• Opublikowano:
  • Wyświetlono: 11489

Co stało się z zaginionym 5-latkiem, jak wyglądało zgłoszenie?

Jak naprawdę wyglądało zgłoszenie zaginięcia 5-letniego dziecka i jak zachował się zgłaszający mężczyzna, dlaczego nie zaopiekował się dzieckiem?

Wczorajsza informacja była bardzo ogólna. W komentarzach krytykowaliście zgłaszającego, mimo że nie podaliśmy szczegółów. Dzisiaj analizując całą sytuację, przedstawiamy szczegółowy opis całego zdarzenia.

- Wczoraj około godziny 4:40 zgłaszający wyszedł z mieszkania z bloku z dwojgiem swoich dzieci. Kiedy zapinał swoje dzieci w fotelikach samochodowych, zauważył na chodniku przy ulicy Piaskowej małe dziecko w wieku około 4-5 lat. Dziecko ubrane było tylko w majtki i koszulkę. Mężczyzna zapiął swoje półtoraroczne dziecko w foteliku i po chwili udał się za dzieckiem, które wcześniej zauważył, jednak już go nie było. Mężczyzna o całym zdarzeniu powiadomił policję. Podjęliśmy decyzję o podjęciu działań — tłumaczy st. sierż. Dominik Zieliński.

Na miejsce skierowano 11 policjantów KPP w Wągrowcu oraz 49 strażaków PSP w Wągrowcu i druhów OSP. Do akcji dołączyła również grupa poszukiwawcza PSP w Poznaniu z dwoma psami do wyszukiwania zapachu ludzkiego. Policjanci dokonali rozpytań mieszkańców bloków przy ulicy Straszewskiej i Piaskowej, łącznie odwiedzili około 300 mieszkań. Dodatkowo dokonali penetracji pobliskich łąk i terenu przy blokach. Kolejnym etapem poszukiwań było sprawdzenie koryta rzeki Wełny. Komunikat przekazali także księża podczas odprawianych wczoraj w kościołach mszy.

- Przeprowadzone działania nie doprowadziły do odnalezienia dziecka. Do Komendy Powiatowej Policji w Wągrowcu nie zgłosiły się żadne osoby informujące o zaginięciu dziecka, także pogotowie ratunkowe nie otrzymało zgłoszenia w związku z wychłodzeniem dziecka — dodaje st. sierż. Dominik Zieliński.

Gdzie zatem podziało się dziecko, które widział mężczyzna?

- Nie posiadamy informacji, co się stało w minucie, kiedy mężczyzna odwrócił się, aby zapiąć swoje półtoraroczne dziecko w foteliku. Możemy się tylko domyślać, że któryś z opiekunów biegającego na chodniku dziecka widząc, że wybiegło z klatki schodowej, udał się za nim i wziął je z powrotem do domu. Tego mógł nie dostrzec mężczyzna, który zgłosił zdarzenie. Niestety, żaden z opiekunów dziecka nie poinformował nas o tym, że miał miejsce taki incydent — podsumowuje oficer prasowy wągrowieckiej komendy.

Warto dodać, że zgłaszający, jak i jego żona cały czas pozostawali do dyspozycji policji. Sugerowaliście w komentarzach, że zgłaszający mógł być pod wpływem alkoholu lub narkotyków. Informujemy, że zgłaszający był trzeźwy.


 

 

Komentarze   

J 23
0 #28 DzieckoJ 23 2016-12-05 19:24
Wygląda na to , że to był pic na wodę fotomontaż . Kosztowało to na pewno i nerwów i pieniędzy .jeżeli kiedyś nie daj Bog zdarzył by się taki incydent no to wiadomo jak się zachować i co zrobić bo jak nie to lomot od komentatorów .pamiętajmy:mądry Polak po szkodzie.
mua
0 #27 RE: Co stało się z zaginionym 5-latkiem, jak wyglądało zgłoszenie?mua 2016-11-30 17:45
Może to zjawa? ;)
badziew
+1 #26 masakrabadziew 2016-11-30 02:32
nie podniecajcie się tym tematem :lol:
badziew
+2 #25 masakrabadziew 2016-11-30 02:31
nie podniecajcie już się tak tym tematem cymbały :lol:
Pozytywna
+3 #24 Super postawaPozytywna 2016-11-29 23:35
Super postawa tego pana.Ten kto dowodził na miejscu akcją i przekazał do mediów nieprawdziwe i niesprawdzone informacje następnym razem powinien wykazać się wiekszym profesjonalizmem (panie strażaku)...czy przesłuchał nagrania ze zgloszenia,czy rozmawiał telefonicznie ze zglaszajacym -nie a przecież mial taką możliwość .A swoją drogą media zapewne też swoje dodały.
CHMEL
+2 #23 RE: Co stało się z zaginionym 5-latkiem, jak wyglądało zgłoszenie?CHMEL 2016-11-29 22:20
Cytuję były dziennikarz:
Postronny powiem tak, uważam że ciała dała policja lub straż pożarna nie portal, wszystkie media łącznie z TVP podali informacje identyczną. Media dostają info i publikują, czasem chodzi o czas ale tak czy inaczej w Wągrowcu zawsze był problem na linii media - policja, policjanci kryją trudne sprawy a chwalą się zatrzymaniem rowerzystów po pijaku. Cała filozofia.

To fakt. Policja w Wągrowcu to tchórze i cioty. Dwóch dziennikarzy nawet chcieli do więźnia wsadzić jak pokazali ich nieudolną akcję w autokomisie
CHMEL
+2 #22 RE: Co stało się z zaginionym 5-latkiem, jak wyglądało zgłoszenie?CHMEL 2016-11-29 22:16
Dziecko z zaświatów :) Afera dla afery. A może zgłosił by kumple mieli akcję ?
Ktosik
+2 #21 Dziecko wrcKtosik 2016-11-29 20:58
Cytuję J 23:
Fakt że sięgnęło się nie źle temu panu zgłaszającej o tym zaginięciu ale nie byliśmy tak naprawdę dobrze poinformowani jak było naprawdę to działało na zasadzie poczty pantoflowej.w takim razie szacun dla tego pana .



To na jaka cholere sie udzielacie jak nie wiecie jal bylo !!!!
Gosc
-2 #20 Policja i straż pożarna poszukują zaginionego dziecka niedziela, 27 lisGosc 2016-11-29 17:48
SPRZECZNE INFORMACJE , DWA ARTYKULY WRC. W "....,Przed godziną 5 rano przypadkowy mężczyzna wyjeżdżając ze swoimi dziećmi, zauważył małe dziecko przy ulicy Piaskowej w Wągrowcu. Zdaniem zgłaszającego dziecko płakało, jednak on nie miał możliwości zaopiekować się tym dzieckiem ze względu na swoje dzieci. Powiadomił żonę, która po kilku chwila wyszła z domu, jednak dziecka już nie było...."
J 23
+3 #19 Sprawa zaginionego dzieckaJ 23 2016-11-29 15:08
Fakt że sięgnęło się nie źle temu panu zgłaszającej o tym zaginięciu ale nie byliśmy tak naprawdę dobrze poinformowani jak było naprawdę to działało na zasadzie poczty pantoflowej.w takim razie szacun dla tego pana .
Pati
+6 #18 RE: Co stało się z zaginionym 5-latkiem, jak wyglądało zgłoszenie?Pati 2016-11-29 13:02
Postronny zgadzam się całkowicie z twoją wypowiedzią

"następnym razem proszę o więcej rzetelności dziennikarskiej i hejtu nie będzie, a nie nastawiać się na kliknięcia i odsłony serwisu, aby móc później chwalić się w stopce ile to jest odsłon!
P.S. Proszę powiedzieć, co każdy z nas jako rodzic miał sobie pomyśleć i dziwicie się, że ludziom puściły nerwy w komentarzach?"

Każdy z nas miał prawo powiedzieć to co myślał w danej sytuacji, Bo przecież dla polcjii to wielki problem było ujawnić jak było naprawdę. No niestety, ale gdyby policja czy straż podali infromacje od początku jak było naprawdę nie było by hejtowania i obrażania tego pana z samochodu.
mnghy
+1 #17 RE: Co stało się z zaginionym 5-latkiem, jak wyglądało zgłoszenie?mnghy 2016-11-29 12:25
Dziecko okazało się bystrzejsze jak policjanci Dlaczego było tylko 11 policjantów i gdzie mieli swoje psy ? widać że straż jest bardziej mobilna
ZZZ
+3 #16 RE: Co stało się z zaginionym 5-latkiem, jak wyglądało zgłoszenie?ZZZ 2016-11-29 11:37
Jak to u nas bywa, kolejny problem...słowo przepraszam tak trudne do wypowiedzenia.. Gdybym była zgłaszającym czułabym sie potwornie wiedząc że zrobiłam wszystko co mogłam, a ludzie zrobili ze mnie potwora.. Całe szczęście, że sprawa tak sie skończyła, choć WY wolelibyście sensację żeby mieć co opisywać... lepiej gdyby Facet sprawe całkowicie olał? Żal mi tylko tego biednego dziecka, że ma tak nieodpowiedzialnych rodziców, oni pewnie sie teraz śmieją z tej sprawy, mając "gdzieś" całą sytuacje, szkoda że nie potrafią przyznać sie do (o ile można to tak nazwać )'błędu".
Milosz
+1 #15 RE: Co stało się z zaginionym 5-latkiem, jak wyglądało zgłoszenie?Milosz 2016-11-29 09:16
Pati bo policja nie wiedziala jak bylo, zaspani po Andrzejkach :D
Pati
-6 #14 AaaPati 2016-11-29 09:14
A ja powiem tak, powiedzieć przepraszam? Niby dlaczego? Dlaczego teraz jest usprawiedliwiony Pan który zgłaszał to niby na policję a wcześniej było że do Żony zadzwonił i się dziwicie że wszyscy go hejtowali. Dlaczego nikt nie podał prawdziwej informacji jak było?
postronny
+2 #13 RE: Co stało się z zaginionym 5-latkiem, jak wyglądało zgłoszenie?postronny 2016-11-29 09:12
Cytuję były dziennikarz:
Postronny powiem tak, uważam że ciała dała policja lub straż pożarna nie portal, wszystkie media łącznie z TVP podali informacje identyczną. Media dostają info i publikują, czasem chodzi o czas ale tak czy inaczej w Wągrowcu zawsze był problem na linii media - policja, policjanci kryją trudne sprawy a chwalą się zatrzymaniem rowerzystów po pijaku. Cała filozofia.


Daje plusika, bo po części ma Pan Rację odnośnie przepływu informacji, ale z drugiej strony naszą chyba cechą wręcz Narodową jest "wylewanie dziecka z kąpielą"
były dziennikarz
+6 #12 RE: Co stało się z zaginionym 5-latkiem, jak wyglądało zgłoszenie?były dziennikarz 2016-11-29 09:00
Postronny powiem tak, uważam że ciała dała policja lub straż pożarna nie portal, wszystkie media łącznie z TVP podali informacje identyczną. Media dostają info i publikują, czasem chodzi o czas ale tak czy inaczej w Wągrowcu zawsze był problem na linii media - policja, policjanci kryją trudne sprawy a chwalą się zatrzymaniem rowerzystów po pijaku. Cała filozofia.
postronny
+4 #11 Więcej rzetelności dziennikarskiejpostronny 2016-11-29 08:33
Witam,
następnym razem proszę o więcej rzetelności dziennikarskiej i hejtu nie będzie, a nie nastawiać się na kliknięcia i odsłony serwisu, aby móc później chwalić się w stopce ile to jest odsłon!
P.S. Proszę powiedzieć, co każdy z nas jako rodzic miał sobie pomyśleć i dziwicie się, że ludziom puściły nerwy w komentarzach?
miko8
+6 #10 re: co stało się z zaginionym dzieckiemmiko8 2016-11-28 22:48
Gratuluje postawy choć czuje niesmak po tych wszystkich przykrych komentarzach -słowo przepraszam powinien ten pan usłyszeć od tych ograniczonych hejterów -odważni bo anonimowi.Miło słyszeć , że są tacy ludzie w świecie znieczulic.
Czytelnik
+5 #9 DzieckoCzytelnik 2016-11-28 22:31
W całym mieście są założone kamery to nie możecie obejżeć monitoringu ?! Ale znając życie to napewno tam nie ma albo nie dosiega
Kaja
+6 #8 RE: Co stało się z zaginionym 5-latkiem, jak wyglądało zgłoszenie?Kaja 2016-11-28 21:53
No i gdzie sa Ci odważnie komentujacy?! Jakies przepraszam, cos? Gratulacje dla tego Pana, oby wiecej takich postaw w świecie "znieczulicy".
kasia12
+11 #7 gratuluje postawykasia12 2016-11-28 21:41
Oby każdy z nas widzą lub wiedząc, że obok dzieje się komuś krzywda potrafił zachować się jak ten pan i ZAREAGOWAĆ,a nie udawać, że to nie jego sprawa lub go to nie dotyczy....(dookoła jest pełno takich przypadków i braku reakcji). Ja jako rodzic uważam, że postawa tego pana była jak najbardziej prawidłowa i zachował się odpowiedzialnie.Krytykowaliście go, że najpierw się zajął swoimi dziećmi , nie po prostu zachował zimną krew i nie narażał swojego małego dziecka i drugiego trochę starszego na utratę zdrowia, bo co by się stało gdyby to starsze dziecko otworzyło auto i oddaliło się w nocy w poszukiwaniu taty... to wtedy pisalibyście , że był nieodpowiedzialny bo jak mógł zostawić swoje dzieci same w aucie w nocy...Pytanie gdzie byli i co robili rodzice tego dziecka , no właśnie może to było losowe zdarzenie ,a może nie...Gratuluje postawy! Ci co krytykowali tego pana to powinni go PRZEPROSIĆ choć zapewne nie mają tyle odwagi!
sze
-3 #6 RE: Co stało się z zaginionym 5-latkiem, jak wyglądało zgłoszenie?sze 2016-11-28 20:49
Trudno poszukać bo Straszewo to Pekin i takich dzieci są tam miliony
milicjant
+3 #5 naczelnikmilicjant 2016-11-28 20:43
Zaginięcie i znowu naczelnik prewencji na pierwszej linii, jeszcze kilka takich zdarzeń i dostanie ksywę "poszukiwany, poszukiwana? - zgłaszam się do działań". :-)
dla przemyślenia
+10 #4 RE: Co stało się z zaginionym 5-latkiem, jak wyglądało zgłoszenie?dla przemyślenia 2016-11-28 20:42
Niejednokrotnie teraz powinno się pojawić słowo przepraszam. Jednak myślę, że za dumne głowy wypisywały bzdury pod artykułem. A teleskop to już wogóle pojechał.. To dobry przykład jak za pośrednictwem mediów można kreować rzeczywistość, ale też jak społeczeństwo bezrefleksyjnie wyciąga błędne wnioski. Tak do przemyślenia dla co niektórych.
pawlo
+11 #3 RE: Co stało się z zaginionym 5-latkiem, jak wyglądało zgłoszenie?pawlo 2016-11-28 20:30
Bardzo dobrze się ten pan zachował podejrzewam że połowa tych ludzi która go oczerniła to by nie zareagowała
WSC
+7 #2 RE: Co stało się z zaginionym 5-latkiem, jak wyglądało zgłoszenie?WSC 2016-11-28 20:12
Cytuję WSC:
I tak już to jest w tym Wągrowcu. Ludzie nie wiedza dokładnie jak wyglądało zawiadomienie służb oraz sytuacja w chwili zauważenia dziecka a już się rozpisują i obrażają zawiadamiając.

Zawiadamiającego *
WSC
+15 #1 RE: Co stało się z zaginionym 5-latkiem, jak wyglądało zgłoszenie?WSC 2016-11-28 20:10
I tak już to jest w tym Wągrowcu. Ludzie nie wiedza dokładnie jak wyglądało zawiadomienie służb oraz sytuacja w chwili zauważenia dziecka a już się rozpisują i obrażają zawiadamiając.

Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 503 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

ZAPYTAJ O OFERTĘ

X

Ostrzeżenie

© 2009-2023 Portal WRC. Wszystkie prawa zastrzeżone.