• Opublikowano:
  • Wyświetlono: 15635

Krzysztof Wasilewski kadydatem na wójta Gminy Wapno

Krzysztof Wasielewski zamierza kandydować na stanowisko wójta gminy Wapno. Reprezentuje "KWW Wapno Przyjazną Gminą".

Krzysztof Wasielewski ma 59 lat, ukończył studia wyższe w Politechnice Poznańskiej i studia podyplomowe w AGH w Krakowie.

Od kilkudziesięciu lat związany z Wapnem, pracował m.in. w KDPiZR w Wapnie, a następnie w GIPSICO Sp. z o.o. W ciągu ostatnich 25 lat utworzył kilkadziesiąt miejsc pracy dla mieszkańców Wapna. Sprawny organizator, przedsiębiorczy z wieloletnim doświadczeniem kierowniczym. Obecnie zatrudniony w MARMITE w Zakrzewie k. Poznania.

W swoim programie wyborczym zapowiada m.in. poprawa funkcjonowania Urzędu Gminy, integrację społeczności Gminy oraz efektywne pozyskiwanie środków finansowych na rozwój Gminy Wapno.


 

 

Komentarze   

Stary Marych
+5 #79 Wójt WapnaStary Marych 2018-12-22 06:38
GDZIE NAGRANIE Z SESJI Z 20.12.2019
CZY ZNÓW ŁAMANIE PRAWA ?
CZY STRACH PRZED KOMPROMITACJĄ ?
Stary Marych
+10 #78 Wójt WapnaStary Marych 2018-12-12 02:42
Cytuję Maciej Kędzierski:
Szanowny Panie/Pani " Stary Marych ". W odpowiedzi na liczne pytanie, które zostały tutaj zadane chciałbym udzielić odpowiedzi. Tak mogę spokojnie spojrzeć Pani Alinie w oczy. Mogę również spokojnie spojrzeć w oczy byłym już i obecnym pracownikom urzędu. Uważam, że w kwestiach które Pan/ Pani tutaj porusza zrobiłem wszystko na co pozwala mandat radnego i zrobiłem wszystko jako zwykły człowiek. Moje działania mają odbicie w protokołach z sesji oraz komisji, które dostępne są na stronie bip wapno. Proszę się zapoznać z moimi uwagami i zastrzeżeniami dotyczącymi tej trudnej sytuacji która niesie dla nas wszystkich mieszkańców gminy negatywne skutki finansowe. Przypominam, że decyzje personalne podejmuje wójt nie rada gminy.

Odnośnie pytań dotyczących sprzedaży majątku gminnego również proponuje odwołać się do wcześniej wspomnianych dokumentów . Nigdy nie uważałem, że sprzedaż majątku w celu podjęcia inwestycji jest dobrym rozwiązaniem - a odbiciem tej postawy były głosowania.

Chętnie odpowiem na inne nurtujące pytania - jestem dostępny w mediach społecznościowych i postaram się sprawnie odpowiedzieć.

Panu Krzysztofowi życzę oczywiście powodzenia i bardzo chętnie podejmę debatę dotyczącą dobrych rozwiązań dla gminy na najbliższe 5 lat.
Serdecznie pozdrawiam Maciej Kędzierski

Cytuję Maciej Kędzierski:
Szanowny Panie/Pani " Stary Marych ". W odpowiedzi na liczne pytanie, które zostały tutaj zadane chciałbym udzielić odpowiedzi. Tak mogę spokojnie spojrzeć Pani Alinie w oczy. Mogę również spokojnie spojrzeć w oczy byłym już i obecnym pracownikom urzędu. Uważam, że w kwestiach które Pan/ Pani tutaj porusza zrobiłem wszystko na co pozwala mandat radnego i zrobiłem wszystko jako zwykły człowiek. Moje działania mają odbicie w protokołach z sesji oraz komisji, które dostępne są na stronie bip wapno. Proszę się zapoznać z moimi uwagami i zastrzeżeniami dotyczącymi tej trudnej sytuacji która niesie dla nas wszystkich mieszkańców gminy negatywne skutki finansowe. Przypominam, że decyzje personalne podejmuje wójt nie rada gminy.

Odnośnie pytań dotyczących sprzedaży majątku gminnego również proponuje odwołać się do wcześniej wspomnianych dokumentów . Nigdy nie uważałem, że sprzedaż majątku w celu podjęcia inwestycji jest dobrym rozwiązaniem - a odbiciem tej postawy były głosowania.

Chętnie odpowiem na inne nurtujące pytania - jestem dostępny w mediach społecznościowych i postaram się sprawnie odpowiedzieć.

Panu Krzysztofowi życzę oczywiście powodzenia i bardzo chętnie podejmę debatę dotyczącą dobrych rozwiązań dla gminy na najbliższe 5 lat.
Serdecznie pozdrawiam Maciej Kędzierski




Panie Wójcie Kędzierski !!!!!!
Czy dzisiaj, kiedy Pan jest już wójtem może pan z czystym sumieniem spojrzeć Pani Alinie Grabowskiej w oczy ?
Honoru to niema pan za grosz,Pan dobrze o tym wie. Nie wróżę panu dłuższego trwania na tym stanowisku. Pan wie o czym ja mówię. Żałosny pan jest panie "wójcie"
XYZ
0 #77 RE: Krzysztof Wasilewski kadydatem na wójta Gminy WapnoXYZ 2018-09-18 10:47
Panie Krzysztofie na CHCENIU' się skończyło
Grzegorzy
+12 #76 RE: Krzysztof Wasilewski kadydatem na wójta Gminy WapnoGrzegorzy 2018-09-13 01:33
Przyznać trzeba, mądry człowiek. Szanuję starsze roczniki po polibudzie...
Mirka
-6 #75 Krzysztof Wasilewski kandydatem na wójtaMirka 2018-09-13 00:28
[quote name="Wyborca"]Czy to że ktoś skończył studia zaoczne oznacza że jest gorszy od tego z dziennych. Nie jeden cały tydzień ciężko pracuje żeby móc zapłacić za czesne. Są to osoby, którym rodzice nie pomogą bo sami nie mają. Trzeba podziwiać właśnie tych ludzi, że mimo trudności chcą się uczyć ...
Masz rację, pani Ciekawska Ela przesadziła w swojej wypowiedzi. Pozdrawiam Mirka
Wyborca
-3 #74 Krzysztof WasilewskiWyborca 2018-09-13 00:05
Czy to że ktoś skończył studia zaoczne oznacza że jest gorszy od tego z dziennych. Nie jeden cały tydzień ciężko pracuje żeby móc zapłacić za czesne. Są to osoby, którym rodzice nie pomogą bo sami nie mają. Trzeba podziwiać właśnie tych ludzi, że mimo trudności chcą się uczyć , a jeżeli skończą więcej kierunków to jeszcze większy podziw
Ela4
-2 #73 RE: Krzysztof Wasilewski kadydatem na wójta Gminy WapnoEla4 2018-09-12 22:22
Cytuję Ciekawska:
Mam swojego kandydata na wójta ale go nachalnie innym nie przedstawiam. Każdy ma swój rozum i możliwość oddania głosu na kogo chce.Wójta z rodowodem z Wapna, akurat właśnie mamy... pracowity, skromny i grzeczny posiada wszystkie te cechy, urzekły panią w kandydacie z Ruśca.
Pozdrawiam też Ela


Wiele można powiedzieć o obecnym Wicie, ale nie pracowity, skromny i grzeczny:) hahaha
Ciekawska
+5 #72 Krzysztof Wasilewski kandydatem na wójtaCiekawska 2018-09-12 21:48
Mam swojego kandydata na wójta ale go nachalnie innym nie przedstawiam. Każdy ma swój rozum i możliwość oddania głosu na kogo chce.Wójta z rodowodem z Wapna, akurat właśnie mamy... pracowity, skromny i grzeczny posiada wszystkie te cechy, urzekły panią w kandydacie z Ruśca.
Pozdrawiam też Ela
Ela4
0 #71 RE: Krzysztof Wasilewski kadydatem na wójta Gminy WapnoEla4 2018-09-12 21:34
Cytuję Ciekawska:
Ela 4
....
"Audyt w szkole pokazał jak była zarządzana, więc jeśli chcecie się bawić w zarządzanie wybierzcie spadochroniarza, a ZUPEŁNIE NIC SIĘ NIE ZMIENI."

Droga pani Elu 4 audyt w szkole nic nie pokazał bo osoba, która miała go wykonywać wycofała się z jego realizacji i zwróciła zaliczkę.


Skoro wie pani o audycie tyle co i jak to wnioskuje, że pracuje pani w urzędzie gminy, bo takiej wiedzy nie mają radni i nie jest to powszechna wiedza. Strona wójta wapno.pl i gazetka na ten temat milczy. Audyt "zniknął" w cudownych okolicznościach, bo był nie po myśli obecnej władzy (wójt + przewodniczacy rady), która w trakcie zdecydowała, że wystawi dyrektora i wyniki audytu będą strzałem w kolano. Nie znam firmy, która bierze zaliczkę, wykonuje cała pracę (wielogodzinną), przedstawia wstępne wyniki na sesji i później wycofuje się i zwraca pieniądze, bo się spóźnili z papierem. Tylko małe dzieci wierzą w takie bajki.

Obecna władza bo się zmian i stosują wszystkie sposoby, aby mydlić oczy. Niestety dla nich już niewiele osób daje się oszukiwać - poza panią/panem.
Ela4
+2 #70 RE: Krzysztof Wasilewski kadydatem na wójta Gminy WapnoEla4 2018-09-12 21:11
Cytuję Ciekawska:
Ela 4

Macieja charakteryzuje pokora, pracowitość i skromność, co w naszej gminie zdarza się bardzo rzadko.
Maciej rób dla NASZEJ GMINY swoje, masz wsparcie wielu osób!


Z takim przymiotami o ile je rzeczywiście posiada to powinien kandydować jednocześnie na wójta gminy ale i na proboszcza, będziemy mieli wash and go :lol:

Proboszcza mamy dobrego, więc się nie martw.
Ciekawska
+2 #69 Krzysztof Wasilewski kandydatem na wójtaCiekawska 2018-09-12 20:47
Ela 4
....
"Audyt w szkole pokazał jak była zarządzana, więc jeśli chcecie się bawić w zarządzanie wybierzcie spadochroniarza, a ZUPEŁNIE NIC SIĘ NIE ZMIENI."

Droga pani Elu 4 audyt w szkole nic nie pokazał bo osoba, która miała go wykonywać wycofała się z jego realizacji i zwróciła zaliczkę.
Niech pani nie wprowadza mieszkańców Wapna w błąd. Pani rozmija się z rzeczywistością. Mniej emfazy i uwielbienia bo popada pani w śmieszność, brakowało na koniec pani wypowiedzi,aby pani napisała ...wodzu prowadź na Kowno, pozdrawiam Ela.
Ciekawska
-1 #68 Krzysztof Wasilewski kandydatem na wójtaCiekawska 2018-09-12 20:24
Ela 4

Macieja charakteryzuje pokora, pracowitość i skromność, co w naszej gminie zdarza się bardzo rzadko.
Maciej rób dla NASZEJ GMINY swoje, masz wsparcie wielu osób!

Z takim przymiotami o ile je rzeczywiście posiada to powinien kandydować jednocześnie na wójta gminy ale i na proboszcza, będziemy mieli wash and go :lol:
Ela 4
-4 #67 RE: Krzysztof Wasilewski kadydatem na wójta Gminy WapnoEla 4 2018-09-12 20:15
Cytuję Ciekawska:
ELA 4 ..... zaufam modemu Chłopakowi, który skończył administrację, był radnym i ma pomysł na naprawę.

Na szczęście każdy ma prawo wyboru i wybierajcie Wójta z obcej gminy.


Czy skończył zaoczne studia administracji czy też dzienne? różnica między poziomem zdobytego w ten sposób wykształcenia jest znaczna ...student płaci, student wymaga, a na dziennych studiach to za gęś czy kaczkę z gospodarstwa przeznaczoną dla profesora dyplomu nie wydają. Jak słyszę, że ktoś ma pomysł to od razu przypomina mi się wypowiedź Waldusia Kiepskiego... "tata mam pomysła "

To sprawdź jak skończył "studia" obecny dyrektor w Wapnie, aby mógł być dyrektorem - strzelasz w kolana takimi argumentami, bo nie masz pojęcia o czym piszesz. Poczekaj na program, przeczytaj ze zrozumieniem i komentuj najlepiej.

Obecnie macie do dyspozycji 2 kadencje łącznie 10 lat, aby w tym czasie NAPRAWDĘ zmienić Gminę - dolicz to do wieku kandydatów i odpowiedz sobie kto NAPRAWDĘ może i chce tego dokonać, a nie doczekać/dorobić do emerytury. Za 5 lat przy złym wyborze teraz w październiku będzie za późno na naprawianie.

Audyt w szkole pokazał jak była zarządzana, więc jeśli chcecie się bawić w zarządzanie wybierzcie spadochroniarza, a ZUPEŁNIE NIC SIĘ NIE ZMIENI.

Macieja charakteryzuje pokora, pracowitość i skromność, co w naszej gminie zdarza się bardzo rzadko.
Maciej rób dla NASZEJ GMINY swoje, masz wsparcie wielu osób!
Ciekawska
+1 #66 Krzysztof Wasilewski kandydatem na wójta gminyCiekawska 2018-09-12 20:00
ELA 4 ..... zaufam modemu Chłopakowi, który skończył administrację, był radnym i ma pomysł na naprawę.

Na szczęście każdy ma prawo wyboru i wybierajcie Wójta z obcej gminy.

Czy skończył zaoczne studia administracji czy też dzienne? różnica między poziomem zdobytego w ten sposób wykształcenia jest znaczna ...student płaci, student wymaga, a na dziennych studiach to za gęś czy kaczkę z gospodarstwa przeznaczoną dla profesora dyplomu nie wydają. Jak słyszę, że ktoś ma pomysł to od razu przypomina mi się wypowiedź Waldusia Kiepskiego... "tata mam pomysła "
Jarek
-3 #65 RE: Krzysztof Wasilewski kadydatem na wójta Gminy WapnoJarek 2018-09-12 11:41
Cytuję Nauczycielka z Wapna:
Bycie wójtem to również kierowanie pracą zatrudnionych w urzędzie pracowników. Pan Janusz Bilski i pan Krzysztof Wasilewski takie doświadczenie posiadają, natomiast pan Maciej Kędzierski takiego doświadczenia nie ma. Mamy teraz wójta bez doświadczenia w kierowaniu ludźmi i wygląda to tak jak wygląda. Argument, że pan Maciej jest miejscowy i będzie o 15.00. kupował bułki to fakt ale i obecny wójt jest miejscowy i też kupuje bułki w Wapnie i co z tego wynika nic. Znalazłam program wyborczy pana Wasilewskiego na jego stronie Facebooka, a ktoś wie gdzie są jakie są programy wyborcze innych kandydatów ?

Gdzie jest ten program?
Ela4
+1 #64 RE: Krzysztof Wasilewski kadydatem na wójta Gminy WapnoEla4 2018-09-12 06:11
Cytuję Płny praw wyborczych:
Cytuję Ela4:
Cytuję Pełnyprawwyborczych:
Cytuję Ela4:
Cytuję Nauczycielka z Wapna:
Pani Mirko ten tytuł opowiadania Mrożka to Ostatni husarz,
poza tym w poruszanych kwestiach zgadzam się z panią.


Pozostaje Wam super Dyrektor z Damaslawka lub rzetelny Kierownik z Wągrowca. Tylko później pretensje do siebie.

Jeżeli nikt z miejscowych nie może sobie poradzić z problemami gminy niech będzie dojezdny. Co za różnica gdzie mieszka, byle wypełniał swoje obowiązki rzetelnie. Panie Radny Kędzierski, myślę że to dobry czas że sprawozdania z działalności radnego rady gminy wapno, czy jest Pan zadowolony ze swojej kadencji i osiągnięć? Wystarczy wejść do szkoły żeby zobaczyć, że Janusz nie brał pieniędzy za nic nie robienie. Wyśmiano go, że osoba bez kwalifikacji zajmuje takie stanowisko a może zawstydzić swoją pracą niejednego "dyrektora z zawodu" i to są fakty i rzeczy istotne, którymi powinniśmy kierować się wybierając władze samorządowe. Janusz, masz mój głos. Powodzenia!


Ha ha. Szkoła od 20 lat wygląda tak samo, XX wiek, archaiczne sale i korytarze. Już dawno każda sala powinna mieć tablicę interaktywną-wiesz ile takich jest w szkole? Wstyd mówić. Gdzie szafki na rzeczy uczniów? Gdzie sala fizyko-chemiczna? Poziom nauczania na szarym końcu powiatu. Brał wypłatę i emeryturę, a ile to wynosi masz w oświadczeniu - zdecyduj czy to dużo, czy mało.

Miejscowy poradzi sobie bez problemu i ja widzę w tej roli Macieja. Większość Osób również, bo mają dość reformatorów z sąsiednich gmin, a nawet województw. Bądź spokojny, że zrobi porządek-będzie to robił "dla siebie", bo tu mieszka, płaci podatki, chodzi do sklepu i po 15.00 nie będzie uciekał nigdzie,a Ludziom będzie mógł spokojnie spojrzeć w oczy, bo jest uczciwy.


Rozumiem, że to twoje przemyślenie, że każda klasa powinna mieć tablice interaktywną, każda szkoła powinna być wyposażona w szafki dla uczniów, a obowiązek finansowania tego ma dyrektor "bo przecież zarabia dużo" chyba że ominąłem jakieś z rozporządzeń ministra edukacji narodowej bądź kuratora oświaty.
Równie dobrze możesz wymagać żeby dyrektor wszystkie klasy wyposażył w 27 laptopów, 4 tablety i perkusje, a jak tego nie spełni mieć pretensje. Chodzi o operatywność i zdolności organizacyjne, o których jak widzę po Twoich wypowiedziach masz małe pojęcie. No może pomijając umiejętności sprawdzania biuletynu informacji publicznej.


To oni dyrektorzy, którzy to robią popełniają błąd? Muszą zapoznać się z Twoimi przemyśleniami, bo są odkrywcze. Audyt wosk tak słabo, że nie upublicznili go, aby nie robić"swojemu" kuku przed wyborami. Kandydat z Damaslawka dostał umowę na 10 miesięcy od obecnego wójta BEZ KONKURSU, dostał jego komitet wyborczy i wsparcie, więc nie oczekuj, że coś się zmieni. Mógł honorowo odmówić, bo wiedział, że startuje i pójść wlasna ścieżka, ale wybrał wariant drugi.

Będzie rządziła ta samą klika i nic się zmieni, a polityka ciepłej wody w kranie zaprowadzi nas na skraj urwiska, a wtedy będzie za późno na lament.
Ela4
-2 #63 RE: Krzysztof Wasilewski kadydatem na wójta Gminy WapnoEla4 2018-09-12 06:03
Cytuję Nauczycielka z Wapna:
Bycie wójtem to również kierowanie pracą zatrudnionych w urzędzie pracowników. Pan Janusz Bilski i pan Krzysztof Wasilewski takie doświadczenie posiadają, natomiast pan Maciej Kędzierski takiego doświadczenia nie ma. Mamy teraz wójta bez doświadczenia w kierowaniu ludźmi i wygląda to tak jak wygląda. Argument, że pan Maciej jest miejscowy i będzie o 15.00. kupował bułki to fakt ale i obecny wójt jest miejscowy i też kupuje bułki w Wapnie i co z tego wynika nic. Znalazłam program wyborczy pana Wasilewskiego na jego stronie Facebooka, a ktoś wie gdzie są jakie są programy wyborcze innych kandydatów ?


Jeśli doświadczenie to rozumiem, że mówisz o szkole w której konieczny był audyt, bo jest tak źle,a wyniki egzaminów są jedynymi z najgorszych? Z tego co wiem, to była firma drugiego kandydata jest w upadłości. Podziękuję za takie doświadczenie i zaufam modemu Chłopakowi, który skończył administrację, był radnym i ma pomysł na naprawę.

Na szczęście każdy ma prawo wyboru i wybierajcie Wójta z obcej gminy.
Ciekawska
0 #62 Krzysztof Wasilewski kandydatem na wójtaCiekawska 2018-09-12 00:56
Nie wiem czy to prawda ale podobno pan Maciej Kędzierski miał mieć też poparcie z PSL w wyborach ale po zapoznaniu się z jego programem wyborczym odmówili mu udzielenia poparcia.
Nauczycielka z Wapna
+2 #61 Krzysztof Wasilewski kandydatem na wójtaNauczycielka z Wapna 2018-09-12 00:51
Bycie wójtem to również kierowanie pracą zatrudnionych w urzędzie pracowników. Pan Janusz Bilski i pan Krzysztof Wasilewski takie doświadczenie posiadają, natomiast pan Maciej Kędzierski takiego doświadczenia nie ma. Mamy teraz wójta bez doświadczenia w kierowaniu ludźmi i wygląda to tak jak wygląda. Argument, że pan Maciej jest miejscowy i będzie o 15.00. kupował bułki to fakt ale i obecny wójt jest miejscowy i też kupuje bułki w Wapnie i co z tego wynika nic. Znalazłam program wyborczy pana Wasilewskiego na jego stronie Facebooka, a ktoś wie gdzie są jakie są programy wyborcze innych kandydatów ?
Płny praw wyborczych
-1 #60 RE: Krzysztof Wasilewski kadydatem na wójta Gminy WapnoPłny praw wyborczych 2018-09-11 22:33
Cytuję Ela4:
Cytuję Pełnyprawwyborczych:
Cytuję Ela4:
Cytuję Nauczycielka z Wapna:
Pani Mirko ten tytuł opowiadania Mrożka to Ostatni husarz,
poza tym w poruszanych kwestiach zgadzam się z panią.


Pozostaje Wam super Dyrektor z Damaslawka lub rzetelny Kierownik z Wągrowca. Tylko później pretensje do siebie.

Jeżeli nikt z miejscowych nie może sobie poradzić z problemami gminy niech będzie dojezdny. Co za różnica gdzie mieszka, byle wypełniał swoje obowiązki rzetelnie. Panie Radny Kędzierski, myślę że to dobry czas że sprawozdania z działalności radnego rady gminy wapno, czy jest Pan zadowolony ze swojej kadencji i osiągnięć? Wystarczy wejść do szkoły żeby zobaczyć, że Janusz nie brał pieniędzy za nic nie robienie. Wyśmiano go, że osoba bez kwalifikacji zajmuje takie stanowisko a może zawstydzić swoją pracą niejednego "dyrektora z zawodu" i to są fakty i rzeczy istotne, którymi powinniśmy kierować się wybierając władze samorządowe. Janusz, masz mój głos. Powodzenia!


Ha ha. Szkoła od 20 lat wygląda tak samo, XX wiek, archaiczne sale i korytarze. Już dawno każda sala powinna mieć tablicę interaktywną-wiesz ile takich jest w szkole? Wstyd mówić. Gdzie szafki na rzeczy uczniów? Gdzie sala fizyko-chemiczna? Poziom nauczania na szarym końcu powiatu. Brał wypłatę i emeryturę, a ile to wynosi masz w oświadczeniu - zdecyduj czy to dużo, czy mało.

Miejscowy poradzi sobie bez problemu i ja widzę w tej roli Macieja. Większość Osób również, bo mają dość reformatorów z sąsiednich gmin, a nawet województw. Bądź spokojny, że zrobi porządek-będzie to robił "dla siebie", bo tu mieszka, płaci podatki, chodzi do sklepu i po 15.00 nie będzie uciekał nigdzie,a Ludziom będzie mógł spokojnie spojrzeć w oczy, bo jest uczciwy.


Rozumiem, że to twoje przemyślenie, że każda klasa powinna mieć tablice interaktywną, każda szkoła powinna być wyposażona w szafki dla uczniów, a obowiązek finansowania tego ma dyrektor "bo przecież zarabia dużo" chyba że ominąłem jakieś z rozporządzeń ministra edukacji narodowej bądź kuratora oświaty.
Równie dobrze możesz wymagać żeby dyrektor wszystkie klasy wyposażył w 27 laptopów, 4 tablety i perkusje, a jak tego nie spełni mieć pretensje. Chodzi o operatywność i zdolności organizacyjne, o których jak widzę po Twoich wypowiedziach masz małe pojęcie. No może pomijając umiejętności sprawdzania biuletynu informacji publicznej.
Ela4
-1 #59 RE: Krzysztof Wasilewski kadydatem na wójta Gminy WapnoEla4 2018-09-11 22:11
Cytuję Pełnyprawwyborczych:
Cytuję Ela4:
Cytuję Nauczycielka z Wapna:
Pani Mirko ten tytuł opowiadania Mrożka to Ostatni husarz,
poza tym w poruszanych kwestiach zgadzam się z panią.


Pozostaje Wam super Dyrektor z Damaslawka lub rzetelny Kierownik z Wągrowca. Tylko później pretensje do siebie.

Jeżeli nikt z miejscowych nie może sobie poradzić z problemami gminy niech będzie dojezdny. Co za różnica gdzie mieszka, byle wypełniał swoje obowiązki rzetelnie. Panie Radny Kędzierski, myślę że to dobry czas że sprawozdania z działalności radnego rady gminy wapno, czy jest Pan zadowolony ze swojej kadencji i osiągnięć? Wystarczy wejść do szkoły żeby zobaczyć, że Janusz nie brał pieniędzy za nic nie robienie. Wyśmiano go, że osoba bez kwalifikacji zajmuje takie stanowisko a może zawstydzić swoją pracą niejednego "dyrektora z zawodu" i to są fakty i rzeczy istotne, którymi powinniśmy kierować się wybierając władze samorządowe. Janusz, masz mój głos. Powodzenia!


Ha ha. Szkoła od 20 lat wygląda tak samo, XX wiek, archaiczne sale i korytarze. Już dawno każda sala powinna mieć tablicę interaktywną-wiesz ile takich jest w szkole? Wstyd mówić. Gdzie szafki na rzeczy uczniów? Gdzie sala fizyko-chemiczna? Poziom nauczania na szarym końcu powiatu. Brał wypłatę i emeryturę, a ile to wynosi masz w oświadczeniu - zdecyduj czy to dużo, czy mało.

Miejscowy poradzi sobie bez problemu i ja widzę w tej roli Macieja. Większość Osób również, bo mają dość reformatorów z sąsiednich gmin, a nawet województw. Bądź spokojny, że zrobi porządek-będzie to robił "dla siebie", bo tu mieszka, płaci podatki, chodzi do sklepu i po 15.00 nie będzie uciekał nigdzie,a Ludziom będzie mógł spokojnie spojrzeć w oczy, bo jest uczciwy.
Pełnyprawwyborczych
0 #58 RE: Krzysztof Wasilewski kadydatem na wójta Gminy WapnoPełnyprawwyborczych 2018-09-11 21:15
Cytuję Ela4:
Cytuję Nauczycielka z Wapna:
Pani Mirko ten tytuł opowiadania Mrożka to Ostatni husarz,
poza tym w poruszanych kwestiach zgadzam się z panią.


Pozostaje Wam super Dyrektor z Damaslawka lub rzetelny Kierownik z Wągrowca. Tylko później pretensje do siebie.

Jeżeli nikt z miejscowych nie może sobie poradzić z problemami gminy niech będzie dojezdny. Co za różnica gdzie mieszka, byle wypełniał swoje obowiązki rzetelnie. Panie Radny Kędzierski, myślę że to dobry czas że sprawozdania z działalności radnego rady gminy wapno, czy jest Pan zadowolony ze swojej kadencji i osiągnięć? Wystarczy wejść do szkoły żeby zobaczyć, że Janusz nie brał pieniędzy za nic nie robienie. Wyśmiano go, że osoba bez kwalifikacji zajmuje takie stanowisko a może zawstydzić swoją pracą niejednego "dyrektora z zawodu" i to są fakty i rzeczy istotne, którymi powinniśmy kierować się wybierając władze samorządowe. Janusz, masz mój głos. Powodzenia!
xyz
-8 #57 RE: Krzysztof Wasilewski kadydatem na wójta Gminy Wapnoxyz 2018-09-11 20:32
Dom Górnika w Wapnie sprzedany był już w części za poprzedniego wójta AB a wówczas Kędzierski jak dobrze pamiętam nie był jeszcze radnym. Ta resztka która pozostała do sprzedania w tej kadencji była już bez znaczenia.
Andrzej02
+6 #56 RE: Krzysztof Wasilewski kadydatem na wójta Gminy WapnoAndrzej02 2018-09-11 19:40
Ludzie... dajcie już spokój co można a co nie :)... Po co wybieraliście p Grabowskiego skoro teraz każdy pokrzywdzony...? Przecież wiadomo że to on decyduje a nie jeden radny przeciwko całej reszcie. To samo widać na co dzień- każdy przeciwko PIS !!!- a na kogo głosowałeś ?- na pis...
Ela4
+1 #55 RE: Krzysztof Wasilewski kadydatem na wójta Gminy WapnoEla4 2018-09-11 13:33
Cytuję Nauczycielka z Wapna:
Pani Mirko ten tytuł opowiadania Mrożka to Ostatni husarz,
poza tym w poruszanych kwestiach zgadzam się z panią.


Pozostaje Wam super Dyrektor z Damaslawka lub rzetelny Kierownik z Wągrowca. Tylko później pretensje do siebie.
Nauczycielka z Wapna
+4 #54 Krzysztof Wasilewski kandydatem na wójtaNauczycielka z Wapna 2018-09-11 13:02
Pani Mirko ten tytuł opowiadania Mrożka to Ostatni husarz,
poza tym w poruszanych kwestiach zgadzam się z panią.
Mirka
+4 #53 Krzysztof Wasilewski kandydatem na wójtaMirka 2018-09-11 12:50
Panie Marych jest pan świetny może, któryś z komitetów zaproponuje panu kandydaturę na radnego ? Pisze pan prosto z mostu i nie owija w bawełnę tak jak jest, można było zapobiec wyprzedaży majątku gminy ale nikt się nie odważył zebrać podpisy wyborców, zwołać referendum i spróbować odwołać wójta zanim ten sprzedał Dom Górnika. Panie Macieju pański sprzeciw do wyprzedaży majątku gminy był bez znaczenia. Kojarzy mi się z opowiadaniem Mrożka zdaje się pod tytułem Ostatni rycerz. Bohater w wygódce w wydrapywał jestem przeciw. Pozdrawiam Mirka
Arturr
-1 #52 RE: Krzysztof Wasilewski kadydatem na wójta Gminy WapnoArturr 2018-09-11 08:47
Cytuję Stary Marych:
Panie radny Kędzierski,nie namawiaj mnie pan do pisania w mediach społecznościowych bo nie będę pisał o wszystkin incognito. Nie daj Boże wybiorą pana na wójta to mi pan w rewanżu za moje pisanie drogi nie odśnieżysz. Nie twierdzę, że pana wina jest współmierna z winą pana wójta i pana Kubisza, ale co mnie obchodzi to, ze pan ma protokoly glosowań i że nagrał to co było na kamerze. Pan nie czyta ze zrozumieniem moich tekstów. Pan przeciwstawił się sprzedaży Domu Górnika ale nie skutecznie bo był w mniejszości. Mógł pan w stosownym czasie zebrać podpisy mieszkańców o zrobienie referendum o odwołanie wójta i pan tego nie zrobił. Nie jest pan skuteczny nie próbował pan obronić sprzedaży Domu Górnika, restauracji itd próbując odwołać wójta. Probował pan odwołać wójta ? No nie,kandydat na wójta ma być skuteczny, a pan nawet nie próbował być skuteczny. Jak Piłat piszesz , jam krwi tego człowieka nie jestem winny bo mam w protokole,że byłem przeciwny, gdyby pan próbował odwołać wójta w stosownym czasie podpisałbym się pod pańską kandydaturą obiema rękami, a tak to nie. Pan nie jest skuteczny panie Kędzierski, a tego oczekuję od wójta.

To nie głosuj i się lepiej do roboty weź.
Stary Marych
0 #51 Krzysztof Wasilewski kandydatem na wójtaStary Marych 2018-09-11 00:45
Panie radny Kędzierski,nie namawiaj mnie pan do pisania w mediach społecznościowych bo nie będę pisał o wszystkin incognito. Nie daj Boże wybiorą pana na wójta to mi pan w rewanżu za moje pisanie drogi nie odśnieżysz. Nie twierdzę, że pana wina jest współmierna z winą pana wójta i pana Kubisza, ale co mnie obchodzi to, ze pan ma protokoly glosowań i że nagrał to co było na kamerze. Pan nie czyta ze zrozumieniem moich tekstów. Pan przeciwstawił się sprzedaży Domu Górnika ale nie skutecznie bo był w mniejszości. Mógł pan w stosownym czasie zebrać podpisy mieszkańców o zrobienie referendum o odwołanie wójta i pan tego nie zrobił. Nie jest pan skuteczny nie próbował pan obronić sprzedaży Domu Górnika, restauracji itd próbując odwołać wójta. Probował pan odwołać wójta ? No nie,kandydat na wójta ma być skuteczny, a pan nawet nie próbował być skuteczny. Jak Piłat piszesz , jam krwi tego człowieka nie jestem winny bo mam w protokole,że byłem przeciwny, gdyby pan próbował odwołać wójta w stosownym czasie podpisałbym się pod pańską kandydaturą obiema rękami, a tak to nie. Pan nie jest skuteczny panie Kędzierski, a tego oczekuję od wójta.
też wyborca
-3 #50 RE: Krzysztof Wasilewski kadydatem na wójta Gminy Wapnoteż wyborca 2018-09-10 11:58
Szanowny Wyborco !
Wszystko we właściwym czasie - patrz kalendarz wyborczy
https://wybory2018.pkw.gov.pl/pl/kalendarz-wyborczy
Wyborca
+4 #49 Krzysztof WasilewskiWyborca 2018-09-10 11:44
Piszecie tu takie bzdury, że trudno czytać. Najważniejsze jest co każdy z tych panów ma do zaoferowania mieszkańcom.Chciałbym żeby kandydaci przedstawili co chcą zrobić i oczywiście kandydatów na radnych. Co oni mają do powiedzenia i czy mają też swoje zdanie. Czy będą zawsze zgadzać się z wójtem czy będą starali się zaprezentować swoje racje. Może czasem lepsze od wójta i czy będą ich bronić. A odnośnie zwolnień proszę nie zapominać o pani Mirce, którą po tylu latach pracy jak potraktowano,żeby zrobić miejsce dla protegowanej pani skarbnik.
Maciej Kędzierski
-1 #48 RE: Krzysztof Wasilewski kadydatem na wójta Gminy WapnoMaciej Kędzierski 2018-09-10 10:36
Szanowny Panie/Pani " Stary Marych ". W odpowiedzi na liczne pytanie, które zostały tutaj zadane chciałbym udzielić odpowiedzi. Tak mogę spokojnie spojrzeć Pani Alinie w oczy. Mogę również spokojnie spojrzeć w oczy byłym już i obecnym pracownikom urzędu. Uważam, że w kwestiach które Pan/ Pani tutaj porusza zrobiłem wszystko na co pozwala mandat radnego i zrobiłem wszystko jako zwykły człowiek. Moje działania mają odbicie w protokołach z sesji oraz komisji, które dostępne są na stronie bip wapno. Proszę się zapoznać z moimi uwagami i zastrzeżeniami dotyczącymi tej trudnej sytuacji która niesie dla nas wszystkich mieszkańców gminy negatywne skutki finansowe. Przypominam, że decyzje personalne podejmuje wójt nie rada gminy.

Odnośnie pytań dotyczących sprzedaży majątku gminnego również proponuje odwołać się do wcześniej wspomnianych dokumentów . Nigdy nie uważałem, że sprzedaż majątku w celu podjęcia inwestycji jest dobrym rozwiązaniem - a odbiciem tej postawy były głosowania.

Chętnie odpowiem na inne nurtujące pytania - jestem dostępny w mediach społecznościowych i postaram się sprawnie odpowiedzieć.

Panu Krzysztofowi życzę oczywiście powodzenia i bardzo chętnie podejmę debatę dotyczącą dobrych rozwiązań dla gminy na najbliższe 5 lat.
Serdecznie pozdrawiam Maciej Kędzierski
Ciekawska
+13 #47 Krzysztof Wasilewski kandydatem na wójtaCiekawska 2018-09-10 08:52
Jak czytam posty pod sylwetkami kandydatów to przy niektórych wpisach robi mi się niedobrze, a jakie to ma znaczenie kto odwołał wesele ? Nas wyborców interesują programy i najlepiej, aby kandydaci dyskutowali sami ze sobą i nas przekonywali do siebie.
Ciekawska
+14 #46 Krzysztof Wasilewski kandydatem na wójtaCiekawska 2018-09-10 08:38
Jestem ciekawa z jakiego komitetu wyborczego wystartują na radnych pan przewodniczący rady Kubisz i pan wójt? Oboje są odpowiedzialni za to co było, za wyprzedaż majątku i nagonkę na panią sekretarz. Wystawienie tych panów na kandydatów na radnych będzie " pocałunkiem śmierci " dla kandydata w wyborach na wójta.
***
+6 #45 RE: Krzysztof Wasilewski kadydatem na wójta Gminy Wapno*** 2018-09-10 08:19
W mijającej kadencji rządziła klika- komitet p. wójta i radni z jego nadania ( mieli miażdżącą przewagę w radzie) Jedynie p. Maciej, Mikołaj, Jarek próbowali zadać niewygodne pytania, które zresztą p. Kubisz jako przewodniczący rady ukręcał w zarodku nie dopuszczając do dyskusji.
Zwolnienie dyscyplinarne p. Aliny to indywidualna decyzja p. wójta ( sam się przyznał w wywiadzie , że"musiał"), no może jeszcze jego synalka i żony. P.Alina obroniła się ( jako świadek) w prokuraturze -" brak znamion przestępstwa", lecz ciągle walczy o przywrócenie do pracy w sądzie pracy. Liczę, iż przyszły wójt z nową kadencją natychmiast przywróci ją do pracy i nie będzie narażał gminy na dodatkowe koszty ( 2 kancelarie prawne zaangażowane -to spory wydatek)Myślę, że zaproponuje p. Alinie jakąś ugodę za krzywdy jakie doznała za prawie 30 lat pracy na stanowisku sekretarza gminy nienagannej pracy.
Stary Marych
+13 #44 Re Krzysztof Wasilewski kandydatem na wójtaStary Marych 2018-09-09 23:48
Z tego co wiem to nie tylko pan radny Kędzierski
startuje na wójta ale pan Kubisz tradycyjnie na radnego, a pan wójt na radnego do powiatu. To taka grupa trzymająca władzę,pasożytująca na naszych podatkach i nowa nomenklatura.
Stary Marych
+10 #43 Krzysztof Wasilewski kandydatem na wójtaStary Marych 2018-09-09 22:41
Wstyd panie wójcie, wstyd panie Kubisz, wstyd panie Kędzierski za takie rządy. Wstyd za mobbing pani Aliny i zwolnienie jej dyscyplinarne z pracy jesteście wszyscy po jednych pieniądzach. Kubek w kubek
Stary Marych
+8 #42 Krzysztof Wasilewski kandydatem na wójtaStary Marych 2018-09-09 22:32
Kwotę odszkodowania za niesłuszne pomówienia
pani Aliny i dyscyplinarne zwolnienie z pracy powinna zapłacić nie gmina a obecny wójt, pan Kędzierski, pan Kubisz i reszta radnych.
Jako wyborcy wystawimy wam rachunek, nie zauważymy was na listach kandydatów
Stary Marych
+8 #41 Krzysztof Wasilewski kandydatem na wójtaStary Marych 2018-09-09 22:25
Pan radny Kędzierski nieśmiało pisał czy gminę stać na 40 % dodatek do pensji pani skarbnik skoro gmina jest taka biedna, a gdyby była bogatsza to co ? Pani skarbnik miałaby 100 % dodatku. Gdzie pan był panie Kubisz i gdzie pan był panie Kędzierski kiedy był mobbing pani sekretarz ? Kiedy zwalniano ją dyscyplinarnie? Kiedy wójt toczył z nią sprawy w sądzie? Macie odwagę spojrzeć w oczy pani Alinie. Panie Kędzierski był pan na narodowym czytaniu z panią Aliną spojrzał pan wtedy pani Alinie w oczy i powiedział przepraszam?
Stary Marych
+10 #40 Krzysztof Wasilewski kandydatem na wójtaStary Marych 2018-09-09 21:59
Nie jest ważne kto jak głosował, milczenie jest przyzwoleniem. Trzeba było zwołać panie Kubisz i panie Kędzierski referendum o odwołanie wójta.
Interesowało was obrabianie własnego pola i pobieranie diet radnych. W trakcie wyborów dostaniecie ode mnie czerwoną kartkę, nie zauważę was na liście kandydatów.pora zejść z boiska.
Stary Marych
+10 #39 RE: Krzysztof Wasilewski kadydatem na wójta Gminy WapnoStary Marych 2018-09-09 21:44
Cytuję Kubek w kubek:
Mieszkańcy Wapna tak tutaj psioczą na obecnego wójta, że bieda, marazm, wyprzedaż majątku, zadłużona gmina, złe zarządzanie. A czy wójt sam to robi? Jak tam uwielbiany powszechnie Radek Kubisz, co to kasę bierze podwójnie jako sekretarz w starostwie i jako przewodniczący rady? Co to szef rady nie widzi co się w gminie dzieje,
kładzie się pod drzwiami wójta w ramach protestu? A może grzmi na sesjach i krytykuje taką politykę? Wójt niewiele zdziała bez zgody radnych! Więc jak, w wyborach rozliczycie tylko wójta, czy też przewodniczącego rady Kubisza?

Masz rację kolego, wójt zarządza gminą ale zobowiązany jest wykonywać uchwały rady. To rada rządzi, a wójt jest wykonawcą. Czy pan przewodniczący radyKubisz i czy obecny kandydat na wójta pan radny Kędzierski podnieśli larum nie ma naszej zgody na wyprzedaż majątku. Wiedząc to co było czy obaj próbowali zwołać referendum o odwołanie obecnego wójta ? No nie, kubek w kubek.
Kubek w kubek
+21 #38 Małe pytankoKubek w kubek 2018-09-09 21:29
Mieszkańcy Wapna tak tutaj psioczą na obecnego wójta, że bieda, marazm, wyprzedaż majątku, zadłużona gmina, złe zarządzanie. A czy wójt sam to robi? Jak tam uwielbiany powszechnie Radek Kubisz, co to kasę bierze podwójnie jako sekretarz w starostwie i jako przewodniczący rady? Co to szef rady nie widzi co się w gminie dzieje, kładzie się pod drzwiami wójta w ramach protestu? A może grzmi na sesjach i krytykuje taką politykę? Wójt niewiele zdziała bez zgody radnych! Więc jak, w wyborach rozliczycie tylko wójta, czy też przewodniczącego rady Kubisza?
Pracownik
+14 #37 Krzysztof Wasilewski kandydatem na wójtaPracownik 2018-09-09 20:50
Za czasów Wasilewskiego produkowaliśmy 3 razy tyle co teraz, przed biurowcem stała kolejka klientów. Pracownicy kradli towar to fakt,
bo był dobry, a teraz już nie kradniemy bo towar jest do niczego, a klientów co raz mniej. Gipsico było kiedyś wizytówką Wapna i to chlubną, a teraz to wygląda tak jak nasza gmina. Gmina wygląda tak jak wygląda to wina wójta i radnych ale to my ich wybraliśmy. Emerytowany policjant wybrany przez poprzedniego wójta ani rolnik bez doświadczenia tego nie zmienią, mam porównanie jaki był Wasilewski i fakt, że mam do niego sentyment. wolno mi tak jak i tobie go nie mieć
Pracownik
+12 #36 Re Krzysztof Wasilewski kandydatem na wójtaPracownik 2018-09-09 19:54
Jak chcesz coś odrabiać jak co roku masz stratę i spadek produkcji, a koszty podobne. Odrabiać to można jak firma przynosi zysk. Zyski były dopóki był Wasilewski, a od kiedy go nie ma to strata, strata...strata. tragedia.
Co Cię tak interesuje jako kto on teraz pracuje
życiorys jego piszesz mnie to nie interesuje. Chce kandydować na wójta jego sprawa, nie chcesz na niego głosować twoja sprawa. Mamy poetę za wójta, możemy mieć policjanta, albo rolnika bez doświadczenia. Lepiej nie będzie może być tylko śmieszniej.
Pracownik
+11 #35 Re Krzysztof Wasilewski kandydatem na wójtaPracownik 2018-09-09 19:54
Jak chcesz coś odrabiać jak co roku masz stratę i spadek produkcji, a koszty podobne. Odrabiać to można jak firma przynosi zysk. Zyski były dopóki był Wasilewski, a od kiedy go nie ma to strata, strata...strata. tragedia.
Co Cię tak interesuje jako kto on teraz pracuje
życiorys jego piszesz mnie to nie interesuje. Chce kandydować na wójta jego sprawa, nie chcesz na niego głosować twoja sprawa. Mamy poetę za wójta, możemy mieć policjanta, albo rolnika bez doświadczenia. Lepiej nie będzie może być tylko śmieszniej.
Pracownik
+10 #34 Re Krzysztof Wasilewski kandydatem na wójtaPracownik 2018-09-09 19:43
Cytuję Ceral:
Cytuję Pracownik:
Cytuję hfgxfhg:
Przynajmniej teraz w Gipsico jest ok właściciel

Tak jak Wapno przeżywało swój rozkwit kiedy istniała kopalnia i za czasów dyrektora Wasilewskiego to od kiedy 3 lata temu odszedł Krzysztof Wasilewski z firmy GIPSICO jest cieniem samej siebie, kiedyś zatrudniało 8 handlowców teraz jednego. Jak Wasilewski odszedł jeden ze wspólników zaczął zmieniać jego receptury... i co katastrofa, musieli dzwonić i prosić go o pomoc, bez Wasilewskiego GIPSICO ledwo rzęzi.Na kłopoty Bednarski...i Wasilewscy.


Długów z czasów jego rządów nie spłacą jeszcze przez 50 lat. Jeśli jako rozkwit rozumiesz rozkradanie firmy przez pracowników to masz rację, był to okres rozkwitu. Nie dziwię się że za nim tęsknisz. Ten twój dyrektor nie ma pojęcia o zarządzaniu i niech pochwali się, tam gdzie pracuje to na jakim stanowisku? Skoro taki super to pewnie jest dyrektorem? Skoro wszystko wiesz to znasz odpowiedź.


Długi to narobili jego wspólnicy po jego odejściu, co roku jest strata, która idzie w miliony złotych. Trudno aby było inaczej skoro nie produkują nawet połowy tego co kiedyś za jego rządów. Wspólnicy lepiej niech nie robią długów bo w ostatnich 3 latach to zrobili ich kilka milionów złotych. Długów za jego czasów nie było w firmie.
Pracownik
+10 #33 Re Krzysztof Wasilewski kandydatem na wójtaPracownik 2018-09-09 19:35
Cytuję hfgxfhg:
Przynajmniej teraz w Gipsico jest ok właściciel


Kiedy Wasilewski pracował w GIPSICO nie było w jego firmie mobbingu pracowników, odkąd odszedł to jest tragedia.Jego wspólnicy zwolnili pracownika dlatego,że w czasie burzy nie chciał smołować dachu, innego wtedy kiedy zapytał się dlaczego nie zrobili jeszcze wypłaty. Mobbing taki jak w urzędzie gminy tu i tam, a pracuję się jak w rodzinnym grobowcu.Tak jak jego ojciec odnosił się z szacunkiem do robotników to i taki sam był jego syn.
Ceral
-10 #32 RE: Krzysztof Wasilewski kadydatem na wójta Gminy WapnoCeral 2018-09-09 19:35
Cytuję Pracownik:
Cytuję hfgxfhg:
Przynajmniej teraz w Gipsico jest ok właściciel

Tak jak Wapno przeżywało swój rozkwit kiedy istniała kopalnia i za czasów dyrektora Wasilewskiego to od kiedy 3 lata temu odszedł Krzysztof Wasilewski z firmy GIPSICO jest cieniem samej siebie, kiedyś zatrudniało 8 handlowców teraz jednego. Jak Wasilewski odszedł jeden ze wspólników zaczął zmieniać jego receptury... i co katastrofa, musieli dzwonić i prosić go o pomoc, bez Wasilewskiego GIPSICO ledwo rzęzi.Na kłopoty Bednarski...i Wasilewscy.


Długów z czasów jego rządów nie spłacą jeszcze przez 50 lat. Jeśli jako rozkwit rozumiesz rozkradanie firmy przez pracowników to masz rację, był to okres rozkwitu. Nie dziwię się że za nim tęsknisz. Ten twój dyrektor nie ma pojęcia o zarządzaniu i niech pochwali się, tam gdzie pracuje to na jakim stanowisku? Skoro taki super to pewnie jest dyrektorem? Skoro wszystko wiesz to znasz odpowiedź.
POPEK&CYPIS
+16 #31 WÓJTPOPEK&CYPIS 2018-09-09 19:30
[quote name="POPEK&CYPIS"]Sąsiad z Damasławka- weź sobie doświadczonego pieska do siebie do Damasławka niech rządzi, a nie u nas!!!Zresztą wy już macie jednego psiaka u siebie więc niech i ten spadochron sie u Was rozwija :)Ormo czuwa Ormo radzi Ormo nigdy Cię nie zdrdzi:)Pozdrawiam
POPEK&CYPIS
+16 #30 WÓJTPOPEK&CYPIS 2018-09-09 19:26
Sąsiad z Damasławka weź sobie doświadczonego pieska do siebie do Damasławka niech rządzi a nie u nas!!!Zresztą wy już macie jednego psiaka u siebie czyli milicyjna Gmina:)pozdrawiam Ormowcy:)

Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 503 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

ZAPYTAJ O OFERTĘ

X

Ostrzeżenie

© 2009-2023 Portal WRC. Wszystkie prawa zastrzeżone.