• Opublikowano:
  • Wyświetlono: 11776

Jarosław Berendt zapowiedział start w wyborach

Głównym kontrkandydatem dla urzędującego burmistrza Krzysztofa Poszwy w przyszłorocznych Wyborach Samorządowych będzie Jarosław Berendt.

Jarosław Berendt urodził się 14 kwietnia 1965 roku w Wągrowcu. Obecnie pełni funkcję dyrektora Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Wągrowcu. To właśnie za jego kadencji szkoła zaczęła się rozwijać, dzisiaj to szkoła na miarę XXI wieku.

Sceptycy powiedzą, że to nie jest wyłącznie zasługa dyrektora i będą mieli rację, ale warto dodać, że nauczyciele i pracownicy szkoły, którzy się do tego przyczynili, podlegają właśnie pod Berendta. To on pokazał, że potrafi zarządzać ludźmi, że można tak pokierować ludźmi, aby ci nie odchodzili z pracy, tylko uczciwie pracowali nad rozwojem, w tym przypadku szkoły.

Oprócz funkcji dyrektora Jarosław Berendt jest też radnym Sejmiku Województwa Wielkopolskiego. Radnym jest już po raz drugi. Co ciekawe Berendt jako jeden z niewielu samorządowców nie rzuca słów na wiatr.

Przed Wyborami Samorządowymi w 2010 roku, obiecał, że jeśli dostanie się do Sejmiku Województwa Wielkopolskiego, to należną mu z tego tytułu dietę przekaże na rzecz Hospicjum im. Miłosiernego Samarytanina w Wągrowcu. Jak powiedział, tak zrobił. Podpisał umowę z ks. Andrzejem Rygielskim, prezesem stowarzyszenia prowadzącego wągrowieckie hospicjum i comiesięczna dieta w kwocie 2 500,00 zł trafiała na konto hospicjum.

Więcej informacji na temat kandydata, jego programu i wizji dotyczącej rozwoju miasta, już wkrótce na naszej stronie.


 

 

Komentarze   

Fello
-3 #68 RE: Jarosław Berendt zapowiedział start w wyborachFello 2017-11-03 23:29
Cytuję Hajs:
Panie Jarosławie, dlaczego zrezygnował pan z przekazywania diety radnego sejmiku dla Hospicjum Miłosiernego Samarytanina?

Jego kasa, jego sprawa, a tobie nic do tego. Swoją kasę licz, a nie czyjąś :-)
Hajs
+2 #67 VanillaHajs 2017-11-03 21:07
Panie Jarosławie, dlaczego zrezygnował pan z przekazywania diety radnego sejmiku dla Hospicjum Miłosiernego Samarytanina?
Świadomy mieszkaniec
+3 #66 RE: Jarosław Berendt zapowiedział start w wyborachŚwiadomy mieszkaniec 2017-09-09 09:51
Cytuję Juruś:
Ta sama spółka jest współwłaścicielem Głosu Wągrowieckiego
Zgadza się Tygodnik Wągrowiecki i Głos Wągrowiecki to jedno, tylko ludzie myślą, że to oddzielne gazety. Polska Press wykupiła Głos, bo gazeta się sypie, nikt jej nie czyta i nie kupuje, więc Naczelny postanowił troszkę zarobić i sprzedał udziały. Dla kasy wszystko.
Andriu
-1 #65 RE: Jarosław Berendt zapowiedział start w wyborachAndriu 2017-09-09 00:00
A jak mu pisałem żeby jako radny sejmiku wojewódzkiego pomógł mi w pewnej kwestii,to nawet nie raczył do dziś odpisać,czy tak postępuje człowiek który ma być burmistrzem? Odpowiedzcie sobie sami,a i jest z tego samego towarzystwa wzajemnej adoracji co obecny burmistrz!
Natan
+9 #64 problemNatan 2017-09-04 14:26
Cytuję Brudny Harry:
Berendt kandydatem? A ktoś wie co zdziałał jako radny sejmiku i to siedząc tam tak długo? Czy zrobił coś dla naszego miasta czy tylko brał diety radnego? A może teraz ma ochotę na fajną kaskę na stanowisku burmistrza? Tylko tu trzeba ciężko pracować, bo ludzie szybko rozszyfrują ściemnianie, jak już to zrobili z obecnymi władzami.

To człowiek chory na władzę....
Bartek 12
-11 #63 BurmistrzBartek 12 2017-09-04 12:22
Cytuję Jaro:
Mam nadzieję, że Kamiński jednak wystartuje. Gość wie o co chodzi. Gdyby w ostatnich wyborach wystartował zamiast Wilczyńskiego, pewnie nie dałby szans obecnie panującemu tfu burmistrzowi... Wszystko, tyko nie Poszwa.

Chyba raczej nie wie o co chodzi bo z radnego go wy ... z rady nadzorczej go wyj ... i z urzędu w poznaniu tez go wyj... to tylko tyle:-) Bebe głosować na Krzysia i on wygra mój burmistrz!
Jaro
-1 #62 KamyszekJaro 2017-09-04 07:35
Mam nadzieję, że Kamiński jednak wystartuje. Gość wie o co chodzi. Gdyby w ostatnich wyborach wystartował zamiast Wilczyńskiego, pewnie nie dałby szans obecnie panującemu tfu burmistrzowi... Wszystko, tyko nie Poszwa.
SPWN
-4 #61 Musi być kandydat z ul.KościuszkiSPWN 2017-09-03 17:17
ADORATORKO NATALIO ZAPRZESTAŃ ! PRZEGRZAŁAŚ JUŻ JEMU OBYDWA .
Juruś
+6 #60 RE: Jarosław Berendt zapowiedział start w wyborachJuruś 2017-09-03 10:58
Cytuję spostrzegawczy:
Cytuję Mieszkaniec Wschodu:
jest kandydat i trzeba go poprzeć, każdy lepszy niż obecny burmistrz, popieram Olasa, jak Berendt się nie sprawdzi to też wyleci, prosta zasada, to my decydujemy, my mieszkańcy ale Poszwa tego niestety nie rozumie. Zaraz zacznie kampanię w Tygodniku Wągrowieckim i Czapul zacznie atakować Portal, zapowiada się ciekawy rok.
Oddaje głos na Berendta.

Tygodnik Wągrowiecki należy do firmy Polska Presse - warto poczytać o tej firmie: https://pl.wikipedia.org/wiki/Polska_Press

Ta sama spółka jest współwłaścicielem Głosu Wągrowieckiego
anty
+12 #59 kabaretowa scenkaanty 2017-09-03 00:33
Brak jakichkolwiek kompetencji , ogłady , kultury,kwalifikacji . Jedyny promujący go układ to zasuszony kapłan , czerwony redaktor , przegrany zootechnik i zakompleksiony rolnik spod Damasławka. To do dopiero zespół , ale na minioną epokę .
spostrzegawczy
+4 #58 RE: Jarosław Berendt zapowiedział start w wyborachspostrzegawczy 2017-09-03 00:19
Cytuję Mieszkaniec Wschodu:
jest kandydat i trzeba go poprzeć, każdy lepszy niż obecny burmistrz, popieram Olasa, jak Berendt się nie sprawdzi to też wyleci, prosta zasada, to my decydujemy, my mieszkańcy ale Poszwa tego niestety nie rozumie. Zaraz zacznie kampanię w Tygodniku Wągrowieckim i Czapul zacznie atakować Portal, zapowiada się ciekawy rok.
Oddaje głos na Berendta.

Tygodnik Wągrowiecki należy do firmy Polska Presse - warto poczytać o tej firmie: https://pl.wikipedia.org/wiki/Polska_Press
Mario
-2 #57 UmMario 2017-09-03 00:16
Cytuję ulas:
Cytuję Wanda:
Cytuję Pan:
A może Kamiński wystartuje? Co się dzieje z tym Panem co chodził na obiady?


Nie da się ukryć, że wiedzę i doświadczenie zarządzaniem miastem p. Kamiński ma. I według mnie jest dobrym kandydatem na Burmistrza. W sytuacji, w jakiej znalazło się miasto to ,, obiadki" są nieistotne. Ważne są kompetencje i doświadczenie, których brak nikt nie może mu zarzucić.

Nie przesadzaj. Z tego co wiadomo w Poznaniu tez się już na nim poznali i już nie pracuje w urzędzie.

Bardzo słaby merytorcznie. Skoro taki wspaniały to dlaczego już nie pracuje w urzędzie marszalkowskim?
J23
-4 #56 RE: Jarosław Berendt zapowiedział start w wyborachJ23 2017-09-02 23:14
Cytuję Janko:
Jarosława samorządowca to znam jednego porządnego i to z Wąggrowca , a nie jakieś napływowe elementy z powiatu .
Gdyby kandydował Jarosław Wilk , to by była kandydatura nr 1 .


Jest wielce prawdopodobne, ale czas pokaże.
Bernard
+8 #55 InfoBernard 2017-09-02 15:43
Cytuję ulas:
Cytuję Wanda:
Cytuję Pan:
A może Kamiński wystartuje? Co się dzieje z tym Panem co chodził na obiady?


Nie da się ukryć, że wiedzę i doświadczenie zarządzaniem miastem p. Kamiński ma. I według mnie jest dobrym kandydatem na Burmistrza. W sytuacji, w jakiej znalazło się miasto to ,, obiadki" są nieistotne. Ważne są kompetencje i doświadczenie, których brak nikt nie może mu zarzucić.

Nie przesadzaj. Z tego co wiadomo w Poznaniu tez się już na nim poznali i już nie pracuje w urzędzie.


Z tego co wiem sam odszedł z urzędu
mieszczuch
+2 #54 RE: Jarosław Berendt zapowiedział start w wyborachmieszczuch 2017-09-02 13:11
Na burmistrza pan Kaminski lub moze zdecyduje sie ponownie Pan Wilczynski (choć w to wątpię)Jedno wiem na pewno MUSI to być osoba rodem z miasta Wągrowca, ktora zaprowadzi w nim miejski ład i przywróci dawną świetność i kulturę godną miasta!Zadba o oświatę państwową oraz podległe jednostki oraz sprawi, że zwykły mieszkaniec miasta bedzie się tu czuł bezpiecznie po godz.22.
Gregor
+15 #53 RE: Jarosław Berendt zapowiedział start w wyborachGregor 2017-09-02 13:06
Cytuję Pan:
A może Kamiński wystartuje? Co się dzieje z tym Panem co chodził na obiady?

Nadal je obiady ale w innym miejscu. W domu i w swoim prywatnym czasie :D
ulas
0 #52 RE: Jarosław Berendt zapowiedział start w wyborachulas 2017-09-02 13:03
Cytuję Wanda:
Cytuję Pan:
A może Kamiński wystartuje? Co się dzieje z tym Panem co chodził na obiady?


Nie da się ukryć, że wiedzę i doświadczenie zarządzaniem miastem p. Kamiński ma. I według mnie jest dobrym kandydatem na Burmistrza. W sytuacji, w jakiej znalazło się miasto to ,, obiadki" są nieistotne. Ważne są kompetencje i doświadczenie, których brak nikt nie może mu zarzucić.

Nie przesadzaj. Z tego co wiadomo w Poznaniu tez się już na nim poznali i już nie pracuje w urzędzie.
Midas
+11 #51 RE: Jarosław Berendt zapowiedział start w wyborachMidas 2017-09-02 13:01
Cytuję olas:
Każdy inny tylko nie Poszwa

To złote słowa i tego się trzeba trzymać ;-)
xcx
+10 #50 RE: Jarosław Berendt zapowiedział start w wyborachxcx 2017-09-02 13:00
Cytuję Wanda:
Cytuję Brudny Harry:
Berendt kandydatem? A ktoś wie co zdziałał jako radny sejmiku i to siedząc tam tak długo? Czy zrobił coś dla naszego miasta czy tylko brał diety radnego? A może teraz ma ochotę na fajną kaskę na stanowisku burmistrza? Tylko tu trzeba ciężko pracować, bo ludzie szybko rozszyfrują ściemnianie, jak już to zrobili z obecnymi władzami.


Dużo racji w tym co piszesz. Już jeden przeszedł ze szkoły na Kcyńskiej do urzędu i mamy to, co mamy. Warto aby głos zabrali pracownicy szkoły i wypowiedzieli się na temat organizacji pracy, atmosfery panującej w szkole itp.

Nie wypowiedzą się publicznie, bo nikt nie będzie ryzykował gniewu przełożonego i utraty pracy. Takie czasy...
Samorzdowiec
+4 #49 RE: Jarosław Berendt zapowiedział start w wyborachSamorzdowiec 2017-09-02 12:43
Bzdury, nie ma żadnych szans. Staorsta chce się ten sposób rozprawić z burmistrzem i wypuścił do przodu Berenda...
życzliwa
+18 #48 KIBICUJEMYżyczliwa 2017-09-02 12:34
KIEDY PAN BERENDT ZŁOŻY REZYGNACJĘ Z KLUBU PLATFORMY W SEJMIKU ?
Wanda
+9 #47 OdpowiedźWanda 2017-09-02 11:44
Cytuję Brudny Harry:
Berendt kandydatem? A ktoś wie co zdziałał jako radny sejmiku i to siedząc tam tak długo? Czy zrobił coś dla naszego miasta czy tylko brał diety radnego? A może teraz ma ochotę na fajną kaskę na stanowisku burmistrza? Tylko tu trzeba ciężko pracować, bo ludzie szybko rozszyfrują ściemnianie, jak już to zrobili z obecnymi władzami.


Dużo racji w tym co piszesz. Już jeden przeszedł ze szkoły na Kcyńskiej do urzędu i mamy to, co mamy. Warto aby głos zabrali pracownicy szkoły i wypowiedzieli się na temat organizacji pracy, atmosfery panującej w szkole itp.
Malena
-5 #46 RE: Jarosław Berendt zapowiedział start w wyborachMalena 2017-09-02 09:52
Rewelacyjna wiadomość!!!!!!!!Już ma Pan mój głos :)
Wanda
-7 #45 OdpowiedźWanda 2017-09-02 09:50
Cytuję Pan:
A może Kamiński wystartuje? Co się dzieje z tym Panem co chodził na obiady?


Nie da się ukryć, że wiedzę i doświadczenie zarządzaniem miastem p. Kamiński ma. I według mnie jest dobrym kandydatem na Burmistrza. W sytuacji, w jakiej znalazło się miasto to ,, obiadki" są nieistotne. Ważne są kompetencje i doświadczenie, których brak nikt nie może mu zarzucić.
do Romka 2000
+2 #44 RE: Jarosław Berendt zapowiedział start w wyborachdo Romka 2000 2017-09-02 08:13
Cytuję Pan:
A może Kamiński wystartuje? Co się dzieje z tym Panem co chodził na obiady?

Nie ma szans... Taki samorządowiec, a dał się pozamiatać jak dziecko.
Brudny Harry
+7 #43 RE: Jarosław Berendt zapowiedział start w wyborachBrudny Harry 2017-09-02 03:09
Berendt kandydatem? A ktoś wie co zdziałał jako radny sejmiku i to siedząc tam tak długo? Czy zrobił coś dla naszego miasta czy tylko brał diety radnego? A może teraz ma ochotę na fajną kaskę na stanowisku burmistrza? Tylko tu trzeba ciężko pracować, bo ludzie szybko rozszyfrują ściemnianie, jak już to zrobili z obecnymi władzami.
Halny
+7 #42 RE: Jarosław Berendt zapowiedział start w wyborachHalny 2017-09-02 00:20
Cytuję Janko:
Cytuję Janko:
Jarosława samorządowca to znam jednego porządnego i to z Wąggrowca , a nie jakieś napływowe elementy z powiatu .
Gdyby kandydował Jarosław Wilk , to by była kandydatura nr 1 .

Fakt że facet jako przewodniczący PO w Wągrowcu jebnął im tę legitymację partyjną , bo nie było zgody na zaprzaństwo,sprzedaż Polski,
I kolaborację z zaborcami.
To trzeba mieć charakter i być człowiekiem niezależnym, a nie karierowiczem jak obecni kandydaci co chcą pewnie kandydować nie z pod szyldu PO , bo może zaszkodzić, a z przynależności nie zrezygnują , bo koniunkturalizm i bezideowość oraz interes polityczny każe przynależność zachować.

Walnął legitymacją i szefowaniem partii gdzie układy, układziki, kumoterstwo, kolesiostwo i odpychanie się kosztem ludzi budziło duże zastrzeżenia. Ta partia i jej ludzie do tej pory niczego nie zrozumieli, a straszenie PiS-em to o wiele za mało. Brak programu na górze, brak go na dole i osobiste układy powodują, że tracimy jako mieszkańcy i miasto czas, nie rozwijając sie i trwoniac wiele potencjałów ludzkich i materialnych. Złe i układowe zarządzanie to potężna zmora dzisiejszych "włodarzy", którzy się tylko miotają nic nie wnosząc do sprawy. Najważniejsze aby była wzajemna adoracja i pełny własny portfelik.
wyborca pewny swego
+11 #41 RE: Jarosław Berendt zapowiedział start w wyborachwyborca pewny swego 2017-09-02 00:18
Z jednej strony dobrze z drugiej, jednak nie dobrze. Zobaczymy, jak będzie.

Wszystko "lepsze" niż Pan Krzysztof!
Zenia
+8 #40 RE: Jarosław Berendt zapowiedział start w wyborachZenia 2017-09-02 00:06
Cytat:
To on pokazał, że potrafi zarządzać ludźmi, że można tak pokierować ludźmi, aby ci nie odchodzili z pracy, tylko uczciwie pracowali nad rozwojem, w tym przypadku szkoły.
Jestem ciekawa jaby sobie poradził na wolnym rynku pracy? Dystrybuować nie swoje pieniądze lepiej lub gorzej każdy chyba potrafi, ale je samemu wytworzyć ...oooo to już inna para kaloszy.
Janko
+8 #39 RE: Jarosław Berendt zapowiedział start w wyborachJanko 2017-09-01 23:47
Cytuję Janko:
Jarosława samorządowca to znam jednego porządnego i to z Wąggrowca , a nie jakieś napływowe elementy z powiatu .
Gdyby kandydował Jarosław Wilk , to by była kandydatura nr 1 .

Fakt że facet jako przewodniczący PO w Wągrowcu jebnął im tę legitymację partyjną , bo nie było zgody na zaprzaństwo,sprzedaż Polski,
I kolaborację z zaborcami.
To trzeba mieć charakter i być człowiekiem niezależnym, a nie karierowiczem jak obecni kandydaci co chcą pewnie kandydować nie z pod szyldu PO , bo może zaszkodzić, a z przynależności nie zrezygnują , bo koniunkturalizm i bezideowość oraz interes polityczny każe przynależność zachować.
Pan
+4 #38 Romek 2000Pan 2017-09-01 23:38
A może Kamiński wystartuje? Co się dzieje z tym Panem co chodził na obiady?
eeg
+24 #37 RE: Jarosław Berendt zapowiedział start w wyboracheeg 2017-09-01 22:39
Cytuję Jurand:

Program PiS - Polska w ruinie. Myślę, że PISobolszewia jest na dobrej drodze do realizacji swojego programu.

Każda matka pragnie mieć piękne,zdrowe i mądre dziecko. W twoim przypadku miała strasznego pecha, boś głupi jak kołek.
button
+4 #36 RE: Jarosław Berendt zapowiedział start w wyborachbutton 2017-09-01 22:31
Dla mnie liczy się tylko ktoś z PiS-u.
Janko
+16 #35 RE: Jarosław Berendt zapowiedział start w wyborachJanko 2017-09-01 22:25
Cytuję kolec:
Cytuję bfx:
Cytuję goomijagódka:

Program PO-"Odsunąć PIS od władzy i żeby było tak jak było "

Czyli żeby było dobrze :)

Dobrze dla kogo? Jak na razie to za PO dobrze miały tylko wszelkiej maści szumowiny.

Te Kolec kogo nazywasz szumowinami ?
Elyte Mazgółe i Szoguna , her Tuska co Kaszeby
odrywać od Polski chciał ,a może Zegarmistrza co na Ukrainie dorabać musi, bo porozumienia co do ekstradycji nie ma , iLeszka Balcerowicza co mówi że kapitał nie ma narodowości , a może
Sienkiewicza co mówił że Polska to ....., a może Lewandoski co pozbył Polaków kapitału , bo wyżywią się z pracy własnych rąk, a może itd itp
kolec
+17 #34 RE: Jarosław Berendt zapowiedział start w wyborachkolec 2017-09-01 22:00
Cytuję bfx:
Cytuję goomijagódka:

Program PO-"Odsunąć PIS od władzy i żeby było tak jak było "

Czyli żeby było dobrze :)

Dobrze dla kogo? Jak na razie to za PO dobrze miały tylko wszelkiej maści szumowiny.
Ciekawe
+14 #33 RE: Jarosław Berendt zapowiedział start w wyborachCiekawe 2017-09-01 21:56
Pan Beret z Po Pan Poszwa z Po?
Pan Berety że szkoły Pan Smakowało że szkoły?
Ciekawie
Janko
+12 #32 RE: Jarosław Berendt zapowiedział start w wyborachJanko 2017-09-01 21:52
Jarosława samorządowca to znam jednego porządnego i to z Wąggrowca , a nie jakieś napływowe elementy z powiatu .
Gdyby kandydował Jarosław Wilk , to by była kandydatura nr 1 .
Stary urzedas
+14 #31 RE: Jarosław Berendt zapowiedział start w wyborachStary urzedas 2017-09-01 21:03
Tonący brzytwy się chwyta. Nie ważne kto ważne że z PO. Potem się na stołkach poukłada. Szachy to prosta gra.
Brrt
+44 #30 RE: Jarosław Berendt zapowiedział start w wyborachBrrt 2017-09-01 20:15
Łezuu tyko nie belfer! Z rady miasta bedzie rada pedagogiczna. Tu trza gospodarza z wizją i pomysłami
Głos
+28 #29 RE: Jarosław Berendt zapowiedział start w wyborachGłos 2017-09-01 19:57
Cytuję mieszkaniecc:
Ma mój głos!

Mój NIE ,zdecynowanie nie :D
Ordo
+13 #28 RE: Jarosław Berendt zapowiedział start w wyborachOrdo 2017-09-01 19:37
Druga kandydatura członka PO to niestety
dobrze nie świadczy o tej formacji .
Tracą obaj .
Frodon
+11 #27 RE: Jarosław Berendt zapowiedział start w wyborachFrodon 2017-09-01 19:28
Cytuję Jurand:
Cytuję goomijagódka:
Cytuję Olunekk:
Wygląda mi to na falstart. Kandydat bez programu, zaplecza i wsparcia merytorycznego czyli .... nadal czekamy na poważnego kandydata.

Program PO-"Odsunąć PIS od władzy i żeby było tak jak było "

Program PiS - Polska w ruinie. Myślę, że PISobolszewia jest na dobrej drodze do realizacji swojego programu.

Czy Ty masz blade pojęcie kim byli Bolszewicy ?
Jurand
-15 #26 RE: Jarosław Berendt zapowiedział start w wyborachJurand 2017-09-01 19:10
Cytuję goomijagódka:
Cytuję Olunekk:
Wygląda mi to na falstart. Kandydat bez programu, zaplecza i wsparcia merytorycznego czyli .... nadal czekamy na poważnego kandydata.

Program PO-"Odsunąć PIS od władzy i żeby było tak jak było "

Program PiS - Polska w ruinie. Myślę, że PISobolszewia jest na dobrej drodze do realizacji swojego programu.
Frodon
+23 #25 RE: Jarosław Berendt zapowiedział start w wyborachFrodon 2017-09-01 18:36
Mam pytanie do Portalu WRC.
Skąd wie , że J.Berendt będzie głównym kontrkandydatem w wyborach ?
goomijagódka
+4 #24 RE: Jarosław Berendt zapowiedział start w wyborachgoomijagódka 2017-09-01 18:16
Cytuję bfx:
Cytuję goomijagódka:
Cytuję Olunekk:
Wygląda mi to na falstart. Kandydat bez programu, zaplecza i wsparcia merytorycznego czyli .... nadal czekamy na poważnego kandydata.

Program PO-"Odsunąć PIS od władzy i żeby było tak jak było "

Czyli żeby było dobrze :)

Ale dla kogo???
J23
+2 #23 RE: Jarosław Berendt zapowiedział start w wyborachJ23 2017-09-01 18:03
Myślę, że mieszkańcy Wągrowca mają swój rozum i w 25000 mieście znajdzie się przynajmniej 3 kandydatów, oprócz teraźniejszego burmistrza, którzy wystartują w wyborach w 2018 na Burmistrza. Po co w Wągrowcu "armia zaciężna" ze Skoków, kiedy w Skokach nie miałby żadnych szans w starciu z urzędującym Burmistrzem Panem Tadeuszem Kłosem. Dla mnie porażka, jeżeli zdobędzie chociaż 100 głosów. Porażka dla mieszkańców Wągrowca.
bfx
-3 #22 RE: Jarosław Berendt zapowiedział start w wyborachbfx 2017-09-01 18:01
Cytuję goomijagódka:
Cytuję Olunekk:
Wygląda mi to na falstart. Kandydat bez programu, zaplecza i wsparcia merytorycznego czyli .... nadal czekamy na poważnego kandydata.

Program PO-"Odsunąć PIS od władzy i żeby było tak jak było "

Czyli żeby było dobrze :)
goomijagódka
+6 #21 RE: Jarosław Berendt zapowiedział start w wyborachgoomijagódka 2017-09-01 17:30
Cytuję Olunekk:
Wygląda mi to na falstart. Kandydat bez programu, zaplecza i wsparcia merytorycznego czyli .... nadal czekamy na poważnego kandydata.

Program PO-"Odsunąć PIS od władzy i żeby było tak jak było "
Żeglarz
+14 #20 dylematŻeglarz 2017-09-01 17:23
Jeżeli dzięki tej kandydaturze Poszwa mógłby nie być już burmistrzem od 2018 to jest to dobra wiadomość, ale jako Pisior mam wątpliwości i podchodzę z rezerwą do ludzi związanych z Platformą...
Trzeba jednak podchodzić pragmatycznie do sprawy i nie zamykać się na ludzi. Jest sporo czasu, aby Pan Berent przedstawił swoją wizję miasta, przekonał nas niezdecydowanych.
Życzę powodzenia nowemu kandydatowi.
Żuraw i czapla
+18 #19 Zrobi się ciekawieŻuraw i czapla 2017-09-01 17:12
Cytuję Mieszkaniec Wschodu:
jest kandydat i trzeba go poprzeć, każdy lepszy niż obecny burmistrz, popieram Olasa, jak Berendt się nie sprawdzi to też wyleci, prosta zasada, to my decydujemy, my mieszkańcy ale Poszwa tego niestety nie rozumie. Zaraz zacznie kampanię w Tygodniku Wągrowieckim i Czapul zacznie atakować Portal, zapowiada się ciekawy rok.
Oddaje głos na Berendta.

Czapul cały czas wspiera Poszwę, a teraz będzie miał problem. Siostra jego żony w ubiegłym roku została przyjęta do szkoły na Kcyńskiej jako pedagog :lol:

Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 503 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

ZAPYTAJ O OFERTĘ

X

Ostrzeżenie

© 2009-2023 Portal WRC. Wszystkie prawa zastrzeżone.