIETKIEM!!!!

Oczywiście, że pazerny na kase i to jak! Dużo sie slyszy na ten temat..

Z urzedu marszałkowskiego też wyleciał bo Poznań stracił przez niego sporo pieniędzy - taki znawca projektów unijnych.

Jesli zostanie burmistrzem to ucieszy się jedynie stołówka na Kolejowej bo o 13 będzie maszerowal na obiadek.

Będzie dwóch maszerujących, bo z Piotrem Hainem i obaj panowie zadowoleni z siebie i głowami do góry :DTen widok był znamienny i teraz jeszcze GK startuje na burmistrza. Ludzie ogarnijcie się i puście go z woda sodową w niebyt, bo to kolejne stracone lata dla miasta przyjdą z jego władzą...
W wrc nie ma żadnego porządnego kandydata każdy ma swoje za uszami.
piękna XXL
+6 #233 RE: Wągrowiec. Debata kandydatów na burmistrzapiękna XXL 2018-10-07 15:41
Cytuję Siwek:
Cytuję Filip:
Czy ktoś w tym mieście nadzoruje albo ma kontrolę nad plakatowaniem płotów i ogrodzeń? Ulice zaczynają się zapełniać tymi samymi podobiznami w tempie masowym. Czy naprawdę wolno wieszać te plakaty wszędzie gdzie się da?

Jeszcze trochę a nam ci ludzie WYSKOCZĄ Z LODÓWKI!

Musisz mieć zgody aby wieszać ale z tego co wiem to kandydaci takie miejsca już załatwiają miesiąc dwa przed wyborami. Ale obecny burmistrz idzie na maksa dwa dni i jest praktycznie wszędzie .

Kampania jest nudna jak flaki z olejem.
obiatki
+17 #232 RE: Wągrowiec. Debata kandydatów na burmistrzaobiatki 2018-10-07 15:28
Cytuję Py.:
Cytuję Any SW:
Cytuję 30-30:
Cytat:
Jacy młodzi? Chyba dzieci działaczy SW 2000, którym marzy się powrót do władzy


Mam 30 lat i popieram Kamińskiego. Może i najmłodszy już nie jestem, ale wielu młodszych ode mnie też będzie na Kamińskiego głosować.

Chłopie, co Ty piszesz głupoty. Kaminski to stary układ? Czy ktoś się pyta o wilczynskiego, skąd pochodzi, gdzie mieszkał"? Kto go przywiózł do Wągrowca? Co robi jego córka i jak się ma? Czy syn? Czym się zajmuje? Co on sam robił w poprzednim systemie wraz z Kamińskim? To stary układ, który musi odejsc? Dlaczego pazerny Kamiński brał poidwójną kasę i musiał zrezygonować? Dlaczego się nie przyznaje? Nie wiedział jako burmistrz czy był pazerny na kasę??? Musi odejść!!!! ONI JUŻ BYLI WRAZ MIETKIEM!!!!

Oczywiście, że pazerny na kase i to jak! Dużo sie slyszy na ten temat..

Z urzedu marszałkowskiego też wyleciał bo Poznań stracił przez niego sporo pieniędzy - taki znawca projektów unijnych.

Jesli zostanie burmistrzem to ucieszy się jedynie stołówka na Kolejowej bo o 13 będzie maszerowal na obiadek.
Będzie dwóch maszerujących, bo z Piotrem Hainem i obaj panowie zadowoleni z siebie i głowami do góry :DTen widok był znamienny i teraz jeszcze GK startuje na burmistrza. Ludzie ogarnijcie się i puście go z woda sodową w niebyt, bo to kolejne stracone lata dla miasta przyjdą z jego władzą...
Remik
-8 #231 RE: Wągrowiec. Debata kandydatów na burmistrzaRemik 2018-10-07 15:27
Cytuję Opel:
Cytat:
Za młody jesteś i za głupi, żeby dyskutować o Kamińskim i jego działalnosci z czerwona grupą SW2000. Może ty też jestes taki niedouczony, leniwy i lubisz obiadki w godzinach pracy. Pewność, buta i arogancja Kamińskiego, aż płynie z każdej strony, ale jak sie nie ma pomysłu na siebie to trzeba podać siebie innym na tacy, 


Nic merytorycznego nie napisałeś poza stekiem wyziewu. Niestety ale nie mogę się zgodzić na taki opis. Popieram Kamińskiego bo ma dobre intencje i chce zmiany w Wągrowcu. Od takich nienawistnych ludzi jak ty to lepiej z daleka bo szkoda nerwów.
Ludzie głosujemy na Hurnika. Nie ma układów, żony w zakładzie kierowanym przez siebie. Tylko Hurnik. Hurnik burmistrzem.
plakaciki
+12 #230 RE: Wągrowiec. Debata kandydatów na burmistrzaplakaciki 2018-10-07 15:18
Cytuję Siwek:
Cytuję Filip:
Czy ktoś w tym mieście nadzoruje albo ma kontrolę nad plakatowaniem płotów i ogrodzeń? Ulice zaczynają się zapełniać tymi samymi podobiznami w tempie masowym. Czy naprawdę wolno wieszać te plakaty wszędzie gdzie się da?

Jeszcze trochę a nam ci ludzie WYSKOCZĄ Z LODÓWKI!

Musisz mieć zgody aby wieszać ale z tego co wiem to kandydaci takie miejsca już załatwiają miesiąc dwa przed wyborami. Ale obecny burmistrz idzie na maksa dwa dni i jest praktycznie wszędzie .

Garnietz załatwia swojemu szefowi :-)Tyłkiem trzęsie to wiesza Poszwę gdzie sie da. Może jeszcze ludzie z wodociagów te kolorowe dziadostwo na zieleni miejskiej z kłamstewkami obecnego burmistrza powieszą, a co jak iść to tylko na całość...
Wybirca 01
+16 #229 RE: Wągrowiec. Debata kandydatów na burmistrzaWybirca 01 2018-10-07 14:43
Cytuję Fiodir:
Cytuję Rajmond:
Cytuję Kada:
Ładna żona i jej p. Berent nie zabrał? Koleżanek też nie było? :-)


Zasadnicza od lat jest tylko jedna filigranowa.

A jestem anty polityczny bo mnie to wgl. Nie kręci ale głos oddam raczej na obecnego jeśli pojde na wybory bo każdy obiecuje wiele a na końcu tak będzie pchał do siebie i do rady to jest znak zapytania byli i gow.. zrobili teraz zmieniają barwy PiS kandydaci emeryci Kamiński stara elita plus łapanka poszwa przechwyt plus łapanka bliżej ludzi łapanka plus ludzie co nie maja pojęcia o budżecie itp. Szok co się dzieje w tym mieście .

A ja mam pytanie do Pana Palcz.. jak można przejść z lewicy na prawicę bo idę widzę Pana banery i nurtuje mnie to człowiek lewice idzie nz prawicę tak szybko zmienię się poglądy czy własny interes ma Pan w tym wszystkim ??
Fiodir
-8 #228 RE: Wągrowiec. Debata kandydatów na burmistrzaFiodir 2018-10-07 14:31
Cytuję Rajmond:
Cytuję Kada:
Ładna żona i jej p. Berent nie zabrał? Koleżanek też nie było? :-)


Zasadnicza od lat jest tylko jedna filigranowa.

A jestem anty polityczny bo mnie to wgl. Nie kręci ale głos oddam raczej na obecnego jeśli pojde na wybory bo każdy obiecuje wiele a na końcu tak będzie pchał do siebie i do rady to jest znak zapytania byli i gow.. zrobili teraz zmieniają barwy PiS kandydaci emeryci Kamiński stara elita plus łapanka poszwa przechwyt plus łapanka bliżej ludzi łapanka plus ludzie co nie maja pojęcia o budżecie itp. Szok co się dzieje w tym mieście .
Siwek
+4 #227 RE: Wągrowiec. Debata kandydatów na burmistrzaSiwek 2018-10-07 14:23
Cytuję Filip:
Czy ktoś w tym mieście nadzoruje albo ma kontrolę nad plakatowaniem płotów i ogrodzeń? Ulice zaczynają się zapełniać tymi samymi podobiznami w tempie masowym. Czy naprawdę wolno wieszać te plakaty wszędzie gdzie się da?

Jeszcze trochę a nam ci ludzie WYSKOCZĄ Z LODÓWKI!

Musisz mieć zgody aby wieszać ale z tego co wiem to kandydaci takie miejsca już załatwiają miesiąc dwa przed wyborami. Ale obecny burmistrz idzie na maksa dwa dni i jest praktycznie wszędzie .
Rajmond
+11 #226 Wągrowiec. Debata kandydatów na burmistrzaRajmond 2018-10-07 13:04
Cytuję Kada:
Ładna żona i jej p. Berent nie zabrał? Koleżanek też nie było? :-)


Zasadnicza od lat jest tylko jedna filigranowa.
Kick
+10 #225 Kto jest pazerny?Kick 2018-10-07 12:14
Cytat:
Oczywiście, że pazerny na kase i to jak! Dużo sie slyszy na ten temat..
Pazerny na kase jest Poszwa który od początku przyznał sobie najwyższe możliwe wynagrodzenie.
bubel
-4 #224 RE: Wągrowiec. Debata kandydatów na burmistrzabubel 2018-10-07 11:21
Cytuję antypis:
Cytuję Filip:
Czy ktoś w tym mieście nadzoruje albo ma kontrolę nad plakatowaniem płotów i ogrodzeń? Ulice zaczynają się zapełniać tymi samymi podobiznami w tempie masowym. Czy naprawdę wolno wieszać te plakaty wszędzie gdzie się da?
Jeszcze trochę a nam ci ludzie WYSKOCZĄ Z LODÓWKI!

Tak wygląda kampania raz na 4lata, a od tego roku raz na 5lat. Przeżyjemy.

Prawda, dobrze, że raz na 5 lat od tego roku.
antypis
0 #223 RE: Wągrowiec. Debata kandydatów na burmistrzaantypis 2018-10-07 10:58
Cytuję Filip:
Czy ktoś w tym mieście nadzoruje albo ma kontrolę nad plakatowaniem płotów i ogrodzeń? Ulice zaczynają się zapełniać tymi samymi podobiznami w tempie masowym. Czy naprawdę wolno wieszać te plakaty wszędzie gdzie się da?

Jeszcze trochę a nam ci ludzie WYSKOCZĄ Z LODÓWKI!

Tak wygląda kampania raz na 4lata, a od tego roku raz na 5lat. Przeżyjemy.
antypis
-2 #222 RE: Wągrowiec. Debata kandydatów na burmistrzaantypis 2018-10-07 10:56
Cytuję zhd:
Cytuję antypis:
Cytuję 111:
Cytuję antypis:
Cytuję EEE:
Cytuję obserwato:
Ciekawe dlaczego kandydat Berent nie zabral na debate żony? !!! Pozostali kandydaci byli ze swoimi żonami. :-)

Ciekawe dlaczego Eitner nie zabral na debatę żony?

Coś bierzesz?
Po co Eitner miał zabierać żonę na debatę kandydatów na burmistrza? Równie dobrze mogło go też nie być. On był tylko widzem.
To kandydaci byli z żonami oprócz Berendta.

Ty za to bierzesz łopatę i dołki kopiesz. A mamy w Polsce obowiązek chodzenia wszędzie i wszyscy z żonami?

No sorry co innego kandydat na burmistrza a co innego widz tego przedstawienia, szopki, ustawki itd. To w złym obrazie postawili Pana Berendta kontrkandydaci.

Eitner też na urząd staruje choć inny. Też "powinien" się z żoną lansować.

Skąd wiesz czy się nie lansuje na wsiach z żoną?
Filip
+2 #221 RE: Wągrowiec. Debata kandydatów na burmistrzaFilip 2018-10-07 10:56
Czy ktoś w tym mieście nadzoruje albo ma kontrolę nad plakatowaniem płotów i ogrodzeń? Ulice zaczynają się zapełniać tymi samymi podobiznami w tempie masowym. Czy naprawdę wolno wieszać te plakaty wszędzie gdzie się da?

Jeszcze trochę a nam ci ludzie WYSKOCZĄ Z LODÓWKI!
zhd
0 #220 zawsze i wszędziezhd 2018-10-07 10:53
Cytuję antypis:
Cytuję 111:
Cytuję antypis:
Cytuję EEE:
Cytuję obserwato:
Ciekawe dlaczego kandydat Berent nie zabral na debate żony? !!! Pozostali kandydaci byli ze swoimi żonami. :-)

Ciekawe dlaczego Eitner nie zabral na debatę żony?

Coś bierzesz?
Po co Eitner miał zabierać żonę na debatę kandydatów na burmistrza? Równie dobrze mogło go też nie być. On był tylko widzem.
To kandydaci byli z żonami oprócz Berendta.

Ty za to bierzesz łopatę i dołki kopiesz. A mamy w Polsce obowiązek chodzenia wszędzie i wszyscy z żonami?

No sorry co innego kandydat na burmistrza a co innego widz tego przedstawienia, szopki, ustawki itd. To w złym obrazie postawili Pana Berendta kontrkandydaci.

Eitner też na urząd staruje choć inny. Też "powinien" się z żoną lansować.
Kada
-4 #219 RE: Wągrowiec. Debata kandydatów na burmistrzaKada 2018-10-07 10:50
Ładna żona i jej p. Berent nie zabrał? Koleżanek też nie było? :-)
antypis
-1 #218 RE: Wągrowiec. Debata kandydatów na burmistrzaantypis 2018-10-07 10:50
Cytuję 111:
Cytuję antypis:
Cytuję EEE:
Cytuję obserwato:
Ciekawe dlaczego kandydat Berent nie zabral na debate żony? !!! Pozostali kandydaci byli ze swoimi żonami. :-)

Ciekawe dlaczego Eitner nie zabral na debatę żony?

Coś bierzesz?
Po co Eitner miał zabierać żonę na debatę kandydatów na burmistrza? Równie dobrze mogło go też nie być. On był tylko widzem.
To kandydaci byli z żonami oprócz Berendta.

Ty za to bierzesz łopatę i dołki kopiesz. A mamy w Polsce obowiązek chodzenia wszędzie i wszyscy z żonami?

No sorry co innego kandydat na burmistrza a co innego widz tego przedstawienia, szopki, ustawki itd. To w złym obrazie postawili Pana Berendta kontrkandydaci.
111
+7 #217 debata - zony111 2018-10-07 10:42
Cytuję antypis:
Cytuję EEE:
Cytuję obserwato:
Ciekawe dlaczego kandydat Berent nie zabral na debate żony? !!! Pozostali kandydaci byli ze swoimi żonami. :-)

Ciekawe dlaczego Eitner nie zabral na debatę żony?

Coś bierzesz?
Po co Eitner miał zabierać żonę na debatę kandydatów na burmistrza? Równie dobrze mogło go też nie być. On był tylko widzem.
To kandydaci byli z żonami oprócz Berendta.

Ty za to bierzesz łopatę i dołki kopiesz. A mamy w Polsce obowiązek chodzenia wszędzie i wszyscy z żonami?
antypis
-4 #216 RE: Wągrowiec. Debata kandydatów na burmistrzaantypis 2018-10-07 10:37
Cytuję EEE:
Cytuję obserwato:
Ciekawe dlaczego kandydat Berent nie zabral na debate żony? !!! Pozostali kandydaci byli ze swoimi żonami. :-)

Ciekawe dlaczego Eitner nie zabral na debatę żony?

Coś bierzesz?
Po co Eitner miał zabierać żonę na debatę kandydatów na burmistrza? Równie dobrze mogło go też nie być. On był tylko widzem.
To kandydaci byli z żonami oprócz Berendta.
Opel
+7 #215 ...Opel 2018-10-07 09:07
Cytuję elektorat:
Poszwa jest w tym mieście skończony. Stracone 4 lata. Żadnej istotnej inwestycji. Umiał tylko pokończyć to co zaczęli poprzednicy. Reforma oświaty w jego wykonaniu to dno. To co zrobił z Nielbą to jeszcze gorsze niż dno.Na dodatek nie spełnił praktycznie żadnej swojej obietnicy wyborczej i do tego zadłużył miasto. I nie ma nawet odwagi żeby wystartować w wyborach pod szyldem swojej ukochanej partyjki. Kamiński jest nic nie lepszy od poprzednika. Za czasów jak był wiceburmistrzem praktycznie nie istniał. Było go tylko widać jak na obiadki chodził. Z niego to taki specjalista samorządowy, że nigdzie długo miejsca nie zagrzał i nawet nie wiedział, że będąc radnym nie może być członkiem zarządu Veoli.Beznadzieja. Hurnik to jedna wielka niewiadoma bo nikt go nie zna i nie ma żadnego doświadczenia samorządowego. Sam wygląd to nie wszystko. Chociaż ze względu na to, że w przeciwieństwie do poprzedników jest człowiekiem spoza układu jest znacznie lepszym kandydatem niż dwaj poprzedni i jest przynajmniej teoretyczna szansa, że mógłby coś zmienić w mieście, pod warunkiem, że uniezależniłby się od Soboty i Eitnera. Natomiast Berendt to według mnie tylko kolejna zagrywka platformersów. Jest pewien wygranej a jak tylko mu się to uda z powrotem zostanie czynnym członkiem platformy. I te szalone pomysły o tunelu pod Janowiecką. Ciekawe kto mu wcisnął takie brednie. Poza tym kierowanie szkołą, gdzie jest się jedynowładcą to nie to samo co zarządzanie miastem zwłaszcza z mniejszością w radzie.


Cenny wpis który sporo mi rozjaśnia. Gdyby tylko Hurnik rzeczywiście zechciał stanowczo krytykować Poszwę i zbudować w Wągrowcu nowe struktury ludzi energicznych i oddanych miastu i pogonic Eitnerow i Sobotę.
Opel
-4 #214 ...Opel 2018-10-07 08:47
Cytat:
Za młody jesteś i za głupi, żeby dyskutować o Kamińskim i jego działalnosci z czerwona grupą SW2000. Może ty też jestes taki niedouczony, leniwy i lubisz obiadki w godzinach pracy. Pewność, buta i arogancja Kamińskiego, aż płynie z każdej strony, ale jak sie nie ma pomysłu na siebie to trzeba podać siebie innym na tacy, 
Nic merytorycznego nie napisałeś poza stekiem wyziewu. Niestety ale nie mogę się zgodzić na taki opis. Popieram Kamińskiego bo ma dobre intencje i chce zmiany w Wągrowcu. Od takich nienawistnych ludzi jak ty to lepiej z daleka bo szkoda nerwów.
EEE
+6 #213 ŻonyEEE 2018-10-07 08:35
Cytuję obserwato:
Ciekawe dlaczego kandydat Berent nie zabral na debate żony? !!! Pozostali kandydaci byli ze swoimi żonami. :-)

Ciekawe dlaczego Eitner nie zabral na debatę żony?
SRON
+1 #212 RE: Wągrowiec. Debata kandydatów na burmistrzaSRON 2018-10-07 08:30
Cytuję obserwato:
Ciekawe dlaczego kandydat Berent nie zabral na debate żony? !!! Pozostali kandydaci byli ze swoimi żonami. :-)

BURAU
obserwato
-4 #211 RE: Wągrowiec. Debata kandydatów na burmistrzaobserwato 2018-10-07 08:28
Ciekawe dlaczego kandydat Berent nie zabral na debate żony? !!! Pozostali kandydaci byli ze swoimi żonami. :-)
Py.
+5 #210 RE: Wągrowiec. Debata kandydatów na burmistrzaPy. 2018-10-07 01:20
Cytuję Any SW:
Cytuję 30-30:
Cytat:
Jacy młodzi? Chyba dzieci działaczy SW 2000, którym marzy się powrót do władzy


Mam 30 lat i popieram Kamińskiego. Może i najmłodszy już nie jestem, ale wielu młodszych ode mnie też będzie na Kamińskiego głosować.

Chłopie, co Ty piszesz głupoty. Kaminski to stary układ? Czy ktoś się pyta o wilczynskiego, skąd pochodzi, gdzie mieszkał"? Kto go przywiózł do Wągrowca? Co robi jego córka i jak się ma? Czy syn? Czym się zajmuje? Co on sam robił w poprzednim systemie wraz z Kamińskim? To stary układ, który musi odejsc? Dlaczego pazerny Kamiński brał poidwójną kasę i musiał zrezygonować? Dlaczego się nie przyznaje? Nie wiedział jako burmistrz czy był pazerny na kasę??? Musi odejść!!!! ONI JUŻ BYLI WRAZ MIETKIEM!!!!
Oczywiście, że pazerny na kase i to jak! Dużo sie slyszy na ten temat..

Z urzedu marszałkowskiego też wyleciał bo Poznań stracił przez niego sporo pieniędzy - taki znawca projektów unijnych.

Jesli zostanie burmistrzem to ucieszy się jedynie stołówka na Kolejowej bo o 13 będzie maszerowal na obiadek.
Stary Gary
+7 #209 RE: Wągrowiec. Debata kandydatów na burmistrzaStary Gary 2018-10-07 00:02
W tym naszym Wągruwcu,to guwno przed wyborami się wylewa patrząc na ludzi ,którzy za zbawicieli miasta chcą uchodzić.
turew
+13 #208 dziwka i sutenerzyturew 2018-10-06 23:14
od kiedy mam bliższą styczność z polityką to zauważyłem że polityka może mieć piękne oblicze do czasu aż trafią się pseudo politycy którzy dla własnych korzyści z najpiękniejszej idei zrobią dziwkę .Pytam siebie ale i Was, czy w naszej lokalnej polityce mamy więcej polityków czy politycznych sutenerów. Myślę że dlatego ludzie nie chodzą na wybory by się w tym nie babrać.Powiem szczerze ,jestem rozczarowany.
observver
+19 #207 RE: Wągrowiec. Debata kandydatów na burmistrzaobservver 2018-10-06 22:04
Cytuję Leo24:
Cytuję Nikolla:
Cytuję Armin:
Oczekuję konkretnego postulatu od Hurnik że programowo odcina się od Poszwy i jest wobec niego w opozycji i będzie go rozliczać z fatalne go administrowania miastem.

Odcina? Zobacz artykuł: Cytat:
http://www.portalwrc.pl/wagrowiec/aktualnosci-z-miasta/10730-jolanta-eitner-wicedyrektorem-w-sp-1
Układ wągrowieckiego PiS-u i POszwy kwitnie w najlepsze.


Też mi się wydaje że to jest widoczne choćby na tym wskazanym przykładzie. Biorąc pod uwagę źle nastawienie burmistrza do gimnazjum a teraz sp1 od początku reformy, nie ma możliwości żeby zaakceptował Eitnetową gdyby to nie było dla niego dobre. Obecny skład dyrekcji musiał w pełni zaakceptować a inni piszą nawet ze ustawić. Mieszkańcy nie są głupi i wylapuja te niuanse od razu. Więc niech nikt nie mydli nam oczu że Poszwa i PiS dochodzą do porozumienia... Ponad interesami mieszkańców.
Poszwa jest poukładany z Eitnerem i jak zostałby Eitner, to Poszwa ma ciepłą tam posadkę. Jeśli nie chcecie powrotu Poszwy do samorzadu po przegranych wyborach np. to Eitner jest do skreślenia, poza tym nie ma pojęcia o samorzadzie.
UnoDuo
+15 #206 RE: Wągrowiec. Debata kandydatów na burmistrzaUnoDuo 2018-10-06 21:53
Cytuję 30-30:
Cytat:
Kamiński i ambitny plan rozwoju miasta :DA co on takiego twórczego proponuje? Oprócz powrotu dziadków z czerwonymi emblematami do władzy. Do tego kilkakrotnie sie skompromitował nieaznajomością przepisów lub pazernościa na pieniądze do własnej kieszeni. Fachowiec z bożej łaski. Taki ma byc ten ambitny? Ludzie jesteście ślepi, czy głupi. Może jedno i drugie, a do tego potężna amnezja i parcie na popieranie miernoty, bo taki jest wybór Kamińskiego.


matko jedyna ile jadu... weź na luz, bo to co piszesz to brednie jakies i obelgi.
patrzę i słucham co teraz mówi a na debacie mówił najlepiej. jakie czerwone emblematy? przecież ci już odeszli teraz mówimy o przyszłości. każdy ma prawo głosować jak chce i zamiast obrażać Grzegorza Kamińskiego napisz coś miłego o swoim faworycie zamiast oczerniać i pluć.
Za młody jesteś i za głupi, żeby dyskutować o Kamińskim i jego działalnosci z czerwona grupą SW2000. Może ty też jestes taki niedouczony, leniwy i lubisz obiadki w godzinach pracy. Pewność, buta i arogancja Kamińskiego, aż płynie z każdej strony, ale jak sie nie ma pomysłu na siebie to trzeba podać siebie innym na tacy, żeby z tych głupot, które się opowiada i bajerów jaki to fachowiec zrobić sieczkę z mózgów wyborców i pięć latak do emeryturki dołożyć w cieplutkim urzędzie. Żeby to jeszcze wynikało z tej pracy jakies dobro dla ludzi, ale każdy myślący widział i wie jak bylo za tamtych rządów, dlatego przegrali i nastapiła na szybko inna pomyłka, ktora się przez 4 lata mściła każdego dnia na tym mieście, które na to w żaden sposób nie zasługuje. Teraz kolejna aferka się szykuje z Kościuszki, bo zeszli tam z budowy, a za projekt burmistrzunio juz zaplacił? Chiba ni
Super Woofer
+6 #205 Lepiej powspominać ,,Ucho Prezesa"Super Woofer 2018-10-06 21:47
:D
rejent
+14 #204 RE: Wągrowiec. Debata kandydatów na burmistrzarejent 2018-10-06 21:42
Cytuję Grzelak:
Kiedy Kamiński był wiceburmistrzem u Wilczyńskiego, to na pierwszej linii frontu SW 2000 był niejaki Mieciu Linetty, słynny dobroczyńca Nielby :lol:Na odchodne zrobili szefem wodociągów nie mniej słynnego Tuliszkiewicza :lol:Takiego zarządzania kadrami chcecie? Naiwnie myślicie, że nagle Kamiński się zmieni?

Kamiński osadził swojego kolesia Tuliszkiewicza, którego posprzatała ustawa antykorupcyjna i deptająca mu po pietach CBA, za to Poszwa zrobił szefem wodociagów drugiego agenta nie mniej słynnego Garnetza, który nie poradził sobie w swojej firmie, miał tez kłopoty z ustawa antykorupcyjną, bo wiadomo jakie ma parcie na kase. Poszwa go ochronił, ale karma wraca. Jedynie J.Berendt jest zdolny do posprzątania tego syfu po dwóch kolejnych szefach wodociagow, ktorzy zrobili tam swoj prywatny folwark i doili, czy doją ile się da szykujac się do nastepnych inwestycji. Oczyszczalnia gdzie na pewno sie wszystcy obłowia ile sie da w zaproponowanej formule rozbudowy i przy firmie ktora ma wygrać "przetarg", wiec czekają na mandat społeczeństwa w starterach, aż da się oszukac i ogłupić do takich wyborów.
Nijaki
+4 #203 Debata kandydatów na burmistrzaNijaki 2018-10-06 21:39
Przyjdą z radia i zagłosują a jad i tak pozostanie.
Grzelak
+17 #202 RE: Wągrowiec. Debata kandydatów na burmistrzaGrzelak 2018-10-06 21:31
Cytuję 30-30:
Cytat:
Kamiński i ambitny plan rozwoju miasta :DA co on takiego twórczego proponuje? Oprócz powrotu dziadków z czerwonymi emblematami do władzy. Do tego kilkakrotnie sie skompromitował nieaznajomością przepisów lub pazernościa na pieniądze do własnej kieszeni. Fachowiec z bożej łaski. Taki ma byc ten ambitny? Ludzie jesteście ślepi, czy głupi. Może jedno i drugie, a do tego potężna amnezja i parcie na popieranie miernoty, bo taki jest wybór Kamińskiego.


matko jedyna ile jadu... weź na luz, bo to co piszesz to brednie jakies i obelgi.
patrzę i słucham co teraz mówi a na debacie mówił najlepiej. jakie czerwone emblematy? przecież ci już odeszli teraz mówimy o przyszłości. każdy ma prawo głosować jak chce i zamiast obrażać Grzegorza Kamińskiego napisz coś miłego o swoim faworycie zamiast oczerniać i pluć.
Oczywiście czerwoni odeszli, zapadli się pod ziemię. Kamiński nie miał nigdy z Wilczyńskim nic do czynienia, to insynuacje i obelgi. On bohatersko przez 16 lat rozwalał PZPR-owski układ w Wągrowcu :lol:A tak w ogóle to Wilczyński za komuny był znanym solidarnościowcem :lol:Tworzył wolną Polskę w wolnym Wągrowcu razem z twórcą wolnej prasy Mianowskim :lol:

Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 503 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

ZAPYTAJ O OFERTĘ

X

Ostrzeżenie

© 2009-2023 Portal WRC. Wszystkie prawa zastrzeżone.