• Opublikowano:
  • Wyświetlono: 17870

Jarosław Berendt nowym burmistrzem Wągrowca

Jarosław Berendt nowym burmistrzem Wągrowca. Tak zdecydowali mieszkańcy Wągrowca w dzisiejszych wyborach samorządowych.

Jarosław Berendt wygrał w każdej z 12 komisji. Zdobył 5 247, Krzysztof Poszwa - 4 184.

W Skokach wygrał Tadeusz Kłos a w Mieścisku Przemysław Renn.

II Tura


 

Komentarze   

wojtek
+7 #148 RE: Jarosław Berendt nowym burmistrzem Wągrowcawojtek 2018-11-08 16:44
Cytuję ...:
Cytuję jak:
Cytuję Krystyna:
Cytuję bloody blasphemer:
Berendt wyciągnął Wilczyńskiego z zza grobu (myślałem że ten tańczący z grzywkami już nie żyje) które zjawy Wągrowieckie poszły na niego głosować... śmiechu warte to całe towarzystwo wiejskich meneli, ja głosowałem za Poszwą i widać że Łysa pała potrzebował aż 2 palladynów sprzedajnych żeby osiągnąć taki pułap głosów :-)

Zgadzam się. Z całym szacunkiem do pana Wilczyńskiego, ale zawiodłam się na nim. - na 2 dni przed drugą turą wyborów wyskoczył jak "Filip z konopii" z publicznymi pretensjami do p. Poszwy. A i to dziwne porozumienie między BL i SW 2000 wyglądało to na desperację przedwyborczą, aby zdyskredytować obecnego burmistrza. Poczekamy zobaczymy za 5 lat. Oby taka sama sytuacja nie spotkała nowego burmistrza bo szkoda miasta i straconych lat dla dobra tego miasta.


Oj boli przegrana!!

Może jest przykro, ale że zaraz boli?

Boli,boli i to mocno-w Przemyslu podali sie do dymisji.
...
-6 #147 RE: Jarosław Berendt nowym burmistrzem Wągrowca... 2018-11-08 15:01
Cytuję jak:
Cytuję Krystyna:
Cytuję bloody blasphemer:
Berendt wyciągnął Wilczyńskiego z zza grobu (myślałem że ten tańczący z grzywkami już nie żyje) które zjawy Wągrowieckie poszły na niego głosować... śmiechu warte to całe towarzystwo wiejskich meneli, ja głosowałem za Poszwą i widać że Łysa pała potrzebował aż 2 palladynów sprzedajnych żeby osiągnąć taki pułap głosów :-)

Zgadzam się. Z całym szacunkiem do pana Wilczyńskiego, ale zawiodłam się na nim. - na 2 dni przed drugą turą wyborów wyskoczył jak "Filip z konopii" z publicznymi pretensjami do p. Poszwy. A i to dziwne porozumienie między BL i SW 2000 wyglądało to na desperację przedwyborczą, aby zdyskredytować obecnego burmistrza. Poczekamy zobaczymy za 5 lat. Oby taka sama sytuacja nie spotkała nowego burmistrza bo szkoda miasta i straconych lat dla dobra tego miasta.


Oj boli przegrana!!

Może jest przykro, ale że zaraz boli?
beton
+5 #146 RE: Jarosław Berendt nowym burmistrzem Wągrowcabeton 2018-11-08 15:01
Cytuję ...:
Cytuję Nie:
Cytuję Monia:
To Kamiński będzie vice burmistrzem


To będą się cieszyć właściciele stołówki na Kolejowej bo dojdzie im nowy stary stały klient. Znowu zaczną się spacerki o 13 na obiadek.

Żal to czytać.

Prawda boli....
...
#145 RE: Jarosław Berendt nowym burmistrzem Wągrowca... 2018-11-08 14:59
Cytuję Nie:
Cytuję Monia:
To Kamiński będzie vice burmistrzem


To będą się cieszyć właściciele stołówki na Kolejowej bo dojdzie im nowy stary stały klient. Znowu zaczną się spacerki o 13 na obiadek.

Żal to czytać.
Zmiana
+8 #144 RE: Jarosław Berendt nowym burmistrzem WągrowcaZmiana 2018-11-08 14:58
Nastąpiły zmiany i już nic nie poradzimy. Ludzie tak chcieli. Teraz czekać co dalej.
jak
+11 #143 RE: Jarosław Berendt nowym burmistrzem Wągrowcajak 2018-11-08 13:20
Cytuję Krystyna:
Cytuję bloody blasphemer:
Berendt wyciągnął Wilczyńskiego z zza grobu (myślałem że ten tańczący z grzywkami już nie żyje) które zjawy Wągrowieckie poszły na niego głosować... śmiechu warte to całe towarzystwo wiejskich meneli, ja głosowałem za Poszwą i widać że Łysa pała potrzebował aż 2 palladynów sprzedajnych żeby osiągnąć taki pułap głosów :-)

Zgadzam się. Z całym szacunkiem do pana Wilczyńskiego, ale zawiodłam się na nim. - na 2 dni przed drugą turą wyborów wyskoczył jak "Filip z konopii" z publicznymi pretensjami do p. Poszwy. A i to dziwne porozumienie między BL i SW 2000 wyglądało to na desperację przedwyborczą, aby zdyskredytować obecnego burmistrza. Poczekamy zobaczymy za 5 lat. Oby taka sama sytuacja nie spotkała nowego burmistrza bo szkoda miasta i straconych lat dla dobra tego miasta.


Oj boli przegrana!!
kqeoi
+4 #142 RE: Jarosław Berendt nowym burmistrzem Wągrowcakqeoi 2018-11-08 13:19
Cytuję [wpis niecenzuralny]:
Cytuję Corsa:
Cytuję Nene:
Cytuję wiatr jesienny:
Cytuję obserwator.:
Teraz nadszedł czas na przewietrzenie ratusza. Mam nadzieję, że nowy burmistrz zlikwiduje redakcję prasową (to ma być urząd a nie gazeta) oraz sprawdzi zasadność istnienia stanowisk zajmujących się ekologią (zwłaszcza w świetle ostatniego artykułu o zanieczyszczonym powietrzu i smogu w mieście).

Trzeba przewietrzyć spółki miejskie, rady nadzorcze poukładane z prezesami. Ciepło jest mozna wietrzyć... Jak się tego nie zrobi to bedzie duzy błąd, bo te układy są zwiazane ze starą władzą, która całe szczęście przechodzi do lamusa od wczoraj

Szczególnie jedną trzeba bardzo"przewietrzyć"tą z ulicy Janowieckiej 100. Dokładnie przyjrzeć się jej funkcjonowaniu, a szczególnie sposobowi zarządzania oraz transparentności. Przyjrzeć się radzie nadzorczej, która z samej nazwy jest organem nadzorczym, kontrolującym poczynania zarządu. Miejmy nadzieję, że nastąpi"przewietrzenie". Miejmy nadzieję że nowy burmistrz zwróci uwagę na to jak funkcjonuje spółka miejska.

Garnek ma kumpla w radzie nadzorczej prawnika z Poznania i robi co chce. Pierze kasę jak chce i wyprowadza ze spółki w swoje ręce poprzez kolesiów i zlecen dla nich i faktur na firmę swojej żony. P. Berent czas na zmiany i prześwietlenie tego układu. Jak Pan to zostawisz to pójdziesz na dno tak jak poszedł Poszwa za Garka. To dlatego miedzy innymi Pan zyskał głosy, że ta spółka Garnetz i Poszwa to śmierdząca sprawa i to bardzo !!!


Panie Jarosławie W. i Mariuszu W., czy wam się to jeszcze nie znudziło? Zwolnili was z mpwik za nieróbstwo i jak widać niesłusznie, bo na wrc jesteście bardzo pracowici :D

Cytuję [wpis niecenzuralny]:
Cytuję Corsa:
Cytuję Nene:
Cytuję wiatr jesienny:
Cytuję obserwator.:
Teraz nadszedł czas na przewietrzenie ratusza. Mam nadzieję, że nowy burmistrz zlikwiduje redakcję prasową (to ma być urząd a nie gazeta) oraz sprawdzi zasadność istnienia stanowisk zajmujących się ekologią (zwłaszcza w świetle ostatniego artykułu o zanieczyszczonym powietrzu i smogu w mieście).

Trzeba przewietrzyć spółki miejskie, rady nadzorcze poukładane z prezesami. Ciepło jest mozna wietrzyć... Jak się tego nie zrobi to bedzie duzy błąd, bo te układy są zwiazane ze starą władzą, która całe szczęście przechodzi do lamusa od wczoraj

Szczególnie jedną trzeba bardzo"przewietrzyć"tą z ulicy Janowieckiej 100. Dokładnie przyjrzeć się jej funkcjonowaniu, a szczególnie sposobowi zarządzania oraz transparentności. Przyjrzeć się radzie nadzorczej, która z samej nazwy jest organem nadzorczym, kontrolującym poczynania zarządu. Miejmy nadzieję, że nastąpi"przewietrzenie". Miejmy nadzieję że nowy burmistrz zwróci uwagę na to jak funkcjonuje spółka miejska.

Garnek ma kumpla w radzie nadzorczej prawnika z Poznania i robi co chce. Pierze kasę jak chce i wyprowadza ze spółki w swoje ręce poprzez kolesiów i zlecen dla nich i faktur na firmę swojej żony. P. Berent czas na zmiany i prześwietlenie tego układu. Jak Pan to zostawisz to pójdziesz na dno tak jak poszedł Poszwa za Garka. To dlatego miedzy innymi Pan zyskał głosy, że ta spółka Garnetz i Poszwa to śmierdząca sprawa i to bardzo !!!


Panie Jarosławie W. i Mariuszu W., czy wam się to jeszcze nie znudziło? Zwolnili was z mpwik za nieróbstwo i jak widać niesłusznie, bo na wrc jesteście bardzo pracowici :D



Wszyscy trzej którzy zabieracie tutaj głos mogliście startować na burmistrza i gdyby któryś z Was wygrał wybory wtedy zrobilibyście to co się Wam podoba . Teraz decyzje we wszystkich sprawach zostawcie nowej Radzie Miasta i nowemu burmistrzowi. On ma swój program i wie co Trzeba zrobić. Na pewno będzie słuchać głosów mieszkańców i odpowiednio się do nich ustosunkuje.
Roman
+1 #141 RE: Jarosław Berendt nowym burmistrzem WągrowcaRoman 2018-11-08 12:42
Cytuję Corsa:
Cytuję Nene:
Cytuję wiatr jesienny:
Cytuję obserwator.:
Teraz nadszedł czas na przewietrzenie ratusza. Mam nadzieję, że nowy burmistrz zlikwiduje redakcję prasową (to ma być urząd a nie gazeta) oraz sprawdzi zasadność istnienia stanowisk zajmujących się ekologią (zwłaszcza w świetle ostatniego artykułu o zanieczyszczonym powietrzu i smogu w mieście).

Trzeba przewietrzyć spółki miejskie, rady nadzorcze poukładane z prezesami. Ciepło jest mozna wietrzyć... Jak się tego nie zrobi to bedzie duzy błąd, bo te układy są zwiazane ze starą władzą, która całe szczęście przechodzi do lamusa od wczoraj

Szczególnie jedną trzeba bardzo"przewietrzyć"tą z ulicy Janowieckiej 100. Dokładnie przyjrzeć się jej funkcjonowaniu, a szczególnie sposobowi zarządzania oraz transparentności. Przyjrzeć się radzie nadzorczej, która z samej nazwy jest organem nadzorczym, kontrolującym poczynania zarządu. Miejmy nadzieję, że nastąpi"przewietrzenie". Miejmy nadzieję że nowy burmistrz zwróci uwagę na to jak funkcjonuje spółka miejska.

Garnek ma kumpla w radzie nadzorczej prawnika z Poznania i robi co chce. Pierze kasę jak chce i wyprowadza ze spółki w swoje ręce poprzez kolesiów i zlecen dla nich i faktur na firmę swojej żony. P. Berent czas na zmiany i prześwietlenie tego układu. Jak Pan to zostawisz to pójdziesz na dno tak jak poszedł Poszwa za Garka. To dlatego miedzy innymi Pan zyskał głosy, że ta spółka Garnetz i Poszwa to śmierdząca sprawa i to bardzo !!!


Panie Jarosławie W. i Mariuszu W., czy wam się to jeszcze nie znudziło? Zwolnili was z mpwik za nieróbstwo i jak widać niesłusznie, bo na wrc jesteście bardzo pracowici :D
Bazant
-1 #140 RE: Jarosław Berendt nowym burmistrzem WągrowcaBazant 2018-11-08 00:37
Cytuję Hahaha:
Poszwa , taki ładny był amerykański 😂😂, a tak poważnie miałem okazje poznać cwaniak jakich mało , a jego koleś Smykowski bawił się przez 4 lata w managera miasta . Zobaczymy jaki teraz z niego Menago ? ? Niech otworzy swój Business , to zwrócę jemu honor . Zarządzanie kasa nie swoją w kwocie 70 mln , to głupi potrafi . Może teraz spotka się z przedsiębiorcami z Wca a nie z tylko z seniorami , przedszkolakami i zobaczymy co ma do powiedzenia . Powodzenia życzę Panowie Poszwa i Smykowski . Ha ha ten się śmieje, kto się śmieje ostatni .

Jaki ty jesteś mądry. Wszystko wiesz najlepiej. Czas pokaże jak było.
Hahaha
+13 #139 HahahaHahaha 2018-11-07 22:42
Poszwa , taki ładny był amerykański 😂😂, a tak poważnie miałem okazje poznać cwaniak jakich mało , a jego koleś Smykowski bawił się przez 4 lata w managera miasta . Zobaczymy jaki teraz z niego Menago ? ? Niech otworzy swój Business , to zwrócę jemu honor . Zarządzanie kasa nie swoją w kwocie 70 mln , to głupi potrafi . Może teraz spotka się z przedsiębiorcami z Wca a nie z tylko z seniorami , przedszkolakami i zobaczymy co ma do powiedzenia . Powodzenia życzę Panowie Poszwa i Smykowski . Ha ha ten się śmieje, kto się śmieje ostatni .
Ewcik
#138 RE: Jarosław Berendt nowym burmistrzem WągrowcaEwcik 2018-11-07 22:11
Cytuję Ranarp:
Cytuję Driver:
Panie Burmistrzu Berendt,
a może warto postawić sobie za cel coś ambitnego, np. lobbować za dwupasmówką Wągrowiec - Poznań wraz z inwestycjami przyspieszającymi transport kolejowy?

Droga do Poznania jest bardzo ważna. Pozwoliłaby inwestycjom dotrzeć wreszcie do naszego miasta, a i ludziom pracującym w Poznaniu dać większy komfort dojazdu do pracy.

Być może warto także pomyśleć o transporcie kolejowo-drogowym na linii Wągrowiec-Rogoźno...

Myślmy kreatywnie!


I takie podejście mi się podoba. Wągrowiec jednak wyzwala energię. Tak właśnie musimy myśleć. Nowemu burmistrzowi życzę inspiracji i sił do aktywnego zmieniania miasta! Pozdrosy!

Mam nadzieję, że coś drgnie. Może nie będę musiała jeździć do Poznania na nocki.
Ranarp
#137 positive vibesRanarp 2018-11-07 22:06
Cytuję Driver:
Panie Burmistrzu Berendt,
a może warto postawić sobie za cel coś ambitnego, np. lobbować za dwupasmówką Wągrowiec - Poznań wraz z inwestycjami przyspieszającymi transport kolejowy?

Droga do Poznania jest bardzo ważna. Pozwoliłaby inwestycjom dotrzeć wreszcie do naszego miasta, a i ludziom pracującym w Poznaniu dać większy komfort dojazdu do pracy.

Być może warto także pomyśleć o transporcie kolejowo-drogowym na linii Wągrowiec-Rogoźno...

Myślmy kreatywnie!


I takie podejście mi się podoba. Wągrowiec jednak wyzwala energię. Tak właśnie musimy myśleć. Nowemu burmistrzowi życzę inspiracji i sił do aktywnego zmieniania miasta! Pozdrosy!
Niedołęga
+5 #136 MostekNiedołęga 2018-11-07 11:25
Cytuję beton:
Cytuję Ciekawski:
A co na to wszystko kelnerzy z Truskawki?

Nagrywają, w Zibim tyż.


Biedny ten nasz kraj, same Nikosie Dyzmy.
beton
+6 #135 RE: Jarosław Berendt nowym burmistrzem Wągrowcabeton 2018-11-07 07:49
Cytuję Ciekawski:
A co na to wszystko kelnerzy z Truskawki?

Nagrywają, w Zibim tyż.
Ciekawski
+10 #134 RE: Jarosław Berendt nowym burmistrzem WągrowcaCiekawski 2018-11-07 00:44
A co na to wszystko kelnerzy z Truskawki?
Corsa
+11 #133 RE: Jarosław Berendt nowym burmistrzem WągrowcaCorsa 2018-11-07 00:17
Cytuję Nene:
Cytuję wiatr jesienny:
Cytuję obserwator.:
Teraz nadszedł czas na przewietrzenie ratusza. Mam nadzieję, że nowy burmistrz zlikwiduje redakcję prasową (to ma być urząd a nie gazeta) oraz sprawdzi zasadność istnienia stanowisk zajmujących się ekologią (zwłaszcza w świetle ostatniego artykułu o zanieczyszczonym powietrzu i smogu w mieście).

Trzeba przewietrzyć spółki miejskie, rady nadzorcze poukładane z prezesami. Ciepło jest mozna wietrzyć... Jak się tego nie zrobi to bedzie duzy błąd, bo te układy są zwiazane ze starą władzą, która całe szczęście przechodzi do lamusa od wczoraj

Szczególnie jedną trzeba bardzo"przewietrzyć"tą z ulicy Janowieckiej 100. Dokładnie przyjrzeć się jej funkcjonowaniu, a szczególnie sposobowi zarządzania oraz transparentności. Przyjrzeć się radzie nadzorczej, która z samej nazwy jest organem nadzorczym, kontrolującym poczynania zarządu. Miejmy nadzieję, że nastąpi"przewietrzenie". Miejmy nadzieję że nowy burmistrz zwróci uwagę na to jak funkcjonuje spółka miejska.

Garnek ma kumpla w radzie nadzorczej prawnika z Poznania i robi co chce. Pierze kasę jak chce i wyprowadza ze spółki w swoje ręce poprzez kolesiów i zlecen dla nich i faktur na firmę swojej żony. P. Berent czas na zmiany i prześwietlenie tego układu. Jak Pan to zostawisz to pójdziesz na dno tak jak poszedł Poszwa za Garka. To dlatego miedzy innymi Pan zyskał głosy, że ta spółka Garnetz i Poszwa to śmierdząca sprawa i to bardzo !!!
Perez
+4 #132 RE: Jarosław Berendt nowym burmistrzem WągrowcaPerez 2018-11-06 19:47
Cytuję Zebraa:
Cytat:
Za bałagan w szkołach podstawowych. Za arogancję i złośliwość. Za nieliczenie się z mieszkańcami. Za brak konsultacji społecznych. Za przypisywanie sobie cudzych zasług. DZIĘKUJEMY


Dokładnie tak! Również dziękuję Poszwie za te wszystkie "zasługi".

Dzięki niemu nie ma w tej chwili w Wągrowcu żadnej wzorcowej podstawówki czyli jednozmianowej i jednobudynkowej jednocześnie.

Tak mu trudno było ogarnąć to, żeby zapewnić dzieciom wągrowieckim cztery równozorganizowane placówki?

Wolał w to miejsce za punkt wyjścia obrać interes szkoły nr 4 i Pana Michalskiego. Przecież to wszyscy widzieli.
Ze szkoły po gimnazjum zamiast normalnej podstawówki którą ta szkoła była od 1991 roku, zrobiono jakąś karykaturę i jej sale oddano Czwórce, a z rodziców i nauczycieli którzy chcieli normalnej szkoły Poszwa robił oszołomów i oszustów, którzy mieli fałszować petycje i podpisy.
dobrze, że to już za nami i teraz będzie można normalnie rozmawiać o edukacji.
Najlepiej dzialajaca spółka od lat w Wągrowcu. Inwestycje i pracownicy ludzie którzy w końcu musieli zacząć pracować a nie zbijać baki i robić fuchy gdzie się dało.
Niebekaj
+10 #131 RE: Jarosław Berendt nowym burmistrzem WągrowcaNiebekaj 2018-11-06 17:33
Cytuję beka z debili:
debile wybraly nauczyciela, który jak reszta tego typu nierobów ma ma postawe roszczeniową. Na pohybel :D


Co można wywnioskować z tego wpisu?
Słownictwo poniżej krytyki. Inteligencja poniżej przeciętnej.
obywatel
+7 #130 RE: Jarosław Berendt nowym burmistrzem Wągrowcaobywatel 2018-11-06 15:51
Cytuję obywatel:
Teraz Jaroslaw "1mln zl dotacji na Nielbe" Berendt na pewno na klub wylozy pieniadze :Dhaha czujcie sie ze to zrobi :Dbo pewnie wybierajac go miedzy innymi mieszkancy na to licza skoro Poszwa nie dal.
A gdzie ten szczekacz Babiaczyk?? Porazka sromotna w Kobylcu moze go nauczy ze "ujezdzaniem" na innych i podawanie nieprawdziwych informacji nie prowadzi do niczego dobrego. Przeprosiny pozniejsze nic nie daja bo wyborcy nie glupi. Pokory troche Panie!


Poza tym wydaje mi sie grubo ze radnego, kandydata na radnego powinna cechowac nieposzlakowana opinia a nie sklonnosci do uzywek tak jak w przypadku jednego mlodego radnego.
beka z debili
-11 #129 RE: Jarosław Berendt nowym burmistrzem Wągrowcabeka z debili 2018-11-06 15:05
debile wybraly nauczyciela, który jak reszta tego typu nierobów ma ma postawe roszczeniową. Na pohybel :D
obywatel
+19 #128 RE: Jarosław Berendt nowym burmistrzem Wągrowcaobywatel 2018-11-06 13:54
Teraz Jaroslaw "1mln zl dotacji na Nielbe" Berendt na pewno na klub wylozy pieniadze :Dhaha czujcie sie ze to zrobi :Dbo pewnie wybierajac go miedzy innymi mieszkancy na to licza skoro Poszwa nie dal.
A gdzie ten szczekacz Babiaczyk?? Porazka sromotna w Kobylcu moze go nauczy ze "ujezdzaniem" na innych i podawanie nieprawdziwych informacji nie prowadzi do niczego dobrego. Przeprosiny pozniejsze nic nie daja bo wyborcy nie glupi. Pokory troche Panie!
karka
-5 #127 karkakarka 2018-11-06 13:53
Cytuję Driver:
Panie Burmistrzu Berendt,
a może warto postawić sobie za cel coś ambitnego, np. lobbować za dwupasmówką Wągrowiec - Poznań wraz z inwestycjami przyspieszającymi transport kolejowy?

Droga do Poznania jest bardzo ważna. Pozwoliłaby inwestycjom dotrzeć wreszcie do naszego miasta, a i ludziom pracującym w Poznaniu dać większy komfort dojazdu do pracy.

Być może warto także pomyśleć o transporcie kolejowo-drogowym na linii Wągrowiec-Rogoźno...

Myślmy kreatywnie!

Przeciez masz ekstra droge i swieże busy kolejowe to ci jeszcze zle!!!
Driver
+15 #126 DWUPASMOWA DROGA WĄGROWIEC-POZNAŃDriver 2018-11-06 12:11
Panie Burmistrzu Berendt,
a może warto postawić sobie za cel coś ambitnego, np. lobbować za dwupasmówką Wągrowiec - Poznań wraz z inwestycjami przyspieszającymi transport kolejowy?

Droga do Poznania jest bardzo ważna. Pozwoliłaby inwestycjom dotrzeć wreszcie do naszego miasta, a i ludziom pracującym w Poznaniu dać większy komfort dojazdu do pracy.

Być może warto także pomyśleć o transporcie kolejowo-drogowym na linii Wągrowiec-Rogoźno...

Myślmy kreatywnie!
bolo
+19 #125 RE: Jarosław Berendt nowym burmistrzem Wągrowcabolo 2018-11-06 12:02
Poszwa o wyborców trzeba zabiegaćczyli się z nimi spotykać przez całą kadencje a nie jak Ty po wyborach olałeś społeczeństwo bo Ci było przez 4 lata niepotrzebne Widać że interesowała Cię tylko pensja Teraz łazisz z podkulonym ogonem ale już zapóżno i zapewne Beretowi będziesz teraz robić pod górke
MIG
#124 RE: Jarosław Berendt nowym burmistrzem WągrowcaMIG 2018-11-06 11:37
Cytuję Marek2K:
Cytuję Jaś.:
Dziękujemy za rozsądne rządy naszemu Burmistrzowi KRZYSZTOF POSZWA...

Za bałagan w szkołach podstawowych.
Za arogancję i złośliwość.
Za nieliczenie się z mieszkańcami.
Za brak konsultacji społecznych.
Za przypisywanie sobie cudzych zasług.

DZIĘKUJEMY

Ciekawe co napiszesz za pięć lat ?
Nene
+17 #123 RE: Jarosław Berendt nowym burmistrzem WągrowcaNene 2018-11-06 10:35
Cytuję wiatr jesienny:
Cytuję obserwator.:
Teraz nadszedł czas na przewietrzenie ratusza. Mam nadzieję, że nowy burmistrz zlikwiduje redakcję prasową (to ma być urząd a nie gazeta) oraz sprawdzi zasadność istnienia stanowisk zajmujących się ekologią (zwłaszcza w świetle ostatniego artykułu o zanieczyszczonym powietrzu i smogu w mieście).

Trzeba przewietrzyć spółki miejskie, rady nadzorcze poukładane z prezesami. Ciepło jest mozna wietrzyć... Jak się tego nie zrobi to bedzie duzy błąd, bo te układy są zwiazane ze starą władzą, która całe szczęście przechodzi do lamusa od wczoraj

Szczególnie jedną trzeba bardzo"przewietrzyć"tą z ulicy Janowieckiej 100. Dokładnie przyjrzeć się jej funkcjonowaniu, a szczególnie sposobowi zarządzania oraz transparentności. Przyjrzeć się radzie nadzorczej, która z samej nazwy jest organem nadzorczym, kontrolującym poczynania zarządu. Miejmy nadzieję, że nastąpi"przewietrzenie". Miejmy nadzieję że nowy burmistrz zwróci uwagę na to jak funkcjonuje spółka miejska.
Zebraa
+12 #122 eduZebraa 2018-11-06 10:17
Cytat:
Za bałagan w szkołach podstawowych. Za arogancję i złośliwość. Za nieliczenie się z mieszkańcami. Za brak konsultacji społecznych. Za przypisywanie sobie cudzych zasług. DZIĘKUJEMY
Dokładnie tak! Również dziękuję Poszwie za te wszystkie "zasługi".

Dzięki niemu nie ma w tej chwili w Wągrowcu żadnej wzorcowej podstawówki czyli jednozmianowej i jednobudynkowej jednocześnie.

Tak mu trudno było ogarnąć to, żeby zapewnić dzieciom wągrowieckim cztery równozorganizowane placówki?

Wolał w to miejsce za punkt wyjścia obrać interes szkoły nr 4 i Pana Michalskiego. Przecież to wszyscy widzieli.
Ze szkoły po gimnazjum zamiast normalnej podstawówki którą ta szkoła była od 1991 roku, zrobiono jakąś karykaturę i jej sale oddano Czwórce, a z rodziców i nauczycieli którzy chcieli normalnej szkoły Poszwa robił oszołomów i oszustów, którzy mieli fałszować petycje i podpisy.
dobrze, że to już za nami i teraz będzie można normalnie rozmawiać o edukacji.
Marek2K
+19 #121 RE: Jarosław Berendt nowym burmistrzem WągrowcaMarek2K 2018-11-06 09:29
Cytuję Jaś.:
Dziękujemy za rozsądne rządy naszemu Burmistrzowi KRZYSZTOF POSZWA...

Za bałagan w szkołach podstawowych.
Za arogancję i złośliwość.
Za nieliczenie się z mieszkańcami.
Za brak konsultacji społecznych.
Za przypisywanie sobie cudzych zasług.

DZIĘKUJEMY
Denver
+5 #120 apel, żeby niektórzy dojrzeliDenver 2018-11-06 09:19
Cytat:
Przerażające jest to co robi PiS w kraju, nepotyzm, prywata, zamordyzm. Gardzę PiSem i również cieszę się, że mniej jest partyjniactwa (szczególnie w wykonaniu PiS), w Wągrowcu. Naprawa to optymizmem na przyszłość. Nie ma to nic wspólnego z nienawiścią. Na szacunek lub pogardę trzeba sobie zasłużyć, a rządzący obecnie zasłużyli na pogardę jak mało kto.
Nepotyzm, prywata, zamordyzm?

Dobrze się czujesz?

Napisać można i powiedzieć można absolutnie wszystko.

Uważam, że twoja wypowiedź nakręcona jest tylko i wyłącznie nienawiścią do partii rządzącej wskutek oglądania telewizyjno-internetowej propagandy.
To nie są poglądy polityczne tylko zwykła nienawiść.
Proszę trochę dojrzeć i wyrobić sobie poglądy i potrafić je wyrażać. Masz do wyboru choćby konserwatyzm, liberalizm, lewicę, prawicę itd itd. Poczytaj, zorientuj się, zasięgnij wiedzy a nie że swoje poglądy potrafisz wyrazić tylko poprzez emocje i to tylko te negatywne.
Nie musisz PiSu lubić, ale skończmy z tą bezpardonową "najebką" na tę partię.

Wszystkie wskaźniki pozytywnie oceniają gospodarczą sytuację w kraju. Idzie ku lepszemu. Zlikwidowano skrajną biedę, planowane są inwestycje zabezpieczające interes narodowy Polski na czym każdy skorzysta. Moim zdaniem zastopowano wyciek i wyłudzanie kasy z vatu. Przecież to idzie w miliardy złotych.
Niestety ale Platforma nie potrafiła tak upilnować publicznych pieniędzy. Na obecnego rządu ważny jest interes Polski. Dla PO ważne było tylko, żeby Niemcy o nas dobrze mówiły i pozwalały drenować ten obszar do swoich celów.
Z Niemcami trzeba twardo negocjować. Nie obrażać się, ale też nie pozwalać dać się wykorzystywać. Uważam, że ten balas PiS dobrze prowadzi w polityce zagranicznej.
Sojusz z USA to też dobrze rokuje.

Zalecam zatem więcej takich dyskusji a nie tylko emocjonalne unisienia jaki to PiS jest zamordystyczny ;)))
Jaś.
#119 z oddali....Jaś. 2018-11-06 09:15
Dziękujemy za rozsądne rządy naszemu Burmistrzowi KRZYSZTOF POSZWA.A ci będa rządzic wg"ABY GŁUPCY NIE WIEDZIAŁY GDZIE PIENIĄDZ SIĘ PODZIAŁY"cała Wasza krwawica podatkowa pójdzie na marne.
beton
+2 #118 RE: Jarosław Berendt nowym burmistrzem Wągrowcabeton 2018-11-06 08:32
Cytuję julia:
Cytuję vxv28:
Wągrowiec sięgnął dna. Już widzę jak będzie wyglądał za 5 lat z tym burmistrzem i radnymi. Ludzie ponownie dali się zmanipulować i oszukać tak jak Poszwie 4 lata temu. Aż żal że nie potrafią sami myśleć i wyciągać wniosków.

Pisiorek placze.

Jesteś głupi jak but od mojej lewej nogi
Tadziu
+7 #117 RE: Jarosław Berendt nowym burmistrzem WągrowcaTadziu 2018-11-06 07:36
Cytuję rozbawiona Ula:
Cytuję 3kd:
Poszwa przegrał? O jejku, jak mi smutno buahahaha :D:D:D:D:D. Portal musi opublikować rozkład jazdy pendolino do Poznania, może mu się przydać :lol:

Takie pendolino, że wlecze się do Poznania 1 godzinę 10 minut. Ha ha ha... szybka kolej metropolitalna, nie ma co. Wlecze się bardziej niż auto, które stanie w korkach.

Zapomnialas dodac, ze pociagi sie spozniaja, sa za krotkie i zatloczone. I to norma przez caly rok, nawet gdy nie ma metrow sniegu, wichury, deszczu, upalu (niepotrzebne skreslic). Ogolnie komfort podrozy leci na dno. Ale w reklamie w tv wszystko pieknie wyglada :D
Wega
#116 RE: Jarosław Berendt nowym burmistrzem WągrowcaWega 2018-11-05 23:20
Cytuję rozbawiona Ula:
Cytuję 3kd:
Poszwa przegrał? O jejku, jak mi smutno buahahaha :D:D:D:D:D. Portal musi opublikować rozkład jazdy pendolino do Poznania, może mu się przydać :lol:

Takie pendolino, że wlecze się do Poznania 1 godzinę 10 minut. Ha ha ha... szybka kolej metropolitalna, nie ma co. Wlecze się bardziej niż auto, które stanie w korkach.

Już kiedyś przy kimś to słyszałam.
ja
+5 #115 RE: Jarosław Berendt nowym burmistrzem Wągrowcaja 2018-11-05 23:11
Cytuję Eden:
Cytuję Cynk:
Bardzo cieszy że pomimo wydawania grubej gazety za nasze pieniądze i tej ostatniej wrzutki z Wilczyńskim, Poszwa jednak przegrywa wybory.
Miał mieć potencjał ten człowiek, ale to były tylko pozory. Bardzo dobrze się stało, że Poszwa przegrał.
Berendt wprowadzi dobrą organizację i standardy.
Wągrowiec na pewno się polepszy w najbliższych latach.

Będziemy bogaci, dobrze będzie się żyło, będą cudowne ulice, będą nowe miejsca pracy w nowych firmach, bo pan Berendt korzystając ze znajomości sprowadzi je tu, nie będzie kłótni, bo te w zarodku będą zazegnane, wszyscy beda mowili do siebie dzień dobry i wyciagali rękę na powitanie. Ogólnie sielanka. Dobrej nocy.

Czy ty wiesz coś napisał?. Dalej beda Ukraińcy żadzili miastem. Jest ich coraz więcej. bo w Wągrowcu nie ma kto pracować, za takie pieniądze.Walnij sie gościu w łeb i pomyśl ,a potem pisz.
ja
#114 RE: Jarosław Berendt nowym burmistrzem Wągrowcaja 2018-11-05 23:05
Cytuję Portal:
Ten Portal też przyczynił się do tego, że wygrał Berendt. Nie zamieszczal wszystkich postow. Wyraźnie chwalił Berendta i nigdy, przenigdy nie zamieścił ani jednego dobrego słowa o Poszwie. A przecież zrobił dużo. Teraz będziemy śledzić poczynania nowego burmistrza. Będziemy zwracać uwagę na powiązania rodzinne, niewyjaśnione układy, niszczenie tego co zostało zrobione, bo wg niektórych było złe. Ja ze swej strony dziękuję panu Krzysztofowi za to, co dobrego zrobił dla miasta.

Ja również dziękuję, Krzysztof zrobił dużo dla nas mieszkańców. Jeszcze raz serdeczne dzieki. pisze to w imieniu wszystkich co na pana Krzysztofa głosowali.
rozbawiona Ula
+8 #113 RE: Jarosław Berendt nowym burmistrzem Wągrowcarozbawiona Ula 2018-11-05 22:52
Cytuję 3kd:
Poszwa przegrał? O jejku, jak mi smutno buahahaha :D:D:D:D:D. Portal musi opublikować rozkład jazdy pendolino do Poznania, może mu się przydać :lol:

Takie pendolino, że wlecze się do Poznania 1 godzinę 10 minut. Ha ha ha... szybka kolej metropolitalna, nie ma co. Wlecze się bardziej niż auto, które stanie w korkach.
Hala
+6 #112 RE: Jarosław Berendt nowym burmistrzem WągrowcaHala 2018-11-05 22:41
Cytuję Sinnerman:
Cytuję Portal:
Ten Portal też przyczynił się do tego, że wygrał Berendt. Nie zamieszczal wszystkich postow. Wyraźnie chwalił Berendta i nigdy, przenigdy nie zamieścił ani jednego dobrego słowa o Poszwie. A przecież zrobił dużo. Teraz będziemy śledzić poczynania nowego burmistrza. Będziemy zwracać uwagę na powiązania rodzinne, niewyjaśnione układy, niszczenie tego co zostało zrobione, bo wg niektórych było złe. Ja ze swej strony dziękuję panu Krzysztofowi za to, co dobrego zrobił dla miasta.


Popieram. 100% racji. Portal stronniczy jak mało co. Zobaczymy co przyniesie czas i czy ten portal nadal będzie pisał takie peany na temat JB.

Dokładnie. Dziwnym trafem teraz po wyborach nagle pojawiły się przychylne komentarze dla p. Poszwy.
wiatr jesienny
+10 #111 RE: Jarosław Berendt nowym burmistrzem Wągrowcawiatr jesienny 2018-11-05 22:06
Cytuję obserwator.:
Teraz nadszedł czas na przewietrzenie ratusza. Mam nadzieję, że nowy burmistrz zlikwiduje redakcję prasową (to ma być urząd a nie gazeta) oraz sprawdzi zasadność istnienia stanowisk zajmujących się ekologią (zwłaszcza w świetle ostatniego artykułu o zanieczyszczonym powietrzu i smogu w mieście).

Trzeba przewietrzyć spółki miejskie, rady nadzorcze poukładane z prezesami. Ciepło jest mozna wietrzyć... Jak się tego nie zrobi to bedzie duzy błąd, bo te układy są zwiazane ze starą władzą, która całe szczęście przechodzi do lamusa od wczoraj
optymistka
+1 #110 Panie Jarosławieoptymistka 2018-11-05 21:25
Panie Jarosławie jest Pan burmistrzem więc jest dobra okazja by trochę jeszcze popatrzeć wstecz...i naprawić to co zostało ...zniszczone ale może da się uratować. To byłby szlachetny gest .Myślę ,że nie ma Pan serca z kamienia!!
Pozdrawiam z nadzieją ,ze jest Pan w stanie odmienić ludzki los!!
Elivrs
-6 #109 RE: Jarosław Berendt nowym burmistrzem WągrowcaElivrs 2018-11-05 21:11
Cytuję julia:
Cytuję vxv28:
Wągrowiec sięgnął dna. Już widzę jak będzie wyglądał za 5 lat z tym burmistrzem i radnymi. Ludzie ponownie dali się zmanipulować i oszukać tak jak Poszwie 4 lata temu. Aż żal że nie potrafią sami myśleć i wyciągać wniosków.

Pisiorek placze.

Panie Jakubie gratulacje . Cel coraz bliżej 5 lat i startujemy na nowego burka .
Krystyna
-9 #108 RE: Jarosław Berendt nowym burmistrzem WągrowcaKrystyna 2018-11-05 20:58
Cytuję bloody blasphemer:
Berendt wyciągnął Wilczyńskiego z zza grobu (myślałem że ten tańczący z grzywkami już nie żyje) które zjawy Wągrowieckie poszły na niego głosować... śmiechu warte to całe towarzystwo wiejskich meneli, ja głosowałem za Poszwą i widać że Łysa pała potrzebował aż 2 palladynów sprzedajnych żeby osiągnąć taki pułap głosów :-)

Zgadzam się. Z całym szacunkiem do pana Wilczyńskiego, ale zawiodłam się na nim. - na 2 dni przed drugą turą wyborów wyskoczył jak "Filip z konopii" z publicznymi pretensjami do p. Poszwy. A i to dziwne porozumienie między BL i SW 2000 wyglądało to na desperację przedwyborczą, aby zdyskredytować obecnego burmistrza. Poczekamy zobaczymy za 5 lat. Oby taka sama sytuacja nie spotkała nowego burmistrza bo szkoda miasta i straconych lat dla dobra tego miasta.
3kd
+10 #107 RE: Jarosław Berendt nowym burmistrzem Wągrowca3kd 2018-11-05 20:53
Poszwa przegrał? O jejku, jak mi smutno buahahaha :D:D:D:D:D. Portal musi opublikować rozkład jazdy pendolino do Poznania, może mu się przydać :lol:
olas
+17 #106 RE: Jarosław Berendt nowym burmistrzem Wągrowcaolas 2018-11-05 20:28
4 lata wstecz go wybrałem a teraz bez żalu przyłożyłem ręke do wyrzucenia
ania
+4 #105 RE: Jarosław Berendt nowym burmistrzem Wągrowcaania 2018-11-05 20:23
Cytuję ???:
Cytuję anty:
Mam wielką nadzieję ,że nowy dyrektor w ZSP będzie miał silną wolę i przejrzy dokumenty finansowe w tej szkole .Powodzenia
Powinien zażądać audytu zabim obejmie stanowisko.

A Ty tchórzu nie zgłosisz problemu jawnie??? Podpierdolić, oczernić, to tak.
f0yc
+10 #104 RE: Jarosław Berendt nowym burmistrzem Wągrowcaf0yc 2018-11-05 20:22
Taki był pewien zwycięstwa myślał że ludzie nie widzą lenistwa i tak miał szczescie że przez 4 lata utrzymał się przy korycie U mnie w pracy po pierwszym tygodniu byłby na bruku za tą chęć do pracy Poszwa następnym razem spotykaj się z mieszkańcami a nie tylko z dziecmi z przedszkola
Starosta
-1 #103 viceStarosta 2018-11-05 20:17
Cytuję Nie:
Cytuję Monia:
To Kamiński będzie vice burmistrzem


To będą się cieszyć właściciele stołówki na Kolejowej bo dojdzie im nowy stary stały klient. Znowu zaczną się spacerki o 13 na obiadek.

Ty widziałaś o której chodził na obiad, ale nie wiesz o której kończył prace. Zanim kogoś osądzisz to zobacz sobie jego rozkład dnia.
kola
+6 #102 RE: Jarosław Berendt nowym burmistrzem Wągrowcakola 2018-11-05 20:16
Teraz pączki i kawa za swoje
Glodny
-5 #101 RE: Jarosław Berendt nowym burmistrzem WągrowcaGlodny 2018-11-05 20:09
Cytuję Nie:
Cytuję Monia:
To Kamiński będzie vice burmistrzem


To będą się cieszyć właściciele stołówki na Kolejowej bo dojdzie im nowy stary stały klient. Znowu zaczną się spacerki o 13 na obiadek.




A propos Tobie też radzę się stołować jak nie w domu to w jakieś stołówce bo bez jedzenia długo nie pociągniesz a żal byłoby stracić na portalu takiego bajkopisarza.
bloody blasphemer
-3 #100 Łysy do dupybloody blasphemer 2018-11-05 20:05
Berendt wyciągnął Wilczyńskiego z zza grobu (myślałem że ten tańczący z grzywkami już nie żyje) i niektóre zjawy Wągrowieckie poszły na niego głosować... śmiechu warte to całe towarzystwo wiejskich meneli, ja głosowałem za Poszwą i widać że Łysa pała potrzebował aż 2 palladynów sprzedajnych żeby osiągnąć taki pułap głosów :-)
???
+5 #99 RE: Jarosław Berendt nowym burmistrzem Wągrowca??? 2018-11-05 20:02
Cytuję anty:
Mam wielką nadzieję ,że nowy dyrektor w ZSP będzie miał silną wolę i przejrzy dokumenty finansowe w tej szkole .Powodzenia
Powinien zażądać audytu zabim obejmie stanowisko.

Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 503 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

ZAPYTAJ O OFERTĘ

X

Ostrzeżenie

© 2009-2023 Portal WRC. Wszystkie prawa zastrzeżone.