• Opublikowano:
  • Wyświetlono: 7752

Spotkanie Obywatelskie bez obywateli

W Wągrowcu odbyło się Spotkanie Obywatelskie. Mieszkańcy mieli okazję porozmawiać z posłami Platformy Obywatelskiej, jednak nie przyszli.

Do Wągrowca przyjechało 2 posłów: Izabela Leszczyna i Antoni Mężydło oraz senator Piotr Wach. W spotkaniu uczestniczyło zaledwie kilka osób, byli to działacze i sympatycy Platformy Obywatelskiej.

Spotkanie trwało 2 godziny. Pierwsza godzina to rozmowa o niczym, jeżeli kogoś nie było, to nic nie stracił. W trakcie całego spotkania padło zaledwie kilka pytania, które mogą interesować obywateli.

Czy Platforma przywróci gimnazja?

Obecny na spotkaniu burmistrz Krzysztof Poszwa pytał o reformę oświaty i to czy po wygranych wyborach Platforma Obywatelska przywróci gimnazja.

Posłanka Izabela Leszczyna powiedziała, że reforma zaproponowana przez Prawo i Sprawiedliwość jest zła. Stracą na niej dzieci, jednak jeżeli Platforma wygra wybory, to nie zamierza przeprowadzać dodatkowej reformy, aby przywrócić gimnazja, bo to spowoduje kolejne zamieszanie w oświacie i samorządach.

Krytykowano program 500+.


Zdanie posłów PO program jest zły i wpłynie bardzo szkodliwie na sytuację zawodową kobiet. Zdaniem Izabeli Leszczyny, kobiety porzucają pracę tylko dlatego, żeby otrzymywać pieniądze w ramach programu 500+. Za kilka lat, kobiety te będą miały duży problem z powrotem na rynek pracy. Dodatkowo wypłata takiego świadczenia nie jest korzystne dla budżetu państwa, PiS wypłaca świadczenie, zaciągają kolejne kredyty.

Skoro program jest taki zły, to zapytaliśmy, czy Platforma Obywatelska zlikwiduje to świadczenie.

Odpowiedź padła bardzo szybko — NIE! Platforma zamierza dokonać kilku zmian. Co ważne pieniądze w ramach programu 500+ mają być wypłacane na każde dziecko, a nie na drugie i kolejne. Kobiety, które podejmą pracę, dostaną dodatkowe 300 zł, czyli łącznie 800 zł.

W trakcie spotkania padło sporo zarzutów pod adresem PiS-u i obecnych zmian, jakie wprowadzane są w kraju. Zdaniem Izabeli Leszczyny w czasach kiedy rządziła Platforma Obywatelska "było normalnie".

Skoro "było normalnie" to dlaczego suweren wybrał PiS?


 

 

Komentarze   

Maniek
+4 #92 RE: Spotkanie Obywatelskie bez obywateliManiek 2017-03-31 22:13
Cytuję kolec:
Cytat:
Zdaniem Izabeli Leszczyny w czasach kiedy rządziła Platforma Obywatelska "było normalnie".

Gdyby Polacy chcieli, żeby tak było, to nadal rządziliby Komorowski i Kopacz, jak w ich sondażach przeprowadzonych dla GW, Newsweeka czy TVN-u. Gdyby ta zgraja do szpiku zużytych partyjnych mopów, skompromitowanych i idiotycznych "ałtorytetów" była zdolna zrobić coś dla Polski i Polaków to nie przegrałaby podwójnie wyborów w 2015. PO, Nowoczesna i PSL to już pieśń przeszłości. W 2019 roku będą mieli problemy żeby przeczołgać się przez próg wyborczy. Może i mieliby szansę gdyby pozbyli się tych mopów i przedstawili jakiś program. No ale kto ma ich usunąć? Mogliby to przecież zrobić tylko ci, których usunięcie jest pierwszym i podstawowym warunkiem powrotu tych partii do normalności. Jak na razie możemy być spokojni, ich powrót do władzy nam nie grozi.
To by się zgadzało z moimi informacjami. Z bardzo dobrych źródeł wiem, że poparcie PO i Nowoczesnej leci na łeb. Mają straszny ból d..... w tym temacie i manipulują jak tylko mogą. W rzeczywistości PO ma mniej niż Kukiz, a Nowoczesna nie przekracza progu wyborczego.
kolec
+8 #91 RE: Spotkanie Obywatelskie bez obywatelikolec 2017-03-31 21:33
Cytat:
Zdaniem Izabeli Leszczyny w czasach kiedy rządziła Platforma Obywatelska "było normalnie".
Gdyby Polacy chcieli, żeby tak było, to nadal rządziliby Komorowski i Kopacz, jak w ich sondażach przeprowadzonych dla GW, Newsweeka czy TVN-u. Gdyby ta zgraja do szpiku zużytych partyjnych mopów, skompromitowanych i idiotycznych "ałtorytetów" była zdolna zrobić coś dla Polski i Polaków to nie przegrałaby podwójnie wyborów w 2015. PO, Nowoczesna i PSL to już pieśń przeszłości. W 2019 roku będą mieli problemy żeby przeczołgać się przez próg wyborczy. Może i mieliby szansę gdyby pozbyli się tych mopów i przedstawili jakiś program. No ale kto ma ich usunąć? Mogliby to przecież zrobić tylko ci, których usunięcie jest pierwszym i podstawowym warunkiem powrotu tych partii do normalności. Jak na razie możemy być spokojni, ich powrót do władzy nam nie grozi.
Dany
0 #90 RE: Spotkanie Obywatelskie bez obywateliDany 2017-03-27 14:45
Nie mogłem się powstrzymać :)

usuńcie nawiasy
(https://www.youtube.com/watch?v=E33GW6PnCw8)
sieja45
+6 #89 RE: Spotkanie Obywatelskie bez obywatelisieja45 2017-03-23 21:56
Cytuję rwetrytuy:
Pasożyci dostali po 500 + a emeryci po 3 zł podwyżki miesiecznie
Opozycja wymyśliła 500 –, co polegało i nadal polega na wyzywaniu Polaków od nierobów i pijaków.
Wiem, że syndrom utraty władzy jest bolesny i ciężko się pozbierać, ale za chwilę miną dwa lata, a trauma nie przechodzi, tylko się nasila. Co zatem stoi za tą autodestrukcją? Po odrzuceniu wszystkich nietrafionych diagnoz nie pozostaje nic innego poza głupotą. Mamy opozycję totalnie głupią, tak głupią, że nawet na poziomie behawioralnym nie potrafią się zachować racjonalnie, bo i małpa siedząc w dziurawej łajbie płynęłaby do brzegu, a nie na otwarty ocean.
old
-2 #88 RE: Spotkanie Obywatelskie bez obywateliold 2017-03-23 21:53
emeryci juz swoje zrobili dojna zmiana to w duzej czesci ich robota ale murzyn zrobil swoje murzyn moze odejsc emeryci to nie jest ta grupa w ktora beda investowc ... zbyt szybko odchodza
rwetrytuy
-2 #87 RE: Spotkanie Obywatelskie bez obywatelirwetrytuy 2017-03-23 20:48
Pasożyci dostali po 500 + a emeryci po 3 zł podwyżki miesiecznie
...
-10 #86 RE: Spotkanie Obywatelskie bez obywateli... 2017-03-23 17:41
Cytuję goomiś:
To nie obrażanie lecz cytowanie faktów historycznych zapisanych, potwierdzonych, są jeszcze żyjący świadkowie
a np.Jerzy Robert Nowak (wcześniej również Robert Nowak; ur. 8 września 1940 w Terespolu) – polski historyk, publicysta, doktor habilitowany nauk politycznych[1], specjalizujący się w problematyce węgierskiej, tłumacz książek Radomíra Malego.
mówi na swych wykładach objazdowych po całej Polsce.
Prawda boli???

Nawiedzonym czyli tzw. "narodowcom" wierzę tak samo jak PO, PiS-owi i innym oszustom politycznym, czyli WCALE! Dodam, że tych tzw. "polityków" zlewam z góry a "narodowców" obawiam się jak zarazy.
Patriota
-1 #85 RE: Spotkanie Obywatelskie bez obywateliPatriota 2017-03-23 17:26
Zamiast 500+ dajcie 10 000+ a emerytom i rencistom 0,10 zł. Przecież 500+ płacą z naszych podatków. Jedna grupa społeczna zżera cały budżet państwa .To jest SPRAWIEDLIWOŚĆ?
r\tzy5du6fi76
+4 #84 RE: Spotkanie Obywatelskie bez obywatelir\tzy5du6fi76 2017-03-22 22:26
Wielkie obrażanie nazywanie złodziei złodziejami itp
,,..
+6 #83 po,,.. 2017-03-22 22:24
Panowie - jak stary Johann Wolfgang von Goethe mawiał
poproszę więcej światła.
goomiś
+6 #82 spotkanie bezobywatelskiegoomiś 2017-03-22 22:18
To nie obrażanie lecz cytowanie faktów historycznych zapisanych, potwierdzonych, są jeszcze żyjący świadkowie
a np.Jerzy Robert Nowak (wcześniej również Robert Nowak; ur. 8 września 1940 w Terespolu) – polski historyk, publicysta, doktor habilitowany nauk politycznych[1], specjalizujący się w problematyce węgierskiej, tłumacz książek Radomíra Malego.
mówi na swych wykładach objazdowych po całej Polsce.
Prawda boli???
...
-7 #81 RE: Spotkanie Obywatelskie bez obywateli... 2017-03-22 22:09
Cytuję Lach:
Pamiętam jak niejaki Bydłoszewski porównał Polskę do brzydkiej panny bez posagu i zgodnie z tym poglądem, my i Polska zostaliśmy potraktowani jak tania dziwka, z którą każdy mógł się zabawić,zaraz potem jak uiścił opłatę SUTERENOM,czyli łajdakom z III RP, z Tuskiem/Komorowskim/Wałęsą na czele!
Skala grabieży jakiej padliśmy ofiarą, bo najwięksi bandyci i zdrajcy z PRLu/III RP i ich Bolki dobili targu – jest chyba większa niż ta,którą zatosowali kolonizatorzy wobec np.Afryki!
Trzymam kciuki za Rząd i popieram z całych sił walkę ze złodziejami.
Kiedy pomyślę o nędzy polskich dzieci i Polaków i o tym jak Tusk/Komorowski i reszta bardzo groźnych bandytów,zdrajców i złodziei przez tyle lat brała srebrniki od łajdaków z różnych stron świata, którzy za ich zgodą wchodzili do Polski – przy pomocy łajdackiej III RP – i grabili,grabili i wbijali kły i szpony we wszytko co im wpadło w łapy – to ogrania mnie ogromna wściekłość!
Kiedy pomyślę,ile miliardów kradną nam łajdacy i co można by za to zrobić w Polsce,jak można by poprawić życie narodu,który przez prawie trzy stulecia cierpiał i przymierał głodem, to ogarnia mnie straszliwa wściekłość, bo rozmiary podłości tych z PRLu i z III RP nie mają sobie równych w historii Europy.

Obrażanie ludzi jest wyjątkowym chamstwem Nieżyjących również. Niedobrze się robi gdy czyta się twoje wypociny.
goomiś
+4 #80 spotkanie bezobywatelskiegoomiś 2017-03-22 22:04
Ten co wyjechał I klasą pociągiem z Oświęcimia , a jego siostra
wyszła za esesmana .
Wszyscy co później byli w polityce a byli w Oświęcimiu nie stawili się za Pileckim i cicho sza ,bo lud się dowie.
AT456
+4 #79 RE: Spotkanie Obywatelskie bez obywateliAT456 2017-03-22 21:53
Lach -to ten Bydłoszewski co na L4 wyszedł z Oświęcimia
goomiś
+4 #78 spotkanie bezobywatelskiegoomiś 2017-03-22 21:50
Tych trzech to nie tylko obywatele opuścili , ale i sam Pan BÓG!
gumijagódek
+9 #77 opuszczenigumijagódek 2017-03-22 21:40
Dziś spotkali się trzej Muszkieterowie :
Olek Chwiejny od chorób filipińskich
Bolek pomidorowy Otake(niepiszący)
Hrabia bul Szogun miłośnik mebli i sztuki herbu korab
Co mądrego może wyprodukować trzech głupków ?
Lach
+12 #76 RE: Spotkanie Obywatelskie bez obywateliLach 2017-03-22 21:03
Pamiętam jak niejaki Bydłoszewski porównał Polskę do brzydkiej panny bez posagu i zgodnie z tym poglądem, my i Polska zostaliśmy potraktowani jak tania dziwka, z którą każdy mógł się zabawić,zaraz potem jak uiścił opłatę SUTERENOM,czyli łajdakom z III RP, z Tuskiem/Komorowskim/Wałęsą na czele!
Skala grabieży jakiej padliśmy ofiarą, bo najwięksi bandyci i zdrajcy z PRLu/III RP i ich Bolki dobili targu – jest chyba większa niż ta,którą zatosowali kolonizatorzy wobec np.Afryki!
Trzymam kciuki za Rząd i popieram z całych sił walkę ze złodziejami.
Kiedy pomyślę o nędzy polskich dzieci i Polaków i o tym jak Tusk/Komorowski i reszta bardzo groźnych bandytów,zdrajców i złodziei przez tyle lat brała srebrniki od łajdaków z różnych stron świata, którzy za ich zgodą wchodzili do Polski – przy pomocy łajdackiej III RP – i grabili,grabili i wbijali kły i szpony we wszytko co im wpadło w łapy – to ogrania mnie ogromna wściekłość!
Kiedy pomyślę,ile miliardów kradną nam łajdacy i co można by za to zrobić w Polsce,jak można by poprawić życie narodu,który przez prawie trzy stulecia cierpiał i przymierał głodem, to ogarnia mnie straszliwa wściekłość, bo rozmiary podłości tych z PRLu i z III RP nie mają sobie równych w historii Europy.
Lach
+9 #75 RE: Spotkanie Obywatelskie bez obywateliLach 2017-03-22 21:01
Cytuję Wielko Polanin:

To jest za osiem lat rządów, a za 1,5 roku PIS-iorów taka lista ma ponad setkę, w tym ponad 1000 słownie tysiąc MISIEWICZÓW NIEUDACZNIKÓW KARIEROWICZÓW APARATCZYKÓW

Nie masz nic, żadnych konkretów. Misiewicz przy tych których lansowała PO to tytan intelektu, wystarczy przypomnieć ministre spraw wewnętrznych od bezgłowych samolotów. Postaraj się bardziej.
rajano
+11 #74 spotkanie bezobywatelskierajano 2017-03-22 20:25
Może wystawi pan na Allegro na aukcji ten filmik, będziemy licytować:)
rajano
+11 #73 spotkanie bezobywatelskierajano 2017-03-22 20:21
Szanowny panie redaktorze w sobotę robię imprezkę , czy
mógłby pan zamieścić na stronie materiał filmowy z tego
spotkania, bo chcielibyśmy się trochę pośmiać- zrobimy
zrzutkę :)
Wielko Polanin
-13 #72 RE: Spotkanie Obywatelskie bez obywateliWielko Polanin 2017-03-22 19:41
Cytuję Lach:
Cytuję czytelnik:
KU ROZWADZE!!!
Kiedyś jakiś internauta poświecił trochę czasu i zebrał w kilku słowach 43 powody, aby w najbliższych wyborach parlamentarnych nie głosować na Platformę Obywatelską, PSL i nowoczesną PO
1) Afera taśmowa
2) Afera hazardowa
3) Afera wyciągowa
4) Afera stadionowa
5) Afera autostradowa
6) Afera stoczniowa
7) Afera AmberGold
8)Afera Elewarru
9) Afera z informatyzacją MSW
10) Afera z budową gazoportu w Świnoujściu oraz dostawami gazu z Kataru
11) Afera z budową elektrowni atomowej (od 5 lat trwa "wybieranie" jej lokalizacji, a kasa dla zarządów specjalnych spółek leci)
12) Afera z opóźnieniem publikacji przez Rządowe Centrum Legislacji ustawy o rajach podatkowych
13) Grabież Polakom połowy oszczędności emerytalnych zgromadzonych w OFE (153 mld zł)
14) Wydłużenie obowiązku pracy (wieku emerytalnego) o 7 lat u kobiet i 2 lata u mężczyzn
15) Rozrost biurokracji (sto tysięcy nowych etatów)
16) Drastyczny wzrost zadłużenia kraju (z 530 mld zł do blisko 1 bln zł)
17) Podniesienie VAT-u na wszystko
18) Podwyższenie o 1/3 składki rentowej (ZUS) dla przedsiębiorców
19) Zamrożenie na 8 lat kwoty wolnej od podatku, kwot uzyskania przychodu oraz progów podatkowych
20) Podniesienie akcyzy na paliwo
21) Likwidacja ulg podatkowych (budowlana, internetowa)
22) Zmniejszenie o 1/3 zasiłku pogrzebowego
23) Wprowadzenie nowego podatku paliwowego - tzw. opłaty zapasowej
24) Nałożenie na Lasy Państwowe haraczu w postaci podatku od przychodu (a nie dochodu!)
25) Prace nad wprowadzeniem podatku smartfonowego i tabletowego
26) Prace nad wprowadzeniem podatku audiowizualnego
27) Przyjęcie zabójczego dla polskiej gospodarki pakietu klimatycznego
28) Zgoda na wprowadzenie do Polski GMO
29) Przyjęcie ustawy o ograniczeniu dostępu obywateli do informacji publicznej
30) Przyjęcie ustawy o ograniczeniu wolności zgromadzeń
31) Przyjęcie ustawy o "bratniej pomocy" (tzw. ustawa 1066)
32) Spuszczenie w sejmowym klozecie kilku milionów podpisów złożonych pod obywatelskimi inicjatywami referendalno-ustawodawczymi
33) Utajnienie raportu o nieprawidłowościach w ZUS do jakich doszło w latach 2008 - 2013
34) Próba nocnej zmiany Konstytucji RP, która umożliwiłaby sprzedaż Lasów Państwowych
35) Doprowadzenie do tragicznego stanu publicznej służby zdrowia (czekanie po kilka lat na wizytę u lekarza specjalisty)
36) Podpisanie z Rosją niekorzystnej umowy gazowej (najdroższy gaz w Europie)
37) Blisko 3-letni paraliż legislacyjny w sprawie wydobywania gazu łupkowego
38) Drenaż Funduszu Rezerwy Demograficznej
39) Wyprzedaż majątku narodowego za ponad 65 mld zł (w tym spółek strategicznych takich jak Azoty Tarnów);
40) Ograniczenie potencjału militarnego
41) Brak przemyślanej i suwerennej polityki zagranicznej
42) Wszechobecny nepotyzm i kolesiostwo (tysiące stanowisk opłacanych z publicznej kasy dla platformianych kolesi)
43) Synekury dla nagranych kolesi

I to są konkrety !

To jest za osiem lat rządów, a za 1,5 roku PIS-iorów taka lista ma ponad setkę, w tym ponad 1000 słownie tysiąc MISIEWICZÓW NIEUDACZNIKÓW KARIEROWICZÓW APARATCZYKÓW
Wielko Polanin
-10 #71 RE: Spotkanie Obywatelskie bez obywateliWielko Polanin 2017-03-22 19:39
Cytuję aszd:
Cytuję Wielko Polanin:
Cytuję Lach:
Cytuję Wielko Polanin:

I za to uwielbiam PISIORÓW - brak argumentów więc ubliżamy, grozimy, wyzywamy. A w każdą NIEDZIELĘ do kościółka z rodzinka i rozdajemy na prawo i lewo ZNAK POKOJU
Przecież napisali prawdę, o co ci chodzi? Gdybyś był chrześcijaninem to byś wiedział, że Jezus też w pewnym momencie się bardzo wkurzył i rozwalił stragany nazywając naród wybrany plemieniem żmijowym. Kto jak kto, ale Jezus wiedział co mówi.
PiS-orki mają tych argumentów aż zanadto, tyle że całe PO lekko by zdelegalizowali, a większość tych prominentów posadziliby za kratki. Z resztą zaczęli od Tuska. Jak go posadzą to z całą resztą tej zewnętrznej partii pójdzie z górki. Pytanie jakie ty masz na obronę NowoczesnejPO. Powiedz mi co oni dobrego zrobili przez 8 lat dla Polski. Oświeć mnie, bo ni jak nie mogę się niczego dopatrzeć.

Po pierwsze PiS-orki - ale żeś pojechał -:) PISIORY się pisze. ZAPAMIĘTAJ. P I S I O R Y. PiS-orki, czyli PiS-iorki to mają dzieci, w przedszkolu. Po drugie, PIS-iory rozpieprzyły w Polsce w ciągu półtora roku tyle, co PO przez 8 lat nie zdążyło zrobić. I do tego nie mścili się, tak jak PIS-iory, pamiętaj, nie PiS-iorki, szukając nie wiadomo czego, nie wiadomo gdzie , nie wiadomo na kogo. Jeżeli chcą cokolwiek zrobić, niech to robią, ale udolnie i niech zaczną od siebie, a to jest najtrudniejsze. A chrześcijaninem jestem, tylko katopolaków nie mogę za nic zrozumieć, zwłaszcza tych co to, co niedziela napierdzielają do kościółka by sąsiad widział i proboszcz też, a jak aż im się wylewa. Bleeeee
Nie miałeś czasem pożaru w inkubatorze? Może mamusia cię szypą głaskała?

PISIOR w pełnym wydaniu - tylko ubliżać potraficie.
hahahaha
+10 #70 RE: Spotkanie Obywatelskie bez obywatelihahahaha 2017-03-22 17:17
Właśnie trafiłam na świetny wpis na niezależnej.
Dziennik uchodźcy, dzień 1 i 2. Nareszcie w Monachium!
Rozrasta się nasza największa kolonia. Rano poszedłem po zasiłek od naszej szefowej Merkel. W kolejce spotkałem się z innymi żołnierzami z mojej jednostki ISIS. Mówią, że UE będzie teraz od nas wymagała, aby podczas organizacji wszelkich zamachów terrorystycznych podawać do wiadomości, że zamachy te były finansowane ze środków UE, bo w końcu to ona nas tu sprowadziła i to ona nam płaci. Materiały wybuchowe też kupujemy za pieniądze od Merkel, więc trudno się z nią nie zgodzić. No trudno, pracodawca płaci, pracodawca wymaga. Poza tym Ahmed i Ahmed znaleźli już sobie dodatkową pracę. Jeden handluje narkotykami, a drugi z ekipą okrada niemieckie mieszkania. Z tymi mieszkaniami to jest problem. Gdzie się nie włamie, to albo kolega z jednostki, albo inny działacz z ISIS. Mama Merkel wysiedliła większość Niemców i teraz ciężko znaleźć mieszkanie białego Niemca do obrobienia. Ciężki kawałek kebaba…Dla odmiany Ahmed ma kłopoty z mieszkaniem. Miał dostać na własność dom z basenem, a dostał mieszkanie. Mama Merkel tłumaczy, że dostanie dom, ale musi najpierw wprowadzić przepisy o dokwaterowywaniu Europejczykom naszych braci z ISIS. Wtedy właściciele sami się wyprowadzą i dom będzie jego. Ach, nie ma lekko. Po południu wybraliśmy się na zakupy do Lidla. Jak zwykle weszliśmy w trzydziestu chłopa, zrobiliśmy zakupy i wyszliśmy. Najdalej za dwa miesiące, jak sklep wyremontują, wpadniemy znowu. Może nawet kasjerki i ochroniarz już wyjdą ze szpitala? Wyobraźcie sobie, że oni chcieli, żebyśmy płacili za zakupy! My! Goście mamy Merkel! Drugi raz nie zapytają. Dla pewności Ahmed obciął jednej z kasjerek język. Ale było śmiechu! Teraz język niemiecki ma już w kieszeni. Nawet mi się szkoda zrobiło, bo fajna blondynka była. Prawie jak moja Meeećka. Miałem wrócić po zamknięciu sklepu i ją ubogacić ze dwa razy, a tak zabrali ją do szpitala. No trudno. Wieczorem z chłopakami idziemy jak zwykle na polowanie na Niemki. Policjantka liczy się za dwie sztuki. Brzydkie są okrutnie, ale po zmroku, jak zamknę oczy, to sobie wyobrażam, że to moja Meeećka i jakoś mi idzie. Jutro z Turcji ma przylecieć samolotem mój kumpel Ahmed i jego brat Ahmed z małym Ahmedem. A wcześniej tak się nie dało? Ja to musiałem taksówką się tłuc przez pół Europy! Teraz jednak ma być jeszcze lepiej. Mama Merkel mówi, że będzie wysyłać czartery do dowolnie wskazanego kraju w Afryce, bo do Turcji się dowlec, to też się trzeba namęczyć. Dobrze chociaż, że ten ich imam w białym kombinezonie nogi nam myje. To spora ulga po takiej tułaczce. Ahmed mówi, że jak przyjdzie czas, to żeby mu głowy nie obcinać, tylko dalej pozwolić mu nam nogi myć. No, zobaczymy. Dzięki mamie Merkel idzie lepsze. Europa jest już nasza... Allahu Akbar!
Lach
+16 #69 RE: Spotkanie Obywatelskie bez obywateliLach 2017-03-22 17:04
Cytuję czytelnik:
KU ROZWADZE!!!
Kiedyś jakiś internauta poświecił trochę czasu i zebrał w kilku słowach 43 powody, aby w najbliższych wyborach parlamentarnych nie głosować na Platformę Obywatelską, PSL i nowoczesną PO
1) Afera taśmowa
2) Afera hazardowa
3) Afera wyciągowa
4) Afera stadionowa
5) Afera autostradowa
6) Afera stoczniowa
7) Afera AmberGold
8)Afera Elewarru
9) Afera z informatyzacją MSW
10) Afera z budową gazoportu w Świnoujściu oraz dostawami gazu z Kataru
11) Afera z budową elektrowni atomowej (od 5 lat trwa "wybieranie" jej lokalizacji, a kasa dla zarządów specjalnych spółek leci)
12) Afera z opóźnieniem publikacji przez Rządowe Centrum Legislacji ustawy o rajach podatkowych
13) Grabież Polakom połowy oszczędności emerytalnych zgromadzonych w OFE (153 mld zł)
14) Wydłużenie obowiązku pracy (wieku emerytalnego) o 7 lat u kobiet i 2 lata u mężczyzn
15) Rozrost biurokracji (sto tysięcy nowych etatów)
16) Drastyczny wzrost zadłużenia kraju (z 530 mld zł do blisko 1 bln zł)
17) Podniesienie VAT-u na wszystko
18) Podwyższenie o 1/3 składki rentowej (ZUS) dla przedsiębiorców
19) Zamrożenie na 8 lat kwoty wolnej od podatku, kwot uzyskania przychodu oraz progów podatkowych
20) Podniesienie akcyzy na paliwo
21) Likwidacja ulg podatkowych (budowlana, internetowa)
22) Zmniejszenie o 1/3 zasiłku pogrzebowego
23) Wprowadzenie nowego podatku paliwowego - tzw. opłaty zapasowej
24) Nałożenie na Lasy Państwowe haraczu w postaci podatku od przychodu (a nie dochodu!)
25) Prace nad wprowadzeniem podatku smartfonowego i tabletowego
26) Prace nad wprowadzeniem podatku audiowizualnego
27) Przyjęcie zabójczego dla polskiej gospodarki pakietu klimatycznego
28) Zgoda na wprowadzenie do Polski GMO
29) Przyjęcie ustawy o ograniczeniu dostępu obywateli do informacji publicznej
30) Przyjęcie ustawy o ograniczeniu wolności zgromadzeń
31) Przyjęcie ustawy o "bratniej pomocy" (tzw. ustawa 1066)
32) Spuszczenie w sejmowym klozecie kilku milionów podpisów złożonych pod obywatelskimi inicjatywami referendalno-ustawodawczymi
33) Utajnienie raportu o nieprawidłowościach w ZUS do jakich doszło w latach 2008 - 2013
34) Próba nocnej zmiany Konstytucji RP, która umożliwiłaby sprzedaż Lasów Państwowych
35) Doprowadzenie do tragicznego stanu publicznej służby zdrowia (czekanie po kilka lat na wizytę u lekarza specjalisty)
36) Podpisanie z Rosją niekorzystnej umowy gazowej (najdroższy gaz w Europie)
37) Blisko 3-letni paraliż legislacyjny w sprawie wydobywania gazu łupkowego
38) Drenaż Funduszu Rezerwy Demograficznej
39) Wyprzedaż majątku narodowego za ponad 65 mld zł (w tym spółek strategicznych takich jak Azoty Tarnów);
40) Ograniczenie potencjału militarnego
41) Brak przemyślanej i suwerennej polityki zagranicznej
42) Wszechobecny nepotyzm i kolesiostwo (tysiące stanowisk opłacanych z publicznej kasy dla platformianych kolesi)
43) Synekury dla nagranych kolesi

I to są konkrety !
czytelnik
+14 #68 RE: Spotkanie Obywatelskie bez obywateliczytelnik 2017-03-22 16:43
KU ROZWADZE!!!
Kiedyś jakiś internauta poświecił trochę czasu i zebrał w kilku słowach 43 powody, aby w najbliższych wyborach parlamentarnych nie głosować na Platformę Obywatelską, PSL i nowoczesną PO
1) Afera taśmowa
2) Afera hazardowa
3) Afera wyciągowa
4) Afera stadionowa
5) Afera autostradowa
6) Afera stoczniowa
7) Afera AmberGold
8)Afera Elewarru
9) Afera z informatyzacją MSW
10) Afera z budową gazoportu w Świnoujściu oraz dostawami gazu z Kataru
11) Afera z budową elektrowni atomowej (od 5 lat trwa "wybieranie" jej lokalizacji, a kasa dla zarządów specjalnych spółek leci)
12) Afera z opóźnieniem publikacji przez Rządowe Centrum Legislacji ustawy o rajach podatkowych
13) Grabież Polakom połowy oszczędności emerytalnych zgromadzonych w OFE (153 mld zł)
14) Wydłużenie obowiązku pracy (wieku emerytalnego) o 7 lat u kobiet i 2 lata u mężczyzn
15) Rozrost biurokracji (sto tysięcy nowych etatów)
16) Drastyczny wzrost zadłużenia kraju (z 530 mld zł do blisko 1 bln zł)
17) Podniesienie VAT-u na wszystko
18) Podwyższenie o 1/3 składki rentowej (ZUS) dla przedsiębiorców
19) Zamrożenie na 8 lat kwoty wolnej od podatku, kwot uzyskania przychodu oraz progów podatkowych
20) Podniesienie akcyzy na paliwo
21) Likwidacja ulg podatkowych (budowlana, internetowa)
22) Zmniejszenie o 1/3 zasiłku pogrzebowego
23) Wprowadzenie nowego podatku paliwowego - tzw. opłaty zapasowej
24) Nałożenie na Lasy Państwowe haraczu w postaci podatku od przychodu (a nie dochodu!)
25) Prace nad wprowadzeniem podatku smartfonowego i tabletowego
26) Prace nad wprowadzeniem podatku audiowizualnego
27) Przyjęcie zabójczego dla polskiej gospodarki pakietu klimatycznego
28) Zgoda na wprowadzenie do Polski GMO
29) Przyjęcie ustawy o ograniczeniu dostępu obywateli do informacji publicznej
30) Przyjęcie ustawy o ograniczeniu wolności zgromadzeń
31) Przyjęcie ustawy o "bratniej pomocy" (tzw. ustawa 1066)
32) Spuszczenie w sejmowym klozecie kilku milionów podpisów złożonych pod obywatelskimi inicjatywami referendalno-ustawodawczymi
33) Utajnienie raportu o nieprawidłowościach w ZUS do jakich doszło w latach 2008 - 2013
34) Próba nocnej zmiany Konstytucji RP, która umożliwiłaby sprzedaż Lasów Państwowych
35) Doprowadzenie do tragicznego stanu publicznej służby zdrowia (czekanie po kilka lat na wizytę u lekarza specjalisty)
36) Podpisanie z Rosją niekorzystnej umowy gazowej (najdroższy gaz w Europie)
37) Blisko 3-letni paraliż legislacyjny w sprawie wydobywania gazu łupkowego
38) Drenaż Funduszu Rezerwy Demograficznej
39) Wyprzedaż majątku narodowego za ponad 65 mld zł (w tym spółek strategicznych takich jak Azoty Tarnów);
40) Ograniczenie potencjału militarnego
41) Brak przemyślanej i suwerennej polityki zagranicznej
42) Wszechobecny nepotyzm i kolesiostwo (tysiące stanowisk opłacanych z publicznej kasy dla platformianych kolesi)
43) Synekury dla nagranych kolesi
aszd
+13 #67 RE: Spotkanie Obywatelskie bez obywateliaszd 2017-03-22 16:41
Cytuję Wielko Polanin:
Cytuję Lach:
Cytuję Wielko Polanin:

I za to uwielbiam PISIORÓW - brak argumentów więc ubliżamy, grozimy, wyzywamy. A w każdą NIEDZIELĘ do kościółka z rodzinka i rozdajemy na prawo i lewo ZNAK POKOJU
Przecież napisali prawdę, o co ci chodzi? Gdybyś był chrześcijaninem to byś wiedział, że Jezus też w pewnym momencie się bardzo wkurzył i rozwalił stragany nazywając naród wybrany plemieniem żmijowym. Kto jak kto, ale Jezus wiedział co mówi.
PiS-orki mają tych argumentów aż zanadto, tyle że całe PO lekko by zdelegalizowali, a większość tych prominentów posadziliby za kratki. Z resztą zaczęli od Tuska. Jak go posadzą to z całą resztą tej zewnętrznej partii pójdzie z górki. Pytanie jakie ty masz na obronę NowoczesnejPO. Powiedz mi co oni dobrego zrobili przez 8 lat dla Polski. Oświeć mnie, bo ni jak nie mogę się niczego dopatrzeć.

Po pierwsze PiS-orki - ale żeś pojechał -:) PISIORY się pisze. ZAPAMIĘTAJ. P I S I O R Y. PiS-orki, czyli PiS-iorki to mają dzieci, w przedszkolu. Po drugie, PIS-iory rozpieprzyły w Polsce w ciągu półtora roku tyle, co PO przez 8 lat nie zdążyło zrobić. I do tego nie mścili się, tak jak PIS-iory, pamiętaj, nie PiS-iorki, szukając nie wiadomo czego, nie wiadomo gdzie , nie wiadomo na kogo. Jeżeli chcą cokolwiek zrobić, niech to robią, ale udolnie i niech zaczną od siebie, a to jest najtrudniejsze. A chrześcijaninem jestem, tylko katopolaków nie mogę za nic zrozumieć, zwłaszcza tych co to, co niedziela napierdzielają do kościółka by sąsiad widział i proboszcz też, a jak aż im się wylewa. Bleeeee
Nie miałeś czasem pożaru w inkubatorze? Może mamusia cię szypą głaskała?
Lach
+15 #66 RE: Spotkanie Obywatelskie bez obywateliLach 2017-03-22 16:37
Cytuję Wielko Polanin:

Po pierwsze PiS-orki - ale żeś pojechał -:) PISIORY się pisze. ZAPAMIĘTAJ. P I S I O R Y. PiS-orki, czyli PiS-iorki to mają dzieci, w przedszkolu. Po drugie, PIS-iory rozpieprzyły w Polsce w ciągu półtora roku tyle, co PO przez 8 lat nie zdążyło zrobić. I do tego nie mścili się, tak jak PIS-iory, pamiętaj, nie PiS-iorki, szukając nie wiadomo czego, nie wiadomo gdzie , nie wiadomo na kogo. Jeżeli chcą cokolwiek zrobić, niech to robią, ale udolnie i niech zaczną od siebie, a to jest najtrudniejsze. A chrześcijaninem jestem, tylko katopolaków nie mogę za nic zrozumieć, zwłaszcza tych co to, co niedziela napierdzielają do kościółka by sąsiad widział i proboszcz też, a jak aż im się wylewa. Bleeeee

Mi nie chodzi o twoje widzimisię i bajkopisarstwo tylko o konkrety? Co tak niby rozpieprzyli ? Konkretnie! Podaj liczby i fakty, a nie pleciesz jak Pochanke na mękach w tvn-nie.
Gość
+14 #65 RE: Spotkanie Obywatelskie bez obywateliGość 2017-03-22 16:13
Cytuję Wielko Polanin:
Cytuję Lach:
Cytuję Wielko Polanin:

I za to uwielbiam PISIORÓW - brak argumentów więc ubliżamy, grozimy, wyzywamy. A w każdą NIEDZIELĘ do kościółka z rodzinka i rozdajemy na prawo i lewo ZNAK POKOJU
Przecież napisali prawdę, o co ci chodzi? Gdybyś był chrześcijaninem to byś wiedział, że Jezus też w pewnym momencie się bardzo wkurzył i rozwalił stragany nazywając naród wybrany plemieniem żmijowym. Kto jak kto, ale Jezus wiedział co mówi.
PiS-orki mają tych argumentów aż zanadto, tyle że całe PO lekko by zdelegalizowali, a większość tych prominentów posadziliby za kratki. Z resztą zaczęli od Tuska. Jak go posadzą to z całą resztą tej zewnętrznej partii pójdzie z górki. Pytanie jakie ty masz na obronę NowoczesnejPO. Powiedz mi co oni dobrego zrobili przez 8 lat dla Polski. Oświeć mnie, bo ni jak nie mogę się niczego dopatrzeć.

Po pierwsze PiS-orki - ale żeś pojechał -:) PISIORY się pisze. ZAPAMIĘTAJ. P I S I O R Y. PiS-orki, czyli PiS-iorki to mają dzieci, w przedszkolu. Po drugie, PIS-iory rozpieprzyły w Polsce w ciągu półtora roku tyle, co PO przez 8 lat nie zdążyło zrobić. I do tego nie mścili się, tak jak PIS-iory, pamiętaj, nie PiS-iorki, szukając nie wiadomo czego, nie wiadomo gdzie , nie wiadomo na kogo. Jeżeli chcą cokolwiek zrobić, niech to robią, ale udolnie i niech zaczną od siebie, a to jest najtrudniejsze. A chrześcijaninem jestem, tylko katopolaków nie mogę za nic zrozumieć, zwłaszcza tych co to, co niedziela napierdzielają do kościółka by sąsiad widział i proboszcz też, a jak aż im się wylewa. Bleeeee

Ale ty jebnięty jesteś platfusy tak rozjebali Polskę że dla pozostałych już nic nie zostało.
Wielko Polanin
-18 #64 RE: Spotkanie Obywatelskie bez obywateliWielko Polanin 2017-03-22 15:59
Cytuję Lach:
Cytuję Wielko Polanin:

I za to uwielbiam PISIORÓW - brak argumentów więc ubliżamy, grozimy, wyzywamy. A w każdą NIEDZIELĘ do kościółka z rodzinka i rozdajemy na prawo i lewo ZNAK POKOJU
Przecież napisali prawdę, o co ci chodzi? Gdybyś był chrześcijaninem to byś wiedział, że Jezus też w pewnym momencie się bardzo wkurzył i rozwalił stragany nazywając naród wybrany plemieniem żmijowym. Kto jak kto, ale Jezus wiedział co mówi.
PiS-orki mają tych argumentów aż zanadto, tyle że całe PO lekko by zdelegalizowali, a większość tych prominentów posadziliby za kratki. Z resztą zaczęli od Tuska. Jak go posadzą to z całą resztą tej zewnętrznej partii pójdzie z górki. Pytanie jakie ty masz na obronę NowoczesnejPO. Powiedz mi co oni dobrego zrobili przez 8 lat dla Polski. Oświeć mnie, bo ni jak nie mogę się niczego dopatrzeć.

Po pierwsze PiS-orki - ale żeś pojechał -:) PISIORY się pisze. ZAPAMIĘTAJ. P I S I O R Y. PiS-orki, czyli PiS-iorki to mają dzieci, w przedszkolu. Po drugie, PIS-iory rozpieprzyły w Polsce w ciągu półtora roku tyle, co PO przez 8 lat nie zdążyło zrobić. I do tego nie mścili się, tak jak PIS-iory, pamiętaj, nie PiS-iorki, szukając nie wiadomo czego, nie wiadomo gdzie , nie wiadomo na kogo. Jeżeli chcą cokolwiek zrobić, niech to robią, ale udolnie i niech zaczną od siebie, a to jest najtrudniejsze. A chrześcijaninem jestem, tylko katopolaków nie mogę za nic zrozumieć, zwłaszcza tych co to, co niedziela napierdzielają do kościółka by sąsiad widział i proboszcz też, a jak aż im się wylewa. Bleeeee
Dany
+4 #63 RE: Spotkanie Obywatelskie bez obywateliDany 2017-03-22 15:44
Cytuję pad gad:
Cytuję Wielko Polanin:

Dokładnie, proszę o dalsze minusy, bo każdy kolejny cieszy mnie, gdy widzę "patriotów", którzy doić z kasy UE to TAK, ale cos dać od siebie, to NIE, bo to POLSKIE, NARODOWE.

Ja już trzeci dzień świętuję odlot w zaświaty waszego guru D. Rockefellera. Nie pomogły przeszczepy, nie pomogły transfuzje, nie pomogło nic!


polecam wyszukać na FB profil "To jest inna sytuacja" tam bardzo trafnie w kilka zdań gościu opisuje kim był nieboszczyk. Niech go diabli.
M.I.
+8 #62 RE: Spotkanie Obywatelskie bez obywateliM.I. 2017-03-22 15:05
Cytuję czytać uważnie!:
Zdaniem pani Leszczyny Cytat:
Dodatkowo wypłata takiego świadczenia nie jest korzystne dla budżetu państwa, PiS wypłaca świadczenie, zaciągają kolejne kredyty.
a zaraz później Cytat:
pieniądze w ramach programu 500+ mają być wypłacane na każde dziecko, a nie na drugie i kolejne. Kobiety, które podejmą pracę, dostaną dodatkowe 300 zł, czyli łącznie 800 zł.
Klasyczne jestem za a nawet przeciw? Czy oni wiedzą co mówią, czy z rozmysłem kłamią?
Raczej to drugie!
pad gad
+10 #61 RE: Spotkanie Obywatelskie bez obywatelipad gad 2017-03-22 14:38
Cytuję Wielko Polanin:

Dokładnie, proszę o dalsze minusy, bo każdy kolejny cieszy mnie, gdy widzę "patriotów", którzy doić z kasy UE to TAK, ale cos dać od siebie, to NIE, bo to POLSKIE, NARODOWE.

Ja już trzeci dzień świętuję odlot w zaświaty waszego guru D. Rockefellera. Nie pomogły przeszczepy, nie pomogły transfuzje, nie pomogło nic!
Lach
+14 #60 RE: Spotkanie Obywatelskie bez obywateliLach 2017-03-22 14:29
Cytuję Wielko Polanin:

I za to uwielbiam PISIORÓW - brak argumentów więc ubliżamy, grozimy, wyzywamy. A w każdą NIEDZIELĘ do kościółka z rodzinka i rozdajemy na prawo i lewo ZNAK POKOJU
Przecież napisali prawdę, o co ci chodzi? Gdybyś był chrześcijaninem to byś wiedział, że Jezus też w pewnym momencie się bardzo wkurzył i rozwalił stragany nazywając naród wybrany plemieniem żmijowym. Kto jak kto, ale Jezus wiedział co mówi.
PiS-orki mają tych argumentów aż zanadto, tyle że całe PO lekko by zdelegalizowali, a większość tych prominentów posadziliby za kratki. Z resztą zaczęli od Tuska. Jak go posadzą to z całą resztą tej zewnętrznej partii pójdzie z górki. Pytanie jakie ty masz na obronę NowoczesnejPO. Powiedz mi co oni dobrego zrobili przez 8 lat dla Polski. Oświeć mnie, bo ni jak nie mogę się niczego dopatrzeć.
old
-10 #59 RE: Spotkanie Obywatelskie bez obywateliold 2017-03-22 13:19
czosnek kolego to ci przyda do zagryzania tego 500+:) pij na zdrowie ja stawiam
sarmara
+12 #58 spotkaniesarmara 2017-03-22 12:40
Szanuje wiarę chrześcijańską np.za to że nie czuje się narodem
wybranym,natomiast co do krytyki i braku argumentów to sądzę
że kolega nie powinien cię nazwać " baranem" raczej starym baranem:)
Wielko Polanin
-16 #57 RE: Spotkanie Obywatelskie bez obywateliWielko Polanin 2017-03-22 12:28
Cytuję jahwol!:
Cytuję Wielko Polanin:

Dokładnie, proszę o dalsze minusy, bo każdy kolejny cieszy mnie, gdy widzę "patriotów", którzy doić z kasy UE to TAK, ale cos dać od siebie, to NIE, bo to POLSKIE, NARODOWE.

Piękny nick sobie zawłaszczyłeś. Ni jak nie koresponduje z tym co piszesz. Volkslista podpisana? Podaj sobie rękę z tym niemieckim cieciem Grasiem sprzedawczyku.

I za to uwielbiam PISIORÓW - brak argumentów więc ubliżamy, grozimy, wyzywamy. A w każdą NIEDZIELĘ do kościółka z rodzinka i rozdajemy na prawo i lewo ZNAK POKOJU
zigzag
+14 #56 RE: Spotkanie Obywatelskie bez obywatelizigzag 2017-03-22 12:13
Cytuję old:
Adas jak ja robilem i wychowywalem swoje dzieci to twoich rodzicow na swiecie nie bylo wiec mi tu smarku od baranow nie wyjezdzaj btw nie powinienem sie z botem okladac ten kto uwaznie obserwuje widzi ze te posty sa wrzucane partiami widze ze wojna w internecie sie rozpoczela na dobre

Nie chwal się bo jaki stary taki........ Weź sobie przegryź czosnku to ci ciśnienie zejdzie. Tego co było nie da się bronić. Chciałoby się rzec: po sędziach ich poznacie. Ciesz się, że jest PiS bo przynajmniej twoje dzieci lub wnuki bezpiecznie mogą chodzić do szkoły i zamiast 7000+ na imigranta jest 500+ na polskie dzieci.
old
-15 #55 RE: Spotkanie Obywatelskie bez obywateliold 2017-03-22 11:02
Adas jak ja robilem i wychowywalem swoje dzieci to twoich rodzicow na swiecie nie bylo wiec mi tu smarku od baranow nie wyjezdzaj btw nie powinienem sie z botem okladac ten kto uwaznie obserwuje widzi ze te posty sa wrzucane partiami widze ze wojna w internecie sie rozpoczela na dobre
jahwol!
+13 #54 RE: Spotkanie Obywatelskie bez obywatelijahwol! 2017-03-22 10:19
Cytuję Wielko Polanin:

Dokładnie, proszę o dalsze minusy, bo każdy kolejny cieszy mnie, gdy widzę "patriotów", którzy doić z kasy UE to TAK, ale cos dać od siebie, to NIE, bo to POLSKIE, NARODOWE.

Piękny nick sobie zawłaszczyłeś. Ni jak nie koresponduje z tym co piszesz. Volkslista podpisana? Podaj sobie rękę z tym niemieckim cieciem Grasiem sprzedawczyku.
G19
+16 #53 RE: Spotkanie Obywatelskie bez obywateliG19 2017-03-22 09:14
Cytuję oo:
mialo byc inaczej mialo byc prawie i sprawiedliwie nic sie nie zmienilo no moze geby ale pociag do koryta ten sam

Masz trachę racji. Jest sporo do zarzucenia obecnej władzy, ale układy poprzedniej władzy przez 8 lat rządzenia doprowadzały w efekcie do łupienia na potęgę obywateli, zaniżania prestiżu kraju i do anomalii na wszystkich szczeblach zarządzania. Żeby to usuwać trzeba radykalnych działań, bo czas ucieka, niestety. Jeszcze zostały samorządy do rozbicia po poprzednikach, bo tam jest najwiecej barachła, układów i podłości...
hahaha
+13 #52 RE: Spotkanie Obywatelskie bez obywatelihahaha 2017-03-22 09:03
Cytuję iba:
wam te teksty to bezposrednio z nowogrodzkiej przesylaja?

Nie każdy słucha "hrabiego" z Chobielina, który na kamieni kupie robił laskę Amerykanom.
Adaś.
+17 #51 spotkanieAdaś. 2017-03-22 08:33
Panie Old - pretensje i żale że tobie nikt nie dał to chyba do
Tuska albo Kopaczawej ,którzy chcieli Tobie ściągną na łeb
i utrzymanie tysiące imigrantów - w tedy byłbyś szczęśliwy baranie?
Lach
+17 #50 RE: Spotkanie Obywatelskie bez obywateliLach 2017-03-22 07:47
Cytuję Wielko Polanin:

Skoroś szkolony na TVPis to proponuję, byś jeszcze poruszył Szwedów, Turków, Moskali, Rzymian - a raczej ich potomków - Litwinów, Mołdowian, Ukraińców, także Amerykanów, którzy ograbili nasze dobra narodowe tuż po II WŚ, to wtedy zbierzesz nie 7 bilionów, powtórzę byś zrozumiał, nie 7 bilionów, ale może i 17, skoro nie jesteś FRAJEREM. Tylko, że my też od czasów Mieszka trochę pojeździliśmy po Europie i zagrabiliśmy, więc może się okazać, że musi zwrócić 27 bilionów, powtórzę, byś zrozumiał, zwrócić 27 bilionów. Miłego oglądania TVPis i TRWAM.

Tak? No to informuję cię, że dziś to strona niemiecka może i dochodzi roszczeń za rzekomo „zagrabione majątki” od Polski. To nasze sądy oddają majątki stronie niemieckiej, co gorsza, respektowane są często śmieszne decyzje sądów niemieckich. Pewnie jeszcze uzyskają odszkodowania za Grunwald.Prawdziwą przepaść w nierównym traktowaniu Polaków przez Niemców pokazuje nieuznawanie Polaków na terenie Niemiec za mniejszość. W 2010 roku Niemcy spłaciły ostatnią ratę reparacji Wielkiej Brytanii i Francji za pierwszą(!) wś. Można? Można! Żeby bronić obcych interesów trzeba być tym obcym, albo agentem, albo pożytecznym idiotą na usługach. Masz trzy opcje. Wybierz kim chcesz być.
old
-10 #49 RE: Spotkanie Obywatelskie bez obywateliold 2017-03-22 07:27
jaka ladna historia i z jakim moralem no wzruszylem sie prawie tez wychowalem 2 dzieci nikt mi grosza za to nie dal teraz i ja i one robia na te 500+ dla pani i pani dzieci
Kamila*
+14 #48 spotkanieKamila* 2017-03-22 06:56
Ja odeszłam z pracy z powodu 500plus , mam 2 chłopców.
Wolałam zająć się wychowaniem i pracę zorganizowałam sobie
w domu,obecnie po ponad 6miesiącach szef dzwoni i namawia
Mnie do powrotu i wynegocjowałam lepsze warunki pracy i płacy.
Wielko Polanin
-19 #47 RE: Spotkanie Obywatelskie bez obywateliWielko Polanin 2017-03-22 06:47
Cytuję Lach:
Cytuję Wielko Polanin:
którzy doić z kasy UE to TAK, ale cos dać od siebie, to NIE, bo to POLSKIE, NARODOWE.

Uświadomię cię co nieco, boś widać wykształcony na tvn-ie. Ta kasa to jest rekompensata za otwarcie rynku, czyli bez łaski. Na dodatek Polska odprowadza składkę, która to składka jest na razie trochę niższa od otrzymywanych funduszy. Niedługo Polska będzie płaciła składkę netto. Jest jednak ważniejsza sprawa. Sprawa reparacji wojennych. Niemcy za zniszczenia, grabieże i mordy na ludności są nam winne około 7 bilionów$. Tak, to nie jest pomyłka. Nie miliardów, a bilionów, czyli 7000 mld. Straty spowodowane utratą terytorium i okupacją sowiecką nie da się oszacować. Nie jest prawdą że Polska się tych reparacji zrzekła. Nie istnieje żaden dokument, który by to potwierdzał. Niedomaganie się tych reparacji może spowodować to, że znowu możemy paść ofiarą czyjejś agresji na zasadzie lej frajera, niech frajer płaci. Myślę, że Polacy już dorośli do tego by nie być takimi frajerami.

Skoroś szkolony na TVPis to proponuję, byś jeszcze poruszył Szwedów, Turków, Moskali, Rzymian - a raczej ich potomków - Litwinów, Mołdowian, Ukraińców, także Amerykanów, którzy ograbili nasze dobra narodowe tuż po II WŚ, to wtedy zbierzesz nie 7 bilionów, powtórzę byś zrozumiał, nie 7 bilionów, ale może i 17, skoro nie jesteś FRAJEREM. Tylko, że my też od czasów Mieszka trochę pojeździliśmy po Europie i zagrabiliśmy, więc może się okazać, że musi zwrócić 27 bilionów, powtórzę, byś zrozumiał, zwrócić 27 bilionów. Miłego oglądania TVPis i TRWAM.
iii
-14 #46 RE: Spotkanie Obywatelskie bez obywateliiii 2017-03-22 00:36
dobrze was grzybek w tej medialnej przeszkolil na wszystko odpowiedz macie:)
arianek
+12 #45 Po-POarianek 2017-03-21 22:49
Iba a tobie z Czerskiej nic nie chcą POdesłać ?
iba
-20 #44 RE: Spotkanie Obywatelskie bez obywateliiba 2017-03-21 22:20
wam te teksty to bezposrednio z nowogrodzkiej przesylaja?
..
+18 #43 RE: Spotkanie Obywatelskie bez obywateli.. 2017-03-21 22:13
Cytuję arianek:
Dlaczego miasto Wągrowiec odwróciło się od tej partii???
Nie wiem jak to się mogło stać ???
To już jest koniec,nie ma już nic,jesteśmy wolni i Tak ma Być :)

Cytuję Sarmara:
Czytam i śmiech mnie (radosny) na facjacie nie znika :-)
Próbuję sobie wyobrazić tą sytuację jak polityk zadaje pytanie
POlitykowi ,bo obywatele nie przybyli - oczywiście wszyscy obecni dobrze znają odpowiedzi
Wiele bym dał żeby zobaczyć tą wiekopomną chwile tego kabaretu - myślę że Ucho Prezesa lokalna PO przebiła.
Co zrobicie jak wygracie-
musimy obiecać więcej:-)

Politycy zadają pytania a potem sami sobie na nie odpowiadają w każdym programie tv i radiowym tak jest. Obywatele są potrzebni wyłacznie na wyborach, bo niestety jeszcze politycy nie mogą się sami wybierać :-D

Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 503 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

ZAPYTAJ O OFERTĘ

X

Ostrzeżenie

© 2009-2023 Portal WRC. Wszystkie prawa zastrzeżone.