• Opublikowano:
  • Wyświetlono: 5851

Kamiński osłabił pozycję Poszwy

W wyniku wyborów uzupełniających do Rady Miejskiej w Wągrowcu, które odbyły się wczoraj w Okręgu Wyborczym nr 9,  radnym został Grzegorz Kamiński, kandydat zgłoszony przez KW Samorządność Wągrowiecka 2000.

Na 1115 osób uprawnionych do głosowania w wyborach w Okręgu Wyborczym nr 9 udział wzięło 271 osób (3 osoby oddały głosy nieważne). Oznacza to, że frekwencja w wyborach wyniosła 24,3%.

Na zgłoszonych w wyborach kandydatów oddano następującą liczbę ważnych głosów: Grzegorz Kamiński – 149 głosów, Jadwiga Mianowska - 64 głosy, Jarosław Wilk - 55 głosów.

Wczorajsze wybory osłabiły pozycję obecnego burmistrza Krzysztofa Poszwy a wzmocniły opozycję. Grzegorz Kamiński z SW 2000 zmiażdżył konkurencję. Jadwiga Mianowska i Jarosław Wilk wspólnie zdobyli mniej głosów niż sam Kamiński.

W listopadowych wyborach do Rady Miejskiej w Okręgu nr 9 zwyciężył Krzysztof Poszwa, wydawać by się mogło, że to właśnie jego kandydat czyli Jarosław Wilk zdobędzie mandat w tym okręgu. Niestety, wyborcy zdecydowali inaczej, zaufali byłem wiceburmistrzowi, gdzie jeszcze 3 miesiące temu wszyscy chcieli zmian.

Sytuaucja w wągrowieckiej polityce zmienia się z dnia na dzień. Ciągłe konflikty burmistrza i nie do końca przemyślane decyzje sprawiły, że traci on poparcie w mieście i samej Radzie. Część radnych z klubu "Razem dla Wągrowca" przestaje zgadzać się z burmistrzem, możliwe, że niebawem kolejni radni złożą swoje rezygnacje.

Co teraz zrobi mocna opozycja?

Nieoficjalnie mówi się o zmianie Wiceprzewodniczących Rady Miejskiej a nawet o obniżeniu pensji dla burmistrza. Co faktycznie zrobi opozycja i jakie będą jej kolejne ruchu przekonamy się w najbliższym czasie. Jedno jest pewne, w obecnej sytuacji burmistrz ma twardy orzech do zgryzienia.


 

Komentarze   

Śpioch
-3 #61 A a a, kotki dwaŚpioch 2015-03-21 14:21
Dyrektorka biblioteki oraz kierowniczka opieki społecznej odwołane, a portal śpi i milczy na ten temat :sad:pewnie zajęci jesteście czytaniem pytań do nowego radnego Kamińskiego, bo przecież to taka znana i popularna persona w mieście, że od razu trzeba ją przesłuchiwać na wszystkie strony :lol:Halo! Obudźcie się! Dzieje się ostatnio w wrc, dzieje! Na razie konkurencja bije was na głowę!
J23
-1 #60 RE: Kamiński osłabił pozycję PoszwyJ23 2015-03-21 08:36
Cytuję rad:

P....lisz. Wojna może jest fajna dla kogoś kto jest od niej z daleka i nic na niej nie traci.

P...lisz to może ty. W tym wypadku niestety mylisz się, my jako mieszkańcy i wyborcy uczestniczymy w "wojnie"-przepychankach w radzie miejskiej, pomiędzy opozycją(nie wiadomo kto dzisiaj w radzie jest opozycją), a koalicją rządzącą i cały czas zamiast zyskiwać tracimy. Posunięcia Burmistrza, nie chce mi się ich tutaj przytaczać, są mało rozsądne, żeby nie powiedzieć kompletnie nietrafione. I też my jako społeczeństwo tracimy na tym.
Tak więc "wojna" nie tylko dotyka radnych i burmistrza, ale najbardziej cierpi na tym społeczeństwo Wągrowca przypatrując się temu bezsensownemu rządzeniu miastem. Dla mnie czas już z tym skończyć i popieram ponowne wybory burmistrza i radnych.
Nara
rad
+3 #59 RE: Kamiński osłabił pozycję Poszwyrad 2015-03-20 21:33
Cytuję J23:
jeżeli mamy wojnę(a taką już mamy w radzie) muszą ginąć żołnierze.
Nara

P....lisz. Wojna może jest fajna dla kogoś kto jest od niej z daleka i nic na niej nie traci.
Ty
+2 #58 RE: Kamiński osłabił pozycję PoszwyTy 2015-03-20 16:21
Cytuję kkk:
Cytuję J23:
Tylko tyle Tobie powiem, że tych pięciu już skleciło i podpisało się pod wnioskiem. Wniosek czeka na odpowiedni czas.


Wow! To już macie wniosek? A gdzie mogę go podpisać?

Nie umiesz czytać ? Wniosek podpisała wymagająca ilość osób . Podpiszesz się jesienią .
kkk
+1 #57 RE: Kamiński osłabił pozycję Poszwykkk 2015-03-20 16:08
Cytuję J23:
Tylko tyle Tobie powiem, że tych pięciu już skleciło i podpisało się pod wnioskiem. Wniosek czeka na odpowiedni czas.


Wow! To już macie wniosek? A gdzie mogę go podpisać?
drews
+2 #56 RE: Kamiński osłabił pozycję Poszwydrews 2015-03-20 09:30
Cytuję Erazm:
Cytuję lol:
To lizanie siedzenia SW i Kamińskiemu przez portal staje się pomału obrzydliwe. Styl Trybuny Ludu :D.

ten portal tak ma- a jak ktos pisze niewygodne rzeczy przeciw redaktorom, to jego wpisy znikają- sam kilka razy tego doświadczyłem...

chłopcy mają kompleksy a do redaktorów to im bardzo daleko
Erazm
-1 #55 RE: Kamiński osłabił pozycję PoszwyErazm 2015-03-20 01:02
Cytuję lol:
To lizanie siedzenia SW i Kamińskiemu przez portal staje się pomału obrzydliwe. Styl Trybuny Ludu :D.

ten portal tak ma- a jak ktos pisze niewygodne rzeczy przeciw redaktorom, to jego wpisy znikają- sam kilka razy tego doświadczyłem...
J23
+1 #54 RE: Kamiński osłabił pozycję PoszwyJ23 2015-03-19 23:53
Cytuję Referendum:

J23 tak ogarniasz sprawę jak cały ten portal....


Portal jak i ja ogarniamy sprawę (przepisy znam zapewne równie dobrze jak GK i wiem co piszę), natomiast ty zamiast mówić o konkretach rozpisujesz się jak POpaprańcy.
Masz zonka!!!! Tylko tyle Tobie powiem, że tych pięciu już skleciło i podpisało się pod wnioskiem. Wniosek czeka na odpowiedni czas.
Co do radnych: radni SW2000, SLD nie za bardzo muszą się bać o to, że nie wejdą do rady w swoich okręgach, w przeciwieństwie do KW KP(co pokazują wybory na okręgu 9). Co boisz się, że nie uda się wejść do rady i wszystko przepadnie?!?! Na miejscu GK, radnych SW i niezależnych zaryzykowałbym rozpierdoluchę rady i stołka burmistrza, bo tak jak powiedziałeś jeżeli mamy wojnę(a taką już mamy w radzie) muszą ginąć żołnierze.
Nara
D.M.
+1 #53 RE: Kamiński osłabił pozycję PoszwyD.M. 2015-03-19 22:01
onr9
Przeczytaj ulotkę a wtedy zajmuj stanowisko
WAR
+10 #52 RE: Kamiński osłabił pozycję PoszwyWAR 2015-03-19 20:11
Cytuję D.M.:
Dobrze piszesz realizujemy scenariusz nr 2. Zdziwisz się ile osób złoży swój podpis, będzie dużo więcej niż wymagane. Co do Rady, to jak będzie trzeba też zostanie odwołana

Mam nadzieję, że się zdziwię.
Jak już to jestem za odwołaniem i burmistrza i rady. Jak samego burmistrza to jestem przeciw. Bedzie sprawiedliwie :lol:
onr9
+7 #51 RE: Kamiński osłabił pozycję Poszwyonr9 2015-03-19 19:53
Cytuję D.M.:
Dobrze piszesz realizujemy scenariusz nr 2. Zdziwisz się ile osób złoży swój podpis, będzie dużo więcej niż wymagane. Co do Rady, to jak będzie trzeba też zostanie odwołana, a juz niebawem wielcy żołnierze burmistrza wystąpią z klkubu, bo mają dość samodzielnych decyzji Krzysztofa Poszwy, często złych.
Co do jadu. Widziałeś ulotkę Wilka? to raczej burmistrz tryska jadem, bo stał się opozycja niestety.

Nie wq...aj człowieku. To nie słyszałeś co mówiła druga strona. Tam to była dopiero jazda. Miałem okazję porozmawiać z panem Wilkiem i on nic złego nie mówił o swoich przeciwnikach. Stwierdził tylko że to mocni zawodnicy i że będzie cięzko wygrać. Facet zachował się z klasą.
D.M.
-2 #50 RE: Kamiński osłabił pozycję PoszwyD.M. 2015-03-19 19:30
Dobrze piszesz realizujemy scenariusz nr 2. Zdziwisz się ile osób złoży swój podpis, będzie dużo więcej niż wymagane. Co do Rady, to jak będzie trzeba też zostanie odwołana, a juz niebawem wielcy żołnierze burmistrza wystąpią z klkubu, bo mają dość samodzielnych decyzji Krzysztofa Poszwy, często złych.
Co do jadu. Widziałeś ulotkę Wilka? to raczej burmistrz tryska jadem, bo stał się opozycja niestety.
Referendum
+16 #49 RE: Kamiński osłabił pozycję PoszwyReferendum 2015-03-19 19:19
Cytuję J23:
Czas referendum zbliża się nieuchronnie. Pozostało jeszcze 6,5 miesiąca.

J23 tak ogarniasz sprawę jak cały ten portal. Kamiński nie osłabił nikogo, no może siebie. Żeby pisać o odwołaniu burmistrza trzeba najpierw trochę poczytać przepisy. Kamiński z pewnością je zna, ale być może nie mówi wszystkiego żeby szara masa była nieświadoma.
Referendum
1. Rada gminy może podjąć uchwałę o przeprowadzeniu referendum w sprawie odwołania burmistrza z powodu nieudzielenia absolutorium. Jednak absolutorium dotyczy tylko wykonania budżetu.
Na tym obecnego burmistrza na pewno nie chwycą, więc będzie to referendum o usunięcie burmistrza z innych przyczyn. I tu się zaczynają schody. W tej sytuacji potrzebne jest złożenie pisemnego wniosku podpisanego przez co najmniej 1/4 ustawowego składu rady. Wniosek musi zawierać uzasadnienie przyczyny odwołania burmistrza. Podlega zaopiniowaniu przez komisję rewizyjną rady gminy. Do przyjęcia uchwały w tym trybie potrzebne jest poparcie co najmniej 3/5 ustawowego składu rady. Wymagane jest również głosowanie imienne. I jeszcze jedna bardzo ważna dla radnych wiadomość: jeżeli referendum zostanie przeprowadzone na wniosek radnych z innej przyczyny niż nieudzielenie absolutorium i będzie ważne, a więcej ważnych głosów zostanie oddanych przeciw odwołaniu burmistrza to rada zostaje rozwiązana.
Pytanie: który z radnych będzie chciał umierać za ambicje Kamińskiego?
2. sprawie odwołania wójta na wniosek mieszkańców ma prawo wystąpić:
a) grupa 5 osób posiadających prawo wybierania rady danej gminy,
b)statutowa struktura terenowa partii politycznej działającej w gminie,
c) organizacja społeczna posiadająca osobowość prawną, której statutowym terenem działania jest co najmniej obszar danej gminy.
Powiedzmy że z takim wnioskiem występuje SW2000.
Inicjatywę musi poprzeć co najmniej 10% osób uprawnionych do głosowania. Czyli jakieś 2000 .
Referendum jest ważne, jeżeli do urn poszło co najmniej 3/5 głosujących spośród tych, którzy uczestniczyli w wyborach, w których wybierano burmistrza. W przypadku Wągrowca będzie to ok. 4800 osób i za odwołaniem będzie ponad 50%. Takie coś wywoła potężną awanturę w mieście i politycznie może wywołać dla SW reakcję odwrotną od oczekiwanej. Taką samą awanturę może wywołać blokowanie burmistrza i paraliżowanie pracy rady. W tej sytuacji wojewoda może powołać komisarza. Komisarz odwołuje i burmistrza i radę. I znowu pytanie jak wyżej: czy radni z SW pójdą na wojnę i będą chcieli ginąć za Kamińskiego? Nikt im przecież nie zagwarantuje powrotu do rady. Na wojnach padają trupy. Mówimy tu o politycznych ofiarach. Nikt radnym z SW nie zagwarantuje też że to nie będą ich trupy. Ten cały bełkot o osłabieniu pozycji Poszwy i straszenie można włożyć między bajki. Poszwę musieliby chwycić na świadomym przestępstwie lub jeździe po pijanemu, przy czym to ostatnie byłoby najskuteczniejsze, ale nie sądzę żeby do tego doszło.
2n2
+3 #48 RE: Kamiński osłabił pozycję Poszwy2n2 2015-03-18 20:05
Cytuję Eliza:
cekin głupoty piszesz, pewnie jesteś kolesiem ekipy Burmistrza!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A ty pewnie od Kmińskiego. Czy to głupoty, to się dopiero okaże.
Miłka
+4 #47 RE: Kamiński osłabił pozycję PoszwyMiłka 2015-03-18 18:59
Obserwator12 dobrze piszesz, bez mediów nie da rady, albo się dogada albo go zniszczą i będzie referendum.
Eliza
-3 #46 RE: Kamiński osłabił pozycję PoszwyEliza 2015-03-18 18:48
cekin głupoty piszesz, pewnie jesteś kolesiem ekipy Burmistrza!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
cekin
+3 #45 RE: Kamiński osłabił pozycję Poszwycekin 2015-03-18 18:26
Cytuję szachista:
Coś mi się wydaje, że mieszkańcy Wągrowca niedługo będą bardzo żałować tego wyboru. Oj bardzo, a starsi ludzie, emeryci, renciści i bezrobotni szczególnie. Wystarczy pospinać w całość działania SW z ostatnich lat. Jest to bardzo pokrętna i zakamuflowana strategia. Z resztą mają w tym wprawę. Wygrana Poszwy pokrzyżowała im plany, ale dysponując pieniędzmi, układami i powiązaniami, oraz ogłupionymi przez portal ludźmi pewnikiem wrócą do władzy. Kontynuacja rządów tego towarzystwa będzie bardzo droga dla naszych kieszeni. Uuuuu ! Będzie bolało i na dziesiątki lat albo w ogóle będzie to nie do odkręcenia. Przykładem niech będzie sprzedaż udziałów MPEC-u. Dzięki temu mamy najwyższe ceny ciepła w regionie, czy też zniszczenie rodzimego handlu i miejsc pracy przez wpuszczenie supermarketów. Pomyślcie! Co jeszcze jest do sprzedania i zarobienia na niej? Jakie usługi można podrożyć i wydrenować portfele mieszkańców? Jakie inwestycje przeprowadzić by zarobili znajomi królika? Poszwa próbował zaoszędzić ludziom podwyżek, ale wpuszczono go w maliny złą konstrukcją uchwały. Ta uchwała o wodzie była koronkowym sabotażem jego działań. To samo bedzie z likwidacją straży miejskiej, ze śmieciami etc. Już niedługo będziemy świadkami bardzo ciekawych, aczkolwiek niebezpiecznych dla miasta i ludzi wydarzeń. Pozdrawiam myślących :-)

I znowu rąsia rąsię .....
baba
+5 #44 kasababa 2015-03-18 14:08
to z czego żyje jak daje te kilka stów na cele społeczne a w majątku nic nie posiada :)
Obserwator12
+15 #43 RE: Kamiński osłabił pozycję PoszwyObserwator12 2015-03-18 10:55
Mechanik masz rację.

Jedno jest pewne, jeżeli doszłoby do porozumienia pomiedzy portalem a burmistrzem to sytuacja wyglądałaby zupełnie inaczej, osobiście uważam, że media to 1 władza i przekona się o tym burmistrz bardzo szybko, właściwie już się przekonał.
Gazety to przeżytek, więc układ z Tygodnikiem Wągrowieckim dla burmistrza jest zły, albo niewystarczający. Poszwa mając największe media tj. gazeta Tygodnik Wągrowiecki i Internet Portal WRC miałby dużo łatwiej, to on mógłby rozgrywać i co ważne wygrywać.

Nie wiem czy możliwy jest układ burmistrz - portal, bo raczej teraz to już tylko burmistrzowi na takim układzie może zależeć.
mechanik
+13 #42 RE: Kamiński osłabił pozycję Poszwymechanik 2015-03-18 08:43
Cytuję lol:
To lizanie siedzenia SW i Kamińskiemu przez portal staje się pomału obrzydliwe. Styl Trybuny Ludu :D.

Jak smarujesz tak jedziesz :D:D:D
lol
+10 #41 RE: Kamiński osłabił pozycję Poszwylol 2015-03-18 08:38
To lizanie siedzenia SW i Kamińskiemu przez portal staje się pomału obrzydliwe. Styl Trybuny Ludu :D.
szachista
+12 #40 RE: Kamiński osłabił pozycję Poszwyszachista 2015-03-18 08:29
Cytuję haniaaa:

Że niby kto wpuścił Burmistrza w maliny? Przecież to Burmistrz jest odpowiedzialny za przygotowanie projektu uchwały..także proszę nie siać paniki.. A oszczędności mają być równoznaczne z zaproponowaniem na starcie najwyższej pensji? A moze z reorganizacją polegającą tylko na zmianie nazwy i połączeniu dwóch wydziałów?? No i rzeczywiście tyle pomysłów na zmiany, ze trudno zliczyc. liczyłam na te zmiany, pomysly i energie młodego pokolenia.

Oj tam, oj tam. Co ty myslisz, że poprzednikowi nie przygotowano złych uchwał? Na pewno też. Próbuję tylko wysnuć logiczne wnioski z dotychczasowego rządzenia SW i na ich podstawie przewidzieć parę ruchów do przodu, które mogą nastąpić. W ludziach pewne rzeczy są niezmienne, chociaż założenie maski może na pewnien czas ukryć prawdziwe intencje. Pan Kamiński ma ambicję zostać burmistrzem, wręcz żeby przeprowadzić plan o którym pisałem nizej on musi to zrobić nie patrząc na cenę. Czy mu się uda? Mam nadzieję że nie. Pan Poszwa do tej pory strzelał sobie w stopy, kolana i łokcie. Teraz po porażce jego kandydata powinien się obudzić bo następny strzał będzie na klatę i może okazać się politycznie zabójczy. Podtrzymuję wszystko co napisałem niżej.
haniaaa
-4 #39 RE: Kamiński osłabił pozycję Poszwyhaniaaa 2015-03-18 06:42
Cytuję szachista:
Poszwa próbował zaoszędzić ludziom podwyżek, ale wpuszczono go w maliny złą konstrukcją uchwały. Ta uchwała o wodzie była koronkowym sabotażem jego działań. To samo bedzie z likwidacją straży miejskiej, ze śmieciami etc. Już niedługo będziemy świadkami bardzo ciekawych, aczkolwiek niebezpiecznych dla miasta i ludzi wydarzeń. Pozdrawiam myślących :-)

Że niby kto wpuścił Burmistrza w maliny? Przecież to Burmistrz jest odpowiedzialny za przygotowanie projektu uchwały..także proszę nie siać paniki.. A oszczędności mają być równoznaczne z zaproponowaniem na starcie najwyższej pensji? A moze z reorganizacją polegającą tylko na zmianie nazwy i połączeniu dwóch wydziałów?? No i rzeczywiście tyle pomysłów na zmiany, ze trudno zliczyc. liczyłam na te zmiany, pomysly i energie młodego pokolenia.
szachista
+12 #38 RE: Kamiński osłabił pozycję Poszwyszachista 2015-03-17 23:45
Coś mi się wydaje, że mieszkańcy Wągrowca niedługo będą bardzo żałować tego wyboru. Oj bardzo, a starsi ludzie, emeryci, renciści i bezrobotni szczególnie. Wystarczy pospinać w całość działania SW z ostatnich lat. Jest to bardzo pokrętna i zakamuflowana strategia. Z resztą mają w tym wprawę. Wygrana Poszwy pokrzyżowała im plany, ale dysponując pieniędzmi, układami i powiązaniami, oraz ogłupionymi przez portal ludźmi pewnikiem wrócą do władzy. Kontynuacja rządów tego towarzystwa będzie bardzo droga dla naszych kieszeni. Uuuuu ! Będzie bolało i na dziesiątki lat albo w ogóle będzie to nie do odkręcenia. Przykładem niech będzie sprzedaż udziałów MPEC-u. Dzięki temu mamy najwyższe ceny ciepła w regionie, czy też zniszczenie rodzimego handlu i miejsc pracy przez wpuszczenie supermarketów. Pomyślcie! Co jeszcze jest do sprzedania i zarobienia na niej? Jakie usługi można podrożyć i wydrenować portfele mieszkańców? Jakie inwestycje przeprowadzić by zarobili znajomi królika? Poszwa próbował zaoszędzić ludziom podwyżek, ale wpuszczono go w maliny złą konstrukcją uchwały. Ta uchwała o wodzie była koronkowym sabotażem jego działań. To samo bedzie z likwidacją straży miejskiej, ze śmieciami etc. Już niedługo będziemy świadkami bardzo ciekawych, aczkolwiek niebezpiecznych dla miasta i ludzi wydarzeń. Pozdrawiam myślących :-)
Obeznany
+3 #37 RE: Kamiński osłabił pozycję PoszwyObeznany 2015-03-17 21:10
Co się tak czepiacie pana RR?Zapewne jest to jego ostatnia kadencja(4 z przerwami).Dla swojego elektoratu i okręgu chce zrobić jak najwięcej.Dla mnie jest on doświadczonym samorządowcem i doskonale wie co robi.Te kilka stów co mu wypominacie to przeznacza na cele społeczne i tego nie obwieszcza.
Michał 1
+6 #36 RE: Kamiński osłabił pozycję PoszwyMichał 1 2015-03-17 19:00
Moim zdaniem system wyborczy powinien byc jak we Francji.Ludzie wybierają ugrupowanie.Te ugrupowanie co wygra wystawia swojego lidera na burmistrza.Jaki by był Poszwa to zobaczycie jakie będą cyrki z radą.Wiecznie niezadowolenie tylko żeby go udupić.Moim zdaniem jak tak dalej będzie to nowy burmistrz i nowa rada.Inaczej sie nie da jak pogonić to towarzystwo.
CCC
+4 #35 RE: Kamiński osłabił pozycję PoszwyCCC 2015-03-17 18:33
jak masz pojecie jak to zrobić sprawdź oglądalność tej strony wtedy stwierdzisz czy to mały portal. Co do polityki prowadzonej przez burmistrza lu w niedzielę ludzie się opowiedzieli 55 głosów dla Wilka i 149 dla Grzegorza Kamińskiego.
Problem burmistrza polega na tym, że nie rozmawia z portalem, ale on z nikim nie rozmawia.
interes
+12 #34 RE: Kamiński osłabił pozycję Poszwyinteres 2015-03-17 18:01
Cytuję Henryk K.:
Kolejny autor - widmo, ale żal! Ciekawe czy ktoś usunie ten komentarz.Bardzo często tak manipulacja tu wygląda.Dla uwiecznienia zrobię sobie zdjęcie komentarza :-)pozdrowionka dla super portalu :lol:

To prawda. Ostatnio znikały wpisy które były na plus dla Poszwy, a zostawały tylko te które mogły mu zaszkodzić. Poza tym Część tych wpisów najprawdopodobniej pochodzi od admina tej strony, oczywiście niepochlebnych dla burmistrza, więc nie ma się czym podniecać. To tylko nakręcanie antagonizmów i tworzenie podniet dla maluczkich, którzy generują wejścia. Ktoś tu już napisał, że portal ma interesy. Przyjdzie czas i tak samo kopnie w d.... Grzesia, bo ktoś poda lepszą cenę, albo złoży propozycję nie do odrzucenia. :lol:
J23
+3 #33 RE: Kamiński osłabił pozycję PoszwyJ23 2015-03-17 15:42
Cytuję Kolega:
Cytuję Obeznany:
W tym okręgu (9) przyzwoitość nakazywała wystawić z SW Kędrackiego(uzyskał 2 wynik).Niestety standardy SW pozostawiają wiele do życzenia.
OBEZNANY? w czym, człowieku jesteś obeznany - nie hejtuj, bo nic nie wiesz, skoro jest taki obeznany to powinieneś wiedzieć, że złożono propozycję startu Hubertowi Kędrackiemu, jednak z przyczyn osobistych nie wystartował.


A dokładnie rzecz ujmując nauki.
Ja
+5 #32 RE: Kamiński osłabił pozycję PoszwyJa 2015-03-17 15:31
Cytuję Michaś:
Żołnierzyki lamentują, bo się grunt pod nogami pali. Reorganizacja urzędu zajebista, zmiana tabliczek na drzwiach ale o zmianie pensji to już nie ma mowy, bo takiej nie było. Przykład: Korpowski, wcześniej rzecznik burka, dzisiaj rzecznik burka, ale bez nazwy, robi dokładnie to samo i za tyle samo, podobnie z innymi - gdzie oszczędności?
Najlepsze jest stwierdzenie: UMÓW SIE NA SPOTKANIE Z BURMISTRZEM!
Człowieku sam nie wiesz co pisze i widac od razu, że jestes z układu Poszwy. Problem z dostępem do burmistrza maja urzędnicy a co dopiero Jan Kowalski, na spotkanie z burmistrzem może iść tylko człowiek z jego elity. Reszcie nie polecam wizyt u burmistrza, bo on mówi nic nie mówiąć, wyjdziesz głupszy niż wejdziesz. W UM panuje burdel, bo burmistrz nie ma czasu na pracę - to są fakty!!!

Największym Żołnierzem jest tyn mały krympy z Berdychowa !!!
kakakak
+13 #31 RE: Kamiński osłabił pozycję Poszwykakakak 2015-03-17 14:10
jakie decyzje ma podejmować Rączkowski z Kamińskim skoro za kilka stówek zmienił stronę z lewej na prawą???? Chyba że teraz widząc że przewagę obejmuje SW to obrazi się na Poszwę i wróci tam skąd przyszedł. Myślę że to scenariusz jak najbardziej realny. Zal ludzi którzy oddali głos na Rączkowskiego!!!! ....... ale nie martwcie się bo pewnie wróci na tory kiedy zobaczy gdzie się wtrynić
Eliza
#30 RE: Kamiński osłabił pozycję PoszwyEliza 2015-03-17 12:28
Panowie Bąk i Rączkowski, w poprzedniej kadencji zawsze byliście rozsądni, mieliście dobre pomysły, jednym słowem byliście radnymi z klasą. Myślę, że teraz wspólnie z Panem G. Kamińskim nadal wspólnie będziecie podejmować słuszne dla miasta decyzje.
Michaś
+5 #29 RE: Kamiński osłabił pozycję PoszwyMichaś 2015-03-17 12:08
Żołnierzyki lamentują, bo się grunt pod nogami pali. Reorganizacja urzędu zajebista, zmiana tabliczek na drzwiach ale o zmianie pensji to już nie ma mowy, bo takiej nie było. Przykład: Korpowski, wcześniej rzecznik burka, dzisiaj rzecznik burka, ale bez nazwy, robi dokładnie to samo i za tyle samo, podobnie z innymi - gdzie oszczędności?
Najlepsze jest stwierdzenie: UMÓW SIE NA SPOTKANIE Z BURMISTRZEM!
Człowieku sam nie wiesz co pisze i widac od razu, że jestes z układu Poszwy. Problem z dostępem do burmistrza maja urzędnicy a co dopiero Jan Kowalski, na spotkanie z burmistrzem może iść tylko człowiek z jego elity. Reszcie nie polecam wizyt u burmistrza, bo on mówi nic nie mówiąć, wyjdziesz głupszy niż wejdziesz. W UM panuje burdel, bo burmistrz nie ma czasu na pracę - to są fakty!!!
kibic
+6 #28 RE: Kamiński osłabił pozycję Poszwykibic 2015-03-17 11:21
Fajnie że tak szybko mogłem zagłosować na kogoś z poza obozu tego wariata który chce zniszczyć profesjonalny sport w naszym mieście. Przyznaje że w wyborach głosowałem na niego tylko że wtedy nie było mowy o tym że pogrąży Nielbę. Teraz jak już wiedziałem co to za ziółko ta jego partia to mogłem w jakimś stopniu zweryfikować swój głos. Mam nadzieję że pełna weryfikacja przyjdzie w przyspieszonych wyborach na burmistrza - szkoda tylko że przed spadkiem Nielby będzie to niemożliwe.
fan nielby
+3 #27 RE: Kamiński osłabił pozycję Poszwyfan nielby 2015-03-17 11:18
Cytuję Naiwny:
Reorganizacja to też oszczędności w utrzymaniu biur z tego co wiem to jedne kierownik przestał być kierownikiem a dla mieszkańców te zmiany też wyszły na lepsze (tych korzystających z socjala) zabrał się za porządki w Nielbie. Ciężko w 4 miesiące zrobić więcej, a nawet jeśli zrobił to nie licz, że o pozytywnych działaniach przeczytasz na portalu.
Co do tematu boisk to na Berdychowie jest beznadziejne a tam małym kosztem można zrobić porządne boisko, koszt stworzenia boiska od zera to poważna inewstycja, zresztą kadencja trwa kilka lat więc mógł się dogadać z "kolegami", że w tym roku poprze Berdychowo a za rok chce u siebie a tak nie będzie ani tu ani tu.
I jak według Ciebie ma zmienić sposób rządzenia? Ma dawać kasę każdemu kto do niego przyjdzie? Chciał obniżyć cenę wody i co? Każdy kto nie był w temacie stwierdził, że Burmistrz chce dołożyć z miejskiej kasy a on po prostu chciał zrezygnować z zysku miasta generowanego przez wodociągi, i słusznie, a nie zrozumienie tej sytuacji przez radnych i przegłosowanie podwyżki świadczy tylko o ich braku kompetencji do bycia radnym! Od kiedy to spółka miejska ma przynosić zyski?
Naprawdę żałuję, ze media od samego początku przypuściły bezpardonowy atak na burmistrza co odbija się na decyzjach radnych, bo przecież każdy z tych karierowiczów chce aby tylko dobrze o nim pisali w mediach a nasze media piszą dobrze tylko wtedy jak ktoś atakuje Burmistrza... Ale dla nich liczy się tylko kasa z diet i to aby robić wszystko aby w następnych wyborach znowu zostać wybranym, a dobra miasta? To jest dla nich obce pojęcie...
Ludzie przestańcie czerpać wiedzę tylko z portalu, idźcie na sesję, poczytajcie BIP, umówcie się na spotkanie z Burmistrzem. Wyrywając z kontekstu i tylko korzystne dla siebie fragmenty można powiedzieć, że w Biblii jest napisane "Boga nie ma."

Ale gdzie jest napisane że spółka z oo miasta nie ma zarabiać?? a z czego ma kupić np. nowy samochód do czyszczenia rur lub robić inwestycje????
Ja
+10 #26 RE: Kamiński osłabił pozycję PoszwyJa 2015-03-17 11:14
Ludzie przestańcie czerpać wiedzę tylko z portalu, idźcie na sesję, poczytajcie BIP, umówcie się na spotkanie z Burmistrzem. Wyrywając z kontekstu i tylko korzystne dla siebie fragmenty można powiedzieć, że w Biblii jest napisane "Boga nie ma."
Byłem na spotkaniu z Burmistrzem , oszukał mnie ...więcej nie idę.
Naiwny
-4 #25 DO MINANaiwny 2015-03-17 11:11
Reorganizacja to też oszczędności w utrzymaniu biur z tego co wiem to jedne kierownik przestał być kierownikiem a dla mieszkańców te zmiany też wyszły na lepsze (tych korzystających z socjala) zabrał się za porządki w Nielbie. Ciężko w 4 miesiące zrobić więcej, a nawet jeśli zrobił to nie licz, że o pozytywnych działaniach przeczytasz na portalu.
Co do tematu boisk to na Berdychowie jest beznadziejne a tam małym kosztem można zrobić porządne boisko, koszt stworzenia boiska od zera to poważna inewstycja, zresztą kadencja trwa kilka lat więc mógł się dogadać z "kolegami", że w tym roku poprze Berdychowo a za rok chce u siebie a tak nie będzie ani tu ani tu.
I jak według Ciebie ma zmienić sposób rządzenia? Ma dawać kasę każdemu kto do niego przyjdzie? Chciał obniżyć cenę wody i co? Każdy kto nie był w temacie stwierdził, że Burmistrz chce dołożyć z miejskiej kasy a on po prostu chciał zrezygnować z zysku miasta generowanego przez wodociągi, i słusznie, a nie zrozumienie tej sytuacji przez radnych i przegłosowanie podwyżki świadczy tylko o ich braku kompetencji do bycia radnym! Od kiedy to spółka miejska ma przynosić zyski?
Naprawdę żałuję, ze media od samego początku przypuściły bezpardonowy atak na burmistrza co odbija się na decyzjach radnych, bo przecież każdy z tych karierowiczów chce aby tylko dobrze o nim pisali w mediach a nasze media piszą dobrze tylko wtedy jak ktoś atakuje Burmistrza... Ale dla nich liczy się tylko kasa z diet i to aby robić wszystko aby w następnych wyborach znowu zostać wybranym, a dobra miasta? To jest dla nich obce pojęcie...
Ludzie przestańcie czerpać wiedzę tylko z portalu, idźcie na sesję, poczytajcie BIP, umówcie się na spotkanie z Burmistrzem. Wyrywając z kontekstu i tylko korzystne dla siebie fragmenty można powiedzieć, że w Biblii jest napisane "Boga nie ma."
mina
+6 #24 RE: Kamiński osłabił pozycję Poszwymina 2015-03-17 10:39
Cytuję Naiwny:
Ależ mieszkańcy są zindoktrynowani przez wągrowieckie lewicowe media. Nie wiem skąd to pojęcie polityki samorządowej, że burmistrz i rada mają tylko rozdawać pieniądze na zawołanie każdego, a jak ktoś szuka oszczędności to zaraz jest krytykowany.
Proszę powiedzieć, który z radnych wysunął pomysł jakieś reorganizacji, która przyniosła by wymierne korzyści dla miasta? Każdy jest jak grabki - tylko do siebie! Przykład młodego Zadrogi, popisał, się bo chce boisko ale pewnie nawet się nie zastanowił gdzie by miało być, czy grunt należy do miasta, czy w ogóle można tam boisko wybudować ale co napisali o nim w mediach to napisali. Teraz już w ogóle będzie d bo jak Burmistrz wymyśli kolejne zmiany pozytywne dla budżetu miasta ale nie budzące zachwytu wąskiej grupy wyborców to jego pomysły będą torpedowane w radzie. Nie ma się co oszukiwać w powojennej Polsce nie rządził jeszcze nikt z innymi niż lewicowe poglądami, każdy wspiera socjal i rozdawnictwo pieniędzy na rzecz wyższych podatków a społeczeństwo niestety już się przyzwyczaiło, że wszystko im się należy od Państwa. Dalej wybierajcie lewaków i lewaków pod przykrywką niby prawicowych partii (PiS, PO PSL) a niedługo praca będzie tylko w urzędach i zagranicznych wyzyskujących firmach!


Przepraszam, a co zrobił Poszwa? Chyba nie uważacie że to przeorganizowanie urzędu o którym tyle krzyczy było z jakąkolwiek korzyścią. Przecież nawet nie było redukcji etatów, tylko zmiana pokoi i nazwy. Co Ty chcesz od Zadrogi? Sprzeciwił się boisku na Berdychowie, bo tam już mają. Inne osiedla są w większej potrzebie. Tak, tak a Poszwa to zbawca Wągrowca? Nie potrafi z ludźmi rozmawiać, władza uderzyła do głowy i takie są skutki. W kilka miesięcy stracił to poparcie które dostał w wyborach. Jego kandydat dostaje najmniej głosów. Czas się ocknąć Panie Burmistrzu, i zmienić sposób rządzenia, oby nie było za późno...
Obiektywny
+10 #23 MAŁO-DO SZKOŁYObiektywny 2015-03-17 10:12
Mało trzeba było się uczyć a nie kamieniami w nauczycieli napierdalać.To,że ma pieniądze Kamiński to Cię boli?On jest fachowcem w tym co robi,nie trzeba go lubić za wygląd,ale szanować za kompetencje.Tego nie zrobił Poszwa i to był jego kolejny błąd,a właściwie pierwszy,wtedy gdy Kamiński oferował pomoc.Teraz to sobie może kółko od taczki smarować,by nie skrzypiało,jak będą go wywozić.
Kolega
#22 sympatyk SW2000Kolega 2015-03-17 09:03
Cytuję Obeznany:
W tym okręgu (9) przyzwoitość nakazywała wystawić z SW Kędrackiego(uzyskał 2 wynik).Niestety standardy SW pozostawiają wiele do życzenia.
OBEZNANY? w czym, człowieku jesteś obeznany - nie hejtuj, bo nic nie wiesz, skoro jest taki obeznany to powinieneś wiedzieć, że złożono propozycję startu Hubertowi Kędrackiemu, jednak z przyczyn osobistych nie wystartował.
mało
#21 małomało 2015-03-17 08:39
Jeszcze Ci mało, 16lat przy korycie milion w kieszeni i jeszcze do tego koryta ciągnie. Trochę godności panie Kamiński. Do pracy do Poznania o 4 wstać i o 17 powrót.
Obeznany
+2 #20 RE: Kamiński osłabił pozycję PoszwyObeznany 2015-03-17 08:30
W tym okręgu (9) przyzwoitość nakazywała wystawić z SW Kędrackiego(uzyskał 2 wynik).Niestety standardy SW pozostawiają wiele do życzenia.
Naiwny
#19 RE: Kamiński osłabił pozycję PoszwyNaiwny 2015-03-17 07:58
Ależ mieszkańcy są zindoktrynowani przez wągrowieckie lewicowe media. Nie wiem skąd to pojęcie polityki samorządowej, że burmistrz i rada mają tylko rozdawać pieniądze na zawołanie każdego, a jak ktoś szuka oszczędności to zaraz jest krytykowany.
Proszę powiedzieć, który z radnych wysunął pomysł jakieś reorganizacji, która przyniosła by wymierne korzyści dla miasta? Każdy jest jak grabki - tylko do siebie! Przykład młodego Zadrogi, popisał, się bo chce boisko ale pewnie nawet się nie zastanowił gdzie by miało być, czy grunt należy do miasta, czy w ogóle można tam boisko wybudować ale co napisali o nim w mediach to napisali. Teraz już w ogóle będzie d bo jak Burmistrz wymyśli kolejne zmiany pozytywne dla budżetu miasta ale nie budzące zachwytu wąskiej grupy wyborców to jego pomysły będą torpedowane w radzie. Nie ma się co oszukiwać w powojennej Polsce nie rządził jeszcze nikt z innymi niż lewicowe poglądami, każdy wspiera socjal i rozdawnictwo pieniędzy na rzecz wyższych podatków a społeczeństwo niestety już się przyzwyczaiło, że wszystko im się należy od Państwa. Dalej wybierajcie lewaków i lewaków pod przykrywką niby prawicowych partii (PiS, PO PSL) a niedługo praca będzie tylko w urzędach i zagranicznych wyzyskujących firmach!
J23
+3 #18 RE: Kamiński osłabił pozycję PoszwyJ23 2015-03-17 07:03
Cytuję xyz:
Cytuję J23:
Czas referendum zbliża się nieuchronnie. Pozostało jeszcze 6,5 miesiąca. Może szybciej się podda Pan Burmistrz? Ale co wtedy z Wiceburmistrzem?!?
A może tak rozwiązanie rady i nowe wybory samorządowe?!?
Czas pokaże.
Nara
PS. Poproszę minusy.

Po co ci te minusy? Jesteś cepem i tyle:)))


Polak zawsze był mądry po fakcie, ty nawet nie jesteś (nie zasługujesz być) Polakiem.
xyz
+2 #17 RE: Kamiński osłabił pozycję Poszwyxyz 2015-03-17 04:06
Cytuję J23:
Czas referendum zbliża się nieuchronnie. Pozostało jeszcze 6,5 miesiąca. Może szybciej się podda Pan Burmistrz? Ale co wtedy z Wiceburmistrzem?!?
A może tak rozwiązanie rady i nowe wybory samorządowe?!?
Czas pokaże.
Nara
PS. Poproszę minusy.

Po co ci te minusy? Jesteś cepem i tyle:)))
J23
+4 #16 RE: Kamiński osłabił pozycję PoszwyJ23 2015-03-16 23:27
Czas referendum zbliża się nieuchronnie. Pozostało jeszcze 6,5 miesiąca. Może szybciej się podda Pan Burmistrz? Ale co wtedy z Wiceburmistrzem?!?
A może tak rozwiązanie rady i nowe wybory samorządowe?!?
Czas pokaże.
Nara
PS. Poproszę minusy.
Henryk K.
-5 #15 amatorkaHenryk K. 2015-03-16 23:21
Kolejny autor - widmo, ale żal! Ciekawe czy ktoś usunie ten komentarz.Bardzo często tak manipulacja tu wygląda.Dla uwiecznienia zrobię sobie zdjęcie komentarza :-)pozdrowionka dla super portalu :lol:
morfeusz
+4 #14 RE: Kamiński osłabił pozycję Poszwymorfeusz 2015-03-16 23:14
Cytuję OPOZYCJA:
My nie mamy nic do Jarka Wilka, nie rozumiem obaw dotyczących zwolnienia, nikt z nas nie będzie dążył do zwolnienia Wilka.

Oj tam, oj tam... to tylko się tak mówi. Są tacy, co dążą. Słabo obserwujesz scenę polityczną, albo nie znasz układow i powiązań.
???
+8 #13 RE: Kamiński osłabił pozycję Poszwy??? 2015-03-16 22:56
Cytuję Obeznany:
Szkowa,że Wilczyński swojej kampani nie przeprowadził tak jak teraz to zrobił Kamińskiemu (mam na myśli kolędowanie)

Wiedział po co kolęduje :-)Zgadnij KTO naprawdę będzie rządził miastem?
wow
+4 #12 RE: Kamiński osłabił pozycję Poszwywow 2015-03-16 22:55
Oj tam oj tam. Beton był bardziej zmotywowany niż reszta :lol:Betonowi zależy na kasie i układach, więc walczą jak lwy.

Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 503 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

ZAPYTAJ O OFERTĘ

X

Ostrzeżenie

© 2009-2023 Portal WRC. Wszystkie prawa zastrzeżone.