• Media
  • Opublikowano:
  • Wyświetlono: 9343

Jerzy Buzek po raz pierwszy w Wągrowcu

Wągrowiec odwiedził były premier a obecnie europoseł Jerzy Buzek. Spotkanie z mieszkańcami odbyło się w piątek 17 marca w hotelu Pietrak.

W konferencji zatytułowanej „Europa samorządowa – wyzwania, szanse i zagrożenia” wzięło udział około 100 osób. Były premier Polski do Wągrowca przyjechał na zaproszenie Adama Szejnfelda.

Jerzy Buzek tłumaczył zebranym, z jakimi problemami boryka się obecnie wspólnota europejska m.in. napływ emigrantów, rosnący nacjonalizm czy też Brexit. Zdaniem Buzka na wystąpieniu Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej stracą wszyscy — UE i Wielka Brytania.

Były premier przedstawił też ideę i główne założenia Unii. Nie zabrakło też tematów związanych z Rosją i sankcjami, które Unia nałożyła na ten kraj. Zdaniem Buzka nałożone sankcje nie przyniosły oczekiwanych rezultatów, ale to i tak przełom, że w ogóle UE była zdolna do takiego kroku.

Europosłowi towarzyszyli europoseł Adam Szejnfeld, posłanka Małgorzata Janyska i senator Mieczysław Augustyn.

Jerzy Buzek odwiedził Wągrowiec po raz pierwszy i właśnie z tej okazji burmistrz Krzysztof Poszwa wręczył premierowi Buzkowi statuetkę Jakuba Wujka, patrona miasta.

Spotkanie było zamknięte. Co ciekawe, wśród zaproszonych gości nie było starosty Tomasza Kranca, bo ten nie otrzymał zaproszenia.

To kolejny pokaz dziwnej i niezrozumiałej polityki uprawianej przez Krzysztofa Poszwę, burmistrz kolejny raz pokazał, że brakuje mu kultury dyplomatycznej.


 

 

Komentarze   

Stefan55
+10 #53 RE: Jerzy Buzek po raz pierwszy w WągrowcuStefan55 2017-03-20 21:25
"Spotkanie z Jerzym Buzkiem otworzył organizator konferencji, burmistrz Wągrowca Krzysztof Poszwa, który podkreślił zasługi byłego premiera dla integracji Polski z Europą."

Ja z tego sformułowania rozumiem, że to Burmistrz zorganizował tą konferencje. Czy to oznacza że za pieniądze miasta wynajął sale i zrobił spotkanie ???
brak słów
+13 #52 RE: Jerzy Buzek po raz pierwszy w Wągrowcubrak słów 2017-03-20 09:35
Z tego wychodzi, że TW Bolek to mały miki przy TW Karol.
Oloolo
+9 #51 RE: Jerzy Buzek po raz pierwszy w WągrowcuOloolo 2017-03-20 00:26
Cytuję Obywatel:
Jestem ciekaw kto płacił za tą całą szopkę? Burmistrz się "lansuje" nie za swoje. Stasiu to był jednak gość! Mam nadzieję że to ostatnia kadencja obecnego burmistrza. Nie zrobił nic procz pozowania do zdjęć na inwestycjach rozpoczętych przez poprzednika i pozowania do zdjęć z Szejnfeldem.

Dobrze piszesz, ale z tym Stasiem, to sie nie wyrywaj, bo sie ośmieszasz ;-)
Obywatel
+14 #50 Ciekawe kto płaciObywatel 2017-03-19 23:24
Cytuję anty:
Przed wyborami deklarował bezpartyjność a mamy teraz aparatczyka "peło" , który za samorządowe pieniądze urządza kampanię dla "degrenolady" . Działanie typowe dla poprzedniej ekipy i nieboszczki PZPR . Aby wypełnić salę zaprasza : członków bractwa do którego niedawno wstąpił , kierowników działów UM , dyrektorów podległych jednostek ,swoich pracowników , radnych .Kompromitujące spojrzenia w stronę TW Karola .Jestem zniesmaczony i oburzony .
Czy radni zapytają o koszty wynajęcia sali na partyjne spotkanie oraz czy będzie wystawiona refak
tura dla Owczarzaka?


Deklarował bezpartyjność bo był w PO, a tam kłamstwo jest na porządku dziennym
Obywatel
+14 #49 Ciekawe kto płaciObywatel 2017-03-19 23:11
Jestem ciekaw kto płacił za tą całą szopkę? Burmistrz się "lansuje" nie za swoje. Stasiu to był jednak gość! Mam nadzieję że to ostatnia kadencja obecnego burmistrza. Nie zrobił nic procz pozowania do zdjęć na inwestycjach rozpoczętych przez poprzednika i pozowania do zdjęć z Szejnfeldem.
Kuzniecov
+15 #48 RE: Jerzy Buzek po raz pierwszy w WągrowcuKuzniecov 2017-03-19 23:00
Cytuję Staszek:
Fajnie, że wszystkich obstrykali fociami - warto wiedzieć :)

Warto wiedzieć na kogo nie glosować? Masz rację, a do tego komentujący tutaj na portalu nie zostawili suchej nitki na tych posłach PO i ich miejscowych przydupasach. Nie spodziewałem się tylu negatywnych komentarzy. Jeśli w wyborach pójdzie podobnie to mamy spokój z tą szkodliwą grupą cwaniaków ...
anty
+15 #47 strzał w głowęanty 2017-03-19 22:38
Przed wyborami deklarował bezpartyjność a mamy teraz aparatczyka "peło" , który za samorządowe pieniądze urządza kampanię dla "degrenolady" . Działanie typowe dla poprzedniej ekipy i nieboszczki PZPR . Aby wypełnić salę zaprasza : członków bractwa do którego niedawno wstąpił , kierowników działów UM , dyrektorów podległych jednostek ,swoich pracowników , radnych .Kompromitujące spojrzenia w stronę TW Karola .Jestem zniesmaczony i oburzony .
Czy radni zapytają o koszty wynajęcia sali na partyjne spotkanie oraz czy będzie wystawiona refaktura dla Owczarzaka?
Staszek
+16 #46 RE: Jerzy Buzek po raz pierwszy w WągrowcuStaszek 2017-03-19 22:33
Fajnie, że wszystkich obstrykali fociami - warto wiedzieć :)
googelek
+18 #45 J.Buzekgoogelek 2017-03-19 21:24
"Lustracja, Jerzy Buzek. 20110328 Stefan Kosiewski Do Naczelnika Biu...

Sowa Magazyn Europejski 193 Reads

Jerzy Buzek z uporem nie zamierza poddać się lustracji w Instytucie Pamięci Narodowej Komisji Badania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu, chociaż nie powinien się niczego obawiać, gdyż IPN obsadzony jest jak wiadomo w stu procentach przez ludzi żydowskiego pochodzenia, a przodkowie Buzka przeszli na protestantyzm na Sląsku Cieszyńskim zachowując żydowskie nazwisko. Jerzy Buzek wie, że IPN w Katowicach posiada akta SB dotyczące m.in. chociażby likwidacji podziemnych struktur Regionu Sląsko-Dąbrowskiego i aresztowania kol. Górnego w mieszkaniu, które Jerzy Buzek opuścił bez przeszkód, nie aresztowany ani nawet nie legitymowany przez ubowców. Poza tym w archiwach IPN-u znajdują się akta personalne wszystkich pracowników i współpracowników SB. Jerzy Buzek ma świadomość tego, że żydowskie pochodzenie narodowe nie uchroniło przed dintojrą ani inspektora Falzmanna z NIK-u, ani ministra Górskiego, ani generała plicji Papały. W Niemczech rozliczne zamachy i skryte mordy symbolizuje najlepiej na wózku inwalidzkim minister Schäuble, a w ziemi dyrektor Dresdner Banku, szef zrzeszenia kapitalistów, czy zastrzelony we własnym mieszkaniu przez okno szef prywatyzacji byłej NRD.

Nie wiadomo właściwie z jakiej to niby racji Niemcy okazały się tak wyjątkowo miłosierne dla jednego obywatela PRL Jerzego Buzka, że wydały tysiące marek na przeszczepienie szpiku kostnego dziewczynie chorej na białaczkę, który miała potem zabłysnąć jako gwiazdka w filmie....."
Szwagier
+2 #44 RE: Jerzy Buzek po raz pierwszy w WągrowcuSzwagier 2017-03-19 21:23
Ktoś wie po jakiej stronie stał Dżejkob ws reformy? Bo już nie mogę się połapać, ale mało fotek ma zrobionych
Dworowoj
#43 Oda do radościDworowoj 2017-03-19 21:00
A 25 marca razem zaśpiewamy" Odę do radości".
Owczarek
+22 #42 RE: Jerzy Buzek po raz pierwszy w WągrowcuOwczarek 2017-03-19 20:01
Cytuję Rojer:
Zdjecie 47 - co za niemiły wyraz twarzy.

Przeszywające spojrzenie, ale fotka zabawna. Spojrzenie przed pogryzieniem :-)
Michor
+23 #41 RE: Jerzy Buzek po raz pierwszy w WągrowcuMichor 2017-03-19 19:51
Cytuję cynimini:
Cytuję j32,5:
Zestwienie osobowe i faktograficzne dosyć ciekawe pod kątem
analizy;
Adam Szejnfeld ostatnio zasłynął z profanacji krzyża.
Augustyn ostatnio chwalił się że w latach 80 tych należał do
przybudówki PZPR.
Jerzy Buzek to ciekawostka bez precedensu ;
jako działacz solidarności posiadał paszport i kilkanaście razy
wyjeżdżał na Zachód (za komuny !!! ) i jako Premier niezlustrowany (warto poczytać )
Wielu innych euroPOsłów jak Lewandowski , który mówił
' Polakom nie potrzeba zakładów pracy , wyżywią się z pracy
rąk" i prywatyzował nasze firmy.
Wielu by tu wymieniać np.pani Hibner komisarz , albo
JK Bielecki co bank z klientami sprzedał za grosze a teraz Mateuszek odkupił za grubą kasę .
Towarzystwo nader zacne- pytanie ilu jeszcze przekonają ?

Ale Poszwa ma kumpli. Ja pie..e. Znaczy trzeba mu bardzo uważnie patrzeć na ręce bo to towarzystwo to nie kółko wiejskich gospodyń.

Nie kółko gospodyń na pewno... Trzeba mu bylo patrzeć na ręce jak obstawiał swoimi ludźmi spólki miejskie, sobie podległe jednostki, mops, szkoły itd... To były majstersztyki nepotyzmu i ukladów. Trzeba to pamietać i ich wszystkich w niedługim czasie przy wyborach przewietrzyć, bo dobrze nigdy nie będzie z takimi ludźmi przy władzy. Potem rozliczą ich ci co po nich przyjdą. W koncu suweren będzie zadowolony, że ktoś tych butniaków rozliczy !
morales
+30 #40 Duet zgrany: Buzek-Szejnfeldmorales 2017-03-19 19:44
Obejrzałem dokładnie te zdjęcia żeby wiedzieć kto w Wągrowcu należy do partii tych karierowiczów i żeby to to obchodzić łukiem.
Rozumiem,że to burmistrz zaprosił tych zgrywusów tutaj ?!
Jak można nie rozumieć kim są naprawdę ci ludzie ?!
Hop Hop
+25 #39 RE: Jerzy Buzek po raz pierwszy w WągrowcuHop Hop 2017-03-19 19:39
Cytuję Łobuzek:
Kiedyś chen, na 1maja tez trzeba było chodzić na pochody i
podpisać liste obecności .
Niedawno odbyło się spotkanie obywatelskie z POsłami z PO
na które podobno przyszedł jeden gośc co ich zbluzgał , a pozostali uczestnicy to 4 działaczy z PO.
Teraz było trochę lepiej z frekfencją , bo na zaproszeniu podobno
było " zapraszam na spotkanie z europosłem J.Buzkiem'
A to zdziwko chapło co niektórych jak przyszli a tu POsłowie z PO
:( :(

Posłowie z PO i POszwa, P-Owczarzak... :-)Góra PO się błaźni z Schetyną na czele, walki plemienne o przodownictwo, w czym? Przecież oni władzy jeszcze nie mają i mieć nie będą, a walczą jak psy... Śmiech... Kompletny upadek tego ugrupowania.
Łobuzek
+31 #38 zjazd gwiazdŁobuzek 2017-03-19 18:58
Kiedyś chen, na 1maja tez trzeba było chodzić na pochody i
podpisać liste obecności .
Niedawno odbyło się spotkanie obywatelskie z POsłami z PO
na które podobno przyszedł jeden gośc co ich zbluzgał , a pozostali uczestnicy to 4 działaczy z PO.
Teraz było trochę lepiej z frekfencją , bo na zaproszeniu podobno
było " zapraszam na spotkanie z europosłem J.Buzkiem'
A to zdziwko chapło co niektórych jak przyszli a tu POsłowie z PO
:( :(
Jullka
+36 #37 RE: Jerzy Buzek po raz pierwszy w WągrowcuJullka 2017-03-19 18:19
"Europa boryka się z napływem imigrantów" , a kto ich tu
zaprosił ? Kopacz też obiecała ich przyjmować...
To brzmi jak " Dzielnie walczymy z problemami ,które Sami stworzylismy " Komuną zajechało.
Teraz zastanawiają sie jak wprowadzić prawo Szariatu(komisja w europarlamęcie)
PO takich działaniach możemy spodziewać się wielu Białych
Imigrantów z Zachodu do Polski.
Ściema totalna , może lud głupi to kupi .
ramzes
+33 #36 Historia zatoczyła kołoramzes 2017-03-19 18:17
Gdy w 1683 roku Jan III Sobieski ratował Europę przed islamem,nikt nie mógł przewidzieć,że za 231 lat znów w Wiedniu rozpocznie się pierwsze piekło w nowoczesnej historii Europy-zamordowanie arcy księcia Ferdynanda będzie pretekstem do rozpoczęcia I wojny światowej.Prawie w tym samym czasie znów w Austri rodzi się kolejny zwyrodnialec,którego zapomnieli dobić przy narodzinach-osobnik o imieniu-ADOLF.Celowo nie napisałem człowiek,gdyż jak się później okazało,urodził się potwór,jakiego świat nigdy wcześniej nie widział.I znów na demokratycznym zachodzie doszło do rozpoczęcia kolejnej zadymy,którą najboleśniej odczuliśmy my POLACY.Dzisiaj historia zatoczyła koło i nie wolno nam nam Polakom pomagać krajom zachodnim w problemie z ISLAMEM.A jeśli znów się ulitujemy to po raz enty tostaniemy po głowie.Tym razem nie wolno nam zmarnować szansy,by wyjść z problemu jako zwycięzcy.A mamy taką szansę.Po raz pierwszy w historii ktoś czuwa nad tym byśmy nie popełnili po raz wtóry błędu z historii.Angela ich zaprosiła,więc niech sama ich karmi i utrzymuje.A straszenie nas sankcjami-niech sobie sankcje w dupe wsadząla .UE już nie ma.A Ruda już o tym wie,a teraz chce jak najwięcej ugrać dla siebie.Tak więc na koniec-BROŃMY POLSKĘ PRZED ŻYDOWSKĄ PARTIĄ SPRZEDAWCZYKÓW-Platformą Obywatelską.
oro
+35 #35 RE: Jerzy Buzek po raz pierwszy w Wągrowcuoro 2017-03-19 18:10
Cytuję Olcio:
Jakie tezy tym razem Jakub wygłosił? XD

A co mógł ciekawego powiedzieć? Pewnie to co usłyszy w TVN-ie. Gdyby jakąś wiedzę posiadał to by go tam nie było.
black box
+37 #34 RE: Jerzy Buzek po raz pierwszy w Wągrowcublack box 2017-03-19 18:00
Cytuję Kuńdziu:
Wstyd , Wstyd , Wstyd :{

To nie tylko wstyd. To też hańba ! Mam nadzieję, że ci ludzie w następnych wyborach przepadną jak zły sen i już nigdy nie wrócą do władzy.
Kuńdziu
+42 #33 RE: Jerzy Buzek po raz pierwszy w WągrowcuKuńdziu 2017-03-19 17:15
Wstyd , Wstyd , Wstyd :{
Olcio
+32 #32 RE: Jerzy Buzek po raz pierwszy w WągrowcuOlcio 2017-03-19 17:07
Jakie tezy tym razem Jakub wygłosił? XD
Sebol
+41 #31 wizyta działaczySebol 2017-03-19 17:03
"16 grudnia 2011 r. organizatorzy uroczystości rocznicowych pod pomnikiem zamordowanych przez komunistów górników kopalni „Wujek” po raz pierwszy w historii tych obchodów nie dopuścili ludzi.

Postanowili niestosownie świętować jubileusz 30-lecia zamordowania Polaków na Kopalni Wujek. Do Komitetu „honorowego” wszedł Buzek, TW „Karol” ze Służby Bezpieczeństwa i Rozpłochowski (żona, z którą żyje, donosiła na niego a jego własny ojciec był oficerem SB, o czym rzekomo Andrzej Rozpłochowski nie wiedział; ....."
To taki cytat z lat 2011 ludzi zebranych przed Kopalnią Wujek gdzie została wygwizdana delegacja przez Górników
cynimini
+46 #30 RE: Jerzy Buzek po raz pierwszy w Wągrowcucynimini 2017-03-19 16:30
Cytuję j32,5:
Zestwienie osobowe i faktograficzne dosyć ciekawe pod kątem
analizy;
Adam Szejnfeld ostatnio zasłynął z profanacji krzyża.
Augustyn ostatnio chwalił się że w latach 80 tych należał do
przybudówki PZPR.
Jerzy Buzek to ciekawostka bez precedensu ;
jako działacz solidarności posiadał paszport i kilkanaście razy
wyjeżdżał na Zachód (za komuny !!! ) i jako Premier niezlustrowany (warto poczytać )
Wielu innych euroPOsłów jak Lewandowski , który mówił
' Polakom nie potrzeba zakładów pracy , wyżywią się z pracy
rąk" i prywatyzował nasze firmy.
Wielu by tu wymieniać np.pani Hibner komisarz , albo
JK Bielecki co bank z klientami sprzedał za grosze a teraz Mateuszek odkupił za grubą kasę .
Towarzystwo nader zacne- pytanie ilu jeszcze przekonają ?

Ale Poszwa ma kumpli. Ja pie..e. Znaczy trzeba mu bardzo uważnie patrzeć na ręce bo to towarzystwo to nie kółko wiejskich gospodyń.
ramzes
+48 #29 RE: Jerzy Buzek po raz pierwszy w Wągrowcuramzes 2017-03-19 16:26
Nasi przodkowie przez wieki musieli się bić o to byśmy dziś mogli mówić w naszym ojczystym języku.A kto nas gnębił przez te wieki?SZWABY oczywiście-potomkowie ANGELI MERKEL.A dzisiaj ludzie z PO starają się sprzedać reszte Polski tym co kiedyś mordowali naszych przodków.Dla PO-paprańców liczy się tylko biznes,przecież wielu z nich jako przodków mają ludzi o nazwiskach podobnych do tych które nosi np. Szeinfeld-rdzenny ŻYD.Jego naród mieszka w Izraelu.Tak jak i naród Buzka,Suchockiej,Milera,Mazowieckiego i innych sprzedawczyków,którzy donoszą na własny kraj do Brukseli.Rząd PIS-ktoś wybrał-zrobili to luidzie,którym oczy się otwarły-szczęście,że nim opierdolili PO-paprańcy reszte kraju rudej Angeli i jej podobnym łajzom,którzy na siłę chcieli nas pozbawić naszej polskości.Tak miłośnicy PO-paprańców wasza partia to polityczny trup który nie ma odrobiny honoru by sam się do tego przyznać.Za kilka lat normalna Europa będzie się kończyła na Odrze,a z drugiej strony będzie już tylko islam.A my Polacy po raz drugi nie zrobimy tego błędu by ratować Europę zachodnią przed ciapatymi.
beere
+37 #28 RE: Jerzy Buzek po raz pierwszy w Wągrowcubeere 2017-03-19 16:25
Cytuję ksj:
[quote name="neutralny"]Hmmmmm, z tego co wiem oświata za tamtych rządów miała wstrzymane podwyżki na wiele lat.A tu widze calą śmietankę oświatową
To był "dobrowolny przymus" kierownicy , dyrektorzy miejskich placówek z automatu robili tłum "na zaproszenia". Kto z własnej woli w piateczek po południu poszedłby słuchać bajania i mydlenia PO ?

Z zaproszenia można skorzystać lub nie, to nie był ani przymus ani obowiązek.Każdy ma swój rozum.Do polityki nikt nikogo nie zmusza i to nie jest żadne wytłumaczenie.Posłuszne baranki boże trzeba się zdecydować
Stachu
+45 #27 RE: Jerzy Buzek po raz pierwszy w WągrowcuStachu 2017-03-19 16:14
znowu obstrukcja na widok szejnfelda ;/
neutralny-a
+38 #26 RE: Jerzy Buzek po raz pierwszy w Wągrowcuneutralny-a 2017-03-19 16:07
Cytuję ksj:
[quote name="neutralny"]Hmmmmm, z tego co wiem oświata za tamtych rządów miała wstrzymane podwyżki na wiele lat.A tu widze calą śmietankę oświatową
To był "dobrowolny przymus" kierownicy , dyrektorzy miejskich placówek z automatu robili tłum "na zaproszenia". Kto z własnej woli w piateczek po południu poszedłby słuchać bajania i mydlenia PO ?

Poszły tam strachy na wróble!w obawie o swój stołeczek.Wolny wybór, nikt nikogo do niczego nie zmuszał.Mamy demokrację drogie panie.
antek.
+49 #25 J.Buzekantek. 2017-03-19 16:00
sPOtkanie jaki miało cel ?
Zaproszenia rozsyłał Burmistrz Poszwa , widac po przybyłych
dyrektorach placówek miejskich ( i jak nie przyjśc )
Ci co przyszli to świadomi czy bardziej ciekawi ?
Szkoda że nie wiadomo co tam radni mieli do powiedzenia.
Bogdann
+40 #24 RE: Jerzy Buzek po raz pierwszy w WągrowcuBogdann 2017-03-19 15:58
Cytuję 567u8i:
Ciekawe kiedy Poszwa spotka się z mieszkańcami ?

Tęsknisz za niemozliwym? :-)Po co ma się spotykać, cóż miałby ciekawego do powiedzenia? Jak bedzie potrzebował glosów na burmistrza to sie może spotka. Już jest za późno na takie spotkania, bo jedyne co, to moze zostać na takim spotkaniu wygwizdany, a tego się boi najbardziej. Panu P już dziękujemy...
j32,5
+48 #23 buzek poraz ostatni w Wągrowcu?j32,5 2017-03-19 15:41
Zestwienie osobowe i faktograficzne dosyć ciekawe pod kątem
analizy;
Adam Szejnfeld ostatnio zasłynął z profanacji krzyża.
Augustyn ostatnio chwalił się że w latach 80 tych należał do
przybudówki PZPR.
Jerzy Buzek to ciekawostka bez precedensu ;
jako działacz solidarności posiadał paszport i kilkanaście razy
wyjeżdżał na Zachód (za komuny !!! ) i jako Premier niezlustrowany (warto poczytać )
Wielu innych euroPOsłów jak Lewandowski , który mówił
' Polakom nie potrzeba zakładów pracy , wyżywią się z pracy
rąk" i prywatyzował nasze firmy.
Wielu by tu wymieniać np.pani Hibner komisarz , albo
JK Bielecki co bank z klientami sprzedał za grosze a teraz Mateuszek odkupił za grubą kasę .
Towarzystwo nader zacne- pytanie ilu jeszcze przekonają ?
krzyśś
+35 #22 RE: Jerzy Buzek po raz pierwszy w Wągrowcukrzyśś 2017-03-19 15:31
Cytuję jo.:
ktoś wie kim są te piękne 2 dziewczyny na zdjęciu nr 8 ? :)

Wątpię, żeby przyszły z powodu lubości do PO i dalszego kojarzenia sie z ich strukturami w jakiejś np politycznej, czy zawodowej karierze. Teraz takie utożsamianie się z tymi strukturami i ludźmi to strzał w kolano i wszelaki niebyt. Na to trzeba czekać, aż wyborcy rozprawią się z tą formacją tym razem w wyborach samorządowych. Jeszcze trochę, bo oni nadal mają nadzieję, że omamią społeczeństwo, kolejny raz. Kto obserwuje scenę polityczną i społeczną już wie jak się pomylą i tego im niniejszym życzę.
ksj
+40 #21 RE: Jerzy Buzek po raz pierwszy w Wągrowcuksj 2017-03-19 15:31
Cytuję 567u8i:
Ciekawe kiedy Poszwa spotka się z mieszkańcami ?

On się tylko widuje, na spotkaniach przy okazji takich jak te. Generalnie mieszkańców to ma w ...
ksj
+34 #20 RE: Jerzy Buzek po raz pierwszy w Wągrowcuksj 2017-03-19 15:30
[quote name="neutralny"]Hmmmmm, z tego co wiem oświata za tamtych rządów miała wstrzymane podwyżki na wiele lat.A tu widze calą śmietankę oświatową
To był "dobrowolny przymus" kierownicy , dyrektorzy miejskich placówek z automatu robili tłum "na zaproszenia". Kto z własnej woli w piateczek po południu poszedłby słuchać bajania i mydlenia PO ?
REALISTA
+41 #19 REALISTAREALISTA 2017-03-19 15:23
RADZĘ ZAPAMIĘTAĆ TE OSOBY CO BYŁY NA TYM SPOTKANIU I NIE GŁOSOWAĆ I NIE GŁOSOWAĆ NIGDY PRZY JAKICH KOLWIEK WYBORACH,CO MAMY TO WIDAĆ
567u8i
+36 #18 RE: Jerzy Buzek po raz pierwszy w Wągrowcu567u8i 2017-03-19 15:19
Ciekawe kiedy Poszwa spotka się z mieszkańcami ?
art
+47 #17 RE: Jerzy Buzek po raz pierwszy w Wągrowcuart 2017-03-19 15:16
Po komentach widać, że burek tym spotkaniem już nie strzelił sobie w kolano, ale w głowę. To on nie wie, że ludzie tu już nie trawią tych z PO, a tego z genem zdrady w szczególności? Uuuuu. Ta wiedza to być albo nie być przy władzy hehehe.
Observer
+47 #16 RE: Jerzy Buzek po raz pierwszy w WągrowcuObserver 2017-03-19 14:58
Cytuję JAKUB.:
Może warto dodać że europoseł z Po - czyli co?
Kampania wyborcza się zaczęła.
Buzek,Szejnfeld urodzony w Kaliszu,prawie zdeptany podczas
puczu Augustyn,Janyska no i miejscowi Burmistrz i Owczarzak powiatowy szef PO.
Kto fundował te zaproszenia,sale itd ??
Mam nadzieję że nie z kasy miejskiej.

Na pewno nie pójdę zagłosować na żadnego z przedstawicieli PO, a tu widac kto z kim i kogo kolejny raz chcą wykiwać. Same układy, nepotyzm i syf w samorzadach,a do tego żrą sie między sobą. Oni juz byli i się nie sprawdzili. Nikt sie juz na te plewy i czczą gadkę nie nabierze, a patrzą na tego Buzka jak na bóstwo. Jakby mu mogli to by mu wleźli w coś. Wystarczy przyjechać, żeby zgarnąć statuetkę patrona miasta. To chore. Na fotkach wyglądają jak sekciarze zza stolika prezydialnego, a rzeczywistość jest podobna wszędzie, gdzie ich władza tli się jeszcze. Ręka rękę myje... To właśnie obecna władza stara się zlikwidować te układy po wygranych wyborach, dlatego jest tak ciężko rozbijać te kolesiowskie struktury powstałe przez lata i żerujące na społeczeństwie. Teraz przekształcone w zupełne lewactwo. Trzeba czekać na wybory samorzadowe z nadzieją na zmiany, kompletne zmiany niekompetentnych ludzi nauczonych brania, wygodnictwa i mącenia ludziom w glowach.
bolo
+39 #15 RE: Jerzy Buzek po raz pierwszy w Wągrowcubolo 2017-03-19 14:58
Kto to jest pierwszy od prawej na głównej fotce ? Wygląda nieciekawie w tych łachmanach
klasyk
+55 #14 RE: Jerzy Buzek po raz pierwszy w Wągrowcuklasyk 2017-03-19 14:56
Cytat:
„Europa samorządowa – wyzwania, szanse i zagrożenia”
Największym zagrożeniem dla Polski w Europie jest Platforma Oszustów !
zerg
+61 #13 RE: Jerzy Buzek po raz pierwszy w Wągrowcuzerg 2017-03-19 14:43
Cytuję yawox:
można odnieść wrażenie, że mamy do czynienia z bardzo wysoko osadzonym agentem, którego ktoś bardzo chroni i to tak, że sąd odmawia lustracji.
Jestem w SZOKU ! Chcę też wiedzieć kto płacił za zaproszenia i za to spotkanie! Dlaczego burmistrz celebruje polityków z PO a innych już nie? Przecież miał być bezpartyjny ! Powtórzę, jestem w szoku. Gdzie by nie dotknąć w PO tam agent,zdrajca,złodziej lub inny przekręt. Mojego głosu ani Poszwa,ani nikt z PO już nie dostanie. Koniec,kropka!
ola
+54 #12 RE: Jerzy Buzek po raz pierwszy w Wągrowcuola 2017-03-19 14:41
Poszwa skorzystał z zaproszenia i odwiedził stolarnie starego esbeka to i zaprosił tych od ośmiorniczek Już sam nie wie komu ma służyć
yawox
+61 #11 RE: Jerzy Buzek po raz pierwszy w Wągrowcuyawox 2017-03-19 14:08
Celebrujecie przyjazd J. Buzka i przyjmujecie go z honorami a wystarczy odpalić internet i poczytać jakiego kalibru i do dziś niewyjaśnione zarzuty na nim ciążą. Po zapoznaniu się z dostępnymi materiałami można odnieść wrażenie, że mamy do czynienia z bardzo wysoko osadzonym agentem, którego ktoś bardzo chroni i to tak, że sąd odmawia lustracji. Kto wie do czego jeszcze może zostać użyty? Oddajmy teraz głos wujkowi google. Na stronie afery prawa pisze co następuje: Jerzy Buzek - tajny współpracownik służby bezpieczeństwa - (TW) "Karol" - jako przewodniczący Parlamentu Europejskiego blokuje prawdy o Katastrofie Smoleńskiej.
Jerzy Buzek został zwerbowany przez Wywiad Wojskowy PRL w roku 1971 przed wyjazdem na stypendium naukowe do Wielkiej Brytanii (1971-72r). Informacja na ten temat zawarta jest w zachowanych aktach. Całość na stronie "afery prawa".
I dalszy fragment: Charakterystycz ną rolę Jerzy Buzek odgrywa w aresztowaniu przywódców Śląskiego podziemia solidarnościowe go. Poznaje wyjątkowo lokal, w którym ukrywa się Tadeusz Jedynak. Wkrótce zostaje w nim aresztowany tenże lider władz władz regionaln ych i krajowych.. Następnie Jerzy Buzek poznaje mieszkanie, w którym ukrywa się następny szef regionalnych struktur "Solidarności"- Jan Górny. Po kilku godzinach lokal okrąża ogromna liczba samochodów SB oraz cywilnych i mundurowych funkcjonariuszy służb bezpieczeństwa PRL. Poszukiwanego przez 7 lat listem gończym Prokuratury Wojskowej czołowego działacza podziemnych struktur, w tym Komisji Krajowej NSZZ "Solidarność" aresztowano... bez rewizji lokalu ! Tego jest dużo dużo więcej. Teraz przedstawię wam fragment Protokołów mędrców Syjonu z przed ponad 100 lat. W protokole nr 8 jeden z akapitów brzmi: Cytat:
KOMU POWIERZAĆ STANOWISKA ODPOWIEDZIALNE W RZĄDZIE Tymczasem póki, jeszcze nie jest bezpiecznie powierzać stanowiska odpowiedzialne braciom naszym będziemy obsadzali je przez ludzi, których przeszłość i charakter wykopały przepaść między nimi a ludami, i którzy w razie oporności naszym wskazaniom, będą musieli oczekiwać sądu, albo wygnania. Wobec tego będą bronili spraw naszych do ostatecznego tchu.
No i perełka, protokół nr 10 akapit który brzmi Cytat:
TRUCIZNA LIBERALIZMU Kiedy wprowadziliśmy do organizmu państwowego truciznę liberalizmu, cala jego kompleksja polityczna uległa zmianie : państwa zapadły na chorobę śmiertelną – zakażenie krwi. Nie pozostaje nic, jak oczekiwać końca ich agonii.
Nic dodać, nic ująć. Nie intereuje mnie czy to są protokoły prawdziwe czy nie. Po lekturze owych sami zobaczycie że jest to realizowane z żelazną konsekwencją.
Werycharaszo
+54 #10 wiec wyborczy?Werycharaszo 2017-03-19 14:03
Burmistrz chyba już się określił z pod jakiego szyldu wystartuje
do wyborów, a co z radnymi co poszli z jego komitetu bez szyldu?
POjawia się problem :-(
JAKUB.
+54 #9 Jerzy BuzekJAKUB. 2017-03-19 13:58
Może warto dodać że europoseł z Po - czyli co?
Kampania wyborcza się zaczęła.
Buzek,Szejnfeld urodzony w Kaliszu,prawie zdeptany podczas
puczu Augustyn,Janyska no i miejscowi Burmistrz i Owczarzak powiatowy szef PO.
Kto fundował te zaproszenia,sale itd ??
Mam nadzieję że nie z kasy miejskiej.
p...s
+53 #8 RE: Jerzy Buzek po raz pierwszy w Wągrowcup...s 2017-03-19 13:12
Noooooo ,to przecież opozycja dla dzisiejszych rządów.Ale pewnie nie wiedziały
Gość
+49 #7 RE: Jerzy Buzek po raz pierwszy w WągrowcuGość 2017-03-19 13:12
Poszwa przed wyborami zrezygnował z Platformy żeby zostać burmistrzem a teraz tym lewakom w du...ę włazi bez mydła taki sam sprzedawczyk jak jego guru Tusek chytrusek.
...
+47 #6 RE: Jerzy Buzek po raz pierwszy w Wągrowcu... 2017-03-19 13:12
Cytuję jo.:
ktoś wie kim są te piękne 2 dziewczyny na zdjęciu nr 8 ? :)

Chyba lemingi ...
hahah
+56 #5 RE: Jerzy Buzek po raz pierwszy w Wągrowcuhahah 2017-03-19 13:11
jak byli przy korycie to mieli Wągrowiec w du**e, nawet nie wiedzieli że istnieje :-P
neutralny
+59 #4 RE: Jerzy Buzek po raz pierwszy w Wągrowcuneutralny 2017-03-19 12:35
Hmmmmm, z tego co wiem oświata za tamtych rządów miała wstrzymane podwyżki na wiele lat.A tu widze calą śmietankę oświatową.

Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 503 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

ZAPYTAJ O OFERTĘ

X

Ostrzeżenie

© 2009-2023 Portal WRC. Wszystkie prawa zastrzeżone.