• Media
  • Opublikowano:
  • Wyświetlono: 9540

Grzegorzewska odwołana z funkcji dyrektora

Iwona Grzegorzewska została dzisiaj odwołana z funkcji dyrektora Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Antoniewie.

Dzisiaj Zarząd Powiatu Wągrowieckiego odwołał Iwonę Grzegorzewską z funkcji dyrektora MOW w Antoniewie. Placówka od dłuższego czasu ma problemy. Rzecznik Dyscyplinarny dla Nauczycieli przy Wojewodzie Wielkopolskim prowadzi postępowanie w sprawie kilku nauczycieli tego ośrodka. To skutek skargi złożonej przez jednego z rodziców do Rzecznika Praw Dziecka. Zdaniem rodzica, nauczyciele mieli znęcać się psychicznie i fizycznie nad wychowankami.

Po złożonej skardze, Kuratorium przeprowadziło kontrolę. W protokole pokontrolnym zalecono wprowadzenie programu naprawczego, jednak Iwona Grzegorzewska nic w tej sprawie nie zrobiła. Informacji o zaleceniach pokontrolnych nie przekazała nawet staroście wągrowieckiemu Tomaszowi Krancowi, pod którego podlega placówka.

Dzisiaj Zarząd powiatu postanowił odwołać Iwonę Grzegorzewską z funkcji dyrektora.

- Do czasu wyłonienia nowego dyrektora, placówką pokieruje Maciej Durecki, pełniący do tej pory funkcję wicedyrektora — poinformował starosta Tomasz Kranc.

Jak zapowiada starosta w najbliższym czasie zostanie ogłoszony konkurs na stanowisko dyrektora MOW w Antoniewie.


 

 

Komentarze   

1111
+1 #43 RE: Grzegorzewska odwołana z funkcji dyrektora1111 2018-10-16 10:28
Cytuję Rabi:
Cytuję Mikkkk:
Teraz to się wczuje w rolę dyreeeekyor.
..

.


A może Mikkkk, Macius albo inny madrala z tych komentarzy niech startuje na dyrektora i wygra? Wtedy Panie Starosto poprosimy o drugi "konkurs" (w którym weźmie udział cały powiat): "Po ilu dniach nowy dyrektor narobi ze strachu w portki?". Wtedy to sie posmiejemy...

Własnie tak
Mikkkk
#42 RE: Grzegorzewska odwołana z funkcji dyrektoraMikkkk 2018-10-16 07:28
Cytuję TT:
Cytuję Macius:
Oj panie starosto szanowny.....Durecki ???najgorszy wybór na świecie...


Nie opowiadam się po żadnej ze stron ale...
może np szanowny "Macius" podpisze się imieniem i nazwiskiem? Co?...może zabrakło odwagi? Trzeba być tchórzem albo skonczonym idiota by myśleć że internet w XXI wieku jest taki anonimowy. Latwo jest hejtowac wszystko i wszystkich. Taka postawa oznacza że ktoś się w życiu albo nudzi albo w tym swoim zyciu niczego nie osiągnął.

Ale to nie jest hejt tylko wyrażanie opinii
Rabi
#41 RE: Grzegorzewska odwołana z funkcji dyrektoraRabi 2018-10-16 07:03
Cytuję Mikkkk:
Teraz to się wczuje w rolę dyreeeekyor.
..

.


A może Mikkkk, Macius albo inny madrala z tych komentarzy niech startuje na dyrektora i wygra? Wtedy Panie Starosto poprosimy o drugi "konkurs" (w którym weźmie udział cały powiat): "Po ilu dniach nowy dyrektor narobi ze strachu w portki?". Wtedy to sie posmiejemy...
TT
#40 RE: Grzegorzewska odwołana z funkcji dyrektoraTT 2018-10-15 22:24
Cytuję Macius:
Oj panie starosto szanowny.....Durecki ???najgorszy wybór na świecie...


Nie opowiadam się po żadnej ze stron ale...
może np szanowny "Macius" podpisze się imieniem i nazwiskiem? Co?...może zabrakło odwagi? Trzeba być tchórzem albo skonczonym idiota by myśleć że internet w XXI wieku jest taki anonimowy. Latwo jest hejtowac wszystko i wszystkich. Taka postawa oznacza że ktoś się w życiu albo nudzi albo w tym swoim zyciu niczego nie osiągnął.
1111
#39 RE: Grzegorzewska odwołana z funkcji dyrektora1111 2018-10-15 22:03
Cytuję Emeryt- załamany:
Cytuję Anty Systemowiec:
Panie Starosto, czy Andrzej B. ma czystą kartę? Co robił wcześniej? Jak jeździł samochodem? Czy miał odebrane prawko? I dlaczego? Jakie ma kwalifikacje? Czy był z rozdania politycznego? A może koleżeńskiego? Jest chyba myśliwym :-)Pozdrawiam

Ostatnie rozdanie polityczneodeszło dzis do historii. I to powinno tobie wystarczyć

Jak jestes emeryt to zajmi sie emerytowaniem
1111
+1 #38 RE: Grzegorzewska odwołana z funkcji dyrektora1111 2018-10-15 21:55
Cytuję Mikkkk:
Teraz to się wczuje w rolę dyreeeekyor.
..

.

Co sie wczuje co sie wczuje dzieki niemu bedzie funkcjonowal mow i ludzie beda mieli prace. Co ma sie wczuwac nastepny najmadrzejszy. Madrale zawsze maja duzo do powiedzenia ale czynow brak
1111
+1 #37 RE: Grzegorzewska odwołana z funkcji dyrektora1111 2018-10-15 21:50
Cytuję Macius:
Oj panie starosto szanowny.....Durecki ???najgorszy wybór na świecie...

Ciekawe co za madrala pisze te komentarze i jakim prawem oceniasz czlowieka. Moze ty wskoczysz na dyrektora takiej placowki to moze bedzie dobry wybor co myslisz ze to niedzielna szkolka. Chyba ze znasz robote bo jestes pracownikiem tego MOWu to gratulace za brudzenie swojego gniazda.
Starosta
+9 #36 MOS albo ROSStarosta 2018-10-15 20:58
Cytuję MOS:
Cytuję Szymuś:
Wow. Szacunek panie Starosto!

Przydałoby się również w ten sposób "posprzątać" u nas w MOS w Gołańczy..

Nie da rady, ale nazwę można zmienić na RODZINNY w końcu Sam i Swoi.
Mikkkk
-1 #35 RE: Grzegorzewska odwołana z funkcji dyrektoraMikkkk 2018-10-15 20:33
Teraz to się wczuje w rolę dyreeeekyor.
..

.
Macius
#34 RE: Grzegorzewska odwołana z funkcji dyrektoraMacius 2018-10-15 20:30
Oj panie starosto szanowny.....Durecki ???najgorszy wybór na świecie...
Macius
-1 #33 RE: Grzegorzewska odwołana z funkcji dyrektoraMacius 2018-10-15 20:30
Oj panie starosto szanowny.....Durecki ???najgorszy wybór na świecie...
MOS
+6 #32 RE: Grzegorzewska odwołana z funkcji dyrektoraMOS 2018-10-14 16:38
Cytuję Szymuś:
Wow. Szacunek panie Starosto!

Przydałoby się również w ten sposób "posprzątać" u nas w MOS w Gołańczy..
jasne
+9 #31 RE: Grzegorzewska odwołana z funkcji dyrektorajasne 2018-10-13 15:58
Cytuję Jolka:
Ta pani matka, jak to siebie nazywa, sama nie potrafi wychować swojego dziecka a kiedy państwo wychowuje to jeszcze pretensje, że się znęcają. A może mamusia też się znęcała... A poza tym kto nie pracuje w takich ośrodkach nie ma pojęcia w ogóle o funkcjonowaniu tego typu placówkach. Dziecko może powiedzieć (zmyślić) cokolwiek i zawsze będzie miało rację. Trzymam kciuki za wychowawców. Obyście to wy mięli rację.

jak można sluchac kogoś, przez kogo dzieciak trafił do takiego ośrodka!?
graża
+9 #30 RE: Grzegorzewska odwołana z funkcji dyrektoragraża 2018-10-13 15:57
Cytuję Sabina:
Cytuję Jolka:
Ta pani matka, jak to siebie nazywa, sama nie potrafi wychować swojego dziecka a kiedy państwo wychowuje to jeszcze pretensje, że się znęcają. A może mamusia też się znęcała... A poza tym kto nie pracuje w takich ośrodkach nie ma pojęcia w ogóle o funkcjonowaniu tego typu placówkach. Dziecko może powiedzieć (zmyślić) cokolwiek i zawsze będzie miało rację. Trzymam kciuki za wychowawców. Obyście to wy mięli rację.
Jolka to nie przedszkole, żeby dziecko zmyślało, jeśli ktoś nie rozumie pracy z trudną mlodzieża to do kasy do Biedronki. Zatrudniając się w tego typu placówkach, trzeba licztć się z warunkami pracy to nie jest praca od 8-16 i wymagająca nie lada umiejętności, wiedzy, empatii i niestety poświęcenia.

A ja myślę, ze na takich i tak taka resocjalizacja nie zadziala. Do więzienia od razu, a mamusie i tatusia pozbawić praw rodzicielskich. Jeśli teraz slucha sie takich rodzicow nie potrafiących wychowacc wlasnych dzieci i karze się wychowawców za próby naprawy, to taka resocjalizacja i istnienie osrodkow nie ma sensu!
Jolka
+3 #29 RE: Grzegorzewska odwołana z funkcji dyrektoraJolka 2018-10-12 21:02
Cytuję Sabina:
Cytuję Jolka:
Cytuję Sabina:
Cytuję Jolka:
Ta pani matka, jak to siebie nazywa, sama nie potrafi wychować swojego dziecka a kiedy państwo wychowuje to jeszcze pretensje, że się znęcają. A może mamusia też się znęcała... A poza tym kto nie pracuje w takich ośrodkach nie ma pojęcia w ogóle o funkcjonowaniu tego typu placówkach. Dziecko może powiedzieć (zmyślić) cokolwiek i zawsze będzie miało rację. Trzymam kciuki za wychowawców. Obyście to wy mięli rację.
Jolka to nie przedszkole, żeby dziecko zmyślało, jeśli ktoś nie rozumie pracy z trudną mlodzieża to do kasy do Biedronki. Zatrudniając się w tego typu placówkach, trzeba licztć się z warunkami pracy to nie jest praca od 8-16 i wymagająca nie lada umiejętności, wiedzy, empatii i niestety poświęcenia.

Widać nie masz pojęcia o pracy w tego typu ośrodkach...

A ty widzę, że doświadczenie masz, tylko predyspozycji brak. Ot smutna prawda.Nerwy czasami ponoszą każdego, jednak jeżeli popierasz taki sposób wychowania to mi po prostu ciebie żal.

A żebyś wiedziała, że mam doświadczenie. Nie wyjęłam sobie tej wiedzy z rękawa.
Michał 1234567
+4 #28 Popieram.Michał 1234567 2018-10-12 20:56
Cytuję Bezimienna:
Czy my Polacy musimy się wypowiadać na każdy temat, bez względu na jego znajomość?! To żadna odwaga zabierać głos kryjąc się pod nickiem. Trochę to smutne i żałosne.
Nie opowiadam się po żadnej ze stron, ale apeluję jedynie o wstrzemięźliwość w wydawaniu ocen i sądów. Ktoś, kto nigdy nie pracował w podobnej placówce i niewiele lub prawie nic nie wie o jej specyfice, niech najpierw trochę poczyta, zapyta o zdanie tych, którzy się w tym temacie orientują i sam sobie odpowie jakim byłby nauczycielem, wychowawcą czy dyrektorem!

Popieram
1111
+5 #27 RE: Grzegorzewska odwołana z funkcji dyrektora1111 2018-10-12 20:55
Cytuję Maciuś:
Cytuję MOW:
Maciuś masz rację, tylko do czasu konkursu kto ma kierować placówką? Nie było innej osoby. Jest przecież napisane, że będzie konkurs, wtedy Durecki też wyleci.
Przed wyborami taki ruch, to faktycznie odwaga. Brawo panie starosto!

Andrzej Bochyński nie jest czasami wicedyrektorem odpowiedzialnym za szkołę? On mógł zostać p.o.

Chyba se jaja robisz
Rrr.
+5 #26 RE: Grzegorzewska odwołana z funkcji dyrektoraRrr. 2018-10-12 20:41
Cytuję Jarek:
W osrodki przebywa 50-60 wychowankow jakie to jest marnotrastwo inwentazu obiektow i kasa dla ludzi ktorrzy tam pracuje ... swtki tysiecy powinno soe zmienic profil oboektu na liceum czy zespol szkol lub inny obiekt a to wszystko zlikwidowac bo kosztuke setki rysiecy utrzymanie ile z tego byloby drog boisk sciezek rowerowych

Ty trzonku kalafiorowy nie masz pojecia ze na 50 60 czy 90 wychowankow jest subwencja wiele wyzsza niz wszystkie koszty na ktorej powiat zarabia wiec doszkol sie
Jarek
-13 #25 MarnotrastwoJarek 2018-10-12 20:20
W osrodki przebywa 50-60 wychowankow jakie to jest marnotrastwo inwentazu obiektow i kasa dla ludzi ktorrzy tam pracuje ... swtki tysiecy powinno soe zmienic profil oboektu na liceum czy zespol szkol lub inny obiekt a to wszystko zlikwidowac bo kosztuke setki rysiecy utrzymanie ile z tego byloby drog boisk sciezek rowerowych
Maciuś
#24 RE: Grzegorzewska odwołana z funkcji dyrektoraMaciuś 2018-10-12 20:04
Cytuję Qwe.:
Nie odwolana tylko sama zrezygnowala a to rożnica

Hahahaha, ale dowcip :lol:W BIPie będzie wkrótce protokół z posiedzenia zarządu powiatu i zobaczysz nad jaką uchwałą głosowano. Trolle dyrekcji już zaczynają akcję wybielania jaśniepaństwa :lol:
Qwe.
-1 #23 RE: Grzegorzewska odwołana z funkcji dyrektoraQwe. 2018-10-12 19:21
Nie odwolana tylko sama zrezygnowala a to rożnica
Bezimienna
+9 #22 RE: Grzegorzewska odwołana z funkcji dyrektoraBezimienna 2018-10-12 13:18
Czy my Polacy musimy się wypowiadać na każdy temat, bez względu na jego znajomość?! To żadna odwaga zabierać głos kryjąc się pod nickiem. Trochę to smutne i żałosne.
Nie opowiadam się po żadnej ze stron, ale apeluję jedynie o wstrzemięźliwość w wydawaniu ocen i sądów. Ktoś, kto nigdy nie pracował w podobnej placówce i niewiele lub prawie nic nie wie o jej specyfice, niech najpierw trochę poczyta, zapyta o zdanie tych, którzy się w tym temacie orientują i sam sobie odpowie jakim byłby nauczycielem, wychowawcą czy dyrektorem!
Sabina
#21 RE: Grzegorzewska odwołana z funkcji dyrektoraSabina 2018-10-12 10:41
Cytuję Jolka:
Cytuję Sabina:
Cytuję Jolka:
Ta pani matka, jak to siebie nazywa, sama nie potrafi wychować swojego dziecka a kiedy państwo wychowuje to jeszcze pretensje, że się znęcają. A może mamusia też się znęcała... A poza tym kto nie pracuje w takich ośrodkach nie ma pojęcia w ogóle o funkcjonowaniu tego typu placówkach. Dziecko może powiedzieć (zmyślić) cokolwiek i zawsze będzie miało rację. Trzymam kciuki za wychowawców. Obyście to wy mięli rację.
Jolka to nie przedszkole, żeby dziecko zmyślało, jeśli ktoś nie rozumie pracy z trudną mlodzieża to do kasy do Biedronki. Zatrudniając się w tego typu placówkach, trzeba licztć się z warunkami pracy to nie jest praca od 8-16 i wymagająca nie lada umiejętności, wiedzy, empatii i niestety poświęcenia.

Widać nie masz pojęcia o pracy w tego typu ośrodkach...

A ty widzę, że doświadczenie masz, tylko predyspozycji brak. Ot smutna prawda.Nerwy czasami ponoszą każdego, jednak jeżeli popierasz taki sposób wychowania to mi po prostu ciebie żal.
vrs b
+16 #20 RE: Grzegorzewska odwołana z funkcji dyrektoravrs b 2018-10-12 09:40
Idiotka pisze to nie przedszkole żeby dziecko zmyślało Oni nie zmyślaja tylko kłamią , oszukuja itd
Jolka
+2 #19 RE: Grzegorzewska odwołana z funkcji dyrektoraJolka 2018-10-12 09:21
Cytuję Sabina:
Cytuję Jolka:
Ta pani matka, jak to siebie nazywa, sama nie potrafi wychować swojego dziecka a kiedy państwo wychowuje to jeszcze pretensje, że się znęcają. A może mamusia też się znęcała... A poza tym kto nie pracuje w takich ośrodkach nie ma pojęcia w ogóle o funkcjonowaniu tego typu placówkach. Dziecko może powiedzieć (zmyślić) cokolwiek i zawsze będzie miało rację. Trzymam kciuki za wychowawców. Obyście to wy mięli rację.
Jolka to nie przedszkole, żeby dziecko zmyślało, jeśli ktoś nie rozumie pracy z trudną mlodzieża to do kasy do Biedronki. Zatrudniając się w tego typu placówkach, trzeba licztć się z warunkami pracy to nie jest praca od 8-16 i wymagająca nie lada umiejętności, wiedzy, empatii i niestety poświęcenia.

Widać nie masz pojęcia o pracy w tego typu ośrodkach...
Luk..
-1 #18 RE: Grzegorzewska odwołana z funkcji dyrektoraLuk.. 2018-10-12 08:36
Cytuję Kronion:
A ja wam mówię Bochyński może i płachta ale powiedz mi czy jest ktoś z kim możesz pogarać o wszystkim. Bochyński może i skurkojad ale sprawiedliwy nawet jak przyp...… to wiesz za co.
My za Bochyńskim ale co to znaczy, no nie.

Mysl co piszesz skurkojadzie
Aaa.
+4 #17 RE: Grzegorzewska odwołana z funkcji dyrektoraAaa. 2018-10-12 08:18
Cytuję Al:
Panie Starosto jakie poparcie dla nowego dyrektora jest w radzie pedagogicznej?

Duze - Judaszu
Lilka
+11 #16 RE: Grzegorzewska odwołana z funkcji dyrektoraLilka 2018-10-11 23:58
Cytuję Al:
Panie Starosto jakie poparcie dla nowego dyrektora jest w radzie pedagogicznej?

Nie rozumiem pytania do starosty, przecież nie ma jeszcze dyrektora, ten pełni tylko obowiązki do czasu wyboru. Chyba, że nauczyciele i wychowawcy z MOW nie chcą wypłat, wtedy można czekać na zakończenie konkursu.
Brawo za ten ruch, tylko proszę nie wybierać Dureckiego na dyrektora, jak oczywiście wystartuje, bo jest gorszy niż zwolniona dyrektorka.
Sabina
+5 #15 RE: Grzegorzewska odwołana z funkcji dyrektoraSabina 2018-10-11 23:30
Cytuję Jolka:
Ta pani matka, jak to siebie nazywa, sama nie potrafi wychować swojego dziecka a kiedy państwo wychowuje to jeszcze pretensje, że się znęcają. A może mamusia też się znęcała... A poza tym kto nie pracuje w takich ośrodkach nie ma pojęcia w ogóle o funkcjonowaniu tego typu placówkach. Dziecko może powiedzieć (zmyślić) cokolwiek i zawsze będzie miało rację. Trzymam kciuki za wychowawców. Obyście to wy mięli rację.
Jolka to nie przedszkole, żeby dziecko zmyślało, jeśli ktoś nie rozumie pracy z trudną mlodzieża to do kasy do Biedronki. Zatrudniając się w tego typu placówkach, trzeba licztć się z warunkami pracy to nie jest praca od 8-16 i wymagająca nie lada umiejętności, wiedzy, empatii i niestety poświęcenia.
Kronion
-14 #14 RE: Grzegorzewska odwołana z funkcji dyrektoraKronion 2018-10-11 23:26
A ja wam mówię Bochyński może i płachta ale powiedz mi czy jest ktoś z kim możesz pogarać o wszystkim. Bochyński może i skurkojad ale sprawiedliwy nawet jak przyp...… to wiesz za co.
My za Bochyńskim ale co to znaczy, no nie.
Kornelia
+14 #13 RE: Grzegorzewska odwołana z funkcji dyrektoraKornelia 2018-10-11 23:03
Co za absurd. Dla mnie nie do pomyślenia, jak po może zostać ktoś kto byl odpowiedzialny za prace wychowawcow? Dno totalne czy w tym starostwie ktoś mysli?? Tak to jest ryba psuje się od głowy.
Al
+9 #12 ???Al 2018-10-11 22:36
Panie Starosto jakie poparcie dla nowego dyrektora jest w radzie pedagogicznej?
Emeryt- załamany
+8 #11 ....Emeryt- załamany 2018-10-11 22:01
Cytuję Anty Systemowiec:
Panie Starosto, czy Andrzej B. ma czystą kartę? Co robił wcześniej? Jak jeździł samochodem? Czy miał odebrane prawko? I dlaczego? Jakie ma kwalifikacje? Czy był z rozdania politycznego? A może koleżeńskiego? Jest chyba myśliwym :-)Pozdrawiam

Ostatnie rozdanie polityczneodeszło dzis do historii. I to powinno tobie wystarczyć
Skubany
-7 #10 RE: Grzegorzewska odwołana z funkcji dyrektoraSkubany 2018-10-11 21:59
Cytuję lojódfvfbv:
Lać tych patoli i ich starych

Ciebie pewnie stary napierdalał nawet za grubo obrane pyry i profilaktycznie dwa razy w tygodniu "na zapas" sprzączką po pijaku. Dupsko już zapomniało, ale te twoje trzy połączenia nerwowe, których nie nazwałbym mózgiem, tęsknią jak widać za twardą ręką tatusia.
Anty Systemowiec
+23 #9 RE: Grzegorzewska odwołana z funkcji dyrektoraAnty Systemowiec 2018-10-11 21:49
Panie Starosto, czy Andrzej B. ma czystą kartę? Co robił wcześniej? Jak jeździł samochodem? Czy miał odebrane prawko? I dlaczego? Jakie ma kwalifikacje? Czy był z rozdania politycznego? A może koleżeńskiego? Jest chyba myśliwym :-)Pozdrawiam
lojódfvfbv
+11 #8 RE: Grzegorzewska odwołana z funkcji dyrektoralojódfvfbv 2018-10-11 21:20
Lać tych patoli i ich starych
Jolka
+18 #7 żenadaJolka 2018-10-11 20:47
Ta pani matka, jak to siebie nazywa, sama nie potrafi wychować swojego dziecka a kiedy państwo wychowuje to jeszcze pretensje, że się znęcają. A może mamusia też się znęcała... A poza tym kto nie pracuje w takich ośrodkach nie ma pojęcia w ogóle o funkcjonowaniu tego typu placówkach. Dziecko może powiedzieć (zmyślić) cokolwiek i zawsze będzie miało rację. Trzymam kciuki za wychowawców. Obyście to wy mięli rację.
MOW
+14 #6 RE: Grzegorzewska odwołana z funkcji dyrektoraMOW 2018-10-11 19:53
Cytuję Maciuś:
Andrzej Bochyński nie jest czasami wicedyrektorem odpowiedzialnym za szkołę? On mógł zostać p.o.
i tutaj Cię zaskoczę. Pan Bochyński jest ... poczekaj na ustalenia Rzecznika Dyscyplinarnego dla Nauczycieli przy Wojewodzie Wielkopolskim - wtedy zrozumiesz decyzję Pana starosty.
Emeryt- załamany
+22 #5 AbsurdEmeryt- załamany 2018-10-11 19:07
Jak można powołać na funkcję dyrektora osobę, która pełniła stanowisko kierownicze w czasie gdy w placówce jest kryzys!!! To jest absurd! To jakby drogą szło trzech ślepych i zmienialiby się jako przewodnicy! Z tego co wiem, to największe problemy były w internacie, a teraz osoba odpowiedzialna za internat, będzie odpowiedzialna za wszystko!!! Nie myślałem, że do takich czasu dojdzie w moim ukochanym Antoniewie!
Maciuś
-13 #4 RE: Grzegorzewska odwołana z funkcji dyrektoraMaciuś 2018-10-11 18:57
Cytuję MOW:
Maciuś masz rację, tylko do czasu konkursu kto ma kierować placówką? Nie było innej osoby. Jest przecież napisane, że będzie konkurs, wtedy Durecki też wyleci.
Przed wyborami taki ruch, to faktycznie odwaga. Brawo panie starosto!

Andrzej Bochyński nie jest czasami wicedyrektorem odpowiedzialnym za szkołę? On mógł zostać p.o.
MOW
+17 #3 RE: Grzegorzewska odwołana z funkcji dyrektoraMOW 2018-10-11 18:52
Maciuś masz rację, tylko do czasu konkursu kto ma kierować placówką? Nie było innej osoby. Jest przecież napisane, że będzie konkurs, wtedy Durecki też wyleci.
Przed wyborami taki ruch, to faktycznie odwaga. Brawo panie starosto!
Maciuś
+21 #2 RE: Grzegorzewska odwołana z funkcji dyrektoraMaciuś 2018-10-11 18:41
Żadna rewelacja, przecież Grzegorzewska to anioł w porównaniu z Dureckim! Jak można powierzyć kierowanie ośrodkiem wicedyrektorowi odpowiedzialnemu za pracę internatu? To przecież w internacie dochodziło do wydarzeń badanych przez kuratorium!
Szymuś
+6 #1 RE: Grzegorzewska odwołana z funkcji dyrektoraSzymuś 2018-10-11 17:43
Wow. Szacunek panie Starosto!

Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 503 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

ZAPYTAJ O OFERTĘ

X

Ostrzeżenie

© 2009-2023 Portal WRC. Wszystkie prawa zastrzeżone.