• Media
  • Opublikowano:
  • Wyświetlono: 6441

Czy burmistrz działał na szkodę MPWiK oraz miasta?

Były burmistrz Krzysztof Poszwa sprzedał działkę, w której biegnie główny rurociąg, zasilający miasto w wodę oraz sieć kanalizacyjna. Teraz miasto Wągrowiec i MPWiK mają duży problem.

W 2016 roku były burmistrz Krzysztof Poszwa wydał Zarządzenie nr 77/2016 dotyczące sprzedaży nieruchomości. Na podstawie wydanego Zarządzenia miasto sprzedało działkę nr 2840/15 o powierzchni 1 124 m² za kwotę 76 970,00 zł.

Jak doszło do sprzedaży tak strategicznej dla miasta działki?

Okazuje się, że procedura sprzedaży wszczęta była najprawdopodobniej na ustny wniosek zainteresowanych. Niestety dzisiaj urzędnicy już nie pamiętają, albo nie chcą pamiętać, gdzie zgłaszany był wniosek dotyczący zakupu działki. Jak widać, urzędnicza pamięć jest ulotna.

W trakcie sprzedaży doszło do poważnego zaniedbania.

W sprzedanej działce biegnie główny rurociąg DN 500, który zasila miasto Wągrowiec w wodę oraz sieć kanalizacyjna. Dzisiaj MPWiK oraz obecny burmistrz mają duży problem, bo w trakcie sprzedaży nie ustanowiono, a tym samym nie ujawniono, w księdze wieczystej, służebności przesyłu.

Brak zapisu dotyczący służebności przesyłu spowodował, że właściciel rurociągu, czyli MPWiK straciło nad nim kontrolę. Obecny właściciel działki może zrobić z rurociągiem wszystko np.: zażądać opłaty za przesył wody.

Właściciel działki nie chce rurociągu, który biegnie w jego działce.

- Obecny właściciel działki nie zwracał się do Urzędu Miejskiego z żadnymi propozycjami. Z informacji, które posiadamy, wynika, że skierował do Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. wniosek o przeniesienie rurociągu należącego do MPWiK, a znajdującego się na terenie jego działki, w inne miejsce — poinformował Piotr Korpowski, Urząd Miejski w Wągrowcu.

Przeniesienie rurociągu, który musiałby biec w pasie drogowym to koszt ponad MILION złotych. Rodzi się pytanie — dlaczego burmistrz sprzedał działkę za 76 970,00 zł, skoro teraz za przeniesienie rurociągu, trzeba będzie zapłacić ponad MILION?

Najprawdopodobniej były burmistrz Krzysztof Poszwa, sprzedając działkę, nie zrobił inwentaryzacji i nie ustalił co przez działkę przebiega. W konsekwencji przy sprzedaży nie zabezpieczył interesów miejskiej spółki MPWiK oraz miasta.

Czy w przypadku konfliktu miejskiej spółki MPWiK z właścicielem działki grozi nam przerwa w dostawie wody?

- Nie ma powodu do obaw. Wprawdzie o tej sytuacji Burmistrz Miasta Jarosław Berendt dowiedział się dopiero niedawno i nie podjęto jeszcze w tej sprawie żadnych decyzji, to władze miasta na pewno nie doprowadzą do sytuacji, w której nastąpiłaby przerwa w płynności dostarczania wody mieszkańcom Wągrowca — dodaje Piotr Korpowski.

Najprawdopodobniej sprawa sprzedaży działki trafi do Prokuratury, która zbada, czy w trakcie sprzedaży nie doszło do naruszenia prawa przez byłego burmistrza Krzysztofa Poszwę.


Na czerwono zaznaczyliśmy działkę, o której mowa w artykule.


 

 

Komentarze   

Vccx
#53 RE: Czy burmistrz działał na szkodę MPWiK oraz miasta?Vccx 2024-04-18 12:33
Poszwa po wygraniu wyborów masz szansę odkupić działkę Tylko szykuje dużo kasy.
Ja-nka
+6 #52 RE: Czy burmistrz działał na szkodę MPWiK oraz miasta?Ja-nka 2019-06-05 13:46
Cytuję kol:
W urzedzie od lat panuje bezkrólewie Urzedniczka miejska kradnie pieniądze a jej przełożony który za nadzór brał pieniądze dostaje odprawe i jak by nigdy nic idzie na emeryture Skoro tam nikt za nic nie odpowiada to po co ci kierownicy z wysokimi pensjami Dalej się poklepujcie po plecach i kombinujcie bo nikomu się krz\ywda nie stanie takie jest spojrzenie na temat kolejnych burków

Niestety tak to działa.... Swego czasu urzędniczka poczty ukradła kilka tysięcy zł ... i wtedy wielkie artykuły w gazecie , na Portalu . Po jakimś czasie znów szum , bo uciekła za granicę , potem bo ją zatrzymali i zgodnie z wyrokiem trafiła za kratki . Oczywiście jej zachowanie było jak najbardziej naganne , ale urzędniczka z UM też ukradła i to kilkakrotnie więcej i co ??? dopowiedzcie sobie dalej sami ... A słynna afera z kasjerkami z WBK , oj przepraszam później panią dyrektor z Poznania , dlaczego nic się o nich teraz nie pisze , przecież dalej są na wolności a ukradły miliony. Tak to działa , malutki człowieczek za przysłowiowego batonika pójdzie siedzieć a złodziej kradnący miliony śmieje się innym w nos , ma czym zapłacić obrońcy a i sam dalej nieźle żyje ...
Alan Sores
+5 #51 RE: Czy burmistrz działał na szkodę MPWiK oraz miasta?Alan Sores 2019-06-03 01:24
Cytuję J:
Cytuję alan:
Cytuję zyguś:
Szanowni hejterzy,
artykuł powstał po tym, jak Poszwa atakował burmistrza na sesji. Kompletnie nie znacie, kto kupił tę ziemię i jaki był zamysł. Nie znacie strony byłego burmistrza oraz urzędników, a na podstawie mizernego artykułu spod pióra pana redaktora (mieszacza), który zarówno poddaje pod wątpliwość w artykule wiarygodność byłego burmistrza jak osoby która nabyła tę działkę - twierdząc, że będzie pobierała opłaty za rurociąg. Portal wrc manipuluje Wami jak chce, a Wy we wszystko wierzycie np. brak dofinansowania do ulicy Kasprowicza (2 listopada 2018 tuż przed II turą wyborów), usunięcie z rady Pana Smykowskiego, teraz ten artykuł, brak dofinansowania do PSZOK itd., a natomiast o takich rzeczach istotnych dla społeczeństwa jak: bardzo drogie śmieci, duże podwyżki dla nowych prezesów (te pensje są płacone z naszych podatków) Pan Redaktor zapomniał napisać. Próbuje odwrócić uwagę od istotnych spraw, zastępując je stekiem bzdur, których wyjaśnienie zajmie dużo czasu.
Tak na marginesie: jeżeli mam podejrzenie zawiadamiam prokuraturę, a nie piszę artykuł nie zawiadamiając prokuratury.


dokladnie, artykul gownoburza, ile razy sie zdarza, ze wlasciciel nie wie, ze w jego gruncie biegną jakies rury, przewody itp. Miasto chciało sie pozbyc zbednej dzialki lezacej odłogiem, ktos odkrył, ze biegnie tam rurociag i chce teraz wyjac kasę...

Hahaha nie musicie się tak spuszczać jak widać co się dzieje i jakie przewały poprzednia władza robiła to dopiero początek, a prezes jednej ze spółek już z zarobił wykrywając sprzedaż działki Panu N. i Panu G. Pewnie jestem że kolejni prezesi też bardzo szybko zarobią na swoje podwyżki. I nie ma co dążyć tematu do tego jest właśnie prasa/media i prokuratura. JESTEM CIEKAW GDZIE SIĘ PODZIAŁO NASZE OKIENKO 😂😂😂😂NUC NIE PISZĄ 😂😂😂😂


Ewidentnie portal WRC, to tuba propagandowa obecnej władzy. W ocenie przekazu, radzę wznieść się na wyżyny dziennikarskiej sztuki. Dziś do społeczeństwa, również lokalnego, nie trafią siermiężne przekaz propagandy sukcesu. Może warto zająć się pisaniem obiektywnej prawdy zamiast lansować panów Berenta, Zadrogę i Pałczyńskiego. My mieszkańcy wybraliśmy tych panów. Mogliśmy pomylić się w swoim wyborze, ale niezależne media lokalne, są od tego, aby przekazać nam mieszkańcom obiektywną prawdę. Być może za chwilę, dzięki tym mediom, dowiemy się, że przewodniczący rady, obecnie pan Zadroga, zostanie kierownikiem na kolejnym miejskim stanowisku. Wiara w ludzi obecnego burmistrza jest na bardzo niskim poziomie. Proponuję nie oceniać innych po sobie, a zacząć oceniać kierowników po ich osiągnięciach i porażkach. Czekamy na ocenę porażek poprzednich odwołanych kierowników i prezesów. Nie wiem na ile ktoś obserwuje to co obecnie dzieje się w Wągrowcu, ale ja mam wrażenie, że następuje wyłącznie wymiana kadry kierowniczej na swoich. Nie ma presji na sposób zarządzania, nie ma też presji na bolączki mieszkańców. Jedyne co można zaobserwować, to wymiana ludzi na stołkach w Wągrowcu. Przypominam, że Berent jest że Skoków, a nie z Wągrowca. Wybraliśmy go, ale czy dba i nas mieszkańców Wągrowca?! To tylko moje pytanie. Niech każdy sam się zastanowić i Przemyślu.
Jimi
+3 #50 RE: Czy burmistrz działał na szkodę MPWiK oraz miasta?Jimi 2019-06-01 21:36
Halyna jest temat na PO tylkoo wołaj Gardias i będzie program
Ktosb234
-1 #49 RE: Czy burmistrz działał na szkodę MPWiK oraz miasta?Ktosb234 2019-06-01 20:33
Cytuję gucio:
Cytuję Hahaha:
Cytuję Kibice:
Przestań wystawiać w oknie jak jest mecz bo wszyscy Wiemy że sprzedales Nielbe krzychowi

Leniuszki z NIELBY, żyjące z naszych podatków PRZEGRAŁY ZNOWU! Jaaaak przyyykrooo🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🙂

A co? Mają ciągle wygrywać? Nie da się!!!
Dałoby się. Ale nie ma szans 🤣
J
+1 #48 JJ 2019-06-01 15:22
Cytuję Staszek:
Przecież MPWiK powinno tę działkę kupić!
Czy zostali powiadomieni?
Trzeba sprawdzić czy dostali info o sprzedaży działki
z rurą.Niestety,Ale czy to nie wygląda na działanie że szkodą dla miasta i jego mieszkańców?
Sprzedać za 77koła A teraz wydać MILON ?
dokładnie nic dodać nic ująć, teraz to będzie ktos odważny postawić zarzuty. Zrobić miasto na milion no nieźle.
J
-2 #47 JJ 2019-06-01 15:15
Cytuję alan:
Cytuję zyguś:
Szanowni hejterzy,
artykuł powstał po tym, jak Poszwa atakował burmistrza na sesji. Kompletnie nie znacie, kto kupił tę ziemię i jaki był zamysł. Nie znacie strony byłego burmistrza oraz urzędników, a na podstawie mizernego artykułu spod pióra pana redaktora (mieszacza), który zarówno poddaje pod wątpliwość w artykule wiarygodność byłego burmistrza jak osoby która nabyła tę działkę - twierdząc, że będzie pobierała opłaty za rurociąg. Portal wrc manipuluje Wami jak chce, a Wy we wszystko wierzycie np. brak dofinansowania do ulicy Kasprowicza (2 listopada 2018 tuż przed II turą wyborów), usunięcie z rady Pana Smykowskiego, teraz ten artykuł, brak dofinansowania do PSZOK itd., a natomiast o takich rzeczach istotnych dla społeczeństwa jak: bardzo drogie śmieci, duże podwyżki dla nowych prezesów (te pensje są płacone z naszych podatków) Pan Redaktor zapomniał napisać. Próbuje odwrócić uwagę od istotnych spraw, zastępując je stekiem bzdur, których wyjaśnienie zajmie dużo czasu.
Tak na marginesie: jeżeli mam podejrzenie zawiadamiam prokuraturę, a nie piszę artykuł nie zawiadamiając prokuratury.


dokladnie, artykul gownoburza, ile razy sie zdarza, ze wlasciciel nie wie, ze w jego gruncie biegną jakies rury, przewody itp. Miasto chciało sie pozbyc zbednej dzialki lezacej odłogiem, ktos odkrył, ze biegnie tam rurociag i chce teraz wyjac kasę...

Hahaha nie musicie się tak spuszczać jak widać co się dzieje i jakie przewały poprzednia władza robiła to dopiero początek, a prezes jednej ze spółek już z zarobił wykrywając sprzedaż działki Panu N. i Panu G. Pewnie jestem że kolejni prezesi też bardzo szybko zarobią na swoje podwyżki. I nie ma co dążyć tematu do tego jest właśnie prasa/media i prokuratura. JESTEM CIEKAW GDZIE SIĘ PODZIAŁO NASZE OKIENKO 😂😂😂😂NUC NIE PISZĄ 😂😂😂😂
Jimi
+9 #46 RE: Czy burmistrz działał na szkodę MPWiK oraz miasta?Jimi 2019-06-01 11:14
Wuja niech sobie da spokój z interesami bo już dosyć ma ,tylko zabierze sią za siebie bo trumna niema kieszeni
FCM
+10 #45 Czy burmistrz działał na szkodę MPWiKFCM 2019-05-31 23:01
Cytuję xyzz:
Możeobecny viceburmistrz a wczesniej radny powiatowy wyjaśni społeczeństwu temat sprzedaży gruntów Nad Nielbą gdzie obecnie stawiają bloki ?


To robota wuja.
gucio
-1 #44 RE: Czy burmistrz działał na szkodę MPWiK oraz miasta?gucio 2019-05-31 20:00
Cytuję Hahaha:
Cytuję Kibice:
Przestań wystawiać w oknie jak jest mecz bo wszyscy Wiemy że sprzedales Nielbe krzychowi

Leniuszki z NIELBY, żyjące z naszych podatków PRZEGRAŁY ZNOWU! Jaaaak przyyykrooo🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🙂

A co? Mają ciągle wygrywać? Nie da się!!!
Śledczy
-1 #43 RE: Czy burmistrz działał na szkodę MPWiK oraz miasta?Śledczy 2019-05-31 08:11
Zyguś obrońca Poszwy, wybacz człowieku, ale skoro powiadomią prokuraturę, to oni wyjaśnią, nie Ty!
TT
+15 #42 RE: Czy burmistrz działał na szkodę MPWiK oraz miasta?TT 2019-05-31 07:57
Cytuję zyguś:
Szanowni hejterzy,
artykuł powstał po tym, jak Poszwa atakował burmistrza na sesji. Kompletnie nie znacie, kto kupił tę ziemię i jaki był zamysł. Nie znacie strony byłego burmistrza oraz urzędników, a na podstawie mizernego artykułu spod pióra pana redaktora (mieszacza), który zarówno poddaje pod wątpliwość w artykule wiarygodność byłego burmistrza jak osoby która nabyła tę działkę - twierdząc, że będzie pobierała opłaty za rurociąg. Portal wrc manipuluje Wami jak chce, a Wy we wszystko wierzycie np. brak dofinansowania do ulicy Kasprowicza (2 listopada 2018 tuż przed II turą wyborów), usunięcie z rady Pana Smykowskiego, teraz ten artykuł, brak dofinansowania do PSZOK itd., a natomiast o takich rzeczach istotnych dla społeczeństwa jak: bardzo drogie śmieci, duże podwyżki dla nowych prezesów (te pensje są płacone z naszych podatków) Pan Redaktor zapomniał napisać. Próbuje odwrócić uwagę od istotnych spraw, zastępując je stekiem bzdur, których wyjaśnienie zajmie dużo czasu.
Tak na marginesie: jeżeli mam podejrzenie zawiadamiam prokuraturę, a nie piszę artykuł nie zawiadamiając prokuratury.

W końcu mieszkańcy Wągrowca zaczynają myśleć . Super gratulacje dla osoby ,która to napisała
As
-3 #41 RE: Czy burmistrz działał na szkodę MPWiK oraz miasta?As 2019-05-30 18:30
Cytuję Kibice:
As....spierdalaj.

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤔
Kibice
-6 #40 RE: Czy burmistrz działał na szkodę MPWiK oraz miasta?Kibice 2019-05-30 18:22
As....spierdalaj.
Janowy
+7 #39 RE: Czy burmistrz działał na szkodę MPWiK oraz miasta?Janowy 2019-05-30 17:07
Cytuję Ja:
Nie chce nikogo bronić ,a zwłaszcza Poszwy, ale sami się zastanówcie co ma Poszwa ze sprzedażą działki oprócz podpisu. To ludzie w UM sa odpowiedzialni za taką sytuację, bo to ich robota posprawdzać we wszystkich mapach.Może faktycznie doszło do korupcji. Podobna sprawa była przy obwodnicy,ale tam nikogo nie pociągnięto do odpowiedzialności, tym razem może jednak.

Miejmy nadzieję, ze masz rację. Ze nie było sytuacji jak w warszafce Hanny Walc, gdzie całe miasto, wszelkie elity włącznie z dziennikarzami z GW wiedziały o przewałkach na reprywatyzacji a HGW udawała głupią i twierdziła, ze nic nie wiedziała i za nic nie jest odpowiedzialna. Tak nie może być - za to bierze potężną kasę, aby do takich sytuacji nie dopuszczać.
As
+23 #38 RE: Czy burmistrz działał na szkodę MPWiK oraz miasta?As 2019-05-30 16:58
A gdzie artykuł "Nielba dała ciała w Mielcu"? Nie byłby na rękę burmistrzowi, który utrzymuje ich z naszych podatków? Poszwa mil rację obcinając im dotację. Nie szukają sponsorów, bo nie ma takich naiwniaków 🤣
alan
+6 #37 -alan 2019-05-30 13:21
Cytuję zyguś:
Szanowni hejterzy,
artykuł powstał po tym, jak Poszwa atakował burmistrza na sesji. Kompletnie nie znacie, kto kupił tę ziemię i jaki był zamysł. Nie znacie strony byłego burmistrza oraz urzędników, a na podstawie mizernego artykułu spod pióra pana redaktora (mieszacza), który zarówno poddaje pod wątpliwość w artykule wiarygodność byłego burmistrza jak osoby która nabyła tę działkę - twierdząc, że będzie pobierała opłaty za rurociąg. Portal wrc manipuluje Wami jak chce, a Wy we wszystko wierzycie np. brak dofinansowania do ulicy Kasprowicza (2 listopada 2018 tuż przed II turą wyborów), usunięcie z rady Pana Smykowskiego, teraz ten artykuł, brak dofinansowania do PSZOK itd., a natomiast o takich rzeczach istotnych dla społeczeństwa jak: bardzo drogie śmieci, duże podwyżki dla nowych prezesów (te pensje są płacone z naszych podatków) Pan Redaktor zapomniał napisać. Próbuje odwrócić uwagę od istotnych spraw, zastępując je stekiem bzdur, których wyjaśnienie zajmie dużo czasu.
Tak na marginesie: jeżeli mam podejrzenie zawiadamiam prokuraturę, a nie piszę artykuł nie zawiadamiając prokuratury.


dokladnie, artykul gownoburza, ile razy sie zdarza, ze wlasciciel nie wie, ze w jego gruncie biegną jakies rury, przewody itp. Miasto chciało sie pozbyc zbednej dzialki lezacej odłogiem, ktos odkrył, ze biegnie tam rurociag i chce teraz wyjac kasę...
zyguś
+35 #36 RE: Czy burmistrz działał na szkodę MPWiK oraz miasta?zyguś 2019-05-30 11:45
Szanowni hejterzy,
artykuł powstał po tym, jak Poszwa atakował burmistrza na sesji. Kompletnie nie znacie, kto kupił tę ziemię i jaki był zamysł. Nie znacie strony byłego burmistrza oraz urzędników, a na podstawie mizernego artykułu spod pióra pana redaktora (mieszacza), który zarówno poddaje pod wątpliwość w artykule wiarygodność byłego burmistrza jak osoby która nabyła tę działkę - twierdząc, że będzie pobierała opłaty za rurociąg. Portal wrc manipuluje Wami jak chce, a Wy we wszystko wierzycie np. brak dofinansowania do ulicy Kasprowicza (2 listopada 2018 tuż przed II turą wyborów), usunięcie z rady Pana Smykowskiego, teraz ten artykuł, brak dofinansowania do PSZOK itd., a natomiast o takich rzeczach istotnych dla społeczeństwa jak: bardzo drogie śmieci, duże podwyżki dla nowych prezesów (te pensje są płacone z naszych podatków) Pan Redaktor zapomniał napisać. Próbuje odwrócić uwagę od istotnych spraw, zastępując je stekiem bzdur, których wyjaśnienie zajmie dużo czasu.
Tak na marginesie: jeżeli mam podejrzenie zawiadamiam prokuraturę, a nie piszę artykuł nie zawiadamiając prokuratury.
xyzz
+24 #35 RE: Czy burmistrz działał na szkodę MPWiK oraz miasta?xyzz 2019-05-30 11:30
Możeobecny viceburmistrz a wczesniej radny powiatowy wyjaśni społeczeństwu temat sprzedaży gruntów Nad Nielbą gdzie obecnie stawiają bloki ?
zyguś
+13 #34 RE: Czy burmistrz działał na szkodę MPWiK oraz miasta?zyguś 2019-05-30 11:25
Cytuję kol:
W urzedzie od lat panuje bezkrólewie Urzedniczka miejska kradnie pieniądze a jej przełożony który za nadzór brał pieniądze dostaje odprawe i jak by nigdy nic idzie na emeryture Skoro tam nikt za nic nie odpowiada to po co ci kierownicy z wysokimi pensjami Dalej się poklepujcie po plecach i kombinujcie bo nikomu się krz\ywda nie stanie takie jest spojrzenie na temat kolejnych burków

Powiem dalej, tego emeryta synowa została ważną osobą w mieście.
Ja
+14 #33 RE: Czy burmistrz działał na szkodę MPWiK oraz miasta?Ja 2019-05-30 11:15
Nie chce nikogo bronić ,a zwłaszcza Poszwy, ale sami się zastanówcie co ma Poszwa ze sprzedażą działki oprócz podpisu. To ludzie w UM sa odpowiedzialni za taką sytuację, bo to ich robota posprawdzać we wszystkich mapach.Może faktycznie doszło do korupcji. Podobna sprawa była przy obwodnicy,ale tam nikogo nie pociągnięto do odpowiedzialności, tym razem może jednak.
Koło.
+17 #32 RE: Czy burmistrz działał na szkodę MPWiK oraz miasta?Koło. 2019-05-30 11:12
Sytuacja robi się gęsta,żeby tylko jakąś rurą kanalizacyjną w archiwum nie pękła. :D
kol
+15 #31 RE: Czy burmistrz działał na szkodę MPWiK oraz miasta?kol 2019-05-30 10:37
W urzedzie od lat panuje bezkrólewie Urzedniczka miejska kradnie pieniądze a jej przełożony który za nadzór brał pieniądze dostaje odprawe i jak by nigdy nic idzie na emeryture Skoro tam nikt za nic nie odpowiada to po co ci kierownicy z wysokimi pensjami Dalej się poklepujcie po plecach i kombinujcie bo nikomu się krz\ywda nie stanie takie jest spojrzenie na temat kolejnych burków
PIS
+13 #30 RE: Czy burmistrz działał na szkodę MPWiK oraz miasta?PIS 2019-05-30 10:26
Poszwa Poszwą ale ci za jego plecami sprzedają działki i wydają zezwolenia jak na swoim Dopóki kogoś niw wypierd.. ze stołka to nic się nie zmieni Deweloperzy nie chodzą do urzedu z wnioskami tylko z żadaniami czego chcą Po drugie może ktoś przyjrzy się sprzedaży rruntów nad nielbą Powiat te grunty sprzedał w formie bezprzetargowej a za chwile ten przedsiebiorca sprzedał te grunty dalej Czy powiat nie powinien sam poszukać lepszego oferenta tylko sprzedał to w formie bezprzetargowej a może rzeczoznawca za nisko wycenił te grunty że opłacało się je zaraz sprzedać Zapewne ów przedsiębiorca nie sprze4dał tej ziemi po kosztach zakupu Po trzecie sprzedać ziemie w centrum miasta za cene ziemi na wsi to skandal
Obserwator Społeczny
+7 #29 RE: Czy burmistrz działał na szkodę MPWiK oraz miasta?Obserwator Społeczny 2019-05-30 10:24
Znając uczciwość naszych urzędników,na pewno kupił tę działkę biedny działkowiec pod uprawę rzodkiewki,którego nie było stać na lepszą działkę daleko od szosy. To że tam jest rura na pewno nie wiedział,ale się dowiedział.A i to był zupełny przypadek.
To też może tłumaczyć dla czego urzędnicy nie pamiętają tego groteskowego, nic nie znaczącego przypadku. Po prostu czepianie się porządnych ludzi.
Ja-nka
+14 #28 RE: Czy burmistrz działał na szkodę MPWiK oraz miasta?Ja-nka 2019-05-30 09:39
Cytuję Ja-nka:
Cytuję ???:
A kto kupił tę dziwną "działeczkę"?

Oto jest pytanie !
Czekamy na odpowiedź...

Wiem że RODO , ale tak okrężną drogą , jak w wypracowaniu uczniowskim nie używając nazwiska , ale opisując , co robi , zawsze można napisać ... A tak swoją drogą to komu służy RODO ??? Ile przekrętów dzięki temu jest zamiecione pod dywan ?
Ja-nka
+13 #27 RE: Czy burmistrz działał na szkodę MPWiK oraz miasta?Ja-nka 2019-05-30 09:33
Cytuję ???:
A kto kupił tę dziwną "działeczkę"?

Oto jest pytanie !
Czekamy na odpowiedź...
???
+15 #26 RE: Czy burmistrz działał na szkodę MPWiK oraz miasta???? 2019-05-30 08:40
A kto kupił tę dziwną "działeczkę"?
polskielviskrawczyk
+9 #25 RE: Czy burmistrz działał na szkodę MPWiK oraz miasta?polskielviskrawczyk 2019-05-30 08:12
Cytuję Staszek:
Przecież MPWiK powinno tę działkę kupić!
Czy zostali powiadomieni?
Trzeba sprawdzić czy dostali info o sprzedaży działki
z rurą.Niestety,Ale czy to nie wygląda na działanie że szkodą dla miasta i jego mieszkańców?
Sprzedać za 77koła A teraz wydać MILON ?

Tutaj bardziej miałbym pretensje do działu prawnego, który jak domniemam przygotowując dokumenty sprzedażowe nie zadbał o to, by w akcie notarialnym znalazły się stosowne zapisy dotyczące ewentualnych służebności
Handlowiec
+13 #24 RE: Czy burmistrz działał na szkodę MPWiK oraz miasta?Handlowiec 2019-05-30 08:03
Niedawno jeden z kupców powiedział, że burmistrzowie się zmieniają,a drugi garnitur ciągle ten sam.
Czy nie czas ten drugi garnitur wyrzucić z szafy?
Szafy pełnej śmierdzących wątków?
Joop
+8 #23 RE: Czy burmistrz działał na szkodę MPWiK oraz miasta?Joop 2019-05-30 07:52
Kolo. Dla kasy, teraz bedzie wysoka dzierżawa, bo woda musi płynąć, to inwestycja
Koło.
+13 #22 RE: Czy burmistrz działał na szkodę MPWiK oraz miasta?Koło. 2019-05-30 07:50
Na tej mapie to widać wąski pas szerokości ulicy, kliniaty i co tam można zbudować?
Czy to nie jakiś żart?
Bardzo dziwnie to wygląda.Po co komu taki dziwoląg?
Baros
+2 #21 RE: Czy burmistrz działał na szkodę MPWiK oraz miasta?Baros 2019-05-30 07:30
A wy chcieliście takiego człowieka na burmistrza - wstyd. Tylko potrafił się chwalić co Wilczyński zrobił.
Krzychu siedź już w tym poznaniu lepiej.
widze
+18 #20 rurociągwidze 2019-05-30 07:25
To, że były burmistrz Krzysztof Poszwa naraził na koszty miasto to już jest jasne, ale przecież pracownicy urzędu, którzy mu doradzali nadal pierdzą w stołek. Nie bronie byłego burmistrza, ale przecież burmistrz nie musi wszystkiego sprawdzać. Co z pracownikami urzędu, którzy tak zaniedbali tę sprawę ?
Andrzej W
+4 #19 RE: Czy burmistrz działał na szkodę MPWiK oraz miasta?Andrzej W 2019-05-30 06:54
Dużo plotek słychać na mieście o tym co działo się
za poprzedników w wodnych ciągach.
Może warto sprawdzić ?
Za ten artykuł- szacun dla portalu.
Goocioo
+10 #18 RE: Czy burmistrz działał na szkodę MPWiK oraz miasta?Goocioo 2019-05-30 06:37
Urzędnicy stracili pamięć jak świadkowie na komisjach
Śledczych? Jasna pomroczność ?
Coś mi się wydaje, że prokurator powinien być zawiadomiony.
Staszek
+9 #17 RE: Czy burmistrz działał na szkodę MPWiK oraz miasta?Staszek 2019-05-30 06:08
Przecież MPWiK powinno tę działkę kupić!
Czy zostali powiadomieni?
Trzeba sprawdzić czy dostali info o sprzedaży działki
z rurą.Niestety,Ale czy to nie wygląda na działanie że szkodą dla miasta i jego mieszkańców?
Sprzedać za 77koła A teraz wydać MILON ?
BRAWO!
-4 #16 RE: Czy burmistrz działał na szkodę MPWiK oraz miasta?BRAWO! 2019-05-30 00:02
Cytuję Hahaha:
Cytuję Kibice:
Przestań wystawiać w oknie jak jest mecz bo wszyscy Wiemy że sprzedales Nielbe krzychowi

Leniuszki z NIELBY, żyjące z naszych podatków PRZEGRAŁY ZNOWU! Jaaaak przyyykrooo🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🙂
Brawo STAL MIELEC!!!👍💪🏻👏🏻🍾🥇🎆🎉🎊
Hahaha
+5 #15 RE: Czy burmistrz działał na szkodę MPWiK oraz miasta?Hahaha 2019-05-29 23:58
Cytuję Kibice:
Przestań wystawiać w oknie jak jest mecz bo wszyscy Wiemy że sprzedales Nielbe krzychowi

Leniuszki z NIELBY, żyjące z naszych podatków PRZEGRAŁY ZNOWU! Jaaaak przyyykrooo🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🙂
Radny
-5 #14 HujjRadny 2019-05-29 23:37
Bez Matury na Salony
R
-5 #13 AR 2019-05-29 23:36
My pamiętamy. A pytankami na sesjach obrazu nie zakryjesz...jesteś Sprzedawca Promilowego Latawca
Kibice
-3 #12 NKibice 2019-05-29 23:34
Przestań wystawiać w oknie jak jest mecz bo wszyscy Wiemy że sprzedales Nielbe krzychowi
Psełdo
-6 #11 RadnyPsełdo 2019-05-29 23:32
Czego się R obawiasz prawdy
Targarian
-6 #10 EgonTargarian 2019-05-29 23:23
Proszę państwa Radny A.rejsowy to ....wy Wiecie ProMi.zero sportu.....piesze By Nie mylić z Z dobrem Wagrowca
Tygo
+4 #9 CzpuladoTygo 2019-05-29 23:20
Krzychu Przestań być nujem.. ch. Pamiętaj my że Wsi zawsze Pamiętamy. Szkoda Życia....wyp z Miasta
Mieszkanka
+3 #8 WagrowcaMieszkanka 2019-05-29 23:17
Ja chciałam coś od siebie. Przykro bardzo bo głosowałam i agitowalam A Pan Krzyc mnie oszukał. Koleżanki się teraz wysmiewaja w bloku. Mam 72lata i wiem że kłamali
Mianek
+3 #7 ZaswiatowtMianek 2019-05-29 23:12
CzAPULO już czas zapłaty Idziemy pod ....piórko w zupie masz. Razem z ekipą do bram ...
Co wie
+4 #6 BasiaCo wie 2019-05-29 23:10
Proszę napisać jeszcze jak To Były kupił ziemię w Wągrowcu....A tak drodzy rodacy kupił i to jest brak latał już niebawem podamy fakty
Asystento
+7 #5 PAsystento 2019-05-29 23:07
Na Ciebie też Papiery są....Okienko dupe przymyka...i znowu na Taczke...bo prawko zabrane Remek
Krzychu
+4 #4 ProKrzychu 2019-05-29 23:05
To koniec....Grzechu i Krzysiu

TRWA CISZA WYBORCZA
komentowanie zostało wyłączone do 21.04.2024 r. do godziny 21:10

Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 503 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

ZAPYTAJ O OFERTĘ

X

Ostrzeżenie

© 2009-2023 Portal WRC. Wszystkie prawa zastrzeżone.