• Media
  • Opublikowano:
  • Wyświetlono: 11326

Osobówka zderzyła się z motocyklem

Dzisiaj przed 22:00 doszło do kolizji motocykla z samochodem osobowym. Kolizja wyglądała groźnie, jednak skończyło się bez ofiar.

Mieszkanka Wągrowca jadąc ulicą Reja od ronda Kcyńskiego próbowała skręcić w ulicę Lipowa, przy jej samochodzie niespodziewanie pojawił się motocykl jadący od ulicy Kościuszki — doszło do kolizji.

Na miejsce skierowano straż pożarną, policję i karetkę pogotowia, która zabrała motocyklistę na badania do szpitala w Wągrowcu. Na chwilę obecną wiadomo, że motocykliście nic się nie stało.

Na miejscu pracuje policja, która ustali okoliczności zdarzenia m.in. prędkość, z jaką poruszał się motocyklista. Ulica Reja w trakcie zdarzenia była zablokowana.


 

 

Komentarze   

Szybki i wściekły
+4 #41 Darek?Szybki i wściekły 2016-08-01 22:12
Cytuję .:
Zapierdalac trzeba :* to nie motocykl do jazdy turystycznej, cwaniaki co się wypowiadają chcieli by mieć cichu kategorie A


Darek? Czy to Ty? :D
Koerowca i motocykli
+2 #40 Strefa 30Koerowca i motocykli 2016-07-31 23:30
Również popieram.
Tam można wprowadzić strefę 30, bo w końcu jest tam szkoła.
Podobnie rzecz ma się na kościuszki w okolicach amfiteartu, gdzie pieszych sporo i o tragedię nie trudno

Cytuję bobo:
Cytuję Bronek:
Cytuję joo:
Cytuję joo:
Od jakiegos czasu ktos wciaz pisze o garbach wzdluż Lipowej żeby kierowcy zwalniali na tym odcinku drogi, bo ten prosty i dlugi odcinek drogi to od dawna trasa wyscigow motorynkowo motocyklowo samochodowych w glownie w porze wieczorno nocnej.Patrole policji tam sa konieczne no i garby. tym bardziej ze jest tam park zabaw!!!!!!

Władza powinna przeczytac ten artykuł i ustosunkowac sie do próśb i konieczności zamontowania tzw.garbow spowalniajacych ruch wzdłuź ul.Lipowej przy parku.Wyścigi motocyklowo samochodowe trwaja tam od kilku lat. ale nikt na to nie reaguje!
Popieram
Również popieram
Pilot
+6 #39 Błędna klasyfikacja faktycznych przyczynPilot 2016-07-31 23:26
Te 70% to podpierasz jakimiś oficjalnymi statystykami?
Pewnie, że masz racje dot. wymuszeń, ale myślę, że w 90% przypadków są one apowodowane właśnie nadmierną prędkością motocyklisty.
Może teraz troszkę przekoloryzuje, ale to jakby winą obarczać kierowcę smochodu o to, że nie ustąpił pierwszeństwa odrzutowcowi, który akurat tam przelatywał. Gdyby kierowca wiedział, że za chwilę przeleci coś z taką prędkością, to by nie wchodził w kolizyjny

Cytuję bob:
Tak sobie czytam i czytam, i myślę jak tu się zbytnio nie narazić broniąc motocykle.
Ludzie piszą i piszą. Ale fakty są takie: 70 % wypadków motocyklowych spowodowanych jest wymuszeniem przez auta.
Ja mam łatwiej, ponieważ jeżdżę i atutem i ścigaczem.
Nie lubię jak ocenia się motocyklistów,jak ludzi z GORZEGO SORTU. Na motocyklach nie zawsze siedzi wariat i dawca.
Często to człowiek który ma rodzinę, dzieci i ma chwilę czasu,jedzie by się odprężyć .
bob
+1 #38 uffbob 2016-07-31 22:59
Tak sobie czytam i czytam, i myślę jak tu się zbytnio nie narazić broniąc motocykle.
Ludzie piszą i piszą. Ale fakty są takie: 70 % wypadków motocyklowych spowodowanych jest wymuszeniem przez auta.
Ja mam łatwiej, ponieważ jeżdżę i atutem i ścigaczem.
Nie lubię jak ocenia się motocyklistów,jak ludzi z GORZEGO SORTU. Na motocyklach nie zawsze siedzi wariat i dawca.
Często to człowiek który ma rodzinę, dzieci i ma chwilę czasu,jedzie by się odprężyć .
Moto
+4 #37 RE: Osobówka zderzyła się z motocyklemMoto 2016-07-31 22:53
Cytuję .:
Zapierdalac trzeba :* to nie motocykl do jazdy turystycznej,

Ale nie w miescie jak chcesz sie zabic poszukaj miejsca w ktorym nikomu nie zrobisz krzywdy bo z takim podejściem to nawet na tor sie nie nadajesz.
.
-10 #36 gier. 2016-07-31 22:36
Zapierdalac trzeba :* to nie motocykl do jazdy turystycznej, cwaniaki co się wypowiadają chcieli by mieć cichu kategorie A
bobo
+1 #35 RE: Osobówka zderzyła się z motocyklembobo 2016-07-31 21:59
Cytuję Bronek:
Cytuję joo:
Cytuję joo:
Od jakiegos czasu ktos wciaz pisze o garbach wzdluż Lipowej żeby kierowcy zwalniali na tym odcinku drogi, bo ten prosty i dlugi odcinek drogi to od dawna trasa wyscigow motorynkowo motocyklowo samochodowych w glownie w porze wieczorno nocnej.Patrole policji tam sa konieczne no i garby. tym bardziej ze jest tam park zabaw!!!!!!

Władza powinna przeczytac ten artykuł i ustosunkowac sie do próśb i konieczności zamontowania tzw.garbow spowalniajacych ruch wzdłuź ul.Lipowej przy parku.Wyścigi motocyklowo samochodowe trwaja tam od kilku lat. ale nikt na to nie reaguje!
Popieram
Również popieram
ola w jegginsach XXL
+7 #34 RE: Osobówka zderzyła się z motocyklemola w jegginsach XXL 2016-07-31 20:59
Po Libelta też jeżdżą jak szaleni!
Stary kierowca
#33 RE: Osobówka zderzyła się z motocyklemStary kierowca 2016-07-31 13:52
Oczywiście, że nie można uogólniać. Zdecydowana większość motocyklistów jeździ rozsądnie i zgodnie z przepisami. Ale motocyklami potocznie zwanymi scigaczami, bardzo rzadko jeżdżą przepisowo, najczęściej popisówka w mieście, bo na trasie nikt go nie zobaczy. Podobnie ma się rzecz z samochodami sportowymi.

Reasumując - szybki pojazd + młody wiek i nieodpowiedzialność najczęstszą przyczyną tragedii. Dobrze, że w tym przypadku skończyło się na uszkodzeniu pojazdów. Należy tylko mieć nadzieję, że motocyklista po tej sytuacji zmądrzeje.
Cytuję Moto:
Cytuję Stary kierowca:
Ciekawe jaką prędkość miał ten motocyklista.
Jestem za obowiązkowym tachografem w tych maszynach.

Chyba policja powinna w jakis sposob okreslic predkosc po zniszczenia lub drodze hamowania której pewno nie bylo.
A w samochodach sie nie scigaja tez zamontowac tacho. Tez mam motocykl jeżdżę przepisowo otatanio kobieta wyjechala mi z podpopozadkowanej i nie wjechalem w nia. Jeżdżąc autem tez ludzie wyjezdzaja mi z podpozadkowanej. Nie mozna zaraz uogulniac.
Moto
#32 RE: Osobówka zderzyła się z motocyklemMoto 2016-07-31 12:38
Cytuję Stary kierowca:
Ciekawe jaką prędkość miał ten motocyklista.
Jestem za obowiązkowym tachografem w tych maszynach.

Chyba policja powinna w jakis sposob okreslic predkosc po zniszczenia lub drodze hamowania której pewno nie bylo.
A w samochodach sie nie scigaja tez zamontowac tacho. Tez mam motocykl jeżdżę przepisowo otatanio kobieta wyjechala mi z podpopozadkowanej i nie wjechalem w nia. Jeżdżąc autem tez ludzie wyjezdzaja mi z podpozadkowanej. Nie mozna zaraz uogulniac.
Czytelnik
+12 #31 RE: Osobówka zderzyła się z motocyklemCzytelnik 2016-07-31 12:19
Podgięta tablica...... mówi samo za siebie, na kasprowicza przy krzyżowce chyba z 9x podjeżdzał na petardzie i przygazówki robił.... nikomu nie powinno się źle życzyć, ale bardzo dobrze że się motorynka rozpierd.....ła
Bronek
+3 #30 RE: Osobówka zderzyła się z motocyklemBronek 2016-07-31 11:27
Cytuję joo:
Cytuję joo:
Od jakiegos czasu ktos wciaz pisze o garbach wzdluż Lipowej żeby kierowcy zwalniali na tym odcinku drogi, bo ten prosty i dlugi odcinek drogi to od dawna trasa wyscigow motorynkowo motocyklowo samochodowych w glownie w porze wieczorno nocnej.Patrole policji tam sa konieczne no i garby. tym bardziej ze jest tam park zabaw!!!!!!

Władza powinna przeczytac ten artykuł i ustosunkowac sie do próśb i konieczności zamontowania tzw.garbow spowalniajacych ruch wzdłuź ul.Lipowej przy parku.Wyścigi motocyklowo samochodowe trwaja tam od kilku lat. ale nikt na to nie reaguje!
Popieram
Olo
+10 #29 WidziałemOlo 2016-07-31 11:19
Też go widziałem, typowy oszołom, a ćwierć-mózg to w jego wypadku łaskawe określenie. Miasto traktował jak tor wyścigowy, dla niego manetka ma chyba system zero jedynkowy, albo do końca, albo wcale. Tablica oczywiście podgięta. Nie można generalizować, nie każdy motocyklista to dawca i oszołom, ale ten konkretny? Nie powinien mieć prawa jazdy kategorii A. ;-)
Mordechaj
+19 #28 WMordechaj 2016-07-31 10:38
Cytuję Robs:
Cytuję Janko:
Ja wam powiem tak...jestem kierownikiem, mam motor nie dla szpanu ale turystyka dla pasji...wydech przelotowy i jak odciągnę manetkę to zdziera skalp z głowy...ale nie jestem takim debilem jakich dzisiaj widziałem na ul.Kościuszki na starym Sradzie i troszkę nowszej GSX...może R....trzeba być kompletnym debilem żeby przejeżdżając obo świerzo upieczonej rodzinki, być może z kilkudniowym niemowlęciem w wózeczku, odciągnąć manete do odcięcia zapłonu. To już naprawdę powinno kończyć się skasowaniem na pierwszym drzewie. Właśnie takie ćwierć mózgi psują reputację i opinię nam, ludziom posiadającym nie tylko jakieś tam nawet niewielkie pieniądze ale też przede wszystkim PASJĘ. Tak więc jeśli bronicie gościa "bo kobieta mu wyjechała"...to zastanówcie się, czy gdybyście widzieli go na drodze, i pomimo prawidłowej odległości od nadjeżdżającego jednośladu,to czy zdecydowalibyście się na włączenie do ruchu...jeśli wasza odpowiedź to NIE....to znaczy że koleś nie ma czystego sumienia motocyklisty. Amem


Dobrze mówisz, jak ktoś gna 130 to kierowca osobówki może oszacować odległość ale prędkości już nie i tak dochodzi do wypadków z wyruszeniem niby. Owszem kierowcy osobówek nie są bez winy ale gdyby każdy miał trochę wyobraźni to nie dochodziło by do takich drobnych kolizji.




Widziałem tego ćwierć-mózga dwa razy na ulicy Kościuszki, ostatni raz dosłownie minutę przed kolizją. Prędkość z jaką się poruszał pozostawia wiele do życzenia. Manetka odkręcona na maksa i jeden wielki ryk dosłownie szlifierka. Kobieta miała prawo nie widzieć tego motocyklisty gdyż jak mniemam gość od ronda rozwinął taką prędkość, że trudno było zareagować w porę. Proszę nie bronić tego pajaca bo jestem naocznym świadkiem jego "wyczynów".
Robs
+3 #27 RE: Osobówka zderzyła się z motocyklemRobs 2016-07-31 09:53
Cytuję Janko:
Ja wam powiem tak...jestem kierownikiem, mam motor nie dla szpanu ale turystyka dla pasji...wydech przelotowy i jak odciągnę manetkę to zdziera skalp z głowy...ale nie jestem takim debilem jakich dzisiaj widziałem na ul.Kościuszki na starym Sradzie i troszkę nowszej GSX...może R....trzeba być kompletnym debilem żeby przejeżdżając obo świerzo upieczonej rodzinki, być może z kilkudniowym niemowlęciem w wózeczku, odciągnąć manete do odcięcia zapłonu. To już naprawdę powinno kończyć się skasowaniem na pierwszym drzewie. Właśnie takie ćwierć mózgi psują reputację i opinię nam, ludziom posiadającym nie tylko jakieś tam nawet niewielkie pieniądze ale też przede wszystkim PASJĘ. Tak więc jeśli bronicie gościa "bo kobieta mu wyjechała"...to zastanówcie się, czy gdybyście widzieli go na drodze, i pomimo prawidłowej odległości od nadjeżdżającego jednośladu,to czy zdecydowalibyście się na włączenie do ruchu...jeśli wasza odpowiedź to NIE....to znaczy że koleś nie ma czystego sumienia motocyklisty. Amem


Dobrze mówisz, jak ktoś gna 130 to kierowca osobówki może oszacować odległość ale prędkości już nie i tak dochodzi do wypadków z wyruszeniem niby. Owszem kierowcy osobówek nie są bez winy ale gdyby każdy miał trochę wyobraźni to nie dochodziło by do takich drobnych kolizji.
młody
+6 #26 RE: Osobówka zderzyła się z motocyklemmłody 2016-07-31 09:13
Chwilę wcześniej popierniczał Reja aż gwizdało. Bozia pogroziła, następnym razem może być gorzej.
Stary kierowca
+4 #25 Zmiany zmianyStary kierowca 2016-07-31 09:08
Ciekawe jaką prędkość miał ten motocyklista.
Jestem za obowiązkowym tachografem w tych maszynach.
kryska
+3 #24 RE: Osobówka zderzyła się z motocyklemkryska 2016-07-31 08:40
Wyremontowany odcinek drogi na lipowej tylko przedluzy im trase wyscigow.A ile wypadkow bedzie przy wyjezdzie .skrzyzowaniu z libelta.juz to widze! Muldy na calym odcinku lipowej glownie przy parku!!!
joo
+6 #23 RE: Osobówka zderzyła się z motocyklemjoo 2016-07-31 08:35
Cytuję joo:
Od jakiegos czasu ktos wciaz pisze o garbach wzdluż Lipowej żeby kierowcy zwalniali na tym odcinku drogi, bo ten prosty i dlugi odcinek drogi to od dawna trasa wyscigow motorynkowo motocyklowo samochodowych w glownie w porze wieczorno nocnej.Patrole policji tam sa konieczne no i garby. tym bardziej ze jest tam park zabaw!!!!!!

Władza powinna przeczytac ten artykuł i ustosunkowac sie do próśb i konieczności zamontowania tzw.garbow spowalniajacych ruch wzdłuź ul.Lipowej przy parku.Wyścigi motocyklowo samochodowe trwaja tam od kilku lat. ale nikt na to nie reaguje!
joo
+4 #22 RE: Osobówka zderzyła się z motocyklemjoo 2016-07-31 08:25
Od jakiegos czasu ktos wciaz pisze o garbach wzdluż Lipowej żeby kierowcy zwalniali na tym odcinku drogi, bo ten prosty i dlugi odcinek drogi to od dawna trasa wyscigow motorynkowo motocyklowo samochodowych w glownie w porze wieczorno nocnej.Patrole policji tam sa konieczne no i garby. tym bardziej ze jest tam park zabaw!!!!!!
Motoidiot
+17 #21 BezslowMotoidiot 2016-07-31 08:15
Przecież widziałem tego kolesia na motorze popisowke na kosciuszki robil jak pojeban**** tak mu dawał że szok. Slychac bylo jak go wszędzie a po chwili Dzwon i karetka.
Madmax
+9 #20 motocykliściMadmax 2016-07-31 06:37
właśnie oni z małej litery (motocykliści) na autach mają naklejki "motocykle są wszędzie" a na facebooku czy tym podobnych w opisie pod nickiem "lubię zapierdalać"
edith
+13 #19 przyszła kryska na matyskaedith 2016-07-31 01:41
Mieszkam przy obwodnicy i dziś zresztą codziennie jakiś pseudo kierowca motocykla, nie myśli jak go prowadzi, kilka razy z dużą prędkością przejeżdża ba osiedle wschód i z powrotem.W dzień policja stoi na ulicy, może tak w nocy postać i kontrolować obwodnicę? Każdy jeden powinien tak kończyć na zniszczeniu motocykla. Możewwtedy pomyślą lub nie
Anonim z Wrc
+22 #18 Widziałem go wcześniejAnonim z Wrc 2016-07-31 01:28
Widziałem go 5 min przed wypadkiem, kiedy jeździł w tą i z powrotem gazując po ul.Kościuszki (prędkość zdecydowanie wysoka, a wokół pełno ludzi). Wyprzedzał kilku aut na przejściu dla pieszych. Ktoś wspomniał, że jeździ bezpiecznie, ale mamy chyba inną definicje tego pojęcia.
czytelnik
+15 #17 RE: Osobówka zderzyła się z motocyklemczytelnik 2016-07-31 01:23
Żeby posiadać motor trzeba mieć poukładane w głowie. Zapie..alanie na głównych ulicach miasta to ŻADEN powód do dumy. Wcisnąć gaz każdy potrafi lecz nie każdy potrafi opanować kierownice !!
Biker
+13 #16 BikerBiker 2016-07-31 00:55
Cytuję Janko:
Ja wam powiem tak...jestem kierownikiem, mam motor nie dla szpanu ale turystyka dla pasji...wydech przelotowy i jak odciągnę manetkę to zdziera skalp z głowy...ale nie jestem takim debilem jakich dzisiaj widziałem na ul.Kościuszki na starym Sradzie i troszkę nowszej GSX...może R....trzeba być kompletnym debilem żeby przejeżdżając obo świerzo upieczonej rodzinki, być może z kilkudniowym niemowlęciem w wózeczku, odciągnąć manete do odcięcia zapłonu. To już naprawdę powinno kończyć się skasowaniem na pierwszym drzewie. Właśnie takie ćwierć mózgi psują reputację i opinię nam, ludziom posiadającym nie tylko jakieś tam nawet niewielkie pieniądze ale też przede wszystkim PASJĘ. Tak więc jeśli bronicie gościa "bo kobieta mu wyjechała"...to zastanówcie się, czy gdybyście widzieli go na drodze, i pomimo prawidłowej odległości od nadjeżdżającego jednośladu,to czy zdecydowalibyście się na włączenie do ruchu...jeśli wasza odpowiedź to NIE....to znaczy że koleś nie ma czystego sumienia motocyklisty. Amem

Popieram, gdyby jechał z przepisową prędkością 50 km/h, to nawet gdyby kobieta mu wymusiła to by zwyczajnie zdążył wyhamować. Już same uszkodzenia świadczą o tym, że prędkość miał dużo wyższą niż ta dozwolona w terenie zabudowanym, więc skąd tu mowa o jego rozsądku?
Janko
+4 #15 RE: Osobówka zderzyła się z motocyklemJanko 2016-07-31 00:50
Ja wam powiem tak...jestem kierownikiem, mam motor nie dla szpanu ale turystyka dla pasji...wydech przelotowy i jak odciągnę manetkę to zdziera skalp z głowy...ale nie jestem takim debilem jakich dzisiaj widziałem na ul.Kościuszki na starym Sradzie i troszkę nowszej GSX...może R....trzeba być kompletnym debilem żeby przejeżdżając obo świerzo upieczonej rodzinki, być może z kilkudniowym niemowlęciem w wózeczku, odciągnąć manete do odcięcia zapłonu. To już naprawdę powinno kończyć się skasowaniem na pierwszym drzewie. Właśnie takie ćwierć mózgi psują reputację i opinię nam, ludziom posiadającym nie tylko jakieś tam nawet niewielkie pieniądze ale też przede wszystkim PASJĘ. Tak więc jeśli bronicie gościa "bo kobieta mu wyjechała"...to zastanówcie się, czy gdybyście widzieli go na drodze, i pomimo prawidłowej odległości od nadjeżdżającego jednośladu,to czy zdecydowalibyście się na włączenie do ruchu...jeśli wasza odpowiedź to NIE....to znaczy że koleś nie ma czystego sumienia motocyklisty. Amem
.Mati
+8 #14 RE: Osobówka zderzyła się z motocyklem.Mati 2016-07-31 00:36
Cytuję .:
Cytuję .Mati:
Cytuję ppppp:
Cytuję .:
Znam go, chłopakowi trochę palma i pieniądze odbiły, jeździł skuterem, przesiadł się na ciężki sprzęt, prawdopodobnie litr, jak inaczej miało się to skończyć? Dobrze, że żyje...

Jeździ rozsądnie z tego co widzę co jakiś czas. Mylisz się nie odrazu była przesiadka na litra ;)

Tam nizej sie pomylili po drodze bylo jeszcze 600 ale rozsadnie to on nie jezdzil.

to co mówisz możliwe że jest prawdą ale rozsądek ma uwierz mi

prywatnie nie zaprzeczam mowie tylko ze jeego jazda motorem niewiele miala wspolnego z rozsadkiem kilka razy widzialem jego wyczyny innymi sam sie chwalil mze go to troche ostudzi
.
-7 #13 RE: Osobówka zderzyła się z motocyklem. 2016-07-31 00:29
Cytuję .Mati:
Cytuję ppppp:
Cytuję .:
Znam go, chłopakowi trochę palma i pieniądze odbiły, jeździł skuterem, przesiadł się na ciężki sprzęt, prawdopodobnie litr, jak inaczej miało się to skończyć? Dobrze, że żyje...

Jeździ rozsądnie z tego co widzę co jakiś czas. Mylisz się nie odrazu była przesiadka na litra ;)

Tam nizej sie pomylili po drodze bylo jeszcze 600 ale rozsadnie to on nie jezdzil.

to co mówisz możliwe że jest prawdą ale rozsądek ma uwierz mi
.Mati
+7 #12 pomyłka.Mati 2016-07-31 00:23
Cytuję ppppp:
Cytuję .:
Znam go, chłopakowi trochę palma i pieniądze odbiły, jeździł skuterem, przesiadł się na ciężki sprzęt, prawdopodobnie litr, jak inaczej miało się to skończyć? Dobrze, że żyje...

Jeździ rozsądnie z tego co widzę co jakiś czas. Mylisz się nie odrazu była przesiadka na litra ;)

Tam nizej sie pomylili po drodze bylo jeszcze 600 ale rozsadnie to on nie jezdzil.
kk
-2 #11 kkk 2016-07-31 00:21
Cytuję .ok:
Ok 22? To pora "wyścigów" motocyklowych i samochodowych na Reja, Kościuszki, obwodnicy...Słychać tylko wycie silników o tej porze. A policjanci jakoś nie słyszą...

Czemu twierdzisz że się ścigał ? Może ogólnie się tam ścigają chłopak normalnie jechał i pech chciał
ppppp
-5 #10 pomyłkappppp 2016-07-31 00:18
Cytuję .:
Znam go, chłopakowi trochę palma i pieniądze odbiły, jeździł skuterem, przesiadł się na ciężki sprzęt, prawdopodobnie litr, jak inaczej miało się to skończyć? Dobrze, że żyje...

Jeździ rozsądnie z tego co widzę co jakiś czas. Mylisz się nie odrazu była przesiadka na litra ;)
.ok
+3 #9 RE: Osobówka zderzyła się z motocyklem.ok 2016-07-31 00:17
Ok 22? To pora "wyścigów" motocyklowych i samochodowych na Reja, Kościuszki, obwodnicy...Słychać tylko wycie silników o tej porze. A policjanci jakoś nie słyszą...
.
#8 To nie wina motocyklisty. 2016-07-31 00:05
Kierowca wymusił pierwszeństwo. Motocyklista nie wychamował i doszło do kolizji. Ważne że nie ma ofiar
ppppp
-1 #7 oburzonyppppp 2016-07-31 00:05
Prawda jest taka że to pani z osobówki wymusiła. Byłem przy zdarzeniu i widziałem i to samo mowili policjanci. Powrotu do zdrowia !!!
Ewa Michalak
+1 #6 RE: Osobówka zderzyła się z motocyklemEwa Michalak 2016-07-31 00:04
wstrzymam się od komentarza!!! po prostu kolizja chwila nie uwagi
Gv
+3 #5 VvGv 2016-07-30 23:34
Syrena wyła jak by całe miasto się paliło a tu kolizja
Motocyklista
#4 RE: Osobówka zderzyła się z motocyklemMotocyklista 2016-07-30 23:25
Jak ja kocham te zajebiste komentarze ;) Motocyklista jest gorszy ? Skąd wiecie że to jego wina i że jechał za szybko ? :) Nie pozdrawiam, dobranoc..
.
+8 #3 Znam go.. 2016-07-30 23:15
Znam go, chłopakowi trochę palma i pieniądze odbiły, jeździł skuterem, przesiadł się na ciężki sprzęt, prawdopodobnie litr, jak inaczej miało się to skończyć? Dobrze, że żyje...
Grzechu
+3 #2 RE: Osobówka zderzyła się z motocyklemGrzechu 2016-07-30 23:15
Akurat Policja cały czas jeździ po mieście, dzisiaj spacerując 40 minut, przejechali koło mnie 8 razy.
oburzony
-8 #1 jestem oburzonyoburzony 2016-07-30 23:11
No [wpis niecenzuralny], jezdzom ci dawcy i takie są efekty. Wariują jak wariaci po miescie , ja sie pytam gdzie policja jest?!

TRWA CISZA WYBORCZA
komentowanie zostało wyłączone do 21.04.2024 r. do godziny 21:10

Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 503 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

ZAPYTAJ O OFERTĘ

X

Ostrzeżenie

© 2009-2023 Portal WRC. Wszystkie prawa zastrzeżone.