• Opublikowano:
  • Wyświetlono: 8210

Burmistrz i wiceburmistrz zarobili blisko 280 tys.

Krzysztofowi Poszwie stanowisko służy, dobrze zarabia, kupuje okazyjnie działki. Jego zastępca Bogdan Smykowski oszczędności zamienia na ruchomości.

Burmistrz Krzysztof Poszwa zarobił w ubiegłym roku kwotę 143 149,96 zł brutto (11 929,16 zł miesięcznie), dodatkowo ma 64 tys. oszczędności i kredyt na zakup mieszkania w kwocie 74 100,00 franków szwajcarskich (około 285 tys. złotych).

Mieszkanie, które kupił w 2008 roku, ma powierzchnię 55,10 m2 a jego wartość to 185 tys., czyli mniej niż wysokość zaciągniętego kredytu, który spłaca od 9 lat.

Burmistrz posiada też dwa samochody: Peugeot 407 HDI z 2005 roku i Forda Fiesta 1,4 TDCI z 2002 roku.

16 września 2016 roku Krzysztof Poszwa nabył prawa wieczystego użytkowania działki o powierzchni 600 m2 za kwotę 38 tys. To bardzo tanio jak na wągrowieckie ceny gruntów, zaledwie 63 zł za m2. Co ciekawe działka ta należała wcześniej do Polskich Kolei Państwowych S.A.

Zakup działki przez burmistrza może sugerować, że już niebawem na działce stanie dom, a burmistrz jak na prawdziwego "władcę miasta" przystało zamieszka w domu jednorodzinnym.

A co u wiceburmistrza Bogdana Smykowskiego?

Wiceburmistrz zarobił w Urzędzie Miejskim 133 524,70 zł brutto (11 127,06 zł miesięcznie). Stracił oszczędności, miał 110 tysięcy a ma zaledwie 19 tys. Oszczędności wydał najprawdopodobniej na samochód. Wcześniej jeździł Nissanem Almerą z 2004 roku, teraz ma Mazdę 3 z 2016 r.

Bogdan Smykowski posiada dom o powierzchni 127 m2, o wartości 415 tys. oraz działkę budowlaną na której stoi dom o powierzchni 593 m2 wartą 68 tys. Posiada też 64,7 tys. złotych kredytu w Pekao S.A. jaki zaciągnął na budowę domu.


 

 

Komentarze   

znawca2
0 #74 RE: Burmistrz i wiceburmistrz zarobili blisko 280 tys.znawca2 2017-06-24 20:35
Cytuję Komuch:
Cytuję olgierd ha:
Schetyna powiedział że w miastach w których rządzi PO przyjmą islamistów Co na to Burmistrz Poszwa?

Podobno jakiś radny z opcji burmistrza jest za przyjmowaniem uchodźców? Niech burmistrz i radni się do tego odniosą i wprost powiedzą, kto ma jakie poglądy w tej sprawie!

To niech od razu do siebie do domu przyjmie.
Frodo
+2 #73 RE: Burmistrz i wiceburmistrz zarobili blisko 280 tys.Frodo 2017-06-24 14:21
Cytuję olo:
Na zdjęciu idealnie widać czym się kierował Poszwa startując na Burmistrza

Zdjęcie jest mocne, ale to raczej fotomontaż?
walDuś
0 #72 RE: Burmistrz i wiceburmistrz zarobili blisko 280 tys.walDuś 2017-06-24 13:28
Cytuję Komuch:
Cytuję olgierd ha:
Schetyna powiedział że w miastach w których rządzi PO przyjmą islamistów Co na to Burmistrz Poszwa?

Podobno jakiś radny z opcji burmistrza jest za przyjmowaniem uchodźców? Niech burmistrz i radni się do tego odniosą i wprost powiedzą, kto ma jakie poglądy w tej sprawie!

To chyba w tym drugim klubie bardziej są za a nawet przeciw
olo
+2 #71 RE: Burmistrz i wiceburmistrz zarobili blisko 280 tys.olo 2017-06-24 12:54
Na zdjęciu idealnie widać czym się kierował Poszwa startując na Burmistrza
Komuch
+1 #70 Niech odpowiedzą!Komuch 2017-06-24 12:51
Cytuję olgierd ha:
Schetyna powiedział że w miastach w których rządzi PO przyjmą islamistów Co na to Burmistrz Poszwa?

Podobno jakiś radny z opcji burmistrza jest za przyjmowaniem uchodźców? Niech burmistrz i radni się do tego odniosą i wprost powiedzą, kto ma jakie poglądy w tej sprawie!
ohio
+2 #69 RE: Burmistrz i wiceburmistrz zarobili blisko 280 tys.ohio 2017-06-24 12:19
Mieszkańcy mają do Burmistrza sporo pytań a On się schował w biurze i cisza Bardziej aktywny był jak rządził Stachu .Tylko co miesiąc przychodzi pod bankomat
olgierd ha
+6 #68 RE: Burmistrz i wiceburmistrz zarobili blisko 280 tys.olgierd ha 2017-06-23 21:59
Schetyna powiedział że w miastach w których rządzi PO przyjmą islamistów Co na to Burmistrz Poszwa?
roberto
+5 #67 RE: Burmistrz i wiceburmistrz zarobili blisko 280 tys.roberto 2017-06-20 21:45
Cytuję Misiaczek21:
Cytuję Kola:
Cytuję xxxxxxxx:
Ludzie czym się podniecacie? Nie umiecie czytać między wierszami? Jest to ukierunkowanie waszej uwagi na sprawy drugorzędne. Prawdziwa kasa i to duża przelewa się zupełnie gdzie indziej i portal na pewno o tym nie napisze.

Na inwestycjach, w spółkach...

Nie pomoże Krzysztof Święty
Komuś kto robi przekręty.
:-*

A w której spółce robi się te inwestycje?
Misiaczek21
+12 #66 RE: Burmistrz i wiceburmistrz zarobili blisko 280 tys.Misiaczek21 2017-06-20 20:16
Cytuję Kola:
Cytuję xxxxxxxx:
Ludzie czym się podniecacie? Nie umiecie czytać między wierszami? Jest to ukierunkowanie waszej uwagi na sprawy drugorzędne. Prawdziwa kasa i to duża przelewa się zupełnie gdzie indziej i portal na pewno o tym nie napisze.

Na inwestycjach, w spółkach...

Nie pomoże Krzysztof Święty
Komuś kto robi przekręty.
:-*
Krysia
+12 #65 RE: Burmistrz i wiceburmistrz zarobili blisko 280 tys.Krysia 2017-06-20 20:04
Cytuję ale:
Wybraliśmy Pana Krzysztofa Poszwę na burmistrza i w następnych wyborach też zostanie wybrany a wy barany będziecie dalej beczały.

Głos "Barana"
To Poszwy przegrana.
eda
+8 #64 RE: Burmistrz i wiceburmistrz zarobili blisko 280 tys.eda 2017-06-20 16:33
Pomyłka za działke 38 tyś za kibel 160 tyś
qdw
+9 #63 RE: Burmistrz i wiceburmistrz zarobili blisko 280 tys.qdw 2017-06-20 16:28
Bogatemu to nawet byk się ocieli
86
+14 #62 RE: Burmistrz i wiceburmistrz zarobili blisko 280 tys.86 2017-06-20 14:03
Pkp nie tak dawno sprzedało działkę Nad Nielba ale komu nie wiem?
eda
+9 #61 RE: Burmistrz i wiceburmistrz zarobili blisko 280 tys.eda 2017-06-20 13:49
Za działkę 60 tyś ,za kibel 160 tyś Nie rozumiem
niki82
+11 #60 RE: Burmistrz i wiceburmistrz zarobili blisko 280 tys.niki82 2017-06-20 13:47
63 zł za metr działki to chyba w Rąbczynie ?
stefan  n
+12 #59 RE: Burmistrz i wiceburmistrz zarobili blisko 280 tys.stefan n 2017-06-20 12:40
Miasto zrobiło przysługe PKP i przejeło dworzec do remontu to i PKP może mieszkańcom taniej działki sprzedawać Wilk syty i owca cała Tylko nie mówcie że była jedna działka bo ja też bym okazyjnie kupił . Gdzie są te ogłoszenia ?
olo
+26 #58 RE: Burmistrz i wiceburmistrz zarobili blisko 280 tys.olo 2017-06-16 13:23
Kiedyś Stachu sam dał rade i zarabiał 180 tys teraz trzech nie daje i razem mają ponad 300 tyś Także 100 tyś mamy w plecy
kolo
+23 #57 RE: Burmistrz i wiceburmistrz zarobili blisko 280 tys.kolo 2017-06-15 17:47
Czysty Hary piszesz że Kaminski nic nie robił to wnioskuje że wszystko robił Wilczyński Dziś tą robote co robił Wilczyński robi Poszwa ,Smykowski i nie wiem jak się nazywa ten trzeci ale ma ksywke rudy
wiki
+16 #56 RE: Burmistrz i wiceburmistrz zarobili blisko 280 tys.wiki 2017-06-15 17:25
Nie porównujcie zarobków Najpierw porównajcie co kto zrobił dla miasta Bo jak na razie to leniwiec się nie wysilił a do jego pensji doliczcie mu asystenta Obecnie to On za tą pensje to pobiera naukę która troche Nas kosztuje
Czysty Harry
+10 #55 RE: Burmistrz i wiceburmistrz zarobili blisko 280 tys.Czysty Harry 2017-06-15 12:20
Cytuję Rolson:
Cytuję Kiter76:
Cytuję Rolson:
189.299,29 PLN brutto tyle zarobił Burmistrz Miasta Wągrowca Stanisław Wilczyński w 2012 roku z tytułu zatrudnienia w Urzędzie Miejskim w Wągrowcu.
Źródło:
Portal WRC- Pn, 20 Maj 2013, 21:09

A ile zastępca Wilczynskiego?

Grzegorz Kamiński, wiceburmistrz Miasta Wągrowca
Dochody za rok 2013:
- wynagrodzenie z tyt. zatrudnienia w UM w Wągrowcu - 135.328,72 PLN
Źródło: Portal WRC- So, 17 Maj 2014, 08:08

Czyli Wilczyński i Kamiński razem wyciągali aż 50 tysięcy złotych więcej. Rocznie!!!

Brawa dla portalu za rzetelność, wiarygodność i bezstronność...
Czysty Harry
+16 #54 RE: Burmistrz i wiceburmistrz zarobili blisko 280 tys.Czysty Harry 2017-06-15 12:00
Cytuję Jakub*:
Cytuję Rolson:
Cytuję Kiter76:
Cytuję Rolson:
189.299,29 PLN brutto tyle zarobił Burmistrz Miasta Wągrowca Stanisław Wilczyński w 2012 roku z tytułu zatrudnienia w Urzędzie Miejskim w Wągrowcu.
Źródło:
Portal WRC- Pn, 20 Maj 2013, 21:09

A ile zastępca Wilczynskiego?

Grzegorz Kamiński, wiceburmistrz Miasta Wągrowca
Dochody za rok 2013:
- wynagrodzenie z tyt. zatrudnienia w UM w Wągrowcu - 135.328,72 PLN
Źródło: Portal WRC- So, 17 Maj 2014, 08:08

Nie wiem o co tyle hałasu. Wiceburmistrz Kamiński zarobił 4 lata wcześniej więcej niż wiceburmistrz Smykowski teraz.

Zwłaszcza, że Kamiński całymi dniami nic nie robił, tylko czytał Puls Biznesu, z przerwą na obiadek. A jakim był fachowcem, to pokazała ta afera z jego zasiadaniem w radzie nadzorczej Veolii, za co stracił mandat radnego.
A propos, to w ogóle znalazł już jakąś robotę po tym, jak w Urzędzie Marszałkowskim poznali się na jego kompetencjach?
dr
+7 #53 RE: Burmistrz i wiceburmistrz zarobili blisko 280 tys.dr 2017-06-15 11:10
Poszwa i Smykowski pierwsza kadencja także jak na nauke to zarabiają bdb
Jakub*
+8 #52 RE: Burmistrz i wiceburmistrz zarobili blisko 280 tys.Jakub* 2017-06-15 06:57
Cytuję Rolson:
Cytuję Kiter76:
Cytuję Rolson:
189.299,29 PLN brutto tyle zarobił Burmistrz Miasta Wągrowca Stanisław Wilczyński w 2012 roku z tytułu zatrudnienia w Urzędzie Miejskim w Wągrowcu.
Źródło:
Portal WRC- Pn, 20 Maj 2013, 21:09

A ile zastępca Wilczynskiego?

Grzegorz Kamiński, wiceburmistrz Miasta Wągrowca
Dochody za rok 2013:
- wynagrodzenie z tyt. zatrudnienia w UM w Wągrowcu - 135.328,72 PLN
Źródło: Portal WRC- So, 17 Maj 2014, 08:08

Nie wiem o co tyle hałasu. Wiceburmistrz Kamiński zarobił 4 lata wcześniej więcej niż wiceburmistrz Smykowski teraz.
Michu
+4 #51 RE: Burmistrz i wiceburmistrz zarobili blisko 280 tys.Michu 2017-06-15 00:49
Cytuję lolo:
Rudy przestań pisać te brednie. Jakie inwestycje, się pytam? Kontynuacje tego co zaczął Wilczyński? Bo jakoś nie przypominam sobie niczego nowego. Zegar tyka całej tej bandzie platformersów. Za rok mieszkańcy zweryfikują wasze rządy.

Miasto jest bardzo zaniedbane i takie nijakie, bez wyrazu. Nie ma się tu czym pochwalić. Bifurkacją? :-)Wystarczy popatrzeć na drogi, chodniki w stanie krytycznym. Budynki taka szarość bijąca, ośrupane, nieremontowane od lat, widać, że mieszkańcy też z roku na rok ubożeją i wszystko co mają przejadają, a budżet miasta idzie na nieudaczników. Zieleń w mieście zaniedbana, drzewa rosną nieuregulowane jakby je piorun postrzelał, ogólny syf. Brak jakichkolwiek nowych inwestycji, nowych inwestorów i miejsc pracy. To można porównać do powolnego staczania się z agonią na końcu. To jest taka mieszczańska egzystencja, trwanie pozbawione sensu. Zero optymizmu na poprawę przy takim zarządzaniu miastem. Dobra byłaby nazwa dla ugrupowania u władzy "Dalej od ludzi" na czele z tymi 2+R102 bosami.
4 rb
-8 #50 RE: Burmistrz i wiceburmistrz zarobili blisko 280 tys.4 rb 2017-06-14 23:53
Stachu zarobił więcej bo miał za sobą 40 lat pracy Do tego był burkiem 24 na dobe bez asystenta Doliczcie Poszwie asystenta i jest jeszcze więcej
Rolson
+9 #49 KurtRolson 2017-06-14 23:10
Cytuję Kiter76:
Cytuję Rolson:
189.299,29 PLN brutto tyle zarobił Burmistrz Miasta Wągrowca Stanisław Wilczyński w 2012 roku z tytułu zatrudnienia w Urzędzie Miejskim w Wągrowcu.
Źródło:
Portal WRC- Pn, 20 Maj 2013, 21:09

A ile zastępca Wilczynskiego?

Grzegorz Kamiński, wiceburmistrz Miasta Wągrowca
Dochody za rok 2013:
- wynagrodzenie z tyt. zatrudnienia w UM w Wągrowcu - 135.328,72 PLN
Źródło: Portal WRC- So, 17 Maj 2014, 08:08
Kiter76
+6 #48 RE: Burmistrz i wiceburmistrz zarobili blisko 280 tys.Kiter76 2017-06-14 22:50
Cytuję Rolson:
189.299,29 PLN brutto tyle zarobił Burmistrz Miasta Wągrowca Stanisław Wilczyński w 2012 roku z tytułu zatrudnienia w Urzędzie Miejskim w Wągrowcu.
Źródło:
Portal WRC- Pn, 20 Maj 2013, 21:09

A ile zastępca Wilczynskiego?
Rolson
+12 #47 KurtRolson 2017-06-14 22:08
189.299,29 PLN brutto tyle zarobił Burmistrz Miasta Wągrowca Stanisław Wilczyński w 2012 roku z tytułu zatrudnienia w Urzędzie Miejskim w Wągrowcu.
Źródło:
Portal WRC- Pn, 20 Maj 2013, 21:09
ddsdsd
0 #46 RE: Burmistrz i wiceburmistrz zarobili blisko 280 tys.ddsdsd 2017-06-14 22:03
Cieniasy. Ale w sumie to takie nieroby , że tylko tam moga tyle zarobić. Ja bez matury zarabiam po 30 tysi miesięcznie ale zapierdalam jak mały motorek.
A Poszwa to zawsze był daleko od prawdziwej pracy.
4hyg
+3 #45 RE: Burmistrz i wiceburmistrz zarobili blisko 280 tys.4hyg 2017-06-14 21:02
Nowa inwestycja Poshwy to jak na razie asystent Tylko z naszych pieniędzy
lolo
+1 #44 RE: Burmistrz i wiceburmistrz zarobili blisko 280 tys.lolo 2017-06-14 20:56
Rudy przestań pisać te brednie. Jakie inwestycje, się pytam? Kontynuacje tego co zaczął Wilczyński? Bo jakoś nie przypominam sobie niczego nowego. Zegar tyka całej tej bandzie platformersów. Za rok mieszkańcy zweryfikują wasze rządy.
WRCer
0 #43 komentarzWRCer 2017-06-14 20:46
Cytuję MarekM:
Cytuję Wołk:
Cytuję ale:
Wybraliśmy Pana Krzysztofa Poszwę na burmistrza i w następnych wyborach też zostanie wybrany a wy barany będziecie dalej beczały.

Typowa narracja byłego obozu władzy w Polsce. Szkoda, że ty nie masz się za barana, ale możesz jeszcze nim zostać i bardzo się zdziwić po wyborach, bo to co jest teraz to stracony czas miasta, które popada w niedorozwój przy takich rządach.

Otwórz chłopie oczy, tyle inwestycji nie było nigdy za Wilczyńskiego, więc co za bzdury opowiadasz? Macie ludzi za idiotów, myślicie, że oni tego nie widzą??? Wiadomo,że wielu z was jęczących tęskni za starym układem, kiedy można było nic nie robić, tylko doić miasto, ale to już nie wróci, komuszki, niedoczekanie wasze.


W Wągrowcu mamy generalnie problem z tym, że przeciwstawia się peowców komunistom!
Coś okropnego! Niestety jako mieszkańcy Wągrowca powinniśmy się tego wstydzić.
Bo ani postkomuchy ani peowcy nie zapewnią temu miastu rozwoju.
Weźcie to ludzie zrozumiejcie :)
MIŚ
-3 #42 Zgadzam sięMIŚ 2017-06-14 20:01
Cytuję MarekM:
Cytuję Wołk:
Cytuję ale:
Wybraliśmy Pana Krzysztofa Poszwę na burmistrza i w następnych wyborach też zostanie wybrany a wy barany będziecie dalej beczały.

Typowa narracja byłego obozu władzy w Polsce. Szkoda, że ty nie masz się za barana, ale możesz jeszcze nim zostać i bardzo się zdziwić po wyborach, bo to co jest teraz to stracony czas miasta, które popada w niedorozwój przy takich rządach.

Otwórz chłopie oczy, tyle inwestycji nie było nigdy za Wilczyńskiego, więc co za bzdury opowiadasz? Macie ludzi za idiotów, myślicie, że oni tego nie widzą??? Wiadomo,że wielu z was jęczących tęskni za starym układem, kiedy można było nic nie robić, tylko doić miasto, ale to już nie wróci, komuszki, niedoczekanie wasze.

Wreszcie jakiś mądry głos. Popieram Panie Marku
MarekM
+1 #41 RE: Burmistrz i wiceburmistrz zarobili blisko 280 tys.MarekM 2017-06-14 19:19
Cytuję Wołk:
Cytuję ale:
Wybraliśmy Pana Krzysztofa Poszwę na burmistrza i w następnych wyborach też zostanie wybrany a wy barany będziecie dalej beczały.

Typowa narracja byłego obozu władzy w Polsce. Szkoda, że ty nie masz się za barana, ale możesz jeszcze nim zostać i bardzo się zdziwić po wyborach, bo to co jest teraz to stracony czas miasta, które popada w niedorozwój przy takich rządach.

Otwórz chłopie oczy, tyle inwestycji nie było nigdy za Wilczyńskiego, więc co za bzdury opowiadasz? Macie ludzi za idiotów, myślicie, że oni tego nie widzą??? Wiadomo,że wielu z was jęczących tęskni za starym układem, kiedy można było nic nie robić, tylko doić miasto, ale to już nie wróci, komuszki, niedoczekanie wasze.
Wołk
+2 #40 RE: Burmistrz i wiceburmistrz zarobili blisko 280 tys.Wołk 2017-06-14 17:41
Cytuję ale:
Wybraliśmy Pana Krzysztofa Poszwę na burmistrza i w następnych wyborach też zostanie wybrany a wy barany będziecie dalej beczały.

Typowa narracja byłego obozu władzy w Polsce. Szkoda, że ty nie masz się za barana, ale możesz jeszcze nim zostać i bardzo się zdziwić po wyborach, bo to co jest teraz to stracony czas miasta, które popada w niedorozwój przy takich rządach.
benek..
+7 #39 na wacikibenek.. 2017-06-14 16:13
Cieszę się że chociaż Burmistrzowie zarabiają więcej.
Na kasie w niemieckim lidlu też tyle wyciągają.
Niedziele wolne mają.
Czysty Harry
+9 #38 RE: Burmistrz i wiceburmistrz zarobili blisko 280 tys.Czysty Harry 2017-06-14 15:17
Cytuję juki:
Cytuję Artem:
Śmieszy mnie fakt, że przy każdym artykule nawiązuje się do Zadrogi, rozumiem że burmistrz drży o swoją posade i obawia sie radnego. Ale jakie to musi być zagrożenie ze sie lustruje go w taki sposób. Niech rządzący wezma sie do pracy a nie kopią dołki. Bo dalej tak robiąc sami w nie wpadniecie. Zadroga zarobil najmniej z radnych, porównajcie sobie to. Poza tym jak sie to ma do zarobków burmistrza. Apeluje zajmijcie sie praca dla miasta a nie szukacir jakiś smiesznych haczykow. Tym ludu nie przekonacie. Zreszta został Wam rok. Ja wyznaje zasade, jeśli ktoś nie zagraza to sie go nie atakuje i nie walczy z nim. Atakujac Zadroge pokazujecie droga władzo jak sie go obawiacie.

Kurde, Kuba, jak ty maturę z polskiego zdałeś???

To Andrzej pisał, on nie ma matury :D
juki
+9 #37 RE: Burmistrz i wiceburmistrz zarobili blisko 280 tys.juki 2017-06-14 15:15
Cytuję Artem:
Śmieszy mnie fakt, że przy każdym artykule nawiązuje się do Zadrogi, rozumiem że burmistrz drży o swoją posade i obawia sie radnego. Ale jakie to musi być zagrożenie ze sie lustruje go w taki sposób. Niech rządzący wezma sie do pracy a nie kopią dołki. Bo dalej tak robiąc sami w nie wpadniecie. Zadroga zarobil najmniej z radnych, porównajcie sobie to. Poza tym jak sie to ma do zarobków burmistrza. Apeluje zajmijcie sie praca dla miasta a nie szukacir jakiś smiesznych haczykow. Tym ludu nie przekonacie. Zreszta został Wam rok. Ja wyznaje zasade, jeśli ktoś nie zagraza to sie go nie atakuje i nie walczy z nim. Atakujac Zadroge pokazujecie droga władzo jak sie go obawiacie.

Kurde, Kuba, jak ty maturę z polskiego zdałeś???
Artem
-5 #36 RE: Burmistrz i wiceburmistrz zarobili blisko 280 tys.Artem 2017-06-14 14:39
Śmieszy mnie fakt, że przy każdym artykule nawiązuje się do Zadrogi, rozumiem że burmistrz drży o swoją posade i obawia sie radnego. Ale jakie to musi być zagrożenie ze sie lustruje go w taki sposób. Niech rządzący wezma sie do pracy a nie kopią dołki. Bo dalej tak robiąc sami w nie wpadniecie. Zadroga zarobil najmniej z radnych, porównajcie sobie to. Poza tym jak sie to ma do zarobków burmistrza. Apeluje zajmijcie sie praca dla miasta a nie szukacir jakiś smiesznych haczykow. Tym ludu nie przekonacie. Zreszta został Wam rok. Ja wyznaje zasade, jeśli ktoś nie zagraza to sie go nie atakuje i nie walczy z nim. Atakujac Zadroge pokazujecie droga władzo jak sie go obawiacie.
mortal
+21 #35 RE: Burmistrz i wiceburmistrz zarobili blisko 280 tys.mortal 2017-06-14 13:55
Cytuję Łącznik:
Cytuję Pistolet:
Cytuję Czysty Harry:
Cytuję mortal:
A kiedy wlasciciel portalu napisze ile zarabia jego wujek, starosta (anty)wągrowiecki Tomasz Kranc?


No jeszcze by się przydało info ile zarabia w starostwie Zadroga? Plus oczywiście czym on tam się zajmuje (ktoś wie?) i kiedy był konkurs na to stanowisko (ktoś słyszał?)...

Taki niezależny i wiarygodny portal na pewno o tym napisze, prawda?


Rudi! Zabierz się za jakąś robotę! Głupot nie pisz - jak Zadroga zostanie burkiem to dowiesz się ile zarabia jako burek. A teraz masz jego oświadczenie jako radnego.

Bardzo proste - Zadroga zarobił 19,5 tys w 2016 roku z tytulu umowy oraz stażu. To wychodzi średnio 1600zl miesięcznie. Więc o co tyle hałasu? Jakby burmistrz tyle zarabiał to by nikt nic nie mówił. Założę sie ze Zadroga bedzie lepszym burkiem za 5000 miesiecznie niz ten Poszwa za ponad 10000


Dzięki za podpowiedź, sprawdziłem w oświadczeniu i wyszło, że Zadroga w ubiegłym roku wyciągnął z naszych podatków (z tytułu umowy o pracę w starostwie, diety radnego oraz stypendium stażowego) 34.530,89 zł brutto! Niezła sumka, nie?

Przy okazji zadam więc jeszcze pytania:
1. Skoro Jakub Zadroga zatrudniony jest w starostwie na umowę o pracę jako referent w wydziale rozwoju, inwestycji i transportu publicznego, to kiedy był nabór/konkurs na to stanowisko, czy były inne kadydatury, dlaczego media nie podały takiej informacji???
2. Czym konkretnie zajmuje się na tym stanowisku oraz jakie wykształcenie i kompetencje ma Jakub Zadroga w tym kierunku???
ale
-2 #34 RE: Burmistrz i wiceburmistrz zarobili blisko 280 tys.ale 2017-06-14 13:08
Wybraliśmy Pana Krzysztofa Poszwę na burmistrza i w następnych wyborach też zostanie wybrany a wy barany będziecie dalej beczały.
Duetem
+14 #33 RE: Burmistrz i wiceburmistrz zarobili blisko 280 tys.Duetem 2017-06-14 12:37
Ja czekam tylko za informacją ile podwyzki dostał od poczatku zatrudnienia asystent Remigiusz Priebe. Bo zaczynal za 2100zl brutto chyba. Ciekawe ile ma teraz? Bo to pokaże ile łącznie ta święta trójca zarobiła.
mortal
+9 #32 RE: Burmistrz i wiceburmistrz zarobili blisko 280 tys.mortal 2017-06-14 12:07
Cytuję Pistolet:
Cytuję mortal:
A kiedy wlasciciel portalu napisze ile zarabia jego wujek, starosta (anty)wągrowiecki Tomasz Kranc?


Rudy! Do budy!

Oj, ktoś tu się zagotował, zupełnie nie wiem dlaczego? Coś jest do ukrycia?
Czysty Harry
+4 #31 RE: Burmistrz i wiceburmistrz zarobili blisko 280 tys.Czysty Harry 2017-06-14 12:02
Cytuję MarekM:
Cytuję Pistolet:
Cytuję Czysty Harry:
Cytuję mortal:
A kiedy wlasciciel portalu napisze ile zarabia jego wujek, starosta (anty)wągrowiecki Tomasz Kranc?


No jeszcze by się przydało info ile zarabia w starostwie Zadroga? Plus oczywiście czym on tam się zajmuje (ktoś wie?) i kiedy był konkurs na to stanowisko (ktoś słyszał?)...

Taki niezależny i wiarygodny portal na pewno o tym napisze, prawda?


Rudi! Zabierz się za jakąś robotę! Głupot nie pisz - jak Zadroga zostanie burkiem to dowiesz się ile zarabia jako burek. A teraz masz jego oświadczenie jako radnego.


haha, zadroga przecież jest rudy i sam na siebie te rzeczy wypisuje? nie rozumem :D


Rudy to jest [wpis niecenzuralny]WRC, bo przecież każdy łysy to pseudorudy. Ale beka! :D
[je popcorn]
MarekM
+8 #30 RE: Burmistrz i wiceburmistrz zarobili blisko 280 tys.MarekM 2017-06-14 11:58
Cytuję Pistolet:
Cytuję Czysty Harry:
Cytuję mortal:
A kiedy wlasciciel portalu napisze ile zarabia jego wujek, starosta (anty)wągrowiecki Tomasz Kranc?


No jeszcze by się przydało info ile zarabia w starostwie Zadroga? Plus oczywiście czym on tam się zajmuje (ktoś wie?) i kiedy był konkurs na to stanowisko (ktoś słyszał?)...

Taki niezależny i wiarygodny portal na pewno o tym napisze, prawda?


Rudi! Zabierz się za jakąś robotę! Głupot nie pisz - jak Zadroga zostanie burkiem to dowiesz się ile zarabia jako burek. A teraz masz jego oświadczenie jako radnego.


haha, zadroga przecież jest rudy i sam na siebie te rzeczy wypisuje? nie rozumem :D
Zyta
+18 #29 RE: Burmistrz i wiceburmistrz zarobili blisko 280 tys.Zyta 2017-06-14 11:00
Zaraz zaraz starosta to wujek portala, Jakub pracuje w starostwie... hmmm
Łącznik
-3 #28 RE: Burmistrz i wiceburmistrz zarobili blisko 280 tys.Łącznik 2017-06-14 10:32
Cytuję Pistolet:
Cytuję Czysty Harry:
Cytuję mortal:
A kiedy wlasciciel portalu napisze ile zarabia jego wujek, starosta (anty)wągrowiecki Tomasz Kranc?


No jeszcze by się przydało info ile zarabia w starostwie Zadroga? Plus oczywiście czym on tam się zajmuje (ktoś wie?) i kiedy był konkurs na to stanowisko (ktoś słyszał?)...

Taki niezależny i wiarygodny portal na pewno o tym napisze, prawda?


Rudi! Zabierz się za jakąś robotę! Głupot nie pisz - jak Zadroga zostanie burkiem to dowiesz się ile zarabia jako burek. A teraz masz jego oświadczenie jako radnego.

Bardzo proste - Zadroga zarobił 19,5 tys w 2016 roku z tytulu umowy oraz stażu. To wychodzi średnio 1600zl miesięcznie. Więc o co tyle hałasu? Jakby burmistrz tyle zarabiał to by nikt nic nie mówił. Założę sie ze Zadroga bedzie lepszym burkiem za 5000 miesiecznie niz ten Poszwa za ponad 10000
Pistolet
-2 #27 RE: Burmistrz i wiceburmistrz zarobili blisko 280 tys.Pistolet 2017-06-14 10:06
Cytuję Czysty Harry:
Cytuję mortal:
A kiedy wlasciciel portalu napisze ile zarabia jego wujek, starosta (anty)wągrowiecki Tomasz Kranc?


No jeszcze by się przydało info ile zarabia w starostwie Zadroga? Plus oczywiście czym on tam się zajmuje (ktoś wie?) i kiedy był konkurs na to stanowisko (ktoś słyszał?)...

Taki niezależny i wiarygodny portal na pewno o tym napisze, prawda?


Rudi! Zabierz się za jakąś robotę! Głupot nie pisz - jak Zadroga zostanie burkiem to dowiesz się ile zarabia jako burek. A teraz masz jego oświadczenie jako radnego.
Pistolet
-5 #26 RE: Burmistrz i wiceburmistrz zarobili blisko 280 tys.Pistolet 2017-06-14 10:04
Cytuję mortal:
A kiedy wlasciciel portalu napisze ile zarabia jego wujek, starosta (anty)wągrowiecki Tomasz Kranc?


Rudy! Do budy!
Czysty Harry
+13 #25 RE: Burmistrz i wiceburmistrz zarobili blisko 280 tys.Czysty Harry 2017-06-14 10:03
Cytuję mortal:
A kiedy wlasciciel portalu napisze ile zarabia jego wujek, starosta (anty)wągrowiecki Tomasz Kranc?


No jeszcze by się przydało info ile zarabia w starostwie Zadroga? Plus oczywiście czym on tam się zajmuje (ktoś wie?) i kiedy był konkurs na to stanowisko (ktoś słyszał?)...

Taki niezależny i wiarygodny portal na pewno o tym napisze, prawda?

Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 503 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

ZAPYTAJ O OFERTĘ

X

Ostrzeżenie

© 2009-2023 Portal WRC. Wszystkie prawa zastrzeżone.