- Opublikowano:
- Wyświetlono: 9320
Kcyńska, można już jeździć w obydwu kierunkach
Po ulicach Kcyńskiej i Przemysłowej można już jeździć w obydwu kierunkach! Otwarte są także dojazdy do nich.
W dzisiejszym odbiorze technicznym największej tegorocznej inwestycji w Wągrowcu uczestniczyli m.in. burmistrz Krzysztof Poszwa ze swoim zastępcą Bogdanem Smykowskim, przedstawiciele służb i inspekcji oraz oczywiście wykonawca przebudowy ulicy Kcyńskiej – firma Trakcja PRKiL, reprezentowana przez kierownika budowy Mateusza Antoniaka.
Podczas obchodu ulicy zgłoszono wykonawcy wiele drobnych uwag, które będą jeszcze skutkować kosmetycznymi pracami, jednak nie były one na tyle poważne, by wstrzymywać przywrócenie ruchu ulicznego.
Życzymy wszystkim kierowcom, rowerzystom i pieszym wygodnego i bezpiecznego z korzystania z nowej ulicy.
Komentarze
Ktoś kiedyś(na początku kadencji burmistrza) polemizował ze mną na forum: ewolucja czy rewolucja. Burmistrz poszedł drogą ewolucji i przez 2 lata "jego ludzie" tworzą same buble. Nadal jestem zdania, że rewolucja(w języku zarządzania: zarządzanie zmianą) może doprowadzić do oczekiwanego efektu, ba nawet do lepszej wydajności i efektywności pracy starych zasiedziałych urzędników. Teraźniejszy dyrektor MZK nie potrafi zarządzać, nowocześnie tworzyć przy pomocy dostępnych narzędzi informatycznych. On potrafi "realizować polecenia" jak za dawnych czasów. I tak jest ze wszystkimi kierownikami i dyrektorami UM, jednostek organizacyjnych i spółek UM.
...a ile połączeń ubyło! Dojazd z peryferii Wągrowca do centrum i szkół jest tragiczny! Dzieciaki mają zasuwac piechotą, bo połączen brak albo są zbyt pózno!
Robi... jak fircyk w zalotach
A ta droga to za jego kadencji była planowana?
Za torami przed przystankiem kończy sie nie wiadomo czemu chodnik z kostki, nowe przejście dla pieszych za shell jest niebezpieczne umiejscowione zaraz za rondem
Kiepsko wykonana - cieszymy sie i po zimie bedziemy latac ja
Gdzie tam po poprzedniku! Po naczelniku Siwie!
Wszystko dlatego, że tak szybko budowali. Kto towidział! Gdyby budowali tak długo jak obwodnicę od Rogozińskiej wszystko byłoby CACY!
I kwestia, która mnie interesuje - w ulotce dotyczącej rozkładu jazdy autobusów napisano o punkcie obsługi pasażera na dworcu pkp. Chciałbym się dowiedzieć, gdzie znaleźć można informację, kto będzie zatrudniony w tym punkcie i gdzie znaleźć można informację o naborze na to stanowisko?
Cieszę się że jest rondo ale to nie był pomysł Poszwy tylko jegi poprzednika.
Nie podoba mi się sposób zagospodarowania tego terenu, ponieważ takie inwestycje powinny być przemyślane i dopracowane w najmniejszych szczegółach, ponieważ po zakończonej inwestycji już nic się nie zmieni. Jak już coś stworzyć to po to, żeby ułatwiać a nie utrudniać poruszanie się uczestnikom drogi, a nie wyjść z założenia że za publiczną kasę to robimy co nam się żywnie podoba.
Pozdrawiam serdecznie. Obiektywny.
Malkontenci zawsze sie znajdą. Według Ciebie najlepiej jakby nic nie było.
super zmiany brawo ,jeszcze Kościuszki zrobią i będzie super
.
masz racje i [wpis niecenzuralny] z tym
Co z tego, że ładny... Miasto powinno być bezpieczne!
1. PO STRONIE ULICY PO KTÓREJ BIEGNIE DROGA ROWEROWA JEST WIELE NIEBEZPIECZNYCH WJAZDÓW I WYJAZDÓW PRZECINAJĄCYCH ŚCIEŻKĘ DO MARKETÓW, PRZYCHODNI, STRAŻY POŻARNEJ, FIRM PRODUKCYJNYCH I INNYCH, CO STWARZA OGROMNE ZAGROŻENIE DLA JADĄCYCH ROWERZYSTÓW O DZIECIACH I MATKACH Z WÓZKAMI NIE WSPOMNĘ
2. ŚCIEŻKA ROWEROWA BIEGNIE PRZED PRZYSTANKIEM AUTOBUSOWYM, CO JEST NIEZGODNE Z PRZEPISAMI, PONIEWAŻ ZWYKLE PRZED PRZYSTANKIEM STOJĄ LUDZIE KTÓRZY MOGĄ ZOSTAĆ POTRĄCENI PRZEZ ROZPĘDZONEGO ROWERZYSTĘ LUB MOŻE DOJŚĆ DO INNEJ KOLIZJI DOTYCZĄCEJ OSÓB WYSIADAJĄCYCH Z AUTOBUSU BEZPOŚREDNIO NA ŚCIEŻKĘ ROWEROWĄ
3. JAK MOŻNA ROBIĆ TAK OGROMNE RONDO SKORO W ZUPEŁNOŚCI WYSTARCZYŁOBY MNIEJSZE. JEGO WIELKOŚĆ I USYTUOWANIE POWODUJE KONIECZNOŚĆ WYKONYWANIA WIELU NIEPOTRZEBNYCH SKRĘTÓW PODCZAS ZJAZDU Z RONDA. GDYBY BYŁO MNIEJSZE OBJAZDY I ZJAZDY Z RONDA BYŁYBY ŁAGODNIEJSZE I JAZDA BYŁABY ZNACZNIE BEZPIECZNIEJSZA
Według mnie taka ścieżka nigdy nie powinna powstać po tej stronie ulicy, powinna być ona od początku poprowadzona po drugiej stronie, tzn. po stronie ZUS.
Popracuj nad gramatyka
Po pierwsze, znak przejście dla pieszych stoi za drzewem w nieoświetlonym miejscu przy wjeździe na ślepą ulice - kierunek ZUZ!
Ludzie chodzą na szagę bo nie widzą znaku i pasów, powinny pojawić się tam barierki. A policji brak.
Chodniki są tak wąskie, że ludzie na siebie wpadają. Nie mówiąc już o matkach z wózkami. Cóż trzeba chodzić gęsiego.
Kolejna rzecz, jadąc autem w stronę Lidla światła dla kierowców są zasłonięte przez znak. Nie widać żółtego i czerwonego światła. Kierowcy mogą stwierdzić, że światła nie działają bo w sumie widzą tylko jeden sygnalizator i wypadek gotowy!!!!
Przystanek dla autobusów znajduje się na początku zajazdu! Ludzie będą musili biec do autobusu zeby im przypadkiem nie odjechał. W życiu nie widziałem takich przystanków chodziaż by w Poznaniu. Może jesteśmy nowoczesnym miastem dbającym o ruch dla podróżujących autobusami.
DLACZEGO NIKT TEGO NIE WIDZI?
a moze są to te małe zmiany kosmetyczne...
Kanał RSS z komentarzami do tego postu.