• Opublikowano:
  • Wyświetlono: 8966

Likwidacja Straży Miejskiej w Wągrowcu

Ruszył proces likwidacji Straży Miejskiej. Na chwilę obecną nie wiadomo czy strażnicy stracą pracę, bo o rozwiązaniu Straży mają zdecydować radni.

Zanim radni opowiedzą się w sprawie dalszego istnienia lub rozwiązania Straży Miejskiej w Wągrowcu, Komisja Rewizyjna przeprowadzi kontrolę jednostki.

- Istotny jest aspekt finansowy ewentualnej likwidacji Straży Miejskiej. Utrzymanie Straży Miejskiej nie generuje przecież wyłącznie kosztów, które w roku 2014 wyniosły ok. 500 tys. zł (wraz z utrzymaniem obsługi monitoringu wizyjnego miasta), ale także przynosi dochody, które w ub. r. wyniosły prawie 60 tys. zł - poinformował Piotr Korpowski, rzecznik Urzędu Miejskiego w Wągrowcu.

Czy likwidacja Straży Miejskiej przyniesie zysk dla miasta?

W przypadku rozwiązania, etaty stracą tylko strażnicy, pracownicy obsługujący monitoring pozostaną na swoich stanowiskach. Dodatkowo planowany jest rozwój monitoringu, a to wiąże się z kolejnymi etatami.

- Mimo różnych koncepcji organizacyjnych, monitoring wizyjny miasta będzie rozwijany. System nie tylko będzie rozbudowywany, ale także unowocześniany poprzez wymianę kamer analogowych na cyfrowe. Władze miasta zastanawiają się także nad  przejściem na całodobową obsługę systemu monitoringu wizyjnego miasta - dodaje Piotr Korpowski.

Całodobowa obsługa monitoringu i dodatkowe kamery, które pojawią się na terenie miasta Wągrowca i wyremontowanego Dworcu PKP, zmuszą burmistrza do zatrudnienia kolejnych osób, wtedy trudno będzie mówić o oszczędnościach finansowych dla miasta.


 

 

Komentarze   

elvira
0 #76 RE: Likwidacja Straży Miejskiej w Wągrowcuelvira 2015-02-10 22:07
Cytuję bum:
Tracisz na cos POL MILIONA rocznie, no jaki jest sens to utrzymywac?

Przecież wszystkie urzędy przynoszą stratę bo przejadaja nasze pieniądze, a wyplacaja sobie 13nastki itp
To skoro "firmy" przynoszą straty to jak wyplacac nagrody???
Po drugie gdyby SM karala za byle co to tez zle ze zarobiliby 500 na gorke. Polacy tak maja- zawsze zle.
Ziutek
0 #75 Mentalność idiotów z POZiutek 2015-02-10 22:01
wydać 500 tys zł, żeby ''zarobic'' 60 tys zł
bum
+4 #74 RE: Likwidacja Straży Miejskiej w Wągrowcubum 2015-02-06 13:02
Tracisz na cos POL MILIONA rocznie, no jaki jest sens to utrzymywac?
Boguś
+1 #73 RE: Likwidacja Straży Miejskiej w WągrowcuBoguś 2015-02-06 13:00
Cytuję Ekonomista:
No i gdzie ja teraz robotę znajdę, jak tylko przesłuchiwać umiem? ;-)
W polskich nagraniach. Idź tam Ekonomisto na łowcę talentów! ;)
J23
0 #72 RE: Likwidacja Straży Miejskiej w WągrowcuJ23 2015-02-03 16:33
Cytuję miesz:
Przecież można powołać straż obywatelską, czyli darmową. Takie przykłady w kraju już są.


Zgłosisz się?!?!?
Ja
+2 #71 Likwidacja Straży MiejskiejJa 2015-02-03 10:44
Wreszcie zlikwidują tych nierobów. Miasto wydaje na nich 500 tys. zł rocznie a zysk z nich 60 tys.zł rocznie po samych kwotach widać, że nie opłaca się utrzymywać tej instytucji i trzeba ja jak najszybciej zlikwidować, choć jak ma to zrobić rada to uwaga bo Tyborski znowu wyskoczy na czoło.
miesz
+2 #70 likidacjamiesz 2015-02-03 10:42
Przecież można powołać straż obywatelską, czyli darmową. Takie przykłady w kraju już są.
edyta ol
+2 #69 RE: Likwidacja Straży Miejskiej w Wągrowcuedyta ol 2015-02-03 10:33
Cytuję kolo:
Nie bójcie się prezes miecio sobie poradzi


może sam odejdzie z godnością ???? pomysł na młodego prezesa kreatywnego jest na ostatniej desce ratunku!!!
J23
+2 #68 RE: Likwidacja Straży Miejskiej w WągrowcuJ23 2015-02-03 09:28
Cytuję Ty:
Na czym polega proces likwidacji straży miejskiej ?


To wie tylko Pan Burmistrz, oby nie było tak samo jak w przypadku pseudoreorganizacji UM, zmiana miejsca siedzenia i nazewnictwa.
Ty
-2 #67 RE: Likwidacja Straży Miejskiej w WągrowcuTy 2015-02-02 23:49
Na czym polega proces likwidacji straży miejskiej ?
adrian
+8 #66 RE: Likwidacja Straży Miejskiej w Wągrowcuadrian 2015-02-02 21:48
Cytuję kibic ręcznej:
Olo zgadzam się z Tobą. Nie mogę jednak uwiierzyć że skoro cała Polska ogląda i emocjonuje się w tym sportem i w promieniu 200 km od Wągrowca nie ma innego zespołu w Superlidze niż Wągrowiec a zarząd i miasto nie potrafią wspólnie dogadać się i znaleźć kilka firm które mogłyby zainwestować w klub. Ten konflikt miasta i klubu spowodował wycofanie się sponsorów. Gdyby to było normalne miasto i normalni ludzie rządziliby klubem to mielibyśmy dziś brązowego medaliste Krajewskiego w Nielbie i mega promocję. A tak to będzie za chwilę podwórkowy zespół i kibice w Polsce zapomną gdzie leży Wągrowiec. W każdym klubie superligi szuka się sponsorów i prowadzi się czynnie marketing - małe miasta również mają takie zespoły i samorządy również się włanczają bo to w gruncie rzeczy ich dobro wspólne. U nas W Wągrowcu najlepiej nic nie robić wszystko zlikwidować i zaoszczędzić jakieś środki - tylko wydatków jest tak dużo że i tak zawsze będzie brakowało a że przy okazji sporo inicjatyw i zapał ludzi do robienia czegoś dobrego łatwo zniszczyć.

Nielba padnie, kultura upadnie (pomysl polaczenia muzeum, biblioteki i domu kultury w jedno) bedzie to miasto sportowych i intelektualnych inwalidow a takich palinowa zatrudni za najnizsza krajowa. A na marginesie ktos kto rzucil pomysl centrum kultury byl w Skokach??? Tam w zasadzie dziala centrum bo biblioteka to kilka ksiazek.
wyborca
0 #65 RE: Likwidacja Straży Miejskiej w Wągrowcuwyborca 2015-02-02 21:39
Cytuję białek:
Cytuję kolo:
Nie bójcie się prezes miecio sobie poradzi

Naprawdę? Czyżby ruszył 4 litery i zaczął szukać sponsorów? Nie chce mi się w to wierzyć :D.

Niech najpierw burmistrz i jego świta pokażą jak się szuka sponsorów dla miasta!!!
adrian
+7 #64 RE: Likwidacja Straży Miejskiej w Wągrowcuadrian 2015-02-02 21:35
Cytuję Olo:
Kibic a co likwidacja Straży ma do likwidacji sekcji piłki ręcznej w Nielbie. Otóż powiem ci, ze nic. T,o, że klub spadnie z superligi to wina wyłącznie braku pieniędzy. Żeby grać na takim poziomie rozgrywkowym potrzebna jest niestety kasa i to nie mała. Zarząd klubu nie robi nic żeby ją zdobyć, poza wyciąganiem łapy do miasta. Zgadzam się, że miasto powinno dotować klub, ale to nie wystarczy i potrzebni są sponsorzy zewnętrzni, w tym sponsor strategiczny. Dotychczas ani klub ani miasto nie zrobiło niczego żeby takiego sponsora uzyskać. Potrzebna jest więc zatem natychmiastowa całkowita wymiana obecnego zarządu. Przede wszystkim potrzebny jest jakiś młody, rzutki i obrotny prezes znający się na menagerce a nie jacyś ludzie z układów. Poza tym akurat jeśli chodzi o klub to likwidacja Straży mogłaby być bardzo pozytywna, oczywiście pod warunkiem, że burmistrz zdecydowałby się przekazać wszystkie zaoszczędzone w ten sposób pieniądze, czyli grubo ponad 0,5 mln zł rocznie na klub. Powiedzmy 50 tys. na sekcję pływacką, 150 tys. na sekcję piłki nożnej i 300 tys. na szczypiorniaka. No ale to tylko marzenia ściętej głowy. A ręka spadnie do I ligi i będzie tam wegetować o ile za rok nie spadnie do drugiej. Generalnie w drugiej lidze mogą grać samymi wychowankami, tak jak w nogę w 3 lidze. Na coś więcej potrzeba niestety kasy.

Szczypiorniacy zrobili wiecej dla promocji miasta niz cala druzyna z wydzialu promocji razem wzieta. A co do kasy to w jaki sposob promuja miasto pieniadze topione w aquaparku???? Bo dotacja dla nielby to inwestycja w nowych-mlodych zawodnikow . A co do kontroli wydawania tych dotacji to sa odpowiednie instytucje.
Ty
0 #63 RE: Likwidacja Straży Miejskiej w WągrowcuTy 2015-02-02 19:17
Cytuję kibic ręcznej:
Tak jeszcze mi się przypomniało. Wiem że nadal nie na temat likwidacji SM ale cóż poradzę że nie ma gdzie napisać :) W 2009 jak zdobylismy brąz na MS gdzie fenomenalną bramkę zdobył król Artur - to po powrocie został zaproszony do naszego magistratu przez byłego burmistrza który próbował wykorzystać ten mega sukces do promocji Wągrowca ( natychmiast na zlecenie wladz na hali Osir oraz na stronie internetowej zawisł baner z podobizną Siódmiaka i hasłem: Wągrowiec tu rodzi się sukces.. Niedługo później ( w maju 2009) Nielba poraz pierwszy awansowała do Superligi i moim zdaniem mocno na tych emocjach powstał klimat również wśród władz miasta do promocji tej dyscypliny na szerszą skalę i sukcesy naszych szczypiornistów które trwały ok 2,5 sezonu. Doszukuję się jak widzicie analogii do wczorajszego brązu - tylko że teraz w tej reprezentacji nie było żadnego rodowitego wągrowczanina a jedynie były zawodnik Przemek Krajewski. Obawiam się że to może nie wystarczyć aby poddźwignąć naszego szczypiorniaka z kolan :)

Niewystarczy bo burmistrzunio obecny ma w pompie sport :(
kibic ręcznej
+6 #62 RE: Likwidacja Straży Miejskiej w Wągrowcukibic ręcznej 2015-02-02 18:59
Tak jeszcze mi się przypomniało. Wiem że nadal nie na temat likwidacji SM ale cóż poradzę że nie ma gdzie napisać :) W 2009 jak zdobylismy brąz na MS gdzie fenomenalną bramkę zdobył król Artur - to po powrocie został zaproszony do naszego magistratu przez byłego burmistrza który próbował wykorzystać ten mega sukces do promocji Wągrowca ( natychmiast na zlecenie wladz na hali Osir oraz na stronie internetowej zawisł baner z podobizną Siódmiaka i hasłem: Wągrowiec tu rodzi się sukces.. Niedługo później ( w maju 2009) Nielba poraz pierwszy awansowała do Superligi i moim zdaniem mocno na tych emocjach powstał klimat również wśród władz miasta do promocji tej dyscypliny na szerszą skalę i sukcesy naszych szczypiornistów które trwały ok 2,5 sezonu. Doszukuję się jak widzicie analogii do wczorajszego brązu - tylko że teraz w tej reprezentacji nie było żadnego rodowitego wągrowczanina a jedynie były zawodnik Przemek Krajewski. Obawiam się że to może nie wystarczyć aby poddźwignąć naszego szczypiorniaka z kolan :)
białek
+4 #61 RE: Likwidacja Straży Miejskiej w Wągrowcubiałek 2015-02-01 21:47
Cytuję kolo:
Nie bójcie się prezes miecio sobie poradzi

Naprawdę? Czyżby ruszył 4 litery i zaczął szukać sponsorów? Nie chce mi się w to wierzyć :D.
kolo
-3 #60 RE: Likwidacja Straży Miejskiej w Wągrowcukolo 2015-02-01 21:35
Nie bójcie się prezes miecio sobie poradzi
kibic ręcznej
+2 #59 RE: Likwidacja Straży Miejskiej w Wągrowcukibic ręcznej 2015-02-01 19:15
Olo zgadzam się z Tobą. Nie mogę jednak uwiierzyć że skoro cała Polska ogląda i emocjonuje się w tym sportem i w promieniu 200 km od Wągrowca nie ma innego zespołu w Superlidze niż Wągrowiec a zarząd i miasto nie potrafią wspólnie dogadać się i znaleźć kilka firm które mogłyby zainwestować w klub. Ten konflikt miasta i klubu spowodował wycofanie się sponsorów. Gdyby to było normalne miasto i normalni ludzie rządziliby klubem to mielibyśmy dziś brązowego medaliste Krajewskiego w Nielbie i mega promocję. A tak to będzie za chwilę podwórkowy zespół i kibice w Polsce zapomną gdzie leży Wągrowiec. W każdym klubie superligi szuka się sponsorów i prowadzi się czynnie marketing - małe miasta również mają takie zespoły i samorządy również się włanczają bo to w gruncie rzeczy ich dobro wspólne. U nas W Wągrowcu najlepiej nic nie robić wszystko zlikwidować i zaoszczędzić jakieś środki - tylko wydatków jest tak dużo że i tak zawsze będzie brakowało a że przy okazji sporo inicjatyw i zapał ludzi do robienia czegoś dobrego łatwo zniszczyć.
Olo
+1 #58 RE: Likwidacja Straży Miejskiej w WągrowcuOlo 2015-02-01 18:38
Kibic a co likwidacja Straży ma do likwidacji sekcji piłki ręcznej w Nielbie. Otóż powiem ci, ze nic. T,o, że klub spadnie z superligi to wina wyłącznie braku pieniędzy. Żeby grać na takim poziomie rozgrywkowym potrzebna jest niestety kasa i to nie mała. Zarząd klubu nie robi nic żeby ją zdobyć, poza wyciąganiem łapy do miasta. Zgadzam się, że miasto powinno dotować klub, ale to nie wystarczy i potrzebni są sponsorzy zewnętrzni, w tym sponsor strategiczny. Dotychczas ani klub ani miasto nie zrobiło niczego żeby takiego sponsora uzyskać. Potrzebna jest więc zatem natychmiastowa całkowita wymiana obecnego zarządu. Przede wszystkim potrzebny jest jakiś młody, rzutki i obrotny prezes znający się na menagerce a nie jacyś ludzie z układów. Poza tym akurat jeśli chodzi o klub to likwidacja Straży mogłaby być bardzo pozytywna, oczywiście pod warunkiem, że burmistrz zdecydowałby się przekazać wszystkie zaoszczędzone w ten sposób pieniądze, czyli grubo ponad 0,5 mln zł rocznie na klub. Powiedzmy 50 tys. na sekcję pływacką, 150 tys. na sekcję piłki nożnej i 300 tys. na szczypiorniaka. No ale to tylko marzenia ściętej głowy. A ręka spadnie do I ligi i będzie tam wegetować o ile za rok nie spadnie do drugiej. Generalnie w drugiej lidze mogą grać samymi wychowankami, tak jak w nogę w 3 lidze. Na coś więcej potrzeba niestety kasy.
kibic ręcznej
+1 #57 RE: Likwidacja Straży Miejskiej w Wągrowcukibic ręcznej 2015-02-01 17:28
Dziś likwidują strażników. A w maju to samo czeka piłkarzy ręcznych Nielby bo spadek z ekstraklasy niemal pewny i dla kibiców zbliżony do likwidacji tej pięknej dyscypliny w naszym mieście. Zaraz odezwą się głosy że klub to nie instytucja państwowa i powinna sama zadbać o siebie - ja jednak oglądając dzisiejszy mecz o brąz polaków chciałem tylko przypomnieć że kiedyś u nas też była taka drużyna która porywała tłumy. Niestety teraz mamy tylko jej namiastkę i czeka nas spadek przez to że kiedyś w odpowiednim czasie nie było porozumienia między miastem a klubem. Widać że Wągrowiec lubi wszystko niszczyć niestety i wspaniały marketing przez piłkę ręczną w naszym mieście nie ma przyszłości - to że potrafimy trenować młodzież w tym sporcie pewnie nigdy już nie zostanie w pełni wykorzystane do promocji miasta bo wszystko wskazuje na to że w maju znikniemy z mapy polski piłkarzy ręcznych. Napisałem to tylko dlatego że może po takim turnieju jaki wspólnie przeżyła cała Polska może znajdzie się ktoś kto zauważy że tutaj można mieć na codzień takie emocje przy ewentualnym utrzymaniu Nielby w Superlidze.
erw
-1 #56 RE: Likwidacja Straży Miejskiej w Wągrowcuerw 2015-02-01 17:21
Cytuję jedyna:
Mieszkańcy w Wągrowcu są straszni najpierw opluwali pielęgniarki a teraz się wzieli za pracowników straży miejskiej,ludzie opamiętajcie się,tak robią katolicy ???

Co ? No właśnie tak robią katolicy. a wągrowczanie są w tym mistrzami świata. Zawistne, wredne plemie przy skrzyżowaniu rzek :)
jedyna
-2 #55 likwidacja straży miejskiej w Wągrowcujedyna 2015-02-01 16:28
Mieszkańcy w Wągrowcu są straszni najpierw opluwali pielęgniarki a teraz się wzieli za pracowników straży miejskiej,ludzie opamiętajcie się,tak robią katolicy ???
Jaś
+2 #54 POszwaJaś 2015-01-31 20:47
AQAPARK na jutro .
danek
+6 #53 RE: Likwidacja Straży Miejskiej w Wągrowcudanek 2015-01-31 15:23
Cytuję gość:
Bardzo dobrze Panie Burmistrzu, skoro jak wielu pisze umierające miasto to na co komu Straż? Uważam że jest nie potrzebna bo i tak mamy służb wystarczająco jak na takie miasto.Proponuje przeczyścić Starostwo bo ludków do wysyłań listów utrzymywać nie potrzeba.

A co ma Burmistrz do Starostwa???? Jego ramię sprawiedliwości tam nie sięga.
danek
+6 #52 RE: Likwidacja Straży Miejskiej w Wągrowcudanek 2015-01-31 15:19
Cytuję bator:
Cytuję Al:
Cytuję marcysia:
A ZA 4 LATA MOŻE BURMISTRZ POSZWA BEDZIE STRAZNIKEM MIEJSKIM ....JAK GO WYBRALI TO PO PIERWSZE ZACZAŁ OD SWOJEJ PENSJI WYSOKIEJ ALE SIE NIE ZASTANOWIL ZE W WAGROWCU MAMY DUZE BEZROBOCIE LUDZIE NIE MAJA NA CHLEB A PAN WŁADCA LIKWIDUJE MIEJSCA PRACY LUDZIOM KTORZY MAJA RODZINY I POTRZEBUJA CHLEBA ....TEZ MAM DWA FALKUTETY I PRACUJE ZA GRANICĄ

Musiał sobie podnieść pensję, bo już go na druga kadencję nie wybierzemy!!! Ja jestem zawiedziona i wielu moich znajomych, którzy głosowali na POszwę.



Piszesz ze jestes zaqwidziona... a co sobie wyobrazalas ze na drugi dzien zwolni wszystkich pracownikow UM ??? i co dalej ????

Nie wszystkich, tylko emerytów. Tylu ich jest w Urzędzie że w budżecie widnieje kwota 122.000 zł na odprawy emerytalne. Sam SW nie otrzyma tyle kasy to znaczy że jeszcze sporo osób w urzędzie to emeryci. Ich zwolnić na zapracowaną emeryturkę a na ich miejsce nie przyjmować nowych tylko rozsądnie rozdzielić obowiązki. Jeśli w straży miejskiej są emeryci to też fora ze dwora a reszcie dołożyć nowych obowiązków a nie zwalniać przy takim bezrobociu w mieście (nie mam ani rodziny ani znajomych w SM). Takie posunięcia są rozsądniejsze niż zwalnianie ludzi i robienie sobie z nich i ich rodzin wrogów. A co do obowiązków dla strażników jak już napisano zapewne przy rozbudowie monitoringu będą przyjmowani nowi-swoi pracownicy, a obecnym przy zwalnianiu otrzymają odprawy. To są oszczędności, ten co je wylicza musi zmienić baterie w kalkulatorze.
bator
+3 #51 RE: Likwidacja Straży Miejskiej w Wągrowcubator 2015-01-31 15:00
Cytuję żarnik:
Cytuję Ty:

taka grupa już powstała ;)

Pod kierownictwem SW ??? :D



Tylko ze SW i tak stanal zawsze za mieszkancem a NOWY ??? nowy nie ruszy palcem bo jak narzie to uprawia polityke a nie zajmuje sie sprawami administracyjnymi
bator
+2 #50 RE: Likwidacja Straży Miejskiej w Wągrowcubator 2015-01-31 13:25
Cytuję Al:
Cytuję marcysia:
A ZA 4 LATA MOŻE BURMISTRZ POSZWA BEDZIE STRAZNIKEM MIEJSKIM ....JAK GO WYBRALI TO PO PIERWSZE ZACZAŁ OD SWOJEJ PENSJI WYSOKIEJ ALE SIE NIE ZASTANOWIL ZE W WAGROWCU MAMY DUZE BEZROBOCIE LUDZIE NIE MAJA NA CHLEB A PAN WŁADCA LIKWIDUJE MIEJSCA PRACY LUDZIOM KTORZY MAJA RODZINY I POTRZEBUJA CHLEBA ....TEZ MAM DWA FALKUTETY I PRACUJE ZA GRANICĄ

Musiał sobie podnieść pensję, bo już go na druga kadencję nie wybierzemy!!! Ja jestem zawiedziona i wielu moich znajomych, którzy głosowali na POszwę.



Piszesz ze jestes zaqwidziona... a co sobie wyobrazalas ze na drugi dzien zwolni wszystkich pracownikow UM ??? i co dalej ????
żarnik
+1 #49 RE: Likwidacja Straży Miejskiej w Wągrowcużarnik 2015-01-31 12:04
Cytuję Ty:

taka grupa już powstała ;)

Pod kierownictwem SW ??? :D
Ty
+5 #48 RE: Likwidacja Straży Miejskiej w WągrowcuTy 2015-01-31 10:55
Cytuję Al:
Cytuję marcysia:
A ZA 4 LATA MOŻE BURMISTRZ POSZWA BEDZIE STRAZNIKEM MIEJSKIM ....JAK GO WYBRALI TO PO PIERWSZE ZACZAŁ OD SWOJEJ PENSJI WYSOKIEJ ALE SIE NIE ZASTANOWIL ZE W WAGROWCU MAMY DUZE BEZROBOCIE LUDZIE NIE MAJA NA CHLEB A PAN WŁADCA LIKWIDUJE MIEJSCA PRACY LUDZIOM KTORZY MAJA RODZINY I POTRZEBUJA CHLEBA ....TEZ MAM DWA FALKUTETY I PRACUJE ZA
GRANICĄ

Musiał sobie podnieść pensję, bo już go na druga kadencję nie wybierzemy!!! Ja jestem zawiedziona i wielu moich znajomych, którzy głosowali na POszwę.

Rozumiem , że dołączysz do grupy , która bedzie tworzyła referendum za odwołaniem POszwy , taka grupa już powstała ;)
Mikołaj
+7 #47 RE: Likwidacja Straży Miejskiej w WągrowcuMikołaj 2015-01-31 10:34
Cytuję Włodek:
A kto śmieci jak nie my sami a zwalamy to na strażników, szok, niech każdy robi swoje, i Straż ma tez swoje zadania a policja ich nie przejmie od Straży, nie ma takiej bocji. Na całym świecie jest Straż Miejska tylko Wągrowiec ma problem

NIE TRAGIZUJ Nie na cały m świecie. W wielu miastach Polski też już dawno je polikwidowano.
Moim zdaniem Wągrowca nie stać na wiele rzeczy. I na straż też nie.
Mikołaj
+6 #46 RE: Likwidacja Straży Miejskiej w WągrowcuMikołaj 2015-01-31 10:31
Cytuję marcysia:
A ZA 4 LATA MOŻE BURMISTRZ POSZWA BEDZIE STRAZNIKEM MIEJSKIM ....JAK GO WYBRALI TO PO PIERWSZE ZACZAŁ OD SWOJEJ PENSJI WYSOKIEJ ALE SIE NIE ZASTANOWIL ZE W WAGROWCU MAMY DUZE BEZROBOCIE LUDZIE NIE MAJA NA CHLEB A PAN WŁADCA LIKWIDUJE MIEJSCA PRACY LUDZIOM KTORZY MAJA RODZINY I POTRZEBUJA CHLEBA ....TEZ MAM DWA FALKUTETY I PRACUJE ZA GRANICĄ

Marcysie. Masz debilny , ograniczony socjalistyczny tok myślenia.
RO,że Poszwa to kręcracz i slizgacz WIADOMO.
Ale twoja mysl na temat likwidacji miejsc pracy i utrzymywanie ich tylko dlatego by ktoś miał tylko zatrudnienie za nic nierobienie i dlatego że jest mało pracy to juz PRZEGIECIE
Kto chce pracować ten pracuje i se pracę znajdzie. Jak ktoś robi dzieci to przed seksem powinna go dręczyć myśl " Czy mnie stać na utrzymanie dziecka"
Al
+1 #45 RE: Likwidacja Straży Miejskiej w WągrowcuAl 2015-01-31 10:24
Cytuję marcysia:
A ZA 4 LATA MOŻE BURMISTRZ POSZWA BEDZIE STRAZNIKEM MIEJSKIM ....JAK GO WYBRALI TO PO PIERWSZE ZACZAŁ OD SWOJEJ PENSJI WYSOKIEJ ALE SIE NIE ZASTANOWIL ZE W WAGROWCU MAMY DUZE BEZROBOCIE LUDZIE NIE MAJA NA CHLEB A PAN WŁADCA LIKWIDUJE MIEJSCA PRACY LUDZIOM KTORZY MAJA RODZINY I POTRZEBUJA CHLEBA ....TEZ MAM DWA FALKUTETY I PRACUJE ZA GRANICĄ

Musiał sobie podnieść pensję, bo już go na druga kadencję nie wybierzemy!!! Ja jestem zawiedziona i wielu moich znajomych, którzy głosowali na POszwę.
Ekonomista
+4 #44 RE: Likwidacja Straży Miejskiej w WągrowcuEkonomista 2015-01-31 00:19
No i gdzie ja teraz robotę znajdę, jak tylko przesłuchiwać umiem? ;-)
gość
+10 #43 Gratulacjegość 2015-01-30 22:34
Bardzo dobrze Panie Burmistrzu, skoro jak wielu pisze umierające miasto to na co komu Straż? Uważam że jest nie potrzebna bo i tak mamy służb wystarczająco jak na takie miasto.Proponuje przeczyścić Starostwo bo ludków do wysyłań listów utrzymywać nie potrzeba.
Łowca Radarów
-5 #42 Burmistrz StraszyŁowca Radarów 2015-01-30 22:16
Moje gratulacje Burmistrzu !
Emil Ran [email protected] takie wieści do mnie błyskawicznie dochodzą.
Pozdrawiam.
Włodek
-2 #41 Likwidacja Straży MiejskiejWłodek 2015-01-30 22:02
A kto śmieci jak nie my sami a zwalamy to na strażników, szok, niech każdy robi swoje, i Straż ma tez swoje zadania a policja ich nie przejmie od Straży, nie ma takiej bocji. Na całym świecie jest Straż Miejska tylko Wągrowiec ma problem
hamesrodrigez
+9 #40 RE: Likwidacja Straży Miejskiej w Wągrowcuhamesrodrigez 2015-01-30 21:56
Zlikwidujmy wszystko w tym wymierającym mieście -oglądam właśnie mistrzostwa świata w ręczną i widząc jakie bramki rzuca Krajewski niedobrze mi się robi na samą myśl o tym jak w tym zaścianku wszyscy na wszystkich jadą i psują wszystko, niezależnie czy jest porzyteczne czy też nie. Populiści ciągle ujadają i jątrzą wmawiając ludzią że jak się zabierze gdzieś pieniądze to można je łatwo przesunąć i będzie wszystkim wągrowczaną żyło się lepiej. Jak chcecie to zlikwidujcie nawet policję i inne służby - nie jestem strażnikiem miejskim ani nie znam nikogo kto w niej pracuje denerwuje mnie jedynie to że mieszkańcy zajmują się zaglądaniem do budżetów różnych osób czy instytucji wymyslają niestworzone historie o niewłaściwym lub niepotrzebnym wydawaniu środków po to aby skłucić się ze sobą. Weźmy się wszyscy za normalną pracę bo zlikwidują czy nie lepiej nie będzie. Porównanie Nielby i straży miejskiej jest trochę słabe ale chodzi mi o to że wągrowiec stał się liderem w regionie w likwidowaniu róznych rzeczy i szukaniu na siłę oszczędności - to nie wystarczy aby miasto z powrotem się rozwijało i ludziom żyło się lepiej
Ralph
+4 #39 BurmistrzuRalph 2015-01-30 21:42
Burmistrzu organizuj 1 Szeryfa od Wągrowca do Gołańczy który musi mieć pochodzenie z Oklahomy .
Krzychu
+3 #38 RE: Likwidacja Straży Miejskiej w WągrowcuKrzychu 2015-01-30 21:14
Cytuję zenon:
JEST STRAŻ NIE MOŻEMY SOBIE PORADZIĆ Z CZYSTOSCIĄ I BRUDEM, a jak juz nie bedzie strazy to bedziemy pływać w gównach i smrodzie ..burmistrz wilczynski chodził po czystym chodniku a burmistrz poszwa bedzie chodził raz gowienko raz papierek....z pozdrowieniami biedne GÓWIENKO DO ZOBACZENIA JAK ZASWIECI SŁONECZKO PAPAPAP A

Policja śpi w samochodach to po likwidacji straży wreszcie ruszą du... y do roboty !!!! Po parku rozjeżdżają ścieżki spacerowe szkoda że nie zabrałem telefonu na trening .
Krzychu
+6 #37 LikwidowaćKrzychu 2015-01-30 21:10
Precz z nierobami zlikwidować to
ola
+2 #36 RE: Likwidacja Straży Miejskiej w Wągrowcuola 2015-01-30 20:50
Ktoś napisał ze jak Mróz był to było lepiej dla niego chyba Sygierczy jak został to w końcu wywalił go z biura na ulice nieroba brawo straż jest w Wągrowcu od 1992 roku i nigdy nikt nie mówił że jest niepotrzebna szkody nikomu nie robią gro tych co piszą zlikwidować dostali pewnie z Polski fotkę z fotoradaru i wyżywają się nad naszą strażą
katoliczka
+1 #35 pensjakatoliczka 2015-01-30 20:16
CZY PAN BURMISTRZ WAGROWCA PO LIKWIDACJI STRAZY MIEJSKIEJ BEDZIE SOBIE NALICZAŁ WYZSZĄ PENSJĘ BO BEDA DOCHODY CZY TE DOCHODY ROZDA BIEDNYM LUDZIOM , czy odda na radio maryja pozdrawiam mocherowa babcia
marcysia
+13 #34 likwidacja strazy miejskiejmarcysia 2015-01-30 20:08
A ZA 4 LATA MOŻE BURMISTRZ POSZWA BEDZIE STRAZNIKEM MIEJSKIM ....JAK GO WYBRALI TO PO PIERWSZE ZACZAŁ OD SWOJEJ PENSJI WYSOKIEJ ALE SIE NIE ZASTANOWIL ZE W WAGROWCU MAMY DUZE BEZROBOCIE LUDZIE NIE MAJA NA CHLEB A PAN WŁADCA LIKWIDUJE MIEJSCA PRACY LUDZIOM KTORZY MAJA RODZINY I POTRZEBUJA CHLEBA ....TEZ MAM DWA FALKUTETY I PRACUJE ZA GRANICĄ
zenon
+4 #33 likwidacja strazy miejskiejzenon 2015-01-30 20:02
JEST STRAŻ NIE MOŻEMY SOBIE PORADZIĆ Z CZYSTOSCIĄ I BRUDEM, a jak juz nie bedzie strazy to bedziemy pływać w gównach i smrodzie ..burmistrz wilczynski chodził po czystym chodniku a burmistrz poszwa bedzie chodził raz gowienko raz papierek....z pozdrowieniami biedne GÓWIENKO DO ZOBACZENIA JAK ZASWIECI SŁONECZKO PAPAPAP A
dudek
+12 #32 RE: Likwidacja Straży Miejskiej w Wągrowcududek 2015-01-30 19:29
Widać że Poszwa nie zna się na oszczędnościach bo na straży miejskiej nie zaoszczędzi ale wypłynie medialnie juz wie ze nie spełni tych obietnic przed wyborczych i żeby prasa dala mu spokój to najlepiej rozwiązać straż miejska a pieniądze niech przekaże na policje przynajmniej zona jego będzie miała wypłatę a kogo będzie miał na posyłki bo na pewno nikt z urzędu mu nie pójdzie życzę mu powodzenia myślę że radni bardziej myślą niż burmistrz dobrze by było by komisja rewizyjna podała w prasie ile naprawdę kosztuje straż miejska niech napiszą a nie ludziom mydla oczy na pewno mniej niż wynagrodzenie burmistrza mało tego zaraz woda pójdzie do góry a autobusy miały być za darmo i co dużo by pisać straż nie ma fotoradaru i do puki nie będzie miała jest potrzebna nikomu krzywdy nie robi
Kisiel
-1 #31 RE: Likwidacja Straży Miejskiej w WągrowcuKisiel 2015-01-30 18:00
Cytuję X:
Bardzo dobrze !! Strażnicy nie robili nic. Przychodzili do pracy odpocząć bo każdy z nich ma inne zajęcie któremu się zajmował a do pracy w straży przychodzili po to by mieć opłacony ZUS i poobijać się. Pozałatwiali prywatne sprawy samochodem służbowym zjedli posiłek uw Latającym Smoku i ot cała robota. Pasożyty i nic więcej!! Tylko żeby nie było ściemy i niby zostaną zwolnieni a trafia za te same pieniądze do obsługi nic nie wartego i nie potrzebnego monitoringu

Właśnie !!!!
Ten monitoring w Wągrowcu to "PSU NA BUDĘ"
Strata kasy a pożytku żadnego. Tylko nygusy z obsługi mają radochę bo mogą podglądać i obgadywać ludzi.
asa
+5 #30 RE: Likwidacja Straży Miejskiej w Wągrowcuasa 2015-01-30 17:33
Cytuję Pat:
Tak czytam te komentarze i zastanawiam sie skad w ludziach tyle zlosci i zawisci, jak by nie bylo i tak jest zle. A wniosek mam tylko jeden - zlikwidujmu wszysyko i niech zapanuje totalne bezprawie, wtedy bedzie ok. Wiekszosc z was wogole nie ma pojecia o pracy strazy miejskiej ale do wypowiadania sie i komentowania jak jest zle, sa wszyscy. A przykre jest tez to ze tak wszyscy narzekaja na bezrobocie w wrc, ale jak cos likwiduja to najlepiej ludzi tam pracujacych tez wyrzucic na zbity pysk - ZAL. Jeszcze zatesknicie za SM jak policja do ktorej wtedy bedziecie sie kierowac w sprawie np ze pies gdzies biega, czy ktos mi zastawil wyjazd, powie wam "my sie tym nie zajmujemy".
Pozdrawiam

W życiu nie wpadłabym żeby w jakiejś sprawie dzwonić do SM. Tam nikt na ogół nie odbiera telefonów, natomiast policjanci nigdy jeszcze nie odmówili interwencji gdy się ich o to prosi. Poza tym do Policji są często nabory i nie widzę przeszkód by panowie strażnicy w nich uczestniczyli.
aaaaa
+1 #29 reaaaaa 2015-01-30 15:33
Zlikwidowac
Pat
+7 #28 RE: Likwidacja Straży Miejskiej w WągrowcuPat 2015-01-30 14:51
Tak czytam te komentarze i zastanawiam sie skad w ludziach tyle zlosci i zawisci, jak by nie bylo i tak jest zle. A wniosek mam tylko jeden - zlikwidujmu wszysyko i niech zapanuje totalne bezprawie, wtedy bedzie ok. Wiekszosc z was wogole nie ma pojecia o pracy strazy miejskiej ale do wypowiadania sie i komentowania jak jest zle, sa wszyscy. A przykre jest tez to ze tak wszyscy narzekaja na bezrobocie w wrc, ale jak cos likwiduja to najlepiej ludzi tam pracujacych tez wyrzucic na zbity pysk - ZAL. Jeszcze zatesknicie za SM jak policja do ktorej wtedy bedziecie sie kierowac w sprawie np ze pies gdzies biega, czy ktos mi zastawil wyjazd, powie wam "my sie tym nie zajmujemy".
Pozdrawiam
bator
+7 #27 RE: Likwidacja Straży Miejskiej w Wągrowcubator 2015-01-30 14:19
i znowu sami znawcy....

zacznw chyba od poczatku.... widze ze nalezy zlikwidoac wszystko i wszystkich zwolnic... ciekawe co dalej... ktory z was hejtujacych podejmie sie pracu w UM czy SM ....zaden ... nie macie pojecia o tej pracy.... ale oczywiscie kazdy z was zna sie najlepiej.... wiec co ma burmistrz zrobic, i td itd ....kogo zwolnic kogo zamknac a sami co poraficie??? trzeba bylo stanac do wyborow... ZLIKWIDOWAC SRAZ MIJESKA.... ale jak cos sie stanie to wtedy zale gdzie jest straz itd... w calym swiece jest STRAZ tak czy inaczej nazywana.... wala mandaty za wszystko i jest ok a u nas??? wszycy jak swiete krowy laza po ulicach robia co chca... MIALEM OKAZJE BYC W USA. STRAZ WALI MANDATY ZA WSZYSTKO.... A U NAS WOLNY KRAJ TO WOLNO WSZYSTKO.... TAM TEZ WOLNY KRAJ JEDNAK WSZYSTKLIEGO NIE WOLNO... ZRESZTA SZKODA SLOW.... WAGROWCZANIE OPAMIETAJCIE SIE... zazdrosc i niewawisc na to tylko was stac

Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 503 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

ZAPYTAJ O OFERTĘ

X

Ostrzeżenie

© 2009-2023 Portal WRC. Wszystkie prawa zastrzeżone.