• Opublikowano:
  • Wyświetlono: 6596

Straż Miejska i WORD w Wągrowcu? Ruszyły konsultacje

Ruszyły konsultacje społeczne w sprawie utworzenia w Wągrowcu filii Wielkopolskiego Ośrodka Ruchu Drogowego (WORD) oraz Straży Miejskiej.

Konsultacje społeczne to forma dialogu, którą rozpoczął Urząd Miejski w Wągrowcu z Mieszkańcami. Wszystko po to, by zasięgnąć opinii na temat różnych istotnych kwestii.

Mówiąc prościej, to rozmowa, której celem jest nie tylko poinformowanie Mieszkańców o jakichś sprawach, ale także dowiedzenie się, co myślą na ich temat

- Nie chodzi o to, by pytać się o zdanie mieszkańców na temat kierunków rozwoju miasta raz na kilka lat, przy okazji wyborów, lecz o to, by mieć stały z nimi kontakt. To m.in. dlatego sprawę powrotu kuchni w przedszkolach i szkołach już w grudniu ubiegłego roku omawialiśmy z radami rodziców i dlatego też powstała nasza, miejska platforma konsultacyjna. Dzięki niej mieszkańcy Wągrowca mogą już, na bieżąco, wypowiadać swoje opinie w rozmaitych kwestiach, dzielić się z nami swoim zdaniem oraz zgłaszać własne pomysły. Deklarowałem, że będę podejmować decyzje wspólnie z wągrowczanami i teraz tę obietnicę wcielam w życie – mówi burmistrz Jarosław Berendt.

Już teraz może wypowiedzieć się w kluczowych dla miasta tematach. Kliknij w link niżej i wypełnij anietę.

1. W sprawie utworzenia Straży Miejskiej w Wągrowcu.
2. W sprawie utworzenia w Wągrowcu filii Wielkopolskiego Ośrodka Ruchu Drogowego (WORD).

Konsultacje rozpoczęły się dzisiaj i potrwają do 29 marca br.


 

 

Komentarze   

Wal
+4 #54 RE: Straż Miejska i WORD w Wągrowcu? Ruszyły konsultacjeWal 2019-03-18 23:18
Pierwszy etap to przywrócenie straży. Drugi etap to strefy parkowania, czyli kasa z naszych portfeli. I takie to konsultacje... :lol::lol::lol:
MIESZKANIEC II
+11 #53 Ruszyły konsultacjeMIESZKANIEC II 2019-03-17 19:54
Burmistrzowi chodzi o konsultacje,a jak to się ma do ostatniej sesji Rady Miejskiej w grudniu 2018r.Na tej sesji wrzucił poprawki do budżetu bez opiniowania wcześniej na komisjach(oficjalnych z udziałem wszystkich radnych)o wycofaniu zadań miedzy innymi remont ulicy Krętej i Łąkowej.Zrobił to mając poparcie SW.Myślę gdyby Kamiński wiedział,że zostanie wyrolowany z układu WICE,to nie podniósł by ręki za tymi poprawkami.Tak to na bieżąco mieszkańcy mogą wypowiadać się,według nowej dobrej zmiany.A jeśli chodzi o straż miejska to psy jak srały to tak srają i ze strażą czy bez będą srały.Dodam jeszcze rezygnację z promenady od muzeum do cmentarza zahaczając o drobiazg krzyżówkę rzek,czy konsultacje były panie BURMISTRZU ???
Janowy
-6 #52 RE: Straż Miejska i WORD w Wągrowcu? Ruszyły konsultacjeJanowy 2019-03-17 19:43
Cytuję nik:
Cytuję Janowy:
Cytuję nik:
Cytuję Janowy:
Cytuję nik:
Cytuję Janowy:
Cytuję Nik:
WIRDw Wągrowcu to zakorkowane miasto, to 40 samochodów "L" w mieście więcej w ciągu doby, to zwiększona ilość kolizji, to rozjechane drogi, to zwiększona emisja spalin i niewielka korzyść dla miasta, cała kasa idzie do WIRDu i urzędu marszałkowskiego.

Ale bzdury ... Ja pierd..e... Samochody z L ci przeszkazdają..? A ty jezdziłes taczką z L, czy kupiłe prawko i nie jezdziłeś w ogóle? Rozjechan drogi autami OSOBOWYMI z L? Wiesz co teraz napisałeś? Zwiekszona emisja spalin - znalazł sie ekolog -zapewne prawka nie masz i tylko rowerem sie poruszasz? To jedli ludzie jeżdżą do Poznania z kimś w celu zdania egzaminu czy dojechania na kurs to emisja jest mniejsza? O dochodach i kasie doczytaj dokładniej bo ida zmiany a ty masz o nich nikłe pojęcie , jak widzę

Czy możesz wskazać akt prawny ( może być nawet projekt) jakie to zmiany mają nastąpić i kiedy? Czy jeżeli egzaminy będą w Wągrowcu to cena kursu będzie mniejsza i kursant coś zaoszczędzić. Czy zdawalność będzie większa w naszym mieście raczej wątpię 😁Czekam Janowy na link do aktu prawnego o którym piszesz 😂🤣 Znawca tematu😭

Napisałem "ida zmiany" a ty mnie o akt prawny pytasz..?
Pierwsza wzmianka o innych zmianach
:https://polskatimes.pl/beda-duze-zmiany-w-egzaminach-na-prawo-jazdy-ministerstwo-infrastruktury-chce-min-zalegalizowac-jazdy-rodzicielskie/ar/13330485
Jesli chodzi o tworzenie fili WORD-ów w miastach powiatowych to to juz istnieje chyba od 6 lat. Poszukaj sobie sam w 2013 roku. To tylko dobra wola władz powiatu i dogadania sie z WORD-em w Poznaniu czy Pile. Nawet jesli zdawalnosc bedzie taka sama to jest to ogromne ułatwienie dla mieszkanców (nawet tych z Wagrowca ) bo nie musza marnowac godzin i kasy na dojazdy, czekanie w kolejce,zapisywanie sie na kolejne egzminy. Chore jest to co teraz sie dzieje na tym polu. Z tego samego względu koszty dla kursanta bedą na pewno mniejsze ... . Przeciez teraz zeby zrobic prawko na skuter trzeba do Poznania jechac z dzeciakiem! Myle sie gdzies?

😁Mylisz się np. prawo jazdy na skuter niestety takiej kategorii jak skuter niestety nie ma.Znawca tematu😅😂Szukał Janowy aktu prawnego przez godzinę,(projektu), a tu nic nie ma😁. To posłowiem że kas będzie u wojewody, a miastu może coś skapnie na otarcie łez.

Prawo jazdy kategorii AM - jest to prawo jazdy miedzy inymi na skuter. Doucz sie miernoto.
Kasa z WORD-u bedzie u wojewody - z tego co wiem, to jest to pomysl który jest wciąż w fazie projektu. Zgadza się? Po drugie jest to zajebisty pomysł - kasa idzie do budzetu ponstwa a nie na wydatki Rychów i Zbychów róznych. Bardzo dobrze. NIK stwierdził, ze "...blisko 90 proc. przychodów wojewódzkich ośrodków ruchu drogowego, gdzie egzaminuje się kandydatów na kierowców, pochodzi z opłat egzaminacyjnych..." - to jest wręcz patologia! Chore! Powtarzam - prawo jazdy powinno byc zdać łatwo (juz wiadomo, ze zrobienie super trudnych egzamniów nic nie zmieniło w poprawie bezpieczeństwa na drodze) a jelopów przygłupawych karac do krwi!! Innej rady na debili w autach nie ma - bierzmy przykad z państw, kóre sobie z tym poradziły.

Janowy widać że odrabiarz zaległe lekcje sam napisałeś "prawo jazdy na skuter" duczyłes się przez godzinę i już wiesz że to kat. AM😁 Poczytaj dalej i pomyśl czy nasze miasto coś z tego toru otrzyma. Myślenie nie boli 😂 A gdzie ten link do ustawy lub projektu czekam 😂 Miłej nauki. Pozdrawiam ✌️

Prawo jazdy na skuter to prawo jazdy AM.Parwo jazdy na motorower to prawo jazdy kat AM. Prawo jazda na quada do 50 ccm to prawo jazdy kat AM. Co chesz pajacu udowodnić tutaj? Ze po polsku nie rozumiesz? Wiem o nim o wiele więcej niz ty, bo miałem do czynienia z całymi formalnościami na zdawanie tego gó..a dla dzieciaka kilka lkat temu. Dzieki WORD-om koszt całkowity to 1650 zł (zdane za drugim razem) a czasu starconego .... Co to za koszt dla 14 latka, no nie ...? Pikus ...
Pomyslałem - zyski dla mieszkańców Wagrowca i powiatu są ogromne - oni je otrzymają w postaci zaoszczędzonego czasu i kasy zaoszczędzonej na dojeżdżanie. Nie rozumiesz tego,co ...? Nawet nie rozumiesz co napisałem o tych zyskach w poprzednich postach. Czyli wg. pana Nik mieszkancy powiatu mają zapie..c do Piły albo Poznania po kilkanascie razy bo nie będzie zysków z przeprowadzania egazminów w Wagrowcu? To jest dopiero myslenie "bezbolesne", niesmowite dla mnie ... Proponuje aby egzaminy dla takich jak ty robić tylko w Warszawie bo tam ruch jak w dziekance i najwyższy poziom nauczania, zapewne. Bo skoro zysków z WORD w Wagrowcu nie bedzie dla miasta ....
nik
+3 #51 RE: Straż Miejska i WORD w Wągrowcu? Ruszyły konsultacjenik 2019-03-17 19:11
Cytuję Janowy:
Cytuję nik:
Cytuję Janowy:
Cytuję nik:
Cytuję Janowy:
Cytuję Nik:
WIRDw Wągrowcu to zakorkowane miasto, to 40 samochodów "L" w mieście więcej w ciągu doby, to zwiększona ilość kolizji, to rozjechane drogi, to zwiększona emisja spalin i niewielka korzyść dla miasta, cała kasa idzie do WIRDu i urzędu marszałkowskiego.

Ale bzdury ... Ja pierd..e... Samochody z L ci przeszkazdają..? A ty jezdziłes taczką z L, czy kupiłe prawko i nie jezdziłeś w ogóle? Rozjechan drogi autami OSOBOWYMI z L? Wiesz co teraz napisałeś? Zwiekszona emisja spalin - znalazł sie ekolog -zapewne prawka nie masz i tylko rowerem sie poruszasz? To jedli ludzie jeżdżą do Poznania z kimś w celu zdania egzaminu czy dojechania na kurs to emisja jest mniejsza? O dochodach i kasie doczytaj dokładniej bo ida zmiany a ty masz o nich nikłe pojęcie , jak widzę

Czy możesz wskazać akt prawny ( może być nawet projekt) jakie to zmiany mają nastąpić i kiedy? Czy jeżeli egzaminy będą w Wągrowcu to cena kursu będzie mniejsza i kursant coś zaoszczędzić. Czy zdawalność będzie większa w naszym mieście raczej wątpię 😁Czekam Janowy na link do aktu prawnego o którym piszesz 😂🤣 Znawca tematu😭

Napisałem "ida zmiany" a ty mnie o akt prawny pytasz..?
Pierwsza wzmianka o innych zmianach
:https://polskatimes.pl/beda-duze-zmiany-w-egzaminach-na-prawo-jazdy-ministerstwo-infrastruktury-chce-min-zalegalizowac-jazdy-rodzicielskie/ar/13330485
Jesli chodzi o tworzenie fili WORD-ów w miastach powiatowych to to juz istnieje chyba od 6 lat. Poszukaj sobie sam w 2013 roku. To tylko dobra wola władz powiatu i dogadania sie z WORD-em w Poznaniu czy Pile. Nawet jesli zdawalnosc bedzie taka sama to jest to ogromne ułatwienie dla mieszkanców (nawet tych z Wagrowca ) bo nie musza marnowac godzin i kasy na dojazdy, czekanie w kolejce,zapisywanie sie na kolejne egzminy. Chore jest to co teraz sie dzieje na tym polu. Z tego samego względu koszty dla kursanta bedą na pewno mniejsze ... . Przeciez teraz zeby zrobic prawko na skuter trzeba do Poznania jechac z dzeciakiem! Myle sie gdzies?

😁Mylisz się np. prawo jazdy na skuter niestety takiej kategorii jak skuter niestety nie ma.Znawca tematu😅😂Szukał Janowy aktu prawnego przez godzinę,(projektu), a tu nic nie ma😁. To posłowiem że kas będzie u wojewody, a miastu może coś skapnie na otarcie łez.

Prawo jazdy kategorii AM - jest to prawo jazdy miedzy inymi na skuter. Doucz sie miernoto.
Kasa z WORD-u bedzie u wojewody - z tego co wiem, to jest to pomysl który jest wciąż w fazie projektu. Zgadza się? Po drugie jest to zajebisty pomysł - kasa idzie do budzetu ponstwa a nie na wydatki Rychów i Zbychów róznych. Bardzo dobrze. NIK stwierdził, ze "...blisko 90 proc. przychodów wojewódzkich ośrodków ruchu drogowego, gdzie egzaminuje się kandydatów na kierowców, pochodzi z opłat egzaminacyjnych..." - to jest wręcz patologia! Chore! Powtarzam - prawo jazdy powinno byc zdać łatwo (juz wiadomo, ze zrobienie super trudnych egzamniów nic nie zmieniło w poprawie bezpieczeństwa na drodze) a jelopów przygłupawych karac do krwi!! Innej rady na debili w autach nie ma - bierzmy przykad z państw, kóre sobie z tym poradziły.

Janowy widać że odrabiarz zaległe lekcje sam napisałeś "prawo jazdy na skuter" duczyłes się przez godzinę i już wiesz że to kat. AM😁 Poczytaj dalej i pomyśl czy nasze miasto coś z tego toru otrzyma. Myślenie nie boli 😂 A gdzie ten link do ustawy lub projektu czekam 😂 Miłej nauki. Pozdrawiam ✌️
Janowy
-5 #50 RE: Straż Miejska i WORD w Wągrowcu? Ruszyły konsultacjeJanowy 2019-03-17 18:19
Cytuję prawy i sprawiedliwy:
Cytuję Janowy:
Cytuję Nik:
WIRDw Wągrowcu to zakorkowane miasto, to 40 samochodów "L" w mieście więcej w ciągu doby, to zwiększona ilość kolizji, to rozjechane drogi, to zwiększona emisja spalin i niewielka korzyść dla miasta, cała kasa idzie do WIRDu i urzędu marszałkowskiego.

Ale bzdury ... Ja pierd..e... Samochody z L ci przeszkazdają..? A ty jezdziłes taczką z L, czy kupiłe prawko i nie jezdziłeś w ogóle? Rozjechan drogi autami OSOBOWYMI z L? Wiesz co teraz napisałeś? Zwiekszona emisja spalin - znalazł sie ekolog -zapewne prawka nie masz i tylko rowerem sie poruszasz? To jedli ludzie jeżdżą do Poznania z kimś w celu zdania egzaminu czy dojechania na kurs to emisja jest mniejsza? O dochodach i kasie doczytaj dokładniej bo ida zmiany a ty masz o nich nikłe pojęcie , jak widzę

Janowy co się patyczkujesz, napisz wlrost: to, że w Wągrowcu nie ma Word to wina Tuska, a PIS tak uszczelnił VAT, że za chwilę będziemy drugim Dubajem, a ludzie dostaną prawo jazdy nie wychodząc z domu.

To ,ze nie ma WORD-a w Wagrowcu do tej pory to wina panów z PO ktorzy wami zarzadzają. Oni powinni o to sie starac a nie stawiac stacje ładowania aut elektrycznych. Dobrze, ze dostrzegłes , ze PIS VAT uszczelnił - w końcu po tylu latach oczy ci sie otwieraja - jest nadzieja, ze zmadrzejesz ... A zobacz jeszcze - tyle ludziom dał a tutaj najniższy deficyt budżetowy od 30 lat w Polsce. Tuskowi się pewnie wytrzeszcz oczu pogłebi ze zgryzoty ...
Janowy
-5 #49 RE: Straż Miejska i WORD w Wągrowcu? Ruszyły konsultacjeJanowy 2019-03-17 18:10
Cytuję nik:
Cytuję Janowy:
Cytuję nik:
Cytuję Janowy:
Cytuję Nik:
WIRDw Wągrowcu to zakorkowane miasto, to 40 samochodów "L" w mieście więcej w ciągu doby, to zwiększona ilość kolizji, to rozjechane drogi, to zwiększona emisja spalin i niewielka korzyść dla miasta, cała kasa idzie do WIRDu i urzędu marszałkowskiego.

Ale bzdury ... Ja pierd..e... Samochody z L ci przeszkazdają..? A ty jezdziłes taczką z L, czy kupiłe prawko i nie jezdziłeś w ogóle? Rozjechan drogi autami OSOBOWYMI z L? Wiesz co teraz napisałeś? Zwiekszona emisja spalin - znalazł sie ekolog -zapewne prawka nie masz i tylko rowerem sie poruszasz? To jedli ludzie jeżdżą do Poznania z kimś w celu zdania egzaminu czy dojechania na kurs to emisja jest mniejsza? O dochodach i kasie doczytaj dokładniej bo ida zmiany a ty masz o nich nikłe pojęcie , jak widzę

Czy możesz wskazać akt prawny ( może być nawet projekt) jakie to zmiany mają nastąpić i kiedy? Czy jeżeli egzaminy będą w Wągrowcu to cena kursu będzie mniejsza i kursant coś zaoszczędzić. Czy zdawalność będzie większa w naszym mieście raczej wątpię 😁Czekam Janowy na link do aktu prawnego o którym piszesz 😂🤣 Znawca tematu😭

Napisałem "ida zmiany" a ty mnie o akt prawny pytasz..?
Pierwsza wzmianka o innych zmianach
:https://polskatimes.pl/beda-duze-zmiany-w-egzaminach-na-prawo-jazdy-ministerstwo-infrastruktury-chce-min-zalegalizowac-jazdy-rodzicielskie/ar/13330485
Jesli chodzi o tworzenie fili WORD-ów w miastach powiatowych to to juz istnieje chyba od 6 lat. Poszukaj sobie sam w 2013 roku. To tylko dobra wola władz powiatu i dogadania sie z WORD-em w Poznaniu czy Pile. Nawet jesli zdawalnosc bedzie taka sama to jest to ogromne ułatwienie dla mieszkanców (nawet tych z Wagrowca ) bo nie musza marnowac godzin i kasy na dojazdy, czekanie w kolejce,zapisywanie sie na kolejne egzminy. Chore jest to co teraz sie dzieje na tym polu. Z tego samego względu koszty dla kursanta bedą na pewno mniejsze ... . Przeciez teraz zeby zrobic prawko na skuter trzeba do Poznania jechac z dzeciakiem! Myle sie gdzies?

😁Mylisz się np. prawo jazdy na skuter niestety takiej kategorii jak skuter niestety nie ma.Znawca tematu😅😂Szukał Janowy aktu prawnego przez godzinę,(projektu), a tu nic nie ma😁. To posłowiem że kas będzie u wojewody, a miastu może coś skapnie na otarcie łez.

Prawo jazdy kategorii AM - jest to prawo jazdy miedzy inymi na skuter. Doucz sie miernoto.
Kasa z WORD-u bedzie u wojewody - z tego co wiem, to jest to pomysl który jest wciąż w fazie projektu. Zgadza się? Po drugie jest to zajebisty pomysł - kasa idzie do budzetu ponstwa a nie na wydatki Rychów i Zbychów róznych. Bardzo dobrze. NIK stwierdził, ze "...blisko 90 proc. przychodów wojewódzkich ośrodków ruchu drogowego, gdzie egzaminuje się kandydatów na kierowców, pochodzi z opłat egzaminacyjnych..." - to jest wręcz patologia! Chore! Powtarzam - prawo jazdy powinno byc zdać łatwo (juz wiadomo, ze zrobienie super trudnych egzamniów nic nie zmieniło w poprawie bezpieczeństwa na drodze) a jelopów przygłupawych karac do krwi!! Innej rady na debili w autach nie ma - bierzmy przykad z państw, kóre sobie z tym poradziły.
Janowy
-7 #48 RE: Straż Miejska i WORD w Wągrowcu? Ruszyły konsultacjeJanowy 2019-03-17 17:54
Cytuję fus:
Janowy może iść dalej i zrobić WORD w każdej wiosce bo nie wszyscy wjeżdają autem do centrum miasta Jak ktoś się boi jechać na egzamin do np Poznania czy też niema środków finansowych żeby dojechać na kilka poprawek to wogóle nie powinien posiadać prawo jazdy bo jest nie rozgarnięty

I to jest ta twoja madrość jaka masz do przekazania tutaj. Co jeszcze wymyslisz? WORD tylko w miastach wojewódzkich to jest OK? Kolejki, zapisywania się, cudaczenie w tych WORD-ach, dymanie ludzi na kasie (ponad 70% dochodów WORD to z egaminów poprawkowych!) - to ci sie podoba? Nie ma byc fili WORD-u w Wagrowcu bo meczenie sie z dojazdami do Poznania to jest test na "rozgarnietość" jakiś...? Naprawdę..?Jak ktos nie ma kasy to w ogole nie powinien miec prawa jazdy? Tak uważasz..?Każdy sie boi jechac na egzamin z prawa jazdy - no chyba, ze ty byłes taki jedyny bohater. CHODZI O TO, ZE WORD W WAGROWCU UŁATWIŁBY ZYCIE TYSIACOM LUDZI POWIATU! Co ci się w tym nie podoba, bo nie moge pojąć twego sposobu myslenia...?
Dodatkowo - "...bo nie wszyscy wjeżdają autem do centrum miasta .." z tego co wiem, to chyba zacheca się wręcz aby ludzi zostawiali auta na obrzezach miast i uzywali komunikacji miejskiej w obrebie miast (chyba, ze maja auta elektryczne). Poznania tez to dotyczy - chyba jakies przespisy zostały nawet uchwalone. Więc twoje smucenie nie pokrywa sie do końca z wymaganiami czasu.
Tey
+1 #47 RE: Straż Miejska i WORD w Wągrowcu? Ruszyły konsultacjeTey 2019-03-17 17:20
Cytuję klp:
Cytuję początkujący kierowc:
utworzenie WORD jest złą decyzją ponieważ jeśli chcą wprowadzić egzamin na prawo jazdy to wągrowiec się nie nadaje bo nie ma takich rąd 3 pasmowych i jezdni 2 pasmowej :) :)

RĄD- pisze się rond......Jesli mamy takich mistrzów kierownicy jak mistrzów ortografii, to nie dziwi mnie fakt, ze nie potrafią korzystać z RONA, zwłaszcza tego łączącego Przemslową, Lipową, Kcynską i wjeżdzajac na nie z Lipowej przepuszczaja wszystkie pojazdy z Kcynskiej .Widac ze nie patrzą na znaki przy wjeździe na nie, a ci z Kcynskiej masowo wymuszaja pierwszeństwo.

Jak można wymusić tam pierwszeństwo? Czy jadąc Kcynska mam wpuszczać ludzi z lipowej???
kolo
+2 #46 RE: Straż Miejska i WORD w Wągrowcu? Ruszyły konsultacjekolo 2019-03-17 16:41
Dzisiejszy wydział bezpieczeństwa to twór który generuje koszty i jest tylko miejscem do wsadzania na stołki swoich kolesi Zapewne straż miejska bedzie też zbieranina kolesi Także noie potrzeba wogóle tych darmozjadów tylko dołożyć do etatów policji
fus
+1 #45 RE: Straż Miejska i WORD w Wągrowcu? Ruszyły konsultacjefus 2019-03-17 15:59
Janowy może iść dalej i zrobić WORD w każdej wiosce bo nie wszyscy wjeżdają autem do centrum miasta Jak ktoś się boi jechać na egzamin do np Poznania czy też niema środków finansowych żeby dojechać na kilka poprawek to wogóle nie powinien posiadać prawo jazdy bo jest nie rozgarnięty
Janowy
-11 #44 RE: Straż Miejska i WORD w Wągrowcu? Ruszyły konsultacjeJanowy 2019-03-17 13:53
Cytuję xz:
Janowy nie porównuj czasów dzisiejszych z tymi przed WORD Mieszkam w bloku 30 lat na 12 mieszkań 30 lat wstecz były 3 auta a dziś jest 17 Do tego wyjazd do Poznania lata wstecz to była wyprawa do Jumbo na ul Obornicką i to wszystko a dziś to codzienności

Ale co to zmienia? Czy w zwiazku z tym wszyscy mieszkańcy Wagrowca ( i nie tylko) maja masowo jezdzic do Poznania na kursy i zdawanie prawka? Piszesz 30 lat temu - tez to pamietam i pamietam ile autobusów łaczyło Wagrowiec z Gnieznem i okolicznymi wiochami. Co godzinę dwie mozna było cos załapać. Pamietam, ze pociagami mozna było dojechać wszedzie a nie jak dzis tylko relacja Wagrowiec - Poznań. Kiedyś nie trzeba było miec auat - dzis jest to koniecznością! I jest wciąż mnóstwo osób dla kórych będzi ewciaz to jazda wkoło komina a gdy pojada do Poznania nawet to zostawia auto na obrzezu i dalej pojadą komunikacja miejską. Juz tak sie dziej, już tak sie czasami bardziej opłaca. Powtarzam - skoro komus mało ambitnym jest zdawanie prawka w Wagrowcu to dorga do Piły czy Poznania otwarta.
fus
+4 #43 RE: Straż Miejska i WORD w Wągrowcu? Ruszyły konsultacjefus 2019-03-17 13:40
klp nie zbyt rozumiem o co Ci chodzi Skoro ktos jedzie ul Kcyńską i wjeżda pierwszy na rondo to j akim cudem ma puścić tego z Ul Lipowej ?Po drugie to rondo jest tak małe że tam trzeba być ostrożnym
xz
+3 #42 RE: Straż Miejska i WORD w Wągrowcu? Ruszyły konsultacjexz 2019-03-17 13:33
Janowy nie porównuj czasów dzisiejszych z tymi przed WORD Mieszkam w bloku 30 lat na 12 mieszkań 30 lat wstecz były 3 auta a dziś jest 17 Do tego wyjazd do Poznania lata wstecz to była wyprawa do Jumbo na ul Obornicką i to wszystko a dziś to codzienności
nik
+4 #41 RE: Straż Miejska i WORD w Wągrowcu? Ruszyły konsultacjenik 2019-03-17 13:13
Cytuję Janowy:
Cytuję nik:
Cytuję Janowy:
Cytuję Nik:
WIRDw Wągrowcu to zakorkowane miasto, to 40 samochodów "L" w mieście więcej w ciągu doby, to zwiększona ilość kolizji, to rozjechane drogi, to zwiększona emisja spalin i niewielka korzyść dla miasta, cała kasa idzie do WIRDu i urzędu marszałkowskiego.

Ale bzdury ... Ja pierd..e... Samochody z L ci przeszkazdają..? A ty jezdziłes taczką z L, czy kupiłe prawko i nie jezdziłeś w ogóle? Rozjechan drogi autami OSOBOWYMI z L? Wiesz co teraz napisałeś? Zwiekszona emisja spalin - znalazł sie ekolog -zapewne prawka nie masz i tylko rowerem sie poruszasz? To jedli ludzie jeżdżą do Poznania z kimś w celu zdania egzaminu czy dojechania na kurs to emisja jest mniejsza? O dochodach i kasie doczytaj dokładniej bo ida zmiany a ty masz o nich nikłe pojęcie , jak widzę

Czy możesz wskazać akt prawny ( może być nawet projekt) jakie to zmiany mają nastąpić i kiedy? Czy jeżeli egzaminy będą w Wągrowcu to cena kursu będzie mniejsza i kursant coś zaoszczędzić. Czy zdawalność będzie większa w naszym mieście raczej wątpię 😁Czekam Janowy na link do aktu prawnego o którym piszesz 😂🤣 Znawca tematu😭

Napisałem "ida zmiany" a ty mnie o akt prawny pytasz..?
Pierwsza wzmianka o innych zmianach
:https://polskatimes.pl/beda-duze-zmiany-w-egzaminach-na-prawo-jazdy-ministerstwo-infrastruktury-chce-min-zalegalizowac-jazdy-rodzicielskie/ar/13330485
Jesli chodzi o tworzenie fili WORD-ów w miastach powiatowych to to juz istnieje chyba od 6 lat. Poszukaj sobie sam w 2013 roku. To tylko dobra wola władz powiatu i dogadania sie z WORD-em w Poznaniu czy Pile. Nawet jesli zdawalnosc bedzie taka sama to jest to ogromne ułatwienie dla mieszkanców (nawet tych z Wagrowca ) bo nie musza marnowac godzin i kasy na dojazdy, czekanie w kolejce,zapisywanie sie na kolejne egzminy. Chore jest to co teraz sie dzieje na tym polu. Z tego samego względu koszty dla kursanta bedą na pewno mniejsze ... . Przeciez teraz zeby zrobic prawko na skuter trzeba do Poznania jechac z dzeciakiem! Myle sie gdzies?

😁Mylisz się np. prawo jazdy na skuter niestety takiej kategorii jak skuter niestety nie ma.Znawca tematu😅😂Szukał Janowy aktu prawnego przez godzinę,(projektu), a tu nic nie ma😁. To posłowiem że kas będzie u wojewody, a miastu może coś skapnie na otarcie łez.
Janowy
-12 #40 RE: Straż Miejska i WORD w Wągrowcu? Ruszyły konsultacjeJanowy 2019-03-17 13:10
Cytuję xz:
Janowy w prawo jazdy nie ma rubryki że można jeżdzić tylko 20 km od miejsca zamieszkania Także wszyscy powinni zdawać w dużych miastach gdzie jest trudniej i bez przesady że nie można dojechać na egzamin np do Poznania gdzie w tym kierunku codziennie jeżdżą tysiącde mieszkańców powiatu

Od kiedy istnieja WORD-y? Do tego czasu mozna bylo zdawac w miateczkach powiatowychc albo nawet wiekszych - czy uwazasz tych ludzi za gorszych kierowców? Czy WORD-y polepszyły cokolwiek oprócz zdzierania kasy z ludzi? Nie sądzę - widzę do tej pory młodzieńców ze zdanym prawkiem w WORD i tak pustym łbem , ze strach sie z takim spotkac na drodze. Tutaj peobleme jest mentalność gówniarska a nie perfekcyjne zdane prawko w Poznaniu.Nie tedy droga aby uniemozliwać, utrudzniac ludziom robienie prawa jazdy. A mnóstwo osób bedzie jeżdził głównie 20-30 km od miejsca zamieszkania a gdy bedą jechac do Poznania to beda jechac z kimś albo pociagiem dojeżdzając tylko do Wągrowca. Nie wiesz tego? Rozejrzyj się ...
"...i bez przesady że nie można dojechać na egzamin np do Poznania gdzie w tym kierunku codziennie jeżdżą tysiącde mieszkańców powiatu..." - tysiące jeżdżą czym? Autami? Bez prawa jazdy? czy pociagiem? O czym piszesz? A ile, twoim zdaniem trwa dotarcie dla takiego goscia bez prawka do Poznania na kurs czy egzamin? Sam czas przejazdu to 3 godziny jak nic (tylko jesłi mieszkasz w Wągrowcu z Wagrowca - a z tych wisosek powiatowcy - dołóz godzine jeszcze), potem czekanie w kolejce. Tak z grubsza koszt przejazdu to 50 zł jak nic (jesli nie ma znizek na komunikację publiczna), a takich przejazdów jest kilkanaści conajmniej. Jesli WORD bedzie w Wagrowcu to okoliczni mieszkańcy beda mogli rowerem sobie podjechać ...
klp
-1 #39 RE: Straż Miejska i WORD w Wągrowcu? Ruszyły konsultacjeklp 2019-03-17 13:09
Cytuję początkujący kierowc:
utworzenie WORD jest złą decyzją ponieważ jeśli chcą wprowadzić egzamin na prawo jazdy to wągrowiec się nie nadaje bo nie ma takich rąd 3 pasmowych i jezdni 2 pasmowej :) :)

RĄD- pisze się rond......Jesli mamy takich mistrzów kierownicy jak mistrzów ortografii, to nie dziwi mnie fakt, ze nie potrafią korzystać z RONA, zwłaszcza tego łączącego Przemslową, Lipową, Kcynską i wjeżdzajac na nie z Lipowej przepuszczaja wszystkie pojazdy z Kcynskiej .Widac ze nie patrzą na znaki przy wjeździe na nie, a ci z Kcynskiej masowo wymuszaja pierwszeństwo.
Janowy
-10 #38 RE: Straż Miejska i WORD w Wągrowcu? Ruszyły konsultacjeJanowy 2019-03-17 12:45
Cytuję nik:
Cytuję Janowy:
Cytuję Nik:
WIRDw Wągrowcu to zakorkowane miasto, to 40 samochodów "L" w mieście więcej w ciągu doby, to zwiększona ilość kolizji, to rozjechane drogi, to zwiększona emisja spalin i niewielka korzyść dla miasta, cała kasa idzie do WIRDu i urzędu marszałkowskiego.

Ale bzdury ... Ja pierd..e... Samochody z L ci przeszkazdają..? A ty jezdziłes taczką z L, czy kupiłe prawko i nie jezdziłeś w ogóle? Rozjechan drogi autami OSOBOWYMI z L? Wiesz co teraz napisałeś? Zwiekszona emisja spalin - znalazł sie ekolog -zapewne prawka nie masz i tylko rowerem sie poruszasz? To jedli ludzie jeżdżą do Poznania z kimś w celu zdania egzaminu czy dojechania na kurs to emisja jest mniejsza? O dochodach i kasie doczytaj dokładniej bo ida zmiany a ty masz o nich nikłe pojęcie , jak widzę

Czy możesz wskazać akt prawny ( może być nawet projekt) jakie to zmiany mają nastąpić i kiedy? Czy jeżeli egzaminy będą w Wągrowcu to cena kursu będzie mniejsza i kursant coś zaoszczędzić. Czy zdawalność będzie większa w naszym mieście raczej wątpię 😁Czekam Janowy na link do aktu prawnego o którym piszesz 😂🤣 Znawca tematu😭

Napisałem "ida zmiany" a ty mnie o akt prawny pytasz..?
Pierwsza wzmianka o innych zmianach
:https://polskatimes.pl/beda-duze-zmiany-w-egzaminach-na-prawo-jazdy-ministerstwo-infrastruktury-chce-min-zalegalizowac-jazdy-rodzicielskie/ar/13330485
Jesli chodzi o tworzenie fili WORD-ów w miastach powiatowych to to juz istnieje chyba od 6 lat. Poszukaj sobie sam w 2013 roku. To tylko dobra wola władz powiatu i dogadania sie z WORD-em w Poznaniu czy Pile. Nawet jesli zdawalnosc bedzie taka sama to jest to ogromne ułatwienie dla mieszkanców (nawet tych z Wagrowca ) bo nie musza marnowac godzin i kasy na dojazdy, czekanie w kolejce,zapisywanie sie na kolejne egzminy. Chore jest to co teraz sie dzieje na tym polu. Z tego samego względu koszty dla kursanta bedą na pewno mniejsze ... . Przeciez teraz zeby zrobic prawko na skuter trzeba do Poznania jechac z dzeciakiem! Myle sie gdzies?
xz
+4 #37 RE: Straż Miejska i WORD w Wągrowcu? Ruszyły konsultacjexz 2019-03-17 12:33
Janowy w prawo jazdy nie ma rubryki że można jeżdzić tylko 20 km od miejsca zamieszkania Także wszyscy powinni zdawać w dużych miastach gdzie jest trudniej i bez przesady że nie można dojechać na egzamin np do Poznania gdzie w tym kierunku codziennie jeżdżą tysiącde mieszkańców powiatu
prawy i sprawiedliwy
+5 #36 RE: Straż Miejska i WORD w Wągrowcu? Ruszyły konsultacjeprawy i sprawiedliwy 2019-03-17 12:07
Cytuję Janowy:
Cytuję Nik:
WIRDw Wągrowcu to zakorkowane miasto, to 40 samochodów "L" w mieście więcej w ciągu doby, to zwiększona ilość kolizji, to rozjechane drogi, to zwiększona emisja spalin i niewielka korzyść dla miasta, cała kasa idzie do WIRDu i urzędu marszałkowskiego.

Ale bzdury ... Ja pierd..e... Samochody z L ci przeszkazdają..? A ty jezdziłes taczką z L, czy kupiłe prawko i nie jezdziłeś w ogóle? Rozjechan drogi autami OSOBOWYMI z L? Wiesz co teraz napisałeś? Zwiekszona emisja spalin - znalazł sie ekolog -zapewne prawka nie masz i tylko rowerem sie poruszasz? To jedli ludzie jeżdżą do Poznania z kimś w celu zdania egzaminu czy dojechania na kurs to emisja jest mniejsza? O dochodach i kasie doczytaj dokładniej bo ida zmiany a ty masz o nich nikłe pojęcie , jak widzę

Janowy co się patyczkujesz, napisz wlrost: to, że w Wągrowcu nie ma Word to wina Tuska, a PIS tak uszczelnił VAT, że za chwilę będziemy drugim Dubajem, a ludzie dostaną prawo jazdy nie wychodząc z domu.
nik
+4 #35 WORDnik 2019-03-17 11:15
Cytuję Janowy:
Cytuję Nik:
WIRDw Wągrowcu to zakorkowane miasto, to 40 samochodów "L" w mieście więcej w ciągu doby, to zwiększona ilość kolizji, to rozjechane drogi, to zwiększona emisja spalin i niewielka korzyść dla miasta, cała kasa idzie do WIRDu i urzędu marszałkowskiego.

Ale bzdury ... Ja pierd..e... Samochody z L ci przeszkazdają..? A ty jezdziłes taczką z L, czy kupiłe prawko i nie jezdziłeś w ogóle? Rozjechan drogi autami OSOBOWYMI z L? Wiesz co teraz napisałeś? Zwiekszona emisja spalin - znalazł sie ekolog -zapewne prawka nie masz i tylko rowerem sie poruszasz? To jedli ludzie jeżdżą do Poznania z kimś w celu zdania egzaminu czy dojechania na kurs to emisja jest mniejsza? O dochodach i kasie doczytaj dokładniej bo ida zmiany a ty masz o nich nikłe pojęcie , jak widzę

Czy możesz wskazać akt prawny ( może być nawet projekt) jakie to zmiany mają nastąpić i kiedy? Czy jeżeli egzaminy będą w Wągrowcu to cena kursu będzie mniejsza i kursant coś zaoszczędzić. Czy zdawalność będzie większa w naszym mieście raczej wątpię 😁Czekam Janowy na link do aktu prawnego o którym piszesz 😂🤣 Znawca tematu😭
Janowy
-14 #34 RE: Straż Miejska i WORD w Wągrowcu? Ruszyły konsultacjeJanowy 2019-03-17 10:49
Cytuję Nik:
WIRDw Wągrowcu to zakorkowane miasto, to 40 samochodów "L" w mieście więcej w ciągu doby, to zwiększona ilość kolizji, to rozjechane drogi, to zwiększona emisja spalin i niewielka korzyść dla miasta, cała kasa idzie do WIRDu i urzędu marszałkowskiego.

Ale bzdury ... Ja pierd..e... Samochody z L ci przeszkazdają..? A ty jezdziłes taczką z L, czy kupiłe prawko i nie jezdziłeś w ogóle? Rozjechan drogi autami OSOBOWYMI z L? Wiesz co teraz napisałeś? Zwiekszona emisja spalin - znalazł sie ekolog -zapewne prawka nie masz i tylko rowerem sie poruszasz? To jedli ludzie jeżdżą do Poznania z kimś w celu zdania egzaminu czy dojechania na kurs to emisja jest mniejsza? O dochodach i kasie doczytaj dokładniej bo ida zmiany a ty masz o nich nikłe pojęcie , jak widzę
Janowy
-17 #33 RE: Straż Miejska i WORD w Wągrowcu? Ruszyły konsultacjeJanowy 2019-03-17 10:42
Zasatnawiam sie jak mozne nie chciec we własnym mieście WORD-a? Jak mozna sie w ogole pytac o to mieszkańców? To jest ogromne ułatwienie dla mieszkańców (nie tylko Wagrowca ale i wisoek powiatowych) i szansa na zysk z kursów , egzaminów. Nie rozumiem tego, nie rozumiem tych tekstów " Beda egzaminować kandydatów na mistrzów jazdy wokół komina...?.." - tak, "MISZCZU", masz rację moze byc tak, ze będą egzaminować ludzi kórzy w zyciu po Poznaniu nie bedą się poruszać. Ludzi którzy będa tylko jechac z wioski do Biedronki do Wągrowca, czy wieżć dziecko do lekarza gdy trzeba bedzie trzeba. Bo dzis, kiedy zero autobusów łaczy Wagrowiec z wiochami posiadanie auta to konieczność absolutna! Własnie dla tych lufdzi (kórych jest mnóstwo) taki WORD jest potrzebny od zaraz. Bez pytania. Bo oni nie mają kasy ani czasu na jazdy do Poznania a potrzebuja tego plastiku aby po prostu normalnie żyć. Jesli chcesz sie nauczyć "mistrzostwa" to jedz sobie do WORD-a w Poznaniu - kto ci broni mjeden z drugim? Ale daj innym szansę . Zróbmy w końcu tak jak na zachodzie - zdac prawko łatwo ale za debilna jazdę kary jak w Norwegi czy Szwajcarii. Do bólu. Tylko to działa.
Nik
+4 #32 WORDNik 2019-03-17 10:34
WIRDw Wągrowcu to zakorkowane miasto, to 40 samochodów "L" w mieście więcej w ciągu doby, to zwiększona ilość kolizji, to rozjechane drogi, to zwiększona emisja spalin i niewielka korzyść dla miasta, cała kasa idzie do WIRDu i urzędu marszałkowskiego.
Janowy
-15 #31 RE: Straż Miejska i WORD w Wągrowcu? Ruszyły konsultacjeJanowy 2019-03-17 10:31
Cytuję xz:
Głąby chcą WORD na miejscu bo jeżdżą po 10 razy i więcej na egzaminy

Pewnie nie doczytałeś, ale o wiecej wypadków powoduja ci młodzi którzy zdali za pierwszym drugim razem niz ci co zdawali za 10 - tym. Ci zdrudzy jezdza bardzo ostroznie, bo szanuja prawko, ci pierwsi to typowi "miszczowie' kierownicy.
xz
+15 #30 RE: Straż Miejska i WORD w Wągrowcu? Ruszyły konsultacjexz 2019-03-16 20:33
Głąby chcą WORD na miejscu bo jeżdżą po 10 razy i więcej na egzaminy
@@@@@@@@@
-2 #29 RE: Straż Miejska i WORD w Wągrowcu? Ruszyły konsultacje@@@@@@@@@ 2019-03-16 20:13
Zdawałem prawko w Wągrowcu w latach osiemdziesiątych,nie na rondach trzy pasmowych w Poznaniu i nigdy nie spowodowałem nawet kolizji,a przejechane mam setki tysięcy kilometrów.Dobry pomysł z tym WORD-em.
początkujący kierowc
+10 #28 RE: Straż Miejska i WORD w Wągrowcu? Ruszyły konsultacjepoczątkujący kierowc 2019-03-16 16:03
utworzenie WORD jest złą decyzją ponieważ jeśli chcą wprowadzić egzamin na prawo jazdy to wągrowiec się nie nadaje bo nie ma takich rąd 3 pasmowych i jezdni 2 pasmowej :) :)
Instruktor nauki jaz
-7 #27 RE: Straż Miejska i WORD w Wągrowcu? Ruszyły konsultacjeInstruktor nauki jaz 2019-03-16 11:03
Cytuję Menu:
Ja mogę zostać egzaminatorem w tym wordzie :)
I przytulać fajna wypłatę i być jak pracujący w wydziale komunikacji
Nie masz szans niestety, bo takie coś nie istnieje😂
Instruktor nauki jaz
-11 #26 RE: Straż Miejska i WORD w Wągrowcu? Ruszyły konsultacjeInstruktor nauki jaz 2019-03-16 11:01
A co to takiego tem Wielkopolski Ośrodek Ruchu Drogowego? Pierwszy raz słyszę o czymś takim?
emeryt
+5 #25 RE: Straż Miejska i WORD w Wągrowcu? Ruszyły konsultacjeemeryt 2019-03-16 10:52
Wągrowiec to nie Poznań po co straż miejska,policja niech nie siedzi za biurkiem tylko przejmie obowiazki straży.Największy dylemat jest chyba w tej chwili ze smogiem ,niech chodzą z kominiarzami sprawdzają kominy ,czym ludzie palą w piecach. Mniej kasy wyjdzie jak zatrudniac cały sztab strażnikow.
M.
+8 #24 RE: Straż Miejska i WORD w Wągrowcu? Ruszyły konsultacjeM. 2019-03-16 09:42
Cytuję Maja:
Cytuję Czytelnik:
Jawne wyciąganie danych osobowych w tych konsultacjach. Stwierdzam że żeby się wypowiedzieć nie muszę podawać moich danych osobowych

Imię i nazwisko: Nie chce podawać
Mail: [email protected]
Reszta już im i tak nic nie da ;-)

Podałem swoje imię i nazwisko, wyraziłem swoją opinię i to wszystko. Czego wy się ludzie boicie? Żyjecie z handlu narkotykami? Jesteście poszukiwani za napad z bronią? Jestem mieszkańcem Wągrowca, mam prawo wyrazić swoją opinię i z niej skorzystałem. Dziękuję.
Maja
+5 #23 KonsultacjeMaja 2019-03-16 09:21
Cytuję Czytelnik:
Jawne wyciąganie danych osobowych w tych konsultacjach. Stwierdzam że żeby się wypowiedzieć nie muszę podawać moich danych osobowych

Imię i nazwisko: Nie chce podawać
Mail: [email protected]
Reszta już im i tak nic nie da ;-)
@
+3 #22 Straż Miejska i WORD w Wągrowcu? Ruszyły konsultacje@ 2019-03-15 23:19
Cytuję Ja:
Od pilnowania porzadku jest POLICJA.Zastanawia mnie czego boji sie Burek ,że chce powołać Straż Miejską ?.Niech pieniadze które chce wydać na Straż Miejską przeznaczy na ulicę Kręta i Łąkową.

Będą pilnować przedszkolanek i żłobka.
Jakuck
+5 #21 Straż Miejska i WORD w Wągrowcu? Ruszyły konsultacjeJakuck 2019-03-15 23:14
Środki zamiast na straż przyjąć pięciu po szkole w Szczytnie.
gfhc
+10 #20 RE: Straż Miejska i WORD w Wągrowcu? Ruszyły konsultacjegfhc 2019-03-15 22:51
Cytuję vxv28:
Jak jeszcze w Wrc funkcjonowała SM to i tak w żaden sposób nie zajmowali się bezpieczeństwem mieszkańców. Co najwyżej wypisywali mandaty za złe parkowanie. Nie ma żadnej potrzeby jej ponownego utworzenia. To wyrzucanie pieniędzy w błoto. Jeśli się nie mylę to koszt utrzymania poprzedniej straży to było grubo ponad pół miliona rocznie a strażników było chyba pięciu czyli wychodzi po 100 tys. na jednego. Czy miasto naprawdę stać na taką rozrzutność? Wydaje mi się, że nie.

I chociażby z powodu złego parkowania, przy takiej ilości szrotu na ulicach, gdzie każdy ćwok ma po 3-4 złomu na głowę w rodzinie KONIECZNA JEST Straż Miejska. Młode mięśniaki i panienki w szpilach 20 centymetrowych zamiast chodzić po nogach do sklepów to najchętniej wjechali by do nich tymi wypasionymi furami na ropę.Kazdy wie, że im więcej negatywnych komentarzy, to tym bardziej Straż jest potrzebna. Ukróci to rozpasanie!!!!!
fan Lidla
-1 #19 RE: Straż Miejska i WORD w Wągrowcu? Ruszyły konsultacjefan Lidla 2019-03-15 22:41
Ja chcę Lidla albo Polomarket na Osadzie. U nas nie ma żadnych marketów! Wszystko poupychane na Kcyńskiej!
vxv28
+3 #18 RE: Straż Miejska i WORD w Wągrowcu? Ruszyły konsultacjevxv28 2019-03-15 22:17
Jak jeszcze w Wrc funkcjonowała SM to i tak w żaden sposób nie zajmowali się bezpieczeństwem mieszkańców. Co najwyżej wypisywali mandaty za złe parkowanie. Nie ma żadnej potrzeby jej ponownego utworzenia. To wyrzucanie pieniędzy w błoto. Jeśli się nie mylę to koszt utrzymania poprzedniej straży to było grubo ponad pół miliona rocznie a strażników było chyba pięciu czyli wychodzi po 100 tys. na jednego. Czy miasto naprawdę stać na taką rozrzutność? Wydaje mi się, że nie.
olo
+9 #17 RE: Straż Miejska i WORD w Wągrowcu? Ruszyły konsultacjeolo 2019-03-15 21:48
Dragon - popieram Przedstawcie koszty działania tej dzisiejszej szopki lub założenia SM Może być 3 opcja dołożyć na etety w policji
Dragon
+1 #16 Jestem przeciwnyDragon 2019-03-15 21:33
Zanim zostanie cokolwiek poddawane konsultacjom, proszę powiedzieć ile to będzie kosztowało budżet w zestawieniu rocznym, uważam iż wszelkie kompetencje posiada policja i słusznym było zlikwidowanie SM!!! Kupno aut, etaty - przecież nie pójdzie to z waszej kieszeni - zajmijcie się prawdziwymi problemami!!!
Ania
+3 #15 RE: Straż Miejska i WORD w Wągrowcu? Ruszyły konsultacjeAnia 2019-03-15 21:25
Cytuję Obywatel:
Straż miejska w wielu przypadkach jest potrzebna w mieście ale nie tylko od 8-16 również w godzinach wieczornych myślę o patrolach pieszych w sprawie Word też jestem za Wągrowca egzaminy napewno nie zablokują a dla zdających egzaminy napewno bardziej komfortowo pozdrawiam mieszkaniec

Tylko ze w wagrowcu wszyscy na pamiec jezdza.. przynajmnie ci co sie tutaj wychowali.. zaden problem wiec zdac..
Ja
+11 #14 RE: Straż Miejska i WORD w Wągrowcu? Ruszyły konsultacjeJa 2019-03-15 20:03
Od pilnowania porzadku jest POLICJA.Zastanawia mnie czego boji sie Burek ,że chce powołać Straż Miejską ?.Niech pieniadze które chce wydać na Straż Miejską przeznaczy na ulicę Kręta i Łąkową.
Tak sobie liczę
+3 #13 RE: Straż Miejska i WORD w Wągrowcu? Ruszyły konsultacjeTak sobie liczę 2019-03-15 19:53
Cytuję Miszek:
Cytuję St:
Żadnej straży miejskiej w Wągrowcu!
pipieram! Miasto jest za biedne żeby utrzymaywac kolejnych leni i darmozjadow!

Jak nie masz SM, to i tak za to co mogli by zrobić 3 lub 4 SM musisz zapłacić zewnętrznym instytucjom, żadna oszczędność, nawet może wychodzić taka impreza więcej. Likwidacja SM to była tylko nieudana kiełbasa wyborcza.
Menu
-6 #12 RE: Straż Miejska i WORD w Wągrowcu? Ruszyły konsultacjeMenu 2019-03-15 19:47
Ja mogę zostać egzaminatorem w tym wordzie :)
I przytulać fajna wypłatę i być jak pracujący w wydziale komunikacji
olo
+10 #11 RE: Straż Miejska i WORD w Wągrowcu? Ruszyły konsultacjeolo 2019-03-15 19:16
Już widze straż miejską gdzie komendantem jest dzisiejszy kierownik wydziału bezpieczeństwa z pensją za pół etatu 3 tyś a jego podwładni to emerytowani policjanci którzy całe życie siedzieli za biurkiem lub w radiowozach Jeżeli ma być jak przewiduje to jestem na NIE
Obywatel
+13 #10 RE: Straż Miejska i WORD w Wągrowcu? Ruszyły konsultacjeObywatel 2019-03-15 18:13
Straż miejska w wielu przypadkach jest potrzebna w mieście ale nie tylko od 8-16 również w godzinach wieczornych myślę o patrolach pieszych w sprawie Word też jestem za Wągrowca egzaminy napewno nie zablokują a dla zdających egzaminy napewno bardziej komfortowo pozdrawiam mieszkaniec
Ewka
+1 #9 Niedzielni kierowcyEwka 2019-03-15 17:02
Cytuję Ocet:
Cytuję ja:
żadnego WORDU w Wągrowcu ,bo miasto całkiem stanie w korkach
Beda egzaminować kandydatów na mistrzów jazdy wokół komina😂😂?

Wielu kierowców, którzy mają prawo jazdy, jeździ „wokół komina”, do Poznania tylko szynobusem i jakoś funkcjonują tak od wielu lat na drogach.
iko
+17 #8 RE: Straż Miejska i WORD w Wągrowcu? Ruszyły konsultacjeiko 2019-03-15 16:14
Jestem z\a strażą miejską ale bez emerytów ze straży pożarnej i policji
Dorian
-3 #7 RE: Straż Miejska i WORD w Wągrowcu? Ruszyły konsultacjeDorian 2019-03-15 15:33
Cytuję ja:
żadnego WORDU w Wągrowcu ,bo miasto całkiem stanie w korkach

Nie, lepiej zapierdalać do Piły albo Poznania. Co za ludzie
Miszek
+13 #6 RE: Straż Miejska i WORD w Wągrowcu? Ruszyły konsultacjeMiszek 2019-03-15 15:25
Cytuję St:
Żadnej straży miejskiej w Wągrowcu!
pipieram! Miasto jest za biedne żeby utrzymaywac kolejnych leni i darmozjadow!
Ocet
+19 #5 RE: Straż Miejska i WORD w Wągrowcu? Ruszyły konsultacjeOcet 2019-03-15 15:23
Cytuję ja:
żadnego WORDU w Wągrowcu ,bo miasto całkiem stanie w korkach
Beda egzaminować kandydatów na mistrzów jazdy wokół komina😂😂?

Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 503 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

ZAPYTAJ O OFERTĘ

X

Ostrzeżenie

© 2009-2023 Portal WRC. Wszystkie prawa zastrzeżone.