• Opublikowano:
  • Wyświetlono: 6177

Prace nad reformą oświatową w Wągrowcu

Prace nad reorganizacją wągrowieckiej oświaty już trwają. Ostateczne rozwiązania dotyczące zmiany ustroju szkolnego poznamy do końca lutego.

Burmistrz Wągrowca Krzysztof Poszwa spotkał się dzisiaj po raz kolejny z dyrektorami wągrowieckich szkół podstawowych, gimnazjum oraz kierowniczką Wydziału Oświaty w Urzędzie Miejskim, Mariolą Czelną, by omówić zmiany w systemie oświaty, które trzeba będzie przeprowadzić w związku z decyzją rządu o likwidacji gimnazjów i wprowadzeniu 8-klasowych szkół podstawowych.

- Będzie to skomplikowany proces, bo musimy umożliwić gimnazjalistom ukończenie nauki oraz tak zorganizować zajęcia, by we wszystkich szkołach lekcje mogły się odbywać w systemie jednozmianowym – mówi burmistrz Krzysztof Poszwa. – Chcemy, by reforma oświaty w naszym mieście była jak najmniej uciążliwa dla uczniów, ich rodziców oraz nauczycieli.


 

Komentarze   

olo
+1 #42 RE: Prace nad reformą oświatową w Wągrowcuolo 2017-02-10 14:17
Chyba w tej nowej rzeżni
tobi
+1 #41 RE: Prace nad reformą oświatową w Wągrowcutobi 2017-02-10 14:16
Nauczyciele to tak super pracowici iwykształceni ludzi że bez problemu poszukają sobie prace
.
#40 RE: Prace nad reformą oświatową w Wągrowcu. 2017-02-10 12:52
Cytuję j24:
Cytuję ulko:
Idioci piszá ze nie idzie utrzymac szkoly z subwencji Dowodem tego ze idzie jest byla ksiegowa która pokazalaze szkoly funkcjonowaly a ona jeszcze je okradala

Pewnie, że można utrzymać szkoły z subwencji. Trzeba tylko zmniejszyć liczbę nauczycieli i pracowników obsługi, znieść kartę nauczyciela, wprowadzić 40 godzinny tydzień pracy, klasy 25 - 30 osobowe, zlikwidować wszelkie dodatkowe zajęcia, zrezygnować z dodatkowych nauczycieli dla chorych dzieci , itp.

Zgadzam się. W ogóle chorymi dziećmi powinni zajmować sie rodzice a nie obcy ludzie.
ma-ma
#39 RE: Prace nad reformą oświatową w Wągrowcuma-ma 2017-02-10 08:53
Cytuję wyborca:
Cytuję j24:
Cytuję ulko:
Idioci piszá ze nie idzie utrzymac szkoly z subwencji Dowodem tego ze idzie jest byla ksiegowa która pokazalaze szkoly funkcjonowaly a ona jeszcze je okradala

Pewnie, że można utrzymać szkoły z subwencji. Trzeba tylko zmniejszyć liczbę nauczycieli i pracowników obsługi, znieść kartę nauczyciela, wprowadzić 40 godzinny tydzień pracy, klasy 25 - 30 osobowe, zlikwidować wszelkie dodatkowe zajęcia, zrezygnować z dodatkowych nauczycieli dla chorych dzieci , itp.


A w ogóle to po co szkoły? Może od razu pozamykać i niech rodzice sami uczą swoje dzieci, bo wszystko wiedzą najlepiej

Cytuję wyborca:
Cytuję j24:
Cytuję ulko:
Idioci piszá ze nie idzie utrzymac szkoly z subwencji Dowodem tego ze idzie jest byla ksiegowa która pokazalaze szkoly funkcjonowaly a ona jeszcze je okradala

Pewnie, że można utrzymać szkoły z subwencji. Trzeba tylko zmniejszyć liczbę nauczycieli i pracowników obsługi, znieść kartę nauczyciela, wprowadzić 40 godzinny tydzień pracy, klasy 25 - 30 osobowe, zlikwidować wszelkie dodatkowe zajęcia, zrezygnować z dodatkowych nauczycieli dla chorych dzieci , itp.


A w ogóle to po co szkoły? Może od razu pozamykać i niech rodzice sami uczą swoje dzieci, bo wszystko wiedzą najlepiej

Szkoły sa zbędne, rodzice samisa w stanie wykształcić swoje dzieci.Kraj potrzebuje robotników!!!
kasa
#38 RE: Prace nad reformą oświatową w Wągrowcukasa 2017-02-10 08:51
Cytuję ksenia:
W kraju sporo grup zawodowych straciło lub traci swoje przywileje Dlaczego nauczyciele mają mieć lepie ? Kolejna kasta nie doruszenia .Skoro są tacy mądrzy to zobaczymy jak sobie poradzą na rynku pracy ?

NIE PO TO TYLE LAT SIĘ UCZYLI BY ZAPIER.NA ZMYWAKU TYLKO PO TO BY BŁYSZCZEC PRZED SĄSIADEM KASĄ I UDAWAĆ INTELIGENTNEGO.
nauczyciel
+1 #37 RE: Prace nad reformą oświatową w Wągrowcunauczyciel 2017-01-30 21:56
Cytuję wyborca:
Cytuję j24:
Cytuję ulko:
Idioci piszá ze nie idzie utrzymac szkoly z subwencji Dowodem tego ze idzie jest byla ksiegowa która pokazalaze szkoly funkcjonowaly a ona jeszcze je okradala

Pewnie, że można utrzymać szkoły z subwencji. Trzeba tylko zmniejszyć liczbę nauczycieli i pracowników obsługi, znieść kartę nauczyciela, wprowadzić 40 godzinny tydzień pracy, klasy 25 - 30 osobowe, zlikwidować wszelkie dodatkowe zajęcia, zrezygnować z dodatkowych nauczycieli dla chorych dzieci , itp.


A w ogóle to po co szkoły? Może od razu pozamykać i niech rodzice sami uczą swoje dzieci, bo wszystko wiedzą najlepiej

Otóż to. My, nieroby, pójdziemy do Urzędu, bo mówią, że tam tylko kawki się spija!
wyborca
+2 #36 RE: Prace nad reformą oświatową w Wągrowcuwyborca 2017-01-30 21:52
Cytuję j24:
Cytuję ulko:
Idioci piszá ze nie idzie utrzymac szkoly z subwencji Dowodem tego ze idzie jest byla ksiegowa która pokazalaze szkoly funkcjonowaly a ona jeszcze je okradala

Pewnie, że można utrzymać szkoły z subwencji. Trzeba tylko zmniejszyć liczbę nauczycieli i pracowników obsługi, znieść kartę nauczyciela, wprowadzić 40 godzinny tydzień pracy, klasy 25 - 30 osobowe, zlikwidować wszelkie dodatkowe zajęcia, zrezygnować z dodatkowych nauczycieli dla chorych dzieci , itp.


A w ogóle to po co szkoły? Może od razu pozamykać i niech rodzice sami uczą swoje dzieci, bo wszystko wiedzą najlepiej
olo
#35 RE: Prace nad reformą oświatową w Wągrowcuolo 2017-01-30 18:44
J 24 nie broń się chorymi dziecmi. Wystarczy nauczycielom dołożyć godzin pracy i po temacie Jedynie będą mieli mniej czasu na korepetycje i zasiadanie w radzie miasta itp
nauczyciel
-1 #34 RE: Prace nad reformą oświatową w Wągrowcunauczyciel 2017-01-30 18:41
Cytuję j24:
Cytuję ulko:
Idioci piszá ze nie idzie utrzymac szkoly z subwencji Dowodem tego ze idzie jest byla ksiegowa która pokazalaze szkoly funkcjonowaly a ona jeszcze je okradala

Pewnie, że można utrzymać szkoły z subwencji. Trzeba tylko zmniejszyć liczbę nauczycieli i pracowników obsługi, znieść kartę nauczyciela, wprowadzić 40 godzinny tydzień pracy, klasy 25 - 30 osobowe, zlikwidować wszelkie dodatkowe zajęcia, zrezygnować z dodatkowych nauczycieli dla chorych dzieci , itp.

I zatrudnić do pilnowania więźniów albo bezrobotnych. Zawsze taniej. A wy rodzice, poślijcie tam swoje dzieci.
ksenia
-3 #33 RE: Prace nad reformą oświatową w Wągrowcuksenia 2017-01-30 18:39
W kraju sporo grup zawodowych straciło lub traci swoje przywileje Dlaczego nauczyciele mają mieć lepie ? Kolejna kasta nie doruszenia .Skoro są tacy mądrzy to zobaczymy jak sobie poradzą na rynku pracy ?
j24
-3 #32 RE: Prace nad reformą oświatową w Wągrowcuj24 2017-01-30 16:33
Cytuję ulko:
Idioci piszá ze nie idzie utrzymac szkoly z subwencji Dowodem tego ze idzie jest byla ksiegowa która pokazalaze szkoly funkcjonowaly a ona jeszcze je okradala

Pewnie, że można utrzymać szkoły z subwencji. Trzeba tylko zmniejszyć liczbę nauczycieli i pracowników obsługi, znieść kartę nauczyciela, wprowadzić 40 godzinny tydzień pracy, klasy 25 - 30 osobowe, zlikwidować wszelkie dodatkowe zajęcia, zrezygnować z dodatkowych nauczycieli dla chorych dzieci , itp.
wyborca
+6 #31 RE: Prace nad reformą oświatową w Wągrowcuwyborca 2017-01-30 15:38
miejmy nadzieję,że powstanie sp6 bez jakis kombinacji, stara rejonizacja i po kłopocie, kasa się znajdzie skoro pani zasilająca swoje konto już go nie zasila
Ola
+2 #30 RE: Prace nad reformą oświatową w WągrowcuOla 2017-01-29 20:49
Żadna szkoła nie może być zamknięta bez zgody kuratorium więc i ta w Wiatrowie nie będzie, po co takie plotki.
tyro
+4 #29 RE: Prace nad reformą oświatową w Wągrowcutyro 2017-01-28 23:39
Cytuję mieszkaniec wągrowca:
reforma to najlepszy czas do zmian w oświacie w naszym mieście bo co niektorzy do stołków przyspawani i powiedziec jak to ma być byśmy wiedzieli co z naszymi dziećmi
Dokładnie! Burmistrz obiecywał zmiany na stołkach dyrektorskich i niestety tak nie jest! W przedszkolach siedzą jak przyśrubowane. Nawer pani dyrektor co sprawę w sądzie przegrała z pracownicą na dyrektora spowrotem została wybrana! A szykuja sie kolejne konkursy. ale czy przyniosą zmiany, czy zostanie tak, jak jest?
tamara
-1 #28 RE: Prace nad reformą oświatową w Wągrowcutamara 2017-01-28 19:27
Cytuję Rodzic:
Wyraziłem się jasno chodzi o poczucie bezpieczeństwa. Ja mogę moje dziecko zawozić nawet do Poznania byle mu było tam dobrze. Ciekawe czy wy przeciwnicy mojego wpisu w ogóle macie coś wspólnego z tą sprawą? Macie dzieci w szkołach które są i będą, albo wcale! A dzieci wrażliwe to nie mamisynki tylko dzieci które maja uczucia, których pewnie wam już zabrakło!

Przykro mi, ale życie to nie jest bajka, dziecko trzeba przygotowywać na różne sytuacje.Lęki rodziców odbijają się na dziecku.Nadmierna wrażliwość dziecka ma swoją przyczynę.
ok
+4 #27 RE: Prace nad reformą oświatową w Wągrowcuok 2017-01-28 19:20
Cytuję J23:
Nad czym tutaj debatować?
otwieramy rejonizację z 1997 lub 1998 i mamy wszystko gotowe. Gimnazjum miejskie przekształca się w SP6 i spoko. Gimnazjum gminne w SP1+ościenne wsie gminy i koniec debaty. Klasy mniej liczne, nauczyciele zadowoleni bo maja pracę, włodarze zadowoleni bo problem szybko rozwiązany. Nie ma co kombinować Panowie włodarze. Subwencja na ucznia jest wystarczająca i należy ją przeznaczać na ucznia w danej szkole, a nie po cichu korzystać i łatać dziury w budżetach.
Proste, banalne i nie skomplikowane.
...
FEREBREE
-2 #26 CD POSŁUCHAJFEREBREE 2017-01-27 22:05
TO CHYBA TY JESTEŚ PIZD... I TO ŻYCIOWA.... TYLE LAT RAZEM OD PRZEDSZKOLA DZIECI SIĘ TRZYMAJĄ SĄ ZE SOBĄ A TU NAGLE MAJĄ BYĆ ROZDZIELENI? DLACZEGO ? POZIOM W SZKOLE MAMY WYSOKI DZIECI ZAWSZE DOPILNOWANE A RODZICE WŁAŚNIE DOWOŻĄ DZIECI INDYWIDUALNIE NA LEKCJE .... WIĘC SIĘ NIE WYPOWIADAJ
Rodzic
-2 #25 RE: Prace nad reformą oświatową w WągrowcuRodzic 2017-01-27 21:30
Cytuję cd:
Rodzic pokaż że masz jaja i nie stękaj bo jesteś pizd,,, i jeszcze dziecko tak samo wychowiesz

Jestem rodzicem wiec z ludźmi którzy słowa dobierają w ten sposób nie dyskutuję.
cd
+2 #24 RE: Prace nad reformą oświatową w Wągrowcucd 2017-01-27 21:26
Rodzic pokaż że masz jaja i nie stękaj bo jesteś pizd,,, i jeszcze dziecko tak samo wychowiesz
rodzic 2
#23 dlaczego?rodzic 2 2017-01-27 21:09
Cytuję Rodzic:
Cytuję Kolejny:
Cytuję Rodzic:
Czy naprawdę zamkną szkołę w Wiatrowie? Dlaczego władze serwują stres naszym dzieciakom? Dladczego chcą zabrać poczucie bezpieczeństwa bardzo wrażliwym uczniom, szczególnie klas I-III? Zmiana szkoły, nauczycieli, kolegów... Jak ja to mam wytłumaczyć mojemu dziecku? Czy to zawsze musi chodzić o pieniądze? Może władze niech sie pokierują uczuciami dzieci i z nimi porozmawiają, skoro argumenty rodziców nie wystarczają?!!!!!

Jaki stres dzieciakom? Ze będzie chodził z tymi samymi kolegami do innej szkoły? Czy po prostu Pani/Panu się nie chce dowodzić go kawałek dale a zaslania sie Pan/Pani dobrem dzieckaj i wszyscy obywatele maja płacić nie male pieniądze żeby PAN/Pani nie musiał jeździć kawałek dalej ?


Wyraziłem się jasno chodzi o poczucie bezpieczeństwa. Ja mogę moje dziecko zawozić nawet do Poznania byle mu było tam dobrze. Ciekawe czy wy przeciwnicy mojego wpisu w ogóle macie coś wspólnego z tą sprawą? Macie dzieci w szkołach które są i będą, albo wcale! A dzieci wrażliwe to nie mamisynki tylko dzieci które maja uczucia, których pewnie wam już zabrakło!

Cytuję Rodzic:
Cytuję Kolejny:
Cytuję Rodzic:
Czy naprawdę zamkną szkołę w Wiatrowie? Dlaczego władze serwują stres naszym dzieciakom? Dlaczego chcą zabrać poczucie bezpieczeństwa bardzo wrażliwym uczniom, szczególnie klas I-III? Zmiana szkoły, nauczycieli, kolegów... Jak ja to mam wytłumaczyć mojemu dziecku? Czy to zawsze musi chodzić o pieniądze? Może władze niech sie pokierują uczuciami dzieci i z nimi porozmawiają, skoro argumenty rodziców nie wystarczają?!!!!!

Jaki stres dzieciakom? Ze będzie chodził z tymi samymi kolegami do innej szkoły? Czy po prostu Pani/Panu się nie chce dowodzić go kawałek dale a zaslania sie Pan/Pani dobrem dzieckaj i wszyscy obywatele maja płacić nie male pieniądze żeby PAN/Pani nie musiał jeździć kawałek dalej ?


Wyraziłem się jasno chodzi o poczucie bezpieczeństwa. Ja mogę moje dziecko zawozić nawet do Poznania byle mu było tam dobrze. Ciekawe czy wy przeciwnicy mojego wpisu w ogóle macie coś wspólnego z tą sprawą? Macie dzieci w szkołach które są i będą, albo wcale! A dzieci wrażliwe to nie mamisynki tylko dzieci które maja uczucia, których pewnie wam już zabrakło!

Cytuję Rodzic:
Cytuję Kolejny:
Cytuję Rodzic:
Czy naprawdę zamkną szkołę w Wiatrowie? Dlaczego władze serwują stres naszym dzieciakom? Dlaczego chcą zabrać poczucie bezpieczeństwa bardzo wrażliwym uczniom, szczególnie klas I-III? Zmiana szkoły, nauczycieli, kolegów... Jak ja to mam wytłumaczyć mojemu dziecku? Czy to zawsze musi chodzić o pieniądze? Może władze niech sie pokierują uczuciami dzieci i z nimi porozmawiają, skoro argumenty rodziców nie wystarczają?!!!!!

Jaki stres dzieciakom? Ze będzie chodził z tymi samymi kolegami do innej szkoły? Czy po prostu Pani/Panu się nie chce dowodzić go kawałek dale a zaslania sie Pan/Pani dobrem dzieckaj i wszyscy obywatele maja płacić nie male pieniądze żeby PAN/Pani nie musiał jeździć kawałek dalej ?


Wyraziłem się jasno chodzi o poczucie bezpieczeństwa. Ja mogę moje dziecko zawozić nawet do Poznania byle mu było tam dobrze. Ciekawe czy wy przeciwnicy mojego wpisu w ogóle macie coś wspólnego z tą sprawą? Macie dzieci w szkołach które są i będą, albo wcale! A dzieci wrażliwe to nie mamisynki tylko dzieci które maja uczucia, których pewnie wam już zabrakło!

tu chodzi o dobro dzieci a nie wygodę rodziców!!!!!!!
rodzic 2
-1 #22 dlaczego?rodzic 2 2017-01-27 21:06
Cytuję Rodzic:
Cytuję Kolejny:
Cytuję Rodzic:
Czy naprawdę zamkną szkołę w Wiatrowie? Dlaczego władze serwują stres naszym dzieciakom? Dlaczego chcą zabrać poczucie bezpieczeństwa bardzo wrażliwym uczniom, szczególnie klas I-III? Zmiana szkoły, nauczycieli, kolegów... Jak ja to mam wytłumaczyć mojemu dziecku? Czy to zawsze musi chodzić o pieniądze? Może władze niech sie pokierują uczuciami dzieci i z nimi porozmawiają, skoro argumenty rodziców nie wystarczają?!!!!!

Jaki stres dzieciakom? Ze będzie chodził z tymi samymi kolegami do innej szkoły? Czy po prostu Pani/Panu się nie chce dowodzić go kawałek dale a zaslania sie Pan/Pani dobrem dzieckaj i wszyscy obywatele maja płacić nie male pieniądze żeby PAN/Pani nie musiał jeździć kawałek dalej ?


Wyraziłem się jasno chodzi o poczucie bezpieczeństwa. Ja mogę moje dziecko zawozić nawet do Poznania byle mu było tam dobrze. Ciekawe czy wy przeciwnicy mojego wpisu w ogóle macie coś wspólnego z tą sprawą? Macie dzieci w szkołach które są i będą, albo wcale! A dzieci wrażliwe to nie mamisynki tylko dzieci które maja uczucia, których pewnie wam już zabrakło!
Rodzic
-7 #21 RE: Prace nad reformą oświatową w WągrowcuRodzic 2017-01-27 20:56
Cytuję Kolejny:
Cytuję Rodzic:
Czy naprawdę zamkną szkołę w Wiatrowie? Dlaczego władze serwują stres naszym dzieciakom? Dlaczego chcą zabrać poczucie bezpieczeństwa bardzo wrażliwym uczniom, szczególnie klas I-III? Zmiana szkoły, nauczycieli, kolegów... Jak ja to mam wytłumaczyć mojemu dziecku? Czy to zawsze musi chodzić o pieniądze? Może władze niech sie pokierują uczuciami dzieci i z nimi porozmawiają, skoro argumenty rodziców nie wystarczają?!!!!!

Jaki stres dzieciakom? Ze będzie chodził z tymi samymi kolegami do innej szkoły? Czy po prostu Pani/Panu się nie chce dowodzić go kawałek dale a zaslania sie Pan/Pani dobrem dzieckaj i wszyscy obywatele maja płacić nie male pieniądze żeby PAN/Pani nie musiał jeździć kawałek dalej ?


Wyraziłem się jasno chodzi o poczucie bezpieczeństwa. Ja mogę moje dziecko zawozić nawet do Poznania byle mu było tam dobrze. Ciekawe czy wy przeciwnicy mojego wpisu w ogóle macie coś wspólnego z tą sprawą? Macie dzieci w szkołach które są i będą, albo wcale! A dzieci wrażliwe to nie mamisynki tylko dzieci które maja uczucia, których pewnie wam już zabrakło!
Kolejny
#20 RE: Prace nad reformą oświatową w WągrowcuKolejny 2017-01-27 20:48
Cytuję Rodzic:
Czy naprawdę zamkną szkołę w Wiatrowie? Dlaczego władze serwują stres naszym dzieciakom? Dlaczego chcą zabrać poczucie bezpieczeństwa bardzo wrażliwym uczniom, szczególnie klas I-III? Zmiana szkoły, nauczycieli, kolegów... Jak ja to mam wytłumaczyć mojemu dziecku? Czy to zawsze musi chodzić o pieniądze? Może władze niech sie pokierują uczuciami dzieci i z nimi porozmawiają, skoro argumenty rodziców nie wystarczają?!!!!!

Jaki stres dzieciakom? Ze będzie chodził z tymi samymi kolegami do innej szkoły? Czy po prostu Pani/Panu się nie chce dowodzić go kawałek dale a zaslania sie Pan/Pani dobrem dzieckaj i wszyscy obywatele maja płacić nie male pieniądze żeby PAN/Pani nie musiał jeździć kawałek dalej ?
ola
+3 #19 RE: Prace nad reformą oświatową w Wągrowcuola 2017-01-27 20:33
Rodzic -Już nie róbcie z dzieci lalusiów i mamisynków Bo póżniej wyrastają na nieudaczników życiowych
Rodzic
-3 #18 Dlaczego?Rodzic 2017-01-27 20:16
Czy naprawdę zamkną szkołę w Wiatrowie? Dlaczego władze serwują stres naszym dzieciakom? Dlaczego chcą zabrać poczucie bezpieczeństwa bardzo wrażliwym uczniom, szczególnie klas I-III? Zmiana szkoły, nauczycieli, kolegów... Jak ja to mam wytłumaczyć mojemu dziecku? Czy to zawsze musi chodzić o pieniądze? Może władze niech sie pokierują uczuciami dzieci i z nimi porozmawiają, skoro argumenty rodziców nie wystarczają?!!!!!
tomson
+2 #17 RE: Prace nad reformą oświatową w Wągrowcutomson 2017-01-27 14:30
Cytuję j24:
Cytuję tomson:
Cytuję J23:
Nad czym tutaj debatować?
otwieramy rejonizację z 1997 lub 1998 i mamy wszystko gotowe. Gimnazjum miejskie przekształca się w SP6 i spoko. Gimnazjum gminne w SP1+ościenne wsie gminy i koniec debaty. Klasy mniej liczne, nauczyciele zadowoleni bo maja pracę, włodarze zadowoleni bo problem szybko rozwiązany. Nie ma co kombinować Panowie włodarze. Subwencja na ucznia jest wystarczająca i należy ją przeznaczać na ucznia
w danej szkole, a nie po cichu korzystać i łatać dziury w budżetach.
Proste, banalne i nie skomplikowane.


J23 na BURKA !

Popieram. Jak J23 potrafi utrzymać z subwencji szkoły to jest geniuszem zarządzania. A taki talent nie może się zmarnować:)

J24 jak to rozumieć? Jak gminy nie radziły sobie z utrzymaniem szkół, to kombinowały ze stowarzyszeniami. Daleko nie szukac- Popowo Koscielne- szkoła oddana Milenium. Wójt Gminy Wągrowiec, też miał takie zakusy, ale spasował. Czy naszego miasta nie stać na utrzymanie szkół?
W dzisiejszym Tygodniku jest że ma powstać jedna szkoła z połaczenia SP4 i gimnazjum- Gratulacje- będziemy mieli MEGA MOLOCH- Wągrowiec potrafi :(
ulko
+6 #16 RE: Prace nad reformą oświatową w Wągrowcuulko 2017-01-27 12:50
Idioci piszá ze nie idzie utrzymac szkoly z subwencji Dowodem tego ze idzie jest byla ksiegowa która pokazalaze szkoly funkcjonowaly a ona jeszcze je okradala
j24
+3 #15 RE: Prace nad reformą oświatową w Wągrowcuj24 2017-01-27 11:48
Cytuję tomson:
Cytuję J23:
Nad czym tutaj debatować?
otwieramy rejonizację z 1997 lub 1998 i mamy wszystko gotowe. Gimnazjum miejskie przekształca się w SP6 i spoko. Gimnazjum gminne w SP1+ościenne wsie gminy i koniec debaty. Klasy mniej liczne, nauczyciele zadowoleni bo maja pracę, włodarze zadowoleni bo problem szybko rozwiązany. Nie ma co kombinować Panowie włodarze. Subwencja na ucznia jest wystarczająca i należy ją przeznaczać na ucznia
w danej szkole, a nie po cichu korzystać i łatać dziury w budżetach.
Proste, banalne i nie skomplikowane.


J23 na BURKA !

Popieram. Jak J23 potrafi utrzymać z subwencji szkoły to jest geniuszem zarządzania. A taki talent nie może się zmarnować:)
tomson
-1 #14 RE: Prace nad reformą oświatową w Wągrowcutomson 2017-01-26 22:40
Cytuję J23:
Nad czym tutaj debatować?
otwieramy rejonizację z 1997 lub 1998 i mamy wszystko gotowe. Gimnazjum miejskie przekształca się w SP6 i spoko. Gimnazjum gminne w SP1+ościenne wsie gminy i koniec debaty. Klasy mniej liczne, nauczyciele zadowoleni bo maja pracę, włodarze zadowoleni bo problem szybko rozwiązany. Nie ma co kombinować Panowie włodarze. Subwencja na ucznia jest wystarczająca i należy ją przeznaczać na ucznia
w danej szkole, a nie po cichu korzystać i łatać dziury w budżetach.
Proste, banalne i nie skomplikowane.


J23 na BURKA !
ajnx
+4 #13 RE: Prace nad reformą oświatową w Wągrowcuajnx 2017-01-26 22:24
Cytuję Fibi:
Poprosimy o poinformowanie obywateli jakie się w ogóle plany, temat gorący więc wszyscy zainteresowani chętnie zapoznaliby się z planami władz miasta, zapewne każda mama przyszłego pierwszoklasisty zastanawia się gdzie "wyląduje" jego pociecha, na chwilę obecną nikt w placówkach oświatowych nie potrafi powiedzieć w jakim kierunku to wszystko zmierza...

Pewnie dzisiaj debatowali- jak nic nie mówią- to pewnie cisza przed burzą.
Fibi
+2 #12 oświataFibi 2017-01-26 21:17
Poprosimy o poinformowanie obywateli jakie się w ogóle plany, temat gorący więc wszyscy zainteresowani chętnie zapoznaliby się z planami władz miasta, zapewne każda mama przyszłego pierwszoklasisty zastanawia się gdzie "wyląduje" jego pociecha, na chwilę obecną nikt w placówkach oświatowych nie potrafi powiedzieć w jakim kierunku to wszystko zmierza...
J23
+2 #11 RE: Prace nad reformą oświatową w WągrowcuJ23 2017-01-26 21:01
Cytuję Mlody Działkowiec:
Rys- wpis w stylu Prezesa, rozumiem ze tworzysz kolo tej nędznej partii w naszym miescie?


Raczej wpis "lizusów" czwórki.
Mlody Działkowiec
+2 #10 RE: Prace nad reformą oświatową w WągrowcuMlody Działkowiec 2017-01-26 20:49
Rys- wpis w stylu Prezesa, rozumiem ze tworzysz kolo tej nędznej partii w naszym miescie?
J23
+7 #9 wreszcie normalność dla dzieciJ23 2017-01-26 20:46
Nad czym tutaj debatować?
otwieramy rejonizację z 1997 lub 1998 i mamy wszystko gotowe. Gimnazjum miejskie przekształca się w SP6 i spoko. Gimnazjum gminne w SP1+ościenne wsie gminy i koniec debaty. Klasy mniej liczne, nauczyciele zadowoleni bo maja pracę, włodarze zadowoleni bo problem szybko rozwiązany. Nie ma co kombinować Panowie włodarze. Subwencja na ucznia jest wystarczająca i należy ją przeznaczać na ucznia w danej szkole, a nie po cichu korzystać i łatać dziury w budżetach.
Proste, banalne i nie skomplikowane.
RODZIC
#8 Prace nad reformą oświatową w WągrowcuRODZIC 2017-01-26 20:45
Cytuję RODZIC:
A co z szkołami w Siennie , Łaziskach słyszałem ze zostaną zlikwidowane ??? Prawda to ???

Ale z tego co słyszałem to wójt za jedna reforma przeniesie te małe szkoły do Wagrowieckich podstawówek.
łoł
#7 RE: Prace nad reformą oświatową w Wągrowcułoł 2017-01-26 20:31
Cytuję RODZIC:
A co z szkołami w Siennie , Łaziskach słyszałem ze zostaną zlikwidowane ??? Prawda to ???

Podstawowych nie likwidują tylko gimby.
RODZIC
-1 #6 : Prace nad reformą oświatową w WągrowcuRODZIC 2017-01-26 20:20
A co z szkołami w Siennie , Łaziskach słyszałem ze zostaną zlikwidowane ??? Prawda to ???
Antonio m
+1 #5 Oświata wągrowieckaAntonio m 2017-01-26 19:11
Jak SP 6 powstanie !!! A na czele Danuta K. Współczuje nauczycielom w gimnazjum i nowej szkole !!!
ryś
-11 #4 szkolaryś 2017-01-26 19:08
Cytuję Matka 6latka:
A ja chciałabym wiedzieć, czy powstanie Szkoła Podstawowa nr 6 na św. Wojciecha. Jestem jej absolwentką, wspominam bardzo dobrze i marzy mi się, żeby mój synek rozpoczął swoją naukę właśnie w niej. Bo teraz jesteśmy przypisani do czwórki, a tam niekoniecznie nam się podoba.

To idz do piątki jak 4 sie nie podoba
Matka 6latka
+11 #3 WreszcieMatka 6latka 2017-01-26 17:28
A ja chciałabym wiedzieć, czy powstanie Szkoła Podstawowa nr 6 na św. Wojciecha. Jestem jej absolwentką, wspominam bardzo dobrze i marzy mi się, żeby mój synek rozpoczął swoją naukę właśnie w niej. Bo teraz jesteśmy przypisani do czwórki, a tam niekoniecznie nam się podoba.
mieszkaniec wągrowca
+9 #2 czas na zmiany w tej oświaciemieszkaniec wągrowca 2017-01-26 17:07
reforma to najlepszy czas do zmian w oświacie w naszym mieście bo co niektorzy do stołków przyspawani i powiedziec jak to ma być byśmy wiedzieli co z naszymi dziećmi
tomson
+4 #1 Wreszcietomson 2017-01-26 16:58
Kiedy spotkają się włodarze z rodzicami? W tv trabią, że reforma ma być przedyskutowana ze wszystkimi stronami. Najważniejsze dobro dziecka. Liczę, że moje dziecko będzie w małej klasie, a nie w 30 os. bo tak oszczędniej, no i kiedy dowiemy się jakie do jakich szkół mają iść dzieci do kl.I? Może jakaś debata z przedstawicielami władz, i prezentacja stanowiska jakie mają plany?

Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 503 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

ZAPYTAJ O OFERTĘ

X

Ostrzeżenie

© 2009-2023 Portal WRC. Wszystkie prawa zastrzeżone.