• Opublikowano:
  • Wyświetlono: 8236

Pożegnanie dr Władysława Purczyńskiego

Dzisiaj, na cmentarzu komunalnym w Wągrowcu pożegnaliśmy śp. dr Władysława Purczyńskiego, wieloletniego Przewodniczącego Rady Miejskiej.

Ostatnim chwilom zmarłego towarzyszyły dźwięki hejnału miasta, odegrane na trąbce podczas uroczystości pogrzebowej.

W ceremonii pogrzebowej uczestniczyli pogrążona w żałobie rodzina, tłumnie zgromadzeni mieszkańcy miasta, koleżanki i koledzy z Rady Miejskiej i Urzędu Miejskiego, Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2, redakcji „Głosu Wągrowieckiego”, zarząd i młodzież z MKS Nielba Wągrowiec, a także liczne delegacje i poczty sztandarowe wągrowieckich instytucji i organizacji.

Zmarłego pożegnali m.in., w imieniu władz miasta, Burmistrz Wągrowca Krzysztof Poszwa, oraz – w imieniu Rady Miejskiej – jej Wiceprzewodniczący Dariusz Bąk, którzy w ciepłych słowach podkreślili dorobek i dokonania dla miasta śp. Władysława Purczyńskiego, przypomnieli Jego rozległą działalność społeczną, pedagogiczną i naukową oraz złożyli kondolencje Jego rodzinie.

Odszedł wielki Wągrowczanin, wspaniały człowiek, którego dzieło zapisuje się wielkimi zgłoskami na kartach historii naszego miasta. Cześć Jego pamięci!


 

Komentarze   

bmaII
-9 #23 RE: Pożegnanie dr Władysława PurczyńskiegobmaII 2015-11-11 09:56
I po co te pytania? Trzeba bylo je zadac temu Panu za jego zycia.Teraz juz na to za pozno.
zgadzam się
+4 #22 RE: Pożegnanie dr Władysława Purczyńskiegozgadzam się 2015-11-11 09:30
Cytuję startrek:
Cytuję hehe:
Cytuję J23:
Cytuję nina:
Czy ten człowiek należał do PZPR?


Jakie to ma znaczenie?!?!

Historia ma znaczenie.


Dla mnie tak jak chyba dla J23 nie ma znaczenia, liczy się jakim byłeś (jesteś) człowiekiem. Można było być w PZPR ale człowiekiem, a można być w Solidarności, PO, PiS i być ostatnia "świnią" i kapusiem. Daleko nie trzeba szukać, można znaleźć w naszym mieście, jak to z czerwonego pająka (kapusia) można stać się liberałem, "gotowym na poświęcenia" dla idei, kasy i stołków.

Dla mnie też liczy się jakim kto jest człowiekiem. Żaden porządny człowiek do PZPR nie należał, więc sprawa jest jasna.
startrek
+5 #21 RE: Pożegnanie dr Władysława Purczyńskiegostartrek 2015-11-10 10:29
Cytuję Kowal Czeski:

A jak jesteś życiową PiS-dą to jak PiSda umrzesz :)


Lepiej być PiSda życiową z czystym sumieniem i spokojnym snem, aniżeli POdnóżkiem u POpaprańców i ze strachu "srać" PO kątach.
Kowal Czeski
-9 #20 RE: Pożegnanie dr Władysława PurczyńskiegoKowal Czeski 2015-11-10 03:38
Cytuję J23:
Cytuję nina:
Jak ktoś był nieudolny to zapisał się do parti i wtedy dosięgał celu .To tak jak by ściągać na egzaminie Ciekawe kim Oni by byli bez PZPR


Odwzorowanie dzisiejszych czasów, jak nie byłeś w PO lub PSL nie osiągnąłeś nic, jak kręciłeś się w ich kręgach osiągałeś wszystko "małą łyżeczką", a jak byłeś blisko "góry" miałeś wszystko otwarte i jadłeś z nimi ośmiorniczki. Ciekawe kim teraz będą jak góra upadła, czy dosyć mają zabezpieczenia, jak im utrąci się rączki od różnych interesów. Czas pokaże.

A jak jesteś życiową PiS-dą to jak PiSda umrzesz :)
J23
-10 #19 RE: Pożegnanie dr Władysława PurczyńskiegoJ23 2015-11-09 23:25
Cytuję nina:
Jak ktoś był nieudolny to zapisał się do parti i wtedy dosięgał celu .To tak jak by ściągać na egzaminie Ciekawe kim Oni by byli bez PZPR


Odwzorowanie dzisiejszych czasów, jak nie byłeś w PO lub PSL nie osiągnąłeś nic, jak kręciłeś się w ich kręgach osiągałeś wszystko "małą łyżeczką", a jak byłeś blisko "góry" miałeś wszystko otwarte i jadłeś z nimi ośmiorniczki. Ciekawe kim teraz będą jak góra upadła, czy dosyć mają zabezpieczenia, jak im utrąci się rączki od różnych interesów. Czas pokaże.
nina
+9 #18 RE: Pożegnanie dr Władysława Purczyńskiegonina 2015-11-09 21:13
Jak ktoś był nieudolny to zapisał się do parti i wtedy dosięgał celu .To tak jak by ściągać na egzaminie Ciekawe kim Oni by byli bez PZPR
hmmm
+9 #17 RE: Pożegnanie dr Władysława Purczyńskiegohmmm 2015-11-09 15:06
Cytuję kkk:
Cytuję startrek:
Cytuję hehe:
Cytuję J23:
Cytuję nina:
Czy ten człowiek należał do PZPR?


Jakie to ma znaczenie?!?!

Historia ma znaczenie.


Dla mnie tak jak chyba dla J23 nie ma znaczenia, liczy się jakim byłeś (jesteś) człowiekiem. Można było być w PZPR ale człowiekiem, a można być w Solidarności, PO, PiS i być ostatnia "świnią" i kapusiem. Daleko nie trzeba szukać, można znaleźć w naszym mieście, jak to z czerwonego pająka (kapusia) można stać się liberałem, "gotowym na poświęcenia" dla idei, kasy i stołków.

To prawda . Za tak krytykowaną komunę Gierek robił, aby wszystkim żyło się lepiej a po obaleniu komuny obiecano nam po 100 milionów, Irlandię i skończyło się na pustych obietnicach.

Jeśli ktoś był takim "porządnym komunistą" i wzorowym członkiem partii to chyba powinien się tym chwalić a nie skrzętnie ukrywać. A jakoś z notek biograficznych znikają te chwalebne czyny. Dlaczego?
kkk
-11 #16 RE: Pożegnanie dr Władysława Purczyńskiegokkk 2015-11-09 12:47
Cytuję startrek:
Cytuję hehe:
Cytuję J23:
Cytuję nina:
Czy ten człowiek należał do PZPR?


Jakie to ma znaczenie?!?!

Historia ma znaczenie.


Dla mnie tak jak chyba dla J23 nie ma znaczenia, liczy się jakim byłeś (jesteś) człowiekiem. Można było być w PZPR ale człowiekiem, a można być w Solidarności, PO, PiS i być ostatnia "świnią" i kapusiem. Daleko nie trzeba szukać, można znaleźć w naszym mieście, jak to z czerwonego pająka (kapusia) można stać się liberałem, "gotowym na poświęcenia" dla idei, kasy i stołków.

To prawda . Za tak krytykowaną komunę Gierek robił, aby wszystkim żyło się lepiej a po obaleniu komuny obiecano nam po 100 milionów, Irlandię i skończyło się na pustych obietnicach.
startrek
-12 #15 RE: Pożegnanie dr Władysława Purczyńskiegostartrek 2015-11-09 11:26
Cytuję hehe:
Cytuję J23:
Cytuję nina:
Czy ten człowiek należał do PZPR?


Jakie to ma znaczenie?!?!

Historia ma znaczenie.


Dla mnie tak jak chyba dla J23 nie ma znaczenia, liczy się jakim byłeś (jesteś) człowiekiem. Można było być w PZPR ale człowiekiem, a można być w Solidarności, PO, PiS i być ostatnia "świnią" i kapusiem. Daleko nie trzeba szukać, można znaleźć w naszym mieście, jak to z czerwonego pająka (kapusia) można stać się liberałem, "gotowym na poświęcenia" dla idei, kasy i stołków.
hehe
+14 #14 RE: Pożegnanie dr Władysława Purczyńskiegohehe 2015-11-08 22:05
Cytuję J23:
Cytuję nina:
Czy ten człowiek należał do PZPR?


Jakie to ma znaczenie?!?!

Historia ma znaczenie.
J23
-15 #13 RE: Pożegnanie dr Władysława PurczyńskiegoJ23 2015-11-08 20:15
Cytuję nina:
Czy ten człowiek należał do PZPR?


Jakie to ma znaczenie?!?!
nina
+16 #12 RE: Pożegnanie dr Władysława Purczyńskiegonina 2015-11-08 15:13
Czy ten człowiek należał do PZPR?
...
+13 #11 RE: Pożegnanie dr Władysława Purczyńskiego... 2015-11-08 12:44
Cytuję Kowal Czeski:
Cytuję NIE!:
Cytuję Kacper:
Cytuję I:
Robienie zdjęć na pogrzebie jest ogromnym nietaktem.

To nieprawda, zdjęcia robi się dla członków najbliższej rodziny, którzy na przykład z racji podeszłego wieku, choroby lub innych przyczyn nie mogły uczestniczyć podczas pogrzebu, a chcą mieć uwiecznione te chwile. Prawdziwa rodzina jest razem nie tylko w chwilach radosnych a ci którzy robią zdjęcia w czasie pogrzebu nie są żadnymi sępami rządnymi sensacji, tylko uwieczniają ważne chwile dla rodziny, czasem są one bolesne.

I myślisz, że te osoby w podeszłym wieku oglądają zdjęcia z pogrzebu w internecie? Ja na pewno nie życzyłabym sobie by w czasie takiej smutnej uroczystości zdjęcia na ceremonii robili paparazzi.

Nie obsraj się :) Chcesz SNIKERSA ? Bo gwiazdorzysz.

Bardzo kulturalny komentarz. Na poziomku...
Kowal Czeski
-18 #10 RE: Pożegnanie dr Władysława PurczyńskiegoKowal Czeski 2015-11-08 12:00
Cytuję NIE!:
Cytuję Kacper:
Cytuję I:
Robienie zdjęć na pogrzebie jest ogromnym nietaktem.

To nieprawda, zdjęcia robi się dla członków najbliższej rodziny, którzy na przykład z racji podeszłego wieku, choroby lub innych przyczyn nie mogły uczestniczyć podczas pogrzebu, a chcą mieć uwiecznione te chwile. Prawdziwa rodzina jest razem nie tylko w chwilach radosnych a ci którzy robią zdjęcia w czasie pogrzebu nie są żadnymi sępami rządnymi sensacji, tylko uwieczniają ważne chwile dla rodziny, czasem są one bolesne.

I myślisz, że te osoby w podeszłym wieku oglądają zdjęcia z pogrzebu w internecie? Ja na pewno nie życzyłabym sobie by w czasie takiej smutnej uroczystości zdjęcia na ceremonii robili paparazzi.

Nie obsraj się :) Chcesz SNIKERSA ? Bo gwiazdorzysz.
NIE!
+10 #9 RE: Pożegnanie dr Władysława PurczyńskiegoNIE! 2015-11-08 11:45
Cytuję Kacper:
Cytuję I:
Robienie zdjęć na pogrzebie jest ogromnym nietaktem.

To nieprawda, zdjęcia robi się dla członków najbliższej rodziny, którzy na przykład z racji podeszłego wieku, choroby lub innych przyczyn nie mogły uczestniczyć podczas pogrzebu, a chcą mieć uwiecznione te chwile. Prawdziwa rodzina jest razem nie tylko w chwilach radosnych a ci którzy robią zdjęcia w czasie pogrzebu nie są żadnymi sępami rządnymi sensacji, tylko uwieczniają ważne chwile dla rodziny, czasem są one bolesne.

I myślisz, że te osoby w podeszłym wieku oglądają zdjęcia z pogrzebu w internecie? Ja na pewno nie życzyłabym sobie by w czasie takiej smutnej uroczystości zdjęcia na ceremonii robili paparazzi.
Kacper
-12 #8 Zdjęcia na pogrzebieKacper 2015-11-08 11:07
Cytuję I:
Robienie zdjęć na pogrzebie jest ogromnym nietaktem.

To nieprawda, zdjęcia robi się dla członków najbliższej rodziny, którzy na przykład z racji podeszłego wieku, choroby lub innych przyczyn nie mogły uczestniczyć podczas pogrzebu, a chcą mieć uwiecznione te chwile. Prawdziwa rodzina jest razem nie tylko w chwilach radosnych a ci którzy robią zdjęcia w czasie pogrzebu nie są żadnymi sępami rządnymi sensacji, tylko uwieczniają ważne chwile dla rodziny, czasem są one bolesne.
?
+26 #7 RE: Pożegnanie dr Władysława Purczyńskiego? 2015-11-07 09:47
Cytuję Ginter:
Cytuję [wpis niecenzuralny]:
Byłem na pożegnaniu śp. Władysława Purczyńskiego i słyszałem jak pięknie pożegnał Go w imieniu rodziny Jego brat Marian....a portal milczy na ten temat...

A jak pięknie fałszywie pożegnał go szef Wągrowca.

Dawno nie widziałam równie debilnego komentarza. Autorem jest zapewne osoba, która chodzi na pogrzeby, żeby policzyć ilu było żałobników i czy rodzina rozpaczała. Kiedyś takie typy komentowały uroczystości w maglu i u rzeźnika a teraz niestety dysponują netem :-(
Ginter
-22 #6 RE: Pożegnanie dr Władysława PurczyńskiegoGinter 2015-11-07 07:48
Cytuję [wpis niecenzuralny]:
Byłem na pożegnaniu śp. Władysława Purczyńskiego i słyszałem jak pięknie pożegnał Go w imieniu rodziny Jego brat Marian....a portal milczy na ten temat...

A jak pięknie fałszywie pożegnał go szef Wągrowca.
Roman
-16 #5 RE: Pożegnanie dr Władysława PurczyńskiegoRoman 2015-11-06 22:55
Byłem na pożegnaniu śp. Władysława Purczyńskiego i słyszałem jak pięknie pożegnał Go w imieniu rodziny Jego brat Marian....a portal milczy na ten temat...
???
+10 #4 RE: Pożegnanie dr Władysława Purczyńskiego??? 2015-11-06 14:46
Cytuję Zdzisława:
Dlaczego? Nikt nie fotografował rodziny, trumna zamknięta. Tylko to, co stało się faktem.

Ale po co?
Zdzisława
-14 #3 RE: Pożegnanie dr Władysława PurczyńskiegoZdzisława 2015-11-06 10:02
Dlaczego? Nikt nie fotografował rodziny, trumna zamknięta. Tylko to, co stało się faktem.
tomash
-4 #2 ?tomash 2015-11-05 21:40
Cytuję I:
Robienie zdjęć na pogrzebie jest ogromnym nietaktem.

dlaczego?
I
+36 #1 RE: Pożegnanie dr Władysława PurczyńskiegoI 2015-11-05 17:59
Robienie zdjęć na pogrzebie jest ogromnym nietaktem.

Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 503 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

ZAPYTAJ O OFERTĘ

X

Ostrzeżenie

© 2009-2023 Portal WRC. Wszystkie prawa zastrzeżone.