• Media
  • Opublikowano:
  • Wyświetlono: 7713

Pracownicy Urzędu Miejskiego zapłacą za prywatne rozmowy

Czy pracownicy Urzędu Miejskiego w Wągrowcu zamiast pracować rozmawiają przez telefony? Burmistrz zatrudni specjalistę, który odzyska pieniądze za prywatne rozmowy pracowników.

Burmistrz Krzysztof Poszwa zatrudni specjalistę ds. administracyjnych. Jednym z zadań będzie windykacja należności za prywatne rozmowy telefoniczne pracowników! Czy to znaczy, że urzędnicy siedzą na słuchawkach i nie pracują?

Dla zainteresowanych ofertą burmistrza, zamieszczamy całą treść ogłoszenia. Zgłoszenia do 27.03.2017, godz. 15:00.

*********

URZĄD MIEJSKI w WĄGROWCU ogłasza  nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze SPECJALISTY DS. ADMINISTRACYJNYCH

1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE (formalno-prawne):

1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznegoi umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
4) wykształcenie - wyższe,
5) co najmniej 1 rok stażu pracy,
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na aplikowane stanowisko,
7) umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS Office w zakresie aplikacji Word, Exel oraz obsługi Internetu i poczty elektronicznej,
8) umiejętność pracy w zespole,
9) dyspozycyjność,
10) umiejętność planowania i organizacji pracy,
11) obowiązkowość, systematyczność, dokładność, odpowiedzialność,
12) komunikatywność
13) znajomość poniższych przepisów ustaw i aktów wykonawczych w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań na aplikowanym stanowisku:

- Prawo zamówień publicznych
- Prawo budowlane
- Prawo ochrony środowiska
- o samorządzie gminnym,
- o pracownikach samorządowych,
- o ochronie danych osobowych,
- o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych,
- o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.

2. WYMAGANIA DODATKOWE:

1) uprzejmość, życzliwość w kontaktach międzyludzkich,
2) doświadczenie w pracy w administracji publicznej,
3) odporność na stres,
4) prawo jazdy kat. B i własny samochód.

3. GŁÓWNE OBOWIĄZKI:

A. W zakresie spraw organizacyjnych:

1. składanie propozycji do projektu budżetu miasta oraz zmian w budżecie w zakresie prowadzonych spraw,
2. w czasie nieobecności pracownika do spraw organizacyjnych i obsługi Rady Miejskiej - zastępuje go w zakresie jego obowiązków,
3. prowadzenie spraw zgodnie z instrukcją kancelaryjną oraz rzeczowym wykazem akt, łącznie z przygotowaniem i przekazaniem dokumentów do archiwum,
4. przestrzeganie zasad prawidłowego obiegu dokumentów finansowo-księgowych,
5. przestrzeganie drogi służbowej,
6. posiadanie dokładnej znajomości obowiązujących przepisów, zarządzeń, instrukcji regulaminów   i innych aktów normatywnych dotyczących zakresu obowiązków,
7. wykonywanie zadań określonych i aktualizowanych dla zajmowanego stanowiska w obowiązujących powszechnie aktach normatywnych oraz zarządzeniach wewnętrznych.


B. W zakresie spraw administracyjnych:

1. opracowywanie projektów instrukcji, regulaminów i zarządzeń w zakresie przypisanych zadań
2. wywieszanie pism sądowych, prokuratorskich i komorniczych na tablicy ogłoszeń Urzędu i odsyłanie ich ww. organom po upływie terminu ogłoszenia.
3. prenumerata czasopism i wydawnictw urzędowych.
4. zaopatrywanie Urzędu w wydawnictwa fachowe i specjalistyczne.
5. prowadzenie gospodarki drukami i formularzami,
6. udział w przygotowywaniu projektu budżetu w dziale administracja publiczna - zadania własne i zlecone - składanie propozycji do projektu budżetu miasta oraz zmian w budżecie.
7. bieżąca analiza poziomu wydatków w stosunku do  planu finansowego oraz wnoszenie o dokonanie stosownych zmian w planie/budżecie z zakresu administracji publicznej - zadania własne.
8. zaopatrywanie Urzędu w materiały biurowe, środki czystości, sprzęt i wyposażenie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Urzędu.
9. administrowanie mieniem Urzędu, a w tym:
a. organizacja i przeprowadzanie bieżących remontów pomieszczeń biurowych i pomieszczeń
socjalnych w budynkach Urzędu.
b. dokonywanie zakupu sprzętu i wyposażenia w uzgodnieniu z Sekretarzem Miasta,
c. prowadzenie ewidencji środków trwałych i pozostałych środków trwałych Urzędu - do wewnętrznych potrzeb Wydziału Organizacyjnego,
d. zapewnienie sprawności składników mienia,
e. likwidacja składników mienia.

10. prowadzenie ewidencji wydatków w zakresie funkcjonowania Urzędu zgodnie z obowiązującą klasyfikacją,
11. prowadzenie książek obiektów budowlanych dla budynków administracyjnych oraz zlecanie  przeglądów okresowych  wymaganych przepisami prawa.
12. prowadzenie dokumentacji (umów) związanej ze świadczeniem usług w zakresie  zaopatrzenia budynków administracyjnych w energię elektryczną, wodę, gaz oraz usługi telekomunikacyjne.
13. naliczanie opłat za zanieczyszczenie środowiska oraz sporządzanie informacji w tym zakresie.
14. sporządzanie sprawozdań statystycznych dotyczących powierzonych zadań.
15. windykacja należności za prywatne rozmowy telefoniczne pracowników i rozliczanie usług telefonicznych.
16. sporządzanie umów o korzystanie ze służbowego telefonu komórkowego z pracownikami.
17. techniczno-organizacyjna obsługa spotkań i zebrań pracowników zwoływanych przez Sekretarza Miasta.
18. załatwianie całokształtu spraw związanych z pieczęciami urzędowymi i tablicami, w tym:
- zamawianie,
- prowadzenie ewidencji,
- likwidacja.
19. nadzór nad aktualizacją informacji wizualnej w Urzędzie i dbałość o tablice informacyjne w budynku Urzędu.
20. techniczno-organizacyjne zabezpieczenie wyborów i referendów, a w tym:
- zakup materiałów biurowych i kancelaryjnych dla potrzeb Urzędu i poszczególnych komisji wyborczych (lub do spraw referendum),
- zapewnienie bezpiecznego przechowywania materiałów (w tym kart wyborczych i spisów wyborców) do chwili wyrażania zgody na likwidację przez Krajowe Biuro Wyborcze,
- przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z oceną i likwidacją dokumentacji z wyborów.

C. W zakresie spraw pracowniczych:

1. załatwianie spraw związanych z zatrudnianiem osób bezrobotnych w ramach prac społecznie użytecznych,

D. W zakresie spraw związanych z działalnością socjalną pracodawcy:

1. opracowywanie i aktualizacja regulaminu świadczeń socjalnych w uzgodnieniu z pracownikami wybranymi przez załogę do reprezentowania jej interesów.
2. naliczanie i korygowanie odpisu na Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych.
3. aktualizacja wykazu osób uprawnionych do korzystania z Funduszu.
4. prowadzenie dokumentacji działalności socjalnej.

4. WARUNKI PRACY:

1) wymiar czasu pracy - pełen etat,
2) podstawowy system czasu pracy,
3) stanowisko mieści się na I piętrze budynku,
4) stanowisko bezpośrednio podległe Sekretarzowi Miasta,
5) obsługa monitora ekranowego co najmniej 4 godziny dziennie.


5. INFORMUJE SIĘ, że w miesiącu lutym 2017 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Wągrowcu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił co najmniej 6%.


6. WYMAGANE DOKUMENTY:

1) kwestionariusz osobowy kandydata do pracy wraz z wymaganymi oświadczeniami - do pobrania na stronie TUTAJ oraz w Urzędzie Miejskim w Wągrowcu -  pok. nr 101,
2) podpisany własnoręcznie list motywacyjny,
3) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i wymagane kwalifikacje oraz uprawnienia,
4) kopie dokumentów: świadectw pracy dokumentujących staż pracy (lub oryginał zaświadczenia aktualnego pracodawcy w przypadku kontynuacji zatrudnienia albo kopia innego dokumentu potwierdzającego pozostawanie w zatrudnieniu), zaświadczenie o odbyciu stażu lub przygotowania zawodowego, ukończonych kursach, szkoleniach, posiadanyc uprawnieniach.

7. TERMINY:

Komplet dokumentów aplikacyjnych należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór -  specjalista ds. administracyjnych" (na kopercie należy podać: imię i nazwisko, adres do korespondencji i nr telefonu kontaktowego) w terminie do 27 marca 2017 r. do godz. 15.00 w Urzędzie Miejskim w Wągrowcu, 62-100 Wągrowiec ul. Kościuszki 15A, II piętro, pokój  202 (sekretariat). Dokumenty aplikacyjne kandydatów, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po upływie terminu nie będą rozpatrzone.


8. DODATKOWE INFORMACJE

Kandydaci spełniający wymagania niezbędne określone w pkt. 1 ogłoszenia zostaną powiadomieni drogą mailową o terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego obejmującego test merytoryczny i rozmowę kwalifikacyjną oraz ewentualnie zadania praktyczne, w tym z wykorzystaniem komputera.

Kandydaci podczas postępowania konkursowego mogą posiadać i korzystać z wydrukowanych tekstów aktów prawnych bez komentarza w wersji wyłącznie papierowej oraz kalkulatora. Nie jest dopuszczalne korzystanie z urządzeń telekomunikacyjnych oraz informatycznych.

Planowany termin zatrudnienia - 10 kwietnia 2017 r. (dopuszcza się możliwość przesunięcia terminu ze względu na sytuację wybranego kandydata).

Z kandydatem wyłonionym w wyniku postępowania konkursowego zostanie zawarta umowa
o pracę  na zasadach przewidzianych w art. 16 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902).


Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922 ) informuje się, że:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski  w Wągrowcu, ul. Kościuszki 15A, zwany dalej Urzędem,
2) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji ogłoszenia o naborze na stanowisko - specjalisty ds. administracyjnych,
3) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania,
4) podanie Urzędowi danych osobowych jest dobrowolne. Jednakże niepodanie informacji wskazanych w kwestionariuszu osobowym spowoduje, że otrzymane dokumenty aplikacyjne nie będą przez Komisję Konkursową  rozpatrywane,
5) w ciągu 30 dni po ogłoszeniu wyniku naboru można odebrać wymagane dokumenty wymienione w pkt. 6 ppkt 3 i 4 ogłoszenia o naborze - pokój 101 I piętro Urzędu Miejskiego w Wągrowcu. Po upływie terminu dokumenty te ulegną zniszczeniu.

Wągrowiec, 16 marca 2017 r.

Burmistrz Miasta

/-/ Krzysztof Poszwa


 

 

Komentarze   

olaf
+2 #17 RE: Pracownicy Urzędu Miejskiego zapłacą za prywatne rozmowyolaf 2017-03-27 11:45
Rudy za 3 tyś nudzi się a reszta za 2,5 tys zapierdala
Frania
#16 RE: Pracownicy Urzędu Miejskiego zapłacą za prywatne rozmowyFrania 2017-03-27 11:38
Cytuję szok:
Ło matko tyle roboty to chyba na 3 zmiany na dobę :)

Skoro co najmniej 4 godz przy obsłudze komputera (monitora), to gdzie czas na resztę zadań? :-)
Neo
+1 #15 RE: Pracownicy Urzędu Miejskiego zapłacą za prywatne rozmowyNeo 2017-03-27 09:37
Tak to wygląda kochani w przypadku pracy tego znienawidzonego urzędnika. Ten zakres nie jest wyjątkiem, widziałem dwa razy takie za 1.8 tys netto. Wiadomo, że kończy się to pracą po godzinach i siedzeniem w domu do nocy a konsekwencją jest stres i nerwica. Coś wiem na ten temat. Urzędnik to wg mediów wróg publiczny nr 1 w tym kraju. Taka atmosfera towarzyszy tej pracy. Najgorsze jest to, że te osoby, które najbardziej krzyczą i chciałby by przysłowiowej krwi urzędników dążyć tym samym do ograniczenia zatrudnienia chcieliby być załatwiani w urzędzie szybko i sprawnie. Tylko kim jak wszystkim damy wypowiedzenia? . A tak na marginesie jak obserwuje wpisy w sieci do zawsze nachodzi mnie refleksja - żyjemy w kraju katolickim a tyle w nas nienawiści i agresji. Chodzenie do kościoła to nie miara katolicyzmu. To swoja postawę i nastawieniem do bliźnich dajemy świadectwo prawdziwej wiary. To tak do przemyślenia w okresie Wielkiego Postu. Pozdrawiam.
mgr
+6 #14 RE: Pracownicy Urzędu Miejskiego zapłacą za prywatne rozmowymgr 2017-03-23 19:55
To jest praca z takimi wymaganiami że nawet za 6000 zł/m-c netto bym się zastanawiał.
szok
+8 #13 RE: Pracownicy Urzędu Miejskiego zapłacą za prywatne rozmowyszok 2017-03-23 19:37
Ło matko tyle roboty to chyba na 3 zmiany na dobę :)
Jezus
+7 #12 PracaJezus 2017-03-23 19:34
Chyba kogoś pojeb... tyle obowiązków ZA ILE PYTAM w 8 godzin jakieś jaja chyba że płacicie pensje taka jak Burmistrzowi to jeszcze można rozważyć
Jurek
-18 #11 RE: Pracownicy Urzędu Miejskiego zapłacą za prywatne rozmowyJurek 2017-03-23 13:25
Cytuję wielbiciel:
Cytuję skok:
Pierdzielenie. 20zł no limit. Niech burmistrz obcina wypłąty takim nierobom bo jak gadają to nie pracują.

a z jakiej racji prywatne rozmowy w pracy !!!a petenci czekają na korytarzu !!!!

Każdemu zdarza się zadzwonić do lekarza albo do domu zapytać czy wszystko w porządku u dzieci, bo osoby, które pracują też mają rodzinę... A nie wszędzie można korzystać z prywatnego telefonu komórkowego.
Proponuję podjąć pracę codziennie od 7.00 co najmniej do 15.00 i życzę Państwu, by w tym czasie nic nie było do załatwienia.
Jesteśmy strasznie niemiłym narodem. Każdy może się uczyć i zostać nic nie robiącym nauczycielem, lekarzem, pielęgniarką, policjantem czy finansistą w urzędzie. Wszystkiego co najlepsze dla znienawidzonych grup zawodowych.
sef
+6 #10 RE: Pracownicy Urzędu Miejskiego zapłacą za prywatne rozmowysef 2017-03-23 10:58
Duże wymagania ,niska pensja a to tylko po to aby zgłosiło się najmniej chętnych Wtedy łatwiej wybierze się swojego Po miesiącu zmniejszy mu się obowiązki a dołoży kasy Rudy poszedł do pracy za 2 tyś a teraz ma 3tyś
Podatnik
+5 #9 RE: Pracownicy Urzędu Miejskiego zapłacą za prywatne rozmowyPodatnik 2017-03-23 10:56
Rozpędzić "dziadów" z tego urzedu na 4 wiatry i tyle. Za nasze pieniądze bujają się w najlepsze...
wielbiciel
+17 #8 RE: Pracownicy Urzędu Miejskiego zapłacą za prywatne rozmowywielbiciel 2017-03-23 10:44
Cytuję skok:
Pierdzielenie. 20zł no limit. Niech burmistrz obcina wypłąty takim nierobom bo jak gadają to nie pracują.

a z jakiej racji prywatne rozmowy w pracy !!!a petenci czekają na korytarzu !!!!
skok
+6 #7 RE: Pracownicy Urzędu Miejskiego zapłacą za prywatne rozmowyskok 2017-03-23 10:02
Pierdzielenie. 20zł no limit. Niech burmistrz obcina wypłąty takim nierobom bo jak gadają to nie pracują.
Ja
+10 #6 RE: Pracownicy Urzędu Miejskiego zapłacą za prywatne rozmowyJa 2017-03-23 08:56
Cytuję Brudny Harry:
Przecież starczy abonament bez limitu za jakieś 20 zł miesięcznie i nie trzeba zatrudniać jakiegoś nieroba do windykowania. Chyba ktoś (burmistrz czy asystent) traci kontakt z rzeczywistością...

W każdej firmie rejestruje się prywatne rozmowy, nawet prywatnej. Nic nienormalnego. Powodzenia na konkursie. Każda praca się opłaca i rozwija.
Stachu
+6 #5 RE: Pracownicy Urzędu Miejskiego zapłacą za prywatne rozmowyStachu 2017-03-23 07:08
hehe przecież wiadomo, że chodzi tutaj tylko o stworzenie kolejnego stanowiska pracy... Zarządzanie przez kryzys, Mariusz :)
zbychu
+5 #4 RE: Pracownicy Urzędu Miejskiego zapłacą za prywatne rozmowyzbychu 2017-03-23 06:46
Następne. Niepotrzebne stanowisko
nator
+10 #3 Terminator 2017-03-22 23:46
I TO WSZYSTKO DA RADĘ JEDNA OSOBA???! Przecież tu firma z dziesięcioma ludźmi nie uradzi! A pensja chyba z 16tysi!
Brudny Harry
+18 #2 RE: Pracownicy Urzędu Miejskiego zapłacą za prywatne rozmowyBrudny Harry 2017-03-22 22:44
Przecież starczy abonament bez limitu za jakieś 20 zł miesięcznie i nie trzeba zatrudniać jakiegoś nieroba do windykowania. Chyba ktoś (burmistrz czy asystent) traci kontakt z rzeczywistością...
AT456
+5 #1 RE: Pracownicy Urzędu Miejskiego zapłacą za prywatne rozmowyAT456 2017-03-22 22:22
Fuchya do Rudego

Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 503 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

ZAPYTAJ O OFERTĘ

X

Ostrzeżenie

© 2009-2023 Portal WRC. Wszystkie prawa zastrzeżone.