• Opublikowano:
  • Wyświetlono: 7304

Burmistrz Krzysztof Poszwa pozwany!

W Sądzie Pracy w Gnieźnie toczy się postępowanie z wniosku Ireny Wożniak. Była kierownik MOPS pozwała Burmistrza Miasta Wągrowca Krzysztofa Poszwę.

Irena Woźniak z funkcji kierownika MOPS w Wągrowcu zwolniona została 18 marca br. Powód? Burmistrz stracił do niej zaufanie.

- Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej została zwolniona za wypowiedzeniem umowy o pracę przez pracodawcę z zachowaniem 3-miesięcznego okresu wypowiedzenia, który upłynie 30 czerwca 2015 r., z powodu utraty zaufania pracodawcy - poinformował Krzysztof Poszwa, Burmistrz Miasta Wągrowca w oficjalnym komunikacie dnia 20 marca br.

Mimo, że zwolnienie nastąpiło w marcu sprawa cały czas nie została rozstrzygnięta. Zwolniona kierowniczka nie zgadzając się z decyzją burmistrza skierowała pozew do Sądu.

Pierwsza sprawa odbyła się 21 sierpnia br. w Sądzie Pracy w Gnieźnie. Urząd Miejski reprezentował Ireneusz Budzeń, specjalista ds. pracowniczych i BHP, natomiast Irenę Wożniak poznańska prawniczka, radca prawny Sylwia Zaręba.

Sąd zaproponował stronom rozważenie zawarcia ugody, jednak do takiej nie doszło. Będzie zatem kolejny termin i kolejna sprawa.

Z tego co udało nam się nieoficjalnie dowiedzieć, Irena Woźniak domaga się przywrócenia do pracy. Jeżeli Sąd przyzna jej rację burmistrz będzie miał spory problem. W takim przypadku może dojść do sytuacji, że wągrowiecki MOPS będzie miał dwóch kierowników.

Przypomnijmy, że po zwolnieniu Ireny Woźniak na stanowisko kierownika MOPS w Wągrowcu burmistrz Krzysztof Poszwa powołał Grzegorza Tomaszewskiego. Tomaszewski stanowisko kierownika obejmie z dniem 1 września br.

Jak swoje szanse w sporze ocenia burmistrz Krzysztof Poszwa?

- Urząd Miejski nie zakłada przegranej. Sprawa dla nas jest prosta i ewidentna. To nie będzie długie postępowanie. Nie mogę niestety mówić o szczegółach, więc trudno mi to uzasadnić, ale nie ma podstaw do obaw - poinformował Remigiusz Priebe, asystent burmistrza Wągrowca.

Zostaje nam czekać na orzeczenie Sądu.


 

Komentarze   

Milosz
+3 #36 RE: Burmistrz Krzysztof Poszwa pozwany!Milosz 2015-09-02 13:38
Cytuję J23:
Cytuję Janek S.:

Za 1600 zł brutto to chyba idiota pracuje. Popierasz wyzysk? bo tylko ktoś kto go popiera może tyle człowiekowi płacić. W Polsce naprodukowano "białych murzynów", bo jeśli ktoś ma rodzinę to za 1600 brutto po prostu głoduje! To jest poniżająca płaca, więc o czym my tu mówimy ;-)


Mało znasz rynek pracy, pracując w Call center, jako sprzedawca, malarz, w Solarisie i w wielu jeszcze innych zawodach i firmach zarabiasz grosze na godzinę. Tylko wyrabiając 160-260 godzin Twoja wypłata wynosi odpowiednią kwotę. I w zawodach płatnych za godzinę nie masz innych zarobków. Nie wiem czy wiesz, ale takie minimum dostaniesz od szefa, bo od tego on odprowadza podatki. No chyba, że pracujesz jako urzędnik, lekarz, wolny zawód. I nie popieram wyzysku, ale taki mamy rynek i prawo, które doprowadziło do wyzysku pracownika. A jak myślisz dlaczego ludzie jadą do pracy za granicę?

Bo nienawidzą oszustów, wyzyskiwaczy i pseudoprzedsiębiorców do tego chamskich nowobogackich, którym na dodatek w upodleniu trzeba jeszcze "rowa lizać", żeby mieć tę podłą pracę. Nie każdy ma jednak możliwości na wyjazd i proceder zatrudnieniowy i wyzysk trwa. Do tego rząd nie robi nic, żeby postawić z kolan swoich obywateli i ważne, że oni są przy korycie i mają. Finansjera i polityka to dwie "kur.." oderwane od ludu i rzeczywistości nastawione na wyzysk "szaraków".
Klik
+5 #35 RE: Burmistrz Krzysztof Poszwa pozwany!Klik 2015-09-02 11:28
Cytuję emigrant:
Poszwa płakał że Stachu zatrudnia kumpli emerytów ale Poszwa trzymie ich dale,j bo to też są jego kumple

Burmistrz dobrze wie, że to jedyna jego kadencja. Już nikt w tej chwili nie da się nabrać na jego przedłużone rządy. Aby dalej istnieć trzeba utrzymywać dobre kontakty, które po spadku ze stołka pozwolą na dalsze dostatnie życie :D
emigrant
+6 #34 By kumplom żyło się lepiejemigrant 2015-09-01 17:16
Poszwa płakał że Stachu zatrudnia kumpli emerytów ale Poszwa trzymie ich dale,j bo to też są jego kumple
Europoseł
+6 #33 RE: Burmistrz Krzysztof Poszwa pozwany!Europoseł 2015-09-01 11:24
Niestety muszę stwierdzić , że burmistrz powołał asystenta nie po to by pomagać ludziom , tylko po to by szukać na nich paragrafów , szczególnie na tych , którzy nie są przychylni nowej władzy .
To jest niestety fakt a my społeczeństwo na to pozwalamy i jeszcze go opłacamy z naszej kieszeni .
startrek
+10 #32 RE: Burmistrz Krzysztof Poszwa pozwany!startrek 2015-09-01 09:10
Cytuję Kik:
Cytuję emigrant:
Mam pytanie -Czy były zastępca Komendanta Straży Pożarnej ,jescze dorabia do emerytury w UM?

A Tchórzewski ten szczur, przekrętas pracuje jeszcze w urzędzie? Te stare komuchy to na szafot powinny iśc za krzywdy ludzkie!!!


Tu się zgadzam.
startrek
+3 #31 RE: Burmistrz Krzysztof Poszwa pozwany!startrek 2015-09-01 09:09
Cytuję luzik:

Spoko! Niedługo będziesz utrzymywał emigrantów. Zapłacisz w podatkach, akcyzach i innych opłatach tyle, że ci się w d.... zagotuje.


Tego się nie boję, a ludziom trzeba pomóc. Nam także pomagają Irlandczycy, Anglicy, Niemcy i inne kraje, gdzie pracujemy i mieszkamy.
Kik
+12 #30 RE: Burmistrz Krzysztof Poszwa pozwany!Kik 2015-09-01 04:07
Cytuję emigrant:
Mam pytanie -Czy były zastępca Komendanta Straży Pożarnej ,jescze dorabia do emerytury w UM?

Te gnidy wszędzie są
Kik
+8 #29 RE: Burmistrz Krzysztof Poszwa pozwany!Kik 2015-09-01 04:05
Cytuję emigrant:
Mam pytanie -Czy były zastępca Komendanta Straży Pożarnej ,jescze dorabia do emerytury w UM?

A Tchórzewski ten szczur, przekrętas pracuje jeszcze w urzędzie? Te stare komuchy to na szafot powinny iśc za krzywdy ludzkie!!!
lolo
+12 #28 RE: Burmistrz Krzysztof Poszwa pozwany!lolo 2015-09-01 03:26
Cytuję uio:
dobrze zrobił ,że zwolnił w końcu...

Pajacu, a może by Ciebie tak zwolnić!!! Przynajmniej mniej byłoby szuji w społeczeństwie!
luzik
+3 #27 RE: Burmistrz Krzysztof Poszwa pozwany!luzik 2015-08-31 21:34
Cytuję startrek:
Cytuję Donek:

Lepiej iść po zapomogę niż pracować za 1600 brutto. Szkoda w ogóle za te pieniądze tyłka z kanapy ruszyć. Niestety to wina systemu, a nie ludzi. To jest wyzysk prowadzony przez pracodawców, a z drugiej strony wyzysk fiskalny państwa i koło sie zamyka. Kto potrzebuje więcej jedzie za granicę, ale nie każdy ma takie możliwości i tam też już tak różowo nie jest. Kiedyś ten cały system się załamie i ludzie wyjdą znowu na ulice ;-)Powoli już powinni się szykować, ale jeszcze desperacko liczą na PiS. Jak się okaże, że oni gówno zrobią, bo tylko populizmem doszli do władzy, a PO wyskubało już wszystko dla swoich, to będzie wtedy rozróba. Ludzie za długo tolerują tych tępych polityków, a pozwolili im obstawić wszystko. Rządzą jak chcą robią co chcą, nepotyzm uprawiają. Ludzi maja za nic i tu jest cały pies pogrzebany. Ten opór pracy za 1600 brutto możesz politykom zaproponować!


Tak w CV przy składaniu dokumentów do pracy napiszesz w praktyce: brałem zapomogę, bo nie chciałem pracować za 1600 zł. Typowy Polak, który wychodzi z socjalistycznego założenia, że wszystko mu się należy nawet jeżeli leży. Sorry, ale rzeczywistość jest bardziej okrutna i jeżeli ma się rodzinę to trzeba ją utrzymać. A co do polityków to ja widzę to tak: likwidacja Senatu, 1/3 Posłów, 1/3 radnych rad gmin, powiatów, urzędów marszałkowskich, 700tys. mniej urzędników, emeryci na emerytury(a nie dorabiają), renciści przebywają na rentach itd.

Spoko! Niedługo będziesz utrzymywał emigrantów. Zapłacisz w podatkach, akcyzach i innych opłatach tyle, że ci się w d.... zagotuje.
emigrant
+10 #26 RE: Burmistrz Krzysztof Poszwa pozwany!emigrant 2015-08-31 18:55
Mam pytanie -Czy były zastępca Komendanta Straży Pożarnej ,jescze dorabia do emerytury w UM?
Wiciu
+14 #25 RE: Burmistrz Krzysztof Poszwa pozwany!Wiciu 2015-08-31 16:07
Cytuję january:
Zawiść ludzka nie zna granic, pani Wożniak z ruiny urządziła bombonierkę, teraz to każdy podopieczny nie czuje się jak szmaciarz, tylko godnie zostaje przyjęty w pięknie odnowionym Ośrodku. Pozazdrościli Pani Woźniak i tyle.

To przykre, ale przeważnie tak jest, że dziady i szmaciarze przychodzą na gotowe i jeszcze się rozpychają jako uzdrowiciele. Takich przypadków jest więcej wokoło :sad:
Kryspin
+28 #24 RE: Burmistrz Krzysztof Poszwa pozwany!Kryspin 2015-08-31 12:30
A ja nie mam zaufania do Łysego. albo firma albo praca. Gdzie etyka. Myślałem że nowy Burmistrz, a zresztą szkoda pisać. Będą wybory to się swoje zdanie przedstawi stawiając krzyżyk przy odpowiednim NAZWISKU.
startrek
#23 RE: Burmistrz Krzysztof Poszwa pozwany!startrek 2015-08-31 12:08
Cytuję Donek:

Lepiej iść po zapomogę niż pracować za 1600 brutto. Szkoda w ogóle za te pieniądze tyłka z kanapy ruszyć. Niestety to wina systemu, a nie ludzi. To jest wyzysk prowadzony przez pracodawców, a z drugiej strony wyzysk fiskalny państwa i koło sie zamyka. Kto potrzebuje więcej jedzie za granicę, ale nie każdy ma takie możliwości i tam też już tak różowo nie jest. Kiedyś ten cały system się załamie i ludzie wyjdą znowu na ulice ;-)Powoli już powinni się szykować, ale jeszcze desperacko liczą na PiS. Jak się okaże, że oni gówno zrobią, bo tylko populizmem doszli do władzy, a PO wyskubało już wszystko dla swoich, to będzie wtedy rozróba. Ludzie za długo tolerują tych tępych polityków, a pozwolili im obstawić wszystko. Rządzą jak chcą robią co chcą, nepotyzm uprawiają. Ludzi maja za nic i tu jest cały pies pogrzebany. Ten opór pracy za 1600 brutto możesz politykom zaproponować!


Tak w CV przy składaniu dokumentów do pracy napiszesz w praktyce: brałem zapomogę, bo nie chciałem pracować za 1600 zł. Typowy Polak, który wychodzi z socjalistycznego założenia, że wszystko mu się należy nawet jeżeli leży. Sorry, ale rzeczywistość jest bardziej okrutna i jeżeli ma się rodzinę to trzeba ją utrzymać. A co do polityków to ja widzę to tak: likwidacja Senatu, 1/3 Posłów, 1/3 radnych rad gmin, powiatów, urzędów marszałkowskich, 700tys. mniej urzędników, emeryci na emerytury(a nie dorabiają), renciści przebywają na rentach itd.
Lipen
+22 #22 RE: Burmistrz Krzysztof Poszwa pozwany!Lipen 2015-08-31 09:09
Cytuję V:
Jak nowy szef nie znając pracownika może go zwolnić?
Sądy pracy stają po stronie pracownika.
Życzę PANI wygranej !
POWODZENIA!

Ogólnie w życiu są dwa powody tego typu zwolnień z pracy. Szykowanie miejsca dla kolesia, lub konkurencja w szerokim tego słowa znaczeniu. M.in. nie może być ktoś mądrzejszy od szefa, blokować jego idiotycznych pomysłów, stawiać się mu itd... Szefowi wolno być idiotą, podwładny musi słuchać, a że w Polsce idiotów naprodukował system kształcenia tzw. magistrów za 3 grosze, to mamy jak mamy, bo tacy sobie uzurpują prawo do wysokich stołków :D
Lipen
+19 #21 RE: Burmistrz Krzysztof Poszwa pozwany!Lipen 2015-08-31 09:00
Cytuję dzina:
Cytuję uio:
dobrze zrobił ,że zwolnił w końcu...

i jeszcze rodzinke trza zwolnić,bo teraz krzywda się dzieje ,na zasiłku mało kasy

Tak! i jeszcze do piątego pokolenia wybić wszystkich jak w Korei :-)Zastanów się co piszesz gamonico! "Trza" to może Tobie się przyjrzeć "mądralo".
Donek
+20 #20 RE: Burmistrz Krzysztof Poszwa pozwany!Donek 2015-08-31 08:01
Cytuję J23:
Cytuję sks:
Cytuję Kasika:
Cytuję major:
TYch podopiecznych MOPS co są zdrowi to wysłać do europolu do pracy


Tylko, że większość podopiecznych Mops-u i Gops-u to leniuchy śmierdzące, którym wszystko się należy, a żeby pójść do pracy to już nie....

Co może zrobic kierowniczka MOPS-u np. bandzie nierobów? Nic! musi im pomagać, bo nikt nie wspiera działań idących w kierunku usuwania patologicznych zachowań. Nie wszystko jest jednak patologią. Nie wszyscy ludzie potrafią się znaleźć w różnych trudnych sytuacjach życiowych. Ważne, żeby nie trwonić społecznych pieniędzy na niepotrzebne działania. Czy Burmistrz jest w stanie udowodnić, że były takowe. Wątpię, więc przerżnie z kretesem! Budzeń reprezentantem Burmistrza :DŻenada!


To nie jest tak, że kierowniczka MOPS nic nie może. Ona ma narzędzia do pracy, chociażby PUP, Policja. Prawidłowa współpraca z PUP i Policją i patologii nie ma. Co do tego, że ktoś nie potrafi sobie poradzić z zaistniałą sytuacją. Jeżeli ktoś usilnie chce to może sobie poradzić. Może w każdej chwili się przekwalifikować, ale z głową, a nie na kolejnego fryzjera, czy kebabowicza. Jest mi łatwo o tym mówić, ponieważ sam musiałem się przekwalifikować przynajmniej 2 razy i nigdy nie byłem zarejestrowany jako bezrobotny(bo wbrew pozorom pracy jest opór-chociażby za 1600 brutto) i nie chodziłem po zapomogę.

Lepiej iść po zapomogę niż pracować za 1600 brutto. Szkoda w ogóle za te pieniądze tyłka z kanapy ruszyć. Niestety to wina systemu, a nie ludzi. To jest wyzysk prowadzony przez pracodawców, a z drugiej strony wyzysk fiskalny państwa i koło sie zamyka. Kto potrzebuje więcej jedzie za granicę, ale nie każdy ma takie możliwości i tam też już tak różowo nie jest. Kiedyś ten cały system się załamie i ludzie wyjdą znowu na ulice ;-)Powoli już powinni się szykować, ale jeszcze desperacko liczą na PiS. Jak się okaże, że oni gówno zrobią, bo tylko populizmem doszli do władzy, a PO wyskubało już wszystko dla swoich, to będzie wtedy rozróba. Ludzie za długo tolerują tych tępych polityków, a pozwolili im obstawić wszystko. Rządzą jak chcą robią co chcą, nepotyzm uprawiają. Ludzi maja za nic i tu jest cały pies pogrzebany. Ten opór pracy za 1600 brutto możesz politykom zaproponować!
J23
-14 #19 RE: Burmistrz Krzysztof Poszwa pozwany!J23 2015-08-31 06:31
Cytuję Janek S.:

Za 1600 zł brutto to chyba idiota pracuje. Popierasz wyzysk? bo tylko ktoś kto go popiera może tyle człowiekowi płacić. W Polsce naprodukowano "białych murzynów", bo jeśli ktoś ma rodzinę to za 1600 brutto po prostu głoduje! To jest poniżająca płaca, więc o czym my tu mówimy ;-)


Mało znasz rynek pracy, pracując w Call center, jako sprzedawca, malarz, w Solarisie i w wielu jeszcze innych zawodach i firmach zarabiasz grosze na godzinę. Tylko wyrabiając 160-260 godzin Twoja wypłata wynosi odpowiednią kwotę. I w zawodach płatnych za godzinę nie masz innych zarobków. Nie wiem czy wiesz, ale takie minimum dostaniesz od szefa, bo od tego on odprowadza podatki. No chyba, że pracujesz jako urzędnik, lekarz, wolny zawód. I nie popieram wyzysku, ale taki mamy rynek i prawo, które doprowadziło do wyzysku pracownika. A jak myślisz dlaczego ludzie jadą do pracy za granicę?
Janek S.
+19 #18 RE: Burmistrz Krzysztof Poszwa pozwany!Janek S. 2015-08-30 23:53
Cytuję J23:
Cytuję sks:
Cytuję Kasika:
Cytuję major:
TYch podopiecznych MOPS co są zdrowi to wysłać do europolu do pracy


Tylko, że większość podopiecznych Mops-u i Gops-u to leniuchy śmierdzące, którym wszystko się należy, a żeby pójść do pracy to już nie....

Co może zrobic kierowniczka MOPS-u np. bandzie nierobów? Nic! musi im pomagać, bo nikt nie wspiera działań idących w kierunku usuwania patologicznych zachowań. Nie wszystko jest jednak patologią. Nie wszyscy ludzie potrafią się znaleźć w różnych trudnych sytuacjach życiowych. Ważne, żeby nie trwonić społecznych pieniędzy na niepotrzebne działania. Czy Burmistrz jest w stanie udowodnić, że były takowe. Wątpię, więc przerżnie z kretesem! Budzeń reprezentantem Burmistrza :DŻenada!


To nie jest tak, że kierowniczka MOPS nic nie może. Ona ma narzędzia do pracy, chociażby PUP, Policja. Prawidłowa współpraca z PUP i Policją i patologii nie ma. Co do tego, że ktoś nie potrafi sobie poradzić z zaistniałą sytuacją. Jeżeli ktoś usilnie chce to może sobie poradzić. Może w każdej chwili się przekwalifikować, ale z głową, a nie na kolejnego fryzjera, czy kebabowicza. Jest mi łatwo o tym mówić, ponieważ sam musiałem się przekwalifikować przynajmniej 2 razy i nigdy nie byłem zarejestrowany jako bezrobotny(bo wbrew pozorom pracy jest opór-chociażby za 1600 brutto) i nie chodziłem po zapomogę.

Za 1600 zł brutto to chyba idiota pracuje. Popierasz wyzysk? bo tylko ktoś kto go popiera może tyle człowiekowi płacić. W Polsce naprodukowano "białych murzynów", bo jeśli ktoś ma rodzinę to za 1600 brutto po prostu głoduje! To jest poniżająca płaca, więc o czym my tu mówimy ;-)
Stach
+20 #17 Krzysztof Poszwa pozwany!Stach 2015-08-30 16:51
Cytuję V:
Jak nowy szef nie znając pracownika może go zwolnić?
Sądy pracy stają po stronie pracownika.
Życzę PANI wygranej !
POWODZENIA!


Pani Woźniak walczyć z Gigusiem nie poddawać się do skutku !
J23
-17 #16 RE: Burmistrz Krzysztof Poszwa pozwany!J23 2015-08-30 13:54
Cytuję Igor:
Cytuję Kowal Czeski:
Cytuję uio:
dobrze zrobił ,że zwolnił w końcu...

Cytuję january:
Zawiść ludzka nie zna granic, panżniak z ruiny urządziła bombonierkę, teraz to każdy podopieczny nie czuje się jak szmaciarz, tylko godnie zostaje przyjęty w pięknie odnowionym Ośrodku. Pozazdrościli Pani Woźniak i tyle.

Oczywiście. Zaprawie milion zł z UE wyszkoliła i przywróciła społeczeństwu pracownika biedronki. Reszta kasy poszła naimprezkii i honoraria dla kolesi obsługujących projekty.

Owszem bywa i tak. Unia daje Unia wymaga realizacji projektów. Tylko ktoś ma pomysł, składa wniosek i ktoś też czuwa nad prawidłowością jego realizacji. Niestety jeden człowiek poniósł na razie konsekwencje czegoś tam, nie wiadomo czego. Pewnie jakiejś rozgrywki personalnej jak to zwykle bywa przy zmianie władzy. Możesz to udowodnić, że poszlo na imprezki i honoraria? Pierdoły pisać na necie to każdy może, ale to trzeba gościu udowodnić. Zasłyszane skąd? Pierdy od Cioci Kloci?


Wystarczy, że przy zbieraniu ofert na realizację projektów było 2 oferentów, a wszystko można udowodnić-nepotyzm i kolesiostwo bardzo szybko. Można także porównać ofertę (jaki miał być spodziewany (opisany)efekt) z efektem końcowym - i klops jeżeli efekt był mizerny na poziomie kilku procent. Takie są uroki pieniędzy z UE.
J23
-17 #15 RE: Burmistrz Krzysztof Poszwa pozwany!J23 2015-08-30 13:51
Cytuję sks:
Cytuję Kasika:
Cytuję major:
TYch podopiecznych MOPS co są zdrowi to wysłać do europolu do pracy


Tylko, że większość podopiecznych Mops-u i Gops-u to leniuchy śmierdzące, którym wszystko się należy, a żeby pójść do pracy to już nie....

Co może zrobic kierowniczka MOPS-u np. bandzie nierobów? Nic! musi im pomagać, bo nikt nie wspiera działań idących w kierunku usuwania patologicznych zachowań. Nie wszystko jest jednak patologią. Nie wszyscy ludzie potrafią się znaleźć w różnych trudnych sytuacjach życiowych. Ważne, żeby nie trwonić społecznych pieniędzy na niepotrzebne działania. Czy Burmistrz jest w stanie udowodnić, że były takowe. Wątpię, więc przerżnie z kretesem! Budzeń reprezentantem Burmistrza :DŻenada!


To nie jest tak, że kierowniczka MOPS nic nie może. Ona ma narzędzia do pracy, chociażby PUP, Policja. Prawidłowa współpraca z PUP i Policją i patologii nie ma. Co do tego, że ktoś nie potrafi sobie poradzić z zaistniałą sytuacją. Jeżeli ktoś usilnie chce to może sobie poradzić. Może w każdej chwili się przekwalifikować, ale z głową, a nie na kolejnego fryzjera, czy kebabowicza. Jest mi łatwo o tym mówić, ponieważ sam musiałem się przekwalifikować przynajmniej 2 razy i nigdy nie byłem zarejestrowany jako bezrobotny(bo wbrew pozorom pracy jest opór-chociażby za 1600 brutto) i nie chodziłem po zapomogę.
Igor
+20 #14 RE: Burmistrz Krzysztof Poszwa pozwany!Igor 2015-08-30 13:25
Cytuję Kowal Czeski:
Cytuję uio:
dobrze zrobił ,że zwolnił w końcu...

Cytuję january:
Zawiść ludzka nie zna granic, panżniak z ruiny urządziła bombonierkę, teraz to każdy podopieczny nie czuje się jak szmaciarz, tylko godnie zostaje przyjęty w pięknie odnowionym Ośrodku. Pozazdrościli Pani Woźniak i tyle.

Oczywiście. Zaprawie milion zł z UE wyszkoliła i przywróciła społeczeństwu pracownika biedronki. Reszta kasy poszła naimprezkii i honoraria dla kolesi obsługujących projekty.

Owszem bywa i tak. Unia daje Unia wymaga realizacji projektów. Tylko ktoś ma pomysł, składa wniosek i ktoś też czuwa nad prawidłowością jego realizacji. Niestety jeden człowiek poniósł na razie konsekwencje czegoś tam, nie wiadomo czego. Pewnie jakiejś rozgrywki personalnej jak to zwykle bywa przy zmianie władzy. Możesz to udowodnić, że poszlo na imprezki i honoraria? Pierdoły pisać na necie to każdy może, ale to trzeba gościu udowodnić. Zasłyszane skąd? Pierdy od Cioci Kloci?
sks
+15 #13 RE: Burmistrz Krzysztof Poszwa pozwany!sks 2015-08-30 13:11
Cytuję Kasika:
Cytuję major:
TYch podopiecznych MOPS co są zdrowi to wysłać do europolu do pracy


Tylko, że większość podopiecznych Mops-u i Gops-u to leniuchy śmierdzące, którym wszystko się należy, a żeby pójść do pracy to już nie....

Co może zrobic kierowniczka MOPS-u np. bandzie nierobów? Nic! musi im pomagać, bo nikt nie wspiera działań idących w kierunku usuwania patologicznych zachowań. Nie wszystko jest jednak patologią. Nie wszyscy ludzie potrafią się znaleźć w różnych trudnych sytuacjach życiowych. Ważne, żeby nie trwonić społecznych pieniędzy na niepotrzebne działania. Czy Burmistrz jest w stanie udowodnić, że były takowe. Wątpię, więc przerżnie z kretesem! Budzeń reprezentantem Burmistrza :DŻenada!
J23
+1 #12 RE: Burmistrz Krzysztof Poszwa pozwany!J23 2015-08-30 09:52
Cytuję Kowal Czeski:
Oczywiście. Zaprawie milion zł z UE wyszkoliła i przywróciła społeczeństwu pracownika biedronki. Reszta kasy poszła naimprezkii i honoraria dla kolesi obsługujących projekty.


Wszystko zależy od człowieka.
Kowal Czeski
-25 #11 RE: Burmistrz Krzysztof Poszwa pozwany!Kowal Czeski 2015-08-30 02:34
Cytuję uio:
dobrze zrobił ,że zwolnił w końcu...

Cytuję january:
Zawiść ludzka nie zna granic, panżniak z ruiny urządziła bombonierkę, teraz to każdy podopieczny nie czuje się jak szmaciarz, tylko godnie zostaje przyjęty w pięknie odnowionym Ośrodku. Pozazdrościli Pani Woźniak i tyle.

Oczywiście. Zaprawie milion zł z UE wyszkoliła i przywróciła społeczeństwu pracownika biedronki. Reszta kasy poszła naimprezkii i honoraria dla kolesi obsługujących projekty.
dzina
-25 #10 RE: Burmistrz Krzysztof Poszwa pozwany!dzina 2015-08-29 20:49
Cytuję insa:
A burmistrz to sam nie umie jechać do sądu tylko cieci swoich wysyła :) i jeszcze jaki pewny że wygra hihhihi Ciekawe czy Pan Tomaszewski został rozliczony za aferę z kasą, która była za jego czasów że powtórnie przyjdzie rządzić? Pani Irenie życzę powodzenia a Panu burmistrzowi i jego pupilom by wreszcie zeszli na ziemię i sprawami Wągrowca się zainteresowali

P.IRENA TO TYLKO IMPREZY I WYJAZDY
insa
+37 #9 RE: Burmistrz Krzysztof Poszwa pozwany!insa 2015-08-29 18:03
A burmistrz to sam nie umie jechać do sądu tylko cieci swoich wysyła :) i jeszcze jaki pewny że wygra hihhihi Ciekawe czy Pan Tomaszewski został rozliczony za aferę z kasą, która była za jego czasów że powtórnie przyjdzie rządzić? Pani Irenie życzę powodzenia a Panu burmistrzowi i jego pupilom by wreszcie zeszli na ziemię i sprawami Wągrowca się zainteresowali
Kasika
+31 #8 RE: Burmistrz Krzysztof Poszwa pozwany!Kasika 2015-08-29 17:05
Cytuję major:
TYch podopiecznych MOPS co są zdrowi to wysłać do europolu do pracy


Tylko, że większość podopiecznych Mops-u i Gops-u to leniuchy śmierdzące, którym wszystko się należy, a żeby pójść do pracy to już nie....
major
+39 #7 RE: Burmistrz Krzysztof Poszwa pozwany!major 2015-08-29 16:13
TYch podopiecznych MOPS co są zdrowi to wysłać do europolu do pracy
january
+38 #6 RE: Burmistrz Krzysztof Poszwa pozwany!january 2015-08-29 14:13
Zawiść ludzka nie zna granic, pani Wożniak z ruiny urządziła bombonierkę, teraz to każdy podopieczny nie czuje się jak szmaciarz, tylko godnie zostaje przyjęty w pięknie odnowionym Ośrodku. Pozazdrościli Pani Woźniak i tyle.
dzina
-36 #5 RE: Burmistrz Krzysztof Poszwa pozwany!dzina 2015-08-29 13:56
Cytuję uio:
dobrze zrobił ,że zwolnił w końcu...

i jeszcze rodzinke trza zwolnić,bo teraz krzywda się dzieje ,na zasiłku mało kasy
uio
-30 #4 RE: Burmistrz Krzysztof Poszwa pozwany!uio 2015-08-29 13:20
dobrze zrobił ,że zwolnił w końcu...
York
+9 #3 RE: Burmistrz Krzysztof Poszwa pozwany!York 2015-08-29 13:10
Budzeń? Ten giguś? Niech lepiej na pielgrzymkę idzie się pomodlić a nie do sądu. Ale cóż jaki burmistrz taka reprezentująca go osoba. Życzę Pani wygranej!!!!
daniel
+36 #2 RE: Burmistrz Krzysztof Poszwa pozwany!daniel 2015-08-29 12:30
To oczywiste, że Pani Woźniak wygra!!!!
V
+46 #1 RE: Burmistrz Krzysztof Poszwa pozwany!V 2015-08-29 11:33
Jak nowy szef nie znając pracownika może go zwolnić?
Sądy pracy stają po stronie pracownika.
Życzę PANI wygranej !
POWODZENIA!

Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 503 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

ZAPYTAJ O OFERTĘ

X

Ostrzeżenie

© 2009-2023 Portal WRC. Wszystkie prawa zastrzeżone.