• Media
  • Opublikowano:
  • Wyświetlono: 10992

Radosław Hurnik z poparciem Jarosława Gowina

Jarosław Gowin w Pile wspierał kandydatów Porozumienia i Zjednoczonej Prawicy w jesiennych wyborach samorządowych. W spotkaniu uczestniczył też kandydat na burmistrza miasta Wągrowca Radosław Hurnik.

– Wszystkie te sukcesy mogłyby zostać pogłębione, mogłyby być większe, gdybyśmy mieli partnerów w samorządach, jesteśmy gotowi do współpracy ze wszystkimi, mówię o rządzie, ale często nasza ręka wyciągnięta do współpracy zawisa w próżni. Dlatego te wybory samorządowe mają dla nas szczególne znaczenie. Chcemy przedłużyć te dobre zmiany, które dzieją się na szczeblu centralnym, na dobre zmiany w Pile w Złotowie, w Chodzieży i w innych małych ojczyznach – mówił w Pile Jarosław Gowin, wicepremier i minister Nauki i Szkolnictwa Wyższego.

Jak podaje Asta24, celem koalicji są wygrane wybory do sejmiku województwa wielkopolskiego. W przypadku pomyślnie zdobytych mandatów w sejmiku, gdyby zaszła taka potrzeba, Jarosław Gowin nie wyklucza wejścia w koalicję z PSL oraz ruchem Kukiza.

W pilskim spotkaniu uczestniczył Radosław Hurnik, kandydat na burmistrza w Wągrowcu. Obecność Hurnika wywołała falę spekulacji, bo jak wiadomo jest on kandydatem PiS na burmistrza, a nie Zjednoczonej Prawicy. Pojawiły się nawet głosy, że Hurnik zamierza wstąpić do Porozumienia.

Zapytaliśmy kandydata na burmistrza Wągrowca, dlaczego uczestniczył w promocji kandydatów Porozumienia?

- Rozmawiałem z panem posłem Grzegorzem Piechowiakiem o wyborach samorządowych, poprosiłem o poparcie mojej kandydatury na burmistrza Wągrowca. Oddźwięk ze strony posła Porozumienia był pozytywny stąd też to spotkanie, na którym obecny był także Pan Premier Gowin — tłumaczy Radosław Hurnik.

Co Pana łączy z Porozumieniem Gowina?

- Porozumienie Pana Premiera Gowina jest w koalicji z Prawem i Sprawiedliwością, które poparło moją kandydaturę w zbliżających się wyborach. Oczywiste jest to, że współpracując w parlamencie, współdziałać będą również w samorządzie — dodaje Hurnik.

Jest Pan kandydatem na burmistrza Wągrowca z ramienia PiS czy Porozumienia?

- Przede wszystkim jestem kandydatem mieszkańców Wągrowca, tych, którzy chcą prawdziwych zmian w mieście, a nie tylko fasadowych działań. Jestem kandydatem popieranym przez PiS oraz Zjednoczoną Prawicę. Tak jak mówiłem wcześniej, nie startuje pod szyldem lokalnego komitetu, nie ukrywam się, jestem transparentny. "Wągrowiec dla wszystkich" to moje hasło i przy ewentualnej wygranej zamierzam współpracować ze wszystkimi dla dobra miasta oraz mieszkańców — podsumowuje kandydat na burmistrza Wągrowca Radosław Hurnik.

Jak się dowiedzieliśmy w piątek Radosław Hurnik spotkał się także z Wojewodą Wielkopolskim Zbigniewem Hoffmannem i premierem Mateuszem Morawieckim.


Materiał wideo


 

 

Komentarze   

Analiza
-1 #157 Tuż przed cisząAnaliza 2018-10-19 23:56
Pamiętajcie o jednym oddając głos!!!
1. Grzegorz Kamiński zachowa układy, nie zwolni nikogo, bo jest z nimi w układach.
2. Berendta cały Urząd Miejski już się boi.
3. Kamińskiego żona Marzena, kandydaci: Lucyna Jarząbek, Danuta Kaniewska - walczą o to, aby mężuś Marzeny został burkiem to zrobią sobie dodatkowe godziny w szkole.
4. Z Berendtem to nie przejdzie.
5. Kamiński doradza gminą? Czy ktoś wie jakim, bo ja nie, czy to nie chwyt wyborczy.
6. Idąc dalej, jeżeli Kamiński doradza to dlaczego sam stracił mandat radnego a później etat w Poznaniu? - czy aż takim jest fachowcem?
7. Patrząc na pensję dyrektora szkoły powiatowej, to Berendt straci, to pokazuje, że nie robi tego dla kasy.

Chyba już wiecie, że walka rozegra się między Berendtem i Kamińskim, chyba wiecie na kogo głosować!!!
motek
#156 RE: Radosław Hurnik z poparciem Jarosława Gowinamotek 2018-10-19 23:54
I nawet to że masz zmienne IP w niczym ci nie pomoże. Ludzie naprawdę są inteligentni i potrafią myśleć.
motek
+1 #155 RE: Radosław Hurnik z poparciem Jarosława Gowinamotek 2018-10-19 23:48
VVV8 jesteś żałosny i próbujesz się dowartościować pisząc te swoje wypociny. Potrafisz tylko obrażać innych i prowokować ich a to świadczy tylko o tym jak malutkim człowieczkiem jesteś. Piszesz, że w 1989r. miałeś 17 lat, więc powiem ci że niewiele możesz pamiętać z komuny. W stanie wojennym miałeś 9 lat więc sam nie wiesz o czym piszesz. Żyj dalej w swoich złudnych przekonaniach że zawsze masz rację, że jesteś kimś lepszym od większości naszego społeczeństwa, że w ogóle jesteś kimś a cała reszta to plebs. Na dodatek niedouczony jak sam to wcześniej stwierdziłeś. Jesteś zwykłym ignorantem. Nie odróżniasz nawet islamisty od muzułmanina. A skoro tak ci się nie podoba w naszym pięknym kraju to nikt cię tutaj na siłę nie trzyma. Możesz wyjechać do jakiegoś innego twoim zdaniem bardziej cywilizowanego kraju i tam zamieszkać na stałe. Nikt tutaj nie będzie po tobie płakać. A jeśli nie chcesz wyjechać to zacznij żyć normalnie a nie szukać dziury w całym. Nie sra się we własne gniazdo, no chyba że jest się najgorszą kanalią i szumowiną. I skoro tak leży ci na sercu demokracja to podporządkuj się jej bo ona poza prawami niesie ze sobą również obowiązki o czy ludzie twojego pokroju po prostu nie pamiętają. Trzeba uszanować wolę większości i zacząć współpracować dla dobra ogółu a nie tylko rzucać kłody pod nogi całkowicie legalnie i zgodnie z zasadami demokracji wybranemu rządowi. I poczytaj sobie co znaczy demokracja, bo z pewnością nie są to rządy mniejszości nad większością tak jak ci się to marzy.

A w niedzielę wraz z bardzo wieloma mieszkańcami Wągrowca idę zagłosować na Radka Hurnika i trzy inne osoby startujące z listy PiS.
detektor
+2 #154 RE: Radosław Hurnik z poparciem Jarosława Gowinadetektor 2018-10-19 23:35
Cytuję elek:

Pierdolisz jaby ci matka w łóżeczku szpadlem przyjeb..ła. albo co gorsza pozbawiła cię dostępu do smoczka. Ja pierd..le jak można być takim idiotą?

Ten vvv8 to chazar. Oni zawsze pluli na Polskę i Polaków.
elek
+3 #153 RE: Radosław Hurnik z poparciem Jarosława Gowinaelek 2018-10-19 23:31
Cytuję VVV8:

motek, a w zasadnie młotek bo jesteś prosty jak instrukcja obsługi młotka, kiedy kończyła się komuna miałem 17 lat. Więc dużo wiem o tamtych czasach jak również o trudach życia początku lat 90-tych. Oglądam m.in TVN, ale również Polsat News, Republike, ale też czytam Onet, OKOpres, Wprost, Dziennik Gazeta Prawna, Wyborcza. Co do TVN, Polsat News i Republiki, to nie sądzę aby niezależne stacje uprawiały propagandę redagowaną za granicą Polski. Wolę oglądać te stacje, niż TVPiS, gdzie propaganda jest redagowana na Nowogrodzkiej. Bywam bardzo często w Niemczech i Francji i jakoś nie przeszkadzają mi islamiści, których jest tam sporo. Niemcy i Francuzi sukcesywnie ich deportują. We Francji islamiści byli od kiedy Algieria przestała być kolonią Francuską i wielu z nich emigrowało do Francji. Terrorystami są ich wnuki, którym poprzewracało się w tyłku i uwierzyli w propagandę radykalnych imamów islamskich. Niczym się od nich nie różnisz, bo ty wierzysz w radykałów politycznych czyli PiSożytów. Nie jestem tchórzem i nie muszę się bać kogoś, kto wyznaje islam. Nie obawiam się o swoją rodzinę i dzieci. Gdyby mieli przybyć uchodźcy islamscy do Polski to w Wągrowcu miał byś ich, max. 2-je. I co dwoje ludzi sterroryzowało by Wągrowiec. Zapewne wyjechali by stąd jak najszybciej, kiedy zobaczyli by takich młotków jak ty i tych dumnych i bogatych Polaków. Stuknij się w ten pustkę, która zwieńcza twoją szyję. Zapewne jesteś patriotą, a boisz się kobiet i dzieci tylko dlatego, że wyznają islamską wiarę. Takie ciotki jak ty określają się właśnie patriotami. Fakt że może dzięki ich obecności wzbogacilibyśmy się kulturowo. Poznali ich zwyczaje, a nie słuchali jakiś oszołomów że przenoszą choroby i są terrorystami. Może wtedy dowiedziałbyś się, że uciekli przed radykałami podobnymi do ciebie.
Co do sondaży to zostaną one zweryfikowane przy urnach. Wierzycie w nie kiedy one sprzyjają wam. Kiedy spadają, to nagle okazuje się, że są zmanipulowane. Mówię w liczbie mnogiej, bo popierasz PiSożytów i tym samym reprezentujesz tą zdradziecką i złodziejską partię.
Kolejna kwestia to nazywanie kogokolwiek komuchem. Popierasz partię, w szeregach której są politycy czynnie działający w PZPR: Stanisław Piotrowicz (obecnie szef komisji sprawiedliwości), Wojciech Jasiński (były prezes Orlen z nadania PiS) Marcin Wolski (wikipedia: pracował w "....organie propagandowym Ludowego Wojska Polskiego, m.in. szopkę noworoczną krytykującą państwa Zachodu i Izrael w związku z wojną sześciodniową". Do tego towarzystwa należy dorzucić sędziego stanu wojennego Andrzeja Kryże, który wsadzał opozycjonistów z Piotrowiczem do więzień. Ta dwójka przyczyniła się do wsadzenia do więzienia m.in. Wałęsy, Michnika, Kuronia, Komorowskiego, Frasyniuka, Borusewicz, Celiński,Geremek, Staniszkis, Walentynowicz, Morawiecki, Mazowiecki, Geremek i wielu innych. Jesteście hipokrytami.
Zapewne jeździsz samochodem kupionym w Niemczech lub marki Niemieckiej. No chyba że się mylę i unikasz wszystkiego co Niemieckie. Nie robisz zakupów w Kaulandzie, Lidlu, Adlim. Omijasz też inne zachodnie i jako patriota kupujesz wyłącznie w Polskich sklepach, jak Mila i sklepiki osiedlowe. Jako prawdziwy patriota, nie powiesz mi chyba, że nie jesteś w stanie się w tak drobnej sprawie poświęcić i pokazać swoje przywiązanie do tego co Polskie. Takie młotki jak ty dużo szczekają, a w rzeczywistości robią tam zakupy i kupują Niemieckie produkty. Nie masz wyboru? Masz wybór między Chińczykiem i Niemcem czy Francuzem. Wystarczy nie być hipokrytą, który jedyne co umie to szczekać co mu ślina na język przyniesie i kreować się na patriotę. Ja dziękuję za takiego patriotę idiotę!!!! Jestem świadom kim jestem, nie wstydzę się tego i nie muszę udawać patrioty, żeby być lepszym od innych.
Popierasz zapewne prezydenta, który przysięgał na obowiązującą KONSTYTUCJĘ, a jednocześnie ją łamie. Jeżeli ta KONSTYTUCJA jest zła to po co na nią przysięgał. Mógł powiedzieć, że tej KONSTYTUCJI nie uznaje i nie będzie jej przestrzegać, a przysięga bo taka jest procedura. Nic takiego nie nastąpiło. Tchórzliwe gnomy z PiS potrafią obiecać nam wszystko, a później łamią prawo, KONSTYTUCJĘ, demolują edukację i naszą pozycję w Europie. Kiedyś zasiadaliśmy ramię w ramię z Niemcami I Francją do rozmów, ale oszołomy z PiS twierdzili, że wchodziliśmy im w tyłek. Byliśmy 3-cim krajem w Europie, z którym reszta się liczyła. Dziś nikt z nami się nie liczy. Jesteście patriotami idiotami, zdrajcami Polski. Takich jak ty będą zapewne za jakiś czas wystawić na rynku, jako przykład zdrajcy Polski i namawiającego do zdrady Polski i jednocześnie tego który nie wiedział co to Targowica, a dopuścił się tej Targowicy. Niestety to jest cena niewiedzy. Nie wiesz co to komuna i ocenias mnie po swoich rodzicach, którzy nie przekazali tobie jak się żyło w komunie oraz po jej upadku do czasu wejścia Polski do UE, to proszę przestań komentować. Najgorsze jest to, kiedy dzieciom wydaje się że wiedzą jak to kiedyś było.
Pamiętasz może jak to było kiedy stało się w kolejce po papier toaletowy? A może pamiętasz czas kiedy stało się w kolejce po cytrusy, a kiedy jej zabrakło dostawało się czekoladę czekoladopodobną? Być może pamiętasz kolejki na granicy z Niemcami, kiedy wielu Polaków jeździło tam zarobić lepsze pieniądze. Zapewne tego nie znasz, bo tęsknisz za powrotem do komuny, kiedy to wam żyło się lepiej, albo nie dowiedziałeś się tego od rodziców, bo oni również tęsknią za komuną, bo wtedy nic nie trzeba było robić, a nic warta kasa dalej płynęła. Pytanie czy ktokolwiek z was pamięta, że Polska złotówka nie była wiele warta i jeżeli dziś zarobiłeś 10000, to żeby przetrwać w kolejnym trzeba było mieć już 25000. Taka była wtedy dewaluacja. Wiesz co to jest dewaluacja? To nie tylko max. 4% inflacji. Dziś kupiłeś dobry samochód, a za miesiąc lub dwa mogłeś kupić max. szafę. Tak wyglądał początek lat 90-tych. Jeżeli takich młotków w Wągrowcu jest 40%, to oznacza, że Wągrowiec upada i chyli się ku upadkowi. Jeżeli jesteś patriotą, na których kreują się tutaj PiSożyty, to przestań kupować wszystko co Niemickie, co pochodzi z Niemiec i w Niemieckich marketach. Zapewne jesteś Polskim patriotą hipokrytą, który wydziera się jakim to jest patriotą, a zapindala do Kaufland, Lidla lub Aldiego i jeździ samochodem kupionym w Niemczech lub marką z Niemiec.

Pierdolisz jaby ci matka w łóżeczku szpadlem przyjeb..ła. albo co gorsza pozbawiła cię dostępu do smoczka. Ja pierd..le jak można być takim idiotą?
VVV8
-1 #152 Radosław Hurnik z poparciem Jarosława GowinaVVV8 2018-10-19 22:29
Cytuję motek:
VVV8 przestań wciskać ludziom ciemnotę. Sam karmisz się platformerską telewizją TVN a innym zarzucasz że oglądają co innego. Nie każdy chce słuchać wiadomości redagowanych w Berlinie. "I fajnie, że jesteś tak otwarty dla innych i taki tolerancyjny. Z pewnością chciałbyś do nas wpuścić tak z kilkuset islamistów, żebyśmy wzbogacili się kulturowo i żeby w końcu w mieście było bezpiecznie. Fajnie również, że uważasz, że 40% społeczeństwa to ciemny lud, najczęściej słabo wykształcony i kierujący się niskimi pobudkami." I nie wciskaj ciemnoty, że pamiętasz komunę bo ile miałeś wtedy lat. Jak padł system to pewnie z 10 czy 12, więc co ty możesz pamiętać? Jakie możesz mieć doświadczenia? Na szczęście jesteś odosobnionym przypadkiem. A teraz możesz mnie sobie dowolnie minusować. Ile razy chcesz. Bo to i tak niczego nie zmieni.


motek, a w zasadnie młotek bo jesteś prosty jak instrukcja obsługi młotka, kiedy kończyła się komuna miałem 17 lat. Więc dużo wiem o tamtych czasach jak również o trudach życia początku lat 90-tych. Oglądam m.in TVN, ale również Polsat News, Republike, ale też czytam Onet, OKOpres, Wprost, Dziennik Gazeta Prawna, Wyborcza. Co do TVN, Polsat News i Republiki, to nie sądzę aby niezależne stacje uprawiały propagandę redagowaną za granicą Polski. Wolę oglądać te stacje, niż TVPiS, gdzie propaganda jest redagowana na Nowogrodzkiej. Bywam bardzo często w Niemczech i Francji i jakoś nie przeszkadzają mi islamiści, których jest tam sporo. Niemcy i Francuzi sukcesywnie ich deportują. We Francji islamiści byli od kiedy Algieria przestała być kolonią Francuską i wielu z nich emigrowało do Francji. Terrorystami są ich wnuki, którym poprzewracało się w tyłku i uwierzyli w propagandę radykalnych imamów islamskich. Niczym się od nich nie różnisz, bo ty wierzysz w radykałów politycznych czyli PiSożytów. Nie jestem tchórzem i nie muszę się bać kogoś, kto wyznaje islam. Nie obawiam się o swoją rodzinę i dzieci. Gdyby mieli przybyć uchodźcy islamscy do Polski to w Wągrowcu miał byś ich, max. 2-je. I co dwoje ludzi sterroryzowało by Wągrowiec. Zapewne wyjechali by stąd jak najszybciej, kiedy zobaczyli by takich młotków jak ty i tych dumnych i bogatych Polaków. Stuknij się w ten pustkę, która zwieńcza twoją szyję. Zapewne jesteś patriotą, a boisz się kobiet i dzieci tylko dlatego, że wyznają islamską wiarę. Takie ciotki jak ty określają się właśnie patriotami. Fakt że może dzięki ich obecności wzbogacilibyśmy się kulturowo. Poznali ich zwyczaje, a nie słuchali jakiś oszołomów że przenoszą choroby i są terrorystami. Może wtedy dowiedziałbyś się, że uciekli przed radykałami podobnymi do ciebie.
Co do sondaży to zostaną one zweryfikowane przy urnach. Wierzycie w nie kiedy one sprzyjają wam. Kiedy spadają, to nagle okazuje się, że są zmanipulowane. Mówię w liczbie mnogiej, bo popierasz PiSożytów i tym samym reprezentujesz tą zdradziecką i złodziejską partię.
Kolejna kwestia to nazywanie kogokolwiek komuchem. Popierasz partię, w szeregach której są politycy czynnie działający w PZPR: Stanisław Piotrowicz (obecnie szef komisji sprawiedliwości), Wojciech Jasiński (były prezes Orlen z nadania PiS) Marcin Wolski (wikipedia: pracował w "....organie propagandowym Ludowego Wojska Polskiego, m.in. szopkę noworoczną krytykującą państwa Zachodu i Izrael w związku z wojną sześciodniową". Do tego towarzystwa należy dorzucić sędziego stanu wojennego Andrzeja Kryże, który wsadzał opozycjonistów z Piotrowiczem do więzień. Ta dwójka przyczyniła się do wsadzenia do więzienia m.in. Wałęsy, Michnika, Kuronia, Komorowskiego, Frasyniuka, Borusewicz, Celiński,Geremek, Staniszkis, Walentynowicz, Morawiecki, Mazowiecki, Geremek i wielu innych. Jesteście hipokrytami.
Zapewne jeździsz samochodem kupionym w Niemczech lub marki Niemieckiej. No chyba że się mylę i unikasz wszystkiego co Niemieckie. Nie robisz zakupów w Kaulandzie, Lidlu, Adlim. Omijasz też inne zachodnie i jako patriota kupujesz wyłącznie w Polskich sklepach, jak Mila i sklepiki osiedlowe. Jako prawdziwy patriota, nie powiesz mi chyba, że nie jesteś w stanie się w tak drobnej sprawie poświęcić i pokazać swoje przywiązanie do tego co Polskie. Takie młotki jak ty dużo szczekają, a w rzeczywistości robią tam zakupy i kupują Niemieckie produkty. Nie masz wyboru? Masz wybór między Chińczykiem i Niemcem czy Francuzem. Wystarczy nie być hipokrytą, który jedyne co umie to szczekać co mu ślina na język przyniesie i kreować się na patriotę. Ja dziękuję za takiego patriotę idiotę!!!! Jestem świadom kim jestem, nie wstydzę się tego i nie muszę udawać patrioty, żeby być lepszym od innych.
Popierasz zapewne prezydenta, który przysięgał na obowiązującą KONSTYTUCJĘ, a jednocześnie ją łamie. Jeżeli ta KONSTYTUCJA jest zła to po co na nią przysięgał. Mógł powiedzieć, że tej KONSTYTUCJI nie uznaje i nie będzie jej przestrzegać, a przysięga bo taka jest procedura. Nic takiego nie nastąpiło. Tchórzliwe gnomy z PiS potrafią obiecać nam wszystko, a później łamią prawo, KONSTYTUCJĘ, demolują edukację i naszą pozycję w Europie. Kiedyś zasiadaliśmy ramię w ramię z Niemcami I Francją do rozmów, ale oszołomy z PiS twierdzili, że wchodziliśmy im w tyłek. Byliśmy 3-cim krajem w Europie, z którym reszta się liczyła. Dziś nikt z nami się nie liczy. Jesteście patriotami idiotami, zdrajcami Polski. Takich jak ty będą zapewne za jakiś czas wystawić na rynku, jako przykład zdrajcy Polski i namawiającego do zdrady Polski i jednocześnie tego który nie wiedział co to Targowica, a dopuścił się tej Targowicy. Niestety to jest cena niewiedzy. Nie wiesz co to komuna i ocenias mnie po swoich rodzicach, którzy nie przekazali tobie jak się żyło w komunie oraz po jej upadku do czasu wejścia Polski do UE, to proszę przestań komentować. Najgorsze jest to, kiedy dzieciom wydaje się że wiedzą jak to kiedyś było.
Pamiętasz może jak to było kiedy stało się w kolejce po papier toaletowy? A może pamiętasz czas kiedy stało się w kolejce po cytrusy, a kiedy jej zabrakło dostawało się czekoladę czekoladopodobną? Być może pamiętasz kolejki na granicy z Niemcami, kiedy wielu Polaków jeździło tam zarobić lepsze pieniądze. Zapewne tego nie znasz, bo tęsknisz za powrotem do komuny, kiedy to wam żyło się lepiej, albo nie dowiedziałeś się tego od rodziców, bo oni również tęsknią za komuną, bo wtedy nic nie trzeba było robić, a nic warta kasa dalej płynęła. Pytanie czy ktokolwiek z was pamięta, że Polska złotówka nie była wiele warta i jeżeli dziś zarobiłeś 10000, to żeby przetrwać w kolejnym trzeba było mieć już 25000. Taka była wtedy dewaluacja. Wiesz co to jest dewaluacja? To nie tylko max. 4% inflacji. Dziś kupiłeś dobry samochód, a za miesiąc lub dwa mogłeś kupić max. szafę. Tak wyglądał początek lat 90-tych. Jeżeli takich młotków w Wągrowcu jest 40%, to oznacza, że Wągrowiec upada i chyli się ku upadkowi. Jeżeli jesteś patriotą, na których kreują się tutaj PiSożyty, to przestań kupować wszystko co Niemickie, co pochodzi z Niemiec i w Niemieckich marketach. Zapewne jesteś Polskim patriotą hipokrytą, który wydziera się jakim to jest patriotą, a zapindala do Kaufland, Lidla lub Aldiego i jeździ samochodem kupionym w Niemczech lub marką z Niemiec.
max
+6 #151 RE: Radosław Hurnik z poparciem Jarosława Gowinamax 2018-10-19 20:38
Cytuję Derek:
Cytuję olo:
Poszwa jest dobry w 2014 r w swoim programie miał budowe obwodnicy Kaliska - Durowo ,teraz po 4 latach ma też Krzychu w tym tempie to jeszcze 20 lat a nic się nie ruszy Nie wstyd Ci chwalić się czymś co jeszcze nawet nie jest na papierze Podobnie kolejny punkt likwidacja Straży Miejskiej zapomniałeś dodać że w to miejsce powestał Wydział Bezpieczeństwa z kolegą na czele i z tym samym budżetem Czyli zero zysku dla społeczeństwa Czy to nie jest robienie z wyborców idiotów ?


Wybieramy radnych do Rady miasta. Najwyższy czas podziękować Bąkowi, Zającowi Fimiak, Bucholcowi, Dzwoniarskiemu. To ludzie którzy służyli Poszwe a nie mieszkańcom.

Dopisac trzeba jeszcze wiecznie Raczkowski,Zych,Springer,Zajac i ci co sie pchaja notorycznie tylko dla kasy.
e da
-2 #150 RE: Radosław Hurnik z poparciem Jarosława Gowinae da 2018-10-19 20:23
Cytuję Derek:
Cytuję olo:
Poszwa jest dobry w 2014 r w swoim programie miał budowe obwodnicy Kaliska - Durowo ,teraz po 4 latach ma też Krzychu w tym tempie to jeszcze 20 lat a nic się nie ruszy Nie wstyd Ci chwalić się czymś co jeszcze nawet nie jest na papierze Podobnie kolejny punkt likwidacja Straży Miejskiej zapomniałeś dodać że w to miejsce powestał Wydział Bezpieczeństwa z kolegą na czele i z tym samym budżetem Czyli zero zysku dla społeczeństwa Czy to nie jest robienie z wyborców idiotów ?


Wybieramy radnych do Rady miasta. Najwyższy czas podziękować Bąkowi, Zającowi Fimiak, Bucholcowi, Dzwoniarskiemu. To ludzie którzy służyli Poszwe a nie mieszkańcom.


Oczywiście że trzeba im podziękować za 4 lata pracy i zagłosować na nich w tych wyborach!
budaz
+1 #149 RE: Radosław Hurnik z poparciem Jarosława Gowinabudaz 2018-10-19 20:06
Poszwa gdzie jest ta obwodnica Kaliska - Durowo Daj sobie już spokój z tymi bajkami
Derek
+6 #148 Nie tym radnymDerek 2018-10-19 19:39
Cytuję olo:
Poszwa jest dobry w 2014 r w swoim programie miał budowe obwodnicy Kaliska - Durowo ,teraz po 4 latach ma też Krzychu w tym tempie to jeszcze 20 lat a nic się nie ruszy Nie wstyd Ci chwalić się czymś co jeszcze nawet nie jest na papierze Podobnie kolejny punkt likwidacja Straży Miejskiej zapomniałeś dodać że w to miejsce powestał Wydział Bezpieczeństwa z kolegą na czele i z tym samym budżetem Czyli zero zysku dla społeczeństwa Czy to nie jest robienie z wyborców idiotów ?


Wybieramy radnych do Rady miasta. Najwyższy czas podziękować Bąkowi, Zającowi Fimiak, Bucholcowi, Dzwoniarskiemu. To ludzie którzy służyli Poszwe a nie mieszkańcom.
motek
+2 #147 RE: Radosław Hurnik z poparciem Jarosława Gowinamotek 2018-10-19 19:20
VVV8 przestań wciskać ludziom ciemnotę. Sam karmisz się platformerską telewizją TVN a innym zarzucasz że oglądają co innego. Nie każdy chce słuchać wiadomości redagowanych w Berlinie. "I fajnie, że jesteś tak otwarty dla innych i taki tolerancyjny. Z pewnością chciałbyś do nas wpuścić tak z kilkuset islamistów, żebyśmy wzbogacili się kulturowo i żeby w końcu w mieście było bezpiecznie. Fajnie również, że uważasz, że 40% społeczeństwa to ciemny lud, najczęściej słabo wykształcony i kierujący się niskimi pobudkami." I nie wciskaj ciemnoty, że pamiętasz komunę bo ile miałeś wtedy lat. Jak padł system to pewnie z 10 czy 12, więc co ty możesz pamiętać? Jakie możesz mieć doświadczenia? Na szczęście jesteś odosobnionym przypadkiem. A teraz możesz mnie sobie dowolnie minusować. Ile razy chcesz. Bo to i tak niczego nie zmieni.
Mostowicz
+1 #146 DołęgaMostowicz 2018-10-19 18:33
Cytuję Wyborcs:
Cytuję bubel:
Tylko Radek Hurnik.

Kunik?

vel Kunicki!
VVV8
-2 #145 Radosław Hurnik z poparciem Jarosława GowinaVVV8 2018-10-19 17:28
Cytuję bubel:
Cytuję VVV8:
Cytuję Leszek Frankowski:
Do VVV8, na Facebooku usunąłem Cię z grona swoich znajomych wraz z kolegą nie dlatego, że cokolwiek obnażyliście tylko za to jak się zachowywaliście. Za chamstwo i całkowitą nietolerancję dla osób wyznających inne wartości i mających inny światopogląd niż Wy oraz za przejawy ksenofobizmu. Nawet tutaj potrafisz tylko krytykować i pomawiać a nie polemizować. A dodatkowo nie masz nawet cywilnej odwagi żeby podpisać się swoim nazwiskiem a nie jakimiś przypadkowymi znaczkami.


Witam Szanowny Leszku.
Zarówno moim zamiarem jak i kolegi, nie było obrażanie nikogo o odmiennych poglądach. Zarówno ja jak i mój kolega jedynie zadaliśmy niewygodne dla was pytania, jak również przytoczyliśmy niewygodne dla was fakty. Skoro, ktokolwiek z nas obraża ciebie, to jak nazwiesz wpis "xx", który zapewne jest strażakiem, o czym świadczy jego znajomość Straży Pożarnej w Wągrowcu i znajomość samego Andrzeja B. Być może dla nich awans Andrzeja B. był zaskoczeniem, ale niestety po informacjach od samego Andrzeja B. ja nie byłem zaskoczony. Prywatnie chwalił się tym że poznał Piotra Dudę i był nim zachwycony. Z jego informacji wynika, że przed 2015 uczestniczył w spotkaniach Solidarności, gdzie poznał Piotra Dudę i zapewne ludzi z PiS i wypowiadał się o nich bardzo pochlebnie. Solidarność już przed wyborami w 2015 dogadała się z PiS. Jak taki człowiek mógł nie zostać komendantem wojewódzkim? Przecież to ich człowiek.
Usunąłeś mnie i kolegę ponieważ zadawaliśmy niewygodne pytania i przytaczaliśmy niewygodne i zgodne z faktem informacje. To jest typowe dla zwolenników PiSożytów, zablokować przeciwnika, żeby nie słyszeć prawdy, która jest bolesna. Zauważ, że usuwają mnie z grona swoich znajomych zwolennicy PiSożytów, w momencie kiedy padają konkretne fakty i argumenty. Ja nikogo nie blokuję i nie usuwam. Nie chowam głowy w piasek i jednocześnie nie udaję że jest wszystko w porządku. Nie potrzeba nam wójta, burmistrza i starosty popieranego przez PiS, który reprezentuję partie, która niszczy sądy, zakłamuje historię, skłóca nas UE, a premier i inni politycy PiS notorycznie kłamią. Ja nie wierzę w bajki i nie jesteście dla mnie wiarygodni.

VVV8 vel Wzięch czy Widziak, głowy w piach nie musisz chować, bo cały czas potrafisz atakować "zza węgła". Pytania zadajesz nie trudne, nie niewygodne a bezczelne, chamskie i aroganckie.
Tacy członkowie i sympatycy partii platfusów, generalnie KO.N, są potrzebni po to, żeby ściągnąć ich do zera, żeby zniknęła z sondaży tak jak to robi już Nowoczesna.
Powodzenia w dołowaniu i do niezobaczenia.


bubel, które moje ilub kolegi pytanie było bezczelne, chamskie i aroganckie? Pytanie o Eitnera, ile przytulił kasy jako szef ARIMR w aferze związanej z przyznaniem nagród szefom tych jednostek? A może wykazanie że Hurnik, który przedstawiał w debacie plany tego co chciałby zrobić, to praktycznie wszystko na co są już przygotowane projekty lub są w fazie projektowania. A więc wszystko co planuje zrobić już się dzieje.
Bezczelny i arogancki to jesteś ty. Ale to typowe działanie PiSożyta, przypisuje swoje działania przeciwnikowi. Kradniecie, a krzyczycie że wcześniej kradli. Krzyczeliście w 2015, że Polska w ruinie, a doprowadzacie Polskę do ruiny.
VVV8
-3 #144 Radosław Hurnik z poparciem Jarosława GowinaVVV8 2018-10-19 17:19
Cytuję Zyzio:
Panie Radku pan się nie boi pół Wągrowca murem za panem stoi. A ta druga połowa i tak jest nic nie warta, więc nie ma się czym przejmować. Niech pan robi swoje.


Nie sądzę, aby połowa Wągrowca to był ciemny lud. Zapewne jest tutaj odsetek ciemniaków, ale nie jest ich aż tak wielu. Wągrowiec to nie ciemnogród, więc krętacze od PiSożytów nie mają tutaj szans.
PiS to najbardziej zakłamana i złodziejsca partia, jaka była w Polsce po 1989. Takie oszołomy jeszcze Polską nie rządziły. Wypłacają sobie miliny nagród i jakoś japy nie drzecie że to z waszych podatków. Teraz zapewne będziemy płacić kary za każdy dzień nie wykonania wyroku Trybunału Sprawiedliwości UE i ciekawe czy będziecie drzeć japy że to z waszych podatków.
VVV8
-3 #143 Radosław Hurnik z poparciem Jarosława GowinaVVV8 2018-10-19 17:02
Cytuję motek:
Najwyższy czas skończyć w Wągrowcu z komuną i liberałami spod szyldu PO. Ludzie nie dajcie sobie wmówić tym kilku osobom agitującym na Portalu że nikt inny nie ma szans wygrać w wyborach samorządowych. Otóż ma. Te wybory wygra PiS i teraz pytanie dlaczego Wągrowiec ma być odmienny, dlaczego mamy być ostoją ciemnoty? U nas też startują osoby popierane przez PiS. I to one są w stanie przeprowadzić zmiany na które wszyscy czekają. Ani obecny burmistrz ani obecni radni się nie sprawdzili a mimo to kandydują. Czas na nowe nigdzie nie umoczone osoby. Czas na młodych.


Rozbawiłeś mnie stwierdzeniem, że SW i PO to ostoja ciemnoty, a PiS to rozwój. PiSożyty nie zrobiły nic poza rozpierduchą. Chwalą się uszczelnieniem VAT, a te działania były od 2011 roku, a kolejne działania uszczelniające były prowadzone przez Rostowskiego i Szczurka, uchwalone w 2015 roku, które weszły w życie w 2016. Tak więc PiSożyty kożystają z regulacji uchwalonych jeszcze przez PO-PSL. Poza tym PiSożyty tak zreformowały sądownictwo, że długość rozpatrywania spraw wydłużyła się o min. 2 miesiące. Prezesem Trybunału Konstytucyjnego został magister, a w konstytucji jest zapisane że to musi być wybitna osoba o dużym dorobku w orzecznictwie. Przyłębska była tak wybitna, że prowadzone było wobec niej postępowanie dyscyplinarne, za złe orzecznictwo i przeciąganie spraw. Kolejna kwestia to łamanie konstytucji, najwyższego aktu prawnego w Polsce.
Karmisz się reżimową propagandą z TVPiS i wierzysz w te bzdury. Zwolennicy PiSożytów to ciemny lud, roszczeniowcy oczekujący żeby tylko coś dostać, którym odpowiada to pokrzykiwanie polityków PiSożytów, najczęściej słabo wykształceni, kierujący się niskimi pobudkami. Ja pamiętam czasy komuny i to co się dzisiaj dzieje to powrót do komuny. Ponownie w telewizji propaganda, gdzie rację ma tylko jedynie słuszna partia, ponownie prokurator feruje wyroki i ma władzę zwierzchnią na sędziami, ponownie mamy premiera który bez aprobaty prezesa (wtedy I sekretarz KC PZPR) nic nie może zrobić, ponownie słyszę że ten wstrętny i zgniły zachód zagraża Polsce i naszej suwerenności. Tylko młokos nie znający życia w komunie, może uwierzyć w brednie PiSożytów.
wqertyaxsxbvn
+4 #142 RE: Radosław Hurnik z poparciem Jarosława Gowinawqertyaxsxbvn 2018-10-19 16:51
Poszwa czekamy na konkrety , liczby , skąd weżmiesz kase a nie napiszesz tylko frazesy Chłopie Ty jesteś lepszy jak Kobuszewski zapomniałeś dodać że na tą kadencje planujesz pierwszą linie metra Chyba że miro ,rycho i zbycho dojdą do władzy i nie będzie na to kasy Myślisz że to jest uczciwe ? Teraz już wiem dlaczego nie chciałeś swojego programu wyborczego przedstawić na debacie
motek
+6 #141 RE: Radosław Hurnik z poparciem Jarosława Gowinamotek 2018-10-19 16:24
A te wyremontowane wiele kilometrów dróg o których się chwali w spocie wyborczym na antenie Waszego Radia to niby gdzie? Które to ulice, bo jakoś poza częścią Jankowskiej to nie kojarzę żadnej innej, bo z Kcyńską, Kościuszki i częścią Lipowej to Krzychu nie ma nic wspólnego.
Wyborcs
#140 RE: Radosław Hurnik z poparciem Jarosława GowinaWyborcs 2018-10-19 16:22
Cytuję bubel:
Tylko Radek Hurnik.

Kunik?
Wyborcs
+1 #139 RE: Radosław Hurnik z poparciem Jarosława GowinaWyborcs 2018-10-19 16:20
Cytuję motek:
Ja wraz z rodziną i gronem przyjaciół głosujemy na Radka Hurnika.

Kunik?
olo
+6 #138 RE: Radosław Hurnik z poparciem Jarosława Gowinaolo 2018-10-19 16:17
Poszwa jest dobry w 2014 r w swoim programie miał budowe obwodnicy Kaliska - Durowo ,teraz po 4 latach ma też Krzychu w tym tempie to jeszcze 20 lat a nic się nie ruszy Nie wstyd Ci chwalić się czymś co jeszcze nawet nie jest na papierze Podobnie kolejny punkt likwidacja Straży Miejskiej zapomniałeś dodać że w to miejsce powestał Wydział Bezpieczeństwa z kolegą na czele i z tym samym budżetem Czyli zero zysku dla społeczeństwa Czy to nie jest robienie z wyborców idiotów ?
motek
#137 RE: Radosław Hurnik z poparciem Jarosława Gowinamotek 2018-10-19 15:50
Ja wraz z rodziną i gronem przyjaciół głosujemy na Radka Hurnika.
bubel
-5 #136 RE: Radosław Hurnik z poparciem Jarosława Gowinabubel 2018-10-19 14:45
Tylko Radek Hurnik.
bubel
+1 #135 RE: Radosław Hurnik z poparciem Jarosława Gowinabubel 2018-10-19 14:42
Cytuję Platforma Obywatelsk:
Jestem członkiem Platformy i chciałem zaprzeczyć pomówieniom, że PO wystawiło dwóch kandydatów.
Naszym kandydatem jest Krzysztof Poszwa. Jeżeli chodzi o Jarosława Berendta to w pierwszej fazie zawiesił członkostwo a ostatecznie zrezygnował z członkostwa. Pan Berendt nie jest członkiem PO.

Wrócił do SLD?
Nie
+5 #134 NieNie 2018-10-19 13:54
[quote name="Ja"]Tylko HURNIK ![/quote

Tylko nie Hurnik
Ja
-3 #133 wyboryJa 2018-10-19 12:17
Tylko HURNIK !
motek
+2 #132 RE: Radosław Hurnik z poparciem Jarosława Gowinamotek 2018-10-19 11:49
Najwyższy czas skończyć w Wągrowcu z komuną i liberałami spod szyldu PO. Ludzie nie dajcie sobie wmówić tym kilku osobom agitującym na Portalu że nikt inny nie ma szans wygrać w wyborach samorządowych. Otóż ma. Te wybory wygra PiS i teraz pytanie dlaczego Wągrowiec ma być odmienny, dlaczego mamy być ostoją ciemnoty? U nas też startują osoby popierane przez PiS. I to one są w stanie przeprowadzić zmiany na które wszyscy czekają. Ani obecny burmistrz ani obecni radni się nie sprawdzili a mimo to kandydują. Czas na nowe nigdzie nie umoczone osoby. Czas na młodych.
turew
+2 #131 prawicaturew 2018-10-19 00:46
każdy kto myśli prawicowo , nawet gdyby miał wątpliwości , ma w tych wyborach obowiązek zagłosować na PiS. Czas w Wągrowcu skończyć z komuną , postkomuną i POzostąłą mafią. To krok pierwszy . W następnych wyborach wyborach ocenimy i pójdziemy dalej. PRAWA CAŁĄ NAPRZÓD.
Ole
+3 #130 RE: Radosław Hurnik z poparciem Jarosława GowinaOle 2018-10-18 20:24
Cytuję Platforma Obywatelsk:
Jestem członkiem Platformy i chciałem zaprzeczyć pomówieniom, że PO wystawiło dwóch kandydatów.
Naszym kandydatem jest Krzysztof Poszwa. Jeżeli chodzi o Jarosława Berendta to w pierwszej fazie zawiesił członkostwo a ostatecznie zrezygnował z członkostwa. Pan Berendt nie jest członkiem PO.




Nie chcemy burmistrza z PO kimkolwiek by nie był. Po - To za czasów PO tylko afery-hazardowa,
vatowska, wyprzedaże majątku Narodowego, podniesiony wiek emerytalny i wiele innych .Żadnego programu tylko odsunąć PIS, a najlepiej odsunąć wszystkich. Nie chcemy burmistrza z Po
berek
+5 #129 ściemaberek 2018-10-18 20:24
Cytuję Platforma Obywatelsk:
Jestem członkiem Platformy i chciałem zaprzeczyć pomówieniom, że PO wystawiło dwóch kandydatów.
Naszym kandydatem jest Krzysztof Poszwa. Jeżeli chodzi o Jarosława Berendta to w pierwszej fazie zawiesił członkostwo a ostatecznie zrezygnował z członkostwa. Pan Berendt nie jest członkiem PO.


Od razu widać że to wpis kogoś od Berenta , brzydko odcinać się od korzeni.
Platforma Obywatelsk
-6 #128 RE: Radosław Hurnik z poparciem Jarosława GowinaPlatforma Obywatelsk 2018-10-18 20:08
Jestem członkiem Platformy i chciałem zaprzeczyć pomówieniom, że PO wystawiło dwóch kandydatów.
Naszym kandydatem jest Krzysztof Poszwa. Jeżeli chodzi o Jarosława Berendta to w pierwszej fazie zawiesił członkostwo a ostatecznie zrezygnował z członkostwa. Pan Berendt nie jest członkiem PO.
Tomcio Paluch
-8 #127 RE: Radosław Hurnik z poparciem Jarosława GowinaTomcio Paluch 2018-10-18 14:43
SW 2000 już się w Wągrowcu nie sprawdziło, PO wypadło przez ostatnie 4 lata jeszcze gorzej niż poprzednicy. Teraz żeby zwiększyć swoje szanse PO wystawiło nawet dwa komitety wyborcze. Naprawdę myślicie, że ludzie są tak tępi i ślepi i tego nie widzą? Na szczęście jest alternatywa.
Kampio
-10 #126 RE: Radosław Hurnik z poparciem Jarosława GowinaKampio 2018-10-18 14:39
Tylko PiS. Tylko kandydaci z ich listy gwarantują, że w Wągrowcu dojdzie do tak długo wyczekiwanych zmian. Tylko oni mają jakąś realną wizję na rozwój miasta.
jula
-13 #125 RE: Radosław Hurnik z poparciem Jarosława Gowinajula 2018-10-18 10:20
Pis JEST gwarantem że do Wrc nie zostanie śćiągniety żaden z tych co płyną do Europy
na tratwach bo samorządy pod władzami PO chcą przyjmować
olo
+9 #124 RE: Radosław Hurnik z poparciem Jarosława Gowinaolo 2018-10-18 10:15
Jak burkiem zostanie Poszwa to zapewne powoła kolejnego zastępce bo już asystenta nie może ?Taki wysiłek wkłada w spotkania z wyborcami że boje się o jego zdrowie Zauważyłem że jedna z kandydatek do Powiatu pisze że jest za ekologią i nie prowadzi kampani z ulotkami a Krzychu drukuje cały rok gazetke i jeszcze teraz zaśmieca mi skrzynke pocztową
bubel
+1 #123 RE: Radosław Hurnik z poparciem Jarosława Gowinabubel 2018-10-18 08:22
Cytuję VVV8:
Cytuję baja:
Cytuję wdfaghgrhjkylu:
Część społeczeństwa jest tak naiwna że jak peowcy napiszą im że Wrc powstanie metro to uwierzą a jeszcze jak im to powtórzy niemiecki portal to już są pewni na sto procent Naiwniacy do dziś wierzą że za PObyli pierwszym sortem

No co chcesz? Ludzie lubią bajki i w nie wierzą :D.


No tak wy wierzycie w bajki PiSożytów.

Nie, jesteśmy realistami tępa ośmiornico. Twoje plucie na PiS działa odwrotnie. Im więcej tym więcej ludzie zastanawiają się dlaczego tępa strzało.
ola
-4 #122 RE: Radosław Hurnik z poparciem Jarosława Gowinaola 2018-10-18 07:08
Panie Radosławie będę na Pana głosować tylko Pis.:-)
VVV8
+3 #121 Radosław Hurnik z poparciem Jarosława GowinaVVV8 2018-10-17 22:40
Cytuję baja:
Cytuję wdfaghgrhjkylu:
Część społeczeństwa jest tak naiwna że jak peowcy napiszą im że Wrc powstanie metro to uwierzą a jeszcze jak im to powtórzy niemiecki portal to już są pewni na sto procent Naiwniacy do dziś wierzą że za PObyli pierwszym sortem

No co chcesz? Ludzie lubią bajki i w nie wierzą :D.


No tak wy wierzycie w bajki PiSożytów.
w sobote do biedry
+3 #120 RE: Radosław Hurnik z poparciem Jarosława Gowinaw sobote do biedry 2018-10-17 21:52
Mam pytanie, czy 500 plus juz wyplacali? Czy wszyscy dostana 500 plus przed wyborami? Przeciez Polska gospodarka rosnie!
baja
+9 #119 RE: Radosław Hurnik z poparciem Jarosława Gowinabaja 2018-10-17 21:28
Cytuję wdfaghgrhjkylu:
Część społeczeństwa jest tak naiwna że jak peowcy napiszą im że Wrc powstanie metro to uwierzą a jeszcze jak im to powtórzy niemiecki portal to już są pewni na sto procent Naiwniacy do dziś wierzą że za PObyli pierwszym sortem

No co chcesz? Ludzie lubią bajki i w nie wierzą :D.
VVV8
+9 #118 Radosław Hurnik z poparciem Jarosława GowinaVVV8 2018-10-17 13:19
Cytuję oreo:
Im bliżej wyborów tym coraz większa aktywność tych kilku przeciwników pana Hurnika, którzy posiadają zmienne IP i minusują na potęgę starając się zakłamać rzeczywistość, która jest taka, że ludzie mają już dość w naszym mieście rządów lewicy i PO.


Nie dlatego jesteś minusowany, aby zakłamć rzeczywistość. To ty zakłamujesz rzeczywistość popierając dojną zmianę. Popierasz partię, która chce na siłę przejąć sądy pod hasłem ich reformy, aby czuć się bezkarnymi. Uzasdniają to kilkoma przypadkami sędziów, którzy dopuścili się kradzieży lub złamali prawo, nie wspominając jednocześnie nic, że ci sędziowie zostali wykluczeni lub ukarani. Te przypadki to może 10 na kilka tysięcy sędziów. Postanowili zohydzić środowisko sędziowskie na podstawie kilku przypadków. Premier tego rządu kłamie notorycznie, na potrzeby kampanii. Wcześniej ten sam człowiek doradzał Donaldowi Tuskowi. Zakłamują historię, z której wymazują Wałęse, Bartoszewskiego, Geremka, Kuronia, Michnika, a wciskają gnioty na temat zasług Lecha Kaczyńskiego.
wdfaghgrhjkylu
-4 #117 RE: Radosław Hurnik z poparciem Jarosława Gowinawdfaghgrhjkylu 2018-10-17 13:16
Część społeczeństwa jest tak naiwna że jak peowcy napiszą im że Wrc powstanie metro to uwierzą a jeszcze jak im to powtórzy niemiecki portal to już są pewni na sto procent Naiwniacy do dziś wierzą że za PObyli pierwszym sortem
grt
-3 #116 RE: Radosław Hurnik z poparciem Jarosława Gowinagrt 2018-10-17 13:10
PO 500 plus to wszyscy, niezależnie od preferencji politycznych a tak PIS be
Maxxxi
+5 #115 RE: Radosław Hurnik z poparciem Jarosława GowinaMaxxxi 2018-10-17 12:19
Człowiek może i ok ale partia nie ta, fuj
max
+14 #114 RE: Radosław Hurnik z poparciem Jarosława Gowinamax 2018-10-17 09:54
Cytuję Zyzio:
Panie Radku pan się nie boi pół Wągrowca murem za panem stoi. A ta druga połowa i tak jest nic nie warta, więc nie ma się czym przejmować. Niech pan robi swoje.

jakie pol jak jego nikt niezna chyba ze w Golanczy a tam ma kiepska opinie.
Kampio
-19 #113 RE: Radosław Hurnik z poparciem Jarosława GowinaKampio 2018-10-17 08:01
Jeśli chcecie żeby w Wągrowcu nic się nie zmieniało, żeby dalej funkcjonował obecny układ, żeby młodzi ludzie stąd uciekali w poszukiwaniu pracy albo dojeżdżali do niej po kilkadziesiąt kilometrów, żeby jedynymi inwestycjami były kolejne markety, place zabaw i siłownie plenerowe i żeby władze nie przejmowały się mieszkańcami to głosujcie na obecnego burmistrza albo Jarosława Benrendta czy Grzegorza Kamińskiego, którzy gwarantują, że żadnych zmian nie będzie. Na szczęście jest jeszcze jeden kandydat, który daje nam wybór pomiędzy tym co było i się kompletnie nie sprawdziło a tym co może być.
bubel
-14 #112 RE: Radosław Hurnik z poparciem Jarosława Gowinabubel 2018-10-16 23:42
Cytuję VVV8:
Cytuję Leszek Frankowski:
Do VVV8, na Facebooku usunąłem Cię z grona swoich znajomych wraz z kolegą nie dlatego, że cokolwiek obnażyliście tylko za to jak się zachowywaliście. Za chamstwo i całkowitą nietolerancję dla osób wyznających inne wartości i mających inny światopogląd niż Wy oraz za przejawy ksenofobizmu. Nawet tutaj potrafisz tylko krytykować i pomawiać a nie polemizować. A dodatkowo nie masz nawet cywilnej odwagi żeby podpisać się swoim nazwiskiem a nie jakimiś przypadkowymi znaczkami.


Witam Szanowny Leszku.
Zarówno moim zamiarem jak i kolegi, nie było obrażanie nikogo o odmiennych poglądach. Zarówno ja jak i mój kolega jedynie zadaliśmy niewygodne dla was pytania, jak również przytoczyliśmy niewygodne dla was fakty. Skoro, ktokolwiek z nas obraża ciebie, to jak nazwiesz wpis "xx", który zapewne jest strażakiem, o czym świadczy jego znajomość Straży Pożarnej w Wągrowcu i znajomość samego Andrzeja B. Być może dla nich awans Andrzeja B. był zaskoczeniem, ale niestety po informacjach od samego Andrzeja B. ja nie byłem zaskoczony. Prywatnie chwalił się tym że poznał Piotra Dudę i był nim zachwycony. Z jego informacji wynika, że przed 2015 uczestniczył w spotkaniach Solidarności, gdzie poznał Piotra Dudę i zapewne ludzi z PiS i wypowiadał się o nich bardzo pochlebnie. Solidarność już przed wyborami w 2015 dogadała się z PiS. Jak taki człowiek mógł nie zostać komendantem wojewódzkim? Przecież to ich człowiek.
Usunąłeś mnie i kolegę ponieważ zadawaliśmy niewygodne pytania i przytaczaliśmy niewygodne i zgodne z faktem informacje. To jest typowe dla zwolenników PiSożytów, zablokować przeciwnika, żeby nie słyszeć prawdy, która jest bolesna. Zauważ, że usuwają mnie z grona swoich znajomych zwolennicy PiSożytów, w momencie kiedy padają konkretne fakty i argumenty. Ja nikogo nie blokuję i nie usuwam. Nie chowam głowy w piasek i jednocześnie nie udaję że jest wszystko w porządku. Nie potrzeba nam wójta, burmistrza i starosty popieranego przez PiS, który reprezentuję partie, która niszczy sądy, zakłamuje historię, skłóca nas UE, a premier i inni politycy PiS notorycznie kłamią. Ja nie wierzę w bajki i nie jesteście dla mnie wiarygodni.

VVV8 vel Wzięch czy Widziak, głowy w piach nie musisz chować, bo cały czas potrafisz atakować "zza węgła". Pytania zadajesz nie trudne, nie niewygodne a bezczelne, chamskie i aroganckie.
Tacy członkowie i sympatycy partii platfusów, generalnie KO.N, są potrzebni po to, żeby ściągnąć ich do zera, żeby zniknęła z sondaży tak jak to robi już Nowoczesna.
Powodzenia w dołowaniu i do niezobaczenia.
Zyzio
-23 #111 RE: Radosław Hurnik z poparciem Jarosława GowinaZyzio 2018-10-16 23:38
Panie Radku pan się nie boi pół Wągrowca murem za panem stoi. A ta druga połowa i tak jest nic nie warta, więc nie ma się czym przejmować. Niech pan robi swoje.
max
+14 #110 RE: Radosław Hurnik z poparciem Jarosława Gowinamax 2018-10-16 23:15
Cytuję max:
Cytuję recistka:
Cytuję EMERYT:
Cytuję Emeryt:
Cytuję EMERYT:
Popieram pana Radosława Hurnika! Liczne negatywne komentarze i uwagi pokazują tylko, jak bardzo potrzebne są we Wągrowcu zmiany i nowe osoby na najwyższych stanowiskach.

EMERYT-popros HURNIKA aby jego radni zadeklarowali swoje diety w calej kadencji na wyzsze cele-czy to zrobia.

Przekazywanie diet na szlachetne cele - to zwykły populizm. Nie wymagajmy od każdego radnego rezygnacji z diety. Wymagajmy za to, by dokładnie interesował się finansami miasta (wykup gruntów w okolicach obwodnicy, kradzież pieniędzy w wydziale oświaty itp.)

Branie naszych pieniedzy to szlachetnosc-Bucholc,Raczkowski+zona,Bielawski,Kusz,Zych,Zdrzala,Zajac i wiele innych latami doja mieszkancow,

Tym panom trzeba podziekowac,zarobili.

Sorki Pani KUSZ
max
+21 #109 RE: Radosław Hurnik z poparciem Jarosława Gowinamax 2018-10-16 23:13
Cytuję recistka:
Cytuję EMERYT:
Cytuję Emeryt:
Cytuję EMERYT:
Popieram pana Radosława Hurnika! Liczne negatywne komentarze i uwagi pokazują tylko, jak bardzo potrzebne są we Wągrowcu zmiany i nowe osoby na najwyższych stanowiskach.

EMERYT-popros HURNIKA aby jego radni zadeklarowali swoje diety w calej kadencji na wyzsze cele-czy to zrobia.

Przekazywanie diet na szlachetne cele - to zwykły populizm. Nie wymagajmy od każdego radnego rezygnacji z diety. Wymagajmy za to, by dokładnie interesował się finansami miasta (wykup gruntów w okolicach obwodnicy, kradzież pieniędzy w wydziale oświaty itp.)

Branie naszych pieniedzy to szlachetnosc-Bucholc,Raczkowski+zona,Bielawski,Kusz,Zych,Zdrzala,Zajac i wiele innych latami doja mieszkancow,

Tym panom trzeba podziekowac,zarobili.
recistka
+19 #108 RE: Radosław Hurnik z poparciem Jarosława Gowinarecistka 2018-10-16 23:01
Cytuję VVV8:
Cytuję Leszek Frankowski:
Do VVV8, na Facebooku usunąłem Cię z grona swoich znajomych wraz z kolegą nie dlatego, że cokolwiek obnażyliście tylko za to jak się zachowywaliście. Za chamstwo i całkowitą nietolerancję dla osób wyznających inne wartości i mających inny światopogląd niż Wy oraz za przejawy ksenofobizmu. Nawet tutaj potrafisz tylko krytykować i pomawiać a nie polemizować. A dodatkowo nie masz nawet cywilnej odwagi żeby podpisać się swoim nazwiskiem a nie jakimiś przypadkowymi znaczkami.


Witam Szanowny Leszku.
Zarówno moim zamiarem jak i kolegi, nie było obrażanie nikogo o odmiennych poglądach. Zarówno ja jak i mój kolega jedynie zadaliśmy niewygodne dla was pytania, jak również przytoczyliśmy niewygodne dla was fakty. Skoro, ktokolwiek z nas obraża ciebie, to jak nazwiesz wpis "xx", który zapewne jest strażakiem, o czym świadczy jego znajomość Straży Pożarnej w Wągrowcu i znajomość samego Andrzeja B. Być może dla nich awans Andrzeja B. był zaskoczeniem, ale niestety po informacjach od samego Andrzeja B. ja nie byłem zaskoczony. Prywatnie chwalił się tym że poznał Piotra Dudę i był nim zachwycony. Z jego informacji wynika, że przed 2015 uczestniczył w spotkaniach Solidarności, gdzie poznał Piotra Dudę i zapewne ludzi z PiS i wypowiadał się o nich bardzo pochlebnie. Solidarność już przed wyborami w 2015 dogadała się z PiS. Jak taki człowiek mógł nie zostać komendantem wojewódzkim? Przecież to ich człowiek.
Usunąłeś mnie i kolegę ponieważ zadawaliśmy niewygodne pytania i przytaczaliśmy niewygodne i zgodne z faktem informacje. To jest typowe dla zwolenników PiSożytów, zablokować przeciwnika, żeby nie słyszeć prawdy, która jest bolesna. Zauważ, że usuwają mnie z grona swoich znajomych zwolennicy PiSożytów, w momencie kiedy padają konkretne fakty i argumenty. Ja nikogo nie blokuję i nie usuwam. Nie chowam głowy w piasek i jednocześnie nie udaję że jest wszystko w porządku. Nie potrzeba nam wójta, burmistrza i starosty popieranego przez PiS, który reprezentuję partie, która niszczy sądy, zakłamuje historię, skłóca nas UE, a premier i inni politycy PiS notorycznie kłamią. Ja nie wierzę w bajki i nie jesteście dla mnie wiarygodni.

Kaska gdzie jestes bo bija pisiorow.

Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 503 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

ZAPYTAJ O OFERTĘ

X

Ostrzeżenie

© 2009-2023 Portal WRC. Wszystkie prawa zastrzeżone.