POLINOVA POLSKA SP. Z O.O. Sp. K.

Tu jesteś: Home Wągrowiec Aktualności z miasta POLINOVA POLSKA SP. Z O.O. Sp. K.

POLINOVA POLSKA SP. Z O.O. Sp. K.

POLINOVA POLSKA SP. Z O.O. Sp. K.

62-100 Wągrowiec, ul. Polinova 1, wielkopolskie
tel. (067) 268 03 41 , fax (067) 268 03 62 


Dodaj opinie o "POLINOVA POLSKA SP. Z O.O. Sp. K.". Twoja ocena może okazać się bezcenna przy procesie rekrutacyjnym, podjęciu decyzji o pracy lub nawiązaniu współpracy.


 

Komentarze  

+3 #2559 nbiały 2016-08-26 12:31
Cytuję Lisek:
UWAGA ! Na grubego Radzia G. Konfiturka

tyn zielony ?
-1 #2558 RE: POLINOVA POLSKA SP. Z O.O. Sp. K.podziw 2016-08-26 01:54
Podziwiam tych tapicerow co tak pizgaja w kluk,tylko jak długo?
0 #2557 RE: POLINOVA POLSKA SP. Z O.O. Sp. K.duda 2016-08-25 19:55
Cytuję zagan:
Kto wie co ma pod nosem zagan ???
Do wygrania wycieczka z bartkiem do kibla.
Lizanoe klapy
Wycieczka do wytworni magicznego pylku
Odpowiedzi piszcie w kom...

Białe? ??Cytuję zagan:
Kto wie co ma pod nosem zagan ???
Do wygrania wycieczka z bartkiem do kibla.

Lizanoe klapy
Wycieczka do wytworni magicznego pylku
Odpowiedzi piszcie w kom...

Białe
+2 #2556 RE: POLINOVA POLSKA SP. Z O.O. Sp. K.zeniu 2016-08-25 19:40
Niech dadzą tym do góry po 2 tyś zobaczymy jak chętnie będą pracowali
+3 #2555 ŻalBbw 2016-08-25 19:31
Cytuję Kariiiina:
Cytuję smiac sie chce:
ludzie to co czytam to rece opadaj wy tylko narzekacie ze tyle godzin trzeba robic ze male stawki jak wam sie niechce pracowac to siedzcie w domu! tych czasach to ludzie by chcieli zarabiac po 3 lub wiecej tysiecy a co wy myslicie ze bedziecie przychodzic na 8 godzin i bedziecie lezec a ktos wam bedzie placil! nie osmieszajcie sie otworzcie sami firme i wtedy zobaczycie jak ciezko jest zarobic na chleb! polacy to nygus patrza tylko zeby dostac kase za nierobstwo! niechce wam sie pracowac to lezcie z dupa na wyrze w domu a nie tu narzeckacie wszedzie trzeba pracowac i to uczciwie a nie chowac sie po kontach i czekac az 8 godzin zleci ! iczekac na kokosy na 10! jebnijcie sie w lep i wezcie sie do roboty a nie tylko dupe obrabiac ze wbiurze siedza a wy musicie pracowac ! trzeba bylo sie uczyc to tez byscie siedzieli za BIURKIEM! ZAL TO WSZYSTKO CZYTAC CO PISZECIE! PO(wpis usunięty przez admina) TEN KRAJ WIECZNIE WAM MALO



BO POWINNI POLACY ZARABIAC 5000 I WIECEJ NA REKE ZA MNIEJ SIE NEI OPLACA TAKA JEST PRAWDA I KAZDY TO WIE A POLACY SA NAJBARDZIEJ SZANOWANYM KRAJEM NA SWIECEI BO PRACUJA NAJLEPIEJ!!!!!!!!

A Z TA FIRMA TO SIE NIE MADRUJ BO NIE KAZDY CHCE ROBIC INNYCH W CIULA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JEST ZLE A BEDZIE JESZCZE GORZEJ!!!! NIC TYLKO WYJECHAC Z TEGO PYZIALEGO KRAJU GDZIES GDZIE BARDZIEJ DOCENIOM MOJE UMIEJETNOSCI!!!!

Najlepiej jest sie wypowiadac o czyms czego sie nie doświadczyło... Czlowiek pracuje jak koń pociagowy a na wyplate i tak ci mowia ze za duzo zarabiamy... Czyli wniosek nasuwa sie jeden mamy zapierdalac jak niewolnicy za kromke chleba
+3 #2554 RE: POLINOVA POLSKA SP. Z O.O. Sp. K.Kariiiina 2016-08-25 13:58
Cytuję smiac sie chce:
ludzie to co czytam to rece opadaj wy tylko narzekacie ze tyle godzin trzeba robic ze male stawki jak wam sie niechce pracowac to siedzcie w domu! tych czasach to ludzie by chcieli zarabiac po 3 lub wiecej tysiecy a co wy myslicie ze bedziecie przychodzic na 8 godzin i bedziecie lezec a ktos wam bedzie placil! nie osmieszajcie sie otworzcie sami firme i wtedy zobaczycie jak ciezko jest zarobic na chleb! polacy to nygus patrza tylko zeby dostac kase za nierobstwo! niechce wam sie pracowac to lezcie z dupa na wyrze w domu a nie tu narzeckacie wszedzie trzeba pracowac i to uczciwie a nie chowac sie po kontach i czekac az 8 godzin zleci ! iczekac na kokosy na 10! jebnijcie sie w lep i wezcie sie do roboty a nie tylko dupe obrabiac ze wbiurze siedza a wy musicie pracowac ! trzeba bylo sie uczyc to tez byscie siedzieli za BIURKIEM! ZAL TO WSZYSTKO CZYTAC CO PISZECIE! PO(wpis usunięty przez admina) TEN KRAJ WIECZNIE WAM MALO



BO POWINNI POLACY ZARABIAC 5000 I WIECEJ NA REKE ZA MNIEJ SIE NEI OPLACA TAKA JEST PRAWDA I KAZDY TO WIE A POLACY SA NAJBARDZIEJ SZANOWANYM KRAJEM NA SWIECEI BO PRACUJA NAJLEPIEJ!!!!!!!!

A Z TA FIRMA TO SIE NIE MADRUJ BO NIE KAZDY CHCE ROBIC INNYCH W CIULA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JEST ZLE A BEDZIE JESZCZE GORZEJ!!!! NIC TYLKO WYJECHAC Z TEGO PYZIALEGO KRAJU GDZIES GDZIE BARDZIEJ DOCENIOM MOJE UMIEJETNOSCI!!!!
-3 #2553 RE: POLINOVA POLSKA SP. Z O.O. Sp. K.smiac sie chce 2016-08-25 13:32
ludzie to co czytam to rece opadaj wy tylko narzekacie ze tyle godzin trzeba robic ze male stawki jak wam sie niechce pracowac to siedzcie w domu! tych czasach to ludzie by chcieli zarabiac po 3 lub wiecej tysiecy a co wy myslicie ze bedziecie przychodzic na 8 godzin i bedziecie lezec a ktos wam bedzie placil! nie osmieszajcie sie otworzcie sami firme i wtedy zobaczycie jak ciezko jest zarobic na chleb! polacy to nygus patrza tylko zeby dostac kase za nierobstwo! niechce wam sie pracowac to lezcie z dupa na wyrze w domu a nie tu narzeckacie wszedzie trzeba pracowac i to uczciwie a nie chowac sie po kontach i czekac az 8 godzin zleci ! iczekac na kokosy na 10! jebnijcie sie w lep i wezcie sie do roboty a nie tylko dupe obrabiac ze wbiurze siedza a wy musicie pracowac ! trzeba bylo sie uczyc to tez byscie siedzieli za BIURKIEM! ZAL TO WSZYSTKO CZYTAC CO PISZECIE! PO(wpis usunięty przez admina) TEN KRAJ WIECZNIE WAM MALO
+2 #2552 RE: POLINOVA POLSKA SP. Z O.O. Sp. K.Lisek 2016-08-25 13:05
UWAGA ! Na grubego Radzia G. Konfiturka
+2 #2551 RE: POLINOVA POLSKA SP. Z O.O. Sp. K.Bodzio 2016-08-25 08:10
Cytuję Mnn:
Odchodze dłużej tak nie wytrzymam chce być znowu szczęśliwy nie mam juz sił udawać ze umiem obijać skora na mych palcach robi się sina ..krew leci miii....

Idz do Kauflandu,tam potrzebuja.Widzialem ogloszenie.Bedziesz mial lepiej.... :lol: 5xn7h
+1 #2550 Konkurszagan 2016-08-25 07:25
Kto wie co ma pod nosem zagan ???
Do wygrania wycieczka z bartkiem do kibla.
Lizanoe klapy
Wycieczka do wytworni magicznego pylku
Odpowiedzi piszcie w kom...
+1 #2549 RE: POLINOVA POLSKA SP. Z O.O. Sp. K.franko 2016-08-23 18:42
Cytuję z boku:
Poczytałem trochę komentarzy i jedno mnie zastanawia, skoro wam w tej firmie tak źle i niedobrze to po grzyba tam siedzicie? Nie rozumiem. Mnie jak w firmie zaczyna się nie podobać, to robię rząd i idę do innej a nie obgaduję pracodawcę. Ślub z tym zakładem braliście, czy co? Jak tam pracujecie, to znaczy że się zgadzacie na takie, a nie inne traktowanie, więc nie jęczcie jak dzieciaki boście (chyba)dorośli ludzie.Rozwiązanie jest proste: nie podoba mi się to składam wypowiedzenie i arrivederci.

Następnu mądry. Poczytał komentarze i już wie.
Powiem tak;odchodzili i wracali . Niektórzy na kolanac ,jak pan hłopek
+4 #2548 DfMnn 2016-08-21 15:43
Odchodze dłużej tak nie wytrzymam chce być znowu szczęśliwy nie mam juz sił udawać ze umiem obijać skora na mych palcach robi się sina ..krew leci miii....
+10 #2547 RE: POLINOVA POLSKA SP. Z O.O. Sp. K.z boku 2016-08-10 23:22
Poczytałem trochę komentarzy i jedno mnie zastanawia, skoro wam w tej firmie tak źle i niedobrze to po grzyba tam siedzicie? Nie rozumiem. Mnie jak w firmie zaczyna się nie podobać, to robię rząd i idę do innej a nie obgaduję pracodawcę. Ślub z tym zakładem braliście, czy co? Jak tam pracujecie, to znaczy że się zgadzacie na takie, a nie inne traktowanie, więc nie jęczcie jak dzieciaki boście (chyba)dorośli ludzie.Rozwiązanie jest proste: nie podoba mi się to składam wypowiedzenie i arrivederci.
+1 #2546 były pracownikMarcin 2016-08-10 23:00
Cytuję Bimbo:
Cytuję krystek:
Cytuję wifi:
Cytuję czoko:
Jak praca jest to jest ok, lecz jeśli jest jej tyle że nie można tego przerobić w normalnych godzinach pracy to staje się to nienormalne.

dokładnie nikt tego nie widzi każdy dział pada mało ludzi dużo pracy wszyscy nerwowi chodzą widać to po majstrach ile mamy siły nikt nie widzi że nie jesteśmy w stanie tego przerobić szoooooooooook


Czy pan prezes nie widzi ze ludzie nie dają rady już więcej ile można robic po te dziesięc godzin a teraz pseudo majstrowie z tapicerni kazą zostawac na rannych zmianach ludzią po dwie godziny a tak nic niema przodów a chłopaki na pakowoniu i na magazynie to ich już wogóle nikt nie szanuje siedzą do rana wukonczeni a mebli sie nadzwigają a pieniądze pewnie nie dużo wieksze niż panie na czyszczeniu mają.Ludzie zróbcie strajk włoski najlepiej to może ktos przejrzy na oczy.
panie prezesie może pan nas wszystkich zrozumie bo nikt nas chyba juz niechce słuchać.

Nie płaczcie tyle. Ja mam 13 i 15-godzinny dzień pracy i żyję. Fakt ,że zarabiam dużo więcej,ale kosztem czasu.

Cytuję Endriu34:
Nastały czasy do późnych godzin nocnych na tapicerni i to jakimi kosztami komplety wpychane do upadłego aby wszystko było skończone. Gdzie jest to zrozumienie i jechanie na jednym wózku całej tapicerni??

Cytuję Bimbo:
Cytuję krystek:
Cytuję wifi:
Cytuję czoko:
Jak praca jest to jest ok, lecz jeśli jest jej tyle że nie można tego przerobić w normalnych godzinach pracy to staje się to nienormalne.

dokładnie nikt tego nie widzi każdy dział pada mało ludzi dużo pracy wszyscy nerwowi chodzą widać to po majstrach ile mamy siły nikt nie widzi że nie jesteśmy w stanie tego przerobić szoooooooooook


Czy pan prezes nie widzi ze ludzie nie dają rady już więcej ile można robic po te dziesięc godzin a teraz pseudo majstrowie z tapicerni kazą zostawac na rannych zmianach ludzią po dwie godziny a tak nic niema przodów a chłopaki na pakowoniu i na magazynie to ich już wogóle nikt nie szanuje siedzą do rana wukonczeni a mebli sie nadzwigają a pieniądze pewnie nie dużo wieksze niż panie na czyszczeniu mają.Ludzie zróbcie strajk włoski najlepiej to może ktos przejrzy na oczy.
panie prezesie może pan nas wszystkich zrozumie bo nikt nas chyba juz niechce słuchać.

Nie płaczcie tyle. Ja mam 13 i 15-godzinny dzień pracy i żyję. Fakt ,że zarabiam dużo więcej,ale kosztem czasu.

Hejka żeby robic 8 godzin trzeba mieć plecy wełna potrafi a zmiana coli robi po 10 i 12 godzin nie wspomne ile godzin siedzą na magazynie i na pakowaniu no tak ale to trzeba mieć jaja i tyle...a za jakie pieniadze robią smiechu warte 2000,00 ale w ile godzin tego nikt nie powie.pozdrawiam wszystkich wytrwałych.
+3 #2545 brawoeS 2016-08-10 20:40
Jak to się stało ze nagle zakład mimo urlopu wypłaca 400 zł " nagrody " , co sie takiego zmieniło ? No ale brawo WY !
+1 #2544 a kogo...o.O 2016-08-07 20:55
to gdzie on był na wakacjach jest tak samo istotne jak to gdzie ty byłeś .... ogólnie ch*Y to kogo obchodzi...
+8 #2543 POLINOWAROBOL 2016-08-06 14:05
KTO WIE GDZIE SIĘ BAWIŁ TEGO LATA MAJOR ? TAM SZUKAJCIE KASY NIECH ODDA SWOJA PREMIE HAHAHAHA :lol:
+4 #2542 polinovamaras 2016-08-05 23:20
Cytuję Endriu34:
Cytuję odjazd:
no jak gdzie , ten twój wózek pojechał ... na L4 hah ;D do słonaw podobno

a nie do WFM ??

nie ma tapicerów są wystarczy wejsć na modelarnie ilu tam jest ludzi niepotrzebnych sami tapicerzy jeden na drugiego patrzy tyle mają pracy a nie wspomne ilu jest tam w biurach jeden od tego drugi od kawy parzenia a trzeci od robienia zdjęć....a szkoda mówić.
+10 #2541 RE: POLINOVA POLSKA SP. Z O.O. Sp. K.Gv 2016-08-05 17:33
Do Zarządu dajcie konkretną stawke 25 zł a tapicerzy sami będą przychodzić do was bez waszego poszukiwania po OLXie.. Macie problem ze za dużo tapicerow idzie na L4 ? Zamiast 400 zł premi dajcie 1000 a w przypadku 1 dnia elki 50% potrącane powyżej 3 dni 100% i macie pełne stoły ... A nie gacie ! Teraz pracownik stawia warunki a nie pracodawca , pracy jest teraz dużo wszędzie .... Młodzi przyjdą porobia na godzinowce i was oleja , musi przyjść tapicer a nie kelner
0 #2540 RE: POLINOVA POLSKA SP. Z O.O. Sp. K.Endriu34 2016-08-05 09:09
Cytuję odjazd:
no jak gdzie , ten twój wózek pojechał ... na L4 hah ;D do słonaw podobno

a nie do WFM ??
+7 #2539 narzekanieex 2016-08-03 16:09
Narzekanie to po co robicie w tej firmieJak widać lubita być waleni w dupe.
+1 #2538 l4odjazd 2016-08-03 12:42
no jak gdzie , ten twój wózek pojechał ... na L4 hah ;D do słonaw podobno
+2 #2537 Nadgodziny do upadłegoEndriu34 2016-08-03 10:07
Nastały czasy do późnych godzin nocnych na tapicerni i to jakimi kosztami komplety wpychane do upadłego aby wszystko było skończone. Gdzie jest to zrozumienie i jechanie na jednym wózku całej tapicerni??
+21 #2536 RE: POLINOVA POLSKA SP. Z O.O. Sp. K.ardkuja 2016-07-10 07:50
Wszyscy jesteście niezbyt mądrymi robolami. Potraficie tylko anonimowo pomawiać. Jak 20 lat temu pracowałem w Komplexmłynie ( nazwyało to się wtedy PZZ-ty) to ja to nazywałem "narzekanie do szafki" Bo się takie pirdoły w szatni spotykały i gadały na przełożonych ) Nikt nie miał odwagi wygarnąć choojowi w ryj co o nim myśli. A co gorsza jak przychodził to mu wszyscy rowa fałszywie lizali. I Wy z tej Helmutowej firmy dajecie przykład ta to że nic się nie zmieniło tylko szatnię zamieniliście na internet. Dajecie dowód na to jakim jesteście prostackim i tchórzliwym środowiskiem.
Hemerling Was tam nie przywiązał. Pierdolnijcie tą robotę. Zróbcie bunt albo inny strajk ? No tak do tego potrzebne są jaja i trochę logistyki. I tak Was niemiec dymał będzie do usranej emerytury - jak ją oczywiście dostaniecie:)
+4 #2535 RE: POLINOVA POLSKA SP. Z O.O. Sp. K.Red 2016-07-10 06:19
Cytuję Wkurzony:
Cytuję Lenka:
Zona Majora zamiast oczu ma stówki, ona przywykła wielka pani do życia z czyjejś kasy , nawet jak przy tym honor się starci i mąż pieprzy się na boki, byle kasa się zgadzała zamiast samemu ruszyć się do roboty jak inne kobiety, by zapewnić dzieciom byt.

Wpis został zgłoszony do prokuratury o pomówienie.

Haha hahaha. Ktoś się oburzył
+4 #2534 Darektapicer 2016-07-09 23:48
szkoda mówic ludzie głupoty piszą nieraz troche prawdy jes napisane na moje to tylko majstrowie powinni byc troche inni a chocby na tapicerni ktos pisze że cola ma szkołe czy studia to się chwali ale pojęcia o tym co jest robione na tym dziale produkcji to wogóle nie ma no ale cóż widocznie tak ma być a najwiecej ludzi którzy sie nudza to jest na modelarni.
-5 #2533 RE: POLINOVA POLSKA SP. Z O.O. Sp. K.kapitan 2016-07-09 21:27
Brzydko jest wysyłać kogoś żone do pracy Za to można dostać wyrok i Do tego jeśli tworzą kochającą się rodzine
+3 #2532 !!!!!!!!! 2016-07-09 20:03
To ne jest pomówienie tylko głos zdesperowanego człowieka, którego rodzina cierpi bo stracił on pracę w Polinovej, wiadomo przez kogo, którego rodzina widzi jak jego rodzina chodzi i śmieje sie zadowolona życia a on martwi się o byt i jutro swojej rodziny.
-12 #2531 WkurzonyWkurzony 2016-07-09 19:21
Cytuję Lenka:
Zona Majora zamiast oczu ma stówki, ona przywykła wielka pani do życia z czyjejś kasy , nawet jak przy tym honor się starci i mąż pieprzy się na boki, byle kasa się zgadzała zamiast samemu ruszyć się do roboty jak inne kobiety, by zapewnić dzieciom byt.

Wpis został zgłoszony do prokuratury o pomówienie.
+3 #2530 !!!Lenka 2016-07-09 12:14
Zona Majora zamiast oczu ma stówki, ona przywykła wielka pani do życia z czyjejś kasy , nawet jak przy tym honor się starci i mąż pieprzy się na boki, byle kasa się zgadzała zamiast samemu ruszyć się do roboty jak inne kobiety, by zapewnić dzieciom byt.
+3 #2529 polinowatapicer 2016-07-06 21:05
Cytuję boso ide boso:
Cytuję ella:
Uciekają za lepszą przyszłośćia.Ale odchodzi 10

ma1orek cwaniaczek i bohater. Bez honoru mały robak i zwykły fra1er . Jak szmate go targali tyle razy wyrzucany z Wągrowca zawsze wraca ,bo gdyby nie europol polinova itp nie miał by proboty anin przyszłości nigdzie chyba ,że u kuchty na tartaku na widlaku albo traku hahaha. Gdyby top mnie wypieprzyli na zbity pysk i tak poniżyli to nie wróciłbym nigdy z powrotem ,bo mam honor. Nikt nigdy cie nie szanował i nie będzie szanował.Kto się urodził frajerem to zdechnie frajerem. Kupiłeś sobie pistolet,bo jesteś tchórzem.

Pistoletu to on nawet w gaciach nie ma hahaha bo zadna go nie chce boi sie ostatnio bo dostał wjeb podobno od faceta ktory jest teraz z laska gdzie zadził z nia Najor taki cwaniaczek do dzisiaj opłakuje strate a ta kopnela go w dupe i slusznie on tez kiedys kariere skonczy w polinowej hahaha
+1 #2528 RE: POLINOVA POLSKA SP. Z O.O. Sp. K.boso ide boso 2016-07-06 11:23
Cytuję ella:
Uciekają za lepszą przyszłośćia.Ale odchodzi 10

ma1orek cwaniaczek i bohater. Bez honoru mały robak i zwykły fra1er . Jak szmate go targali tyle razy wyrzucany z Wągrowca zawsze wraca ,bo gdyby nie europol polinova itp nie miał by proboty anin przyszłości nigdzie chyba ,że u kuchty na tartaku na widlaku albo traku hahaha. Gdyby top mnie wypieprzyli na zbity pysk i tak poniżyli to nie wróciłbym nigdy z powrotem ,bo mam honor. Nikt nigdy cie nie szanował i nie będzie szanował.Kto się urodził frajerem to zdechnie frajerem. Kupiłeś sobie pistolet,bo jesteś tchórzem.
0 #2527 polinowatapicer 2016-07-06 11:19
Cytuję ella:
Uciekają za lepszą przyszłośćia.Ale odchodzi 10

No i Major bedzie miał problem chyba ze teraz jego konk.....ny beda pracowały nauczy je ha ha ha Albo Zonkę niech nauczy tapicerowania kiedyś tutaj pracowała przynajmniej sie czegoś w życiu nauczy hahaha
+5 #2526 polinovaella 2016-07-03 08:28
Uciekają za lepszą przyszłośćia.Ale odchodzi 10
+5 #2525 RE: POLINOVA POLSKA SP. Z O.O. Sp. K.Brzydal 2016-07-02 17:05
No to po urlopie czas się rozstać z polinlvka 3 tapicerow ucieka z tego zakładu
+4 #2524 cocaedgar2000 2016-07-01 23:05
Cytuję pracownik:
jak tak bedzie dalej to dzięki pseudo majstrom takim jak cola
to po postoju nie bedzie miał kto obijac tych mebli za dużo jest łazików i biurowych nie wspomnę o modelarni tam to dopiero jest życie w ten sposób to ta firma nie bedzie dobrze egzystować.

Już na Cole nie narzekaj on ma chociaż studia . Nie jak reszta głąbów bez wykształcenia na stanowiskach.
+1 #2523 odbiórcanar 2016-07-01 23:03
ksz...ksz...odbiór..ksz...ksz "patrz w lusterka motory som wszendzie" ..bez odbioru ksz...ksz
+14 #2522 polinovapracownik 2016-06-24 09:57
jak tak bedzie dalej to dzięki pseudo majstrom takim jak cola
to po postoju nie bedzie miał kto obijac tych mebli za dużo jest łazików i biurowych nie wspomnę o modelarni tam to dopiero jest życie w ten sposób to ta firma nie bedzie dobrze egzystować.
+5 #2521 RE: POLINOVA POLSKA SP. Z O.O. Sp. K.Jan123 2016-06-17 19:57
Cytuję Es:
nie ma to jak nasz wspaniały zakład , znow nas wyebie na urlopie , dwie soboty zmarnujemy za normalną stawke.

3 soboty za free. Wolne 31.10 i też odrobimy go ;/
+1 #2520 RE: POLINOVA POLSKA SP. Z O.O. Sp. K.trutek 2016-06-17 13:52
Cytuję Kibic:
Dziękujemy Przemo za
To że mogliśmy obejrzeć mecz ! Prawdziwy kolegą dziękujemy , dziękujemy , dziękujemy

A dzisiaj jebiecie do 24
+4 #2519 Dzięki majorKibic 2016-06-16 23:17
Dziękujemy Przemo za
To że mogliśmy obejrzeć mecz ! Prawdziwy kolegą dziękujemy , dziękujemy , dziękujemy
+10 #2518 nie ma to....Es 2016-06-16 21:01
nie ma to jak nasz wspaniały zakład , znow nas wyebie na urlopie , dwie soboty zmarnujemy za normalną stawke.
+7 #2517 RE: POLINOVA POLSKA SP. Z O.O. Sp. K.hellena 2016-06-14 12:08
nie ma to jak majster rozdaje minuty swoim faworytom ,a połowa ludzi robi coś za darmo poprawki i takie tam albo przyjdzie powie skręć to a jak spytasz czy było już wbite to on nie wie to może majster nic nie wie to po co tam jest..O nadgodzinach dowiadujemy się od przypadkowych pracowników coś pięknego ,czyli jak by rozsiać plotkę że jutro wolne to można sobie zrobić wolne .Brak urlopów nigdy nie ma czasu to ludzi więcej zatrudnić bo majster się żali że nie ma ludzi takie zażalenia to do biura i niech przyjmują ludzi chociaż na tydzień bo nie wiem czy ktoś dłużej tam wytrzyma przy tej "organizacji".Rozsiewanie głupich plotek,nacisk na pracownika .I jeszcze teksty jakościowców odbiore jak będzie wszystko poprawione i na gotowo wtedy robie zdjęcia i wyjazd,wszystko byście chcieli na gotowo,to może dostaniemy gotowe obite elementy też będzie nam łatwiej
+1 #2516 RE: POLINOVA POLSKA SP. Z O.O. Sp. K.czorno 2016-06-13 15:36
to prawda ze czorno mamba wraca?razem ze swoim panem bo romasik ?a już był taki spokój na szwalni i znowu sie zacznie :(
+3 #2515 ...gtyhh 2016-06-12 10:32
Kto jest majstrową na hukli? Podobno jakies zmiany były ? ;)
+7 #2514 RE: POLINOVA POLSKA SP. Z O.O. Sp. K.suszona śliwka 2016-06-11 19:38
same niesforne opinie na temat firmy :P moim zdaniem jest tu wiele prawdy w tym co ludzie piszą .Tam wszystko jest nie tak jak być powinno :P za najcięższą pracę małe pieniądze a za lekką zgarniają prawie 4tysie np kontrola jakości co niektórzy myślą że jak są na kontroli to jak by byli nie wiadomo kim chyba się chłopaki pomylili z powołaniem myślą że spełniają jakąś wielką funkcje a tak naprawdę łażą po podestach i gadają albo siedzą a jak niemcy wpadną to zaraz wszystko jest nie tak popraw to popraw tamto haha ale asy taka beka z nich że szok i tłumaczą tobie jak małemu dziecku że tak nie robić chociaż słyszałeś to tysiąc razy raz im to przeszkadza a raz nie chyba zależy od humoru.tak że chłopaki gratulacje tylko nie zapominajcie że jesteście tylko na produkcji a nie jako kierownicy czy ktoś tam .Gdyby niemcy widzieli jak odbieracie pod koniec pracy to by zdębieli wtedy już nie jakość ale byle do domu haha pozdro asy
+11 #2513 RE: POLINOVA POLSKA SP. Z O.O. Sp. K.jogi 2016-06-11 17:49
Nabór na pracowników haha jeszcze trochę i już nie będzie chętnych ,praca na akord pod stałą presją ze strony kierowników, jak i pracowników.Pracownik czuje się jak by to on był odpowiedzialny za terminy ,ale przecież od tego są ludzie a nie pracownik który ma wykonywać swoją pracę bezstresowo ..Zero szacunku dla człowieka,niskie wynagrodzenia.Tak że powodzenia w poszukiwaniu pracowników na dłuższy okres.Może ktoś w końcu zainteresuje się tą sprawą
+5 #2512 RE: POLINOVA POLSKA SP. Z O.O. Sp. K.Blebleble 2016-06-10 23:30
Cytuję ttyyt:
Polinowa znów robi nabór pracowników? W PUP wywieszona oferta pracy dla 100 szwaczek i 70 tapicerów. Skąd takie braki? Pouciekali wszyscy czy co?

A wybierają jak by mieli milion kandydatek. Pełno podań na półkach ale nikt nie odpowiedni.
+8 #2511 ???haha 2016-06-10 18:24
Cytuję antymajor:
Czy to prawda rze bendzie strefa kibica w Pulinova na trawniku bo coś Majolczyk obiecal??? Jak obiecałeś to zrup

Major nie znosi ludzi i piłka mu obca jego sport to siłownia i napiecia jak chłopiec sztuczne bo z wyglądu mu do niego nie brakuje hahaha musi masy nabrać zeby wyglądać a i tak ten jego r,,,j ma dużo do życzenia operacje niech sobie strzeli bo za sam wygląd to dostał by odsiadke a co piłka ma wsolnego z Majorem to nie wiem bo kibic z niego bylejaki jego hobby to WYRYWANIE ZE STAŁYCH ZWIĄZKÓW MEZATEK na tym sie zna najlepiej hahaha niech przed polinową telebim wystawi i oglada ktora która ,,,,,, hahahha na dziś
+1 #2510 RE: POLINOVA POLSKA SP. Z O.O. Sp. K.antymajor 2016-06-10 11:07
Czy to prawda rze bendzie strefa kibica w Pulinova na trawniku bo coś Majolczyk obiecal??? Jak obiecałeś to zrup
+7 #2509 RE: POLINOVA POLSKA SP. Z O.O. Sp. K.ptypty 2016-06-05 18:57
Cytuję liko:
Doszły słuchy że najlepszy pań z modelarni się zwolnił.Podobno za to że powiedział im prawdę jak tu się pracuje.Na moja dobrze zrobił

Mietek podpierdalacz. Jak był na kontroli to płakał ,że padaka z rudym go podpierdalali do ameryki. A jak zrobili go kierownikiem kontroli jakości to padaka z rudym chodzili do niego podpierdalać tapicerów i kolegów z kontroli. A swietny mietek jąkała latał do bodzia albo majora. Teraz na zasiłku będzie siedział haha
0 #2508 RE: POLINOVA POLSKA SP. Z O.O. Sp. K.oli 2016-06-05 18:47
Ala wracaj szybko bo nie ma kto robić lodów
-2 #2507 RE: POLINOVA POLSKA SP. Z O.O. Sp. K.Ala 2016-06-05 12:17
Niedawno sie zwolniłam z polinovej, co tam sluchac teraz w najlepszej firmie na swiecie ?
0 #2506 RE: POLINOVA POLSKA SP. Z O.O. Sp. K.ddff 2016-06-05 10:01
Cytuję pyra:
Cytuję Kij:
Jo tam nie nażykom , prysznica człek w dumu ni mo to chociosz w firmie stuji , się umyje i zje jak tszebo na sluwce , ino by majstel był milszy to uszmiech z pycha nie uciknie , no i podwyszka by się pszydala , robić tseba a żóbry kosztujom
Za takie wpisy to pobinno się od razu bana! Nie dość że jesteś głupi to jeszcze ranisz polską mowę w piśmie


Widać, że ktoś sobie jaja robi...ale mu nie wyszło :P
-2 #2505 ha hapyra 2016-06-05 08:10
Cytuję Kij:
Jo tam nie nażykom , prysznica człek w dumu ni mo to chociosz w firmie stuji , się umyje i zje jak tszebo na sluwce , ino by majstel był milszy to uszmiech z pycha nie uciknie , no i podwyszka by się pszydala , robić tseba a żóbry kosztujom
Za takie wpisy to pobinno się od razu bana! Nie dość że jesteś głupi to jeszcze ranisz polską mowę w piśmie
+1 #2504 BolKij 2016-06-05 00:46
Jo tam nie nażykom , prysznica człek w dumu ni mo to chociosz w firmie stuji , się umyje i zje jak tszebo na sluwce , ino by majstel był milszy to uszmiech z pycha nie uciknie , no i podwyszka by się pszydala , robić tseba a żóbry kosztujom
+1 #2503 domMajor 2016-06-04 20:12
Cytuję ?????:
Major szuka kandydatki na panią domu, stąd ten nabór

w życiu Majora jest i była tylko jedna PANI VIOLA reszta to szm....y i tak je traktuje ludzie nie dawno widziałem ich razem , wiec nie łudzcie sie że to się skończyło a jak nie wierzycie to jedzcie na Polną tam jest Pani ale już w domu ..... właśnie Viola hahaha a ja życzę im najlepszego bo wie czego chce widocznie była była do niczego hahaha
+3 #2502 ha ha????? 2016-06-04 14:39
Major szuka kandydatki na panią domu, stąd ten nabór
+7 #2501 ?ttyyt 2016-06-04 07:30
Polinowa znów robi nabór pracowników? W PUP wywieszona oferta pracy dla 100 szwaczek i 70 tapicerów. Skąd takie braki? Pouciekali wszyscy czy co?
+13 #2500 RE: POLINOVA POLSKA SP. Z O.O. Sp. K.zeus 2016-06-03 16:24
miał wrócić major i miało być tak pięknie tymczasem robi się szmbo podobne do tego co było kiedyś obstawia sie swoim ludzmi a niszczy niewygodne mu ogniwa i jak zwukle niemcy tego nie widzą znowu potrzebna rewolucja w zakładzie
+12 #2499 polinovaliko 2016-06-02 21:18
Doszły słuchy że najlepszy pań z modelarni się zwolnił.Podobno za to że powiedział im prawdę jak tu się pracuje.Na moja dobrze zrobił
-3 #2498 RE: POLINOVA POLSKA SP. Z O.O. Sp. K.Kamillll 2016-06-02 16:24
Cytuję Gg:
Dzień dobry jestem obóżona rok tymu była smaczno kiełbacha i zópka za dalmo cała rodzina była najedzuna ojciec spity a tó podobno nima być pikniku ! Lódzie chociosz toma kiełbasę by dali to człowiek som sobie zrobi w ogrudku

Lekcje odrobione? Jutro kartkowka z przyrody.
+6 #2497 GgGg 2016-06-02 12:36
Dzień dobry jestem obóżona rok tymu była smaczno kiełbacha i zópka za dalmo cała rodzina była najedzuna ojciec spity a tó podobno nima być pikniku ! Lódzie chociosz toma kiełbasę by dali to człowiek som sobie zrobi w ogrudku
-1 #2496 polinova wągrowiec,,, 2016-06-02 11:18
czy ktoś wie czy w tym roku jest piknik dla pracowników Wągrowca??
0 #2495 RE: POLINOVA POLSKA SP. Z O.O. Sp. K.Bibi2 2016-06-01 22:43
Cytuję usolnaP:
Cytuję liza:
Witam ,mam pytanie,czy mialabym szanse
na przyjecie do pracy jako szwaczka na overloku jesli nigdy w tym zawodzie nie pracowalam. Slyszalam,ze najpierw przechodzi sie okres probny,szkoleniowy. Bardzo zalezy mi na powaznej odpiwiedzi.

Zalezy ci na powaznej odpowiedzi? to idz do Polinovy, lub chociaz zadzwon... Ja pierdole co za ludzie

Cepów nie brakuje w tym kraju i pincet plus :D
+2 #2494 RE: POLINOVA POLSKA SP. Z O.O. Sp. K.usolnaP 2016-06-01 12:43
Cytuję liza:
Witam ,mam pytanie,czy mialabym szanse
na przyjecie do pracy jako szwaczka na overloku jesli nigdy w tym zawodzie nie pracowalam. Slyszalam,ze najpierw przechodzi sie okres probny,szkoleniowy. Bardzo zalezy mi na powaznej odpiwiedzi.

Zalezy ci na powaznej odpowiedzi? to idz do Polinovy, lub chociaz zadzwon... Ja pierdole co za ludzie
-3 #2493 RE: POLINOVA POLSKA SP. Z O.O. Sp. K.liza 2016-06-01 12:31
Witam ,mam pytanie,czy mialabym szanse
na przyjecie do pracy jako szwaczka na overloku jesli nigdy w tym zawodzie nie pracowalam. Slyszalam,ze najpierw przechodzi sie okres probny,szkoleniowy. Bardzo zalezy mi na powaznej odpiwiedzi.
-2 #2492 RE: POLINOVA POLSKA SP. Z O.O. Sp. K.szczery do bólu 2016-05-31 02:09
nie moge juz patrzec jak was tam wykorzystują ,a mata , i nie łakomić sie na polskie zusy stawki minimum 13 eu ino wasz jezyk sprawdzą i nie napalac sie beda nowe oferty lepsze pozdro praca-za-granica.jobleer.pl/.../
+2 #2491 RE: POLINOVA POLSKA SP. Z O.O. Sp. K.MIB 2016-05-29 16:23
Moze i major bezposrednio nie dyma , ale siedzi jak trusia i niddy sie za nami nie wstawi.Wiem to . bo znam go ok. 20 lat.Silny przed zaloga , ale twarza w twarz juz nie koniecznie,Czyz nie tak?
+2 #2490 RE: POLINOVA POLSKA SP. Z O.O. Sp. K.ko 2016-05-29 12:01
To nie major Was dyma to niemcy Was ujeżdają
+5 #2489 dwie?zyga 2016-05-29 00:01
obchodzi obchodzi Majora = najwiecej to on siedzi i czyta , komentuje to tej nowej sciemnia a do tamtej jezdzi teraz ma dwie.Jak dwie?i żona trzecia?pogratulować takiej sprawności!
+2 #2488 dwienowa 2016-05-25 21:53
Cytuję szczery do bólu:
takimi wpisami to oni najbardziej sie przejmują.... a major to a ma kochankę a tamta dała temu,,,azylanci pieszo poszli do europy bez jezyka a wy macie 250 km plus 300km zeby na zachod dalej i tym ich ukaracie najbardziej za mobingi i glodowe place,,piszcie sobie dalej co was boli ...a kogo to obchodzi?????

obchodzi obchodzi Majora = najwiecej to on siedzi i czyta , komentuje to tej nowej sciemnia a do tamtej jezdzi teraz ma ddwie
+5 #2487 jęczydoopyszczery do bólu 2016-05-25 21:05
takimi wpisami to oni najbardziej sie przejmują.... a major to a ma kochankę a tamta dała temu,,,azylanci pieszo poszli do europy bez jezyka a wy macie 250 km plus 300km zeby na zachod dalej i tym ich ukaracie najbardziej za mobingi i glodowe place,,piszcie sobie dalej co was boli ...a kogo to obchodzi?????
+10 #2486 Oczy szerokoMikser 2016-05-18 15:08
Polinova sie nie ruszy nie ma co sie nastawiać na to jak juz to hukla z tego mają pieniadze i każdy o tym wie. Teraz bez sobót naprawde ludzie będą dostawać grosze, młodzi tapicerzy (przyuczenie) nie będą robić za 1200 (bo więcej nie wyrobią od razu) natomiast starzy przyzwyczajeni do trójki z przodu za dwa tez nie będą. Ogólnie Polinovie wróżę czarną przyszłość, te szambo co jest obok zaczyna sie przelewać za płot. Ciągle niemcy chodzą a wyzsze stanowiska z kupą w majtach. Jeszcze jakiś czas i ludzie będa mieli dosyć firma upadnie i będzie mozna zaorać to wszystko. Taka jest prawda wszystko zmierza w złą strone....
0 #2485 RE: POLINOVA POLSKA SP. Z O.O. Sp. K.Niko 2016-05-18 12:39
Teraz to się oczy otworzą jakie grosze zarabiamy bez nadgodzin i sobut pozdrawiam oby produkcja poszła w górę bo będziemy głodować
+4 #2484 RE: POLINOVA POLSKA SP. Z O.O. Sp. K....... 2016-05-14 12:59
Cytuję POLISZ OD NOWA:
POZDRAWIAM WSZYSTKIE CIOTY Z POLISZNOWEJ...I . CAŁY ZAKŁAD ŚMIERDZI OD KAPO I KONFI

Pozdrawiamy i ciebie Biały
+5 #2483 rzemieślnicyeS 2016-05-14 10:49
"...Meble POLIPOL są produkowane zgodnie z rzemieślniczą tradycją. Czuje się to w każdej pojedynczej sztuce. Z wielką starannością nasz znakomicie wykształcony personel dba w stolarni, jak również w zakładzie tapicerskim i szwalni o najwyższy standard rzemiosła... " no to na ile nasz zakład wycenił wasze rzemiosło ? ;>
0 #2482 odpJa 2016-05-12 15:25
Cytuję POLISZ OD NOWA:
POZDRAWIAM WSZYSTKIE CIOTY Z POLISZNOWEJ...I . CAŁY ZAKŁAD ŚMIERDZI OD KAPO I KONFI

??A W RYJA CHCIAŁEŚ??
+6 #2481 i TO WSZYSCY W PAKIECIEPOLISZ OD NOWA 2016-05-12 14:50
POZDRAWIAM WSZYSTKIE CIOTY Z POLISZNOWEJ...I . CAŁY ZAKŁAD ŚMIERDZI OD KAPO I KONFI
+8 #2480 RE: POLINOVA POLSKA SP. Z O.O. Sp. K.Murzyn 2016-05-12 14:04
Pamietam jak bialy byl z DJem na wozkach,jak bialy go jebał jak psa .Popisówka przed smykiem haha. DJ chodził zapłakany . A potem najlepsi koledzy razem siedzieli na przerwach i na siłownie chodzili. Chyba Dj mu przebaczył Hahahahha
+3 #2479 !!!Tobi 2016-05-12 06:56
Baba=-Ja mu nie zazdroszczę, ja mu współczuje. A ty chyba czekasz i ciebie zabierze, co???
+5 #2478 Twój przyjaciel...Prawda.... 2016-05-12 06:32
Cytuję Maciej p:
Pracuje z Bialym i zlego slowa na niego nie powiem, a to ze odszedl i wrocil to jego sprawa, nie pierwszy i nie ostatni . Mógłbym wypisac wszystkich po huj. Kazdy z was pierdoli na firme nikt z was nie jest swiety a kazdy robi.. Wiec zejdzcie z niego a spojrzcie na siebie. A to ze kolo ma tatuaze moze lubi i go na to stac zazdroscicie , ludzie to jednak swine . Podpiszcie sie imieniem a nie bzdurnymi nickami .moze ktos by chcial wiedziec kto kogo tak nie lubi .

Wiec odniosę się do tego co napisałeś. Chyba mało się znacie z Michałem bo tatuaże wszystkie zrobił mu jego brat. Wiec stwierdzenie ze go stać i ktoś mu czegosc zazdrości jest śmieszne. Wiesz czego mu zazdrosne tiku nerwowego. Popatrz na jego twarz jakiś czas i na pewno będziesz wiedział o co chodzi. W jednym masz racje ludzie to świnię a najgorsze to te które podpierdalają druga osobę w imię własnych korzyści. Twój biały przyjaciel taki jest. Wiec buda i spokój. Możesz pucować mu dupę dalej
-2 #2477 RE: POLINOVA POLSKA SP. Z O.O. Sp. K.Baba 2016-05-11 21:46
Cytuję Tobi:
Myślałem, ze jak przestane w firmie to nie będę musaił oglądać Majora, a tu niespodzianka, wyjeżdżam do Trójmiasta a tam Major z jakąś laską. To szok, następną obraca????
Tacy zakochani jak gołąbki. Maślane oczka, buzi, buzi.

No i co zazdroscisz mu ?
0 #2476 RE: POLINOVA POLSKA SP. Z O.O. Sp. K.Maciej p 2016-05-11 21:35
Pracuje z Bialym i zlego slowa na niego nie powiem, a to ze odszedl i wrocil to jego sprawa, nie pierwszy i nie ostatni . Mógłbym wypisac wszystkich po huj. Kazdy z was pierdoli na firme nikt z was nie jest swiety a kazdy robi.. Wiec zejdzcie z niego a spojrzcie na siebie. A to ze kolo ma tatuaze moze lubi i go na to stac zazdroscicie , ludzie to jednak swine . Podpiszcie sie imieniem a nie bzdurnymi nickami .moze ktos by chcial wiedziec kto kogo tak nie lubi .
0 #2475 !!!!Tobi 2016-05-11 20:41
Jak przestanę pracować, sorry za błąd
+3 #2474 !!!!Tobi 2016-05-11 20:40
Myślałem, ze jak przestane w firmie to nie będę musaił oglądać Majora, a tu niespodzianka, wyjeżdżam do Trójmiasta a tam Major z jakąś laską. To szok, następną obraca????
Tacy zakochani jak gołąbki. Maślane oczka, buzi, buzi.
+13 #2473 jestem smieciemMichal Snieg 2016-05-10 07:05
Pracowałem z Białasem kilka lat temu i powiem wam jedno. Jest to parowa i zwykła szmata. Na skargę szedł do szefa i to tak zęby nikt nie widział :-) Lubil lizać d.... komu oczywiście trzeba. Niby taki gangster z tatulazami a zachowanie jak dziecko ale to pewnie dlatego ze brał za duzo psychotropów albo psychiatra Paszkowiak złe lekarstwa mu przepisał. Uważajcie na niego bo to kawał gnoja
+2 #2472 polinovajarek 2016-05-08 23:01
Cytuję baba:
Cytuję koks:
Cytuję Dildo:
Cytuję Baba:
Biały to konfident

chodzi ci o tego co mówił ze polinova to syf a pozniej z płaczełm wróciił aż mu tatuaże się rozmazywały >?

Bioły to złamas :-)!!!!!!!

Tak sie smiał z Bola na FB ,że jeszcze w tym syfie robi,a sam wrócił po kolanach Biała Szm..a .


Szkoda gadac ta firma to sami konfidenci chcesz robic to musisz miec znajomosci i w tej firmie też.
+10 #2471 RE: POLINOVA POLSKA SP. Z O.O. Sp. K.baba 2016-05-03 15:26
Cytuję koks:
Cytuję Dildo:
Cytuję Baba:
Biały to konfident

chodzi ci o tego co mówił ze polinova to syf a pozniej z płaczełm wróciił aż mu tatuaże się rozmazywały >?

Bioły to złamas :-)!!!!!!!

Tak sie smiał z Bola na FB ,że jeszcze w tym syfie robi,a sam wrócił po kolanach Biała Szm..a .
+10 #2470 RE: POLINOVA POLSKA SP. Z O.O. Sp. K.koks 2016-05-03 09:53
Cytuję Dildo:
Cytuję Baba:
Biały to konfident

chodzi ci o tego co mówił ze polinova to syf a pozniej z płaczełm wróciił aż mu tatuaże się rozmazywały >?

Bioły to złamas :-)!!!!!!!
-2 #2469 RE: POLINOVA POLSKA SP. Z O.O. Sp. K.koks 2016-05-03 09:52
Zimny i budyń to mają chyba nerwy ze stali :-)
+18 #2468 RE: POLINOVA POLSKA SP. Z O.O. Sp. K.Dildo 2016-04-28 20:50
Cytuję Baba:
Biały to konfident

chodzi ci o tego co mówił ze polinova to syf a pozniej z płaczełm wróciił aż mu tatuaże się rozmazywały >?
+14 #2467 RE: POLINOVA POLSKA SP. Z O.O. Sp. K.Baba 2016-04-28 05:53
Biały to konfident
+9 #2466 ??pppp 2016-04-27 10:15
Cytuję Ola:
Cytuję kkkk:
haha :lol: widzieliście że Major nową zdobycz zdobywa ciekawe jak długo a ona w du....pe by mu wlazła żal tylko jego żony taka nie doceniona zawiedziona że chłopa w domu nie umie zatrzymać bo jej lata :lol: :D

Co za ludzie,zajmijcie sie swoim zyciem to co piszecie jest zalosne

Żałosna to jesteś ty kolejna bawidamka panna hahahaha
+8 #2465 ??pppp 2016-04-27 10:12
Cytuję ?????:
Jak czytasz widocznie ci się to podoba Debilko!!!!!!!!!!!!! Po co tu zaglądasz?

bo też za nim lata hahahahaha
+4 #2464 ???????? 2016-04-26 19:28
Jak czytasz widocznie ci się to podoba Debilko!!!!!!!!!!!!! Po co tu zaglądasz?
+2 #2463 DebileOla 2016-04-26 18:15
Cytuję kkkk:
haha :lol: widzieliście że Major nową zdobycz zdobywa ciekawe jak długo a ona w du....pe by mu wlazła żal tylko jego żony taka nie doceniona zawiedziona że chłopa w domu nie umie zatrzymać bo jej lata :lol: :D

Co za ludzie,zajmijcie sie swoim zyciem to co piszecie jest zalosne
+9 #2462 RE: POLINOVA POLSKA SP. Z O.O. Sp. K.olo 2016-04-24 12:55
Co niektórzy tak dobrze mają w tej firmie że brakuje im tematów rodem z PUDELKA
+5 #2461 honorasd 2016-04-24 12:31
Jakby żona miała choć odrobinę honoru to by go dawno zostawiła, widocznie jej to odpowiada
+9 #2460 Polinowahahaha 2016-04-23 12:54
Cytuję kkkk:
haha :lol: widzieliście że Major nową zdobycz zdobywa ciekawe jak długo a ona w du....pe by mu wlazła żal tylko jego żony taka nie doceniona zawiedziona że chłopa w domu nie umie zatrzymać bo jej lata :lol: :D

Nigdy nie umiała dlatego lata wszystkie go wyr.....ły płacze tylko za jedną i szuka pocieszenia w drugiej takie życie i dobrze pokazują mu gdzie jest jego miejsce niech zajmnie sie w końcu dziecmi i żoną a nie loto na wszystkie strony jak pi...s hahahaha
+11 #2459 Major KobietZdobywca 2016-04-23 12:45
Cytuję zygmunt:
widzieliście że Major nową zdobycz zdobywa ciekawe jak długo ?
Zdobycz z poza firmy.Następną rodzinę rozwalił!!!

Każda w du...e go kopnie nie najeżdzi się za długo każda go olała ma za swoje na żadną nie zasługuje BAWIDAMEK tylko problem w tym że on nie ma nic do zaprezentowania jest gorszym zerem jak nie jeden facet może w końcu ktoś mu wje ..e i dostanie w końcu po mordzie wstyd kolejną rodzinę ROZWALIŁ kre ...n
+5 #2458 RE: POLINOVA POLSKA SP. Z O.O. Sp. K.Górol 2016-04-23 08:17
Cytuję polak:
Ja współczuje budyniowi ze ma takie stalowe nerwy na tych tepakow co tam uczy

Budyń to największy wiksiarz
+9 #2457 kolejna zdobyczzygmunt 2016-04-23 00:10
widzieliście że Major nową zdobycz zdobywa ciekawe jak długo ?
Zdobycz z poza firmy.Następną rodzinę rozwalił!!!
+9 #2456 RE: POLINOVA POLSKA SP. Z O.O. Sp. K.Bigi 2016-04-19 11:49
Cytuję asd:
A do biur potrzebują do pracy czy wszystko obsadzone?

Już dawno obsadzone większości przez znajomych. Ale na tapicernie czy szwalnie to od jutra możesz przyjść. Pracy full!!!
+7 #2455 RE: POLINOVA POLSKA SP. Z O.O. Sp. K.asd 2016-04-19 10:23
A do biur potrzebują do pracy czy wszystko obsadzone?
+6 #2454 ha ha hakazik 2016-04-18 19:59
Najważniejsze , że w domu kasa się zgadza to żonka szczęśliwa, a reszta nie ważna.
+1 #2453 Świńska grypaBunio 2016-04-18 17:53
Cytuję PRACOWNIK:
O co chodzi z tym gościem co trafił do szpitala wczoraj z podejrzeniem świńskiej grypy? wiadomo coś??

Odrę dostał he he he
+1 #2452 któraqwea 2016-04-18 10:24
Która to?
+7 #2451 Polinowakkkk 2016-04-17 15:41
haha :lol: widzieliście że Major nową zdobycz zdobywa ciekawe jak długo a ona w du....pe by mu wlazła żal tylko jego żony taka nie doceniona zawiedziona że chłopa w domu nie umie zatrzymać bo jej lata :lol: :D
-2 #2450 RE: POLINOVA POLSKA SP. Z O.O. Sp. K.polak 2016-04-17 08:13
Ja współczuje budyniowi ze ma takie stalowe nerwy na tych tepakow co tam uczy
+17 #2449 RE: POLINOVA POLSKA SP. Z O.O. Sp. K.Bartek 3 2016-04-16 07:14
Cytuję Kanar:
Gorol nie umi uczyć i taka jest prawda !

Sam nie umie tapicerować,a jeszcze ma uczyć :zzz
+23 #2448 GwintKanar 2016-04-13 17:16
Gorol nie umi uczyć i taka jest prawda !
-6 #2447 RE: POLINOVA POLSKA SP. Z O.O. Sp. K.jurant 2016-04-07 18:15
Cytuję ola:
Jurant idioto to ani xyz tylko firma Pana Hemerlinga I nie ma różnicy jak to się nazywa i do czego należy Kase weżmie Pan właściciel

Ty idiotko. Czytaj ze zrozumieniem pisało że zakład ma problemy a nie właściciel może i on kasę weźmie ale gdybyś trochę więcej wiedziała to byś mogła mówić. Zmienialiśmy nazwe na Polinovą nie na kogoś widzi mi się tylko teraz każdy zakład to osobna spółka i pracuje na siebie czyli jeżeli europol wystawi to kasa pójdzie dla nich a polinova nic nie dostanie.
+7 #2446 RE: POLINOVA POLSKA SP. Z O.O. Sp. K.ola 2016-04-01 10:52
Jurant idioto to ani xyz tylko firma Pana Hemerlinga I nie ma różnicy jak to się nazywa i do czego należy Kase weżmie Pan właściciel
+2 #2445 RE: POLINOVA POLSKA SP. Z O.O. Sp. K.ja 2016-03-31 23:30
wszyscy płacza jak to żle tam jest ale nikt sie nie zwolni a naginaja jak male mrówki
-1 #2444 RE: POLINOVA POLSKA SP. Z O.O. Sp. K.jurant 2016-03-31 20:00
Cytuję juras:
Firma zdesperowana skoro na olx dali ogłoszenie o sprzedaży Europolu z Rgielskiej

No właśnie Europolu czyli Polinovej nic do tego to należy do Podanina przecież
+16 #2443 GadekJanas 2016-03-31 17:31
Kiełbasa umyj pachy , robić nie idzie...
+6 #2442 RE: POLINOVA POLSKA SP. Z O.O. Sp. K.juras 2016-03-25 21:18
Firma zdesperowana skoro na olx dali ogłoszenie o sprzedaży Europolu z Rgielskiej
+1 #2441 RE: POLINOVA POLSKA SP. Z O.O. Sp. K.xvx 2016-03-23 21:25
[quote name="były pracownik"]załóżcie związki zawodowe to firma będzie się tak pozbywać pieniążków jak ta w której ja aktualnie pracuję. Nawet pieniążki na Święta dostają wszyscy pracownicy i to nie małe premia za każdy przepracowany miesiąc a "góra" nie ma nic do powiedzenia.[/quote

Premia jest za każdy przepracowany rok a nie miesiąc
0 #2440 RE: POLINOVA POLSKA SP. Z O.O. Sp. K.były pracownik 2016-03-23 15:36
załóżcie związki zawodowe to firma będzie się tak pozbywać pieniążków jak ta w której ja aktualnie pracuję. Nawet pieniążki na Święta dostają wszyscy pracownicy i to nie małe premia za każdy przepracowany miesiąc a "góra" nie ma nic do powiedzenia.
+3 #2439 RE: POLINOVA POLSKA SP. Z O.O. Sp. K.pyra 2016-03-23 00:42
Cytuję lool:
no i zaczął się wielki tydzień :P ciekawe ile od jutra ludzi położy L4 z powodu nagłej choroby przedświątecznej... :o :o :o a znając życie na pewno tak będzie. a niestety reszta pracowników będzie cierpiała za takie idiotyczne zachowanie reszty załogi. może czas by było wyciągnąć jakieś konsekwencje od tej grupy "ludzi".....

A co masz doktorat ażeby kwestionować zwolnienia lekarskie! w końcu to Ci ludzie tracą kase będąc na chorobowym! A może po prostu chcą odetchnąć od tego zajebu! Pamiętaj każdy kij ma dwa końce! A może to na ciebie patrzą i smieją się z takiego kretyna dla którego życie po pracy nie istnieje! Zastanów się zanim zaczniesz kogoś krytykować podjebywać
0 #2438 RE: POLINOVA POLSKA SP. Z O.O. Sp. K.olas 2016-03-22 13:30
lool -będziesz robił za dwóch a w międzyczasie zrobisz kilka lodów przełożonym.
0 #2437 .....lool 2016-03-22 13:09
no i zaczął się wielki tydzień :P ciekawe ile od jutra ludzi położy L4 z powodu nagłej choroby przedświątecznej... :o :o :o a znając życie na pewno tak będzie. a niestety reszta pracowników będzie cierpiała za takie idiotyczne zachowanie reszty załogi. może czas by było wyciągnąć jakieś konsekwencje od tej grupy "ludzi".....
+1 #2436 RE: POLINOVA POLSKA SP. Z O.O. Sp. K.kolo 2016-03-21 12:33
Przed naborem do pracy powinni wysyłać chętnych do psychiatry Taki idiota jak poniżej to nawet niemcowi loda by zrobił Nawet go kasa za prace nie interesuje grunt że się narobi . CO za debil.
+10 #2435 Co jak coSlavio 2016-03-21 10:50
Widzę te komentarze to aż nóż w kieszeni się otwiera ją tam pracuję i nie narzekam 3/4 ludzi którzy tu się udzielają nawet nigdy tam nie było. Wolę chapac za tę pieniądze i mieć pracę niż jak większość siedzieć na garnuszku państwa. Weźcie się za robotę zamiast wiecznie narzekać i pobierać zasiłek z urzędu!
-4 #2434 RE: POLINOVA POLSKA SP. Z O.O. Sp. K.ass 2016-03-21 10:22
Cytuję armagedon:
no ładnie niemiecka firma i takie rzeczy mała praca ciężka praca tak to bywa .popatrzcie na innych ludzi ile zarabiają a jak pracują i ile czasu mają dla siebie a nie same nadgodziny bez taryfy ulgowej .Czy nikomu z was nie brakuje czasu ani sił żeby robić coś po pracy ?jakieś hobby lub coś w tym stylu ? czy tylko praca i praca , po czym wracacie wypompowani do domów i idziecie spać kiedy ktoś inny pracując za te same pieniądze wraca z pracy i robi coś ze swoim życiem,wolnym czasem .Pewnie dla wyższych stołków wydaje się że to dobre wynagrodzenie,że to powinno ludziom wystarczyć ale tak nie jest,każdy ma limit swoich sił tylko każdy siedzi w tej firmie bo kredyty bo dzieci a nawet nie macie czasu dla rodziny a jak go macie to nic się wam nie chce.A jak w końcu oczka się otworzą to już będziecie starzy i wykończeni,zdrowotnie jak i umysłowo bo tam ciągle jedna wielka gonitwa,nerwy,kłótnie .Ciekawe czy niemcy wiedzą że w ich kraju takie coś jest karane ,praca w stresie jest zabroniona ,nie można podnosić głosu na żadnego pracownika ani też pracownik nie może tak się odnosić do drugiego.Tak więc czy warto marnować zdrowie ? czy mieliście choć jeden dzień gdzie spokojnie pracowaliście ?sami odpowiedzcie sobie na to pytanie jesteście na akordzie wyrabiacie norme no chociaż parę osób a wciąż mało i przed końcem pracy słyszycie zrób to zrób tamto a reszta siedzi bo mają obite komplety.A co do zakładu to jest wypłacalny,za soboty również ale warunki pracy i traktowanie to odbiega od normy i to sporo tylko że wyższe stanowiska myślą że jak dostajecie pieniądze na czas i za soboty to wszystko jest ok Ale nie wiem czy wiecie całe biurostwo że nie pieniądz jest najważniejszy tak jak u was lecz atmosfera i zdrowie pracownika który u was ma zszarpane nerwy bo taki system pracy macie a jak jest nerwowo i firma ma tyły to więcej ludzi zatrudniać ,bo znając życie to przyjmiecie nowych
i mnóstwo nowych zamówień co równa się temu samemu czyli nerwy-stres-gonitwa-kłótnie a to nie ludzie są odpowiedzialni za wasze tyły każdy pracuje nikt nie siedzi a wy popełniacie wciąż te same błędy człowiek wykonuje prace a wy martwicie się o zamówienia bo co to kogo obchodzi czy się wyrobicie czy was obchodzi czy pracownik bez narów przeżyje kolejny miesiąc dla was człowiek to ręce do pracy nic więcej taka jest prawda. Zobaczymy jak dalej rozwinie się sytuacja,bo niezbyt to wszystko wygląda akord gdzie płacone za minuty a za poprawki ? kiedy to szwalnia źle uszyje a my to obijamy i po fakcie jest żle ? stolarnia kiedy monterzy montują a tam nic nie pasuje i rozkręcają po dziesięć razy, przecież za to nikt nie ma zapłacone i na jeden element zamiast 20 min robi się godzina ale tego nikt nie widzi ale wszyscy się godzą i poprawiają więc chyba lepszym rozwiązaniem była by godzinówka bo akord prowadzi do sporów między pracownikami ale taka już jest natura akordu

Jak nudne, lub jak bardzo beztroskie zycie trzeba miec zeby robic taka rozprawke :D
+4 #2433 RE: POLINOVA POLSKA SP. Z O.O. Sp. K.armagedon 2016-03-21 10:07
no ładnie niemiecka firma i takie rzeczy mała praca ciężka praca tak to bywa .popatrzcie na innych ludzi ile zarabiają a jak pracują i ile czasu mają dla siebie a nie same nadgodziny bez taryfy ulgowej .Czy nikomu z was nie brakuje czasu ani sił żeby robić coś po pracy ?jakieś hobby lub coś w tym stylu ? czy tylko praca i praca , po czym wracacie wypompowani do domów i idziecie spać kiedy ktoś inny pracując za te same pieniądze wraca z pracy i robi coś ze swoim życiem,wolnym czasem .Pewnie dla wyższych stołków wydaje się że to dobre wynagrodzenie,że to powinno ludziom wystarczyć ale tak nie jest,każdy ma limit swoich sił tylko każdy siedzi w tej firmie bo kredyty bo dzieci a nawet nie macie czasu dla rodziny a jak go macie to nic się wam nie chce.A jak w końcu oczka się otworzą to już będziecie starzy i wykończeni,zdrowotnie jak i umysłowo bo tam ciągle jedna wielka gonitwa,nerwy,kłótnie .Ciekawe czy niemcy wiedzą że w ich kraju takie coś jest karane ,praca w stresie jest zabroniona ,nie można podnosić głosu na żadnego pracownika ani też pracownik nie może tak się odnosić do drugiego.Tak więc czy warto marnować zdrowie ? czy mieliście choć jeden dzień gdzie spokojnie pracowaliście ?sami odpowiedzcie sobie na to pytanie jesteście na akordzie wyrabiacie norme no chociaż parę osób a wciąż mało i przed końcem pracy słyszycie zrób to zrób tamto a reszta siedzi bo mają obite komplety.A co do zakładu to jest wypłacalny,za soboty również ale warunki pracy i traktowanie to odbiega od normy i to sporo tylko że wyższe stanowiska myślą że jak dostajecie pieniądze na czas i za soboty to wszystko jest ok Ale nie wiem czy wiecie całe biurostwo że nie pieniądz jest najważniejszy tak jak u was lecz atmosfera i zdrowie pracownika który u was ma zszarpane nerwy bo taki system pracy macie a jak jest nerwowo i firma ma tyły to więcej ludzi zatrudniać ,bo znając życie to przyjmiecie nowych
i mnóstwo nowych zamówień co równa się temu samemu czyli nerwy-stres-gonitwa-kłótnie a to nie ludzie są odpowiedzialni za wasze tyły każdy pracuje nikt nie siedzi a wy popełniacie wciąż te same błędy człowiek wykonuje prace a wy martwicie się o zamówienia bo co to kogo obchodzi czy się wyrobicie czy was obchodzi czy pracownik bez narów przeżyje kolejny miesiąc dla was człowiek to ręce do pracy nic więcej taka jest prawda. Zobaczymy jak dalej rozwinie się sytuacja,bo niezbyt to wszystko wygląda akord gdzie płacone za minuty a za poprawki ? kiedy to szwalnia źle uszyje a my to obijamy i po fakcie jest żle ? stolarnia kiedy monterzy montują a tam nic nie pasuje i rozkręcają po dziesięć razy, przecież za to nikt nie ma zapłacone i na jeden element zamiast 20 min robi się godzina ale tego nikt nie widzi ale wszyscy się godzą i poprawiają więc chyba lepszym rozwiązaniem była by godzinówka bo akord prowadzi do sporów między pracownikami ale taka już jest natura akordu
+5 #2432 polinovakrystek 2016-03-18 12:59
Cytuję MIB:
Cytuję Borsuk:
Gdyby ludzie nie chodzili cały miesionc do pracy to by nie dostali 400zl i by zarabiali tam 1300zl jeden wielki wyzysk jak opserwòje monteròw co dziennie to nie dowieżam ze ludzie muszom tak zapierdalac za te ochłapy rozmawiałem z nimi o zarobkach nie pisze bo wstyd ich tak nie szanowac ci dobrzy monterzy niedługo odejdom bo już nie dajom rady więcej robic niz zarobic wtedy zostanom ci co mniej sobie radzom i wtedy dopiero siezacznie kłopot bardzo wielki zamòwienia pujdom do podanina a tu morzna zamykac
Masz całkowitą rację ,ale słownik ortograficzny do ręki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!


szkoda mówic ta firma się kończy pomału ale na własne życzenie ludzi trzymac najlepiej przez trzy zmiany i stale mało a pan dyrektor ,prezes i cała reszta smacznie sobie spią...

NADAL TRWAJĄ PRACE ADMINISTRACYJNE
Dodawanie komentarzy zablokowane

ZALOGUJ SIĘ / REJESTRACJA



Repertuar Kina MDK

Dołącz do nas na FB

Ostatnie komentarze