• Media
  • Opublikowano:
  • Wyświetlono: 12091

Kontrowersyjny Zbyszko Sygierycz, czyli Strażak Sam w urzędzie

Zbyszko Sygierycz budzi wiele kontrowersji. Postanowiliśmy sprawdzić jaką funkcję pełni w Urzędzie Miejskim i jak godzi swoje służbowe obowiązki z działalnością w OSP Wągrowiec.

Dostajemy sporo zapytań dotyczących byłego Komendanta Straży Miejskiej w Wągrowcu Zbyszka Sygierycza, obecnie pracownika Urzędu Miejskiego w Wągrowcu. Zastanawiacie się, jaki obecnie zajmuje etat, dlaczego jeździ samochodem służbowym (kiedyś Straży Miejskiej) i jak godzi urzędowy etat z działalnością w OSP.

Wasze pytania skierowaliśmy do Urzędu Miejskiego w Wągrowcu. Odpowiedzi udzielił Piotr Korpowski, były rzecznik burmistrza.

Roman Kowalczewski: Dostajemy sporo zapytań, na jakich zasadach zatrudniony jest Zbyszko Sygierycz. Mieszkańcy widują go na akcjach OSP Wągrowiec w godzinach, w których powinien przebywać w Urzędzie Miejskim, świadcząc pracę zgodnie z umową.

Piotr Korpowski: Pan Zbyszko Sygierycz jest zatrudniony w Urzędzie Miejskim w Wągrowcu na stanowisku Inspektora w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego, jest także jednocześnie czynnym członkiem Ochotniczej Straży Pożarnej, uprawnionym do wyjazdów do akcji ratowniczych. Ochotnicza Straż Pożarna jest zarejestrowana w Krajowym Systemie Ratowniczo-Gaśniczym i w momencie alarmowania przez Państwową Straż Pożarną uczestniczy w akcjach celem ratowania życia, zdrowia, mienia innych osób lub ochrony środowiska przed pożarem, klęską żywiołową i innymi zagrożeniami. Ustawa o ochronie przeciwpożarowej uprawnia do udziału w działaniach w godzinach pracy. Trudno oczekiwać, by wszystkie pożary i zagrożenia zdarzały się wyłącznie po godzinach pracy. Z uwagi na zapewnienie pełnej obsady wozu bojowego, tj. 6 strażaków, do zdarzeń wyjeżdżają druhowie, którzy dobiegają jako pierwsi. Aby zapewnić pełną obsadę zdarza się, że czas wyjazdu jest opóźniony.

Roman Kowalczewski: Kolejna sprawa dotyczy wynagrodzenia. Skoro strażacy OSP otrzymują wynagrodzenie za udział w akcji to, kto płaci Sygieryczowi za nieobecność w pracy, czy czas spędzany na akcjach jest opłacany podwójnie tzn. przez Urząd Miejski w ramach umowy o pracę i OSP w ramach akcji?

Piotr Korpowski: W czasie uczestnictwa w akcjach ratowniczych pan Zbyszko Sygierycz jest zwolniony z pracy i nie pobiera za nią wynagrodzenia.

Roman Kowalczewski: A co z samochodem służbowym? Z informacji, jakie otrzymaliśmy od naszego informatora, wynika, że Zbyszko Sygierycz w trakcie wyjazdu na akcję używa samochodu służbowego, którym przemieszcza się między Urzędem Miejskim a jednostką OSP Wągrowiec. W czasie akcji samochód stoi pod OSP a w Urzędzie pracownicy, w trakcie służbowych wyjazdów (np. na miasto) są zmuszeni wykorzystywać prywatne samochody.

Piotr Korpowski: Samochód służbowy Urzędu Miejskiego — Renault Kangoo jest w dyspozycji Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego. Kierowcą tego pojazdu jest Pan Zbyszko Sygierycz, który wykorzystuje ten pojazd do zadań służbowych na terenie miasta.
Trudno jest po otrzymaniu wezwania do działań, pozostawić pojazd i dobiegać do remizy z odległości kilku kilometrów. Pozostawienie samochodu przed bramą OSP miało miejsce jeden raz w przeciągu całego roku. W Urzędzie Miejskim nikt nie zmusza pracowników do wykorzystywania samochodów prywatnych do wyjazdów służbowych.

Miały być zmiany, zostało po staremu.

Straż Miejska to dzisiaj Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego, który wykonuje podobne obowiązki, a jednocześnie daje schronienie byłemu Komendantowi Straży Miejskiej i emerytowanemu strażakowi Zbigniewowi Cholewińskiemu, a przecież Poszwa miał zwalniać emerytów. W zapowiadanych zmianach nawet samochód pozostał ten sam, zmieniła się tylko okleina na karoserii.

Czy nadal wierzycie w bajki wyborcze?


 

 

Komentarze   

sebastian s
+5 #42 Skandalsebastian s 2020-01-11 23:00
To że dojeżda do osp to pkiuś ale żeby w czasie pracy woził prywatne osobe szejnfleta to już skandal Teraz jeszcze ma zostać komendantem SM
Bosss
+4 #41 LosssBosss 2017-12-20 13:57
Cytuję Porter:
Ludzie zabierzcie się do pracy i dajcie człowiekowi spokój. Wybory wyborami p. Jarku ale przyzwoitym człowiekiem się jest albo nie

Jaki z niego człowiek zwykły szczur i pasożyt i to na co dzień w zeszłym tygodniu spotkałem go w godzinach pracy w markecie na zakupach z jakąś pindą może żona mnie już by z roboty wywalił albo po premi ale taki konfident, donosiciel i lizi dupek może i co lepsza burmistrzowie się zmieniają, ustroje się zmieniają ale nazwisko Sygierewicz od lat 70 w prezydium i potem urzędzie miejskim cały czas żyje i żeruje na naszym mieście i mieszkańcach
ciotka
-3 #40 klotkaciotka 2017-12-08 22:03
Zbyszko bądz jak Hetman Sobieski co prowadzi Husarię na bój przeciwko nie wiernym Bądz niczym Messi Ronaldo Lewandowski w ataku na złoczyńców bron nas jak Boruc przed prześladowaniem Nasze miasto potrzebuje wodza mistrza marszałka

Zbyszko ave Cezar Zbyszko Burmistrzem Wągrowca !!!
Mieszkaniec Jezyka
-6 #39 RE: Kontrowersyjny Zbyszko Sygierycz, czyli Strażak Sam w urzędzieMieszkaniec Jezyka 2017-12-07 10:07
Cytuję cwreqq:
Pajacu z Jeżyka wiesz dlaczego jego bratu nazwisko nie pomaga ? On pracuje w prywatnej firmie a nie budżetowej Po drugie to co za wykształcenie posiada Zbyszko ? Wągrowiecki uniwersytet to naprawde osiągnięcie.

Pajac to cie zrobil obszczymurku..
Porter
-9 #38 Kontrowersyjny ZbyszkoPorter 2017-12-06 07:56
Ludzie zabierzcie się do pracy i dajcie człowiekowi spokój. Wybory wyborami p. Jarku ale przyzwoitym człowiekiem się jest albo nie
Buszmen
+8 #37 RE: Kontrowersyjny Zbyszko Sygierycz, czyli Strażak Sam w urzędzieBuszmen 2017-12-06 07:02
Cytuję Agent Cia:
Należało by jeszcze wspomniec jakim byl cwaniaczkiem jak pelnil funkcjie w SM... Weszył tą gemba tam gdzie nie musial!!! Bawił sie w szeryfa!!! Zwykly służbista!!! Taki to nadał by sie u boku gestapowcow.. co mu kaza to zrobi...a teraz jak nie moze sie za bardzo wychylac to wszystkim Dziendobry mowi a łeb to w piach by chował jak by miał gdzie...
.

Zgadzam się z kolegą.Nie raz byłem świadkiem jego cwaniactwa
.a teraz? załatwił sobie nierób posadkę nikomu nie potrzebna za nasze pieniądze.Czy nasze władze tego nie widzą? Z tego co widzę to jeszcze go bronią. Panie Zbyszko do pracy.......
cwreqq
+2 #36 RE: Kontrowersyjny Zbyszko Sygierycz, czyli Strażak Sam w urzędziecwreqq 2017-12-05 19:50
Pajacu z Jeżyka wiesz dlaczego jego bratu nazwisko nie pomaga ? On pracuje w prywatnej firmie a nie budżetowej Po drugie to co za wykształcenie posiada Zbyszko ? Wągrowiecki uniwersytet to naprawde osiągnięcie.
Mieszkaniec Jezyka
-3 #35 RE: Kontrowersyjny Zbyszko Sygierycz, czyli Strażak Sam w urzędzieMieszkaniec Jezyka 2017-12-05 14:56
Cytuję olo:
Mieszkaniec Jeżyka Ty chyba z chyoinki się urwałeś skoro twierdzisz że nazwisko nie pomaga Skąd takie osłyh się biorą Pierwszy przykład Amber Gold , na naszyhm podwóeju nie jest inaczej

Olo czytaj ze zrozumieniem to nie boli...
Porter
-4 #34 Kontrowersyjny ZbyszkoPorter 2017-12-05 13:38
Ludzie czy was popie..ło co ma rodzina , matka, brat itd do tego co robi Zbyszko. Ten co obraża Zbyszka i jego rodzinę to ma głowę tylko do noszenia kapelusza.Są zarzuty merytoryczne to je przedstaw jak ich nie masz to się zamknij.
olo
#33 RE: Kontrowersyjny Zbyszko Sygierycz, czyli Strażak Sam w urzędzieolo 2017-12-05 13:38
Mieszkaniec Jeżyka Ty chyba z chyoinki się urwałeś skoro twierdzisz że nazwisko nie pomaga Skąd takie osłyh się biorą Pierwszy przykład Amber Gold , na naszyhm podwóeju nie jest inaczej
Mieszkaniec Jezyka
-6 #32 RE: Kontrowersyjny Zbyszko Sygierycz, czyli Strażak Sam w urzędzieMieszkaniec Jezyka 2017-12-05 10:12
Cytuję Stanisław:
Cytuję Mieszkaniec Jezyka:
A co Wam takiego Zbyszko zrobil ze rnbicie na Niego nagonke?? Moze ktos mu zazdrosci ze ma wyksztalbenie i do wszystkiego doszedl wlasnymi silami a nie przez uklady?? Hejt to domema slabeuszy na zasilku czekajacych na kolejna zapomoge od paxstwa.. Trzymaj sie Komemdant..

Za młody chyba jesteś i napewno sam nie doszedł nazwisko to już za komuny w prezydium było ważne i wszyscy znali więc nie pisz bzdur

Mi nie chodzi o jego rodzicow ,dziadkow i innych jakos jego bratu nazwisko nie pomaga...🤣 wiec nie pisz bzdur bo za stary jeses...
Stanisław
-2 #31 PrlStanisław 2017-12-05 09:04
Cytuję Mieszkaniec Jezyka:
A co Wam takiego Zbyszko zrobil ze rnbicie na Niego nagonke?? Moze ktos mu zazdrosci ze ma wyksztalbenie i do wszystkiego doszedl wlasnymi silami a nie przez uklady?? Hejt to domema slabeuszy na zasilku czekajacych na kolejna zapomoge od paxstwa.. Trzymaj sie Komemdant..

Za młody chyba jesteś i napewno sam nie doszedł nazwisko to już za komuny w prezydium było ważne i wszyscy znali więc nie pisz bzdur
Porter
#30 Kontrowersyjny ZbyszkoPorter 2017-12-05 09:01
Portal kolejny raz zajmuje się tanią sensacją nie mającą nic wspólnego z faktami . Może Ci wszyscy ,którzy krytykują ruszyli by tyłki ze stołków i sami bezinteresownie zrobili by coś dla tego miasta i ich mieszkańców.
Stanisław
-2 #29 PrlStanisław 2017-12-05 08:59
Cytuję znawca:
Kolejny, który sprzedał się Burmistrzowi

Jak cała jego rodzina kilkanaście baaa kilkadziesiąt już latek jak mama jego kawki podawała w prezydium na czerwonym stole czerwonemu naczelnikowi p. Byłemu burmistrzowi potem się cały czas ustroje się zmieniały a nazwisko w gmachu to samo zresztą w naszym szpitalu inaczej komuny już dawno nie ma ale smród został i jeszcze długie lata zostanie zależy tylko jak wiatr zawieje pozdrawiam
Agent Cia
+7 #28 Wielki panAgent Cia 2017-12-04 09:55
Należało by jeszcze wspomniec jakim byl cwaniaczkiem jak pelnil funkcjie w SM... Weszył tą gemba tam gdzie nie musial!!! Bawił sie w szeryfa!!! Zwykly służbista!!! Taki to nadał by sie u boku gestapowcow.. co mu kaza to zrobi...a teraz jak nie moze sie za bardzo wychylac to wszystkim Dziendobry mowi a łeb to w piach by chował jak by miał gdzie...
Mieszkanka
-7 #27 RE: Kontrowersyjny Zbyszko Sygierycz, czyli Strażak Sam w urzędzieMieszkanka 2017-12-04 09:18
Cytuję Tram taram:
Cytuję goocio:
Co do obietnic wyborczych , to większość z nich
spełnił , ale niestety muszę przyznać nie wszystkie i najważniejszych niestety nie.

Jakie? Konkretny


Zlikwidował Straż Miejską
Mieszkaniec Jezyka
#26 ZbyszkoMieszkaniec Jezyka 2017-12-03 18:30
A co Wam takiego Zbyszko zrobil ze rnbicie na Niego nagonke?? Moze ktos mu zazdrosci ze ma wyksztalbenie i do wszystkiego doszedl wlasnymi silami a nie przez uklady?? Hejt to domema slabeuszy na zasilku czekajacych na kolejna zapomoge od paxstwa.. Trzymaj sie Komemdant..
Tram taram
-6 #25 RE: Kontrowersyjny Zbyszko Sygierycz, czyli Strażak Sam w urzędzieTram taram 2017-12-03 14:22
Cytuję kolec:
Brawo portal, szacun za podejmowanie tematów od których wszyscy inni uciekają jak od ognia. Dziennikarze mają wręcz obowiązek pytać, a obowiązkiem władz jest odpowiadać, zwłaszcza na trudne i niewygodne pytania. Mnie nie interesuje że jedna babcia drugiej babci.... mnie interesuje jak są wydawane pieniądze publiczne, na co, w jakiej kwocie, kto ma w tym udział i czy te pieniądze nie wyciekają w postaci "podatku" od zlecenia ! Koniec kropka. Napadanie na portal, za to że najrzetelniej z wągrowieckich mediów wypełnia swój obowiązek jest zupełnie nie na miejscu.

Jak cie interesuję wydawania pieniędzy to idz do urzędu i poproś o wydatki
Tram taram
+7 #24 RE: Kontrowersyjny Zbyszko Sygierycz, czyli Strażak Sam w urzędzieTram taram 2017-12-03 13:09
Cytuję goocio:
Co do obietnic wyborczych , to większość z nich
spełnił , ale niestety muszę przyznać nie wszystkie i najważniejszych niestety nie.

Jakie? Konkretny
streuko
+18 #23 RE: Kontrowersyjny Zbyszko Sygierycz, czyli Strażak Sam w urzędziestreuko 2017-12-02 20:48
Panie Kowlaczewski. Nie zapytał Pan co na co dzień robi taki Inspektor w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego ?
To samo co burmistrz jak był specem od obrony cywilnej u starosty.
A zanim zaczniesz drążyć udawać tego wielkiego lokalnego dziennikarza od siedmiu boleści to się lepiej przygotuj do tematu.
Oz
+5 #22 RE: Kontrowersyjny Zbyszko Sygierycz, czyli Strażak Sam w urzędzieOz 2017-12-02 20:12
Cytuję Strażak:
Ludzie, jak tak dalej to nie będzie komu was ratować. Nie obchodzi mnie czy bierze 50 zł więcej czy nie. Chce żeby mi uratował dobytek albo życie, kiedy pech trafi na mnie.
Burmistrz się nie podoba, to za rok zmienicie. Teraz to wycie stada frustratów

A mnie akurat obchodzi kto za to płaci.
Jeśli miasto płaci za 8h pracy a w tym czasie osp tez płaci za akcje to coś jest nie teges.
I jakoś mi się nie chce wierzyć ze wyruszając na akcje strażak wypełnia dokumenty ze wychodzi i na jak długo bo to niemożliwe ponieważ :
Musi być jak najszybciej w osp
Nie wie jak długo akcja będzie trwała
Ale to tylko moje zdanie.
hahaha
+1 #21 RE: Kontrowersyjny Zbyszko Sygierycz, czyli Strażak Sam w urzędziehahaha 2017-12-02 16:12
Cytuję Zdzich:
Co autor miał na myśli? I po co? Mam nadzieję, że chciał tylko dowalić burmistrzowi. Niestety, w tak bardzo prosty i beznadziejny sposób. Liczę na to, że autor nie krytykuje działania Pana Zbyszka, który poświęca swój czas ( nie ważne, czy służbowy, czy prywatny), naraża swoje zdrowie i życie ratując życie i mienie innych. Trochę kojarzy mi się niestety ten artykuł z z podejściem mediów pisowskich, które chcąc dowalić komuś, piętnują zachowania szlachetne (Ziobro na konferencji prasowej po aresztowaniu znanego transplantologa). Mam nadzieję, że strażacy ochotnicy nie będą się zastanawiać, czy pomagać innym, czy nie.

On po nocach nie śpi i wymyśla powody by dowalić burmistrzowi :-D Taki śmiesz\ny facecik :-D
jkweecfvr
+11 #20 RE: Kontrowersyjny Zbyszko Sygierycz, czyli Strażak Sam w urzędziejkweecfvr 2017-12-02 15:29
Korpowski a co Ty myślisz że zawodowi strażacy przyjeżdają do każdej akcji w pełnychy obsadachy Zanim coś napiszesz to się dowiedz wszystkiego
filip
+14 #19 RE: Kontrowersyjny Zbyszko Sygierycz, czyli Strażak Sam w urzędziefilip 2017-12-02 15:05
Ja mam inne pytanie - po co w mieście, w którym nie ma praktycznie fabryk i zakładów z dymiącymi kominami, zatrudnia się ludzi zajmujących się ekologią?
jk
+18 #18 RE: Kontrowersyjny Zbyszko Sygierycz, czyli Strażak Sam w urzędziejk 2017-12-02 14:01
Straż Miejska chociaż była widoczna na mieście a teraz kumple siedzą w biurze w kapciach.
jk
+13 #17 RE: Kontrowersyjny Zbyszko Sygierycz, czyli Strażak Sam w urzędziejk 2017-12-02 14:00
TĘPIĆ KOLESIOSTWO W każdym wykonaniu czy to rudy czy strażak czy też strażnik Poszwa zapomniał jak jego koledzy z PO obecnie krytykują obsadzanie stanowisk przez pis
olo
+11 #16 RE: Kontrowersyjny Zbyszko Sygierycz, czyli Strażak Sam w urzędzieolo 2017-12-02 13:55
Strażak masz racje Kiedyś była taka firma Elektromis kogo to była firma wszyscy wiedzieli Prezesem osp w tej firmie był pan Świtalski i według Ciebie trzeba przymknąć oko na to czy się tam zajmowali bo pan Ś był strażakiem
Strażak
+8 #15 RE: Kontrowersyjny Zbyszko Sygierycz, czyli Strażak Sam w urzędzieStrażak 2017-12-02 13:18
Ludzie, jak tak dalej to nie będzie komu was ratować. Nie obchodzi mnie czy bierze 50 zł więcej czy nie. Chce żeby mi uratował dobytek albo życie, kiedy pech trafi na mnie.
Burmistrz się nie podoba, to za rok zmienicie. Teraz to wycie stada frustratów
olo
+7 #14 RE: Kontrowersyjny Zbyszko Sygierycz, czyli Strażak Sam w urzędzieolo 2017-12-02 12:57
Portal zapytajcie obecnego Wielkopolskiego Komendanta co tak szybko Zbigniew Ch. poszedł na emeryture ?
khlu
+12 #13 RE: Kontrowersyjny Zbyszko Sygierycz, czyli Strażak Sam w urzędziekhlu 2017-12-02 12:54
Korpowski nie pisz bzdur że samochyód gaśniczy może wyjechać do akcji jak ma pełną obsade Po drugie czy pan SS ygierycz bierze czynny udział w akcji czy tylko stoi obok oficera operacyjnego z JRG ?
franc
+18 #12 RE: Kontrowersyjny Zbyszko Sygierycz, czyli Strażak Sam w urzędziefranc 2017-12-02 12:46
Może sprawdzicie gdzie pracują najbliżsi członkowie rodziny pana Zbigniewa Cholewinskiego
kolec
+6 #11 RE: Kontrowersyjny Zbyszko Sygierycz, czyli Strażak Sam w urzędziekolec 2017-12-02 12:41
Brawo portal, szacun za podejmowanie tematów od których wszyscy inni uciekają jak od ognia. Dziennikarze mają wręcz obowiązek pytać, a obowiązkiem władz jest odpowiadać, zwłaszcza na trudne i niewygodne pytania. Mnie nie interesuje że jedna babcia drugiej babci.... mnie interesuje jak są wydawane pieniądze publiczne, na co, w jakiej kwocie, kto ma w tym udział i czy te pieniądze nie wyciekają w postaci "podatku" od zlecenia ! Koniec kropka. Napadanie na portal, za to że najrzetelniej z wągrowieckich mediów wypełnia swój obowiązek jest zupełnie nie na miejscu.
goocio
-6 #10 RE: Kontrowersyjny Zbyszko Sygierycz, czyli Strażak Sam w urzędziegoocio 2017-12-02 12:00
Co do obietnic wyborczych , to większość z nich
spełnił , ale niestety muszę przyznać nie wszystkie i najważniejszych niestety nie.
Hooligan333
+4 #9 Człowiek człowiekowi jadowitą żmijąHooligan333 2017-12-02 10:49
W opisanym przypadku również.
Zdzich
+10 #8 OspZdzich 2017-12-02 09:44
Co autor miał na myśli? I po co? Mam nadzieję, że chciał tylko dowalić burmistrzowi. Niestety, w tak bardzo prosty i beznadziejny sposób. Liczę na to, że autor nie krytykuje działania Pana Zbyszka, który poświęca swój czas ( nie ważne, czy służbowy, czy prywatny), naraża swoje zdrowie i życie ratując życie i mienie innych. Trochę kojarzy mi się niestety ten artykuł z z podejściem mediów pisowskich, które chcąc dowalić komuś, piętnują zachowania szlachetne (Ziobro na konferencji prasowej po aresztowaniu znanego transplantologa). Mam nadzieję, że strażacy ochotnicy nie będą się zastanawiać, czy pomagać innym, czy nie.
Wielko Polanin
+12 #7 RE: Kontrowersyjny Zbyszko Sygierycz, czyli Strażak Sam w urzędzieWielko Polanin 2017-12-02 09:01
Cytuję bobo:
Ja to się tylko zastanawiam jak człowiek który w ogóle nie mieszka w Wągrowcu, tylko w zupełnie innej miejscowości oddalonej o kilkanaście kilometrów (nomen omen w której również funkcjonuje OSP) może być członkiem OSP Wągrowiec. A bajki o tym, że urząd mu nie płaci kiedy jest na wyjazdach OSP w godzinach pracy to dzieciom opowiadać a nie nam. Jakoś nic mu z pensji za to nie potrącają więc w takich przypadkach bierze podwójną kasę

W miejscowości, w której mieszka p. Sygierycz jedyne co działa w ramach OSP, to SYRENA DŹWIĘKOWA, naprawiona w ubr. na sylwestra. Można to sprawdzić i zweryfikować, ilu jest, czyli nie ma, strażaków ochotników, jaki mają, czyli nie mają, sprzęt, ile razy brali, czyli nie brali, udziału w akcjach gaśniczych i dlaczego wszelkie przypadki pożarów zabezpiecza OSP w Gołańczy i PSP w Wągrowcu. Redakcjo, zweryfikuj może to i bedziesz wiedziała dlaczego p. Zbyszko Sygierycz jest strażakiem w Wągrowcu. Może czuje powołanie pomocy innym? Bo nie każdy z nas jest strażakiem, ratownikiem, a większość obróci się na pięcie, widząc, że coś złego się dzieje, bo w końcu nie mnie to dotyczy
Wielko Polanin
+13 #6 RE: Kontrowersyjny Zbyszko Sygierycz, czyli Strażak Sam w urzędzieWielko Polanin 2017-12-02 08:54
Czemu ma służyć ten artykuł? Czy szukacie haków na burmistrza, strzelając ze ślepaków w pracowników jemu podległych? Szanowna redakcjo, nie jestem wyborcą p. Poszwy, ale jest to płytkie, poziom grupy "czerwone muchomorki" z przedszkola międzygminnego w Pcimiu Dolnym. A jak macie "informatora" czy jak to się teraz nazywa "sygnalistę", to najpierw jego zweryfikujcie, jaki ma cel, bo wygląda na to, że to on was wystawił na ośmieszenie.
johny
+24 #5 RE: Kontrowersyjny Zbyszko Sygierycz, czyli Strażak Sam w urzędziejohny 2017-12-02 08:15
Ja pier... Co to za portal tak opisywać ludzi co was interesuje co robi i jak mu placa. Ruszcie mózgownicami to czy w trakcie akcji osp mu placa czy nie to jest ustalone odgórnie... Nie jestem z wrc nie znam nikogo z opisu ale żenada na maca. Takie pytania to zadalby babcia siedzaca pod blokiem cały dzien i obserwujaca sasiadow. W życiu nie odpowiedzialnym na takie pytania będąc urzednikiem. Klikam portal wrc "nie lubię" pudelek 2
bydgoska
+21 #4 straż miejskabydgoska 2017-12-02 07:57
na moje to totalnym poronionym pomysłem była likwidacja straży miejskiej. co z tego że utworzony nowy wydział ma niby te same zadania co SM jak tak naprawdę nie ma nikt tam uprawnień do podejmowania interwencji np w sprawie zaparkowanego samochodu w sposób utrudniający wjazd na posesję. ja już mam tego dosyć tak szczerze mówiąc. burmistrzu czas najwyższy przyznać się do błędu co do likwidacji straży miejskiej i powołać ja na nowo.
.
+4 #3 RE: Kontrowersyjny Zbyszko Sygierycz, czyli Strażak Sam w urzędzie. 2017-12-02 05:05
Cytuję bobo:
Ja to się tylko zastanawiam jak człowiek który w ogóle nie mieszka w Wągrowcu, tylko w zupełnie innej miejscowości oddalonej o kilkanaście kilometrów (nomen omen w której również funkcjonuje OSP) może być członkiem OSP Wągrowiec. A bajki o tym, że urząd mu nie płaci kiedy jest na wyjazdach OSP w godzinach pracy to dzieciom opowiadać a nie nam. Jakoś nic mu z pensji za to nie potrącają więc w takich przypadkach bierze podwójną kasę


Ciekawe skąd ta pewność że z wypłaty nie ma nic potracane? Wykonuje pan przelewy wypłat dla p. Zbyszka że wie pan ile faktycznie dostaje? Bardzo ciekawe...
bobo
+3 #2 RE: Kontrowersyjny Zbyszko Sygierycz, czyli Strażak Sam w urzędziebobo 2017-12-02 00:57
Ja to się tylko zastanawiam jak człowiek który w ogóle nie mieszka w Wągrowcu, tylko w zupełnie innej miejscowości oddalonej o kilkanaście kilometrów (nomen omen w której również funkcjonuje OSP) może być członkiem OSP Wągrowiec. A bajki o tym, że urząd mu nie płaci kiedy jest na wyjazdach OSP w godzinach pracy to dzieciom opowiadać a nie nam. Jakoś nic mu z pensji za to nie potrącają więc w takich przypadkach bierze podwójną kasę
znawca
+13 #1 RE: Kontrowersyjny Zbyszko Sygierycz, czyli Strażak Sam w urzędzieznawca 2017-12-02 00:35
Kolejny, który sprzedał się Burmistrzowi

TRWA CISZA WYBORCZA
komentowanie zostało wyłączone do 21.04.2024 r. do godziny 21:10

Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 503 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

ZAPYTAJ O OFERTĘ

X

Ostrzeżenie

© 2009-2023 Portal WRC. Wszystkie prawa zastrzeżone.