• Opublikowano:
  • Wyświetlono: 6804

Maciej Kędzierski kandydatem na wójta Gminy Wapno

Maciej Kędzierski zamierza walczyć o fotel wójta Gminy Wapno. Aktualnie jest radnym Rady Gminy Wapno.

- Wapno ma piękną i bogatą historię związana z kopalnią soli i nie tylko. Już najwyższy czas, żeby szanując tę historię pójść dalej i zacząć budować piękną przyszłość na podstawie nowoczesnych rozwiązań wprowadzanych w funkcjonowanie gminy, które pozwolą na jej dalszy rozwój — tłumaczy Maciej Kędzierski.

Maciej Kędzierski ma 34 lata i od 2014 zasiada w Radzie Gminy Wapno. Ma wykształcenie wyższe. Prowadzi rodzinne gospodarstwo rolne, dodatkowo na jednym z portali internetowych prowadzi FanPage "Centrum Ostrzeżeń Pogodowych Pałuki".


 

 

Komentarze   

#@#
+3 #36 RE: Maciej Kędzierski kandydatem na wójta Gminy Wapno#@# 2018-12-13 14:29
Cytuję #@#:
Bawo Panie Wojcie. Przywraca Pan Panią Sekretarz od poniedziałku na stanowisko!!!
Dotrzymuje Pan obietnic!?!?


Pomyłka! Obietnice przedwyborcze ma pan w d...e
?
+3 #35 RE: Maciej Kędzierski kandydatem na wójta Gminy Wapno? 2018-12-13 14:05
Cytuję &&&:
Cytuję Ania Wapno:
. GRATULACJĘ PANIE MACIEJU SZCZĘŚCIA NA NOWEJ DRODZE ŻYCIA I WYGRANYCH WYBORÓW


Nie dziwię się , że następna go zostawiła !

?
&&&
+2 #34 RE: Maciej Kędzierski kandydatem na wójta Gminy Wapno&&& 2018-12-13 13:27
Cytuję Ania Wapno:
. GRATULACJĘ PANIE MACIEJU SZCZĘŚCIA NA NOWEJ DRODZE ŻYCIA I WYGRANYCH WYBORÓW


Nie dziwię się , że następna go zostawiła !
bodo
-1 #33 RE: Maciej Kędzierski kandydatem na wójta Gminy Wapnobodo 2018-11-25 07:08
.
#@#
+7 #32 RE: Maciej Kędzierski kandydatem na wójta Gminy Wapno#@# 2018-11-24 05:23
Bawo Panie Wojcie. Przywraca Pan Panią Sekretarz od poniedziałku na stanowisko!!!
Dotrzymuje Pan obietnic!?!?
POPEK&CYPIS
+8 #31 wyboryPOPEK&CYPIS 2018-09-09 19:40
Brawo!!!rolnik, człowiek z naszej małej ojczyzny a nie spadochron- emeryt który się ślizga po gminnej kasie wapieńskiej!!!Czas na zmiany w całej gminie bo układy ja zrujnują do końca. Kędzierski cudów nie zdziała bo kasa pusta przecież 40% Super Zibi dał podwyżki swojej szefowej tzn pani skarbnik....ale jako radny się udziela i rozumie potrzeby mieszkańców oraz zna się na funkcjonowaniu samorządu. Jedyny słuszny kandydat i tyle:)
Ada1
+4 #30 wyboryAda1 2018-08-30 23:16
Cytuję Dendro:
Roxy możesz być pewna, że tylko ludzi ograniczonych interesuje życie prywatne. Liczą się kompetencje, a te Maciej ma. W odróżnieniu do obecnego. Ciężko zrobić coś jak większość w radzie ma klika wójta.

Insynuujesz różne rzeczy, ale tak naprawdę nie masz pojęcia o czym mówisz. Nikt Ci nie broni oddać głos na inną osobę, nawet na tą która mieszka w sąsiedniej gminie. Taka jest w Wapnie polityka, że zatrudniane są osoby spoza Wojna, a młodzi kompetentni wyjeżdżają.

Cytuję Dendro:
Roxy możesz być pewna, że tylko ludzi ograniczonych interesuje życie prywatne. Liczą się kompetencje, a te Maciej ma. W odróżnieniu do obecnego. Ciężko zrobić coś jak większość w radzie ma klika wójta.

Insynuujesz różne rzeczy, ale tak naprawdę nie masz pojęcia o czym mówisz. Nikt Ci nie broni oddać głos na inną osobę, nawet na tą która mieszka w sąsiedniej gminie. Taka jest w Wapnie polityka, że zatrudniane są osoby spoza Wojna, a młodzi kompetentni wyjeżdżają.

Wszyscy obcy wyciskają z naszej gminy ile się da i nie interesuje ich jej przyszłość.Tak samo będzie w przypadku Pana z Damasławka:8 godzin i heja na chatę.Nikt go nie spotka na ulicy czy w sklepie.Dlaczego miałby się przejmować Wapnem?przecież tutaj nie mieszka ha ha ha Kto nie myśli i ma w d..ie Wapno niech głosuje na obcego.
kiki
+2 #29 wyborykiki 2018-08-30 22:59
Cytuję Wapno:
Nie będę na tego pana głosować, jak widać umie tylko dużo gadać z czego jest znany.
Reklama, słowa, może bez zbędnego pisania i gadania można wiele zrobić!!
Powodzenia

To nie głosuj.Oddaj głos na obcego,który o 15-tej pojedzie do Damasławka.
Roxy
+10 #28 hahaha wystarczy podpuscicRoxy 2018-08-29 13:29
oj Panie Kedzierski proszę jednak wziąć się za robotę a nie siedzieć przypuszczam w telefonie i odpisywać na komentarze. Wystarczy Pana podpuscic i zmienia się Pan w Św. Mikołaja hahaha . Widać poziom kandydata!!!! POWODZENIA!!!!
Święty Mikołaj
-11 #27 RE: Maciej Kędzierski kandydatem na wójta Gminy WapnoŚwięty Mikołaj 2018-08-29 13:21
Cytuję Roxy:
ja także nie należę do żadnego komitetu i także nie jestem pracownikiem w UG. Jestem zwykłym mieszkańcem. Ludzie spoza gminy byli zatrudniani już od dawna z resztą nie tylko w Urzędzie. Ale patrząc realnie na to wszytko, nie oszukujmy się zadania które cele które chce osiągnąć kandydat nie mają pokrycia i to jest fakt. Ale ŻYCZĘ POWODZENIA!!!!


Tu Święty Mikołaj wierzę że jesteś zwykłym mieszkańcem:) Super że wszystko wiesz i przewidujący jesteś. Radzę odejść od komputera, bo za oknem jest inny świat! :)
Wapno, nie Damaslawe
-11 #26 RE: Maciej Kędzierski kandydatem na wójta Gminy WapnoWapno, nie Damaslawe 2018-08-29 13:18
Cytuję Wapno:
Nie będę na tego pana głosować, jak widać umie tylko dużo gadać z czego jest znany.
Reklama, słowa, może bez zbędnego pisania i gadania można wiele zrobić!!
Powodzenia


To nie głosuj. Jeśli kandydatem na wójta jest dla ciebie mieszkaniec sąsiedniej gminy to ok.
Wapno
-9 #25 !!!Wapno 2018-08-29 12:54
Nie będę na tego pana głosować, jak widać umie tylko dużo gadać z czego jest znany.
Reklama, słowa, może bez zbędnego pisania i gadania można wiele zrobić!!
Powodzenia
Roxy
+18 #24 plany bez pokrycia!!!Roxy 2018-08-29 12:39
ja także nie należę do żadnego komitetu i także nie jestem pracownikiem w UG. Jestem zwykłym mieszkańcem. Ludzie spoza gminy byli zatrudniani już od dawna z resztą nie tylko w Urzędzie. Ale patrząc realnie na to wszytko, nie oszukujmy się zadania które cele które chce osiągnąć kandydat nie mają pokrycia i to jest fakt. Ale ŻYCZĘ POWODZENIA!!!!
Wyborca
+3 #23 Maciej KędzierskiWyborca 2018-08-29 10:38
Roxy,Wapnianin no szkoda że zakończyła się rejestracja komitetów. Trzeba było kandydować, wójt nie musi mieć wyższego wykształcenia. Krytykować pod przykryciem łatwo. Ciekawe czego dowiedzieli byście o sobie od ludzi. Każdy ma coś na sumieniu.,wy też. Ale gdzie byliście jak z urzędu wyrzucane były kompetentne osoby, jak dla młodych z Wapna nie było pracy a dla obcych tak, gdzie byliście jak wykanczano ludzi psychicznie. Przecież nie jeden z was doświadczył dobra od pani Mirki i co wstawił się ktoś. Nie dowiary jacy ludzie tu mieszkają. Jesteście pełni nienawiści i zazdrości.Jeżeli tak wszystko wiecie to dlaczego nie ma was na listach.Kandydujcie zmieńcie coś. Też będziecie pobierać uposażenia wójta. Po co zazdrościć. Jestem przerażony mętalnością ludzi w Wapnie. Poprostu ciemnogród.Przepraszam tych którzy weszli już w 21 wiek i wyszli z tego zaś ciałka.
Wapnianin
+13 #22 ...Wapnianin 2018-08-29 10:25
Drogi Dendro życzę owocnych poszukiwań IP akurat ja nie jestem pracownikiem gminy ani członkiem żadnego komitetu wyborczego jestem zwykłym mieszkańcem ale jak widać każdy kto chce się wypowiedzieć w sposób " niewygodny" dla Pana Macieja jest od razu atakowany....
Dendro
-13 #21 RE: Maciej Kędzierski kandydatem na wójta Gminy WapnoDendro 2018-08-29 09:02
Cytuję Wapnianin:
Zgodzę się z Roxy do czasu gdy nie było wiadomo, że obecny wójt nie będzie kandydował w wyborach na stronie fb Wapno druga strona medalu, której administratorem jest Pan Maciej na każdym kroku czytalismy o krytyce obecnego wójta i było podkreślane jaka to pan Grabowski stosuje "kiełbasę wyborcza" od kiedy wiadomo że wójt nie będzie kandydował temat ucichl a zaczęła się "nagonka" na Pana Janusza więc kto tu stosuje chwyty poniżej pasa?.... Czasami co za dużo to nie zdrowo...


Śmieszne chwyty stosujecie. Wójt obecny ma co chciał, czyli emeryturę i odprawę, a praca mu niepotrzebna:) Krytyka? Przez 4 lata można było się tylko śmiać i czekać na koniec, który na szczęście nadszedł.

Mieszkańcy chcą zmiany i nie dadzą się nabrać. Na szczęście nikt nie jest anonimowy i można sprawdzić jaki % IP urzędu w Wapnie bierze udział w "dyskusji":)
Wapnianin
+26 #20 Zdaniem wyborcy 1Wapnianin 2018-08-29 07:07
Zgodzę się z Roxy do czasu gdy nie było wiadomo, że obecny wójt nie będzie kandydował w wyborach na stronie fb Wapno druga strona medalu, której administratorem jest Pan Maciej na każdym kroku czytalismy o krytyce obecnego wójta i było podkreślane jaka to pan Grabowski stosuje "kiełbasę wyborcza" od kiedy wiadomo że wójt nie będzie kandydował temat ucichl a zaczęła się "nagonka" na Pana Janusza więc kto tu stosuje chwyty poniżej pasa?.... Czasami co za dużo to nie zdrowo...
Dendro
-27 #19 RE: Maciej Kędzierski kandydatem na wójta Gminy WapnoDendro 2018-08-29 07:05
Roxy możesz być pewna, że tylko ludzi ograniczonych interesuje życie prywatne. Liczą się kompetencje, a te Maciej ma. W odróżnieniu do obecnego. Ciężko zrobić coś jak większość w radzie ma klika wójta.

Insynuujesz różne rzeczy, ale tak naprawdę nie masz pojęcia o czym mówisz. Nikt Ci nie broni oddać głos na inną osobę, nawet na tą która mieszka w sąsiedniej gminie. Taka jest w Wapnie polityka, że zatrudniane są osoby spoza Wojna, a młodzi kompetentni wyjeżdżają.
Roxy
+30 #18 zdaniem wyborcyRoxy 2018-08-29 06:45
Cytuję e:
Cytuję Wapnianin:
Rychuuu dobrze kojarzysz to ten pan odwoływal swój ślub a co ciekawsze w tym roku we wrześniu też miał brać ślub i z tego co słyszałem ślub został odwołany. Może coś jest nie tak z tym "Naszym" kandydatem skoro tak mu żony sprzed ołtarza uciekają? :Doby wyborcy sprzed urn nie pouciekali tak jak żony "sprzed ołtarza" mu uciekaja.....


Konkurencja stosuje chwyty poniżej pasa, ale niczego innego nie należało się spodziewać. Insynuacje nie mające nic wspólnego z rzeczywistością. Możesz być spokojny o wybory, bo Mieszkańcy Wapna pójda tłumnie za jedynym kandydatem na Wojta z gminy :DNie wybiorą oni emerytowanego policjanta z damasławka.

Nie byłabym tego taka pewna czy to konkurencja:) raczej sami wyborcy interesują się Pana życiem nie tylko zawodowym ale także prywatnym. Dziwię się ,że tak uporczywie naciskasz i pniesz do władzy moim zadaniem staje się to już obrzydliwe odpalam neta a tam jak nie Wrc to na fb etc...Wybacz, ale tym naciskiem bardzo mnie i wielu ludzi zniecheciłes do siebie!!! A program wstępny" chyba "wyborczy opublikowany na jednej z stron fb nie przekonuje mnie a co więcej, jak można wprost obrażać kogoś kto był i jest przy władzy, skoro samemu na stołku radnego przez 4 lata się milczy i nic się nie robi? Moim zdaniem kandydat niejaki!!!!
e
-18 #17 RE: Maciej Kędzierski kandydatem na wójta Gminy Wapnoe 2018-08-27 10:48
Cytuję Wapnianin:
Rychuuu dobrze kojarzysz to ten pan odwoływal swój ślub a co ciekawsze w tym roku we wrześniu też miał brać ślub i z tego co słyszałem ślub został odwołany. Może coś jest nie tak z tym "Naszym" kandydatem skoro tak mu żony sprzed ołtarza uciekają? :Doby wyborcy sprzed urn nie pouciekali tak jak żony "sprzed ołtarza" mu uciekaja.....


Konkurencja stosuje chwyty poniżej pasa, ale niczego innego nie należało się spodziewać. Insynuacje nie mające nic wspólnego z rzeczywistością. Możesz być spokojny o wybory, bo Mieszkańcy Wapna pójda tłumnie za jedynym kandydatem na Wojta z gminy :DNie wybiorą oni emerytowanego policjanta z damasławka.
Wapnianin
+18 #16 Miał być slubWapnianin 2018-08-27 07:35
Rychuuu dobrze kojarzysz to ten pan odwoływal swój ślub a co ciekawsze w tym roku we wrześniu też miał brać ślub i z tego co słyszałem ślub został odwołany. Może coś jest nie tak z tym "Naszym" kandydatem skoro tak mu żony sprzed ołtarza uciekają? :Doby wyborcy sprzed urn nie pouciekali tak jak żony "sprzed ołtarza" mu uciekaja.....
Wyborca
-13 #15 Do RychuuuSWyborca 2018-08-23 12:07
Rychuuu słyszałem, że wczoraj byłeś tak pijany że Cię w kaftanie na wytrzeźwiałkę zabierali.No ja tak nie złośliwie tylko tak weryfikuje może ktoś z was wie czy to prawda
Człowieku przyjemnie ci jak ktoś o tobie tak pisze.Dopóki w Wapnie będą mieszkać tak ograniczeni ludzie nie będzie dobrze. Trzeba się cieszyć że są młodzi którym się chce coś robić. Wspierać ich pomagać,a nie zajmować się piwrdołami. Wstyd. Życie prywatne to każdego osobista sprawa, nigdy nie wiadomo co kogo w życiu spotka.Panie Macieju gratuluję decyzji i życzę powodzenia. ☺
ja_wisła
-11 #14 RE: Maciej Kędzierski kandydatem na wójta Gminy Wapnoja_wisła 2018-08-23 09:57
Cytuję Rychuuu:
Dobrze kojarzę? Ten pan odwoływał weselicho kilka dni przed? Jakaś obyczajowa afera była tam? To o tego pana chodzi? Nie pytam złośliwe, ale słyszałem i weryfikuje plotki? Niech mi ktoś z mieszkańców powie czy coś takie miało miejsce?

Ale też mi wielkie wydarzenie! Jakby swój pogrzeb odwołał - to by było coś!
A poza tym: a g**** cie to obchodzi!
Słony Górnik
-10 #13 RE: Maciej Kędzierski kandydatem na wójta Gminy WapnoSłony Górnik 2018-08-23 09:51
Cytuję wyborca:
"...budować piękną przyszłość na podstawie nowoczesnych rozwiązań wprowadzanych w funkcjonowanie gminy..." chyba jako radny zdaje sobie sprawę jak funkcjonuje gmina, może zamiast haseł i sloganów trochę szczegółów jak NAM to będzie cudownie. Pewnie Wszyscy będziemy piękni, młodzi i bogaci? Z niecierpliwością czekam na PROGRAM WYBORCZY - Pozdrawiam

Daj gościowi czas. I tak na tle pidstarzałej konkurencji prezentuje się jak mąż stanu. O dobry innowacyjny pomysł zawsze łatwiej z młodej świežej i otwartej głowy. Dotychczasowy włodarz jakoś cudów nie zwojował.
wyborca
+27 #12 RE: Maciej Kędzierski kandydatem na wójta Gminy Wapnowyborca 2018-08-23 08:32
"...budować piękną przyszłość na podstawie nowoczesnych rozwiązań wprowadzanych w funkcjonowanie gminy..." chyba jako radny zdaje sobie sprawę jak funkcjonuje gmina, może zamiast haseł i sloganów trochę szczegółów jak NAM to będzie cudownie. Pewnie Wszyscy będziemy piękni, młodzi i bogaci? Z niecierpliwością czekam na PROGRAM WYBORCZY - Pozdrawiam
ccc
+5 #11 wyboryccc 2018-08-22 17:33
Cytuję Imbo:
Cytuję Rychuuu:
Dobrze kojarzę? Ten pan odwoływał weselicho kilka dni przed? Jakaś obyczajowa afera była tam? To o tego pana chodzi? Nie pytam złośliwe, ale słyszałem i weryfikuje plotki? Niech mi ktoś z mieszkańców powie czy coś takie miało miejsce?


Już jednego starego kawalera w najnowszej historii polski mamy, który ma parcie na władze no i kota...
:D

Nikogo nie powinno obchodzić czyjeś prywatne życie.Ciekawe,czy Twoje jest takie idealne???
GOGUS
-2 #10 RE: Maciej Kędzierski kandydatem na wójta Gminy WapnoGOGUS 2018-08-22 14:35
Cytuję Rychuuu:
Dobrze kojarzę? Ten pan odwoływał weselicho kilka dni przed? Jakaś obyczajowa afera była tam? To o tego pana chodzi? Nie pytam złośliwe, ale słyszałem i weryfikuje plotki? Niech mi ktoś z mieszkańców powie czy coś takie miało miejsce?


Jako konkurencyjny komitet musicie szukać we własnych szeregach takich postaci i afer,bo tam jest tego dużo. Zapytaj własnego kandydata i szefa komitetu o afery, a gdy spyta "która?" to poproś, aby opowiedział TOP10.

Na szczęście zdecydował się się kandydować, aby takich jak Ty odsunąć od szkodliwych działań na rzecz Wapna
Ania Wapno
-1 #9 ZAJĘTYAnia Wapno 2018-08-22 14:33
. GRATULACJĘ PANIE MACIEJU SZCZĘŚCIA NA NOWEJ DRODZE ŻYCIA I WYGRANYCH WYBORÓW
Imbo
-9 #8 RE: Maciej Kędzierski kandydatem na wójta Gminy WapnoImbo 2018-08-22 14:20
Cytuję Rychuuu:
Dobrze kojarzę? Ten pan odwoływał weselicho kilka dni przed? Jakaś obyczajowa afera była tam? To o tego pana chodzi? Nie pytam złośliwe, ale słyszałem i weryfikuje plotki? Niech mi ktoś z mieszkańców powie czy coś takie miało miejsce?


Już jednego starego kawalera w najnowszej historii polski mamy, który ma parcie na władze no i kota...
:D
Rychuuu
-3 #7 RE: Maciej Kędzierski kandydatem na wójta Gminy WapnoRychuuu 2018-08-22 13:11
Dobrze kojarzę? Ten pan odwoływał weselicho kilka dni przed? Jakaś obyczajowa afera była tam? To o tego pana chodzi? Nie pytam złośliwe, ale słyszałem i weryfikuje plotki? Niech mi ktoś z mieszkańców powie czy coś takie miało miejsce?
Pl
0 #6 RE: Maciej Kędzierski kandydatem na wójta Gminy WapnoPl 2018-08-22 12:14
Super, że się zdecydował. Dobrze, że ma własny komitet i uratuje Wapno przed wójtem z sąsiedniej gminy, który startował na wójta Damaslawka i przegrał z AS.
MRolniK
0 #5 RE: Maciej Kędzierski kandydatem na wójta Gminy WapnoMRolniK 2018-08-22 10:35
Cytuję prosiaq:
Cytuję Suweren:
Ale rolnikiem jest i może należy do partii co lubi stołki obsadzać.

a no psl

Oni juz byli i się nie sprawdzili. To taka przystawka do każdej partii po postkomunie. Za stołki to i z diabłem do wyborów by poszli w jednym szeregu. Jeszcze obstawiają stołki po ostatnich wyborach samorzadowych i to tyle. Ile członków w partii jest, tyle mieli stołków poobsadzanych. Aż niesmaczne... Rolników to gdzieś mieli i tak jest do dzisiaj! Byle stołek i kasa się zgadzała
prosiaq
0 #4 RE: Maciej Kędzierski kandydatem na wójta Gminy Wapnoprosiaq 2018-08-22 08:32
Cytuję Suweren:
Ale rolnikiem jest i może należy do partii co lubi stołki obsadzać.

a no psl
Andi
-10 #3 RE: Maciej Kędzierski kandydatem na wójta Gminy WapnoAndi 2018-08-22 08:00
Brawo Maciej, powodzenia!
Suweren
+27 #2 Byle swój?Suweren 2018-08-22 06:57
Ale rolnikiem jest i może należy do partii co lubi stołki obsadzać.
Wybiórca
+22 #1 RE: Maciej Kędzierski kandydatem na wójta Gminy WapnoWybiórca 2018-08-22 00:55
Też mi dokonania... Jakież to nowoczesne rozwiazania zamierza kandydat wprowadzać? To pusty slogan tylko. Proponuję, żeby się zajął swoim gospodarstwem rolnym, a nie wyciągał ręce po państwową pensję i posadkę. Już byli tacy, co ćwiczyli tę opcję np. w Damasławku, a teraz nie ma kto prowadzić interesu i gospodarstwa. Trzeba się zajmowac tym na czym się człowiek zna, a nie pchac się na afisz. Chyba, że gospodarstwo plajtuje, to jakoś trzeba się ratować :lol:

Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 503 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

ZAPYTAJ O OFERTĘ

X

Ostrzeżenie

© 2009-2023 Portal WRC. Wszystkie prawa zastrzeżone.