• Opublikowano:
  • Wyświetlono: 1296

MPWiK wprowadziło Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta

Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp z. o.o. zaprasza swoich obecnych i przyszłych klientów do korzystania z usług elektronicznego Biura Obsługi Klienta (eBOK).

Każdy użytkownik - bez wychodzenia z domu - może korzystać z następujących usług oferowanych przez elektroniczne biuro obsługi klienta:

  • Odczyty - użytkownik eBOK może podać stan wodomierza, jak również sprawdzić odczyty wodomierza, przy czym podanie odczytu nie jest równoznaczne z wystawieniem faktury;
  • Faktury - użytkownik eBOK ma możliwość sprawdzenia: daty wystawienia faktury, terminu płatności faktury, kwoty faktury, historii faktur. Posiada również możliwość sprawdzenia aktualnego stanu rozliczeń wraz z odsetkami naliczonymi w notach odsetkowych;
  • Umowy - użytkownik eBOK ma możliwość sprawdzenia: adresu klienta, rodzaju odbiorcy, konta bankowego na fakturze, adresu email, punktów świadczenia usług, rodzaju usługi, data rejestracji, numeru licznika, numeru umowy (jeżeli jest wprowadzony), data ważności umowy;
  • Korespondencja - użytkownik eBOK ma możliwość zgłoszenia spraw dotyczących reklamacji lub wysłać zapytanie innej treści;
  • Płatność elektroniczna za pomocą systemu płatności elektronicznych przetwarzanych przez operatora płatności elektronicznych firmę PayU SA z siedzibą w Poznaniu.

Do założenia konta będzie potrzebne:

- dostęp do sieci Internet i poczty e-mail (dwa razy w trakcie zakładania konta)

- jedna z trzech ostatnich faktur (a w szczególności: nr klienta i kwota brutto).

Login każdego klienta to Kod Nabywcy z faktury (jednej z ostatnich trzech).

eBOK znajduje się pod adresem:

https://ebok.wodkan.pl/Wagrowiec/

Komentarze   

sqymon
+1 #3 RE: MPWiK wprowadziło Elektroniczne Biuro Obsługi Klientasqymon 2020-03-20 08:29
jednak strona dziąła, ale tylko w Internet Explorerze,
na Chromie na PC i na telefonie nie działa
sqymon
0 #2 RE: MPWiK wprowadziło Elektroniczne Biuro Obsługi Klientasqymon 2020-03-20 06:24
Od wczoraj nie działa opcja rejestracji
kolo
+7 #1 RE: MPWiK wprowadziło Elektroniczne Biuro Obsługi Klientakolo 2020-03-19 10:24
To znaczy że można połowe siedzących z biur zwolnić Brawo teraz podczas koronowirusa widzimy ilu urzedników jest zbędnych .

Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Odwiedza nas miesięcznie 43 tys. unikalnych użytkowników
  • Mamy najwięcej fanów spośród wągrowieckich redakcji
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

ZAPYTAJ O OFERTĘ

X

Ostrzeżenie

© 2009-2019 Portal WRC. Wszystkie prawa zastrzeżone.