• Opublikowano:
  • Wyświetlono: 9321

MPWiK w Wągrowcu nadal bez dyrektora

Rada Nadzorcza jeszcze nie zakończyła procedury konkursowej w związku z wyborem nowego dyrektora MPWiK w Wągrowcu.

Dzisiaj mieliśmy poznać nazwisko nowego dyrektora MPWiK. Nieoficjalnie dowiedzieliśmy się, że Rada Nadzorcza MPWiK jeszcze nie zdecydowała komu powierzyć to stanowisko. Procedura konkursowa nadal trwa, nazwisko nowego dyrektora poznamy dopiero około 25 kwietnia.

Konkurs jeszcze trwa, a już pojawia się szereg wątpliwości. Jeden z kandydatów, którego kandydatura została odrzucona, skierował pismo do Rady Nadzorczej MPWiK w Wągrowcu, w którym zażądał wyjaśnień.

Treść złożonego pisma została wysłana również do wiadomości Portalu WRC, o czym piszący poinformował w stopce Radę Nadzorczą. Postanowiliśmy zatem opublikować cały list, zamazując jedynie dane autora.


 

 

Komentarze   

Olicz
+9 #64 RE: MPWiK w Wągrowcu nadal bez dyrektoraOlicz 2016-04-24 21:54
Cytuję Pobudka:
Ile potrzeba czasu, żeby przemalować wodociągi na niebiesko i osiągnąć ceny poznańskie na wodę i ścieki?

Niewiele i szybko to poszło wstępnie. Ktoś za ten niebieski kolor, betony i płotki szybko i niezle wykasował oraz podzielił tantiemy. Następne podziały z kolejnej kasy czekają w kolejce, ot i cała tajemnica wyboru dyrektora. Jesli nie wiadomo o co chodzi, to stara zasada mówi, że o pieniądze i ich benificjentów ;-)Jedni odeszli garną się inni...
8vup
+16 #63 RE: MPWiK w Wągrowcu nadal bez dyrektora8vup 2016-04-21 23:33
Cytuję Romwald:
Cytuję cwdnr:
Cytuję Zorba:
W Tygodniku ukazał się atykuł: "Dyrektora nie mają wągrowieckie wodociągi............" a w nim słowa Pana Grzegorza Tomaszewskiego szefa rady nadzorczej MPWiK:
"Nie oznacza to jednak, że jeszcze w kwietniu wodociągi będą miały nowego szefa. - Osobie, ktora zostanie wyłoniona w konkursie damy czas na uregulowanie wcześniejszych kwestii związanych z pracą."
Czy kandydat na dyrektora pracujący w tej chwili w wodociągach potrzebuje czasu na uregulowanie kwestii związnych z pracą?
Kogo miał na mysli Pan Przewodniczący?

Oni czekają na uregulowanie kwestii, a inni czekają na ich decyzje. Na decyzje tych dwóch panów z rady. Jakie będą? Czy pójdą w zaparte, czy się opamiętają? :-)Potem dopiero będzie mozna iść dalej jak sie nie ogarną ;-)

Oprócz innych grubszych rzeczy o których nie czas teraz, ewidentne jest pogwałcenie regulaminu wyboru, ktory sami oglosili. Z par.10 pkt.1 jasno wynika, że kandydat spełniający wzgledy formalne jest dopuszczony do etapu 2. W par.10 pkt.2 jest napisane, że RN podejmuje decyzje o dopuszczeniu kandydata do etapu 2. Na podstawie czego? Na podstawie spełnienia zalożeń formalnych, bo czegóż innego? Indywidualnych preferencji czlonków RN, nazwiska kandydata, pochodzenia, pieknych oczu, ładnych zębów, pieknych oczu, nie lubienia go...??? Nie ma takego zapisu nigdzie w regulaminie, a uczyniono taki tendencyjny wybór, bo z 8 kwalifikujących się osób wybrano 3 z tego dwie z tej trójki nie spełniaja założeń formalnych konkursu. Draka na całego! Napisano jeszcze, że preferowane będą osoby z branży wod-kan. Takich osób spełniających warunki konkursu i branżowe było więcej. Zostali odrzuceni na podstawie czego? Co o tym sądzić? Pan Zbyszek już tu jest :lol:

Załatwianie pracy za pieniądze to nie wykroczenie, tylko przestępstwo. Zastanówcie się ludkowie z "władzy" czy to się wam oplaca ;-):-)Ten "konkurs" nadaje się tylko do prokuratury !!! Pan Zbyszek już jest :D
Jurasek
+19 #62 RE: MPWiK w Wągrowcu nadal bez dyrektoraJurasek 2016-04-21 20:29
Cytuję Jarek:
Cytuję szpilunia:
Cytuję rosa:
Poszwa poszuka kolejnego kumpla emeryta

Jak na razie burmistrz robi wszystko by to była jego pierwsza i ostatnia kadencja :D

Masz rację, może to być piersza i ostatnia kadencja burmistrza. Ludzie z wodociągów, ich rodziny, ciocie, wujkowie, kuzyni, kuzynki znajomi, znajomi znajomych i itd. nie zagłosują na burmistrza, który zrobił im kuku.

Wszyscy pójdziemy zagłosować, nawet na dwie ręce tak jak w sejmie, ale nie za, a przeciw !!! bo na kogo innego :-)To co jest teraz to wielkie nieporozumienie!
Przebudzenie
+22 #61 RE: MPWiK w Wągrowcu nadal bez dyrektoraPrzebudzenie 2016-04-21 20:08
Cytuję Pobudka:
Ile potrzeba czasu, żeby przemalować wodociągi na niebiesko i osiągnąć ceny poznańskie na wodę i ścieki?

Jak już o cenach mowa, to panowie z rady nadzorczej dajcie jakiś poradnik tym w ramach rekompensaty, których łamiąc regulamin w imię własnych korzyści odrzuciliście z dalszego etapu konkursu. Powiedzcie ile trzeba zapłacić kasy, żeby przejść dalej u was? Może przyda się na następny tzw. konkurs :DStosujecie jakiś swój cennik, czy ogólnopolski standardowy? Oświećcie ludzi tę w waszym mniemaniu ciemną masę. Obrona Tuliszkiewicza była tak cenna, więc gra jest nie o byle co. Pan prawnik wie ile wziął i nie obronił gościa. Na miejscu gościa nakopałbym mu do dupy, bo to zwykłe naciąganie w beznadziejnej sprawie. Z ludzi na konkursie też chcą zrobić idiotów. Na razie zrobili, ale to nie koniec ;-):-)Panie burmistrzu Pan się też w to wpisuje i nie byłbym taki happy ;-)
Zupa się rozlała
+17 #60 RE: MPWiK w Wągrowcu nadal bez dyrektoraZupa się rozlała 2016-04-21 15:27
Cytuję Romwald:
Cytuję cwdnr:
Cytuję Zorba:
W Tygodniku ukazał się atykuł: "Dyrektora nie mają wągrowieckie wodociągi............" a w nim słowa Pana Grzegorza Tomaszewskiego szefa rady nadzorczej MPWiK:
"Nie oznacza to jednak, że jeszcze w kwietniu wodociągi będą miały nowego szefa. - Osobie, ktora zostanie wyłoniona w konkursie damy czas na uregulowanie wcześniejszych kwestii związanych z pracą."
Czy kandydat na dyrektora pracujący w tej chwili w wodociągach potrzebuje czasu na uregulowanie kwestii związnych z pracą?
Kogo miał na mysli Pan Przewodniczący?

Oni czekają na uregulowanie kwestii, a inni czekają na ich decyzje. Na decyzje tych dwóch panów z rady. Jakie będą? Czy pójdą w zaparte, czy się opamiętają? :-)Potem dopiero będzie mozna iść dalej jak sie nie ogarną ;-)

Oprócz innych grubszych rzeczy o których nie czas teraz, ewidentne jest pogwałcenie regulaminu wyboru, ktory sami oglosili. Z par.10 pkt.1 jasno wynika, że kandydat spełniający wzgledy formalne jest dopuszczony do etapu 2. W par.10 pkt.2 jest napisane, że RN podejmuje decyzje o dopuszczeniu kandydata do etapu 2. Na podstawie czego? Na podstawie spełnienia zalożeń formalnych, bo czegóż innego? Indywidualnych preferencji czlonków RN, nazwiska kandydata, pochodzenia, pieknych oczu, ładnych zębów, pieknych oczu, nie lubienia go...??? Nie ma takego zapisu nigdzie w regulaminie, a uczyniono taki tendencyjny wybór, bo z 8 kwalifikujących się osób wybrano 3 z tego dwie z tej trójki nie spełniaja założeń formalnych konkursu. Draka na całego! Napisano jeszcze, że preferowane będą osoby z branży wod-kan. Takich osób spełniających warunki konkursu i branżowe było więcej. Zostali odrzuceni na podstawie czego? Co o tym sądzić? Pan Zbyszek już tu jest :lol:

To nie prywatny folwark tych panów, chociaż oni tak myslą na czele z burmistrzem, który dał tuliszkiewiczowi zamiast go zawiesić miesiac czasu na posprzatanie syfu po sobie. Teraz po nim zamiata audytor i okaże się, że tuliszkiwicz to bardzo uczciwy i skrzywdzony obywatel :DZa jego wybór beknął już strary szef rady nadzorczej, chociaż powinien burmistrz, bo o wszystkim wiedział i nic z tym nie zrobił, ale za obecny wybór beknie panujący teraz i wszechmocny jak się mu wydaje szef tej rady. Kiedy beknie burmistrz? Może wtedy jak się bigosu nawsuwa tego, co go cały czas gotuje. Jak przyjdzie Pan Zbyszek łyknie go z tym bigosem i wypluje :lol:!!! Nawet referendum nie będzie potrzebne ;-)
Romwald
+23 #59 RE: MPWiK w Wągrowcu nadal bez dyrektoraRomwald 2016-04-20 11:35
Cytuję cwdnr:
Cytuję Zorba:
W Tygodniku ukazał się atykuł: "Dyrektora nie mają wągrowieckie wodociągi............" a w nim słowa Pana Grzegorza Tomaszewskiego szefa rady nadzorczej MPWiK:
"Nie oznacza to jednak, że jeszcze w kwietniu wodociągi będą miały nowego szefa. - Osobie, ktora zostanie wyłoniona w konkursie damy czas na uregulowanie wcześniejszych kwestii związanych z pracą."
Czy kandydat na dyrektora pracujący w tej chwili w wodociągach potrzebuje czasu na uregulowanie kwestii związnych z pracą?
Kogo miał na mysli Pan Przewodniczący?

Oni czekają na uregulowanie kwestii, a inni czekają na ich decyzje. Na decyzje tych dwóch panów z rady. Jakie będą? Czy pójdą w zaparte, czy się opamiętają? :-)Potem dopiero będzie mozna iść dalej jak sie nie ogarną ;-)

Oprócz innych grubszych rzeczy o których nie czas teraz, ewidentne jest pogwałcenie regulaminu wyboru, ktory sami oglosili. Z par.10 pkt.1 jasno wynika, że kandydat spełniający wzgledy formalne jest dopuszczony do etapu 2. W par.10 pkt.2 jest napisane, że RN podejmuje decyzje o dopuszczeniu kandydata do etapu 2. Na podstawie czego? Na podstawie spełnienia zalożeń formalnych, bo czegóż innego? Indywidualnych preferencji czlonków RN, nazwiska kandydata, pochodzenia, pieknych oczu, ładnych zębów, pieknych oczu, nie lubienia go...??? Nie ma takego zapisu nigdzie w regulaminie, a uczyniono taki tendencyjny wybór, bo z 8 kwalifikujących się osób wybrano 3 z tego dwie z tej trójki nie spełniaja założeń formalnych konkursu. Draka na całego! Napisano jeszcze, że preferowane będą osoby z branży wod-kan. Takich osób spełniających warunki konkursu i branżowe było więcej. Zostali odrzuceni na podstawie czego? Co o tym sądzić? Pan Zbyszek już tu jest :lol:
cwdnr
+22 #58 RE: MPWiK w Wągrowcu nadal bez dyrektoracwdnr 2016-04-20 10:45
Cytuję Zorba:
W Tygodniku ukazał się atykuł: "Dyrektora nie mają wągrowieckie wodociągi............" a w nim słowa Pana Grzegorza Tomaszewskiego szefa rady nadzorczej MPWiK:
"Nie oznacza to jednak, że jeszcze w kwietniu wodociągi będą miały nowego szefa. - Osobie, ktora zostanie wyłoniona w konkursie damy czas na uregulowanie wcześniejszych kwestii związanych z pracą."
Czy kandydat na dyrektora pracujący w tej chwili w wodociągach potrzebuje czasu na uregulowanie kwestii związnych z pracą?
Kogo miał na mysli Pan Przewodniczący?

Oni czekają na uregulowanie kwestii, a inni czekają na ich decyzje. Na decyzje tych dwóch panów z rady. Jakie będą? Czy pójdą w zaparte, czy się opamiętają? :-)Potem dopiero będzie mozna iść dalej jak sie nie ogarną ;-)
Zeelek
+26 #57 RE: MPWiK w Wągrowcu nadal bez dyrektoraZeelek 2016-04-19 09:26
Cytuję Kojo:
Ciekawe jak bedzie krecił jak szynobusem do Poznania bedzie jezdził
Już wkrótce czeka go szynobus to prawda. W starostwie po wojnach jakie toczy nie ma co szukać, wróci i go zwolnią, Zakumpluje się z Grzesiem kamińskim, który również po 16 latach noszenia głowy w chmurach przesiadł się na szynobus.
Kojo
+32 #56 RE: MPWiK w Wągrowcu nadal bez dyrektoraKojo 2016-04-18 23:34
Cytuję Ralfi:
Odchodzący skarbnik to porzomny gość. Czyżby nie lubił niebieskiego?

To bardzo porzadny i uczciwy gość. Ma dość poszwy i jego chorych pomysłów, jego nie kompetenci i ignorancji. Poszwa podpala sobie stołek na ktorym siedzi. Wiedzial o Tuliszkiewiczu, milczał... Udaje głupka przy wyborze dyrektora wodociagow. Ten czlowiek to jakies nieporozumienie w skorze burmistrz. Ciekawe jak bedzie krecił jak szynobusem do Poznania bedzie jezdził, a na to się zanosi. Precz z taka wladzą!!! Dopiero się obudzi jak stwierdzi gówno w nocniku :lol:
Ralfi
+29 #55 RAL5010Ralfi 2016-04-18 22:46
Odchodzący skarbnik to porzomny gość. Czyżby nie lubił niebieskiego?
Toja
+31 #54 SmródToja 2016-04-18 22:26
Cytuję Pobudka:
Ile potrzeba czasu, żeby przemalować wodociągi na niebiesko i osiągnąć ceny poznańskie na wodę i ścieki?

Już chyba niewiele... A ile potrzeba czasu, żeby napełnić beczkowóz i wylać gówno pod urząd? Jak tak będą dalej działać to nawet dwa beczkowozy się znajdą, a do tego gówna w którym się teraz taplają dojdą następne beczkowozy z kloaki
Pobudka
+32 #53 Kwestią czasu?Pobudka 2016-04-18 22:18
Ile potrzeba czasu, żeby przemalować wodociągi na niebiesko i osiągnąć ceny poznańskie na wodę i ścieki?
Yeti
+30 #52 RE: MPWiK w Wągrowcu nadal bez dyrektoraYeti 2016-04-18 22:07
Cytuję Freydis:
Panie Tomaszewski po co ta ściema? Przecież wszystko już jasne.

Dyrektorem będzie Krzysztof Garnetz i to właśnie on musi uregulować swoje kwestie, bo zasiada w spółkach prawa handlowego. Żeby nie złamać ustawy antykorupcyjnej musi zrezygnować a na to potrzebuje czasu.

To ta nowa władza... Ich buta i nie liczenie się z drugim czlowiekiem doprowadza do takich zachowań. Ustawiania, kombinowania, pokrętnego wyjasniania oczywistych rzeczy. Jak ten pan znalazł się w radzie nadzorczej, co tam robi i jakie ma kompetencje, to trzeba sprawdzić. Za tym idą grube pieniądze i brudne interesy pewnej grupy ludzi...
CyberWariat
+32 #51 RE: MPWiK w Wągrowcu nadal bez dyrektoraCyberWariat 2016-04-18 19:32
Panie Tomaszewski po co ta ściema? Przecież wszystko już jasne.

Dyrektorem będzie Krzysztof Garnetz i to właśnie on musi uregulować swoje kwestie, bo zasiada w spółkach prawa handlowego. Żeby nie złamać ustawy antykorupcyjnej musi zrezygnować a na to potrzebuje czasu.
teoretycznie
+23 #50 RE: MPWiK w Wągrowcu nadal bez dyrektorateoretycznie 2016-04-18 18:17
Cytuję Korba:
Cytuję Zorba:
W Tygodniku ukazał się atykuł: "Dyrektora nie mają wągrowieckie wodociągi............" a w nim słowa Pana Grzegorza Tomaszewskiego szefa rady nadzorczej MPWiK:
"Nie oznacza to jednak, że jeszcze w kwietniu wodociągi będą miały nowego szefa. - Osobie, ktora zostanie wyłoniona w konkursie damy czas na uregulowanie wcześniejszych kwestii związanych z pracą."
Czy kandydat na dyrektora pracujący w tej chwili w wodociągach potrzebuje czasu na uregulowanie kwestii związnych z pracą?
Kogo miał na mysli Pan Przewodniczący?

Przecież wiadomo kogo, bo parcie na tę osobę jest tak wielkie, że nawet pan przewodniczacy rady nie potrafi zachowac odrobiny pozorow. Ten konkurs jest ustawiony jeszcze bardziej niż poprzedni, co widać, słychac i czuć. Robi się tylko z ludzi idiotów rozpisując takie konkursy nieprecyzyjnym i pokrętnym regulaminem oraz w formie poddańczej do wladzy miejskiej. Jedna wielka manipulacja, aby wybrać swojego. Nic innego się nie liczy!!! Po co to robią? Może ktoś wie :lol:

JAK NIE WIADOMO O CO CHODZI, TO CHODZI O PIENIĄDZE!
Teoretycznie może tak być, że do przytulenia są okrągłe sumki z inwestycji które musi poczynić MPWiK chociażby przy modernizacji oczyszczalni. Ja bym zrobił zadymę z pracownikami, bo po 1. by się bali, 2. pod pozorem zmian usunąłbym tych którzy mogliby patrzeć mi na ręce, 3. pozwoliłoby mi to na obsadzenie kluczowych stanowisk swoimi ludźmi, 4 skierowałoby to uwagę ludzi w zupełnie innym kierunku. Zajęci byliby utrzymaniem się na powierzchni, a nie tym gdzie idzie kasa. 5. po wyciśnięciu tej przysłowiowej cytryny ewakuowałbym się gdzieś daleko stąd :DHulaj dusza, piekła nie ma.
nawiedzony bezrobotn
+5 #49 garneknawiedzony bezrobotn 2016-04-18 11:36
Cytuję Obywatelka:
Głosując na obecnego burmistrza myślałam ze w Wagrowcu nadejdą zmiany. A tymczasem wszystko jest po staremu. Państwo w państwie nadal trwa!!!!!! Rada nadzorcza poczeka aż pan G załatwi swoje interesy w spółkach i przepisze na zonę a szanowny teść będzie wygrywa wszystkie przetargi w wodociągach. Dziękuje za taka władze. Niech sie tym zajmie cba



mam nadzieję, że się mylisz ale wszystko jest możliwe - o teścia się nie martw bo tam wojna nadal trwa
Korba
+23 #48 RE: MPWiK w Wągrowcu nadal bez dyrektoraKorba 2016-04-17 21:22
Cytuję Zorba:
W Tygodniku ukazał się atykuł: "Dyrektora nie mają wągrowieckie wodociągi............" a w nim słowa Pana Grzegorza Tomaszewskiego szefa rady nadzorczej MPWiK:
"Nie oznacza to jednak, że jeszcze w kwietniu wodociągi będą miały nowego szefa. - Osobie, ktora zostanie wyłoniona w konkursie damy czas na uregulowanie wcześniejszych kwestii związanych z pracą."
Czy kandydat na dyrektora pracujący w tej chwili w wodociągach potrzebuje czasu na uregulowanie kwestii związnych z pracą?
Kogo miał na mysli Pan Przewodniczący?

Przecież wiadomo kogo, bo parcie na tę osobę jest tak wielkie, że nawet pan przewodniczacy rady nie potrafi zachowac odrobiny pozorow. Ten konkurs jest ustawiony jeszcze bardziej niż poprzedni, co widać, słychac i czuć. Robi się tylko z ludzi idiotów rozpisując takie konkursy nieprecyzyjnym i pokrętnym regulaminem oraz w formie poddańczej do wladzy miejskiej. Jedna wielka manipulacja, aby wybrać swojego. Nic innego się nie liczy!!! Po co to robią? Może ktoś wie :lol:
Zorba
+26 #47 Artykuł w TygodnikuZorba 2016-04-17 17:14
W Tygodniku ukazał się atykuł: "Dyrektora nie mają wągrowieckie wodociągi............" a w nim słowa Pana Grzegorza Tomaszewskiego szefa rady nadzorczej MPWiK:
"Nie oznacza to jednak, że jeszcze w kwietniu wodociągi będą miały nowego szefa. - Osobie, ktora zostanie wyłoniona w konkursie damy czas na uregulowanie wcześniejszych kwestii związanych z pracą."
Czy kandydat na dyrektora pracujący w tej chwili w wodociągach potrzebuje czasu na uregulowanie kwestii związnych z pracą?
Kogo miał na mysli Pan Przewodniczący?
Gips
+22 #46 RE: MPWiK w Wągrowcu nadal bez dyrektoraGips 2016-04-17 12:29
Cytuję Jakubia-Grzeg:
Burmistrzowi już się urodził dyrektor :-*czy po artykułach z WRC Burmistr stracił wizje kogo z tych 2-ch wybrać :sad:

Nie z dwoch, a z trzech. Dwoch to jest "na zająca" :-)Trzech z osmiu wybrano pod stolikiem twarzą w twarz w gabinecie burmistrza. Wizja z wyborem jest ta sama... pakowanie się rady w kolejne kłopoty ;-)
Temida
+20 #45 http://urzednicy.dowcipy.pl/dowcipy-o-urzednikach_2.htmlTemida 2016-04-17 10:39
Cytuję Minollo:
Cytuję Hanka:
Cytuję sasio:
Mi to wygląda na to, że prawdopodobnie ktoś usilnie szuka dojścia do źródła publicznych pieniędzy, a jest to duże i stabilne źródło. Temu może służyć forsowanie na prezesa MPWiK ludzi powiązanych z prywatnym biznesem. Kto to jest, czas pokaże. Kasa,kasa,kasa.......reszta się nie liczy.

Tak to już jest, że najlepiej sięgać po nie swoje. Całe założenie jest takie :-)Lud niech płaci, a garstka niech korzysta do woli :-)

Tak właśnie to wygląda.
Zaślepieni pazernością chyba zapomnieli, że lud nie jest ciemny jak tabaka w rogu :lol:i wszystkio co nie jest w interesie ludu prędzej czy później odbija się czkawką bądź laksacją. :D

Z netu - kawał w 4 słowach: Stowarzyszenie "Urzędnicy Przeciw Korupcji"
Minollo
+19 #44 MPWiK nadal bez dyrektoraMinollo 2016-04-16 11:34
Cytuję Hanka:
Cytuję sasio:
Mi to wygląda na to, że prawdopodobnie ktoś usilnie szuka dojścia do źródła publicznych pieniędzy, a jest to duże i stabilne źródło. Temu może służyć forsowanie na prezesa MPWiK ludzi powiązanych z prywatnym biznesem. Kto to jest, czas pokaże. Kasa,kasa,kasa.......reszta się nie liczy.

Tak to już jest, że najlepiej sięgać po nie swoje. Całe założenie jest takie :-)Lud niech płaci, a garstka niech korzysta do woli :-)

Tak właśnie to wygląda.
Zaślepieni pazernością chyba zapomnieli, że lud nie jest ciemny jak tabaka w rogu :lol:i wszystkio co nie jest w interesie ludu prędzej czy później odbija się czkawką bądź laksacją. :D
Hanka
+19 #43 RE: MPWiK w Wągrowcu nadal bez dyrektoraHanka 2016-04-15 22:57
Cytuję sasio:
Mi to wygląda na to, że prawdopodobnie ktoś usilnie szuka dojścia do źródła publicznych pieniędzy, a jest to duże i stabilne źródło. Temu może służyć forsowanie na prezesa MPWiK ludzi powiązanych z prywatnym biznesem. Kto to jest, czas pokaże. Kasa,kasa,kasa.......reszta się nie liczy.

Tak to już jest, że najlepiej sięgać po nie swoje. Całe założenie jest takie :-)Lud niech płaci, a garstka niech korzysta do woli :-)
Dociekliwy
+30 #42 RE: MPWiK w Wągrowcu nadal bez dyrektoraDociekliwy 2016-04-12 13:24
Pytanie jest jedno. Na co czekamy do 25.04 skoro wcześniej się tak spieszyło z wyborem dyrektora. Kto, ile i komu zapłacił, żeby nim zostać??? To jest wiadome, ale kiedy wyjdzie na jaw ;-):DPan T też był obserwowany i kiedy wyszło. Wtedy kiedy trzeba było, żeby wyszło... ;-):-)
gtmx
+30 #41 RE: MPWiK w Wągrowcu nadal bez dyrektoragtmx 2016-04-12 03:51
Cytuję Jakubia-Grzeg:
Burmistrzowi już się urodził dyrektor :-*czy po artykułach z WRC Burmistr stracił wizje kogo z tych 2-ch wybrać :sad:

Burmistrz jest... tylko jakąś chwilę. Potem bedzie nikim, bo nikt w nim nie odkryje czlowieka ;-)
www
+30 #40 RE: MPWiK w Wągrowcu nadal bez dyrektorawww 2016-04-12 03:42
Cytuję Jakubia-Grzeg:
Burmistrzowi już się urodził dyrektor :-*czy po artykułach z WRC Burmistr stracił wizje kogo z tych 2-ch wybrać :sad:

Rada ma prawo przeglądać dokumenty składajacych aplikacje i nawet musi, ale nie burmistrz! To nadużycie. Ponieważ trzech kandydatów wybrano na podstawie wolnej obserwacji nieba burmistrza i szefa rady nadzorczej z 8 spełniajacych warunki konkursu sprawa trafi do sądu administracyjnego! Żadne rondeli nie bedą rządzić poważna firmą wodociągową, bo do tego trzeba mieć kwalifikacje a nie znajomosci. Rzeczywistość wskazuje jednak inaczej, więc potrzebna jest walka!!! I ona będzie :-)
Olek
+18 #39 RE: MPWiK w Wągrowcu nadal bez dyrektoraOlek 2016-04-11 23:34
Cytuję leszcz:
Cytuję Jakubia-Grzeg:
Burmistrzowi już się urodził dyrektor :-*czy po artykułach z WRC Burmistr stracił wizje kogo z tych 2-ch wybrać :sad:

Myślałem, że dyrektora wybiera rada nadzorcza, a nie burmistrz

Powinna, ale niestety tak nie jest ;-)
leszcz
+24 #38 RE: MPWiK w Wągrowcu nadal bez dyrektoraleszcz 2016-04-11 23:24
Cytuję Jakubia-Grzeg:
Burmistrzowi już się urodził dyrektor :-*czy po artykułach z WRC Burmistr stracił wizje kogo z tych 2-ch wybrać :sad:

Myślałem, że dyrektora wybiera rada nadzorcza, a nie burmistrz
Jakubia-Grzeg
+27 #37 Bez dyrektoraJakubia-Grzeg 2016-04-11 00:31
Burmistrzowi już się urodził dyrektor :-*czy po artykułach z WRC Burmistr stracił wizje kogo z tych 2-ch wybrać :sad:
spoko
+19 #36 RE: MPWiK w Wągrowcu nadal bez dyrektoraspoko 2016-04-09 21:21
Cytuję Baśka55:
Cytuję Jarek:
Cytuję szpilunia:
Cytuję rosa:
Poszwa poszuka kolejnego kumpla emeryta

Jak na razie burmistrz robi wszystko by to była jego pierwsza i ostatnia kadencja :D

Masz rację, może to być piersza i ostatnia kadencja burmistrza. Ludzie z wodociągów, ich rodziny, ciocie, wujkowie, kuzyni, kuzynki znajomi, znajomi znajomych i itd. nie zagłosują na burmistrza, który zrobił im kuku.

Z wieloletniego doświadczenia można wniskować, że byli burmistrzowie, wiceburmistrzowie i asystenci w Wągrowcu posad nie dostali, więc szerokiej drogi do Poznania Krzyśkowi być może będziemy życzyli.

Spokojnie. Przyjadą wyborcy z Damasławka i na niego zagłosują :lol:.
Baśka55
+26 #35 RE: MPWiK w Wągrowcu nadal bez dyrektoraBaśka55 2016-04-09 19:57
Cytuję Jarek:
Cytuję szpilunia:
Cytuję rosa:
Poszwa poszuka kolejnego kumpla emeryta

Jak na razie burmistrz robi wszystko by to była jego pierwsza i ostatnia kadencja :D

Masz rację, może to być piersza i ostatnia kadencja burmistrza. Ludzie z wodociągów, ich rodziny, ciocie, wujkowie, kuzyni, kuzynki znajomi, znajomi znajomych i itd. nie zagłosują na burmistrza, który zrobił im kuku.

Z wieloletniego doświadczenia można wniskować, że byli burmistrzowie, wiceburmistrzowie i asystenci w Wągrowcu posad nie dostali, więc szerokiej drogi do Poznania Krzyśkowi być może będziemy życzyli.
Jarek
+24 #34 100%Jarek 2016-04-09 19:44
Cytuję szpilunia:
Cytuję rosa:
Poszwa poszuka kolejnego kumpla emeryta

Jak na razie burmistrz robi wszystko by to była jego pierwsza i ostatnia kadencja :D

Masz rację, może to być piersza i ostatnia kadencja burmistrza. Ludzie z wodociągów, ich rodziny, ciocie, wujkowie, kuzyni, kuzynki znajomi, znajomi znajomych i itd. nie zagłosują na burmistrza, który zrobił im kuku.
sasio
+22 #33 RE: MPWiK w Wągrowcu nadal bez dyrektorasasio 2016-04-09 14:46
Mi to wygląda na to, że prawdopodobnie ktoś usilnie szuka dojścia do źródła publicznych pieniędzy, a jest to duże i stabilne źródło. Temu może służyć forsowanie na prezesa MPWiK ludzi powiązanych z prywatnym biznesem. Kto to jest, czas pokaże. Kasa,kasa,kasa.......reszta się nie liczy.
JakubGrzech
+15 #32 Woda nadal bez dyrektoraJakubGrzech 2016-04-09 12:46
Cytuję rafi:
Grubasowi interes plajtuje że zięcia wysyła na państwowe?

Da-as--wek
dziadzia
+22 #31 RE: MPWiK w Wągrowcu nadal bez dyrektoradziadzia 2016-04-09 08:32
Cytuję Radca:
Za odwolaniem pana TULISZKIEWICZA na 100% stoi jeden z kandydatów ktory wcześniej zaczął się do tego przygotowywać przepisujac udziały w spółkach ...... Teść ładnie go ustawił

Coś czuję że zanosi się na niezłą wojenkę :lol:. Komu ona zaszkodzi, a komu pomoże tego nie wiem, ale chyba nie będzie nudno. Z wku****nymi ludźmi jeszcze nikt nie wygrał.
Radca
+21 #30 Grubymi nićmi szytoRadca 2016-04-09 08:21
Za odwolaniem pana TULISZKIEWICZA na 100% stoi jeden z kandydatów ktory wcześniej zaczął się do tego przygotowywać przepisujac udziały w spółkach ...... Teść ładnie go ustawił
kluczyk
+16 #29 RE: MPWiK w Wągrowcu nadal bez dyrektorakluczyk 2016-04-09 06:59
Musimy zdać sobie sprawę z tego że rządzą nami psychopaci. trafiłem na fajny artykuł. Cytat:
Czy przyszłość należy do psychopatów? Są wyrachowani, pozbawieni emocji, poczucia winy i wyrzutów sumienia. Powierzchowny urok, przesadne poczucie własnej wartości, łatwość wypowiadania się, brak wyrzutów sumienia i manipulowanie innymi to cechy które najlepiej ich opisują. Znakomicie sobie radzą w zawodach wymagających chłodnej głowy i logicznego myślenia. Robią wielkie kariery jako politycy, prawnicy, biznesmeni, policjanci i wojskowi. Więc może nie bez znaczenia coraz częstsze jest porównywanie polityków do seryjnych morderców? Prawda jest taka, ze psychopaci w dużej mierze, kojarzą nam się z okrutnymi mordercami jak np. Ted Bundy czy fikcyjny Hannibal Lecter. Jednak na dobrą sprawę psychopaci stanowią 1% populacji, co może wydawać się niewiele, jednak jeżeli chodzi tu już o kadry zarządzające w tym właśnie polityków, wychodzi na to, że jest już 4%-5%. Na salonach władzy, zarówno w Stanach Zjednoczonych, jak i na całym świecie, w tym w Polsce dominują psychopaci. Z natury kierują się oni na szczyt piramidy władzy – zarówno z racji własnej żądzy władzy, jak i dlatego, że ten hierarchiczny system zarówno wymaga, jak i wspiera tych, którzy potrafią swobodnie działać bez wyrzutów sumienia, poczucia winy czy też bez prawdziwego uczucia empatii wobec innych. Są to ludzie, którzy z łatwością potrafią owinąć sobie każdego wokół palca, jeżeli tylko mają w tym jakiś cel. Z łatwością potrafią mówić piękne kłamstwa prosto w oczy tylko po to, aby ich ofiara uległa ich czarowi. Winston Churchil powiedział kiedyś : „Wielki i dobry to rzadko ten sam człowiek”. I miał w tym sporo racji.
Konrad
+23 #28 Były pracownikKonrad 2016-04-09 06:51
Pracowalem w firmie pana kandydata na dyrektora wodociągów Garnet... Polu..... spółka jawna . Ludzie tam sie nigdy nie liczyli tylko wlasne zyski a wyplaty to niektórzy do dzis nie dostali za kilka miesięcy. Praca na czarno a tylko kilka osób zatrudnionych np Bielec... Czach. Co gonią roboli.... dlaczego Panstwowa inspekcaja pracy a nawet prokuratura nic o tym nie wiedzą.
GPS
+32 #27 Brawo WRC WągrowiecGPS 2016-04-07 20:40
Cytuję Kiler:
Portal wymiata. Coś pięknego przeczytać jak są traktowani mieszkańcy Wągrowca. To kpina.


A kiedyś już pisano na WRC że to rządzi Grupa Zorganizowana pana Burmistrza Miasta Wągrowca !
Czy żaden P-ok----or na WRC Wągrowiec nie zagląda ?
Marekk
+13 #26 RE: MPWiK w Wągrowcu nadal bez dyrektoraMarekk 2016-04-07 19:40
Cytuję MANOLO:
Niech przyjdzie nowy dyrektor i zrobi porządek z R.T. bo on tylko zadyme robi i denerwuje ludzi!!!!!
o kim mówisz [wpis niecenzuralny]ie Totoniu? co robi, jaką zadymę?
wojciech
-21 #25 RE: MPWiK w Wągrowcu nadal bez dyrektorawojciech 2016-04-07 19:04
Powiem tak
bardzo słabo napisane pismo, pomijam fakt braku umiejętności formatowania w edytorze tekstu

pozdrawiam
Peło
+35 #24 RE: MPWiK w Wągrowcu nadal bez dyrektoraPeło 2016-04-07 18:13
Cytuję czytelnik:
Co by nie mówić, to jednak portal wrc jednak najlepiej z tych wszystkich wągrowieckich mediów się spisuje i ogarnia tematy. Brawo Portal !
Zgadza się, bo są nieprzekupni. Wiem, że Poszwa nie lubi [wpis niecenzuralny]a choć kiedyś to byli koledzy. Krzychu zapomina jedno: był Stachu - był portal, jest Krzychu - jest portal, Krzycha nie będzie - portal będzie. Wojna z mediami nie przynosi korzyści a w polityce wręcz odwrotnie - wojna szkodzi.
czytelnik
+37 #23 RE: MPWiK w Wągrowcu nadal bez dyrektoraczytelnik 2016-04-07 17:38
Co by nie mówić, to jednak portal wrc jednak najlepiej z tych wszystkich wągrowieckich mediów się spisuje i ogarnia tematy. Brawo Portal !
rafi
+48 #22 RE: MPWiK w Wągrowcu nadal bez dyrektorarafi 2016-04-07 17:26
Grubasowi interes plajtuje że zięcia wysyła na państwowe?
xyz
+32 #21 RE: MPWiK w Wągrowcu nadal bez dyrektoraxyz 2016-04-07 16:43
Ale się zrobiła zadyma. Jest taki punkt w ustawie antykorupcyjnej który mówi o podejrzeniu o stronniczość. Tak więc rada nadzorcza powinna wziąć go pod uwagę i to poważnie. Wykładnia tego przepisu brzmi następująco: Cytat:
o konflikcie interesów w działalności jakiejkolwiek władzy publicznej, zarówno państwowej jak i samorządowej, mówimy wówczas, gdy urzędnik podejmujący rozstrzygnięcie jakiejś sprawy bądź też uczestniczący w przygotowaniu tego rozstrzygnięcia, ma lub może mieć osobisty interes (finansowy lub pozafinansowy) w sposobie rozstrzygnięcia tej sprawy. Należy wyraźnie podkreślić, że konflikt interesów wchodzi w grę nie tylko wtedy, gdy urzędnik w danej sprawie działa w osobistym interesie, ale także wtedy, gdy istnieje obawa, że tak może działać, gdy wchodzi w grę choćby tylko teoretyczna możliwość, że troska o osobisty interes przeważa nad troską o interes publiczny.
Ta więc jeśli ktoś ma firmę działającą np. w branży wodociągowej, lub ktoś z rodziny jak w tym przypadku to istnieje uzasadnione podejrzenie o stronniczość. Przy czym wykładnia wyrok Sądu Najwyższego z dnia 18 czerwca 1998 roku, w sprawie I PKN 188/98 (opublikowany w OSNAP nr 13 z 1999 r., poz. 421) mówi że nie trzeba tego udowadniać. Z kolei Cytat:
kodeks postępowania administracyjnego przewiduje w swej treści (art. 24 & 1) wyłączenie pracownika organu administracji publicznej od udziału w postępowaniu, jeśli dotyczy ono spraw, w których pracownik ten jest osobiście zainteresowany lub gdy może wchodzić w grę podejrzenia takiego zainteresowania.
Można tutaj dorzucić jeszcze art. 25 & 1 kpa. Wyobraźcie sobie teraz dyrektora firmy wyłączonego z postępowania przetargowego. Nie da się.
MANOLO
+16 #20 MPWiK nadal bez dyrektoraMANOLO 2016-04-07 16:14
Niech przyjdzie nowy dyrektor i zrobi porządek z R.T. bo on tylko zadyme robi i denerwuje ludzi!!!!!
Obywatelka
+32 #19 RE: MPWiK w Wągrowcu nadal bez dyrektoraObywatelka 2016-04-07 15:11
Głosując na obecnego burmistrza myślałam ze w Wagrowcu nadejdą zmiany. A tymczasem wszystko jest po staremu. Państwo w państwie nadal trwa!!!!!! Rada nadzorcza poczeka aż pan G załatwi swoje interesy w spółkach i przepisze na zonę a szanowny teść będzie wygrywa wszystkie przetargi w wodociągach. Dziękuje za taka władze. Niech sie tym zajmie cba
Melioracja
+27 #18 RE: MPWiK w Wągrowcu nadal bez dyrektoraMelioracja 2016-04-07 13:15
xox masz rację, znam człowieka, były już problemy z nim nie raz w Wągrowcu, jak zostanie to Portal WRC będzie miał materiałów na kolejny rok.
xox
+23 #17 : MPWiK w Wągrowcu nadal bez dyrektoraxox 2016-04-07 12:22
LUDZIE GARNETZ NICZEGO NIE POZAMYKA TYLKO PRZEPISZE NA KOGOŚ Z RODZINY I NADAL WAŁY BĘDĄ.
Wodociągi
+23 #16 RE: MPWiK w Wągrowcu nadal bez dyrektoraWodociągi 2016-04-07 07:24
Cytuję Polak:
Gdzie jest poprzedni ? co się z nim stało ??

Portal WRC ujawnił, że Tuliszkiewicz złamał ustawę antykorupcyjną, burmistrz nie miał wyjścia musiał go odwołać no i teraz mamy konkurs.
Miro
+31 #15 RE: MPWiK w Wągrowcu nadal bez dyrektoraMiro 2016-04-07 02:05
Cytuję Tomuś:
I bardzo dobrze, ten konkurs trzeba wyjaśnić. To nie prywatny folwar - popieram złożone pismo, niech się wytłumaczą.

Jak się mają wytłumaczyć ustawicze burka? To jest człowiek który władzę osiągnął dzięki komuś. Niech ten ktoś go zabierze z naszych oczu!!! Miłe liściki panie poszwa niech pan sobie do skrzynki to wrzuca, Nie życzę sobie obłudnych listów!!! Precz z PO i lisami malowanymi

Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 503 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

ZAPYTAJ O OFERTĘ

X

Ostrzeżenie

© 2009-2023 Portal WRC. Wszystkie prawa zastrzeżone.