• Opublikowano:
  • Wyświetlono: 7005

SOB czyli "Super Oddział Burmistrza" zastąpi Straż Miejską

1 kwietnia z ulic Wągrowca znikną Strażnicy Miejscy. Zastąpi ich SOB czyli "Super Oddział Burmistrza". Wśród wybrańców nie zabraknie też strażnika.

Rozwiązanie Straży Miejskiej rodzi wiele pytań, mieszkańcy zastanawiają, się kto teraz przejmie ich obowiązki. My już wiemy. 1 kwietnia zacznie działać Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego.

- Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego będzie zatrudniał 4 pracowników, w tym dwóch pracowników obsługi monitoringu, jednego byłego strażnika miejskiego oraz dotychczasowego pracownika ds. bezpieczeństwa i zarządzania kryzysowego — poinformował Piotr Korpowski, Urząd Miejski w Wągrowcu.

Strażnikiem, który otrzyma umowę o pracę w Urzędzie Miejskim jest były komendant Zbyszko Sygierycz.

Patrząc na zakres obowiązków, jaki stawia się przyszłymi pracownikom, można dojść do wniosku, że będzie to "Super Oddział Burmistrza". Warszawa ma BOR a Wągrowiec SOB.

Pracownicy Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego zajmą się dosłownie wszystkim. Będą przeciwdziałać terroryzmowi, usuwać skutki zdarzeń terrorystycznych, zajmą się sprawdzaniem, czy segregujemy śmieci i co spalamy w swoich piecach, jak parkujemy i czy legalnie wycinamy drzewa. To jednak nie wszystko, oddział SOB wyłapie bezpańskie psy, zorganizuje i zapewni funkcjonowania Głównego Stanowiska Kierowania Burmistrza Miasta Wągrowca, a nawet skieruje strażaków OSP na badania lekarskie.

Nowy wydział obowiązków ma znacznie więcej. Zobaczcie sami (cały zakres niżej) i zastanówcie się, czy rozwiązanie Straży Miejskiej przyniesie zapowiadane oszczędności?. Naszym zdaniem nie. Czterech pracowników, z czego jeden może iść w teren to troszkę mało. Pozostałych dwóch zajmie się obsługą monitoringu a trzeci bezpieczeństwem i zarządzaniem kryzysowym, czyli będzie wykonywał dotychczasowe obowiązki.

A czym agenci burmistrza będą się przemieszczać? Czy Zbyszko nadal będzie korzystał ze służbowego samochodu, którym kiedyś jeździł jako komendant Straży Miejskiej? Za chwilę ten wydział może liczyć 10 osób, a wtedy trudno mówić o oszczędnościach. Za jakiś czas dojdą płatne strefy parkowania i co wtedy?

WAŻNE: SOB - to nazwa wymyślona przez nas, nie jest oficjalną nazwą nowego wydziału, bo ten nazywać się będzie Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego.

SZCZEGÓŁOWY ZAKRES OBOWIĄZKÓW
Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego

1) zadania w zakresie porządku i bezpieczeństwa:

a) przygotowywanie projektów przepisów – strategii i programów (w tym  programów  prewencji) - mających na celu zapewnienie porządku i bezpieczeństwa publicznego na terenie Gminy miejskiej Wągrowiec,

b) przygotowywanie pod obrady Rady Miejskiej informacji o stanie porządku i bezpieczeństwa na terenie gminy i ewentualne wskazywanie niezbędnych kierunków działań odpowiednich służb w dziedzinach: ochrony środowiska, bezpieczeństwa sanitarnego, bezpieczeństwa i porządku publicznego,

c) przygotowywanie projektu uchwały określającej istotne dla wspólnoty samorządowej zagrożenia bezpieczeństwa i porządku publicznego w oparciu o roczne sprawozdania Komendanta Powiatowego Policji ze swojej działalności, a także informacji o stanie porządku i bezpieczeństwa publicznego,

d) współpraca z Policją i innymi służbami i inspekcjami oraz organizacjami pozarządowymi w zakresie zapewnienia porządku i bezpieczeństwa publicznego oraz kształtowania lokalnej polityki bezpieczeństwa,

e) koordynacja działań związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa na danym terenie i w danym czasie. Powinna obejmować całokształt planowych przedsięwzięć, uwzględniając wielość sytuacji niosących zagrożenie i mających wypracowane algorytmy  postępowania, dla każdego z podmiotów i służb, zgodnie z jego kompetencjami,

f) przyjmowanie interwencji zgłaszanych przez mieszkańców w zakresie bezpieczeństwa i porządku, oraz wdrażanie koniecznych postępowań lub wnioskowanie o ich wszczęcie do innych służb lub instytucji w zakresie:
- stanu sanitarno-porządkowego nieruchomości,
- przeciwdziałanie zanieczyszczaniu miejsc publicznych, ujawnianie i dyscyplinowanie sprawców takich czynów,
- dzikich wysypisk śmieci,
- interwencje w sprawie zwierząt bezdomnych w tym ich zabezpieczanie lub odławianie,
- warunków utrzymywania zwierząt,
- obowiązkowych szczepień zwierząt,
- wyposażenia nieruchomości w pojemniki do gromadzenia odpadów komunalnych, w tym pojemniki do selektywnej zbiórki,
- przestrzegania zasad poprawnej segregacji odpadów przez właścicieli nieruchomości,
- stanu sanitarno-porządkowego nieruchomości i prowadzonej na nich gospodarki odpadami,
- nielegalnego spalania odpadów w przydomowych piecach, poprzez ujawnianie i dyscyplinowanie sprawców takich działań,
- nieruchomości w zakresie obowiązku podłączenia do sieci kanalizacji sanitarnej,
- sposobu i częstotliwości opróżniania zbiorników bezodpływowych,
- legalności wycinki drzew,
- pojawienia się dzikich zwierząt na terenie miasta,
- zagrożenia dla dzikich roślin lub zwierząt, np. w sytuacji niszczenia, gniazd lub siedlisk,
- wypalania traw, liści, gałęzi itp.,
- zajęcia pasa drogowego,
- stwierdzenia wystąpienia zagrożenia na drodze

2) zadania w zakresie zarządzania kryzysowego:

a) opracowanie i uaktualnianie charakterystyk zagrożeń dotyczących sytuacji kryzysowych mogących wystąpić na terenie miasta oraz oceny ich wystąpienia,

b)opracowanie i uaktualnianie "Planu Zarządzania Kryzysowego miasta Wągrowca" oraz zapewnienie jego spójności z innymi planami sporządzanymi w zakresie ochrony ludności przez właściwe organy administracji publicznej, których obowiązek wynika z odrębnych przepisów,

c) opracowanie i uaktualnianie  niezbędnych procedur i dokumentów dotyczących zarządzania w sytuacjach kryzysowych,

d) przygotowanie i prowadzenie szkoleń, ćwiczeń i treningów sprawdzających opracowane i wdrożone procedury zarządzania kryzysowego,

e) aktualizowanie bazy danych o siłach i środkach będących w posiadaniu podmiotów ratowniczych i innych podmiotów na terenie miasta, które mogą być przydatne w sytuacjach kryzysowych,

f) zapewnienie funkcjonowania Centrum Zarządzania Kryzysowego,

g) zapobieganie, przeciwdziałanie i usuwanie skutków zdarzeń o charakterze terrorystycznym,

h) organizacja i realizacja zadań z zakresu infrastruktury krytycznej,

i) organizowanie i dokumentowanie posiedzeń Zespołu Zarządzania Kryzysowego;

3) zadania w zakresie niemilitarnych przygotowań obronnych:

a) opracowanie i uaktualnianie "Planu operacyjnego funkcjonowania miasta Wągrowca w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny”,

b) zorganizowanie i zapewnienie funkcjonowania Głównego Stanowiska Kierowania Burmistrza Miasta Wągrowca,

c) organizowanie szkolenia obronnego,

d) zorganizowanie i zapewnienie funkcjonowania stałego dyżuru Burmistrza Miasta,

e) prowadzenie kontroli realizacji zadań obronnych, w zakresie będącym w kompetencji stanowiska,

f) koordynowanie niemilitarnych przygotowań obronnych w wydziałach Urzędu i współpraca w tym zakresie z właściwą komórką organizacyjną Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego,

g) uruchomienie i przeprowadzenie akcji kurierskiej na terenie Miasta oraz bieżąca aktualizacja "Planu Akcji Kurierskiej"

4) zadania w zakresie ochrony przeciwpożarowej:

a) prowadzenie  analiz i opracowanie prognoz dotyczących pożarów, klęsk żywiołowych oraz innych miejscowych zagrożeń,

b) prowadzenie analiz sił i środków krajowego systemu ratowniczo gaśniczego na obszarze miasta,

c) opiniowanie  projektów zakupu sprzętu i inwestycji służących ochronie przeciwpożarowej, dofinansowanych z budżetu miasta,

d) współpraca z Państwową Strażą Pożarną w zakresie pozyskiwania i przekazywania środków finansowych na realizację zadań z zakresu ochrony przeciwpożarowej,

e) finansowanie działalności ochotniczej straży pożarnej oraz kontrola wydatkowanych środków przekazywanych na jej działalność;

f) wypłata odszkodowań z tytułu wypadku przy pracy,

g) kierowanie członków czynnych OSP na okresowe badania lekarskie,

h) wypłata ekwiwalentu z tytułu udziału strażaków w działaniach ratowniczo-gaśniczych,

i) zapewnić osobom przebywającym w budynkach urzędu bezpieczeństwo i możliwość ewakuacji,

j) przygotować budynki i teren do prowadzenia akcji ratowniczej,

k) zapoznać pracowników z przepisami przeciwpożarowymi,

l) ustalić sposoby postępowania na wypadek powstania pożaru, klęski żywiołowej lub innego miejscowego zagrożenia;

5) zadania w zakresie obrony cywilnej:

a) opracowanie i uaktualnianie "Planu Obrony Cywilnej miasta Wągrowca",

b)opracowanie i uaktualnianie niezbędnych procedur i dokumentacji dotyczących ewakuacji ludności w czasie stanu wojennego i stanu klęski żywiołowej,

c) opracowanie i uaktualnianie wykazu przedsiębiorstw, instytucji i organizacji społecznych działających na terenie miasta realizujących zadania obrony cywilnej,

d) organizowanie i koordynowanie szkoleń z zakresu obrony cywilnej,

e) tworzenie i przygotowanie do działań jednostek organizacyjnych obrony cywilnej,

f) planowanie i zapewnienie ochrony oraz ewakuacji dóbr kultury i innego mienia na wypadek zagrożenia zniszczeniem,

g)wyznaczanie zakładów opieki zdrowotnej zobowiązanych do udzielania pierwszej pomocy medycznej,

h) współpraca z terenowymi organami administracji wojskowej,

i) planowanie i realizacja zaopatrzenia w sprzęt i środki, a także zapewnienie odpowiednich warunków przechowywania, konserwacji i eksploatacji sprzętu obrony cywilnej,

j) przygotowanie i zapewnienie działania elementów systemu ostrzegania i alarmowania ludności,

k) planowanie i nakładanie świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz obrony cywilnej;

6) zadania w zakresie powszechnego obowiązku obrony:

a) przygotowanie dokumentacji do rejestracji osób na potrzeby przeprowadzenia kwalifikacji wojskowej,

b) przygotowanie dokumentacji i udział w kwalifikacji wojskowej,

c) prowadzenie spraw dotyczących żołnierzy i ich rodzin,

d) nakładanie świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz obrony;

7) zadania Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych:

a) zapewnienie ochrony informacji niejawnych,

b) ochrona systemów i sieci informatycznych, w których przetwarzane są informacje niejawne,

c) kontrola ochrony informacji niejawnych oraz przestrzegania przepisów o ochronie tych informacji,

d) okresowa kontrola ewidencji, materiałów i obiegu dokumentów,

e) opracowanie i aktualizowanie planu ochrony Urzędu i nadzorowanie jego realizacji,

f) szkolenie pracowników w zakresie ochrony informacji niejawnych,

g) prowadzenie zwykłych postępowań sprawdzających oraz kontrola postępowań sprawdzających,

h) prowadzenie aktualnego wykazu osób zatrudnionych, które posiadają uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych;

8) zadania z zakresu ochrony danych osobowych:

a) realizacja zadań określonych w ustawie o ochronie danych osobowych w zakresie zadań powierzonych administratorowi bezpieczeństwa informacji przez:
- sprawdzanie zgodności przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych oraz opracowanie w tym zakresie sprawozdania dla administratora danych,
- nadzorowanie opracowania i aktualizowania dokumentacji, o której mowa w art. 36 ust. 2, oraz przestrzegania zasad w niej określonych,
- zapewnianie zapoznania osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych.

b) prowadzenie rejestru zbiorów danych przetwarzanych przez administratora danych;

9) zadania z zakresu miejskiego systemu monitoringu wizyjnego,

a) utrzymywanie w ciągłej sprawności technicznej urządzeń monitorujących,

b) pełnienie funkcji administratora systemu monitoringu wizyjnego, a w tym:
- ponoszenie odpowiedzialności  m.in.  za zapewnienie ochrony odbieranego, rejestrowanego, odtwarzanego lub przetwarzanego obrazu,
- zabezpieczenie  obrazu  przed  udostępnieniem  osobom  nieupoważnionym,  zabraniem  kopii rejestrowanego  obrazu  przez  osobę  nieuprawnioną,  zmianą,  utratą  lub  zniszczeniem zarejestrowanego obrazu,
- prowadzenie ewidencji osób upoważnionych do dostępu do systemu monitoringu wizyjnego oraz rejestr udostępnień nagranych materiałów,
- prowadzenie corocznej statystyki zdarzeń dotyczących naruszeń bezpieczeństwa ujawnianych za pośrednictwem miejskiego systemu monitoringu wizyjnego,
- przechowywanie nagrań przez okres co najmniej 30 dni,

c) przekazywanie na żądanie uprawnionych organów, a w tym Komendy Powiatowej Policji materiału dowodowego w postaci plików wideo lub zdjęć dotyczących zaistniałych przestępstw, wykroczeń, lub przypadków zakłócenia porządku publicznego.

 

 

Komentarze   

Kloniks
+2 #51 RE: SOB czyli "Super Oddział Burmistrza" zastąpi Straż MiejskąKloniks 2018-05-14 20:03
Cytuję iga:
Kieeownikiem tej partyzantki został emeryt ,a młodzi na zasiłku

Kto sie wezmie za emerytow na wodociagach? Pelno ich tam siedzi z ksiegowa na czele
c hye
+6 #50 RE: SOB czyli "Super Oddział Burmistrza" zastąpi Straż Miejskąc hye 2018-05-14 16:05
Poszwa gdzie są te niby odzczednosci po rozwiązaniu SM
Mieszkaniec1965
+4 #49 Dobry artykułMieszkaniec1965 2018-05-14 14:31
Teraz okazuje się, że ten wydział to lizaki burmistrza i emeryci, którzy dorabiają do małej emerytury. Kurw.... Wągrowiec ma powietrze jak w Katowicach, dlaczego nikt tego nie sprawdza, nie kontroluje czym palimy. Sygierycz rusz cztery litery, bo kolega Cholewiński, to emeryt.
X
+8 #48 RE: SOB czyli "Super Oddział Burmistrza" zastąpi Straż MiejskąX 2016-04-04 17:39
Zlikwidował straż miejska ale te pieniądze zamiast pożytecznie spożytkować to pójdą na to COŚ .... ŻENADA !!!!!
....
+7 #47 RE: SOB czyli "Super Oddział Burmistrza" zastąpi Straż Miejską.... 2016-04-03 13:46
żałosne
Blah
0 #46 RE: SOB czyli "Super Oddział Burmistrza" zastąpi Straż MiejskąBlah 2016-04-02 00:07
Cytuję ankaa:
tego nie było, gdy pojawił się ten artykuł
Czytałem ten tekst jak się pojawił dwa czy trzy dni temu i to już wtedy było pozdrawiam.
ankaa
-2 #45 RE: SOB czyli "Super Oddział Burmistrza" zastąpi Straż Miejskąankaa 2016-04-01 22:14
Cytuję Blah:
Czytajmy uważnie a potem się wypowiadajmy.
tego nie było, gdy pojawił się ten artykuł
iga
+15 #44 RE: SOB czyli "Super Oddział Burmistrza" zastąpi Straż Miejskąiga 2016-04-01 21:21
Kieeownikiem tej partyzantki został emeryt ,a młodzi na zasiłku
Blah
-3 #43 RE: SOB czyli "Super Oddział Burmistrza" zastąpi Straż MiejskąBlah 2016-04-01 21:01
Cytuję ankaa:
Ja bełkoczę? Taka nazwa to mogłaby się znależć w jakiejś komedii, ewentualnie parodii. Żaden normalny człowiek nie nazwałby tak żadnej grupy zadaniowej. Ktoś przejmie zadania straży to pewne, ale SOB? Akurat!
Kipi od ironii.


Ja mam wrażenie, że ludzie czytają artykuły do połowy i bez zrozumienia tekstu. Tu fragment artykułu tłumaczący nazwę SOB.

"WAŻNE: SOB - to nazwa wymyślona przez nas, nie jest oficjalną nazwą nowego wydziału, bo ten nazywać się będzie Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego."

Czytajmy uważnie a potem się wypowiadajmy.
ankaa
-3 #42 RE: SOB czyli "Super Oddział Burmistrza" zastąpi Straż Miejskąankaa 2016-04-01 20:52
Ja bełkoczę? Taka nazwa to mogłaby się znależć w jakiejś komedii, ewentualnie parodii. Żaden normalny człowiek nie nazwałby tak żadnej grupy zadaniowej. Ktoś przejmie zadania straży to pewne, ale SOB? Akurat!
Kipi od ironii.
inga
+5 #41 Burmistrzinga 2016-04-01 20:45
trzeba namówić Burmistrza aby zwolnił Sygierycz-a i powołał
na to stanowisko Wojtka Zanto
XY
+4 #40 RE: SOB czyli "Super Oddział Burmistrza" zastąpi Straż MiejskąXY 2016-04-01 20:06
Gdyby wprowadzić rządy Sygierycza na pustyni to piasku by zabrakło po tygodniu .... Do zbierania składki to może i nadaje się ale nie jestem tego pewien ....
Studentka
-1 #39 RE: SOB czyli "Super Oddział Burmistrza" zastąpi Straż MiejskąStudentka 2016-04-01 12:24
Cytuję ankaa:
Nie wierzcie w ten PRIMA-APRILISOWY BEŁKOT!!!!
przecież to prawda, bełkoczesz ty!!!
ankaa
+1 #38 RE: SOB czyli "Super Oddział Burmistrza" zastąpi Straż Miejskąankaa 2016-04-01 10:44
Nie wierzcie w ten PRIMA-APRILISOWY BEŁKOT!!!!
olek
+4 #37 ,,Super Oddział Burmistrza"zastąpi Straż Miejska"olek 2016-04-01 10:09
Spoko moi kochani, Pan Sygierycz rozwalił Straz Miejską to i poradzi sobie z tym. pół roku i SOB zostanie rozwiazany :lol:
Irena
-2 #36 po coIrena 2016-04-01 06:36
A jakie mają narzędzia ?
FACKIŁ
+4 #35 RE: SOB czyli "Super Oddział Burmistrza" zastąpi Straż MiejskąFACKIŁ 2016-04-01 00:27
Taki SnOB czy inny BOB może sobie być i może tylko sprzątać kupy. W świetle prawa to to to nie ma żadnych uprawnień. Zwykli urzędnicy na usługach burmistrza.
kajetan
+3 #34 RE: SOB czyli "Super Oddział Burmistrza" zastąpi Straż Miejskąkajetan 2016-03-31 20:47
Dlaczego to pan Z. SYGIERYCZ nie został kierownikiem tego Wydziału? Jest młody, wykształcony, doświadczony w tej branży!!
Antoni
+9 #33 Tak wybraliśmy i tak mamyAntoni 2016-03-31 20:14
:sad:Tak wybraliśmy i tak mamy ;-)
kanthal
+9 #32 bbbkanthal 2016-03-31 18:00
ja cię kręce, 4 ludzi a tyle mają na głowie, to chyba sami supermeni ha ha ha
HAHAHA
-3 #31 RE: SOB czyli "Super Oddział Burmistrza" zastąpi Straż MiejskąHAHAHA 2016-03-31 16:44
Takie pierdziele i to "święta oburzenie" na zakupie..
. :-D
miesz
-2 #30 SOBmiesz 2016-03-31 15:27
A ta baszta przy strazy komuś podlega? Czy super oddział bedzie sie tez tym zajmował
Peryskop
0 #29 RE: SOB czyli "Super Oddział Burmistrza" zastąpi Straż MiejskąPeryskop 2016-03-31 12:30
Za kilka godzin, wg. prognoz, ma padać deszcz...ale to i tak będzie pewnie wina Burmistrza...
Sobolewska T.
+2 #28 Portal WRC nie dla Idiotów!Sobolewska T. 2016-03-31 11:36
Prawy Obywatel - Prima Aprilis jest jutro a ty gówno wiesz co się dzieje w mieście. Tylko Portal WRC ujawnia fakty - później kopiuje to Mianowski i reszta przykład:
1. Portal WRC ujawnia szczegóły związane z cofniętą dotacją dla ks. Kalinowskiego
2. Portal WRC poprzez publikacje artykułu zwalnia dyrektora MPWiK Szymona Tuliszkiewicza
3. Portal WRC ujawnia kulisy przetargu na boisko w SP 3
... wymieniać dalej? to tylko ostatnie tygodnie.

Czytaj Głos będziesz zawsze trzy kroki z tyłu. Moją teorię potwierdzaj minusy przy twoim wpisie.
Prawy obywatel
+2 #27 RE: SOB czyli "Super Oddział Burmistrza" zastąpi Straż MiejskąPrawy obywatel 2016-03-31 10:31
1. Mamy 1 kwietnia jest to kawał prima aprilis
2. Straż miejska ma prawo bytu wtedy i tylko wtedy jakby zajmowała sie swoimi zajęciami typu ganianie gimbazjalistów chlejących alko, mandaty za nieprawidłowe parkowanie, kontrolowanie ogólnego porządku na ulicach miasta, dopatrzanie drobnych przewinien itd itd ale wtedy POLICJA umywa od tego ręce i zajmuje się poważniejszymi sprawami. Po co nam dwie służby porządkowe do tego samego?
3. Zaglądam raz po raz na ten portal i za każdym razem artykuły są antyburmistrzowskie, napisane z aroganckim, głupkowatym akcentem jakby przez zbuntowanego licealiste, pewno przez jakiegoś lewaka więc do zobaczenia za jakiś miesiąc, może coś sie tutaj zmieni
zomo
+9 #26 RE: SOB czyli "Super Oddział Burmistrza" zastąpi Straż Miejskązomo 2016-03-31 09:36
To wydział tzw.przechowalnia również dla byłych milicjantów. Ciekawe ilu ich tam jest i ilu za chwilę tam trafi kiedy słyszy się o czystkach w szeregach obecnej policji. Milicjanci do wycięcia a więc kilkudziesięciu komendantów naczelników kierowników może tam trafi, wtedy będzie to big wydział.
gość
+11 #25 SOBgość 2016-03-31 09:26
BURMISTRZ kup jeszcze policji stawiany fotoradar i zrob w miescie strefy parkowania płatne aaa i na kosciuszki pługiem zaoraj droge i zasadz buraki bedziesz miał zajecie jak twoja kadencja sie skonczy.....TO JEST KPINA !!!
On
+7 #24 RE: SOB czyli "Super Oddział Burmistrza" zastąpi Straż MiejskąOn 2016-03-31 08:14
w Skokach by się przydał taki oddział, ludzie palą plastyki robią dymówę w samym centrum miasta i nikt na to nie reaguje a urzędnicy śpią i problemu nie widzą
REALISTA
+2 #23 REALISTAREALISTA 2016-03-31 07:45
DOBRY KAWAŁ
Studentka
+6 #22 RE: SOB czyli "Super Oddział Burmistrza" zastąpi Straż MiejskąStudentka 2016-03-31 07:30
Alex Sar czyli Hubert G. Czytaj ze zrozumieniem to nie boli.
ola
+5 #21 Burmistrzola 2016-03-31 07:28
Panie Burmistrzu to pierwsza i ostatnia Kadencja

już więcej Burmistrzem tego miasta nie będziesz
Radek nie
+7 #20 SOBRadek nie 2016-03-31 07:20
Cytuję Ja,:
really?

Co burmistrz wyprawia tragedia sergel do roboty a nie cwaniakowac buraku
Hubert G.
0 #19 RE: SOB czyli "Super Oddział Burmistrza" zastąpi Straż MiejskąHubert G. 2016-03-30 23:39
Haha, nie mogę, ale jaja. Już niedługo coraz więcej osób będzie się śmiać z tego miasta. Lepszej nazwy sobie nie mogli wymyślić? Już nie mogła zostać ta straż miejska?
Stefano
+4 #18 RE: SOB czyli "Super Oddział Burmistrza" zastąpi Straż MiejskąStefano 2016-03-30 22:44
Za mało urzędasów?.Poszwa obiecał ,że zlikwiduje SM.Powołał w to miejsce nowa służbę. Co do pana Z,S to taki człowiek ,który miał kare sądową, {zawiaski} nie powinien piastować stanowisk. Zapytacie co zrobił- jego piesek pogryzł człowieka.. a teraz ma łapać psy po mieście. Ha HA Ha
olo
-6 #17 RE: SOB czyli "Super Oddział Burmistrza" zastąpi Straż Miejskąolo 2016-03-30 22:43
Każdy ma swoją dobrą zmianę...a kto pełni funkcję na dworze burmistrza Antka Macierewicza? Proszę o kandydatury ;)
Bumbum
+5 #16 BoomBumbum 2016-03-30 22:42
Jest buum sekta powstaje bo do emerytury brakuje
gniewko
+4 #15 regniewko 2016-03-30 22:26
Sygierycz Obywatel Burak
GPSR
+3 #14 ,,Super Oddział Burmistrza"GPSR 2016-03-30 22:04
Czasami lekarstwo jest gorsze jak choroba ;) .
jojo
+8 #13 RE: SOB czyli "Super Oddział Burmistrza" zastąpi Straż Miejskąjojo 2016-03-30 21:56
Kiedy będzie ogłoszony konkurs na szeryfa tego SOB? Zamierzam wystartować !
lol
+6 #12 RE: SOB czyli "Super Oddział Burmistrza" zastąpi Straż Miejskąlol 2016-03-30 21:41
Dobry towarek burek ma. Takie odloty że hoho :lol:
Administrator
+3 #11 RE: SOB czyli "Super Oddział Burmistrza" zastąpi Straż MiejskąAdministrator 2016-03-30 21:32
Informujemy, że to nie żart! Taki zarządzenie wydał burmistrz Krzysztof Poszwa NR 57/2016 z dn. 23.03.2016 w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędowi Miejskiemu w Wągrowcu

CAŁE ZARZĄDZENIE: www.portalwrc.pl/images/zalaczniki/57_2016.pdf
Matt
+3 #10 RE: SOB czyli "Super Oddział Burmistrza" zastąpi Straż MiejskąMatt 2016-03-30 21:27
serio chciało wam się to pisać?
Urzędnik
+4 #9 RE: SOB czyli "Super Oddział Burmistrza" zastąpi Straż MiejskąUrzędnik 2016-03-30 21:23
to nie żart, to prawda, my w urzędzie mamy więcej takich kwiatków ale nie wolno nam się wypowiadać, samo wyjdzie z biegiem czasu.
Macieju
-7 #8 RE: SOB czyli "Super Oddział Burmistrza" zastąpi Straż MiejskąMacieju 2016-03-30 21:20
Prima Aprilisowy żąrt.
Ramboo
+2 #7 RE: SOB czyli "Super Oddział Burmistrza" zastąpi Straż MiejskąRamboo 2016-03-30 21:10
"wypłata odszkodowań z tytułu wypadku przy pracy" to jest najlepsze
Polka
+10 #6 RE: SOB czyli "Super Oddział Burmistrza" zastąpi Straż MiejskąPolka 2016-03-30 21:09
Ale burmistrz pojechał, teraz cywile maja łapać psy, karać mieszkańców i te inne pierdy? Szok, kolejna przekłamana obietnica wyborcza. Zlikwiduje straż - zlikwidowałem przecież!
patola WRC
+6 #5 patola WRCpatola WRC 2016-03-30 20:54
hehehe, w Wagrowcu likwidacja straży miejskiej??? czy to tylko takie zamydenie oczu mieszkańcą, typowa zmiana nazwy i jedziemy dalej, wszyscy który pracowali w Straży Miejskiej przejdą do SOB'u - nazwa Mega :Di te obowiązki żeby wrabiali chociaz 10 % z tego co jest napisane. Pozdro
hirek
+8 #4 RE: SOB czyli "Super Oddział Burmistrza" zastąpi Straż Miejskąhirek 2016-03-30 20:53
Dobry etat do kolejnego emeryta z straży pozarnej
TOMSON
+2 #3 RE: SOB czyli "Super Oddział Burmistrza" zastąpi Straż MiejskąTOMSON 2016-03-30 20:36
Tak jasne to Prima Aprilis
Obywatel
+13 #2 RE: SOB czyli "Super Oddział Burmistrza" zastąpi Straż MiejskąObywatel 2016-03-30 20:36
Jeden z byłych od kwietnia pracowników straży miejskiej znalazł już sobie chyba posadę... podczas Świąt Wielkanocnych w niedziele z koszyczkiem w kościele zbierał ofiarę na tace kościelna.

Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 503 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

ZAPYTAJ O OFERTĘ

X

Ostrzeżenie

© 2009-2023 Portal WRC. Wszystkie prawa zastrzeżone.