• Opublikowano:
  • Wyświetlono: 13149

Zadroga i Kamiński zawarli porozumienie

Lider "Bliżej Ludzi" Jakub Zadroga i Grzegorz Kamiński lider "SW 2000" zawarli porozumienie o współpracy.


Zawarte dzisiaj porozumienie blokuje całkowicie Krzysztofa Poszwę. Radni obecnego burmistrza pozostaną w opozycji, która nie będzie miała większości w Radzie Miejskiej.


 

Komentarze   

miękkie faje
#183 RE: Zadroga i Kamiński zawarli porozumieniemiękkie faje 2018-11-15 21:06
Cytuję piechur:

Kamiński już był i pokazał co "potrafi".

Towarzystwo z POM( Powolny Obchód Miasta) popiera Kamińskiego na vice burmistrza i zaprasza codziennie na spotkanie organizacyjne na ławce przy fontannie od godz.14 do 15 tej.

Kamiński na wice burka? Poważnie? No to się dzieciaki z BL zdziwią, jak najdalej za dwa lata już ich nie będzie w polityce. Poszwa jednak miał więcej politycznego instynktu samozachowawczego. Nie wierzycie? Już ich rozgrywa. Właśnie przeczytałem na FB założenia programowe koalicji BL i SW2000. I kto je publikuje? Grzegorz Kamiński. W sumie w pierwszej chwili miałem wrażenie, że to on wygrał te wybory, a nie nie BL ......hahahaha. Niech tylko jeszcze dadzą jakieś stanowisko Poszwie i bedzie cacy. :D
gruid
-1 #182 RE: Zadroga i Kamiński zawarli porozumieniegruid 2018-11-15 19:52
Jutro się wszystkiego dowiemy i wszystko będzie jasne.
wyborca x
#181 RE: Zadroga i Kamiński zawarli porozumieniewyborca x 2018-11-15 19:44
Cytuję beton:
Cytuję piechur:
Cytuję noł:
Cytuję KKK:
Cytuję Kuba:
Coś cisza po tych wyborach. Jakie postanowienia? Kto będzie wice, przewodniczacym rady i zastepcami?

Podobno się dogadują. Kaminski wice to pewne.


Kamiński już był i pokazał co "potrafi".


Towarzystwo z POM( Powolny Obchód Miasta) popiera Kamińskiego na vice burmistrza i zaprasza codziennie na spotkanie organizacyjne na ławce przy fontannie od godz.14 do 15 tej.

Teraz Pan Kowalczewski na Fb zamieścił sondę wśród Wągrowczan - czy Pan Kamiński powinien być wiceburkiem. Śmiech na sali. Tak będzie wyglądał "dialog społeczny".
Szanowny Panie, żeby było to odzwierciedlenie Wągrowczan to pierwsze 2700 głosów trzeba odrzucić, ponieważ tylu głosowało na Pana Kamińskiego. I dopiero wtedy kolejne lajki będą mówiły czy chcemy Pana Kamińskiego na wiceburmistrza. powodzenia.

Głosowałem na Jarka i nie chce Grzegorza.Może ktoś wyjaśnić o co chodzi?Słyszę o dwóch wice i znowu nie wiem po co? BL nie ma fachowca,który samodzielnie mógłby pełnić to stanowisko?
Anty_Kamiński
-2 #180 RE: Zadroga i Kamiński zawarli porozumienieAnty_Kamiński 2018-11-15 19:39
Kamiński pcha się do władzy, bo firemka nie działa. Ciekawe ile firemka Kamińskiego zarabiała, pewnie z 500 zł na czysto po opłatach, więc ma o co walczyć.
Restauracje już się szykować, bo Kamiński wraca, wreszcie wrócą obiadki na mieście, bo będzie Pana wicka stać.
Berendt jest żenujący godząc się na coś takiego.
beton
-1 #179 RE: Zadroga i Kamiński zawarli porozumieniebeton 2018-11-15 13:10
Cytuję piechur:
Cytuję noł:
Cytuję KKK:
Cytuję Kuba:
Coś cisza po tych wyborach. Jakie postanowienia? Kto będzie wice, przewodniczacym rady i zastepcami?

Podobno się dogadują. Kaminski wice to pewne.


Kamiński już był i pokazał co "potrafi".


Towarzystwo z POM( Powolny Obchód Miasta) popiera Kamińskiego na vice burmistrza i zaprasza codziennie na spotkanie organizacyjne na ławce przy fontannie od godz.14 do 15 tej.

Teraz Pan Kowalczewski na Fb zamieścił sondę wśród Wągrowczan - czy Pan Kamiński powinien być wiceburkiem. Śmiech na sali. Tak będzie wyglądał "dialog społeczny".
Szanowny Panie, żeby było to odzwierciedlenie Wągrowczan to pierwsze 2700 głosów trzeba odrzucić, ponieważ tylu głosowało na Pana Kamińskiego. I dopiero wtedy kolejne lajki będą mówiły czy chcemy Pana Kamińskiego na wiceburmistrza. powodzenia.
piechur
+1 #178 POMpiechur 2018-11-15 12:45
Cytuję noł:
Cytuję KKK:
Cytuję Kuba:
Coś cisza po tych wyborach. Jakie postanowienia? Kto będzie wice, przewodniczacym rady i zastepcami?

Podobno się dogadują. Kaminski wice to pewne.


Kamiński już był i pokazał co "potrafi".


Towarzystwo z POM( Powolny Obchód Miasta) popiera Kamińskiego na vice burmistrza i zaprasza codziennie na spotkanie organizacyjne na ławce przy fontannie od godz.14 do 15 tej.
Kibic N .
#177 RE: Zadroga i Kamiński zawarli porozumienieKibic N . 2018-11-14 18:26
Dogadane?
Astana
-1 #176 RE: Zadroga i Kamiński zawarli porozumienieAstana 2018-11-08 12:03
Cytuję KUBA II:
Cytuję Kuba:
Coś cisza po tych wyborach. Jakie postanowienia? Kto będzie wice, przewodniczacym rady i zastepcami?

Przew.: Zadroga ,wice : Strzelecka-Purczyńska i ktoś z klanu Połczyńskich.Ciekawie będzie przy obsadzaniu komisji(oświaty p.Iwonka a dalej chętnych brak-ciężka robota)

Wice Strzelecka - Purczyńska super. Osada trzyma kciuki
sokjcn
+3 #175 RE: Zadroga i Kamiński zawarli porozumieniesokjcn 2018-11-08 07:11
Tylko Pani Kaniewska!!!! Tylko ta osoba może uporządkować syf po poprzedniczce, zresztą zna się na oświacie, była dyrektorem. Tak. Tylko ona powinna piastować stanowisko przewodniczącej oświaty. Myślę, że dyrektorzy oświatowi też będą zadowoleni, że to właśnie ona mogłaby przywrócić normalność w szkołach i przedszkolach.
×£¥
+3 #174 RE: Zadroga i Kamiński zawarli porozumienie×£¥ 2018-11-08 06:39
Cytuję KUBA II:
Cytuję Kuba:
Coś cisza po tych wyborach. Jakie postanowienia? Kto będzie wice, przewodniczacym rady i zastepcami?

Przew.: Zadroga ,wice : Strzelecka-Purczyńska i ktoś z klanu Połczyńskich.Ciekawie będzie przy obsadzaniu komisji(oświaty p.Iwonka a dalej chętnych brak-ciężka robota)

Do oświaty wsadza Kaniewską.
KUBA II
+1 #173 123 Zadroga i Kamiński zawarli porozumienieKUBA II 2018-11-08 06:14
Cytuję Kuba:
Coś cisza po tych wyborach. Jakie postanowienia? Kto będzie wice, przewodniczacym rady i zastepcami?

Przew.: Zadroga ,wice : Strzelecka-Purczyńska i ktoś z klanu Połczyńskich.Ciekawie będzie przy obsadzaniu komisji(oświaty p.Iwonka a dalej chętnych brak-ciężka robota)
Widok
+4 #172 RE: Zadroga i Kamiński zawarli porozumienieWidok 2018-11-08 02:18
Cieszę się, że powstanie piękna nowoczesna plaża. Takiej nam brakuje. Ta na filmie jest wspaniała. Może miasto będzie turystyczne dzięki temu.
Amda
-1 #171 RE: Zadroga i Kamiński zawarli porozumienieAmda 2018-11-07 22:43
Cytuję Antek:
Cytuję noł:
Cytuję KKK:
Cytuję Kuba:
Coś cisza po tych wyborach. Jakie postanowienia? Kto będzie wice, przewodniczacym rady i zastepcami?

Podobno się dogadują. Kaminski wice to pewne.


Kamiński już był i pokazał co "potrafi".

No i co. Podobno jest chętny. A nie sprawdził się ostatnio?

Kiedy będzie coś wiadomo? Stara rada podobno do 16 listopada. Czy można gdzieś o tym przeczytać?
Antek
-1 #170 RE: Zadroga i Kamiński zawarli porozumienieAntek 2018-11-07 22:31
Cytuję noł:
Cytuję KKK:
Cytuję Kuba:
Coś cisza po tych wyborach. Jakie postanowienia? Kto będzie wice, przewodniczacym rady i zastepcami?

Podobno się dogadują. Kaminski wice to pewne.


Kamiński już był i pokazał co "potrafi".

No i co. Podobno jest chętny. A nie sprawdził się ostatnio?
noł
-4 #169 RE: Zadroga i Kamiński zawarli porozumienienoł 2018-11-07 22:04
Cytuję KKK:
Cytuję Kuba:
Coś cisza po tych wyborach. Jakie postanowienia? Kto będzie wice, przewodniczacym rady i zastepcami?

Podobno się dogadują. Kaminski wice to pewne.


Kamiński już był i pokazał co "potrafi".
KKK
#168 RE: Zadroga i Kamiński zawarli porozumienieKKK 2018-11-07 21:58
Cytuję Kuba:
Coś cisza po tych wyborach. Jakie postanowienia? Kto będzie wice, przewodniczacym rady i zastepcami?

Podobno się dogadują. Kaminski wice to pewne.
Kuba
#167 RE: Zadroga i Kamiński zawarli porozumienieKuba 2018-11-07 21:49
Coś cisza po tych wyborach. Jakie postanowienia? Kto będzie wice, przewodniczacym rady i zastepcami?
Gombro62
+3 #166 Naiwny:)Gombro62 2018-11-05 13:16
Cytuję Zdzicho:
Cytuję Pestrak:
Dlaczego nie ujawniono treści porozumienia? Bo trzeba by wskazać, jak podzielono się władzą. Jeszcze mieszkańcy nie zadecydowali ostatecznie, a już stołki rozdają. Tylko czemu po cichu? Młody aż nóżkami przebiera, starszy też musi się załapać - wraz z dawną ekipą, której marzy się powrót minionych porządków. A już co nieco przeciekło: na początek zmiana sieci szkół pod dyktando dawnego gimnazjum, powrót kucharzy z Kobylca do przedszkoli i porządna dola dla Nielby, bo wysycha. Do tej pory nikt temu nie zaprzeczył, a tu i tam słychać, że dzieci z innych rejonów zapełnią byłą "szóstkę". Taki będziecie mieć "dialog", naiwni.


Nikt nie zaprzeczył ale i nikt nie potwierdził. To są tylko twoje wybujałe fantazje. Będziesz miał konkrety to wtedy pisz. a teraz się nie wymąrzaj i nie pisz głupot. Wystarczy że przeczytasz program wyborczy Berenta i będziesz wiedział co i jak. Tyle w tym temacie. Dla mnie program Berendta jest ok. Głosuję na Berendta.

Naiwny, wierzy w programy wyborcze, które przynajmniej w połowie nie są realizowane...Portal WRC też robi "herosa" z pana Jarka, a przecież jak każdy ma wzloty i upadki. Czyżby pan Romek liczył na "fuchę" jako rzecznik prasowy, ale jest jeszcze inny mocny i dobry kandydat, czyli pan Krzysztof Cz.
Alan Sorres
+4 #165 Zadroga i Kamiński zawarli porozumienieAlan Sorres 2018-11-02 22:15
Jednym pasuje Poszwa innym Berent. Jak czytam wszystkie komentarze odnoszę wrażenie że Poszwa to jedno pasmo porażek, natomiast Berent, to tylko sukcesy. Zarówno jeden jak i drugi ma za sobą sukcesy i porażki.
Poszwa popełnił podstawowy błąd unikając kontaktu z ludźmi mającymi problemy oraz co wielokrotnie słyszałem brakiem zainteresowania tymi problemami.
Berent to nie koniecznie człowiek sukcesu. Umiejętnie wykorzystał ludzi, którzy wiedzieli jak pozyskać środki, głównie z funduszy UE. Jego sukces w ZSP1 to zasługa tego, że po objęciu przez niego fotela dyrektora tejże placówki, starostą był w tamtym czasie Sulikowski, który również był ze Skoków. Po dwóch latach, czyli w 2004 roku Polska weszła do UE, dzięki czemu popłynęły środki unijne. Wcześniej dyrektorem ZSP1 był Garbatowski, któremu Sulikowski nie był tak przychylny, jak Berentowi.
Do zasług Poszwy podobnych do Berenta należy zaliczyć to jak wyglądała Szkoła Podstawowa nr 2 i Szkoła Podstawowa nr 4, a jak wyglądają obecnie. Zmodernizowane boiska, przeprowadzona termomodernizacja obiektów. To tylko przykład dwóch szkół, a nie jednej.
Nie jestem zagorzały zwolennikiem Poszwy i wiele mam mu do zarzucenia - wiele zaniechań i zamknięcie się burmistrza dla zwykłych mieszkańców. Obiecywał w poprzedniej kampanii, że jego gabinet będzie otwarty dla mieszkańców, a okazało się że tylko dla wybranych.
Czy Berent będzie lepszy? Czy Berent zejdzie na ziemię i przestanie traktować ludzi instrumentalnie. Czy o to chodzi? Chodzi o nasze miasto Wągrowiec, a nie miasto Berenta.
Julia
+5 #164 RE: Zadroga i Kamiński zawarli porozumienieJulia 2018-11-02 14:33
Cytuję Lovacux:
Cytuję Pirex:
Brawo Krzysztof Poszwa gdzie wasz wielki Jarosław wystraszył się bo nie ma portalu i kolegów .

Popieram wystraszył się pytań oraz tego ze obecny burmistrz ma cele i wie co chce zrobić i zrobił w tym kierunku już wiele był Pan Wilczynski dobrych pare lat i były markety. Teraz obecny burmistrz robi inwestycje i ma plany na przyszłość .
---
Administrator: Lovacux i Konik to samo IP

Prawdziwe pytania byly nie w radyjku tylko od zwyklych ludzi i tego bal sie Poszwa-suwerena.
Zula
-5 #163 Co za brednieZula 2018-11-02 02:05
Cytuję Malina:
Jeżeli chcecie drodzy Wągrowszczanie dojeżdżać do pracy do Poznania to głosujcie na Poszwę, jeżeli chcecie mieć szansę na pracę w Wągrowcu to zagłosujcie na Berenta.
Bo to wstyd, że wcześnie rano z Wągrowca wyjeżdżają dziesiątki samochodów do Poznania, Kozichgłów, Bolechowa, Budzynia i Rogoźna wioząc ludzi do pracy. A podatki płacimy w Wągrowcu między innymi na pensję Poszwy. Gdy Poszwie ustawowo obniżyli pensję to sobie podniósł dodatki.

Uważaj jak Ci nowy burmistrz zbuduje fabryki i zaproponuje robotę za duże pieniądze. Od kiedy "wągrowszczanie" jeżdżą do pracy poza miasto? Od wielu lat! I to się z wielu powodów nie zmieni. Ile zakładów radny sejmiku ze Skoków zbudował przez lata w województwie, gdzie niby działał? Zero! Naiwność ludzi nie zna granic!
Malina
+14 #162 RE: Zadroga i Kamiński zawarli porozumienieMalina 2018-11-01 23:05
Jeżeli chcecie drodzy Wągrowszczanie dojeżdżać do pracy do Poznania to głosujcie na Poszwę, jeżeli chcecie mieć szansę na pracę w Wągrowcu to zagłosujcie na Berenta.
Bo to wstyd, że wcześnie rano z Wągrowca wyjeżdżają dziesiątki samochodów do Poznania, Kozichgłów, Bolechowa, Budzynia i Rogoźna wioząc ludzi do pracy. A podatki płacimy w Wągrowcu między innymi na pensję Poszwy. Gdy Poszwie ustawowo obniżyli pensję to sobie podniósł dodatki.
vxv28
-10 #161 RE: Zadroga i Kamiński zawarli porozumienievxv28 2018-11-01 23:02
Głosuję na Poszwę bo nie potrzebny mi w Wągrowcu żaden spadochroniarz ze Skoków, który nawet nie staruje u siebie bo tam nie miałby żadnych szans, gdyż ludzie go tam za dobrze znają.
ala
+11 #160 RE: Zadroga i Kamiński zawarli porozumienieala 2018-11-01 22:21
Cytuję Mela:
Gdyby pierwsza turę wygrał Grzegorz Kamiński to zagłosowalabym na niego. Ale ponieważ tak się nie stało, to zagłosuję na pana K. Poszwę. Niech dokonczy co zaczął. A porozumienie jak dla mnie nic nie wnosi.


Gdyby pierwszą turę wygrał Kamiński nie musiałbyś już na nikogo głosować.
Gdyby do drugiej tury przeszedł Kamiński to wtedy mógłbyś iść głosować.
kjhg
+9 #159 RE: Zadroga i Kamiński zawarli porozumieniekjhg 2018-11-01 22:09
[quote name="Mela"]Gdyby pierwsza turę wygrał Grzegorz Kamiński to zagłosowalabym na niego. Ale ponieważ tak się nie stało, to zagłosuję na pana K. Poszwę. Niech dokonczy co zaczął. A porozumienie jak dla mnie nic nie wnosi.[/quote


Tak niech dokończy to co zaczął. Tylko że teraz nie ma już przygotowanych projektów jakie przygotował mu Wilczyński i Kamiński. To co sam zaczął to tylko porażka- reforma szkolnictwa -największa szkoła podstawowa nabór tylko do klas pierwszych, sale puste-pozostałe szkoły przepełnione . Stołówki szkolne zlikwidowane, niesmaczny katering najpierw z Piły potem z Poznania . Ulicę Kościuszki w której bardzo duży wkład ma Pan Berent zaczął ale w terminie nie dokończy- a jakość wykonania chodnika? .Kostka brukowa przy urzędzie to jedna fala góra dół ale też fala w lewo i w prawo. Idąc do pracy Poszwa tego nie widzi?
Porozumienie w przypadku wygranej Berandta to większość w Radzie Miasta i stabilne spokojne rządzenie miastem. Takiego rządzenia miastem jakie oferuje nam Poszwa nie chcę. Dlatego będę głosował na Berendta
i zachęcam do głosowania na Berendta wszystkich niezdecydowanych. Dzięki niemu możemy mieć wspaniały rozwój miasta i nową jakość rządzenia miastem
Mela
-12 #158 RE: Zadroga i Kamiński zawarli porozumienieMela 2018-11-01 21:01
Gdyby pierwsza turę wygrał Grzegorz Kamiński to zagłosowalabym na niego. Ale ponieważ tak się nie stało, to zagłosuję na pana K. Poszwę. Niech dokonczy co zaczął. A porozumienie jak dla mnie nic nie wnosi.
q
+22 #157 swdq 2018-11-01 15:12
Nawet nie wiedziałem że mamy tak pracowitego burmistrza przed chwilą słyszałem w eadio że wybudował ścieżke rowerową ze Wschodu Ciekawe chodziłem tam codzienie ale z łopatą go nie widziałem Zapewne dziś buduje obwodnice miasta Kaliska - Durowo musze jechać zobaczyć bo znów mnie zaskoczy swoją pracowitością Głosuje na Krzysia oczywiście jak do niedzieli wyrobi się z obwodnicą
kolo
+23 #156 RE: Zadroga i Kamiński zawarli porozumieniekolo 2018-11-01 14:04
Poszwe w lenistwie nikt nie przebije także Berent już gorszy być nie może .
pasażer
+17 #155 RE: Zadroga i Kamiński zawarli porozumieniepasażer 2018-11-01 13:15
Czy coś wiadomo na temat rozkładu jazdy autobusów miejskich? Będą jakieś zmiany? Przydałoby się połączenie o 4-5 rano ze Straszewa na Dworzec PKP.
zyga.
-9 #154 bo....zyga. 2018-11-01 12:38
Cytuję olek:
Cytuję fat126:
Co wy z tymi wodociągami. Przypominam, że to Poszwa zdobył gigantyczne dofinansowanie z Unii na modernizacje oczyszczalni.

A jak te pieniadze on zalatwil i jaka on ma sile przebicia-pomysl.

Trzeba było się uczyć to byś wiedział.
Filip
-9 #153 Mała lekcjaFilip 2018-11-01 12:18
Cytuję ccccc:
Stawiam na pana Berenta, Bliżej Ludzi i Samorządność Wągrowiecką. Świetnie, że zawarli porozumienie i chcą współpracować dla dobra miasta. Gratuluję tak znaczącej przewagi w Radzie Miasta. Cieszę się, że będą ją tworzyli ludzie inteligentni, uczciwi i nieprzekupni.
Brawo panowie Berent i Kamiński, że udało się panom zgromadzić takie ekipy. Popieram i życzę zwycięstwa.

Uczciwi i nieprzekupni. Poważnie czy żartujesz? Powszechnie wiadomo, że władza ma tzw. boki. Ustawiane przetargi, zlecanie prac firmom na tzw. słupa czy korzystne kupienie albo sprzedanie czegoś itd. Możesz np. kupić płytki na posadzkę po 20zł a fakturę dostajesz na 70zł. Ten prosty przykład z płytkami powinien Tobie pomóc zrozumieć jak można w prosty sposób "zarobić" 50 złociszy. Oczywiście nie jest to netto. Trzeba się podzielić z sprzedawcą zapewne ale i tym który tę kasę przydziela, bo musisz mieć świadomość, że np. taki starosta nie daje ze swego, on przydziela naszą, podatników i on kontroluje czy dobrze te przydzielone złotówki są wydane. Stare powiedzenie mówi ręka, rękę myje jeśli znasz, to jest ono właśnie o tym mechaniźmie. Niestety większość nawet nie zdaje sobie sprawy, że politycy jak celebryci, ze sceny wyglądają cudnie. Z dala widać śliczną buźkę z bliska okazuje się to być krzywy ryj. Nie wszystko złoto co się świeci, to też stara ludowa mądrość. Pozdrawiam z daleka! - dosłownie.
Anty hejter
-4 #152 RE: Zadroga i Kamiński zawarli porozumienieAnty hejter 2018-11-01 12:08
Szanowni Państwo, pamiętajcie o jednym.... Nie jesteście anonimowi w Internecie. Już niedługo ruszy rozprawa przeciwko Osobom, Osobie, które obrażają na Portalu Wrc.
Warto ostrzec dzisiaj innych, aby ich nie spotkały te same problemy. Poważne problemy. Łatwo, jest używać nieznanych nick'ów, z różnistych bramek internetowych. W dzisiejszych czasach, wbrew pozorom można łatwo dotrzeć do "hejtera". Ostrzegam Państwo, że wszystko jest do udowodnienia
Lovacux i Konik to samo IP
Pozdrawiam
Z oddali.
-9 #151 RE: Zadroga i Kamiński zawarli porozumienieZ oddali. 2018-11-01 12:04
Cytuję julek:
Dla Poszwy są ważniejsi dzienikarze jak mieszkańcy Jeszcze radio które przez cały rok nadaje miejskie reklamy Krzychu wyjdz do ludzi mieszkam w mieście ponad 50 lat a na oczy Cię nie widziałem Przespałeś całą kadencje ,uśpiłeś miasto nic nie zrobiłeś poza toco planował Stachu Jedynie naraziłeś miasto na straty ze stanowiskiem asystenta potrzebny ten etat jakbyś był burkiem 10 tyś miasta Czas zapomnieć o tej kadencji i ruszyć z miejsca ale już bez Ciebie 4 lata wstecz głosowałem na CIEbie PORAŻKA

Stachu planował ale nie umiał zdobyć pieniędzy-zatrudniał kumotrów i miejscową sitwę-czyli siebie i Wągrowiec-można założyć że skocze 2metry a ja mogę tylko 60 cm.
walek
-11 #150 RE: Zadroga i Kamiński zawarli porozumieniewalek 2018-11-01 11:42
Trzeba glosowac na Hurnika.PIS zasypia
olek
+20 #149 RE: Zadroga i Kamiński zawarli porozumienieolek 2018-11-01 11:36
Cytuję bea_:
Berendt jest ze Skokow dlaczego tam nie startuje ??? ciekawe....

Bo tutaj placi podatki
Poiu
+14 #148 RE: Zadroga i Kamiński zawarli porozumieniePoiu 2018-11-01 11:05
[quote name="bea_"]Berendt jest ze Skokow dlaczego tam nie startuje ??? ciekawe....[/quuote

Co w tym ciekawego. Może dla Ciebie- dla innych to nic ciekawego. Przeżyj listy innych kandydatów na burmistrzów i prezydentów to zobaczysz czyj est w tym coś ciekawego. Ciekawe byłoby gdybyś zamieściła jakiś ciekawy post.Dla mnie ciekawym, zaradnym i 5konkretnym jest kandydat na burmistrza Berendt. Tak jak inni zagłosuję na Berendta
julek
+15 #147 RE: Zadroga i Kamiński zawarli porozumieniejulek 2018-11-01 10:51
Dla Poszwy są ważniejsi dzienikarze jak mieszkańcy Jeszcze radio które przez cały rok nadaje miejskie reklamy Krzychu wyjdz do ludzi mieszkam w mieście ponad 50 lat a na oczy Cię nie widziałem Przespałeś całą kadencje ,uśpiłeś miasto nic nie zrobiłeś poza toco planował Stachu Jedynie naraziłeś miasto na straty ze stanowiskiem asystenta potrzebny ten etat jakbyś był burkiem 10 tyś miasta Czas zapomnieć o tej kadencji i ruszyć z miejsca ale już bez Ciebie 4 lata wstecz głosowałem na CIEbie PORAŻKA
Staszek
+14 #146 RE: Zadroga i Kamiński zawarli porozumienieStaszek 2018-11-01 10:28
Cytuję bea_:
Berendt jest ze Skokow dlaczego tam nie startuje ??? ciekawe....

Wągrowiec potrzebuje go bardziej niż Skoki.
bea_
-14 #145 RE: Zadroga i Kamiński zawarli porozumieniebea_ 2018-11-01 09:50
Berendt jest ze Skokow dlaczego tam nie startuje ??? ciekawe....
Fdsa
+26 #144 RE: Zadroga i Kamiński zawarli porozumienieFdsa 2018-11-01 09:41
Cytuję Lovacux:
Cytuję Pirex:
Brawo Krzysztof Poszwa gdzie wasz wielki Jarosław wystraszył się bo nie ma portalu i kolegów .

Popieram wystraszył się pytań oraz tego ze obecny burmistrz ma cele i wie co chce zrobić i zrobił w tym. dministrator: Lovacux i Konik to samo IP

Napisz że wiedział co zrobić bo kontynuował pracę Wilczyńskiego co sam przyznał. Teraz do ostatniej chwili czekał że swoim programem wyborczym. DLACZEGO! Dlatego bo musiał zobaczyć co proponują jego konkurenci. Czyżby nie miał swojego pomysłu? Przecież powielił to co zaproponował Kamiński, Berendt i Hurnik.. Więc nie czadź że Poszwa ma jakieś wzniosłe cele. Zobacz na jego wyciągniętą rękę. Daje czy bierze? Też w niedzielę zagłosuję na Berendta
Miś
+15 #143 RE: Zadroga i Kamiński zawarli porozumienieMiś 2018-11-01 09:18
Cytuję Pestrak:
Cytuję Lidia Miłkowska:
Mola jesteś od Poszwy i piszesz o tej waszej ustawce radiowej? Mieszkańcy nie są idiotami, a ty swoim komentarzem pokazujesz jacy z was ludzie, tylko obrażać i poniżać, dlatego zagłosuję na Berendta, bo mam dość tej waszej 4-letniej wojny. Nie macie kogo atakować, to atakujecie WRC i Kowalczewskiego. Wasz koniec już w niedzielę.

Ustawka to była wcześniej, dlatego teraz kandydat "dialogu" ewidentnie stchórzył - musiałby w radiu powiedzieć coś z sensem i na żywo. Dlaczego grozisz ludziom mającym inne zdanie - "Wasz koniec w niedzielę"? A wojna trwa od lat - na tym portalu, skąd gnojowica (obrażanie, poniżanie itp. hejt) wylewa się litrami.



Po pytaniach widać było że to pytania redaktorów to ustawka pod Poszwę. Liczby, cyferki. A gdzie pytania o oświatę {ogromny problem Wągrowca} a gdzie pytania o stołówki w szkołach które polokwidował {nie pytam o stołówki w przedszkolach}. Nie dziwię się że Pan Berendt odmówił udziału w debacie. Piękne słówka Poszwy nie wnoszą nic nowego. To że pozyskał fundusze unijne to jest zas..ny obowiązek każdego burmistrza i tym nie ma co się chwalić. Gdyby pozyskał inwestorów, zwiększył stanowiska pracy to mógłby się chwalić. Czym się chwali-że nie potrzeba nowych miejsc pracy bo brak ludzi do pracy. Tylko nie powiedział), że gro mieszkańców jeździ do pracy poza Wągrowiec i tylko w nocy mogą być ze swoją rodziną. Moim zdaniem posunięcie Berendta było prawidłowe. Nie dał się sprowokować. Niedziela będzie NASZA. GŁOSUJĘ NA BERENDTA!!!
Staszek
+26 #142 RE: Zadroga i Kamiński zawarli porozumienieStaszek 2018-11-01 06:25
Poszwa musi odejsc. Nie życzę sobie dostawania. w firmie łańcuszka od znajomych ANONIMOWEGO LISTU z przesłaniem " Głosuj na Krzyska" . Miałam do Krzyska pytania na debacie, nie przyszedl a w radiu- no cóż to za debata tylko jednostronna, nie można zadawać niewygodnych pytań. No i ta obłuda - najpierw w lisci ku do mieszkańców powołuje się na Wilczyńskiego, a radiu codziennie o odrzuceniu po Wilczynskim miasta. Krzysiusiu musi odejsc. Głosuje na Jarka
cvfbgnh
+27 #141 RE: Zadroga i Kamiński zawarli porozumieniecvfbgnh 2018-10-31 20:46
Poszwa nie boi się Berenta tylko mieszkańców na debate do spółdzielni nie przyszedł Teraz jak mu grunt pali się pod nogami a koryto ucieka to budzi sie po 4 latach ze snu
bea_
-27 #140 RE: Zadroga i Kamiński zawarli porozumieniebea_ 2018-10-31 20:17
Cytuję Jadwiga:
Ten dzisiejszy MONOLG Poszwy, bo nie można tego nazwać debatą skoro był tylko on - to jego koniec. Panie Poszwa wstyd!!!
Sam unika Pan kontaktu z mieszkańcami, zarówno w 2014 jaki i teraz w 2018 woli zamykać się Pan w studiu radiowym lub swoim gabinecie i obrażać ludzi. KONIEC!!! Wtsyd mi za Pana.


no byl monolog,,,bo nie bylo z kim gadać ... uwazam ze p. Poszwa mowil bardzo rzeczowo...
Karim
+27 #139 RE: Zadroga i Kamiński zawarli porozumienieKarim 2018-10-31 19:33
Pozwólmy nowemu burmistrzowi mieć większość w radzie miejskiej, więc niech wygra Jarosław Berendt - jedyny kandydat, który jednoczy a nie dzieli mieszkańców!
Lovacux
+11 #138 RE: Zadroga i Kamiński zawarli porozumienieLovacux 2018-10-31 19:27
Cytuję Lovacux:
Cytuję Pirex:
Brawo Krzysztof Poszwa gdzie wasz wielki Jarosław wystraszył się bo nie ma portalu i kolegów .

Popieram wystraszył się pytań oraz tego ze obecny burmistrz ma cele i wie co chce zrobić i zrobił w tym kierunku już wiele był Pan Wilczynski dobrych pare lat i były markety. Teraz obecny burmistrz robi inwestycje i ma plany na przyszłość .
---
Administrator: Lovacux i Konik to samo IP

Brawo portal za stwierdzenie faktu bije wielkie brawa. Oj oj dzieje się .
Lovacux
-22 #137 RE: Zadroga i Kamiński zawarli porozumienieLovacux 2018-10-31 19:02
Cytuję Pirex:
Brawo Krzysztof Poszwa gdzie wasz wielki Jarosław wystraszył się bo nie ma portalu i kolegów .

Popieram wystraszył się pytań oraz tego ze obecny burmistrz ma cele i wie co chce zrobić i zrobił w tym kierunku już wiele był Pan Wilczynski dobrych pare lat i były markety. Teraz obecny burmistrz robi inwestycje i ma plany na przyszłość .
---
Administrator: Lovacux i Konik to samo IP
Konik
-18 #136 RE: Zadroga i Kamiński zawarli porozumienieKonik 2018-10-31 18:46
Cytuję Antonio:
No cóż, kandydat ze Skoków dziś wystraszył się konfrontacji w radiu - na żywo, bez ustawki i wsparcia medialnego. Może portalik o tym napisze?

Bal się bal i wiedział ze polegnie dla mnie obojętne kto zostanie burkiem ale uważam ze obecny burmistrz wybija się. Mówi z sensem a cl ważne działa i stara się dla miasta jak najlepiej. A Pan Jarosław pokazał dzisisj swoim zachowaniem oraz podejściem do 2 tury ze ma gdzieś mieszkańców a jednak jest w parti bliżej ludzi. Nie umiał się spotkać z obecnym burmistrzem bo raczej bal się pytań a Poszwa wydaje mi się był przygotowany na wszystko i oraz miał poukładane wszystko na to co stać miasto i jakie inwestycje można realizować .
---
Administrator: Lovacux i Konik to samo IP
vxv28
-19 #135 RE: Zadroga i Kamiński zawarli porozumienievxv28 2018-10-31 18:42
"Niech żyje" Wągrowiec ponad podziałami i bliżej ludzi. Stary układ ma się jak widać bardzo dobrze. A niby 4 lata temu w końcu padła w Wągrowcu komuna. Niezła ściema. A do tego Berendt dzisiaj zrobił dokładnie to samo co wcześniej Poszwa, czyli pokazał gdzie ma wszystkich mieszkańców Wągrowca i jak ważni oni są dla niego nie biorąc udziału w debacie w radiu.
olek
+15 #134 RE: Zadroga i Kamiński zawarli porozumienieolek 2018-10-31 18:20
Cytuję Antonio:
No cóż, kandydat ze Skoków dziś wystraszył się konfrontacji w radiu - na żywo, bez ustawki i wsparcia medialnego. Może portalik o tym napisze?

ANTONIO-debata byla.Prawdziwa na zywo. BYLO-bylem.

Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 503 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

ZAPYTAJ O OFERTĘ

X

Ostrzeżenie

© 2009-2023 Portal WRC. Wszystkie prawa zastrzeżone.