• Opublikowano:
  • Wyświetlono: 12398

Jolanta Eitner wicedyrektorem w SP 1

Szkoła Podstawowa nr 1 w Wągrowcu ma nowego wicedyrektora. Decyzją obecnej dyrektorki Alina Machy wicedyrektorem została Jolanta Eitner.

Od września w Szkole Podstawowej nr 1 w Wągrowcu zmieniła się dyrekcja. Dyrektorem została Alina Machy, która bez konkursu otrzymała stanowisko od burmistrza Krzysztofa Poszwy na okres 5 lat.

Zmiana dyrektora spowodowała zmianę wicedyrektora. W ubiegłym roku funkcję wicedyrektora pełniła Kinga Góralska oraz Lucyna Czarnecka. Od września w szkole jest jeden wicedyrektor, ilość wicedyrektorów podyktowana jest liczbą oddziałów klasowych.

Alina Machy na funkcję wicedyrektora powołała Jolantę Eitner, wcześniej nauczycielkę matematyki w SP 4.

Co ciekawe obecna dyrektorka nie wstawiła nawet na godzinę wakatów na stronie kuratorium, a to może wskazywać, że wszystko było wcześniej uzgodnione.

Warto dodać, że Jolanta Eitner ubiega się  o mandat radnej powiatowej w zbliżających się wyborach samorządowych z ramienia Prawa i Sprawiedliwości.


 

 

Komentarze   

REALISTA
0 #231 REALISTAREALISTA 2018-10-25 13:09
JÓTRO TECZOWY PIĄTEK W SZKOŁACH MAM PYTANIE KOGOŚ TO INTERESÓJE CO SIĘ DZIEJE W SZKOŁACH A PSEŁDO RODZICE JAK SIĘ INTERESÓJĄ SWOIMI POCIECHAMI ,KTÓRA MAMUSIA ZAŁOŻY SYNKOWI SUKIENKE I DA LALKĘ I WÓZEK DO ZABAWY
renulka
+2 #230 RE: Jolanta Eitner wicedyrektorem w SP 1renulka 2018-10-22 19:26
I co Jolanta??? Łyso??? Spodziewałaś się czegoś innego?
Borewicz
+4 #229 RE: Jolanta Eitner wicedyrektorem w SP 1Borewicz 2018-10-12 22:44
Cytuję ,.,.,.:

Słaby jesteś, od lutego jest taka strona niby wstydu: premiepis.pl. Kotlet odgrzany na fb przez Pana Tomasza Wzięcha. Beznadzieja.

Te same słowa przytacza tłumacząc się w Tygodniku Wągrowieckim Dariusz Eitner! 'Odgrzewany kotlet,' premiepis.pl'. No to chyba wszystko tu już jasne.
Brzydka
+7 #228 RE: Jolanta Eitner wicedyrektorem w SP 1Brzydka 2018-10-11 20:29
Bardzo nieprzyjemna i niekontaktowa nauczycielka. Pomyłka po prostu.
Jan W.
+9 #227 RE: Jolanta Eitner wicedyrektorem w SP 1Jan W. 2018-10-11 08:04
Jako człowiek, o poglądach prawicowych NIE BĘDĘ GŁOSOWAŁ na pana ani panią Eitner z prostego powodu : głosy na nich oddane to głosy stracone skoro już teraz weszli w konszachty z peowskim burmisztrzem jednoznaczne jest to iż w razie bycia wybranym BĘDĄ SIĘ UKŁADAĆ Z KAŻDYM DLA WŁASNYCH OSOBISTYCH KORZYŚCI!! Inna sprawa która sprawi, iż na p.Eitnera nie zagłosuję to, że to człowiek niekompetentny nie posiadający podstawowej wiedzy z zakresu samorządności! Wczoraj na spotkaniu wyborczym mówił iż chce współpracy między wójtem A OSP kiedy mieszkańcom powalone drzewo blokuje przejazd wtedy mieszkańcy mają dzwonić do wójta i on będzie kontaktował się że strażakami aby usunęli przeszkodę... o czym ten człowiek mówi! Każdy obywatel może sam poinformować o takim zdarzeniu straż i straż ją usunie! Eitner NIE MA POJĘCIA O CZYM MÓWI!! Eitner na Wójta to jak kwiatek do kożucha! Mimo osobistych sympatii politycznych mówię EITNEROWI NIE!
helamagc2
+8 #226 RE: Jolanta Eitner wicedyrektorem w SP 1helamagc2 2018-10-11 07:53
Cytuję zwykły:
Kobieto , to ty musisz mieć piątkę dzieci i tak co roku skoro interesuje Ciebie rekrutacja do IV,V,VI,VII i VIII klasy w SP1 !!!
daj telefon do twojego starego !


Jasne że ma ich tyle! Ludzie spójrzcie na ulice ile tego chodzi z wózkami, z brzuchami, a jakie przepełnienie w przedszkolach i szkołach a ilu nieletnich po gimnazjum pęta się po ulicach! Chodzą tylko po ulicach i sklepach, a chłopy na zmywaku za granicą. Dlatego mamuśki rady nie dają a w mieście coraz więcej rozrób z udziałem nastolatków którymi nikt się nie interesuje. Patologia straszna w tym mieście.

Bo to jest efekt tego, ze młodzi z okolicznych wioch sprowadzili sie do miasta i niestety mamy teraz większą wiochę. Ciekawe, że brak jakichkolwiek zasad, chamstwo i życie w stylu wiejskim tak szybko przyjęło się w tym mieście i wypadło kulturę ktora kiedyś tu panowała? Dlaczego nie zwracacie uwagi tym młodym i nie uczycie ich kultury bycia między ludźmi? Uczcie ich, ze kultura obowiązuje wszędzie! W sklepie, na ulicy, w parku, w szkole, w kościele nawet i zwłaszcza na drodze. Widze nie raz jak matki wysadzają dzieciaki by zrobiły siku, a niekiedy i cos innego prawie pod drzwiami sklepu, obok chodnika, jedna to nawet zatrzymala samochod na środku jezdni i za samochodem wysadzila dzieciaka na siku! A za nią sznur aut! Nie wierzę i nie mogę pojąć co ci ludzie mają w głowach.
zwykły
+5 #225 RE: Jolanta Eitner wicedyrektorem w SP 1zwykły 2018-10-11 07:37
Kobieto , to ty musisz mieć piątkę dzieci i tak co roku skoro interesuje Ciebie rekrutacja do IV,V,VI,VII i VIII klasy w SP1 !!!
daj telefon do twojego starego !

Jasne że ma ich tyle! Ludzie spójrzcie na ulice ile tego chodzi z wózkami, z brzuchami, a jakie przepełnienie w przedszkolach i szkołach a ilu nieletnich po gimnazjum pęta się po ulicach! Chodzą tylko po ulicach i sklepach, a chłopy na zmywaku za granicą. Dlatego mamuśki rady nie dają a w mieście coraz więcej rozrób z udziałem nastolatków którymi nikt się nie interesuje. Patologia straszna w tym mieście.
?
0 #224 RE: Jolanta Eitner wicedyrektorem w SP 1? 2018-10-10 23:13
Cytuję chętna:
Cytuję Sitek:
Cytat:
Sitek zajmij się tym co umiesz, bo o szkolnictwie nie masz pojęcia. rekrutację we wrześniu to można zrobić, ale nie do szkoły.


Skąd wiesz o czym mam a o czym nie mam pojęcia???
Nie łap mnie za słówka, bo to pokazuje że patrzysz z góry na rozmówcę.
Kim jesteś w takim razie? Przedstaw się chociaż z pełnionego zawodu czy funkcji.
Ja piszę jako rodzic i mieszkaniec z rejonu szkoły nr 2. I pytając o rekrutację mam na myśli możliwość zapisania dziecka do klasy IV - VIII w szkole nr 1.
Chyba już jaśniej nie da się uściślić.
Zatem niech w tym temacie padną deklaracje kandydatów na burmistrza.
To mnie jako wyborcę interesuje.


Kobieto , to ty musisz mieć piątkę dzieci i tak co roku skoro interesuje Ciebie rekrutacja do IV,V,VI,VII i VIII klasy w SP1 !!!
daj telefon do twojego starego !
Nauczyciel sp1
drugi sort
+5 #223 RE: Jolanta Eitner wicedyrektorem w SP 1drugi sort 2018-10-09 19:36
My mlodzi 60+tez kasujemy obatela z Golanczy i tego wice Wilczynskiego.
Sophiee
0 #222 zapisy uczniów do szkoły nr 1Sophiee 2018-10-09 19:31
Cytat:
Kobieto , to ty musisz mieć piątkę dzieci i tak co roku skoro interesuje Ciebie rekrutacja do IV,V,VI,VII i VIII klasy w SP1 !!! daj telefon do twojego starego !
Ale idiota to napisał!!!
Napisano, że interesuje rekrutacja do klas IV-VIII, co wcale nie oznacza, że do IV,V,VI,VII czy VIII.
Niektórych do IV, niektórych do VII...
Te złośliwości to taki poziom debilizmu z którym trudno polemizować.
Idea jest taka, żeby szkoła mogła przyjmować uczniów do klas IV-VIII, bo w tej chwili burmistrz Poszwa to z premedytacją blokuje pomimo, że sp2 puchnie a sp4 przejeła sale szkoły nr 1 gdzie właśnie jest blokada na takie zapisy!!!!
Zatem nie dziwię się że ludzie piszą że interesuje ich rekrutacja IV-VIII a nawet I-VIII można napisać.
Tylko super idiota może tak napisać jak ten co go cytuję.

Przyłączam się do apelu o rozbudowę szkołę nr 1 o wszystkie roczniki i zaprowadzenie stabilizacji w oświacie.
Boczek
+12 #221 RE: Jolanta Eitner wicedyrektorem w SP 1Boczek 2018-10-09 19:23
Cytuję bubel:
Cytuję Boczek:
Cytuję endriu:
Mam poglądy prawicowe i na pewno nie zagłosuję na Berenta. Poszwe czy Kamińskiego. Tym panom dziekune. Dla mnie jedynym godnym uwagi kandydatem jest pan Hurnik. Zachecam do głosowania na pana Hurnika i przedstawiciwli pis. Pis robi bardzo duzo dobrego dlatego głosujcie na PIS!!!

Endriu sikawkowy?

[wpis niecenzuralny] z portalu?

oczadziałeś?
Wojtek
+4 #220 dobry wybórWojtek 2018-10-09 19:01
Cytuję bubel:
Cytuję Boczek:
Cytuję endriu:
Mam poglądy prawicowe i na pewno nie zagłosuję na Berenta. Poszwe czy Kamińskiego. Tym panom dziekune. Dla mnie jedynym godnym uwagi kandydatem jest pan Hurnik. Zachecam do głosowania na pana Hurnika i przedstawiciwli pis. Pis robi bardzo duzo dobrego dlatego głosujcie na PIS!!!

Endriu sikawkowy?

[wpis niecenzuralny] z portalu?

Zgadzam się, że Prawo i Sprawiedliwość robi wiele , ale nie to wągrowieckie. Tu nie ma żadnych idei, tylko układy. Dlatego zagłosuję na Kamińskiego. I z tego, co wiem, to ma szeroki elektorat.
bubel
-6 #219 RE: Jolanta Eitner wicedyrektorem w SP 1bubel 2018-10-09 17:51
Cytuję Boczek:
Cytuję endriu:
Mam poglądy prawicowe i na pewno nie zagłosuję na Berenta. Poszwe czy Kamińskiego. Tym panom dziekune. Dla mnie jedynym godnym uwagi kandydatem jest pan Hurnik. Zachecam do głosowania na pana Hurnika i przedstawiciwli pis. Pis robi bardzo duzo dobrego dlatego głosujcie na PIS!!!

Endriu sikawkowy?

[wpis niecenzuralny] z portalu?
chętna
+2 #218 wielodzietnachętna 2018-10-09 16:57
Cytuję Sitek:
Cytat:
Sitek zajmij się tym co umiesz, bo o szkolnictwie nie masz pojęcia. rekrutację we wrześniu to można zrobić, ale nie do szkoły.


Skąd wiesz o czym mam a o czym nie mam pojęcia???
Nie łap mnie za słówka, bo to pokazuje że patrzysz z góry na rozmówcę.
Kim jesteś w takim razie? Przedstaw się chociaż z pełnionego zawodu czy funkcji.
Ja piszę jako rodzic i mieszkaniec z rejonu szkoły nr 2. I pytając o rekrutację mam na myśli możliwość zapisania dziecka do klasy IV - VIII w szkole nr 1.
Chyba już jaśniej nie da się uściślić.
Zatem niech w tym temacie padną deklaracje kandydatów na burmistrza.
To mnie jako wyborcę interesuje.
Kobieto , to ty musisz mieć piątkę dzieci i tak co roku skoro interesuje Ciebie rekrutacja do IV,V,VI,VII i VIII klasy w SP1 !!!
daj telefon do twojego starego !
Boczek
+12 #217 RE: Jolanta Eitner wicedyrektorem w SP 1Boczek 2018-10-09 16:23
Cytuję endriu:
Mam poglądy prawicowe i na pewno nie zagłosuję na Berenta. Poszwe czy Kamińskiego. Tym panom dziekune. Dla mnie jedynym godnym uwagi kandydatem jest pan Hurnik. Zachecam do głosowania na pana Hurnika i przedstawiciwli pis. Pis robi bardzo duzo dobrego dlatego głosujcie na PIS!!!

Endriu sikawkowy?
Sitek
+8 #216 ...Sitek 2018-10-09 14:48
Cytat:
Sitek zajmij się tym co umiesz, bo o szkolnictwie nie masz pojęcia. rekrutację we wrześniu to można zrobić, ale nie do szkoły.
Skąd wiesz o czym mam a o czym nie mam pojęcia???
Nie łap mnie za słówka, bo to pokazuje że patrzysz z góry na rozmówcę.
Kim jesteś w takim razie? Przedstaw się chociaż z pełnionego zawodu czy funkcji.
Ja piszę jako rodzic i mieszkaniec z rejonu szkoły nr 2. I pytając o rekrutację mam na myśli możliwość zapisania dziecka do klasy IV - VIII w szkole nr 1.
Chyba już jaśniej nie da się uściślić.
Zatem niech w tym temacie padną deklaracje kandydatów na burmistrza.
To mnie jako wyborcę interesuje.
jo
-6 #215 RE: Jolanta Eitner wicedyrektorem w SP 1jo 2018-10-09 12:26
Cytuję Sitek:
Cytat:
Jak jesteś z Kukiz15 nie wtrącaj się w sprawy PiS, ponieważ u Was większy bałagan panuje w Powiecie Wągrowieckim niż w PiSie. Zajmij się swoimi i donoszeniem na nich np. patrz Cyprian, kogo ma na listach.


Bubel, przyznajesz tym samym, że w PISie panuje bałagan! Mniejszy niż w Kukiz ale jednak! :DDDDD Takich sformułowań się raczej nie używa. Szkodzi to pisowi nad czym ubolewam.
Nie wspomnę o arogancji.
Dlaczego tak atakujesz zamiast pozytywnie przekonywać???
Czy nie ma w Tobie trochę pragmatyzmu, że krytykując bardziej Kamińskiego i Berendta wzmacniacie Poszwę?
Powinniście grać na osłabienie Poszwy, żeby on przede wszystkim dalej miastem nie rządził. Tylko sojusz może coś zmienić a nie, że każdy do swojej brameczki gra.
Póki pierwsza tura to ok, ale trzeba myśleć już przyszłościowo i zawrzeć szeroką koalicję i wynegocjować elementy swojego programu.
Bałagan jak w każdej dużej partii związanej z wyborami. PiS wszystko musi konsultować i załatwiać z W-wą. To wiąże się z partyjnością. Że przypomnę Kukiz15 nie jest partią, a bałagan jest dużo większy.
Na temat sojuszu napisał bubel i wydaje mi się, że temat zamknięty.
jo
-5 #214 RE: Jolanta Eitner wicedyrektorem w SP 1jo 2018-10-09 12:20
Cytuję Sitek:
Cytuję endriu:
Mam poglądy prawicowe i na pewno nie zagłosuję na Berenta. Poszwe czy Kamińskiego. Tym panom dziekune. Dla mnie jedynym godnym uwagi kandydatem jest pan Hurnik. Zachecam do głosowania na pana Hurnika i przedstawiciwli pis. Pis robi bardzo duzo dobrego dlatego głosujcie na PIS!!!


To prawda, że PiS robi bardzo dużo dobrego w skali kraju ale jak widzisz wiele osób w Wągrowcu jest niezadowolonych z lokalnych działaczy. Z kandydaturą Pana Hurnika byłoby może mniej kontrowersji gdyby zaczął działać 2-3 lata temu, pracować i budować pozycję. Byłoby też mniej kontrowersji z nim gdyby stanowczo krytykował Poszwę a lokalni działacze PiS również. Tymczasem mówi się o ich dogadywaniu się z Poszwą. Dobrym przykładem jest funkcja dyr. Eitner w sp1. To zatem nie jest opozycja do Poszwy tylko wspólpraca z Poszwą.I skoro już o sp1... to niech Pan Hurnik przedstawi swój plan na uratowanie tej szkoły i naprawę sytuacji w innych podstawówkach, bo jeżeli będzie to trzymał w tajemnicy to setki głosów pójdą do Berendta czy Kamińskiego którzy chcą tam od września przyszłego roku uruchomić rekrutację.

Sitek zajmij się tym co umiesz, bo o szkolnictwie nie masz pojęcia. rekrutację we wrześniu to można zrobić, ale nie do szkoły.
Myślę, że w momencie kiedy pojawił się kandydat PiS, Pan Kamiński i Berendt wykonują bardzo dziwne ruchy. Tak więc nie przekonasz mnie ani do jednego, ani do drugiego.
Nie patrz na dogadywanie się PiSu z Poszwą, bo takiego nie ma, natomiast jest układ Berendt-Kamiński, patrz debata.
Sitek
+8 #213 politykaSitek 2018-10-09 11:37
Cytuję endriu:
Mam poglądy prawicowe i na pewno nie zagłosuję na Berenta. Poszwe czy Kamińskiego. Tym panom dziekune. Dla mnie jedynym godnym uwagi kandydatem jest pan Hurnik. Zachecam do głosowania na pana Hurnika i przedstawiciwli pis. Pis robi bardzo duzo dobrego dlatego głosujcie na PIS!!!


To prawda, że PiS robi bardzo dużo dobrego w skali kraju ale jak widzisz wiele osób w Wągrowcu jest niezadowolonych z lokalnych działaczy. Z kandydaturą Pana Hurnika byłoby może mniej kontrowersji gdyby zaczął działać 2-3 lata temu, pracować i budować pozycję. Byłoby też mniej kontrowersji z nim gdyby stanowczo krytykował Poszwę a lokalni działacze PiS również. Tymczasem mówi się o ich dogadywaniu się z Poszwą. Dobrym przykładem jest funkcja dyr. Eitner w sp1. To zatem nie jest opozycja do Poszwy tylko wspólpraca z Poszwą.I skoro już o sp1... to niech Pan Hurnik przedstawi swój plan na uratowanie tej szkoły i naprawę sytuacji w innych podstawówkach, bo jeżeli będzie to trzymał w tajemnicy to setki głosów pójdą do Berendta czy Kamińskiego którzy chcą tam od września przyszłego roku uruchomić rekrutację.
Sitek
+4 #212 politykaSitek 2018-10-09 11:27
Cytat:
Jak jesteś z Kukiz15 nie wtrącaj się w sprawy PiS, ponieważ u Was większy bałagan panuje w Powiecie Wągrowieckim niż w PiSie. Zajmij się swoimi i donoszeniem na nich np. patrz Cyprian, kogo ma na listach.
Bubel, przyznajesz tym samym, że w PISie panuje bałagan! Mniejszy niż w Kukiz ale jednak! :DDDDD Takich sformułowań się raczej nie używa. Szkodzi to pisowi nad czym ubolewam.
Nie wspomnę o arogancji.
Dlaczego tak atakujesz zamiast pozytywnie przekonywać???
Czy nie ma w Tobie trochę pragmatyzmu, że krytykując bardziej Kamińskiego i Berendta wzmacniacie Poszwę?
Powinniście grać na osłabienie Poszwy, żeby on przede wszystkim dalej miastem nie rządził. Tylko sojusz może coś zmienić a nie, że każdy do swojej brameczki gra.
Póki pierwsza tura to ok, ale trzeba myśleć już przyszłościowo i zawrzeć szeroką koalicję i wynegocjować elementy swojego programu.
bubel
-6 #211 RE: Jolanta Eitner wicedyrektorem w SP 1bubel 2018-10-08 21:48
Cytuję Tymon:
Cytat:
Zgadzam sie, ten PIS to jakieś nie porozumienie z panią radną powiatową na czele. Jakaś kpina. Struktury wyższe powinny zrobić analizę, kto i co tu robi. No jeszcze by tego brakowało żeby był układ z PO tj. Poszwą, NIGDY!!!! Ponieważ z PIS mamy kogo mamy będziemy głosowali na Kamińskiego.


Ta Eitnerowa i Entiner to jakieś nieporozumienie. Podobnie jak Sobota. Apeluję do wyborców PiS żeby powiadomili wyższe władze co oni tu wyprawiają i jak są odbierani przez wyborców PiS. Ja osobiście jestem za Kukiz więc mniej mnie to obchodzi jednak razi to że wyborcy prawicy raczej nie trawią lokalnych działaczy PiS w Wągrowcu i nie mają tutaj na kogo głosować, więc polecam alteranywę Kukiz15 :)

PS. A mój wybór na burmistrza cały czas się waha między Berendtem a Kamińskim > pomimo tego że to nie moja bajka do końca, jednak wyższa konieczność. Poszwa jest nie do przyjęcia a Hurnik niestety wyciągnięty z kapelusza i nie wiemy że nie będzie sterowany przez lokalnych działaczy gdyby wygrał (co jest mało prawdopodobne)!!! Pozdrawiam!!!!
Jak jesteś z Kukiz15 nie wtrącaj się w sprawy PiS, ponieważ u Was większy bałagan panuje w Powiecie Wągrowieckim niż w PiSie. Zajmij się swoimi i donoszeniem na nich np. patrz Cyprian, kogo ma na listach.
endriu
-15 #210 RE: Jolanta Eitner wicedyrektorem w SP 1endriu 2018-10-08 21:47
Mam poglądy prawicowe i na pewno nie zagłosuję na Berenta. Poszwe czy Kamińskiego. Tym panom dziekune. Dla mnie jedynym godnym uwagi kandydatem jest pan Hurnik. Zachecam do głosowania na pana Hurnika i przedstawiciwli pis. Pis robi bardzo duzo dobrego dlatego głosujcie na PIS!!!
bubel
-13 #209 RE: Jolanta Eitner wicedyrektorem w SP 1bubel 2018-10-08 21:42
Cytuję SympatykPrawicy:
Dodam jeszcze tyle...

W pierwszej turze niech się wszyscy promują.

Zakładam, że Poszwa wejdzie do drugiej tury z którymś z dżentelmenów: Kamińskim Hurnikiem lub Berendtem.

Wówczas wspomnieni Panowie powinni udzielić wsparcia konkurentowi tak, aby zmaksymalizować szanse pokonania Poszwy.

Krzysztof Poszwa powinien 21 października zakończyć kadencję i przestać działać publicznie.


Co do tego Panie [wpis niecenzuralny]ie, my młodzi PiS nie wesprzemy Kamińskiego ani Berendta. Tak więc Poszwa wygra. Co na to seniorzy PiS? Nie wiem.
bubel
-9 #208 RE: Jolanta Eitner wicedyrektorem w SP 1bubel 2018-10-08 21:38
Cytuję SympatykPrawicy:

Po stylu wypowiedzi trudno ustalić czy z ciebie lewicowiec czy pisowiec... a na pewno osoba która napastliwie próbuje przekonać do kandydatury Hurnika ... niestety ze skutkiem odwrotnym od zamierzonego ... Zdaj sobie z tego sprawę, bo autentycznie jesteś przykładem pożytecznego idioty. Chcesz dobrze, ale napastliwy styl przyczynią się do niepożądanego rezultatu. Nawet wśród wyborców PiS możesz i wzbudzasz niechęć. Dotarło?
Piszę z serca, więc nie obrażaj się tylko przyjmij inną taktykę.

Z Tobą czy bez Ciebie HURNIK TAK WYGRA.

W tak małym mieście może się jednak okazać, że jeden głos jest ważny i o ten jeden głos może Hurnik przegrać. Zatem więcej pokory i wartościowych treści zamiast buty.

Dowodem na to, że wągrowieccy działacze PiS są nieutalentowani jest to, że na chwilę przed wyborami wystawiają na siłę swojego kandydata, który przez ostatnie 4 lata nie istniał w przestrzeni publicznej miasta. Na takim terenie jak Wągrowiec powinniście albo od 4 lat zapier...alać (czytaj: ciężko pracować) w celu wykreowania dobrej alternatywy dla Poszwy,

albo

skoro nie umieliście...

to wejść w tej chwili z poparciem dla któregoś z kontrkandydatów Poszwy i zapewnić mu wsparcie i wynegocjować stanowisko viceburmistrza i wybrane postulaty programowe, które by dla was zrealizował w mieście.

Pragmatyzm i ciężka praca.

Teraz to siłowe promowanie Hurnika wydaje się słabe biorąc pod uwagę preferencje wyborcze mieszkańców Wągrowca.

Zatem brak odpowiedniej strategii i taktyki.

Za Berendtem czy Kamińskim stoją lokalne środowiska BL i SW. To zawsze jakieś zaplecze.

A jakie zaplecze ma PiS Wągrowiec?

Dodam, że od 3 lat rządzi PiS Polską a w Wągrowcu jakby tego PiSu nie było.

Surowo więc oceniam i stwierdzam że to wina lokalnych działaczy PiS!

Podejrzenia o waszą współpracę z Poszwą również są przykre dla przeciętnego wyborcy PiS.

Zawaliliście więc odejdźcie! Zaproście młodych, ściągnijcie ludzi z innych rejonów do pomocy. Ale sami odejdźcie, bo nie umiecie.

Czy Eitner lub Sobota mogą zadeklarować publicznie, że jeżeli Hurnik przegra to odejdziecie i dacie szanse innym?

Czekam na taką deklarację.


To ostatnie zdanie zostawiam władzom Wągrowieckiego PiS, a odniosę się do tego co wyżej drogi [wpis niecenzuralny]ie, czy tam ktoś z BL.
Na wysokim poziomie jest Twoja pragmatyka, ciężka praca, taktyka i strategia, natomiast człowiek jest tylko człowiekiem i z psychologicznego punktu widzenia, im więcej powtarzasz tym bardziej się Tobie układa w głowie i zapamiętujesz. Nigdy, niezależnie co będzie się działo, PiS nie poprze Pana Berendta - bo to ta sama droga co Pan Poszwa - jedna linia partyjna, ani Pana Kamińskiego - bo to już było przez 15 lat. Takie są ustalenia młodych PiS, co seniorzy zrobią tego nie wiem, bo mnie to nie interesuje. PiS popiera Radka, za którym także jest zaplecze (myślę, że już niemałe) i możecie być czasem zdziwieni.
Kup sobie fotel bujany i się bujaj dalej.
SympatykPrawicy
+8 #207 I tura > II turaSympatykPrawicy 2018-10-08 20:58
Dodam jeszcze tyle...

W pierwszej turze niech się wszyscy promują.

Zakładam, że Poszwa wejdzie do drugiej tury z którymś z dżentelmenów: Kamińskim Hurnikiem lub Berendtem.

Wówczas wspomnieni Panowie powinni udzielić wsparcia konkurentowi tak, aby zmaksymalizować szanse pokonania Poszwy.

Krzysztof Poszwa powinien 21 października zakończyć kadencję i przestać działać publicznie.
SympatykPrawicy
+1 #206 WągrowiecSympatykPrawicy 2018-10-08 20:50
Cytat:
Aleś ty elokwentny jak po jakimś drineczku. Z Ciebie taki PiS jak ze mnie lewicowiec. Nigdy obecny PiS nie zagłosuje na Kamińskiego, Berendta czy Poszwę tylko na swojego kandydata Hurnika. Z Tobą czy bez Ciebie HURNIK TAK WYGRA.
Po stylu wypowiedzi trudno ustalić czy z ciebie lewicowiec czy pisowiec... a na pewno osoba która napastliwie próbuje przekonać do kandydatury Hurnika ... niestety ze skutkiem odwrotnym od zamierzonego ... Zdaj sobie z tego sprawę, bo autentycznie jesteś przykładem pożytecznego idioty. Chcesz dobrze, ale napastliwy styl przyczynią się do niepożądanego rezultatu. Nawet wśród wyborców PiS możesz i wzbudzasz niechęć. Dotarło?
Piszę z serca, więc nie obrażaj się tylko przyjmij inną taktykę.

Z Tobą czy bez Ciebie HURNIK TAK WYGRA.

W tak małym mieście może się jednak okazać, że jeden głos jest ważny i o ten jeden głos może Hurnik przegrać. Zatem więcej pokory i wartościowych treści zamiast buty.

Dowodem na to, że wągrowieccy działacze PiS są nieutalentowani jest to, że na chwilę przed wyborami wystawiają na siłę swojego kandydata, który przez ostatnie 4 lata nie istniał w przestrzeni publicznej miasta. Na takim terenie jak Wągrowiec powinniście albo od 4 lat zapier...alać (czytaj: ciężko pracować) w celu wykreowania dobrej alternatywy dla Poszwy,

albo

skoro nie umieliście...

to wejść w tej chwili z poparciem dla któregoś z kontrkandydatów Poszwy i zapewnić mu wsparcie i wynegocjować stanowisko viceburmistrza i wybrane postulaty programowe, które by dla was zrealizował w mieście.

Pragmatyzm i ciężka praca.

Teraz to siłowe promowanie Hurnika wydaje się słabe biorąc pod uwagę preferencje wyborcze mieszkańców Wągrowca.

Zatem brak odpowiedniej strategii i taktyki.

Za Berendtem czy Kamińskim stoją lokalne środowiska BL i SW. To zawsze jakieś zaplecze.

A jakie zaplecze ma PiS Wągrowiec?

Dodam, że od 3 lat rządzi PiS Polską a w Wągrowcu jakby tego PiSu nie było.

Surowo więc oceniam i stwierdzam że to wina lokalnych działaczy PiS!

Podejrzenia o waszą współpracę z Poszwą również są przykre dla przeciętnego wyborcy PiS.

Zawaliliście więc odejdźcie! Zaproście młodych, ściągnijcie ludzi z innych rejonów do pomocy. Ale sami odejdźcie, bo nie umiecie.

Czy Eitner lub Sobota mogą zadeklarować publicznie, że jeżeli Hurnik przegra to odejdziecie i dacie szanse innym?

Czekam na taką deklarację.
Tymon
+8 #205 Wybory, wyborcy, WągrowiecTymon 2018-10-08 20:32
Cytat:
Zgadzam sie, ten PIS to jakieś nie porozumienie z panią radną powiatową na czele. Jakaś kpina. Struktury wyższe powinny zrobić analizę, kto i co tu robi. No jeszcze by tego brakowało żeby był układ z PO tj. Poszwą, NIGDY!!!! Ponieważ z PIS mamy kogo mamy będziemy głosowali na Kamińskiego.
Ta Eitnerowa i Entiner to jakieś nieporozumienie. Podobnie jak Sobota. Apeluję do wyborców PiS żeby powiadomili wyższe władze co oni tu wyprawiają i jak są odbierani przez wyborców PiS. Ja osobiście jestem za Kukiz więc mniej mnie to obchodzi jednak razi to że wyborcy prawicy raczej nie trawią lokalnych działaczy PiS w Wągrowcu i nie mają tutaj na kogo głosować, więc polecam alteranywę Kukiz15 :)

PS. A mój wybór na burmistrza cały czas się waha między Berendtem a Kamińskim > pomimo tego że to nie moja bajka do końca, jednak wyższa konieczność. Poszwa jest nie do przyjęcia a Hurnik niestety wyciągnięty z kapelusza i nie wiemy że nie będzie sterowany przez lokalnych działaczy gdyby wygrał (co jest mało prawdopodobne)!!! Pozdrawiam!!!!
Tomash
+11 #204 Opcja Poszwy już się zużyłaTomash 2018-10-08 20:27
Cytat:
No to może pociągniemy temacik! U kogo wisi plakacik? U Pani Sz... Rewelacja. BL są wspaniałą zmianą, tak jak i SW2000, które przez wiele lat zatrudniało i nic, absolutnie nic o tym nie wiedzieli były burmistrz i wice. CVo na to portalik i Pan redaktor? Ano nic, bo to nie pasuje do narracji uprawianej na tej stronie. Tylko posty antyburmistrzow skie mają tu powodzenie. Trudne pytania pod innym adresem zbywane są milczeniem. Takie to "obiektywne" środki przekazu. Nie dziwię się, że burmistrz nie chciał brać udziału w show pod egidą takiego medium.
Każdy pisze co uważa i nie ma tak, że jakieś posty tylko mogą mieć powodzenie.
Nic nie jest zbywane milczeniem tylko ludzie mogą się po prostu z tobą nie zgadzać bo głupoty wypisujesz... ale to nie wina portalu.

A ja się bardzo dziwię, że burmistrz nie przyszedł na debatę bo jego obowiązkiem jest przyjść i debatować z konkurentami obojętnie kto by debatę organizował. Skoro nie umie tego zrobić to znaczy, że ma w dupie wyborców i konkurentów i pokazuje, że z "plebsem" rozmawiać nie będzie. Sorry ale taki jest odbiór tego że nie przyszedł na debatę.
Tym bardziej, że jest taki pewny tego że to co robi jest dobre itd.
Skoro nie umie przyjść i bronić swoich decyzji to znaczy, że wie, że źle robił, robi i liczy na to, że ludzie go wybiorą bo robi propagandę papierową gazetą za nasze pieniądze.
Ale lekko nie będzie, bo ludzie już się na nim poznali.
Na szczęście konkurenci prezentują więcej klasy niż Poszwa i każdy z nich z osoba ma swoje atuty i byłby lepszym burmistrzem od niego.
Niech każdy zdecyduje, ale opcja Poszwy się już zużyła i wszyscy to wiemy.
Mirela
-14 #203 RE: Jolanta Eitner wicedyrektorem w SP 1Mirela 2018-10-08 16:11
No to może pociągniemy temacik! U kogo wisi plakacik? U Pani Sz... Rewelacja. BL są wspaniałą zmianą, tak jak i SW2000, które przez wiele lat zatrudniało i nic, absolutnie nic o tym nie wiedzieli były burmistrz i wice. CVo na to portalik i Pan redaktor?
Ano nic, bo to nie pasuje do narracji uprawianej na tej stronie. Tylko posty antyburmistrzowskie mają tu powodzenie. Trudne pytania pod innym adresem zbywane są milczeniem. Takie to "obiektywne" środki przekazu. Nie dziwię się, że burmistrz nie chciał brać udziału w show pod egidą takiego medium.
jo
+11 #202 RE: Jolanta Eitner wicedyrektorem w SP 1jo 2018-10-08 10:22
Cytuję gość:
Cytuję bubel:
Cytuję Maciej9:
Cytat:
Nie tylko Berendt, kamiński i Hurnik także.


Wybacz ale konkretnej propozycji w tej materii nie złożył. Pani Eitner też jakoś nie wypowiada się w tym temacie. Cały czas czekamy na deklaracje natychmiastowego otwarcia rekrutacji w SP1, wyprowadzenia uczniów sp4 i skrytkowania publicznie tego co Poszwa zrobił z organizacji oddziałów w podstawówkach. Oczekujemy na konkrety. Kamiński i Berendt się wypowiedzieli konkretnie i po ich wygranej ludzie są spokojni o naprawę oświaty, Hurnik to niewiadoma.

Wybacz, ale Radek nie będzie sprzedawał rozwiązania tego pata. Byłby chory. To samo PiS zrobił, powiedział 500+, ale nie jak to zrobi.

No właśnie. Niestety nie powiedział, że odda wyborcom kasę, którą najpierw z ich kieszeni wydoi. Jest wiele rodzin, które bez 500+ żyło sobie na przeciętnym poziomie, teraz rząd "daje", a związać koniec z końcem coraz trudniej. Szkoda, że ciemny lud nie zastanawia się dlaczego.
Rząd doi kasę z tych kieszeni, które od 2007-2015 żyli zgodnie z hasłem PO: "Żeby żyło się lepiej". Teraz ich boli płacenie regularnie podatków itd.
gość
-6 #201 RE: Jolanta Eitner wicedyrektorem w SP 1gość 2018-10-08 10:16
Cytuję bubel:
Cytuję Maciej9:
Cytat:
Nie tylko Berendt, kamiński i Hurnik także.


Wybacz ale konkretnej propozycji w tej materii nie złożył. Pani Eitner też jakoś nie wypowiada się w tym temacie. Cały czas czekamy na deklaracje natychmiastowego otwarcia rekrutacji w SP1, wyprowadzenia uczniów sp4 i skrytkowania publicznie tego co Poszwa zrobił z organizacji oddziałów w podstawówkach. Oczekujemy na konkrety. Kamiński i Berendt się wypowiedzieli konkretnie i po ich wygranej ludzie są spokojni o naprawę oświaty, Hurnik to niewiadoma.

Wybacz, ale Radek nie będzie sprzedawał rozwiązania tego pata. Byłby chory. To samo PiS zrobił, powiedział 500+, ale nie jak to zrobi.
No właśnie. Niestety nie powiedział, że odda wyborcom kasę, którą najpierw z ich kieszeni wydoi. Jest wiele rodzin, które bez 500+ żyło sobie na przeciętnym poziomie, teraz rząd "daje", a związać koniec z końcem coraz trudniej. Szkoda, że ciemny lud nie zastanawia się dlaczego.
jo
+4 #200 RE: Jolanta Eitner wicedyrektorem w SP 1jo 2018-10-08 08:05
Cytuję Mirela:
Z innej beczki, choć też blisko szkoły: plakat kandydata BL na burmistrza zawisł na płocie pani skazanej za wyciągnięcie z Wydziału Oświaty Urzędu Miejskiego ładnych paru złotych. Jak Portal zechce (ale pewnie nie zechce), mogę podrzucić fotkę. Rozumiem, że szykuje się "naprawa oświaty" i "powrót do normalności"? ;D

No to może pociągniemy temacik! U kogo wisi plakacik? U Pani Sz... Rewelacja. BL są wspaniałą zmianą, tak jak i SW2000, które przez wiele lat zatrudniało i nic, absolutnie nic o tym nie wiedzieli były burmistrz i wice. CVo na to portalik i Pan redaktor?
ania
0 #199 RE: Jolanta Eitner wicedyrektorem w SP 1ania 2018-10-07 23:42
Jolanta i jesteś gotowa w to wchodzić??? Naprawdę masz taką twardą dupę???
Mirela
+15 #198 RE: Jolanta Eitner wicedyrektorem w SP 1Mirela 2018-10-07 23:27
Z innej beczki, choć też blisko szkoły: plakat kandydata BL na burmistrza zawisł na płocie pani skazanej za wyciągnięcie z Wydziału Oświaty Urzędu Miejskiego ładnych paru złotych. Jak Portal zechce (ale pewnie nie zechce), mogę podrzucić fotkę. Rozumiem, że szykuje się "naprawa oświaty" i "powrót do normalności"? ;D
PIS
-10 #197 RE: Jolanta Eitner wicedyrektorem w SP 1PIS 2018-10-07 22:55
Cytuję bubel:
Cytuję MłodaP:
Cytuję MlodyP:
Nie będę głosować na PiS w Wągrowcu właśnie przez takie arogancki osoby jak Jolanta Eitnera. Zblatowali się z Poszwą co pokazuje kompletnie oderwanie od realiów. Oni działają na szkodę miasta. Wybieram Kamińskiego a jeśli ten nie wygra to na Berendta. Na pewno nie na sojusz Poszwy z Pisem. Nie dlatego że PiS jest zły, tylko dlatego że jego działacze tutaj są źli i układają się z Poszwa. Zostaliscie rozszyfrowani.

Zgadzam sie, ten PIS to jakieś nie porozumienie z panią radną powiatową na czele. Jakaś kpina. Struktury wyższe powinny zrobić analizę, kto i co tu robi. No jeszcze by tego brakowało żeby był układ z PO tj. Poszwą, NIGDY!!!! Ponieważ z PIS mamy kogo mamy będziemy głosowali na Kamińskiego.

Aleś ty elokwentny jak po jakimś drineczku. Z Ciebie taki PiS jak ze mnie lewicowiec. Nigdy obecny PiS nie zagłosuje na Kamińskiego, Berendta czy Poszwę tylko na swojego kandydata Hurnika. Z Tobą czy bez Ciebie HURNIK TAK WYGRA.

Hurnik będzie burmistrzem. Świetnie. Żadnych znajomości.
bubel
-11 #196 RE: Jolanta Eitner wicedyrektorem w SP 1bubel 2018-10-07 22:31
Cytuję MłodaP:
Cytuję MlodyP:
Nie będę głosować na PiS w Wągrowcu właśnie przez takie arogancki osoby jak Jolanta Eitnera. Zblatowali się z Poszwą co pokazuje kompletnie oderwanie od realiów. Oni działają na szkodę miasta. Wybieram Kamińskiego a jeśli ten nie wygra to na Berendta. Na pewno nie na sojusz Poszwy z Pisem. Nie dlatego że PiS jest zły, tylko dlatego że jego działacze tutaj są źli i układają się z Poszwa. Zostaliscie rozszyfrowani.

Zgadzam sie, ten PIS to jakieś nie porozumienie z panią radną powiatową na czele. Jakaś kpina. Struktury wyższe powinny zrobić analizę, kto i co tu robi. No jeszcze by tego brakowało żeby był układ z PO tj. Poszwą, NIGDY!!!! Ponieważ z PIS mamy kogo mamy będziemy głosowali na Kamińskiego.

Aleś ty elokwentny jak po jakimś drineczku. Z Ciebie taki PiS jak ze mnie lewicowiec. Nigdy obecny PiS nie zagłosuje na Kamińskiego, Berendta czy Poszwę tylko na swojego kandydata Hurnika. Z Tobą czy bez Ciebie HURNIK TAK WYGRA.
MłodaP
+5 #195 RE: Jolanta Eitner wicedyrektorem w SP 1MłodaP 2018-10-07 22:14
Cytuję MlodyP:
Nie będę głosować na PiS w Wągrowcu właśnie przez takie arogancki osoby jak Jolanta Eitnera. Zblatowali się z Poszwą co pokazuje kompletnie oderwanie od realiów. Oni działają na szkodę miasta. Wybieram Kamińskiego a jeśli ten nie wygra to na Berendta. Na pewno nie na sojusz Poszwy z Pisem. Nie dlatego że PiS jest zły, tylko dlatego że jego działacze tutaj są źli i układają się z Poszwa. Zostaliscie rozszyfrowani.

Zgadzam sie, ten PIS to jakieś nie porozumienie z panią radną powiatową na czele. Jakaś kpina. Struktury wyższe powinny zrobić analizę, kto i co tu robi. No jeszcze by tego brakowało żeby był układ z PO tj. Poszwą, NIGDY!!!! Ponieważ z PIS mamy kogo mamy będziemy głosowali na Kamińskiego.
kpl
+7 #194 RE: Jolanta Eitner wicedyrektorem w SP 1kpl 2018-10-07 18:17
Cytuję hirek2:
Cytat:
Odpowiem tak, gówno wiesz i tyle w temacie, albo zapytaj odpowiednie osoby.


Tyle wiemy że szkoły podstawowe są zdezorientowane i rozłożone przez Poszwę.
Nic nie wiesz. Nie byłeś w tej szkole, znasz tylko opinie jednej strony. Pokrzywdzeni mają wiele dyskrecji, więc milczą. Ale do czasu.
hirek
+2 #193 RE: Jolanta Eitner wicedyrektorem w SP 1hirek 2018-10-07 17:59
Robson ma racje
B2
+7 #192 :::B2 2018-10-07 15:26
Cytat:
Czego Wy tyle krzyczycie?
Kto krzyczy? Jest wymiana opinii. Jest kampania. Jest demokracja. Każdy pisze co uważa.
Regina
-9 #191 RE: Jolanta Eitner wicedyrektorem w SP 1Regina 2018-10-07 15:21
Cytuję Kolejarz.:
Gdzie był Hurnik i działacze PiS z Wągrowcu jak wołano o pomoc w sprawie tego co się działo z organizacją? Rodzice pisali i wtedy ani Eitner, ani Sobota nie kiwneli palcem. To radna Łosińska i StrzeleckaPurczynska oraz radny Zadroga pomagali. A teraz niby Hurnik ma rewolucyjny pomysł ale nie powie jaki... Śmiech na sali. Reformę oświaty wymyślił PiS ale lokalni działacze z pisu nie reagował jak Poszwa rozwalal strukturę podstawowek. To znaczy że lokalni działacze PiS są nieudolni i powinni odejść a przyjść muszą nowe zdolne osoby.

Czego Wy tyle krzyczycie?
hirek2
+18 #190 Do Bublahirek2 2018-10-07 14:55
Cytat:
Odpowiem tak, gówno wiesz i tyle w temacie, albo zapytaj odpowiednie osoby.
Tyle wiemy że szkoły podstawowe są zdezorientowane i rozłożone przez Poszwę.
hirek2
+12 #189 Bubel to trollhirek2 2018-10-07 14:51
Osoba o pseudonimie Bubel to prowokator. Odwal się od nauczycieli z gimnazjum. I przestań sugerować bzdury. Też można cię uznać za pisowskiego trolla przez którego nawet wyborcy pisu na was tutaj w mieście nie zagłosuj.
bubel
-15 #188 RE: Jolanta Eitner wicedyrektorem w SP 1bubel 2018-10-07 14:50
Cytuję oczekujący:
Cytuję rodzic80:
Cytuję Wyborcy:
Czy prawdą jest to, że jeszcze przed oficjalnym objęciem obowiązków zastępcy dyrektora Szkoły Nr 1 korzystała Pani z dostępu do danych wrażliwych, do których dostęp mogą mieć jedynie osoby uprawnione prawnie? Proszę to wyjaśnić.

Ja myślę, że nawet nie była wtedy jeszcze zatrudniona w SP1. Popełniła Pani Eitner przestępstwo (pani Machy też). Dlatego skandal jest podwójny. Nie ma czego tłumaczyć. Trzeba zrezygnować ze stanowiska wicedyrektora i przeprosić. Pani Machy
musi się też nad rezygnacją zastanowić. Nauczyciel, który popełnia przestępstwo nie może piastować funkcji nauczyciela.

Przepraszam, nie mam kompetencji stwierdzać czy ktoś popełnił przestępstwo. Jednak sprawa wymaga wyjaśnienia.

Zapytaj Romka, on ma w tym doświadczenie i wiedzę.
bubel
-16 #187 RE: Jolanta Eitner wicedyrektorem w SP 1bubel 2018-10-07 14:48
Cytuję Kolejarz.:
Gdzie był Hurnik i działacze PiS z Wągrowcu jak wołano o pomoc w sprawie tego co się działo z organizacją? Rodzice pisali i wtedy ani Eitner, ani Sobota nie kiwneli palcem. To radna Łosińska i StrzeleckaPurczynska oraz radny Zadroga pomagali. A teraz niby Hurnik ma rewolucyjny pomysł ale nie powie jaki... Śmiech na sali. Reformę oświaty wymyślił PiS ale lokalni działacze z pisu nie reagował jak Poszwa rozwalal strukturę podstawowek. To znaczy że lokalni działacze PiS są nieudolni i powinni odejść a przyjść muszą nowe zdolne osoby.

Odpowiem tak, gówno wiesz i tyle w temacie, albo zapytaj odpowiednie osoby.
bubel
-9 #186 RE: Jolanta Eitner wicedyrektorem w SP 1bubel 2018-10-07 14:46
Cytuję hirek:
Robson Ty jesteś naiwny jak wierzysz w komentarze i podpisy pod nimi kto jest za kim i kto przeciw Każdy sobie pisze co chce i nazywa się jak chce Itylko taki głąb jak Ty daje się sprowokować Chyba że Ty piszesz te prowokacyjne komentarze ?

Prawda. prowokacja na całego, a nauczycielki to kupują. :lol:
hirek2
+11 #185 :Phirek2 2018-10-07 14:41
Cytuję hirek:
Robson Ty jesteś naiwny jak wierzysz w komentarze i podpisy pod nimi kto jest za kim i kto przeciw Każdy sobie pisze co chce i nazywa się jak chce Itylko taki głąb jak Ty daje się sprowokować Chyba że Ty piszesz te prowokacyjne komentarze ?


Bujaj się ćwoku :P
hirek
-12 #184 RE: Jolanta Eitner wicedyrektorem w SP 1hirek 2018-10-07 14:16
Robson Ty jesteś naiwny jak wierzysz w komentarze i podpisy pod nimi kto jest za kim i kto przeciw Każdy sobie pisze co chce i nazywa się jak chce Itylko taki głąb jak Ty daje się sprowokować Chyba że Ty piszesz te prowokacyjne komentarze ?
oczekujący
+14 #183 rodzic80oczekujący 2018-10-07 14:03
Cytuję rodzic80:
Cytuję Wyborcy:
Czy prawdą jest to, że jeszcze przed oficjalnym objęciem obowiązków zastępcy dyrektora Szkoły Nr 1 korzystała Pani z dostępu do danych wrażliwych, do których dostęp mogą mieć jedynie osoby uprawnione prawnie? Proszę to wyjaśnić.

Ja myślę, że nawet nie była wtedy jeszcze zatrudniona w SP1. Popełniła Pani Eitner przestępstwo (pani Machy też). Dlatego skandal jest podwójny. Nie ma czego tłumaczyć. Trzeba zrezygnować ze stanowiska wicedyrektora i przeprosić. Pani Machy
musi się też nad rezygnacją zastanowić. Nauczyciel, który popełnia przestępstwo nie może piastować funkcji nauczyciela.

Przepraszam, nie mam kompetencji stwierdzać czy ktoś popełnił przestępstwo. Jednak sprawa wymaga wyjaśnienia.
Kolejarz.
+18 #182 Gdzie był PiS lokalny?Kolejarz. 2018-10-07 13:53
Gdzie był Hurnik i działacze PiS z Wągrowcu jak wołano o pomoc w sprawie tego co się działo z organizacją? Rodzice pisali i wtedy ani Eitner, ani Sobota nie kiwneli palcem. To radna Łosińska i StrzeleckaPurczynska oraz radny Zadroga pomagali. A teraz niby Hurnik ma rewolucyjny pomysł ale nie powie jaki... Śmiech na sali. Reformę oświaty wymyślił PiS ale lokalni działacze z pisu nie reagował jak Poszwa rozwalal strukturę podstawowek. To znaczy że lokalni działacze PiS są nieudolni i powinni odejść a przyjść muszą nowe zdolne osoby.

Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 503 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

ZAPYTAJ O OFERTĘ

X

Ostrzeżenie

© 2009-2023 Portal WRC. Wszystkie prawa zastrzeżone.