• Opublikowano:
  • Wyświetlono: 5306

Skarbnik miejski Alina Dotka odwołana

Rada Miejska w Wągrowcu odwołała skarbnika miejskiego Alinę Dotkę. Projekt uchwały złożył burmistrz Jarosław Berendt.

Alina Dotka to kolejna osoba, która żegna się ze swoją funkcją. Powołana w czerwcu 2016 roku na skarbnika Gminy Miejskiej Wągrowiec przez Krzysztofa Poszwę, wczoraj tj. 20 grudnia straciła stanowisko.

Projekt o odwołaniu skarbnika złożył burmistrz Jarosław Berendt, który poparła Rada Miejska. Alinę Dotkę zastąpi Daniel Budzeń, który do Urzędu Miejskiego przejdzie ze Starostwa Powiatowego, pracował tam w Wydziale Finansów.

Warto dodać, że kasa miejska świeci pustkami, aktualnie brakuje na wszystko, nawet na podstawowe zadania realizowane przez Gminę Miejską Wągrowiec. Rok 2018 to czas, kiedy nie liczono się z finansami. Były już burmistrz Krzysztof Poszwa dbał o to, aby w roku wyborczym pokazać się wyborcom z jak najlepszej strony. Właśnie dlatego miasto zmuszone było wyemitować obligacje. 

Za złą kondycję finansową gminy odpowiada głównie skarbnik, trudno więc nie zgodzić się z wczorajszą decyzją Rady Miejskiej o zmianie skarbnika.

Komentarze   

+2 #36 RE: Skarbnik miejski Alina Dotka odwołanaxxx2 2019-01-01 21:34
wiadomo dzisiejsze czasy są takie,,,,,, że ludzie na stanowiska mogą sobie wybrać kogo chcą czyli kl.1 pierwsza....... ..... a kl. 2 to mogą tylko prosić ,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,
Cytować
+10 #35 RE: Skarbnik miejski Alina Dotka odwołana,,,,,,iwa 2018-12-29 22:35
jak bym miała tate też bym miała prace
Cytować
+10 #34 RE: Skarbnik miejski Alina Dotka odwołana,,,,,,iwa 2018-12-29 22:33
chciałabym mieć tatusia lub mamusie dzięki im miałabym prace
Cytować
+16 #33 RE: Skarbnik miejski Alina Dotka odwołanaKrystian 2018-12-23 12:24
Cytuję zwykły mieszkaniec:
Cytuję Moze byc 7 vice:
Bawi mnie to, ze panstwo mysla, ze zatrudnienie dodatkowego wiceprezydenta uszczupli budzet. To nie jest gmina wiejska, gdzie 100 000 zl rocznie robi roznice :)
Wagrowiec to calkiem spore miasto z duzym budzetem ;)

To miasto jest utrzymywane zwłaszcza przez podatki ludzi, którzy są zmuszeni jeździć za pracą do ościennych miejscowości! Bo wątpię, by takie portugalskie, niemieckie, francuskie i duńskie markety (których nastawiano ile się da), przynosiły wysokie wpływy do kasy miasta.

O kondycji finansowej mieszkańców niech świadczy: wielka liczba punktów z kredytami, zagranicznych banków, lombardów i sklepów z używaną odzieżą i najtańszymi artykułami (w stylu wszystko po dwa złote).

Mieszkańcy są biedni. A skoro oni są biedni, tym bardziej uważam, że liczba zatrudnionych w ratuszu powinna być uszczuplona. Moim zdaniem czas najwyższy zlikwidować stanowiska, których istnienie budzi wątpliwości!

Jeden z najlepszych tekstów jakie ostatnio czytałem w zalewie propagandy, jadu, głupoty. Jeszcze Polska nie zginęła póki mamy takich obywateli. Gratuluję.
Cytować
+10 #32 RE: Skarbnik miejski Alina Dotka odwołanasedno 2018-12-22 20:16
Cytuję Rodzic:
Wywalić też dyrektorów, którzy pozwolili na likwidację pomieszczeń kuchni w placówkach oświatowych, sprzedaż profesjonalnego sprzętu( kasa gdzie?)


Tak za niegospodarność , trwonienie majątku publicznego i bezmyślne wypełnianie poleceń
Cytować
+23 #31 RE: Skarbnik miejski Alina Dotka odwołanazwykły mieszkaniec 2018-12-22 15:59
Cytuję Moze byc 7 vice:
Bawi mnie to, ze panstwo mysla, ze zatrudnienie dodatkowego wiceprezydenta uszczupli budzet. To nie jest gmina wiejska, gdzie 100 000 zl rocznie robi roznice :)
Wagrowiec to calkiem spore miasto z duzym budzetem ;)

To miasto jest utrzymywane zwłaszcza przez podatki ludzi, którzy są zmuszeni jeździć za pracą do ościennych miejscowości! Bo wątpię, by takie portugalskie, niemieckie, francuskie i duńskie markety (których nastawiano ile się da), przynosiły wysokie wpływy do kasy miasta.

O kondycji finansowej mieszkańców niech świadczy: wielka liczba punktów z kredytami, zagranicznych banków, lombardów i sklepów z używaną odzieżą i najtańszymi artykułami (w stylu wszystko po dwa złote).

Mieszkańcy są biedni. A skoro oni są biedni, tym bardziej uważam, że liczba zatrudnionych w ratuszu powinna być uszczuplona. Moim zdaniem czas najwyższy zlikwidować stanowiska, których istnienie budzi wątpliwości!
Cytować
-13 #30 RE: Skarbnik miejski Alina Dotka odwołanaIgor 2018-12-22 13:40
Pierwszy raz tu jestem i zastanawiam się co Państwu daje wpisywanie takich komentarzy. Czy nie maja Państwo swojego życia? Artykuł to artykuł Ok, lepszy lub gorszy, ale po co są te opinie. Jest XXI i są inne formy wyrażania opinii....
Cytować
+16 #29 Tylko...Izydor. 2018-12-22 01:03
Konkursy są fajne-jeden dylemat,skąd wybrać egzaminatorów jak tu same głupki.
Cytować
+5 #28 My z oddali...Izydor. 2018-12-22 00:48
My z oddali informujemy wg.naszego rozeznania że,trzeba wiatru-wielkich skrzydeł by unieść dom nasz cały.Zlikwidowa ć Urząd Gminy-stworzyć Urząd Miasta i Gminy-nie będzie dylematu co do kogo należy i kto za co odpowiada.Mamy za mało ludzi rozgarniętych-c zyli za dużo głupców którzy lecą tylko na kasę.Nie będzie kłótni i dylematu"gdzie pieniądze się podziały".Bo jest za dużo władzy.
Cytować
+5 #27 BrawoZosia 2018-12-21 21:33
Cytuję Zosia:
Cytuję vxv28:
Z jednej strony to dobrze, że burmistrz zaczął zmiany kadrowe w UM, tylko pytanie czy zaczął od właściwych osób. Nowy zastępca to jasna sprawa ale jeden a nie dwóch jak zapowiadają. To będzie tylko generować niepotrzebne koszta a dodatkowo żaden z dwóch panów się na ten stołek nie nadaje. Pan Kamiński już kiedyś piastował tę funkcję i według mnie się kompletnie nie sprawdził, a pan Pałczyński nie ma kompletnie żadnego doświadczenia i dawanie mu etatu bo niebawem kończy się fucha u pani Łybackiej dobrze nie wróży. Obsadzanie stołków z nadania partyjnego to porażka. Dobrze również że kierownik Wydziału oświaty został zmieniony bo to co się tam działo wołało o pomstę do nieba. Mam tylko nadzieję, że nowy kierownik przyjrzy się dokładnie pracy podwładnych i niebawem w tym wydziale dojdzie jeszcze do kolejnych zmian kadrowych. Co do skarbnika i radcy prawnego mam bardzo mieszane uczucia, gdyż niekoniecznie osoby na tych stanowiskach musiały być zmieniane. Poza tym sam sposób obsadzenia tych stanowisk budzi mój opór, bo nie było przecież żadnego konkursu. Zgadzam się również z tym, że w innych wydziałach urzędu również potrzebne są natychmiastowe zmiany. Zastanowiłbym się również nad zmianami w samej organizacji UM. Po co na przykład funkcjonuje Wydział Bezpieczeństwa. Przecież on jest całkowicie zbędny. Wykonywaną tam pracę spokojnie mógłby zrobić jeden człowiek. Odchudziłbym też sam urząd. Pracuje w nim po prostu za dużo osób i ich praca nie jest m.in. przez to efektywna. Dodatkowo sam urząd powinien być codziennie czynny do godz. 17:00 a raz w tygodniu to nawet do 20:00. W końcu to UM jest dla mieszkańców a nie na odwrót. Poza tym całkowicie zgadzam się z tym, że skoro radni z danego okręgu popierają usunięcie z budżetu projektów zadań które miały być zrealizowane dla mieszkańców z ich okręgu to nie zasługują na funkcję radnego. W końcu działają z pełną premedytacją przeciwko współmieszkańcom których mieli reprezentować i którzy im zaufali i ich wybrali. Szkoda tylko, że takich osób nie można usunąć z funkcji, tak jak to można np. zrobić w USA. Poza tym te autopoprawki burmistrza to porażka i marnotrawstwo pieniędzy. Tereny wokół jeziora nie wymagają natychmiastowej rewitalizacji. Spokojnie można by się tym zająć w kolejnym budżecie. A wstawianie tego punktu w zamian za rewitalizację rejonu skrzyżowania rzek to jakieś nieporozumienie, biorąc pod uwagę fakt, że na ten projekt miasto miało dostać dofinansowanie. I to nie małe. Teraz te pieniądze przepadną. Kolejna bzdura to sieć wypożyczalni rowerów miejskich. Prawie nikt nie będzie z tego korzystał. To się po prostu nie sprawdza w miastach takich jak Wągrowiec. Nie wspominając o tym, że za chwilę te rowery rozkradną i tyle z tego będzie. Również wyrzucanie pieniędzy na projekt przebudowy ul. Piaskowej na odcinku od skrzyżowania z ul. Bydgoską do skrzyżowania z ul. Polną jest w przyszłym roku całkowicie niepotrzebny. Ta inwestycja nie zostanie zrealizowana do końca kadencji chociażby z przyczyn ekonomicznych (potrzebny byłby tam most, przejazd kolejowy a dodatkowo większa część drogi musiałaby być podniesiona o co najmniej metr czy półtora bo tak jak jest obecnie to spokojnie może ona zostać zalana na wiosnę, gdyż biegnie przez tereny zalewowe. Zamiast tego można było te pieniądze zagospodarować na inny cel.


Zgadzam się niech ogłoszą konkurs na Vice. Tak samo jak i na inne stanowiska pracy w urzędzie a nie pokazują, że już ktoś został wybrany.


Zgadzam się również z tym niech zacznie burmistrz sprawdzać ludzi w urzędzie czy są tacy prawi z nieposzlakowana opinia. Żeby dostać się do policji musisz być osoba niekarana. Idziesz do pracy jak medyk zaświadczenie o niekaralności potrzebne. A co urzędnicy nie muszą się tym okazywać. Panie Berendt proszę zarządzać zaświadczeń o niekaralności tak jak inne instytucje tego wymagają.
Cytować
+13 #26 prawdaSiara 2018-12-21 21:29
Skoro kasa świeci pustkami to dlaczego jedną z pierwszych decyzji nowego Burmistrza są podwyżki? Zabieg wizerunkowy -5% od własnego uposażenia jest żenujący. Poza tym zgłoszenia uchwał poddawanych pod głosowanie uwzględniający inwestycje i wydatki są zatwierdzane przez Radę Miasta a zgłaszane przez radnych i włodarza miasta, nie Skarbnika, który to czuwa nad całością budżetu. Poza tym dlaczego nie było konkursu na stanowisko - rozumiem że Panu Danielowi pomógł tata który jest kadrowcem w Urzędzie Miasta - rozumiem że nic się nie zmienia - układy. Boli mnie również kwestia nowego Przewodnicząceg o Rady Miasta - pytam o kompetencje i CV tego młodego człowieka, bo jak mniemam jego ręce nie skalały się jeszcze pracą - po prostu żenujące. Z drugiej strony gdyby było tak jak opisuje portal WRC to sprawa o niewłaściwe wydatkowanie trafiła by niewątpliwie do sądu!!! Jako Wągrowczanin domagam się rozliczenia radnych poprzednich kadencji, jeżeli środki z budżetu miasta były niewłaściwie wydatkowane, byłych włodarzy miasta. Chciałbym aby miasto się rozwijało - jest to możliwe tylko wtedy, kiedy będą kompetentni ludzie na stanowiskach, kandydaci nie będą się licytować ile to nie zrobili - miasto będzie silne jeżeli nie będą z niego wyjeżdzali młodzi ludzie - zresztą bardzo zdolni - rozwój miasta to możliwość pracy, godziwej zapłaty za nią - o tym nikt w trakcie wyborów nawet nie wspomniał.
Cytować
+6 #25 BrawoZosia 2018-12-21 21:29
Cytuję vxv28:
Z jednej strony to dobrze, że burmistrz zaczął zmiany kadrowe w UM, tylko pytanie czy zaczął od właściwych osób. Nowy zastępca to jasna sprawa ale jeden a nie dwóch jak zapowiadają. To będzie tylko generować niepotrzebne koszta a dodatkowo żaden z dwóch panów się na ten stołek nie nadaje. Pan Kamiński już kiedyś piastował tę funkcję i według mnie się kompletnie nie sprawdził, a pan Pałczyński nie ma kompletnie żadnego doświadczenia i dawanie mu etatu bo niebawem kończy się fucha u pani Łybackiej dobrze nie wróży. Obsadzanie stołków z nadania partyjnego to porażka. Dobrze również że kierownik Wydziału oświaty został zmieniony bo to co się tam działo wołało o pomstę do nieba. Mam tylko nadzieję, że nowy kierownik przyjrzy się dokładnie pracy podwładnych i niebawem w tym wydziale dojdzie jeszcze do kolejnych zmian kadrowych. Co do skarbnika i radcy prawnego mam bardzo mieszane uczucia, gdyż niekoniecznie osoby na tych stanowiskach musiały być zmieniane. Poza tym sam sposób obsadzenia tych stanowisk budzi mój opór, bo nie było przecież żadnego konkursu. Zgadzam się również z tym, że w innych wydziałach urzędu również potrzebne są natychmiastowe zmiany. Zastanowiłbym się również nad zmianami w samej organizacji UM. Po co na przykład funkcjonuje Wydział Bezpieczeństwa. Przecież on jest całkowicie zbędny. Wykonywaną tam pracę spokojnie mógłby zrobić jeden człowiek. Odchudziłbym też sam urząd. Pracuje w nim po prostu za dużo osób i ich praca nie jest m.in. przez to efektywna. Dodatkowo sam urząd powinien być codziennie czynny do godz. 17:00 a raz w tygodniu to nawet do 20:00. W końcu to UM jest dla mieszkańców a nie na odwrót. Poza tym całkowicie zgadzam się z tym, że skoro radni z danego okręgu popierają usunięcie z budżetu projektów zadań które miały być zrealizowane dla mieszkańców z ich okręgu to nie zasługują na funkcję radnego. W końcu działają z pełną premedytacją przeciwko współmieszkańcom których mieli reprezentować i którzy im zaufali i ich wybrali. Szkoda tylko, że takich osób nie można usunąć z funkcji, tak jak to można np. zrobić w USA. Poza tym te autopoprawki burmistrza to porażka i marnotrawstwo pieniędzy. Tereny wokół jeziora nie wymagają natychmiastowej rewitalizacji. Spokojnie można by się tym zająć w kolejnym budżecie. A wstawianie tego punktu w zamian za rewitalizację rejonu skrzyżowania rzek to jakieś nieporozumienie, biorąc pod uwagę fakt, że na ten projekt miasto miało dostać dofinansowanie. I to nie małe. Teraz te pieniądze przepadną. Kolejna bzdura to sieć wypożyczalni rowerów miejskich. Prawie nikt nie będzie z tego korzystał. To się po prostu nie sprawdza w miastach takich jak Wągrowiec. Nie wspominając o tym, że za chwilę te rowery rozkradną i tyle z tego będzie. Również wyrzucanie pieniędzy na projekt przebudowy ul. Piaskowej na odcinku od skrzyżowania z ul. Bydgoską do skrzyżowania z ul. Polną jest w przyszłym roku całkowicie niepotrzebny. Ta inwestycja nie zostanie zrealizowana do końca kadencji chociażby z przyczyn ekonomicznych (potrzebny byłby tam most, przejazd kolejowy a dodatkowo większa część drogi musiałaby być podniesiona o co najmniej metr czy półtora bo tak jak jest obecnie to spokojnie może ona zostać zalana na wiosnę, gdyż biegnie przez tereny zalewowe. Zamiast tego można było te pieniądze zagospodarować na inny cel.


Zgadzam się niech ogłoszą konkurs na Vice. Tak samo jak i na inne stanowiska pracy w urzędzie a nie pokazują, że już ktoś został wybrany.
Cytować
+10 #24 ???Drops 2018-12-21 21:26
P Dotka doswiadczona, bardzo dobra, szkodaskarbnik to tylko osoba podwładna, a może lepiej dyr Michalskiego, który tak uk) adał się z Poszwą, że zrobili totalny bałagan? A jak kasa pusta, to może za wychowawstwa nauczycielom po 50z)brutto, tak jak jest w gminie u Majchrzaka?
Cytować
+7 #23 RE: Skarbnik miejski Alina Dotka odwołanaKTO 2018-12-21 20:50
Cytuję Moze byc 7 vice:
Bawi mnie to, ze panstwo mysla, ze zatrudnienie dodatkowego wiceprezydenta uszczupli budzet. To nie jest gmina wiejska, gdzie 100 000 zl rocznie robi roznice :)
Wagrowiec to calkiem spore miasto z duzym budzetem ;)

a mnie bawią tępaki co niewiele wiedzą a zabierają głos
Cytować
+1 #22 RE: Skarbnik miejski Alina Dotka odwołanamietek 2018-12-21 20:40
Wiadomość dla niekumatego - nagrody a odwyżki to dwie różne rzeczy
Cytować
-6 #21 RE: Skarbnik miejski Alina Dotka odwołanaFill 2018-12-21 19:42
Cytuję taz:
skoro kasa miejska tak swieci pustkami, to dlaczego nowy burmistrz przyznal PODWYZKI WSZYSTKIM URZEDNIKOM???
co za bzdura, magrody przyznał Poszwa jak odchodził a nie nowy.
Cytować
+9 #20 RE: Skarbnik miejski Alina Dotka odwołanavxv28 2018-12-21 19:39
Raczej 150 do 200 tysięcy (wliczając trzynastkę, czternastkę oraz nagrody i premie). A za takie pieniądze to można już całkiem sporo zrobić dla miasta i mieszkańców. Jeśli będzie dwóch wicków te pieniądze zostaną wyrzucone w błoto, tym bardziej, że żaden z kandydatów nie zasługuje na takie apanaże. I Wągrowiec to nie żadna aglomeracja tylko małe i stosunkowo biedne miasto skoro dochody nie pokrywają nawet wydatków a w kasie hula wiatr.
Cytować
-18 #19 RE: Skarbnik miejski Alina Dotka odwołanaMoze byc 7 vice 2018-12-21 16:37
Bawi mnie to, ze panstwo mysla, ze zatrudnienie dodatkowego wiceprezydenta uszczupli budzet. To nie jest gmina wiejska, gdzie 100 000 zl rocznie robi roznice :)
Wagrowiec to calkiem spore miasto z duzym budzetem ;)
Cytować
+5 #18 RozsądekKarol A 2018-12-21 15:31
Cytuję Wice:
Cytuję taz:
skoro kasa miejska tak swieci pustkami, to dlaczego nowy burmistrz przyznal PODWYZKI WSZYSTKIM URZEDNIKOM???

No i jeszcze dwóch wickow będzie

Okaże się, widzę dużo bunt społeczeństwa, więc i mam nadzieję, że nowy Burmistrz to dostrzeże
Cytować
+14 #17 RE: Skarbnik miejski Alina Dotka odwołanavxv28 2018-12-21 15:25
Z jednej strony to dobrze, że burmistrz zaczął zmiany kadrowe w UM, tylko pytanie czy zaczął od właściwych osób. Nowy zastępca to jasna sprawa ale jeden a nie dwóch jak zapowiadają. To będzie tylko generować niepotrzebne koszta a dodatkowo żaden z dwóch panów się na ten stołek nie nadaje. Pan Kamiński już kiedyś piastował tę funkcję i według mnie się kompletnie nie sprawdził, a pan Pałczyński nie ma kompletnie żadnego doświadczenia i dawanie mu etatu bo niebawem kończy się fucha u pani Łybackiej dobrze nie wróży. Obsadzanie stołków z nadania partyjnego to porażka. Dobrze również że kierownik Wydziału oświaty został zmieniony bo to co się tam działo wołało o pomstę do nieba. Mam tylko nadzieję, że nowy kierownik przyjrzy się dokładnie pracy podwładnych i niebawem w tym wydziale dojdzie jeszcze do kolejnych zmian kadrowych. Co do skarbnika i radcy prawnego mam bardzo mieszane uczucia, gdyż niekoniecznie osoby na tych stanowiskach musiały być zmieniane. Poza tym sam sposób obsadzenia tych stanowisk budzi mój opór, bo nie było przecież żadnego konkursu. Zgadzam się również z tym, że w innych wydziałach urzędu również potrzebne są natychmiastowe zmiany. Zastanowiłbym się również nad zmianami w samej organizacji UM. Po co na przykład funkcjonuje Wydział Bezpieczeństwa. Przecież on jest całkowicie zbędny. Wykonywaną tam pracę spokojnie mógłby zrobić jeden człowiek. Odchudziłbym też sam urząd. Pracuje w nim po prostu za dużo osób i ich praca nie jest m.in. przez to efektywna. Dodatkowo sam urząd powinien być codziennie czynny do godz. 17:00 a raz w tygodniu to nawet do 20:00. W końcu to UM jest dla mieszkańców a nie na odwrót. Poza tym całkowicie zgadzam się z tym, że skoro radni z danego okręgu popierają usunięcie z budżetu projektów zadań które miały być zrealizowane dla mieszkańców z ich okręgu to nie zasługują na funkcję radnego. W końcu działają z pełną premedytacją przeciwko współmieszkańco m których mieli reprezentować i którzy im zaufali i ich wybrali. Szkoda tylko, że takich osób nie można usunąć z funkcji, tak jak to można np. zrobić w USA. Poza tym te autopoprawki burmistrza to porażka i marnotrawstwo pieniędzy. Tereny wokół jeziora nie wymagają natychmiastowej rewitalizacji. Spokojnie można by się tym zająć w kolejnym budżecie. A wstawianie tego punktu w zamian za rewitalizację rejonu skrzyżowania rzek to jakieś nieporozumienie , biorąc pod uwagę fakt, że na ten projekt miasto miało dostać dofinansowanie. I to nie małe. Teraz te pieniądze przepadną. Kolejna bzdura to sieć wypożyczalni rowerów miejskich. Prawie nikt nie będzie z tego korzystał. To się po prostu nie sprawdza w miastach takich jak Wągrowiec. Nie wspominając o tym, że za chwilę te rowery rozkradną i tyle z tego będzie. Również wyrzucanie pieniędzy na projekt przebudowy ul. Piaskowej na odcinku od skrzyżowania z ul. Bydgoską do skrzyżowania z ul. Polną jest w przyszłym roku całkowicie niepotrzebny. Ta inwestycja nie zostanie zrealizowana do końca kadencji chociażby z przyczyn ekonomicznych (potrzebny byłby tam most, przejazd kolejowy a dodatkowo większa część drogi musiałaby być podniesiona o co najmniej metr czy półtora bo tak jak jest obecnie to spokojnie może ona zostać zalana na wiosnę, gdyż biegnie przez tereny zalewowe. Zamiast tego można było te pieniądze zagospodarować na inny cel.
Cytować
+13 #16 DwochWice 2018-12-21 14:50
Cytuję taz:
skoro kasa miejska tak swieci pustkami, to dlaczego nowy burmistrz przyznal PODWYZKI WSZYSTKIM URZEDNIKOM???

No i jeszcze dwóch wickow będzie
Cytować
+6 #15 RE: Skarbnik miejski Alina Dotka odwołanataz 2018-12-21 14:40
skoro kasa miejska tak swieci pustkami, to dlaczego nowy burmistrz przyznal PODWYZKI WSZYSTKIM URZEDNIKOM???
Cytować
+24 #14 RE: Skarbnik miejski Alina Dotka odwołanaJanowy 2018-12-21 13:18
"...Za złą kondycję finansową gminy odpowiada głównie skarbnik..." ? To jakies "novum" dla mnie. Jesli ten skarbnik ostrzega, ze kasa sie kurczy a pomimo to dostaje polecenia od swego zwierzchnika wydawac i zadluzac sie, to gdzie jest ta jego wina? On chyba powinnie tylko odpowaidac głównie za to aby kasa wpływała od wszystkich ktorzy powiiniu płacić i wypływała zgodnie z prawem. Gdzie ja się mylę? A moze do Wągrowca przybył juz duch warszafki, gdzie prezydent miasta, Hanna Walc Gronkowa, nie odpowiada kompletnie za to co się działo w "stolicy" za jej rządów ... a juz szczególnie nie za przewałki na setki milionów na szkode państwa i miasta.
Cytować
+11 #13 RE: Skarbnik miejski Alina Dotka odwołana8msa bh 2018-12-21 12:54
Po rozwiązaniu Straży Miejskiej miały być oszczedności , okazuje się że powołany w to miejsce Wydział Bezpieki generuje takie koszty że oszczedności brak Jedyna różnica że siedzą tam kolesie Poszwy i miasta nikt nie patroluje To ja sie pytam poco nam taki stwór ? Raz do roku wcisnąć przycisk syreny alarmowej to może ktokolwiek
Cytować
+15 #12 RE: Skarbnik miejski Alina Dotka odwołanai8hg 2018-12-21 12:37
Dlaczego nic nie piszecie co porabiają radni powiatowi czy wogóle już coś działają czy tylko świetują od wyborów ?
Cytować
+15 #11 RE: Skarbnik miejski Alina Dotka odwołanapk 2018-12-21 12:34
Idioci wybrali Zycha to mają Facet jest ok ale niech się zajmuje tym co umie czyli pracą zawodową a nie ośmiesza się jako radny
Cytować
+11 #10 RE: Skarbnik miejski Alina Dotka odwołanapk 2018-12-21 12:28
Skoro poprzedni burmistrz żle się gospodarzył to mysle że powinien za to ponieść konsekwencje Czy ludzie na stanowiskach nie powini być rozliczani ze swojej pracy ? Dlaczego przełożony pani z oświaty która kradła pieniądze nie odpowiada za brak nadzoru ,brał za to pieniadze ?
Cytować
+15 #9 MieszkankaIrka 2018-12-21 11:15
A to po znajosci czy był jakiś konkurs?
Cytować
+15 #8 ...to się nazywa kasa...Maryla R. 2018-12-21 11:11
"Kasa miejska świeci pustkami" itd., ale starczy na: stacje rowerów miejskich w grajdole wielkości Wągrowca, odległe wizje plaży jak w Kalifornii przy zmarnowaniu przyznanej już dotacji na modernizację otoczenia skrzyżowania rzek, wyrzucanie jednych i zatrudnianie innych... Tak jak mieszkańcom Zespołowej czy Okrężnej gratuluję "złotoustego" radnego Zycha, który nie dopilnował nawet swojego zakątka, tak wszystkim, którzy poparli te pseudo zmiany, pozostaje winszować Samorządności Wągrowieckiej 2018: jest wreszcie Bliżej - swoich - Ludzi!
Cytować
+5 #7 porządkiturew 2018-12-21 08:49
Zamiatać , zamiatać-jak nie teraz to kiedy.
Cytować
+13 #6 RE: Skarbnik miejski Alina Dotka odwołanaMIESZKANIEC II 2018-12-21 08:17
Uchwalono ostatni budżet Pani Dotki z poprawkami burmistrza.Ci co liczyli na nowe ulice(Łąkowa i Kręta)mogą zapomnieć o ich realizacji.Radn i BL i SW zagłosowali za odrzuceniem zadania.Radny osiedlowy Zych również był za.Również Kamiński nie zrobi swoim rodzicom nowej drogi.Gratuluję wyborcom tych panów
Cytować
+3 #5 RE: Skarbnik miejski Alina Dotka odwołanarobol 2018-12-21 07:48
I tu można docenić nowego Burmistrza, że nie boi podejmować się decyzji. Czas pokaże czy to złe czy dobre działania ale najgorzej nic nie robić.
Cytować
+6 #4 RE: Skarbnik miejski Alina Dotka odwołanaMirek 2018-12-21 07:33
Ciekawe czy odważną sie w Miescisku ruszyć skarbik a należało by się. Tylko że wójtowi zabraknie odwagi.
Cytować
+28 #3 RE: Skarbnik miejski Alina Dotka odwołanaRodzic 2018-12-21 06:38
Wywalić też dyrektorów, którzy pozwolili na likwidację pomieszczeń kuchni w placówkach oświatowych, sprzedaż profesjonalnego sprzętu( kasa gdzie?)
Cytować
+20 #2 RE: Skarbnik miejski Alina Dotka odwołanagutek 2018-12-21 06:02
Przyszła nowa miotła to zamiata :)
Cytować
+4 #1 RE: Skarbnik miejski Alina Dotka odwołanaMinia 2018-12-21 05:36
Hmmm... Zmiany zmiany zmiany... Kto następny? Ilu rzetelnych pracowników jeszcze ucierpi przez polityczne zagrania? Zdrowych i Spokojnych Świąt Bożego Narodzenia życzę wszystkim Wągrowczanom!
Cytować

Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Odwiedza nas 74 tys. Internautów miesięcznie, generując 900 tys. odsłon
  • Mamy najwięcej fanów spośród wągrowieckich redakcji
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

ZAPYTAJ O OFERTĘ