• Opublikowano:
  • Wyświetlono: 10101

Mieszkańcy Wągrowca nie chcą rozmawiać z Policją?

Mieszkańcy Wągrowca nie chcą rozmawiać z policją. Na zorganizowane dzisiaj spotkanie nie przyszedł nikt!

Komenda Powiatowa Policji w Wągrowcu zorganizowała konsultacje społeczne, które okazały się wielką klapą.

- Celem konsultacji było zebranie opinii i uwag dotyczących rodzaju i miejsc występowania zagrożeń na terenie powiatu wągrowieckiego. Na podstawie zebranych informacji zostanie opracowana realna „Mapa zagrożeń” - poinformował sierż. Dominik Zieliński, oficer prasowy KPP Wągrowiec.

Mapę stworzą najprawdopodobniej policjanci, bo mieszkańcy Wągrowca nie są zainteresowani współpracą z policją. Frekwencja w powiecie była bardzo niska a na spotkanie w  Wągrowcu nie przyszedł nikt.

- Na spotkanie w Wągrowcu, które odbyło się w dniu dzisiejszym nie przyszedł nikt. Zabrakło samych mieszkańców, jak i ich reprezentantów - dodaje z rozgoryczeniem sierż. Dominik Zieliński.

Policja twierdzi, że apelowała do mieszkańców, zapraszała a mieszkańcy i tak nie przyszli.

- Nasze statystyki pokazują, że Wągrowiec nie jest wyspą pozbawiona czynów karalnych, wręcz przeciwnie, tym bardziej zastanawiające jest tak nikłe zainteresowanie ze strony mieszkańców Wągrowca kwestiami bezpieczeństwa - tłumaczy oficer prasowy wągrowieckiej komendy.

To jednak nie koniec.

Poza bezpośrednimi spotkaniami mieszkańcy powiatu wągrowieckiego dostali możliwość swobodnego wypowiedzenia się w ankiecie na temat bezpieczeństwa. Z tej możliwości również nie skorzystali

- Oprócz kilkunastu ankiet zgromadzonych podczas spotkań w gminach, na adresy mailowe nie wpłynęły żadne wypełnione ankiety - podsumowuje całą akcję sierż. Dominik Zieliński.

Dlaczego mieszkańcy Wągrowca nie chcą rozmawiać z policją, czy w naszym mieście jest aż tak bezpiecznie? A może zawiodła promocją o którą w mediach nie zabiegała Komenda Powiatowa Policji w Wągrowcu?

Czekamy na Wasze komentarze.


 

 

Komentarze   

mieszkaniec wrc
+2 #70 żałośni policjanci ...mieszkaniec wrc 2016-03-08 05:33
Cytuję MASI:
Chińczyk ciulu wal sterydy dalej to się na chodniku na Kościuszki nie zmieścisz.



A może by tak zrobić każdemu z policjantów narkotesty i testy na doping ? Każdy który będzie miała coś w organizmie powinien zostać wydalony.. może w końcu trafimy na Policje a nie na psy.....
mieszkaniec wrc
+2 #69 żałośni policjanci ...mieszkaniec wrc 2016-03-08 05:19
Cytuję Pan:
Przecież pan policjant zawsze ma rację, oglądam serię z Emilem łowcą foto radarów , nie ma o czym tu rozmawiać. Panowie policjanci powinni wyjechać na szkolenia do Anglii czy innych krajów.



Do Anglii żeby pojechali..koszty dla miasta bo trzeba by z nimi wysłać tłumacza :D
mieszkaniec wrc
0 #68 żałośni policjanci ...mieszkaniec wrc 2016-03-08 05:16
Skoro nikt nie przyszedł. .to musi być jakiś tego powód ?? Może taki ze Ci Pseudo policjanci są .. hmm nie bójmy się tego słowa nienormalni. Ponad prawem ? Ważniejsi jak policja w innych miastach... ostatnio mnie zatrzymali..ponoć rozmawiałem przez telefon..mając w uchu zestaw słuchawkowy. .. ale oboje uznali ze mnie widzieli jak rozmawiałem. .a że byłem sam to Pan jakiś tam... Wiem ze z Gołańcz.. stwierdził że mamy słowo przeciwko słowu i ze ich jest dwóch to mają rację. .. no myślę sobie debile... ale zaproponowałem ze może upomnienie .bo jest również forma kary.. to pożal się Boże milicjant uznał ze może i jest ale nie u nich i nie dziś. .... a targować mogę się na Targu. ..wiec drodzy wladajacy Miastem oraz Panie wladajacy tym schroniskiem dla psów weźcie się w końcu za to... bo opinia idzie szybko... a szkoda by tak ładne i rozwojowe miasto miało taką opinię przez takich ludzi ...
jejku
0 #67 RE: Mieszkańcy Wągrowca nie chcą rozmawiać z Policją?jejku 2016-03-07 12:29
Cytuję Benia:
Na ul.Słowackiego chodnik oznaczony czerwoną kostką, to nie jest oznaczenie miejsca parkingowego - to dekoracja chodnika
tak stwierdził policjant wystawiający 100, zł mandatu i 2 pkt .
Pytam więc, po jakiego czorta iść na takie spotkania i rozmowy z policją?.

Na ul Słowackiego nie ma znaku "P" po stronie gdzie ktoś twierdzi że są jakieś zatoczki, więc skąd taki wniosek. Normalnie miejsca parkingowe oznaczone są podwójnie - znakiem informacyjnym "P" z tabliczką o sposobie ustawiania się aut. Skoro nie ma tam parkingu, to można zatrzymywać się na poboczu zachowując zasady ruchu drogowego. Policjant nie musi chyba tłumaczyć takiej oczywistości, bo to jakie są znaki oznaczające parking, to każdy kto ma prawo jazdy powinien wiedzieć, a jak dla kogoś czerwona kostka brukowa jest znakiem, to niech żąda zwrotu pieniędzy od instruktora nauki jazdy, bo go głupot nauczył!!
Andrzej KA
0 #66 RE: Mieszkańcy Wągrowca nie chcą rozmawiać z Policją?Andrzej KA 2016-03-03 20:05
Łatwo brzęczeć w Internecie, a face to face nie jest tak hop...
i co?
0 #65 RE: Mieszkańcy Wągrowca nie chcą rozmawiać z Policją?i co? 2016-03-03 15:21
Cytuję emeryt:
Cytuję bolek:
Jak komendant jednostki braki w wynikach kryminalnych nadrabia w mandatach drogowych to wychodzi potem takie traktowanie przez ludzi. Dzielnicowi nie znaja rejonów, nie robią obchodów. Nie ma patroli na chodnikach. Trzeba troszkę się zatrzymać i pomyśleć zanim bedzie za późno. 15 tys mandatów i 1600 pouczeń. dlaczego nie jest pół na pół? Czy w Wągrowcu jest tak jak w innych jednostkach?

Popieram,to nie policjanci(wszyscy)są beznadziejni,tylko trzeba zastanowić się nad rządzącymi tą komendą. Szkoda,że na konsultacje nikt nie przyszedł,zapytać dlaczego,może chcieli spotkać się z szefową komendy,ale widząc,że nie bywa w terenie na debatach olali. Zapytajcie kiedy narada roczna i czy wstęp wolny,bedzie tam pani komendant i ktoś z wojewódzkiej jak rok i lata wstecz. Wtedy zapytajmy co nowa pani zrobiła dobrego dla nas mieszkańców,jak wygląda teraz bezpieczeństwo nasze. Rzeecznik musi podać datę do publiki. To skandal z tą debatą,to votum nieufności nie wobec policji,bo jest ona potrzebna,ale wobec pani kom3ndant?

Narada była, a media.... pewnie czekają na gotowy tekst od rzecznika, tylko głos wągrowiecki się pofatygował
Pan
+1 #64 RE: Mieszkańcy Wągrowca nie chcą rozmawiać z Policją?Pan 2016-03-03 08:13
Przecież pan policjant zawsze ma rację, oglądam serię z Emilem łowcą foto radarów , nie ma o czym tu rozmawiać. Panowie policjanci powinni wyjechać na szkolenia do Anglii czy innych krajów.
WolnyPalacz
+1 #63 MiastoWolnyPalacz 2016-03-02 23:19
W ogóle się nie dziwie, że nikt nie przyszedł ;) Wągrowiec jest miastem policyjnym. Jeżeli jest dyskusja między policjantem, który nie ma racji, a chce zarobić najprawdopodobniej dostaniesz kampe w ryj i Cię zwiną ;) Polecam ogarnąć policje w WRC to wtedy poprawią się stosunki między Wągrowiecką policją, a mieszkańcami.
Piotrowa
+5 #62 A kogoś to dziwi?Piotrowa 2016-03-01 15:30
Mnie nie, bo policja w Wągrowcu jest malo przyjazna obywatelom. Funkcjonariuszom sie wydaje, że jak założą mundur, to są panami świata. Może warto by zorganizować spotkanie n/t jak poprawić relacje policji z mieszkańcami.
Max
+5 #61 RE: Mieszkańcy Wągrowca nie chcą rozmawiać z Policją?Max 2016-02-29 10:27
Proponuje kierować sprawy do sądu, jak sąd dostanie do rozpoznania tysiące spraw to się może ktoś zainteresuje
On
+4 #60 RE: Mieszkańcy Wągrowca nie chcą rozmawiać z Policją?On 2016-02-28 22:52
W skokach jest bardzo dużo zagrożeń mieszkańcy nie wiedzą, gdzie są przejścia dla pieszych a policjanci z zaskoczenia takie siroty wyłapują i walą po 100zł na odświeżenie pamięci. Bravo Bravo patologie trzeba likwidować w zarodku....... a nieoświetleni rowerzyści nad ranem przemykają ulicami miasta i wiosek niosąc zagrożenie dla samych siebie jak i kierowców ale takich zbyt trudno wyłapac bo trzeba by przyjechac na patrol nie po godzinie 8 jak już jest jasno a o gdzinie 5 rano ale komu tak wcześnie chciało by się wstawac lepiej wpierdzielic pączka na rynku i czatowac na pieszych :)
lupa
+4 #59 RE: Mieszkańcy Wągrowca nie chcą rozmawiać z Policją?lupa 2016-02-28 14:24
Obawiam się jednego, że policja jedyne wnioski jakie z tego wyciągnie to będą wnioski o ukaranie piszących tutaj.
FOK
+2 #58 RE: Mieszkańcy Wągrowca nie chcą rozmawiać z Policją?FOK 2016-02-28 13:35
Cytuję psywny:
JAK TRWOGA TO I TAK DO BOGA: WSZYSCY CO TU NEGATYWNIE ODNOSZĄ SIĘ DO MILICJI W CHWILI POTRZEBY I TAK PRZYCHODZĄ PO POMOC HAHAHAHAHA NIE MOŻECIE BEZ NICH ŻYĆ TO MNIE NAJBARDZIEJ CIESZY, ŻE CO BYŚCIE NIE PISALI O MILICJI, NIGDY JEJ NIE ZMIENIĄ PRZEZ TO, ŻE NON STOP PRZYCHODZICIE NA TASZARWO GŁUPOTY ZGŁASZAĆ HAHAHAHA

Oni strzec bezpieczeństwa i są od tego są jak dupa od srania. Za to mają płacone i po 15 latach pracy wszyscy składają się na ich emerytury. Więc nie widzę związku z twoją wypisownią wyżej.
FOK
+2 #57 RE: Mieszkańcy Wągrowca nie chcą rozmawiać z Policją?FOK 2016-02-28 13:25
I bardzo dobre. Widocznie mieszkańcy weszli już na wyższy level intelektualny. Z idiotami się nie rozmawia. Były wcześniej organizowane te konsultacje i co one dały ? Niech szanowna brać niebieska ruszy sama dupę i zrobi stosowne badania a nie że mieszkańcy tracąc swój czas za darmo zrobią im analizę " ich pola pracy"
Jak pies tylko szczeka i gryzie to mu pan jeść nie daje. Proponuję pani komendant powołać zespół ekspertów, który zacznie odwiedzać mieszkańców robiąc przy tym stosowną pcacę analityczną.
Sopel
+10 #56 RE: Mieszkańcy Wągrowca nie chcą rozmawiać z Policją?Sopel 2016-02-28 12:43
Jeszcze z kim można w tej komendzie normalnie pogadać to są chyba dzielnicowi ci w tych granatowych mundurach. To są jeszcze normalni ludzie stara gwardia i mają jeszcze szacunek dla społeczeństwa. Jak można to pouczą i pogadają normalnie. Pełen szacun dla nich.
jebac kurewki
+5 #55 RE: Mieszkańcy Wągrowca nie chcą rozmawiać z Policją?jebac kurewki 2016-02-28 02:06
Zacznijmy od tego że nikogo nawet o tym nie poinformowali i wiem to z potwierdzonego źródła bo chcieliscie zrobić tylko sensację wy jebane pierdolone niebieskie aktoreczki!!! Jebac ich!!!
jo
-2 #54 RE: Mieszkańcy Wągrowca nie chcą rozmawiać z Policją?jo 2016-02-27 20:32
Cytuję antek123:
meneli w przejściu do toalety miejskiej na Rynku opanować nie mogą to o czym tutaj gadać , do niczego się nie nadają - spisywać to tak... to im najlepiej wychodzi

...bo się wreszcie pisać i czytać nauczyli! :lol:
Fuck police
+7 #53 RE: Mieszkańcy Wągrowca nie chcą rozmawiać z Policją?Fuck police 2016-02-27 18:25
A po co z nimi rozmawiać? walmy te młode szczuny w morde od razu bo mysla ze sa chuck noris :) gowno 20 paro letnie ledwo od cyca oderwane mysli ze kims jest.
X6
-2 #52 Mieszkańcy Wągrowca nie chcą rozmawiać z Policją?X6 2016-02-27 16:54
Dlaczego tutaj żaden adwokat nie narzeka,czyżby był aż taki idealny /
J23
+14 #51 RE: Mieszkańcy Wągrowca nie chcą rozmawiać z Policją?J23 2016-02-27 15:12
Sami sobie są winni:
1. źle traktują mieszkańców, za byle g... mandat, staniesz 5m przed pasami mandat, 5m za pasami mandat - ulica Słowackiego - zatoczki na chodniku do parkowania.
2. Od 1989 roku czyli od 27 lat nie widziałem na mojej ulicy nigdy dzielnicowego - śmiech :D, siedzą na 4-rech literach w komisariacie i piją kawkę.
3. zero nagłośnienia spotkania, no chyba, że było w lokalnych gazetach. No to pech bo ja ich nie kupuję. :oops:
4. godzina spotkania powinna być dostosowana do mieszkańców, a nie policjantów - godzina rozpoczęcie takiego spotkania na przyszłość to 17-18 a nie 10-15. Wtedy mieszkańcy pracują w Poznaniu czy Wągrowcu, a pracodawcy nie zwolnią z pracy. POLICJANCI są dla mieszkańców, a nie odwrotnie. :P
Benia
+6 #50 Mieszkańcy Wągrowca nie chcą rozmawiać z policjąBenia 2016-02-27 14:29
Na ul.Słowackiego chodnik oznaczony czerwoną kostką, to nie jest oznaczenie miejsca parkingowego - to dekoracja chodnika
tak stwierdził policjant wystawiający 100, zł mandatu i 2 pkt .
Pytam więc, po jakiego czorta iść na takie spotkania i rozmowy z policją?.
Filip
+5 #49 RE: Mieszkańcy Wągrowca nie chcą rozmawiać z Policją?Filip 2016-02-27 11:46
Cytuję Obywstel:
Podobnie sprawa wygląda na Kasprowicza.Do Intermarche co nie którzy wjechliby do środka, często stają na chodniku czy przejściu dla pieszych które jest od strony dużego parkingu i mniejszego to samo po stronie Biedronki jak i warzywnoka i pobliskiego kebabu ciężko się ruszyć najlepiej do środka pod same drzwi stanąć o zająć chodnik.Tym niech się zajmie policja a nie raz przejdą na godzine i nie widza czy nie chcą ...

Przed intermarche od strony parkingu jest oznaczone miejsce dla niepełnosprawnych i szeroki fragment chodnika ktory notorycznie jest zastawiany samochodami mimo ze w tym miejscu nie ma zadnego oznaczenia, ze wolno tam parkowac. Parkuja tam zwlaszcza ci, ktorych nogi bolą - niech policja zajrzy tam codziennie i powypisuje mandaty tym, ktorzy nie rozumieja, ze w tym miejscu sie nie parkuje.
Sopel
+16 #48 RE: Mieszkańcy Wągrowca nie chcą rozmawiać z Policją?Sopel 2016-02-27 11:41
Ją myślę że winne jest kierownictwo tej komendy a nie ci policjanci z ulicy którzy robią tak jak mają nakazane. To kierujący tą komendą doprowadzili do braku zaufania społeczeństwa wobec policji. Zgodzę się że i w Wągrowcu są jeszcze normalni policjanci z którymi można jeszcze normalnie i po ludzku porozmawiać i którzy mają szacunek dla społeczeństwa ale to tylko niektórzy.
emeryt
+14 #47 RE: Mieszkańcy Wągrowca nie chcą rozmawiać z Policją?emeryt 2016-02-27 09:35
Cytuję bolek:
Jak komendant jednostki braki w wynikach kryminalnych nadrabia w mandatach drogowych to wychodzi potem takie traktowanie przez ludzi. Dzielnicowi nie znaja rejonów, nie robią obchodów. Nie ma patroli na chodnikach. Trzeba troszkę się zatrzymać i pomyśleć zanim bedzie za późno. 15 tys mandatów i 1600 pouczeń. dlaczego nie jest pół na pół? Czy w Wągrowcu jest tak jak w innych jednostkach?

Popieram,to nie policjanci(wszyscy)są beznadziejni,tylko trzeba zastanowić się nad rządzącymi tą komendą. Szkoda,że na konsultacje nikt nie przyszedł,zapytać dlaczego,może chcieli spotkać się z szefową komendy,ale widząc,że nie bywa w terenie na debatach olali. Zapytajcie kiedy narada roczna i czy wstęp wolny,bedzie tam pani komendant i ktoś z wojewódzkiej jak rok i lata wstecz. Wtedy zapytajmy co nowa pani zrobiła dobrego dla nas mieszkańców,jak wygląda teraz bezpieczeństwo nasze. Rzeecznik musi podać datę do publiki. To skandal z tą debatą,to votum nieufności nie wobec policji,bo jest ona potrzebna,ale wobec pani kom3ndant?
Obywstel
+7 #46 RE: Mieszkańcy Wągrowca nie chcą rozmawiać z Policją?Obywstel 2016-02-27 09:08
Podobnie sprawa wygląda na Kasprowicza.Do Intermarche co nie którzy wjechliby do środka, często stają na chodniku czy przejściu dla pieszych które jest od strony dużego parkingu i mniejszego to samo po stronie Biedronki jak i warzywnoka i pobliskiego kebabu ciężko się ruszyć najlepiej do środka pod same drzwi stanąć o zająć chodnik.Tym niech się zajmie policja a nie raz przejdą na godzine i nie widza czy nie chcą ...
ciekawy
+12 #45 RE: Mieszkańcy Wągrowca nie chcą rozmawiać z Policją?ciekawy 2016-02-27 00:00
Na Słowackiego to niektórzy z was najchętniej by wjechali samochodem do piekarni albo rybnego! Nie raz widziałem, jak jakiś wielki kierowca prawie zastawił przejście dla pieszych, bo mu się nie chce czterech liter ruszyć, żeby kawałek podejść do sklepu.

Niech policja w tym miejscu wystawia jak najwięcej mandatów, przynajmniej miejscy i wiejscy kierowcy nauczą się parkować tak, żeby nie zastawiać pieszym dojścia do pasów!
antek123
+4 #44 psyantek123 2016-02-26 23:29
meneli w przejściu do toalety miejskiej na Rynku opanować nie mogą to o czym tutaj gadać , do niczego się nie nadają - spisywać to tak... to im najlepiej wychodzi
Stefano
+11 #43 RE: Mieszkańcy Wągrowca nie chcą rozmawiać z Policją?Stefano 2016-02-26 22:09
Cytuję ass:
Nie dziwie sie, skoro polowa mieszkancow dostala mandaty za przejscie nie na pasach... to jest chore.. szkoda strzempic ryja.

Może trzeba w końcu, trzeba zrobić pasy tam gdzie przechodzą ludzie.
pyra
-1 #42 dobry pies to w budziepyra 2016-02-26 20:54
Prosta sprawa pies po służbie dokona zatrzymania to bohater! pies po służbie dostanie po pysku to nie obywatel tylko nadal pies! Państwo policyjne! Mogą mi gałe zrobić a i tak będę ich nagrywał jak nie tu to spotkanie w sądzie a nawet dalej! Psy bujcie się ludziska zaczna patrzeć wam na łapy
Dana
+11 #41 Policja w_cDana 2016-02-26 17:21
Kto dostał zaproszenie. na owe konsultacje? Kto dostał ankietę? Ja nie
nie mieszkaniec WRC
+18 #40 POLICJAnie mieszkaniec WRC 2016-02-26 16:55
Zgadzam sie z tymi wszystkimi komentarzami na Nie.Nie mieszkam w Wagrowcu ale wiem co sie tam dzieje słyszałam jak wagrowiecka policja traktuje swoich obywateli.Jak mozna traktowac ludzi jak smieci przytłaczam przykład....psikanie gazem łzawiacym bezposrednio po oczach,mimo ze nie mieszkam w Wągrowcu nigdy nie zwróciła bym sie o pomoc waszej policji w mojej miejscowosci dzielnicowy jest na kazdy tel o kazdej porze dnia i nocy.Mimo ze maja mundur niech naucza sie szacunku dla innych prostych obywateli a nie podnosza sobie statystyki mandatami za bzdury....a na samym koncu przekrecaja zeznania oczywiscie na swoja strone.
Zdz.
+15 #39 RE: Mieszkańcy Wągrowca nie chcą rozmawiać z Policją?Zdz. 2016-02-26 14:34
Skoro nikt nie przyszedł, to może trzeba wyciągnąć wnioski? Przykład... Na Słowackiego obok poczty zatrzymuje się radiowóz. Przy sklepie p.Zborowskich jest przejście dla pieszych i obok zarysowane kostką miejsce parkingowe. Wystarczy tylko wjechać, a z drugiej strony gwizdek p. policjantki. Woła i mandat gotowy, czyli 100 zł. Może to niewiele, ale emeryt już to odczuje, a tak właśnie było. Nie wierzę żeby komukolwiek dano upomnienie.
GPRS
+16 #38 Mieszkańcy Wągrowca nie chcą rozmawiać z Policją?GPRS 2016-02-26 13:30
Cytuję jskns:
Dokładnie tak! Ludzie w skokach boją się normalnie po Skokach poruszać bo Wągrowieccy policjanci są wszędzie! I ja się pytam czy oni nie mają swojego miasta?! Mało tego zaczajają się w takich miejscach że wcale ich nie widać! Doczepiają się absolutnie do każdej pierdoły i nie uznają upomnień....Szczególnie uważajcie na Wągrowiecką blondynę, strasznie niemiły babsztyl! Myśli że jak nosi mundur to jest kimś! A dla Skockich policjantów pozdrowienia bo to jednak są normalni ludzie ;)


Potwierdzam strasznie niemiła ! około 1,66m wzrostu ! Kto to dopuścił ?
Wielko Polanin
+1 #37 RE: Mieszkańcy Wągrowca nie chcą rozmawiać z Policją?Wielko Polanin 2016-02-26 12:32
Cytuję obserwatorka:
Cytuję Wielko Polanin:
Może zainteresujecie się Państwo, jak kierownictwo KPP opisało powyższe "konsultacje" i powiadomicie nas o tym, bo burzliwe komentarze chyba o to się proszą. Dziekuję

to jak wągrowiecka policja opisała konsultacje jest na stronie internetowej komendy powiatowej, skąd jest zaczerpnięty artykuł przez redakcje portalu WRC. Polecenia idą z góry, nie ważne jakie są deklaracje, co idzie do mediów itp. każdy robi plan. skąd wziąć 500 zł na dziecko? no właśnie....

A te tłumy na zdjęciach ... to skąd?
mario
+18 #36 RE: Mieszkańcy Wągrowca nie chcą rozmawiać z Policją?mario 2016-02-26 11:58
Ludzie na co wy liczycie, że coś się zmieni? Otóż nic takiego nie będzie miało miejsca skoro na ulicy są sami młodzi policjanci którym jaj jakaś mantra jest powtarzane, że mają tylko karać ludzi mandatami. A skoro tylko tego się od nich wymaga i za to się ich nagradza to niby co innego mają robić. A wracając do przytoczonych Skoków to tam są starzy i doświadczeni policjanci i dlatego jest inaczej.
obserwatorka
0 #35 RE: Mieszkańcy Wągrowca nie chcą rozmawiać z Policją?obserwatorka 2016-02-26 10:03
Cytuję Wielko Polanin:
Może zainteresujecie się Państwo, jak kierownictwo KPP opisało powyższe "konsultacje" i powiadomicie nas o tym, bo burzliwe komentarze chyba o to się proszą. Dziekuję

to jak wągrowiecka policja opisała konsultacje jest na stronie internetowej komendy powiatowej, skąd jest zaczerpnięty artykuł przez redakcje portalu WRC. Polecenia idą z góry, nie ważne jakie są deklaracje, co idzie do mediów itp. każdy robi plan. skąd wziąć 500 zł na dziecko? no właśnie....
psywny
-9 #34 RE: Mieszkańcy Wągrowca nie chcą rozmawiać z Policją?psywny 2016-02-26 09:43
JAK TRWOGA TO I TAK DO BOGA: WSZYSCY CO TU NEGATYWNIE ODNOSZĄ SIĘ DO MILICJI W CHWILI POTRZEBY I TAK PRZYCHODZĄ PO POMOC HAHAHAHAHA NIE MOŻECIE BEZ NICH ŻYĆ TO MNIE NAJBARDZIEJ CIESZY, ŻE CO BYŚCIE NIE PISALI O MILICJI, NIGDY JEJ NIE ZMIENIĄ PRZEZ TO, ŻE NON STOP PRZYCHODZICIE NA TASZARWO GŁUPOTY ZGŁASZAĆ HAHAHAHA
MASI
+8 #33 RE: Mieszkańcy Wągrowca nie chcą rozmawiać z Policją?MASI 2016-02-26 09:16
Chińczyk ciulu wal sterydy dalej to się na chodniku na Kościuszki nie zmieścisz.
Wielko Polanin
+9 #32 Do redakcji portaluWielko Polanin 2016-02-26 08:51
Może zainteresujecie się Państwo, jak kierownictwo KPP opisało powyższe "konsultacje" i powiadomicie nas o tym, bo burzliwe komentarze chyba o to się proszą. Dziekuję
Wielko Polanin
+9 #31 RE: Mieszkańcy Wągrowca nie chcą rozmawiać z Policją?Wielko Polanin 2016-02-26 08:49
A ja chciałbym tylko zobaczyć sprawozdanie z tych "konsultacji społecznych" z opisaniem ile przybyło osób, jakie problemy zostały poruszone, jakie złożono propozycje ich rozwiązania. :lol:I chciałbym zobaczyć odpowiedź KWP Poznań na to sprawozdanie, bo chyba oba te dokumenty nie będą objęte klauzulą poufności :oops:
ass
+18 #30 RE: Mieszkańcy Wągrowca nie chcą rozmawiać z Policją?ass 2016-02-26 08:46
Cytuję Dowściekliwy:
Cytuję luke skywalker:
Ale czy ktoś się kiedyś zastanowił aby zwrócić uwagę. Nie! Wykroczenie=mandat. Nikt nie bedzie rozmawiał z kimś kto co chwilę daje w pysk. A policjanci którzy uważają, że im twardsi będą wobec ludzi, tym na większy opór natrafią w przyszłości.


Święte słowa. Policja sama odpycha od siebie mieszkańców . Tylko czekać na mandat , tylko to się liczy. Za mało ludzcy są policjanci . Zero zrozumienia . I jak widać nie jest to tylko moja opinia .


Tu jest Wągrowiec..
W Poznaniu sa luzni policjanci..
a tutaj...? Niech minusuja mnie ci ktorzy nie czuja niepokoju gdy nadjezdza radiowoz MO
ass
+15 #29 RE: Mieszkańcy Wągrowca nie chcą rozmawiać z Policją?ass 2016-02-26 08:44
Nie dziwie sie, skoro polowa mieszkancow dostala mandaty za przejscie nie na pasach... to jest chore.. szkoda strzempic ryja.
Dowściekliwy
+9 #28 ZdziwieniDowściekliwy 2016-02-26 01:24
Czytam komentarze i ciekawi mnie jedno . Czy policja wyciągnie wnioski ? Czy coś sie zmieni ? Niektóre , jak nie większość to trafne spostrzeżenia . Mam nadzieję że ludzie którzy pracują w policji przeczytają to , i dowiedzą się co tak naprawdę boli mieszkańców . Brak ludzkiego podejścia , arogancja, nabijanie statystyk a nie licząc się z dobrem obywatela , jak to ktoś trafnie zauważył " JAK DYSKUTOWAĆ TO W SĄDZIE A NIE Z NAMI " a tu nagle gotowi do rozmowy . I wiele innych trafnych uwag . Pozdrawiam POLICJĘ i poczytajcie komentarze i róbcie odwrotnie do tego co tu napisane gdyż 90% to żale i uwagi a pochwał wcale . Zastanówcie się P/P dlaczego i jak to zmienić .
Dowściekliwy
+12 #27 ZdziwieniDowściekliwy 2016-02-26 01:12
Cytuję luke skywalker:
Ale czy ktoś się kiedyś zastanowił aby zwrócić uwagę. Nie! Wykroczenie=mandat. Nikt nie bedzie rozmawiał z kimś kto co chwilę daje w pysk. A policjanci którzy uważają, że im twardsi będą wobec ludzi, tym na większy opór natrafią w przyszłości.


Święte słowa. Policja sama odpycha od siebie mieszkańców . Tylko czekać na mandat , tylko to się liczy. Za mało ludzcy są policjanci . Zero zrozumienia . I jak widać nie jest to tylko moja opinia .
hahaha
+2 #26 hahahaahhahaha 2016-02-26 00:52
bo tymi niebieskimi [wpis niecenzuralny]mi nikt nie chce i nie bedzie gadal bo to zwykle smiecie
ehhh
+13 #25 RE: Mieszkańcy Wągrowca nie chcą rozmawiać z Policją?ehhh 2016-02-25 23:50
słaba reklama nawet nie wiedziałem ze takie spotkanie ma się odbyc
eliza
+8 #24 RE: Mieszkańcy Wągrowca nie chcą rozmawiać z Policją?eliza 2016-02-25 23:43
Bogowie
Ralfo
+25 #23 Policja hehRalfo 2016-02-25 23:12
Wożą się młodzi Policjanci w tych radiowozach jak by byli nie wiadomo kim walą mandaty za byle G.... a później szukają przyjacieli wśród społeczeństwa i wielkie rozmowy hahah.....Na końcu zdziwienie...
Hubert G.
+16 #22 RE: Mieszkańcy Wągrowca nie chcą rozmawiać z Policją?Hubert G. 2016-02-25 22:50
Haha, ale news na dobry wieczór. Czego oni się spodziewali, ze będą mieli pełne sale, to nie w Wągrowcu, bo tu policja to zło numer jeden.
Tomson
+5 #21 RE: Mieszkańcy Wągrowca nie chcą rozmawiać z Policją?Tomson 2016-02-25 22:47
Słabo nagłośnione.Nawet nie słyszałem o tym.
Pewnie godzina też nie była przystępna dla pracujących.

Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 503 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

ZAPYTAJ O OFERTĘ

X

Ostrzeżenie

© 2009-2023 Portal WRC. Wszystkie prawa zastrzeżone.