• Media
  • Opublikowano:
  • Wyświetlono: 13674

Irena Woźniak i Ewa Byczyńska zwolnione

Burmistrz traci zaufanie do współpracowników i zwalnia. Wypowiedzenie otrzymała już Irena Woźniak i Ewa Byczyńska.

Irena Woźniak zwolniona została 18 marca. Burmistrz stracił do niej zaufanie.

- Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej została zwolniona za wypowiedzeniem umowy o pracę przez pracodawcę z zachowaniem 3-miesięcznego okresu wypowiedzenia, który upłynie 30 czerwca 2015 r., z powodu utraty zaufania pracodawcy - poinformował Krzysztof Poszwa, Burmistrz Miasta Wągrowca.

To nie jedyna osoba, która straciła pracę. Wczoraj, 20 marca, burmistrz wręczył wypowiedzenie Ewie Byczyńskiej, dyrektorce Miejskiej Biblioteki Publicznej. Na chwilę obecną nie znamy powodów zwolnienia Ewy Byczyńskiej, burmistrz poda je w przyszłym tygodniu.


 

 

Komentarze   

oli
#76 wiosnaoli 2015-03-26 20:36
Idzie wiosna, czas zmian. Może ta myśl przyświeciła burmistrzowi....Swoją drogą zmiany nie są złe ,jeśli ma iść za nimi "lepsze". Jeśli tak, to warto pomyśleć o kolejnych porządkach "wiosennych", bo tak na prawdę w naszym mieście trudno mówić o rozwoju kultury, czy adekwatnych ofertach pomocy społecznej działającej na terenie naszego miasta, powiatu. Na stołkach siedzi się bardzo wygodnie, ale można szybko skostnieć na nich, może czas na aktywność ze stron instytucji miejsko- powiatowych. albo czas na kolejne pożegnania. Dyrektor mdk chwiai się osiągnięciami kina jak ktoś wspomniał - bo tak na prawdę nie dzieję się nic poza nim. Gdzie koncerty, szeroko zakrojone zajęcia dla dzieci, młodzieży, efektownie działają kluby seniora, ale to też głównie za ich sprawą i różnych dotacji ze stron miasta i powiatu. Natomiast dla młodszej populacji ofert atrakcyjnych brak- brawo. Co do biblioteki zarówno miejskiej jak i powiatowej, oprócz księgozbioru i jego wypożyczeń, kilku w roku wydarzeń ( do odhaczenia) nie dzieję się NIC. Obie są niestety skostniałe jako instytucje w XXI wieku tego typu. Gdzie zatem młodzież ma szukać jakiś alternatyw dla siebie? Z pewnością nie w nowym domniemanym Centrum Kultury wraz ze skostniałym personelem. Mam nadzieję, że nowe władze przejrzą na oczy i zajmą się dobrem swoich podatników.
doda
-3 #75 RE: Irena Woźniak i Ewa Byczyńska zwolnionedoda 2015-03-24 21:26
Cytuję onau:
Cytuję ormo:
Cytuję january:
to pan burmistrz teraz nie będzie pracował tylko chodzić po sądach, bo te panie chyba mu nie odpuszczą. Nie miał prawa ich zwalniać, złamał prawo.

z regoly urzad zatrudnia na umowe o prace a tam zawsze trzeba podac jak mozna taki stosunek pracy rozwiazac ile dni trwa wypowiedzenie i nigdzie nie trzeba nic wiecej pisac czy uzasadniac wystarczy ..np. zgodnie z 3 miesiecznym okresem wypowiedzenia i nikt po sadach chodzic nie bedzie


W przypadku umowy na czas nieokreślony trzeba podać dokładną przyczynę wypowiedzenia (takie są wymogi prawa pracy), jeżeli w wypowiedzeniu przyczyna podana jest ogólnikowo, np utrata zaufania to jest szansa, że Panie wygrają w sądzie pracy, no chyba że były inne kwity.

WEZ SIE NIE OSMIESZAJ
zgadujzgadula
#74 RE: Irena Woźniak i Ewa Byczyńska zwolnionezgadujzgadula 2015-03-24 08:26
Cytuję gargamel:
Cytuję Kisiel Adolf:
Cytuję aa:
Ewidentnie portal wrc jest przekupiony! Cały czas pisze na burmistrza same zle rzeczy. Ani jednego dobrego słowa. Dlaczego? Dlaczego portal ksztaltuje niekorzystna opinie i manipuluje faktami żeby tylko pokazac jaki nowy burmistrz jest zły? Zastanawia mnie kto przekupil portal i jaki ma w tym interes.a ten komentarz pewnie zniknie, prawda?

Bo pospulstwo Wągrowca jak pelikany łykają takie gnioty. A portal to taki wungrowiecki pierduśnik. Jego "redaktorzy" - kompletni laicy są przekonani o swojej zajebistości i tkwią w przekonaniu że są czwartą władzą. . Phii "redaktorzy" :) Nie znają elementarnych podstaw warsztatu. I nie jestem pracownikiem ani GW ani TW.

hehe wyczuwam tu języczek pracownika UM:) zresztą do niedawna zażartego przeciwnika nowego burka:))

ŁYSY?
PWAS
+2 #73 Aquapark to nie biznesPWAS 2015-03-23 22:22
Cytuję XXXX:
Zamiast zwalniać ludzi lepiej pomyśleć jak zlikwidowac straty ,które przynosi dla budżetu miasta aquapark.
Są sprawy ważniejsze od pieniędzy i tylko dziękować, że mamy tak świetny obiekt w Wągrowcu. Na zdrowie wszystkim !!!!
onau
+6 #72 RE: Irena Woźniak i Ewa Byczyńska zwolnioneonau 2015-03-23 08:43
Cytuję ormo:
Cytuję january:
to pan burmistrz teraz nie będzie pracował tylko chodzić po sądach, bo te panie chyba mu nie odpuszczą. Nie miał prawa ich zwalniać, złamał prawo.

z regoly urzad zatrudnia na umowe o prace a tam zawsze trzeba podac jak mozna taki stosunek pracy rozwiazac ile dni trwa wypowiedzenie i nigdzie nie trzeba nic wiecej pisac czy uzasadniac wystarczy ..np. zgodnie z 3 miesiecznym okresem wypowiedzenia i nikt po sadach chodzic nie bedzie


W przypadku umowy na czas nieokreślony trzeba podać dokładną przyczynę wypowiedzenia (takie są wymogi prawa pracy), jeżeli w wypowiedzeniu przyczyna podana jest ogólnikowo, np utrata zaufania to jest szansa, że Panie wygrają w sądzie pracy, no chyba że były inne kwity.
ormo
-1 #71 RE: Irena Woźniak i Ewa Byczyńska zwolnioneormo 2015-03-23 08:19
Cytuję january:
to pan burmistrz teraz nie będzie pracował tylko chodzić po sądach, bo te panie chyba mu nie odpuszczą. Nie miał prawa ich zwalniać, złamał prawo.

z regoly urzad zatrudnia na umowe o prace a tam zawsze trzeba podac jak mozna taki stosunek pracy rozwiazac ile dni trwa wypowiedzenie i nigdzie nie trzeba nic wiecej pisac czy uzasadniac wystarczy ..np. zgodnie z 3 miesiecznym okresem wypowiedzenia i nikt po sadach chodzic nie bedzie
Irmina
+8 #70 RE: Irena Woźniak i Ewa Byczyńska zwolnioneIrmina 2015-03-23 02:19
Cytuję mieszkaniecwrc:
Cytuję Irmina:
Pewnie burmistrz poda inny powód ale tak naprawdę zwolnił panią Byczyńską bo stała się przeszkodą do połączenia biblioteki i domu kultury - Bea się nie myli. Teraz Naumczyk ma już wszystko co chciał, nie ma to jak skuteczne wchodzenie w ... i lansowanie się wszędzie gdzie popadnie aż bierze obrzydzenie. Pani dyrektor jest skromną osobą poświęcającą się całkowicie swojej pracy o czym świadczą liczne nagrody dla biblioteki. Nie chce i nie potrafi zachowywać się tak jak Naumczyk i dlatego idzie w odstawkę. Taki jest prawdziwy powód zwolnienia.

Rzadko korzystam z biblioteki w WRC, ale ostatnio bardzo dużo pisze się o jakimś pomyśle łączenia z MDK-iem. Wie ktoś coś więcej bo przetrząsnąłem Internet i znalazłem tylko to, że pan Naumczyk (obecny dyr.MDK) ma kompetencje (jakie nie pisze) i może pomóc (komu? ktoś prosi o pomoc chyba, że Burmistrz). Żadnych konkretów o połączeniu czemu to ma służyć?( bo w oszczędności nie wierzę). Natomiast jak wrzuciłem "Naumczyk" wyskoczyło kilka opinii raczej negatywnych to raczej dyskwalifikuje tego pana jako kandydata na dyrektora placówki po połączeniu. Taka decyzja może nie przysporzyć przychylnych opinii, przeciwnie do zwolnienia pani dyrektor która już od jakiegoś czasu ponoć jest na emeryturze. Popieram usunąć wszystkich emerytów ze stanowisk i to bez względu na opcję polityczną.

Zwolnienie świadczy o dążeniu po trupach do celu czyli do połączenia placówek a jeszcze lepiej do wybudowania Naumczykowi z naszej kasy nowego centrum kulturalnego. Będzie sobie dyrektorował do śmierci, odbierał za to nagrody i wyśmiewał się z naiwności biednych wągrowczan.
I nie dajmy sobie wmówić że to pomysł burmistrza, to Naumczyk realizuje plan swojej kariery a burmistrz to tylko narzędzie. Ciekawe kiedy przejrzy na oczy.
Uko
+2 #69 RE: Irena Woźniak i Ewa Byczyńska zwolnioneUko 2015-03-22 19:09
Cytuję heh:
Cytuję obi:
Zaraz zaraz, oczekiwaliśmy od nowego burmistrza stworzenia nowych miejsc pracy, nie kilku stworzonych takim podłym sposobem, ale kilkuset, dla młodych, którzy nie mają pracy bądź dojeżdżają za Wągrowiec. Tylko dlatego i tylko dlatego młodzi na niego glosowali. A co robi burmistrz, zwalnia fachowców, długoletnich doświadczonych pracowników i w ten sposób im dziękuje. Niech lepiej burmistrz naprawia zło w swojej firmie i zwolni tych, którzy dostali się do roboty bez konkursu, a jest takich kilku. A swoją drogą, ci co już pobierają emeryturę lub mają do niej prawo, mogliby już ustąpić miejsca bezrobotnym. Przecież wystarczy to polubownie załatwić, a nie zaraz wywalać za zbity pysk. Chyba panie będą szukać sprawiedliwości w sądzie, a wygraną mają już w kieszeni już na dzień dobry.
Cytować

Wojtuś i Obi...ktoś tu występuje w dwóch osobach... Jeszcze trzecia i Bogiem zostaniesz. Albo może zmień lekarza...
tak lekarza zmień ,wszystkie zmiany dobre
urażony
+13 #68 RE: Irena Woźniak i Ewa Byczyńska zwolnioneurażony 2015-03-22 16:30
Miasto zabrało klubowi kilka procent a zawodniką obcieli 50% pensji Wychodzi na to że sponsorzy to zaduzo nie dawali
heh
+12 #67 RE: Irena Woźniak i Ewa Byczyńska zwolnioneheh 2015-03-22 15:45
A nasze "orły" z Nleby przegrały tylko 16 - 32. Ten sukces na pewno napędzi sponsorów
heh
+4 #66 RE: Irena Woźniak i Ewa Byczyńska zwolnioneheh 2015-03-22 15:37
Cytuję obi:
Zaraz zaraz, oczekiwaliśmy od nowego burmistrza stworzenia nowych miejsc pracy, nie kilku stworzonych takim podłym sposobem, ale kilkuset, dla młodych, którzy nie mają pracy bądź dojeżdżają za Wągrowiec. Tylko dlatego i tylko dlatego młodzi na niego glosowali. A co robi burmistrz, zwalnia fachowców, długoletnich doświadczonych pracowników i w ten sposób im dziękuje. Niech lepiej burmistrz naprawia zło w swojej firmie i zwolni tych, którzy dostali się do roboty bez konkursu, a jest takich kilku. A swoją drogą, ci co już pobierają emeryturę lub mają do niej prawo, mogliby już ustąpić miejsca bezrobotnym. Przecież wystarczy to polubownie załatwić, a nie zaraz wywalać za zbity pysk. Chyba panie będą szukać sprawiedliwości w sądzie, a wygraną mają już w kieszeni już na dzień dobry.
Cytować

Wojtuś i Obi...ktoś tu występuje w dwóch osobach... Jeszcze trzecia i Bogiem zostaniesz. Albo może zmień lekarza...
pankracy
-1 #65 RE: Irena Woźniak i Ewa Byczyńska zwolnionepankracy 2015-03-22 15:23
Właśnie, popieramy.
obi
+4 #64 RE: Irena Woźniak i Ewa Byczyńska zwolnioneobi 2015-03-22 15:22
Zaraz zaraz, oczekiwaliśmy od nowego burmistrza stworzenia nowych miejsc pracy, nie kilku stworzonych takim podłym sposobem, ale kilkuset, dla młodych, którzy nie mają pracy bądź dojeżdżają za Wągrowiec. Tylko dlatego i tylko dlatego młodzi na niego glosowali. A co robi burmistrz, zwalnia fachowców, długoletnich doświadczonych pracowników i w ten sposób im dziękuje. Niech lepiej burmistrz naprawia zło w swojej firmie i zwolni tych, którzy dostali się do roboty bez konkursu, a jest takich kilku. A swoją drogą, ci co już pobierają emeryturę lub mają do niej prawo, mogliby już ustąpić miejsca bezrobotnym. Przecież wystarczy to polubownie załatwić, a nie zaraz wywalać za zbity pysk. Chyba panie będą szukać sprawiedliwości w sądzie, a wygraną mają już w kieszeni już na dzień dobry.
Cytować
wojtuś
#63 RE: Irena Woźniak i Ewa Byczyńska zwolnionewojtuś 2015-03-22 15:19
Zaraz zaraz, oczekiwaliśmy od nowego burmistrza stworzenia nowych miejsc pracy, nie kilku stworzonych takim podłym sposobem, ale kilkuset, dla młodych, którzy nie mają pracy bądź dojeżdżają za Wągrowiec. Tylko dlatego i tylko dlatego młodzi na niego glosowali. A co robi burmistrz, zwalnia fachowców, długoletnich doświadczonych pracowników i w ten sposób im dziękuje. Niech lepiej burmistrz naprawia zło w swojej firmie i zwolni tych, którzy dostali się do roboty bez konkursu, a jest takich kilku. A swoją drogą, ci co już pobierają emeryturę lub mają do niej prawo, mogliby już ustąpić miejsca bezrobotnym. Przecież wystarczy to polubownie załatwić, a nie zaraz wywalać za zbity pysk. Chyba panie będą szukać sprawiedliwości w sądzie, a wygraną mają już w kieszeni już na dzień dobry.
J23
-2 #62 RE: Irena Woźniak i Ewa Byczyńska zwolnioneJ23 2015-03-22 14:52
Cytuję sarmata:
Jak się mienisz fachowcem od wszystkiego tzn , że jesteś
fachowcem od niczego-dla tego jedyne co możesz to wylewać
swe dyrdymały na necie :-x:cry::-?


Kłania się podstawówka (klasa 3?) i czytanie tekstu ze zrozumieniem. Szkoda klawiatury i sztromu na Ciebie.
Nara
sarmata
+2 #61 DO J23sarmata 2015-03-22 14:31
Jak się mienisz fachowcem od wszystkiego tzn , że jesteś
fachowcem od niczego-dla tego jedyne co możesz to wylewać
swe dyrdymały na necie :-x:cry::-?
J23
-4 #60 RE: Irena Woźniak i Ewa Byczyńska zwolnioneJ23 2015-03-22 14:18
Cytuję rzep:
Cytuję J23:
Cytuję emeryci:
Te Panie to już emerytk wiec juz czas na nie.
trzeba dać prace młody. Brawo panie Krzysiu. Ja kiedyś startowałem do urzędu to znajomym mi powiedział ze bez znajomośći od wilczynskiego nie startuj bo tak nie wygrasz.Taka prawda.


Uważasz, że 48 lat to emeryt. A PO+PSL+Komorowski chce żebyśmy pracowali do 67 lat. Poza tm młody nie znaczy doświadczony i posiadający odpowiednie kompetencje do zarządzania w samorządzie, czego przykładem są radni Plewa, Drobik, Zadroga. Pomyśl zanim coś powiesz i nie bądź kolejnym frajerem, bo ty także będziesz miał, szybciej niż myślisz, 48 lat.

Dlaczego podważasz wyniki wyborów? Mogłeś sam startować, a nie teraz anonimowo wylewać żale i leczyć kompleksy. Akurat znam M. Drobika od dawna i uważam, że on nadaje się tam tzn. na radnego jak rzadko kto. Facet jest konkretny, rzetelny i nie strzępi języka po próżnicy. Poza tym nie jest już taki młody, a raczej w średnim wieku i życie zdążyło go nieźle doświadczyć. Nie czepiaj się i nie deprocjonuj porządnych i uczciwych ludzi.


Nie podważam i wcale nie zamierzam podważać (chociaż przewaga nad drugim w kolejności wyborów mniejsza niż błąd statystyczny - 1% jest żadną przewagą). Oceniam i porównuję, a to jest coś innego, takie info dla Twojej wiadomości. I przede wszystkim odnoszę się do "rzepa" odnośnie emerytów.
J23
-3 #59 RE: Irena Woźniak i Ewa Byczyńska zwolnioneJ23 2015-03-22 14:03
Cytuję nabój:
Alfa i Omega jednym słowem J23 szpec od wszystkiego. :D


Nie od wszystkiego, ale dzięki.
nabój
#58 RE: Irena Woźniak i Ewa Byczyńska zwolnionenabój 2015-03-22 13:57
Alfa i Omega jednym słowem J23 szpec od wszystkiego. :D
rzep
+3 #57 RE: Irena Woźniak i Ewa Byczyńska zwolnionerzep 2015-03-22 13:54
Cytuję J23:
Cytuję emeryci:
Te Panie to już emerytk wiec juz czas na nie.
trzeba dać prace młody. Brawo panie Krzysiu. Ja kiedyś startowałem do urzędu to znajomym mi powiedział ze bez znajomośći od wilczynskiego nie startuj bo tak nie wygrasz.Taka prawda.


Uważasz, że 48 lat to emeryt. A PO+PSL+Komorowski chce żebyśmy pracowali do 67 lat. Poza tm młody nie znaczy doświadczony i posiadający odpowiednie kompetencje do zarządzania w samorządzie, czego przykładem są radni Plewa, Drobik, Zadroga. Pomyśl zanim coś powiesz i nie bądź kolejnym frajerem, bo ty także będziesz miał, szybciej niż myślisz, 48 lat.

Dlaczego podważasz wyniki wyborów? Mogłeś sam startować, a nie teraz anonimowo wylewać żale i leczyć kompleksy. Akurat znam M. Drobika od dawna i uważam, że on nadaje się tam tzn. na radnego jak rzadko kto. Facet jest konkretny, rzetelny i nie strzępi języka po próżnicy. Poza tym nie jest już taki młody, a raczej w średnim wieku i życie zdążyło go nieźle doświadczyć. Nie czepiaj się i nie deprocjonuj porządnych i uczciwych ludzi.
J23
+2 #56 RE: Irena Woźniak i Ewa Byczyńska zwolnioneJ23 2015-03-22 13:44
Cytuję XXXX:
Zamiast zwalniać ludzi lepiej pomyśleć jak zlikwidowac straty ,które przynosi dla budżetu miasta aquapark.


Szkoda słów, pierdoły i jeszcze raz pierdoły z banalnym powodem zwolnienia "utraty zaufania". Śmiech
J23
#55 RE: Irena Woźniak i Ewa Byczyńska zwolnioneJ23 2015-03-22 13:37
Cytuję Irmina:
Pewnie burmistrz poda inny powód ale tak naprawdę zwolnił panią Byczyńską bo stała się przeszkodą do połączenia biblioteki i domu kultury - Bea się nie myli. Teraz Naumczyk ma już wszystko co chciał, nie ma to jak skuteczne wchodzenie w ... i lansowanie się wszędzie gdzie popadnie aż bierze obrzydzenie. Pani dyrektor jest skromną osobą poświęcającą się całkowicie swojej pracy o czym świadczą liczne nagrody dla biblioteki. Nie chce i nie potrafi zachowywać się tak jak Naumczyk i dlatego idzie w odstawkę. Taki jest prawdziwy powód zwolnienia.


Żeby połączyć trzeba mieć uchwałę i większość w radzie.
Nara
J23
+1 #54 RE: Irena Woźniak i Ewa Byczyńska zwolnioneJ23 2015-03-22 13:34
Cytuję emeryci:
Te Panie to już emerytk wiec juz czas na nie.
trzeba dać prace młody. Brawo panie Krzysiu. Ja kiedyś startowałem do urzędu to znajomym mi powiedział ze bez znajomośći od wilczynskiego nie startuj bo tak nie wygrasz.Taka prawda.


Uważasz, że 48 lat to emeryt. A PO+PSL+Komorowski chce żebyśmy pracowali do 67 lat. Poza tm młody nie znaczy doświadczony i posiadający odpowiednie kompetencje do zarządzania w samorządzie, czego przykładem są radni Plewa, Drobik, Zadroga. Pomyśl zanim coś powiesz i nie bądź kolejnym frajerem, bo ty także będziesz miał, szybciej niż myślisz, 48 lat.
heh
+9 #53 RE: Irena Woźniak i Ewa Byczyńska zwolnioneheh 2015-03-22 13:21
Cytuję mieszkaniecwrc:
Cytuję Irmina:
Pewnie burmistrz poda inny powód ale tak naprawdę zwolnił panią Byczyńską bo stała się przeszkodą do połączenia biblioteki i domu kultury - Bea się nie myli. Teraz Naumczyk ma już wszystko co chciał, nie ma to jak skuteczne wchodzenie w ... i lansowanie się wszędzie gdzie popadnie aż bierze obrzydzenie. Pani dyrektor jest skromną osobą poświęcającą się całkowicie swojej pracy o czym świadczą liczne nagrody dla biblioteki. Nie chce i nie potrafi zachowywać się tak jak Naumczyk i dlatego idzie w odstawkę. Taki jest prawdziwy powód zwolnienia.

Rzadko korzystam z biblioteki w WRC, ale ostatnio bardzo dużo pisze się o jakimś pomyśle łączenia z MDK-iem. Wie ktoś coś więcej bo przetrząsnąłem Internet i znalazłem tylko to, że pan Naumczyk (obecny dyr.MDK) ma kompetencje (jakie nie pisze) i może pomóc (komu? ktoś prosi o pomoc chyba, że Burmistrz). Żadnych konkretów o połączeniu czemu to ma służyć?( bo w oszczędności nie wierzę). Natomiast jak wrzuciłem "Naumczyk" wyskoczyło kilka opinii raczej negatywnych to raczej dyskwalifikuje tego pana jako kandydata na dyrektora placówki po połączeniu. Taka decyzja może nie przysporzyć przychylnych opinii, przeciwnie do zwolnienia pani dyrektor która już od jakiegoś czasu ponoć jest na emeryturze. Popieram usunąć wszystkich emerytów ze stanowisk i to bez względu na opcję polityczną.

Bo podstawa to mieć bardzo dobre zdanie o własnych kompetencjach, wtedy można to wmówić otoczeniu ;-D Nie będę nic więcej o tym panu bo go nie trawię i byłbym nieobiektywny.
Pinek
+11 #52 Ha ha haPinek 2015-03-22 13:13
Cytuję ja:
Już jeden w naszym powiecie był taki, który wyznawał zasadę: dajcie człowieka a znajdę paragraf i zwalniał a teraz...ciąg dalszy w sądach.

Pan kierujący pewną szkołą w okolicy i stale pchający sie przed kamery chciał dwa lata temu zwolnić jednego z nauczycieli jezyka. Wręczył mu dyscyplinarkę nauczyciel się odwołał do sądu i sąd belfra przywrócił do pracy :lol:A lokalne media cichutko nic na ten temat nie pisały. Takie jest zarządzanie w naszym powiecie :sad:
kibicka
+9 #51 układy i układzikikibicka 2015-03-22 12:46
Cytuję Tollense:
[quote name="Radny" Starosta Sulikowski też ją wyrzucił z PCPR za brak kompetencji.

I postawił na kobietę ze swojej najbliższej rodziny, która została panią kierownik. :D
ja
+3 #50 RE: Irena Woźniak i Ewa Byczyńska zwolnioneja 2015-03-22 12:39
Zwolnił bo nie znosi mądrzejszych od siebie. Nie może zrozumieć, że ktoś też ma jakieś pomysły na niezawodne funkcjonowanie placówki. Już jeden w naszym powiecie był taki, który wyznawał zasadę: dajcie człowieka a znajdę paragraf i zwalniał a teraz...ciąg dalszy w sądach.
XXXX
+4 #49 xxxxXXXX 2015-03-22 11:48
Zamiast zwalniać ludzi lepiej pomyśleć jak zlikwidowac straty ,które przynosi dla budżetu miasta aquapark.
sarmata
+9 #48 ruchysarmata 2015-03-22 11:28
Dobre ruchy nie są złe :lol:
mieszkaniecwrc
+5 #47 RE: Irena Woźniak i Ewa Byczyńska zwolnionemieszkaniecwrc 2015-03-22 10:21
Cytuję mieszkaniecwrc:
Cytuję Irmina:
Pewnie burmistrz poda inny powód ale tak naprawdę zwolnił panią Byczyńską bo stała się przeszkodą do połączenia biblioteki i domu kultury - Bea się nie myli. Teraz Naumczyk ma już wszystko co chciał, nie ma to jak skuteczne wchodzenie w ... i lansowanie się wszędzie gdzie popadnie aż bierze obrzydzenie. Pani dyrektor jest skromną osobą poświęcającą się całkowicie swojej pracy o czym świadczą liczne nagrody dla biblioteki. Nie chce i nie potrafi zachowywać się tak jak Naumczyk i dlatego idzie w odstawkę. Taki jest prawdziwy powód zwolnienia.

Rzadko korzystam z biblioteki w WRC, ale ostatnio bardzo dużo pisze się o jakimś pomyśle łączenia z MDK-iem. Wie ktoś coś więcej bo przetrząsnąłem Internet i znalazłem tylko to, że pan Naumczyk (obecny dyr.MDK) ma kompetencje (jakie nie pisze) i może pomóc (komu? ktoś prosi o pomoc chyba, że Burmistrz). Żadnych konkretów o połączeniu czemu to ma służyć?( bo w oszczędności nie wierzę). Natomiast jak wrzuciłem "Naumczyk" wyskoczyło kilka opinii raczej negatywnych to raczej dyskwalifikuje tego pana jako kandydata na dyrektora placówki po połączeniu. Taka decyzja może nie przysporzyć przychylnych opinii, przeciwnie do zwolnienia pani dyrektor która już od jakiegoś czasu ponoć jest na emeryturze. Popieram usunąć wszystkich emerytów ze stanowisk i to bez względu na opcję polityczną.


A i jeszcze jedna uwaga po lekturze wypowiedzi pana dyrektora MDK. W swoich wypowiedziach mówi i chwali się osiągnięciami kina, a przecież jest dyrektorem całego Miejskiego Domu Kultury a nie tylko Kina. (niewiele o całej działalności MDK). Może zamiast łączyć potrzeba jest inna: utworzenie Kina jako odrębnej instytucji i wtedy niech pan dyrektor się wykazuje na niwie filmowej bo z jego wypowiedzi wynika, że to jest jego konik.
mieszkaniecwrc
+8 #46 RE: Irena Woźniak i Ewa Byczyńska zwolnionemieszkaniecwrc 2015-03-22 10:12
Cytuję Irmina:
Pewnie burmistrz poda inny powód ale tak naprawdę zwolnił panią Byczyńską bo stała się przeszkodą do połączenia biblioteki i domu kultury - Bea się nie myli. Teraz Naumczyk ma już wszystko co chciał, nie ma to jak skuteczne wchodzenie w ... i lansowanie się wszędzie gdzie popadnie aż bierze obrzydzenie. Pani dyrektor jest skromną osobą poświęcającą się całkowicie swojej pracy o czym świadczą liczne nagrody dla biblioteki. Nie chce i nie potrafi zachowywać się tak jak Naumczyk i dlatego idzie w odstawkę. Taki jest prawdziwy powód zwolnienia.

Rzadko korzystam z biblioteki w WRC, ale ostatnio bardzo dużo pisze się o jakimś pomyśle łączenia z MDK-iem. Wie ktoś coś więcej bo przetrząsnąłem Internet i znalazłem tylko to, że pan Naumczyk (obecny dyr.MDK) ma kompetencje (jakie nie pisze) i może pomóc (komu? ktoś prosi o pomoc chyba, że Burmistrz). Żadnych konkretów o połączeniu czemu to ma służyć?( bo w oszczędności nie wierzę). Natomiast jak wrzuciłem "Naumczyk" wyskoczyło kilka opinii raczej negatywnych to raczej dyskwalifikuje tego pana jako kandydata na dyrektora placówki po połączeniu. Taka decyzja może nie przysporzyć przychylnych opinii, przeciwnie do zwolnienia pani dyrektor która już od jakiegoś czasu ponoć jest na emeryturze. Popieram usunąć wszystkich emerytów ze stanowisk i to bez względu na opcję polityczną.
irin
+15 #45 zwolnioneirin 2015-03-22 08:25
W każdej placówce podległej Burmistrzowi powinien posadzić
swojego człowieka ,żeby patrzył co tam się DZIEJE :o:o
a dzieje się-nikt się zbytnio nie przejmuje ile kasy wypływa :eek::zzz:-*
Widać nowy Burmistrz skończył politykę miłości i podniósł rękawicę :-)8)
Kości zostaly rzucone :lol:
Trzymam kciuki za Niego , bo ten stary układ się tak łatwo nie podda-ciekawe kto następny wystąpi przeciw Niemu :-x
Naiwny
+19 #44 do studentNaiwny 2015-03-22 01:50
Za dużo burmistrz nie może bo on ma tylko podstawówki i chyba gimnazja. Ale proponuję Ci zapoznać się z oświadczeniem majątkowym Natalii Palczynskiej (kto pracujący normalnie da radę zrobić 2 etaty i działalność gospodarczą) a zobaczysz, że ciężko będzie zrobić coś z nauczycielami. Z nauczycielami to Starosta niech zrobi porządek bo sporo urzędników prowadzi lekcje w czasie pracy Starostwa i co z tego ze odrabiaja później skoro urząd obsługuje ludzi od 9-14? Wtedy urzędnik ma być dostępny dla mieszkańców!
Irmina
+3 #43 RE: Irena Woźniak i Ewa Byczyńska zwolnioneIrmina 2015-03-22 01:45
Pewnie burmistrz poda inny powód ale tak naprawdę zwolnił panią Byczyńską bo stała się przeszkodą do połączenia biblioteki i domu kultury - Bea się nie myli. Teraz Naumczyk ma już wszystko co chciał, nie ma to jak skuteczne wchodzenie w ... i lansowanie się wszędzie gdzie popadnie aż bierze obrzydzenie. Pani dyrektor jest skromną osobą poświęcającą się całkowicie swojej pracy o czym świadczą liczne nagrody dla biblioteki. Nie chce i nie potrafi zachowywać się tak jak Naumczyk i dlatego idzie w odstawkę. Taki jest prawdziwy powód zwolnienia.
kopacz
+27 #42 RE: Irena Woźniak i Ewa Byczyńska zwolnionekopacz 2015-03-21 23:24
Cytuję pumba:
Burmistrz zaczął tykać nietykalnych? Super !!! Taimi decyzjami odkupia swoje poprzednie wpadki. A już byłem za referendum, ale teraz się zastanowię. Oby tak dalej burmistrzu. Coś mam przeczucie, że wyboru p. Kamińskiego ludzie też niedługo pożałują.

Pewnie, że pozałują, bo wracają do punktu wyjścia sprzed kilku miesięcy. Nie dali Burmistrzowi czasu na trudne, ale oczekiwane decyzje w tym personalne. Teraz widać, że sprawy ruszają w dobrym kierunku. Żadnego refernedum nie będzie. To tylko tamta ekipa sobie tego by życzyła, żeby trzymać stołki dla swoich. Burmistrz się wzmocni i będzie na pewno robił, to co obiecał. Wyboru mieszkańców się szanuje i ceni, ale kruszenie betonu nie należy do łatwych. Powiązania, układy, kierownicy, pracownicy, rodzina... To potrzebuje czasu i rozważań, aby wyciągnąć prawidłowe wnioski.
Rasmus
+29 #41 RE: Irena Woźniak i Ewa Byczyńska zwolnioneRasmus 2015-03-21 23:07
Cytuję ULA:
RACJA PANI WOZNIAK ZACHOWYWAŁA SIĘ JAKBY TO BYŁ PRYWATNY ZAKŁAD PRACY

Podobnie jak dyrektor Wodociągów. Ten to juz zupełnie prywatny folwark sobie urzadził.
Tylman
+3 #40 RE: Irena Woźniak i Ewa Byczyńska zwolnioneTylman 2015-03-21 22:27
Cytuję młody:
[quote name="Radny"]W spółce MPGK z.o.o przy skockiej ( rozlewnia gazu ) pracują sami emeryci średnia wieku 70 lat a ten dziadek Marian to około 80 ma !!!!!

Szacuneczek i pozdrowienia dla dziadka Mariana :-). Zazdraszczam energii i zdrowia. Niesamowite. :lol:[/quote

To jest teść Andrzeja ;-)
młody
+7 #39 RE: Irena Woźniak i Ewa Byczyńska zwolnionemłody 2015-03-21 22:18
Cytuję Radny:
W spółce MPGK z.o.o przy skockiej ( rozlewnia gazu ) pracują sami emeryci średnia wieku 70 lat a ten dziadek Marian to około 80 ma !!!!!

Szacuneczek i pozdrowienia dla dziadka Mariana :-). Zazdraszczam energii i zdrowia. Niesamowite. :lol:
Jan podróżny
+25 #38 RE: Irena Woźniak i Ewa Byczyńska zwolnioneJan podróżny 2015-03-21 21:59
Zwolnienia i redukcja etatów są potrzebne zwłaszcza w urzędzie miejskim. Tam proponuję szukać oszczędności.€
emeryci
+21 #37 juz dośćemeryci 2015-03-21 21:52
Te Panie to już emerytk wiec juz czas na nie.
trzeba dać prace młody. Brawo panie Krzysiu. Ja kiedyś startowałem do urzędu to znajomym mi powiedział ze bez znajomośći od wilczynskiego nie startuj bo tak nie wygrasz.Taka prawda.
pumba
+29 #36 RE: Irena Woźniak i Ewa Byczyńska zwolnionepumba 2015-03-21 21:44
Burmistrz zaczął tykać nietykalnych? Super !!! Taimi decyzjami odkupia swoje poprzednie wpadki. A już byłem za referendum, ale teraz się zastanowię. Oby tak dalej burmistrzu. Coś mam przeczucie, że wyboru p. Kamińskiego ludzie też niedługo pożałują.
Ola
+7 #35 RE: Irena Woźniak i Ewa Byczyńska zwolnioneOla 2015-03-21 21:41
Władziu ale Ty jesteś głupi jak używanie nazwisk osób publicznych jest karalne Ten Chłopak co pisał o mieciu nigdzie nie napisał nazwiska tylko ktoś czuł że jest nielubiany i przypisał to sobie Przec
władzio
-23 #34 RE: Irena Woźniak i Ewa Byczyńska zwolnionewładzio 2015-03-21 21:12
SZAFOWANIE CZYIMŚ NAZWISKIEM JEST KARALNE!!!!!!!!! ZAPOMNIELIŚCIE JAK PAN LINETTY WYGRAŁ SPRAWĘ W SĄDZIE. KAŻDEMU, KTO UŻYJE NIESWOJEGO NAZWISKA GROZI PROKURATOR!!!!!!!!!!!!!!!! NIE ZAPOMINAJ, ŻE JESTEŚ WIDOCZNY W SIECI !!!!!!!!!!!!!!
m
+23 #33 RE: Irena Woźniak i Ewa Byczyńska zwolnionem 2015-03-21 21:10
Jeszcze jedno-media w Polsce mają niesamowitą moc,nie dajcie się wciągnąć w jakąś wojnę,zwolnił i co z tego nie pierwsza nie ostatnia osoba zwolniona,czy to były osoby nietykalne?Pomyślcie, Burmistrz objął stanowisko i raczej nie na jedną kadencję, w związku z tym posunięcia i decyzje są bardzo przemyślane i najpewniej zasadne.
Janka
+27 #32 RE: Irena Woźniak i Ewa Byczyńska zwolnioneJanka 2015-03-21 21:09
Tak to jest: dyrektorem się bywa, człowiekiem się jest! Burmistrz robi to co obiecał, to, co do niego należy, czego więc się co niektórzy czepiacie? Panie Burmistrzu, warto pomyśleć o zmianie innych dyrektorów, np .przedszkoli. Wiadomo - tych, co się sprawdzają - niech dalej dyrektorują, ale ci, co totalnie dyrektorami nie powinni być - do zmiany! Tyle się ostatnio słyszy zwłaszcza o jednej z pań dyrektorek przedszkola, i słyszy się bardzo źle, obojętnie gdzie by ucho nie przyłożyć. Może tu też warto pomyśleć o zmianie Panie Burmistrzu?
A pani dyrektor biblioteki nie idzie na ulicę skoro ma emeryturę. Warto dać pracę innym. Takich osób zreszta jest więcej, o czym już wyżej w komentarzach pisano. Dać pracę tym, co jej potrzebują, a nie mają, bo emeryci ewidentnie nie chca od stołka się odkleić
m
+21 #31 RE: Irena Woźniak i Ewa Byczyńska zwolnionem 2015-03-21 21:04
Burmistrz robi porządek,przecież nie zwolnił tych Pań za nic tak?
J23
+18 #30 RE: Irena Woźniak i Ewa Byczyńska zwolnioneJ23 2015-03-21 20:59
Cytuję wirusik:
hehehe. Ludzie są jednak powaleni. Za kim wy się ujmujecie? Za dyrektorami i kierownikami? A kto się za wami ujmie jak was wy.....lą z roboty? Czy jakiś dyrektor i kierownik nadstawi za was d.....? Żaden ! Mam w głębokim poważaniu te zwolnienia. Niech dyrektorzy i kierownicy też zobaczą jak to jest na kuroniówce. Znakomicie panie burmistrzu. :lol:. Teraz czas na dyr. OSiR-u, Aquaparku i Wodociągów :lol:i bedzie czysto. Można otwierać nową kartę.


Dodaj jeszcze kierowników i zastępców w UM i będzie komplet.
J23
-1 #29 RE: Irena Woźniak i Ewa Byczyńska zwolnioneJ23 2015-03-21 20:58
Cytuję kibicka:
Referendum odwołujące burmistrza coraz bliżej.
Czy jako mieszkanka miasta mam prawo zgłosić obywatelski projekt likwidacji etatu viceburmistrza i obniżenia pensji burmistrzowi, czy mogą to zrobić tylko rajcy miejscy?


Możesz napisać takie projekty uchwał, tylko musisz to przesłać lub dać osobiście rajcy miejskiemu.
władzio
+4 #28 RE: Irena Woźniak i Ewa Byczyńska zwolnionewładzio 2015-03-21 20:29
nosił wilk razy kilka, ponieśli i wilka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
january
-15 #27 RE: Irena Woźniak i Ewa Byczyńska zwolnionejanuary 2015-03-21 20:26
to pan burmistrz teraz nie będzie pracował tylko chodzić po sądach, bo te panie chyba mu nie odpuszczą. Nie miał prawa ich zwalniać, złamał prawo.

TRWA CISZA WYBORCZA
komentowanie zostało wyłączone do 21.04.2024 r. do godziny 21:10

Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 503 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

ZAPYTAJ O OFERTĘ

X

Ostrzeżenie

© 2009-2023 Portal WRC. Wszystkie prawa zastrzeżone.