• Media
  • Opublikowano:
  • Wyświetlono: 10333

Burmistrz Miasta Wągrowca Krzysztof Poszwa

Wągrowiec po 16 latach ma nowego burmistrza. Mieszkańcy Wągrowca na włodarza miasta wybrali Krzysztofa Poszwę.

W wyniku II tury wyborów samorządowych, które odbyły się w minioną niedzielę, 30 listopada br.  nowym burmistrzem Wągrowca został wybrany Krzysztof Poszwa, kandydat Komitetu Wyborczego Wyborców Krzysztofa Poszwy. Na jego kandydaturę głos oddało 4120 osób, czyli 52,01% ogółu osób biorących udział w głosowaniu.

Jego kontrkandydat Stanisław Wilczyński, zgłoszony przez Komitet Wyborczy Samorządność Wągrowiecka 2000 otrzymał 3801 głosów (47,99% ogółu głosujących).

Łącznie podczas II tury oddano 7921 ważnych głosów, co oznacza, że frekwencja wyborcza wyniosła 40,02%.

Ustępujący Burmistrz Wągrowca przekaże władzę w mieście podczas najbliższej sesji Rady Miejskiej, która zostanie zwołana w ciągu 7 dni od momentu ogłoszenia w Dzienniku Ustaw przez Państwową Komisję Wyborczą zbiorczych wyników w II turze wyborów.

Kliknij, aby powiększyć

 

 

Komentarze   

ziutek
-3 #95 RE: Burmistrz Miasta Wągrowca Krzysztof Poszwaziutek 2014-12-05 09:36
To o niczym nie świadczy. Nie każdy kto głosował na Poszwę jako burmistrza, od razu zakreślał go jako radnego, a przecież w wyborach na burmistrza właśnie w tym okręgu Poszwa zmiażdżył i zmiótł Wilczyńskiego.
nieobecny
+1 #94 spacernieobecny 2014-12-05 00:02
Cytuję Rita:
p. Wilczyński będzie się ubiegał o mandat radnego z okręgu p. Poszwy czy uzna demokratyczny wybór mieszkańców miasta i zejdzie ze sceny politycznej?

Moim zdaniem S.W. powinien tam wystartować! W tym okręgu, startujący w 2014 na radnego K.P. wygrał zaledwie 10 głosami z 20paru letnim studentem prawa z SW2000! To świadczy o tym, że akurat mieszkańcy tego okręgu szukają chyba odpowiedzialnego i doświadczonego samorządowca. Życzę dobrego wyboru!!
SW
+1 #93 RE: Burmistrz Miasta Wągrowca Krzysztof PoszwaSW 2014-12-04 22:50
On chyba za bardzo nie może, bo jego żona jest wicedyrektorką Szkoły Podstawowej Nr 4 i byłby konflikt interesów.
obiektywna
+3 #92 RE: Burmistrz Miasta Wągrowca Krzysztof Poszwaobiektywna 2014-12-04 22:40
To musiałby mieć straszne parcie na władzę, żeby pozbyć się stołka, chociaż on chyba tak właśnie ma.
Regina G
-2 #91 RE: Burmistrz Miasta Wągrowca Krzysztof PoszwaRegina G 2014-12-04 22:25
potencjalny zastępca, który mógłby wnieść nową jakość do Urzędu Miasta został radnym, a komitet p. Poszwy nie może sobie pozwolić na utratę kolejnego mandatu w radzie miasta.
D
-2 #90 RE: Burmistrz Miasta Wągrowca Krzysztof PoszwaD 2014-12-04 21:50
Cytuję Ja:
Cytuję ciekawy:
Czy ktoś już wie, kto będzie zastępcą Poszwy?

Jarek W lub KJJ , jutro losowanie ;)


Ja obstawiam niewybranego radnego Smykowskiego.
Ja
-1 #89 RE: Burmistrz Miasta Wągrowca Krzysztof PoszwaJa 2014-12-04 21:11
Cytuję ciekawy:
Czy ktoś już wie, kto będzie zastępcą Poszwy?

Jarek W lub KJJ , jutro losowanie ;)
ciekawy
-1 #88 RE: Burmistrz Miasta Wągrowca Krzysztof Poszwaciekawy 2014-12-04 21:07
Czy ktoś już wie, kto będzie zastępcą Poszwy?
Wyborca1000
+3 #87 RE: Burmistrz Miasta Wągrowca Krzysztof PoszwaWyborca1000 2014-12-04 19:29
Tylko kiedy SW będzie miała większość, to będzie w stanie patrzeć Poszwie "na ręce" i go kontrolować z tego, co robi..
Sławek Prentczyński
+1 #86 RE: Burmistrz Miasta Wągrowca Krzysztof PoszwaSławek Prentczyński 2014-12-04 18:37
wynik wyborów na przewodniczącego rady miasta był w moim odczuciu absurdalny... mam nadzieję, że w kontekście zwycięstwa p. Poszwy część radnych przestanie się czuć zastraszana przez ówczesny obóz rządzący i poprze właściwą frakcje. Wierzę w rozsądek p. Igielskiego i p. Fimiak
Staruszek
+1 #85 RE: Burmistrz Miasta Wągrowca Krzysztof PoszwaStaruszek 2014-12-04 09:10
Wszystko się zgadza pod warunkiem, że 2 radnych KW A.Reis są w koalicji z KWW KP? Głosowanie na przewodniczącego pokazało inaczej. 11 za Byczyńskim, 10 za Zającem. Czas pokaże.
Rachmistrz
-1 #84 RE: Burmistrz Miasta Wągrowca Krzysztof PoszwaRachmistrz 2014-12-03 16:37
Cytuję zenek38:
Poszwa nie ma większości w radzie. Jak jeszcze straci mandat w swoim okręgu, to zupełnie sobie nie porządzi. Wilczyński łatwo nie odpuści. Wróżę zarząd komisaryczny i nowe wybory. Obym się mylił.

Policz dobrze Zeniu. Osiem mandatów KWKP + dwa KW Andrezeja Reisa + Jakub Zadroga = 11. SW2000 + pan Byczyński = 9. Nawet jeżeli z okręgu panaPoszwy wygra kandydat SW2000, to i tak koalicja nowego burmistrza ma większość.
colnago
+5 #83 RE: Burmistrz Miasta Wągrowca Krzysztof Poszwacolnago 2014-12-03 14:49
Cytuję oooooooooo:
Pan Poszwa nie będzie miał lekko trzeba będzie sobie poradzić z długami po "Kojocie"- kredyty- świeży temat dworca i wiele innych, aquapark- to ciągle tytanik lub jak kto woli studnia bez dna, pewnie 4 lata nie sarczą żeby naprawić błędy starej władzy.

Życzę szcześcia i wytrwałości

Tak tak, 4 lata nie starczą więc może ma rządzić dozywotnio ?
Pchał się na stanowisko, twierdzi że ma program zmian więc przyszedł czas działań bo czas gadania już się skończył.Czas na pozytywne fakty koniec czczej gadaniny. Teraz okaże się ile było demagogii a ile rzeczywistej chęci zmian.
Ciekawski
+9 #82 Niósł wilk razy kilka...Ciekawski 2014-12-03 08:43
Cytuję Lilka:
D co ty pierd..., wspierali Wilczyńskiego? To, że SW 2000 wykupiło reklamę to nie wspieranie, byli tez inni Pałczyński (SLD), Kranc (PSL), Berendt (PO) czy nawet Mikołajczak. Płacisz masz, taki rynek. Dzisiaj pewnie powiesz, że wspierają PIZZĘ haha
Pokaż mi choć jeden artykuł, który mówi, że Wilczyński jest na TAK a Poszwa na NIE - nie znajdziesz. uważam, że ten Portal za najbardziej obiektywny w całym powiecie a nawet Wielkopolsce

To dlaczego przed wyborami Portal WRC nie dał nawet najmniejszej wzmianki o konflikcie Wilczyńskiego z rektorem Niedzielnej Szkółki Wyrabiania Origami Paluchem? W tle była żona ustępującego starosty, która jakos przez przypadek zaprosiła burmistrza na spotkanie sekcji turystycznej WUTW. Portal odkąd skumał się z Nielbą i SW2000 to jakos tak stracił zęby. Przypadek?
dpx
-1 #81 RE: Burmistrz Miasta Wągrowca Krzysztof Poszwadpx 2014-12-02 23:54
Cytuję aa:
Czym dotychczas zajmował się poszwa poza wiszeniem na plakatach?

No Ty sie interesujesz ... :)
Był specjalista od spraw niewaznych w starostwie. A krótko mówiąc to się opierdalał :)
aa
-1 #80 RE: Burmistrz Miasta Wągrowca Krzysztof Poszwaaa 2014-12-02 23:19
Czym dotychczas zajmował się poszwa poza wiszeniem na plakatach?
nieobecny
+2 #79 radanieobecny 2014-12-02 22:35
[Powinien odejść ze sceny wraz z przechodzącym na eme ryturę ks.kanonikiem. quote name="POszedł"]Cytuję Rita:
p. Wilczyński będzie się ubiegał o mandat radnego z okręgu p. Poszwy czy uzna demokratyczny wybór mieszkańców miasta i zejdzie ze sceny politycznej?

Moim zdaniem S.W. powinien tam wystartować! W tym okręgu, startujący w 2014 na radnego K.P. wygrał zaledwie 10 głosami z 20paru letnim studentem prawa z SW2000! To świadczy o tym, że akurat mieszkańcy tego okręgu szukają chyba odpowiedzialnego i doświadczonego samorządowca. Życzę dobrego wyboru!!
oooooooooo
+1 #78 nie będzie lekooooooooooo 2014-12-02 22:23
Pan Poszwa nie będzie miał lekko trzeba będzie sobie poradzić z długami po "Kojocie"- kredyty- świeży temat dworca i wiele innych, aquapark- to ciągle tytanik lub jak kto woli studnia bez dna, pewnie 4 lata nie sarczą żeby naprawić błędy starej władzy.

Życzę szcześcia i wytrwałości
kara
-3 #77 i naukakara 2014-12-02 22:07
Cytuję koko:
- Ciekawe co teraz zrobią dwie nauczycielki ze szkół podległych burmistrzowi, a będące obecnie radnymi rady miasta ?
- Co teraz będzie robił wiceburmistrz miasta ? Obiadki o 13.00 w świetlicy na Janowieckiej pewnie smakowały. Ludzie tyrają po 8 godzin, 3 godziny na dojazd do Poznania, a ten w godzinach pracy na obiadek sobie chodził.

... trza było się uczyć!
domino
#76 zarząddomino 2014-12-02 21:59
Cytuję Marass:
Cytuję zenek38:
Poszwa nie ma większości w radzie. Jak jeszcze straci mandat w swoim okręgu, to zupełnie sobie nie porządzi. Wilczyński łatwo nie odpuści. Wróżę zarząd komisaryczny i nowe wybory. Obym się mylił.
Znając Wilczyńskiego możemy spodziewać się wszystkiego. Ciekawe info poszlo o wodociągach. panika w mieście, Tuliszkiewicz zaprzecza a pracownicy wiedzą swoje. Najprawdopodobniej chcą zablokować nowego burka, bo obiecał tańsza wodę a tu klops. Woda będzie droga, bo okaże się, że spółka która była rentowna ma długi.
...w program wpisane! więc czekamy na rezultaty!
POszedł
#75 poPOPOszedł 2014-12-02 21:56
Cytuję Rita:
p. Wilczyński będzie się ubiegał o mandat radnego z okręgu p. Poszwy czy uzna demokratyczny wybór mieszkańców miasta i zejdzie ze sceny politycznej?

Moim zdaniem S.W. powinien tam wystartować! W tym okręgu, startujący w 2014 na radnego K.P. wygrał zaledwie 10 głosami z 20paru letnim studentem prawa z SW2000! To świadczy o tym, że akurat mieszkańcy tego okręgu szukają chyba odpowiedzialnego i doświadczonego samorządowca. Życzę dobrego wyboru!!
radny
#74 pałradny 2014-12-02 21:49
Cytuję radość:
Gratulacje dla Pana Krzysztofa. Dziękuję mieszkańcom i nowemu Burmistrzowi za znakomitą wiadomość .
Jak miło oglądać minę "zootechnika" po przegranej.Kpiną jest wybranie przez "zoo..." na przewodniczącego rady CZERWONEGO , z ugrupowania , które ma jednego radnego.
Teraz ruch po stronie Nowego Burmistrza - miotła do ręki i zamiatać z rad nadzorczych biedaków z SW .

,,, ale do wrzucania zdjęcia z "Czerwonym" do netu na swoje profile to pierwsi! A potem obłudni piszą, że dziadkom dziękujemy, że czas na młodych! Obłuda, fałsz i zakłamanie. tyle w temacie.
Rita
+3 #73 RE: Burmistrz Miasta Wągrowca Krzysztof PoszwaRita 2014-12-02 21:45
p. Wilczyński będzie się ubiegał o mandat radnego z okręgu p. Poszwy czy uzna demokratyczny wybór mieszkańców miasta i zejdzie ze sceny politycznej?
Piotrowa
+4 #72 RE: Burmistrz Miasta Wągrowca Krzysztof PoszwaPiotrowa 2014-12-02 21:07
Cytuję Internaut:
Zgadzam się z internautą, że ten portal wprowadził pewien powiem innego spojrzenia na przekazywane mieszkańcom informacje. Przegrał również Głos Wągrowiecki, a dokładnie Pan Mianowski. Organizowana przez niego debata haha społeczna nie odniosła skutku. Poszwa tę debatę po prostu olał, jak również druga kandydatka do fotelu burmistrza. Upadek tej gazety jest bliski

A jak myslisz dlaczego Poszwa "olał" debatę?, no bo cienki jest i bał się, że prawda wyjdzie na jaw. A obiecywać można w kampanii wszystko, pełowcy z tego słyną.
radość
+2 #71 szczęśliwyradość 2014-12-02 21:04
Gratulacje dla Pana Krzysztofa. Dziękuję mieszkańcom i nowemu Burmistrzowi za znakomitą wiadomość .
Jak miło oglądać minę "zootechnika" po przegranej.Kpiną jest wybranie przez "zoo..." na przewodniczącego rady CZERWONEGO , z ugrupowania , które ma jednego radnego.
Teraz ruch po stronie Nowego Burmistrza - miotła do ręki i zamiatać z rad nadzorczych biedaków z SW .
Marass
-6 #70 RE: Burmistrz Miasta Wągrowca Krzysztof PoszwaMarass 2014-12-02 20:21
Cytuję zenek38:
Poszwa nie ma większości w radzie. Jak jeszcze straci mandat w swoim okręgu, to zupełnie sobie nie porządzi. Wilczyński łatwo nie odpuści. Wróżę zarząd komisaryczny i nowe wybory. Obym się mylił.
Znając Wilczyńskiego możemy spodziewać się wszystkiego. Ciekawe info poszlo o wodociągach. panika w mieście, Tuliszkiewicz zaprzecza a pracownicy wiedzą swoje. Najprawdopodobniej chcą zablokować nowego burka, bo obiecał tańsza wodę a tu klops. Woda będzie droga, bo okaże się, że spółka która była rentowna ma długi.
wioletta
+3 #69 RE: Burmistrz Miasta Wągrowca Krzysztof Poszwawioletta 2014-12-02 20:09
Cytuję Andru:
Dziękuję wszystkim wyborcom za udział w głosowaniu,a zwłaszcza tym którzy oddali głos na nowego burmistrza Krzysztofa Poszwę.
Panie Krzysztofie proszę o oficjalne wyniki Audytu po ustępującym burmistrzu Wilczyńskim. Całkowite zadłużenie miasta ,wraz ze spółkami miejskimi, aby mieszkańcy wiedzieli co zostawił Wilczyński.Uważam również ,że Straż Miejska zostanie rozwiązana. Zaoszczędzimy 600 tys zł. Życzę powodzenia na tym odpowiedzialnym stanowisku.
Ps. Myślę również ,że nie zapomni pan o spotkaniach z mieszkańcami i będzie pan otwarty na ich problemy.

Stefan Andrus

i nie zapomnij o darnowej komunikacji miejskiej!
Kuba
#68 Przedwyborcza wazelinaKuba 2014-12-02 19:24
Śmieszą mnie rozpaczliwe posty właściciela PortaluWRC sugerujące jego bezstronność w trakcie kampanii. wyborczej. Pana właściciela (litościwie pominę jego personalia) tyłek nie boli tylko dlatego, że za wazelinę posłużyła mu najprawdziwsza gotówka.
A teraz odliczamy czas do usunięcia tego postu: 10... 9... 8... 7...
Kaziu
+7 #67 PanKaziu 2014-12-02 18:04
Cytuję wyborczyk:
Cytuję ola:
Głosowałam na Poszwe żeby wyleciał Kaminski

A już go wykopali?

Burmistrz odejdzie to on krótkim krokiem zaraz za swoim Panem.
wyborczyk
+8 #66 vicekwyborczyk 2014-12-02 17:42
Cytuję ola:
Głosowałam na Poszwe żeby wyleciał Kaminski

A już go wykopali?
zenek38
#65 RE: Burmistrz Miasta Wągrowca Krzysztof Poszwazenek38 2014-12-02 17:32
Poszwa nie ma większości w radzie. Jak jeszcze straci mandat w swoim okręgu, to zupełnie sobie nie porządzi. Wilczyński łatwo nie odpuści. Wróżę zarząd komisaryczny i nowe wybory. Obym się mylił.
ojciec
+5 #64 salaojciec 2014-12-02 14:27
Cytuję Andru:
Dziękuję wszystkim wyborcom za udział w głosowaniu,a zwłaszcza tym którzy oddali głos na nowego burmistrza Krzysztofa Poszwę.
Panie Krzysztofie proszę o oficjalne wyniki Audytu po ustępującym burmistrzu Wilczyńskim. Całkowite zadłużenie miasta ,wraz ze spółkami miejskimi, aby mieszkańcy wiedzieli co zostawił Wilczyński.Uważam również ,że Straż Miejska zostanie rozwiązana. Zaoszczędzimy 600 tys zł. Życzę powodzenia na tym odpowiedzialnym stanowisku.
Ps. Myślę również ,że nie zapomni pan o spotkaniach z mieszkańcami i będzie pan otwarty na ich problemy.

Stefan Andrus

Wierzymy panu Poszwie bezgranicznie i czekamy na nową salę gimnastyczną w "trójce", wszak pan Poszwa nam to obiecał....
adi
-1 #63 Ćwoki emeryty?adi 2014-12-02 14:25
Cytuję alka:
Cytuję Ja:
Zostanie nam tylko nowy Burmistrz , który bez większości w radzie nic nie zrobi .
Dlatego uważam , że Burmistrz powinien byc wybierany tak samo jak starosta .

I dlatego powinna byś władza absolutna. Bo teraz ćwoki emeryty na złość będą mu robić dla swojego ego. Burmistrz powinien rządzić jak szef firmy i jak szeryf. No tylko,że to musiał by być mądry burmistrz. A teraz musi się z dziadami układać bo mogą mu uchwalić 1500zł wynagrodzenia :) Choć to wcale nie głupi pomysł. Taki teścik by był. Czy chciał być burmistrzem bo mu zalezy czy dlatego ,że wypłata 10 tysi.

Szkoda, że nowy burmistrz nie może współpracować z tak młodymi, pięknymi i powabnymi istotami jak ty! Do tego taktownymi i znakomicie wychowanymi :-D
D
-1 #62 RE: Burmistrz Miasta Wągrowca Krzysztof PoszwaD 2014-12-02 13:14
Lilka nie rozśmieszaj mnie.
Nie miałem na myśli reklam. ;)
A jeśli o reklamy chodzi, to jakoś ani Berendtowi, ani Wilczyńskiemu one nie pomogły. Tak więc ze skutecznością, też jest tak sobie.
Lilka
#61 RE: Burmistrz Miasta Wągrowca Krzysztof PoszwaLilka 2014-12-02 13:03
D co ty pierd..., wspierali Wilczyńskiego? To, że SW 2000 wykupiło reklamę to nie wspieranie, byli tez inni Pałczyński (SLD), Kranc (PSL), Berendt (PO) czy nawet Mikołajczak. Płacisz masz, taki rynek. Dzisiaj pewnie powiesz, że wspierają PIZZĘ haha
Pokaż mi choć jeden artykuł, który mówi, że Wilczyński jest na TAK a Poszwa na NIE - nie znajdziesz. uważam, że ten Portal za najbardziej obiektywny w całym powiecie a nawet Wielkopolsce
wagrowczanin 2
-3 #60 RE: Burmistrz Miasta Wągrowca Krzysztof Poszwawagrowczanin 2 2014-12-02 12:51
Cytuję alka:
Cytuję elo:
Ani Wilczyński ani Poszwa nie nadawali się na burmistrza miasta - taka prawda niestety

Ale "coś" trza było wybrać. Liczę na to,że za 4 lata albo Poszwa się ogarnie albo znajdzie się w końcu ktoś z jajami i Będziemy doganiać Tarnowo Podgórne, Suchy Las czy Wrześnię. I nie będą na nas w województwie patrzeć jak na bidnego krewnego.


Kto ma głowę na karku szuka zatrudnienia w Poznaniu/Murowanej/Obornikach/Chodzieży (niepotrzebne skreślić). Kto żyje marzeniem, że znajdzie pracę w wielkopolskiej stolicy bezrobocia - gratuluję! W tym mieście pracę mają tylko znajomi mający odpowiednich znajomych i szerokie plecy do tego.
D
+1 #59 RE: Burmistrz Miasta Wągrowca Krzysztof PoszwaD 2014-12-02 12:23
Cytuję Monika Pilarska:
Popieram Wasze wcześniejsze wpisy. Portal WRC rozdał karty w tych wyborach, ta strona otwierała przez 5 lat oczy młodym ludziom, często artykuły, które tutaj był zamieszczane nie opublikowałaby żadna gazeta. Młodzi widzieli, że jest źle, ale nie są sami, jednoczyliśmy się w komentarzach i daliśmy radę.
Młodzi wybrali młodych. Dzięki redakcjo za 5 lat mozolnej pracy, wcześniej nikomu się to nie udało.
Głosowałam na Poszwę, którego nie znałam, czytałam tylko Wasze komentarze na tej stronie, poszłam za większością.


Portal przed wyborami raczej wspierał Wilczyńskiego. Te wszystkie materiały, reklamy.
Wiec nie przesadzaj:)
LoL
-2 #58 RE: Burmistrz Miasta Wągrowca Krzysztof PoszwaLoL 2014-12-02 12:20
j/arekwsi no właśnie o tym wszyscy mówimy, wszystko co wymieniłeś wiesz z tego serwisu. Nie od dziś wiadomo, że media to 4 a tak naprawdę 1 władza.
j/arekwsi
-4 #57 Co takiego Wilczyński robił?j/arekwsi 2014-12-02 12:08
a co takiego zrobił Wilczyński? -
obwodnica ?-dawno powinna być skończona!!!
markety- aby kupować to trzeba mieć prace, a jeśli nawet masz prace to powinien człowiek pracować 8 godzin i mieć z czego żyć,
- Europol-Polinowa? na obwodnicy- kolejny obóz pracy- grunty sprzedane ,że ulica Wierzbowa remontowana będzie za 2 razy większa kwotę.
- Aquapark- kolejny bubel
- rynek-betonowy bubel
- Straż Miejska- pieski na posyłki do banku
- Ul. Kościuszki zamiast wizytówki - tylko szpeci
itd konkrety co takiego dobrego robił Wilczyński przez tyle lat urzędowania
Monika Pilarska
+4 #56 RE: Burmistrz Miasta Wągrowca Krzysztof PoszwaMonika Pilarska 2014-12-02 12:08
Popieram Wasze wcześniejsze wpisy. Portal WRC rozdał karty w tych wyborach, ta strona otwierała przez 5 lat oczy młodym ludziom, często artykuły, które tutaj był zamieszczane nie opublikowałaby żadna gazeta. Młodzi widzieli, że jest źle, ale nie są sami, jednoczyliśmy się w komentarzach i daliśmy radę.
Młodzi wybrali młodych. Dzięki redakcjo za 5 lat mozolnej pracy, wcześniej nikomu się to nie udało.
Głosowałam na Poszwę, którego nie znałam, czytałam tylko Wasze komentarze na tej stronie, poszłam za większością.
D
+8 #55 RE: Burmistrz Miasta Wągrowca Krzysztof PoszwaD 2014-12-02 11:36
W Wągrowcu nie ma obiektywnych mediów, co było widoczne przed wyborami:)
Internaut
+7 #54 takInternaut 2014-12-02 11:29
Zgadzam się z internautą, że ten portal wprowadził pewien powiem innego spojrzenia na przekazywane mieszkańcom informacje. Przegrał również Głos Wągrowiecki, a dokładnie Pan Mianowski. Organizowana przez niego debata haha społeczna nie odniosła skutku. Poszwa tę debatę po prostu olał, jak również druga kandydatka do fotelu burmistrza. Upadek tej gazety jest bliski
koko
+13 #53 RE: Burmistrz Miasta Wągrowca Krzysztof Poszwakoko 2014-12-02 11:00
- Ciekawe co teraz zrobią dwie nauczycielki ze szkół podległych burmistrzowi, a będące obecnie radnymi rady miasta ?
- Co teraz będzie robił wiceburmistrz miasta ? Obiadki o 13.00 w świetlicy na Janowieckiej pewnie smakowały. Ludzie tyrają po 8 godzin, 3 godziny na dojazd do Poznania, a ten w godzinach pracy na obiadek sobie chodził.
Internauta
+2 #52 RE: Burmistrz Miasta Wągrowca Krzysztof PoszwaInternauta 2014-12-02 10:51
Cytuję D:
W ciągu ostatnich lat zmienił się dostęp do informacji. Wcześniej o sprawach lokalnych pisano tylko w gazetach. Od kilku lat znaczenia nabiera internet. Już nie da się niektórych rzeczy ukryć. Choć i tak media piszą o różnych sprawach nierzetelnie, to możliwość komentowania, możliwości sprawdzenia tego co zostało opisane, są dużo większe niż kiedyś.
Dużo łatwiej też wypływają różne informacje i nie da się tego zatrzymać.
Jeszcze 4 lata temu net nie odgrywał takiej roli, teraz jest zupełnie inaczej.
Zgadza się powstanie Portalu WRC zmieniło rzeczywistość w Wągrowcu, ta strona jest pionierska, dopiero później ruszyła reszta goniąc lidera ale nie udało się. ta strona to potęga, czego nie napiszą w artykułach to można wyczytać w komentarzach. Uważam, że bardzo duży wpływ na tegoroczny wynik miał wpływ właśnie portalu, wystarczy tylko zerknąć do archiwalnych materiałów - wytykali burmistrzowi wszystko co się dało.
Ja
-1 #51 RE: Burmistrz Miasta Wągrowca Krzysztof PoszwaJa 2014-12-02 10:19
Cytuję don vasyl:
Cytuję lolo:
Ludzie ale wy naiwni jesteście. Myślicie, że cokolwiek się zmieni? Co z tego, że jest nowy burmistrz, skoro nie ma większości w Radzie Miasta, a tym samym nie będzie mógł niczego w niej przeforsować i wprowadzać jakiś radykalnych zmian. Obecnie wygląda to tak, że pan KP ma 9 radnych po swojej stronie a były burmistrz 12.


Śmiać się czy płakać? Czy naprawdę sądzisz, że przy okręgach jednomandatowych rani pozwolą sobie na bojkot czy przeciwstawianie się urzędującemu burmistrzowi? Jednym z ostatnich numerów p. SW było zwołanie sesji przed II turą i zrobienie z wyboru przewodniczącego rady elementu kampanii. Zapewniam Cię, że proporcje uległy zmianie i p. KP może teraz liczyć na poparcie min. 14 osób.

Bez Poszwy radnych z jego KW jest 9 , SW ma 8 , 1 SLD i 2 KW Reis , to nie wiem skąd poparcie 14 radnych ?
ola
+4 #50 RE: Burmistrz Miasta Wągrowca Krzysztof Poszwaola 2014-12-02 09:52
Głosowałam na Poszwe żeby wyleciał Kaminski
D
+7 #49 RE: Burmistrz Miasta Wągrowca Krzysztof PoszwaD 2014-12-02 09:09
Ludzie w znacznej mierze głosowali na złość Wilczyńskiemu. Moim zdaniem, znaczenie miały ostatnie 4 lata, sprawy, które wychodziły.
W ciągu ostatnich lat zmienił się dostęp do informacji. Wcześniej o sprawach lokalnych pisano tylko w gazetach. Od kilku lat znaczenia nabiera internet. Już nie da się niektórych rzeczy ukryć. Choć i tak media piszą o różnych sprawach nierzetelnie, to możliwość komentowania, możliwości sprawdzenia tego co zostało opisane, są dużo większe niż kiedyś.
Dużo łatwiej też wypływają różne informacje i nie da się tego zatrzymać.
Jeszcze 4 lata temu net nie odgrywał takiej roli, teraz jest zupełnie inaczej.
Erazm
+6 #48 RE: Burmistrz Miasta Wągrowca Krzysztof PoszwaErazm 2014-12-02 08:51
[
Ale "coś" trza było wybrać. Liczę na to,że za 4 lata albo Poszwa się ogarnie albo znajdzie się w końcu ktoś z jajami i Będziemy doganiać Tarnowo Podgórne, Suchy Las czy Wrześnię. I nie będą na nas w województwie patrzeć jak na bidnego krewnego.

zgadzam sie w 100%
ala
+6 #47 RE: Burmistrz Miasta Wągrowca Krzysztof Poszwaala 2014-12-02 04:11
CIEKAWE CZY EMERYTÓW Z URZĘDU WYMIENI ,BO NIE CHCE SIĘ TAM NIC ZAŁATWIAĆ ,NO I TA BABA W OPIECE /KIEROWNICZKA/ SZOKKKK
don vasyl
+1 #46 RE: Burmistrz Miasta Wągrowca Krzysztof Poszwadon vasyl 2014-12-02 01:27
Cytuję lolo:
Ludzie ale wy naiwni jesteście. Myślicie, że cokolwiek się zmieni? Co z tego, że jest nowy burmistrz, skoro nie ma większości w Radzie Miasta, a tym samym nie będzie mógł niczego w niej przeforsować i wprowadzać jakiś radykalnych zmian. Obecnie wygląda to tak, że pan KP ma 9 radnych po swojej stronie a były burmistrz 12.


Śmiać się czy płakać? Czy naprawdę sądzisz, że przy okręgach jednomandatowych rani pozwolą sobie na bojkot czy przeciwstawianie się urzędującemu burmistrzowi? Jednym z ostatnich numerów p. SW było zwołanie sesji przed II turą i zrobienie z wyboru przewodniczącego rady elementu kampanii. Zapewniam Cię, że proporcje uległy zmianie i p. KP może teraz liczyć na poparcie min. 14 osób.

Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 503 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

ZAPYTAJ O OFERTĘ

X

Ostrzeżenie

© 2009-2023 Portal WRC. Wszystkie prawa zastrzeżone.