- Opublikowano:
- Wyświetlono: 5803
Praca: Burmistrz szuka specjalisty ds. obsługi administracyjnej
Burmistrz Miasta Wągrowca Krzysztof Poszwa zatrudni specjalistę ds. obsługi administracyjnej. Aplikacje można składać do 2 maja br.
Urząd Miejski w Wągrowcu
ogłasza nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze
SPECJALISTY DS. OBSŁUGI ADMINISTRACYJNEJ
1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE (formalno-prawne):
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wyższe wykształcenie administracyjne lub zarządzanie,
6) co najmniej 1 rok stażu pracy,
7) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na aplikowane stanowisko.
2. WYMAGANIA DODATKOWE:
1) umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy,
2) dyspozycyjność,
3) obowiązkowość, systematyczność, sumienność, odpowiedzialność,
4) umiejętność pracy w zespole,
5) preferowane doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,
6) dobra znajomość obsługi komputera, w tym obsługa MS Office w zakresie aplikacji Word, Exel oraz obsługi Internetu
i poczty elektronicznej,
7) odporność na stres,
8) komunikatywność,
9) znajomość ustaw i przepisów wykonawczych w zakresie załatwianych spraw, a w szczególności: ustawy z dnia 08.03.1990 r. o samorządzie gminnym, ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych, ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, ustawy z dnia 14.06.1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.
3. GŁÓWNE OBOWIĄZKI:
I. W zakresie spraw kancelaryjno-gospodarczych:
1. obsługa telefoniczna klientów Urzędu Miejskiego (odbieranie i łączenie rozmów),
2. pomoc w prowadzeniu kancelarii Urzędu i sekretariatu Burmistrza Miasta:
a) prowadzenie kalendarza spotkań i zajęć Burmistrza i Zastępcy Burmistrza oraz czuwanie nad jego prawidłową realizacją,
b) obsługa narad i spotkań zwoływanych przez Burmistrza Miasta,
c) prowadzenie rejestru i wystawianie delegacji służbowych,
d) prowadzenie rejestru przyjęć interesantów w sprawach skarg i wniosków
3. pomoc w wykonywaniu czynności kancelaryjnych:
a) przekazywanie korespondencji, zgodnie z dyspozycjami, do komórek organizacyjnych Urzędu,
b) informowanie o obiegu dokumentacji wewnątrz Urzędu,
c) odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych dla pracowników Urzędu Miejskiego,
d) odbieranie i nadawanie faksów,
e) obsługa kserokopiarki
4. wysyłanie korespondencji zgodnie z dyspozycją,
5. nadawanie i prowadzenie ewidencji nadanych przesyłek listowych i paczek,
6. nadawanie telefonogramów,
7. doręczanie zastępcze pism sądowych adresatom,
8. bieżące zaopatrywanie pomieszczeń sanitarno-higienicznych w środki higieny osobistej (mydło i papier toaletowy),
II. W zakresie prowadzenia archiwum zakładowego:
1. ustalanie szczegółowego terminarza przekazywania przez wydziały dokumentacji do archiwum zakładowego,
2. przyjmowanie materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej od poszczególnych wydziałów urzędu,
3. opracowywanie przyjętej dokumentacji, prowadzenie jej ewidencji oraz przechowywanie i zabezpieczenie,
4. udostępnianie materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej,
5. przekazywanie materiałów archiwalnych do archiwum państwowego,
6. inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej, udział w komisyjnym brakowaniu oraz przekazywanie wybrakowanej dokumentacji na makulaturę, po uprzednim uzyskaniu zezwolenia właściwego archiwum państwowego,
7. sporządzanie sprawozdania z rocznej działalności archiwum zakładowego, w szczególności sprawozdanie powinno wykazywać ilość dokumentacji w metrach bieżących:
a) przyjętej do archiwum zakładowego z rozbiciem na materiały archiwalne i dokumentację niearchiwalną,
b) przekazanej do archiwum państwowego /kategoria „A”/,
c) wydzielonej na makulaturę,
d) przekazanej do zbiornicy surowców wtórnych,
e) udostępnionej - w liczbie kart udostępnienia,
8. dbanie o bezpieczeństwo archiwum zakładowego, a w szczególności zabezpieczenie dokumentacji przed pożarem, wilgocią, mechanicznym zniszczeniem, wpływami niszczących środków chemicznych i przed szkodnikami,
9. przeprowadzanie konserwacji akt, polegające na odkurzaniu akt, zapewnieniu odpowiedniej temperatury (14-180C) i wilgotności względnej (50-60%) w lokalu archiwum oraz bieżąca kontrola stanu przechowywanych akt,
10. przyjmowanie z poszczególnych komórek organizacyjnych wniosków w sprawie rozbudowy jednolitego rzeczowego wykazu akt w ramach istniejących symboli z zachowaniem tej samej kategorii archiwalnej oraz przygotowywanie projektów zarządzeń Burmistrza w tym zakresie. Współpraca w tym zakresie z Archiwum Państwowym,
11. udostępnianie komórkom organizacyjnym Urzędu tekstu ujednoliconego jednolitego rzeczowego wykazu akt.
4. WARUNKI PRACY:
1) wymiar czasu pracy – pełen etat,
2) podstawowy system czasu pracy,
3) stanowisko bezpośrednio podległe Kierownikowi Wydziału Organizacyjnego,
4) obsługa monitora ekranowego co najmniej 4 godziny dziennie.
5. INFORMUJE SIĘ, że w miesiącu marcu 2016 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Wągrowcu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił co najmniej 6%.
6. WYMAGANE DOKUMENTY:
1) wypełniony kwestionariusz osobowy kandydata do pracy oraz załączone oświadczenia – do pobrania w Urzędzie Miejskim w Wągrowcu - pok. nr 101,
2) podpisany własnoręcznie list motywacyjny,
3) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i wymagane kwalifikacje oraz uprawnienia,
4) kopie dokumentów: świadectw pracy dokumentujących staż pracy (lub zaświadczenie
o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia), zaświadczenie o odbyciu stażu lub przygotowania zawodowego, ukończonych kursach, szkoleniach, posiadanych uprawnieniach.
7. TERMINY:
Komplet dokumentów aplikacyjnych należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór - Specjalista ds. obsługi administracyjnej” (na kopercie należy podać: imię i nazwisko, adres do korespondencji i nr telefonu kontaktowego) w terminie do dnia 02 maja 2016 r. do godz. 15 00 w Urzędzie Miejskim w Wągrowcu, 62-100 Wągrowiec ul. Kościuszki 15a, II piętro, pokój 202 (sekretariat). Dokumenty aplikacyjne kandydatów, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po upływie terminu nie będą rozpatrzone. W przypadku dokumentów nadesłanych pocztą, decyduje data stempla pocztowego.
8. DODATKOWE INFORMACJE
Kandydaci spełniający wymagania niezbędne określone w pkt. 1 ogłoszenia zostaną powiadomieni drogą mailową o terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego obejmującego test merytoryczny i rozmowę kwalifikacyjną oraz ewentualnie zadania praktyczne, w tym z wykorzystaniem komputera. Kandydaci podczas postępowania konkursowego mogą posiadać i korzystać z wydrukowanych tekstów aktów prawnych bez komentarza w wersji wyłącznie papierowej oraz kalkulatora. Nie jest dopuszczalne korzystanie z urządzeń telekomunikacyjnych oraz informatycznych.
Planowany termin zatrudnienia – 1 czerwca 2016 r. (dopuszcza się możliwość przesunięcia terminu ze względu na sytuację wybranego kandydata).
Z kandydatem wyłonionym w wyniku postępowania konkursowego zostanie zawarta umowa o pracę na zasadach przewidzianych w art. 16 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1202 ze zmianami).
Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2135), informuje się, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Wągrowcu, ul. Kościuszki 15a, zwany dalej Urzędem,
2) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji ogłoszenia o naborze na stanowisko – specjalista ds. obsługi administracyjnej i udostępniane pracownikowi ds. pracowniczych Urzędu,
3) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania,
4) podanie Urzędowi danych osobowych jest dobrowolne. Jednakże niepodanie informacji wskazanych w kwestionariuszu osobowym spowoduje, że otrzymane dokumenty aplikacyjne nie będą przez Komisję Konkursową rozpatrywane.
DO POBRANIA: kwestionariusz osobowy i oświadczenia
Wągrowiec, 20 kwietnia 2016 r.
BURMISTRZ MIASTA
/-/ Krzysztof Poszwa
Komentarze
Z tych artykułów przez ostatnie pół roku to pewnie jest już na muszce na razie bez szczerbinki .
Przeciez jakas kobite niby dziennikarke ustawili na ta fuchę. Tez pewnie kolezanka burmistrza. Nie znajdziesz zapisów, bo to u burmistrza to jest załatwiane, jak i wybor kolejnych dyrektorow wodociagow. Panstwo kolesi. Te przekrety wladzy miejskiej nadaja sie już dawno na zgloszenie co najmniej do prokuratury. Mozesz zadzialac w ciemno, a strzal będzie w dziesiatke
Sprawa dotyczy poniższego artykułu, który opublikował portal WRC: http://www.portalwrc.pl/wagrowiec/aktualnosci-z-miasta/8209-z-dziennikarki-na-urzedniczke.html
Sprawa dotyczy poniższego artykułu, który opublikował portal WRC: http://www.portalwrc.pl/wagrowiec/aktualnosci-z-miasta/8209-z-dziennikarki-na-urzedniczke.html
To tak musi wygladać, a i tak maja już upatrzonego znajomka. Nikt tam nie dostaje roboty ot tak, bo ma odpowiednie wykształcenie, kwalifikacje, czy spełnia jakieś tam ich warunki. Szkoda czasu na aplikacje. Kto ma aplikować ten już wie
W takim razie wole wracać do puchy....mam darmowe posiłki ,siłkę ,do tego często graliśmy na konsoli[ w playstation głównie] ,I na cholerę było mi wychodzić do tak zjebanego świata???Jednak wolę żyć zwaszych podatków i nie robić nic
Jak nie jesteś znajomym burmistrza i jego swity nie masz szans Nie należysz do zespołu kolesi, bo przepieprzyłeś swoj czas w pace, kiedy oni się organizowali
Kanał RSS z komentarzami do tego postu.