• Media
  • Opublikowano:
  • Wyświetlono: 8224

Spychaj, Matuszak-Łosińska i Drewicz walczą o fotel radnego

Miejska Komisja Wyborcza w Wągrowcu wylosowała dzisiaj numery list kandydatów komitetów wyborczych w wyborach uzupełniających, które odbędą się 4 czerwca br. w Okręgu Wyborczym nr 13 w Wągrowcu.

W wyborach tych zostanie wybrany jeden radny Rady Miejskiej, dzięki czemu skład wągrowieckiego „parlamentu” będzie pełen (ustawowy skład Rady Miejskiej w Wągrowcu to 21 radnych).

Przypomnijmy, że Miejska Komisja Wyborcza zarejestrowała trzech kandydatów, którzy będą się ubiegać o mandat radnego. Są to:

Mieczysław Spychaj, lat 68 (zgłoszony przez KWW Mieczysława Spychaja – Lista nr 1)
Iwona Matuszak-Łosińska, lat 40 (KWW Bliżej Ludzi – Lista nr 2)
Krzysztof Drewicz, lat 45 (KWW Krzysztofa Poszwy Razem Dla Wągrowca- Lista nr 3)

W głosowaniu, które zostanie przeprowadzone w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Wągrowcu przy ul. Kcyńskiej 48 mogą wziąć udział mieszkańcy następujących ulic: Nad Nielbą, Ogrodowej, Owocowej, Placu Wrzosowego, Rgielskiej, Rolnej, Różanej, Warzywnej, Wschodniej i Zielonej.

Lokal wyborczy w dniu głosowania, czynny będzie od godz. 7:00 do godz. 21:00. Aby głos był ważny należy postawić tylko jeden znak „X” obok nazwiska wybranego kandydata.


 

 

Komentarze   

aiseiw
+3 #43 RE: Spychaj, Matuszak-Łosińska i Drewicz walczą o fotel radnegoaiseiw 2017-05-02 20:33
Gimnazjum zrezygnowało z lodowiska rok temu, oddało lodowisko lodowisko wraz z kochanym Marianem.
ania
+2 #42 RE: Spychaj, Matuszak-Łosińska i Drewicz walczą o fotel radnegoania 2017-05-02 20:27
Cytuję Nick - 2:
Cytuję nick-1:
Cytuję Nick - 2:
Cytuję nick-1:
Do młodego pokolenia taki apel! Zabierzcie głoś w sprawie reformy edukacji. Burmistrz dewastuje historię szkoły. Kiedyś to była szkoła nr 6, potem gimnazjum, a od września ma być szkoła nr 1. Na szczęście wiele osób udziela się, aby ratować szkołę.
Niestety rada postanowiła, aby od września przyjmować do tego budynku jedynie pierwszaki, odbierając szansę na edukację w najlepiej wyposażonym budynku w mieście dzieciom z dzielnicy, ale też całego Wągrowca (bo zapisać się teoretycznie mogą wszyscy zainteresowani).
Gimnazjum z wieloma klasami sportowymi... tak do tej pory funkcjonowała ta szkoła ma się zmienić w jedynie jeden rocznik klas pierwszych! Szok!
To chyba najbardziej kontrowersyjna decyzja roku w powiecie wągrowieckim!
Zainteresujcie się proszę tą sprawą!
Niech dobrze wyposażony budynek ma szansę służyć setkom dzieci.
Podobno burmistrz spekuluje tym budynkiem...
Nie możemy pozwolić na taki sabotaż!

Budynek tak jak zieleń odda wodociągom, a dodatkowo woda będzie za darmo na lodowisko i też wodociągi będą to obsługiwać niby za darmo. Szopka powielkanocna :-)


akurat gimnazjum nr 1 i przyszła sp1 dysponują lodowiskiem :)
To też kolejny atut dla obiektu :) dla rodziców do rozważenia :)

Wiadomo, że dysponują, ale moze ktoś inny po reformie dysponować :-);-)

Lodowiskiem dysponuje OSIR a nie gimnazjum.
Optymista
+4 #41 Zachowaj spokójOptymista 2017-05-02 10:22
Osobiście uważam że każda osoba mogła kandydować, jeżeli ma coś mądrego do zaoferowania. W wielu komentarzach pojawiają się słowa bardzo wulgarne i nieprawdziwe mówiące o kandydatach, Nie ukrywam że nie jest to konkurs piękności i z miłą chęcią wysłuchałbym kandydatów co mają do zaoferowania. A krytykować będę po czynach i słowach. Osobiście miałem przyjemność poznać Pana Krzysztofa Drewicza i uważam go za wspaniałego człowieka z nieskazitelnych charakterem, jest bardzo dobrze wykształcony a poza tym działa społecznie za darmo - proponuję to docenić!!! Poświęca swój czas młodzieży - więc zamiast kogoś krytykować skupmy się na tym co sami możemy zrobić dla nas i osób obok. A tak poza tym to wyborcy dokonają sami rzetelnej oceny. Pozdrawiam
bolo
+6 #40 RE: Spychaj, Matuszak-Łosińska i Drewicz walczą o fotel radnegobolo 2017-04-30 19:59
Cytuję 1vb:
Neron _ Spychaj to niech u siebie na podwórzu zrobi ład i porządek bo ma taki syf jak u meneli

to racja,zawsze syf był
wyborca
#39 Spychaj, Matuszak-Łosińs ka i Drewicz walczą o fotel radnegowyborca 2017-04-30 00:28
Proszę napisać do jakich partii obecnym trzem kandydatom najbliżej.
Domyślam się jedynie, że Drewicz to musi być peowiec, a pozostała dwójka?
Proszę o rzetelne info, bo ma mi to ułatwić wybór. To ważne z jakimi partiami utożsamiają się kandydaci.
Wyborcy 2014
+4 #38 RE:Wyborcy 2014 2017-04-28 23:07
Cytuję Wyborca:
Kolejność po wyborach:
1. kandydat z Listy nr 1 Spychaj Mieczysław.
2. Kandydatka z Listy nr 2
3. Kandydat z listy nr 3

Gdy zawiódł Cię Krzyś,
Na Miecia głosuj dziś!


Po wyborach 2018 życzymu Panu Burmistrzowi Krzysztofowi Poszwie szerokiej drogi do wielkiego świata oraz aby Pan zawiódł się na wielkim świecie nie mniej niż my na Panu.
Wyborcy 2014
przestroga
+7 #37 RE: Spychaj, Matuszak-Łosińska i Drewicz walczą o fotel radnegoprzestroga 2017-04-27 11:23
Ten cały Drewicz to marionetka, co ten człowiek wie o samorządzie - NIC!. Nie uczestniczy w życiu miasta poza lataniem w jakimś mundurku, może na misje niech wyjedzie skoro taki dobry żołnierz. Jeżeli on wygra to będzie bardzo lojalny wobec Poszwy, bo potrzebuje kasy na swoje żołnierskie zabawy.
Proszę Was wyborcy tylko nie ON. Sam nie mogę głosować, bo to nie mój rejon, ale Drewicz też tam nie mieszka, więc go nie znacie.
Huk
+11 #36 RE: Spychaj, Matuszak-Łosińska i Drewicz walczą o fotel radnegoHuk 2017-04-27 11:21
Cytuję Cesarzowa:
Powiem Wam jedno......Krzysztof jest bardzo dwulicowym człowiekiem. Mówi co innego zależnie od okoliczności i od tego co jemu w danej chwili pasuje. Każdy z kandydatów ma coś "za uszami" ale on jest wysoce nie na miejscu

To pasują do siebie jak ulał ...krzyś wystawił krzysia .....
Dobry obserwator
+13 #35 RE: Spychaj, Matuszak-Łosińska i Drewicz walczą o fotel radnegoDobry obserwator 2017-04-27 10:42
Od jakiegoś czasu przyglądam się pewnym ruchom. Wybory 2018 coraz bliżej. A wyraźnie widać ze burmistrz lekceważy przeciwników. Pycha kroczy przed upadkiem, tym razme tak właśnie może być. Miałem kilka razy okazje spotkać/podejrzeć przypadkowo lidera Blizej Ludzi na różnych rozmowach. Z osobami które nie są anonimowe w naszym mieście. Burmistrz nawet nie ma pojęcia kto za rok stanie po stronie obecnej opozycji. Bez cienia wątpliwości stwierdzam, ze jest przygotowywana mocna ekipa. Doszły mnie sluchy także, ze opozycja wszelka ma zjednoczyć sie i wystawić jednego wspólnego kandydata na burmistrza.
A cóż, burmistrz ma jeszcze jeden problem, bo nie jest tajemnicą że część jego obecnego klubu to osoby które będą startowaly z PiS w następnych wyborach. Dlatego jego pozycje w tym wszystkim widze bardzo nisko. Propozycja kandydata Drewicza to dla mnie przykład, że burmistrzowi brakuje ludzi, brakuje pomysłu i koncepcji. Same promowanie siebie na swojej stronie nie wiele da. Podsumowując, lekceważenie Blizej Ludzi może okazać sie bardzo zgubne dla burmistrza. Biorąc po uwage, ze pewnie PiS tez cos odegra w nastepnyc wyborach to sytuacja zapowiada sie ciekawie, SW myślę ze będzie chciało powstać z kolan, ale jeśli liderem bedzie nadal sztywny jak pal Kamiński to mogą upaść jeszcze niżej. Platofrma Obywatelska tez myślała ze nikt ich nie pokona, ze sa niezniszczalni, a jednak ludzie pokazali im ich miejsce.
Magda 2000
+4 #34 BurmistrzMagda 2000 2017-04-27 10:22
Ciekawe kto będzie startować na burmistrza w wyborach? Jakieś nazwiska ktoś coś wie?
Cesarzowa
+12 #33 RE: Spychaj, Matuszak-Łosińska i Drewicz walczą o fotel radnegoCesarzowa 2017-04-27 09:50
Powiem Wam jedno......Krzysztof jest bardzo dwulicowym człowiekiem. Mówi co innego zależnie od okoliczności i od tego co jemu w danej chwili pasuje. Każdy z kandydatów ma coś "za uszami" ale on jest wysoce nie na miejscu
Huk
+2 #32 RE: Spychaj, Matuszak-Łosińska i Drewicz walczą o fotel radnegoHuk 2017-04-27 08:55
Cytuję REALISTA:
JEDYNĄ OSOBĄ KTÓRA ZROBIŁA COŚ DLA MIESZKAŃCÓW JEST SPYCHAJ,A KANDYDATKA BLIŻEJ LUDZI WIDZI SWÓJ CZUBEK NOSA I POWINNA SPOD NAZWY[ ]BLIŻEJ KORYTA[/

A co zrobił ?? Konkrety ...
REALISTA
#31 REALISTAREALISTA 2017-04-27 08:28
JEDYNĄ OSOBĄ KTÓRA ZROBIŁA COŚ DLA MIESZKAŃCÓW JEST SPYCHAJ,A KANDYDATKA BLIŻEJ LUDZI WIDZI SWÓJ CZUBEK NOSA I POWINNA SPOD NAZWY[ ]BLIŻEJ KORYTA[/
Romek
+1 #30 WyboryRomek 2017-04-26 23:32
W głębokiej D... mam te wybory i te gierki polityczne dlatego nie pójdę na te wybory.
psikus
+2 #29 RE: Spychaj, Matuszak-Łosińska i Drewicz walczą o fotel radnegopsikus 2017-04-26 23:17
Z całym szacunkiem, ta pani na tym zdjęciu przypomina mi tego co zeżarł mleczyk nosorożcom z filmu "epoka lodowcowa".
Ulala
+7 #28 RE: Spychaj, Matuszak-Łosińska i Drewicz walczą o fotel radnegoUlala 2017-04-26 23:01
Cytuję neron:
Spychaj wizualnie przypomina mi Donalda Trupa. Teraz do Rady za rok na Burmistrsa

Piszesz poważnie, a jedynie w przypadku tego osobnika mozna to potraktować jako drwiny, bo on się nadaje na radnego jak głupi na mądrego :-)
olo
+6 #27 RE: Spychaj, Matuszak-Łosińska i Drewicz walczą o fotel radnegoolo 2017-04-26 23:01
Powinno być tak że skoro obiecują to po kadencji powinni być z tego rozliczeni Gdy nie zrealizują obietnic oddają diete razy 3 Poszwa o Tobie też myśle już dziś Krzychu byłby bankrutem
Raróg
+9 #26 RE: Spychaj, Matuszak-Łosińska i Drewicz walczą o fotel radnegoRaróg 2017-04-26 22:57
Cytuję nick-1:
Cytuję neron:
Na mój gust sądząc po stroju kandydat od Krzysia w mieście wprowadzi dyscyplinę. Skąd to moro?


to moro raczej wygląda jakby był od obrony terytorialnej...
nie sądzę jednak, jakoby aparatczycy platformiani potrafili bronić Rzeczypospilitej...
nie są w stanie co już pokazali!

To jest jakiś wojskowy. Pewnie Poszwy poddany. Kiedyś gdzieś mi mignął na fotce jak strzelali z Poszwą do pędzącego bawołu :-)
veo
-1 #25 popieram Iwona Matuszak-Łosińska, lat 40 (KWW Bliżej Ludzi – Lista nr 2)veo 2017-04-26 22:52
Cytuję nick-1:
Cytuję neron:
Na mój gust sądząc po stroju kandydat od Krzysia w mieście wprowadzi dyscyplinę. Skąd to moro?


to moro raczej wygląda jakby był od obrony terytorialnej...
nie sądzę jednak, jakoby aparatczycy platformiani potrafili bronić Rzeczypospilitej...
nie są w stanie co już pokazali!


Iwona Matuszak-Łosińska, lat 40 (KWW Bliżej Ludzi – Lista nr 2)
Warto poprzeć konsensus ponad podziałami :)
Nick - 2
+5 #24 RE: Spychaj, Matuszak-Łosińska i Drewicz walczą o fotel radnegoNick - 2 2017-04-26 22:52
Cytuję nick-1:
Cytuję Nick - 2:
Cytuję nick-1:
Do młodego pokolenia taki apel! Zabierzcie głoś w sprawie reformy edukacji. Burmistrz dewastuje historię szkoły. Kiedyś to była szkoła nr 6, potem gimnazjum, a od września ma być szkoła nr 1. Na szczęście wiele osób udziela się, aby ratować szkołę.
Niestety rada postanowiła, aby od września przyjmować do tego budynku jedynie pierwszaki, odbierając szansę na edukację w najlepiej wyposażonym budynku w mieście dzieciom z dzielnicy, ale też całego Wągrowca (bo zapisać się teoretycznie mogą wszyscy zainteresowani).
Gimnazjum z wieloma klasami sportowymi... tak do tej pory funkcjonowała ta szkoła ma się zmienić w jedynie jeden rocznik klas pierwszych! Szok!
To chyba najbardziej kontrowersyjna decyzja roku w powiecie wągrowieckim!
Zainteresujcie się proszę tą sprawą!
Niech dobrze wyposażony budynek ma szansę służyć setkom dzieci.
Podobno burmistrz spekuluje tym budynkiem...
Nie możemy pozwolić na taki sabotaż!

Budynek tak jak zieleń odda wodociągom, a dodatkowo woda będzie za darmo na lodowisko i też wodociągi będą to obsługiwać niby za darmo. Szopka powielkanocna :-)


akurat gimnazjum nr 1 i przyszła sp1 dysponują lodowiskiem :)
To też kolejny atut dla obiektu :) dla rodziców do rozważenia :)

Wiadomo, że dysponują, ale moze ktoś inny po reformie dysponować :-);-)
nick-1
+1 #23 szkoła nr 1nick-1 2017-04-26 22:50
Cytuję Nick - 2:
Cytuję nick-1:
Do młodego pokolenia taki apel! Zabierzcie głoś w sprawie reformy edukacji. Burmistrz dewastuje historię szkoły. Kiedyś to była szkoła nr 6, potem gimnazjum, a od września ma być szkoła nr 1. Na szczęście wiele osób udziela się, aby ratować szkołę.
Niestety rada postanowiła, aby od września przyjmować do tego budynku jedynie pierwszaki, odbierając szansę na edukację w najlepiej wyposażonym budynku w mieście dzieciom z dzielnicy, ale też całego Wągrowca (bo zapisać się teoretycznie mogą wszyscy zainteresowani).
Gimnazjum z wieloma klasami sportowymi... tak do tej pory funkcjonowała ta szkoła ma się zmienić w jedynie jeden rocznik klas pierwszych! Szok!
To chyba najbardziej kontrowersyjna decyzja roku w powiecie wągrowieckim!
Zainteresujcie się proszę tą sprawą!
Niech dobrze wyposażony budynek ma szansę służyć setkom dzieci.
Podobno burmistrz spekuluje tym budynkiem...
Nie możemy pozwolić na taki sabotaż!

Budynek tak jak zieleń odda wodociągom, a dodatkowo woda będzie za darmo na lodowisko i też wodociągi będą to obsługiwać niby za darmo. Szopka powielkanocna :-)


akurat gimnazjum nr 1 i przyszła sp1 dysponują lodowiskiem :)
To też kolejny atut dla obiektu :) dla rodziców do rozważenia :)
Nick - 2
+2 #22 RE: Spychaj, Matuszak-Łosińska i Drewicz walczą o fotel radnegoNick - 2 2017-04-26 22:44
Cytuję nick-1:
Do młodego pokolenia taki apel! Zabierzcie głoś w sprawie reformy edukacji. Burmistrz dewastuje historię szkoły. Kiedyś to była szkoła nr 6, potem gimnazjum, a od września ma być szkoła nr 1. Na szczęście wiele osób udziela się, aby ratować szkołę.
Niestety rada postanowiła, aby od września przyjmować do tego budynku jedynie pierwszaki, odbierając szansę na edukację w najlepiej wyposażonym budynku w mieście dzieciom z dzielnicy, ale też całego Wągrowca (bo zapisać się teoretycznie mogą wszyscy zainteresowani).
Gimnazjum z wieloma klasami sportowymi... tak do tej pory funkcjonowała ta szkoła ma się zmienić w jedynie jeden rocznik klas pierwszych! Szok!
To chyba najbardziej kontrowersyjna decyzja roku w powiecie wągrowieckim!
Zainteresujcie się proszę tą sprawą!
Niech dobrze wyposażony budynek ma szansę służyć setkom dzieci.
Podobno burmistrz spekuluje tym budynkiem...
Nie możemy pozwolić na taki sabotaż!

Budynek tak jak zieleń odda wodociągom, a dodatkowo woda będzie za darmo na lodowisko i też wodociągi będą to obsługiwać niby za darmo. Szopka powielkanocna :-)
patriota
+3 #21 samorządpatriota 2017-04-26 22:29
tylko ta babeczka wygląda na prawą i sprawiedliwą.
Ten pan na miejscu pierwszym jest zmęczony, a ten na trzeci udaje patriotę!
nick-1
+1 #20 wyborynick-1 2017-04-26 22:28
Cytuję neron:
Na mój gust sądząc po stroju kandydat od Krzysia w mieście wprowadzi dyscyplinę. Skąd to moro?


to moro raczej wygląda jakby był od obrony terytorialnej...
nie sądzę jednak, jakoby aparatczycy platformiani potrafili bronić Rzeczypospilitej...
nie są w stanie co już pokazali!
neron
-1 #19 RE: Spychaj, Matuszak-Łosińska i Drewicz walczą o fotel radnegoneron 2017-04-26 21:45
Na mój gust sądząc po stroju kandydat od Krzysia w mieście wprowadzi dyscyplinę. Skąd to moro?
nick-1
-1 #18 wyborynick-1 2017-04-26 21:40
Cytuję neron:
Spychaj wizualnie przypomina mi Donalda Trupa. Teraz do Rady za rok na Burmistrsa


Może i Spychaj podobny do Donalda Trumpa, ale kandydatka na radną podobna do Beaty Szydło :))))
Wyborca45
-1 #17 Radny Mieczysław SpychajWyborca45 2017-04-26 21:33
Dobre!!!

GDY CIĘ ZAWIÓDŁ KRZYŚ,
NA MIECIA GŁOSUJ DZIŚ!!!



Mieciu pozamiataj !!!!!!!!:):):) Jesteśmy z Tobą!!!
nick-1
+1 #16 prośba do absolwentów gimazjumnick-1 2017-04-26 21:31
Do młodego pokolenia taki apel! Zabierzcie głoś w sprawie reformy edukacji. Burmistrz dewastuje historię szkoły. Kiedyś to była szkoła nr 6, potem gimnazjum, a od września ma być szkoła nr 1. Na szczęście wiele osób udziela się, aby ratować szkołę.
Niestety rada postanowiła, aby od września przyjmować do tego budynku jedynie pierwszaki, odbierając szansę na edukację w najlepiej wyposażonym budynku w mieście dzieciom z dzielnicy, ale też całego Wągrowca (bo zapisać się teoretycznie mogą wszyscy zainteresowani).
Gimnazjum z wieloma klasami sportowymi... tak do tej pory funkcjonowała ta szkoła ma się zmienić w jedynie jeden rocznik klas pierwszych! Szok!
To chyba najbardziej kontrowersyjna decyzja roku w powiecie wągrowieckim!
Zainteresujcie się proszę tą sprawą!
Niech dobrze wyposażony budynek ma szansę służyć setkom dzieci.
Podobno burmistrz spekuluje tym budynkiem...
Nie możemy pozwolić na taki sabotaż!
1vb
+13 #15 RE: Spychaj, Matuszak-Łosińska i Drewicz walczą o fotel radnego1vb 2017-04-26 21:19
Neron _ Spychaj to niech u siebie na podwórzu zrobi ład i porządek bo ma taki syf jak u meneli
Waca
+12 #14 RE: Spychaj, Matuszak-Łosińska i Drewicz walczą o fotel radnegoWaca 2017-04-26 21:16
Neron -mówisz że Spychaj podobny do Trampa ale czy żona Mietka podobna do Melani to wątpie
neron
+8 #13 RE: Spychaj, Matuszak-Łosińska i Drewicz walczą o fotel radnegoneron 2017-04-26 21:08
Spychaj wizualnie przypomina mi Donalda Trupa. Teraz do Rady za rok na Burmistrsa
Wanda
+5 #12 RE: Spychaj, Matuszak-Łosińska i Drewicz walczą o fotel radnegoWanda 2017-04-26 21:05
Cytuję nick-1:
Bardzo cieszą słowa kandydatki Matuszak-Łosińskiej, która o reformie oświaty w Wągrowcu mówi tak:

Ubolewam nad brakiem współpracy z burmistrzem w sprawie reformy oświaty. Zabrakło prawidło przeprowadzonych konsultacji społecznych, czego skutki w coraz większym stopniu sobie uświadamiamy. Jako rodzic szóstoklasisty należącego do obwodu SP1 zamierzam dotrzeć do burmistrza w sprawie wyznaczenia terminu rekrutacji do klas IV i VII zgodnie z prawem oświatowym.


Zdaję sobie sprawę, że radny zajmuje się wieloma różnymi sprawami, ale bardzo cieszy, że w kwestii edukacji, Pani kandydatka ma pozytywne zdanie o znormalizowanej edukacji w mieście.
Pomysł burmistrza na edukację po reformie jest skandaliczny. W tle pobrzmiewa spora spekulacja, że chce podejmować dziwne ruchy dotyczące samego budynku gimnazjum w który od września mają uczyć się II i III klata gimnazjum, a także mają zostać przyjęte jedynie pierwszaki do nowej podstawówki.
Pomimo, że rodzice chcą tam też posłać dzieci do klas IV, V, VI i VII, burmistrz to chce blokować. A dzieci mają uczyć się w dwójce i czwórce na dwie zmiany!!! :/
Niestety nepotyzm górą. Całość za pełną akceptacją viceburmistrza Wągrowca - pana Smykowskiego, którego żona (tak się dziwnie składa...) jest vicedyrektorem szkoły nr 4, która w świetle działań magistratu najbardziej korzysta na tych postanowieniach... jest najmniejszym budynkiem a ma być przeładowana uczniami.
Więcej opinii jest pod wcześniejszym artykułem na wrc
"Burmistrz Krzysztof Poszwa zaprzecza sam sobie"
Poczytajcie, zapoznajcie się.

W ramach powyższego. Zdecydowanie kandydatka nr 2.[/quot

Wybory do rady są czwartego czerwca, a termin drugiego etapu rekrutacji mija w połowie czerwca. Mam więc wątpliwości czy Pani Iwona zdąży. Jako rodzic dziecka uczęszczającego do szkoły podstawowej może wykazać się w sprawie omawianej reformy oświatowej. Więc do dzieła. Czekam na wyniki i życzę powodzenia.
Rychu
+5 #11 RE: Spychaj, Matuszak-Łosińska i Drewicz walczą o fotel radnegoRychu 2017-04-26 20:55
Będę miał lekkie zdziwienie, gdy wygra Spychaj. Nie jest ani od Krzycha ani od Kuby. Może wywrócić wągrowiecką "politykę". Nie mówię, że go popieram, ale jako jedyny z tej trójki wie z czym to się je.
neron
+7 #10 RE: Spychaj, Matuszak-Łosińska i Drewicz walczą o fotel radnegoneron 2017-04-26 20:40
Spychaj przywróci ład i porządek, będzie wszystko
neron
+4 #9 RE: Spychaj, Matuszak-Łosińska i Drewicz walczą o fotel radnegoneron 2017-04-26 20:30
Tak, Tylko Spychalski podniesie to miasto
Wyborca
+12 #8 RE: SpychajWyborca 2017-04-26 20:18
Kolejność po wyborach:
1. kandydat z Listy nr 1 Spychaj Mieczysław.
2. Kandydatka z Listy nr 2
3. Kandydat z listy nr 3

Gdy zawiódł Cię Krzyś,
Na Miecia głosuj dziś!
bolo
-11 #7 RE: Spychaj, Matuszak-Łosińska i Drewicz walczą o fotel radnegobolo 2017-04-26 20:11
stary Spychaj gdzie tam
Wrc
+12 #6 RE: Spychaj, Matuszak-Łosińska i Drewicz walczą o fotel radnegoWrc 2017-04-26 18:56
Bi- czy chciałbyś aby osoby postronne chodziły po Twoim prywatnym podwórzu Teren ten należy w całości do osób tam mieszkających
rock
+11 #5 Sprawa Szkoły Podstawowej nr ! (obecnie gimnazjum)rock 2017-04-26 18:43
Cytuję nick-1:
Bardzo cieszą słowa kandydatki Matuszak-Łosińskiej, która o reformie oświaty w Wągrowcu mówi tak:

Cytat:
Ubolewam nad brakiem współpracy z burmistrzem w sprawie reformy oświaty. Zabrakło prawidło przeprowadzonych konsultacji społecznych, czego skutki w coraz większym stopniu sobie uświadamiamy. Jako rodzic szóstoklasisty należącego do obwodu SP1 zamierzam dotrzeć do burmistrza w sprawie wyznaczenia terminu rekrutacji do klas IV i VII zgodnie z prawem oświatowym.


Zdaję sobie sprawę, że radny zajmuje się wieloma różnymi sprawami, ale bardzo cieszy, że w kwestii edukacji, Pani kandydatka ma pozytywne zdanie o znormalizowanej edukacji w mieście.
Pomysł burmistrza na edukację po reformie jest skandaliczny. W tle pobrzmiewa spora spekulacja, że chce podejmować dziwne ruchy dotyczące samego budynku gimnazjum w który od września mają uczyć się II i III klata gimnazjum, a także mają zostać przyjęte jedynie pierwszaki do nowej podstawówki.
Pomimo, że rodzice chcą tam też posłać dzieci do klas IV, V, VI i VII, burmistrz to chce blokować. A dzieci mają uczyć się w dwójce i czwórce na dwie zmiany!!! :/
Niestety nepotyzm górą. Całość za pełną akceptacją viceburmistrza Wągrowca - pana Smykowskiego, którego żona (tak się dziwnie składa...) jest vicedyrektorem szkoły nr 4, która w świetle działań magistratu najbardziej korzysta na tych postanowieniach... jest najmniejszym budynkiem a ma być przeładowana uczniami.
Więcej opinii jest pod wcześniejszym artykułem na wrc
"Burmistrz Krzysztof Poszwa zaprzecza sam sobie"
Poczytajcie, zapoznajcie się.

W ramach powyższego. Zdecydowanie kandydatka nr 2.
Ja to się dziwię nauczycielom z gimnazjum, że jeszcze nie wystosowali pozwu zbiorowego przeciwko burmistrzowi, który wskutek swoich decyzji administracyjnych lobbuje ewidentnie w celu zniszczenia placówki oświatowej. To obiektywnie widoczne działanie. Burmistrz działa na niekorzyść lokalnej społeczności i grupy zawodowej nauczycieli. Stworzył spory konflikt społeczny i działa na niekorzyść uczniów.
Bi
+13 #4 RE: Spychaj, Matuszak-Łosińska i Drewicz walczą o fotel radnegoBi 2017-04-26 18:41
Pani iwona zaprzecza sama sobie wpierw zamykają swoje osiedle zeby ludzie nie chodzili im pod oknamu a teraz zamartwia sie ze chodzą obok osiedla i trzeba im droge zribic po orostu smiechu warte glosujmy zeby wszystki osiedla odrodzić wtenczas bedzie super ×
nick-1
-10 #3 Sprawa Szkoły Podstawowej nr ! (obecnie gimnazjum)nick-1 2017-04-26 18:24
Bardzo cieszą słowa kandydatki Matuszak-Łosińskiej, która o reformie oświaty w Wągrowcu mówi tak:

Cytat:
Ubolewam nad brakiem współpracy z burmistrzem w sprawie reformy oświaty. Zabrakło prawidło przeprowadzonych konsultacji społecznych, czego skutki w coraz większym stopniu sobie uświadamiamy. Jako rodzic szóstoklasisty należącego do obwodu SP1 zamierzam dotrzeć do burmistrza w sprawie wyznaczenia terminu rekrutacji do klas IV i VII zgodnie z prawem oświatowym.
Zdaję sobie sprawę, że radny zajmuje się wieloma różnymi sprawami, ale bardzo cieszy, że w kwestii edukacji, Pani kandydatka ma pozytywne zdanie o znormalizowanej edukacji w mieście.
Pomysł burmistrza na edukację po reformie jest skandaliczny. W tle pobrzmiewa spora spekulacja, że chce podejmować dziwne ruchy dotyczące samego budynku gimnazjum w który od września mają uczyć się II i III klata gimnazjum, a także mają zostać przyjęte jedynie pierwszaki do nowej podstawówki.
Pomimo, że rodzice chcą tam też posłać dzieci do klas IV, V, VI i VII, burmistrz to chce blokować. A dzieci mają uczyć się w dwójce i czwórce na dwie zmiany!!! :/
Niestety nepotyzm górą. Całość za pełną akceptacją viceburmistrza Wągrowca - pana Smykowskiego, którego żona (tak się dziwnie składa...) jest vicedyrektorem szkoły nr 4, która w świetle działań magistratu najbardziej korzysta na tych postanowieniach... jest najmniejszym budynkiem a ma być przeładowana uczniami.
Więcej opinii jest pod wcześniejszym artykułem na wrc
"Burmistrz Krzysztof Poszwa zaprzecza sam sobie"
Poczytajcie, zapoznajcie się.

W ramach powyższego. Zdecydowanie kandydatka nr 2.
neron
-14 #2 RE: Spychaj, Matuszak-Łosińska i Drewicz walczą o fotel radnegoneron 2017-04-26 18:22
Kandydatka nr 2 jak jej ugrupowanie POPIERAM
Eminiu
-12 #1 RE: Spychaj, Matuszak-Łosińska i Drewicz walczą o fotel radnegoEminiu 2017-04-26 18:15
Zdecydowanie kandydatka nr 2. Zarówno kwestia reprezentatywnosci, jak i opcji z której startuje najbardziej do mnie przemawia.

TRWA CISZA WYBORCZA
komentowanie zostało wyłączone do 21.04.2024 r. do godziny 21:10

Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 503 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

ZAPYTAJ O OFERTĘ

X

Ostrzeżenie

© 2009-2023 Portal WRC. Wszystkie prawa zastrzeżone.