• Opublikowano:
  • Wyświetlono: 4746

Oświadczenie Burmistrza Wągrowca i Prezesa MKS Nielba Wągrowiec

Oświadczenie Burmistrza Miasta Wągrowca Krzysztofa Poszwy i Prezesa MKS Nielba Wągrowiec Mieczysława Linetty.

Oświadczenie Burmistrza Miasta Wągrowca i Prezesa MKS Nielba

W związku z nieporozumieniami i toczącą się dyskusją publiczną na temat funkcjonowania i finansowania Miejskiego Klubu Sportowego Nielba Wągrowiec, z inicjatywy Burmistrza Wągrowca Krzysztofa Poszwy, w środę 18 lutego br. odbyło się spotkanie władz miasta z Zarządem oraz przedstawicielami Klubu. Celem spotkania było wypracowanie wspólnej wizji rozwoju sportu wśród dzieci i młodzieży oraz grup seniorskich w 2015 roku i latach kolejnych.

Podczas merytorycznej rozmowy i szczerej wymiany poglądów uzgodniono, co następuje:

- miasto Wągrowiec nadal będzie wspierać finansowo działalność sportową MKS Nielba Wągrowiec, przede wszystkim jednak w zakresie szkolenia sportowego grup dziecięcych i młodzieżowych,

- władze MKS Nielba Wągrowiec zobowiązują się do uporządkowania i ujednolicenia struktury zarządzania poszczególnymi sekcjami Klubu,

-  Klub zobowiązuje się podjąć działania mające na celu racjonalizację wydatków oraz zwiększenie przejrzystości w zakresie wydawania środków publicznych, jednocześnie deklarując zintensyfikowanie działań mających na celu pozyskanie sponsorów.

Strony podtrzymują swoje zobowiązania zawarte w podpisanych w styczniu br. umowach o wsparcie organizacji zajęć sportowych realizowanych przez MKS Nielba Wągrowiec z wykorzystaniem środków publicznych. Strony uzgadniają, że w najbliższym czasie zostaną zorganizowane kolejne spotkania mające na celu ustalenie zasad dalszej współpracy pomiędzy miastem a MKS Nielba w zakresie wspólnych przedsięwzięć sportowych.


 

 

Komentarze   

tolo
0 #50 RE: Oświadczenie Burmistrza Wągrowca i Prezesa MKS Nielba Wągrowiectolo 2015-11-27 21:16
Panie Mieciu i co pojechał Pan z Burmistrzem ?Myśle że to oświadczenie bardziej Panazabolało jak to co wypisywał na Pana Kibic. Niech Pan walczy o swój HONOR
rutkowski
+1 #49 RE: Oświadczenie Burmistrza Wągrowca i Prezesa MKS Nielba Wągrowiecrutkowski 2015-02-21 00:10
Czy mogło być tak -Miasto daje połowe budżetu Nielby
nielbafan
+9 #48 RE: Oświadczenie Burmistrza Wągrowca i Prezesa MKS Nielba Wągrowiecnielbafan 2015-02-21 00:10
Czytam to oświadczenie i przecieram oczy ze zdumienia. Normalnie nie wierzę !!! panie prezesie !!! Jak mógł pan coś takiego podpisać ???!!! Brak mi słow. Czy pan wie, co pan najlepszego zrobił? Czy ma pan tego świadomość? Przyznał się pan do wszystkiego co panu zarzucają i kompletnie zaprzeczył temu co pan powiedział na debacie ! Jesooo !
rodzic i  kibic
-3 #47 RE: Oświadczenie Burmistrza Wągrowca i Prezesa MKS Nielba Wągrowiecrodzic i kibic 2015-02-20 22:33
Znalazłem ciekawy fragment konwersacji prowadzonej na tej stronie przed II turą wyborów - pisał zwolennik obecnego burmistrza który zachęcał kibiców Nielby do głosowania w II turze- cytuję:
#312 RE: W Wągrowcu będzie II tura wyborów na burmistrza — elo 2014-11-23 16:46
Błagam Was!!! Nikt nie jest przeciwko Nielbie i rozwijaniu się sportu w Wągrowcu. Poszwa chce dokładnie wiedzieć na co są wydawane pieniądze w klubie, czy na ważne sprawy czy trwonione na bezsensowne rzeczy i może ginące gdzieś. Sporo pieniędzy z budżetu idzie na klub dlatego każdy chce wiedzieć na co są pożytkowane, a nie jak to teraz jest trzymane w tajemnicy. Za Poszwe klub będzei jeszcze bardziej dowartościowany, zobaczycie.#
Swietna kiełbasa wyborcza była - prawda? :)
Niektórzy niestety już wtedy wiedzieli co oznacza taki wybór dla klubu.
rodzic i  kibic
+1 #46 RE: Oświadczenie Burmistrza Wągrowca i Prezesa MKS Nielba Wągrowiecrodzic i kibic 2015-02-20 21:24
Dla mnie kompletna porażka klubu i zupełnie odwrotna treść tego pisma niż to co mówił prezes podczas debaty. Zakładam że burmistrz nie dał szans na jakiekolwiek ustępstwa bo wszystko o czym była mowa podczas debaty w kwestiach gdzie była wątpliwość tzn zmniejszenie dotacji finansowej dla sekcji seniorskich oraz wątpliwość władzy co do transparentności okazały się prawdą. Poszwa nie chce seniorów i zasłania się brakiem transparentności klubu jak za czasów spadków obu sekcji w 2012- tnie aby zniechęcić sponsorów zawodników i tym którym chce się zarządzać tym klubem. Mój dzieciak z którego prowadzam na treningi w nielbie i z którym razem chodzę pooglądać zawodowców zaczyna mnie pytać o co w tym chodzi i czy jest sens trenować w tym klubie- żałosne - odpowiadam mu że jak będzie trenował pare lat to władze miasta i klubu się zmienią i znów bedą sponsorzy i superliga więc warto ale sam w to nie wierzę i Korzystając z okazji potwierdzam że składki rodziców są dobrowolne tzn nie płaci się za to żeby być w nielbie jedynie są skladki na jakieś wydatki dla dzieciaków nie tak jak w szkółkach typu akademia Reissa gdzie trzeba sporo płacić.
olo
+4 #45 Tak trzymaćolo 2015-02-20 19:39
Postawił prezesa do pionu
olo
+4 #44 RE: Oświadczenie Burmistrza Wągrowca i Prezesa MKS Nielba Wągrowiecolo 2015-02-20 16:31
Jestem ciekaw czy teraz na meczu będą numerowane bilety ?
alosza
0 #43 RE: Oświadczenie Burmistrza Wągrowca i Prezesa MKS Nielba Wągrowiecalosza 2015-02-20 16:20
Panie Prezesie niech Pan działa za taką ocene klubu to do sądu Skoro niepodejmuje Pan działań o obrone Pańskiego dobrego imienia to może znaczyć że ma Pan trupa w szafie Niech pan im pokaże taką jazde jak z szarym internautą . Powodzenia
robia z nas jaja
+6 #42 RE: Oświadczenie Burmistrza Wągrowca i Prezesa MKS Nielba Wągrowiecrobia z nas jaja 2015-02-20 15:12
Pałczyńska jako przewodnicząca komisji nie udźwigneła ciężaru rozwiązania problemu, podała się do dymisji. Jej zdaniem to najlepsze rozwiązanie, no bo po co sobie robić problem. Będą radną też otrzyma kase. Braciszek radny powiatowy pokazuje się gdzie się da. Mam propozycje dla radnego powiatowego Pałczyńskiego: niech się rozbierze i nago przebiegnie po mieście. Wszyscy będą o nim mówić, najlepsza reklama. I ile kasy zaoszczędzi.
Pamiętajmy, że radni powiatowi odpowiedzialni są za bezrobocie w powiecie, powiatowy urząd pracy, a radny Pałczyński bawi się konkursami.
To najlepszy dowód kpiny ze społeczeństwa i młodzieży, która nie wie co ze sobą zrobić
nie kibic
+2 #41 RE: Oświadczenie Burmistrza Wągrowca i Prezesa MKS Nielba Wągrowiecnie kibic 2015-02-20 15:06
Niech radni wykażą się jakąkolwiek inwencja. Ale nie mają żadnej. Burmistrz o tym wie i robi z radnymi co chce. A przecież radni mówili, że idą pracować dla ludu tzn mieszkańców. Smiech mnie ogarnia, a szczególnie z tych ludzi, którzy ich wybrali.
Czy będzie kasa na sport amatorski, który uprawia wielu ludzi, np w hali gimnastycznej w gimnazjum miejskim
Ekonomista
+13 #40 Nielba kontra radny PałczyńskiEkonomista 2015-02-20 11:33
Panie Prezesie Linetty

W ramach głoszonej przez Pana transparentności bardzo proszę napisać:
Wnioskowaliście do Powiatu Wągrowieckiego o 24.796 zł i nie dostaliście tych pieniędzy z powodu braków formalnych .

Uchwała Zarządu Powiatu Wągrowieckiego 33/2015 z 15 stycznia br.

Jakie to były braki formalne ? Tak szczerze, jak partyzant z czekistą - przecież nie ma Pan nic do ukrycia.

Przy okazji chciałbym aby głos w sprawie zabrał radny Pałczyński i napisał dlaczego powiat, który Pan radny reprezentuje nie dał pieniędzy klubowi i czy idąc za przykładem siostry Pan radny na znak protestu zrzeknie się np. diety lub inne :-)
Lucjan
+16 #39 RE: Oświadczenie Burmistrza Wągrowca i Prezesa MKS Nielba WągrowiecLucjan 2015-02-20 09:39
Cytuję skyfall:
Cytuję Niekumaty:
Myśle że teraz powinna iść sprawa do sądu bo wnioskuje z tego oświadczenia że Pan Poszwa wytyka niegospodarność w klubie Panie Prezesie o ile mam racje ro musi Pan bronić swojego dobrego imienia

Zgadzam się. Panie prezesie na co pan czeka? Za parę głupich słów sądził się pan z internautą, a tu zarzucają panu kłamstwo, machloje, kombinacje, niegospodarność i brak przejrzystości w finansach klubu i pan na to nic nie powie?! Dlaczego pan nie pozwie do sądu byłych radnych i obecnego burmistrza? Dlaczego pan nie walczy o swoje dobre imię, wszak jak dobrze zrozumiałem z debaty jest pan kryształowy.

Zartowniś z ciebie. Prezes gdyby mógł, dawno by się z nimi rozprawił. Widać nie może. :lol:. W zasadzie podpisując się pod tym oświadczeniem przyznał się do wszystkiego.
Cytat:
władze MKS Nielba Wągrowiec zobowiązują się do uporządkowania i ujednolicenia struktury zarządzania poszczególnymi sekcjami Klubu,
dla mnie to oznacza że panuje tam bałagan i władze klubu niczego już nie ogarniają
Cytat:
Klub zobowiązuje się podjąć działania mające na celu racjonalizację wydatków
że są rozrzutni
Cytat:
oraz zwiększenie przejrzystości w zakresie wydawania środków publicznych
a to już jest perełka tego oświadczenia. Wniosek nasuwa się oczywisty i chyba nie trzeba go formuować :lol:.
Burmistrz przeforsowujac takie oświadczenie zmasakrował zarząd klubu. Ja osobiście nigdy bym takiego czegoś i w takiej formie nie podpisał. :lol:.
Okazuje się, ze jednak pan Poszwa to wytrawny gracz. Brawo.
UPSSS
+12 #38 Ale siaraUPSSS 2015-02-20 06:47
Normalnie żadnych nieprawidłowości nie było,
tylko takie tam coś czy cuś,itp itd -wicie rozumicie i czep się swoi baby.
Takie mamy ogarnięcie czy cuś :-*
badyl
+6 #37 nielbabadyl 2015-02-20 01:01
najpierw trzeba umieć grać a potem można gwiazdożyć. czy
pieniądze przeznaczone dla dzieci warto przeznaczyć na pseudo zawodowców zamykających tabelę super ligi.
gramy chartem ducha czy tylko za kasę?
skyfall
+13 #36 RE: Oświadczenie Burmistrza Wągrowca i Prezesa MKS Nielba Wągrowiecskyfall 2015-02-19 23:13
Cytuję Niekumaty:
Myśle że teraz powinna iść sprawa do sądu bo wnioskuje z tego oświadczenia że Pan Poszwa wytyka niegospodarność w klubie Panie Prezesie o ile mam racje ro musi Pan bronić swojego dobrego imienia

Zgadzam się. Panie prezesie na co pan czeka? Za parę głupich słów sądził się pan z internautą, a tu zarzucają panu kłamstwo, machloje, kombinacje, niegospodarność i brak przejrzystości w finansach klubu i pan na to nic nie powie?! Dlaczego pan nie pozwie do sądu byłych radnych i obecnego burmistrza? Dlaczego pan nie walczy o swoje dobre imię, wszak jak dobrze zrozumiałem z debaty jest pan kryształowy.
Niekumaty
+14 #35 polemikaNiekumaty 2015-02-19 22:39
Myśle że teraz powinna iść sprawa do sądu bo wnioskuje z tego oświadczenia że Pan Poszwa wytyka niegospodarność w klubie Panie Prezesie o ile mam racje ro musi Pan bronić swojego dobrego imienia
UPSSS
+17 #34 RE: Oświadczenie Burmistrza Wągrowca i Prezesa MKS NielbaUPSSS 2015-02-19 22:05
"władze MKS Nielba Wągrowiec zobowiązują się do uporządkowania i ujednolicenia struktury zarządzania poszczególnymi sekcjami Klubu,"
To tyle lat zarządzają i niewiedzieli jak ,że trzeba robić porządek
a to ich skrzywdził Burmistrz ,takich rzeczy wymagać od doświadczonych działaczy -a może oni prowadzili styl włoski i specjalnie mieli bałagan żeby tylko oni mogli się w tym odnaleść :o
szook
+20 #33 RE: Oświadczenie Burmistrza Wągrowca i Prezesa MKS Nielba Wągrowiecszook 2015-02-19 21:40
Cytat:
Klub zobowiązuje się podjąć działania mające na celu racjonalizację wydatków oraz zwiększenie przejrzystości w zakresie wydawania środków publicznych
Czy ja dobrze to rozumiem, że jednak tej przejrzystości nie było? To by oznaczało, że radni, którzy w poprzedniej kadencji o to walczyli i byli przez to zmasakrowani mieli rację? Szooook!
clip
+22 #32 RE: Oświadczenie Burmistrza Wągrowca i Prezesa MKS Nielba Wągrowiecclip 2015-02-19 21:24
Hahaha! Nie dość, że nic nie dostali to jeszcze wyszli zadowoleni i jeszcze złożyli takie deklaracje. Hahahaha.
Mistrzostwo świata Burmistrzu. Brawo !
staruszek
-1 #31 RE: Oświadczenie Burmistrza Wągrowca i Prezesa MKS Nielba Wągrowiecstaruszek 2015-02-19 21:13
Cytuję Andru:

Staruszek -jeżeli chcesz finansować Nielbę ......


Czy ja finansuję Nielbę czy nie nic Tobie do tego.
Tak przy okazji to ile kasy dajesz do budżetu rocznie? 200 zł, 300 czy może więcej, czy może pracujesz w Poznaniu i nic nie dajesz a wręcz przeciwnie czekasz na rozliczenie PIT-u i zwrot kasy z podatku dochodowego. Tak więc nie opowiadaj mi, że mam się odwalić od naszych pieniędzy ponieważ jestem przekonany, że 20 razy lub 30 razy więcej rocznie daję do kasy budżetowej miasta Wągrowca niż ty.
Co do oklepanych sloganów, że młodzi wykształceni rządzą teraz miastem-gdyby byli tak biegli to zmienili by budżet miasta na rok 2015 i wprowadziliby sporo poprawek, chociażby w gospodarce komunalnej, zrealizowaliby zapowiedzi wyborcze np. likwidacja straży miejskiej, zaoszczędziliby na wydatkach na radzie miejskiej itd. Trzeba wiedzieć jak to zrobić, a nie mówić przez 4 lata że się wie, a rzeczywistość z którą spotykamy się jest gorzka.
staruszek
-4 #30 RE: Oświadczenie Burmistrza Wągrowca i Prezesa MKS Nielba Wągrowiecstaruszek 2015-02-19 20:59
Cytuję gościówa:

"Staruszku" -muszę Cię rozczarować ponieważ o sporcie wiem na tyle iż nie trenują przez całe 7 dni w tygodniu po kilkanaście godzin :-)Kilka razy w tygodniu, po kilka godzin to i owszem :-)I jakoś nic "Staruszku " nie wspomniałeś o ich wynagradzaniu j.w ..... żyjemy w XXI wieku, w czasach ciągłych zmian...


Zadzwoń do klubu Superligi piłki ręcznej np. Vive Kielce lub Transferu Bydgoszcz (w piłkę siatkową) i zapytaj się ile razy w tygodniu trenują, pomijając mecze ligowe, chociaż w te dni także trenują. Wynagrodzenie specjalnie pominąłem, ponieważ za 2500 miesięcznie nikt w tych klubach by nie grał. Tak więc chyba nie mamy o czym rozmawiać dopóki nie dowiesz się jak to jest w profesjonalnym sporcie. Mówię o sportach zespołowych pomijam dyscypliny indywidualne, ponieważ tam jest inaczej.
gacek
+7 #29 RE: Oświadczenie Burmistrza Wągrowca i Prezesa MKS Nielba Wągrowiecgacek 2015-02-19 20:57
CZy zakup działek od Gminy Miejskiej przez radnego w czasie zasiadania przez niego w radzie jest ok ? Bo znam taki przypadek
podatnik
+3 #28 nielbapodatnik 2015-02-19 20:48
W profesjonalnym sporcie raz się wygrywa raz przegrywa a nie cały czas przegrywa jak nasza Nielba!są wyniki jest kasa nie ma wyników nie ma kasy!
Obywatel m.Wągrowca
+10 #27 szacunek do pieniądza publicznegoObywatel m.Wągrowca 2015-02-19 20:46
Panowie, czy wy widzicie co podpisaliście? Samorządowcy, urzędnicy, prawnicy, jak można pisać, że" Klub zobowiązuje się podjąć działania mające na celu racjonalizację wydatków oraz zwiększenie przejrzystości w zakresie wydawania środków publicznych, jednocześnie deklarując zintensyfikowanie działań mających na celu pozyskanie sponsorów.

Co macie na myśli pisząc o zwiększeniu przejrzystości w zakresie wydawania środków publicznych? Podstawą wydawania środków publicznych jest ich całkowita przejrzystość. Pisząc takie bzdury pokazujecie brak kompetencji. Ktoś kto nie zna podstawowych zasad działania samorządu nie może pełnić funkcji kierowniczych
gościówa
-1 #26 RE: Oświadczenie Burmistrza Wągrowca i Prezesa MKS Nielba Wągrowiecgościówa 2015-02-19 20:41
Cytuję staruszek:
Cytuję gościówa:
Witam,
obserwuję to co się dzieje w związku z Nielbą i nasuwa mi się takie pytanie - czy zawodowi piłkarze nie mogą pracować gdzieś na etacie i np. na zleceniu w klubie? Myślę, że gdyby nie trzeba było przede wszystkim opłacać im mieszkań i mediów to klub miałby więcej pieniędzy na dzieciaki... i może dlatego ten cały raban bo zawodowi czują iż kończą im się dobre czasy ?


A ty byś chciała pracować na etacie i 7 razy w tygodniu trenować na hali lub w terenie po kilka godzin? Widać, że sport to oglądasz tylko w telewizji(lub nie) i nie masz pojęcie o profesjonalnym sporcie.

Cytuję staruszek:
Cytuję gościówa:
Witam,
obserwuję to co się dzieje w związku z Nielbą i nasuwa mi się takie pytanie - czy zawodowi piłkarze nie mogą pracować gdzieś na etacie i np. na zleceniu w klubie? Myślę, że gdyby nie trzeba było przede wszystkim opłacać im mieszkań i mediów to klub miałby więcej pieniędzy na dzieciaki... i może dlatego ten cały raban bo zawodowi czują iż kończą im się dobre czasy ?


A ty byś chciała pracować na etacie i 7 razy w tygodniu trenować na hali lub w terenie po kilka godzin? Widać, że sport to oglądasz tylko w telewizji(lub nie) i nie masz pojęcie o profesjonalnym sporcie.

"Staruszku" -muszę Cię rozczarować ponieważ o sporcie wiem na tyle iż nie trenują przez całe 7 dni w tygodniu po kilkanaście godzin :-)Kilka razy w tygodniu, po kilka godzin to i owszem :-)I jakoś nic "Staruszku " nie wspomniałeś o ich wynagradzaniu j.w ..... żyjemy w XXI wieku, w czasach ciągłych zmian...
Andru
+5 #25 Do płaczka po WilczyńskimAndru 2015-02-19 20:26
Cytuję staruszek:
Cytuję tak uważam:

Pan Poszwa ma zadatki .....


Już raz pisałem, a może ktoś inny, my nie mamy czasu na to żeby ktoś się uczył. On albo umie albo odchodzi. Zostało mu do końca kadencji (o ile dotrwa) 44 miesiące- 5 miesięcy (na kampanię) czyli jakieś 39 miesięcy. Społeczeństwo Wągrowca jest już bardziej świadome, że nie musi się bać żeby odwołać burmistrza. Myślę, że duża część kibiców Nielby i ich rodzin głosowała na nowego burmistrza. Teraz mogą tego "błędu" nie popełnić.
Odpowiadając "realnie"-myślę, że takim Panom jak: Bucholc, Zych, Tyborski, Pani Purczyńska, Pani Fimiak, Pan Byczyński, Rączkowski, Bąk, Reis nic nie grozi w powtórzonych wyborach. Natomiast młodym radnym i owszem. Tym razem myślę, że wyborcy nie kupiliby zmian, ponieważ ich nie widać, oraz KWW Krzysztofa Poszwy. Może się mylę, ale społeczeństwo WRC jest "pamiętliwe".

Staruszek -jeżeli chcesz finansować Nielbę ,to rób to ze swych prywatnych pieniędzy. oddaj 90%swych dochodów na klub , tak jak to robiły niektóre babcie "MOHERKOWE" , dla ojca tadzia ,ale od naszych wspólnych pieniędzy --WARA. Ci co chodzą na mecze i maja jakieś interesy w związku ze sponsoringiem ,proszę bardzo , niech oddadzą przynajmniej 1% podatku. Ilu ludzi to zrobiło?. Jeżeli Nielba chce dofinansowanie ,to musi być czysta jak kryształ i przejrzysta dla władz miasta.Co do władz miasta , to miej szacunek dla człowieka ,którego wybrała większość mieszkańców, bo twój były burmistrz Wilczyński już nie wróci .Dla takich podmiotów jak Nielba i innych zadłużył on miasto na ponad 60 milionów złotych. Zapomnij o nim ,chyba ,że na leśniczówce się z nim spotkasz. Piszesz ,że społeczeństwo wągrowieckie jest pamiętliwe, tak pamiętamy co robił duet Wilczyński -Kamiński. Dlatego nie pozwolimy zastraszać nowego burmistrza w imię dobra SW 2000.Mieliście swoje kilkanaście lat i co zrobiliście?.Największe bezrobocie w województwie. Ludzie muszą dojeżdżać do pracy do Poznania i dalej. Wielu przez taką marudną politykę Wilczyńskiego wyemigrowała za chlebem w świat -dlaczego?.Teraz "Dziadek" patrz jak miastem rządzą młodzi wykształceni ludzie.
ewka
+2 #24 Rada Sportuewka 2015-02-19 20:21
Cytuję XL:
A jaką opinię ma na tę sprawę Miejska Rada Sportu powołana w środę 24 kwietnia 2013 roku, a może ten TWÓR już nie istnieje????

Rada Sportu istnieje - tylko w tej sprawie nikt niestety nie zapytał jej o zdanie :(
Rada zaopiniowała jedynie ogólną kwotę przeznaczoną na sport w budżecie miasta.
staruszek
-4 #23 RE: Oświadczenie Burmistrza Wągrowca i Prezesa MKS Nielba Wągrowiecstaruszek 2015-02-19 19:57
Cytuję gościówa:
Witam,
obserwuję to co się dzieje w związku z Nielbą i nasuwa mi się takie pytanie - czy zawodowi piłkarze nie mogą pracować gdzieś na etacie i np. na zleceniu w klubie? Myślę, że gdyby nie trzeba było przede wszystkim opłacać im mieszkań i mediów to klub miałby więcej pieniędzy na dzieciaki... i może dlatego ten cały raban bo zawodowi czują iż kończą im się dobre czasy ?


A ty byś chciała pracować na etacie i 7 razy w tygodniu trenować na hali lub w terenie po kilka godzin? Widać, że sport to oglądasz tylko w telewizji(lub nie) i nie masz pojęcie o profesjonalnym sporcie.
gościówa
+1 #22 Oświadczenie Burmistrza Wągrowca i Prezesa MKS Nielba Wągrowiecgościówa 2015-02-19 19:52
Witam,
obserwuję to co się dzieje w związku z Nielbą i nasuwa mi się takie pytanie - czy zawodowi piłkarze nie mogą pracować gdzieś na etacie i np. na zleceniu w klubie? Myślę, że gdyby nie trzeba było przede wszystkim opłacać im mieszkań i mediów to klub miałby więcej pieniędzy na dzieciaki... i może dlatego ten cały raban bo zawodowi czują iż kończą im się dobre czasy ?
kola
+10 #21 RE: Oświadczenie Burmistrza Wągrowca i Prezesa MKS Nielba Wągrowieckola 2015-02-19 19:37
Panie linetty niech Pan się zastanowi co Pan mówi W lipcu przed wyborami na stronie Nielby mówił Pan że sponsorzy wracają Teraz że ich niema Także niech się Pan zdecyduje jak to dokładnie jest ?Chyba że ubiegły rok to był wyborczy i mówić można co się chce Z tego co wiadomo to już zawodnicy mieli zaległości finansowe w roku 2014
staruszek
-1 #20 RE: Oświadczenie Burmistrza Wągrowca i Prezesa MKS Nielba Wągrowiecstaruszek 2015-02-19 19:33
Cytuję tak uważam:

Pan Poszwa ma zadatki .....


Już raz pisałem, a może ktoś inny, my nie mamy czasu na to żeby ktoś się uczył. On albo umie albo odchodzi. Zostało mu do końca kadencji (o ile dotrwa) 44 miesiące- 5 miesięcy (na kampanię) czyli jakieś 39 miesięcy. Społeczeństwo Wągrowca jest już bardziej świadome, że nie musi się bać żeby odwołać burmistrza. Myślę, że duża część kibiców Nielby i ich rodzin głosowała na nowego burmistrza. Teraz mogą tego "błędu" nie popełnić.
Odpowiadając "realnie"-myślę, że takim Panom jak: Bucholc, Zych, Tyborski, Pani Purczyńska, Pani Fimiak, Pan Byczyński, Rączkowski, Bąk, Reis nic nie grozi w powtórzonych wyborach. Natomiast młodym radnym i owszem. Tym razem myślę, że wyborcy nie kupiliby zmian, ponieważ ich nie widać, oraz KWW Krzysztofa Poszwy. Może się mylę, ale społeczeństwo WRC jest "pamiętliwe".
kibic@@
+3 #19 RE: Oświadczenie Burmistrza Wągrowca i Prezesa MKS Nielba Wągrowieckibic@@ 2015-02-19 19:32
Cytuję Andru:
Nareszcie koniec rządów " byłych czerwonych ". Tego się bali przed wyborami,a jest ich w zarządach spółek miejskich jeszcze kilku.Nie będą nas zwykłych mieszkańców terroryzować bo kasa miejska ,to nasze pieniądze ,a nie wasze.


Dobrze napisane. Zastanawiam sie czy A. Reis nadal jest vce prezesem... Moze on tez wyda teraz swoje oswiadczenie?? ;))
wyborca3
-3 #18 RE: Oświadczenie Burmistrza Wągrowca i Prezesa MKS Nielba Wągrowiecwyborca3 2015-02-19 19:20
Cytuję Andru:
Nareszcie koniec rządów " byłych czerwonych ". Tego się bali przed wyborami,a jest ich w zarządach spółek miejskich jeszcze kilku.Nie będą nas zwykłych mieszkańców terroryzować bo kasa miejska ,to nasze pieniądze ,a nie wasze.

Nie wiem dlaczego taki wynik spotkania okrzyknęliście sukcesem Burmistrza. Przecież to jest zaledwie kilka sloganów, z których nic nie wynika. Przed spotkaniem Nielba nie kwestionowała tego, co powiedział burmistrz. Zatem z czego ta radość???? Moim zdaniem burmistrz problemu nie rozwiązał, a Nielba nadal będzie robić to, co do tej pory! To jest jak porozumienie mińskie ( na papierze a Nielba i tak z tego wyszła zwycięsko, bo niczego nie straciła)
tak uważam
+5 #17 RE: Oświadczenie Burmistrza Wągrowca i Prezesa MKS Nielba Wągrowiectak uważam 2015-02-19 19:11
Cytuję realnie:
Cytuję staruszek:
Cytuję F1:
A miało być tak pieknie ! Reis po co ci to było? Podskakujesz burmistrzowi, kiedy ten trzyma cię za jaja. Jak go wkurzysz i ściśnie to bedziesz śpiewał wysokim C.


Raczej mogą radni teraz ukochać Burmistrza. Wystarczy, że do 6 radnych SW dołączy Reis, Bąk, Rączkowski, Igielski i nowy radny np. pani Mianowska i jest w radzie 11/10 i przez 2 sesje rada nie podejmie żadnej uchwały i przychodzi zarząd komisaryczny, nowe wybory na burmistrza+nowe wybory do rady. I pozamiatane. A jak wejdzie nie Pani Mianowska a Pan Kamiński to raczej jestem przekonany, że SW będzie jednością + Reis+Bąk i będzie pozamiatane. Burmistrz chcąc udobruchać będzie chciał dać więcej kasy (dużo więcej niż te 80 tys.), ale to może być już za późno. Takie moje dywagacje. Może się wszystko obrócić przeciwko Burmistrzowi.

Nie sądzę by tak się stało. Zarząd komisaryczny to nowe wybory. Który z tych radnych zrezygnuje sam dobrowolnie z tej fuchy? Przecież nikt mu nie gwarantuje że znowu wygra :lol:. Swoją drogą burmistrz powinien zrobićwszystko by wygrał jego kandydat. :D.

Pan Poszwa ma zadatki i z czasem bedzie z pewnością dobrym burmistrzem. Zanim okrzepnie i (że tak powiem) wydorośleje na tym stanowisku popełni mnóstwo błędów. Jednak mieszkańcy powinni dać mu szansę. Powrót do poprzednich ekip które były skostniałe i powiązane różnymi układami byłby fatalnym rozwiązaniem.
Dlatego uważam że wybór innego kandydata niż burmistrza byłby przysłowiowym podłożeniem nogi komuś kto się uczy chodzić.
troll
-4 #16 RE: Oświadczenie Burmistrza Wągrowca i Prezesa MKS Nielba Wągrowiectroll 2015-02-19 18:55
Jak nie chcecie Nielby która za treningi w piłkę nie bierze kasy (zrzucam się tylko do rady rodziców po dyszkę lub dwie jak mogę) to zapraszam do profesjonalnej Akademii Reissa.
Już jest w Rogoźnie. Dajmy jej OSIR bo płacić nie chce chyba że grosze i wtedy rodzice będą płacić po 100-150zł na miesiąc
Burmistrz będzie miał oszczędności że ho ho...
Docenią kanapowi kibice Nielbę oj docenią ....
Andru
+13 #15 RE: Oświadczenie Burmistrza Wągrowca i Prezesa MKS Nielba WągrowiecAndru 2015-02-19 18:28
Nareszcie koniec rządów " byłych czerwonych ". Tego się bali przed wyborami,a jest ich w zarządach spółek miejskich jeszcze kilku.Nie będą nas zwykłych mieszkańców terroryzować bo kasa miejska ,to nasze pieniądze ,a nie wasze.
XL
+7 #14 http://www.portalwrc.pl/wagrowiec/aktualnosci-z-miasta/6953--oswiadczenie-burmistrza-wagrowca-i-prezesa-mks-nielba-wagrowiec.html#comment-46925XL 2015-02-19 18:15
A jaką opinię ma na tę sprawę Miejska Rada Sportu powołana w środę 24 kwietnia 2013 roku, a może ten TWÓR już nie istnieje????
realnie
+1 #13 RE: Oświadczenie Burmistrza Wągrowca i Prezesa MKS Nielba Wągrowiecrealnie 2015-02-19 18:09
Cytuję staruszek:
Cytuję F1:
A miało być tak pieknie ! Reis po co ci to było? Podskakujesz burmistrzowi, kiedy ten trzyma cię za jaja. Jak go wkurzysz i ściśnie to bedziesz śpiewał wysokim C.


Raczej mogą radni teraz ukochać Burmistrza. Wystarczy, że do 6 radnych SW dołączy Reis, Bąk, Rączkowski, Igielski i nowy radny np. pani Mianowska i jest w radzie 11/10 i przez 2 sesje rada nie podejmie żadnej uchwały i przychodzi zarząd komisaryczny, nowe wybory na burmistrza+nowe wybory do rady. I pozamiatane. A jak wejdzie nie Pani Mianowska a Pan Kamiński to raczej jestem przekonany, że SW będzie jednością + Reis+Bąk i będzie pozamiatane. Burmistrz chcąc udobruchać będzie chciał dać więcej kasy (dużo więcej niż te 80 tys.), ale to może być już za późno. Takie moje dywagacje. Może się wszystko obrócić przeciwko Burmistrzowi.

Nie sądzę by tak się stało. Zarząd komisaryczny to nowe wybory. Który z tych radnych zrezygnuje sam dobrowolnie z tej fuchy? Przecież nikt mu nie gwarantuje że znowu wygra :lol:. Swoją drogą burmistrz powinien zrobićwszystko by wygrał jego kandydat. :D.
staruszek
-4 #12 RE: Oświadczenie Burmistrza Wągrowca i Prezesa MKS Nielba Wągrowiecstaruszek 2015-02-19 17:49
Cytuję F1:
A miało być tak pieknie ! Reis po co ci to było? Podskakujesz burmistrzowi, kiedy ten trzyma cię za jaja. Jak go wkurzysz i ściśnie to bedziesz śpiewał wysokim C.


Raczej mogą radni teraz ukochać Burmistrza. Wystarczy, że do 6 radnych SW dołączy Reis, Bąk, Rączkowski, Igielski i nowy radny np. pani Mianowska i jest w radzie 11/10 i przez 2 sesje rada nie podejmie żadnej uchwały i przychodzi zarząd komisaryczny, nowe wybory na burmistrza+nowe wybory do rady. I pozamiatane. A jak wejdzie nie Pani Mianowska a Pan Kamiński to raczej jestem przekonany, że SW będzie jednością + Reis+Bąk i będzie pozamiatane. Burmistrz chcąc udobruchać będzie chciał dać więcej kasy (dużo więcej niż te 80 tys.), ale to może być już za późno. Takie moje dywagacje. Może się wszystko obrócić przeciwko Burmistrzowi.
F1
+6 #11 RE: Oświadczenie Burmistrza Wągrowca i Prezesa MKS Nielba WągrowiecF1 2015-02-19 17:39
A miało być tak pieknie ! Reis po co ci to było? Podskakujesz burmistrzowi, kiedy ten trzyma cię za jaja. Jak go wkurzysz i ściśnie to bedziesz śpiewał wysokim C.
fela
+8 #10 RE: Oświadczenie Burmistrza Wągrowca i Prezesa MKS Nielba Wągrowiecfela 2015-02-19 17:32
1 ogródki działkowe 2 w byłej pracy działał w związkach zawodowych 3 był członkiem stowarzyszenia AA Ludzie jak można niepopierac tak aktywnej osoby
kibic średni
+3 #9 RE: Oświadczenie Burmistrza Wągrowca i Prezesa MKS Nielba Wągrowieckibic średni 2015-02-19 17:19
Między wierszami napisali...
Burmistrz chce dotować TYLKO młodzież i dzieci
Nie chce dawać kasy na sport dorosłych.
więc żegnaj Superligo i żegnaj III ligo w piłce nożnej
Nie dał więcej bo w Nielbie jedno i drugie jest w jednym worku
Jak wyprostują zarządzanie tzn burmistrz będzie widział że tyle idzie na dzieciaki a tyle idzie na dorosłych to może się spotka (zapowiedź spotkań) i coś może dorosłym dorzuci a na razie szlaban
Może wiec sezon dograją ale następne emocje będziemy mieli na Orlikach
no name2
-4 #8 do starego kibicano name2 2015-02-19 17:08
Zapraszam do Zarządu - pomożesz w szukaniu sponsorów - są wolne miejsca. Proszę zgłoś się do biura klubu że chcesz do Zarządu. Osobiście poprę Twoją kandydaturę.
To co obciął Burmistrz to wierzchołek góry lodowej.
W poniedziałek sprawę postawili sponsorzy jasno. Burmistrz mówi NIE to my też mówimy NIE i nie ma piłki ręcznej nawet w 1 lidze a bez sponsorów nożna ląduje w okręgówce lub niżej.
akex
+6 #7 RE: Oświadczenie Burmistrza Wągrowca i Prezesa MKS Nielba Wągrowiecakex 2015-02-19 16:44
Brawo Burmistrzu pokazał Pan kto tu rządzi
kolo
+8 #6 RE: Oświadczenie Burmistrza Wągrowca i Prezesa MKS Nielba Wągrowieckolo 2015-02-19 16:41
Z prostym kibicem poszedł do sądu Teraz może iść też że mu obcieli kase Ale tu już niepóljdzie bo Burmisrrz nieda się zastraszyć
stary kibic
+15 #5 Gdzie jest kryształ ?stary kibic 2015-02-19 16:36
Teraz koniec zamazywania faktur Czas szukać sponsora a nie siedzieć 3 lata na dupie i czekać na kase miasta Tak to nawet potrafił by rządzić byle kto Jak się ponownie obrazi to wy........... Brawo Burmistrzu
Ekonomista
+14 #4 GratulacjeEkonomista 2015-02-19 16:29
Gratulacje STOP,kasa STOP ;-)
smk
+16 #3 RE: Oświadczenie Burmistrza Wągrowca i Prezesa MKS Nielba Wągrowiecsmk 2015-02-19 16:10
Cytuję gosc:
Cytuję Dario:
czyli ,że co???

czyli ze Nielba nic nie wskórała

Brawo Burmistrzu :lol:.
gosc
+13 #2 RE: Oświadczenie Burmistrza Wągrowca i Prezesa MKS Nielba Wągrowiecgosc 2015-02-19 15:48
Cytuję Dario:
czyli ,że co???

czyli ze Nielba nic nie wskórała
Dario
+3 #1 ???Dario 2015-02-19 15:43
czyli ,że co???

Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 503 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

ZAPYTAJ O OFERTĘ

X

Ostrzeżenie

© 2009-2023 Portal WRC. Wszystkie prawa zastrzeżone.