• Opublikowano:
  • Wyświetlono: 6002

Ku czci zamordowanego Pawła Adamowicza

Dzisiaj o godzinie 20:00 na Rynku w Wągrowcu oddano hołd zamordowanemu prezydentowi Gdańska Pawłowi Adamowiczowi.

Materiał wideo z wągrowieckiego Rynku


 

Komentarze   

Janowy
-4 #117 RE: Ku czci zamordowanego Pawła AdamowiczaJanowy 2019-01-28 16:01
Cytuję Janowy:
Cytuję Maniana:
Janowy, zauważyłem, że swoje niegramotne i hejterskie posty nadajesz w głównie w tygodniu, w godzinach, kiedy normalni ludzie ciężko zapieprzają, żeby potem ten banskter Morawiecki i zgraja z PiSu mogli ich ciężko zarobione pieniądze wydać i się pochwalić, jacy to oni nie są chojni. Od razu widać,że normalnej pracy nie wykonujesz, a pewnie siedzisz w domu. Tobie nie ma sensu nic tłumaczyć, że jest że śmieci wzrosły o 300 proc, że prąd zacchwilę bedzie najdroższy w Europie, a ZUS to już ponad 1300! Mózg masz zżarty przez pisowski jad i propagandę Kurskiego. Choćbyś jednak tu hejtował 24/7 to Wągrowiec nie będzie PiSowski, bo ludzie tu nie są głupi, a przede wszystkim nie lubią, jak ktoś ich kłamie. Won do Rydzyka gamoniu!

"...że śmieci wzrosły o 300 proc, że prąd zacchwilę bedzie najdroższy w Europie...." - po tym steku bzdur i manipulacji oraz słowach "jak ich ktos kłamie" to nawet nie cco komentowac "słów milosci" szanownej pani (z KOD-u czy fanka talentow tuskowych?)Proponowałbym jednak pomyslec , kto odpowiada za podwyzki cen za smieci w Wagrowcu, zzanim się idiotkę z siebie zrobi. Bo na pewno nie jest to rzad PIS-owski ...

Informacja dla Pani z ostatniej chwili - włąsnie szanowna KE z Tuskiem na czele "chce dalszych wyjasnień" w związku z ustawą nie podwyższającą cen pądu w Polsce. To, ze rząd PIS NIE PODNIOSŁ CEN PRADU uwaza za " nie zgodne z unijnym prawem, czyli jest niedozwoloną pomocą państwa...". Rozumie pani? Rzad nie chce podnieśc ceny za prąd a UE domaga się tego i pyta dlaczego tego nie zrobiono! A Tusk jest za ... tak samo jak przeciw przekopowi Mierzyny.
Janowy
-3 #116 RE: Ku czci zamordowanego Pawła AdamowiczaJanowy 2019-01-28 10:27
Cytuję Widz:
Cytuję Janowy:
Cytuję Widz:
Panie Janowy tutaj Pan popularności nie zdobędzie nie wiem po co te wszystkie komentarze. Proponuje w niedzielę do kościoła i na ambonie ogłosić wszystkim jaki był Pan Adamowicz tam jest szersza publiczność.Może nawet ktoś Panu poklaszcze.

Popularność mnie nie interesuje. Martwi mnie tylko kompletna ignoracja i naiwność takich osobników jak ty. Nazywam takich baranami bo dają sie prowadzic na sznurku czy za beczeniem innych baranów z TVN-u ...

Nie piliśmy razem żeby mi Pan na Ty walił. Nikt mnie na sznurku nie prowadzi nie potrzebuje przewodnika mam swój rozum w porównaniu do Pana. Pięknie Pan promuje mowe nienawiści. Tak wiem....Pan tylko tutaj pusze fakty.....tylko po co? Przecież tv i internet na każdy.

W TVN-ie, Polsacie, na Onet.pl, WP.pl, Interia.pl i setek innych "nowoczesnych POrtalach" pan tego nie znajdzie. Zareczam Panu i jestem przekonany, ze o tym nie wiedział. Pana wzburzene nagłe o tym swiadczy. A te slowa o promowaniu słów miosci - przestan Pan bo mnie mdli juz od tego. Ma pan ten swoj rozum niby a powtarza takie bzdety ...?
Janowy
-1 #115 RE: Ku czci zamordowanego Pawła AdamowiczaJanowy 2019-01-28 10:23
Cytuję Maniana:
Janowy, zauważyłem, że swoje niegramotne i hejterskie posty nadajesz w głównie w tygodniu, w godzinach, kiedy normalni ludzie ciężko zapieprzają, żeby potem ten banskter Morawiecki i zgraja z PiSu mogli ich ciężko zarobione pieniądze wydać i się pochwalić, jacy to oni nie są chojni. Od razu widać,że normalnej pracy nie wykonujesz, a pewnie siedzisz w domu. Tobie nie ma sensu nic tłumaczyć, że jest że śmieci wzrosły o 300 proc, że prąd zacchwilę bedzie najdroższy w Europie, a ZUS to już ponad 1300! Mózg masz zżarty przez pisowski jad i propagandę Kurskiego. Choćbyś jednak tu hejtował 24/7 to Wągrowiec nie będzie PiSowski, bo ludzie tu nie są głupi, a przede wszystkim nie lubią, jak ktoś ich kłamie. Won do Rydzyka gamoniu!

"...że śmieci wzrosły o 300 proc, że prąd zacchwilę bedzie najdroższy w Europie...." - po tym steku bzdur i manipulacji oraz słowach "jak ich ktos kłamie" to nawet nie cco komentowac "słów milosci" szanownej pani (z KOD-u czy fanka talentow tuskowych?)Proponowałbym jednak pomyslec , kto odpowiada za podwyzki cen za smieci w Wagrowcu, zzanim się idiotkę z siebie zrobi. Bo na pewno nie jest to rzad PIS-owski ...
Widz
#114 RE: Ku czci zamordowanego Pawła AdamowiczaWidz 2019-01-26 12:10
Cytuję Janowy:
Cytuję Widz:
Panie Janowy tutaj Pan popularności nie zdobędzie nie wiem po co te wszystkie komentarze. Proponuje w niedzielę do kościoła i na ambonie ogłosić wszystkim jaki był Pan Adamowicz tam jest szersza publiczność.Może nawet ktoś Panu poklaszcze.

Popularność mnie nie interesuje. Martwi mnie tylko kompletna ignoracja i naiwność takich osobników jak ty. Nazywam takich baranami bo dają sie prowadzic na sznurku czy za beczeniem innych baranów z TVN-u ...

Nie piliśmy razem żeby mi Pan na Ty walił. Nikt mnie na sznurku nie prowadzi nie potrzebuje przewodnika mam swój rozum w porównaniu do Pana. Pięknie Pan promuje mowe nienawiści. Tak wiem....Pan tylko tutaj pusze fakty.....tylko po co? Przecież tv i internet na każdy.
Maniana
+4 #113 RE: Ku czci zamordowanego Pawła AdamowiczaManiana 2019-01-26 11:15
Janowy, zauważyłem, że swoje niegramotne i hejterskie posty nadajesz w głównie w tygodniu, w godzinach, kiedy normalni ludzie ciężko zapieprzają, żeby potem ten banskter Morawiecki i zgraja z PiSu mogli ich ciężko zarobione pieniądze wydać i się pochwalić, jacy to oni nie są chojni. Od razu widać,że normalnej pracy nie wykonujesz, a pewnie siedzisz w domu. Tobie nie ma sensu nic tłumaczyć, że jest że śmieci wzrosły o 300 proc, że prąd zacchwilę bedzie najdroższy w Europie, a ZUS to już ponad 1300! Mózg masz zżarty przez pisowski jad i propagandę Kurskiego. Choćbyś jednak tu hejtował 24/7 to Wągrowiec nie będzie PiSowski, bo ludzie tu nie są głupi, a przede wszystkim nie lubią, jak ktoś ich kłamie. Won do Rydzyka gamoniu!
Janowy
-9 #112 RE: Ku czci zamordowanego Pawła AdamowiczaJanowy 2019-01-26 10:07
Cytuję Widz:
Panie Janowy tutaj Pan popularności nie zdobędzie nie wiem po co te wszystkie komentarze. Proponuje w niedzielę do kościoła i na ambonie ogłosić wszystkim jaki był Pan Adamowicz tam jest szersza publiczność.Może nawet ktoś Panu poklaszcze.

Popularność mnie nie interesuje. Martwi mnie tylko kompletna ignoracja i naiwność takich osobników jak ty. Nazywam takich baranami bo dają sie prowadzic na sznurku czy za beczeniem innych baranów z TVN-u ...
Widz
+11 #111 RE: Ku czci zamordowanego Pawła AdamowiczaWidz 2019-01-25 13:23
Panie Janowy tutaj Pan popularności nie zdobędzie nie wiem po co te wszystkie komentarze. Proponuje w niedzielę do kościoła i na ambonie ogłosić wszystkim jaki był Pan Adamowicz tam jest szersza publiczność.Może nawet ktoś Panu poklaszcze.
git
+2 #110 RE: Ku czci zamordowanego Pawła Adamowiczagit 2019-01-25 12:09
Wdowa już żałobe skończyła już oniej głośno ,teraz tylko czekam aż wytoczy proces państwu o wielomilionowe odszkodowanie i zapewne wystartuje w eurowyborach bo tam spora kasa
Hania111
+6 #109 RE: Ku czci zamordowanego Pawła AdamowiczaHania111 2019-01-25 09:04
Cytuję Janowy:
Cytuję Hania111:
Przeszkadza temu gościowi który się tak bardzo wkręcił w tą całą sprawe. Opętany czy co....

Haniu, załozę się tutaj i teraz z Toba , ze stawiałas kwiatki zabitemu Adamowiczowi nie wiedząc nic o jego "pozapoitycznej "działłalności . Tak jak około95 % Polaków "odyminoych" przez TVN czy GW. To co napisłem to czyste fakty, nic innego.

Proszę Pana nie stawiałam kwiatków ani nie zapalałam znicza. O przekretach Pana Adamowicza wiedziałam Amber Gold itp.być może było to nie do końca świadome i tego się już nie dowiemy. I co z tego? Mam to gdzieś w tym momencie. Martwie się żeby Panu czadami żyłka nie pękła o tych emocji.
Janowy
-4 #108 RE: Ku czci zamordowanego Pawła AdamowiczaJanowy 2019-01-25 07:42
Cytuję Hania111:
Przeszkadza temu gościowi który się tak bardzo wkręcił w tą całą sprawe. Opętany czy co....

Haniu, załozę się tutaj i teraz z Toba , ze stawiałas kwiatki zabitemu Adamowiczowi nie wiedząc nic o jego "pozapoitycznej "działłalności . Tak jak około95 % Polaków "odyminoych" przez TVN czy GW. To co napisłem to czyste fakty, nic innego.
Janowy
-5 #107 RE: Ku czci zamordowanego Pawła AdamowiczaJanowy 2019-01-25 07:38
Cytuję Mrozu:
Cytuję Janowy:
Kolejny kwiatek do kolejkcji uczynk ow dobroczynnych Pana Adamowicza:
"...Przed laty prezydent A. sprzedał większość, bo 74,99 proc. udziałów GPEC niemieckiej firmie komunalnej spółce Stadtwerke Leipzig z Lipska za 183,85 mln zł. Grupa GPEC to kura znosząca złote jajka. Sprzedaży tej strategicznej firmy dla miasta od samego początku sprzeciwiali się gdańscy radni. Teraz udziały w niej chciała odkupić od Niemców udział w niej Polska Grupa Energetyczna. Okazuje się, że Niemcy nie sprzedadzą ich nawet za 800 milionów złotych, taką bowiem sumę zaproponowała im PGE. Niemcy kupili większościowy pakiet GPEC za równowartość 42 mln euro. To mniej niż wyniosła dywidenda dla Lipska z czterech ostatnich lat. Smaczku całej sprawie dodaje fakt, że przewodniczącym Rady Nadzorczej GPEC Stadtwerke Leipzig, jak obecnie zwie się spółka, jest… Paweł Adamowicz. Zainkasował z tego tytułu ładną sumkę – ponad 900 tys...."Pewnie za to tak gdanszczanie tak wielbią ...

Gościu wez już odpuść....Płacą Panu chyba za to pisanie tutaj. Nakręcił się Pan jak samolocik.

Mrozu - wiedziałeś o tym? Ja nie! A to jest FAKT a nie wymysł medialny. Chcę po prostu aby ludzie wiedzieli kogo wyswięcają. Tragedia tragedią, ale ona NIE MOZE prawdy zakrywać. W ten sposób to ludzie nieświadomi z Hitlera (mnóstwo dla Nimiec zrobił ) i Stalina świetych sobie zrobili. Czy tez po prostu prawda kłuje w oczy, co wydaje mie się najbardziej prawdopodobne ...
Hania111
+6 #106 RE: Ku czci zamordowanego Pawła AdamowiczaHania111 2019-01-24 15:14
Przeszkadza temu gościowi który się tak bardzo wkręcił w tą całą sprawe. Opętany czy co....
AZ
-6 #105 RE: Ku czci zamordowanego Pawła AdamowiczaAZ 2019-01-24 15:05
Cytuję Mrozu:
Cytuję Janowy:
Kolejny kwiatek do kolejkcji uczynk ow dobroczynnych Pana Adamowicza:
"...Przed laty prezydent A. sprzedał większość, bo 74,99 proc. udziałów GPEC niemieckiej firmie komunalnej spółce Stadtwerke Leipzig z Lipska za 183,85 mln zł. Grupa GPEC to kura znosząca złote jajka. Sprzedaży tej strategicznej firmy dla miasta od samego początku sprzeciwiali się gdańscy radni. Teraz udziały w niej chciała odkupić od Niemców udział w niej Polska Grupa Energetyczna. Okazuje się, że Niemcy nie sprzedadzą ich nawet za 800 milionów złotych, taką bowiem sumę zaproponowała im PGE. Niemcy kupili większościowy pakiet GPEC za równowartość 42 mln euro. To mniej niż wyniosła dywidenda dla Lipska z czterech ostatnich lat. Smaczku całej sprawie dodaje fakt, że przewodniczącym Rady Nadzorczej GPEC Stadtwerke Leipzig, jak obecnie zwie się spółka, jest… Paweł Adamowicz. Zainkasował z tego tytułu ładną sumkę – ponad 900 tys...."Pewnie za to tak gdanszczanie tak wielbią ...

Gościu wez już odpuść....Płacą Panu chyba za to pisanie tutaj. Nakręcił się Pan jak samolocik.

Dlaczego odpuścić? Komu prawda tak bardzo przeszkadza?
Mrozu
+6 #104 RE: Ku czci zamordowanego Pawła AdamowiczaMrozu 2019-01-24 13:42
Cytuję Janowy:
Kolejny kwiatek do kolejkcji uczynk ow dobroczynnych Pana Adamowicza:
"...Przed laty prezydent A. sprzedał większość, bo 74,99 proc. udziałów GPEC niemieckiej firmie komunalnej spółce Stadtwerke Leipzig z Lipska za 183,85 mln zł. Grupa GPEC to kura znosząca złote jajka. Sprzedaży tej strategicznej firmy dla miasta od samego początku sprzeciwiali się gdańscy radni. Teraz udziały w niej chciała odkupić od Niemców udział w niej Polska Grupa Energetyczna. Okazuje się, że Niemcy nie sprzedadzą ich nawet za 800 milionów złotych, taką bowiem sumę zaproponowała im PGE. Niemcy kupili większościowy pakiet GPEC za równowartość 42 mln euro. To mniej niż wyniosła dywidenda dla Lipska z czterech ostatnich lat. Smaczku całej sprawie dodaje fakt, że przewodniczącym Rady Nadzorczej GPEC Stadtwerke Leipzig, jak obecnie zwie się spółka, jest… Paweł Adamowicz. Zainkasował z tego tytułu ładną sumkę – ponad 900 tys...."Pewnie za to tak gdanszczanie tak wielbią ...

Gościu wez już odpuść....Płacą Panu chyba za to pisanie tutaj. Nakręcił się Pan jak samolocik.
Janowy
-3 #103 RE: Ku czci zamordowanego Pawła AdamowiczaJanowy 2019-01-24 11:52
Kolejny kwiatek do kolejkcji uczynk ow dobroczynnych Pana Adamowicza:
"...Przed laty prezydent A. sprzedał większość, bo 74,99 proc. udziałów GPEC niemieckiej firmie komunalnej spółce Stadtwerke Leipzig z Lipska za 183,85 mln zł. Grupa GPEC to kura znosząca złote jajka. Sprzedaży tej strategicznej firmy dla miasta od samego początku sprzeciwiali się gdańscy radni. Teraz udziały w niej chciała odkupić od Niemców udział w niej Polska Grupa Energetyczna. Okazuje się, że Niemcy nie sprzedadzą ich nawet za 800 milionów złotych, taką bowiem sumę zaproponowała im PGE. Niemcy kupili większościowy pakiet GPEC za równowartość 42 mln euro. To mniej niż wyniosła dywidenda dla Lipska z czterech ostatnich lat. Smaczku całej sprawie dodaje fakt, że przewodniczącym Rady Nadzorczej GPEC Stadtwerke Leipzig, jak obecnie zwie się spółka, jest… Paweł Adamowicz. Zainkasował z tego tytułu ładną sumkę – ponad 900 tys...."Pewnie za to tak gdanszczanie tak wielbią ...
Janowy
-2 #102 RE: Ku czci zamordowanego Pawła AdamowiczaJanowy 2019-01-23 13:53
Cytuję wyborczyk:
Cytuję REALISTA:
ODPUSCIE SOBIE JAK WIDZĘ TE KOMETARZE TO MI SIĘ ŻLE ROBI

Popieram w 100%.
O zmarłych mówi się, albo dobrze, albo się milczy. Tego wymaga zwykła ludzka przyzwoitość, którą wynosimy z domu.

To prawdy o zmarłym nie mozna mówić? A ta tutja jest bardzo smierdząca .... Ta przyzwoitość dotyczya tez L. Kaczynskiego?
wyborczyk
-5 #101 Rodzice mnie tego nauczyliwyborczyk 2019-01-23 11:51
Cytuję REALISTA:
ODPUSCIE SOBIE JAK WIDZĘ TE KOMETARZE TO MI SIĘ ŻLE ROBI

Popieram w 100%.
O zmarłych mówi się, albo dobrze, albo się milczy. Tego wymaga zwykła ludzka przyzwoitość, którą wynosimy z domu.
REALISTA
#100 REALISTAREALISTA 2019-01-23 10:32
ODPUSCIE SOBIE JAK WIDZĘ TE KOMETARZE TO MI SIĘ ŻLE ROBI
Janowy
-11 #99 RE: Ku czci zamordowanego Pawła AdamowiczaJanowy 2019-01-22 23:10
Cytuję Mrozu:
Cytuję Janowy:
Cytuję Mrozu:
Panie Janowy myślę ze pisząc z Panem to walka z wiatrakami. Adamowicza juz nie ma wsród nas i nie. będzie ....pisanie o Nim co robił zle nic nie zmieni. Na tego czlowieka juz nikt nie zaglosuje jezeli byl taki zły i nie dobry to jest teraz nieistotne. Takimi wpisami Pan świata nie zmieni. Moze lepiej pisac o ludziach rzadzacych w tym kraju ktorzy żyją i robią o wiele więcej złego. Tu jeszcze mozna zmienić myslenie a nie o czlowieku ktorego juz nie ma. Pan tego nie zrozumie. Oczywiscie odpowiedz zapewne bedzie bo nie byl by Pan sobą.

Mrozu - dla pana kolejne fakty - moze te przemowia bo przeciez płyną z ust miłosci PO:
"...Niebywała hipokryzja i krótka pamięć opozycji w kwestii Pawła Adamowicza
31
Politycy Platformy Obywatelskiej potrafią mieć niezwykle wybiórczą oraz krótką pamięć. Tak jest między innymi w kwestii Pawła Adamowicza, którego gdańska PO nie wystawiła przecież w ostatnich wyborach samorządowych.Teraz opozycja atakuje Prawo i Sprawiedliwość oraz TVP usiłując obarczyć winą za śmierć prezydenta, którego miała „zabić nienawiść”
Ponadto, władze PO wykluczyły Adamowicza z partii po tym, jak prokuratura postawiła mu na początku marca 2015 roku zarzuty. Internauci postanowili zatem przypomnieć opozycji kilka zdań, jakie wypowiedziano na temat Pawła Adamowicza.
„Dla nas Adamowicz jest nie do zaakceptowania kandydatem. Jest to człowiek, który jest skompromitowanym politykiem. Te wszystkie niejasności dotyczące jego majątku, Amber Gold… To wszystko powoduje, że nie bylibyśmy w stanie nigdy go poprzeć”

- taki słowa na przykład padły przed wyborami samorządowymi z ust Katarzyny Lubnauer.
Jarosław Wałęsa, który był kandydatem Koalicji Obywatelskiej w wyborach na prezydenta Gdańska mówił z kolei:
„To Paweł niech się ze wszystkiego tłumaczy przed sądem. Z walizki pełnej pieniędzy przywiezionej przez dziadka żony itp. Nie jestem jego adwokatem”...

Jak krowa dużo muuuczy to mało mleka daje. Tak jak Pan dużo pisze ale nie przekonuje mnie Pan. W pewnych kwestiach nawet się z Panem zgadzam i nie chodzi mi o ten konkretny tekst. Myślę że nie na tym to polega żeby wytykać jeden drugiemu. Kazdy ma prawo wypowiedzi zostawmy już ten temat. Kończąc sądzę że stała sie tragedia chodzi mi między innymi o okoliczności i sposób tego mordu takie działania powinny kończyć się mimo wszystko karą śmierci. Pozdrawiam.

Jasne, ze nie przekonam. Wale w pana faktami i nic.Okolicznosci mordu - własnie Juras wykpił sie z całej odopwiedzialności za brak zabezpieczenia i znaleziono juz kozła ofiarnego. Zero jakiegokolwiek honoru i prostactwo takie, ze aż zal. Ale pana nie przekonam. Zeby było smiesznie - sam Adamowicz, jako prezydent miasta, obnizył wymagania co do zabezpieczenia WOSP i sam na tym sie przejechał - ironia losu ...
Mrozu
+4 #98 RE: Ku czci zamordowanego Pawła AdamowiczaMrozu 2019-01-22 22:51
Cytuję Janowy:
Cytuję Mrozu:
Panie Janowy myślę ze pisząc z Panem to walka z wiatrakami. Adamowicza juz nie ma wsród nas i nie. będzie ....pisanie o Nim co robił zle nic nie zmieni. Na tego czlowieka juz nikt nie zaglosuje jezeli byl taki zły i nie dobry to jest teraz nieistotne. Takimi wpisami Pan świata nie zmieni. Moze lepiej pisac o ludziach rzadzacych w tym kraju ktorzy żyją i robią o wiele więcej złego. Tu jeszcze mozna zmienić myslenie a nie o czlowieku ktorego juz nie ma. Pan tego nie zrozumie. Oczywiscie odpowiedz zapewne bedzie bo nie byl by Pan sobą.

Mrozu - dla pana kolejne fakty - moze te przemowia bo przeciez płyną z ust miłosci PO:
"...Niebywała hipokryzja i krótka pamięć opozycji w kwestii Pawła Adamowicza
31
Politycy Platformy Obywatelskiej potrafią mieć niezwykle wybiórczą oraz krótką pamięć. Tak jest między innymi w kwestii Pawła Adamowicza, którego gdańska PO nie wystawiła przecież w ostatnich wyborach samorządowych.Teraz opozycja atakuje Prawo i Sprawiedliwość oraz TVP usiłując obarczyć winą za śmierć prezydenta, którego miała „zabić nienawiść”
Ponadto, władze PO wykluczyły Adamowicza z partii po tym, jak prokuratura postawiła mu na początku marca 2015 roku zarzuty. Internauci postanowili zatem przypomnieć opozycji kilka zdań, jakie wypowiedziano na temat Pawła Adamowicza.
„Dla nas Adamowicz jest nie do zaakceptowania kandydatem. Jest to człowiek, który jest skompromitowanym politykiem. Te wszystkie niejasności dotyczące jego majątku, Amber Gold… To wszystko powoduje, że nie bylibyśmy w stanie nigdy go poprzeć”

- taki słowa na przykład padły przed wyborami samorządowymi z ust Katarzyny Lubnauer.
Jarosław Wałęsa, który był kandydatem Koalicji Obywatelskiej w wyborach na prezydenta Gdańska mówił z kolei:
„To Paweł niech się ze wszystkiego tłumaczy przed sądem. Z walizki pełnej pieniędzy przywiezionej przez dziadka żony itp. Nie jestem jego adwokatem”...

Jak krowa dużo muuuczy to mało mleka daje. Tak jak Pan dużo pisze ale nie przekonuje mnie Pan. W pewnych kwestiach nawet się z Panem zgadzam i nie chodzi mi o ten konkretny tekst. Myślę że nie na tym to polega żeby wytykać jeden drugiemu. Kazdy ma prawo wypowiedzi zostawmy już ten temat. Kończąc sądzę że stała sie tragedia chodzi mi między innymi o okoliczności i sposób tego mordu takie działania powinny kończyć się mimo wszystko karą śmierci. Pozdrawiam.
Janowy
-7 #97 RE: Ku czci zamordowanego Pawła AdamowiczaJanowy 2019-01-22 19:50
Cytuję Mrozu:
Panie Janowy myślę ze pisząc z Panem to walka z wiatrakami. Adamowicza juz nie ma wsród nas i nie. będzie ....pisanie o Nim co robił zle nic nie zmieni. Na tego czlowieka juz nikt nie zaglosuje jezeli byl taki zły i nie dobry to jest teraz nieistotne. Takimi wpisami Pan świata nie zmieni. Moze lepiej pisac o ludziach rzadzacych w tym kraju ktorzy żyją i robią o wiele więcej złego. Tu jeszcze mozna zmienić myslenie a nie o czlowieku ktorego juz nie ma. Pan tego nie zrozumie. Oczywiscie odpowiedz zapewne bedzie bo nie byl by Pan sobą.

Mrozu - dla pana kolejne fakty - moze te przemowia bo przeciez płyną z ust miłosci PO:
"...Niebywała hipokryzja i krótka pamięć opozycji w kwestii Pawła Adamowicza
31
Politycy Platformy Obywatelskiej potrafią mieć niezwykle wybiórczą oraz krótką pamięć. Tak jest między innymi w kwestii Pawła Adamowicza, którego gdańska PO nie wystawiła przecież w ostatnich wyborach samorządowych.Teraz opozycja atakuje Prawo i Sprawiedliwość oraz TVP usiłując obarczyć winą za śmierć prezydenta, którego miała „zabić nienawiść”
Ponadto, władze PO wykluczyły Adamowicza z partii po tym, jak prokuratura postawiła mu na początku marca 2015 roku zarzuty. Internauci postanowili zatem przypomnieć opozycji kilka zdań, jakie wypowiedziano na temat Pawła Adamowicza.
„Dla nas Adamowicz jest nie do zaakceptowania kandydatem. Jest to człowiek, który jest skompromitowanym politykiem. Te wszystkie niejasności dotyczące jego majątku, Amber Gold… To wszystko powoduje, że nie bylibyśmy w stanie nigdy go poprzeć”

- taki słowa na przykład padły przed wyborami samorządowymi z ust Katarzyny Lubnauer.
Jarosław Wałęsa, który był kandydatem Koalicji Obywatelskiej w wyborach na prezydenta Gdańska mówił z kolei:
„To Paweł niech się ze wszystkiego tłumaczy przed sądem. Z walizki pełnej pieniędzy przywiezionej przez dziadka żony itp. Nie jestem jego adwokatem”...
Janowy
-4 #96 RE: Ku czci zamordowanego Pawła AdamowiczaJanowy 2019-01-22 18:06
Cytuję Mrozu:
Panie Janowy myślę ze pisząc z Panem to walka z wiatrakami. Adamowicza juz nie ma wsród nas i nie. będzie ....pisanie o Nim co robił zle nic nie zmieni. Na tego czlowieka juz nikt nie zaglosuje jezeli byl taki zły i nie dobry to jest teraz nieistotne. Takimi wpisami Pan świata nie zmieni. Moze lepiej pisac o ludziach rzadzacych w tym kraju ktorzy żyją i robią o wiele więcej złego. Tu jeszcze mozna zmienić myslenie a nie o czlowieku ktorego juz nie ma. Pan tego nie zrozumie. Oczywiscie odpowiedz zapewne bedzie bo nie byl by Pan sobą.

"...Moze lepiej pisac o ludziach rzadzacych w tym kraju ktorzy żyją i robią o wiele więcej złego...._ tyle złego ile zrobiła ekipa PO/SLD/ PSL nie może nikt zrobić. Spojrz pan teraz co ta banda idiotów wyprawia, jak się zachowuje, jak pluje na swoj kraj zagranicą. Patrze na to z obrzydzeniem i nawet splunąć na to nie mam ochoty. Zobacz pan artykuł swego idola lisa w newsweeku z wczoraj chyba. Język miłosci ... sciek po prostu.Widze, ze pan tego nie rozumie - niech wiec dalej podziwia przekretasów z III Rp wspieranych przez oPOzycję totalna i pajców klasy Owsik, który odszedł ale wrócił (bo swoj PIT pewnie sprawdził za 2018)...aby dalej judzić... A za kozła ofiarnego w sprawie Adamowicza nie robi oczywiście pajac czerwonoportki ale jakiś nikomu nie znany szef firmy ochraniarskiej... Jak zawsze.
nikt
-2 #95 RE: Ku czci zamordowanego Pawła Adamowiczanikt 2019-01-22 17:26
Cytuję Mrozu:
Panie Janowy myślę ze pisząc z Panem to walka z wiatrakami. Adamowicza juz nie ma wsród nas i nie. będzie ....pisanie o Nim co robił zle nic nie zmieni. Na tego czlowieka juz nikt nie zaglosuje jezeli byl taki zły i nie dobry to jest teraz nieistotne. Takimi wpisami Pan świata nie zmieni. Moze lepiej pisac o ludziach rzadzacych w tym kraju ktorzy żyją i robią o wiele więcej złego. Tu jeszcze mozna zmienić myslenie a nie o czlowieku ktorego juz nie ma. Pan tego nie zrozumie. Oczywiscie odpowiedz zapewne bedzie bo nie byl by Pan sobą.

To piszmy o ludziach żyjących i sytuacjach aktualnych, o wybranym demokratycznie Prezydencie demokratycznego kraju, który na pogrzebie Prezydenta Gdańska (ok. 600 tys.) został posadzony w piątym rzędzie w trakcie mszy pogrzebowej. Czy mieliśmy jakiś nowy podział administracyjny i wyłoniło się księstwo samodzielne Gdańsk, czy może arogancja i buta opozycji mogła wreszcie ujrzeć światło dzienne i "olać" urząd,naród, wybory, prawo??!! I oni grzmią o łamaniu konstytucji w oklaskach i wrzawie ogłupiałych tłumów. Ludzie, proszę, czytajcie, uczcie się historii, uczcie się języków, poznawajcie świat i ludzi, nie bądźcie ignorantami i marionetkami, i pamiętajcie skąd jesteście i bądźcie z tego dumni. Ps. To nie jest ani histeria, ani hejt :roll:
Mrozu
+4 #94 RE: Ku czci zamordowanego Pawła AdamowiczaMrozu 2019-01-22 10:59
Panie Janowy myślę ze pisząc z Panem to walka z wiatrakami. Adamowicza juz nie ma wsród nas i nie. będzie ....pisanie o Nim co robił zle nic nie zmieni. Na tego czlowieka juz nikt nie zaglosuje jezeli byl taki zły i nie dobry to jest teraz nieistotne. Takimi wpisami Pan świata nie zmieni. Moze lepiej pisac o ludziach rzadzacych w tym kraju ktorzy żyją i robią o wiele więcej złego. Tu jeszcze mozna zmienić myslenie a nie o czlowieku ktorego juz nie ma. Pan tego nie zrozumie. Oczywiscie odpowiedz zapewne bedzie bo nie byl by Pan sobą.
kolo
+1 #93 RE: Ku czci zamordowanego Pawła Adamowiczakolo 2019-01-21 23:29
Dziwne że Adamowicz prawnik ,prezydent miasta miał tak słabą pamięć że oświadczenia majątkowe poprawiał 15 razy w przeciągu kilku lat
looz
-5 #92 RE: Ku czci zamordowanego Pawła Adamowiczalooz 2019-01-21 23:20
W Żninie tak się rozpędzili, że urządzili ołtarzyk Adamowiczowi i Owsiakowi. Od razu dwa w jednym.
???
-4 #91 RE: Ku czci zamordowanego Pawła Adamowicza??? 2019-01-21 17:18
Cytuję Janowy:
Cytuję mrozu:
Panie Janowy obejrzał Pan przesłuchanie Pawła Adamowicza przez komisje śledczą i znawce Pan zgrywa. Ja też to obejrzałem i zdania o tym człowieku nie zmienie. Nie ma uczciwych polityków. I zapewne sądzi Pan ze ludzie byli slepi albo nie oczytani ze wybierali Adamowicza przez 6 kadencji.Z całym szacunkiem do Pana ale dobrze ze takich ludzi jak Pan jest mniejszość.Czekam na wyczerpującą odpowiedz Pana bo pewnie taka będzie :)

Ale ja juz napisałem. Komisje widziałem - żenada ze strony Adamowicza. Wstyd piekący. Uczciwi politycy są na pewno, jest ich mnóstwo - dlatego np. Kaczynski (słyszał pan hasło - do polityki nie po pieniadze) czy Kaminski sa tak niewygodni - nie dadza sie po lecach poklepać, nie dadza sie przekupić, nic z nimi nie "załatwisz" na lewo. Ja wiem, ze pan ma na mysli Sawicka niewinna , Mira Drzewieckiego, Zbycha, i setki innych z "parti ludzi wykształconych i nowoczesncyh". Tam faktycznie kogos uczciwego ciżęzko znależć. I dlatego politycy uczzciwi, nie dajacy się skorumpowac są takim problemem dla takich POlityków jak HGW czy wspomniany Adamowicz. Kontarstują za mocno!!
"... I zapewne sądzi Pan ze ludzie byli slepi albo nie oczytani ze wybierali Adamowicza przez 6 kadencji...." - absolutnie tak sądzę, mało tego - jestem przekonany, ze mam na 100% racji! Dziś mało kto czyta, wszyscy z reguły słuchaja slepo słów z ołtarzyka TVN-u czy fejsa - nie zauwazył Pan? Wie pan ilu ludzi z tych podziwiających Adamowicza po jego smierci wiedziało o jego procesie? Na 15 czy 16 tylko 3!! A i to bez szczegółów (mieli wbite w glowe , ze process sie zakończyl a A. został uniewinniony!). Ludzie nowoczesni, po studuach, "oczytani" .... Problem jest taki , ze ja patrze i na TVN, in TVP i na RM, na Onet i widze co się dzije. Ci wykształceni nie patrz anawet na druga stronę medalu, bo im na TVN-ie wpoili do głowy, ze to "kurwowizja" PIS-owska. Rozumie pan teraz?
"...Z całym szacunkiem do Pana ale dobrze ze takich ludzi jak Pan jest mniejszość..." - geniusze, madrzy ludzie sa zawsze w mniejszości - tak było jest i będzie. A większość ludzi to stado baranów prowadzona na sznurku - nie zauwazyl Pan tego. I zawsze wygra ten kto obieca zabawe, kasę i "robta co chceta". Zgadza się? Pozostaje mi tylko pogratulować bezgranicznego szacunku dla człowieka który w ciagu 20 lat swoich niesamowitych rządów jako urzednik państwowy (!! - rozumie pan) nagromadził tyle majatku, ze nie potraffi się z niego wytłumaczyć. Typowy przedstawiciel elit III RP ukrywający się pod płaszczykiem tolerancji, nowoczesności i walki o wyimaginowaną równość. Mam nadzieję, ze pan zrozumiał mój punkt widzenia? Na zakończenie nadmienię panu, ze w takich Niemczech czy Danii, człowiek który byłby podejrzany o jakies niejasności finansowe nawet nie próbowałby startowac na jakies państwowe stanowisko Podac panu przykłady? A Pan A. po ujawnieniu przekretów zwolnił sie z PO co prawda, zeby smrodu nie robic partii, ale od koryta oderwac się nie dał. I ludzie go wybrali!! Dlaczego? Dla tego samego powodu z jakiego w Warszawie wygrała HGW czy Jasinski w Poznaniu...

BRAWO!!!
Janowy
-6 #90 RE: Ku czci zamordowanego Pawła AdamowiczaJanowy 2019-01-21 17:16
Cytuję mrozu:
Panie Janowy obejrzał Pan przesłuchanie Pawła Adamowicza przez komisje śledczą i znawce Pan zgrywa. Ja też to obejrzałem i zdania o tym człowieku nie zmienie. Nie ma uczciwych polityków. I zapewne sądzi Pan ze ludzie byli slepi albo nie oczytani ze wybierali Adamowicza przez 6 kadencji.Z całym szacunkiem do Pana ale dobrze ze takich ludzi jak Pan jest mniejszość.Czekam na wyczerpującą odpowiedz Pana bo pewnie taka będzie :)

A tutaj, Panie Mrozu cos, o czym ja nawet nie wiedziałem:
"..."...„Święty” Paweł Adamowicz, skazany za „mowę nienawiści” i naruszenie nietykalności cielesnej
Właściwie w tytule zostało powiedziane wszystko i każdy przyzwoity człowiek, obdarzony kawałkiem rozumu, pojmie w lot, że mamy do czynienia z farsą. Po co w takim razie strzepię sobie klawiaturę? Ponieważ jestem święcie przekonany, że wyrok skazujący Adamowicza za znieważenie i naruszenie nietykalności cielesnej członka Młodzieży Wszechpolskiej, żeby było śmieszniej, kojarzy może 5% procent społeczeństwa, a i za to nie dałbym głowy.
O sprawie można przeczytać wszystko, na przykład tutaj http://wgospoda... jest opisany wyrok skazujący pierwszej instancji, tutaj https://www.tvn... podtrzymanie uznania winy i umorzenie postępowania ze wzglądu na znikomą szkodliwość społeczną czynu. Rozumiecie sens tego wyroku Szanowni „Hejterzy”? Jeśli nie, to krótko wyjaśnię, otóż sąd uznał, że napaść na drugiego człowieka i stosowanie „mowy nienawiści”, to nie jest żaden wielki problem społeczny. Farsa goni farsę i to się nie zmieni, bo ludzie nie połkną czegoś, co śmierdzi na kilometr i wywołuje odruch wymiotny. Ostatnie dni to istna fontanna hipokryzji, która ochlapuje wodą „świętego” Pawła wszystkich niewiernych i niedowierzający ch.
Polacy mają przyjąć do wiadomości, że to był wybitny gospodarz miasta, nieskazitelny i transparentny polityk, który padł ofiarą „mowy nienawiści”. Kto tej topornej i z gruntu fałszywej hagiografii nie przyjmie, temu Durczok, Schetyna i ojciec Wiśniewski zamkną mordę maczugą miłości, aż się zęby posypią. Krótko mówiąc wciska się Polakom na chama jedną wielką blagę i klucz do rozwiązania zagadki, jak to się wszystko skończy, znajduje się w zwrocie „na chama”. Polak potrafi zdzierżyć wiele, ale na chama niczego sobie wcisnąć nie da, taka to już przekorna natura, co skutecznie zniesie rozpoczęty proces zawracania Wisły kijem. O wyczynach Adamowicza w mediach będzie się mówić ostrożnie, ale Internet żyje pełną piersią i gębą, w Internecie nikt się nie będzie ograniczał.
Wyrok Adamowicza za znieważanie i naruszanie nietykalności cielesnej będzie podawany dalej i procent uświadomionych z 5 podniesie się do 85. Nie pomoże też wunderwaffe odpalona z taką samą nachalnością, jak wojna z „mową nienawiści”. Po KOD i Obywatelach RP. Nowym ruchem miało być „Murem za Owsiakiem”. Dziś odbyła się seria wieców w kilkunastu miastach i TVN24 podjął odważną próbę transmisji tego kuriozum, ale szybko zrezygnowali, gdy zobaczyli te „tłumy”, w dodatku nie udało się znaleźć nikogo, kto by powiedział sensownie po co tutaj jest. Mieszanie porządków nigdy nie kończy się dobrze.
Sekta WOŚP do tej pory miała wizerunek apolitycznej organizacji „ratującej miliony Polaków”. Prawie nikt nie uznawał WOŚP za siłę polityczną, co jest oczywiście błędem i wynikiem indoktrynacji, ale taki był stan faktyczny. Teraz sytuacja się zmieniła i nachalne używanie WOŚP, razem z Owsiakiem, do politycznej jatki jest moim marzeniem, niestety to marzenie na dłużą metę się nie spełni. Gdyby się ktoś bardzo upierał przy szaleństwie, to na starcie warto zauważyć, że na takich wiecach nie zobaczymy słodkich dzieci zawiniętych w szaliki, które stoją na mrozie ze skarbonkami.
Dzieci szybko zostałyby zastąpione „Rudą”, „Kudłatym” i innymi osobliwościami z półki „obrońcy konstytucji”. Za to będzie nieustanne wbijanie do łbów „narracji”, że Adamowicza zabił Kaczyński i paski na TVP Info. Mord polityczny stał się najbardziej modną zbitką słów i tutaj nie ma przypadku, jednak prawda o Adamowiczu, która na tle jego hagiografii po prostu go ośmiesza, wcale nie będzie się musiała bronić, ta prawda się rozleje po Internecie, również w formie memów i śmiesznych filmików. Beatyfikacja Adamowicza to już jest symbol obłudy i obciachu, a nie symbol walki z „mową nienawiści”.
Za "kontrowersje.net"
Janowy
-2 #89 RE: Ku czci zamordowanego Pawła AdamowiczaJanowy 2019-01-21 16:58
Cytuję dvf:
A jak umarł pan bogaty to mu nieśli wieńce kwiaty Oder dal mu po śmierci by mu złocił się na piersi A jak umarł chłop z fabryki nie płakali bo był nikim Odszkodowań niema wtedy trumne trzeba brać na kredyt A jak padło dziecko z głodu nie ruszyło to narodu Dalej po bogaczu kwilił taki to był nastrój chwili

I zobacz jakie cymbały ci minusiki postawiły za 10000% prawdę życiową. Niedługo człowiek napiszę, ze 2+2=4 i dostanie 100 minusików. Typowi wyborcy totalnej oPOzycji - na złość łapę sobie odrąbie, barana z siebie zrobi ale nie przyzna racji ...
Janowy
-3 #88 RE: Ku czci zamordowanego Pawła AdamowiczaJanowy 2019-01-21 16:54
Cytuję mrozu:
Panie Janowy obejrzał Pan przesłuchanie Pawła Adamowicza przez komisje śledczą i znawce Pan zgrywa. Ja też to obejrzałem i zdania o tym człowieku nie zmienie. Nie ma uczciwych polityków. I zapewne sądzi Pan ze ludzie byli slepi albo nie oczytani ze wybierali Adamowicza przez 6 kadencji.Z całym szacunkiem do Pana ale dobrze ze takich ludzi jak Pan jest mniejszość.Czekam na wyczerpującą odpowiedz Pana bo pewnie taka będzie :)

Ale ja juz napisałem. Komisje widziałem - żenada ze strony Adamowicza. Wstyd piekący. Uczciwi politycy są na pewno, jest ich mnóstwo - dlatego np. Kaczynski (słyszał pan hasło - do polityki nie po pieniadze) czy Kaminski sa tak niewygodni - nie dadza sie po lecach poklepać, nie dadza sie przekupić, nic z nimi nie "załatwisz" na lewo. Ja wiem, ze pan ma na mysli Sawicka niewinna , Mira Drzewieckiego, Zbycha, i setki innych z "parti ludzi wykształconych i nowoczesncyh". Tam faktycznie kogos uczciwego ciżęzko znależć. I dlatego politycy uczzciwi, nie dajacy się skorumpowac są takim problemem dla takich POlityków jak HGW czy wspomniany Adamowicz. Kontarstują za mocno!!
"... I zapewne sądzi Pan ze ludzie byli slepi albo nie oczytani ze wybierali Adamowicza przez 6 kadencji...." - absolutnie tak sądzę, mało tego - jestem przekonany, ze mam na 100% racji! Dziś mało kto czyta, wszyscy z reguły słuchaja slepo słów z ołtarzyka TVN-u czy fejsa - nie zauwazył Pan? Wie pan ilu ludzi z tych podziwiających Adamowicza po jego smierci wiedziało o jego procesie? Na 15 czy 16 tylko 3!! A i to bez szczegółów (mieli wbite w glowe , ze process sie zakończyl a A. został uniewinniony!). Ludzie nowoczesni, po studuach, "oczytani" .... Problem jest taki , ze ja patrze i na TVN, in TVP i na RM, na Onet i widze co się dzije. Ci wykształceni nie patrz anawet na druga stronę medalu, bo im na TVN-ie wpoili do głowy, ze to "kurwowizja" PIS-owska. Rozumie pan teraz?
"...Z całym szacunkiem do Pana ale dobrze ze takich ludzi jak Pan jest mniejszość..." - geniusze, madrzy ludzie sa zawsze w mniejszości - tak było jest i będzie. A większość ludzi to stado baranów prowadzona na sznurku - nie zauwazyl Pan tego. I zawsze wygra ten kto obieca zabawe, kasę i "robta co chceta". Zgadza się? Pozostaje mi tylko pogratulować bezgranicznego szacunku dla człowieka który w ciagu 20 lat swoich niesamowitych rządów jako urzednik państwowy (!! - rozumie pan) nagromadził tyle majatku, ze nie potraffi się z niego wytłumaczyć. Typowy przedstawiciel elit III RP ukrywający się pod płaszczykiem tolerancji, nowoczesności i walki o wyimaginowaną równość. Mam nadzieję, ze pan zrozumiał mój punkt widzenia? Na zakończenie nadmienię panu, ze w takich Niemczech czy Danii, człowiek który byłby podejrzany o jakies niejasności finansowe nawet nie próbowałby startowac na jakies państwowe stanowisko Podac panu przykłady? A Pan A. po ujawnieniu przekretów zwolnił sie z PO co prawda, zeby smrodu nie robic partii, ale od koryta oderwac się nie dał. I ludzie go wybrali!! Dlaczego? Dla tego samego powodu z jakiego w Warszawie wygrała HGW czy Jasinski w Poznaniu...
dvf
+2 #87 RE: Ku czci zamordowanego Pawła Adamowiczadvf 2019-01-21 15:34
A jak umarł pan bogaty to mu nieśli wieńce kwiaty Oder dal mu po śmierci by mu złocił się na piersi A jak umarł chłop z fabryki nie płakali bo był nikim Odszkodowań niema wtedy trumne trzeba brać na kredyt A jak padło dziecko z głodu nie ruszyło to narodu Dalej po bogaczu kwilił taki to był nastrój chwili
mrozu
+6 #86 RE: Ku czci zamordowanego Pawła Adamowiczamrozu 2019-01-21 13:11
Panie Janowy obejrzał Pan przesłuchanie Pawła Adamowicza przez komisje śledczą i znawce Pan zgrywa. Ja też to obejrzałem i zdania o tym człowieku nie zmienie. Nie ma uczciwych polityków. I zapewne sądzi Pan ze ludzie byli slepi albo nie oczytani ze wybierali Adamowicza przez 6 kadencji.Z całym szacunkiem do Pana ale dobrze ze takich ludzi jak Pan jest mniejszość.Czekam na wyczerpującą odpowiedz Pana bo pewnie taka będzie :)
Janowy
-3 #85 RE: Ku czci zamordowanego Pawła AdamowiczaJanowy 2019-01-21 10:25
Cytuję JanJaq:
Na co dzień mieszkam we Francji i ale praktycznie co tydzień jestem w Polsce. Drożyzna tutaj to jakaś katastrofa! Ceny spożywki takie jak we Francji, lekarze już drożsi (chyba, że ktoś ma zdrowie czekać 2 lata na zabieg z NFZ), a mój bank w Polsce kroi mnie na kilkadziesiąt zeta miesięcznie za prowadzenie konta plus kilka złotych za każdy przelew!!! We Francji za 5 euro na miesiąc mam darmowe przelewy! Jeśli to prawda, że teraz ZUS to ponad 1300 zł to podziwiam ludzi, którzy tu prowadzą firmy. We Francji ZUS zależy od wysokości dochodów firmy! A gdzie niższy VAT i wyższa kwota wolna od podatku, które PiS obiecywał? Jak jest tak cudownie w gospodarce, to chyba można ludziom trochę ulżyć?We Francji ludzie założyli kamizelki i wyszli na ulice,jak im ceny na stacjach podnieśli o parę centów, tutaj Polacy przyjmują wszystkie podwyżki i nawet nie kwikną! Może Polak tak lubi?

Ale napisz jeszcze o zadłużeniu Francji i co nieco o stanie wyjatkowym w tym wspaniały kraju. Chesz nam tutaj napisac, ze we Francji opłata ZUS (na pewno to jest to samo co we Francji - ja mam inne informacje) to niecałe 200 EURO/ miesiąc? Jestes tego pewien czy ktos ci tak tylko szepnał? Jedzeni ejest tez tansze? I paliwo? Mam konto w mBanku - wszystkie przelewy darmowe i nie płace nic za nie. Poza tym - brat spedzil dwa lata w tym kraju - za nic nie chciałby tam wracać i stwierdzil, ze banki tam to koszmar totalny! Podobno nie załatwisz sprawy w innej placówce banku niż w tej w którym załozyłeś konto, a obsługa? A angielski ..? Zapomnij. Mylę sie gdzięś? Chyba, ze w ciagu ostatnich dwóch latach jaka taka zmiana nastąpiła. Dodatkowo:
"...A gdzie ... wyższa kwota wolna od podatku, które PiS obiecywał?..."Proponuje doczytac alboo nie czytac za duzow GW - "...PIS podniósł kwotę wolna od podatku dla najbiedniejszych od 3,1 tys. złotych do 6600 zł ..."
Wiesz co - pozostan lepiej w tej wspaniałej Francji ...
JanJaq
-1 #84 RE: Ku czci zamordowanego Pawła AdamowiczaJanJaq 2019-01-21 09:36
Na co dzień mieszkam we Francji i ale praktycznie co tydzień jestem w Polsce. Drożyzna tutaj to jakaś katastrofa! Ceny spożywki takie jak we Francji, lekarze już drożsi (chyba, że ktoś ma zdrowie czekać 2 lata na zabieg z NFZ), a mój bank w Polsce kroi mnie na kilkadziesiąt zeta miesięcznie za prowadzenie konta plus kilka złotych za każdy przelew!!! We Francji za 5 euro na miesiąc mam darmowe przelewy! Jeśli to prawda, że teraz ZUS to ponad 1300 zł to podziwiam ludzi, którzy tu prowadzą firmy. We Francji ZUS zależy od wysokości dochodów firmy! A gdzie niższy VAT i wyższa kwota wolna od podatku, które PiS obiecywał? Jak jest tak cudownie w gospodarce, to chyba można ludziom trochę ulżyć?We Francji ludzie założyli kamizelki i wyszli na ulice,jak im ceny na stacjach podnieśli o parę centów, tutaj Polacy przyjmują wszystkie podwyżki i nawet nie kwikną! Może Polak tak lubi?
Janowy
-2 #83 RE: Ku czci zamordowanego Pawła AdamowiczaJanowy 2019-01-21 07:56
Cytuję BBrot:
Nic mnie tak nie bawi jak Janusze głoszący, że PiS coś tam uszczelnił! Karuzele vatowskie zostały zlikwidowane (precyzyjniej mówiąc ograniczone) dzięki regulacjom na szczeblu unijnym, a uszczelnienie systemu podatkowego dokonało się za peowskiego ministra Szczurka i wdrożonym wówczas rozwiązaniom informatycznym. Niestety, wałki na VAT wciąż idą pełną parą i zastanawia mnie jako osobę z branży finansowej, dlaczego Morawiecki nic z tym nie robi. Wystarczy zakombinować fakturę na zerowy VAT i słupa, który za flaszkę podpisze kilka papierów. TYSIĄCE LUDZI SIĘ TAK DORABIA! Więcej nie zdradzę, bo nie chcę kłopotów, ale te informacje nie są jakąś wiedzą tajemną i można je samemu znaleźć. Sporą część nadużyć można by było łatwo zlikwidować, ale Morawiecki nic z tym nie robi. Dziwne prawda? No ale januszki wierzą w bajki, że on coś usprawnił, czy że jako 11 latek walczył z komuną. Tymczasem po cichu, w tle pisowskich, afer składka na ZUS został podniesiona do 1318 zł! PYTAM, JAK MAŁE FIRMY MAJĄ W TYM KRAJU SIĘ ROZWIJAĆ??? DLACZEGO PIS SPYCHA ZDOLNYCH I PRZEDSIĘBIORCZYCH LUDZI DO SZAREJ STREFY?

Brat Lis się odezwał? Rozumiem, ze to PO uszczelniła VAT? Walczylo z reprywatyzacja HGW, dala rodzinom z dziecmi po 500 zł I NIE KRADŁA gdzie tylko sie dało? Nie tworzyła "panstwa teoretycznego" i "kuwety na pustyni"? Podatków tez nie podnosiła? Gratuluje dobrego humoru i samopoczucia. Moze jakies błedy PIS robi, ale kto ich nie robi - natomiast porównywać z PO nie ma co - to tak jak porównywanie tulipana (PIS) do kupki kału ...
BBrot
+7 #82 RE: Ku czci zamordowanego Pawła AdamowiczaBBrot 2019-01-20 20:44
Nic mnie tak nie bawi jak Janusze głoszący, że PiS coś tam uszczelnił! Karuzele vatowskie zostały zlikwidowane (precyzyjniej mówiąc ograniczone) dzięki regulacjom na szczeblu unijnym, a uszczelnienie systemu podatkowego dokonało się za peowskiego ministra Szczurka i wdrożonym wówczas rozwiązaniom informatycznym. Niestety, wałki na VAT wciąż idą pełną parą i zastanawia mnie jako osobę z branży finansowej, dlaczego Morawiecki nic z tym nie robi. Wystarczy zakombinować fakturę na zerowy VAT i słupa, który za flaszkę podpisze kilka papierów. TYSIĄCE LUDZI SIĘ TAK DORABIA! Więcej nie zdradzę, bo nie chcę kłopotów, ale te informacje nie są jakąś wiedzą tajemną i można je samemu znaleźć. Sporą część nadużyć można by było łatwo zlikwidować, ale Morawiecki nic z tym nie robi. Dziwne prawda? No ale januszki wierzą w bajki, że on coś usprawnił, czy że jako 11 latek walczył z komuną. Tymczasem po cichu, w tle pisowskich, afer składka na ZUS został podniesiona do 1318 zł! PYTAM, JAK MAŁE FIRMY MAJĄ W TYM KRAJU SIĘ ROZWIJAĆ??? DLACZEGO PIS SPYCHA ZDOLNYCH I PRZEDSIĘBIORCZYCH LUDZI DO SZAREJ STREFY?
olo
+10 #81 RE: Ku czci zamordowanego Pawła Adamowiczaolo 2019-01-20 20:03
Niech dalej sobie płacą po 65 tyś miesiecznie to będziemy ich wszyscy chwalić
Janowy
+2 #80 RE: Ku czci zamordowanego Pawła AdamowiczaJanowy 2019-01-20 20:00
Cytuję MaxiCas:
Nikt tak nie szczuje Polaków na Polaków jak PiS. To partia zbudowana na hejcie, a jej karni prokuraturzy uwalają wszystkie przestępstwa mowy nienawiści (patrz: Krzysztof Sierak i sprawa Jacka Międlara).

Tutaj przykład najnowszej mowy miłości i jej rozsiewania za granicą przez:
"..."Mówiłam moim kolegom w Brukseli, że coś się w Polsce stanie, jakaś straszna rzecz. Wisi nad nami chmura nienawiści od trzech lat. Rzeczywiście osobiście to odczuwałam, przecież wszyscy to wiemy. Wielokrotnie to mówiłam. Natomiast nikt nie przypuszczał, że to doprowadzi do takiego aktu, jak tutaj się stało"-stwierdziła w rozmowie z portalem OKO.press unijna komisarz i była wicepremier, Elżbieta Bieńkowska. .."
To to co to stwierdiła kiedys, ze 6 tys to złodzije moze pracowac albo idiota , ale na pewno nie ona. elita .... . Tfu!!
...
+1 #79 RE: Ku czci zamordowanego Pawła Adamowicza... 2019-01-20 19:34
Cytuję obiektywny:
Nie chodzi o to, że miał 7 mieszkań czy 5 kont. Chodzi o to, że chciał pewne rzeczy ukryć czyli po prostu próbował oszukiwać i za to miał procesy karne. A to co się dzieje w Gdańsku to po prostu masowa hipnoza przestraszonych ludzi, którzy nie potrafią egzystować bez przewodnika stada. Ciekawe, że jeszcze dwa tygodnie temu nie wychwalaliście go między sobą jaki to wspaniały tylko dopiero po zamachu - niektórzy z Was pewnie sondzie nawet by nie wiedzieli kto to.

P.S. Nie jestem ani zwolennikiem PiS ani PO ani SLD ani żadnej innej partii, po prostu staram się zachować zdrowy rozsądek.

Hipokryzja ludzi--najpierw chcieli Pana Prezydenta zamknąć do więzienia a potem ogłosili świętym
ONA
+19 #78 RE: Ku czci zamordowanego Pawła AdamowiczaONA 2019-01-20 17:04
Chcecie drodzy rodacy zrobić coś dobrego, to dokonujcie wpłaty na Patryka, brakuje 311 tysięcy pln, można uratować życie młodego człowieka, to jest dobroć anonimowa i bez fleszy. Zło jest krzykliwe.
ONA
+1 #77 RE: Ku czci zamordowanego Pawła AdamowiczaONA 2019-01-20 16:24
Kapitalny wpis gosizosiaaw. Dokładnie tak jest, zapomnieli jak było, buta, arogancja i wszyscy mohery, którzy inaczej myślą. Nie trzeba należeć do PiS, by stwierdzić, że choć ich ludzie popełniają błędy, to uszczelnili VAT, obniżyli wiek emerytalny, dają biednym, podobno maja teraz klasie średniej polepszyć byt itp, czyli coś robią i chcą zrobić. Dawniej zamrożone podwyżki budżetówki na 8 lat, drogie garnitury, restauracje i wysoko głowy, byle daleko od prostaczków polaczków, choć rodacy. Dziwny naród, lubią się zebrać w masie i pokazać solidarność, natomiast Ci, którzy zostali w domu, to przeciwnicy, choć zostali, bo ciężko pracują, mają swoje sprawy i nie potrzebują swoich zdjęć w prasie i mediach. Szkoda słów jutro trzeba jechać do pracy szynobusem, dobrze, że nigdzie nie byłam, będzie łatwiej wstać.
KDMO
-4 #76 RE: Ku czci zamordowanego Pawła AdamowiczaKDMO 2019-01-20 16:23
Osobnik stada nie przyszedł bo się zwyczajnie w świecie bał.
MaxiCas
+1 #75 PiS nas szczuje! Niedajmy się!MaxiCas 2019-01-20 14:14
Nikt tak nie szczuje Polaków na Polaków jak PiS. To partia zbudowana na hejcie, a jej karni prokuraturzy uwalają wszystkie przestępstwa mowy nienawiści (patrz: Krzysztof Sierak i sprawa Jacka Międlara).
Gosizosiaaw
-1 #74 RE: Ku czci zamordowanego Pawła AdamowiczaGosizosiaaw 2019-01-20 13:01
Cytuję l9kjhg:
Olek - przynajmniej osobnik stada zachował się tak jak myśli Skoro nie był związany w żaden sposób ze zmarłym to co miał udawać i płakać na siłe Druga sprawa jak by był to byście pisali że był na pokaz


tak czy tak byłoby źle i wszyscy zakrzyczeliby tego człowieka bo tak się przyjęło, odkąd Tusk zaczął na nich szczuć. czy nikt nie chce pamiętać,że w czasie wyborów samorządowych Wałęsa przekonywał żeby nie głosować na Adamowicza bo przeciwko niemu są tak silne dowody, że przestanie być prezydentem Gdańska i PiS postawi komisarza, lepiej głosować od razu na Wałęsę
l9kjhg
+2 #73 RE: Ku czci zamordowanego Pawła Adamowiczal9kjhg 2019-01-20 12:14
Olek - przynajmniej osobnik stada zachował się tak jak myśli Skoro nie był związany w żaden sposób ze zmarłym to co miał udawać i płakać na siłe Druga sprawa jak by był to byście pisali że był na pokaz
olas
-1 #72 RE: Ku czci zamordowanego Pawła Adamowiczaolas 2019-01-20 12:03
W czoraj słyszałem w tvn taki tekst że o zmarłych mówi się tylko dobrze .Czyli co hitler i stalin to byli fajni ludzie ?
Gosizosiaaw
+6 #71 RE: Ku czci zamordowanego Pawła AdamowiczaGosizosiaaw 2019-01-20 11:49
Aż się boję włączyć wiadomości, poczytać informacje bo zewsząd wylewa się zmarły P. Adamowicz oraz Owsiak, Tusk i cała plejada bijących pianę. A najbardziej żenuje mnie ten tłum żałobników. Co jest z tymi ludźmi, tak bardzo czują się nijacy, bez własnego życia, spraw, rozumu, że bezrefleksyjnie i przez chwilę chcą żyć życiem i być blisko bogatych, aroganckich i światowych celebrytów? Tak szybko zapomnieli jak to jest być biednym polaczkiem, którym musi o wszystko prosić i a i tak mają go w nosie!!!
Janowy
+8 #70 RE: Ku czci zamordowanego Pawła AdamowiczaJanowy 2019-01-20 10:11
Cytuję Olek:
Cytuję obiektywny:
Nie chodzi o to, że miał 7 mieszkań czy 5 kont. Chodzi o to, że chciał pewne rzeczy ukryć czyli po prostu próbował oszukiwać i za to miał procesy karne. A to co się dzieje w Gdańsku to po prostu masowa hipnoza przestraszonych ludzi, którzy nie potrafią egzystować bez przewodnika stada. Ciekawe, że jeszcze dwa tygodnie temu nie wychwalaliście go między sobą jaki to wspaniały tylko dopiero po zamachu - niektórzy z Was pewnie sondzie nawet by nie wiedzieli kto to.

P.S. Nie jestem ani zwolennikiem PiS ani PO ani SLD ani żadnej innej partii, po prostu staram się zachować zdrowy rozsądek.

Przewodnik stada nie pojawił się na uroczystości pogrzebowych. Wiadomo o kogo chodzi. Ludzie nie są przestraszeni....ludzki odtuch pożegnać godnie człowieka.

???! Co?! Obecność obowiazkowa na pogrzebie obcego człowieka? Tak powaznie to Pan napisał czy jakiś chwilowy niedowład mózgu wystapił. Bo jesli powaznie to jest jeden z przykładów czystej hipokryzji.
Olek
-1 #69 RE: Ku czci zamordowanego Pawła AdamowiczaOlek 2019-01-19 23:43
Cytuję obiektywny:
Nie chodzi o to, że miał 7 mieszkań czy 5 kont. Chodzi o to, że chciał pewne rzeczy ukryć czyli po prostu próbował oszukiwać i za to miał procesy karne. A to co się dzieje w Gdańsku to po prostu masowa hipnoza przestraszonych ludzi, którzy nie potrafią egzystować bez przewodnika stada. Ciekawe, że jeszcze dwa tygodnie temu nie wychwalaliście go między sobą jaki to wspaniały tylko dopiero po zamachu - niektórzy z Was pewnie sondzie nawet by nie wiedzieli kto to.

P.S. Nie jestem ani zwolennikiem PiS ani PO ani SLD ani żadnej innej partii, po prostu staram się zachować zdrowy rozsądek.

Przewodnik stada nie pojawił się na uroczystości pogrzebowych. Wiadomo o kogo chodzi. Ludzie nie są przestraszeni....ludzki odtuch pożegnać godnie człowieka.
p-09kvb
+17 #68 RE: Ku czci zamordowanego Pawła Adamowiczap-09kvb 2019-01-19 14:18
Najlepsze jest to że HGW chce ochrone od państwa a podobnie jak tego z Gdańska ją też kochała cała Warszawa. Co do ochrony powinno być tak jak z zasiłkami masz mało to państwo dołoży jak masz ponad jakąś sume to ci nie dadzą Więc HGW która ma miliony niech sobie sama płaci za ochrone

Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 503 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

ZAPYTAJ O OFERTĘ

X

Ostrzeżenie

© 2009-2023 Portal WRC. Wszystkie prawa zastrzeżone.