• Opublikowano:
  • Wyświetlono: 6172

Kolejna próba odwołania Zbigniewa Byczyńskiego?

Burmistrz nie odpuszcza. Kolejna próba zmiany Przewodniczącego Rady Miejskiej w Wągrowcu, Zbigniewa Byczyńskiego ma zastąpić Wiesław Zając.

Radny Wiesław Zając

30 listopada odbędzie się XIII Sesja Rady Miejskiej. Radni przegłosują wniosek dotyczący odwołania Przewodniczącego Rady Miejskiej w Wągrowcu Zbigniewa Byczyńskiego.

Pod złożonym wnioskiem podpisali się wszyscy radni z klubu "Razem dla Wągrowca" - związanego z burmistrzem Krzysztofem Poszwą. Co dziwne wśród osób, które złożyły swój podpis jest radny Dariusz Bąk. To właśnie rok temu zgłosił on kandydaturę Zbigniewa Byczyńskiego do pełnienia tej funkcji wspólnie z radnym Andrzejem Reis. Jak widać w ciągu roku radny Bąk zmienił zdanie i teraz chce odwołania przewodniczącego.

Aby odwołać przewodniczącego potrzebna jest bezwzględna większość.

Na październikowej sesji obecnych było 18-stu radnych, aby głosowanie było ważne potrzebna była bezwzględna większość czyli 11 głosów. Wówczas za odwołaniem opowiedziało się 9-ciu radnych, cały klub "Razem dla Wągrowca" bez radnego Adama Kiełbasiewicza, który się wstrzymał.

Teraz wniosek o odwołanie przewodniczącego popiera 10 radnych, głosowanie będzie ważne tylko w przypadku poparcia wniosku przez 11-stu radnych. Walka toczy się o 1 głos, który teraz jest na wagę złota.

Nie jest tajemnicą, że od roku na to stanowisko czeka radny Wiesław Zając. Funkcja Przewodniczącego Rady Miejskiej to prestiż i pieniądze. Radny Zając przez kolejne 3 lata może zarobić ponad 72 tys. złotych.

Dorobek radnego Wiesława Zająca jest znikomy lub nie ma go wcale. Poza uczestnictwem w XII Sesjach Rady Miejskiej i odbiorem diet nie znaleźliśmy niczego, co przez ostatni rok zrobił dla miasta i mieszkańców radny Zając. Radny ma też problem z czasem, bo uczestniczy tylko w komisjach, za które mu płacą lub w komisjach wspólnych, bo tam nie wypada nie być.

Rodzi się pytanie czy radny o tak małej aktywności jest w stanie sprostać zadaniom jako Przewodniczący Rady Miejskiej w Wągrowcu?


 

 

Komentarze   

karek
+1 #39 kolejna próbakarek 2015-11-30 22:22
Cytuję dual:
I co? Odwołali? Bo coś cicho o tym na portalu.

Byczyński nie jest już
dual
+1 #38 RE: Kolejna próba odwołania Zbigniewa Byczyńskiego?dual 2015-11-30 22:17
I co? Odwołali? Bo coś cicho o tym na portalu.
J23
+2 #37 RE: Kolejna próba odwołania Zbigniewa Byczyńskiego?J23 2015-11-29 22:06
Cytuję Matematyk:
Skoro do odwołania pana Byczyńskiego potrzeba 11 głosów a wniosek składa 10 ... To ma się to udać. ?
Kto bedzie jedenastym ?


Ktoś tam będzie. Bez względu na to kto to będzie, tak ta sytuacja z "odwoływaniem" jest śmiechu warta. Normalnie kabaret. :lol::D;-)8):-*
Matematyk
+3 #36 RE: Kolejna próba odwołania Zbigniewa Byczyńskiego?Matematyk 2015-11-29 21:32
Skoro do odwołania pana Byczyńskiego potrzeba 11 głosów a wniosek składa 10 ... To ma się to udać. ?
Kto bedzie jedenastym ?
Jaruś
+4 #35 RE: Kolejna próba odwołania Zbigniewa Byczyńskiego?Jaruś 2015-11-29 18:22
Cytuję gigant:
Cytuję urzednik:
Cytuję kolega z pracy:
Cytuję on:
Przecież Pan Zając już był krótki okres czasu prezesem "Nielby", jakie były skutki to wszyscy wtajemniczeni wiedzą.

Zenada, ten pan ma dwie lewe do pracy i zero kompetencji!!!!Unika decyzyjności, nie potrafi rozwiązać prostych spraw!!!!

To dopiero będzie tragikomedia :-)a może, warto by zadać kilka pytań dotyczących Statutu, Regulaminów czy procedowania uchwał, czy KPA? to dopiero byśmy kompetencje przyszłego Przewodniczącego :-)!!!!!

To "WYJĄTKOWA NIEKOMPETENCJA" chodząca po korytarzach na kcyńskiej!!!

Wiesiu, jest the best :-):-):-)!!!
gigant
+1 #34 RE: Kolejna próba odwołania Zbigniewa Byczyńskiego?gigant 2015-11-29 14:53
Cytuję urzednik:
Cytuję kolega z pracy:
Cytuję on:
Przecież Pan Zając już był krótki okres czasu prezesem "Nielby", jakie były skutki to wszyscy wtajemniczeni wiedzą.

Zenada, ten pan ma dwie lewe do pracy i zero kompetencji!!!!Unika decyzyjności, nie potrafi rozwiązać prostych spraw!!!!

To dopiero będzie tragikomedia :-)a może, warto by zadać kilka pytań dotyczących Statutu, Regulaminów czy procedowania uchwał, czy KPA? to dopiero byśmy kompetencje przyszłego Przewodniczącego :-)!!!!!

To "WYJĄTKOWA NIEKOMPETENCJA" chodząca po korytarzach na kcyńskiej!!!
urzednik
+6 #33 RE: Kolejna próba odwołania Zbigniewa Byczyńskiego?urzednik 2015-11-28 15:36
Cytuję kolega z pracy:
Cytuję on:
Przecież Pan Zając już był krótki okres czasu prezesem "Nielby", jakie były skutki to wszyscy wtajemniczeni wiedzą.

Zenada, ten pan ma dwie lewe do pracy i zero kompetencji!!!!Unika decyzyjności, nie potrafi rozwiązać prostych spraw!!!!

To dopiero będzie tragikomedia :-)a może, warto by zadać kilka pytań dotyczących Statutu, Regulaminów czy procedowania uchwał, czy KPA? to dopiero byśmy kompetencje przyszłego Przewodniczącego :-)!!!!!
kolega z pracy
+4 #32 RE: Kolejna próba odwołania Zbigniewa Byczyńskiego?kolega z pracy 2015-11-28 12:13
Cytuję on:
Przecież Pan Zając już był krótki okres czasu prezesem "Nielby", jakie były skutki to wszyscy wtajemniczeni wiedzą.

Zenada, ten pan ma dwie lewe do pracy i zero kompetencji!!!!Unika decyzyjności, nie potrafi rozwiązać prostych spraw!!!!
on
+9 #31 RE: Kolejna próba odwołania Zbigniewa Byczyńskiego?on 2015-11-23 12:16
Przecież Pan Zając już był krótki okres czasu prezesem "Nielby", jakie były skutki to wszyscy wtajemniczeni wiedzą.
Sułtan
+5 #30 Zbigniew Byczyński zawsze OdpowiedzialnySułtan 2015-11-22 23:09
Cytuję WYBORCA:
Z cała powagą i po zastanowieniu moge powiedziec ze patrzac na dwie osoby obecnego przewodniczacego Byczynskiego i radnego Zająca moge z całą pewnościa powiedziec ze to stanowisko jak najbardziej należy sie panu Byczynskiemu.Tez tak myślicie ??????


Idzie zima a tu chcą jeszcze jakiegoś Królika żywić !
Piochu
+4 #29 Zbigniew Byczyński niech żyje !Piochu 2015-11-22 22:58
Cytuję sąsiad:
PAN BYCZYŃSKI JEST PORZĄDNYM CZŁOWIEKIEM - I ZA KOMUNY I TERAZ POMAGA LUDZIOM.


I TO JEST 101% Prawdy czy miastem ma rządzić czerwony K.P. i ktoś w czarnej sułtannie
co za ludzie
+9 #28 marionetki w reku p.co za ludzie 2015-11-22 21:40
Cytuję głos ludu:
W woli przypomnienia, w wyborach samorządowych 2014:
BYCZYŃSKI 220 głosów
POSZWA 157 głosów
ZAJĄC 107 głosów

Tak wybrali mieszkańcy, czy oni też są czerwonymi, głosując na pana Byczyńskiego?


zgadzam się, liczba oddanych głosów mieszkańców powinna decydować o tym kto jest przewodniczącym, panie Zbigniewie musi się pan zmierzyć z paktem trzech (Pribe, Poszwa, Zając) trzymam kciuki! nie może być tak,że największy "nierób" (chyba każdy uczciwy to przyzna) w mieście jest kandydatem na pana na stanowisko.
GHJ
0 #27 RE: Kolejna próba odwołania Zbigniewa Byczyńskiego?GHJ 2015-11-22 13:19
Cytuję głos ludu:
W woli przypomnienia, w wyborach samorządowych 2014:
BYCZYŃSKI 220 głosów
POSZWA 157 głosów
ZAJĄC 107 głosów

Tak wybrali mieszkańcy, czy oni też są czerwonymi, głosując na pana Byczyńskiego?

Ale w różnych okręgach! A Wągrowiec to bardzo czerwone miasto!
głos ludu
+25 #26 RE: Kolejna próba odwołania Zbigniewa Byczyńskiego?głos ludu 2015-11-22 09:07
W woli przypomnienia, w wyborach samorządowych 2014:
BYCZYŃSKI 220 głosów
POSZWA 157 głosów
ZAJĄC 107 głosów

Tak wybrali mieszkańcy, czy oni też są czerwonymi, głosując na pana Byczyńskiego?
J23
+8 #25 RE: Kolejna próba odwołania Zbigniewa Byczyńskiego?J23 2015-11-22 07:44
Cytuję obiektywny:
Cytuję patriota:
Cytuję Marcin Dębski:
"Dla tych co bronią tego Pana mała biografia: W PZPR od 25.03.1975 r.; członek ZSMP ;Wieczorowy Uniwersytet Marksizmu-Leninizmu – słuchacz; KW PZPR w Pile – zastępca członka; członek KW PZPR w Pile ; członek KM PZPR w Wągrowcu. Źródło: AP Poznań O/Piła, KW PZPR w Pile,5,7,10,13; Tamże 128, k. 67.,
Sekretarz Komitet Miejski Wągrowiec PZPR od 01.08.1981 do 23.10.1986
I Sekretarz Komitet Miejski Wągrowiec PZPR od 24.10.1986 do 1990.
Czas wyeliminować osoby tworzące komunizm z życia publicznego! "

Panie Marcinie, skoro, taka ważna jest dla pana przeszłość, to może od razu sięgnąć do dokumentów całej rodziny, najlepiej do trzeciego pokolenia, jak już to już. Trudno pojąć, jak można nie doceniać działalności pana Byczyńskiego po 1989 roku, ilu profesorów akademickich związanych było z partią,a teraz normalnie funkcjonują w życiu uczelni, tak samo jak inni wągrowczanie np. pan mianowski. Reasumując, Pan Byczyński zawsze kierował się dobrem miasta, pomaga zwykłym mieszkańcom, w przeciwieństwie do innych, którzy kurczowo trzymają się spodni burmistrza, przyklaskując na każdą decyzję i słowo obojętnie na jakim jest poziomie i w jakim tonie.


Może tak Pan Marcin Dębski napisze o sobie i swojej rodzinie lub my mu coś wyciągniemy na jego rodzinę?
Najpierw start do samorządu z KW Poszwa a teraz KORWIN? Jak można tak diametralnie zmienić poglądy z liberała na "mocnego konserwatystę", żeby nie powiedzieć radykała. A teść w PiS?
obiektywny
+10 #24 czystki jak u Kaczyńskiegoobiektywny 2015-11-21 20:05
Cytuję patriota:
Cytuję Marcin Dębski:
"Dla tych co bronią tego Pana mała biografia: W PZPR od 25.03.1975 r.; członek ZSMP ;Wieczorowy Uniwersytet Marksizmu-Leninizmu – słuchacz; KW PZPR w Pile – zastępca członka; członek KW PZPR w Pile ; członek KM PZPR w Wągrowcu. Źródło: AP Poznań O/Piła, KW PZPR w Pile,5,7,10,13; Tamże 128, k. 67.,
Sekretarz Komitet Miejski Wągrowiec PZPR od 01.08.1981 do 23.10.1986
I Sekretarz Komitet Miejski Wągrowiec PZPR od 24.10.1986 do 1990.
Czas wyeliminować osoby tworzące komunizm z życia publicznego! "

Panie Marcinie, skoro, taka ważna jest dla pana przeszłość, to może od razu sięgnąć do dokumentów całej rodziny, najlepiej do trzeciego pokolenia, jak już to już. Trudno pojąć, jak można nie doceniać działalności pana Byczyńskiego po 1989 roku, ilu profesorów akademickich związanych było z partią,a teraz normalnie funkcjonują w życiu uczelni, tak samo jak inni wągrowczanie np. pan mianowski. Reasumując, Pan Byczyński zawsze kierował się dobrem miasta, pomaga zwykłym mieszkańcom, w przeciwieństwie do innych, którzy kurczowo trzymają się spodni burmistrza, przyklaskując na każdą decyzję i słowo obojętnie na jakim jest poziomie i w jakim tonie.
sąsiad
+28 #23 dobry człowieksąsiad 2015-11-21 09:04
PAN BYCZYŃSKI JEST PORZĄDNYM CZŁOWIEKIEM - I ZA KOMUNY I TERAZ POMAGA LUDZIOM.
parampampam
+20 #22 RE: Kolejna próba odwołania Zbigniewa Byczyńskiego?parampampam 2015-11-20 22:21
Cytuję patriota:
Cytuję Marcin Dębski:
"Dla tych co bronią tego Pana mała biografia: W PZPR od 25.03.1975 r.; członek ZSMP ;Wieczorowy Uniwersytet Marksizmu-Leninizmu – słuchacz; KW PZPR w Pile – zastępca członka; członek KW PZPR w Pile ; członek KM PZPR w Wągrowcu. Źródło: AP Poznań O/Piła, KW PZPR w Pile,5,7,10,13; Tamże 128, k. 67.,
Sekretarz Komitet Miejski Wągrowiec PZPR od 01.08.1981 do 23.10.1986
I Sekretarz Komitet Miejski Wągrowiec PZPR od 24.10.1986 do 1990.
Czas wyeliminować osoby tworzące komunizm z życia publicznego! "


Najłatwiej jest krytykować i wypominać błędy. A może dla odmiany spojrzeć w duszę człowieka i to, co jest dla niego najważniejsze? Pan Byczyński ma na uwadze dobro miasta, w przeciwieństwie do szanownego pana burmistrza, który z ironicznym uśmiechem myśli chyba tylko o tym jak się dorobić i zaprezentować. Żal mi wągrowczan.
duduś
+1 #21 Kolejna próba odwołania Zbigniewa Byczyńskiego?duduś 2015-11-20 21:24
Kolejna próba


Wyklęty powstań, ludu ziemi,
Powstańcie, których dręczy głód.
Myśl nowa blaski promiennymi
Dziś wiedzie nas na bój, na trud.
Przeszłości ślad dłoń nasza zmiata,
Przed nami niechaj tyran drży!
Ruszymy z posad bryłę świata,
Dziś niczym, jutro wszystkim my!

Refren:
Bój to jest nasz ostatni,
Krwawy skończy się trud,
Gdy związek nasz bratni
Ogarnie ludzki ród.

Nie nam wyglądać zmiłowania
Z wyroków bożych, z pańskich praw.
Z własnego prawa bierz nadania
I z własnej woli sam się zbaw!
Niech w kuźni naszej ogień bucha,
Zanim ostygnie - przekuj w stal,
By łańcuch spadł z wolnego ducha,
A dom niewoli zniszcz i spal!

(Refren)

Rząd nas uciska, kłamią prawa,
Podatków brzemię ciąży nam,
I z praw się naszych naigrawa
Ten, co z bezprawia żyje sam.
Lecz się odmieni krzywda krwawa,
Gdy równość stworzy nowy ład,
Bez obowiązków nie ma prawa,
Dla równych - równy szczęścia świat!

(Refren)

Rządzący światem samowładnie
Królowie kopalń, fabryk, hut
Tym mocni są, że każdy kradnie
Bogactwa, które stwarza lud.
W tej bandy kasie ogniotrwałej
Stopiony w złoto krwawy pot.
Na własność do nas przejdzie cały,
Jak należności słusznej zwrot.

(Refren)

Obłudzie zdzierców, rządom kata
Wyzwania zgodnie rzucim krzyk,
Co wojsk szeregi z ludem zbrata:
Hej, kolby w górę, łamać szyk.
I żołnierz, wiedząc przeciw komu,
A z kim o lepszy walczy los,
Bratobójczego sprawcom sromu
Śmiertelny jutro zada cios.

(Refren)

Dziś lud roboczy wsi i miasta
W jedności swojej stwarza moc,
Co się po ziemi wszerz rozrasta,
Jak świt łamiący wieków noc...
Precz darmozjadów rodzie sępi!
Czyż nie dość żerów z naszych ciał?
Gdy lud wam krwawe szpony stępi,
Dzień szczęścia będzie wiecznie trwał
tyl
+16 #20 poziom pracownikówtyl 2015-11-20 19:04
Cytuję anty:
Czy z chwilą upadku "zootechnika" i "partykularka" nie wiedzieliście , że czas komuny , postkomuny i familijnych układów się skończył? Chwała Burmistrzowi za czyszczenie i plewienie czerwonych chwastów .Jak można było , 25-lat po upadku komuny , wybierać na zaszczytne stanowisko , gościa , który w 1968 r. chwalił najazd czerwonych oprawców na Czechosłowację ?
Zaślepieni czerwoną zarazą obudźcie się lub zamilczcie!!!

pan asystent również kojarzy się jednoznacznie, studia w milenium nie wybielą wizerunku, żal miasta i straconych pieniędzy.
zołza
+12 #19 RE: Kolejna próba odwołania Zbigniewa Byczyńskiego?zołza 2015-11-20 18:13
A moderator nie śpi, nadaje ton dyskusji i minusuje co trzeba.
olo
+10 #18 RE: Kolejna próba odwołania Zbigniewa Byczyńskiego?olo 2015-11-20 18:04
Ludzie ale wy naiwni jesteście. Nagonka na Byczyńskiego się zaczęła. A dlaczego nikt niczego nie napisze o przeszłości pana Zająca? Niczego wcześniej nie robił i nigdzie nie przynależał?
zołza
+6 #17 RE: Kolejna próba odwołania Zbigniewa Byczyńskiego?zołza 2015-11-20 18:02
Cytuję ankaa:
Widzę, ze skasowano mój komentarz o popełnionych w artykule błędach ortograficznych :lol:
Dobrze, że chociaż go przyjęto do wiadomości i błędy poprawiono!
A swoją drogą, widać jak się kreuje tzw. opinię publiczną, kasując niewygodne komentarze i zostawiając te, które pozostają w zgodzie z założonymi celami piszących.

A intencje piszących są jak widać bardzo stronnicze.
ankaa
+10 #16 RE: Kolejna próba odwołania Zbigniewa Byczyńskiego?ankaa 2015-11-20 17:52
Widzę, ze skasowano mój komentarz o popełnionych w artykule błędach ortograficznych :lol:
Dobrze, że chociaż go przyjęto do wiadomości i błędy poprawiono!
A swoją drogą, widać jak się kreuje tzw. opinię publiczną, kasując niewygodne komentarze i zostawiając te, które pozostają w zgodzie z założonymi celami piszących.
patriota
-3 #15 RE: Kolejna próba odwołania Zbigniewa Byczyńskiego?patriota 2015-11-20 16:28
Cytuję Marcin Dębski:
"Dla tych co bronią tego Pana mała biografia: W PZPR od 25.03.1975 r.; członek ZSMP ;Wieczorowy Uniwersytet Marksizmu-Leninizmu – słuchacz; KW PZPR w Pile – zastępca członka; członek KW PZPR w Pile ; członek KM PZPR w Wągrowcu. Źródło: AP Poznań O/Piła, KW PZPR w Pile,5,7,10,13; Tamże 128, k. 67.,
Sekretarz Komitet Miejski Wągrowiec PZPR od 01.08.1981 do 23.10.1986
I Sekretarz Komitet Miejski Wągrowiec PZPR od 24.10.1986 do 1990.
Czas wyeliminować osoby tworzące komunizm z życia publicznego! "
radna
+7 #14 RE: Kolejna próba odwołania Zbigniewa Byczyńskiego?radna 2015-11-20 15:25
Cytuję radna:
Proponuję wynagrodzenie dla radnych - stawka godzinowa liczona od najniższego wynagrodzenia, Przewodniczącym (RM i stałych Komisji) - stawka godz. plus 20% premii. Zobaczymy ilu wystartuje w następnych wyborach.


Straż Miejska - won!
radna
+10 #13 RE: Kolejna próba odwołania Zbigniewa Byczyńskiego?radna 2015-11-20 15:23
Proponuję wynagrodzenie dla radnych - stawka godzinowa liczona od najniższego wynagrodzenia, Przewodniczącym (RM i stałych Komisji) - stawka godz. plus 20% premii. Zobaczymy ilu wystartuje w następnych wyborach.
startrek
+10 #12 RE: Kolejna próba odwołania Zbigniewa Byczyńskiego?startrek 2015-11-20 12:41
Cytuję REALISTA:
A MOŻE PAN ZAGRODA SIĘ WYKAŻE MA ZAWSZE TYLE DO POWIEDZENIA .PYTANIE DLACZEGO MILCZY MA POLE DO POPISU JAKI BYSTRY :o:cry::oops::-*:lol::lol::lol::lol:


ten temat go przerasta, zwykłe sprawy ludzkie.
fukuyama
+1 #11 Re:fukuyama 2015-11-20 12:23
Cytuję anty:
Czy z chwilą upadku "zootechnika" i "partykularka" nie wiedzieliście , że czas komuny , postkomuny i familijnych układów się skończył? Chwała Burmistrzowi za czyszczenie i plewienie czerwonych chwastów .Jak można było , 25-lat po upadku komuny , wybierać na zaszczytne stanowisko , gościa , który w 1968 r. chwalił najazd czerwonych oprawców na Czechosłowację ?
Zaślepieni czerwoną zarazą obudźcie się lub zamilczcie!!!

Niby prawicowe poglądy ale kultura wypowiedzi i stopień zakłamania z pokroju Cyrankiewicza - panie anty'asystencie.
sauron
+10 #10 RE: Kolejna próba odwołania Zbigniewa Byczyńskiego?sauron 2015-11-20 11:57
Popieram -obiektywnego-w wypowiedzi; a tak na marginesie kto wybrał tego Poszwę?
Lekarz
-5 #9 RE: Kolejna próba odwołania Zbigniewa Byczyńskiego?Lekarz 2015-11-20 10:31
Cytuję REALISTA:
A MOŻE PAN ZAGRODA SIĘ WYKAŻE MA ZAWSZE TYLE DO POWIEDZENIA .PYTANIE DLACZEGO MILCZY MA POLE DO POPISU JAKI BYSTRY :o:cry::oops::-*:lol::lol::lol::lol:

Tabletek ci zabrakło ??
REALISTA
+20 #8 REALISTAREALISTA 2015-11-20 09:06
A MOŻE PAN ZAGRODA SIĘ WYKAŻE MA ZAWSZE TYLE DO POWIEDZENIA .PYTANIE DLACZEGO MILCZY MA POLE DO POPISU JAKI BYSTRY :o:cry::oops::-*:lol::lol::lol::lol:
młody stary
-7 #7 Kolejna próba odwołania Zbigniewa Byczyńskiegomłody stary 2015-11-20 06:22
No to pa pa 8)
Zmiany,zmiany :-)
anty
+1 #6 koniec postkomunyanty 2015-11-20 00:18
Czy z chwilą upadku "zootechnika" i "partykularka" nie wiedzieliście , że czas komuny , postkomuny i familijnych układów się skończył? Chwała Burmistrzowi za czyszczenie i plewienie czerwonych chwastów .Jak można było , 25-lat po upadku komuny , wybierać na zaszczytne stanowisko , gościa , który w 1968 r. chwalił najazd czerwonych oprawców na Czechosłowację ?
Zaślepieni czerwoną zarazą obudźcie się lub zamilczcie!!!
bea_
-1 #5 RE: Kolejna próba odwołania Zbigniewa Byczyńskiego?bea_ 2015-11-19 22:14
glosowanie jak bedzie wyglalo nie wiem ale wiem kto sie wstrzyma. sa panowie ktorzy w waznych decyzjach zawsze sie wstrzymuja..... Panowie RAdni Ti i I........przekonamy sie wkrotce :)
akwarium
-3 #4 RE: Kolejna próba odwołania Zbigniewa Byczyńskiego?akwarium 2015-11-19 21:00
A mnie to rybka.
Mieszkaniec miasta
+35 #3 kasaMieszkaniec miasta 2015-11-19 20:49
A MOŻE BY TAK WPROWADZIĆ DZIAŁALNOŚĆ CHARYTATYWNĄ ZARÓWNO KOMISJI JAK I RADY?? JAKA OSZCZĘDNOŚĆ DLA MIASTA.. CHCESZ TO BĄDŹ RADNYM LUB BEZRADNYM ALE NIE ZA NASZE PIENIĄDZE.
WYBORCA
+66 #2 WYBORYWYBORCA 2015-11-19 20:48
Z cała powagą i po zastanowieniu moge powiedziec ze patrzac na dwie osoby obecnego przewodniczacego Byczynskiego i radnego Zająca moge z całą pewnościa powiedziec ze to stanowisko jak najbardziej należy sie panu Byczynskiemu.Tez tak myślicie ??????
obiektywny
+20 #1 RE: Kolejna próba odwołania Zbigniewa Byczyńskiego?obiektywny 2015-11-19 20:41
No to kolejny,któremu Poszwa w jakiś tam sposób stara się dziękować,za to gdzie dziś jest.Pierwszy był proboszcz,teraz jest kolejny.Jednak peugeot 407 nie na darmo w ubiegłym roku często na rynku parkował.

Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 503 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

ZAPYTAJ O OFERTĘ

X

Ostrzeżenie

© 2009-2023 Portal WRC. Wszystkie prawa zastrzeżone.