• Opublikowano:
  • Wyświetlono: 5803

Praca: Burmistrz szuka specjalisty ds. obsługi administracyjnej

Burmistrz Miasta Wągrowca Krzysztof Poszwa zatrudni specjalistę ds. obsługi administracyjnej. Aplikacje można składać do 2 maja br.

Urząd Miejski w Wągrowcu

ogłasza  nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze

SPECJALISTY DS. OBSŁUGI ADMINISTRACYJNEJ

1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE (formalno-prawne):

1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu  za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wyższe wykształcenie administracyjne lub zarządzanie,
6) co najmniej 1 rok stażu pracy,
7) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na aplikowane stanowisko.

2. WYMAGANIA DODATKOWE:

1) umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy,
2) dyspozycyjność,
3) obowiązkowość,  systematyczność, sumienność, odpowiedzialność,
4) umiejętność pracy w zespole,
5) preferowane doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,
6) dobra znajomość obsługi komputera, w tym obsługa MS Office w zakresie aplikacji Word, Exel oraz obsługi Internetu
i poczty elektronicznej,
7) odporność na stres,
8) komunikatywność,
9) znajomość ustaw i przepisów wykonawczych w zakresie załatwianych spraw, a w szczególności: ustawy z dnia 08.03.1990 r. o samorządzie gminnym, ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych, ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, ustawy z dnia 14.06.1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.

3. GŁÓWNE OBOWIĄZKI:

I. W zakresie spraw kancelaryjno-gospodarczych:

1. obsługa telefoniczna klientów Urzędu Miejskiego (odbieranie i łączenie rozmów),
2. pomoc w prowadzeniu kancelarii Urzędu i sekretariatu Burmistrza Miasta:
a) prowadzenie kalendarza spotkań i zajęć Burmistrza i Zastępcy Burmistrza oraz czuwanie nad jego prawidłową realizacją,
b) obsługa narad i spotkań zwoływanych przez Burmistrza Miasta,
c) prowadzenie rejestru i wystawianie delegacji służbowych,
d) prowadzenie rejestru przyjęć interesantów w sprawach skarg i wniosków
3. pomoc w wykonywaniu czynności kancelaryjnych:
a) przekazywanie korespondencji, zgodnie z dyspozycjami, do komórek organizacyjnych Urzędu,
b) informowanie o obiegu dokumentacji wewnątrz Urzędu,
c) odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych dla pracowników Urzędu Miejskiego,
d) odbieranie i nadawanie faksów,
e) obsługa kserokopiarki

4. wysyłanie korespondencji zgodnie z dyspozycją,
5. nadawanie i prowadzenie ewidencji nadanych przesyłek listowych i paczek,
6. nadawanie telefonogramów,
7. doręczanie zastępcze pism sądowych adresatom,
8. bieżące zaopatrywanie pomieszczeń sanitarno-higienicznych w środki higieny osobistej (mydło i papier toaletowy),

II. W zakresie prowadzenia archiwum zakładowego:

1. ustalanie szczegółowego terminarza przekazywania przez wydziały dokumentacji do archiwum zakładowego,
2. przyjmowanie materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej od poszczególnych wydziałów urzędu,
3. opracowywanie przyjętej dokumentacji, prowadzenie jej ewidencji oraz przechowywanie i zabezpieczenie,
4. udostępnianie materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej,
5. przekazywanie materiałów archiwalnych do archiwum państwowego,
6. inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej, udział w komisyjnym brakowaniu oraz przekazywanie wybrakowanej dokumentacji na makulaturę, po uprzednim uzyskaniu zezwolenia właściwego archiwum państwowego,
7. sporządzanie sprawozdania z rocznej działalności archiwum zakładowego, w szczególności sprawozdanie powinno wykazywać ilość dokumentacji w metrach bieżących:
a) przyjętej do archiwum zakładowego z rozbiciem na materiały archiwalne i dokumentację niearchiwalną,
b) przekazanej do archiwum państwowego /kategoria „A”/,
c) wydzielonej na makulaturę,
d) przekazanej do zbiornicy surowców wtórnych,
e) udostępnionej - w liczbie kart udostępnienia,
8. dbanie o bezpieczeństwo archiwum zakładowego, a w szczególności zabezpieczenie dokumentacji przed pożarem, wilgocią, mechanicznym zniszczeniem, wpływami niszczących środków chemicznych i przed szkodnikami,
9. przeprowadzanie  konserwacji akt, polegające na odkurzaniu  akt, zapewnieniu odpowiedniej temperatury (14-180C) i wilgotności względnej (50-60%) w lokalu archiwum oraz bieżąca kontrola stanu przechowywanych akt,
10. przyjmowanie z poszczególnych komórek organizacyjnych wniosków w sprawie rozbudowy jednolitego rzeczowego wykazu akt w ramach istniejących symboli z zachowaniem tej samej kategorii archiwalnej oraz przygotowywanie projektów zarządzeń Burmistrza w tym zakresie. Współpraca w tym zakresie z Archiwum Państwowym,
11. udostępnianie komórkom organizacyjnym Urzędu tekstu ujednoliconego jednolitego rzeczowego wykazu akt.

4.  WARUNKI PRACY:

1) wymiar czasu pracy – pełen etat,
2) podstawowy system czasu pracy,
3) stanowisko bezpośrednio podległe Kierownikowi Wydziału Organizacyjnego,
4) obsługa monitora ekranowego co najmniej 4 godziny dziennie.

5. INFORMUJE SIĘ, że w miesiącu marcu 2016 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Wągrowcu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił co najmniej 6%.

6. WYMAGANE DOKUMENTY:

1) wypełniony kwestionariusz osobowy kandydata do pracy oraz załączone oświadczenia – do pobrania w Urzędzie Miejskim w Wągrowcu - pok. nr 101,
2) podpisany własnoręcznie list motywacyjny,
3) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i wymagane kwalifikacje oraz uprawnienia,
4) kopie dokumentów: świadectw pracy dokumentujących staż pracy (lub zaświadczenie
o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia), zaświadczenie o odbyciu stażu lub przygotowania zawodowego, ukończonych kursach, szkoleniach, posiadanych uprawnieniach.

7. TERMINY:

Komplet dokumentów aplikacyjnych należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem:  „Nabór -  Specjalista ds. obsługi administracyjnej” (na kopercie należy podać:  imię i nazwisko, adres do korespondencji i nr telefonu kontaktowego) w terminie do dnia 02 maja 2016 r. do godz. 15 00 w Urzędzie  Miejskim w Wągrowcu,  62-100 Wągrowiec ul. Kościuszki 15a, II piętro, pokój  202 (sekretariat). Dokumenty aplikacyjne kandydatów, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po upływie terminu nie będą rozpatrzone. W przypadku dokumentów  nadesłanych pocztą, decyduje data stempla pocztowego.

8. DODATKOWE INFORMACJE

Kandydaci spełniający wymagania niezbędne określone w pkt. 1 ogłoszenia zostaną powiadomieni drogą mailową o terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego obejmującego test merytoryczny i rozmowę kwalifikacyjną oraz ewentualnie zadania praktyczne, w tym z wykorzystaniem komputera. Kandydaci podczas postępowania konkursowego mogą posiadać i korzystać z wydrukowanych tekstów aktów prawnych bez komentarza w wersji wyłącznie papierowej oraz kalkulatora. Nie jest dopuszczalne korzystanie z urządzeń telekomunikacyjnych oraz informatycznych.


Planowany termin zatrudnienia – 1 czerwca 2016 r. (dopuszcza się możliwość przesunięcia terminu ze względu na sytuację wybranego kandydata).

Z kandydatem wyłonionym w wyniku postępowania konkursowego zostanie zawarta umowa o pracę  na zasadach przewidzianych w art. 16 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1202 ze zmianami).

Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2135), informuje się, że:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski  w Wągrowcu, ul. Kościuszki 15a, zwany dalej Urzędem,
2) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji ogłoszenia o naborze na stanowisko – specjalista ds. obsługi administracyjnej i udostępniane pracownikowi ds. pracowniczych Urzędu,
3) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania,
4) podanie Urzędowi danych osobowych jest dobrowolne. Jednakże niepodanie informacji wskazanych w kwestionariuszu osobowym spowoduje, że otrzymane dokumenty aplikacyjne nie będą przez Komisję Konkursową  rozpatrywane.

DO POBRANIA: kwestionariusz osobowy i oświadczenia

Wągrowiec, 20 kwietnia 2016 r.

BURMISTRZ MIASTA

/-/ Krzysztof Poszwa


 

 

Komentarze   

oszczednosc
#17 RE: Praca: Burmistrz szuka specjalisty ds. obsługi administracyjnejoszczednosc 2016-05-08 07:29
Tak sobie czytam i nie ogarniam.To od czego ma byc ten specjalista?Bo na podstawie obowiazkow smiem twierdzic. ze to musi byc osoba bardzo sprawna fizycznie do tego wszechstronnie wyksztalcona. bo ma robic za wszystkich i znac sie na wszystkim.Dodatkowo ma byc babcia lub dziadkiem klozetowym i pracowac za najnizsza krajowa.To po co pozostali pracownicy urzedu?Za duze zatrudnienie w tak malej miejscowosci.Zwiekszyc obowiazki juz zatrudnionym. a nie tworzyc nowe.Oszczednosci!oszczednosci!Tak jak to jest w innych instytucjach
Szmaciarz
+4 #16 Burmistrz szuka specjalistySzmaciarz 2016-04-27 21:42
Cytuję Mireek:
Poszwa robi co chce, bo myśli, że ma idiotów w mieście. STOP DLA POSZWY i jego prywaty!!!

Z tych artykułów przez ostatnie pół roku to pewnie jest już na muszce na razie bez szczerbinki .
Benjamin Franklin
+5 #15 Burmistrz szukaBenjamin Franklin 2016-04-27 21:37
Wymagania jak w Kauflandzie ............
Mireek
+6 #14 RE: Praca: Burmistrz szuka specjalisty ds. obsługi administracyjnejMireek 2016-04-27 19:42
Poszwa robi co chce, bo myśli, że ma idiotów w mieście. STOP DLA POSZWY i jego prywaty!!!
Filut
+4 #13 RE: Praca: Burmistrz szuka specjalisty ds. obsługi administracyjnejFilut 2016-04-27 18:32
Cytuję Jarosław:
Chciałbym się dowiedzieć, gdzie znajdę w biuletynie informacji publicznej miasta ogłoszenie o naborze na stanowisko w wydziale rozwoju i promocji? Jako mieszkaniec mam prawo wiedzieć, kiedy taki nabór się odbył i kiedy był on ogłoszony? Czy może ktoś podać link do strony, gdzie znajdę takie informacje?

Sprawa dotyczy poniższego artykułu, który opublikował portal WRC: http://www.portalwrc.pl/wagrowiec/aktualnosci-z-miasta/8209-z-dziennikarki-na-urzedniczke.html

Przeciez jakas kobite niby dziennikarke ustawili na ta fuchę. Tez pewnie kolezanka burmistrza. Nie znajdziesz zapisów, bo to u burmistrza to jest załatwiane, jak i wybor kolejnych dyrektorow wodociagow. Panstwo kolesi. Te przekrety wladzy miejskiej nadaja sie już dawno na zgloszenie co najmniej do prokuratury. Mozesz zadzialac w ciemno, a strzal będzie w dziesiatke ;-)
Jarosław
+9 #12 RE: Praca: Burmistrz szuka specjalisty ds. obsługi administracyjnejJarosław 2016-04-27 15:45
Chciałbym się dowiedzieć, gdzie znajdę w biuletynie informacji publicznej miasta ogłoszenie o naborze na stanowisko w wydziale rozwoju i promocji? Jako mieszkaniec mam prawo wiedzieć, kiedy taki nabór się odbył i kiedy był on ogłoszony? Czy może ktoś podać link do strony, gdzie znajdę takie informacje?

Sprawa dotyczy poniższego artykułu, który opublikował portal WRC: http://www.portalwrc.pl/wagrowiec/aktualnosci-z-miasta/8209-z-dziennikarki-na-urzedniczke.html
Mieszkaniec wrc
+2 #11 RE: Praca: Burmistrz szuka specjalisty ds. obsługi administracyjnejMieszkaniec wrc 2016-04-27 11:43
Chciałbym się dowiedzieć, gdzie znajdę w biuletynie informacji publicznej miasta ogłoszenie o naborze na stanowisko w wydziale rozwoju i promocji? Jako mieszkaniec mam prawo wiedzieć, kiedy taki nabór się odbył i kiedy był on ogłoszony? Czy może ktoś podać link do strony, gdzie znajdę takie informacje?

Sprawa dotyczy poniższego artykułu, który opublikował portal WRC: http://www.portalwrc.pl/wagrowiec/aktualnosci-z-miasta/8209-z-dziennikarki-na-urzedniczke.html
Klio
+7 #10 RE: Praca: Burmistrz szuka specjalisty ds. obsługi administracyjnejKlio 2016-04-27 07:53
Cytuję Zenon:
Kogoś znajomego by się obsadziło, ale chyba za duże wymagania i za dużo obowiązków hehe.

To tak musi wygladać, a i tak maja już upatrzonego znajomka. Nikt tam nie dostaje roboty ot tak, bo ma odpowiednie wykształcenie, kwalifikacje, czy spełnia jakieś tam ich warunki. Szkoda czasu na aplikacje. Kto ma aplikować ten już wie ;-)
asd
+6 #9 RE: Praca: Burmistrz szuka specjalisty ds. obsługi administracyjnejasd 2016-04-27 07:18
Pewnie i tak konkurs ustawiony na kogoś od siebie?
Darass
+8 #8 RE: Praca: Burmistrz szuka specjalisty ds. obsługi administracyjnejDarass 2016-04-27 01:11
Cytuję Sindbad:
Cytuję Darass:
Sam bym się przyjął bo dopiero co z puchy wyszłem i szukam zatrudnienia:D Nie wiem czy przyjmą byłego skazańca?Ps. Zmieniłem się po odsiedzeniu 8 lat

Jak nie jesteś znajomym burmistrza i jego swity nie masz szans :-):DNie należysz do zespołu kolesi, bo przepieprzyłeś swoj czas w pace, kiedy oni się organizowali ;-)


W takim razie wole wracać do puchy....mam darmowe posiłki ,siłkę ,do tego często graliśmy na konsoli[ w playstation głównie] ,I na cholerę było mi wychodzić do tak zjebanego świata???Jednak wolę żyć zwaszych podatków i nie robić nic :D
mieszkaniec miasta
+1 #7 RE: Praca: Burmistrz szuka specjalisty ds. obsługi administracyjnejmieszkaniec miasta 2016-04-27 00:43
Mało to pracowników jest w tym urzędzie? Uważam, że przecież można porozdzielać obowiązki na dotychczas zatrudnionych. Takim bogatym miastem jesteśmy, że stać nas na kolejny wakat?
Sindbad
+9 #6 RE: Praca: Burmistrz szuka specjalisty ds. obsługi administracyjnejSindbad 2016-04-26 23:01
Cytuję Darass:
Sam bym się przyjął bo dopiero co z puchy wyszłem i szukam zatrudnienia:D Nie wiem czy przyjmą byłego skazańca?Ps. Zmieniłem się po odsiedzeniu 8 lat

Jak nie jesteś znajomym burmistrza i jego swity nie masz szans :-):DNie należysz do zespołu kolesi, bo przepieprzyłeś swoj czas w pace, kiedy oni się organizowali ;-)
pik
+8 #5 Kandydatpik 2016-04-26 22:13
Czy można w godzinach pracy robić siku????
gościu
+6 #4 RE: Praca: Burmistrz szuka specjalisty ds. obsługi administracyjnejgościu 2016-04-26 21:59
Ile płacą za taki zakres obowiązków
Jezusek
+11 #3 Praca w archiwum za marne grosze!Jezusek 2016-04-25 22:18
Na wstępie powinni podać informacje jak płacą. Pracy od groma, wymagania, a zarobki niczym żebracze jak na kasie w supermarkecie. Jakiejkolwiek przyszłości po takiej pracy. Życze powodzenia w szukaniu jelenia. Byłem archiwistą to wiem co to za przyjemność siedzenia w lochach.
Darass
+18 #2 RE: Praca: Burmistrz szuka specjalisty ds. obsługi administracyjnejDarass 2016-04-25 22:02
Sam bym się przyjął bo dopiero co z puchy wyszłem i szukam zatrudnienia:D Nie wiem czy przyjmą byłego skazańca?Ps. Zmieniłem się po odsiedzeniu 8 lat
Zenon
+13 #1 RE: Praca: Burmistrz szuka specjalisty ds. obsługi administracyjnejZenon 2016-04-25 21:49
Kogoś znajomego by się obsadziło, ale chyba za duże wymagania i za dużo obowiązków hehe.

Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 503 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

ZAPYTAJ O OFERTĘ

X

Ostrzeżenie

© 2009-2023 Portal WRC. Wszystkie prawa zastrzeżone.