• Opublikowano:
  • Wyświetlono: 12150

Krzysztof Garnetz dyrektorem MPWiK

W dniu dzisiejszym Rada Nadzorcza MPWiK zakończyła procedurę konkursową na stanowisko dyrektora.

Rada Nadzorcza Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. w Wągrowcu informuje, iż w wyniku przeprowadzonego konkursu na stanowisko Dyrektora Spółki pełniącego funkcję Prezesa Zarządu dokonała wyboru mgr inż. Krzysztofa Garnetza.

Stosowna uchwała zostanie o powołaniu Krzysztofa Garnetza na stanowisko dyrektora zostanie podjęta w późniejszym czasie, by umożliwić mu zakończenie uprzednio prowadzonej działalności gospodarczej.

Nowy dyrektor wągrowieckich „wodociągów” jest absolwentem Akademii Rolniczej w Poznaniu, na których uzyskał tytuł magistra inżyniera inżynierii i ochrony środowiska, ukończył również studia podyplomowe w zakresie rachunkowości i finansów na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, posiada uprawnienia budowlane w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wod-kan., wentylacji, gazowniczych, cieplnych i c.o.

Krzysztof Garnetz posiada również certyfikat do samodzielnego prowadzenia księgowości oraz ukończył kurs uprawniający do zasiadania w radach nadzorczych. Od 1998 roku prowadził działalność gospodarczą w branży wod-kan. Krzysztof Garnetz przejmie nowe obowiązki związane z kierowaniem spółką MPWiK z początkiem maja.

- Jest zbyt wcześnie, by mówić o planach, niewątpliwie jednak najważniejszym wyzwaniem, z którym będę się musiał zmierzyć w najbliższych latach będzie budowa nowej oczyszczalni ścieków dla Wągrowca – mówi Krzysztof Garnetz, który wierzy, że w realizacji tego zadania pomoże mu doświadczenie zdobyte m.in. przy budowie kompleksu wodno-kanalizacyjnego dla miasta Świebodzin, czy inwestycji kanalizacyjnych w Toruniu i Bydgoszczy, które w przeszłości realizował.

Krzysztof Garnetz ma 49 lat, wraz z żoną Agnieszką wychowuje dwie córki. Jego największym hobby jest kolarstwo górskie.


 

 

Komentarze   

halina88888
+1 #54 ...halina88888 2018-10-11 14:03
Traktował ludzi jak debili. Nosił się jak wielmożny Pan.A studia i uprawnienia robił kilka lat dłużej...ciężki typ...
Opos
+9 #53 RE: Krzysztof Garnetz dyrektorem MPWiKOpos 2016-05-17 16:29
Cytuję J23:
NIE, czekamy na 15 maja, i sprawa wróci. :lol::oops::-x

Sprawa juz przyschła? :-)
VDT
+23 #52 RE: Krzysztof Garnetz dyrektorem MPWiKVDT 2016-05-08 23:04
Te szkoly, szkolki, to tak na papierku brzmi ladnie, ale w rzeczywistosci to trzeba zarzadzac dosc duzym przedsiebiorstwem na rynku pracy w wrc i jak to sie teraz mowi zasobem ludzkim. Sa duze watpliwosci co do umiejetnosci tego pana w tym zakresie, za to do wyprowadzania kasy moze miec smykalke :-)Zarzadzal to on pewnie ludkami u Grubego na placu i rozstawial ich po wykopach :-):Daz do calkowitego wykopu
Dybel
+19 #51 RE: Krzysztof Garnetz dyrektorem MPWiKDybel 2016-05-08 21:06
Cytuję J23:
NIE, czekamy na 15 maja, i sprawa wróci. :lol::oops::-x

Może Rada już go powołała i co ma wrócić? :-)Czekasz na nowy artykul portalu? Napiszą się znowu w komentarzach i nic z tego nie wyniknie. Do 15 to jest czas na zaschniecie sprawy, a moze juz ona sie rozstrzygnela powolaniem na dyrektora :-)Chyba, ze masz tez jakas wiedze tajemna ;-)
J23
+13 #50 RE: Krzysztof Garnetz dyrektorem MPWiKJ23 2016-05-08 11:23
NIE, czekamy na 15 maja, i sprawa wróci. :lol::oops::-x
Rule
+20 #49 RE: Krzysztof Garnetz dyrektorem MPWiKRule 2016-05-07 22:46
Cytuję Dil:
Cytuję Edmundo:
Cytuję Edemund:
Slyszalem , że już media są zainteresowane !

Gazety to pisza same pierdoły i mijają się z prawdą. Żaden redaktor nie bada sedna sprawy. Cytuję:"Decyzja o wyborze nowego dyrektora Miejskiego Przedsiębiorca Wodociągów i Kanalizacji oficjalnie zapadła
w poniedziałek. Po tym, jak były dyrektor Szymon Tuliszkiewicz zrezygnował ze swojego stanowiska, rada nadzorcza ogłosiła konkurs ofert na to stanowisko. Dokładnie od 10 marca przedsiębiorstwo funkcjonowało bez dyrektora.
Na to stanowisko został wybrany wągrowiecki przedsiębiorca Krzysztof Garnetz. W ostatecznym postępowaniu konkursowym pokonał on dwóch pozostałych kandydatów." Jak można pisać, że Tuliszkiewicz zrezygnował skoro złamał ustawę antykorupcyjną i powinien byc zwolniony z mocy ustawy. To co zrobił burmistrz jest tylko wybiegiem prawnym ukrywającym prawdę, tak żeby potencjalni pokrzywdzeni nie mogli się starać o zadośćuczynienie na wskutek działalności nieprawnie zajmujacego stanowisko dyrektora działajacego bez kontroli rady nadzorczej i burmistrza. Jak można wygrać ustawiony konkurs? Od 10 marca czeka się na zbawiciela i wybrano akurat przedsiębiorcę, ktory plajtuje, bo skoro zamyka intratne własne przedsiębiorstwo to chyba jest coś na rzeczy. Do tego ma podpisane umowy z ratuszem na wykonawstwo robórt. Jak to interpretować? To, co wypisuje prasa to pisanie bez zaangazowania i wniknięcia w temat.

Ta decyja zapadła nim się "konkurs" rozpoczął. Teraz jeszcze czekaja nie wiadomo na kogo i na co. To żenujący spektakl rady nadzorczej MPWiK i burmistrza. Grupa kolesi wybrała trzech w tym swojego, a teraz grupa kolesi czeka i milczy, az się sprawy poukladaja i nikt juz nie bedzie skladal protestu na ich dzialania. To jest Peło. Ciekawe czy burmistrz się ich wstydzi, bo w wyborach sie odcial, czy oni teraz jego :D

A z tym juz kurz opadl i sprawa ucichla? :-)Ciekawe ;-)
Doli
+20 #48 RE: Krzysztof Garnetz dyrektorem MPWiKDoli 2016-05-05 23:10
Cytuję luki:
swoim nie umiał zarządzać to go posadzili w państwówie Im większy imbecyl tym wyższe stanowisko!

Coś w tym jest :-)
Dil
+29 #47 RE: Krzysztof Garnetz dyrektorem MPWiKDil 2016-05-02 18:03
Cytuję Edmundo:
Cytuję Edemund:
Slyszalem , że już media są zainteresowane !

Gazety to pisza same pierdoły i mijają się z prawdą. Żaden redaktor nie bada sedna sprawy. Cytuję:"Decyzja o wyborze nowego dyrektora Miejskiego Przedsiębiorca Wodociągów i Kanalizacji oficjalnie zapadła
w poniedziałek. Po tym, jak były dyrektor Szymon Tuliszkiewicz zrezygnował ze swojego stanowiska, rada nadzorcza ogłosiła konkurs ofert na to stanowisko. Dokładnie od 10 marca przedsiębiorstwo funkcjonowało bez dyrektora.
Na to stanowisko został wybrany wągrowiecki przedsiębiorca Krzysztof Garnetz. W ostatecznym postępowaniu konkursowym pokonał on dwóch pozostałych kandydatów." Jak można pisać, że Tuliszkiewicz zrezygnował skoro złamał ustawę antykorupcyjną i powinien byc zwolniony z mocy ustawy. To co zrobił burmistrz jest tylko wybiegiem prawnym ukrywającym prawdę, tak żeby potencjalni pokrzywdzeni nie mogli się starać o zadośćuczynienie na wskutek działalności nieprawnie zajmujacego stanowisko dyrektora działajacego bez kontroli rady nadzorczej i burmistrza. Jak można wygrać ustawiony konkurs? Od 10 marca czeka się na zbawiciela i wybrano akurat przedsiębiorcę, ktory plajtuje, bo skoro zamyka intratne własne przedsiębiorstwo to chyba jest coś na rzeczy. Do tego ma podpisane umowy z ratuszem na wykonawstwo robórt. Jak to interpretować? To, co wypisuje prasa to pisanie bez zaangazowania i wniknięcia w temat.

Ta decyja zapadła nim się "konkurs" rozpoczął. Teraz jeszcze czekaja nie wiadomo na kogo i na co. To żenujący spektakl rady nadzorczej MPWiK i burmistrza. Grupa kolesi wybrała trzech w tym swojego, a teraz grupa kolesi czeka i milczy, az się sprawy poukladaja i nikt juz nie bedzie skladal protestu na ich dzialania. To jest Peło. Ciekawe czy burmistrz się ich wstydzi, bo w wyborach sie odcial, czy oni teraz jego :D
Piotruś Pan
+24 #46 RE: Krzysztof Garnetz dyrektorem MPWiKPiotruś Pan 2016-05-02 12:40
Cytuję Edmundo:
Cytuję Edemund:
Slyszalem , że już media są zainteresowane !

Gazety to pisza same pierdoły i mijają się z prawdą. Żaden redaktor nie bada sedna sprawy. Cytuję:"Decyzja o wyborze nowego dyrektora Miejskiego Przedsiębiorca Wodociągów i Kanalizacji oficjalnie zapadła
w poniedziałek. Po tym, jak były dyrektor Szymon Tuliszkiewicz zrezygnował ze swojego stanowiska, rada nadzorcza ogłosiła konkurs ofert na to stanowisko. Dokładnie od 10 marca przedsiębiorstwo funkcjonowało bez dyrektora.
Na to stanowisko został wybrany wągrowiecki przedsiębiorca Krzysztof Garnetz. W ostatecznym postępowaniu konkursowym pokonał on dwóch pozostałych kandydatów." Jak można pisać, że Tuliszkiewicz zrezygnował skoro złamał ustawę antykorupcyjną i powinien byc zwolniony z mocy ustawy. To co zrobił burmistrz jest tylko wybiegiem prawnym ukrywającym prawdę, tak żeby potencjalni pokrzywdzeni nie mogli się starać o zadośćuczynienie na wskutek działalności nieprawnie zajmujacego stanowisko dyrektora działajacego bez kontroli rady nadzorczej i burmistrza. Jak można wygrać ustawiony konkurs? Od 10 marca czeka się na zbawiciela i wybrano akurat przedsiębiorcę, ktory plajtuje, bo skoro zamyka intratne własne przedsiębiorstwo to chyba jest coś na rzeczy. Do tego ma podpisane umowy z ratuszem na wykonawstwo robórt. Jak to interpretować? To, co wypisuje prasa to pisanie bez zaangazowania i wniknięcia w temat.

Prasa czeka na płatne reklamy i ogłoszenia, więc nie opłaca jej się wgłębiać w szczegóły!
Edmundo
+25 #45 RE: Krzysztof Garnetz dyrektorem MPWiKEdmundo 2016-05-02 11:57
Cytuję Edemund:
Slyszalem , że już media są zainteresowane !

Gazety to pisza same pierdoły i mijają się z prawdą. Żaden redaktor nie bada sedna sprawy. Cytuję:"Decyzja o wyborze nowego dyrektora Miejskiego Przedsiębiorca Wodociągów i Kanalizacji oficjalnie zapadła
w poniedziałek. Po tym, jak były dyrektor Szymon Tuliszkiewicz zrezygnował ze swojego stanowiska, rada nadzorcza ogłosiła konkurs ofert na to stanowisko. Dokładnie od 10 marca przedsiębiorstwo funkcjonowało bez dyrektora.
Na to stanowisko został wybrany wągrowiecki przedsiębiorca Krzysztof Garnetz. W ostatecznym postępowaniu konkursowym pokonał on dwóch pozostałych kandydatów." Jak można pisać, że Tuliszkiewicz zrezygnował skoro złamał ustawę antykorupcyjną i powinien byc zwolniony z mocy ustawy. To co zrobił burmistrz jest tylko wybiegiem prawnym ukrywającym prawdę, tak żeby potencjalni pokrzywdzeni nie mogli się starać o zadośćuczynienie na wskutek działalności nieprawnie zajmujacego stanowisko dyrektora działajacego bez kontroli rady nadzorczej i burmistrza. Jak można wygrać ustawiony konkurs? Od 10 marca czeka się na zbawiciela i wybrano akurat przedsiębiorcę, ktory plajtuje, bo skoro zamyka intratne własne przedsiębiorstwo to chyba jest coś na rzeczy. Do tego ma podpisane umowy z ratuszem na wykonawstwo robórt. Jak to interpretować? To, co wypisuje prasa to pisanie bez zaangazowania i wniknięcia w temat.
J23
+31 #44 RE: Krzysztof Garnetz dyrektorem MPWiKJ23 2016-04-28 20:54
Cytuję Ad:

Nie ma już kierownika oczyszczalni .....
chyba ze ostatnimi czasy coś się pozmieniało.......


W takim razie to ja nie jestem w temacie.
Hm... To w ogóle zmienia sprawę. Jak dyrektor to w ogóle nic nie ...... .
Panie Burmistrzu stać nas na dwóch dyrektorów w MPWiK?
Ad
+30 #43 RE: Krzysztof Garnetz dyrektorem MPWiKAd 2016-04-28 15:23
Cytuję J23:
Cytuję Ad:
Cytuję Waldemar Wałkowicz:
Kto stwierdził, że jest potrzebna nowa oczyszczalnia?
Stara nie trzyma parametrów? :eek:

Byles kiedys na oczyszczalni w wagrowcu?
Pewnie nie i dlatego nie masz pojecia ze:
Jest tylko jeden tor technologiczny. Kazda awaria usuwana jest na "dzialajacym organizmie."
Nie mozna wylaczyc danej komory np w celu konserwacji bo scieki caly czas plyna.
Sa martwe strefy na komorach bo maja ksztalt prostokatow i nie idzie odpowiednio rozlokowac dyfuzorow.
Zbiornik irchofa jest całkowicie nieuzyteczny przy takiej ilości sciekow jakie wpadaja do pczyszczalni.
Itd...


Oczyszczalnia, w czasie projektu i budowania, już była do modernizacji.
Dzisiaj buduje się zbiorniki prostokątne do nitryfikacji, ponieważ technologia pozwala na odpowiednie napowietrzanie i nie tworzą się martwe strefy. Jednak najlepszym rozwiązaniem sią reaktory(biorekatory) radialny z wbudowanym w środku osadnikiem wtórnym. Dwa reaktory radialne po 5000 m3 (łącznie wszystkie komory+osadnik wtórny) i dzienne ścieki z WRC i dowożone zostaną obsłużone. Myślę, że więcej niż 6000-8000 m3 dziennie nie ma ścieku w Wrc, ponieważ nie ma żadnego potężnego przemysłu. :P
Ale trzeba to napisać i wystąpić (jak będzie już projekt) o środki unijne. Tylko kto to zrobi, jak nowy Dyr. zapewne nie zna się na tym, a i jego kierownik oczyszczalni bladego pojęcia o tym nie ma jak i o samej technologii. :lol::cry:

Nie ma już kierownika oczyszczalni ( ostatnim kierownikiem o ile się nie mylę był śp. M. Woźnicki; mimo odpowiedniego wykształcenia i wykonywania prac jako laborant itp nigdy nie został dyr. oczyszczalni, bo dyr miał większa pensje niż kierownik a dyr wodociągów zawsze mówił ze na oczyszczalni możne być tylko kierownik)
Po panu śp.M. już nie było nigdy kierownika, pojawił się za to dyrektor oczyszczalni, który ma pensje dyrektora a nie kierownika a to przepaść kilku tys zł/ms.
chyba ze ostatnimi czasy coś się pozmieniało.......
Sztajger
+13 #42 PolusySztajger 2016-04-28 11:00
Cytuję Benjamin Franklin:
Cytuję olas:
Teraz grubego na zastępce ,rybe na zaopatrzeniowca i terese do kasy


Teresa nie wytrzymała choroby i odeszła ++++

Marian i Regina się w grobie przewracają przez potomstwo !
Yeti
+27 #41 RE: Krzysztof Garnetz dyrektorem MPWiKYeti 2016-04-28 10:12
Cytuję Magda paliwa:
Jak prowadził firmę to żadna stacja w mieście nie chciała im paliwa sprzedawać bo płatność jakby bardzo długo odroczona i prosić się o swoje ?

Wodociagi maja stacje. Bedzie sobie mogl brac ile chce :DKto bogatemu zabroni? :-)
luki
+33 #40 litościluki 2016-04-28 00:49
swoim nie umiał zarządzać to go posadzili w państwówie Im większy imbecyl tym wyższe stanowisko!
J23
+20 #39 RE: Krzysztof Garnetz dyrektorem MPWiKJ23 2016-04-27 23:03
Cytuję Ad:
Cytuję Waldemar Wałkowicz:
Kto stwierdził, że jest potrzebna nowa oczyszczalnia?
Stara nie trzyma parametrów? :eek:

Byles kiedys na oczyszczalni w wagrowcu?
Pewnie nie i dlatego nie masz pojecia ze:
Jest tylko jeden tor technologiczny. Kazda awaria usuwana jest na "dzialajacym organizmie."
Nie mozna wylaczyc danej komory np w celu konserwacji bo scieki caly czas plyna.
Sa martwe strefy na komorach bo maja ksztalt prostokatow i nie idzie odpowiednio rozlokowac dyfuzorow.
Zbiornik irchofa jest całkowicie nieuzyteczny przy takiej ilości sciekow jakie wpadaja do pczyszczalni.
Itd...


Oczyszczalnia, w czasie projektu i budowania, już była do modernizacji.
Dzisiaj buduje się zbiorniki prostokątne do nitryfikacji, ponieważ technologia pozwala na odpowiednie napowietrzanie i nie tworzą się martwe strefy. Jednak najlepszym rozwiązaniem sią reaktory(biorekatory) radialny z wbudowanym w środku osadnikiem wtórnym. Dwa reaktory radialne po 5000 m3 (łącznie wszystkie komory+osadnik wtórny) i dzienne ścieki z WRC i dowożone zostaną obsłużone. Myślę, że więcej niż 6000-8000 m3 dziennie nie ma ścieku w Wrc, ponieważ nie ma żadnego potężnego przemysłu. :P
Ale trzeba to napisać i wystąpić (jak będzie już projekt) o środki unijne. Tylko kto to zrobi, jak nowy Dyr. zapewne nie zna się na tym, a i jego kierownik oczyszczalni bladego pojęcia o tym nie ma jak i o samej technologii. :lol::cry:
Ad
+11 #38 RE: Krzysztof Garnetz dyrektorem MPWiKAd 2016-04-27 21:35
Cytuję Waldemar Wałkowicz:
Kto stwierdził, że jest potrzebna nowa oczyszczalnia?
Stara nie trzyma parametrów? :eek:

Byles kiedys na oczyszczalni w wagrowcu?
Pewnie nie i dlatego nie masz pojecia ze:
Jest tylko jeden tor technologiczny. Kazda awaria usuwana jest na "dzialajacym organizmie."
Nie mozna wylaczyc danej komory np w celu konserwacji bo scieki caly czas plyna.
Sa martwe strefy na komorach bo maja ksztalt prostokatow i nie idzie odpowiednio rozlokowac dyfuzorow.
Zbiornik irchofa jest całkowicie nieuzyteczny przy takiej ilości sciekow jakie wpadaja do pczyszczalni.
Itd...
Benjamin Franklin
+18 #37 Gołębie-Polusy w WągrowcuBenjamin Franklin 2016-04-27 21:22
Cytuję olas:
Teraz grubego na zastępce ,rybe na zaopatrzeniowca i terese do kasy


Teresa nie wytrzymała choroby i odeszła ++++
ooooppppssss!!!
+33 #36 RE: Krzysztof Garnetz dyrektorem MPWiKooooppppssss!!! 2016-04-27 18:26
Cytuję ryba:
Taki wykształcony a grubemu nie pomógł

Firma pada, długow wiecej jak wlosow na glowie i trzeba sie podlaczyc do jakiegos dystrybutora, zeby calkiem na dno nie upasc. Co tam grubemu pomagac jak okret tonie...
Lolo
+29 #35 RE: Krzysztof Garnetz dyrektorem MPWiKLolo 2016-04-27 17:33
Cytuję looy:
Cytuję LoL:
Garnetz już myśli o modernizacji wodociągów, czyli idzie wszystko według planu.

Może nie o modernizacji, a o prywatyzacji :D?

Już im jeden ten wcześniejszy przygotował do prywatyzacji firme, teraz następny bedzie działał, bo czas ucieka ;-)Zegar wyborczy lub referendalny tyka, a PiS depcze po pietach lecz jeszcze niemrawo w tym regionie. Z bastionu krętaczy PZPR zrobił się bastion kretaczy PO.
Magda paliwa
+30 #34 Nikt paliwa mu nie chciał daćMagda paliwa 2016-04-27 15:44
Jak prowadził firmę to żadna stacja w mieście nie chciała im paliwa sprzedawać bo płatność jakby bardzo długo odroczona i prosić się o swoje ?
ooooooo!!!
+30 #33 RE: Krzysztof Garnetz dyrektorem MPWiKooooooo!!! 2016-04-27 11:09
Cytuję mmmm:
Przecież już jego firma utonęła. Czas na wodociągi. O jakim sukcesie piszesz przyjacielu??????? Swojego nie dopilnował to dajmy mu posadę miejską!!!!!!!KPINA!!!!!



Cytuję hah:
Cytuję ale:
Typowa wągrowiecka mentalność.
Jeszcze człowiek nie zaczął pracy a już wągrowieckie obszczymórki go oceniają. Dajcie mu szansę i ocencie za pół roku.

A to normalka w tym bagnie. wystarczy że ktoś wypłynie na wierzch to od razu mu po łbie dają.

Gdyby nie utonęła w dlugach to by nie startował do wodociagow. Wykorzystac uklady i sie wcisnac. Mozna ssac nowa matke. Proste!
mmmm
+30 #32 on juz raz utonąłmmmm 2016-04-27 10:49
Przecież już jego firma utonęła. Czas na wodociągi. O jakim sukcesie piszesz przyjacielu??????? Swojego nie dopilnował to dajmy mu posadę miejską!!!!!!!KPINA!!!!!



Cytuję hah:
Cytuję ale:
Typowa wągrowiecka mentalność.
Jeszcze człowiek nie zaczął pracy a już wągrowieckie obszczymórki go oceniają. Dajcie mu szansę i ocencie za pół roku.

A to normalka w tym bagnie. wystarczy że ktoś wypłynie na wierzch to od razu mu po łbie dają.
Waldemar Wałkowicz
+25 #31 InwestycjeWaldemar Wałkowicz 2016-04-27 09:04
Kto stwierdził, że jest potrzebna nowa oczyszczalnia?
Stara nie trzyma parametrów? :eek:
Benjamin Franklin
+26 #30 Krzysztof Garnetz dyrektorem MPWiKBenjamin Franklin 2016-04-27 09:00
Cytuję ryba:
Taki wykształcony a grubemu nie pomógł


Z grubego wykształceniem,chamstwem oraz grupą tylko podwórko może pilnować :-)i powinien być zadowolony w czasach nowej komuny .
oooooo
+36 #29 RE: Krzysztof Garnetz dyrektorem MPWiKoooooo 2016-04-26 21:30
Widać kto jest prawdziwym kapitanem Andrzej P. sam został na pokładzie tonącego okrętu
poloki
+30 #28 Krzysztof Garnetz dyrektorem MPWiKpoloki 2016-04-26 21:03
To jest już personą publiczną?
To czas zadać kilka podstawowych pytań.
Czekamy panie Redaktorze na ciekawy wywiad,bo plotek wiele mnoży nasze małe społeczeństwo i może ...... jest morze szerokie i głębokie ,
ryba
+37 #27 RE: Krzysztof Garnetz dyrektorem MPWiKryba 2016-04-26 21:02
Taki wykształcony a grubemu nie pomógł
looy
+35 #26 RE: Krzysztof Garnetz dyrektorem MPWiKlooy 2016-04-26 20:43
Cytuję LoL:
Garnetz już myśli o modernizacji wodociągów, czyli idzie wszystko według planu.

Może nie o modernizacji, a o prywatyzacji :D?
Witos
+32 #25 RE: Krzysztof Garnetz dyrektorem MPWiKWitos 2016-04-26 20:42
Cytuję kolo:
wodociągi mają klepnięty program wieloletni inwestycyjno-rozwojowy na kwote kilkudziesięciu mln zł .
To poważna sprawa , a firma samorządowa , miejska.
Mam nadzieję , że nowy dyrektor , zarząd i Burmistrz to uczciwi
ludzie.

:DJacy to są uczciwi ludzie widac po przeprowadzonym, ustawionym konkursie.
Nie wazne, czy kandydat spełnia warunki konkursu, bo dwoch co najmniej nie spelnia, ale po trupach do przodu w ustalonym celu.
Maja swego i on bedzie tanczyl jak zagraja, a kasa jest potezna do wziecia ;-)
Nastepnego wyboru nie bedzie, ale jeszcze ponad dwa lata szalenstwo mozna uprawiac. Beda czekac nawet jeszcze pół roku byle tylko on ;-)Jedyny dogadany
olok
+19 #24 : Krzysztof Garnetz dyrektorem MPWiKolok 2016-04-26 20:36
do boju Orły Upadłe czas z kolan wstać i z oczyszczalnią się zmierzyć
pracownik
+30 #23 RE: Krzysztof Garnetz dyrektorem MPWiKpracownik 2016-04-26 20:34
Cytuję Vito:
Narzekaliście na Tuliszkiewicza to teraz dopiero zobaczycie.

Teraz bedzie sie działo....... strach się bać!!!!!!!
LoL
+27 #22 RE: Krzysztof Garnetz dyrektorem MPWiKLoL 2016-04-26 19:06
Garnetz już myśli o modernizacji wodociągów, czyli idzie wszystko według planu.
egon
+32 #21 RE: Krzysztof Garnetz dyrektorem MPWiKegon 2016-04-26 18:30
Cytuję ale:
Typowa wągrowiecka mentalność.
Jeszcze człowiek nie zaczął pracy a już wągrowieckie obszczymórki go oceniają. Dajcie mu szansę i ocencie za pół roku.

Widać, że nie pracowałeś w firmie POL-GAR... gdybyś pracował to byś wiedział jaki to człowiek...zawsze pracownika miał za robola równego zeru który miał zarabiać dla niego żeby mógł wybudować kolejny nowy dom... fory tylko mieli u niego przydupasy którzy pracują u niego do dziś... Czemu dziś w jego firmie nie pracują wieloletni pracownicy (świetni fachowcy) bo odeszli kiedy nie dostali za swoją ciężką prace wynagrodzenia na czas... Pamiętaj Prywaciarz nawet na państwowym zawsze będzie miał mentalność Prywaciarza.... znam go i wiem co pisze.
Edemund
+28 #20 Tvn 24Edemund 2016-04-26 18:27
Slyszalem , że już media są zainteresowane !
hah
-31 #19 RE: Krzysztof Garnetz dyrektorem MPWiKhah 2016-04-26 14:58
Cytuję ale:
Typowa wągrowiecka mentalność.
Jeszcze człowiek nie zaczął pracy a już wągrowieckie obszczymórki go oceniają. Dajcie mu szansę i ocencie za pół roku.

A to normalka w tym bagnie. wystarczy że ktoś wypłynie na wierzch to od razu mu po łbie dają.
Zenon
+31 #18 RE: Krzysztof Garnetz dyrektorem MPWiKZenon 2016-04-26 14:16
Cytuję ale:
Typowa wągrowiecka mentalność.
Jeszcze człowiek nie zaczął pracy a już wągrowieckie obszczymórki go oceniają. Dajcie mu szansę i ocencie za pół roku.


Czy ty się człowieku dopiero dzisiaj urodzileś?
Tu chodzi o kolejny ustawiony konkurs i robienie z ludzi debili.
To nie malomiasteczkowa mentalność, bo ludzie nie są głupi i wiedzą, że jak się ma kasę, znajomości i powiązania to idzie każdy wałek przepchnąć.
Mi osobiście jest tylko szkoda tych osób, które startowały w tym cyrku i tracily czas i energię na z góry ustawiony konkurs.
ale
-33 #17 RE: Krzysztof Garnetz dyrektorem MPWiKale 2016-04-26 12:15
Typowa wągrowiecka mentalność.
Jeszcze człowiek nie zaczął pracy a już wągrowieckie obszczymórki go oceniają. Dajcie mu szansę i ocencie za pół roku.
kolo
-28 #16 Krzysztof Garnetz dyrektorem MPWiKkolo 2016-04-25 21:48
wodociągi mają klepnięty program wieloletni inwestycyjno-rozwojowy na kwote kilkudziesięciu mln zł .
To poważna sprawa , a firma samorządowa , miejska.
Mam nadzieję , że nowy dyrektor , zarząd i Burmistrz to uczciwi
ludzie.
Benjamin Franklin
+30 #15 Bystry dyrektorekBenjamin Franklin 2016-04-25 21:10
Starzy znajomi w googlach ,, Zakład Robót Inżynieryjno-Hydrotechnicznych Pol-Gar S.C. "
Andrzej P
+22 #14 nowy dyrektorAndrzej P 2016-04-25 21:05
obstawiamy ile lat, miesiecy... bedzie dyrektorem?
egon
+29 #13 RE: Krzysztof Garnetz dyrektorem MPWiKegon 2016-04-25 20:44
Ciekawe czy pracownicy Pana Krzysia nadal będą wykonywać roboty na ulicy Kcykiej???? Chociaż to podwykonawca TRAKCJI to i tak pieniące idą z UM Wągrowiec.... Ale szopka.... Dyrektor MPWiK zarabia swoją firmą prywatną firmą... Miejskie piniądze!!!! W Wyrzysku teżb yły ustawki.... Pan Dyrektor Krzysiu wie że było ok do puki w Wyrzysku była znajoma ekipa ... to wszystkie przetargi wygrywał....
egon
+34 #12 RE: Krzysztof Garnetz dyrektorem MPWiKegon 2016-04-25 20:25
Współczuje pracownikom... to teraz zacznie się karuzela...Blady teraz da wam popalić... Dali mu władze absolutną.... to się teraz trzymajcie.... KONDOLENCJE!!!!!
SPiS
+27 #11 RE: Krzysztof Garnetz dyrektorem MPWiKSPiS 2016-04-25 20:21
Cytuję GRU:
Rada oglasza komunikaty jak za komuny, albo w czasach wojny. Powinni dopisać upadajacej dzialalności. Teraz musi sie sprawdzić jak rozwalić następną firmę. Doświadczeń ciąg dalszy, a może by tak radę w ramach tych doświadczeń odwołać i powołać kompetentnych ludzi. Wstyd i smród na calego.

Rada nadzorcza to kompletni cynicy dążący do realizacji swoich egoistycznych interesów. Ludzi maja za nic obwieszczając takie rozstrzygnięcie "konkursu" który od początku prowadzono pod jedną osobę. Jak mozna bezczelnie dziekować osobom, ktore wzięły udział w konkursie. Czyim konkursie? Chyba w ich szopce. W dzisiejszym dniu odbył się żenady ciąg dalszy. Jaka procedura konkursowa? Żadnej nie prowadzono, bo wszystko od poczatku do konca bylo ustawione i zapewne opłacone. Wybrano nie zgodnie z regulaminem trzy osoby odrzucając spełniających warunki konkursu. Znalazło się kilku desperatów wierzących w uczciwość wyboru i teraz niby wspaniałomyslnie i kulturalnie się im dziękuje. Podziękowania włózcie sobie panowie wiecie gdzie... Jeszcze wam ten "konkurs" bokiem wyjdzie ;-)
GRU
+31 #10 RE: Krzysztof Garnetz dyrektorem MPWiKGRU 2016-04-25 19:26
Rada oglasza komunikaty jak za komuny, albo w czasach wojny. Powinni dopisać upadajacej dzialalności. Teraz musi sie sprawdzić jak rozwalić następną firmę. Doświadczeń ciąg dalszy, a może by tak radę w ramach tych doświadczeń odwołać i powołać kompetentnych ludzi. Wstyd i smród na calego.
Kaziu
+34 #9 RE: Krzysztof Garnetz dyrektorem MPWiKKaziu 2016-04-25 19:18
Burmistrz ma słabość do Krzysztofów ... ;)
gościu
+35 #8 RE: Krzysztof Garnetz dyrektorem MPWiKgościu 2016-04-25 18:10
Cytuję wollastonit:
Ten krzysztof to musi byc wspanialy czlowiek... Rada nadzorcza wybrala zlego pana szymona, ktory musial dac dyla zeby problemow nie bylo i biedne wodociagi zostaly bez opieki, ale na szczescie znalazl sie pan krzysztof, ktory wszystkim sie zajmie. Jest nawet tak wspanialomyslny, ze poswiecil swoj wlasny biznes, ktory budowal przez lata, by moc niesc pomoc :)

Rado nadzorcza! nie dziekuj osobom bioracym udzial w konkursie, to oni powinni podziekowac tobie za madra i uczciwa decyzje.


Biznes juz przepisany na żonę i kręci się dalej o taką polityka !!
wollastonit
+37 #7 RE: Krzysztof Garnetz dyrektorem MPWiKwollastonit 2016-04-25 17:23
Ten krzysztof to musi byc wspanialy czlowiek... Rada nadzorcza wybrala zlego pana szymona, ktory musial dac dyla zeby problemow nie bylo i biedne wodociagi zostaly bez opieki, ale na szczescie znalazl sie pan krzysztof, ktory wszystkim sie zajmie. Jest nawet tak wspanialomyslny, ze poswiecil swoj wlasny biznes, ktory budowal przez lata, by moc niesc pomoc :)

Rado nadzorcza! nie dziekuj osobom bioracym udzial w konkursie, to oni powinni podziekowac tobie za madra i uczciwa decyzje.
mmmm
+41 #6 przegranymmmm 2016-04-25 17:10
Poprzednia jego firma zdechła a wodociągi znalazły fachowca najwyższych lotów :) . Trzeba zapewnić byt takim ludziom żeby czasem za chlebem nie wyemigrowali do pracy na zmywak
ola
+38 #5 RE: Krzysztof Garnetz dyrektorem MPWiKola 2016-04-25 17:00
Oby tylko pensje pracowników były na bieżąco

Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 503 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

ZAPYTAJ O OFERTĘ

X

Ostrzeżenie

© 2009-2023 Portal WRC. Wszystkie prawa zastrzeżone.