• Media
  • Opublikowano:
  • Wyświetlono: 5225

Po Wągrowcu psy nie mogą biegać luzem

Właściciele psów mają problem, ich czworonogi nie mogą biegać luzem. W Wągrowcu obowiązują przepisy, które mówią, że psy mogą być wyprowadzane wyłącznie na smyczy i w kagańcu.

- Gdzie w Wągrowcu pieski mogą biegać luzem? Jak wytłumaczyć 8-letniemu psu, że jest idiotyczny zakaz, nadmieniam, że pies nie jest agresywny — zapytała nas jedna z naszych Czytelniczek.

Jak się okazuje, psy w Wągrowcu mogą być wyprowadzane tylko na smyczy i w kagańcu.

- W Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Wągrowca jest jasno wskazane, że psy mogą być wyprowadzane w miejscach publicznych wyłącznie na smyczy i w kagańcu. Zwolnienie z kagańca, dopuszczalne jest w przypadku psa, którego pysk, ze względu na budowę, uniemożliwia użycie kagańca. Oznacza to, że na terenie Wągrowca psy mogą biegać bez smyczy jedynie na terenach prywatnych. Miejsca te powinny być odpowiednio zabezpieczone przed ich samodzielnym opuszczeniem — poinformował Piotr Korpowski, Urząd Miejski w Wągrowcu.

Taki zapis w regulaminie to nic nowego. Przepisy nakazujące stosowanie kagańców i smyczy w miejscach publicznych obowiązują od wielu lat. W 2013 roku próbowano nawet złagodzić ten zapis, jednak ówczesny radny Rady Miejskiej Krzysztof Poszwa, stosownym wnioskiem, uniemożliwił złagodzenie tej uchwały.

Za utrzymaniem smyczy i kagańców był też radny Jarosław Wilk. Ostatecznie nie udało się zmienić uchwały i cały czas obowiązuje zapis mówiący o tym, że psy powinny być wyprowadzane na smyczy i w kagańcu.

Dzisiaj skontaktowaliśmy się telefonicznie z byłym radnym Jarosławem Wilkiem. Z perspektywy czasu zmienił zdanie.

- Praktyka pokazała, że ten przepis jest martwy, raczej nie ma sensu go dalej utrzymywać. Żadna z osób, która złamała zapis w regulaminie, nie została ukarana. Aktualnie nie zasiadam w Radzie Miejskiej, ale z perspektywy czasu uważam, że obecni radni powinni wprowadzić zmiany. Nie popieram wyprowadzania psów bez smyczy w obrębie ulicy i ciągów komunikacyjnych, ale można wskazać miejsca na terenie miasta, gdzie właściciele psów, będą mogli je spuszczać ze smyczy — tłumaczy Jarosław Wilk, były radny Rady Miejskiej w Wągrowcu.


A jakie jest Wasze zdanie w tej sprawie. Psy na smyczy i w kagańcu?


 

 

Komentarze   

Janowy
+21 #51 RE: Po Wągrowcu psy nie mogą biegać luzemJanowy 2019-03-31 23:18
Cytuję Hell:
Bardzo dobrze, tylko sraja i nic więcej. Strach puścić dzieciaka swobodnie bo wejdzie w gówno bo taki jedem z drugim oczywiście nie posprzątać. Powinni mieć zakaz wychodzenia z domu... Oboje pies i jeimgo Pan paniusia

wez sobie rozwydzonego dzieciaka na smycz i knebel w ryj mu wsadz !!!
kejter
-27 #50 RE: Po Wągrowcu psy nie mogą biegać luzemkejter 2019-03-30 14:56
Cytuję janowy:
mam 2 psy i co z tego ze srają ,plebs nieh sprzata ja nie musze !

I tacy ludzie wlasnie powinni przechodzić badania u specjalisty na literę p. zanim staną się posiadaczami najmniejszego kejtra
janowy
+27 #49 RE: Po Wągrowcu psy nie mogą biegać luzemjanowy 2019-03-30 14:43
Cytuję Ola:
Najgorsze jest to, że mieszkańcy bloków , posiadający psy wyprowadzają je aby załatwiły swoje potrzeby koło domków jednorodzinnych.
Może my, mieszkańcy tych domków zaczniemy wyprowadzać nasze psy koło bloków, niech tam się załatwiają.

daj adres to moje pieski ci nasrają pod furtką?
pieszy
-24 #48 RE: Po Wągrowcu psy nie mogą biegać luzempieszy 2019-03-30 12:44
Proszę, żeby mieszkańcy ulicy Jeżyka i Słowackiego sprzątali po swoich psach, jak idą z nimi na tereny ogólnodostępne dla mieszkańców (chodniki, park 600-lecia).
janowy
+31 #47 RE: Po Wągrowcu psy nie mogą biegać luzemjanowy 2019-03-30 11:30
mam 2 psy i co z tego ze srają ,plebs nieh sprzata ja nie musze !
Janowy
-32 #46 RE: Po Wągrowcu psy nie mogą biegać luzemJanowy 2019-03-30 07:41
Cytuję Lalalu:
Cytuję buhahaha:
Cytuję Obywatelka:
Cytuję gruby:
Nie widze problemu aby wszyscy którzy tak kochaja swoje psy płacili takie podatki aby to starczyło na wykup gruntu i budowe miejsca dla wybiegania psów Dlaczego reszta społeczeństwa ma płacić za fanaberie miłośników psów , do tego z tych pieniedzy kupować psie pakiety PO drugie jak trzeba mieć zryty beret i robić z mieszkania Biskupin już nie mówie o tych poje... co śpią z psami tych zaraz zapisac do parti biedronia

A tobie radzę się zgłosić do psychiatry.... W takim razie my, ludzie którzy nie mają dzieci jakim prawem mamy płacić z naszych podatków na 500+ i chore emerytury dla matek? Kółko się zamyka. Proste!


Odwrotnie! kto woli psy bardziej niż dzieci ma niestety problem natury społecznej i emocjonalnej.Przykro mi.Proste?Proste!

Wolę 1000 razy bardziej psy od wrzeszczących robiących w pieluchy dzieciaków !!!

No to masz problme wskazany juz wczesniej ...
gosc
+15 #45 RE: Po Wągrowcu psy nie mogą biegać luzemgosc 2019-03-30 06:48
Strach przejsc bok duzego psa nez kaganca albo tez sredniej wielkosci o ktorego rasie powszechnie wiadomo ze sa agresywne
MIG.
-8 #44 RE: Po Wągrowcu psy nie mogą biegać luzemMIG. 2019-03-29 09:20
Cytuję Lalalu:
Cytuję buhahaha:
Cytuję Obywatelka:
Cytuję gruby:
Nie widze problemu aby wszyscy którzy tak kochaja swoje psy płacili takie podatki aby to starczyło na wykup gruntu i budowe miejsca dla wybiegania psów Dlaczego reszta społeczeństwa ma płacić za fanaberie miłośników psów , do tego z tych pieniedzy kupować psie pakiety PO drugie jak trzeba mieć zryty beret i robić z mieszkania Biskupin już nie mówie o tych poje... co śpią z psami tych zaraz zapisac do parti biedronia

A tobie radzę się zgłosić do psychiatry.... W takim razie my, ludzie którzy nie mają dzieci jakim prawem mamy płacić z naszych podatków na 500+ i chore emerytury dla matek? Kółko się zamyka. Proste!


Odwrotnie! kto woli psy bardziej niż dzieci ma niestety problem natury społecznej i emocjonalnej.Przykro mi.Proste?Proste!

Wolę 1000 razy bardziej psy od wrzeszczących robiących w pieluchy dzieciaków !!!

Nie zapominaj, że też byłeś dzieciakiem i też robiłeś w pieluchy.
Bogdan
+19 #43 PsyBogdan 2019-03-28 20:03
Karać, karać, karać!!! Większość ludzi posiada psy nie mając do tego minimalnych warunków. Trzeba jednak pamiętać, to nie wina zwierząt, że ich właściciele są kretynami. Cierpią zwierzęta i ludzie wokół.
Lalalu
-3 #42 RE: Po Wągrowcu psy nie mogą biegać luzemLalalu 2019-03-28 18:56
Cytuję buhahaha:
Cytuję Obywatelka:
Cytuję gruby:
Nie widze problemu aby wszyscy którzy tak kochaja swoje psy płacili takie podatki aby to starczyło na wykup gruntu i budowe miejsca dla wybiegania psów Dlaczego reszta społeczeństwa ma płacić za fanaberie miłośników psów , do tego z tych pieniedzy kupować psie pakiety PO drugie jak trzeba mieć zryty beret i robić z mieszkania Biskupin już nie mówie o tych poje... co śpią z psami tych zaraz zapisac do parti biedronia

A tobie radzę się zgłosić do psychiatry.... W takim razie my, ludzie którzy nie mają dzieci jakim prawem mamy płacić z naszych podatków na 500+ i chore emerytury dla matek? Kółko się zamyka. Proste!


Odwrotnie! kto woli psy bardziej niż dzieci ma niestety problem natury społecznej i emocjonalnej.Przykro mi.Proste?Proste!

Wolę 1000 razy bardziej psy od wrzeszczących robiących w pieluchy dzieciaków !!!
Lalalu
+4 #41 YesLalalu 2019-03-28 18:51
Cytuję monika co ma bzika:
500 plus na każdego adoptowanego psa

Popieram.
BC
+8 #40 LolBC 2019-03-28 18:49
Cytuję gruby:
Nie widze problemu aby wszyscy którzy tak kochaja swoje psy płacili takie podatki aby to starczyło na wykup gruntu i budowe miejsca dla wybiegania psów Dlaczego reszta społeczeństwa ma płacić za fanaberie miłośników psów , do tego z tych pieniedzy kupować psie pakiety PO drugie jak trzeba mieć zryty beret i robić z mieszkania Biskupin już nie mówie o tych poje... co śpią z psami tych zaraz zapisac do parti biedronia

To dlaczego osoby nie majace dzieci maja placic na cudze z własnych podatkow i 500 plus ?????
BC
+7 #39 PfffBC 2019-03-28 18:43
Cytuję Hell:
Bardzo dobrze, tylko sraja i nic więcej. Strach puścić dzieciaka swobodnie bo wejdzie w gówno bo taki jedem z drugim oczywiście nie posprzątać. Powinni mieć zakaz wychodzenia z domu... Oboje pies i jeimgo Pan paniusia

To prowadz dzieciaka na smyczy to napewno nie wdepnie. I kaganiec obowiazkowo ,żeby nie darł japy , bo aż głowa od tego pęka. Pzdr
iga
+21 #38 RE: Po Wągrowcu psy nie mogą biegać luzemiga 2019-03-28 17:58
Osoby które trxzymaja psy w blokach powinni sprzatać klatki schodowe od dołu do góry bo sierść która leży na klatkach schodowych wnosi sie do wszystkich mieszkań
buhahaha
-6 #37 RE: Po Wągrowcu psy nie mogą biegać luzembuhahaha 2019-03-28 17:23
Cytuję Figa:
Cytuję Hell:
Bardzo dobrze, tylko sraja i nic więcej. Strach puścić dzieciaka swobodnie bo wejdzie w gówno bo taki jedem z drugim oczywiście nie posprzątać. Powinni mieć zakaz wychodzenia z domu... Oboje pies i jeimgo Pan paniusia

Właśnie! Pomoc zwierzętom zimą rozumiem. Jednak to co się porobiło ostatnio w tym mieście z ilością posiadanych psów, to jakaś paranoja!!!!!!!! Przejść spokojnie chodnikiem nie można, bo pierwsze co krok gówno, a po drugie musisz uważać, żebyś się nie zabił o smycz, bo taka paniusia lub panicz uważa, ż kejter tez ma swoje prawa i reguluje psu dlugość smyczy tak żeby mógł plątać ci się pod nogami. A pani, ktora chce tłumaczyć pewnie 50 kilogramowemu psu, ze nie może latać bez smyczy radzę nie kupować kolejnego psa lub radzę, by ktoś z rodziny zajął się zdrowiem tej pani, bo chyba ona bardziej niż pies potrzebuje pomocy. Nie masz czasu pójść z psem na spacer poza miasto, by się wybierał? Nie możesz mieć psa!!!!!!!! Proste jak drut!!!!. A radnym przypominam, że dla niektórych osób kontakt z sierścią psa może skończyć się tragicznie, a juz fruwa tego świństwa dosyć w powietrzu. Do tego wszechobecne łajno psie i robale łażace po nim. Więc zanim wymyślą spęd kejtrów w centrum zabudowy miejskiej niech pomyślą też o LUDZIACH !
buhahaha
-9 #36 RE: Po Wągrowcu psy nie mogą biegać luzembuhahaha 2019-03-28 17:17
Cytuję Obywatelka:
Cytuję gruby:
Nie widze problemu aby wszyscy którzy tak kochaja swoje psy płacili takie podatki aby to starczyło na wykup gruntu i budowe miejsca dla wybiegania psów Dlaczego reszta społeczeństwa ma płacić za fanaberie miłośników psów , do tego z tych pieniedzy kupować psie pakiety PO drugie jak trzeba mieć zryty beret i robić z mieszkania Biskupin już nie mówie o tych poje... co śpią z psami tych zaraz zapisac do parti biedronia

A tobie radzę się zgłosić do psychiatry.... W takim razie my, ludzie którzy nie mają dzieci jakim prawem mamy płacić z naszych podatków na 500+ i chore emerytury dla matek? Kółko się zamyka. Proste!


Odwrotnie! kto woli psy bardziej niż dzieci ma niestety problem natury społecznej i emocjonalnej.Przykro mi.Proste?Proste!
emekk
+4 #35 RE: Po Wągrowcu psy nie mogą biegać luzememekk 2019-03-28 17:08
Cytuję mahmed:
miłośnikow psów zapraszam na wielkie sprzatanie gówien psich

Ja mam dużego psa i uwierz, zbieram ZAWSZE. I wkurza mnie jak idę wyrzucić ową DUŻĄ kupę a wchodzę w 10 innych kup po innych, małych pieskach! Wtedy się zastanawiam czy w ogóle moje zbieranie ma sens? Skoro maluszki mogą wszędzie i właściciele zostawiają a ja zbieram i mimo to widzę wredne spojrzenia, że raczyłem wyprowadzić swojego i pozbierać po nim.
mahmed
+25 #34 RE: Po Wągrowcu psy nie mogą biegać luzemmahmed 2019-03-28 16:49
miłośnikow psów zapraszam na wielkie sprzatanie gówien psich
mójpies
+3 #33 RE: Po Wągrowcu psy nie mogą biegać luzemmójpies 2019-03-28 16:27
Cytuję kama1990:
I bardzo dobrze, sama mam psa (z tych większych ras -labrador) i denerwuje mnie, że wszędzie, a już szczególnie pod blokami psy biegają luzem(bo przecież york czy inny maluszek nie musi mieć smyczy, a już w ogóle kagańca, prawda?), podbiegają, nieraz próbują zaatakować mojego, prowadzonego na smyczy, psa. Ktoś powinien tego pilnować, tak jak zbierania kup przed blokami. Ja zbieram, a mimo to często są głupie komentarze, a szanowni właściciele malutkich piesków już nie, pies zrobi i do domku... Duży pies czy mały, każdy tak samo powinien być traktowany!

Prawda. Ludzie uczepili się psów, a powinni uczepić się "właścicieli", którzy myślą, że są pępkiem świata. Sama jestem miłośniczką psów i mam swojego, ale nikogo nie zmuszam do kontaktu z nim. Jak ma się psa to trzeba z nim wyjść na spacer, ale można to robić tak, aby nikomu nie szkodzić. Wystarczy trochę wyrozumiałości. A problem kup na chodnikach jest ogromny. Twój pies-Twoja kupa! Może jak jeden z drugim dostaliby mandat to by się nauczyli sprzątać.
Janowy
-31 #32 RE: Po Wągrowcu psy nie mogą biegać luzemJanowy 2019-03-28 15:18
Cytuję Obywatelka:
Cytuję gruby:
Nie widze problemu aby wszyscy którzy tak kochaja swoje psy płacili takie podatki aby to starczyło na wykup gruntu i budowe miejsca dla wybiegania psów Dlaczego reszta społeczeństwa ma płacić za fanaberie miłośników psów , do tego z tych pieniedzy kupować psie pakiety PO drugie jak trzeba mieć zryty beret i robić z mieszkania Biskupin już nie mówie o tych poje... co śpią z psami tych zaraz zapisac do parti biedronia

A tobie radzę się zgłosić do psychiatry.... W takim razie my, ludzie którzy nie mają dzieci jakim prawem mamy płacić z naszych podatków na 500+ i chore emerytury dla matek? Kółko się zamyka. Proste!

Takim prawem, ze za lat 20- 30 to te nasze dzieci będą pracować na WASZE emerytury. A WASZE psy nie, niestety ....
Obywatelka
-6 #31 OMG...Obywatelka 2019-03-28 15:01
Cytuję gruby:
Nie widze problemu aby wszyscy którzy tak kochaja swoje psy płacili takie podatki aby to starczyło na wykup gruntu i budowe miejsca dla wybiegania psów Dlaczego reszta społeczeństwa ma płacić za fanaberie miłośników psów , do tego z tych pieniedzy kupować psie pakiety PO drugie jak trzeba mieć zryty beret i robić z mieszkania Biskupin już nie mówie o tych poje... co śpią z psami tych zaraz zapisac do parti biedronia

A tobie radzę się zgłosić do psychiatry.... W takim razie my, ludzie którzy nie mają dzieci jakim prawem mamy płacić z naszych podatków na 500+ i chore emerytury dla matek? Kółko się zamyka. Proste!
gruby
+7 #30 RE: Po Wągrowcu psy nie mogą biegać luzemgruby 2019-03-28 14:47
Nie widze problemu aby wszyscy którzy tak kochaja swoje psy płacili takie podatki aby to starczyło na wykup gruntu i budowe miejsca dla wybiegania psów Dlaczego reszta społeczeństwa ma płacić za fanaberie miłośników psów , do tego z tych pieniedzy kupować psie pakiety PO drugie jak trzeba mieć zryty beret i robić z mieszkania Biskupin już nie mówie o tych poje... co śpią z psami tych zaraz zapisac do parti biedronia
monika co ma bzika
+6 #29 grubymonika co ma bzika 2019-03-28 14:35
500 plus na każdego adoptowanego psa
hgfd
+3 #28 RE: Po Wągrowcu psy nie mogą biegać luzemhgfd 2019-03-28 13:19
Cytuję Monika bajka:
Ludzie tego nie można nawet komentować Dajcie ludziom adoptować psy i Pozwólcie im aby te psy mogły biegać sobie luzem zachęcamy ludzi aby adoptowali psy do świadomych do świadomych i przemyślanych adopcji Ale gdzie te biedne psy mają biegać czy jest to w porządku Chyba nie Dlaczego dzieci mogą biegać luzem padają czasami pod nogi innych przychodni i jest w porządku Dlaczego dzieci brudzą zostawiają papierki na trawnikach to jest w porządku A że pies pobiegać nie można i pies ma cchodzić w kagańcu dlaczego właściciel zna swojego psa więc wie jego zachowanie ludzie Dajcie tym biednym zwierzakom pobiegać Dajcie im trochę życia

Monia, to modlitwa? Ja pierdziu! Co się dzieje z tymi ludźmi
Janowy
-34 #27 RE: Po Wągrowcu psy nie mogą biegać luzemJanowy 2019-03-28 12:34
Cytuję Jaśko:
Cytuję Janowy:
Cytuję Figa:
Cytuję Hell:
Bardzo dobrze, tylko sraja i nic więcej. Strach puścić dzieciaka swobodnie bo wejdzie w gówno bo taki jedem z drugim oczywiście nie posprzątać. Powinni mieć zakaz wychodzenia z domu... Oboje pies i jeimgo Pan paniusia

Właśnie! Pomoc zwierzętom zimą rozumiem. Jednak to co się porobiło ostatnio w tym mieście z ilością posiadanych psów, to jakaś paranoja!!!!!!!! Przejść spokojnie chodnikiem nie można, bo pierwsze co krok gówno, a po drugie musisz uważać, żebyś się nie zabił o smycz, bo taka paniusia lub panicz uważa, ż kejter tez ma swoje prawa i reguluje psu dlugość smyczy tak żeby mógł plątać ci się pod nogami. A pani, ktora chce tłumaczyć pewnie 50 kilogramowemu psu, ze nie może latać bez smyczy radzę nie kupować kolejnego psa lub radzę, by ktoś z rodziny zajął się zdrowiem tej pani, bo chyba ona bardziej niż pies potrzebuje pomocy. Nie masz czasu pójść z psem na spacer poza miasto, by się wybierał? Nie możesz mieć psa!!!!!!!! Proste jak drut!!!!. A radnym przypominam, że dla niektórych osób kontakt z sierścią psa może skończyć się tragicznie, a juz fruwa tego świństwa dosyć w powietrzu. Do tego wszechobecne łajno psie i robale łażace po nim. Więc zanim wymyślą spęd kejtrów w centrum zabudowy miejskiej niech pomyślą też o LUDZIACH !

Co sie porbiło? He, he - oczywiste wytłumaczenie - babom nie chce sie rodzić dzieci a w pewnym wieku budzi sie w nich instynkt macierzunski który ptrzelewaja na pieski. Brak dzieci, brak wnuków do zajmowanie się i masz pieski w zamian. To tak proste a wszyscy doszukuja sie jakiś dziwnych powodów...

JANOWY często masz rację. Też tak myślę. Niech rodzą ale niekoniecznie tyle ile każą obecni.

No a ile chcą obecni? 3 czy 4 dzieci to za duzo? Naprawdę? To pełną chata, zabawa, krzyki - to pełnia zycia własnie! Nie potrzebujesz wtedy psa ani kota ...
Janowy
-33 #26 RE: Po Wągrowcu psy nie mogą biegać luzemJanowy 2019-03-28 12:31
Cytuję bzdura bzdure goni:
Cytuję Monika bajka:
To jest absurd ibzdura, rozumiem, ze pies w miejscach publicznych powinien być na smyczy, ale żeby nie mógł pobiegać to żart.właściciel zna swojego psa. A moze dzieci prowadzić na smyczy i zabronić biegać i bawić się. Walczymy aby psy nie byly w schronisku zachęcamy do adopcji a gdzie te psy moga biegać i bawić.Ludzie trochę oleju do głowy .

NIE PORÓWNUJ DZIECKA Z PSEM. DOCHODZI DO ABSURDÓW WŚRÓD LUDZI.CO SIE Z NIMI DZIEJE?

mam to samo wrazenie - POje..lo niektórych kompletnie!
Janowy
-34 #25 RE: Po Wągrowcu psy nie mogą biegać luzemJanowy 2019-03-28 12:30
Cytuję Monika bajka:
Ludzie tego nie można nawet komentować Dajcie ludziom adoptować psy i Pozwólcie im aby te psy mogły biegać sobie luzem zachęcamy ludzi aby adoptowali psy do świadomych do świadomych i przemyślanych adopcji Ale gdzie te biedne psy mają biegać czy jest to w porządku Chyba nie Dlaczego dzieci mogą biegać luzem padają czasami pod nogi innych przychodni i jest w porządku Dlaczego dzieci brudzą zostawiają papierki na trawnikach to jest w porządku A że pies pobiegać nie można i pies ma cchodzić w kagańcu dlaczego właściciel zna swojego psa więc wie jego zachowanie ludzie Dajcie tym biednym zwierzakom pobiegać Dajcie im trochę życia

Poórnujesz dziecko do psa...? Wole wpasc na dziecko (jest to zabwne, pene zycia) niz byc ugryzionym czy obszczekanym przez jakiegoś psa, wole wdepnąć w ten papier niz w psie gówno. Nie chcę wsiadać do smierdzącej windy po psie, oglądać osobników stojących z kundlem srajacym pod lampę i udających, ze nic nie widzą. Chcesz mieć psa - wyprowadż się na wieś - tam sa warunki dobre dla psa ale nie w klitkach bloków. I tyle co ja wolę ...
Monika bajka
-10 #24 A moze dzieci w kaganiec IMonika bajka 2019-03-28 12:22
Ludzie tego nie można nawet komentować Dajcie ludziom adoptować psy i Pozwólcie im aby te psy mogły biegać sobie luzem zachęcamy ludzi aby adoptowali psy do świadomych do świadomych i przemyślanych adopcji Ale gdzie te biedne psy mają biegać czy jest to w porządku Chyba nie Dlaczego dzieci mogą biegać luzem padają czasami pod nogi innych przychodni i jest w porządku Dlaczego dzieci brudzą zostawiają papierki na trawnikach to jest w porządku A że pies pobiegać nie można i pies ma cchodzić w kagańcu dlaczego właściciel zna swojego psa więc wie jego zachowanie ludzie Dajcie tym biednym zwierzakom pobiegać Dajcie im trochę życia
Jaśko
-21 #23 RE: Po Wągrowcu psy nie mogą biegać luzemJaśko 2019-03-28 10:22
Cytuję Janowy:
Cytuję Figa:
Cytuję Hell:
Bardzo dobrze, tylko sraja i nic więcej. Strach puścić dzieciaka swobodnie bo wejdzie w gówno bo taki jedem z drugim oczywiście nie posprzątać. Powinni mieć zakaz wychodzenia z domu... Oboje pies i jeimgo Pan paniusia

Właśnie! Pomoc zwierzętom zimą rozumiem. Jednak to co się porobiło ostatnio w tym mieście z ilością posiadanych psów, to jakaś paranoja!!!!!!!! Przejść spokojnie chodnikiem nie można, bo pierwsze co krok gówno, a po drugie musisz uważać, żebyś się nie zabił o smycz, bo taka paniusia lub panicz uważa, ż kejter tez ma swoje prawa i reguluje psu dlugość smyczy tak żeby mógł plątać ci się pod nogami. A pani, ktora chce tłumaczyć pewnie 50 kilogramowemu psu, ze nie może latać bez smyczy radzę nie kupować kolejnego psa lub radzę, by ktoś z rodziny zajął się zdrowiem tej pani, bo chyba ona bardziej niż pies potrzebuje pomocy. Nie masz czasu pójść z psem na spacer poza miasto, by się wybierał? Nie możesz mieć psa!!!!!!!! Proste jak drut!!!!. A radnym przypominam, że dla niektórych osób kontakt z sierścią psa może skończyć się tragicznie, a juz fruwa tego świństwa dosyć w powietrzu. Do tego wszechobecne łajno psie i robale łażace po nim. Więc zanim wymyślą spęd kejtrów w centrum zabudowy miejskiej niech pomyślą też o LUDZIACH !

Co sie porbiło? He, he - oczywiste wytłumaczenie - babom nie chce sie rodzić dzieci a w pewnym wieku budzi sie w nich instynkt macierzunski który ptrzelewaja na pieski. Brak dzieci, brak wnuków do zajmowanie się i masz pieski w zamian. To tak proste a wszyscy doszukuja sie jakiś dziwnych powodów...

JANOWY często masz rację. Też tak myślę. Niech rodzą ale niekoniecznie tyle ile każą obecni.
bzdura bzdure goni
+18 #22 RE: Po Wągrowcu psy nie mogą biegać luzembzdura bzdure goni 2019-03-28 10:17
Cytuję Monika bajka:
To jest absurd ibzdura, rozumiem, ze pies w miejscach publicznych powinien być na smyczy, ale żeby nie mógł pobiegać to żart.właściciel zna swojego psa. A moze dzieci prowadzić na smyczy i zabronić biegać i bawić się. Walczymy aby psy nie byly w schronisku zachęcamy do adopcji a gdzie te psy moga biegać i bawić.Ludzie trochę oleju do głowy .

UWAZAM, ŻE NA POSIADANIE PSA POWINNO BYC WYDAWANE POZWOLENIE ŁĄCZNIE Z WSZYSTKIMI BADANIAMI ROWNIEŻ PRZYSZŁEGO WLASCICIELA PSA. WIELE OSÓB NIE SPEŁNIA TAKICH WYMOGOW.
madmax78
-19 #21 RE: Po Wągrowcu psy nie mogą biegać luzemmadmax78 2019-03-28 10:14
Cytuję Zenek:
I po to powinien być podatek od psów ale wyegzekowany od wszystkich posiadaczy psów A nie, że połowa psów jest "Na przechowywaniu, tak na chwilę córka zostawiła"

Podatków to już dość płacimy różnych Panie szanowny. W końcu znieśli podatek za psy, no i dobrze, bo przez kilka lat płaciłem za luksus posiadania psa na podwórku. Co do małych szczekadełek na osiedlach to podzielam opnie poniżej.
bzdura bzdure goni
-21 #20 RE: Po Wągrowcu psy nie mogą biegać luzembzdura bzdure goni 2019-03-28 10:12
Cytuję Monika bajka:
To jest absurd ibzdura, rozumiem, ze pies w miejscach publicznych powinien być na smyczy, ale żeby nie mógł pobiegać to żart.właściciel zna swojego psa. A moze dzieci prowadzić na smyczy i zabronić biegać i bawić się. Walczymy aby psy nie byly w schronisku zachęcamy do adopcji a gdzie te psy moga biegać i bawić.Ludzie trochę oleju do głowy .

NIE PORÓWNUJ DZIECKA Z PSEM. DOCHODZI DO ABSURDÓW WŚRÓD LUDZI.CO SIE Z NIMI DZIEJE?
Zenek
+19 #19 PiesZenek 2019-03-28 09:57
I po to powinien być podatek od psów ale wyegzekowany od wszystkich posiadaczy psów A nie, że połowa psów jest "Na przechowywaniu, tak na chwilę córka zostawiła"
Monika bajka
-14 #18 A moze dzieci w kaganiec IMonika bajka 2019-03-28 09:23
To jest absurd ibzdura, rozumiem, ze pies w miejscach publicznych powinien być na smyczy, ale żeby nie mógł pobiegać to żart.właściciel zna swojego psa. A moze dzieci prowadzić na smyczy i zabronić biegać i bawić się. Walczymy aby psy nie byly w schronisku zachęcamy do adopcji a gdzie te psy moga biegać i bawić.Ludzie trochę oleju do głowy .
dominika09
+18 #17 RE: Po Wągrowcu psy nie mogą biegać luzemdominika09 2019-03-28 09:10
Mam psa, też dużego i uważam, że każdy pies powinien być na smyczy. Mój jest zawsze na smyczy a gdy zdarzy się iść między więcej ludzi, to również ma kaganiec. Nie jest agresywny, ale wiadomo, to tylko pies. Podzielam zdania niżej, tzn. co do właścicieli mniejszych psiaków. Oni również powinni się do tego stosować, bo ich małe pupile często i gęsto podbiegają do naszych, prowadzonych na smyczy, zaczepiają, a taki owy właściciel jeszcze pretensje w moją stronę, bo duży pies to z góry morderca... Masakra ludzie.
Megdalena
+15 #16 RE: Po Wągrowcu psy nie mogą biegać luzemMegdalena 2019-03-28 08:54
Bardzo dobrze niech policja zacznie egzekwować , widzę nie raz po parku czy nad jeziorem , amfiteatrze biegają psy goniąc ptaki a właściciel jeszcze prowokuje do ataku na te stworzonka bezbronne, nie można spokojnie iść z dzieckiem na spacer żeby nie zostało przewrócone przez jakiegoś psa
Piotrek
+1 #15 RE: Po Wągrowcu psy nie mogą biegać luzemPiotrek 2019-03-28 08:49
Cytuję Ola:
Najgorsze jest to, że mieszkańcy bloków , posiadający psy wyprowadzają je aby załatwiły swoje potrzeby koło domków jednorodzinnych.
Może my, mieszkańcy tych domków zaczniemy wyprowadzać nasze psy koło bloków, niech tam się załatwiają.


Wy mieszkańcy małych domków łazicie ze swoimi kejtrami między blokami i zostawiacie gówno po kejtrach na trawnikach osiedlowych , swoje śmieci z mieszkań , różne odpady wrzucacie do kontenerów spółdzielni mieszkaniowej za co płacą lokatorzy tych bloków, nie raz widzę jak workami po remontach czy porządkach w swoich przydomowych obejściach sypiecie śmieci do kontenerów spółdzielczych, kultura obowiązuje wszystkich !
naba
-4 #14 RE: Po Wągrowcu psy nie mogą biegać luzemnaba 2019-03-28 08:30
Cytuję Liwia:
Moim zdaniem to ten zakas chodzenia psów na smyczy i w kagańcu powinien obowiązywać w całej polsce takie jest moje zdanie .

Nie "zakazs" tylko w tym wypadku nakaz ;-)
Janowy
-26 #13 RE: Po Wągrowcu psy nie mogą biegać luzemJanowy 2019-03-28 08:07
Cytuję Figa:
Cytuję Hell:
Bardzo dobrze, tylko sraja i nic więcej. Strach puścić dzieciaka swobodnie bo wejdzie w gówno bo taki jedem z drugim oczywiście nie posprzątać. Powinni mieć zakaz wychodzenia z domu... Oboje pies i jeimgo Pan paniusia

Właśnie! Pomoc zwierzętom zimą rozumiem. Jednak to co się porobiło ostatnio w tym mieście z ilością posiadanych psów, to jakaś paranoja!!!!!!!! Przejść spokojnie chodnikiem nie można, bo pierwsze co krok gówno, a po drugie musisz uważać, żebyś się nie zabił o smycz, bo taka paniusia lub panicz uważa, ż kejter tez ma swoje prawa i reguluje psu dlugość smyczy tak żeby mógł plątać ci się pod nogami. A pani, ktora chce tłumaczyć pewnie 50 kilogramowemu psu, ze nie może latać bez smyczy radzę nie kupować kolejnego psa lub radzę, by ktoś z rodziny zajął się zdrowiem tej pani, bo chyba ona bardziej niż pies potrzebuje pomocy. Nie masz czasu pójść z psem na spacer poza miasto, by się wybierał? Nie możesz mieć psa!!!!!!!! Proste jak drut!!!!. A radnym przypominam, że dla niektórych osób kontakt z sierścią psa może skończyć się tragicznie, a juz fruwa tego świństwa dosyć w powietrzu. Do tego wszechobecne łajno psie i robale łażace po nim. Więc zanim wymyślą spęd kejtrów w centrum zabudowy miejskiej niech pomyślą też o LUDZIACH !

Co sie porbiło? He, he - oczywiste wytłumaczenie - babom nie chce sie rodzić dzieci a w pewnym wieku budzi sie w nich instynkt macierzunski który ptrzelewaja na pieski. Brak dzieci, brak wnuków do zajmowanie się i masz pieski w zamian. To tak proste a wszyscy doszukuja sie jakiś dziwnych powodów...
Ola
-3 #12 PsyOla 2019-03-28 08:04
Najgorsze jest to, że mieszkańcy bloków , posiadający psy wyprowadzają je aby załatwiły swoje potrzeby koło domków jednorodzinnych.
Może my, mieszkańcy tych domków zaczniemy wyprowadzać nasze psy koło bloków, niech tam się załatwiają.
Andriej
+17 #11 RE: Po Wągrowcu psy nie mogą biegać luzemAndriej 2019-03-28 07:54
I bardzo dobrze!!! Bo te małe zarazy pod rower włażą i leją gdzie popadnie
Aaaa
+25 #10 RE: Po Wągrowcu psy nie mogą biegać luzemAaaa 2019-03-28 07:38
A mnie denerwują właściciele małych psów którzy chodzą z nimi bez smyczy i gdy ja idę że swoim owczarków oczywiście na smyczy to później jest przerażenie czy aby pies nie gryzie bo ich male gowno oczywiście do mojego psa podbiega.
Figa
+8 #9 RE: Po Wągrowcu psy nie mogą biegać luzemFiga 2019-03-28 06:00
Cytuję Hell:
Bardzo dobrze, tylko sraja i nic więcej. Strach puścić dzieciaka swobodnie bo wejdzie w gówno bo taki jedem z drugim oczywiście nie posprzątać. Powinni mieć zakaz wychodzenia z domu... Oboje pies i jeimgo Pan paniusia

Właśnie! Pomoc zwierzętom zimą rozumiem. Jednak to co się porobiło ostatnio w tym mieście z ilością posiadanych psów, to jakaś paranoja!!!!!!!! Przejść spokojnie chodnikiem nie można, bo pierwsze co krok gówno, a po drugie musisz uważać, żebyś się nie zabił o smycz, bo taka paniusia lub panicz uważa, ż kejter tez ma swoje prawa i reguluje psu dlugość smyczy tak żeby mógł plątać ci się pod nogami. A pani, ktora chce tłumaczyć pewnie 50 kilogramowemu psu, ze nie może latać bez smyczy radzę nie kupować kolejnego psa lub radzę, by ktoś z rodziny zajął się zdrowiem tej pani, bo chyba ona bardziej niż pies potrzebuje pomocy. Nie masz czasu pójść z psem na spacer poza miasto, by się wybierał? Nie możesz mieć psa!!!!!!!! Proste jak drut!!!!. A radnym przypominam, że dla niektórych osób kontakt z sierścią psa może skończyć się tragicznie, a juz fruwa tego świństwa dosyć w powietrzu. Do tego wszechobecne łajno psie i robale łażace po nim. Więc zanim wymyślą spęd kejtrów w centrum zabudowy miejskiej niech pomyślą też o LUDZIACH !
Ryszard
+28 #8 RE: Po Wągrowcu psy nie mogą biegać luzemRyszard 2019-03-28 04:41
W parku wieczorem codziennie jest taka sytuacja. Nie można wyjść normalnie z psem, bo same duże psy biegają luzem, bo właściciele nie myślą. Najbardziej śmieszą te słowa "mój pies jest łagodny, on nic nie zrobi". Nikt nie ma pewności co tak naprawdę zrobi pies.
Hell
+18 #7 PsyHell 2019-03-27 23:40
Bardzo dobrze, tylko sraja i nic więcej. Strach puścić dzieciaka swobodnie bo wejdzie w gówno bo taki jedem z drugim oczywiście nie posprzątać. Powinni mieć zakaz wychodzenia z domu... Oboje pies i jeimgo Pan paniusia
właścicielkapsa
+20 #6 RE: Po Wągrowcu psy nie mogą biegać luzemwłaścicielkapsa 2019-03-27 23:01
Cytuję Wikttor:
York czy inny maluszek musi mieć smycz, zwolnienie jest tylko z kagańca dla psa, którego pysk, ze względu na budowę, uniemożliwia użycie kagańca.
Powołać Straż Miejską i karać , wtedy chłopcy zarobią na siebie.

Ale w wielu przypadkach nie mają i to nie jednorazowo, tylko stałe takie wyprowadzanie jest. KAŻDY pies powinien być na smyczy, szczególnie między blokami, czy na chodniku i tyle, duży, mały czy średni, KAŻDY. I tyle.
Liwia
+32 #5 Zakas chodzenia psów bez smyczy i kagancaLiwia 2019-03-27 22:57
Moim zdaniem to ten zakas chodzenia psów na smyczy i w kagańcu powinien obowiązywać w całej polsce takie jest moje zdanie .
Wikttor
+18 #4 RE: Po Wągrowcu psy nie mogą biegać luzemWikttor 2019-03-27 22:56
York czy inny maluszek musi mieć smycz, zwolnienie jest tylko z kagańca dla psa, którego pysk, ze względu na budowę, uniemożliwia użycie kagańca.
Powołać Straż Miejską i karać , wtedy chłopcy zarobią na siebie.
kama1990
+39 #3 RE: Po Wągrowcu psy nie mogą biegać luzemkama1990 2019-03-27 22:51
I bardzo dobrze, sama mam psa (z tych większych ras -labrador) i denerwuje mnie, że wszędzie, a już szczególnie pod blokami psy biegają luzem(bo przecież york czy inny maluszek nie musi mieć smyczy, a już w ogóle kagańca, prawda?), podbiegają, nieraz próbują zaatakować mojego, prowadzonego na smyczy, psa. Ktoś powinien tego pilnować, tak jak zbierania kup przed blokami. Ja zbieram, a mimo to często są głupie komentarze, a szanowni właściciele malutkich piesków już nie, pies zrobi i do domku... Duży pies czy mały, każdy tak samo powinien być traktowany!
Właścicielka
-22 #2 Park dla psówWłaścicielka 2019-03-27 22:50
Idiotyczne zakazy... Gdzie ma się wybierać pies który mieszka w bloku i nie ma terenu prywatnego?? Róbcie sobie zakazy o trzymaniu na smyczy dopiero wtedy kiedy będzie zrobiony park dla psów gdzie będą mogły sobie swobodnie pobiegać. A jeśli chodzi o kaganiec kiedy pies jest na smyczy..bez komentarza..żałosne.. Nie dość że mają być na uwiezi to jeszcze w kagancu. Ogarnijcie się ludzie i zróbcie wreszcie PARK.

Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 503 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

ZAPYTAJ O OFERTĘ

X

Ostrzeżenie

© 2009-2023 Portal WRC. Wszystkie prawa zastrzeżone.