• Opublikowano:
  • Wyświetlono: 3338

Rogatki i sygnalizacja na przejeździe w Kobylcu

Trwa montaż rogatek na przejeździe kolejowym w Kobylcu. Do tej pory szynobusy zwalniały, a i tak dochodził w tym miejscu do wypadków. Teraz na tym przejeździe kolejowym bezpieczeństwo wzrośnie.


 

 

Komentarze   

Bareja.
-2 #8 RE: Rogatki i sygnalizacja na przejeździe w KobylcuBareja. 2018-12-20 03:31
Cytuję Janowy:
Cytuję Bareja.:
W dupę z tymi przejazdami. Pociągiem jedzie 20 osób ,a stoi pół miasta. Czasami korek sięga do połowy miasteczka ruchu i Orlenu. Na Gnieźnieńskiej pociąg zapierdziela jak pendolino ,a szlabany zamykają się na 35-40 sekund przed jego przejazdem( zmierzone!). 1 minuta i po krzyku! I jakoś wypadków nie ma. Na Janowieckiej zamykają zanim bana ruszy z peronu. Bywało że stałem 5 minut. No i powiedzcie mi, który inżynier po 5 latach studiów nie zmieścił na projekcie przez 300m dwóch - trzech zwrotnic,i teraz żeby pociąg (z resztą króciutki) zmienił peron to koło Kauflandu trzeba dwa razy zamknąć przejazd.

Hmmm, a ja to własnie cieszyłbym się z prostego faktu, ze nie doszło do zamknięcia tej lini i jest ona czynna. Nawet dla tych 20 osob. To jest to co nazywam rozwojem i co przyczynia sie jednoczesnie do dalszego rozwoju miasta. Niech jezdzi, niech buduja rogatki - pieniądze dobrze wydane (lepiej niz na bezuzyteczną stacje ładowania samochodów elektrycznych).

Zgadzam się z Tobą. Tylko sposób organizacji paraliżuje miasto. Nie wspomnę o tym ile paliwa spalają setki jeśli nie tysiące samochodów stojących codziennie w korkach. Nie oszukujmy się. Nikt nie gasi silnika.
jola
+4 #7 RE: Rogatki i sygnalizacja na przejeździe w Kobylcujola 2018-12-18 21:44
Cytuję Mieszko:
To dzięki Hurnikowi i Sobotowej.

I jeszcze RYBIE.
zmęczony pieszy
+8 #6 RE: Rogatki i sygnalizacja na przejeździe w Kobylcuzmęczony pieszy 2018-12-17 10:56
Cytuję Bareja.:
W dupę z tymi przejazdami. Pociągiem jedzie 20 osób ,a stoi pół miasta. Czasami korek sięga do połowy miasteczka ruchu i Orlenu. Na Gnieźnieńskiej pociąg zapierdziela jak pendolino ,a szlabany zamykają się na 35-40 sekund przed jego przejazdem( zmierzone!). 1 minuta i po krzyku! I jakoś wypadków nie ma. Na Janowieckiej zamykają zanim bana ruszy z peronu. Bywało że stałem 5 minut. No i powiedzcie mi, który inżynier po 5 latach studiów nie zmieścił na projekcie przez 300m dwóch - trzech zwrotnic,i teraz żeby pociąg (z resztą króciutki) zmienił peron to koło Kauflandu trzeba dwa razy zamknąć przejazd.

Swoją drogą to tęgie głowy projektujące remont tej linii mogły zrobić przejście przez tory z sygnalizacją w miejscu gdzie jest zakręt na Przemysłowej. Idealne miejsce było, żeby zrobić tam przebicie do ul. Kcyńskiej w stronę Orlenu. Można tam było zrobić przejście strzeżone z dla pieszych z sygnalizacją. A tak piesi mają tylko przejście przy Kauflandzie i przejazd na Kościuszki. No ewentualnie mogą iść przez ten śmieszny tunel niedostosowany dla niepełnosprawnych (przy Średniej nie ma windy tylko jakieś niewiadomo co wiecznie zasłonięte brezentem).
Janowy
-2 #5 RE: Rogatki i sygnalizacja na przejeździe w KobylcuJanowy 2018-12-17 10:37
Cytuję Bareja.:
W dupę z tymi przejazdami. Pociągiem jedzie 20 osób ,a stoi pół miasta. Czasami korek sięga do połowy miasteczka ruchu i Orlenu. Na Gnieźnieńskiej pociąg zapierdziela jak pendolino ,a szlabany zamykają się na 35-40 sekund przed jego przejazdem( zmierzone!). 1 minuta i po krzyku! I jakoś wypadków nie ma. Na Janowieckiej zamykają zanim bana ruszy z peronu. Bywało że stałem 5 minut. No i powiedzcie mi, który inżynier po 5 latach studiów nie zmieścił na projekcie przez 300m dwóch - trzech zwrotnic,i teraz żeby pociąg (z resztą króciutki) zmienił peron to koło Kauflandu trzeba dwa razy zamknąć przejazd.

Hmmm, a ja to własnie cieszyłbym się z prostego faktu, ze nie doszło do zamknięcia tej lini i jest ona czynna. Nawet dla tych 20 osob. To jest to co nazywam rozwojem i co przyczynia sie jednoczesnie do dalszego rozwoju miasta. Niech jezdzi, niech buduja rogatki - pieniądze dobrze wydane (lepiej niz na bezuzyteczną stacje ładowania samochodów elektrycznych).
Bareja.
+2 #4 RE: Rogatki i sygnalizacja na przejeździe w KobylcuBareja. 2018-12-17 00:40
W dupę z tymi przejazdami. Pociągiem jedzie 20 osób ,a stoi pół miasta. Czasami korek sięga do połowy miasteczka ruchu i Orlenu. Na Gnieźnieńskiej pociąg zapierdziela jak pendolino ,a szlabany zamykają się na 35-40 sekund przed jego przejazdem( zmierzone!). 1 minuta i po krzyku! I jakoś wypadków nie ma. Na Janowieckiej zamykają zanim bana ruszy z peronu. Bywało że stałem 5 minut. No i powiedzcie mi, który inżynier po 5 latach studiów nie zmieścił na projekcie przez 300m dwóch - trzech zwrotnic,i teraz żeby pociąg (z resztą króciutki) zmienił peron to koło Kauflandu trzeba dwa razy zamknąć przejazd.
Miri
+10 #3 ZaporyMiri 2018-12-16 20:53
Albo dzieki temu Babiaczykowi co nie wygral na radnego :D:D
Mieszko
+2 #2 RE: Rogatki i sygnalizacja na przejeździe w KobylcuMieszko 2018-12-16 18:44
To dzięki Hurnikowi i Sobotowej.
widmo
+6 #1 RE: Rogatki i sygnalizacja na przejeździe w Kobylcuwidmo 2018-12-16 15:33
powinny dawno temu tam być

Portal WRC

  • Portal WRC powstał w 2009 roku
  • Wydawca: "FOOBU" Roman Kowalczewski
  • Adres Redakcji: ul. Mickiewicza 17/30, 62-100 Wągrowiec
  • Redaktor Naczelny: Roman Kowalczewski
  • Telefon: +48 503 142 937
  • mail: [email protected]
  • Zobacz nasz profil na:

Reklama

  • Niezależny Portal Powiatu Wągrowieckiego
  • Nr 1 w Powiecie Wągrowieckim
  • W naszej ofercie znajdziesz, bannery, materiały sponsorowane, filmy reklamowe oraz reportaże wideo.
  • Całą dobę sprawdzamy skrzynkę: [email protected]

ZAPYTAJ O OFERTĘ

X

Ostrzeżenie

© 2009-2023 Portal WRC. Wszystkie prawa zastrzeżone.