• Opublikowano:
  • Wyświetlono: 14752

Kobieta śmiertelnie potrącona przez szynobus

Tragiczny wypadek na stacji PKP w Wągrowcu. Szynobus śmiertelnie potrącił 60-letnią Bożenę M.

- Dzisiaj o godzinie 15.05 na stacji PKP w Wągrowcu doszło do potrącenia pieszego przez szynobus. Kobieta weszła ma kładkę pomiędzy peronami i została potrącona przez szynobus, który już ruszył - poinformował sierż. Domini Zieliński z KPP Wągrowiec.

60-letnia Bożena M.
, bez stałego miejsca zamieszkania, z urazem głowy została przewieziona do szpitala, gdzie pomimo szybkiej pomocy medycznej zmarła. Dane kobiety na chwilę obecną nie są znane, ponieważ nie posiadała przy sobie dokumentu tożsamości. 31-letni maszynista był trzeźwy.

W chwili obecnej na miejscu zdarzenia policjanci wykonują czynności pod nadzorem prokuratura. Czynności nadzoruje osobiście Komendant KPP Wągrowiec mł. insp. Magdalena Sławińska. Ruch kolejowy na odcinku Wągrowiec - Gołańcz został wstrzymany.


 

 

Komentarze   

VVVVV
-3 #54 RE: Kobieta śmiertelnie potrącona przez szynobusVVVVV 2015-08-27 20:48
Cytuję marekk:
Cytuję zGołańczy:
Cytuję nikola:
AmenJak można tak. Najeżdżać na panią bozenke.byla to mila kobieta sympatyczna Lubialam ja .mimo to ze rodzinna ja opuściła to chamstwo z ich strony i jej męża.ludzie co ja komentują zle powinni sie wstydzić ona nie żyje zmarla w skutek tego co przezyla w życiu.wiele. Dużo jej zawdzienczam przy niej. Zrozumiałam wiele winna leży po stronie maszynisty bo za szybko ruszył.bylam sasiadkom jej i mam dobre. Zdanie. O niej. Pila bo rodzinna sie jej wyparla.niech. Spoczywa w pokoju niewinna

Oj. Szkoda, że bylo zupełnie inaczej. Zostawila męża z małymi dziećmi, a sama zaczęła pic, szlajać się i ku......ć. Rodzina już przez nią dużo wycierpiala. Alkohol ją zniszczył.



nikola chyba znasz inna wersje życia tej kobiety.


aa — zGołańczy - masz racje alkohol ja zniszczył, zamiast żyć jak normalny człowiek to wolała życie jak odłamek społeczeństwa. normalny człowiek mający dom rodzinę stara sie to utrzymać. Porzuciła męża i małe dzieci - poszła do kochanka. powróciła do Gołańczy dostała mieszkanie ( wszystko miała) a wybrała alkohol i meliny. Gołańcz doskonale pamięta jej akcje na rynku czy kino koło kościoła na przystanku (żenada) i inne...Dla mnie ta kobieta była okropną kobietą, która żyła z każdym kto popadnie. Kiedyś może była miła, nie wątpię w to.
A co do szynobusu to troszkę wątpię żeby nie usłyszeć sygnału maszynisty że rusza - chyba że ma się słuchawki na uszach - a ona chyba nie miała

Tym bardziej zamiast pisać takie komentarze pomódl się za JEJ duszę ,aby BÓG w swoim miłosierdziu wszystko JEJ przebaczył i przyjął do nieba.
Miłosierdzie BOGA jest jak ocean. JEZUS nawet Łotrowi przebaczył.
ja
+1 #53 RE: Kobieta śmiertelnie potrącona przez szynobusja 2015-08-27 20:11
Cytuję Zoxin:
Cytuję xyz:
Cytuję Milo:
Cytuję ja:
Byłem świadkiem tego wypadku. Coś strasznego. Żal mi tej Pani. Modlę się za Nią. Nie wiem, czy maszynista zachował się odpowiednio. Wszak trąbił z dużym wyprzedzeniem, cały czas, ale wydawało mi się, że bardzo się rozpędził (ale to może wyłącznie moje wrażenie). Przejście jest natomiast fatalne. Jest ciasno i słaba widoczność. Zwlaszcza jeśli jest dużo ludzi. O mały włos pociiąg nie zabrałby jeszcze kilku osób, Ta Pani w mojej opinii mogła nie widzieć nadjeżdżającego pociągu. Natomiast robotnicy, którzy tam pracują zachowali się dobrze. Starali się jej pomóc. Przyjmij ją Panie do Królestwa Niebieskiego.

Dobrze piszesz tylko po co Ci te kościelne wstawki. Kobiecie już nic nie pomoże, a modły i przyjęcie do królestwa to dla naiwnych. Pomaga jak umarłemu kadzidło ;-)

Błędne myślenie. Zmarli potrzebują modlitwy.
Niech miłosierny BÓG przyjmie JEJ duszę do nieba.
Kondolencje dla rodziny.

Dobre myślenie! Zmarłemu już nic nie pomoże... Potrzebuje tylko miejsca na cmentarzu. Żadna modlitwa potrzebna nie jest skoro trafia do parku sztywnych. Może żywym, żeby chwilę tym żyli i mieli czym zajmować czas w bólu. Królestwo niebieskie :Dciekawe gdzie jest i kto nim zarządza. Jest chyba w myślach niektórych ludzi, ale niech tam...

O co Ci chodzi człowieku? Przeszkadzają Ci ludzie wierzący? Twój problem, ale nie epatuj swoim barbarzyństwem
marekk
+3 #52 RE: Kobieta śmiertelnie potrącona przez szynobusmarekk 2015-08-27 17:24
Cytuję zGołańczy:
Cytuję nikola:
AmenJak można tak. Najeżdżać na panią bozenke.byla to mila kobieta sympatyczna Lubialam ja .mimo to ze rodzinna ja opuściła to chamstwo z ich strony i jej męża.ludzie co ja komentują zle powinni sie wstydzić ona nie żyje zmarla w skutek tego co przezyla w życiu.wiele. Dużo jej zawdzienczam przy niej. Zrozumiałam wiele winna leży po stronie maszynisty bo za szybko ruszył.bylam sasiadkom jej i mam dobre. Zdanie. O niej. Pila bo rodzinna sie jej wyparla.niech. Spoczywa w pokoju niewinna

Oj. Szkoda, że bylo zupełnie inaczej. Zostawila męża z małymi dziećmi, a sama zaczęła pic, szlajać się i ku......ć. Rodzina już przez nią dużo wycierpiala. Alkohol ją zniszczył.



nikola chyba znasz inna wersje życia tej kobiety.


aa — zGołańczy - masz racje alkohol ja zniszczył, zamiast żyć jak normalny człowiek to wolała życie jak odłamek społeczeństwa. normalny człowiek mający dom rodzinę stara sie to utrzymać. Porzuciła męża i małe dzieci - poszła do kochanka. powróciła do Gołańczy dostała mieszkanie ( wszystko miała) a wybrała alkohol i meliny. Gołańcz doskonale pamięta jej akcje na rynku czy kino koło kościoła na przystanku (żenada) i inne...Dla mnie ta kobieta była okropną kobietą, która żyła z każdym kto popadnie. Kiedyś może była miła, nie wątpię w to.
A co do szynobusu to troszkę wątpię żeby nie usłyszeć sygnału maszynisty że rusza - chyba że ma się słuchawki na uszach - a ona chyba nie miała
zGołańczy
+3 #51 aazGołańczy 2015-08-27 15:50
Cytuję nikola:
AmenJak można tak. Najeżdżać na panią bozenke.byla to mila kobieta sympatyczna Lubialam ja .mimo to ze rodzinna ja opuściła to chamstwo z ich strony i jej męża.ludzie co ja komentują zle powinni sie wstydzić ona nie żyje zmarla w skutek tego co przezyla w życiu.wiele. Dużo jej zawdzienczam przy niej. Zrozumiałam wiele winna leży po stronie maszynisty bo za szybko ruszył.bylam sasiadkom jej i mam dobre. Zdanie. O niej. Pila bo rodzinna sie jej wyparla.niech. Spoczywa w pokoju niewinna

Oj. Szkoda, że bylo zupełnie inaczej. Zostawila męża z małymi dziećmi, a sama zaczęła pic, szlajać się i ku......ć. Rodzina już przez nią dużo wycierpiala. Alkohol ją zniszczył.
Zoxin
-1 #50 RE: Kobieta śmiertelnie potrącona przez szynobusZoxin 2015-08-27 11:49
Cytuję xyz:
Cytuję Milo:
Cytuję ja:
Byłem świadkiem tego wypadku. Coś strasznego. Żal mi tej Pani. Modlę się za Nią. Nie wiem, czy maszynista zachował się odpowiednio. Wszak trąbił z dużym wyprzedzeniem, cały czas, ale wydawało mi się, że bardzo się rozpędził (ale to może wyłącznie moje wrażenie). Przejście jest natomiast fatalne. Jest ciasno i słaba widoczność. Zwlaszcza jeśli jest dużo ludzi. O mały włos pociiąg nie zabrałby jeszcze kilku osób, Ta Pani w mojej opinii mogła nie widzieć nadjeżdżającego pociągu. Natomiast robotnicy, którzy tam pracują zachowali się dobrze. Starali się jej pomóc. Przyjmij ją Panie do Królestwa Niebieskiego.

Dobrze piszesz tylko po co Ci te kościelne wstawki. Kobiecie już nic nie pomoże, a modły i przyjęcie do królestwa to dla naiwnych. Pomaga jak umarłemu kadzidło ;-)

Błędne myślenie. Zmarli potrzebują modlitwy.
Niech miłosierny BÓG przyjmie JEJ duszę do nieba.
Kondolencje dla rodziny.

Dobre myślenie! Zmarłemu już nic nie pomoże... Potrzebuje tylko miejsca na cmentarzu. Żadna modlitwa potrzebna nie jest skoro trafia do parku sztywnych. Może żywym, żeby chwilę tym żyli i mieli czym zajmować czas w bólu. Królestwo niebieskie :Dciekawe gdzie jest i kto nim zarządza. Jest chyba w myślach niektórych ludzi, ale niech tam...
ja
-3 #49 RE: Kobieta śmiertelnie potrącona przez szynobusja 2015-08-27 11:25
Cytuję Y:
Wcześniej nie było remontów i tez ludzie tamtędy chodzili, więc nie wiem na co czy kogo byście winne zegnali , gdyby kobieta weszła wtedy pod szynobus. "Maszynista jechał za szybko ? " Nie wydaje mi się albo że parę osób prawie jeszcze zabrał? No to kogo to jest wina? Ludzi , którzy mają gdzieś wszystko, pchają się i nie myślą czy może szynobusu bo się nie przestawił o kawałek ?

Nie wiem czyja jest to wina,. Nie jestem od osądzania. Ale maszynista widział, że idzie tam tlum ludzi i przechodzi przez tę kładkę. Mógł jechać wolniej i zachować większą ostrożność. Czy to wina maszynisty? Pewnie nie, ale szynobusy powinny w tym miejscu jeździć wolniej na czas remontu.
ja
-2 #48 RE: Kobieta śmiertelnie potrącona przez szynobusja 2015-08-27 11:22
Cytuję wit:
Cytuję olo:
Grała by w totka i trafiła kumulacje to rodzinka sama by ją przygarneła A że była biedna to dostała kopa


Znałem tą kobietę. Miała własne mieszkanie w Gołańczy a "szlajała" się po ulicach Wągrowca. inni czekali na to mieszkanie a nie mogli dostać bo Pani wolała żyć jak. k..... Zginęła bo sama była tego winna i sama chciała takiego życia. Ludzie z Gołańczy doskonale ją znają. Więcej mogą powiedzieć. Szkoda bo to człowiek i żal oraz smutek w jej rodzinie na pewno jest . Kondolencje i wyrazy współczucia.

Człowieku co za głupoty wypisujesz. Wstydziłbyś się. Zginęła w wypadku! Jeśli miała w tym winę, to jedynie częściową.
wit
-1 #47 RE: Kobieta śmiertelnie potrącona przez szynobuswit 2015-08-27 08:29
Cytuję olo:
Grała by w totka i trafiła kumulacje to rodzinka sama by ją przygarneła A że była biedna to dostała kopa


Znałem tą kobietę. Miała własne mieszkanie w Gołańczy a "szlajała" się po ulicach Wągrowca. inni czekali na to mieszkanie a nie mogli dostać bo Pani wolała żyć jak. k..... Zginęła bo sama była tego winna i sama chciała takiego życia. Ludzie z Gołańczy doskonale ją znają. Więcej mogą powiedzieć. Szkoda bo to człowiek i żal oraz smutek w jej rodzinie na pewno jest . Kondolencje i wyrazy współczucia.
Y
+4 #46 RE: Kobieta śmiertelnie potrącona przez szynobusY 2015-08-27 03:31
Wcześniej nie było remontów i tez ludzie tamtędy chodzili, więc nie wiem na co czy kogo byście winne zegnali , gdyby kobieta weszła wtedy pod szynobus. "Maszynista jechał za szybko ? " Nie wydaje mi się albo że parę osób prawie jeszcze zabrał? No to kogo to jest wina? Ludzi , którzy mają gdzieś wszystko, pchają się i nie myślą czy może szynobusu bo się nie przestawił o kawałek ?
ja
-2 #45 RE: Kobieta śmiertelnie potrącona przez szynobusja 2015-08-26 23:20
Cytuję E:
Cytuję Math:
Ostatnio nawet byłem świadkiem jak kładki kolo kauflanda się nie zamknęły a pociąg przejechał dopiero jak przejechał się zalaczyly

Na przejeździe kolejowym są rogatki, zwane też szlabanem. Artykuł mówi o zdarzeniu, do którego doszło na dworcu, nie przejeździe - kobieta przechodziła przez tory pomiędzy peronami.

nie pomiędzy peronami, tylko na przejściu w stronę ulicy średniej
ja
-3 #44 RE: Kobieta śmiertelnie potrącona przez szynobusja 2015-08-26 23:12
Cytuję beata:
zal mi motorniczego,co on musial przezyc.a kobieta niestety ....moze to bylo samobujstwo????????????

Samobójstwo - widziałem ten wypadek - to napewno nie było samobójstwo
ja
0 #43 RE: Kobieta śmiertelnie potrącona przez szynobusja 2015-08-26 23:10
Cytuję ja:
Cytuję Milo:
Cytuję ja:
Byłem świadkiem tego wypadku. Coś strasznego. Żal mi tej Pani. Modlę się za Nią. Nie wiem, czy maszynista zachował się odpowiednio. Wszak trąbił z dużym wyprzedzeniem, cały czas, ale wydawało mi się, że bardzo się rozpędził (ale to może wyłącznie moje wrażenie). Przejście jest natomiast fatalne. Jest ciasno i słaba widoczność. Zwlaszcza jeśli jest dużo ludzi. O mały włos pociiąg nie zabrałby jeszcze kilku osób, Ta Pani w mojej opinii mogła nie widzieć nadjeżdżającego pociągu. Natomiast robotnicy, którzy tam pracują zachowali się dobrze. Starali się jej pomóc. Przyjmij ją Panie do Królestwa Niebieskiego.

Dobrze piszesz tylko po co Ci te kościelne wstawki. Kobiecie już nic nie pomoże, a modły i przyjęcie do królestwa to dla naiwnych. Pomaga jak umarłemu kadzidło ;-)

"kościelne wstawki" są mi po to, że jestem chrześcijaninem. Nie podoba Ci się - trudno, jakoś się z tym pogodzę i jakoś niewiele mnie interesuje Twoja opinia w tym temacie

Dodam jeszcze, że przechodziło w tym samym momencie wiele osób. Część zdążyła przejść, dwie trzy osoby odskoczyły (Ci ci mieli lepszą widoczność), a ta Pani była nieco z tyłu i pewnie nie widziała pociągu i nie zdążyła ...
ja
+1 #42 RE: Kobieta śmiertelnie potrącona przez szynobusja 2015-08-26 23:04
Cytuję Milo:
Cytuję ja:
Byłem świadkiem tego wypadku. Coś strasznego. Żal mi tej Pani. Modlę się za Nią. Nie wiem, czy maszynista zachował się odpowiednio. Wszak trąbił z dużym wyprzedzeniem, cały czas, ale wydawało mi się, że bardzo się rozpędził (ale to może wyłącznie moje wrażenie). Przejście jest natomiast fatalne. Jest ciasno i słaba widoczność. Zwlaszcza jeśli jest dużo ludzi. O mały włos pociiąg nie zabrałby jeszcze kilku osób, Ta Pani w mojej opinii mogła nie widzieć nadjeżdżającego pociągu. Natomiast robotnicy, którzy tam pracują zachowali się dobrze. Starali się jej pomóc. Przyjmij ją Panie do Królestwa Niebieskiego.

Dobrze piszesz tylko po co Ci te kościelne wstawki. Kobiecie już nic nie pomoże, a modły i przyjęcie do królestwa to dla naiwnych. Pomaga jak umarłemu kadzidło ;-)

"kościelne wstawki" są mi po to, że jestem chrześcijaninem. Nie podoba Ci się - trudno, jakoś się z tym pogodzę i jakoś niewiele mnie interesuje Twoja opinia w tym temacie
olo
-3 #41 RE: Kobieta śmiertelnie potrącona przez szynobusolo 2015-08-26 22:00
Grała by w totka i trafiła kumulacje to rodzinka sama by ją przygarneła A że była biedna to dostała kopa
nikola
+2 #40 zal pani bozenkinikola 2015-08-26 21:11
AmenJak można tak. Najeżdżać na panią bozenke.byla to mila kobieta sympatyczna Lubialam ja .mimo to ze rodzinna ja opuściła to chamstwo z ich strony i jej męża.ludzie co ja komentują zle powinni sie wstydzić ona nie żyje zmarla w skutek tego co przezyla w życiu.wiele. Dużo jej zawdzienczam przy niej. Zrozumiałam wiele winna leży po stronie maszynisty bo za szybko ruszył.bylam sasiadkom jej i mam dobre. Zdanie. O niej. Pila bo rodzinna sie jej wyparla.niech. Spoczywa w pokoju niewinna
Pasażer KW
+2 #39 TytułPasażer KW 2015-08-26 20:19
Szynobus potrącił kobietę czy to kobieta wpadła pod szynobus? Nie trzeba być polonistą, żeby wystwierdzić błąd, bo co maszynista winny temu wypadkowi?!
Dzik
+2 #38 RE: Kobieta śmiertelnie potrącona przez szynobusDzik 2015-08-26 18:11
Cytuję E.:
Cytuję G:
Cytuję Btk:
Ludzie , ostrożności nigdy za wiele, zawsze trzeba uważać, niezależnie od tego czy to plac budowy czy coś innego. Polacy to zawsze szukają winnego i dziury w całym. Wystarczyło spojrzeć.

Moim zdaniem, gdyby wykonawca modernizacji terenów dworca odpowiednio zabezpieczył możliwość dojścia na perony (na czas zamknięcia tunelu,co trwa już od bardzo dawna), to nie doszłoby do tej tragedii.

Każą nam chodzić po torach wśród maszyn i części budowlanych, na dodatek między jeżdżącymi pociągami i pojazdami z budowy.


Zgadzam się z wypowiedzią powyżej. Gdyby wszystko było dobrze zabezpieczone nikt by nie ucierpiał. Ale to było wiadome, że prędzej czy później stanie się tragedia. Panowie z budowy czasem też nie patrzą, gdzie się poruszają. Strach wejść na to "wyznaczone miejsce do przejścia", bo już kilka razy sama osobiście zostałabym przejechana koparką.... Strach pomyśleć co jeszcze się stanie.

Kobieta nie zginęła do spadającego pustaka tylko na torach pod szynobusem
Najlepiej chyba ogrodzić tory na całej długości to nikt nie wejdzie i nikt nie zginie
kondolencje
+2 #37 RE: Kobieta śmiertelnie potrącona przez szynobuskondolencje 2015-08-26 17:20
prawda jest taka ze ona nie miala rodziny (rodzina wyrzekla sie jej juz dawno poniewaz byla alkoholiczka, miala meza i dzieci z tego co wiem to napewno córke ) i zyla na ulicach golanczy a od niedawna na ulicach wągrowca. ciekawe czy rodzina ja teraz godnie chociaz pochowa.......
xyz
-4 #36 RE: Kobieta śmiertelnie potrącona przez szynobusxyz 2015-08-26 16:49
Cytuję Milo:
Cytuję ja:
Byłem świadkiem tego wypadku. Coś strasznego. Żal mi tej Pani. Modlę się za Nią. Nie wiem, czy maszynista zachował się odpowiednio. Wszak trąbił z dużym wyprzedzeniem, cały czas, ale wydawało mi się, że bardzo się rozpędził (ale to może wyłącznie moje wrażenie). Przejście jest natomiast fatalne. Jest ciasno i słaba widoczność. Zwlaszcza jeśli jest dużo ludzi. O mały włos pociiąg nie zabrałby jeszcze kilku osób, Ta Pani w mojej opinii mogła nie widzieć nadjeżdżającego pociągu. Natomiast robotnicy, którzy tam pracują zachowali się dobrze. Starali się jej pomóc. Przyjmij ją Panie do Królestwa Niebieskiego.

Dobrze piszesz tylko po co Ci te kościelne wstawki. Kobiecie już nic nie pomoże, a modły i przyjęcie do królestwa to dla naiwnych. Pomaga jak umarłemu kadzidło ;-)

Błędne myślenie. Zmarli potrzebują modlitwy.
Niech miłosierny BÓG przyjmie JEJ duszę do nieba.
Kondolencje dla rodziny.
Budowlaniec
+6 #35 ....Budowlaniec 2015-08-26 16:35
Tak się składa że pracuje na tym dworcu i byłem świadkiem wielu wtargnięć pasażerów na torowisko po wysądzeniu z pociągu. Pomimo sygnałów dźwiękowych z szyno busu i tak ludzie pchali się na tory jak święte krowy. Mogła zginąć na przejściu dla pieszych lecz pisane było inaczej. Winy szukać należy u ludzi którzy bardzo często NIE MYŚLĄ !!!!
Milo
-1 #34 RE: Kobieta śmiertelnie potrącona przez szynobusMilo 2015-08-26 15:33
Cytuję ja:
Byłem świadkiem tego wypadku. Coś strasznego. Żal mi tej Pani. Modlę się za Nią. Nie wiem, czy maszynista zachował się odpowiednio. Wszak trąbił z dużym wyprzedzeniem, cały czas, ale wydawało mi się, że bardzo się rozpędził (ale to może wyłącznie moje wrażenie). Przejście jest natomiast fatalne. Jest ciasno i słaba widoczność. Zwlaszcza jeśli jest dużo ludzi. O mały włos pociiąg nie zabrałby jeszcze kilku osób, Ta Pani w mojej opinii mogła nie widzieć nadjeżdżającego pociągu. Natomiast robotnicy, którzy tam pracują zachowali się dobrze. Starali się jej pomóc. Przyjmij ją Panie do Królestwa Niebieskiego.

Dobrze piszesz tylko po co Ci te kościelne wstawki. Kobiecie już nic nie pomoże, a modły i przyjęcie do królestwa to dla naiwnych. Pomaga jak umarłemu kadzidło ;-)
err
0 #33 RE: Kobieta śmiertelnie potrącona przez szynobuserr 2015-08-26 13:58
bożena małek mieszkanka gołańczy (*)
ja
+6 #32 RE: Kobieta śmiertelnie potrącona przez szynobusja 2015-08-26 12:23
Byłem świadkiem tego wypadku. Coś strasznego. Żal mi tej Pani. Modlę się za Nią. Nie wiem, czy maszynista zachował się odpowiednio. Wszak trąbił z dużym wyprzedzeniem, cały czas, ale wydawało mi się, że bardzo się rozpędził (ale to może wyłącznie moje wrażenie). Przejście jest natomiast fatalne. Jest ciasno i słaba widoczność. Zwlaszcza jeśli jest dużo ludzi. O mały włos pociiąg nie zabrałby jeszcze kilku osób, Ta Pani w mojej opinii mogła nie widzieć nadjeżdżającego pociągu. Natomiast robotnicy, którzy tam pracują zachowali się dobrze. Starali się jej pomóc. Przyjmij ją Panie do Królestwa Niebieskiego.
...
-2 #31 RE: Kobieta śmiertelnie potrącona przez szynobus... 2015-08-26 10:53
Cytuję G:
Cytuję Btk:
Ludzie , ostrożności nigdy za wiele, zawsze trzeba uważać, niezależnie od tego czy to plac budowy czy coś innego. Polacy to zawsze szukają winnego i dziury w całym. Wystarczyło spojrzeć.

Moim zdaniem, gdyby wykonawca modernizacji terenów dworca odpowiednio zabezpieczył możliwość dojścia na perony (na czas zamknięcia tunelu,co trwa już od bardzo dawna), to nie doszłoby do tej tragedii.

Każą nam chodzić po torach wśród maszyn i części budowlanych, na dodatek między jeżdżącymi pociągami i pojazdami z budowy.

Kolej to firma, która niechlujstwo ma w genach. I widać to na dworcu w Wągrowcu. Firma ta uważa, że pasażer to zło k9nieczne. Pęta się ma jakieś oczekiwania, dobrze, że chociaż płaci :-)
E.
-2 #30 Odp:E. 2015-08-26 01:24
Cytuję G:
Cytuję Btk:
Ludzie , ostrożności nigdy za wiele, zawsze trzeba uważać, niezależnie od tego czy to plac budowy czy coś innego. Polacy to zawsze szukają winnego i dziury w całym. Wystarczyło spojrzeć.

Moim zdaniem, gdyby wykonawca modernizacji terenów dworca odpowiednio zabezpieczył możliwość dojścia na perony (na czas zamknięcia tunelu,co trwa już od bardzo dawna), to nie doszłoby do tej tragedii.

Każą nam chodzić po torach wśród maszyn i części budowlanych, na dodatek między jeżdżącymi pociągami i pojazdami z budowy.


Zgadzam się z wypowiedzią powyżej. Gdyby wszystko było dobrze zabezpieczone nikt by nie ucierpiał. Ale to było wiadome, że prędzej czy później stanie się tragedia. Panowie z budowy czasem też nie patrzą, gdzie się poruszają. Strach wejść na to "wyznaczone miejsce do przejścia", bo już kilka razy sama osobiście zostałabym przejechana koparką.... Strach pomyśleć co jeszcze się stanie.
G
0 #29 RE: Kobieta śmiertelnie potrącona przez szynobusG 2015-08-25 23:30
Cytuję Btk:
Ludzie , ostrożności nigdy za wiele, zawsze trzeba uważać, niezależnie od tego czy to plac budowy czy coś innego. Polacy to zawsze szukają winnego i dziury w całym. Wystarczyło spojrzeć.

Moim zdaniem, gdyby wykonawca modernizacji terenów dworca odpowiednio zabezpieczył możliwość dojścia na perony (na czas zamknięcia tunelu,co trwa już od bardzo dawna), to nie doszłoby do tej tragedii.

Każą nam chodzić po torach wśród maszyn i części budowlanych, na dodatek między jeżdżącymi pociągami i pojazdami z budowy.
Andru
+4 #28 RE: Kobieta śmiertelnie potrącona przez szynobusAndru 2015-08-25 22:30
Cytuję kaja:
Cytuję G:
Okolica dworca to jeden wielki plac budowy, który NIE JEST ZABEZPIECZONY. Dlatego, moim zdaniem, winę za tę tragedię ponosi firma realizująca renowację dworca.


Co ma firma remontująca do tego że jakaś kobieta po prostu byla nieostrozna i niezauwazyla ruszajacego pociagu... Są ostrzeżenia przed wejsciem Informujace o pracach wykonywanych na dworcu. Sama przechodze tamtedy bardzo czesto i staram sie zachowac jak.najwieksza ostroznosc

Winnym tego wypadku jest MARSZAŁEK Województwa,bo to na jego terenie zdarzył się wypadek.Zabrał dyżurnego peronowego ,brak jakiejkolwiek sygnalizacji,ale znając życie ,Prokuratura sprawie ukręci łeb.Winnego nie będzie.
Wyrazy głębokiego współczucia rodzinie zmarłej ,jak również maszyniście. To pozostaje na całe życie, ja budzę się czasami w nocy cały mokry. Osobiście po wypadku zrezygnowałem z jazdy, a to taki piękny zawód.
kaja
+8 #27 RE: Kobieta śmiertelnie potrącona przez szynobuskaja 2015-08-25 22:14
Cytuję G:
Okolica dworca to jeden wielki plac budowy, który NIE JEST ZABEZPIECZONY. Dlatego, moim zdaniem, winę za tę tragedię ponosi firma realizująca renowację dworca.


Co ma firma remontująca do tego że jakaś kobieta po prostu byla nieostrozna i niezauwazyla ruszajacego pociagu... Są ostrzeżenia przed wejsciem Informujace o pracach wykonywanych na dworcu. Sama przechodze tamtedy bardzo czesto i staram sie zachowac jak.najwieksza ostroznosc
Btk
+9 #26 No nieeBtk 2015-08-25 21:57
Ludzie , ostrożności nigdy za wiele, zawsze trzeba uważać, niezależnie od tego czy to plac budowy czy coś innego. Polacy to zawsze szukają winnego i dziury w całym. Wystarczyło spojrzeć.
Szcz
+9 #25 RE: Kobieta śmiertelnie potrącona przez szynobusSzcz 2015-08-25 21:50
Cytuję Taki sobie pasażer:
Ruch pasażerów przy prowadzonej budowie peron jest fatalnie zorganizowany, a raczej w ogóle nie jest bezpiecznie zorganizowany. Dzisiejsza tragedia to potwierdza. Są ludzie odpowiedzialni za ten fatalny stan bezpieczeństwa podróżnych na placu budowy peronów. Tych ludzi trzeba ustalić i ukarać. Czy rodzina tragicznie zmarłej kobiety znajdzie siłę by doprowadzić do sporządzenia rzetelnych ekspertyz i ukarać winnych zaniedbań? Bo może się to zakończyć stwierdzeniem: Piesza nie zachowała ostrożności przy przechodzeniu przez tory... To nie jest prawda.

Gdyby to zginął 6 latek można by obwiniać wszystkich dookoła, ale dorosły ma CHYBA trochę więcej rozumu i powinien korzystać z tego, bo co by było gdyby przez ulicę przechodzić sobie gdzie się podoba nie zważając na ruch samochodowy
as
+3 #24 RE: Kobieta śmiertelnie potrącona przez szynobusas 2015-08-25 21:28
Cytuję kolejman:
[quote name="Taki sobie pasażer" Bo może się to zakończyć stwierdzeniem: Piesza nie zachowała ostrożności przy przechodzeniu przez tory... To nie jest prawda.

Nie to zły szynobus jej nie przepuścił bo była na pierszeństwie.
Nie to prawdopodobnie winien jest zły zarządca budowy.
as
+2 #23 RE: Kobieta śmiertelnie potrącona przez szynobusas 2015-08-25 21:26
Cytuję kolejman:
[quote name="Taki sobie pasażer" Bo może się to zakończyć stwierdzeniem: Piesza nie zachowała ostrożności przy przechodzeniu przez tory... To nie jest prawda.

Nie to zły szynobus jej nie przepuścił bo była na pierszeństwie.
Na dworcu jest plac budowy i trwa normalny ruch pasażerski. Nikt z decydujących o budowie nie pomyślał o ty czy jest to bezpieczne. I oto mamy skutki.
G
-3 #22 RE: Kobieta śmiertelnie potrącona przez szynobusG 2015-08-25 21:12
Okolica dworca to jeden wielki plac budowy, który NIE JEST ZABEZPIECZONY. Dlatego, moim zdaniem, winę za tę tragedię ponosi firma realizująca renowację dworca.
ola
-3 #21 RE: Kobieta śmiertelnie potrącona przez szynobusola 2015-08-25 21:11
Jak zawsze winny się nie znajdzie bo jest bogatszy od rodziny ofiary
kolejman
+1 #20 wypadekkolejman 2015-08-25 20:08
[quote name="Taki sobie pasażer" Bo może się to zakończyć stwierdzeniem: Piesza nie zachowała ostrożności przy przechodzeniu przez tory... To nie jest prawda.
Nie to zły szynobus jej nie przepuścił bo była na pierszeństwie.
...
+6 #19 RE: Kobieta śmiertelnie potrącona przez szynobus... 2015-08-25 19:10
Cytuję mieszkaniec Wrc:
Kiedys sokisci dawali mandaty gdy sie tam przechodzilo a teraz samowolka a do tego plac budowy nie zabezpieczony policja zamiast pilnowac niebezpiecznych miejsc daje bzdurne mandaty typu przejscie pieszych przez ulice jak nie jada samochody albo nikomu nie wadzace parkowania pod blokami na ktorych brakuje miejsc - troche myslenia a nie tylko punktowanie na sile,

Pod blokami samochody wadzą pogotowiu i straży pożarnej trochą myślenia by się przydało a nie tylko punktowanie.
Taki sobie pasażer
+9 #18 RE: Kobieta śmiertelnie potrącona przez szynobusTaki sobie pasażer 2015-08-25 18:56
Ruch pasażerów przy prowadzonej budowie peron jest fatalnie zorganizowany, a raczej w ogóle nie jest bezpiecznie zorganizowany. Dzisiejsza tragedia to potwierdza. Są ludzie odpowiedzialni za ten fatalny stan bezpieczeństwa podróżnych na placu budowy peronów. Tych ludzi trzeba ustalić i ukarać. Czy rodzina tragicznie zmarłej kobiety znajdzie siłę by doprowadzić do sporządzenia rzetelnych ekspertyz i ukarać winnych zaniedbań? Bo może się to zakończyć stwierdzeniem: Piesza nie zachowała ostrożności przy przechodzeniu przez tory... To nie jest prawda.
mieszkaniec Wrc
+11 #17 RE: Kobieta śmiertelnie potrącona przez szynobusmieszkaniec Wrc 2015-08-25 18:56
Kiedys sokisci dawali mandaty gdy sie tam przechodzilo a teraz samowolka a do tego plac budowy nie zabezpieczony policja zamiast pilnowac niebezpiecznych miejsc daje bzdurne mandaty typu przejscie pieszych przez ulice jak nie jada samochody albo nikomu nie wadzace parkowania pod blokami na ktorych brakuje miejsc - troche myslenia a nie tylko punktowanie na sile,
F
-1 #16 RE: Kobieta śmiertelnie potrącona przez szynobusF 2015-08-25 18:55
Cytuję bea__:
PRZYKRE... NIE POWINNO TO SIE ZDARZYC....
ale.... no wlansie ale.... w wrc ludziska laza jak chca nie tylko na dworcu ale i na przjsciach.. cyt.Szynobus śmiertelnie potrącił kobietę..... a moze obieta weszla pod nadjerzdzajacy pociag ..... lub wtargnela w miejscu niedozwolonym...... teraz sie mowi ze kobieta zostala potracona jakby to byla wina pociagu.... wiecej rozwagi wagrowczanie....

Czytaj ze zrozumieniem, a dopiero potem komentuj, jeśli musisz.
beata
+10 #15 o ranybeata 2015-08-25 18:51
zal mi motorniczego,co on musial przezyc.a kobieta niestety ....moze to bylo samobujstwo????????????
Stnisław
+4 #14 RE: Kobieta śmiertelnie potrącona przez szynobusStnisław 2015-08-25 18:44
Cytuję Blacha:
To jest zwieńczenie przedłużających sie prac na dworcu. W trakcie remontu jest tam naprawde niebezpiecznie. Czas zakończyć te prace i w pełni korzystać z nowego i funkcjonalnego dworca.

Przy okazji pozdrowienia dla dziewczyny, która towarzyszyła mi w podróży od samej Gołańczy. Jak masz jakieś wolne popołudnie to daj znać :)

Wyakazałeś się taktem ... lokomotywy.
bea__
+9 #13 RE: Kobieta śmiertelnie potrącona przez szynobusbea__ 2015-08-25 18:43
PRZYKRE... NIE POWINNO TO SIE ZDARZYC....
ale.... no wlansie ale.... w wrc ludziska laza jak chca nie tylko na dworcu ale i na przjsciach.. cyt.Szynobus śmiertelnie potrącił kobietę..... a moze obieta weszla pod nadjerzdzajacy pociag ..... lub wtargnela w miejscu niedozwolonym...... teraz sie mowi ze kobieta zostala potracona jakby to byla wina pociagu.... wiecej rozwagi wagrowczanie....
E
+1 #12 RE: Kobieta śmiertelnie potrącona przez szynobusE 2015-08-25 18:28
Ostatnie tygodnie są dla naszych szynobusów wyjątkowo pechowe.
E
+15 #11 RE: Kobieta śmiertelnie potrącona przez szynobusE 2015-08-25 18:27
Niestety w tamtym miejscu ludzie chodzą jak po plaży, nawet się nie rozejrzą. Prace remontowe związane z ustawienie zadaszenia peronów ograniczają widoczność. A jak ktoś jeszcze idzie ze słuchawkami w uszach, to już w ogóle szkoda gadać.

Swoją drogą, nawet dla osób uważnych, to przejście jest niebezpieczne, no ale innej drogi nie ma. Może warto tam zamontować jakieś szlabany dla ruchu pieszych albo sygnalizację świetlną (jak przy torach tramwajowych)?
E
+3 #10 RE: Kobieta śmiertelnie potrącona przez szynobusE 2015-08-25 18:23
Cytuję Math:
Ostatnio nawet byłem świadkiem jak kładki kolo kauflanda się nie zamknęły a pociąg przejechał dopiero jak przejechał się zalaczyly

Na przejeździe kolejowym są rogatki, zwane też szlabanem. Artykuł mówi o zdarzeniu, do którego doszło na dworcu, nie przejeździe - kobieta przechodziła przez tory pomiędzy peronami.
A.
+2 #9 phi...A. 2015-08-25 18:05
Sama sobie winna.
Tak czy inaczej informacja smutna
Math
+1 #8 .Math 2015-08-25 17:45
Ostatnio nawet byłem świadkiem jak kładki kolo kauflanda się nie zamknęły a pociąg przejechał dopiero jak przejechał się zalaczyly
...
+3 #7 RE: Kobieta śmiertelnie potrącona przez szynobus... 2015-08-25 17:38
Cytuję netman:
Przykra informacja i rzeczywiście mogło to nie ciekawie wyglądać,tylko dlaczego nie zaczekała? Parę sekund i mogłaby dalej żyć :sad:

Śmierć zawsze nieciekawie wygląda.
Lili
+21 #6 RE: Kobieta śmiertelnie potrącona przez szynobusLili 2015-08-25 17:29
Przykra tragedia.
Niestety prawda jest taka, że ludzie w Wrc przechodzą przed pociągiem nie zwracając uwagi na to, że on zaraz ruszy. Sama zresztą tak robię. Nie zawsze pośpiech jest dobrym doradcą.
Wyrazy współczucia dla rodziny.
Ta_ta1510
+1 #5 RE: Kobieta śmiertelnie potrącona przez szynobusTa_ta1510 2015-08-25 17:29
Cytuję Blacha:
To jest zwieńczenie przedłużających sie prac na dworcu. W trakcie remontu jest tam naprawde niebezpiecznie. Czas zakończyć te prace i w pełni korzystać z nowego i funkcjonalnego dworca.

Przy okazji pozdrowienia dla dziewczyny, która towarzyszyła mi w podróży od samej Gołańczy. Jak masz jakieś wolne popołudnie to daj znać :)

Błażej flirty zostaw na później :-D

Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 503 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

ZAPYTAJ O OFERTĘ

X

Ostrzeżenie

© 2009-2023 Portal WRC. Wszystkie prawa zastrzeżone.