• Opublikowano:
  • Wyświetlono: 23046

Pieszy potrącony przez pędzący samochód

Na drodze z Wągrowca do Rgielska samochód osobowy wjechał w pieszego. Pieszy doznał obrażeń zagrażających życiu. Kierowca był trzeźwy.

Dzisiaj w godzinach wieczornych doszło do bardzo groźnego wypadku drogowego na drodze prowadzącej z Wągrowca do Rgielska. Trójka pieszych szła nieoświetloną szosą. Według wstępnych ustaleń kierujący samochodem osobowym 22-letni Marcin B., mieszkaniec powiatu wągrowieckiego, wykonując manewr wyprzedzania potrącił jednego z pieszych 30-letniego Leszka K. Z informacji jakie udało nam się uzyskać wiadomo, że kierujący był trzeźwy.

Wezwana na miejsce karetka przetransportowała kierowcę i pieszego do szpitala w Wągrowcu. Pieszy doznał złamań otwartych obu nóg oraz urazu głowy i innych części ciała. W szpitalu trwa operacja poszkodowanego.

Na chwilę obecną nie są znane szczegóły wypadku ani prędkość z jaką poruszał się samochód. Według informacji jakie uzyskaliśmy, buty potrąconego mężczyzny leżały około 100 metrów od miejsca zdarzenia. Na zdjęciach widać, że przednia szyba w samochodzie została wybita.
Policja bada miejsce wypadku i przesłuchuje świadków w celu ustalenia przyczyn.


 

 

Komentarze   

dość ograniczeń
0 #121 RE: Pieszy potrącony przez pędzący samochóddość ograniczeń 2013-11-17 22:30
Cytuję dick moby:
Cytuję dość ograniczeń:

Ciekawa propozycja. To tak jakby ktoś w obawie , że narobisz w spodnie,zabronił ci jeść. Co do mandatów -zgoda. To jest właśnie bezpieczeństwo-{bezpieczeństwo budżetu}


Tu chodzi o to żebyś nie robił gdzie popadnie. :lol:

W wolnym kraju 95% społeczeństwa do kontroli pewnych zachowań używa mózgu. Jeżeli należysz do tego 5ciu % nieszczęśników ,rób na rozkaz ,lub zgłoś się do proktologa . Może poprostu zwieracz ci nie trzyma.
dick moby
+1 #120 RE: Pieszy potrącony przez pędzący samochóddick moby 2013-11-17 21:18
Cytuję dość ograniczeń:

Ciekawa propozycja. To tak jakby ktoś w obawie , że narobisz w spodnie,zabronił ci jeść. Co do mandatów -zgoda. To jest właśnie bezpieczeństwo-{bezpieczeństwo budżetu}


Tu chodzi o to żebyś nie robił gdzie popadnie. :lol:
dość ograniczeń
0 #119 RE: Pieszy potrącony przez pędzący samochóddość ograniczeń 2013-11-17 16:36
Cytuję dick moby:
Czy wy ludzie myślicie, czy TVN już wam całkiem mózgi wyprał? Gdyby władzy zależało na waszym bezpieczeństwie a nie na pieniądzach to już dawno wprowadziliby pewne rozwiązania, które te bezpieczeństwo by zwiększyły. Jakie to rozwiązania? Chociażby wymuszenie na producentach aut żeby sprzężyć komputer sterujący pracą silnika z GPS , lub bramkami (coś jak fotoradar) . Po co to? Ano żeby komputer wiedział, że teraz auto jest na obszarze zabudowanym i więcej nie pojedzie jak aktualnie dozwolona prędkość. Wyjeżdząsz poza miasto, więcej nie pojedziesz jak te 90 km/h. Wjeżdzasz na drogę ekspresową, albo autostradę, to samo. Bramki lub gps steruje prędkością i nie ma zmiłuj, tylko po co? Lepiej kosić kapuchę za mandaty, za powtórne szkolenia i egzaminy, a bezpieczeństwo? Panie - jakie bezpieczeństwo? Bezpieczeństwo jest jak UFO. Wszyscy o nim dyskutują, ale nikt go nie widział, chociaż z tym UFO to nie jest takie pewne :lol:.

Ciekawa propozycja. To tak jakby ktoś w obawie , że narobisz w spodnie,zabronił ci jeść. Co do mandatów -zgoda. To jest właśnie bezpieczeństwo-{bezpieczeństwo budżetu}
dick moby
+3 #118 RE: Pieszy potrącony przez pędzący samochóddick moby 2013-11-17 14:00
Czy wy ludzie myślicie, czy TVN już wam całkiem mózgi wyprał? Gdyby władzy zależało na waszym bezpieczeństwie a nie na pieniądzach to już dawno wprowadziliby pewne rozwiązania, które te bezpieczeństwo by zwiększyły. Jakie to rozwiązania? Chociażby wymuszenie na producentach aut żeby sprzężyć komputer sterujący pracą silnika z GPS , lub bramkami (coś jak fotoradar) . Po co to? Ano żeby komputer wiedział, że teraz auto jest na obszarze zabudowanym i więcej nie pojedzie jak aktualnie dozwolona prędkość. Wyjeżdząsz poza miasto, więcej nie pojedziesz jak te 90 km/h. Wjeżdzasz na drogę ekspresową, albo autostradę, to samo. Bramki lub gps steruje prędkością i nie ma zmiłuj, tylko po co? Lepiej kosić kapuchę za mandaty, za powtórne szkolenia i egzaminy, a bezpieczeństwo? Panie - jakie bezpieczeństwo? Bezpieczeństwo jest jak UFO. Wszyscy o nim dyskutują, ale nikt go nie widział, chociaż z tym UFO to nie jest takie pewne :lol:.
matematycznie
+5 #117 RE: Pieszy potrącony przez pędzący samochódmatematycznie 2013-11-17 12:00
Pieszy z odblaskami widoczny jest z odległości 150m, bez odblasków max 30m. Dla kierowcy jadącego 70 km/h te 150m to czas na reakcję 7,74 sekundy, a 30m to 1,54 sekundy. Ile to jest 1,54 sekundy i co może przez ten czas zrobić to już każdy sobie sam musi odpowiedzieć. Prawdą jest, że kierowcy mają gorzej, bo muszą myśleć za pieszych którzy nie potrafią zadbać o własną d.u.p.ę , chociaż wiedzą że w starciu z autem każdym przypadku i bez wyjątków (bez względu na kodeksy) zawsze są tymi przegranymi.
Krystyna
+2 #116 pytankoKrystyna 2013-11-17 08:37
Słyszałam plotkę,że to koleżanka B.G. go popchnęła pod samochód. Czy to prawda?
kamila 8888
0 #115 potrącony przez samochódkamila 8888 2013-11-17 01:15
niewiem cy ty znasz matematyke:)
kamila 8888
+2 #114 potrącony przez samochódkamila 8888 2013-11-17 01:05
po pierwsze chyba za nimi bo udeżył go z tyłu a po drugie szli pod światło odbijające się z obwodnicy i samochód jechał przednim to taki ślepy był ze niewidział pieszych jak samochód z nad przeciwka mu ich oświetlał
kamila 8888
+4 #113 potrącony przez samochódkamila 8888 2013-11-17 00:55
na tak krótkim odcinku jechać tyle w głowie sie nie mieści jestem z Rgielska i jeszcze tyle nie jechałem to jest bardzo waska droga i trzeba uważac tu co druga osoba chodzi pieszo a niechce sobie pomyśleć jag by jakieś dziecko szło katastrofa niebyło by nawet co zbierać
kamila 8888
+5 #112 potrącony przez samochódkamila 8888 2013-11-17 00:45
mam nadzieje ze sprawiedliwa spotka go kara za zniszczenie człowiekowi życia
kamila 8888
+3 #111 potrącony przez samochódkamila 8888 2013-11-17 00:31
Cytuję Wsss:
Szedł prawą strono cioto...
A nie lewą jak zakładasz....
Gdyby szedł lewą str w kierunku Rgielska to by nie było możliwe to że został uderzony przez wyprzedzający pojazd...

Szedł lewą stroną w strone Wągrowca z Rgielska a debil mugł jechać prawą stroną jak powinno być a niw wyprzedzać drugi samochud przed krzyżówka jak niewiesz jak było to sie nie wypowiadaj
U. Pord
0 #110 RE: Pieszy potrącony przez pędzący samochódU. Pord 2013-11-16 22:10
Cytuję matematycznie:
[quote name="U. Pord"]
Pieszy nie ma obowiązku noszenia odblasków.


Cytuję matematycznie:
Nawet gdy będziesz piechurze miał rację, to po co ci ona gdy będziesz przykuty do końca życia do łóżka, wózka inwalidzkiego albo w trumnie?[/qu
Czytaj ze zrozumieniem.

Ok. Tłumaczę jak na matematyczny łeb przystało: tak?? Masz rację ,pieszy powinien nosić odblask. W trosce o wlasną d... .Zdrowy rozsądek tak podpowiada.Tak?? Nie ma jednak kodeksu zdrowego rozsądku ,jest natomiast kodeks ruchu drogowego-Jest? Ja odniosłem się do tego co mówi ten ISTNIEJĄCY czyli kodeks ruchu. Osobiście polecam noszenie odblasków,latarek itd przez pieszych. ODBLASKI DLA WSZYSTKICH!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Co to jest prawo chyba tłumaczyć nie muszę?
matematycznie
+1 #109 RE: Pieszy potrącony przez pędzący samochódmatematycznie 2013-11-16 21:17
Cytuję U. Pord:

Pieszy nie ma obowiązku noszenia odblasków.


Cytuję matematycznie:
Nawet gdy będziesz piechurze miał rację, to po co ci ona gdy będziesz przykuty do końca życia do łóżka, wózka inwalidzkiego albo w trumnie?


Czytaj ze zrozumieniem.
U. Pord
0 #108 RE: Pieszy potrącony przez pędzący samochódU. Pord 2013-11-16 16:22
Gdzie Ty wyczytałeś w moim poście, że pieszy nie powinien nosić odblasku ???? To tez element przewidywania i "trumna" to konsekwencja jego braku. Mimo,że nie da się wszystkiego przewidzieć to nawet matematyka próbuje to robić-jak raczyłes zauważyć. Rozmowa dotyczyła prawa i jego podejścia do w/w przypadku. Pieszy nie ma obowiązku noszenia odblasków. Kierowca natomiast MA obowiązki , o których pisałem. Podam przykład: rozpychasz się w tłumie, chcesz przejść,przypadkiem łokciem walisz w nos kobietę stojącą obok. Co robisz? Przepraszasz i pytasz jak się czuje? Czy opier......, że stała za blisko i nie przewidziała, Twojego ruchu? Teoretycznie mogła przewidzieć,ALE to TY się szamoczesz ,poza tym jesteś większy i co za tym idzie masz więcej siły. Zachowujesz więc ostrożność ,żeby takich sytuacji uniknąć. Chyba ,że nie???????? Tak tez sytuacje interpretuje prawo, więc nie nudź i POCZYTAJ Ustawę Prawo o ruch drogowym.
matematycznie
+1 #107 RE: Pieszy potrącony przez pędzący samochódmatematycznie 2013-11-16 13:53
Cytuję u. Pord:

Możesz nie przewidywać. To tylko Twoja sprawa. Ale za ewentualny błąd zapłacisz też tylko TY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Nikt nigdy nie jest w stanie przewidzieć wszystkiego w stu procentach. W matematyce jest taki dział jak rachunek prawdopodobieństwa, który właśnie o tym mówi. Pieszy żeby ograniczyć prawdopodobieństwo potrącenia powinien nosić coś odblaskowego. Zasada jest prosta. Albo światło odbije się od odblasku i kierowca go zauważy, albo pieszy odbije się od samochodu. Pomyśl ! Nawet gdy będziesz piechurze miał rację, to po co ci ona gdy będziesz przykuty do końca życia do łóżka, wózka inwalidzkiego albo w trumnie?
Koniec !
+4 #106 RE: Pieszy potrącony przez pędzący samochódKoniec ! 2013-11-12 12:31
Przestańcie już gadać te bzdury było mineło poszkodowany leży w szpitalu i każdy modli się aby wyszedł z tego. A to jaka kara spotka Marcina to zadecyduję sąd a nie ktoś z kolegów czy też koleżanek. ,które piszą tu. Wina jest po obu stronach a nie tylkopo jednej jedni mówią że kierowcy inni że Leszka . ;/
mniej dymków
0 #105 RE: Pieszy potrącony przez pędzący samochódmniej dymków 2013-11-10 23:09
Cytuję dymek:
Cytuję u. Pord:
musi buć ABSOLUTNIE pewien .


No proszę, jaki przewidujący. Pewnie wygrywasz co tydzień szóstkę w lotto? Skoro taki przewidujący jesteś, to podziel się tą wiedzą o przyszłości i podaj nam zestaw na najbliższe losowanie :D.

Pewność się osiąga a nie przewiduje . Pomyliłeś pojęcia.
u. Pord
0 #104 RE: Pieszy potrącony przez pędzący samochódu. Pord 2013-11-10 23:03
Cytuję dymek:
Cytuję u. Pord:
musi buć ABSOLUTNIE pewien .


No proszę, jaki przewidujący. Pewnie wygrywasz co tydzień szóstkę w lotto? Skoro taki przewidujący jesteś, to podziel się tą wiedzą o przyszłości i podaj nam zestaw na najbliższe losowanie :D.

Możesz nie przewidywać. To tylko Twoja sprawa. Ale za ewentualny błąd zapłacisz też tylko TY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dymek
0 #103 RE: Pieszy potrącony przez pędzący samochóddymek 2013-11-10 22:56
Cytuję u. Pord:
musi buć ABSOLUTNIE pewien .


No proszę, jaki przewidujący. Pewnie wygrywasz co tydzień szóstkę w lotto? Skoro taki przewidujący jesteś, to podziel się tą wiedzą o przyszłości i podaj nam zestaw na najbliższe losowanie :D.
u. Pord
+3 #102 RE: Pieszy potrącony przez pędzący samochódu. Pord 2013-11-10 19:35
Kierowca podejmujący manewr wyprzedzania zobligowany jest do zachowania szczególnej ostrożności i nie jest to pusty slogan ,tylko szereg czynności i zachowań ,które nakłada na niego ustawa-Prawo o ruchu drogowym. To zaczynajacy manewr wyprzedzania rozdaje karty na szosie i dlatego przed jego rozpoczęciem musi buć ABSOLUTNIE pewien,że nie zagraża nikomu i takiego zagrożenia swoim manewrem nie spowoduje. Nie usprawiedliwia niedostateczna widoczność , niewielka prędkość, szerokość drogi, nieoświetlony pieszy. Zasada jest prosta : nie jesteś pewien - nie wyprzedzaj. Skoro potrąciłeś, znaczy nie byleś pewien, pieszy tam był. Nie ważne co się komu zdaje. Ważne co mówi prawo,a w jego imieniu wypowie się Sąd. Proponuję lekturę art.24.6 Ustawy o ruchu drogowym.
r
-1 #101 RE: Pieszy potrącony przez pędzący samochódr 2013-11-10 19:14
Cytuję sze:
Wina kierwocy- tak może mówić tylko osoba, która mało jeżdzi autem... Ja osobiście robię kilka tys. kilometrów miesięcznie różnymi trasami i wiele razy musiałem unikać rowerzystę, pieszego i innych nie oświetlonych uczestników ruchu! Jeżdżę przepisowo, a w nocy nawet wolniej! Najgorzej jest jak gdzieś w oddali jedzie auto i musimy zmienić światła na mijania, więc gówno co widzimy na nieoświetlonych drogach. Większość pieszych chodzi w ciemnych ubraniach!
Po drugie po to chodzimy lewym pasem, aby w momencie zbliżania się pojazdu zejść na pobocze a nie iść sobie drogą

Piesi szli lewą oną,byłem na miejscu. Poza tym spójrz na zdjęcia,Astra wyprzedzała czyli jechała lewym pasem w momencie potrącenia,a z resztą ma obitą lewą część auta czyli fakty mówią same za siebie.Dajcie wreszcie spokój pieszemu,on walczy o życie, możliwe,że będzie jak roślina choć jest Bogu ducha winny. Lechu to dobry chłopak,a ten kierowca to pirat Ci co go znają to wiedzą,że nie pierwszy raz rozwalił auto. Mam nadzieję,że dosięgnie go zasłużona kara. Jeśli Lechu umrze to będzie odpowiadał za zabicie człowieka, może nie umyślne ,ale zawsze.
sze
-1 #100 mandaty pieszym! są zagrożeniem dla siebie i innychsze 2013-11-10 16:33
Wina kierwocy- tak może mówić tylko osoba, która mało jeżdzi autem... Ja osobiście robię kilka tys. kilometrów miesięcznie różnymi trasami i wiele razy musiałem unikać rowerzystę, pieszego i innych nie oświetlonych uczestników ruchu! Jeżdżę przepisowo, a w nocy nawet wolniej! Najgorzej jest jak gdzieś w oddali jedzie auto i musimy zmienić światła na mijania, więc gówno co widzimy na nieoświetlonych drogach. Większość pieszych chodzi w ciemnych ubraniach!
Po drugie po to chodzimy lewym pasem, aby w momencie zbliżania się pojazdu zejść na pobocze a nie iść sobie drogą
gienek
+3 #99 prawdagienek 2013-11-10 16:20
prawda jest taka że nikt z nich niebył pijany wszyscy przeszli badanie alkomatem.a ten poszkodowany miał na sobie spodnie odblaskowe ale z powodu uderzenia te spodnie i buty spadły z niego.poprostu młody za szybko jechał tak by ich zauważył???
P.
+5 #98 RE: Pieszy potrącony przez pędzący samochódP. 2013-11-10 13:33
Ludzie! opamiętajcie się! tak na prawdę gówno pewnie wiecie a się wypowiadacie ;> skąd pewność, że potrącony był pijany?! w głowie mu siedzicie? jezuu! fakt, wina przechodnia, ponieważ to on powinien zachować szczególną ostrożność! ale bez takich, że był pijany, chłopak walczy o życie a wy mu dupe opierdalacie jaki to wtedy nie był.. bez sensu dla mnie !
oli
+2 #97 pieszy potracony przez samochódoli 2013-11-10 11:59
Boże ludzie co wy tu wypisujecie? to nie czas i pora na osądzanie kogokolwiek...Chłopak walczy w szpitalu o życie....opamiętajcie się!!!!!A tak na marginesie,wszyscy uczestnicy wypadku byli trzezwi!!!!!!!!!
o.n.a.
+3 #96 RE: Pieszy potrącony przez pędzący samochódo.n.a. 2013-11-10 09:25
Cytuję Kierowca:
Teraz tak na poważnie. Nie znam uczestników, więc jestem bezstronny, znam jednak sytuację. Pieszy poruszający się drogą po zmroku powinien zachować szczególną ostrożność i to on powinien zwracać uwagę na nadjeżdżające pojazdy.
Ludzie nie zdają sobie sprawy, że w nocy na drodze ich po prostu nie widać i na własne życzenie zostają potrącani, to czy chłopak przekroczył prędkość, czy wyprzedzał w dozwolonym miejscu czy też nie, nie ma najmniejszego wpływu na fakt iż to pieszy poruszający się nieoświetlony po drodze po zmroku jest WINNY podczas wypadku!!!

zgadzam się bez dwóch zdań!
Kierowca
+2 #95 RE: Pieszy potrącony przez pędzący samochódKierowca 2013-11-10 00:36
Teraz tak na poważnie. Nie znam uczestników, więc jestem bezstronny, znam jednak sytuację. Pieszy poruszający się drogą po zmroku powinien zachować szczególną ostrożność i to on powinien zwracać uwagę na nadjeżdżające pojazdy.
Ludzie nie zdają sobie sprawy, że w nocy na drodze ich po prostu nie widać i na własne życzenie zostają potrącani, to czy chłopak przekroczył prędkość, czy wyprzedzał w dozwolonym miejscu czy też nie, nie ma najmniejszego wpływu na fakt iż to pieszy poruszający się nieoświetlony po drodze po zmroku jest WINNY podczas wypadku!!!
Kierowca
+1 #94 LicznikKierowca 2013-11-10 00:25
Cytuję 123:
Cytuję Kierowca:
Cytuję john:
Czy w tym miejscu jest zakaz wyprzedzania???

nie ma a czy w tym miejscu mozna popierdalać ponad 100km/h?

A co Ty ku... licznikiem jego byłeś?????

jak bym był to by kur.wa 50 nie przekroczył de.bil
kebab
+1 #93 RE: Pieszy potrącony przez pędzący samochódkebab 2013-11-09 23:31
Cytuję alicja:
Na 25 lat do Gębarzewa w kiblach szczoteczką do zębów fugi czyścić ... i pamiętać żeby na każdą robote do tych kibli zabierać mydło w płynie :)

Ze sie wtrace do tej inteligentnej wymiany zdan, sorry ale nie kazdy ma to szczescie co Ty miales(as)... :lol:
prawda
0 #92 RE: Pieszy potrącony przez pędzący samochódprawda 2013-11-09 22:59
Cytuję Wiadomo !!!:
Cwaniaki ze wsi ! Cwany każdy jest przez internet a na drodze by zobaczył to w niebo wzrok by skierował . Pisząc te bzdury pokazujecie swoją inteligencje , która podchodzi pod dziecinadę . Nie znając prawdy wszyscy cwani a koledzy osoby poszkodowanej niech nie skaczą tak bo nie jeden w ten dzień leżał pod ławką zasikany i skończony po % prędzej czy później by się skończyło jak skończyło niekoniecznie pod ten samochód mógł wpaść równie dobrze mógł wlecieć pod inny i co te same komentarze by leciały ???trzeba uważać jak się chodzi nielogiczne dla mnie jest to, że idzie człowiek przez środek drogi nie oglądając się mimo to czy nic nie jedzie a pisząc i wyśmiewając się, że Marcin B. Ma własną firmę to zwyczajna zazdrość ludzka ma chłopak prace i zarabia na własne życie i pieniądze kieruje na potrzeby a nie na chlanie jak co poniektórzy i nie leży pod sklepem .. Odpuście sobie te zbędne gadki . Wiem że są także wyrozumiali ludzie na tym świecie ..

Zastanów się. Czym Twoje bzdury różnią się od pozostalych????? Młócenie plew.
Wiadomo !!!
-4 #91 RE: Pieszy potrącony przez pędzący samochódWiadomo !!! 2013-11-09 22:47
Cwaniaki ze wsi ! Cwany każdy jest przez internet a na drodze by zobaczył to w niebo wzrok by skierował . Pisząc te bzdury pokazujecie swoją inteligencje , która podchodzi pod dziecinadę . Nie znając prawdy wszyscy cwani a koledzy osoby poszkodowanej niech nie skaczą tak bo nie jeden w ten dzień leżał pod ławką zasikany i skończony po % prędzej czy później by się skończyło jak skończyło niekoniecznie pod ten samochód mógł wpaść równie dobrze mógł wlecieć pod inny i co te same komentarze by leciały ???trzeba uważać jak się chodzi nielogiczne dla mnie jest to, że idzie człowiek przez środek drogi nie oglądając się mimo to czy nic nie jedzie a pisząc i wyśmiewając się, że Marcin B. Ma własną firmę to zwyczajna zazdrość ludzka ma chłopak prace i zarabia na własne życie i pieniądze kieruje na potrzeby a nie na chlanie jak co poniektórzy i nie leży pod sklepem .. Odpuście sobie te zbędne gadki . Wiem że są także wyrozumiali ludzie na tym świecie ..
ziuta
0 #90 RE: Pieszy potrącony przez pędzący samochódziuta 2013-11-09 22:05
Uuuu! Jak piesi byli pod wpływem procentów to nie mam pytań. Wszystko wiadomo.
?
-1 #89 RE: Pieszy potrącony przez pędzący samochód? 2013-11-09 22:03
Cytuję alicja:
Cytuję ?:
Cytuję jebac brusa:
Cytuję oo:
Cytuję jebać Brussa:
szczeniak ma samochód i myśli że jest Bogiem... Kretyn! Do Kicia z nim! To co zrobił Lechowi jest karygodne ... Powinien mu płacić za to rente, choć pieniądze niczego nie odwrócą....

Cytuję jebać Brussa:
szczeniak ma samochód i myśli że jest Bogiem... Kretyn! Do Kicia z nim! To co zrobił Lechowi jest karygodne ... Powinien mu płacić za to rente,
choć pieniądze niczego nie odwrócą....

pieniądze?? po co mu kasa? żeby znowu przechlał i kolejnemu młodemu człowiekowi wpakował się pod auto???

tej nie na przechlanie , że ty jestes z patologii to nie miez ludzi swoją miarą ... Co za ludzie sana tym swiecie szookkkk!! pewnie rodzinka albo znajomy hheheeh Cwaniaczki!

wiem doskonale co to za człowiek z tego pijaka, bo go znam. Kolejny raz sam się prosił o puknięcie. Nie jest osamotniony w swoim patologicznym pijaństwie bo pewnie ty jesteś jego kompanem. Współczuję rannemu ale potrafię odnaleźć się na miejscu kierowcy. kto chodzi środkiem drogi w końcu na pewno oberwie. A wystarczyło nie pić, oświetlić się i iść PRAWIDŁOWO!!!


Skarbie już ci mówiłem że ty jesteś z patologii , nie papuguj za mną ;) nie masz coś lepszego do napisania ... a co do ortografii wielki znawca się ku***a nazlazł hehehehTy pewnie dobrze literki R nie wymawiasz a sapiesz jak Filozof

nie wielki wystarczy minimalna wiedza, bo to są podstawy, których widocznie ci brakuje. Od razu widać, że jesteś kolegą po" fachu", pewnie nie było cię wtedy na drodze bo nie byłeś w stanie kroku zrobić. Nie ma sensu wymieniać z tobą komentarzy, bo już na dzisiaj wystarczy mi śmiechu:) skarbie:)
alicja
+1 #88 RE: Pieszy potrącony przez pędzący samochódalicja 2013-11-09 22:00
Cytuję ?:
Cytuję jebac brusa:
Cytuję ?:
[quote name="kara"]Co do tego mają procenty jeśli nawet to co ? Jego obowiązkiem na drodze jest zachować szczególną ostrożność i TYLE !!! znam Lecha i dobry z niego chłopak ostatnio z nim pracowałem[/quotTy chyba nie jesteś kierowcą człowieczku. Pijany pieszy na drodze bez oświetlenia??? to może jeszcze pozwólmy pijakom środkiem drogi łaźić jak wasz kumpel??? pomyśl co piszesz! bo aż płakać się chce ze śmiechu!!


skocz z mostu na czoło ;)

taki pomysł to tylko w pustej głowie jak Twoja mógłby się zrodzić.

;)
alicja
0 #87 RE: Pieszy potrącony przez pędzący samochódalicja 2013-11-09 21:58
Cytuję ?:
Cytuję jebac brusa:
Cytuję oo:
Cytuję jebać Brussa:
szczeniak ma samochód i myśli że jest Bogiem... Kretyn! Do Kicia z nim! To co zrobił Lechowi jest karygodne ... Powinien mu płacić za to rente, choć pieniądze niczego nie odwrócą....

Cytuję jebać Brussa:
szczeniak ma samochód i myśli że jest Bogiem... Kretyn! Do Kicia z nim! To co zrobił Lechowi jest karygodne ... Powinien mu płacić za to rente,
choć pieniądze niczego nie odwrócą....

pieniądze?? po co mu kasa? żeby znowu przechlał i kolejnemu młodemu człowiekowi wpakował się pod auto???

tej nie na przechlanie , że ty jestes z patologii to nie miez ludzi swoją miarą ... Co za ludzie sana tym swiecie szookkkk!! pewnie rodzinka albo znajomy hheheeh Cwaniaczki!

wiem doskonale co to za człowiek z tego pijaka, bo go znam. Kolejny raz sam się prosił o puknięcie. Nie jest osamotniony w swoim patologicznym pijaństwie bo pewnie ty jesteś jego kompanem. Współczuję rannemu ale potrafię odnaleźć się na miejscu kierowcy. kto chodzi środkiem drogi w końcu na pewno oberwie. A wystarczyło nie pić, oświetlić się i iść PRAWIDŁOWO!!!


Skarbie już ci mówiłem że ty jesteś z patologii , nie papuguj za mną ;) nie masz coś lepszego do napisania ... a co do ortografii wielki znawca się ku***a nazlazł hehehehTy pewnie dobrze literki R nie wymawiasz a sapiesz jak Filozof
?
0 #86 RE: Pieszy potrącony przez pędzący samochód? 2013-11-09 21:53
Cytuję jebac brusa:
Cytuję ?:
[quote name="kara"]Co do tego mają procenty jeśli nawet to co ? Jego obowiązkiem na drodze jest zachować szczególną ostrożność i TYLE !!! znam Lecha i dobry z niego chłopak ostatnio z nim pracowałem[/quotTy chyba nie jesteś kierowcą człowieczku. Pijany pieszy na drodze bez oświetlenia??? to może jeszcze pozwólmy pijakom środkiem drogi łaźić jak wasz kumpel??? pomyśl co piszesz! bo aż płakać się chce ze śmiechu!!


skocz z mostu na czoło ;)

taki pomysł to tylko w pustej głowie jak Twoja mógłby się zrodzić.
?
-2 #85 RE: Pieszy potrącony przez pędzący samochód? 2013-11-09 21:52
Cytuję ?:
Cytuję jebac brusa:
Cytuję oo:
Cytuję jebać Brussa:
szczeniak ma samochód i myśli że jest Bogiem... Kretyn! Do Kicia z nim! To co zrobił Lechowi jest karygodne ... Powinien mu płacić za to rente, choć pieniądze niczego nie odwrócą....

Cytuję jebać Brussa:
szczeniak ma samochód i myśli że jest Bogiem... Kretyn! Do Kicia z nim! To co zrobił Lechowi jest karygodne ... Powinien mu płacić za to rente,
choć pieniądze niczego nie odwrócą....

pieniądze?? po co mu kasa? żeby znowu przechlał i kolejnemu młodemu człowiekowi wpakował się pod auto???

tej nie na przechlanie , że ty jestes z patologii to nie miez ludzi swoją miarą ... Co za ludzie sana tym swiecie szookkkk!! pewnie rodzinka albo znajomy hheheeh Cwaniaczki!

wiem doskonale co to za człowiek z tego pijaka, bo go znam. Kolejny raz sam się prosił o puknięcie. Nie jest osamotniony w swoim patologicznym pijaństwie bo pewnie ty jesteś jego kompanem. Współczuję rannemu ale potrafię odnaleźć się na miejscu kierowcy. kto chodzi środkiem drogi w końcu na pewno oberwie. A wystarczyło nie pić, oświetlić się i iść PRAWIDŁOWO!!!

i naucz się dobrze ortografii. Mierzyć bo miara:)
?
-1 #84 RE: Pieszy potrącony przez pędzący samochód? 2013-11-09 21:51
Cytuję jebac brusa:
Cytuję oo:
Cytuję jebać Brussa:
szczeniak ma samochód i myśli że jest Bogiem... Kretyn! Do Kicia z nim! To co zrobił Lechowi jest karygodne ... Powinien mu płacić za to rente, choć pieniądze niczego nie odwrócą....

Cytuję jebać Brussa:
szczeniak ma samochód i myśli że jest Bogiem... Kretyn! Do Kicia z nim! To co zrobił Lechowi jest karygodne ... Powinien mu płacić za to rente,
choć pieniądze niczego nie odwrócą....

pieniądze?? po co mu kasa? żeby znowu przechlał i kolejnemu młodemu człowiekowi wpakował się pod auto???

tej nie na przechlanie , że ty jestes z patologii to nie miez ludzi swoją miarą ... Co za ludzie sana tym swiecie szookkkk!! pewnie rodzinka albo znajomy hheheeh Cwaniaczki!

wiem doskonale co to za człowiek z tego pijaka, bo go znam. Kolejny raz sam się prosił o puknięcie. Nie jest osamotniony w swoim patologicznym pijaństwie bo pewnie ty jesteś jego kompanem. Współczuję rannemu ale potrafię odnaleźć się na miejscu kierowcy. kto chodzi środkiem drogi w końcu na pewno oberwie. A wystarczyło nie pić, oświetlić się i iść PRAWIDŁOWO!!!
alicja
-1 #83 RE: Pieszy potrącony przez pędzący samochódalicja 2013-11-09 21:50
Na 25 lat do Gębarzewa w kiblach szczoteczką do zębów fugi czyścić ... i pamiętać żeby na każdą robote do tych kibli zabierać mydło w płynie :)
jebac brusa
+1 #82 RE: Pieszy potrącony przez pędzący samochódjebac brusa 2013-11-09 21:45
Cytuję ?:
[quote name="kara"]Co do tego mają procenty jeśli nawet to co ? Jego obowiązkiem na drodze jest zachować szczególną ostrożność i TYLE !!! znam Lecha i dobry z niego chłopak ostatnio z nim pracowałem[/quotTy chyba nie jesteś kierowcą człowieczku. Pijany pieszy na drodze bez oświetlenia??? to może jeszcze pozwólmy pijakom środkiem drogi łaźić jak wasz kumpel??? pomyśl co piszesz! bo aż płakać się chce ze śmiechu!!


skocz z mostu na czoło ;)
jebac brusa
+1 #81 RE: Pieszy potrącony przez pędzący samochódjebac brusa 2013-11-09 21:44
Cytuję oo:
Cytuję jebać Brussa:
szczeniak ma samochód i myśli że jest Bogiem... Kretyn! Do Kicia z nim! To co zrobił Lechowi jest karygodne ... Powinien mu płacić za to rente, choć pieniądze niczego nie odwrócą....

Cytuję jebać Brussa:
szczeniak ma samochód i myśli że jest Bogiem... Kretyn! Do Kicia z nim! To co zrobił Lechowi jest karygodne ... Powinien mu płacić za to rente,
choć pieniądze niczego nie odwrócą....

pieniądze?? po co mu kasa? żeby znowu przechlał i kolejnemu młodemu człowiekowi wpakował się pod auto???

tej nie na przechlanie , że ty jestes z patologii to nie miez ludzi swoją miarą ... Co za ludzie sana tym swiecie szookkkk!! pewnie rodzinka albo znajomy hheheeh Cwaniaczki!
?
0 #80 RE: Pieszy potrącony przez pędzący samochód? 2013-11-09 21:42
[quote name="kara"]Co do tego mają procenty jeśli nawet to co ? Jego obowiązkiem na drodze jest zachować szczególną ostrożność i TYLE !!! znam Lecha i dobry z niego chłopak ostatnio z nim pracowałem[/quotTy chyba nie jesteś kierowcą człowieczku. Pijany pieszy na drodze bez oświetlenia??? to może jeszcze pozwólmy pijakom środkiem drogi łaźić jak wasz kumpel??? pomyśl co piszesz! bo aż płakać się chce ze śmiechu!!
oo
-1 #79 RE: Pieszy potrącony przez pędzący samochódoo 2013-11-09 21:39
Cytuję jebać Brussa:
szczeniak ma samochód i myśli że jest Bogiem... Kretyn! Do Kicia z nim! To co zrobił Lechowi jest karygodne ... Powinien mu płacić za to rente, choć pieniądze niczego nie odwrócą....

Cytuję jebać Brussa:
szczeniak ma samochód i myśli że jest Bogiem... Kretyn! Do Kicia z nim! To co zrobił Lechowi jest karygodne ... Powinien mu płacić za to rente, choć pieniądze niczego nie odwrócą....

pieniądze?? po co mu kasa? żeby znowu przechlał i kolejnemu młodemu człowiekowi wpakował się pod auto???
kara
0 #78 RE: Pieszy potrącony przez pędzący samochódkara 2013-11-09 21:36
Co do tego mają procenty jeśli nawet to co ? Jego obowiązkiem na drodze jest zachować szczególną ostrożność i TYLE !!! znam Lecha i dobry z niego chłopak ostatnio z nim pracowałem
jebać Brussa
+1 #77 RE: Pieszy potrącony przez pędzący samochódjebać Brussa 2013-11-09 21:31
szczeniak ma samochód i myśli że jest Bogiem... Kretyn! Do Kicia z nim! To co zrobił Lechowi jest karygodne ... Powinien mu płacić za to rente, choć pieniądze niczego nie odwrócą....
kara
+2 #76 RE: Pieszy potrącony przez pędzący samochódkara 2013-11-09 21:26
Takich półgłuwków jak ten młody to powinni zaraz zamknąć i za nim dopuszczą ich do kursu prawa jazdy to powinni najpierw mieć psycho testy ..
oo
+2 #75 RE: Pieszy potrącony przez pędzący samochódoo 2013-11-09 20:15
Cytuję K:
Byłem na miejscu wypadku; Kierowca wyprzedzał pojazd jadący z prędkością 60km/h (mówiła pani kierowca wyprzedzana), a kierowca sam przyznał,że jechał ponad 90km/h ,sam to słyszałem. Szkoda Lecha dobry chłopak z niego jest. Teraz straci nogę i kto wie co jeszcze z nim będzie,twardy jest ,ale kto może wytrzymać uderzenie auta jadącego 90km/h. Miejmy nadzieję,że się wyliże trzymam kciuki Lechu . Dasz rade zawsze byłeś twardy.

90 km???? to naprawde jest twardy ten Twój kumpel. Normalny człowiek przy takiej prędkości wąchałby kwiatki od dołu. A twardy jest bo procenty go wspomagały.
kkkk
+2 #74 RE: Pieszy potrącony przez pędzący samochódkkkk 2013-11-09 20:09
Cytuję qwerty:
OPEL ATRA GSI....
taaaak... wcześniej opel tigra. Chłopak jeździ jak wariat. Tym razem była to wina pieszych, ale co ten Bruss wywija na drodze to się w głowie nie mieści. Mam 150KM to mogę przez pół wągrowca palić gumę, bo jadę ze swoją dziewczynką której to nie przeszkadza i jeszcze się z tego cieszy. Brakuje mu wyobraźni i tyle. Wyobraźcie sobie ten fakt, że chłopak blacharkę otworzył. Na swojej wizytówce napisał "wstawianie ćwiartek i wiele innych" to ja się pytam o czym to świadczy? BRAK WYOBRAŹNI I ROZUMU. Ok. rok temu też uczestniczył w kolizji drogowej swoją corsą. Głupi ma zawsze szczęście i tyle. :sigh:

głupi to ty jestes czlowieku...i rozumu zbyt wiele nie masz. Najlepiej jest osądzać z boku, wtedy gdy nie uczestniczy się w samym zdarzeniu. dla mnie to ty jesteś żenującym i irytującym bezmózgim ludzikiem który z zazdrości wypisuje takie komentarze na kierowcę który NIE BYŁ WINNY. Skomentuj raczej swojego pijanego kolege który wpakpwał mu się na maske!!!
kkkk
-4 #73 lkkkk 2013-11-09 19:40
Cytuję Zorientowany:
Samochód sam sobie naprawi prowadzi firemkę "Klepanie U Marcina"

szanowaną firmę, bo chłopak ma zapał i chęci a Ty to pewnie jesteś taki sam żul jak te spitusy cholerne
!
+3 #72 !! 2013-11-09 19:39
Cytuję gienek:
ludzie od kiedy to wyprzedza się samochód 300 metrów przed stopem.a po drugie jeżdrze do i z rgielska i wszystko akurat widać w tym miejscu bo odbijają lampy od obwodnicy tylko głupi mógłby nie zauważyć tam trojga ludzi idących poboczem lub taki który zapier... ile fabryka dała.miałem do czynienia z tym młodym na drodze i nie tylko ja bo dużo ludzi uciekało mu z drogi pirat i tyle

jak są pijani i szlajają się środkiem drogi to nawet sam Bóg by ich nie ominął!

Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 503 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

ZAPYTAJ O OFERTĘ

X

Ostrzeżenie

© 2009-2023 Portal WRC. Wszystkie prawa zastrzeżone.