• Media
  • Opublikowano:
  • Wyświetlono: 4540

Czy sędzia SR w Wągrowcu prowadził po pijaku?

Sędzia Sądu Rejonowego w Wągrowcu miał prowadzić samochód, będąc pod wpływem alkoholu. Grożą mu dwa lata więzienia i utrata immunitetu.

25 listopada około godziny 17:30 policjanci zostali powiadomieni, że jeden z kierowców na stacji Orlen w Wągrowcu może być pod wpływem alkoholu.

- Policjanci odebrali zgłoszenie od obywatela, który podejrzewa inną osobę o kierowanie pojazdem pod wpływem alkoholu. Mężczyzna ten wsiadł do samochodu i odjechał — poinformował sierż. sztab. Dominik Zieliński, oficer prasowy KPP w Wągrowcu.

Na miejsce został skierowany patrol policji. Funkcjonariusze na podstawie zapisu z monitoringu stacji ustalili kierującego. Okazał się nim jeden z sędziów Sądu Rejonowego w Wągrowcu.

- Po potwierdzeniu informacji, że wskazana osoba jest sędzią, poinformowano o tym Prezesa Sądu Rejonowego w Wągrowcu i wraz z prokuratorem prowadzącym czynności przeprowadzono w miejscu zamieszkania mężczyzny — dodaje sierż. sztab. Dominik Zieliński.

Sędziego przewieziono do szpitala w Wągrowcu, gdzie trzykrotnie pobrano mu krew do tzw. badań retrospektywnych. Jak wyjaśnia prokurator, badania te posłużą do ustalenia, czy w momencie, gdy sędzia znajdował się na stacji benzynowej, był pod wpływem alkoholu.

W sprawie ruszyło śledztwo dotyczące kierowania samochodem pod wpływem alkoholu. Śledczy nie ujawnią wyniku pierwszego badania trzeźwości sędziego przeprowadzonego za pomocą alkomatu.

Jak poinformował Michał Smętkowski, rzecznik Prokuratury Okręgowej w Poznaniu, śledczy czekają na wyniki badań krwi, dopiero wtedy będą mieć stuprocentową pewność.

Rzecznik Prokuratury Okręgowej w Poznaniu dodał, że jeżeli wyniki badań krwi sędziego potwierdzą, że prowadził auto, będąc pod wpływem alkoholu, prokuratura wniesie o uchylenie mu immunitetu. Za jazdę po pijanemu grozi kara do dwóch lat więzienia.


 

 

Komentarze   

R
#52 RE: Czy sędzia SR w Wągrowcu prowadził po pijaku?R 2021-05-19 06:02
Czy ktoś wie jak się ta sprawa rozstrzygnęła ? Skazano tego pajaca czy zamieciono pod dywan sprawę ? Jeżeli ktoś wie - ma jakiegoś linka to proszę o info. Dzięki.
GOLEM
+4 #51 RE: Czy sędzia SR w Wągrowcu prowadził po pijaku?GOLEM 2020-01-27 03:40
PiS-Janowy i krzysiu syn esbeka - dlaczego oskarżacie sędziów i uważacie że nic się nie dzieje. Na tym etapie sprawą zajmuje się prokuratura, a nie sędziowie. Prokuratura to obecnie pod rządami PiSdzielców instytucja zależna od polityków, bo zarządzana przez polityka Ziobrę. Według PiS-Janowego, zapewne prokuratura Ziobry to zapewne instytucja niezależna i niezawisła i na kształt tej niezleżności i niezawisłości prokuratury chcą stworzyć swoje sądy. PiS-Janowy to zapewne po PEGERowski obrońca demokracji, który tęskni za dawnymi czasami, kiedy żyło się z rozkradania PGR-ów. Dziś ma iść do pracy i uczciwie pracować to jest dla niego zbyt cieżkie, bo lenistwo, oszustwo i złodziejstwo wyniósł z domu. PGR-owcy to takie lokalne kułaki jak się ich określało za komuny. Ich dziadkowie lub ojcowie przekazali ziemię na rzecz skarbu państwa, czyli do PGR-u w zamian za pracę w tym PGR-ze. Żabiczyn do którego tekni PiS-Janowy, to jeden wielki PGR i stąd te PiS-Janowego tęsknoty za dawnymi słusznie minionymi czasami, czyli za komuną. PGR to twory rodem z PRL, a ich byli pracownicy dziś mogą tęsknić za tamtymi czasami, kiedy trzymali świnkę, krówkę, parę kórek, a okradali PGR i twierdzili, że okradając własnego pracodawcę, czyli PGR, walczą w ten sposób z komuną. Poza tym znamiennym symbolem ówczesnych PGR-ów były wszechobecne gorzelnie w PR-ach. Może gdyby mniej pili i kradli, to te PGR-y istniały by do dziś. Łatwiej było kraść i biadolić na każdą władzę. Gdyby byli rolnikami z dziadka i ojca, to dziś popierali by swoją partię, czyli PSL. Nie ważne, czy to obrotowa partia, ale to oni reprezentują interesy rolników. Jeżeli ktoś z wioski, krytykuje PSL, to PiSdzielcowy wywrotowiec, któremu nie warto wierzyć. To jedynie wychowanek komuszych kułaków!
PiS-Janowy czy ty jesteś potomkiem Polskich kułaków z czasów komuny? U ciebie zapewne sami patrioci, walczący z komuną wypijający zapasy z gorzelni.
krzysiu syn esbeka
-6 #50 RE: Czy sędzia SR w Wągrowcu prowadził po pijaku?krzysiu syn esbeka 2020-01-26 17:38
Media lokalne i nie tylko zamilkły w tym temacie jakby broniąc sędziego . Ja nie twierdze że był czy nie był pijany ale taka cisza wiele mówi .
PIS-Janowy
-7 #49 RE: Czy sędzia SR w Wągrowcu prowadził po pijaku?PIS-Janowy 2020-01-26 16:36
Krzysiu - pewnie policjant który go zatrzymał już szykuje się do zrzucenia munduru. Ta bezczelna ekipa w togach to tak sie urządziła w tym naszym biednym kraju jak perz na polu bez oprysków... na szczęście ludzie widzą coraz częściej i zaczynają rozumieć, ze to normalne , tepe prostaki klasy palikot nie posiadający czasami podstawowej wiedzy prawniczej a tylko autorytet strachu wynikający z togi, którą szkalują ostatnio swoim zachowaniem, że aż zal patrzeć (patrz ostatnio wpis sędziego z Poznania publicznie lżący prezydentaPolski).
krzysiu syn esbeka
-5 #48 RE: Czy sędzia SR w Wągrowcu prowadził po pijaku?krzysiu syn esbeka 2020-01-26 15:13
Mineły dwa miesiące a tu cisza ? Nadzwyczajna kasta zamiotła wszystko pod dywan .
PIS-Janowy
-5 #47 RE: Czy sędzia SR w Wągrowcu prowadził po pijaku?PIS-Janowy 2019-12-05 12:00
Juras - nie oczekuj na nic innego od Golema jak na wycinki z GW czy Natemat. Przeciez dla niego rozbity laptop Ziobry to koniec swiata I jedno z najwiekszych przestępstw , ciekawe są jednak jego wspominki o matrixie z Kolendą uruchamijącą zniszczony laptop Ziobry. Nie podawali tego na TVN-ie czy tez tak mu to z mózgu sprali tę informację? A najlepsze jest tłumacznie, ze prokuratura czy Ziobro sa winni uniewinnieniu Najsztuba. czy taki sposob myślenia prezentuje cały elektroat oPOzycyjny w Wągrowcu? Zastanawiam się, czy gdyby w Wyborczej napisano, ze Hitler napadł na Polskę w swojej obronie to tez by to uznał za swoja prawdę? Mam poważne obawy, ze tak ...
juras
-8 #46 RE: Czy sędzia SR w Wągrowcu prowadził po pijaku?juras 2019-12-05 10:13
Golem czekam na odpowiedz jakie to potężne media miał pis gdy rzadziło PO a w tvp LIS i Wielowiejska?
@@@@@@@@@
-7 #45 GOLAM-NAĆPANY@@@@@@@@@ 2019-12-05 09:55
Najarałeś się czy wciągnołeś działe?Ty naprawdę jesteś głupszy niż ustawa przewiduje.Ale co tam-głupi jesteś-głupim umrzesz.Wyj sobie dalej,szczekaj-bo tylko tyle mozesz.Dawno nie czytałem takich idiotyzmów jakie płodzisz na tym portalu.A pozdrów [wpis niecenzuralny]a,który nawet minusowanie tych idiotyzmów zablokował.Jak to się ma niby do pisowskiej cenzury?
Golem
+7 #44 RE: Czy sędzia SR w Wągrowcu prowadził po pijaku?Golem 2019-12-05 02:35
kolo - zadaj pytanie, czy jest z tej samej kasty, bo tak PiSdzielce nazywają swoich oponentów, czy raczej mógł należeć do sitwy lub mafii PiSdzielców?????????????!!!!!!!!!!!!!!
Golem
+9 #43 RE: Czy sędzia SR w Wągrowcu prowadził po pijaku?Golem 2019-12-05 02:32
PiS-Janowy - to co tutaj wypisujesz, czyli wywiad z Kolędą-Zalewską, czyli pracownikiem TVN to jakiś twój czy wyznawców PiSdzielców MATRIX, lub baśń opowiedziana przez media braci Karnowskich. Michał Karnowski dość aktywnie działa w takich portalach i wydawnictwach jak: wPolityce.pl, wSieci, Uwarzam Rze. Jego program Floriańska 3 można od 2012 wysłuchać w Radio Warszawa, który wcześniej ukazywał się również na antenie Telewizji Republika, a od 2016 roku można go zobaczyć w TVP Info. Jego brat bliźniak, jest redaktorem naczelnym tygodnika wSieci. Zapewne to są źródła twoich informacji.
Wypisujesz tutaj swoje sensacje o Durczoku, które wszyscy wiedzą, również oglądający TVN, bo tam też to podano. Oceniasz właśnie sądy, których prezesów wyznaczył Ziobro, poprzez swoje słynne faksy. Jak to jest, że sądy zarządzane przez nominatów Ziobry, czyli de facto PiSdzielców, wydają wyroki niezgodne z oczekiwaniami partii rządzącej. Co gorsza, prokuratura zarządzana przez Ziobrę, czyli de facto przez polityków PiS, nie może nic zrobić i jest oburzona. Czyżby państwo PiS ośmieszało się? Przejęli sądy i prokuraturę i nadal nic im się nie udaje. Nadal nie można wydawać partyjnych wyroków. Polska już to przerabiała, czyli zależność sądów i prokuratury od polityków. Tylko wtedy byli to komuniści. Czym więc PiS różni się od komuny?! Co PiS chce nam zaoferować, poza powrotem komuny i ręcznym sterowaniem sądami i prokuraturą. Kaczyński i jemu podobni tylko to pamiętają ze swoich lat młodości i świetności i dlatego na siłę chcą nam to ponownie zafundować, czyli powrót do czasów komuny.
Oskarżasz sędziów, że są utrzymywani z naszych podatków. Z tych naszych podatków utrzymywani są również strażacy i policjanci. Czy strażacy jako zgnilizna i siedlisko PiSdzielców to obecnie zawód najwyższego zaufania publicznego. Jaka jest pewność, że osoby które do tej pory szanowaliśmy nie będą się kierować względami politycznymi?! Jaką mogę mieć pewność, jak również inni nie podzielający polityki PiS mogą mieć pewność, że kiedy spłonie ich dobytek, to ocenę zaistaniałej sytuacji wyda biegły sądowy z dziedziny pożarnictwa, który jest niezależny od poglądów politycznych dzielących Polaków.Nagle może się okazać, że ten biegły sądowy jest z nadania PiSdzielców. Wyrok wyda sędzia niezależny od PiSdzielców w oparciu o Kodeks Karny. Wyrok nie będzie podobał się PiSdzielcom. Kogo oskarżą?! Sędziego, bo wydał wyrok zgodnie z KK, zamiast z opinią uzależnionego od władzy PiS strażaka, który dorobił na potrzeby partii PiS własną teorię spiskową. Spróbujcie oskarżyć w obecnie sterowanej przez PiS prokuraturze donisienie na kogokolwiek z PiS. Zapewne prokuratura oskarży Was, lub umorzy postępowanie. Tak wygląda wymiar sprawiedliwości, jak i cała prokuratura przejęta przez PiSdzielców.
Cała sytuacja jest komiczna. PiSdzielce krzyczą o bezprawiu sądów, którymi sami zawiadują, a jednocześnie krzyczą, że bezprawie to sądy. PiSdzielce to groteskowi wyznawcy czegoś czego nie rozumieją, czyli prawa i ekonomii. Gratuluję nieukom i dyletantom wyboru swoich idoli. Jesteście zabawni w torzeniu swoich bajek, podobnie jak to robi PiS-Janowy
Golem
+9 #42 RE: Czy sędzia SR w Wągrowcu prowadził po pijaku?Golem 2019-12-04 23:55
kolo - jedyne co potrafisz to obrażać innych i obrzucać inwektywami. Typowy wyznawca PiSdzielców, który brak argumentów zastępuje przekleństwami i inwektywami. Tak więc nie wiem, kto tu wyje. Może warto, żebyś siebie posłuchał :D
Golem
+10 #41 RE: Czy sędzia SR w Wągrowcu prowadził po pijaku?Golem 2019-12-04 23:48
PiS-Janowy - łżesz i kłamiesz jak zawsze. To co wypisujesz to czysta propaganda PiSdzielców. Na jakie podstawie oceniasz, że majątek prof. Gersdorf jest znacznie większy niż zarabiała? To dlaczego CBA, CBŚ i inne służby państwowe nie potrafią tego udowodnić? Banasiowi udało im się udowodnić po kilku reportażach. Niestety moralność i honor PiSdzielców wygląda właśnie tak jak postępowanie Banasia. Plujesz inwektywami wobec wymiaru sprawiedliwości, nie przytaczając konkretnych faktów. Zapewne dlatego, bo okazało by się, że ci sędziowie zostali uniewinnieni w czasach rządów PiSdzielców. Sądy w Polsce opierają się na postępowaniu zgodnym z Kodeksem Karnym (KK), a nie jak to ma miejsce w państwach anglosaskich na zasadzie precedensu. Dlaczego PiSdzielce zajmują się reformowaniem sądownictwa, wyrzucaniem i nękaniem niewygodnych sędziów, zamiast nowelizować Kodeks Karny?! Wciskacie ludziom propagandowe brednie, zamiast mówić prawdę. Na ile dzięki waszej reformie przyspieszyły sprawy w sądach?! Na ile spadły opłaty w sądach dzięki reformom PiSdzielców?!
Dzisiaj przed sądem w Wągrowcu można było zobaczyć TVPiS. Zapewne będziecie karmić społeczeństwo kolejnymi głodnymi kawałkami na temat pijanego sędziego i jego bezkarności. Ten sędzia został już zawieszony, a prowadzący sprawę informują na tyle ile mogą, aby nie tworzyć kłamstw jak to jest w zwyczaju wyznawców PiSdzielców.
Co do tego sędziego, to musi ponieść konsekwencje, bo nie ma świętych krów i nikt nie może być ponad prawem. Jazda pod wpływem alkoholu to przestępstwo, a osoba tak postępująca to potencjalny zabójca niewinnych ludzi.
PIS-Janowy
-15 #40 RE: Czy sędzia SR w Wągrowcu prowadził po pijaku?PIS-Janowy 2019-12-04 10:59
Juras - Golem ci wymieni - raczkującą, Internetową TV Republikę, niszowe Radio Maryja i satelitarną (wtedy jeszcze) TV TRWAM). I bedzie przekonany w 100% , ze to były czasu demokracji i wolności.
A tymczasem info o kolejnej ikonie Golemów i im podobnych - Kamilku Durczoku - POwskim abstynencie:"...Znany dziennikarz Kamil D., któremu prokuratura zarzuca oszustwo i podrobienie weksla, nie trafi do aresztu. Sąd Rejonowy Katowice-Wschód nie uwzględnił wniosku prokuratury o tymczasowe aresztowanie podejrzanego na trzy miesiące - wynika z informacji śledczych...."
Wspaniałe sądy,ostoje praworzadnosci i demokracji zaiste."....
Jak w poniedziałek informowała prokuratura, stawiane D. zarzuty dotyczą podrobienia weksla i dokumentów towarzyszących zabezpieczeniu kredytu hipotecznego na blisko 3 mln zł, który został zawarty w sierpniu 2008 r. Śledztwo w tej sprawie zostało wszczęte w sierpniu br. z zawiadomienia poręczyciela, a także banku, który również jest pokrzywdzony. Prokuratura zaznaczyła, że w ostatnich dniach wpłynęła kluczowa w tej sprawie opinia biegłego z zakresu pisma ręcznego.
Jak informowały w sierpniu br. media, w tym roku bank zwrócił się do byłej żony dziennikarza z wezwaniem do wykupu weksla z powodu nieuiszczenia należności przez kredytobiorcę. Kobieta zaprzeczyła, że złożyła swój na wekslu podpis, kwestionując jego autentyczność. Oświadczyła, że podpis został podrobiony, a jej nie było przy sporządzeniu tego weksla, ani nigdy go nie widziała..."
I to tyle tytulem kolejngo kwiatka do działności "sendziof"
kolo
-13 #39 RE: Czy sędzia SR w Wągrowcu prowadził po pijaku?kolo 2019-12-04 10:51
Sandokan usprawiedliwia sędziego bo albo jest z tej samej kasty lub jest alkoholikiem który jeżdzi po pijanemu
PIS-Janowy
-17 #38 RE: Czy sędzia SR w Wągrowcu prowadził po pijaku?PIS-Janowy 2019-12-04 10:20
Sandokan - pijaczka w todze bronisz? Naprawdę? Ile razy zdarzyło się, ze pracownicy stacji dzwonili na policje bo klient był pijany? Ja o takim wypadku nie syszałem jeszcze . On sie musiał ledwo na nogach trzymać, skoro na taki krok się zdecydowali. No ale dobra - teraz pomysl, dlaczego procurator był z policją , dlaczego jego szef musiał dać zgodę? Dlaczego minęło 3 godziny ... Bo bozek w todze ma immunitet I moze policjanta wyprosić. Z innym pijaczkime nie byłoby takie cackania się. Tak się pieknie ustawili sędziowie w PRL -u, a ty tego nie widzisz I plujesz na policję jak Golem na temat laptopa Ziobry, rozbitego w strzepy ponoć. Tutaj - coś o czym Jahira Golem nie wie zapewne na temat tego doszzczętnie rozbitego laptopa:
"...Niedługo później na obdukcji ofiar zbrodni kaczystowskich pojawiają się dziennikarze, a wśród nich Katarzyna Kolenda -Zaleska.
Przedstawiany notebook należący jakoby do Ziobry ma wyłamany kawałek plastikowej obudowy na styku z zawiasem matrycy.

Prowadzący konferencję prasową biegły z ministerstwa stwierdza:

"...tu więcej uszkodzeń zewnętrznych nie ma, natomiast uszkodzone jest wszystko w środku. Trudno powiedzieć, czy to było rozkręcone i tłuczone młotkiem, w każdym razie płyta główna, to co jest w środku - jest uszkodzone, zniszczone".
Zaleska: I można coś odczytać?
Biegły: "Zwykłymi metodami, to znaczy przez włączenie, uruchomienie - to nie".

W tle dzwoni telefon. Pan "biegły" z Ministerstwa Sprawiedliwości" - odbiera.

-A dzień dobry panie redaktorze!
-Czy kim jestem? (W domyśle prawdopodobnie dzienikarz zapytuje - jakie kompetencje posiada prezentujący w aspekcie rzeczoznastwa informatycznego)
-No zawsze się uważałem za...

Tymczasem nieodpowiedzialna Kolenda-Zaleska naciska klawisz power na laptopie Ziobry, którego płyta główna była masakrowana młotkiem. Startuje POST-BIOSU, a następnie w regulaminowym czasie Windows z tradycyjną defaultową tapetą w trawkę i błękitne niebo.
Biegły z ministerstwa z okolic telefonu:

"Kurcze, włączyli mi to! Proszę Państwa! Heh! To działa..., nie, komputer włączyli! Wy to jesteście! Ja z jednym rozmawiam, a drudzy mi tam coś mieszają! No pani redaktor! I co teraz, jak będzie policja po to przychodziła, czy prokuratura..."

Kolenda-Zaleska: "ale to coś działa!"

Biegły z ministerstwa: "no coś działa może, ale jak to teraz wyłączyć? Zostawić państwa samych!"..."
I to tyle na temt totalnego "ogłupienia" ludu tuskowego przez szopki TVN.
sandokan
+8 #37 RE: Czy sędzia SR w Wągrowcu prowadził po pijaku?sandokan 2019-12-03 23:47
W kontekście wpisu poniżej: teraz pamiętaj, żeby po przyjeździe do domu nie pić żadnego alkoholu przez co najmniej 3 godziny. :D.
sandokan
+12 #36 RE: Czy sędzia SR w Wągrowcu prowadził po pijaku?sandokan 2019-12-03 23:43
Na "Niezależnej"(ciekawe od kogo i od czego) napisali Policjanci wraz z prokuratorem udali się do domu sędziego. Badanie alkomatem wykazało, że mężczyzna był pod wpływem alkoholu. Ponieważ test przeprowadzono trzy godziny po odjeździe sędziego ze stacji benzynowej, przewieziono go do szpitala, gdzie trzykrotnie pobrano mu krew do badań. Kumacie? TRZY GODZINY !!! Moim zdaniem nie mieli nawet prawa by wchodzić mu na posesję i badać. W takim układzie gdy przyjedziesz do domu, wypijesz drineczka, w międzyczasie komuś coś się będzie wydawało i masz ogromne kłopoty.
PIS-Janowy
+21 #35 RE: Czy sędzia SR w Wągrowcu prowadził po pijaku?PIS-Janowy 2019-12-03 23:29
co tez teraz pisiory zrobią ze swiom ziomalem z niku ,juz nie idzie zamiesc tego ,jak wszystko zamiatali pod dywan
kolo
-15 #34 RE: Czy sędzia SR w Wągrowcu prowadził po pijaku?kolo 2019-12-03 23:10
Golem skomli jak pies a karawana jedzie dalej
@@@@@@@@@
-20 #33 golam-baranie@@@@@@@@@ 2019-12-03 22:52
I co TEMPAKU?Pokwicz sobie jeszcze trochę jak twoi kumple odrywani od koryt-sejmowych,rządowych czy sędziowskich.To już koniec.Możesz tylko dalej kwiczeć na tym śmiesznym portalu,a PIS i tak zrobi swoje.Widzisz głąbie 46 procent społeczeństwa oddało na nich swój głos-tylko taki oszołom jak ty i tak nie zatrybi dlaczego.KWICZ GOLAM KWICZ.
juras
-18 #32 RE: Czy sędzia SR w Wągrowcu prowadził po pijaku?juras 2019-12-03 22:36
Golem bredzisz bo ja nie biore nic od państwa i na nich głosowałem do tego 8 mln ludzi Z tego co piszesz to zwolenników PO i innych parti 500 plus nie przekonało i nie dali się przekupić tymi pieniedzmi i 500 plus niebiorą tylko że jeszcze nigdzie nie czytałem żeby zwolennicy opozycji zwracali do rządu 500 plus Widzisz jak łatwo WAS przekupić Co do tvp to za swoich rządów PO nie siało tam swojej propagandy tylko Lis i Wielowiejska jechali tam cały dzień za pisem ? Może mi wymienisz telewizje które wtedy sprzyjały pisowi jak PO opanowało telewizje publiczną ?
Golem
+22 #31 RE: Czy sędzia SR w Wągrowcu prowadził po pijaku?Golem 2019-12-03 22:27
@@@@@@@@@ - oglądasz TVPiS i sprzedajesz zasłyszane tam brednie. Badania krwi są już znane lecz nie są podawane do publicznej wiadomości, żeby PiSdzielce tworzyły teorie spiskowe i jarali się tematem. Został zabezpieczony monitoring. Znany jest również sprawca. Tego nie dowiesz się w TVPiS, gdzie nie pracują już redaktorzy, którzy potrafili by to ustalić. Tam pozostały jedynie miernoty dziennikarskie na usługach PiSdzielców. Alkohol z pobranej krwi nie odparuje, podobnie jak zniknęły nagrania z wypadku Szydło. Ginące dowody w sprawie, to specjalność PiSdzielców. W 2007 roku, kiedy PiSdzielce tracili władzę, nagle laptop Ziobry został tak uszkodzony, że nie można z niego było nic odczytać. Nie twórz faktów, do których są zdolni tylko PiSdzielce.
Golem
+18 #30 RE: Czy sędzia SR w Wągrowcu prowadził po pijaku?Golem 2019-12-03 22:17
juras - to proste, PiSdzielce wygrały wybory bo kupili społeczeństwo 500+, poza tym przejęli publiczną TV i sieją tam propagandą, a duża część społeczeństwa nie sprawdza tych kłamstw i oszczerstw które tam emitują. Poczekajmy do następnego roku i kolejnych lat, kiedy gospodarka będzie hamować. PiSdzielce przejęły władzę w szczycie koniunktóry gospodarczej. Ludzie zachłysnęli się tym, że łatwo wymóc na pracodawcy podwyżkę i łatwo zmienić pracę. Poza tym, ci bardziej leniwi nie muszą pracować, dzięki 500+. Ci sami ludzie, nie wiedzą o ty, że nie zawdzięczają tego PiSdzielcom, tylko własnej pracy i wcześniejszym decyzjom, poprzednich rządów (nie tylko PO). Kaczyński osiągnął wiek emerytalny i nie musi martwić się o swoją przyszłość. Teraz pozostało mu realizowanie swoich chorych i mściwych ambicji politycznych. Jeżeli doprowadzi Polskę do ruiny, to i tak jest już urządzony na resztę lat jakie pozostały mu do końca swojego marnego i mściwego życia.
PIS Janowy
+20 #29 RE: Czy sędzia SR w Wągrowcu prowadził po pijaku?PIS Janowy 2019-12-03 18:11
nie oglądaj cię kurwizji bo oglüpiają tam te Lisowskiej ścierwa!
juras
-19 #28 RE: Czy sędzia SR w Wągrowcu prowadził po pijaku?juras 2019-12-03 17:57
Golem pytanie - skoro było tak dobrze za PO to dlaczego przegrali drugie wybory z rzędu ?
@@@@@@@@@
-18 #27 Zaraz się się zacznie@@@@@@@@@ 2019-12-03 17:23
PIS-Janowy-ale za chwilę będziesz miał przechlapane.Jak golam się spichnie z Romkiem wynalazkiem Kowalczewskim-to minusami Cię zasypia jak Breżniewa orderami.Przed chwila w telexpresie mówili,że wyniki badań krwi wągrowieckiego sędziego jeszcze nie są znane.Pewnie już nie ma czego badać.Alkohol odparował.
PIS-Janowy
-23 #26 RE: Czy sędzia SR w Wągrowcu prowadził po pijaku?PIS-Janowy 2019-12-03 16:08
Olga - zastanawiam się ile ci sędziowie musza nasrać na twarz takim Golemom czy PO-Janowym aby ci jakoś trzezwiej na to spojrzeli? Sedzia na telefon tuska nie wstarcza, sędziowie kradnacy na stacjach paliw i marketach i uniewinniani przez sądy złożone z sędziów kolesi - nie rusza, oświadczenia majatkowe sędziów z których wynika, ze musieliby mieć ze trzy razy wyższe pensje (tutaj sama gerdorf bryluje) aby mieś posiadany majątek - nie wazne - wazna ruina stodoły Szyszki, uniewinnienie Najsztuba - wszystko OK, symboliczna kara dla bandyty który spycha z drogi inne auto przy prędkości około 100 km/h - lipa ( za to samo w Rumuni gość dostał 5 lat odsiadki I konfiskate SUV-a oraz prawką), skazanie na 3 miesiące więzienia chłopa kóry na targu ucina gilotyna łeb karpiowi - dobry wyrok, o złapaniu sędziów po pijaczku to nawet nie będę wspominał, wyczyny aPOlityczne sędziego Tuleji, Łekowskiego to przejda do annału sądownictwa chyba, dorabianie sie przez Stempnia na lipnej fundacji - cool! O skurwesynstwie jakie sie odbywa pod płaszczykime tóg to nwet nie chce mi się pisać. Nazwanie tego działalnościa mafijna w niczzym nie mija się z prawdą. Itd, itd, itd - dzzień w dzień ... To jest materiła na taki film, że Siekeilski mógłby zostać milionerem ...albo żebrakiem. Bo ta ekipa jest tak urzadzona, ma takie wpływy I kasę, ze kościół katolicki na kóry dziś kazdy gówniarz sra, zeby się popisać to jest nic, pikuś. A moze oni są zz etgo środowiska I dlatego boli ich próba znormalizowania tego system, korzeniami siegającego głębokiego PRL. W Niemczech wschdonich na dzień dobry wyjebano z system około 80% sędziów DDR, w Polsce zero. W Czechach na kóre ktos tutaj sie powoływał - podobnie. W Polsce - kasta została nietknieta I teraz oni są najwięszymi "demokratami". Czy oni wiedzą, ze utrzymanie kościoła w Polsce kosztuje nas około 1,8 mld zł a tylko utrzymanie sędziów (10 tys) i ich otoczek (kolej 30 tys) 7 mld ? Ju znie wspominając kosztów utrzymania budynków, biur, itd. Za co? Za te wyroki cuchnące skandalami?
Olga
-15 #25 RE: Czy sędzia SR w Wągrowcu prowadził po pijaku?Olga 2019-12-03 14:48
Janowy, szkoda się wypowiadać w takim towarzystwie, uważam że masz całkowitą rację.
Ludzie są tak głupi,że uważają że jak ktoś ma togę to wszystko mu wolno. Kto chciałby iść z czymkolwiek do sądu , no kto ?
@@@@@@@@@
-23 #24 GOLEM-jełopie@@@@@@@@@ 2019-12-03 13:25
Ty jednak golem jestes tak głupi czy tylko takiego udajesz.Dawno większego idioty nie słyszałem i nie czytałem opini.Sądy partyjne są przeszłościa?Ty wogóle rozumiesz co piszesz?Ale już niebawem się to skończy-i wreszcie nawet sędziowie z tzw.ochronek partyjnych trafią do pierdla.To już tylko łabędzi śpiew nadzwyczajnej kasty.Dlatego tak ujadają.Na ulice społeczenstwo wyłazic nie chce,głosować na PO-paprańców nie chce,cóż-pozostało im tylko czekać,aż może jeszcze banda komuchów wybranych przez takich baranów jak Ty do PE jakos ich uratuje.Ale już nawet TSUE-nie reaguje na szczekanie komuno-żydowskiej propagandy.Tak wiec podnieć się jeszcze trochę,walnij sobie barana-i nie zapomnij zadzwonić do Kowalczeskiego by minusowanie pod moim postem z automatu ustawił,jak to u niego w zwyczaju.I jaraj się dalej tępoto.
Golem
+20 #23 RE: Czy sędzia SR w Wągrowcu prowadził po pijaku?Golem 2019-12-03 01:35
kolo - i co widzisz złego w popieraniu niezależności sądów?! Ja chcę, aby w przyszłości oceniał mnie niezależny sędzia, zamiast partyjnego kacyka na stanowisku sędziego, wykonującego polecenia polityka. Ja tylko bronię moje dzieci i być może twoje dzieci, przed wydawaniem wyroków przez sędziego zależnego, od jakiegoś partyjnego kacyka. Nie chcę, aby moje dziecko lub ja, za niewygodne politycznie wyroki sądowe, odpowiadało przed politycznym sędzio, który wydał wyrok wobec urzędnika, po myśli partii rządzącej, gdzie burmistrz lub prezydent miasta jest zależny politycznie od partii rządzącej. Po to chcieliśmy mieć niezależne sądy, aby orzekały niezależnie od opcji politycznej. Sędziów zależnych od władzy rządzącej lub opcji politycznej już przerabialiśmy za komuny. Kto tego nie doznał, to tylko potomek komuchów. Te czasy, słusznie nam minione, niestety już minęły. Komuna już upadła, a teraz jedynie uśpione komuchy dochodzą do głosu. Przespali jak Kaszyński, Stan Wojenny w 1981 i okupacje wojsk sowieckich w Polsce. Dlatego chcą się wybielić i robię agentów z Wałęsy i Frasyniuka. Kogo jeszcze będziecie opluwać i szkalować?! To wasza metoda działania!
Naczelny komuch, Stanisław Piotrowicz, czyli prokurator Stanu Wojennego, krzyczał już bezczelnie i z szyderskim uśmieszkiem i drwiną na twarzy "Precz z Komuną". Czyli Komuch drwił z nas Polaków.! Ciemnota zaufała KOMUCHOWI!Przepraszam, ale wszyscy wyznawcy PiSdzielców, czyli KOMUCHÓW i ich wyznawców, są odpowiedzialni za ich szkodliwe dla Polski działanie!!!!!!!!!
Golem
+22 #22 RE: Czy sędzia SR w Wągrowcu prowadził po pijaku?Golem 2019-12-03 01:01
@@@@@@@@@ - świetnie się ukryłeś Janowy. Nie wiem kto w tym momencie jest większym idiotą. To, że nie są podawane informacje do publicznej wiadomości, nie oznacza, że nic się nie dzieje. Przypomnę tobie tępa dzido, że oskarżenie kierowane jest w stosunku do prawnika, który w przypadku błędów policji, może uniknąć odpowiedzialności karnej, ponieważ w pośpiechu popełniono błędy. Jeżeli jesteś taki szybki i bezbłędny w ferowaniu wyroków, to polecam pomoc policji. Może twoje brednie zostaną wzięte pod uwagę. Przed kompem, to każdy może być ważniakiem i fachowcem. Jeżeli policja popełni błąd i ten sędzia przez to uniknie 5bh8kary, to kogo będziesz o to oskarżać?! Nie wciskaj ludziom propagandy. Tylko trollom wierzącym w dojną zmianę wydaje się, że można kogoś opluć, wypisać bzdury bez konkretnych faktów i to będzie podstawa do skutecznego wyroku. W Polsce obowiązuje Kodeks Karny, a nie prawo ulicy!
@@@@@@@@@
-37 #21 GOLEM MASZ RACJE@@@@@@@@@ 2019-11-30 19:50
Golem-masz 100 procent racji-jesteś orginałem.Orginałem totalnego IDIOTY-rozumiesz debilu co piszę do Ciebie?Tępy zwolenniku PO-[wpis niecenzuralny]ch PO-paprańców.Tydzien trwają badania potencjalnego przestępcy na zawartość alkoholu we krwi?Chyba czekają aż poziom do zera spadnie.Ciekawe czy prokurator także tydzień czeka gdy chodzi o zwykłego Kowalskiego,a nie gościa ze świecznika?Radzę Ci baranie zejść na ziemię i nie przechwalać się inteligencją.Na ta chwilę jesteś tak "inteligentny"jak osoby które popierasz-Jachira czy banda komuchów,których tacy jak Ty debilu wepchnęli do PE czy sejmu
kolo
-36 #20 RE: Czy sędzia SR w Wągrowcu prowadził po pijaku?kolo 2019-11-30 18:12
Golem z rodziną świeczki w łapy i pod sąd protestować
nachlany sędzia
-39 #19 RE: Czy sędzia SR w Wągrowcu prowadził po pijaku?nachlany sędzia 2019-11-30 15:13
Golem twierdzisz że poczekajmy dopóki sędxziemu nie udowodnią że był pijany to czyli rozumiem że poczekajmy także z banasiem dopóki mu nie udowodnią że mataczył ?
K2
+37 #18 RE: Czy sędzia SR w Wągrowcu prowadził po pijaku?K2 2019-11-30 14:08
Jak to sędzia dojnej zmiany, to próbki "zaginą" lub będą się z nimi działy inne cuda, tak jak z próbkami Błasika, w którego krwi po 4 latach po tym jak rozpierdolił z Kaczyńskim Tupolewa stwierdzono, że jednak pijany nie był.
Janowy-PIS
-44 #17 RE: Czy sędzia SR w Wągrowcu prowadził po pijaku?Janowy-PIS 2019-11-30 09:29
Znów tutaj jakis kundelek wskoczył z wycinkami z gazety Wyborczej i TVN-u?
Golem
+35 #16 RE: Czy sędzia SR w Wągrowcu prowadził po pijaku?Golem 2019-11-30 02:06
golem bardzo mi miło że zaimponowała tobie popularność moich wpisów i dlatego podpisujesz się moim nickiem. Niestety jesteś tylko podróbką. Różni nas przepaść, bo różnica między oryginałem i podróbką jest ogromna, jak markowa odzież za duże pieniądze kupiona w autoryzowanym punkcie i podróbka z tym samym logo wyprodukowana w Chinach i sprzedawana na bazarze. Tak więc jesteś tylko Chińczykiem, a więc towarem o małej wartości i niskiej jakości.
A teraz wyjaśnię tobie dlaczego policja nie podaje ilości alkoholu w wydychanym powietrzu tego sędziego. Otóż to badanie pozwala stwierdzić czy dany pacjent pił w chwili obecnej, czy wcześniej, na podstawie powtórnego badania. Stwierdza się czy stężenie alkoholu narasta, czy też spada. Badanie krwi, pozwala stwierdzić z dużą dokładności kiedy był pity alkohol i dlatego policja będzie mieć pewność, że ten sędzia mógł pić alkohol przed wizytą na stacji.
Jaka jest pewność, że sędzia pił alkohol i nie jest to pomówienie. Może po przyjeździe policji do sędziego, okazało się po badaniu alkomtem, że nie stwierdzono obecności alkoholu i dlatego w celu zweryfikowania wiarygodności badań podjęto decyzję o przebadaniu krwi. Być może na stacji był ktoś, kogo ten sędzia skazał i ten gość chciał się na nim zemścić. Jeżeli okazało by się to faktem, to sędzia wystąpi o sprawdzenie monitoringu ze stacji celem ustalenia osób będących w tym czasie na stacji i wskazanie potencjalnego zgłaszającego fałszywe zgłoszenie. W dzisiejszych czasach, w dobie wszechobecnego monitoringu nic i nikt się nie ukryje.
Tak więc chińczyku, czyli moja podróbko niskich lotów, poczekajmy z ferowaniem wyroków. Ochłoń i przestań bredzić jak PiS-Janowy, czyli naczelna propaganda PiSdzielców. Do tej pory to on wiódł prym w robieniu z siebie imbecyla. Reprezentuje sitwe i mafię PiSdzielców, nazywając jednocześnie sędziów kastą. Robi to, bo taki ma przekaz z Nowogrodzkiej, bo jako komendant i kacyk partyjny, musi chronić swój stołek, na którym posadzili go PiSdzielce. Ciebie nie rozumie, po co i dla kogo to robisz. Chcesz kogoś wkurzyć, to musisz się bardzie wysilić, zamiast robić z siebie błazna.
Golem
+39 #15 RE: Czy sędzia SR w Wągrowcu prowadził po pijaku?Golem 2019-11-30 01:35
PiS-Janowy dobrze że wspomniałeś o sędzim Juszczyszynie z Olsztyna. Od kiedy to do kompetencji Ministra Sprawiedliwości należy ocena orzeczeń i postanowień sądu. Minister Sprawiedliwości, sprawuje jedynie funkcję administracyjną nad sądami. Jak tak dalej pójdzie to Ziobro zacznie wydawać wyroki. A może Sąd Najwyższy od razu przenieście na Nowogrodzką, bo tam już macie prezesa.
Ten sędzie w myśl orzeczenia TSUE, które nakazuje sądom w Polsce sprawdzanie prawidłowości wyboru sędziów, wybranych przez nową neo KRS powołaną przez PiSdzielców. Ten sędzie wmyśl tego orzeczenia wystąpił o wydanie list poparcia sędziów do nowej neo KRS. Okazuje się, że PiSdzielce zapewne i te listy poparcia sfłszowali, bo strasznie bronią ich upublicznienia. Nagle okazuje się, że Urząd Ochrony Danych Osobowych (UODO) ma w tej sprawie więcej do powiedzenia niż sąd. Od kiedy to sądy mają się stosować do postanowień urzędów?! Czyli według trójpodziału władzy według PiSdzielców trzecią władzą nie są sądy a urzędy? Ciekawe co zrobisz jak Urząd Miasta lub Urząd Powiatowy w Wągrowcu czegoś ci odmówi. Do kogo pójdziesz?! Zapewne do tej kasty, jak to nazywasz i skierujesz sprawę do sądu. No i co kto wtedy?! Ważny będzie wyrok sądu czy postanowienie urzędu?!
Podsumowując, nie ma świętych krów wobec prawa. Jeżeli jakiś sędzia zawinił to nic i nikt go nie chroni. Jest i musi być równy wobec prawa podobnie jak my wszyscy!!!!!!!!!
Golem
+38 #14 RE: Czy sędzia SR w Wągrowcu prowadził po pijaku?Golem 2019-11-30 01:09
PiS-Janowy jak zwykle urządzasz sobie wycieczki personalne. Poruszasz sprawę Piotra Najsztuba, w której ewidentnie błąd popełniła prokuratura kierowana przez Zbigniewa Ziobrę. W pierwszej instancji Najsztub został uznany za winnego i miał zapłacić 10 tyś. zł 77 letniej kobiecie, którą potrącił i 6 tyś zł kosztów sądowych. Ziobro uznał jednak, że kara jest za niska i zaskarżył wyrok sądu pierwszej instancji. 18 czerwca 2019 Prokuratura odwołała się od wyroku sądu pierwszej instancji w Piasecznie. Sąd w Piasecznie uznał Najsztuba za niewinnego. !8 listopada 2019 Sąd Okręgowy w Warszawie podtrzymał decyzję sądu pierwszej instancji w Piasecznie i tm samym Ziobro pozbawił 77 letnią, poszkodowaną kobietę zadośćuczynienia w wysokości 10 tyś. zł. Do tego prowadzi dyletanctwo i mściwość PiSdzielców.
Kaczyński faktycznie nie jeździ samochodem, bo ten konus nie ma nawet prawa jazdy. Do niedawna nie miał nawet konta. Kaczyńskiego we wszystkim wyręczają ochroniarze, którzy kosztują nas podatników kilka milionów rocznie. Który szef parti ma taką ochronę jak Kaczyński. Czego on tak bardzo się boi?! Suwerena?!
Zapewne wyjedziesz mi z argumentem na temat Szejnfelda, któremu zabrano prawo jazdy za przekroczenie prędkości o 50 km/h w terenie zabudowanym. Szejnfeld był wtedy trzeźwy, a więc zatrzymano mu prawo jazdy na okres 3 miesiące, w świetle obowiązujących przepisów i nie zasłaniał się immunitetem poselskim. Przypomnę tobie, że obecnemu prezesowi TVPiS Jackowi Kurskiemu kilka lat temu zabrano prawo jazdy za notoryczne i agminne łamanie przepisów ruchu drogowego, tak że uzbierał 24 punkty. Różnica jest taka, że Szejnfeld stracił prawko za jedno wykroczenie, a Kurski za kilka wykroczeń, bo myślał że chronić go będzie immunitet.
Co do senatora łapówkarza, to według twoich starych i nie sprawdzonych informacji, oskarżasz o to marszałka senatu Grodzkiego. Jak na chwilę obecną, to osoba, która go oskarżała nagle prostowała swoją wypowiedź i twierdziła że była to wpłata na Fundację Transplantologi, założoną przez senatora Grodzkiego. Twoje prostacka logika, ocenia tą sytuację, jako prywatne pieniądze. Fundacja to nie są prywatne pieniądze i zakłada się ją po to, aby pomagać ludziom. Wyznawcy PiSdzielców w swym prostackim postępowaniu, założyli by fundację tylko po to, aby zajumać kasę jak Kaczyński Bilgfelnerowi. Tak właśnie działają PiSdzielce i ich wyznawcy.
Przypomnę tobie sprawę pancernego Banasia. Jeszcze kilka dni temu był uczciwy i kryształowy, a teraz macie problem z nim. Przypomnę tobie też, że to PiSdzielce wybrały Banasia na prezesa NIK i którego nikt nie może odwołać. Jeżeli Banaś nie poda się do dymisji, to nic mu PiSdzielce nie mogą zrobić. Banaś to ten który robił interesy w Krakowie z braćmi K., znanymi tam gangsterami i którym wynajmował kamienicę, gdzie były pokoje na godziny. Banaś to obraz PiSdzielców i ich postępowania, czyli szemrane interesy, złodziejstwo i kolesiostwo. Wciskasz tutaj tą swoją partyjną propagandę, od której zbiera się na wymioty. Teraz czekam na ignorowanie i nie odpowiadanie na moje wpisy z twojej strony. To typowe dla wyznawców PiSdzielców, którym zaczyna brakować twardych argumentów, a jedynie posługują się partyjną propagandą. Zacznij oglądać inne kanały informacyjne i sprawdzać w różnych źródłach. Ja sprawdzam jaki propagandowy przekaz jest w TVPiS i innych czasopismach np. należących do braci Karnowskich. Dlatego wiem jakie brednie będziesz wypisywać i wcześniej sprawdzam ich wiarygodność. Przestań już tutaj robić z siebie idiotę. Komendantowi to nie przystoi. Doradzam też mniej chlać, a będziesz popełniać mniej literówek.
@@@@@@@@@
-29 #13 [wpis niecenzuralny]-manipulancie@@@@@@@@@ 2019-11-29 19:54
Dlaczego pan Kowalczewski manipuluje przy plusowaniu i minusowaniu?Tak samo jest z artykułami.Informacji o wybrykach kolesi-nie umieszcza się na portalu.Urban jest dumny z takiego pismaka
sędzia promil
-26 #12 RE: Czy sędzia SR w Wągrowcu prowadził po pijaku?sędzia promil 2019-11-29 16:59
To ja nie byłem pijany tylko obywatel kóry to zgłosił Po niedzieli zgłoszę sprawe do kolegi prokuratora i koledzy z policji przyprowadzą mi go pod sąd Zaraz będzie wiedział co to znaczy nadzwyczajna kasta i że nie warto z nią zadzierać
Piotrek
-26 #11 RE: Czy sędzia SR w Wągrowcu prowadził po pijaku?Piotrek 2019-11-29 16:06
Znając życie, pan na stołku jakimś dziwnym zbiegiem okoliczności się wymiga. Za chwilę dowiemy się że winy nie udało się udowodnić. Podział na lepszych i gorszych zawsze będzie.
Swoją drogą co to za śmieszna kara ma być za takie poważne przestępstwo.
golem
-33 #10 RE: Czy sędzia SR w Wągrowcu prowadził po pijaku?golem 2019-11-29 14:45
Gdzie nazwisko prokuratora? Coś za dużo nie chcecie inbformować społeczeństwa. Coś tu śmierdzi na samym początku Może przełożony sędziego zabierze głos .Panie Kowalczewski takie dziennikarstwo to w przedszkolu ,zero dociekliwości. To co Pan pisze to można usłyszeć w kolejce w supermarkecie,
golem
-39 #9 RE: Czy sędzia SR w Wągrowcu prowadził po pijaku?golem 2019-11-29 14:36
Panie Zielinski jak podaje pan bzdury toszkoda pana fatygi i Naszych pieniędzy na eteat URBANA Lepiej zająć się konkretną robotą jak mówić półprawdy
golem
-33 #8 RE: Czy sędzia SR w Wągrowcu prowadził po pijaku?golem 2019-11-29 11:51
Panie policjancie Zielinski dlaczego nie podaje pan ile promili miał sędzia Czy to pański kolega czy się boicie reakcjijego kolegów Jakoś w innych przypadkach informujecie społeczeństwo o takich sprawaqch Zapewne już pomału zamiatacie sprawe pod dywan ?
Janowyy
+39 #7 RE: Czy sędzia SR w Wągrowcu prowadził po pijaku?Janowyy 2019-11-29 10:10
Zasrana patologia,powinni usunąć program 500 + tak jak mówiłem!!! Tylko dzięki temu młodzież i "matki samotnie wychowujące " nadużywają alkoholu...Potem są wypadki,bójki pod Żabkami i gwałty w lasach.... kur.. nie ma słów;/
PIS-Janowy
-37 #6 RE: Czy sędzia SR w Wągrowcu prowadził po pijaku?PIS-Janowy 2019-11-29 10:09
Olga - oczywiście, ze tak powinno być wg. zidiociałej oPozycji i jej elektoratu. Wszakże oni poczucie sprawiedliwości wyssali z mlekiem matki (najczęściej też sędziny), stoją na straży konstytucji i praworządności oraz są 100% apolityczni i niezależni ....
A przykładme profesjonalizzmu jest niejaki sędzia Juszczyszyn z Olsztyna
https://www.kontrowersje.net/to_co_zrobi_s_dzia_pawe_juszczyszyn_z_olsztyna_jest_prawnym_bandytyzmem
PIS-Janowy
-33 #5 RE: Czy sędzia SR w Wągrowcu prowadził po pijaku?PIS-Janowy 2019-11-29 09:54
Pitera - a moze zaczniemy od pijaczków typu Durczok, sędziowie (bez liku) czy Najsztuba? Tak na początek? Z tego co wiem Kaczynski auta nie prowadzo w ogóle .... Za to gustuje w nich ten senator PO - lekarz -łapówkarz. Zgadza się?
Olga
-22 #4 RE: Czy sędzia SR w Wągrowcu prowadził po pijaku?Olga 2019-11-29 08:41
To jest nadzwyczajna kasta , gdy sędzia ukradnie 50 zł mówi się, że jest zestresowany i się go uniewinnia, gdy starszy człowiek zjadł cukierka w sklepie to go skazali. Czy tak powinno być?
Golem
+56 #3 RE: Czy sędzia SR w Wągrowcu prowadził po pijaku?Golem 2019-11-28 23:49
golem - dlaczego podszywasz się pode mnie?! Wszyscy są równi wobec prawa. Nie ważne czy to sędzia, prokurator, poseł, senator czy zwykły obywatel. W takich sytuacjach nie ma taryfy ulgowej. Dużo jeżdżę służbowo po Polsce i tacy idioci, prowadzący pod wpływem alkoholu powinni być eliminowani. Sam bym zgłosił osobnika, którego bym podejrzewał o prowadzenie pojazdu pod wpływem alkoholu. Tacy idioci prowadzący pod wpływem alkoholu i narkotyków, to zabójcy na drogach, którzy mogą zabić nas i naszych najbliższych.

Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 503 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

ZAPYTAJ O OFERTĘ

X

Ostrzeżenie

© 2009-2023 Portal WRC. Wszystkie prawa zastrzeżone.