• Opublikowano:
  • Wyświetlono: 10140

Honorata Bukowska kierownikiem Wydziału Organizacyjnego

Burmistrz Jarosław Berendt wprowadza kolejne zmiany w Urzędzie Miejskim. Honorata Bukowska została kierownikiem Wydziału Organizacyjnego.

Wydział Organizacyjny nie miał kierownika, podlegał on bezpośrednio sekretarzowi miasta Markowi Sturmie. Decyzją burmistrza Jarosława Berendta od dzisiaj stanowisko sekretarza pozostanie stanowiskiem samodzielnym, a Wydział Organizacyjny będzie miał kierownika.

10-osobową grupą urzędników pokieruje Honorata Bukowska, która od maja br. pełniła funkcję zastępcy kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Wągrowcu. Kierownik Wydziału Organizacyjnego będzie podlegał bezpośrednio zastępcy burmistrza Piotrowi Pałczyńskiemu.

Do zadań Wydziału Organizacyjnego należy:

1) w zakresie spraw organizacyjnych:

a) rejestracja i prowadzenie zbioru oraz publikacja aktów prawnych, w tym aktów prawa miejscowego i przepisów porządkowych, wydawanych przez organy Gminy — zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa,
b) zapewnienie sprawnej organizacji i funkcjonowania Urzędu,
c) rozpatrywanie skarg oraz wniosków obywateli,
d) zapewnienie prawidłowej obsługi interesantów przez Urząd,
e) prowadzenie spraw związanych z techniczno-organizacyjną obsługą Rady i innych organów pomocniczych Rady,
f) zarządzanie i administrowanie systemami informatycznymi w Urzędzie, a w szczególności:
- planowanie i zakup sprzętu i oprogramowania komputerowego,
- zapewnienie serwisu i konserwacji sprzętu,
- zarządzanie systemami informatycznymi, zapewnienie ich bezpieczeństwa i ochrony, sprawności i aktualności, zakup materiałów eksploatacyjnych,
- prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej oraz modułu Biuro Obsługi Mieszkańca, a
także poczty elektronicznej,
- obsługa informatyczna jednostek organizacyjnych Gminy miejskiej Wągrowiec,
h) prowadzenie kancelarii Urzędu i sekretariatu Burmistrza Miasta,
i) prowadzenie rejestru upoważnień i pełnomocnictw,
j) techniczno-organizacyjna obsługa narad zwoływanych przez Burmistrza Miasta,
k) prowadzenie punktu Informacyjnego w celu:
- udzielania informacji, a w razie potrzeby kierowania osób do właściwych wydziałów lub stanowisk pracy,
- udzielania wstępnych informacji na temat spraw załatwianych w Urzędzie,
- wydawania kart informacyjnych dot. spraw załatwianych w Urzędzie oraz stosownych wniosków i formularzy,
- udzielania informacji na temat funkcjonowania instytucji na terenie miasta,
- udzielenie informacji o bazie turystycznej, gastronomicznej i noclegowej,
p) doręczanie pism sądowych adresatom,
q) prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem przez skazanych prac społecznie użytecznych;

2) w zakresie spraw kadrowych i bhp:

a) opracowywanie i aktualizacja regulaminów:
- regulaminu pracy,
- zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
- wynagradzania,
- służby przygotowawczej,
- naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Wągrowcu,
- okresowych ocen pracowników zatrudnionych w Urzędzie Miejskim w Wągrowcu na stanowiskach urzędniczych, w tym kierowniczych stanowiskach urzędniczych
b) gospodarka etatami,
c) organizacja i przeprowadzanie naboru pracowników,
d) prowadzenie spraw osobowych pracowników,
e) prowadzenie spraw związanych ze szkoleniem oraz doskonaleniem zawodowym pracowników Urzędu z uwzględnieniem kierunków i form szkolenia,
f) prowadzenie spraw osobowych kierowników gminnych jednostek organizacyjnych, z wyjątkiem placówek oświatowych,
g) prowadzenie spraw związanych z zatrudnianiem bezrobotnych w ramach robót publicznych i prac interwencyjnych; współdziałanie z organami zatrudnienia w tym zakresie,
h) prowadzenie spraw socjalnych pracowników, a w tym spraw wynikających z przepisów o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych,
i) prowadzenie postępowania wyjaśniającego w razie wypadku przy pracy lub wypadku w drodze do pracy lub z pracy,
j) nadzorowanie pracy pracowników pomocniczych i obsługi Urzędu,
k) załatwianie spraw związanych z praktykami zawodowymi uczniów szkół ponadgimnazjalnych
i studentów wyższych uczelni,
l) załatwianie spraw związanych z odbyciem stażów absolwenckich i przygotowaniem zawodowym bezrobotnych,
m) zapewnienie prawidłowych warunków pracy, bhp, a w tym:
- organizacja szkoleń z zakresu bhp,
- poddawanie pracowników profilaktycznym badaniom lekarskim,
- wydawanie pracownikom odzieży roboczej i ochronnej,
n) kompletowanie wniosków emerytalno-rentowych pracowników Urzędu,
o) dokonywanie zgłoszeń do ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego pracowników i zleceniobiorców oraz dokonywanie wyrejestrowania,
p) zapewnienie warunków do przeprowadzania okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników Urzędu zatrudnionych na stanowiskach urzędniczych,
q) sporządzanie sprawozdawczości z zakresu zatrudnienia i czasu pracy,
r) sporządzanie miesięcznych informacji o zatrudnieniu, kształceniu lub działalności na rzecz osób niepełnosprawnych;

3) w zakresie spraw administracyjno-gospodarczych:

a) utrzymanie budynków Urzędu, a w tym:
- przestrzeganie przeciwpożarowych wymagań techniczno-budowlanych, instalacyjnych i techno-logicznych,
- wyposażanie budynków, oraz przyległego terenu w wymagane urządzenia przeciwpożarowe i gaśnice,
- zapewnienie konserwacji oraz naprawy urządzeń przeciwpożarowych i gaśnic w sposób gwarantujący ich sprawne i niezawodne funkcjonowanie,
- planowanie i realizacja remontów kapitalnych i bieżących,
- zapewnienie zaopatrzenia w energię elektryczną, wodę i gaz,
- zapewnienie sprawności urządzeń służących do ogrzewania budynku,
- naliczanie opłat za zanieczyszczanie środowiska,
- dekorowanie budynku na okres świąt państwowych i uroczystości miejskich,
- prowadzenie książek obiektów i przeprowadzanie wymaganych przepisami prawa przeglądów okresowych.


 

Komentarze   

loloho
+32 #25 RE: Honorata Bukowska kierownikiem Wydziału Organizacyjnegololoho 2021-03-10 19:30
pod Jarkiem nie trzeba kopać, sam sie juz dawno zaorał 😅😅😅😅
gruby
-24 #24 RE: Honorata Bukowska kierownikiem Wydziału Organizacyjnegogruby 2021-03-10 17:55
Tam jest inny koń trojański który z wujem knuje jak pana Jarka wysadzić z siodła.
loloho
+32 #23 najgorsza decyzja Berendtaloloho 2021-03-10 17:16
za którą zapłaci w czasie wyborów. ta pani go ciągnie na dno.
Ryszard
+30 #22 RE: Honorata Bukowska kierownikiem Wydziału OrganizacyjnegoRyszard 2019-12-06 20:19
Gdzie tym razem polecieli do Francji czy na Madere ?
oiu
+29 #21 RE: Honorata Bukowska kierownikiem Wydziału Organizacyjnegooiu 2019-12-06 18:35
Sygierycz a ty po co tam pojechałeś ? Znów robisz za UBERA czy jechałeś już jako komendant straży miejskiej
julas
+34 #20 RE: Honorata Bukowska kierownikiem Wydziału Organizacyjnegojulas 2019-12-06 18:29
Jakoś w obowiązkach pani Bukowskiej nie widze aby miała wpisane wycieczki zagraniczne Panie Berent w jakiej roli ta pani wyjechała obecnie w delegacji urzedników do Francji Czy miejscowy jarmark bożonarodzeniowy nie wystarczył wam na zakupy Musieliście się udać aż do Francji na świąteczne targi .Kto zapłaci za tą wycieczke.Czy następna wycieczka na Madere czy jeszcze dalej?
Urzędnik
-32 #19 RE: Honorata Bukowska kierownikiem Wydziału OrganizacyjnegoUrzędnik 2019-11-19 18:11
Pani Honorata okazała sie wysokim wskaźnikiem inteligencji...., jest bardzo poukładana..., normalna i o taką normalność chodzi..., nic innego nie powinno nas interesować....
Urzędnik
-27 #18 RE: Honorata Bukowska kierownikiem Wydziału OrganizacyjnegoUrzędnik 2019-11-18 00:12
Fajna ta Pani jest
ghf3
+42 #17 RE: Honorata Bukowska kierownikiem Wydziału Organizacyjnegoghf3 2019-11-08 14:41
Skoro Pan Sturma poradził sobie z tymi obowiazkami i ze swoimi to znaczy że tam pracy za dużo niema. Także wystarczyłoby pół etatu Zapewne Berent zrobiłby tak jakby płacił ze swoich a że płaci z Naszych podatków to ma gest
nikita
+46 #16 RE: Honorata Bukowska kierownikiem Wydziału Organizacyjnegonikita 2019-11-06 22:41
Czy to ta Pani była kiedyś z miejskimi urzednikami w Francji jako tłumacz?
Sd
+52 #15 StanowiskaSd 2019-11-06 18:22
Przy zmianie władzy najważniejsze jest aby obstawić się swoimi ludźmi
Tomson
+60 #14 RE: Honorata Bukowska kierownikiem Wydziału OrganizacyjnegoTomson 2019-11-05 21:52
Kolejne stanowisko kierownicze?Ile jeszcze powstanie?W urzędzie miasta będą sami kierownicy,tak żeby nikt nie czuł się gorszy od drugiego ❗❗❗
Obserwer
-27 #13 Zniknął jeden komentarzObserwer 2019-11-05 19:56
Portal kasuje komentarze? Zniknął jeden, coś o dwuznaczności było!

Administrator: Potwierdzam, jeden z komentarzy został zabezpieczony. Wpis został zgłoszony organom ścigania.
nikita
+52 #12 RE: Honorata Bukowska kierownikiem Wydziału Organizacyjnegonikita 2019-11-05 17:03
Obcisłe spodnie to ma gust Czas opróżnić torbe jest gdzie
juziu
+43 #11 Boki zrywaćjuziu 2019-11-05 13:57
A więcej obowiązków nie można było "wpisać". Żaden normalny pracownik nie jest wstanie tyle rzeczy ogarnąć, i jeszcze na tym się znać! Chyba, że człowiek superman. A wcześniej tyle rzeczy samo się robiło.
Jan-ka
+57 #10 Nowy kierownikJan-ka 2019-11-05 13:27
Do Anioła
Tak , masz rację WIARA czyni cuda ... ha ha ha
ale mi jakoś trudno uwierzyć w wielkie kompetencje p. Bukowskiej
Obywatel
+15 #9 RE: Honorata Bukowska kierownikiem Wydziału OrganizacyjnegoObywatel 2019-11-05 12:22
Krzysiu Poszwa wróć!!!
Krzysiu
+82 #8 RE: Honorata Bukowska kierownikiem Wydziału OrganizacyjnegoKrzysiu 2019-11-05 11:19
Przemadrzale dziewcze z wysokim ego. Dyrektor MDK-u z kompetencjami i checiami do pracy na wylocie a Pan B. ma odwage zatrudniac dalej na pseudo posadach. Ja mam wrazenie ze brakuje mu wokol siebie jeszcze jednego vice.... Wtedy to juz chyba w ogole do pracy nie musialby przychodzic. Zal na to patrzec co ta zmiana przyniosla. Z deszczu niestety pod rynne. A mialo zaswiecic slonce...
REALISTA
+71 #7 RE: Honorata Bukowska kierownikiem Wydziału OrganizacyjnegoREALISTA 2019-11-05 10:45
A MOŻE PANI BUKOWSKA MA U KOGOŚ OCZKO I SZEROKI PLECY,NA UKŁADY NIE MA RADY,A UKŁADY TU ŚMIERDZĄ NA KILOMETR
Jastary
+48 #6 RE: Honorata Bukowska kierownikiem Wydziału OrganizacyjnegoJastary 2019-11-05 08:36
Panie Redaktorze, brak Pana komentarza!!!!
Czyżby pan popierał zmiany?
Jeszcze tylko 4 lata i towarzystwo z Ratusza trza "pognać" i wróci normalność.
Kri
+58 #5 SmiechKri 2019-11-05 08:17
Ręce opadajom od takich decyzji. Kb
Inula
+61 #4 RE: Honorata Bukowska kierownikiem Wydziału OrganizacyjnegoInula 2019-11-05 07:58
Nie wierze...To jest szok
Piotrek
+75 #3 RE: Honorata Bukowska kierownikiem Wydziału OrganizacyjnegoPiotrek 2019-11-05 00:00
Mnie przerażają ruchy kadrowe burmistrza. Tworzycie pseudo posady.
Aniol
+4 #2 PrawdaAniol 2019-11-04 23:42
Uwież ze wszystko to czego ty nie umiesz 😂😂😂😂
Pusia
+63 #1 Śmiechu na saliPusia 2019-11-04 22:50
Bukowska???
A co ona umie???

Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 503 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

ZAPYTAJ O OFERTĘ

X

Ostrzeżenie

© 2009-2023 Portal WRC. Wszystkie prawa zastrzeżone.